VIDEO Crin Antonescu: Subiectul Dan Voiculescu este un caz inchis pentru PNL

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 16 martie 2011, 15:22 Actualitate | Politic

Subiectul Dan Voiculescu este un caz inchis pentru PNL, a declarat presedintele PNL, Crin Antonescu, miercuri, dupa Delegatia Permanenta a partidului, transmite Agerpres. Conducerea formatiunii liberale a respins miercuri propunerea senatorului Raymond Luca  de a retrage sprijinul politic lui Voiculescu. Joia trecuta, Curtea Suprema a respins recursul formulat de presedintele fondator al Partidului Conservator impotriva deciziei prin care Consiliul National de Studiere a Arhivelor Securitatii (CNSAS) i-a dat verdict de colaborare cu fosta Securitate. Decizia este definitiva si irevocabila.

"Am avut o propunere din partea senatorului Raymond Luca pe care am supus-o discuţiei în Delegaţia Permanentă. Domnul senator Raymond Luca, care propunea, după cum ştiţi, retragerea sprijinului politic pentru Dan Voiculescu, a obţinut un singur vot, al domniei sale, pentru această propunere. Subiectul este, din punctul nostru vedere, închis", a declarat preşedintele PNL.

Joia trecuta, Curtea Suprema a respins recursul formulat de presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, impotriva deciziei prin care Consiliul National de Studiere a Arhivelor Securitatii (CNSAS) i-a dat verdict de colaborare cu fosta Securitate. Decizia este definitiva si irevocabila. Potrivit CNSAS, Voiculescu (senator, vicepresedinte al Senatului) a fost recrutat ca informator de Securitate comunista, in februarie 1970, primind numele conspirativ "Mircea". Acesta "a relatat verbal despre contactele si schimburile de pachete intre sportivi romani si cei straini, cu prilejul campionatelor de box din 1969, despre schimburile de valuta" si apoi, in Republica Socialista Cehoslovaca, unde a insotit ca translator echipele romanesti de hochei pe gheata. De asemenea, in 1973 a fost recrutat in reteaua Directia a III-a unde i s-a dat numele de cod "Felix" si timp de doi ani a dat o serie de note informative despre colegi, rude plecate in strainatate si cetateni straini cu care a avut contact.

Vineri, Crin Antonescu a spus ca liberalii vor continua sa colaboreze cu Partidul Conservator, inclusiv cu presedintele fondator al acestui partid, Dan Voiculescu, iar PNL nu va cadea victima propagandei "unui om care nu a clarificat raporturile sale cu Securitatea".


Citeste mai multe despre   






















5284 vizualizari

  • +78 (78 voturi)    
    well... (Miercuri, 16 martie 2011, 15:28)

    CCC [anonim]

    pentru votantii PNL nu este un caz inchis.
    • +60 (60 voturi)    
      pentru votantii PNL ... (Miercuri, 16 martie 2011, 15:40)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui CCC

      pentru votantii PNL Crin Antonescu este un caz inchis !
      • -20 (26 voturi)    
        Antonescu si Voiculescu (Miercuri, 16 martie 2011, 15:54)

        Neica [anonim] i-a raspuns lui Alex

        vor reusi sa isi adjudece probabil victoria la prezidentiale.
        • -30 (30 voturi)    
          USL e o constructie solida (Miercuri, 16 martie 2011, 16:00)

          canton [anonim] i-a raspuns lui Neica

          vom avea o lupta politica palpitanta
          • +18 (18 voturi)    
            constructie (Miercuri, 16 martie 2011, 17:32)

            alpha [utilizator] i-a raspuns lui canton

            usl va fi votata de electoratul dur al pnl si psd + de cei ce ar vota si o coada de matura daca ar fi anti pdl si anti basescu,adica cei ce stau cu gura caScata(era sa-l uit pe S) la antene si realitatea.pc nu are electorat pentru ca nu exista.lupta va fi palpitanta pentru ca se vor confrunta un partid deloc imaculat-pdl cu 2 partide avide de putere si ajutate de 2 trusturi de presa lipsite de orice scrupule.invingatorul nu se stie inca,invinsii suntem noi.
          • +3 (3 voturi)    
            Pariu... (Joi, 17 martie 2011, 13:53)

            mojoMG [utilizator] i-a raspuns lui canton

            Pe pariu ca pana in decembrie USL nu va mai exista??? Nici daca fac alianta cu Partidul Poporului si cu Partidul Verde nu vor avea sanse... PDL-ul e un partid puternic chiar daca din "anumite sondaje" nu reiese asta. Nu se vede ca au incercat atatea posibilitati cu suspendari, cu anticipate, cu motiuni etc
          • 0 (0 voturi)    
            usl = solidaritate (Vineri, 18 martie 2011, 9:30)

            absolut [anonim] i-a raspuns lui canton

            uniunea securistilor (inca) liberi este o organizatie solida, cu o ierarhie bazata pe grade. :-)
        • +8 (8 voturi)    
          victoria contracandidatului? :) (Miercuri, 16 martie 2011, 16:05)

          meioza [utilizator] i-a raspuns lui Neica

          oricare ar fi el...
        • +5 (5 voturi)    
          unde ? (Miercuri, 16 martie 2011, 17:26)

          alpha [utilizator] i-a raspuns lui Neica

          in mama rusia ?
      • -11 (11 voturi)    
        care subiect voiculescu? (Miercuri, 16 martie 2011, 16:42)

        canton [anonim] i-a raspuns lui Alex

        un balon de sapun
        • -15 (15 voturi)    
          CEDO ar trebui (Miercuri, 16 martie 2011, 16:46)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui canton

          sa fie lasata sa decida. Abia atunci putem discuta despre Voiculescu.
          • +20 (20 voturi)    
            :))))))))))))))))))))) (Miercuri, 16 martie 2011, 17:18)

            CCC [anonim] i-a raspuns lui Neica

            Va plateste bine Voiculescu? Pai in momentul in care CEDO ar admite sa se pronunte pe un asemenea caz ar trebui desfiintata! Voi chiar nu intelegeti ca omul a fost un turnator odios? Ce drept al omului i s-a incalcat? Dreptul de a fi vice al Senatului? Dreptul de a avea o televiziune cu care spala creiere? Dreptul de a manca paine alba cu ciocolata, in timp ce noi ceilalti mancam pe sponci?
            • -12 (12 voturi)    
              voiculescu nu apeleaza (Miercuri, 16 martie 2011, 19:55)

              cocojambo [anonim] i-a raspuns lui CCC

              degeaba la cedo, stie el de ce merge pana acolo si da i s-a incalcat dreptul la un proces echitabil avand in vedere cam cine s-a aflat printre judecatori si modul in care au fost administrate probele
          • +2 (2 voturi)    
            Dar tu? (Joi, 17 martie 2011, 13:56)

            mojoMG [utilizator] i-a raspuns lui Neica

            dupa mintea ta ce ai deduce???
    • +50 (50 voturi)    
      in (Miercuri, 16 martie 2011, 15:42)

      in [anonim] i-a raspuns lui CCC

      in schimb, cu domnul crin antonescu in frunte, se poate spune ca si *pnl este un subiect inchis pentru Romania*.

      halal gropar! acum, pe bune, domnule crin antonescu, ati reusit sa daramati pnl-ul pentru ca ati vrut, sau din nepricepere?

      in primul caz, meritati titlul de maestru, pentru pricepere si viclenie. in al doilea... pe cel de lipsa de inteligenta.

      alegeti?
    • +8 (8 voturi)    
      in (Miercuri, 16 martie 2011, 15:43)

      in [anonim] i-a raspuns lui CCC

      in schimb, cu domnul crin antonescu in frunte, se poate spune ca si *pnl este un subiect inchis pentru Romania*.

      halal gropar! acum, pe bune, domnule crin antonescu, ati reusit sa daramati pnl-ul pentru ca ati vrut, sau din nepricepere?

      in primul caz, meritati titlul de maestru, pentru pricepere si viclenie. in al doilea... pe cel de lipsa de inteligenta.

      alegeti?
    • +24 (24 voturi)    
      oops (Miercuri, 16 martie 2011, 15:51)

      Radu C [anonim] i-a raspuns lui CCC

      Cu ce drept vorbiti domnule Crin, in numele PNL. Nu inseamna ca daca d-voastra ati baut un spritz cu Felix, cazul e inchis. Abia ce a fost deschis pentru totdeauna. Tratati-va fiindca va miroase gura, a neadevaruri.
      • +7 (7 voturi)    
        Liberalii (Miercuri, 16 martie 2011, 17:13)

        Luke [anonim] i-a raspuns lui Radu C

        Sunt un om cu convingeri liberale - si imi place sa cred ca aceasta este o cale pt Romania.
        Cu toate acestea imi este clar ca PNL cu Antonescu in frunte nu ma reprezinta DELOC, ci dimpotriva.
        Pana si un copil de 15 ani isi poate da seama ca acest Crin se contrazice si incearca sa insele pe toti din jurul lui in functie de interese proprii si personale.
        Imi pare rau sa spun, insa PNL cu Crin in frunte nu va fi niciodata votat de catre mine (si aliat cu PSD in plus).
        Nu inteleg cum restul liberalilor din partid il accepta.
        Cu ce ii are la mana?
        Cand se va rupe o formatiune cu adevarat liberala din PNL?
        • +4 (4 voturi)    
          rupere (Miercuri, 16 martie 2011, 17:34)

          alpha [utilizator] i-a raspuns lui Luke

          daca ai un furuncul nu iti tai o parte din corp pentru a scapa de furuncul,il indepartezi pe acesta.
          • +3 (3 voturi)    
            Furuncul (Miercuri, 16 martie 2011, 18:15)

            Luke [anonim] i-a raspuns lui alpha

            Ai dreptate, "Alpha".
            Totusi cred ca analogia nu este destul de corecta in acest caz. Acest Antonescu nu ar fi acolo daca nu ar avea de partea lui o intreaga parte din corp.
            De aceea in acest moment chiar si retragerea lui Crin in linia a 2-a nu ma va face sa imi reconsider pozitia fata de PNL.
      • -8 (8 voturi)    
        de ce sa-si retraga sprijinul (Miercuri, 16 martie 2011, 20:00)

        cocojambo [anonim] i-a raspuns lui Radu C

        in primul rand multe din acuzatiile din dosar au fost respinse mai putin una care tinea fix de locul unde lucra, iar voiculescu e capabil sa produca o schimbare in romania
        • +4 (4 voturi)    
          Aşa e (Miercuri, 16 martie 2011, 21:18)

          dan63 [utilizator] i-a raspuns lui cocojambo

          ne va face pe toţi turnători!!!
    • -6 (6 voturi)    
      votantii (Miercuri, 16 martie 2011, 19:51)

      cornelius [anonim] i-a raspuns lui CCC

      pnl stiu ca asta e alegerea cea mai buna, voiculescu trebuie sa continue proiectele incepute care sunt in avantajul populatiei
  • +43 (43 voturi)    
    E o problema tehnica (Miercuri, 16 martie 2011, 15:29)

    Kir Urgul [anonim]

    Voiculescu nu poate fi dat afara din constructia politica cu PNL.Ca pleaca si Antonescu cu el.De ce ?Pai nu i se pot desprinde buzele
  • +43 (43 voturi)    
    Subiectul Crin Antonescu Presedinte (Miercuri, 16 martie 2011, 15:29)

    SHEAPA [utilizator]

    .... este inchis pentru alegatorii PNL si orice alt cetatean care se mai bazeaza pe bun simt in tara asta .....

    My 2 cents.
    • +26 (26 voturi)    
      Pai antonescu e omul lui basescu' (Miercuri, 16 martie 2011, 15:54)

      Motanu' fermecat... [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      pus acolo sa distruga peneleu.
      si ponta e tot omul' lui basescu, ca veni vorba.

      si e clar ca si voiculescu e omul lui basescu.

      pfai mai, acuma e clar: basescu e de vina...:)
  • +38 (38 voturi)    
    Nu s-a clarificat... (Miercuri, 16 martie 2011, 15:29)

    ddanescu [utilizator]

    ... daca raporturile lui Voiculescu cu secu' nu s-au clarificat, atunci la ce te mai poti astepta la PNL sa fie clar? Va respecta PNL vre-o decizie judecatoreasca? Va respecta PNL statul roman? Sau va fii "neclar"?
  • +36 (36 voturi)    
    draga Antonescu... (Miercuri, 16 martie 2011, 15:31)

    dorel [anonim]

    pentru mine nu e un caz inchis ! si este chiar un caz frustrant !
    eu cu cine mai votez ? de cand ai venit tu la conducerea PNL, eu nu am cu cine sa mai votez !

    daca tu consideri normal sa colaborezi cu un sufleor care si-a parat si familia la securitate, uie ca eu NU consider NORMAL !
    • +18 (18 voturi)    
      Din profil nu e vorba numai de sufleor (Miercuri, 16 martie 2011, 15:34)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui dorel

      ci de un adevarat profesionist. Textul spune reda exact faptele :"a fost recrutat in reteaua Directia a III-a "
    • +11 (11 voturi)    
      Ai cu cine (Miercuri, 16 martie 2011, 15:39)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      UNPR. Eu cu astia cred ca votez la alegerile viitoare. Oricum nu prea ma mai afecteaza cazul Voiculescu. pentru mine PNL a cazut cand s-au aliat cu PC si PSD.
  • +19 (19 voturi)    
    bah, Crine!!! (Miercuri, 16 martie 2011, 15:35)

    marius [anonim]

    nu este vorba de propaganda Baselului, este vorba de adevar! Voiculescu chiar a facut politie politica, a palavragit la secu despre toti si toate in litmul hal! pentru bani, bah, si pentru avantaje materiale!! ca Iuda!!! din pacate asta nu are nici macar constiinta!

    eu nu am nici o simpatie pentru marinarul bisnitar care avea sute de mii de dolari la revolutie. dar daca te astepti sa te mai votez pe tine si partidul tau care incape in taxi la urmatoarele alegeri te inseli amarnic!

    "este un subiect inchis"!!! asta ai decis tu si cu mai cine?? pe noi de ce nu ne-ai intrebat, bulbucatule??
  • +17 (17 voturi)    
    pentru tine (Miercuri, 16 martie 2011, 15:35)

    AndroR [utilizator]

    Dar nu pentru cei care au avut de suferit in urma comunismului.Nici nu ma asteptam la altceva de la Antonescu. Pai vreti sa nu mai apara la Haznaua 3??
  • +14 (14 voturi)    
    hai mai (Miercuri, 16 martie 2011, 15:36)

    MirceaA [utilizator]

    omu' si-a schimbat pestele si nu poate renunta la el ca-l termina concurenta. Vorba aia "prost sa fii, dar sa-ti revii". Asta nu-si mai revine niciodata.
    • +4 (4 voturi)    
      Brava comentariu (Miercuri, 16 martie 2011, 16:28)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Nu mam gandit la asta .Corect ,omul si-a schimbat pestele.
  • +18 (18 voturi)    
    Corect. (Miercuri, 16 martie 2011, 15:37)

    mircea [anonim]

    PNL si Antonescu trebuie sa fie un subiect inchis pentru noi.Nu are rost sa discutam despre niste derbedei politici ca Antonescu si toata gasca lui.A reusit Ponta sa le puna pisica moarta numita Felix in brate si acum se fudulesc cu realizarile lor.Nu cred ca ,daca au tv antene vor reusi sa prosteasca romanii sa-i voteze.E prostia din fudulie a lui Antonescu.Cu toate antenele lor PC -ul lui Voiculescu nu intra in parlament daca nu-l lua la remorca PSD.Pentr-ca PSD a inceput sa piarda din cauza PC,au gasit un fraier numit Antonescu care a pus la dispozitia lui Voiculescu PNL,tocmai cand reusise sa ajunga intr-o situatie de arbitru a politicii din Romania.Prin asta Antonescu a distrus definitiv PNL si merita toate blestemele adevaratilor liberali.Ajuta-ne Doamne sa scapam de dobitoc.Adica de Antonescu si gasca lui .
  • +15 (15 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 16 martie 2011, 15:38)

    Revolutionarul [anonim]

    Nu pot sa cred .Individul asta este comic.StefanSzobotka zice la reconstituirea democratiei in Romania...au participat securisti.
    Are tupeu omul. Si noi suntem imorali daca ignoram acest lucru.
    Pai din istorie reiese ca securisti erau cei care au tinut sub teroare acest popor.La ordinul PCR istilor de rang inalt .Impotriva carora sa intamplat Revolutia Romana 1989. Pai daca securisti erau baietii buni si activisti erau tot baietii buni atunci revolutia a fost impotrica a ce sau cine? Cu cine s-a luptat poporul roman in Revolutia de la 1989 ? Inseamna ca la PNL a rulat alta varianta a Revolutiei si acuma realizam ca poporul roman a fost la alt film.Si mai realizam ca banii lui Ceausescu de fapt fondul valutar al statului roman este acolo unde trebuie drept rasplata pentru ca n-eau dus de mana in democratie.
  • +8 (8 voturi)    
    cum?? (Miercuri, 16 martie 2011, 15:38)

    boc [anonim]

    Am crezut ca va fi arestat si confiscata toata averea ilicita dobandita dupa '90 dar vad ca m-am inselat,oricum Ceausescu ii priveste de sus si o sa la incurce itile la toti care i-a devalizat TARA,si sper sa ii vad la spiatalul 9,ar fi cea mai buna pedeapsa,ura ura ura
    • +6 (6 voturi)    
      păi așa au zis experții canadieni (Miercuri, 16 martie 2011, 16:08)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui boc

      care au fost angajați să dea de urmele conturilor lui Ceaușescu. Rezultatul? „Noua putere” din anii '90 i-a concediat pe experți și l-a lăsat pe Voiculescu în pace...
  • +12 (12 voturi)    
    O intebare.... (Miercuri, 16 martie 2011, 15:39)

    Cristian [anonim]

    Oare in tara asta mai exista liberari adevarati ???
  • +12 (12 voturi)    
    sigur (Miercuri, 16 martie 2011, 15:41)

    Berzelius [utilizator]

    Normal ca e un caz inchis... ceva gen "ciocu' mic!".

    In plus, pacat ca numai "cazul" e inchis, ca "subiectul" e inca liber.

    Halal!
  • +15 (15 voturi)    
    Artimetica crinului (Miercuri, 16 martie 2011, 15:42)

    cgi [utilizator]

    Dragul de Crin, impreuna cu onor Delegetia Permanenta PNL au aruncat din nou la cosul de gunoi bunul simt si respectul fata de tara si cetatean.
    Totusi, daca stam stramb si judecam drept, situatia este urmatoarea:
    - Tinand partea motanului, vor pierde voturile sustinatorilor de bun simt. Dar multe sunt deja pierdute prin alianta cu PC si PSD.
    - Pe de alta parte, le ramane accesul la doua televiziuni cu audienta generala, care le pot da alti votanti.
    Si nu in ultimul rand, eu unul nu cred ca decizia definitiva a curtii a adus la lumina ceva ce Crinul si Pilotul nu stiau de mult.
  • +12 (12 voturi)    
    rugaminte (Miercuri, 16 martie 2011, 15:44)

    contribuabilu [utilizator]

    daca exista vreun membru pnl, care a fost turnat de voiculescu si are dovezi, s-a spuna! poate asa antonescu isi da seama de prostia care o are in cap.
  • +16 (16 voturi)    
    a plecat ? (Miercuri, 16 martie 2011, 15:44)

    george [anonim]

    Voiculescu si-a dat demisia din parlament si s-a retras in viata politica ?

    Cand va face asta atunci va fi un caz inchis.

    Aaaa .... Mona Musca este un caz inchis domnule Antonescu!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu va mai lamentati ! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:03)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui george

      De ce nu vreti sa intelegeti ca felix in fond era un om de onoare .El nu turna.Dupa spusele sale,castiga doar in mod cinstit o PAINE.Acest lucru in opinia lui crin este corect si productiv pentru alianta cu Voiculescu.Ce porcarie!!!
  • +10 (10 voturi)    
    cay inchis (Miercuri, 16 martie 2011, 15:52)

    sucaa [utilizator]

    evident ca+i cay inchis. ultima decizie judecatoreasca este finala. dosarul este inchis.
    in desteptaciunea lui de chiulangiu frate cu turnator stie ce spune :)

    incep sa-l regret pe slabiceanu de la pnl si geonel de la psd. astia doi parliti si-au luat o duzina de batiste si au trecut la hidrantul lui felix. nu misca unul in front.
    cred ca si-n conditiile in care apar poze cu felix care tortura detinuti politici crin al nostru nu-si trage buzele de pe hidrant :)
    asa de bine s-a lipit... a nenorocit un partid. asta dupa ce-au strigat ca base vrea sa termine pnl-ul...
  • +5 (5 voturi)    
    Acum s-a relevat interesul lui Antonescu! (Miercuri, 16 martie 2011, 16:08)

    Mihaela [anonim]

    Antonescu avea sansa sa castige pentru PNL mai mult decat a pierdut prin aproprierea lui Felix si acum prin nedesprinderea de el. insa ii place mai mult sa stea in fata noastra prin intermediul Antenelor decat sa valorifice diverse imprejurari in favoarea PNL.
  • +6 (6 voturi)    
    Trist (Miercuri, 16 martie 2011, 16:19)

    Leo [anonim]

    Mai e ceva de comentat?
  • +8 (8 voturi)    
    Revolutia bunului simt (Miercuri, 16 martie 2011, 16:25)

    griffonu [utilizator]

    Asta-i revolutia bunului simt? Imi scapa cu siguranta ceva...
  • +4 (4 voturi)    
    In mod sigur nu mai inteleg ... (Miercuri, 16 martie 2011, 16:33)

    MYTH [anonim]

    ... dar de cand exista alianta intre PNL (liberali) si PC (conservatori)??? ... kiar nu pot sa inteleg ... adica vizionarii isi dau mana cu cei care isi au valorile in trecut ... k sa il dea jos pa Base ... bun asa!
    Apoi este pnL (liberali) si pSd (socialisti) ... ce sa mai spun!? .. k sa il dea jos pa Base! ...
    Unii in tara asta condamna comunismul, cel ce a intemeiat PNL-ul parca il condamna prin '90 ... si acum!? ... ACUM!? .... liberalii se aliaza cu comunisti dovediti - k sa il dea jos pa Base.
    Nene - nu te votez nici daca imi dai droguri k pomana electorala ... pacat k kiar sunt un liberal ... pacat k tu si partidul tau sunteti niste zdrente care NU MA REPREZINTA.
  • +6 (6 voturi)    
    Unire in cuget sin simtiri! (Miercuri, 16 martie 2011, 16:34)

    paul155 [utilizator]

    Unirea celor trei este facuta pentru a prelua puterea parchetului si a justitiei! Calcarea peste cadavre devine sport national.Trebuiesc oprite dosarele de coruptie cu oameni prea inportanti pentru EI.Pot promite electoratului luna si steleledoar la putere sa ajunga.Despre morala .....numai de bine
  • +7 (7 voturi)    
    INCHIDEREA PNL (Miercuri, 16 martie 2011, 16:40)

    leonard [anonim]

    Inchis va ramane si PNL-ul daca continua in felul acesta. Cu Crinut in frunte se ineaca aproape sigur. Pacat de PNL...
  • +4 (6 voturi)    
    pentru crin (Miercuri, 16 martie 2011, 17:57)

    maximus [anonim]

    Crin, tu cat mai suporti 1 te-ai aliat cu comunistii si acum 2 ii acepti si pe colaboratorii Securitatii. Tu mai esti liberal? Eu vreau sa votez cu liberalii, Crin, si singurii liberali sunt doar PDL. Vei vedea curand cat ai gresit...
  • +8 (8 voturi)    
    oau (Miercuri, 16 martie 2011, 18:28)

    octav [anonim]

    bai crine ai uitat cind ati gonit-o pe mona musca din partid ca a colaborat cu securitatea.......esti un.......
  • +8 (8 voturi)    
    cat as vrea sa va votez!!! (Miercuri, 16 martie 2011, 18:47)

    all [anonim]

    de 20 de ani astept un partid liberal adevarat.... dar... rezultatul se vede.. cu asemenea aliante nu am cum sa va votez...
  • +3 (3 voturi)    
    Era de asteptat... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:58)

    honest [utilizator]

    Paduchele la paduche trage si securistul la securist...
  • +3 (3 voturi)    
    Marele Crin, sub zodia Porumbelului. (Joi, 17 martie 2011, 8:01)

    Costin1968 [utilizator]

    N-ar trebui judecat prea aspru Crin cel santajat, din toate partile cu trecutul sau... "pasaresc".Cum poate saracu' leader PNL-ist (aripa capitalista a PSD), sa-i reziste celor doua cutre batrane : Base si Felix- solutia imorala a lui Base.Il fac antenele zob pe porumbel daca indrazneste ceva impotriva Domnului Profesor! Unde a-ti vazut gugustiuci sa manance motani?!
    • +4 (4 voturi)    
      Sa umblam cu cioara vopsita ! (Joi, 17 martie 2011, 11:20)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

      este mesajul transmis de Crin Antenescu mai ales atunci cand isi vopseste si parul pentru a fi mai convingator pentru electoratul sau.
  • +3 (3 voturi)    
    Despre ce vorbeste Porumbacu? (Joi, 17 martie 2011, 11:34)

    triciupa [anonim]

    Unde vede el ca Felix ar fi un caz inchis? Eu vad ca ipochimenul e inca in libertate, bine-mersi!
    E adevarat ca ar trebui sa fie inchis dar dom' profesor zburda liber, asemeni celorlalti doi triumviri burdusiti cu dosare penale, patriciu si vantu.
  • +3 (3 voturi)    
    rusine (Joi, 17 martie 2011, 11:57)

    alegator [anonim]

    in cazul mona musca nu gandea la fel...de, mona musca nu avea banii lui voiculescu...iar despre cum serveste romania si pe romani, crin antonescu este o rusine: cel mai mare chiulangiu...ar trebui sa i fie opriti banii din salariu pentru zilele lipsite din parlament....doamne da-le minte, constinta si rusine celor alesi!
  • +2 (2 voturi)    
    clarificarea relatiilor ? (Joi, 17 martie 2011, 13:52)

    oilman [utilizator]

    Deci Crin il acuza pe Basescu ca nu 'si-a clarificat relatia cu Securitatea' - dar refuza sa rupa relatia cu un individ al carei relatie cu securitatea este deja cit se poate de clara (si confirmata de mai toate instantele juridice dinRomania). Si vorbind de relatii - care o fi oare relatia sefului PNL cu munca ? Sau relatia cu poporul Roman care ii plateste degeaba salariul in timp ce Crin continua sa obstructioneze un guvern care incearca, prin masuri (insuficiente as zice, dar oricum curajoase in context) de dreapta sa scoata tara din criza in care su bagat-o, printre altele, masuri de stinga (pomeni la PSD) ale unul guvern PNL ce se intitula de dreapta ?
  • +4 (4 voturi)    
    Tupeu nesimtit (Joi, 17 martie 2011, 14:05)

    mojoMG [utilizator]

    Cat tupeu are caricatura asta cu ochii decolorati. Cum sa spui ca e inchis cazul unui om cu care tu ai o alianta de colaborare pe termen lung? E ca si cum te-ai casatori cu un bolnav de sida de bunavoie si sa accepti asta usor... sa treci peste. Nu se poate domnule asa ceva, e inadmisibil.
  • -2 (2 voturi)    
    Caz inchis!!!! (Joi, 17 martie 2011, 15:04)

    Costin1968 [utilizator]

    Si CEDO?
  • +1 (1 vot)    
    Lamurit ! (Joi, 17 martie 2011, 17:20)

    zapciu [utilizator]

    1.D-nii liberali (ex. Chiliman de la sectorul 1) dau de zor statul in judecata ca au fost chinuiti pe timpul comunismului si cer daune de milioane de euro. Buuun...
    2.Acum aceiasi d-ni liberali se aliaza cu fostii tortionari-securisti !!? De ce? Sa ne aduca noua fericire si bunastare! Hai sictir!
    Tare mi-e rusine de nerusinarea unora!
    Mai rau de noi astia, fraierii , ca noi vom plati oalele sparte..
    Halal tzara halal politica...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version