VIDEO Sorin Oprescu anunta referendum local pentru eutanasiere si refuza demisia: De ce sa-mi dau demisia, sinteti convins ca-mi apartine vina?

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 4 septembrie 2013, 12:37 Actualitate | Administratie Locala


Sorin Oprescu
Foto: Agerpres
Primarul general Sorin Oprescu a declarat miercuri ca in ultima saptamana din septembrie sau in prima saptamana din octombrie ar putea organiza un referendum privind eutanasierea cainilor maidanezi. Edilul a explicat ca prin acest referendum vrea sa puna presiune pe Parlament, sa adopte o lege dupa cum vor cetatenii. Intrebat ce parere are despre solutia propusa de Traian Basescu, de modificare a legii printr-o Ordonanta de urgenta, edilul a declarat ca este adevarat ce a spus presedintele, dar va face cum doresc cetatenii. In legatura cu lipsa de reactie din ultimele 3 zile, Oprescu a declarat ca a fost plecat in strainatate cu o problema medicala. In plus, a declansat o ancheta  si un audit la ASPA.

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT conferinta

  • Transmit condoleante familiei copilului. Sufleteste sint alaturi de ei
  • Sunt parinte si bunic si inteleg prin ce trece familia
  • Sint doctor si stiu ce inseamna
  • E regretabil sa constatam cu ocazia acestui eveniment cit de serioasa e problema maidanezilor
  • Aceasta problema nu se poate rezolva decit prin solidaritate. Trebuie sa ne unim fortele
  • Masurile imediate: declansarea unui referendum local pentru a afla opinia populatiei despre eutanasiere
  • Referendum in ultima duminica din septembrie sau prima duminica din octombrie
  • Am invitat primarii de sector si prefectul la discutii
  • Miine dimineata incepe audit si ancheta administrativa la ASPA pe ultimii zece ani
  • Nimeni nu-si doreste sa ajunga in situatii tragice. Cu totii am stiut ca exista si alte cale, cea a legii care exista si acum
  • Am respectat legea

Intrebari:


Q: Daca oamenii cer eutanasiere, dar e ilegal, ce veti face?
A: Daca oamenii vor vrea asta, atunci si parlamentarii vor modifica legea. Asta inseamna presiune pe ei pentru a da o masura dreapta.

Q: De ce ati actionat asa de tirziu?
A: Am fost plecat la un control medical, am fost plecat din tara.

Q: Va simtiti vinovat?
A: Ma simt vinovat alaturi de toti ceilalti care au dat aceasta lege.

Q: In campanie spuneati ca situatia maidanezilor se va rezolva...
A: 5 ani am militat pentru infiintarea unui adapost. Situatia maidanezilor nu a scapat niciodata de sub control. Am facut ce am putut.

Q: Citi ciini maidanezi sint?
A: Ultimul recensamint e de 64.000. Am incercat timp de 5 ani toate metodele pe care mi le-au propus ONG-urile. Am propus sa nu mai lasam libera adoptia. Am sterilizat incontinuu, cu o rata mai mica de prindere.

Q: Cit costa sterilizarea?
A: Nu am o statistica. Am luat masuri cind am vazut ca nu s-au sterilizat ciinii. Am schimbat conducerea ASPA in 2012, dar se pare ca nu e suficient.

Q: Cum ati ales sa faceti parteneriat cu ONG-ul Caleidoscop?
A: Nici un ONG nu primeste bani de la Primarie. Veti primi raportul legat de activitatea ASPA si acestei fundatii. Zeci de ONG-uri au protestat impotriva Primariei atunci cind in sedinta de Consiliu se limita adoptia la 2 ciini

Le promit bucurestenilor ca am sa le respect parerea lor dupa acest referendum.

Q: Va dati demisia?
A: De ce sa-mi dau demisia? Sunteti convinsa ca vina imi apartine si mie? Daca as sti ca se rezolva maine si aduc copilul inapoi imi dau demisia in 5 secunde. Asta se intampla din cauza ipocriziei noastre. Eu nu spun ca functioneaza toate lucrurile perfect. Stiti ca si mine ca 95% dintre oameni nu ii vor pe caini, restul de 5% sint mai vocali, se cred europeni. Am fost intre ciocan si nicovala.

Ce sa le spun parintilor copilului? (Este emotionat, plinge). Ce sa le spun, iertati-ne? Am trei nepoti, putea fi unul dintre ei.

Q: Ce se intimpla daca referendumul e invalidat?
A: Hai sa asteptam rezultatele, si eu voi face exact ce spun bucurestenii.

Q: Putem rezolva problema cu 8 hingheri?
A: Pina acum am avut alte prioritati, scolile, parcurile. Sint masini care vin seara in Bucuresti si dau drumul la ciini. Incercam sa le identificam, rezultatul a fost egal cu zero. Am incercat sa prindem ciinii cu latul, cu metode nedureroase. Hingherii au mincat bataie in cartier.

Q: Sinteti dispus sa mergeti la copilul al carui frate a murit?
A: Da.

Q: Parchetul general ancheteaza cazul. Cine credeti ca e vinovat?
A: Nu stiu, doamna. Toti cei vinovati sa plateasca.

Referendumul imi va da dreptul sa pun presiune pe Parlament. Refuz sa cred ca parlamentarii nu iau in considerare ce-si doresc oamenii.

Mi-am lasat inclocuitor pe dl viceprimar si m-am dus sa fac un control medical. Ma simt bine si n-am luat-o razna. Era s-o iau razna cind mi-au spus prin telefon ce s-a intimplat.

Azi la ora 16.00 a aterizat avionul pe Otopeni.

Am avut plingere penala la Parchetul general cu tot felul de prostii despre asezamintul de ciini.

Q: Veti propune delegarea responsabilitatii spre sectoare?
A: Da. Am cerut primarilor sa-si faca structurile. Era problema unde ii ducem. Pallady are o capacitate mica, Mihailesti nu depasea 500 de catei.

Q: Luati in calcul solutia lui Traian Basescu?
A: E parerea venita din experienta unui om care a fost si primar. Tot ce a spus a spus adevarat. Eu fac ce imi cer cetatenii.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13579 vizualizari

  • +76 (80 voturi)    
    edilul criminal (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:03)

    manoman [utilizator]

    care doneaza bani celor care ne fac rau.
    • +55 (59 voturi)    
      tipic (Miercuri, 4 septembrie 2013, 14:51)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui manoman

      tipic pentru sorin hotescu/stopescu. Daca nu e nimic de furat atunci nu se grabeste.
      • +7 (7 voturi)    
        e nebun? (Joi, 5 septembrie 2013, 8:08)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Referendum de demitere poate...
        In rest sa ne scape de rapid caini si sobolani. Daca mai moare cineva muscat de animale oprescu& restul vinovatilor trebuie spanzurati!
        Bine ca nu apeleaza si la vrajitoare...
        Romani DESTEPTAREA!
        • -3 (3 voturi)    
          Comment sters de user (Joi, 5 septembrie 2013, 11:36)

          Mowgli [anonim] i-a raspuns lui rov

    • +58 (58 voturi)    
      Doctor Haos (Miercuri, 4 septembrie 2013, 16:56)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui manoman

      Va face o noua imbarligatura din care va iesi ca el nu este vinovat de nimic.
      Vicleanul primar este expert in diversiuni.
      Chiar fiul sau are un prieten care a facut un contract nelicitat cu primaria generala pentru o afacere cu un adapost de caini finantat de primarie.
      Un hatar pentru un prieten al fiului.Sa aiba si ei bani de club.
      • +15 (17 voturi)    
        un (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:04)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        hatir de patru milioane de euro. Mizilic la valoarea lui.
        • +7 (7 voturi)    
          ca sa nu mai vorbim (Joi, 5 septembrie 2013, 8:11)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          de faptul ca in urma cu un an zicea (televizat la toate posturile de stiri) ca din banii aia o sa faca un adapost cu 10.000 locuri pt. cainii vagabonzi, iar acum, aceleasi posturi de stiri au constatat ca abia daca sunt 400-500 de locuri facute.
    • +34 (36 voturi)    
      imbecilitate maxima (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:56)

      digi [utilizator] i-a raspuns lui manoman

      oare dupa ce moare un copil muscat de caini vagabonti mai e nevoie oare de un referendum? nu e evidenta solutia?
      • +6 (6 voturi)    
        las cum este (Joi, 5 septembrie 2013, 8:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui digi

        nu-si da nici demisia (nu numai pt. ca nu a facut ce a promis in campanie, ca sa nu mai vorbim de onoare) dar mai si paseaza/taraganeaza rezolvarea problemei prin referendum.
        in urma cu nu mult timp, se infoia pe la stiri in nu stiu ce problema, zicand ca nu-l intereseaza ce o sa hotareasca consiliul general al primariei si ca o sa dea o dispozitie de primar general.
        acum???
    • +2 (2 voturi)    
      DR. HAOS (Joi, 5 septembrie 2013, 10:48)

      Anti A1 A2 A3 si A4 [utilizator] i-a raspuns lui manoman

      strikes again. Un maimutoi votat de cel putin jumatate dintre cei care traiesc in Bucuresti fara sa aiba nicio legatura cu orasul in afara jobului. Adica si de jumatate dintre cei care acum posteaza impotriva lui.
  • +67 (67 voturi)    
    oprescu (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:10)

    drw [utilizator]

    demisia, ipocritule!
    • +5 (5 voturi)    
      PM (Joi, 5 septembrie 2013, 8:55)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui drw

      Cum sa-si dea demisia ca,medic nu e,politician nici atat, ce sa faca? Solutia este sa-i dati costumul cu unsoare si sa-i dati drumul in parc.Apoi,Dumnezeu cu mila,poate simte ce a simtit copilasul ala nevinovat.Daca scapa sa ne povesteasca live la A 3!
  • +68 (68 voturi)    
    DEMISIA!!! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:24)

    Atcika [utilizator]

    SA-SI DEA DEMISIA, nu sa vina sa spuna ca nu era terenul Primariei!! faceti pariu ca asta o sa spuna?Pentru ei nu conteaza viata acestui copilas nici cit negru sub unghie...DEMISIA!!!
    • +28 (28 voturi)    
      DEMISIA! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:40)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Atcika

      dottore....ai grija ca l areferendum sa adaugi si urmatoarele intrebari
      - bucresteni considerati ca sint vinovat si trebuie sa imi dau demisia?
      - considerati ca actualul guvern e varza si ar trebui sa demisioneze?

      Si sa ii dam drumul mai repede ca ne grabim. Incepe sa stringi prin birou....Vezi sa nu il uiti pe ontanu pe aici ca nu ne mai trebuie. Pune o intrebare si pt el!
  • +54 (56 voturi)    
    Oprescu (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:31)

    Adrian1 [utilizator]

    Oprescule, daca o mai lalai mult o sa iasa cu scantei.
    • +31 (31 voturi)    
      Oricum este cu scantei! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 15:38)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Ies din dintii protezei fiului tov. general de securitate Hirsch!
      Si scanteile alea sunt ... rosii!
      Ca toata triada de la conducere de acum!
  • +57 (57 voturi)    
    sper ca (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:36)

    strongbox [utilizator]

    a aterizat in Bucuresti cu demisia semnata, este inacceptabil sa mai ai nesimtirea sa fii primar dupa ce ai demonstrat nepasare, management defectuos intr-o problema asa de importanta a societatii. Plus ca a avut nesimtirea uimitoare sa nu-si intrerupa vacanta ptr o tragedie!!!
    • +35 (35 voturi)    
      s-o crezi tu (Miercuri, 4 septembrie 2013, 14:11)

      adicos [utilizator] i-a raspuns lui strongbox

      cu speranta o sa ramai in mod sigur, ca noi toti, daca nu luam atitudine direct manifestata, nu numai postand comentarii...oameni ca acest personaj traiesc numai intr-o lume a lor, rupti de realitate...
      • +43 (43 voturi)    
        eu am luat atitudine (Miercuri, 4 septembrie 2013, 14:20)

        strongbox [utilizator] i-a raspuns lui adicos

        de dimineazta am fost la primarie ptr a-i cere personal socoteala lui Oprescu, dar nu stia nimeni de acolo unde e primarul, e o debandada acolo!!! Mi-au luat interviu la b1, sper sa se dea, ca sa vezi ca nu mint, deja s-a ajuns la un punct in care nu mai putem trece cu vederea!!!
        • +24 (24 voturi)    
          Punctul asta nu trebuia atins. (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:23)

          linarel [utilizator] i-a raspuns lui strongbox

          sa moara un copil de 4 ani absolut nevinovat omorit de caini .

          doctorul haos ce ar face daca i s-ar intimpla acelasi lucru si ar fi singurul lui copil . Drama parintilor distrusi nu se poate compara cu absolut nimic .

          daca as fi procuror i-as aresta pe toti pt omor din imprudenta incepind de sus pina jos. game over.
        • +12 (12 voturi)    
          Felicitari! (Joi, 5 septembrie 2013, 1:04)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui strongbox

          Sincere felicitari!
  • +49 (49 voturi)    
    Primar peste Dog Town ! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:36)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Ba nu, acolo este "primar" Oprescu Jr., spre el se duc banii nostri.
  • +40 (42 voturi)    
    Juridic (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:39)

    AcvilaNeagra [utilizator]

    Chiar nu exista modalitati legale de a actiona in judecata primaria si pe responsabilii ei, in frunte cu alesul urbei ? Pentru peste 10.000 de cazuri de muscaturi anual doar in Bucuresti, nu se poate gasi un ONG sa ii ajute pe oamenii astia ? Sau ONG-urile sunt doar pentru apararea animalelor ? Mie taraganarea rezolvarii acestei probleme imi spune ca nu s-a gasit de fapt modalitatea de a face o spaga frumoasa cu primaria...
    • +24 (26 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 4 septembrie 2013, 14:25)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui AcvilaNeagra

    • +28 (32 voturi)    
      Propun infiintarea asociatiei... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 16:12)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui AcvilaNeagra

      ... Anghel Ionut pentru drepturile oamenilor la un trai civilizat fara maidanezi.
      (Anghel Ionut este numele copilasului ucis)
    • 0 (0 voturi)    
      Am mai avut (Joi, 5 septembrie 2013, 13:28)

      kiki_best [utilizator] i-a raspuns lui AcvilaNeagra

      noi un referendum pentru 300 de parlamentari si uite unde am ajuns. Sorin Oprescu crede ca se poate pune presiune pe parlamentarul roman? Jumatate di ei dorm, jumatate sunt plecati in diferite delegatii prin strainatate. Iar cel mai adormit dintre ei, adica Antonescu, se trezeste doar cand crede ca e oportun sa-l bage-n corzi pe Sorin Oprescu.
  • +46 (46 voturi)    
    canis familiaris (Miercuri, 4 septembrie 2013, 14:18)

    aresul [utilizator]

    Primarul orasului, potrivit functiei, este direct raspunzator pentru moartea copilului.
    Problema cainilor salbatici, fara stapan, nu este o problema secundara. Sunt foarte multi!
    Daca nu se actioneaza ferm in acest sens, incidentul se va repeta. Deja, atacurile sunt numeroase.
    Nu in ultimul rand, nu este vorba numai de aceste atacuri, ci de faptul ca intr-o anumita masura suntem restrictionati. Nu ma pot deplasa cu bicicleta pentru ca sunt caini. Nu trimit copilul singur la scoala pentru ca sunt caini. Nu pot lasa copilul in locurlie de joaca pentru ca sunt caini...
    Fireste, o masura dura in aceasta problema ar umezii ochii tuturor iubitorilor de animale. ,,Sunt si acesti caini niste suflete" ar spune, insa si oamenii sunt suflete si ursii sunt suflete, si virusii sunt suflete. Toate formele de viata. Importanta este interactiunea.
    Si eu sunt un iubitor al animalelor specia preferata fiind ,,canis familiaris". Niciodata nu as accepta abuzuri, insa, cred ca strazile oraselor trebuiesc redate in folosinta oamenilor.
    Tehnic, este destul de dificil de a rezolva aceasta problema. Aglomerarile urbane sunt si locul marilor acumulari de hrana. Atractia este clara. Eforturile admistratiei trebuie sa fie consistente pentru a rezista si imprejurilmilor orasului.
  • +26 (26 voturi)    
    ...fragmente (imaginare) din discursul lui Oprescu (Miercuri, 4 septembrie 2013, 15:03)

    ganditorul_2012 [utilizator]

    "Stimati bucuresteni!

    Ieri, orasul nostru, capitala tarii, poate una dintre cele mai importante carti de vizita ale Romaniei a trait un moment foarte trist. Un copil a fost sfasiat in plina strada de caini fara stapan. Din pacate nu este primul eveniment tragic de acest fel. Am privit cu multa atentie reactiile oamenilor pe marginea acestui subiect. Nu pot sa imi exprim decat profundul regret si sa imi cer scuze in numele tuturor celor care ar fi trebuit sa preintimpine o asemenea drama. Dar regretele sunt tardive din moment ce nu sunt urmate de fapte. In acest sens am hotarat azi sa imi depun mandatul. Sper din tot sufletul ca acest gest sa contribuie macar putin la gasirea unei rezolvari a acestei probleme care macina orasul nostru si sifoneaza imaginea tarii iata, de mai bine de doua decenii. Doresc mult succes celui care urmeaza sa-si asume responsabilitatea solutionarii acestei probleme care nu mai suporta amanare. Ii rog pe bucuresteni sa-i fie parteneri in aceasta intreprindere.

    Va multumesc!"
  • +29 (29 voturi)    
    n-ar trebui sa-l incurajam... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 15:20)

    fosta zoezoe [utilizator]

    pe acest las sa-si dea demisia ? Nu are cum si ce sa explice in privinta lui Ionut ! Sa explice ce a facut si face cu banii nostrii de am ajuns la asa ceva , de ce ii da bani lui fisu de la primarie , de ce inchiriaza in loc sa repare primaria si altele.
  • +26 (26 voturi)    
    Ce as face eu, (Miercuri, 4 septembrie 2013, 15:29)

    Sthelian [utilizator]

    ...daca as fi om de presa.
    L-as boicota.
    Nu m-as duce la conferinta lui de presa.
    Nu as scrie nimic despre ce a spus.
    L-as inmulti cu ZERO.
  • +18 (20 voturi)    
    Rezolvare sau demisie (Miercuri, 4 septembrie 2013, 15:42)

    benicio [utilizator]

    Daca nu promite ca in maxim un an aduna toti cainii de pe strazi (faar reteritorializare), mai bine si-ar anunta demisia.

    Ontanu a aratat ca ii e atat de drag fotoliul de primar, incat a preferat sa sacrifice niste locotenenti.
    • +24 (26 voturi)    
      acum, nu peste un an (Miercuri, 4 septembrie 2013, 16:20)

      uman [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Trebuie luati de pe strazi acum! Nu intr-un an, nu peste o luna! Acum!
      S-a ajuns la o limita tragica. Nu se mai poate, nu mai exista lamentari, scuze, explicatii. Sa isi faca treaba pentru care au fost alesi, iar bani sunt sigur ca vor gasi. Daca nu stiu unde, sa intrebe si li se va raspunde. Nu mai este cazul de expirmari gen "vom analiza, vom vedea, vom supune dezbaterii".
      Mesaj direct pt politicieni: dezbateti si vedeti dupa ce luati cainii de pe strazi!
      Desigur, in ultima instanta, cine nu isi poate asuma rezultate sa plece! Tot acum. Sa lase pe cineva care stie ce are de facut.
  • +7 (7 voturi)    
    Declaratie Oprescu: (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:00)

    triciupa [utilizator]

    "M-am hotarat sa candidez la alegerile prezidentiale"
  • +20 (20 voturi)    
    demisia imbecilule (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:17)

    draq [utilizator]

    N-avem nevoie de referendum, alti bani aruncati aiurea. Cine vrea caine sa adopte unul
    CAINII NU AU CE CAUTA PE STRADA
    • -9 (9 voturi)    
      mdaa (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:04)

      Saineanu [utilizator] i-a raspuns lui draq

      cum altfel vrei sa afie lauta o decizie?
      • +5 (5 voturi)    
        Simplu! (Joi, 5 septembrie 2013, 8:10)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Saineanu

        Luat oparescu si cei trei nepoti ai lui si bagati intr/un tarc/parc plin cu caini!
        POate mor vreo 2-3 dintre ei!
        Dupa ce se intampla asa, sa vina la mine ca sa fac referendum!
        Iar eu sa pasez responsabilitatea!
        Ti se pare correct?!
  • +11 (13 voturi)    
    moment critic (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:18)

    Googol [utilizator]

    un vot de la mine pro-eutanasiere!
  • +10 (12 voturi)    
    referendum (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:23)

    IlincaM [utilizator]

    e previzibil rezultatul referendumului daca ne gindim ca cei care merg la vot sint in mare majoritate pensionari... parca vad 80% din voturi improtriva eutanasierii...
  • +19 (19 voturi)    
    Ipocrizie (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:24)

    benicio [utilizator]

    "Stiti ca si mine ca 95% dintre oameni nu ii vor pe caini, restul de 5% sint mai vocali, se cred europeni. Am fost intre ciocan si nicovala."
    Adica intre un ciocan de 95 kg si o nicovala de 5 kg. Se pare ca pana acum a castigat nicovala...
    • -6 (10 voturi)    
      de ambele parti (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:03)

      Saineanu [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Cred ca iubitorii de animele cu care s-a luptat primaria atata timp vor intelege in sfarsit ca nu e o idee buna sa tii haite in fata blocului.
  • +20 (20 voturi)    
    alte prioritati (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:26)

    vlad.pe [utilizator]

    Pina acum am avut alte prioritati, scolile, parcurile ..
    "chioscurile pagoda de 600 mii euro, piste de biciclete declarate ilegale, proiect DogTown pentru feciorul meu si asociatii, ceasuri de 35.000 euro in parcuri" .. mda,

    alte prioritati, sper sa-l ajunga blestemele tuturor bucurestenilor si mai ales a celor fugariti si muscati de maidanezi
    • +10 (10 voturi)    
      piste de biciclete (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:06)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      recent desfiintate, tun de unsprezece milioane de euro.
  • +17 (17 voturi)    
    ca sa vezi (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:32)

    Ruhe [utilizator]

    Dl Doctor isi ace controalele medicale in afara tarii?
    • +8 (8 voturi)    
      ... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:07)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      evident, nu are incredere in colegii dumnealui. O sti el ceva.
  • -4 (12 voturi)    
    all right ! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:38)

    nash pandelica [utilizator]

    crezi ca scapi usor !
    si daca nu iese, ce faci ?

    nea caisa, don alcade de bucale y dumbovita, tre' sa suspenzi suspendata si sa faci adaposturi.
    sa ai un department pentru protectia animalelor care sa lucreze, cu oameni priceputi, nu feciorul si sinecuristii care ti'au lipit afisele in campanie.
    incadrat cu specialist si dotat cu mijloace.

    sa'i omori, nu'i asa de scump.
    dar trebuie sa mai si rezolvi cu ramasitele lor pamantesti.
    si sa mai faci fata si opiniei publice ioropene.

    daca iese, daca bucalezii se hingheresc si te pun sa'i omori, pe unde scoti camasa, ca se va duce buhul pana peste oceanul atlantic.

    prinsi si exportati in china, coreea, aaaa ?!
    asa pe blat. iese si un ban pentru niscai pasaje :).
    poate platesti cu dulia, ce vroiai sa faci cu chinejii.
    dulia romanesti in loc de doalari americani.

    in occident, folosesc animalele in spitale, pentru companie la cei cu boli cornice, mentale, in azile de batrani. animale de ajutor pentru orbi.
    prietenii omului...
    la noi in spitale, nici aspirina....

    problema e mult mai complexa decat pare.
    un referendum e o scuza, nu o scapare.

    copilul acela, pana sa ajunga la maidanul cu maidanezi, a scapat de sub....supraveghera(!) babutei, data la taifas si a trecut prin plasa rupta, a gardului de protective, care trebuie sa tina copii in incinta locului de joaca.
    daca nu ajungea la maidanezi, putea ajunge in lac, sau in strada in fata unei masini.

    mult mai multi copii cad victime soferilor zmei, romani verzi, in bucale si mai ales la sate.

    dupa ce omorati toti canii, va veni alta problema, ce veti face cu sobolanii....
  • +20 (20 voturi)    
    NESIMTIRE SI LASITATE (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:38)

    strongbox [utilizator]

    Nu-mi vine sa cred ca mai are tupeul sa ramana primar cand a demonstrat management defectuos chiar si pe actuala lege!!! Referendumul doar in bucuresti e absolut inutil ptr ca indiferent de rezultat, nu il va lua in considerare parlamentul care reprezinta intreaga tara!!!! Ponta ar trebui sa dea OUG-ul ptr eutanasiere daca vrea sa rezolve rapid problema!!!

    Eu propun sa demonstram in fata primarie ptr demisia lui Oprescu!! Auzi, el era la un control??? De ce nu isi face control in tara???!!!
  • -9 (11 voturi)    
    nu e bine, doctore... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 18:57)

    demaGOGU [utilizator]

    vei avea pe constiinta 70,000 de animale
    • +8 (10 voturi)    
      demaGOGU si constiinta (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:05)

      Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      una la mana ca nu isi incarca constiinta dar poate sa umple in continuare, pana la sfarsitul mandatului Bucurestiul cu niste chioscuri din tablă care costă 37.000 EUR bucata și băncuțe de 3000 EUR bucata...

      parandărătul tre să fie cel puțin 30%.....

      A propos demaGogu tu ce crezi:
      Un om care ia șpagă ca chirurg și ca primar are conștiință?
  • +16 (18 voturi)    
    omul e picat de pe altă planetă (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:00)

    Ava_ps [utilizator]

    Petiția online pentru eutanasierea în 30 de zile a strîns deja peste 6000 de semnături din București. Vineri se organizează miting. Iar dumnealui vrea referendum la sfîrșitul lunii... Lumea strigă clar că nu mai vrea cîini pe străzi, iar el vrea să mai pape niște bani din „organizarea referendumului”.
    Sincere felicitări celor care l-au votat!
  • -4 (10 voturi)    
    eutanasiem și minerii care au dat cu bâta (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:02)

    visio [utilizator]

    în cocoașa bucureștenilor....Oprescu și ideile lui: autostrăzi suspendate...la așa primari, așa locuitori..
    să vină minerii....asta-i România modernă a lui Băsescu...
  • -14 (16 voturi)    
    nu cred ca e vina lui Oprescu (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:02)

    Saineanu [utilizator]

    Administratia locala este legata de maini si de picioare de legislatia acutala care se afla in vigoare in acest moment. Poate ca legea ar fi fost mai de mult pusa la punct daca nu ar fi fost atatea ONG-uri care au interese si au facut lobby.
    • +10 (10 voturi)    
      fals (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:38)

      strongbox [utilizator] i-a raspuns lui Saineanu

      alte orase ca Targu-Mures au reusit chiar cu actuala lege sa nu aibe chiar atat de multi caini pe strazi.
    • +4 (4 voturi)    
      legislatia in vigoare (Joi, 5 septembrie 2013, 9:08)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Saineanu

      este in conf. cu cea ioropeana.
      e minciuna ca nu permite uciderea cainilor.
      legea interzice uciderea in masa.
      dar, permite eutanasierea in conditii in care animalul sa nu sufere, facuta individual, pentru animmalele bolnave, agresive si care dupa o perioada n'au putut fi adoptate.

      exista si o lege de urmarire penala a celor ce adopta si lasa animalele in libertate, dupa aceea.

      tocmai de aia sun crotaliate cu cipuri.
      numai ca, acea politie a animalelelor n'a fost infiintzata si nu existe un department de protectia animalelor, cu inspectori de teren.
      ar fi putut usor identifica cainii dati la adoptie si lasati liberi, iar legea prevede pedepse pentru faptuitori.

      la primaria capitalei este vraiste.
      la sectoare se ocupa de panselute, palmieri si ceasuri prin parcuri.
      alea sunt ornamente, rezolvarea problemei cainilor este necessitate.

      primaria, ong-urile pentru protectia animlaleor ar trebui sa organizeze voluntariate cu iiubitorii pentru strangerea si ingrijirea animalelor vagaboande. ingrijirea la shelterele de anmale poate fi facuta de iubitori, pe baza de voluntairat.
      ar fi o activitate in care pot fi angrenati pensionarii.]
      se practica la altii. iubitorii de animale pot face donatii catre adaposturile de ingrijire.
      in sua, donatiile la organizatii de binefacere, sun deductibile de la impozitul pe venit.

      totusi, e bine sa fie si ceva caini in strada.
      cei de talie mica, neagresivi.
      cainii ajuta la starpirea sobolanilor, tzin pisicile maidaneze la respect, pot fi tovarasi pentru pensionari, prin parcuri.
      repet, cei de talie mica, neagresivi. prietenosi.

      ca si oamenii, nu toti cainii sunt...caini ! :)
    • +2 (2 voturi)    
      iti reamintim, daca nu ai retinut de la stiri.. (Joi, 5 septembrie 2013, 12:58)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Saineanu

      ..Brasov: fara caini vagabonzi aplicandu-se legea in vigoare(20mii de cainin nu mai sunt pe strazile BV)..
      Oradea.. nu mai are caini vagabonzi pe strazi

      Daca nu intelegi o discutie, stai linistit..
  • +4 (8 voturi)    
    cuum? (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:02)

    Saineanu [utilizator]

    Cum s-a ajuns la situatia in care hinghierii trebuie sa mearga pe strazi cu politstii dupa ei? Iubitorii de caini suntem cu totii, dar nimeni nu ii vrea acasa...Este aberant. Nu putem sa punem totul in capul autoritatilor, atata vreme cat nu ne educam noi. Ganditi-va ca oamenilor politici le-a fost frica sa ia aceste masuri tocmai pentru ca noi, opinia publica, n-am fi zis „vai, am scăpat de probelam asta!”, ci „vaaai, Rex din fata blocului afuost luat de hinghieri!”
  • +19 (19 voturi)    
    Ipocrit (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:04)

    nenumit [utilizator]

    Q: Va dati demisia?
    A: De ce sa-mi dau demisia? Sunteti convinsa ca vina imi apartine si mie? Daca as sti ca se rezolva maine si aduc copilul inapoi imi dau demisia in 5 secunde. Asta se intampla din cauza ipocriziei noastre. Eu nu spun ca functioneaza toate lucrurile perfect. Stiti ca si mine ca 95% dintre oameni nu ii vor pe caini, restul de 5% sint mai vocali, se cred europeni. Am fost intre ciocan si nicovala.


    Daca stim ca 95% nu vor cainii de ce a trebuit sa se intample ce s-a intamplat?? Cine va plati costurile pentru referendum??? Imi dau demisia cand se va intoarce acel copil inapoi, eu sunt nevinovat... GREATZA!!!! AFARA!!! HUO Oprescu!!!!
  • +19 (21 voturi)    
    Ar mai fi un amanunt.... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:13)

    minus [utilizator]

    S-a saturat lumea de voi, de ONG-uri, de referendumuri, de amanari si de toti care declara ca se simt responsabili, responsabilitatea fiindu-le localizata in talpa pantofului.

    Ziceti ca nu-i asa? Pai sa ne amintim: Consiliul General s-a scremut cat s-a scremut si a ajuns la concluzia plina de responsabilitate ca problema este in casa omului, trebuie sa-i castrezi cainele din casa! Pentru asta nu a trebuit referendum, bag de seama....

    Vezi Doamne e democratie, trebuie sa plang cu cucoanele "cuțu-cuțu" ca sufletul cainelui nu trebuie ucis! Nuuuu, cainelet rebuie castrat si apoi sufletul ii zburda prin Nirvana canina.

    Dar si sobolanii sunt mamifere, nu a dovedit nimeni ca nu ei au suflet de aceeasi calitate cu cainele... cresteti, tata, sobolani in casa, minim 100000 de bucati! Cand atingem vreo 2 miliarde de sobolani in Bucuresti, mai punem de un referendum!
  • +20 (20 voturi)    
    Referendum (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:14)

    Allexander [utilizator]

    Vad ca in ultimele zile cuvantul referendul apare foarte des. Si, totusi, ma intreb: alesii cand au de gand sa`si asume pentru ceva responsabilitatea? Pentru ca in situatia asta se poate conduce o tara numai prin referendumuri. Si, apropo, un referendum pe seama sosetelor purtate de soferii RATB pe cand?
  • +11 (11 voturi)    
    Maidanezi (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:17)

    sorinpaul123 [utilizator]

    Bucurestiul si oras civilitat,poate pentru maidanezi !
    Mai mare rusinea,este singura capitala de tara cu maidanezi.
  • +19 (19 voturi)    
    Referendum pentru demiterea lui Oprescu (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:19)

    MVM [utilizator]

    Sunt de acord să merg la referendum dacă se mai adaugă o întrebare - ”Sunteți de acord cu demiterea Primarului General Sorin Oprescu?”
    • +16 (16 voturi)    
      eu propun (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:42)

      strongbox [utilizator] i-a raspuns lui MVM

      sa protestam in fata primariei generale pana isi da demisia, e inadmisibil dupa discursul pe care l-a avut!
      • -6 (6 voturi)    
        pai (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:11)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui strongbox

        nu putem, ca unii dintre noi, aia mai anticapitalisti, adica mai neocomunisti protesteaza la universitate si nu ii intereseaza moartea unui copilas nevinovat, au alte prioritati, mult mai elevate.
  • +21 (21 voturi)    
    ACUZAT PENAL (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:24)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Cheltuie anual sute de milioane de euro efect zero si 3 oameni morti intr-un an si jumatate.Sfasiati.De ce nu ne-a spus : oameni buni nu pot , nu am nici o sansa cu maidanezii !
    Unde e demisia ? Culmea tupeului , ne propune un referendum ca nu are cu ce sa se stearga!
    Sterge-te ma cu gondola, cu ceasurile aurite si palmierii si oile de plastic (...) de la Universitate.
    DAR VORBA E NOI CE FACEM , DORMIM ?
  • +25 (25 voturi)    
    64.000 maidanezi (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:27)

    altheia [utilizator]

    Cum este posibil ca, intr-o capitala europeana, ati lasat sa se ajunga la cifra de 64.000 maidanezi ?!

    Sunteti un primar incompetent.
  • +18 (18 voturi)    
    Asta e super tampit! Au omorat un copil!!!!! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:34)

    warchild [utilizator]

    Permanent cainii maidanezi ataca persoane peste tot in bucuresti, ce ... referendum mai vrea dobitocul asta?
  • +19 (19 voturi)    
    cred (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:45)

    aresul [utilizator]

    ca visez...pai daca 95% doresc curatirea strazilor, la ce mai cheltuie bani cu un referendum? Pentru cei 5%?? Cei 5% trebuie ca reprezinta personalul ONG-urilor. Daca un tampit isi face ONG, gen Cutu-Cutu sau Ham-Ham, primarul face ce spune ala?! Auzi...,,au fost mai vocali"!
    Io zic ca politcienii stau din ce in ce mai prost cu auzul iar acest lucru in capul lor se va sparge!
    Stiam foarte bine ca Oprescu nu-si va da demisia in lacrimi, ci va continua in mod nesimit, in lacrimi. Demisia, era un gest al infimului bunui simt ramas. Nu ar fi intors copilul din morti.
    Chestia cu referendumul, legiferearea, este praf in ochi, tragere de timp, lua-v-ar dracu de politicieni tampiti, nesimtiti si in toate felurile! Dupa mintea astora, ar trebui ferm reglementrata si actiunea de indepartare a insectelor.
  • -17 (19 voturi)    
    isterie generala (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:48)

    demaGOGU [utilizator]

    e greu sa te pui contra-curentului dar Europa ne va aplica definitiv eticheta de barbari - aplicata in momentului uciderii ca pe un caine (sic!) a lui Ceashka - daca vom purcede la lichidarea fizica a 70,000 de animale!
    • +12 (14 voturi)    
      Ce barbari ? (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:44)

      EuIoan [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Barbari ? Barbari suntem noi cand ne aparam copii ? Nu ma intereseaza ce zice Occidentul . Ei nu au caini si tigani . Lor nu le seaca nimeni izvoarele si nu le ucide muntii . Lor nu le-a vandut nimeni toate utilitatile unor excroci . Oricum , Occidentul nu da doi bani pe noi si pe tara noastra . Suntem doar carne de tun pentru ei . Vrem sa se faca curatenie , aici in mizeria noastra .
    • +10 (10 voturi)    
      NU e nevoie sa fie ucisi (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:29)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      poti sa-i iei acasa.
    • +13 (13 voturi)    
      da (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:15)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      barbarie este multimea ciinilor de pe strazi, mai rau ca in india, vacile si sobolanii mai lipsesc, barbarie sint smenurile doctorului de mahala impreuna cu consiliul sau de mahalagii, barbarie este asumarea de catre primul ministru a unui doctorat fals. Sa-ti mai insir, sau e suficient?
    • +12 (12 voturi)    
      Eu am adoptat 2 caini de pe strada.Tu? (Joi, 5 septembrie 2013, 0:48)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Tie ti se par fericiti cainii de pe strazi?Sunt vesnic flamanzi , batuti , tematori.Sunt din Tm si mereu am spus ca pana si cainii ntr sunt mai fericiti decat ai vostri. In Buc. e dezastru cu cainii.Te-apuca mila numai cand ii vezi iar acum au ajuns sa omoare si copii. Nu au ce cauta pe strada .
    • +3 (3 voturi)    
      care Europa? (Joi, 5 septembrie 2013, 11:40)

      Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cea care de la 1900 încoace legiferează adunarea cîinilor vagabonzi și eutanasierea celor care nu au fost revendicați/adoptați în 5-7 zile? Europa în care, urmare a legislației menționate, nu vezi coadă de cîine maidanez în oraș (și nici la sat, dar n-am fost chiar în toate satele europene)? Ha, ha, ha...
  • +24 (24 voturi)    
    Lacrimi de crocodil (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:57)

    Amoredivino [utilizator]

    Plângea ipocritul poate pentru că știa că rămâne fără o căpușă pe care a înfipt-o de ani de zile în finanțele bucureștenilor. S-au făcut afaceri care ne depășesc imaginația pentru/contra câinilor vagabonzi. Când se va sfârși cu maidanezii atunci va fi și Oprescu mai sărac cu câteva milioane de euro.Referendumul este o perdea de fum pe ochii populației. NU SE VA FACE NIMIC CLAR ȘI CONCRET!!! Până ce nu mergem cu țepele/furcile/topoarele la primărie, până ce nu văd acești criminali moartea cu ochii, nu se vor sinchisi câtuși de puțin pentru binele bucureștenilor. Sîngele victimilor sunt pe mâinile lui și ale mafioților din subordine. Cine crede că altcineva este vinovat este un naiv neghiob.
    Aveți crime peste crime în cârcă domnule doctor. Pe cine va apăsa această situație? Pe copii dvs? Pe nepoții dvs? Dvs mai trageți un vânt și ați zburat din lumea asta. Sunteți un ghiuj bolnav și terminat. Au meritat șpăgile de milioane și milioane din bani europeni furați și sifonați - prețul unor oameni mâncați de colții câinilor? Poate veți scăpa de justiția umană, dar de justiția divină care pentru dvs se va concretiza cât de curând nu veți scăpa și atunci să vedem ce șpagă vă va mai scăpa...
    • +7 (7 voturi)    
      corect, nu tu microcipuri, nu tu o castrare (Joi, 5 septembrie 2013, 0:07)

      warchild [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

      nu o sa mai fie nici un catel de vaccinat - le-a cam luat painea de la gura firmulitelor care monitorizeaza patrupezii. Eutanasierea e o afacere paguboasa plus ca nu lasa drum de intors - la o castrare se mai poate face o greseala mica insa cu eutanasierea nu poti sa dai gres. :))

      Eu zic sa-l castram pe primarul doctor sa vedem daca dupa mai poate musca - facem referendum pentru?
  • +21 (21 voturi)    
    A militat (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:02)

    zizi_m [utilizator]

    5 ani pentru un adapost??
    Bai esti nebun?
    Pai esti primar sau ongist?
    Gaseste o solutie, bai asta, ca de asta esti primar, de militat pot sa militez si eu.
    Ce hahalera penibila ...
  • +18 (18 voturi)    
    demisia lasule ! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:09)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Trebuie sa returnezi ceva comisioane ? Ce diferenta este intre faptul ca ai cerut iertare si ce a spus seful securitatii cu 4 clase la proces , in 1989 : Onorata instanta, am fost un dobitoc ! Internetul nu poate sa suporte ce ti-as spune , NU ! DEMISIA INTREGULUI STAF !
  • +15 (15 voturi)    
    vinovati (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:19)

    keiser_soze [utilizator]

    sint toti : primarii, ONG-urile, Guvernul .
    Referendum ? ei, hai ! si asta trebuie sa fie tot pe cheltuiala noastra ? problema este clara : este inadmisibil sa ai copii omorati de caini vagabonzi ! Nu trebuie referendum cand mai ai atatea organizatii care doar inghit bani si nu fac nimic !
    Citez : '5 ani am militat pentru infiintarea unui adapost.'
    Pai cum sa aiba cineva initiativa asta daca nu e afiliat politic ? se face ceva in tara asta daca nu are apartenenta politica ???
    Brief : anchetati toti cei implicati in afacerea asta, indiferent de scaunul care-l ocupa si date pedepse exemplare, incluzand strangerea imediata a maidanezilor. Asa ceva trebuie sa inceteze definitiv !
    Mai mult, persoanele care detin caini si abandoneaza puii pe strazi - dosar penal ! Nu iti iei un animal doar ca *da bine* la statutul tau daca nu esti in stare sa ai grija de el !
  • +23 (23 voturi)    
    Prestatie jalnica (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:22)

    CobraRo [anonim]

    comportament de excroc....face referendum fara nici o valoare....aici trebuie lege iar usl -ul a sabotatm de ani de zile orice masura.legaturile famigliei oprescu cu mafia sunt acum la vedere.singurii abilitati sa faca lumina sunt procurorii.
    nu sperati sa-si dea demisia , el ca si plagiatorul national nu au onoare
  • +16 (18 voturi)    
    Un nesimitit care-si bate joc de noi (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:38)

    alex1234 [utilizator]

    Un nesimitit care-si bate joc de noi de 8 ani dezile

    s-a angajat in campania ca va rezolva problema

    adaposturilor bla bla bla....

    mincinos notoriu
  • +13 (13 voturi)    
    Romania (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:38)

    EuIoan [utilizator]

    a devenit o gluma . Suntem intre Occident si Orient . Ne comportam ca niste orientali dar ne dorim avantajele Occidentului . Caini pe strazi in Berlin ??? :)) Caini pe strazi ??? Ar rade incontinuu de asa tampenie .. cei din Occident nici nu isi imagineaza in ce tara de lumea a trei-a s0ar putea intampla asa ceva ... Fara sa banuiasca , ca idiotul de roman care ii cumpara jaful din fata casei , se duce la el in tara , o lustruieste si se da mare ca are masina .. Basca se mai si bucura de haita care i-o pazeste pentru numai cateva resturi pe zi pe care le arunca sotia pe tocuri , in drumul spre mall . O sa se stearga toti cu noi acolo unde nu intra soarele .
    Asa meritam , asa conducatori votam ...cum zicea un cetateam strain pe un viral de pe FB ... Tragediile se pot intampla . Viata merge inainte , dar tara , tara nostra nu mai are mult .
  • +14 (14 voturi)    
    "bine" asa rau (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:39)

    Mirobo [utilizator]

    Statistic,la cati patrupezi umbla pe strazi si nu numai in Bucuresti, stam bine. Tragedii de acest gen ar trebui sa aiba reactii la nivel local si central. Dar,asa cum au specificat unii : daca nu "iese" nimic, nu-i graba!
  • +16 (18 voturi)    
    Parchetul General trebuie sa-l bage la zdup (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:40)

    alex1234 [utilizator]

    Parchetul General trebuie sa-l bage la zdup

    pe Oprescu pentru neglijenta in serviciu cu circumstante

    agravante


    (daca n-o fi si mai grav cu banii primariei dati la ONG canine)
  • +15 (15 voturi)    
    haha (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:41)

    nash pandelica [utilizator]

    la tvr news, anuntau cum ca primarul, cu lacrimi in ochi , a anuntat referendum.

    ce pupinkurishti au ajuns astia de la tvr.
    compasiune pentru mitic oparescu, care era, saracu', sfasiat, si le, de pareri de rau.
  • +21 (21 voturi)    
    referendum? (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:54)

    uman [utilizator]

    Amploarea situatiei este tragica si in fiecare zi risca sa creasca. Vieti au fost curmate in mod oribil si salbatic intr-o capitala chipurile europeana. Toata lumea fierbe pe acest subiect, revolta este maxima, exista o petitie online unde s-a ajuns de ieri si pana acum la 9800 semnaturi! E clara pozitia populatiei, daca mai era nevoie de o confirmare.
    Nu mai este timp de referendumuri si analize, de dezbateri: cainii trebuie sa dispara de pe strazi! Nu in timp, acum. Incepeti de acum si terminati cat mai repede!
    Daca nu exista asumare, macar sa existe mintea de pe urma: faceti ceva urgent, acum!
    Am mai spus si reiau: Guvernul sa emita Ordonanta de Urgenta pt strangerea cainilor, sa gaseasca logistica si banii aferenti care sigur exista. Daca nu pot, sa lase oameni competenti sa faca asta in locul lor. Parlamentul poate emite ulterior o lege pt ocrotirea cainilor daca vor gasi fondurile necesare. Chiar trebuie dezbatut si in acest moment, dupa ce s-a intamplat inca o tragedie imensa, ce este mai important - viata unor caini sau a copiilor nostri? Serios? Vreti un raspuns?
    • +1 (1 vot)    
      Aveti dreptate ! (Joi, 5 septembrie 2013, 14:08)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui uman

      nu mai este timp de analizat, de sterilizat, de chltuit banii nostri aiurea, aruncat praf in ochii nostri ! guvernul cu ce dracu se ocupa ?? fratilor, de ce-i platim pe astia din guvernul romaniei , in frunte cu viorel ponta ? sa ne arunce in saracie, in deznadejde, in durere ?? jos cu ei !! urgent !!
      ponta iti este frica sa dai o ordonanta de urgenta ?? nu are cine sa o conceapa ?? o vom concepe noi si vom veni la palatul victori cu ea in protap !! acum este momentul ! nu-l ratam !!
  • +9 (9 voturi)    
    Harta de Risc seismic Bucuresti (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:15)

    sorin.sava [utilizator]

    1. Marele doctor Sorin Oprescu a fost si s-a tratat in strainatate, nu se lauda el ca avem doctori foarte buni si spitale pe masura ?

    2. Oprescu spune ca a schimbat conducerea ASPA in 2012, e adevarat a pus director un fost angajat RATB, pe Cristian Treeroiu pentru ca stim cu totii ca RATB e un "exemplu" de institutie bine condusa ..

    3. Oprescu omotionat, plange .. din 2009, de la plansul lui Basescu pe umerii lui Stolojan, nu mai credem in lacrimile politicienilor !

    4. In iunie, cand a fost intocmita Harta de Risc seismic a Bucurestiului, Oprescu a refuzat sa o faca publica cica "pentru a nu speria populatia si a nu fi la dispozitia samsarilor imobiliari" ... oare daca va fi un cutremur si vor muri mii de oameni, câte zile de concediu isi va lua marele primar ? pe cine va mai da vina ? va spune ca a avut alte prioritati cum ar fi scolile, parcurile ... ?
  • +11 (11 voturi)    
    cinism, injurii, polemica, prostii si prosti (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:31)

    evoque [utilizator]

    un copil mort, o femeie moarta, un turist mort, o natiune moarta. O natiune moarta pentru ca nu reactionam la cretinatile politicienilor si a celor care ne conduc, incepand de la presedinte si terminand cu ultimul primar toti dar toti se inghesuie sa isi faca capital politic din moartea unui copil, aceasta este o fata a cinismului, apoi vin acei latrai care urla dupa demisii alti cinici, urmati de alti cinici din televiziuni si presa care duc mai departe cinismul situatiei prin polemica si prostie la urma sunt prostii care sunt chemati sau nu la referendumuri anuntate si apoi anulate, insa un copil ramane mort, o femeie ramane moarta, un turist ramane mort, o natiune este moarta.
    Dumnezeu sa te odihneasca in pace Romanie, adevaratele bestii sunt la presedentie, la guvern, in parlament.
  • -2 (6 voturi)    
    referendum? (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:34)

    torna_fratre [utilizator]

    Adica se vor chema la vot 1.000.000 de mitici care sa decida pentru alti 18.000.000?
    Este constitutional ca sa faca un refendum local cu aplicabilitate generala?
    Maine HR si CV fac referendum pentru separare de Romania(enclavizare) pe baza precedentului cu cainii din buc.
    inteleg ca politicienii sunt idioti si habar nu au pe ce lume traiesc dar noi astia neadormiti de prostie ne lasam manipulati de alde oprescu?
  • +10 (10 voturi)    
    Nu aplici legea, asa ca da-ti DEMISIA! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:50)

    minus [utilizator]

    Da, sunt convins ca-ti apartine vina!
    Pentru ca citesc Legea in vigoare, pe care nu o aplici.
    Legea spune clar: eutanasiere sau adoptie dupa sterilizare.
    Ma refer la Legea nr 227/2002 pentru aprobarea OUG 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan

    Art. 4
    Cainii fara stapan vor fi capturati si transportati in adaposturile serviciilor pentru gestionarea cainilor fara stapan, unde vor fi cazati o perioada de 14 zile, cu respectarea normelor prevazute in anexele nr. 1 si 2."
    ................................................................
    Art. 7
    (1) In situatia in care, dupa expirarea termenului de cazare prevazut la art. 4, cainii nu au fost revendicati sau adoptati conform anexelor nr. 4 si 5, acestia vor fi eutanasiati.
    ................................................................
    (3) Cainii nerevendicati in termen de 7 zile pot fi adoptati de persoane fizice sau de catre centrele de adoptie special amenajate si organizate in acest scop."
    ................................................................
    Art. 8
    (1) Incredintarea cainilor spre adoptie se face numai dupa ce acestia au fost sterilizati, vaccinati antirabic, deparazitati si identificati prin cele doua metode concomitente: tatuare si aplicarea zgarzii cu placuta numerotata.
  • +5 (5 voturi)    
    Sufleteste sunt alaturi de ei! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:50)

    jbstg01 [utilizator]

    Asta-i ca si : '' ca prim ministru aprob mineritul la Rosia Montana. dar ca parlamentar votez impotriva!"
    Iaca in aceste momente mai ca ma indoiesc ca El exista!Ca daca ar exista El, nu v-ar rabda!CU SIGURANTA!
  • -4 (6 voturi)    
    3 comentarii (Joi, 5 septembrie 2013, 1:16)

    soringusar [utilizator]

    1. Câinii comunitari reprezinta un pericol mare . Ce cauta pe străzi ? Locul lor este în adăposturi , după un timp dați spre adopție și cei periculoși , eutanasiați.
    2. Astfel de accidente tragice și regretabile se întâmpla oriunde. Răsfoiți presa internațională. Îmi aduc aminte ca acum vreo 2 ani un câine dintr-o casa din Ungaria a ucis 2 copii mici gemeni lăsați nesupravegheați. Si ajungem la p-ctul următor
    3. Ce cauta un copil de 4 ani NESUPRAVEGHEAT în oraș ???Putea fi călcat de o mașina (eventual condusa de un parlamentar - vezi SM ) , electrocutat, violat etc. Părintii și bunica care ar fi trebuit sa il îngrijească au o mare vina.
    • +5 (5 voturi)    
      comentariu pct 3 (Joi, 5 septembrie 2013, 1:52)

      aleatoriu [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

      De acord ca bunica nu trebuia sa lase copiii nesupravegheati, dar si in cazul in care era langa ei, cum putea o femeie in varsta sa se apere pe sine si 2 copii mici in fata unei haite de caini agresivi?
    • +4 (4 voturi)    
      aveti dreptate (Joi, 5 septembrie 2013, 3:01)

      rezis [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

      am un copil de 7 ani si nu il las nesupravegheat in parc nici macar un minut! din pacate pericole sunt la tot pasul!
    • +2 (2 voturi)    
      aveti copil? (Joi, 5 septembrie 2013, 12:01)

      Anti A1 A2 A3 si A4 [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

      O singura intrebare pentru Dvs referitoare la punctul 3 din comentariu: aveti copii?
  • -3 (3 voturi)    
    maternitatea giulesti (Joi, 5 septembrie 2013, 7:42)

    revo [utilizator]

    vreau sa vad lista persoanelor eutanasiate in urma mortii celor 5 (CINCI) BEBELUSI ARSI DE VII la Maternitatea Giulesti.
  • +8 (8 voturi)    
    actiune (Joi, 5 septembrie 2013, 9:15)

    xox [utilizator]

    Sper ca sa se termina cu tergiversarea clasica si sa se treaca la curatenie, singura solutie reala este eutanasierea, este frustrant sa te plimbi prin stazile din Bucuresti dupa ora 0:00 sa fi haituit de caini sau sa fi muscat doar ca treci pe langa ei.
  • -6 (6 voturi)    
    vad multi ..hotarati (Joi, 5 septembrie 2013, 9:17)

    nash pandelica [utilizator]

    daca nu va plac cainii, da ca ati ajuns la capatul rabdarii, de ce nu luati voi problema in mana, iesiti si dati'le la cap la cainii vagabonzi.
    scoateti topoearele, sabiile ningea si otraba si ...pe ei ! :)
    faceti-va dreptate singuri...
    vitejilor care sunteti..
  • +7 (7 voturi)    
    deci... (Joi, 5 septembrie 2013, 10:12)

    johnel [utilizator]

    ...suntem o tara de nevinovati.
  • +10 (10 voturi)    
    prada (Joi, 5 septembrie 2013, 10:17)

    johnnny [utilizator]

    Ati vazut vreodata un documentar pe Discovery in care cativa lei sfasie o prada ? Carnea se rupe intre coltii animalelor care trag de ea in toate partile, timp in care prada nu este neaparat moarta.

    Daca ati vazut un astfel de documentar, incercati sa proiectati o imagine similara avandu-l pe Ionut intre coltii a catorva caini.
    Pentru ca exact asta s-a intamplat cu copilul de 4 ani.

    Puteti sa constientizati ce s-a intamplat ? Mai puteti dormi dupa ce aveti imaginea asta in fata ochilor ?

    Tatal lui Ionut spunea ca nu mai avea scalp si fata.

    Iar noi stam sa ne gandim daca trebuie sa eutanasiem sau nu cainii.

    Trebuiau eutanasiati demult ! Iar Ionut ar fi putut fi in viata astazi !
  • +4 (4 voturi)    
    Dati drumul la normalitate (Joi, 5 septembrie 2013, 11:05)

    benicio [utilizator]

    Sa dea odata legea aia, sa aiba primarul Oprescu mana libera la eutanasiere. Ca apoi daca nu o va face, sa ne adunam cu miile in fata primariei si alte cateva sute in fata casei lui din cartierul Aviatorilor, sa n-aiba liniste cat o trai daca nu aduna odata pentru totdeauna cainii salbatici de pe strazi.
    • +1 (1 vot)    
      ionut (Joi, 5 septembrie 2013, 13:28)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      este o victima , printre alte sute de victime facute de haitele de caini ! Cate persoane nevinovate trebuie sa plateasca cu viata pentru a se trezi constiinta acestor PRIMARI care incaseaza salariul fara sa le pese de noi ?? Cine plateste organizarea REFERENDUMULUI Doctor OPRESCU ?? Aii bani de cheltuit si de pierdut timpul ?? Incep scolile, spitalele cad pe pacienti ... Ce barbat esti matale daca nu esti bun gospodar ?? Pleaca acasa si lasa pe altul sa administreze Capitala Romaniei ! Ne-ai facut de ras .. ne-ai umplut sufletele de durere ..si mai ai obraznicia sa ceri Referendum ?? Sa le spalam noi de pacate ?? Never ..
  • +6 (6 voturi)    
    Oprescu nu e normal la cap.. (Joi, 5 septembrie 2013, 12:13)

    akillies [utilizator]

    ..singurul referendum pe care trebuie sa il faca este daca vrem sau nu demisia lui!!!

    atat in 2011 cat si in 2012 a promis ca strange cainii de pe strada.. in schimb el a umplut orasul de Santiere!!!
    Asta e caz de demisie!!!
    L-am auzit cum se plangea ca guvernul Boc nu aloca bani pt caini: poi sa se hotareasca odata banii sunt de la Guvern sau de la EU?!?!?
    Si de cand e Ponta la guvernare, nu au gasit ei niste bani sa stranga toti cainii din Bucuresti de pe strada?!?!!?
    Nu spunea el in 2012 ca pana la sfarsitul verii (2012) strange cainii de pe strada?!?!?
    Nu, el viseaza autostrazi suspendate si pasaje subterane..acolo unde nimeni din acest oras nu vrea sa le vada si mai sunt si inutile!!!
    • +6 (6 voturi)    
      Nu mai spun ca.. (Joi, 5 septembrie 2013, 12:26)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui akillies

      ..in baza aceleiasi legi primarul Brasovului a strans 20de mii de caini vagabonzi si i-a dat spre adoptie sau i-a eutanasiat...

      Poi Brasovul e in Romania, ca si Bucurestiul; diferenta e ca primarul Brasovului e primar, pe cand Oprescu e un hot si un mincinos...
      Pentru Oprescu: DEMISIA!!!
      Referendumul sa fie pentru DEMISIE!!!
    • +2 (2 voturi)    
      oprescu nu este normal la cap (Joi, 5 septembrie 2013, 13:38)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui akillies

      dna faceti o ancheta cu acest primar .. la pension cu el ! la fel si in orasul sinaia , fosta " perla a carpatilor " , unde haite de caini pazesc strada ce duce la "casa memoriala george enescu " si c entrul de perfectionare al bnr ! in gara regala cainii bolnavi si nehraniti sunt blazonul actual al orasului in care vlad oprea face regulile jocului !! rusine !! unde sa vina turistii ?? in acest iad ??
  • +3 (3 voturi)    
    Aha (Joi, 5 septembrie 2013, 12:28)

    zwilling [utilizator]

    "Daca oamenii vor vrea asta, atunci si parlamentarii vor modifica legea. Asta inseamna presiune pe ei pentru a da o masura dreapta"

    Deci legea este cam ... "stramba"?!
  • +3 (3 voturi)    
    Nu mai pot sa dorm (Joi, 5 septembrie 2013, 13:21)

    proletara [utilizator]

    dupa acest infiorator eveniment ! oameni buni , au murit atatea persoane ( japonezul , olandezul, ionut .. ) si nimeni nu iese in strada sa omoare aceste "javre " nefericite, care ne haituiesc pe strazi, zi si noapte ? primarii care au vrut sa rezolve problema (brasov , targu mures si alte orase din ardeal ) au rezolvat-o fara sa cheme populatia la referendum . s-au invatat alesii din bucuresti cu referendum-uri. ei decat sa incaseze salariul si spagile . romani desteptarea si adunarea la primaria capitalei !! ..romani , in n ce tara ati vazut caini vagabonzi , sau sute/m ii de caini in adaposturi sinistre ?? cainii au nevoie de un stapan alfel devin imprevizibili , violenti si .rai !! adaposturile , sursa de furat banii nostri, fac aceste animale agresive ! nu sterilizarea este solutia acestei grave probleme ! ! chiar asa prodti sunt acesti primari ?? sau sunt niste nemerrnici care fac afaceri pe seama cateilor si a vietii unor oameni nevinovati ! rusine primari ! rusine parlamentari, care tineti o lege necesara sub fundul vostru gras de nesimtiti si lacomi !!. toti sunteti vinovati de moartea lui ionut !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by