De cand a venit frigul, multi ploiesteni se plang de faptul ca repartitoarele de costuri au luat-o razna. Si nu pentru ca ar baga Dalkia prea multa caldura in calorifere, ci pentru ca, din diverse motive, repartitoarele inregistreaza haotic.

„Am fost la Diada, firma care a montat repartitoarele in apartamentul meu sa reclam faptul ca unul dintre ele era blocat si nu inregistra nici un consum, iar celalalt inregistreaza mult prea mult.

Cineva de acolo mi-a trecut numele pe o lista de asteptare si mi s-a explicat ca sunt sute de sesizari de acest fel si ca trebuie sa asteptam pana ce un lucrator de-al lor va veni la noi sa faca o verificare”, ne-a declarat unul dintre ploiestenii care se confrunta cu aceasta problema, sub protectia anonimatului.

In replica, reprezentantii Diada Ploiesti ne-au explicat ca sunt programari, nu liste de asteptare si ca oamenii exagereaza pentru ca problemele sunt rezolvate in cel mult o saptamana. In plus, de aceste situatii, de cele mai multe ori sunt vinovati tot clientii pentru ca nu anunta cand fac anumite modificari la instalatii.

Cat despre sesizarea Oficiului de Protectie a Consumatorului, se pare ca cei pusi pe lista de asteptare nu au mers sa reclame firma respectiva. Corneliu Buzu, inspector sef la OPC Prahova ne-a declarat ca exista o singura reclamatie pana acum pe repartitoare.

Nici Uniunea Asociatiilor de Proprietari din Ploiesti nu a primit vreo sesizare pe aceasta tema, dar presedintele acestui organism, Ion Stan a precizat ca Uniunea ii va ajuta pe toti cei care au astfel de probleme, chiar si in justitie.