Crin Antonescu (PNL): Romania se afla din ce in ce mai in deriva

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 5 mai 2011, 14:00 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat joi ca Romania se afla "din ce in ce mai in deriva cu o putere din ce in ce mai iresponsabila in actiunile sale", transmite Agerpres. Liderul liberal a spus ca, in acest context, nu motivele schimbarii actualei guvernari ar trebui sa constituie principalul subiect de dezbatere, ci pregatirea pentru ca Uniunea Social Liberala sa fie eficienta in viitoarea guvernare.

Iata cateva dintre declaratiile facute de Crin Antonescu la Satu Mare:
  • Ne pregatim foarte serios pentru ca momentul in care preluam puterea - cand va fi acest moment, eu sper ca mult mai repede decat alegerile din 2012, dar cel tarziu atunci - sa fie intr-adevar un moment de schimbare fundamentala a modului in care este condusa, administrata si reprezentata Romania. Critica actualei guvernari a devenit o treaba foarte grea, nu din cauza ca ar trebui cautate motive, ci din cauza ca motivele sunt supraabundente, e o inflatie de motive. Practic, avem in fiecare zi ce trece, din toate punctele de vedere - economic, social, institutional, de politica externa - o Romanie din ce in ce mai in deriva, o putere din ce in ce mai iresponsabila in actiunile sale si, in orice caz, din ce in ce mai departe de realitate
  • Avem un santier intreg in lucru, de consolidare, de compatibilizare a fortelor politice la nivel local pe aceasta uniune
Potrivit presedintelui PNL, urmeaza sondajele, stabilirea candidatilor comuni, evaluarea si definitivarea unui 'program de restaurare a institutiilor romanesti, de scoatere a tarii din criza'.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6871 vizualizari

  • +77 (79 voturi)    
    Interesanta (Joi, 5 mai 2011, 14:03)

    Rasmus [utilizator]

    evolutia acestui domn...
    De la sublim pana la ridicol...
    • +73 (75 voturi)    
      de acord cu tine (Joi, 5 mai 2011, 14:10)

      asdasd [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      ... dar sublim CAND a fost?
      ca eu numai ridicol l-am prins, oare oi fi eu prea tanar? (33 de ani)
      • +49 (49 voturi)    
        PNL e in deriva (Joi, 5 mai 2011, 14:40)

        Andru [anonim] i-a raspuns lui asdasd

        Alianta cu Felix Voiculescu , mi se pare ca PNL e in deriva.
        • +19 (19 voturi)    
          "Sageata" in picaj (Joi, 5 mai 2011, 16:06)

          Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Andru

          @Andru: Good point!
          • +20 (20 voturi)    
            lol (Joi, 5 mai 2011, 16:55)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

            ...lasand la o parte plasticitatea expresiei "mai in deriva", cred ca ar fi de datoria dl.-ui Antonescu sa aminteasca macar in treacat cateva evenimente care au modificat statutul tarii de la in "deriva" la si "mai in deriva". Eu citisem ieri ca Oxford Economics a urcat estimarea cresterii economiei romanesti de la 0.1% la 1.2% pentru anul curent. Nu cred ca dl. Antonescu la asta se referea, ci probabil la numarul talkshow-urilor de la antene care discuta "deriva" romaniei, si fara indoiala are dreptate caci acolo rezida adevaratii experti.
            • +5 (5 voturi)    
              Da ! (Vineri, 6 mai 2011, 10:33)

              valeriu [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

              Antonescu nu cunoaste nicio limba straina,asa ca nu avea cum sa citeasca,se informeaza numai de la antene !
            • +5 (5 voturi)    
              Se cheama... (Vineri, 6 mai 2011, 11:29)

              Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

              ... tehnica de manipulare, ca doar nu de fraieri si-au unit astia "cuiburile"! O dau in barci cu deriva pentru ca cei ce nu citesc mai nimic toata viata si au simtit ca noi toti efectele acestei crize sa injure pe cine este la putere si nu pe adevaratii vinovati! Trebui sa ne dam seama ca si PNL, inca de pe vremea Campeanului, este o oala acoperita, nu?
      • +45 (45 voturi)    
        sublim a fost (Joi, 5 mai 2011, 14:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui asdasd

        cand s-a nascut.
        dupa acel moment s-a indreptat spre ridicol.
        se pare ca inca nu a ajuns la capat.
        • +23 (23 voturi)    
          I-au spus rusii (Joi, 5 mai 2011, 15:53)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          ca politica noastra externa a intrat in deriva.

          Trebuie sa vina Crin la putere sa ne aduca pe fagasul normal (zis si doppler): deplasarea spre rosu!
        • -11 (11 voturi)    
          perosoanele care sustin camarila portocalie (Joi, 5 mai 2011, 23:14)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui nahir

          Sunteti securisti toti sustinatorii lui boc si basescu.
          Toti sustinatorii lor, au colaborat cu fosta securitate sau au lucrat la securitate.
          PDL este partidul securistilor si colaboratorilor fostei securitati care s-au imbogatit pe spinarea oamenilor simpli din acesta tara care muncesc cinstit.
          Copii fsecuristilor ocupa functii importante in partid si sug sangele oamenilor simplii.
          Vreti exemple pot sa va dau daca doriti.
          Rusine sa va fie !
          • +7 (7 voturi)    
            felix, (Vineri, 6 mai 2011, 10:32)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui mihai

            tu esti mah?
    • -72 (80 voturi)    
      Uita-te in jur si vei vedea cine e ridicol (Joi, 5 mai 2011, 14:14)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Uita-te la cum au ajuns pensionarii, la cum trec salvarile in disperare toata ziua pentru ca s-au inchis spitalele, la cum profesorii sunt umiliti si nu mai au nici o motivatie sa ii educe pe elevi, la cum politistii iau spaga mai mult ca oricand, la cum medicii iau spaga mai mult ca oricand, la cum in fiecare zi guvernul mai adauga taxe, restrictii si impozite, la cum in fiecare zi suntem mai saraci, la cum in fiecare zi un PDL-ist mai fura ceva.

      Si ai sa vezi cine e ridicol.

      Parerea mea e ca daca nu esti platit sa fii PDL-ist si basist avand in vedere ce se petrece, esti ridicol.
      • +58 (64 voturi)    
        36 miliarde euro (Joi, 5 mai 2011, 14:23)

        Cristian [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        36 miliarde euro exporturi. Asta inseamna taxe si salarii platite in Romania.

        Somajul in Spania e 20% , langa noi in Serbia depaseste 20%. Grecia, Portugalia, Irlanda ...

        Sa-l lasam pe dl Antonescu sa traiasca in mica lui cutiuta.
        • +45 (45 voturi)    
          Chiul si Pontanacul nu fac rating! Oare de ce? (Joi, 5 mai 2011, 14:45)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

          Cu toate ca Antonescu si-a mai facut timp intre doua concedii, sa treaca pe la Realitatea TV si Antena3, impreuna cu celalalt comic al politicii romanesti Ponta, cele doua televiziuni, conform paginademedia.ro pur si simplu sunt pe farasi. In luna Aprilie, in prime time, Realitatea TV a ajuns pe locul 9, pierzand 67000 de telespectatori in timp ce Antena3 a ajuns pe locul 7, cu o pierdere de 68000 de telespectatori. Practiv, cele doua vidanje TV au pierdut impreuna 135000 de telespectator intr-o luna, ceea ce este enorm! Acum circa sase luni, cele doua televiziuni moguliste isi disputau locurile 2,3 sau 4 in prime time.
          Concluzii: cu pseudo-jurnalisti gen Gadea, Striblea, Badea, Cretuleasca, cu invitati gen Chireac, Nistorescu sau Ciuvica si cu teme anti-PDL si anti-Traian Basescu 24 din 24 de ore, poporul s-a scarbit si a inteleles ca este manipulat si spalat pe creier.
          Odata cu cele doua televiziuni, cele doua paiate din fruntea USL scad si ele in preferintele electoratului, infrangerea categorica de Duminica din comuna Scorteni, fief PNL, unde candidatul PDL a maturat pe jos cu candidatul USL repurtand o victorie din primul tur cu 67,5%, fiind o dovada clara.
          Deci, nici cu Antonescu, omul lui Patriciu, nici cu Ponta, omul lui Nastase si Iliescu nu se face rating.
          Se provoaca doar scarba!
          • -4 (8 voturi)    
            Rating defect !!!!!!!!!!! (Joi, 5 mai 2011, 15:39)

            ogi [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Cifrele date de agentiile de rating privind nr de telespectatori sint pur si simplu orientative . Daca la o TV de stiri procentul celor care se uita la stiri este de cca 200000 persoane la o populatie de cca 20 mil .Atunci e clar .Irealitatea si Antenele sincer nu cred ca aveau atitia spectatori .E imposibil.
            Cifrele de rating au fost date tpcmai pt a jumuli firmele care platesc publicitate .Cu cit rating-ul e mai mare tariful /20 sec e mai mare .
            In ce priveste pe "Pinguinii de mai sus " , nu-i bagati in seama le cad penele , naravul ramine ...
            • +16 (16 voturi)    
              ierarhia conteaza! (Joi, 5 mai 2011, 16:28)

              naiv [anonim] i-a raspuns lui ogi

              ca sa dai ani de publicitate la Tichilesti TV te bazezi pe rating, adica pe cati potentiali clienti ii atragi prin Tichilesti TV! un taing pe locul 7 e mai prost decat de locul 4, asa ca dai bani la locul 4, chiar daca emai scump. Una peste alta, inseamna mai putini bani pt. iRTV, iar fara bani parca nu-ti mai vine sa faci spume la gura injurand pe....
            • +3 (3 voturi)    
              siguuuuur ca da (Vineri, 6 mai 2011, 10:36)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui ogi

              si marmota invelea ciocolata.
              cand vidanjele tv se laudau cu podiumul audientei, cifrele erau corecte.
              acum nu mai sunt corecte?
        • -28 (30 voturi)    
          da de unde (Joi, 5 mai 2011, 14:48)

          bigbrother [anonim] i-a raspuns lui Cristian

          Export, adică ţiţei brut scos de OMV, rafinat la el acasă şi revândut nouă la preţ mondial şi Dacia Logan. Adică mai nimic. Apropo, a auzit cineva de criză în Austria.
          • +21 (21 voturi)    
            Este criza si in AUSTRIA (Joi, 5 mai 2011, 15:12)

            bebe [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

            Doar ca,.....la cat de fatalisti suntem noi, ni se pare ca doar noua ni se intampla toate relele.
            Am prieteni acolo si Domnul nu si-a gasit slujba din octombrie pana acum.
            Si vreau sa-ti spun ca e plecat de pe timpul impusacatului si.....a avut treba pana a incepe minunata criza.
          • +20 (20 voturi)    
            dar (Joi, 5 mai 2011, 15:42)

            dorul [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

            de austrieci care muncesc in locul tau ai auzit?
            Pune mana si munceste, ca nu statul da cresterea economica, o dai tu (sau nu)...
        • -14 (16 voturi)    
          simpatizantule PDL (Joi, 5 mai 2011, 15:21)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Cristian

          cum se face ca stam la cifre atat de bine si totusi situatia in orice domeniu este mai dezastruoasa ca niciodata ? cum se face ca avem mii de bani din taxe si nu reusim sa facem in jurul bucurestiului o centura de bun simt si 2-3 autostrazi care sa lege orasele importante ale tarii cu capitala si cu cu europa ? de spitale, invatamant, mizerie, caini, mentalitate, borduri etc nu mai vb.

          cum ?
          cum puteti pe de alta parte simpatiza PDL-ul care se vede din luna ca e incompetent atata timp cat promoveaza oameni gen teo trandafir si prigoana.
          nu va dati seama ca sunt atatia ani de cand e la guverare si nu au facut nimic extraordinar ?
          • +17 (17 voturi)    
            alte intrebari (Joi, 5 mai 2011, 16:14)

            diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui eu

            cum se face ca in ro cea mai simpla metoda de "a face rost" de o bascula de nisip este sa vorbesti cu vreun sofer care lucreaza la vreun proiect de genul "autostrada A3"?

            cum se face ca in toata tara vezi curti particulare asfaltate cu acelasi tip de asfalt pe care il vezi si in spatiul public din fata portii private?

            cum se face ca, pâna de curând, în spitalele din localitatile mici te duceai ca sa primesti trimitere pentru spitalele din localitatile mari?

            cum se face ca in românia exista mizerie pe marginea drumului când toti românii stiu ca românii nu sufera mizeria in spatiul public si ca toti isi duc gunoaiele la rampele de deseuri? prin ce miracol molozul rezultat din renovarea unei case si dus de proprietar la rampa de deseuri ajunge pâna la urma pe marginea unui drum de la marginea localitatii?

            cum se face ca mereu vedem printre câinii vagabonzi si câte un câine frumos, de rasa, care in cateva luni ajunge de nerecunoscut?

            de a cui mentalitate nu vrei sa mai vorbesti?
            • +2 (2 voturi)    
              ai dreptate (Vineri, 6 mai 2011, 10:18)

              e [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

              insa votam mereu pe unii sau altii in speranta ca vor schimba ceva... e si responsabilitatea lor sa schimbe mentalitati.. chiar si cu forta
          • +15 (15 voturi)    
            polemica... (Joi, 5 mai 2011, 16:21)

            rogue.... [anonim] i-a raspuns lui eu

            auzi draga, nu mie rusine nici cu Teo nici cu Prigoana... ambii macar mai fac ceva util si in afara politichiei.... sunt altii mai groaznici pe acolo...
            Dar daca e sa polemizam, de Virgil Pop ai auzit? parlamentar de Turda, scos direct din puscarie pentru a reprezenta PNL-ul? Voicu, iti zice ceva?
            lista e prea lunga....
            Ca sa nu vorbim de cine e in "opozitie" si pe cine reprezinta ei....
            Si cu anii de guvernare: in 21 de ani de guvernare "democrata", am avut PSD-ul la fraiele puterii 12 ani(in total), 4 i-am pierdut cu conventia, 3 ani au fost adjudecati de Tariceanu iar ultimii doi strict de PDL. Deci ce extraordinar vroiai sa se intample in acesti ultimi 2 ani????
            De ce trebuie sa simpatizez cu cineva, cand la alegeri suntem condamnati sa votam "raul cel mai mic"(boala veche, din perioada interbelica)
            • -2 (2 voturi)    
              da (Vineri, 6 mai 2011, 10:20)

              eu [anonim] i-a raspuns lui rogue....

              eu nu am zis sa simpatizezi cu PNL-ul sau cu PSD-ul.. am zis doar ca nu inteleg cu pot unii sa simpatizeze cu pdl... corect... ai dreptate toti o apa si un pamant...
              dar in cazul asta hai sa ii bagam pe toti in aceeasi oala macar
          • +17 (17 voturi)    
            alta polemica... (Joi, 5 mai 2011, 16:34)

            rogue [anonim] i-a raspuns lui eu

            auzi draga, daca in ultimii 19 ani nu s-a facut nimic, de ce astepti ca de cand e doar PDL-ul la guvernare totul sa se rezolve? vrei minuni, treci pe la biserica...
            partea buna a guvernarii PDL e ca toate mizeriile care de ani de zile erau considerate normale au iesit la suprafata, ca in justitie au ajuns sa dea explicatii indivizi indeferent de coloratura, s-a schimbat codul muncii(dupa o varianta agreata pana si de marele liberal si dusman declarat a lui base, patriciu!?), ca pentru prima data s-au redus ajutoare sociale si s-a reglementat acordarea lor.. pacat ca nu s-au taiat si pensiile si nu s-a dat afara din administratie toate leprele ce o paraziteaza...
            • -2 (2 voturi)    
              ... (Vineri, 6 mai 2011, 10:22)

              eu [anonim] i-a raspuns lui rogue

              pai din 19 ani jumatate apoape a guvernat PDL-ul... cam cat timp le-ar trebui.. 35 de ani e ok ?

              ma asteptam sa schimbe ceva PDL-ul pt ca pe astia i-am votat... pe ailalti nu i-am votat deci nu aveam asteptari... se pare insa ca degeaba am avut asteptari
          • +5 (5 voturi)    
            Cand (Joi, 5 mai 2011, 18:23)

            Jar [anonim] i-a raspuns lui eu

            aparam noul Cod al Muncii,eram taxat postac portocaliu.Acum,ca angajator,Codul Muncii imi da,in favoarea angajatilor, de ma ustura...
            Ce sa fac,sa trec de partea USL?
      • +39 (43 voturi)    
        Ceva de munca sti sa zici ? (Joi, 5 mai 2011, 14:23)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        In afara de furt, medici, pensionari, etc ... ceva de munca, adica o chestie benefica, ceva care sa aduca valoare ... nu mai continui ca oricum nu intelegi. Mueti sunt posmagii ?
        • +33 (33 voturi)    
          3 ore de munca pe zi (Joi, 5 mai 2011, 14:34)

          Cristian [anonim] i-a raspuns lui gigi

          La 3 ore pe zi cat munceste Antonescu ce te astepti ?

          R : Revolutia bunului simt ! :)))
      • +45 (47 voturi)    
        daca tu crezi (Joi, 5 mai 2011, 14:24)

        terka [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        ca antonescu si usl vor rezolva toate astea inseamna ca nu esti ridicol, esti chiar dus cu pluta....
        imi cer scuze pentru expresie, dar nu pot sa ma abtin, nu pot sa cred ca un om normal la cap ii ia apararea unui om de nimic ca antonescu.....
        • -15 (15 voturi)    
          mda (Joi, 5 mai 2011, 15:32)

          eu [anonim] i-a raspuns lui terka

          ca tu crezi dupa atata timp in PDL si base nu esti ridicol crezi ?! mai ales ca astia au demonstrat ca nu sunt in stare... macar antonescu nu a fost la putere deci poti doar presupune ca nu e in stare.. basescu a demonstrat
          • +7 (7 voturi)    
            @: mda...... (Joi, 5 mai 2011, 17:24)

            terka [anonim] i-a raspuns lui eu

            si cu ce vrei sa vina la putere antonescu? cu sloganul jos basescu ? ca alt "program de guvernare "n-a prezentat......
            ne-am cam saturat sa facem experiente cu toti habarnistii ....
            • -1 (1 vot)    
              alternanta la putere (Vineri, 6 mai 2011, 10:25)

              eu [anonim] i-a raspuns lui terka

              propune tu pe altul!!!... nu sustin pe niciunul... dar sa mergi tot pe astia care sunt la putere acum mi se pare prea mult... deja uu 8 ani si nu au facut nimic... sa le dam cat ? 15-20 ani ?

              hai sa facem un partid atunci.. de la 0
          • +9 (9 voturi)    
            Q.E.D. (Joi, 5 mai 2011, 18:31)

            Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui eu

            Antonescu Crin a fost, totusi, "intr-o stare"; mai bine zis, a fost "in stare" sa ocupe un loc fruntas la sectiunea "chiul"! Un chiul nesimtit si elocvent de la locul de munca - parlamentar fiind. Un chiulangiu notoriu nu poate accede la Putere. Intr-un asemenea individ nu se poate pune baza; drept marturie sta faptul ca ipochimenul nu a fost "in stare" sa acceada in Parlament din primul tur de scrutin electoral... A intrat in Legislativ doar de pe pozitiile 2-3 din circumscriptia sa electorala, dupa redistribuirea de voturi la nivel national. Halal performanta! pentru un panglicar "in stare" sa scoate doar sunete de... bidon gol (dixit Mircea Cartarescu).
            • -1 (1 vot)    
              nenea (Vineri, 6 mai 2011, 10:27)

              eu [anonim] i-a raspuns lui Don Ciccio

              ti se pare ca am scris ceva in favoarea lui Crin... am scris impotriva lui Base. punct

              sau cine e impotriva lui base e USL-ist , psd-ist, udmr-ist.. etc?!
      • +24 (24 voturi)    
        memoria scurta saracia omului (Joi, 5 mai 2011, 14:27)

        alice [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Imi pare rau ca traiesti o asemenea drama. Sper pentru tine ca ne impartasesti opiniile de pe alte meleaguri unde esti mai fericit. Cum au ajuns pensionarii? Cand au dus-o bine pensionarii in tara asta? Cand au primit profesorii cat ar merita numai unii dintre ei? De unde stii ca politistii iau mai mult ca oricand spaga? Exista vreo statistica in sensul asta? Daca vorbim despre priceperea politiei, eu as spune despre cea din '91 ca atunci cand am reclamat un furt m-a trimis pe mine sa prind hotul iar acea din anul 2010 cand am telefonat la el sa reclam vecini scandalagii au venit in zece minute si de atunci n-am mai avut probleme. Si intrucat nici o categorie sociala din cele mentionate nu a trait cu adevarat bine niciodata in Romania, e asa de subiectiva aprecierea ca e din ce in ce mai rau incat nici nu merita pomenit in public despre asta.
      • +23 (23 voturi)    
        Hai, tovarase, combate, cu manie proletara! (Joi, 5 mai 2011, 14:29)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

        Fraier mai esti, amice!
        Nu acelasi lucru il pot spune despre prietenii pe care tocmai i/ai ... "laudat"
        Vezi ca latrinele si patrzuri tv, dauneaza total sanatatii!
        Nu/ti dau detalii, esti prea dus ca sa pricepi ceva!
        Am si eu o singura intrebare:
        La ce ora a dat betivul tau declaratia, dimineata nu/i prieste?
        Hai, fii tu comunist si pentru noi!
        Realizari marete, tevarase cacalin!
      • +28 (28 voturi)    
        spitale (Joi, 5 mai 2011, 14:38)

        schumi [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        ai spital de 200.000 de mii de oameni care deserveste cateva mii...iesi din tara si ai sa vezi ca spitalele nu-s in fiecare comuna. sunt spitale care deservesc judete intregi si primesc finanatare egala cu niste spitale care sterg la fund 2 cetateni. Gandestete inainte sa vb. Nu zic sa nu asculti, dar gandestete ca acest domn CRIN nu are nici un priect de lege , nimic, nici prezenta macar....acuma da vina pe faptul ca e presedinte de partid...dar inainte era la fel de prezent...
      • +26 (26 voturi)    
        schimba postul tv (Joi, 5 mai 2011, 14:45)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        'un PDL-ist mai fura ceva'...ai lacune in memorie??...astia fac numai gainarii de zeci de mii de euro (vezi Ridzi sau Botis)..ai uitat perioada PSD? Hai sa-ti fac un rezumat scurt: privatizari Petrom si Rompetrol (resurse de mld de euro), Bancorex (teapa de 1.8 mld dolari la nivelul anilor 90), privatizare BCR pe un pret de nimic, salariu mediu de 100 de euro. Eu te sfatuiesc sa mai schimbi postul tv , lasa irealitatea si orice antena...
      • +26 (26 voturi)    
        Tu stii ce spui? (Joi, 5 mai 2011, 14:50)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Sau vorbesti dupa cum ai primit ordin.Eu sunt pensionar si nu inteleg ce vrei sa spui cu "uite cum au ajuns".Vad in scimb tot mai multi derbedei ca tine care taie frunze la caini si vor sa traiasca din pensia bunicii.In aceasta privinta poate ca ai dreptate,dar pune mana pe munca.Si nu mai vorbi despre ce nu stii.Am destule argumente prin care sa-ti arat ca te inseli.Poate esti obisnuit cu timpurile cand totul se facea in liniste sa nu tulbure odihna "alesilor".
      • +17 (17 voturi)    
        un raspuns pertinent (Joi, 5 mai 2011, 15:00)

        nicostin [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        mai ne cutare ori ai lenevit in tara ca era mai ieftin si comod ori esti un mare bolovan,ca alearga salvarile asta inseamna sa suntem vii , traim si ne miscam nu ca suntem cazuti in cap si nu mai vedem altceva decat dezastrele pe care nile inoculeaza uni cu picamarul in tartacuta pe care o purtam pe umeri,profesori nu o duc asa de greu ca din clasa o doua invata parinti ca odrazlele lor trebuie sa faca meditati asa ca ce trebuia sai invete la scoala le preda la meditati,politisti sunt oameni dintre noi si ei ca si noi vrem cat mai mult cu cat mai putin efort sau daca se poate cu nici un pic, asa ca nene ori ai trait in curtea unui azil si primeai totul gratis si begeaba fintca nu puteai altfel,ori erai unul ace aprimit numai ajutoare de la stat si ai muncit numai la stat ,dar platit regeste.,scrie un om care din 90 incoace a tras singur si sia dus traiul fara nici un ajutor din nici o parte ,este greu dar sunt constient ca numi mai da nimeni nimic de pomana acum.
      • +18 (18 voturi)    
        tu pe ce planeta ai trait pana azi? (Joi, 5 mai 2011, 15:06)

        zigzag [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        salvarile trec mai des pentru ca s-a facut smurd-ul si 112 a crescut numarul de masini. s-au inchis spitale pentru ca, pentru 50 de pacienti erau mentinute sectii intregi si sute de angajati. profesorii sunt umiliti de propria prestatie si ca dau note de trecere semi-analfabetilor. salariul mic nu te umileste, lipsa de profesionalism da. doctorii iau spagi ca oricand. ce impozite noi? ca eu lucrez in privat si e ok. eu nu sunt mai saraca, situatia financiara a firmei mele e relativ constanta. ca pdl-ul fura nu neg, est foarte posibil. in schimb tu ai uitat cum se traia acum 10 ani sau esti rau intentionat de ai senzatia ca e mai rau acum.
      • +18 (18 voturi)    
        Da, domnule! (Joi, 5 mai 2011, 15:08)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Intr-adevar, vina pentru problemele Romaniei o poarta Basescu si PDL.
        Inainte a fost frumos.
        Intai l-am avut pe Ceausescu, baiat bun si milos. Atunci aveam de toate: si spitale bune, nimeni nu murea acolo (nici macar copiii sau femeile), curent cat cuprinde, fara cozi, era raiul, ce mai....

        Apoi a venit Iliescu de-a plantat flori cu minerii prin Bucuresti, au emigrat vreo cativa tineri cu studii dar dracq stie de ce?

        Au fost OK toti dar basescu asta (cu b mic) ne omoara pe toti.

        Catalin draga, ce-ai citit mai sus sunt povesti pentru copii, adica pentru tine.
        Cati ani ai?
      • +19 (19 voturi)    
        Se duce dracului rapitza.. (Joi, 5 mai 2011, 15:31)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Frate, mai lasa naibii televiziunile si vezi-ti de viata, ca mai ai putin si ajungi la nebuni..

        "Uita-te la cum au ajuns pensionarii" - nene, cu exceptia contributiei de 5,5% aplicata pensiilor intre 700 si 1000 de lei, pensiile au ramas la fel. Da, inflatie le mai toaca, dar ar trebui sa vezi cat e deficitul anual la acest fond (3 miliarde de euro) si sa intelegi ce eforturi trebuie sa faca economia pentru a pastra nivelul actual de pensii.

        "La cum trec salvarile in disperare toata ziua pentru ca s-au inchis spitalele". Balcesti = cel mai mic oras din Romania, cu 5000 de locuitori avea spital. Pe cine salva acel spital? Pe nimeni, toate cazurile grave erau redirectate, se mai pierdea timp suplimentar si cu drumul spre acel spital

        "la cum profesorii sunt umiliti si nu mai au nici o motivatie sa ii educe pe elevi". Partial adevarat. Profesorii astia ar trebui sa se uite un pic si in oglinda sa vada de ce a ajuns nivelul atat de jos: din cauza "dublarii" sistemului de stat cu sistemul "privat": meditatii acasa si spagi pentru note. De 20 de ani se intampla asta, nu de ieri

        " la cum politistii iau spaga mai mult ca oricand" Eu am dat ultima spaga fix acum 10 ani, cand am trecut pe rosu, ca un bou ce sunt. De atunci nu am mai dat niciun leu spaga vreunul politist /vames in Ro (in Bg da) .

        "la cum medicii iau spaga mai mult ca oricand". Surpriza: in ultimii ani am dat de N cazuri in care spaga nu ca s-a luat, DAR S-A REFUZAT ENERGIC. Spitalele Floreasca, Grigore Alexandrescu si Fundeni. Ar merita sa dau si numele doctorilor, dar ma intind.

        " la cum in fiecare zi guvernul mai adauga taxe, restrictii si impozite"
        Cu exceptia maririi de TVA (si aia fortata de CCR) eu nu am mai vazut alte taxe si impozite care sa ma arda la buzunar. Si vorbesc si ca om care are o firma.

        Daca esti mai sarac pe zi ce trece, pune-ti minte la contributie: ce poti sa faci ca sa scapi din asta. Daca nu ai chef de asta, apoi asteapta-l pe Ponta&Antonescu si o sa iti rezolve ei problemele.
      • +7 (7 voturi)    
        care (Joi, 5 mai 2011, 18:04)

        yvon [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        care pensionari? acei care au iesit la pensie cu 85 lasuta din ultimul venit .profesori care nu invata copii la scoala, sa faca meditatii acasa cu 50-80 lei ora ,la spital oricum se dadea spaga de cand lumea si unde-i criza? nu incapi pe strazi de masini. cu toata scumpirea carburantilor. si in marile magazine nu mai incapi.
      • +7 (7 voturi)    
        Adica (Joi, 5 mai 2011, 20:19)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

        20 de ani au tot furat si voi ati tot huzurit pe banii statului,iar acum cand datorita voua am ajuns la fundul sacului,tot voi va plangeti???Rusine!!!!!!!!!!!!
    • +26 (28 voturi)    
      Ridicol (Joi, 5 mai 2011, 14:21)

      Martens [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Am votat PNL, insa de cand cu C Antonescu, se merge din rau in mai rau.
      • -12 (12 voturi)    
        mai bine totusi (Joi, 5 mai 2011, 15:37)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Martens

        oricum decat cu PDL mai bine cu liberalii... macar votez cu un partid istoric decat cu o corcitura comunista
        • +15 (15 voturi)    
          Mai bine? :)) (Joi, 5 mai 2011, 15:51)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui eu

          si PCR e partid istoric, asta vrei sa ne zici?!

          Nu poti sa votezi cu PNL, nu te lasa Crin. Trebuie sa votezi cu Ilici si Voiculescu, bine?
          • -11 (11 voturi)    
            schimbarea e dovada de democratie (Joi, 5 mai 2011, 16:14)

            eu [anonim] i-a raspuns lui Luk

            pai si daca votez cu PDL cu cine votez? Stolo, Blaga, Base nu au fost ca si Ilici comunisti ?

            mare atentie toate partidele au comunistii lor... cu PDL nu mai pot insa. nu au facut nimic... sau nu au facut nimic extraordinar care sa se simta... deci cum sa mai mergi inainte tot cu ei?
            • +6 (6 voturi)    
              Meriti un raspuns ! (Joi, 5 mai 2011, 17:37)

              gigi [anonim] i-a raspuns lui eu

              Deci, tu zici ca nu au facut nimic. Ok, poti sa ne impartasesti si noua dorintele tale ? Ce ai fi vrut tu sa faca, in conditii de criza economica mondiala. Adica, cum ai fi vrut tu sa fie, sa curga lapte si miere pe strada, sa iti dea tie 10.000 ron poate sau ce sa faca ? Zi tu cum sti mai bine, zi tu reprezentantul nostru, cel pentru votul caruia o sa plec eu din tara in 2012 si o sa va las pe voi aici sa va scufundati cu televiziunile voastre si cu politica voastra de 2 lei.
              • -1 (1 vot)    
                criza mondiala nu e de 8 ani (Vineri, 6 mai 2011, 10:30)

                eu [anonim] i-a raspuns lui gigi

                Polonia de ce nu avut criza?

                as fi 2 chestii de bun simt: incurajarea mediului de afaceri si proiecte europene pt infrastructura macar. ti se pare imposibil?

                daca le era imposibil de ce nu au iesit de la guvernare. domn'le nu putem. a venit criza si nu mai putem sa facem ce am promis. lasam locul altora sa faca.
            • +5 (5 voturi)    
              Ba, dar tu nu ai alta treaba? (Joi, 5 mai 2011, 19:50)

              Gutza [anonim] i-a raspuns lui eu

              Au inchis la Antena 3? Dar mai lasa-ne! Nu te-ai saturat cata mooe ti-ai luat?
              • -1 (1 vot)    
                hop (Vineri, 6 mai 2011, 10:31)

                eu [anonim] i-a raspuns lui Gutza

                Gutza mai zii una ...
        • +10 (10 voturi)    
          unde liberali???? (Joi, 5 mai 2011, 16:24)

          rogue [anonim] i-a raspuns lui eu

          la alegeri nu vei avea scris pe foaie PNL ci doar USL... adica Uniunea Socialist Liberala(adica cu tata ilici, felix, bombonel)... deci unde vei vota tu liberali?????
          • -1 (1 vot)    
            sa facem un partid nou de la 0 (Vineri, 6 mai 2011, 10:32)

            eu [anonim] i-a raspuns lui rogue

            ai dreptate asa e... dar nu pot sa il sustin pe base si pld-ul.. m-au dezamagit prea tare... pur si simplu voi vota contra lor si atat
        • +1 (1 vot)    
          in afara de nume, (Vineri, 6 mai 2011, 11:53)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui eu

          nimic nu mai e istoric in pnl.
        • 0 (0 voturi)    
          votezi cu un partid istoric? (Vineri, 6 mai 2011, 19:35)

          septy [utilizator] i-a raspuns lui eu

          partidul tau istoric e mort prietene!antenescu l-a omorat!prin alianta-cerc stanga-centru-dreapta l-a subjugat comunistilor.personal regret acest fapt,pt ca romania are nevoie de o dreapta puternica!p.s. cat iei de la usl sa fii asa activ pe site?ca mie imi rezulta,din nr postarilor tale,ca doar asta faci toata ziua!daca nu e asa,oricum nu ai dreptul sa te plangi,pt ca tu nu faci nimic ,doar trollezi cat e ziua de lunga pe net ! see ya'!
    • +18 (18 voturi)    
      s-a speriat saracul (Joi, 5 mai 2011, 14:27)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      cand a auzit ca intra toti angajatii in legalitate.. probabil si-a imaginat ziua in care nu va mai fi in parlament si va trebui sa semneze condica de zilier pe santierele patriei....
    • +11 (11 voturi)    
      Pai au furat motoarele (Joi, 5 mai 2011, 15:02)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Pai daca au furat motoarele in 1990-2008 psd+pnl cu ce vrei sa mai guverneze Boc? Cu motor de la FMI.Unde este sistemul bancar si industria ?Cine a privatizat si devalizat prin Romania anilor 1990-2008?Cine a haiducit si acum are conturi in Elvetia?In orice caz nu Boc.
    • +11 (11 voturi)    
      poate... (Joi, 5 mai 2011, 15:04)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      de la sublim de prost la ridicol de arogant, auzi tu cum e el sigur ca in 2012 trece la cascaval, cred ca ii susura toata ziua in ureche lingaii ca e deja seful lor.

      pai lenesul asta, la cum s-a obisnuit din '95 sa traiasca in huzur fara munca, ce pretentii poate ridica la functia de presedinte??

      apropos, romania este foarte in deriva, corect, ca are grade de comparatie cam cate grade de profesor are panarama asta...
    • -3 (5 voturi)    
      Pareri (Joi, 5 mai 2011, 15:37)

      giorgi [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      As dori o parere si despre stimabilii' domni Boc si Basescu.
      Multumesc!
      • +5 (5 voturi)    
        Esti in eroare (Joi, 5 mai 2011, 22:42)

        Naiv [anonim] i-a raspuns lui giorgi

        Nu ai citit titlul articolului?
        Aici comentam despre ineptiile ridicole ale chiulului antenescu, "catelusul ascultator"??!!
        Pareri despre Boc si Basescu iti servesc 24h din 24, latrinele si irealitatea. Acolo se servesc laturi...
    • +6 (6 voturi)    
      Sper sa nu castigati alegerile! (Joi, 5 mai 2011, 22:43)

      alegator [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Eu cred este o nenorocire venirea la putere a acestor doi gugustiuci, papusi manipulate, care vor duce Romania la faliment.
  • +37 (39 voturi)    
    "urmeaza sondajele" (Joi, 5 mai 2011, 14:08)

    ampersand [utilizator]

    cred ca, de fapt, pentru crin va urma o clisma zdravana... vorba cugetatorului din el, "Basesc, deci exist".
  • +20 (22 voturi)    
    Destabilizeaza-ne... asa a fost ordinul etern ! (Joi, 5 mai 2011, 14:08)

    vamaiot [anonim]

    Si tu nenea esti din ce in ce mai si pe dupe ratiune !
  • +32 (34 voturi)    
    Multumim (Joi, 5 mai 2011, 14:09)

    nano2k [utilizator]

    Multumim dle Antonescu ca puneti umarul serios la aceasta deriva!

    Ce obraz gros...
  • +26 (28 voturi)    
    Limba de lemn!!!! (Joi, 5 mai 2011, 14:11)

    tornado [utilizator]

    Acest om este si se pare cu adevarat ca nu are ce spune si ce spune nu este nimic important!! ,acest om a gresit drumu in viata ,a gresit cind aales cariera de politician pacat de el !! il compatimes si pacat ca P.N.L il mai lasa sa se chinuie pacat de ei !!!
    • +11 (11 voturi)    
      nu numai (Joi, 5 mai 2011, 15:30)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui tornado

      ca are limba de lemn,dar este si agramat:isi doreste sa ajunga la putere "cel tarziu in 2012".Cai verzi pe pereti.Daca trecea mai des pe la facultate poate ar fi stiut ca "cel mai tarziu".Vise placute,in continuare!
  • +13 (17 voturi)    
    deci ce? (Joi, 5 mai 2011, 14:13)

    manfred [utilizator]

    Din ce in ce mai in deriva?
  • +36 (38 voturi)    
    Acest individ... (Joi, 5 mai 2011, 14:14)

    PRO [anonim]

    ...este unul dintre cei mai slabi liberali din cati a avut aceasta tara! Dupa 1990 am fost si sunt un liberal convins. Dar Antonescu nu vrea decat puterea. Nu l-am auzit niciodata pledand pentru o solutie constructiva la problemele Romaniei. Si daca ne gandim bine, de cand e in fruntea pnl-ului, e unul dintre ,,chiulangii" carora trebuie sa le multumim pentru situatia actuala,
    • +23 (25 voturi)    
      Foarte bine spus ! (Joi, 5 mai 2011, 14:25)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui PRO

      Deci ? concluzie ? Ce facem, ii lasam pe astia sa ne guverneze din 2012 ? Eu vad aceasta "deriva" dusa la scufundare ....
  • +19 (21 voturi)    
    niste exemple (Joi, 5 mai 2011, 14:15)

    ion [anonim]

    eventual niste rezolvari pentru toate problemele astea
  • +26 (28 voturi)    
    sublim nu a fost niciodata (Joi, 5 mai 2011, 14:16)

    a [anonim]

    In Romania este invers: opozitia este rupta de realitate.

    Se vede ca iese din cind in cind fara chef si pune aceeasi placa.

    Maninca din banii pe care i-a dat Felix sa-l bage in USL ca Ponta il daduse afara.
  • +27 (29 voturi)    
    In deriva ??? (Joi, 5 mai 2011, 14:16)

    polonyca [utilizator]

    In deriva o fi capul si mintea acestui .....exemplar !! Ba chiar in ...ceata....deasa de tot !!! Penibil tipul asta....
  • +24 (26 voturi)    
    Depinde (Joi, 5 mai 2011, 14:17)

    Vlad [anonim]

    Depinde de unde privesti deriva.Daca Romania este in deriva desprinzandu-se de PNLPSD este foarte bine.Nimeni nu vrea sa stea acostat la aisbergul periculos al politicii PNLPSD.
    Perspectiva lui Antonescu este ca el si ai lui sunt in deriva adica se indeparteaza de accesul la Romania si resursele ei asa cum au fost invatati 20 de ani. De asta le e teama.Ca oamenii o sa ii vada in sfarsit asa cum sunt ei.Falsi.
  • +31 (33 voturi)    
    Populisi si ultrapopulisti s-au unit (Joi, 5 mai 2011, 14:18)

    Moldoveanu [anonim]

    Dupa dezastrul din anul 2008 lasat de voi liberali populisti, in 2012 daca veniti la guvernare impreuna cu psd ultrapopulisti, in 2 ani de zile veti duce tara la dezastru, am convingerea asta, la ce promisiuni faceti.
    Daca erati voi in locul lui Boc si nu luati masuri de austeritate, acum indicatori macro erau cu mult peste cei normali. Mai tarziu romani or sa aprecieze ceea ce a facut Boc, bineinteles dupa ce veniti voi la guvernare si vor constata ca viata lor nu se va imbunatati, pentru ca nu aveti cum sa o faceti la modul real. Este fraier Boc daca in 2012 nu da drumul la salarii si pensii mai mari, ce ati facut si voi in 2008, sa vedem cum le veti plati in 2013 si mai departe. Mentionez ca lucrez in sistemul privat si apreciez ca masurile de austeritate se impuneau si eu cred ca, trebuia sa fie mai de austeritate decat au fost.
    • +2 (8 voturi)    
      boc nu a luat (Joi, 5 mai 2011, 14:39)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Moldoveanu

      masuri de austeritate, le-a luat FMI, oricine ar fi guvernat in perioada asta lua aceleasi masuri impuse de FMi ....... Boc din pacate nu a luat nici o masura ........
      Problema din punctul meu de vedere este alta, care este alternativa, pentru ca din pacata si PSD si PNL au reusit sa-si dea deoparte oamenii buni, si sa isi puna in frunte doi papagali ..... deci, e comlicat de ales pentru 2012 ......
      • -7 (7 voturi)    
        pai (Joi, 5 mai 2011, 15:41)

        eu [anonim] i-a raspuns lui sellerman

        oricare decat PDL... asta e clar.. ca si in 2004 trebuie taiata macaroana baronilor locali.. atunci erau rosii acum sunt portocalii.. altfel e nasol... sper sa iasa iar boc presedinte la PDL sa isi taie orice sansa la alegeriile viitoare
        • +6 (6 voturi)    
          cand s-a anuntat? (Joi, 5 mai 2011, 16:34)

          curios [anonim] i-a raspuns lui eu

          chiar, de cand au devenit Dragnea, Oprisan, Mazare, Nicusor Constantinescu, Cancescu membri PDL? asta e noutate! sau au fost deschiaburiti si nu stim noi?
  • +33 (35 voturi)    
    dumnezeule (Joi, 5 mai 2011, 14:18)

    sucaa [utilizator]

    mai sunt oameni care asculta ce spune asta?
    auzi la el motivatie. nu ne spune motivele ca sunt prea multe :))
    oare i-a spus cineva unde se amplaseaza scutul antiracheta in Romania? ca sigur dormea la ora aia :))

    cred ca vadim cand avea ceva popularitate avea un spici mai coerent. macar striga la unguri. asta urla la stele :))
    crinutule, te-ai trezit cu fundul in sus si esti frustrat azi ?:))
  • +29 (31 voturi)    
    Cine? (Joi, 5 mai 2011, 14:19)

    sol_invictus [utilizator]

    Antenescu e din ce in ce mai in deriva cu capul.
    • +14 (14 voturi)    
      de acord... (Joi, 5 mai 2011, 14:41)

      ilien [utilizator] i-a raspuns lui sol_invictus

      Deriva este in capul domnului antenescu. Sa ne fereasca Dumnezeu sa ajunga usl-ul asta la putere, ca vor fi pierdute toate reformele incepute de pdl-isti. Ce putin astia au inceput ceva ce asteptam de 20 de ani sa se intimple in tara asta.
  • +16 (16 voturi)    
    delireaza (Joi, 5 mai 2011, 14:27)

    mariusxmarius [utilizator]

    pe ce se bazeaza ?
    pe faptul ca se intareste leul ?
    sau poate pe faptul ca incepe sa mearga industria?
    Lasa-ne si vezi-ti de comunisti tai !!!
  • +19 (19 voturi)    
    2 greseli fundamentale (Joi, 5 mai 2011, 14:28)

    alex [anonim]

    dnl presedinte( si totodata copresedinte) face doua greseli fundamentale:
    - se crede superiorul din clasa politica
    - ii crede pe romani o turma;
    va afla adevarul la alegeri
  • +18 (18 voturi)    
    infantilism dezarmant, (Joi, 5 mai 2011, 14:29)

    sdsd [anonim]

    pacat de liberalism, pacat de dreapta
  • +16 (16 voturi)    
    Repetent (Joi, 5 mai 2011, 14:29)

    Lucian [anonim]

    Asta e un comentariu agramat demn de un repetent asa cum este Crin Antonescu. Da, domnul Crin Antonescu, care in sondaje are peste 50% sa castige viitoarele alegeri prezidentiale. a ramas repetent de 2 ori de-a lungul scolarizarii sale!
  • +12 (12 voturi)    
    DERIVEL ANTENESCU (Joi, 5 mai 2011, 14:30)

    Marcu [anonim]

    ..saracu'...e in deriva cu pluta !
  • +14 (14 voturi)    
    la potriveala (Joi, 5 mai 2011, 14:37)

    panfil flecaru [anonim]

    Potrivit presedintelui PNL, urmeaza sondajele, stabilirea candidatilor comuni, evaluarea si definitivarea unui 'program de restaurare a institutiilor romanesti, de scoatere a tarii din criza.
    ......................

    potrivit dlui lazaroiu, care desi nu'i specialist in istorie, le mai brodeste, alianta asta ar ajunge istorie chiar inainte sau imediat dupa locale.

    cat despre restaurare, se pricep bine, ilici, felix, bombonel.
    stim noi ce-ar dori ei sa restaureze...
    vorba lui vintu, vremurile cand toata lumea se va pupa pe gingii, va rade si va dansa.

    vintu din pupa !
  • +13 (13 voturi)    
    Angajament (Joi, 5 mai 2011, 14:38)

    florin turcanu [anonim]

    Eu, crin antonescu, ma angajez sa merg la serviciu zilnic, sa nu mai chiulesc, si la serviciu chiar sa muncesc. Dar va rog sa ma votati mai intai sa ajung presedinte si apoi va arat eu munca!
  • +17 (17 voturi)    
    Paremise... (Joi, 5 mai 2011, 14:38)

    martianu [anonim]

    Dl Antonescu concureaza aprig cu dl Vadim la titlul de cel mai ridicol si penibil personaj din politica romaneasca.
    • -10 (12 voturi)    
      :D (Joi, 5 mai 2011, 15:09)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui martianu

      Tare ti-ar placea sa fie asa.
      Dar tocmai asta va doare, ca stiti cum stau lucrurile in realitate.
      • +8 (8 voturi)    
        nu ne-ar place (Joi, 5 mai 2011, 16:03)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        dar crede-ne pe cuvant ca asa este.
        arata-mi un singur discurs de-al lui in care a adus o solutie la criza economica. o singura solutie in afara de jos basescu
        o sa constati ca este de fapt un discurs vadimist. ura, frustrare si rautate in tot ce spune. nimic contructiv.
        ne doare ca a distrus pnl-ul. partidul cu care am votat din 91 pana in 2004.
        dar realitatea de care vorbesti este dureroasa. crinutul este depasit de situatie.
        as putea sa pun pariu ca intr-o confruntare unu la unu cu base, base castiga. logica bate frustrarea.
  • +10 (10 voturi)    
    Corect (Joi, 5 mai 2011, 14:54)

    Vizitiul [utilizator]

    Cu asemenea derivati comunisti, nu ma mira.
  • +12 (12 voturi)    
    Cat costa o motiune? (Joi, 5 mai 2011, 14:56)

    Ion Ionascu [anonim]

    Care este costul total adus Romaniei de catre introducerea unei motiuni? In bani. Dar al unei contestatii la Curtea Constitutionala? Pentru ca oamenii astia de la USL tot fac motiuni si contestatii cu toate ca stiu ca vor pierde. Important e sa vada votantii lor ca se implica. Deci, de fapt, cat au costat pana acum actiunile lor inutile?
  • +16 (16 voturi)    
    senzational (Joi, 5 mai 2011, 14:58)

    un oarecare [utilizator]

    Inca o data... Antonescu nu a zis nimic! Nici care e deriva, nici masurile propuse de el!
    Vreau sa vad si eu opozitie vorbind in cifre...si lucruri concrete!
    Eu chiar imi doresc o opzitie in scena politica, dar Liberalii~socialisti (nu inteleg cum vine asta) pana acum nu au formulat nici o idee sau plan de guvernare, o strategie ceva cu care sa se laude si sa se prezinte publicului.
    Cum sa votez cu unii care nici opozitie nu pot face, apoi guvernare?
  • +9 (9 voturi)    
    De ce PNL? (Joi, 5 mai 2011, 15:00)

    mircea [anonim]

    Ce treaba mai are Antonescu cu PNL?A distrus PNL,la unit cu cine nu trebuie,gata.PNL nu mai exista.Exista USL care-i cu totul altceva.Nici Antonescu nu vorbeste ca un liberal.Nu-l vedeti ce manie proletara zace in el?Dar ce o vrea sa spuna,ca munca nu-i place?Cine o vrea d-lui sa munceasca pentru a asigura traiul de huzur al chiulangiului sef din Romania?Hai romani votati-l.Asta-i singura grija a lui Antonescu ,ca nu va mai fi votat si va fi nevoit sa-si caute de lucru.De aceia este dispus sa preia puterea in orice conditii.Si atunci sa vedeti voi(adica noi)!Are temeri mari Antonescu.Timpul se scurge in defavoarea lui.Astept cu nerabdare timpul cand PSD il vor Toca marunt pe Antonescu.Deja nu prea mai este luat in seama si de aceia a inceput sa fie mai vizibil in media.
  • +8 (8 voturi)    
    Asa e, (Joi, 5 mai 2011, 15:03)

    florin [anonim]

    bine zice cineva,antibashesti deci existi.Pe cuvant daca pot identifica ceva de substanta la omul asta.Cateodata chiar mi-as fi dorit.Sorry!
  • +11 (11 voturi)    
    Antonescu (Joi, 5 mai 2011, 15:07)

    Antonescu [anonim]

    Antonescule, inunzi lumea cu insiruiri de cuvinte fara continut.
    Dincole de cuvinte tale este bezna.
  • +7 (7 voturi)    
    ceasul lui desteptator e in deriva (Joi, 5 mai 2011, 15:08)

    zigzag [anonim]

    de-aia nu ajunge niciodata la serviciu.
  • +9 (9 voturi)    
    Cum zisesi ? (Joi, 5 mai 2011, 15:13)

    BalL [utilizator]

    "Din ce in ce mai in deriva "? Dom' profesor...!!!
  • +10 (10 voturi)    
    E jenant (Joi, 5 mai 2011, 15:16)

    gica [anonim]

    Ce, s-a trezit dom' Bidon? E total ridicol, cu aerele lui de pare politician. Eu totusi astept inca o figura din PNL sa iasa la rampa si sa incerce sa repare timpeniile chiulangiului astuia.
  • +13 (13 voturi)    
    Unde am mai auzit eu asta? (Joi, 5 mai 2011, 15:17)

    ion [anonim]

    Ce zice domnul Antonescu:
    "Practic, avem in fiecare zi ce trece, din toate punctele de vedere - economic, social, institutional, de politica externa.."

    Parca am mai auzit undeva asa ceva. Ia uite aici:

    CAŢAVENCU: Da! (cu putere din ce în ce crescândă.) Voi progresul şi nimic alt decât progresul: pe calea politică... (îngraşă vorbele.)
    POPESCU: Bravos!
    CAŢAVENCU: Socială...
    IONESCU: Bravos!
    CAŢAVENCU: Economică...
    POPESCU: Bravos!
    CAŢAVENCU: Administrativă...
    IONESCU: Bravo!
    CAŢAVENCU: Şi... şi...
    IONESCU, POPESCU, GRUPUL: Bravo! bravos!
  • +3 (3 voturi)    
    :) (Joi, 5 mai 2011, 15:19)

    alex [anonim]

    Bring Tariceanu back! :)
  • +8 (8 voturi)    
    Antonescu are dreptate! (Joi, 5 mai 2011, 15:29)

    bursucu [anonim]

    Domnule Antonescu, Romania este in deriva de peste 20 de ani! Vinovati suntem toti, de la mancatorul de seminte-purtator de slapi-mare amator de manele pina la Presedintele acestei tari. Toti! Insa, cu precadere sunteti voi, distrugatorii de tara. Asa ca incercarile lamentabile de a arunca vina pe jegurile care sunt acum la putere este penibila si nemernica. Realitatea este ca va este foame! Iar imbecilii de la putere nu prea impart cu voi probabil incalcand cutumele incetatenite de 20. Prin urmare, domnule Antonescu, NIMENI NU VA MAI CREDE! Asteptam alte oferte, insa sa nu va amagiti ca o sa reusiti sa ne pacaliti! Ne-am versat si noi. Orice incercare de a ne pacali se va solda cu o miscare similara cu cea din 2009. Adica o sa votam de-ai dracului pe dos! Iar daca insistati o sa vedeti sa vedeti sange.
  • +15 (15 voturi)    
    Ma (Joi, 5 mai 2011, 15:38)

    Alex [anonim]

    Ma doare sufletul ,cind stiu ca sint o groaza de romani prosti ,care vad in aceata nulitate de Antonescu singura lor speranta.
  • +11 (11 voturi)    
    :) (Joi, 5 mai 2011, 15:44)

    xpawnrip [utilizator]

    e usor de criticat. mai greu cu munca domnule antonescu
  • +14 (14 voturi)    
    Crin Antonescu (Joi, 5 mai 2011, 15:51)

    Corneliu [anonim]

    Sa iti fie rusine domnule Crin Antonescu pentru modul iresponsabil si lipsit de orice consideratie pentru poporul roman prin care incercati sa subminati orice actiune benefica si de bun simt ce au singura hiba ca sunt realizate de adversarii dumneavoastra politici.

    Sa va fie iarasi rusine pentru faptul ca lasati impresia prin declaratiile dumneavoastra ca poporul roman e u popor de prosti, usor manipulabil de niste incompetenti ca dumneavoastra, ponta, si alti infumurati ai politicii romanesti.
  • +6 (6 voturi)    
    agravarea tonului (Joi, 5 mai 2011, 16:06)

    ady [anonim]

    noi indicatii de la Moscova..
  • +4 (4 voturi)    
    are dreptate, tov. c. antonescu.. (Joi, 5 mai 2011, 17:18)

    danarad [anonim]

    cum sa nu fie Romaniain deriva ?exemplul tau e de vina,pe care il urmam constiincios,muncim doar intr-o zi pe saptamina,si atunci doar doua ore...:))
    ce model de LIBERAL,in fruntea unui partid,care ar trebui sa-i reprezinte pe cei HARNICI, nu pe chiulangii...
  • +6 (6 voturi)    
    Valoare (Joi, 5 mai 2011, 17:51)

    gigi [anonim]

    Pentru mine valoarea unui politician este data de ceea ce face atunci cand este in opozitie; guvernarea vine dupa ce in opozitie a demonstart ca are capacitatea de a urmari, arata greselile si de a oferii SOLUTII alternative la proiectele guvernului.
    Crin Antonescu, cel putin pentru mine, nu mai reprezinta o optiune politica dupa aceasta perioada in care a demonstrat ca este inapt sa faca opozitie constructiva.
  • +5 (5 voturi)    
    El ar fi un model (Joi, 5 mai 2011, 18:10)

    vaio [anonim]

    pentru cum ar trebui guvernată România. Da! Visează el, când ar trebui să fie la muncă. Puturosul Parlamentului. Ar trebui să-i fie RUȘINE să vorbească de România.
  • +4 (4 voturi)    
    indignare (Joi, 5 mai 2011, 18:46)

    julien [anonim]

    cum e posibil ca un gargaragiu,o nulitate precum crin antonescu sa- si dea cu parerea despre evolutia romaniei.problema acestei gasti numita usl este ca au cam terminat banii si sunt nerabdatori sa ia puterea.
  • +6 (6 voturi)    
    Deriva lui Antonescu (Joi, 5 mai 2011, 19:44)

    DANA CHX [anonim]

    M-am prins de ce chiuleşte repetentul de la serviciu: filozofează despre soarta ţării! Săracul! El vorbeşte de derivă? El?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri