VIDEO Consilierul prezidential Peter Eckstein Kovacs  a demisionat, din cauza proiectului Rosia Montana

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 1 septembrie 2011, 11:05 Actualitate | Politic

Peter-Eckstein-Kovacs
Foto: HotNews.ro
Consilierul prezidential Peter Eckstein Kovacs  a demisionat, anunta Mediafax. El a declarat ca presedintele Traian Basescu i-a acceptat demisia, motivul fiind diferendul de opinie privind proiectul de la Rosia Montana.

"Am discutat cu presedintele Traian Basescu si l-am anuntat verbal despre demisia mea din functia de consilier prezidential, iar dansul a acceptat aceasta demisie. Luni voi depune in scris demisia la Palatul Cotroceni. Demisia mea are la baza punctul meu de vedere exprimat in legatura cu investitia de la Rosia Montana, care nu coincide cu cea a presedintelui Traian Basescu. Ca si consilier prezidential ar fi trebuit sa sustin initiativele presedintelui, ori in acest caz nu o pot face si de aceea am decis ca cea mai buna solutie este demisia", a explicat Peter Eckstein Kovacs motivele demisiei.



Consilierul prezidential Peter Eckstein Kovacs (UDMR) a semnat, la jumatatea lunii august, o petitie impotriva proiectului de la Rosia Montana, petitie initiata de organizatia Transilvania Verde, "organizatie ecologista interesata de la bun inceput de aceasta problema, care a initiat o strangere de semnaturi", dupa cum spune politicianul.

"Sunt o persoana fizica si punctul meu de vedere nu e de azi sau de ieri. E o problema de constiinta. Domnul presedinte (Traian Basescu - n.red.) are un punct de vedere pe care il respect. In afara de punctul de vedere economic si cel al rediscutarii proiectului, sunt categoric impotriva, din punct de vedere al mediului", a declarat atunci Peter Eckstein Kovacs, pentru HotNews.ro.

Si liderul UDMR, Kelemen Hunor, s-a declarat nemultumit de initiativa lui Peter Eckstein Kovacs si i-a cerut acestuia sa se gandeasca daca vrea sa continue activitatea alaturi de Uniune: "El a semnat o initiativa a societatii civile. Fiecare are libertatea de a semna sau a nu semna o petitie. Eckstein, prin aceasta semnatura, s-a delimitat de mine si el trebuie sa se gandeasca daca se delimiteaza - si s-a delimitat de presedintele Uniunii - daca vrea sa continue activitatea alaturi de noi sau nu."

Kelemen Hunor a adaugat ca "Nu asta este problema, ca nu este de acord cu mine, fiindca de foarte multe ori nu a fost de acord; el, prin aceasta atitudine, cunoscand exact situatia - fiindca este si jurist, nu numai consilier prezidential si fost senator - el cunoaste foarte exact ca ministrul culturii nu a semnat nimic, avizul directiei judetene poate fi atacat in instanta si in acest moment muntele Carnic este pe lista monumentelor istorice, este protejat si din acest punct de vedere nu s-a schimbat, nu s-a intervenit nimic".

"Din pacate, Eckstein construieste doar imagine politica si se foloseste, asa cum s-a folosit si in 2004 de aceste organizatii, pentru a-si construi imagine. Acest lucru face si in acest moment", a completat presedintele UDMR, citat de Agerpres.

Presedintele Traian Basescu declarase, in urma cu 3 zile, la Sulina, ca proiectul de la Rosia Montana "trebuie facut", pentru ca Romania are nevoie de el, "dar cu conditia sa fie renegociata partajarea beneficiilor", in timp ce mai multi lideri ai UDMR s-au pronuntat, de asemenea, in favoarea proiectului.

Seful statului a evocat ca argument evolutia pretului aurului in ultimii cinci ani. "Ce tara sta cu o asemenea avere in pamant fara sa gaseasca solutii sa o puna in valoare? Pentru ca resursa asta nu e nici a ONG-urilor, nu e nici a Ungariei, care nu stiu ce avize ar trebui sa dea Romaniei... Nu trebuie sa dea niciun aviz, suntem inca stat suveran".

Rosia Montana Gold Corporation dezvolta proiectul minier de la Rosia Montana, din Muntii Apuseni, avand costuri proiectate de un miliard de dolari, prin care compania estimeaza ca va extrage 626.000 de uncii Troy de aur pe an timp de cinci ani de la inaugurarea minei. O uncie Troy este echivalentul a 31,1 grame de aur.

Compania este controlata de firma canadiana Gabriel Resources, care detine 80,46% din capitalul social, in timp ce statul roman controleaza 19,31% din actiuni, prin firma Minvest Deva, iar alti actionari cumuleaza 0,23% din titluri.

Pe 2 august, premierul Emil Boc a declarat, la postul public de televiziune, ca Guvernul asteapta opinia specialistilor asupra proiectului Rosia Montana inainte de a lua o decizie privind aceasta investitie. Boc a tinut totusi sa precizeze ca, personal, nu este un "fan" al proiectului si ca actualul contract, care nu este cel mai favorabil pentru stat, "ar trebui rediscutat".


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

10745 vizualizari

  • +10 (16 voturi)    
    demisie (Joi, 1 septembrie 2011, 11:10)

    evoque [utilizator]

    In mod normal mai toti consilieri demisionari ajung ministri. De data asta ramane da vazut.
    • +14 (52 voturi)    
      hmm (Joi, 1 septembrie 2011, 11:21)

      alec [anonim] i-a raspuns lui evoque

      mare greseala face basescu in privinta proiectului rosia montana. ce nu au reusit mogulii cu tembelizoarele face el singur. va ramane in istorie ca vanzatorul aurului din romania
      • -12 (44 voturi)    
        E mult mai bine... (Joi, 1 septembrie 2011, 11:54)

        _Rem [utilizator] i-a raspuns lui alec

        .. daca aurul ala ramane bine impamantat nu?

        Cat timp contractul cu firma canadiana nu este facut cu rea-vointa si se tine cont de interesul tarii, acest proiect este "o mina de aur" din punct de vedere economic. Si pentru cei din zona si pentru tara.
        • +25 (39 voturi)    
          Fals!! (Joi, 1 septembrie 2011, 12:28)

          bancher [anonim] i-a raspuns lui _Rem

          Rosia Montana este o mina de aur (sunt cam 300 t de aur acolo), dar nu pt statul roman, ci pt firma Rosia Montana Gold Corporation. Redeventa este de numai 4%, adica statul roman INCASEAZA 4% DIN CANTITATEA DE AUR EXTRASA in Rosia Montana. Asta e fix-pix, mai bine te lasi pagubas decat sa primeste 4% din 300 t de aur, in timp de canadienii iau 96% .
          Contractul de concesionare a fost semnat de Geoana, si se vede, cine i-a spus Prostanac nu a gresit cu nimic.
          E adevarat ca s-ar incasa mai multi bani la buget, din TVA, din alte taxe, s-ar crea 4000 locuri de munca (temporare), dar tot e putin.
          Nu imi place mie de Boc, dar aici chiar are dreptate: contractul de concesiune trebuie renegociat.
          • +4 (16 voturi)    
            @ bancher (Joi, 1 septembrie 2011, 12:39)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Si care este diferenta intre 4% si 6% cat zicea (parca) baselu???
            • +9 (11 voturi)    
              eu nu am spus 6%, (Joi, 1 septembrie 2011, 13:17)

              bancher [anonim] i-a raspuns lui evoque

              am spus ca se impune renegocierea contractului.
              • +5 (9 voturi)    
                Adevarata miza (Joi, 1 septembrie 2011, 19:32)

                judex [anonim] i-a raspuns lui bancher

                PEK este un politician onest. PEK refuza fatarnicia. PEK are principii si nu ii este frica sa le apere public, indiferent de oponent. Din aceasta perspectiva, adevaratul FILON DE AUR este atitudinea lui PEK cu care acesta infrunta direct clasa politica din Ro. Daca atitudinea lui PEK va fi impusa ca exemplu pentru noul standard al politicianului mioritic, atunci romanii vor realiza ca au descoperit o valoare cat 10 Rosii Montane la un loc. ACZ inca sforaie, dar se vede printre uscaturi profilul printuluil !
                • +2 (4 voturi)    
                  de acord (Joi, 1 septembrie 2011, 23:01)

                  murian [anonim] i-a raspuns lui judex

                  Complet de acord. Este singurul politician din Romania pe placul meu.
                • +6 (6 voturi)    
                  Ai dreptate! (Vineri, 2 septembrie 2011, 12:22)

                  derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui judex

                  PEK e primul politician care pare sa joace in alt film decat restul clasei politice romanesti; ramane sa vedem daca finalmente, dupa 20 de ani, asta e inceputul unui trend sau numai o exceptie.

                  apropo de obiectiile lui KH: daca PEK "isi face imagine" cu atat mai bine! asa ar trebui sa si-o faca toti - principial.
            • +5 (5 voturi)    
              ... (Joi, 1 septembrie 2011, 13:26)

              aa [anonim] i-a raspuns lui evoque

              2.. cat sa fie.. chiar ai nevoie sa intrebi asa ceva?
          • +18 (18 voturi)    
            .. (Joi, 1 septembrie 2011, 13:06)

            x [anonim] i-a raspuns lui bancher

            4% redeventa + ~20% din profit, dar si din cheltuieli, statul fiind participant la RMGC. per total cam 20% ar reveni statului.

            corectam doar, altfel sunt perfect de acord ca e foarte putin.

            in plus RMGC e o firma fantoma care poate falimenta inainte de reabilitarea zonei, fara ca actionarul principal, Gabriel Resources, sa poata pati ceva.

            asta ca sa nu ne legam de ce este "Gabriel Resources" si cine este Frank Timis din spatele ei, cu multimea lui de off-shore-uri in cayman si bermude, fost traficant de droguri brusc devenit mare miner si petrolist.

            sau de cealalta firma de minierit in care a achizitionat un pachet semnificativ (dupa ce proiectul Rosia Montana s-a taraganat) si care obtinut tot prin lobby de milioane de dolari in Sierra Leone niste pietre si niste metale oarecare..
          • +12 (16 voturi)    
            locuri de munca (Joi, 1 septembrie 2011, 13:13)

            florin [anonim] i-a raspuns lui bancher

            Maxim 200 de locuri in perioada (scurta) de maxima exploatare.
            Dupa, o sa fie multe locuri, la baut cianura, ca gabriel o sa plece si ne-o lasa noua toata...

            pacat de omu asta...
          • +13 (13 voturi)    
            Rosia Montana (Joi, 1 septembrie 2011, 13:28)

            adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Ar mai fi o problema... Nu cred ca este numai aur acolo.
            • +8 (8 voturi)    
              sunt si alte elemente rare (Joi, 1 septembrie 2011, 16:16)

              periscop [utilizator] i-a raspuns lui adonis84

              wolfram, molibden, poate şi tungsten. Başca argint şi, poate, uraniu...
          • -8 (10 voturi)    
            si fals din nou! (Joi, 1 septembrie 2011, 16:27)

            miha [anonim] i-a raspuns lui bancher

            canadienii nu iau 96%, ci aproximativ 75%, pentru ca statul roman are actiuni de aproape 20%. asa ca refa calcule, si vorbim apoi. sa nu uiti ca statul nu baga niciun leut in acest proiect.
            • +2 (2 voturi)    
              statul ia (Vineri, 2 septembrie 2011, 11:26)

              bancher [anonim] i-a raspuns lui miha

              direct 4% din cantitatea de aur extrasa, si 20% din profit (pt ca are 20% din actiuni). Dar nu se stie inca cat va fi profitul, pt ca vor fi si cheltuieli acolo, si nu m-ar mira sa aud ca profitul va fi mult mai mic decat se astepta lumea.
              Plus ca firma este nou creata (nu are traditie) si poate sa dispara asa de repede pe cat a aparut. Plus ca, chiar si cu 20% din profit, tot mi se pare putin pt statul roman.
            • -1 (3 voturi)    
              pai daca are 20% din actiuni ? (Vineri, 2 septembrie 2011, 15:53)

              crisu [anonim] i-a raspuns lui miha

              cum nu baga nici un leut? e parte doar la profit? vreau si eu sa ma asociez asa! ai tu vreo firma?
          • +1 (3 voturi)    
            Redeventa din contract e de 2% (Vineri, 2 septembrie 2011, 13:31)

            Simona [anonim] i-a raspuns lui bancher

            Am citit o parere cu care sunt de acord.
            Dupa 5 ani de zile pleaca si cu aurul si lasa oamenii de acolo si mai saraciti si cu probleme de la cianuri.

            Pentru ca in nici un caz nu vor lasa aurul la BNR. BNR va cumpara aurul de la gabriel resources la pretul de atunci al pietei

            De la Moise Guran: Ceausescu a facut extractie de aur in zona fara cianuri.
          • 0 (0 voturi)    
            alec... (Duminică, 4 septembrie 2011, 20:19)

            Ioana [anonim] i-a raspuns lui bancher

            a aflat ca acel contract a fost facut de Geoana? :) Parca si vad scenariul, 4% pentru tara, 96 pentru Canada, dar la mica intelegere ii intra si lui Geoana &co... ceva acolo, in conturile elvetiene. Speranta este in renegocierea constienta a acestui contract.
        • +9 (17 voturi)    
          Contractul (Joi, 1 septembrie 2011, 12:39)

          Gamma [anonim] i-a raspuns lui _Rem

          A fost facut cu relativa buna credinta in 97 cand aurul nu era asa de scump si de bine de rau castigam si noi si canadienii .Nu e chiar asa de ieftin sa extragi aur din minereu de joasa concentratie, vedeti experienta fostelor mine romanesti . Problema e ca acum diferenta de crestere a cotatiei aurului merge la canadieni in proportie de 80% . Asta e problema . Solutia ar fi marirea participatiei statului la 50% . Un compromis onorabil .

          Cu cianurile lasati-o mai usor din cate stiu nu mai sunt sechele acum in mediu dupa incidentul de la Baia Mare din 2000 . 50-50 ar merita afacerea . 20-80 NU .
          • +5 (7 voturi)    
            NU mai e poluare la Baia Mare??? (Joi, 1 septembrie 2011, 16:24)

            Lu [anonim] i-a raspuns lui Gamma

            Ia citeste aici:

            http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5177371,00.html
            • +1 (7 voturi)    
              Vreau cifre cu virgula (Joi, 1 septembrie 2011, 18:40)

              Gamma [anonim] i-a raspuns lui Lu

              Off , texte lacrimogene recoltate de la cineva care probabil viseaza la ajutoare si despagubiri ..Nu zic ca nu o fi avand mai multe probleme acum decat inainte si ca merita despagubiri dar terminati odata cu isteria cu cianurile.
              Bagati in Google Earth "iaz decantare aurul" si uitati-va cu ochii vostri la "peisaje selenare " de tipul asta :
              http://www.panoramio.com/photo/23008407?source=wapi&referrer=kh.google.com
              (prima poza in aval de exploatare )
              Si da , sunt categoric impotriva exploatarii in conditiile actuale (redeventa ,participatie, contract secret)
              • +1 (1 vot)    
                Si... (Duminică, 4 septembrie 2011, 20:26)

                Ioana [anonim] i-a raspuns lui Gamma

                firma fantoma!
      • +1 (15 voturi)    
        Ce mai conteaza (Joi, 1 septembrie 2011, 13:11)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui alec

        Daca e un mare jucator e un si mai mare vanzator, din pacate vinde doar la scara mare, dupa flota Romaniei vinde si aurul tarii.Si din pacate pe mai nimic, pt cetatenii acestei tari, care vor deveni si mai saraci decit sant.Vorba poeziei actuala si in zilele noastre,,muntii nostrii aur poarta /noi cersim din poarta in poarta".
      • +3 (11 voturi)    
        Foamea lupilor .... e de nestavilit!!! (Joi, 1 septembrie 2011, 13:25)

        Geo22 [utilizator] i-a raspuns lui alec

        Pentru asi atinge scopurile meschine astia sunt in stare sa-i schimbe pe toti cei care incearca sa se opuna planului lor diabolic sau care ar putea raspandi un oarecare ecou, de trezire la realitate a celor multi si indiferenti. Trebuie sa fie foarte mare miza personala a celor implicati in proiectul " SA CIORDIM TOTUL - DUPA NOI POTOPUL" ( pardon RMGC), din moment ce pentru statul roman proiectul este unul evident pagubos!!! Cine-i mai poate opri oare pe acesti lupi flamanzi!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Imi poti da o explicatie mai solida, (Duminică, 4 septembrie 2011, 20:13)

        Ioana [anonim] i-a raspuns lui alec

        pentru acuzatia de ¨vanzator de aur? ¨
        Se vorbeste mult despre acest proiect, este cineva in masura ca sa acuze, fara sa inteleaga exact ce contine acel proiect si ce scop are? Tot ce stiu este ca aurul este unitatea de masura a economiei mondiale. Daca exista, de ce sa nu fie exploatat? Sper ca sa fie in interesul societatii romanesti.
    • +41 (41 voturi)    
      Mie imi pare rau! (Joi, 1 septembrie 2011, 11:57)

      dora si profa in acelasi timp [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Asta nu ma impiedica sa-i accept gestul ca fiind expresia unui om de caracter.Ekstein Kovacs n-a facut parte niciodata din tiparele consacrate ale majoritatii politicienilor,iar acum si-a demonstrat ,inca o data,principialitatea.Intrand in coliziune cu opiniile sefilor sai directi era firesc sa procedeze in acest mod.Nealterarea propriei constiinte este mai de pret decat pastrarea unui fotoliu de consilier.
      • +1 (27 voturi)    
        @dora (Joi, 1 septembrie 2011, 12:21)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui dora si profa in acelasi timp

        Pacat ca nu demisioneaza cine trebuie.
      • +2 (10 voturi)    
        si mie imi pare rau (Joi, 1 septembrie 2011, 13:13)

        ghita [anonim] i-a raspuns lui dora si profa in acelasi timp

        Pleaca un om capabil si cine o sa vina? Evident o sluga...cat e de trist! Pentru ce sa se porneasca un proiect din care noi nu castigam nimic? Suntem chiar prosti sau prostiti? de cine sau de ce? Pe vremea lui Ceasca nu s-au taiat padurile, nu s-au pornit extractii din mine de aur ca probabil aurul verde si aurul galben nu e al nostru ci al urmasilor urmasilor nostri! Blestemati sa fie cei ce distrug tara noastra!
        • -5 (7 voturi)    
          Om capabil??? (Joi, 1 septembrie 2011, 18:25)

          FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui ghita

          Eu am impresia ca vroia sa tina aurul in speranta ca regiunea va fi candva a Ungariei. Acum vede ca nu se poate opune si o tuleste. Om cu caracter dar pt alta tara.
          • +3 (5 voturi)    
            ehhh (Joi, 1 septembrie 2011, 22:13)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

            O prostie mai mare chiar nu puteai sa debitezi...
            Asta inseamna sa:
            - nu se faca proiectul (iar demisia lui nu impiedica asta in niciun fel)
            - udmr sa nu sustina proiectul si din pacate o cam face...
            - pierdem unitatea teritoriala in urmatorii ani
          • +3 (3 voturi)    
            nu cred (Vineri, 2 septembrie 2011, 7:39)

            ghita [anonim] i-a raspuns lui FLORIO

            Poate mai degraba cineva stie unde va ajunge regiunea asta si grabeste lucrurile dar extractia cu cianuri e o aberatie si asta stiu si ungurii. Insa in Harghia si Covasna s-au taiat paduri la greu din cauza asta: le era frica sa nu isi piarda iar bucatica de padure. Cat de multe prostii putem sa facem noi oamenii!
        • -2 (2 voturi)    
          si asta nu era o sluga? (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:53)

          Gabi [anonim] i-a raspuns lui ghita

          Zici ca pleaca un om capabil si vine o sluga, dar el de ce si-a compromis ”integritatea” atatia ani de zile? De independent ce era/este? Nu prea cred. Eu cred ca Eckstein pleaca din alte motive. S-a dat la loc, comanda! de la Budapesta.
  • +32 (34 voturi)    
    plecaciuni! (Joi, 1 septembrie 2011, 11:26)

    cristina [anonim]

    daca si-a dat demisia pentru ca nu-l lasa constiinta sa lucreze cu oameni cu principii diferite de ale lui! incerc sa imi imaginez progresul daca am fi cu totii asa de puternici.
  • +10 (20 voturi)    
    Si stiti ce... (Joi, 1 septembrie 2011, 11:29)

    halimiaticucuveaua [utilizator]

    Macar de s-ar face ceva cu el, dar cu siguranta va disparea fara ca amarata asta de tara sa beneficieze de ceva. Tot hotii asti il vor praduii si cascavalul va ajunge in buzunarele lor.
  • +12 (24 voturi)    
    Referendum (Joi, 1 septembrie 2011, 11:31)

    LLL [anonim]

    Domnule Basescu, la anul sunt alegeri parlamentare si odata cu acestea s-ar putea organiza si un referendum pe tema Rosia Montana. Va sfatuiesc sa faceti acest referendum....
    • -3 (15 voturi)    
      Sfat prost (Joi, 1 septembrie 2011, 12:19)

      CelalaltOvidiu [anonim] i-a raspuns lui LLL

      Acum ceva ani:
      DA pentru modificarea parlamentului => DA si pentru presedintele initiator al referendumului
      NU pentru Rosia Montana => NU si pentru marinar

      Acum tu chiar il crezi prost pe matelot?
    • -4 (12 voturi)    
      @LLL (Joi, 1 septembrie 2011, 12:28)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui LLL

      Si ce rost ar avea? A mai facut un referendum pe care il tine la sertar.
      • -1 (5 voturi)    
        aveti putintica rabdare (Joi, 1 septembrie 2011, 13:13)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        in legatura cu rezultatele referendumului.

        va cere modificarea atunci cand va sti ca are cele mai multe sanse sa si obtina aceasta modificare!
        • -1 (1 vot)    
          rectificare (Joi, 1 septembrie 2011, 22:19)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui misescu

          Atunci cand va avea cel mai mult de castigat din asta.

          Cata naivitate totusi (sa nu-i zic prostie) ... poate pe asta se bazeaza si pdl la urmatoarele alegeri
    • +1 (5 voturi)    
      Mai e nevoie? (Joi, 1 septembrie 2011, 13:16)

      mark35 [utilizator] i-a raspuns lui LLL

      Doar cifrele vorbesc 4 la suta statul toman si 96 la suta firma canadiana dupa care dezastrul mediului poluat cu cianuri care se va repara in sute de ani.Mai e nevoie de referendum?
  • +23 (29 voturi)    
    principii (Joi, 1 septembrie 2011, 11:35)

    traiang [utilizator]

    Este de admirat pozitia unui om care-si respecta principiile Este de mult mai mare ajutor un astfel de om decat ''yesmanii''dar probabi ca acestia nu-si gasesc locul pe la Cotroceni
  • +29 (31 voturi)    
    Felicitari Peter Eckstein Kovacs! (Joi, 1 septembrie 2011, 11:36)

    Justin Puscasu [anonim]

    Pentru ca isi respecta principiile.
    • +26 (28 voturi)    
      Felicitari (Joi, 1 septembrie 2011, 11:58)

      Acvila Neagra [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      Este demn de respect un om care nu isi sifoneaza principiile nici pentru un munte de aur !
      • -5 (9 voturi)    
        Principii (Joi, 1 septembrie 2011, 13:26)

        Gamma [anonim] i-a raspuns lui Acvila Neagra

        Eu zic ca principiile pe care le respecta dl Kovacs au de-a face mai mult cu protejarea Ungariei de un potential accident ecologic . Ca nu suntem deloc imaculati din punctul asta de vedere .

        Eu ca roman sunt interesat de maximizarea profitului pentru noi in conditii de maxima siguranta ecologica .
  • +20 (26 voturi)    
    Aurul le-a luat mintile (Joi, 1 septembrie 2011, 11:49)

    Gold lust [anonim]

    Pentru un pumn de aur otravim ireversibil natura, aerul, apa.
    Politicienii nostri gandesc doar de azi pe maine. Fara viziune.
    Macar unul dintre ei iese onorabil din noroiul asta aurifer.
  • +20 (20 voturi)    
    kovacs (Joi, 1 septembrie 2011, 11:52)

    panfilica [anonim]

    era consilier pe probleme privind minoritatile.
    r.monatana este o problema a tuturor cetatenilor romani.
    base nu trebuia sa accepte demisia, sa arate ca accepta in preajma pareri diferite, mai ales in situatia ca acest consilier nu a expus decat o problema personala, fara legatura cu domeniul in care consilia.

    taman pentru complexitatea si parerile contradictorii, pentru r. monatana e impune un referendum.
    sa hotarasca poporul, cu mic cu mare, cu romani si minoritati cu tot.
  • +27 (27 voturi)    
    jos palaria (Joi, 1 septembrie 2011, 11:52)

    ozzy [anonim]

    Felicitari. Uite ca mai avem si politicieni cu coloana vertebrala. Desi putea foarte usor sa stea inca trei ani in aceasta functie inalta. Bravo lui. Din pacate e doar o pasare rara pe meleagurile mioritice.
  • +14 (20 voturi)    
    Participatia statului roman (Joi, 1 septembrie 2011, 11:54)

    Paul [anonim]

    Eu nu stiu de ce nu se discuta mai mult in presa despre participatia statului roman, de 20%? Este corecta aceasta participatie? Oare nu ar trebui evaluata din nou? Pana la urma, Romania aduce aport in acest proiect toate minereurile de acolo (aur, argint si cate alte bogatii or mai fi) si primeste doar 20% !!! Nu sare nimanui in ochi lucrul asta?!?!
    • +2 (14 voturi)    
      Pentru ca.. (Joi, 1 septembrie 2011, 12:36)

      ADan [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      Gabriel o sa dea un imprumut si prin dobanda si costuri de administrare si alte costuri inventate o sa suga tot profitul.
      Rosia Montana nu o sa fie niciodata pe profit in toata durata exploatarii!! Romania are 20% din nimic (o companie care in 20 ani nu o sa faca profit si o sa dea faliment imediat dupa ce s-a terminat exploatarea).
      Nici macar nu avea rost sa raspund la asta, postac mic!
      Sa traiesti bine!
      • +6 (10 voturi)    
        Sunt total de acord! (Joi, 1 septembrie 2011, 15:48)

        crisu [anonim] i-a raspuns lui ADan

        Romania va avea 20% din nimic. Vom pune la dispozitie multe bogatii si vom lua 4% din aur si argint. De ce trebuia sa acceptam sa fim batjocoriti in halul asta?
  • +12 (24 voturi)    
    demnitate (Joi, 1 septembrie 2011, 12:00)

    Marius [anonim]

    din nou ungurii ne invata ce inseaman demnitate.
    • +2 (6 voturi)    
      sa nu generalizam (Joi, 1 septembrie 2011, 17:31)

      trompi [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Il invata pe Basescu si probabil ca te invata pe tine (daca simti nevoia sa te exprimi asa), dar nu vorbi te rog si in numele altora.
  • +17 (23 voturi)    
    Asa da! (Joi, 1 septembrie 2011, 12:04)

    Dolphi [anonim]

    Bravo lui pentru verticalitate! Mai rar asemenea gesturi in politica de astazi.
    Proiectul de la Rosia Montana ne afecteaza pe toti si trebuie oprit; indiferent cat de scump e aurul mai importanta e natura in care traim!
    • -4 (6 voturi)    
      pe bune? (Joi, 1 septembrie 2011, 15:25)

      avram [anonim] i-a raspuns lui Dolphi

      chiar e verticalitate avand in vedere ca stia pozitia lui basescu dinainte sa se creeze furtuna mediatica in jurul acestui subiect?
  • +14 (24 voturi)    
    Bravo (Joi, 1 septembrie 2011, 12:08)

    Nelu [anonim]

    Domnul Peter Eckstein se pare ca e mai roman ca T.B.c. Fost votant Basescu.
    • -2 (6 voturi)    
      nu intelegeti ca nu ii pasa? (Joi, 1 septembrie 2011, 15:50)

      crisu [anonim] i-a raspuns lui Nelu

      cui ii pasa ca sunteti fost votant Basescu? Credeti ca ii mai trebuie votu nostru?
  • +5 (17 voturi)    
    de ce sa ne distrugem casa?? (Joi, 1 septembrie 2011, 12:15)

    cosmin [anonim]

    decat sa ne radem muntii de pe fata pamantului pe nimic, nu mai bine legalizam prostitutia????? ia sa-l vedem pe dn-ul Basescu cat de las este in a sustine legalizarea prostitutiei in loc sa scurga banii catre straini care i-au finantat campania.
  • +9 (25 voturi)    
    lectie de patriotism (Joi, 1 septembrie 2011, 12:16)

    deceneus [utilizator]

    Bravo! Uite cum primeste Basescu o lectie de patriotism de la un ungur!

    Toata admiratia pentru domnul Peter Eckstein!
  • +10 (20 voturi)    
    jos palaria!!! (Joi, 1 septembrie 2011, 12:20)

    neanonim [anonim]

    dupa ce RMGC a facut reclama la tv ("vorbe nu fapte") acum au ca agent primul roman al tarii! cat i-o fi costat?? putin, direct oroportional cu caracterul !!
    Cime mai vrea un astfel de om? darmite sa stai langa el?!
    basescule ai uitat ce a zis mama ta cand te-a vazut presedinte! Pacat! Si l-am votat crezandu-l altfel!
  • +7 (15 voturi)    
    muntii nostri aur poarta noi traim de la un salar (Joi, 1 septembrie 2011, 12:22)

    lord sith [anonim]

    se va otravi cu CIANURI pamantul/apa/aerul pt o redeventa mizerabila de 4% despre care mr prezident sau mai corect spus il prezidente zicea relaxat ca sunt 12 tone de aur pe care romania il primeste fara sa faca nimic........ca daca se ostenea primea 300 tone. iar cu acele 12 tone ce o sa faca romania?? dar cu miliardul lui ceausescu ce a facut romania? sau cu banii imprumutati de la fmi? din pacate,devine EVIDENT ca agenda guvernelor de dupa 1990 a fost sa distruga tara si sa-i vanda activele pe nimic,strainilor,statul fiind actionar minoritar in toate combinatiile,urmand sa - si vanda parte ''pe bursa'' ciudat cum cei care au pus la cale toata povestea asta chiar nu au inteles nimic din istoria romaniei. in tara asta va fi razboi civil,o spun cu durere in suflet,dar alta cale poporul nu are daca doreste sa mai aiba un viitor.
  • +13 (17 voturi)    
    respect (Joi, 1 septembrie 2011, 12:26)

    CMihai [utilizator]

    Tot respectul pt dl Peter Eckstein Kovacs.

    Sunt de acord si cu opiniile gen nu putem sa stam pe o munte de aur, problema este ca sunt si metode de exploatare a aurului moderne, mai scumpe, insa metode care nu dauneaza naturii mai nimic, fata de solutia aleasa cu cianura. Insa imbogatirea rapida este mai importanta pe la noi, chiar si la investitorii straini decat ocrotirea naturii din pacate, si nu merita investitie pentru ei, pt ca n-o sa aduc profit proiectul decat in 2 ani in loc de profit aproape imediat cu metoda cu cianura ... Asa politica, asa investitori.
  • +13 (19 voturi)    
    Felicitari Peter Eckstein Kovacs! (Joi, 1 septembrie 2011, 12:29)

    ADan [utilizator]

    Pentru curaj si pentru coloana vertebrala!
    De-am avea mai multi ca el...
  • +9 (17 voturi)    
    CIANURA (Joi, 1 septembrie 2011, 12:30)

    freejack [anonim]

    Vad ca mai sunt unii care vorbesc doar despre aur. Oameni buni e vorba si despre cianura. In 5 ani se extrage tot aurul si dupa aceea ce va ramane, nu numai la Rosia Montana, ci in intrega zona? Un dezastru, un desert pe care nu va mai creste nimic. Si care vor fi costurile de dupa exploatare? Nu cumva ne va costa mai mult mentinerea zonei in siguranta, decat beneficiile? Si sa nu uitam niciodata de dezastru de la Baia Mare. Pentru cei ce nu stiu -
    http://en.wikipedia.org/wiki/2000_Baia_Mare_cyanide_spill
    • +6 (6 voturi)    
      Nu pentru totdeauna (Joi, 1 septembrie 2011, 13:06)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui freejack

      Chiar in cazul accidentului de la Baia Mare :

      Biologists say it will take about five years to restock the fish and 10 to 20 years for river life to return

      Au trecut 11 ani

      Dar in conditiile unei participari cu doar 20% Nu merita riscul
    • -2 (8 voturi)    
      compari mere cu pere (Joi, 1 septembrie 2011, 13:07)

      calinu [anonim] i-a raspuns lui freejack

      nu poti compara cu dezastrul de la baia mare, din mai multe motive. in primul rand era o concentratie mult mai ridicata de cianura in acel iaz decat va fi la rosia, unde va fi la jumatate din maximul admis (ca fiind nepericulos) de UE. in al doilea rand, barajul de la baia mare era unul de campie, construit din toate partile de om, pe cand la rosia va fi inconjurat din 3 parti de munti. accidentul de la baia mare a ajutat la inasprirea masurilor de siguranta, care ar fi aplicate conform acelor norme, cum se face si in resul Europei. doar noi sa nu avem voie sa ne exploatam resursele?
      • +2 (8 voturi)    
        da da ..si marmota.. (Joi, 1 septembrie 2011, 14:10)

        umoristu [anonim] i-a raspuns lui calinu

        1. RMGC de ce ar respecta concentratiile sau protectia mediului? o data scos aurul....se cara ..si noi raminem cu iazul de cianuri
        2. zona e zona carstica, subsolul e un adevarat paienjenis de gauri, fisuri, galerii si alte formatiuni...pe scurt...e ca un burete..
        3. si aici barajul va fi construit de om...chiar daca in 3 parti sunt munti..si inca de om pus doar pe profit si exploatare a subsolului dupa un model ce a facut scoala in tarile africane, nu cele europene - din care RO ar vrea sa faca parte cica!!!
        4. Parea statului RO e prea mica....adica o fi destul acolo sa fie de unde sa se scurga fonduri catre partide - care o fi la guvernare cind a fi cazul - asa ca...de ce sa umflam un buget ce va fi oricum jefuit de politicieni ? (PSDPNLPDLUDMRPCRPRMUNPR - toti o haita de sobolani flaminzi)
        5.In Elvetia, Italia, Franta sau Germania NU s-ar pune nici macar in vis pb unei exploatari cu cianuri la un asa nivel intr-o zona de munte . In RO de ce se poate propune asa ceva? Suntem in centru africii sau tara europeana?
        6. Accidenul de la Baia Mare ...un semnal clar de alarma. RM va fi o catastrofa si fara accident...lasam urmatoarelor generatii o zona otravita
        7. peste 20 sau 50 de ani...aurul va fi la fel sau mai vaoloros...tehnologiile de exploatare mai curate..si poate politicienii mai putin corupti. Sau cel putin Ardealul va fi independent si nu va alimenta cu aurul din proprii munti imbuibarea bucurestiului pe spatele ardelenilor..
        • +5 (5 voturi)    
          off-topic (Joi, 1 septembrie 2011, 15:50)

          exe [anonim] i-a raspuns lui umoristu

          eram de acord cu tot ce-ai zis, da' ai dat cu bata in balta in ultima fraza... :-)
          datele statistice spun ca lucrurile stau pe dos: "Capitala realizează o pondere de 20 de procente din PIB-ul României (având o populaţie care reprezintă 9% din populaţia ţării), fiind urmată de judeţele Timiş (4,7%), Constanţa, Prahova şi Cluj (4%)." (inca 2.7 ar fi judetul Ilfov)
          deci, momentan, cine hraneste pe cine? :-)
          • -2 (4 voturi)    
            noi pe voi va tinem in spate (Joi, 1 septembrie 2011, 16:19)

            umoristu [anonim] i-a raspuns lui exe

            fara ardeal erati inca in sistem fanariot, scriati in slavona si vorbeati rusa amestecata cu turca...
            si mai lasa-ma cu PIB-ul...ala doar arata cit poate statul (adica partidu) jupui de pe cetateni...
            oricum..aurul e bine bagat adinc intr-un munte din mijlocul ardealului...asa ca nu vreau sa vad pe aici nici mitici basesti cu apucaturi pirateresti, nici tanti nutzi, nici alt model de tiganime ajunsa "la putere", nici corporatii canadiene cu rrrrominashi in board...si e cel mai bine sa ramina acolo...pentru vremuri mai bune- alea ce or incepe dupa ce scapam o data pt totdeauna de politikia si tiganimea dimboviteano-rrromineasca
            app...nici UE nu vedeati voi pina in 2700 dc nu era spre vest ardealul si ungurii. ar trebui sa ziceti danke schoen...
            • +1 (5 voturi)    
              fiecare retine ce vrea din istorie (Vineri, 2 septembrie 2011, 0:57)

              exe [anonim] i-a raspuns lui umoristu

              nu uita ca mitici, moldoveni, olteni etc. au eliberat ardealul, si in 1919, si in 1945. poate ca ti-ai fi dorit ca acum sa fi vorbit ungureste, sa fii tu minoritar in ungaria mare. si, fara moldoveni, de exemplu, poate ca tatarii ar fi facut praf si pulbere ardealul, iar fara munteni s-ar fi facut vreun pasalic si la cluj, nu doar la budapesta. discutia e ridicola. suntem ceea ce suntem, rezultatul unei istorii si a unei geografii. in naivitatea mea, imi imaginam ca sunt mai importante lucrurile care ne unesc, ca romani, si nu regionalismele care ne despart... faci de rusine idealurile unor inaintasi ardeleni de exceptie, de la badea cartan si avram iancu, la gheorghe sincai sau simion barnutiu, care s-au considerat romani si nu doar ardeleni.
              daca ar fi ca toata romania sa aiba conceptii local-patriotarde ca tine, proiectul rosia montana ar fi majoritar sustinut. in definitiv, toata lumea ar lua banii, si doar ardealul ar ramane cu cianura. good deal, nu? din fericire, mai sunt si oameni pentru care ideea de patriotism sau responsabilitate sociala nu se rezuma la 2 km in jurul casei sale.
              "nici UE nu vedeati voi pina in 2700"? in primul rand, "nu vedeam noi", caci esti cetatean al aceleiasi tari si nu cred ca primeai tu un pasaport special de UE. si, in al doilea rand, nu vad care e meritul cuiva ca pozitia pe harta e cum e, sau ca extinderea granitelor UE s-a facut, logic, de la vest la est. sa inteleg ca si bulgaria a aderat tot datorita ardealului?
              candva, un ploiestean imi explica la fel de doct ca si tine ca fara petrolul din judetul prahova, romania ar fi ramas eminamente agrara si nu s-ar fi dezvoltat nici pana la genunchiul broastei. mi s-a parut la fel de ridicol...
              apropo, mai incearca o data sa intelegi cum e cu pib-ul. cu ce ai putea sa tii tu pe altcineva in spate daca nu prin taxele pe care le platesti, care sunt proportionale cu ceea ce produci? ori exact asta e participarea la pib.
              • +4 (4 voturi)    
                PS (Vineri, 2 septembrie 2011, 10:01)

                exe [anonim] i-a raspuns lui exe

                1. da, datoram scolii ardelene, ai carei reprezentanti, repet, se considerau romani si nu doar ardeleni - vezi titlurile lucrarilor) schimbarea grafiei limbii (din cea chirilica in cea latina), insa asta in niciun caz nu a schimbat limba in sine. iti amintesc si de un demers chiar in sensul asta, al lui august triboniu laurian, care a vrut sa inlocuiasca cuvintele care nu sunt de origine latina. un demers esuat, fireste, caci nu poti schimba artificial o limba.
                2. iti impartasesc sentimentele pentru personajele penibile ale politicii romanesti. da' nu l-ai mentionat pe boc. faptul ca e ardelean il scuteste de orice vina?
                3. iti recomand niste documentare de la national geografic, referitoare la evolutia rasei umane. poate ca vei intelege atunci cat de penibile sunt cramponarile in diferente (de religie, culoare, nationalitate). ne tragem cu totii din acelasi loc, suntem cu totii la fel. asa ca nu te impauna cu locul in care te-ai nascut. nu ai niciun merit la asta, si nu te face mai bun sau mai rau decat altii. lauda-te, daca ai cu ce, cu calitatile umane, moralitatea si faptele bune.

                ca sa revin la topic. demisia d-lui PEK nu il dovedeste a fi (asa cum spunea cineva mai sus) mai "roman" decat altii, ci, pur si simplu, mai OM. tot respectul!
              • -2 (2 voturi)    
                Mai lasa-ne cu ardelenismele... (Vineri, 2 septembrie 2011, 11:32)

                Nicolae [anonim] i-a raspuns lui exe

                Exista o falsa imagine ca ardelenii ar fi oameni mult mai seriosi, mai muncitori, mai putin betivi, etc, etc... Din pacate si la ardeleni exista foarte multi oameni puturosi, hoti si betivi, ca in toata Romania. Iar cu privire la tiganisme, sunt foarte multe zone in ardeal pline de tigani (comune intregi) si tiganii ardeleni nu sunt nici mai curati nici mai putin hoti decit cei din restul tarii. Crezi ca parvenitii ardeleni cu beamveurile sunt mai interesanti decit parvenitii nostri cu mertanele si gipanele lor de rahat? Se asculta manele si prin ardeal?? Afirmativ.Oare nu este la putere aripa ardeleana din pd-l? Nu si-a adus Boc la guvern toata primaria Cluj?? De la consilierul personal pina la femeia de serviciu i-a luat pe toti de la Cluj. Este boc un prim-ministru bun ?? Este cel mai slab prim-ministru din istorie, un slugarnic ieftin si un parvenit de mina a 7-a. Peste tot sunt oameni buni si oameni rai. Poate in anumite zone s-a beneficiat de o administratie mai buna dar tot rominasi suntem toti. Cu hotiile noastre, cu gunoaiele noastre, cu parvenitismul nostru, cu tiganismele noastre. Unii uita cum in ardeal limba romana nu era recunoscuta, biserica ortodoxa nu era recunoscuta. Unii uita jertfele stramosilor nostri pentru unitatea romanilor, cit de greu a fost sa ne unim cu totii pentru ca suntem toti de un neam:romani. Ne-am pastrat limba si obiceiurile desi multi vecini au vrut sa ne distruga dar am ramas impreuna si la bine si la rau. Si azi sunt romani care sunt asimilati in zone din Ungaria, Basarabia, Bucovina, Banatul Sarbesc,Cadrilater, etc... Oare Ungaria da drepturi minoritarilor romani, sau Serbia sau Ucraina?? ZERO, my friend. Asa ca bucura-te ca poti vorbi romaneste!
      • +2 (6 voturi)    
        barajul nu va fi sigur (Joi, 1 septembrie 2011, 14:28)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui calinu

        Geologul Justin Andrei, cercetător ştiinţific de gradul I la Institutul Geologic Român şi fost director al instituţiei a aratat ca barajul ce urmeaza a se construi la Rosia nu este deloc sigur pentru că terenul în dreptul Văii Corna, este format din roci care nu sunt sedimentate suficient.


        http://www.adevarul.ro/actualitate/rosia_montana/Cianurile_vor_sta_pe_teren_miscator_0_520148543.html
  • +16 (18 voturi)    
    un ungur cu inimă pentru ţara asta (Joi, 1 septembrie 2011, 12:35)

    bogdan r. [anonim]

    Bravo lui Ecktein Kovacs pentru acest gest!
    Îi admir pe oamenii cu principii şi valori curate, indiferent de etnia lor.
  • -5 (11 voturi)    
    degeaba (Joi, 1 septembrie 2011, 12:40)

    cosmin [anonim]

    din nou se politizeaza in mod nenecesar un proiect tehnic care ar aduce beneficii economice tarii. si oricum acest proiect nu intra in atributiile domnului Kovacs.
  • +9 (11 voturi)    
    Felicitari (Joi, 1 septembrie 2011, 12:41)

    monica [anonim]

    Bravo! Iata ca se poate sa ai coloana vertebrala!
  • +6 (14 voturi)    
    Felicitari E.K. ! (Joi, 1 septembrie 2011, 12:44)

    minotaur [anonim]

    Bravo domniei sale! Nu vrea cianura in inima Romaniei! Base nu a inteles ca pentru un pumn de aur ramine distrusa pe vecie cea mai frumoasa zona a Romaniei. Pacat...Rusinos...
  • +10 (14 voturi)    
    Intotdeauna mi-a placut "ungurul" asta (Joi, 1 septembrie 2011, 12:47)

    Bula Romanul [anonim]

    Nu ii pot suferi in general, insa pentru acest Domn Eckstein Kovacs, RESPECT.
    Sunt putini ca el, care sa trezeasca admiratia si respectul adversarilor.
  • +4 (12 voturi)    
    felicitari (Joi, 1 septembrie 2011, 12:47)

    umoristu [anonim]

    Un gest onorabil.
    Chiar ma intrebam ce cauta pe post de consilier a matelotului hahait un om ca PEK...
    Pe linga redevente mici incasate de stat (adica o suma de bani buna de smintinit de catre partidutzul la putere) ..........rominia ar "cistiga" o catastrofa ecologica fara precedent.
    Daca un asemenea lac de cianuri s-ar putea face in Alpi, Dolomiti, Pirinei, etc...(adica zone muntoase similare din tari europene adevarate) ...atunci ar fi OK sa se faca si la RM...
    Altfel...aurul e cel mai sigur depozitat acolo unde este, in pamint....acolo e departe e ghearele corporatiilor si a partidelor ce ar accepta orice contract pagubos si orice otravire a mediului pt ceva bani de campanie (de buzunar, de o vila, un vuiton, o masina de cocalar..etc).
    base....nu a fost de ajuns flota?
  • +9 (11 voturi)    
    un model Peter Eckstein (Joi, 1 septembrie 2011, 12:57)

    mary [anonim]

    Da, da. da, multe felicitari domnului Peter Eckstein pentru pozitia sa!

    Poate era momentul ca dl. Basescu sa nu accepte demisia!

    Se demonstra ca pot sa existe pareri diferite, sub aceeasi palarie, ca se poate discuta si pana la urma accepta o solutie sau alta.

    Sa accepti ca poti sa fii si infrant, asta da putere!
    Paharul baut pana la capat, numai o parte castiga in aceasta disputa, cealalta va trebui sa se supuna deciziei - chestiune de educatie si psihologie.
    • 0 (6 voturi)    
      :) (Joi, 1 septembrie 2011, 13:06)

      umoristu [anonim] i-a raspuns lui mary

      o demisie nu se "accepta" sau "aproba" de sef/superior.
      E un act unilateral al celui ce o depune...
      si daca base nu accepta demisia...dar de luni PEK nu mai vine la servici/nu mai raspunde la telefon??? ce face sefu base (sau orice alt sef)?.......plinge si il spune la mama? ii taie salaru la care oricum renunta demisionarul prin demisie?
      demisia e un act unilateral..........
      iar la nivelul inalt...presedinte- consilier...nu e vb de un simplu job....PEK se delimiteaza net printr-un gest public de o pozitia politica inacceptabila al lui base....
      oare toata rominia nu ar putea demisiona din calitatea de "tara condusa de basescu?"..eh...visez si eu
  • +7 (15 voturi)    
    Lasati aurul (Joi, 1 septembrie 2011, 12:59)

    Lucifer [anonim]

    generatiilor viitoare si nu-l topiti voi ca si petrolul pe degeaba. Peste 50 de ani vor fi si alte tehnologii de extractie...
    Acum murdariti si secati tara pentru burtile voastre.
    • +2 (6 voturi)    
      Hehe (Joi, 1 septembrie 2011, 13:39)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

      Peste 50 de ani or sa fie tehnologii care o sa transforme cianurile in petrol :))

      Nu mai visati cu ochii deschisi . Daca nu se produc accidente cianurile in concentratie scazuta se degradeaza singure . Problema e ca nu merita riscul si deranjul pentru cateva firmituri .
  • -2 (4 voturi)    
    Lasitate (Joi, 1 septembrie 2011, 13:25)

    Oana [anonim]

    Asta inseamna pur si simplu lasitate, lene si dezinteres fata de interesele pe care ar trebui sa le aiba politicienii in legatura cu situatia Romaniei. Dam vina unul pe altu cand merge ceva rau in tara asta, in loc sa punem piciorul in prag si sa ne uitam ce oportunitati avem si cum am putea cu usurinta sa aducem tara la un nivel economic echilibrat.
  • +1 (7 voturi)    
    Tez_Auru (Joi, 1 septembrie 2011, 13:50)

    j [anonim]

    Mai bine se duce la rusi dupa tezaur daca vrea aur la BNR in rezerva. Asta ar aduce mai mult capital de imagine pentru el. Eu cred ca restul consilierilor care i-au ramas au si ei unele interese proprii. Oricum bravo Domnule Consilier, merita o palma acest presedinte care nu mai tine cont de prea multe lucruri in tara asta. Oameni cu caracter mai rar in politica.
  • +3 (9 voturi)    
    Respect (Joi, 1 septembrie 2011, 13:51)

    mihai [anonim]

    Ca zicea Base de lasitate: uite un politician care nu e las.

    Respectele mele domnule Kovacs!

    Fost votant Basescu
    • -6 (6 voturi)    
      nu merita (Joi, 1 septembrie 2011, 18:23)

      marian [anonim] i-a raspuns lui mihai

      mi se pare lasitate ca a stat 2 ani sub basescu, chiar daca diferendul de opinie exista in aceasta perioada. sau poate ca si-a schimbat brusc opinia domnul kovacs? oricum ar fi, nu mi se pare ca iese intr-o lumina buna.
  • -3 (5 voturi)    
    avem nevoie de consecventa politica (Joi, 1 septembrie 2011, 14:05)

    gogu [anonim]

    spuneti ca avem politicieni cu coloana vertebrala? daca avea coloana vertebrala nu ar fi asteptat atat sa demisioneze, pt ca parerea lui basescu se stia inainte. ne lipseste consecventa in viata politica. pana acum singura consecventa a fost amanarea hotararii in legatura cu un proiect important si benefic tarii..
    • +4 (8 voturi)    
      Interese (Joi, 1 septembrie 2011, 14:18)

      guru [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Care sunt interesele lui Basescu cu privire la Rosia Montana...? Ce ii iese lui de acolo...? Ca prea sare in apararea proiectului ,nici cand a fost vorba de casa din Mihaileanu nu a sarit asa in sus.
    • +4 (8 voturi)    
      Basescu si-a dat arama pe fata de curand (Joi, 1 septembrie 2011, 14:48)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      parerea lui Basescu nu se stia pana acum o saptamana , doua.

      De fapt la dezbaterea publica dinaintea alegerilor prezidentiale din 2009, Basescu a declarat ca nu are o parere despre subiectul Rosia Montana dar ca va merge pe mana specialistilor.

      A fost un act de viclenie politica care i-a mers ... insa abia de curand si-a dat arama pe fata
  • +2 (6 voturi)    
    Minvest Deva (Joi, 1 septembrie 2011, 14:06)

    adonis84 [utilizator]

    Ati uitat sa precizati ca directorul General al Minvest Deva– jr. Ladislau Farcaş este membru PDL.

    P.S.:http://www.minvest.hd.ro/DA_Farcas.pdf
  • +3 (7 voturi)    
    muntii nostri aur poarta (Joi, 1 septembrie 2011, 14:11)

    baiesu' [anonim]

    Mai vor fi romani si dupa noi, carre ne vor blestema. Reziliati contractul asta nenorocit. Mai intreaba cineva si care e parerea poporului asta?
    Dl.resedinte s-aprumutat in nume propriu 20 mld euro, acum, tot singur, va dispune si de aurul tarii. Ceusescu n-ar fi indraznit .
  • +3 (7 voturi)    
    Bravo!!! (Joi, 1 septembrie 2011, 14:20)

    Nicolae [anonim]

    Uite un om care isi respecta principiile si nu-si pleaca capul in fata mizeriilor acestui hraparet cu nume de flatulatie! Bravo lui ca iese dintr-o mocirla in care aviditatea basescului ne aduce numai pagube. Dupa ce au furat banii publici prin hahalerele portocalii acum vor sa scoata si din pamint aurul strabunilor pentru a-si primi si ei gologanii dati de magnatii aurului (o gasca dominata de evrei). Acest agent de influenta al firmei Gabriel Resources chiar nu mai are rusine si limita in foamea lui de bani, chiar daca tranforma zona aceea intr-o bomba cu ceas, untr-un lac cit jumatate din lacul Vidraru plin cu cianuri. Ce om intreg la minte ar putea promova un plan atit de diabolic pentru tara noastra? Ne mai miram ca s-au luat zeci de miliarde de euro de la FMI iar banii nu se regasesc in nimic pentru ca au fost sifonati de Nuti Traseista.
  • +5 (5 voturi)    
    Mai multa transparenta este necesara (Joi, 1 septembrie 2011, 14:28)

    vlad [anonim]

    Din toate opiniile exprimate aici rezulta cateva lucruri foarte interesante: 1. Impresia excelenta lasata de dl Eckstein si singularitatea cazului sau in peisajul politic din Ro. Felicitari! 2. lipsa unor informatii clare si detaliate despre proiect. Inteleg ca rdeventa ar fi de 4% dar o fi adevarat? inteleg problema cu cianura si este f serioasa. Ce se va face ca sa nu existe probleme si cu ce tehnologii? Care este valoarea investitiei si ce se asteapta ca profit samd? Cam multe probleme si grele, deci se impune o dezbatere publica serioasa iar referendumul mi se pare cea mai democratica si logica solutie. Nu are nimeni dreptul sa angajeze resursele Ro fara o consultare prealabila. Ar trebui trecut in Constitutie. Pareri pro si contra pot sa existe dar decizia trebuie luata cu OK-ul marii majoritati si intr-o cat mai buna cunostinta de cauza.. Buna sau rea dar e majoritate.
  • +2 (6 voturi)    
    Demisia consilierului prezidential (Joi, 1 septembrie 2011, 14:29)

    ELENA [anonim]

    La Rosia Montana,avem un caz de tradare a intereselor natonale.A visa la "pielea ursului din padure",inseamna a ramane doar cu visul.Oameni buni,e cazul sa ne trezim,sa aparam ceea ce mai avem,sa cerem depistarea si pedepsirea celor care fura avutia celor 22 de miloane de romani!Nepotilor si stranepotilor nostri cum le vom povesti ca am distrus totul?
    • +3 (5 voturi)    
      Povestea chiorului (Joi, 1 septembrie 2011, 18:24)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui ELENA

      Le vom povesti nepotilor si stranepotilor: Copiii mosului, era o data un Chior in imparatia Fraiestenilor care l-au votat si primar si presedinte de vreo 2 ori desi el a fost totdeauna un hot si un nemernic. Chior imparat a vindut flota strainilor, si-a dat case, a luat tone de bani imprumut de la tatucul FMI - pe care le platiti si voi copiii mosului -si prin boierii portocalii au jefuit tara. Vazind ca mai este de furat aurul din adincuri, Chior Imparat a fost manjit de straini inca o data pentru a mai jefui tara si de aurul si argintul din adancuri. Asa ca voi, copiii mosului ramineti buni de plata la FMI si cu un mare lac cu cianuri cu care sa va spalati pe cap, iar neamul Chiorului se lafaie pe tonele de bani pe Coasta de Azur. End of story!
  • +7 (7 voturi)    
    nu mai discutati de bani (Joi, 1 septembrie 2011, 14:31)

    gelu [anonim]

    Folosirea cianurilor inseamna moarte - taierea padurilor inseamna moarte! despre asta e vorba! Aceasta exploatare va influenta negativ vietile intregii romanii. A discuta de bani in cazul asta inseamna a-ti negocia un plaman. Monica Macovei spunea zilele trecute ca in Canada se cheltuie peste un miliard de dolari pe an pentru a evita o catastrofa ecologica in zona unei exploatari asemanatoare. La noi vor fi 240 milioane tone de deseuri toxice. Cum poate sa va convinga cineva ca statul roman nu va avea probleme cu ele in 10/20/50 /100 de ani?
  • -2 (4 voturi)    
    Ce prostie (Joi, 1 septembrie 2011, 14:41)

    Catalin [anonim]

    Cu totii suntem oameni si este pe cat se poate de normal, sa avem pareri diferite, insa gestul lui Kovacs este cat se poate de patetic si irelevant, avand in vedere ca acesta nu are nicio legatura cu acest proiect.Domnule Peter Eckstein Kovacs daca vreti sa atrageti atentia poporului puteati sa actionati printr-un profesionalist cum ar face orice consilier prezidential veritabil!!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Respect pentru domnul Peter Eckstein Kovacs (Joi, 1 septembrie 2011, 14:59)

    LI [anonim]

    Un gest de onoare care valoreaza enorm. Sper ca si alti romani sau unguri sa il urmeze.
    Basescu, al carui mandat a durat intradevar prea mult isi arata fata adevarata; hidoasa si lacoma.
    Il apreciez in mod deosebit si pe domnul Emil Boc.
    Este nedrept pentru generatiile viitoare sa furi (asta e, da, sa furi!) orice resursa mai exista in tara asta. Ca sa ce ? Ca sa iei comision din orice furt?
    Datoriile celor 20 de ani de hotii nu se pot plati nici cu 100 de Rosii Montane.
    Puneti lumea la munca, faceti dreptate cu pensiile necuvenite, lucrati pamantul... Asta este aurul care ii lipseste Romaniei. Mi-e rusine pentru prostia si lacomia altora si ma simt umilit.
  • -4 (6 voturi)    
    Blestemul aurului (Joi, 1 septembrie 2011, 15:16)

    Goldoni [anonim]

    Nu stiam ca UDMR sprijina proiectul...Mai ales ca statul maghiar se opune...

    Dl PEK a rezistat, cu stoicism, in atmosfera de uischi si urina de la Cotroceni...Si in mirosul de ceausescu din biroul dictatorului...Uneori, cand trebuia sa sustina parerea basescului, era chiar penibil! Cred ca asa va si ramane!

    Nu inteleg despre ce imagine vorbeste Kelemen...Nu i-ar folosi exconsilierului decat daca ar candita la sefia statului maghiar! Si prieten... La noi, ii dauneaza de doua ori; pentru ca e ungur si, mai ales, pentru ca e basist!

    E un fel de Hotnius in varianta iredentista!
  • +5 (5 voturi)    
    un gest de onoare (Joi, 1 septembrie 2011, 15:49)

    periscop [utilizator]

    Uite un om cu o coloană vertebrală de invidiat ! Puţini sunt cei asemenea lui, acum şi aici. Felicitări !
  • +5 (7 voturi)    
    Roşia Montana (Joi, 1 septembrie 2011, 16:04)

    Cornelia Topală [anonim]

    Domnule Băsescu!
    V-am votat de câte ori aţi candidat.
    Dar acum vă întreb: cu cât aţi fost plătit de Gold Corporation ca să vindeţi pe mai nimic zăcămintele, aerul curat şi cultura acestei ţări?
    Regret amarnic că v-am acordat încrederea mea.

    Domnule Peter Eckstein-Kovacs!
    De ce nu înfiinţaţi un partid?
    • -5 (5 voturi)    
      atat! (Joi, 1 septembrie 2011, 18:05)

      marcu [anonim] i-a raspuns lui Cornelia Topală

      o idee geniala pentru domnul kovacs. asa poate mai are parte de putina reclama, desi ar fi mai eficient daca s-ar lega de masivul carnic, ca tot rosia montana este subiectul gasit prin toate ziarele. sau.... s-ar putea lega tot partidul lui de masiv. nu ma faceti sa rad. verticalitatea domnului kovacs e doar atunci cand vine vorba de imagine publica si popularitate.
      • -6 (6 voturi)    
        bineinteles :D (Joi, 1 septembrie 2011, 19:58)

        uf [anonim] i-a raspuns lui marcu

        dar totul este volatil in politica romaneasca.
        afacerile dubioase ale d-lui Eckstein Kovacs nu-l impiedica sa apara "erou" prin aceasta afirmatie... popularitatea presedintelui Basescu, pe de alta parte, se pare ca e mai puternica decat lobby-ul ordinar pe care l-a facut RMGC-ului. chiar si Nastase a primit spatiu pe Hotnews. asa ca toata lumea e fericita, politicienii cad tot timpul in picioare :D
  • +7 (7 voturi)    
    Muntii nostrii aur poarta .... (Joi, 1 septembrie 2011, 17:09)

    ion [anonim]

    ... Am vizitat Rosia Montana. Intamplator, am oprit masina sa intrebam ruta si un pensionar localnic (fost tehnician la exploatare) s-a oferit sa vina cu noi.. O zi intreaga ne-a purtat pe munti, ne-a aratat istoria locului (steampurile, lacurile vechi, haul ramas in urma exploatarilor) si galeriile romane. Concluzia mea:
    - canadienii se vor imbogati numai din vechile halde de steril din care comunistii nu au stiu sa extraga mai nimic !
    - cantitatile sunt minimizate foarte mult, muntii fiind mult mai bogati;
    - interesul nu este exclusiv aurul ;), ci celelalte componente;
    - cand am coborat in galerii, in jurul nostru roiau francezi care faceau prospectiuni, mostre, etc ... probabil ca si-au dat seama de comorile de acolo si vor sa le exploateze cu orice pret.
    - 90% din locuitori au vandut, s-au imbogatit si s-au mutat in alte orase (gen Cluj).
    - zona a fost "saracita" sistematic, nu exista nicio investitie acolo, special ca oamenii simpli sa vanda tot si sa plece!
    - localitatea ar putea fi transformata intr-o bijuterie turistica (gen Zermatt-Elvetia)... pacat ca apartine aproape toata GOLD Corp si probabil va fi rasa de suprafata pamntului. Ma intreb ce vor face cu cimitirul, biserica ... ?
    - poate ca blestemul aurului chiar va functiona (idee care ma consoleaza oarecum)

    Sper ca in ceasul al 12-lea neamul romanesc se va trezi si va exploata altfel (nu prin cianuri) si cu o companie 100% romaneasca.
    Pentru asta, eu si toata familia mea ar vota cu UDMR sau chiar presedinte pe Eckstein Kovacs.
  • +7 (7 voturi)    
    NU INTELEG (Joi, 1 septembrie 2011, 17:22)

    uf [anonim]

    tu, tara, statul whatever, ai aur. pe teritoriul tau. iti apartine.
    vrei sa-l scoti de-acolo, angajezi un lucrator, il platesti. cu cat?
    regulile capitalismului spun ca patronul ia profitul, iar angajatul ia un salariu, hai sa zicem rezonabil.

    NICAIERI angajatul nu ia jumatate...

    dar fiti atenti: s-a descoperit TARA LUI PAPURA VODA, in care cel insarcinat cu extractia ia TOT, iar statul fost proprietar bate din buze a paguba.

    in conditiile astea, e de inteles de ce nici un hot nu mai ajunge in Romania la inchisoare, si nici macar la judecata: daca reusesti sa iei proprietatea altcuiva, aceasta este pe drept a ta...
    • +5 (5 voturi)    
      Bingo! (Joi, 1 septembrie 2011, 18:49)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui uf

      Inca se practica in lumea a -III-a . Unii s-au trezit - vedeti arabii cu petrolul lor . La noi mai merge la urma urmei avem o clasa politica care de-abia au iesit din pestera (20 de ani de evolutie sunt mult prea putini )
  • -6 (6 voturi)    
    Demisia nu are legatura cu RMGC (Joi, 1 septembrie 2011, 20:14)

    Cristina [anonim]

    Pozitia domnului Basescu se cunoaste de ceva vreme, de ce tocmai acum s-a trezit domnul Kovacs sa-si dea demisia? In plus, la locul de munca nu avea nicio tangenta cu RMGC, deci explicatia oferita de dansul mi se pare doar de fatada. Poate are legatura cu divergentele pe care le are, de fapt, cu Kelemen Hunor. Ati uitat ce afirmatii i-a adresat seful UDMR acum cateva zile?
  • -4 (4 voturi)    
    Declaratie la moda (Joi, 1 septembrie 2011, 22:26)

    Daniel [anonim]

    Rosia Montana este un subiect la moda si la indemana pentru domnul Kovacs sa-l invoce ca motiv al demisiei. Dar nu credeti ca soarta sa a fost dictata de vorbele pe care i le-a aruncat Kelemen Hunor? Care s-a grabit astazi sa declare ca nu exista nicio ruptura in UDMR. Chiar azi! Si ce treaba are Kovacs cu RM? El era consilier pe probleme ale minoritatilor!!
  • +8 (8 voturi)    
    Domnule Prim-Ministru Boc, aveti curaj??? (Joi, 1 septembrie 2011, 22:57)

    Geo22 [utilizator]

    Felicitari domnule Ekstein Kovacs pentru faptul ca aveti curajul sa va sustineti punctul de vedere! Sper ca si domnul Boc sa aiba curajul sa spuna NU CATEGORIC acestui proiect extrem de pagubos pentru Romania! Trebuie sa fie foarte mare miza personala (INTERESE MESCHINE DE PROPORTII) a celor ce sustin cu atata vehementa un proiect antiromanesc, care poate fi foarte bine intitulat proiectul " SA CIORDIM TOTUL - DUPA NOI POTOPUL" . Desi am apreciat pana acum multe din initiativele presedintelui Basescu, aceasta atitudine pe care a adoptat-o in ultimele zile este inacceptabila, incalificabila, nici nu gasesc cuvintele suficient de dure pentru a exprima ceea ce simt fata de asa o tampenie! Nu pot sa cred chiar ca nu-si da seama de faptul ca nu e deloc in interesul romanilor ceea ce sustine! De asta data tare-l suspectez de interese meschine si tradare nationala!
  • -6 (6 voturi)    
    exact ce lipsea (Vineri, 2 septembrie 2011, 0:05)

    Minandra [anonim]

    inca o dovada de om las. sa mi fie cu iertare, dar de cand au ajuns lucrurile sa devina atat de personale incat sa renunti la o functie? sau este un mod evident de a arata de care tabara te situezi? astept cu interes demisia din udmr si adeziunea la unul dintre partidele vesele..
  • -5 (7 voturi)    
    zero! (Vineri, 2 septembrie 2011, 0:16)

    Timi [anonim]

    un om cu bun simt si-ar fi vazut frumos de treaba lui si nu ar fi incercat sa castige vizibilitate , profitand de un subiect intens disputat. este egal cu zero ceea ce considera el.
    • +7 (7 voturi)    
      Egal cu zero ... (Vineri, 2 septembrie 2011, 4:01)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui Timi

      e rationamentul tau.

      Kovacs nu a facut niciun gest datorita caruia sa il putem suspecta ca nu ar avea bun simt.

      Gestul lui e menit sa atraga atentia asupra unei hotii iminenta de proportii.

      Chestia cu castigul de imagine prin gesturi atipice si populiste e practicata, mult mai eficient, pe la altii.
  • +4 (6 voturi)    
    Tampenia vietii lui Basescu! (Vineri, 2 septembrie 2011, 9:58)

    MariusP [anonim]

    Basescu face cea mai mare idiotenie din cariera sa presand pentru "facerea" proiectului RM, indiferent cati bani ar lua pe acest proiect. E prostia care va pune capac si va depasi toate prostiile pe care le-a facut pana acum! Este rusinos si revoltator ce face Basescu, si in stilul sau caracteristic, nu se va lasa pana nu va face posibil acest jaf national. Este incredibil in ce hal au ajuns conducatorii nostri. Se vede clar mai mult decat oricand ca e nevoie de ceva nou!

    Domnule Peter Eckstein Kovacs, sa stiti ca va respect pentru ceea ce ati facut, si cred ca foarte multi romani va respecta pentru atitudinea clara si corecta! Dati dovada de mai mult patriotism decat presedintele tarii.
  • -4 (4 voturi)    
    culmea nevoii de mediatizare (Vineri, 2 septembrie 2011, 10:11)

    Angy [anonim]

    Culmea nevoii de mediatizare... Sa demisionezi pentru ceva care nu intra in atributiile tale in loc sa iti faci treaba pentru care ai fost pus in functia respectiva.
  • -4 (4 voturi)    
    o noua moda (Vineri, 2 septembrie 2011, 10:48)

    Roxana [anonim]

    E o moda sa te preocupe oricum alte probleme decat ar trebui sa te preocupe conform atributiilor postului. Cand nu mai ai chef de treaba, iti dai demisia si cauti un subiect intens mediatizat, ca doar deh, vrei sa ai si de castigat.
  • -1 (1 vot)    
    dar aurul...... (Vineri, 2 septembrie 2011, 12:54)

    eu mi's fan Base..... [anonim]

    voi tine cu TB chiar de da auru'... au dat altii toata tara ca am ajuns chiriasi, asa ca la cantarul greselilor poate iesi mai bine decat stiti voi cine/..........

    Totusi, nu-l voi ierta in veci de nu gaseste solutia ca acest contract oneros sa fie respins si cu el si cei care l-au promovat + ar mai fi si prostia noastra care ne lasam calcati in picioare cu o ususrinta demna de scuipat...!!!!!
    este acum un moment, din acelea, rare da bune - "'pe aici nu se trece !"
  • -1 (3 voturi)    
    De ce i-a luat asa de mult? (Vineri, 2 septembrie 2011, 17:41)

    Vlad Mihai [anonim]

    Daca tot spune ca punctul lui de vedere nu e de ieri sau de azi, de ce i-a luat asa de mult sa-si dea demisia?

    Discutiile despre proiectul asta dureaza de vreo cativa ani buni. Punctul de vedere al presedintelui nu s-a schimbat. El cunoastea pozitia lui Basescu cand a fost numit in functie. Daca e asa de vehement, trebuia sa spuna ”Nu” cand au vrut sa-l puna consilier.
    • +1 (1 vot)    
      i-a luat doar 2 saptamani (Vineri, 2 septembrie 2011, 20:45)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui Vlad Mihai

      Basescu si-a ascuns punctul de vedere pana acum 2 saptamani. In 2009 a declarat ca nu are o parere despre Rosia si va aculta specialistii.

      Abia acum a venit cu aceste declaratii ...
  • -1 (3 voturi)    
    bine ca s-a dus... (Vineri, 2 septembrie 2011, 17:47)

    cristina [anonim]

    mai lasati-ma, dom'le, cu eckstein asta. Nu face decat sa tina cu ungurii lui. bine ca s-a dus. sa puna Basescu un roman ca si consilier...
  • -1 (3 voturi)    
    vrea sa fie primar (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:09)

    rodicam [anonim]

    kovacs a plecat de la presedinte ca sa fie primar... la cluj imediat vor fi alegerile. nu-l mai tot laudati cat de bun e ca omu' e mai destept ca noi toti. sa vedeti voi de nu cluju' o sa-l aiba pe ”dreptu'” primar... atunci o sa-l mai laudati ?
  • -1 (3 voturi)    
    tine cu Budapesta (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:28)

    vio rahova [anonim]

    tare mie ca gagiu asta joaca pentru Budapesta. nu tine cu noi, el e cu ungurii si cand a vazut ca nu tine schema, ca baselu e pe pozitii, sa dus acasa... in ungaria. nu vor vecinii sa facem proiectu asta da le aratam noi ca navem nevoie de aprobari de la ei...
  • -1 (3 voturi)    
    saracul (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:36)

    viky [anonim]

    si-a dat demisia ca nu mai putea lucra cu oamenii care au principii diferite de ale lui... saracu'... da numai acum a observat chestia asta ? ce? pana acum a fost in concediu cu ceva ONG din asta ”green”?
  • -1 (3 voturi)    
    drum bun (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:43)

    bobbi [anonim]

    cred ca i-a zis basescu: ”du-te tare!”

    se vede clar ca eckstein joaca dupa cum ii canta ungurii... aia de peste granita.
  • -1 (3 voturi)    
    vreau o alta explicatie (Vineri, 2 septembrie 2011, 19:10)

    Vasi [anonim]

    eu zic ca au fost niste probleme la partid si ca sa se scoata frumos din toata situatia, dl eckstein a preferat sa bage scuze cu Rosia Montana...
  • +1 (1 vot)    
    mai aveti (Vineri, 2 septembrie 2011, 22:49)

    Gica [anonim]

    mai aveti de vinzare doar aurul muntilor , restul ati vandut pana la ultima picatura !
    Ne credeti tembeli sa ne spuneti ca Canadienii vor umple seifele BNR ! La fel cum au umplut buzunarele Romanilor aia care au luat petrolul!
    Ar trebui sa fiti JUDECATI PENTRU TRADARE !
    Egal daca HN publica sau nu asta
  • +2 (2 voturi)    
    respect (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 11:14)

    The Saker [utilizator]

    Respect Eckstein Kovacs pentru ca ai demnitate si curaj !
    Toata stima!
    Sa luam exemplu cu toti si sa salvam Rosia Montana, care nu e a noastra, ci a generatiilor urmatoare!

    Din partea unui roman sadea, FOST votant basescu.
  • -2 (2 voturi)    
    de ce acum? (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 15:40)

    Stoica valentin [anonim]

    De ce demisioneaza abia acum? Sunt de-acord cu presedintele UDMR .vrea sa-si construiasca imagine politica si se foloseste de rosia montana.
  • -2 (2 voturi)    
    mai doarme noaptea (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 15:45)

    IOn [anonim]

    Cum o fi dormit in ultimele nopti consilierul? Mi se pare foarte urat din partea lui si ipocrit. A sustinut una si facut alta mult prea mult timp ca sa-l consideri onest.
  • -2 (2 voturi)    
    a deminionat (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 15:49)

    Florian pascu [anonim]

    Uite cum nu o sa aibe romania parte de bani. setrezeste cate un consilier destept sa puna bete in roate unui proiect indraznet.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri