Primul pas al extinderii in zona va fi deschiderea pana la sfarsitul anului a unui showroom in Odorheiu Secuiesc, prin intermediul partenerului local Nippon Autohouse.

"Incercam sa profitam de pe urma imaginii foarte bune a Honda in Ungaria. Acolo, japonezii nu au destule masini pentru a face fata cererii", a declarat pentru Business Standard Petrockzi Geza, directorul general al Nippon Autohouse.

Investitia in showroom-ul din Odorheiu Secuiesc se va ridica la un milion de euro, spune directorul Nippon Autohouse.

Acesta a declarat ca va deschide si alte locatii in urmatorii ani, dar nu a dorit sa precizeze numarul lor.

In prezent, exista doar doua showroom-uri Honda in Romania, ambele in Bucuresti.

Pentru promovarea masinilor Honda in zonele locuite de maghiari, partenerul local al companiei japoneze doreste sa utilizeze campaniile publicitare din Ungaria. "In prezent, ne aflam in negocieri cu Honda, sa vedem in ce masura putem folosi acele campanii", a precizat Petrockzi.

Pe de alta parte, reprezentantii Honda Trading Romania spun ca vor coordona toate metodele de promovare pe piata locala si ca nu vor fi utilizate campanii publicitare din Ungaria.

In primele cinci luni ale anului, Honda a vandut in Ungaria 2.035 de unitati, in crestere cu 23,6% fata de perioada similara a anului trecut, in conditiile in care vanzarile de masini noi din aceasta tara au suferit un recul de peste 10% in perioada analizata.

Honda Trading Romania a importat in prima jumatate a anului 771 de masini, in crestere de la 226 de unitati in perioada similara a anului trecut.

Un articol de Alexandru Gugoasa

Integral in Business Standard