S-a zvonit in ultima vreme ca trupa O-Zone este la un pas de destramare. Formatia insa a cintat zilele trecute in Italia, la aniversarea a 20 de ani de existenta a casei de discuri “Time”, sub emblema careia au lansat in peninsula single-ul “Dragostea din tei”, care le-a adus celebritatea internationala.

Dan Popi, directorul general al Casei de discuri “Media Services”, prezent la eveniment, ne-a marturisit ca cei trei basarabeni nu au de gind, cel putin deocamdata, sa rupa rindurile. “Exista neintelegeri uneori, ca in orice trupa. Dar de aici pina la despartire e cale lunga”, ne-a spus el.

De curind, Radu, Arsenie si Dan au primit mai multe Discuri de platina si aur, in urma vinzarilor de single-uri si albume in majoritatea tarilor europene. In total, vinzarile celor trei produse O-Zone de pe piata europeana - single-urile “Dragostea din tei” si “Despre tine” si albumul “Disc-O-Zone” - ajung la aproximativ 3.000.

000 de exemplare! Acest record absolut pentru o formatie romaneasca le va aduce moldovenilor sute de mii de euro. Pina acum, baietii nu au incasat decit avansuri in valoare de 50.000 de euro, “grosul” banilor urmind sa le revina abia de acum incolo.

Desi “afara” au vindut aproape doua milioane de exemplare ale single-ului “Dragostea din tei”, in Romania O-Zone nu a reusit sa depaseasca 500 de unitati!

“In Romania nu prind single-urile. Nu este un caz izolat, exista si alte tari europene in care n-au succes, un exemplu fiind Spania”, ne-a declarat Dan Popi. In Romania, formatia de peste Prut a vindut albumul “Disc-O-Zone” in 210.000 de exemplare, iar precedentul, “Number 1”, in 60.000 de unitati, incasind, in total, aproximativ 50.000 de euro.

In prezent, O-Zone percepe pentru un concert un onorariu cuprins intre 20.000 si 30.000 de euro.