VIDEO Motiunea de cenzura a picat. Guvernul Boc ramine in functie. Codul Muncii a fost adoptat

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 16 martie 2011, 14:57 Actualitate | Politic

Emil Boc, in Parlament
Foto: Agerpres
Cele doua camere ale Parlamentului, reunite intr-o sedinta comuna, au dezbatut miercuri motiunea de cenzura depuse de opozitie dupa asumarea raspunderii asupra noului Cod al Muncii de catre Guvernul Boc. Documentul, intitulat "Codul Boc - salarii mici, somaj mare, firme falimentate", a picat cu 212 voturi pentru, 4 impotriva si 2 anulate.

Update ora 23:00 Motiunea de cenzura a picat: 212 voturi pentru, 4 impotriva si 2 anulate. Cinci parlamentari ai puterii si un independent au votat motiunea de cenzura a opozitiei: senatorii Attila Verestoy (UDMR) si Ernest Onofrei (PDL) au votat la vedere impotriva si deputatii democrat-liberali Daniel Oajdea, Marius Spanu si Mircea Giurgiu, cat si independentul Gheorghe Zoicas insa votul nu a fost la vedere.



Update ora 22:30 Liderul PNL, Crin Antonescu a declarat miercuri seara la Antena 3 ca imediat ce votul asupra motiunii se va incheia, va solicita votul asupra declaratiei propuse de Puiu Hasoti.

Update ora 22:15
A inceputul votul motiunii de cenzura. Primii care voteaza sunt senatorii, apoi deputatii. Votul este secret cu bile.

Update ora 21.35 Presedintele PSD, Victor Ponta a declarat ca opteaza pentru parasirea plenului de catre parlamentarii USL daca puterea nu accepta adoptarea unei Hotarari de protest fata de mesajul lui Viktor Orban, potrivit Mediafax.

Update Ora 21.00: Votul pe motiune intarzie, parlamentarii continuand sa aiba opinii divergente pe tema propunerii lui Puiu Hasotti.

Update Ora 20.30: Parlamentarii au reluat discutiile, dupa ce au luat doua pauze de consultari.

Update Ora 20.20: Sedinta este in continuare suspendata iar parlamentarii discuta in grupuri in sala de plen. Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, a declarat ca Mircea Geoana nu era desemnat sa conduca sedinta Parlamentului si a incalcat Regulamentul, in replica presedintele Senatului sustinand ca Anastase nu are dreptate.

UPDATE (ora 19:00): Liberalul Puiu Hasotti a propus adoptarea unei declaratii de condamnare a afirmatiilor facute marti de premierul ungur Viktor Orban privind autonomia teritoriala. Mircea Geoana a vrut sa includa propunerea pe ordinea de zi, insa Roberta Anastase nu a fost de acord si i-a luat microfonul cand presedintele Senatului anunta rezultatele votului. Parlamentarii PDL si UDMR s-au opus propunerii lui Hasotti. Sedinta Parlamentului este suspendata, dupa ce liderii grupurilor parlamentare s-au reunit pentru negocieri pe aceasta tema.

UPDATE (ora 18:15): Deputatul democrat-liberal Daniel Oajdea a strans semnaturi, miercuri, in timpul dezbaterii motiunii de cenzura din Parlament, pentru infiintarea la Camerea Deputatilor a unei comisii speciale de ancheta privind privatizarea Petrom si stoparea preturilor la carburanti. (Mediafax).

Elena Udrea pe Facebook
Foto: Captura Facebook.com
UPDATE (ora 17:50): Elena Udrea scrie pe Facebook, in timpul dezbaterii din Parlament: "Crin Antonescu tipa, e suparat. Il inteleg, doar vorbim despre Codul Muncii. In esenta este vorba de munca. Ori el se trezeste la ora 12.00 si este cel mai mare chiulangiu din Parlament."

UPDATE (ora 17:12): Schimb dur de replici intre Theodor Paleologu (PDL) si Puiu Hasotti (PNL), la dezbaterea motiunii de cenzura: democrat-liberalul a sustinut ca strategia pe care au adoptat-o liberalii este "o pleasca pentru PDL", in timp ce senatorul liberal i-a replicat acestuia ca, desi poarta un nume ilustru, "se comporta ca Mama Omida". (Agerpres)

UPDATE (ora 17:06): Emil Boc a parasit sala plenului, dupa ce Victor Ponta l-a numit "papagal" pe premier. (Mediafax).

UPDATE (ora 16:48): Crin Antonescu ia cuvantul la tribuna Parlamentului: "Ne grabim sa castigam o competitie cu Traian Basescu - cine il da primul afara pe Boc?".

UPDATE (ora 16:41): Victor Ponta: "Vom propune un proiect de lege prin care procedura asumarii raspunderii Guvernului sa fie drastic limitata".



UPDATE (ora 16:36): Victor Ponta ia cuvantul la tribuna Parlamentului: "Inainte de a vorbi despre Codul Muncii, voi spune - si iata ca sunt de acord si cu domnul Traian Basescu aici - ca este nevoie de un alt prim-ministru. Domnul Boc repeta ca un papagal ca se lupta cu Alianta socialista."

UPDATE (ora 16:28): Emil Boc: "Distinsi colegi, renuntati la intoxicarile pe care le-ati facut, inducand opinia publica in eroare cu privire la modificarile aduse Codului Muncii. Acest Cod al Muncii va aduce sute de mii de locuri de munca in economia romaneasca, alaturi de legea zilierilor. Acest Cod al Muncii va limita munca la negru, iar tot mai putini oameni vor avea un loc de munca sigur si nu vor mai intinde mana la pomenile electorale."

UPDATE (ora 16:23): Emil Boc: "Romania este in Uniunea Europeana si trebuie sa recupereze decalajele care o despart. Cu populismele nu putem merge mai departe. Avem nevoie sa ne adaptam la dinamismul existent in UE".

UPDATE (ora 16:16): Emil Boc ii acuza pe membrii Opozitiei de plagiat in ceea ce priveste varianta proprie a Codului Muncii depusa marti la Parlament: "Alianta Socialista a depus la Parlament un Cod al Muncii in varianta proprie, in care ati copiat 76 de prevederi din Codul nostru. Cum se numeste asta? As dori s-o intreb pe doamna profesor, doctor, rector Ecaterina Andronescu cum se numeste acest lucru. Am incredere ca doamna Andronescu va va face o prelegere despre ce inseamna plagiatul".

UPDATE (ora 16:12): Emil Boc: "Alianta socialista vrea ca romanii sa nu aiba locuri de munca pentru a veni sa intinda mana la stat si la pomenile electorale. Codul Muncii ii apara pe cei care muncesc corect si le intinde o mana patronilor care nu folosesc munca la negru".

UPDATE (ora 16:10): Emil Boc: "Suntem intr-un moment ca dupa o perioada de boala cand organismul incepe sa se insanatoseasca si ii administrezi vitamine. De aceea este nevoie acum de noul Cod al Muncii, care sa aduca mai multe locuri de munca, investitori, relansare economica."



UPDATE (ora 16:07): Emil Boc: "Scopul de baza al noului Cod al Muncii este posibilitatea de a angaja mai usor si de a fi angajat mai usor in Romania. Actualul Cod al Muncii nu este un factor stimulator pentru a se face angajari. Avem o greutate in a face angajari in Romania, greutati in a avea un al doilea loc de munca, greutati in a avea contracte de munca pe durata determinata."

UPDATE (ora 16:05): Emil Boc: "Am reusit sa stabilizam economia tarii, sa salvam tara de la colaps si sa o indreptam spre crestere economica. Daca vrem sa fim competitivi pe piata europeana trebuie sa facem reformele necesare, inclusiv pe piata muncii."

UPDATE (ora 16:03): Emil Boc citeaza din Mihai Eminescu" E usor a scrie versuri / Cand nimic nu ai a spune - aceasta este definitia motiunii de cenzura."

UPDATE (ora 16:00): Emil Boc in plen: "Motiunea nu are nicio sansa. Aceasta motiune de cenzura aproape nu are nicio legatura cu Codul Muncii, cu asumarea pe care am fact-o in fata Parlamentului. Putinele referiri despre Codul Muncii fie sunt copiate, fie sunt fraze goale. Doua treimi din textul motiunii sunt doar atacuri politice, sloganuri rasuflate si demagogice. Aliantei socialiste nu ii pasa de locurile de munca ale romanilor."

UPDATE (ora 15:34): A inceput dezbaterea motiunii de cenzura.

UPDATE (ora 15:31): Emil Boc, inaintea dezbaterii din plen: "Astazi o sa le mai explic inca o data in plenul Parlamentului ca noul Cod al muncii nu are nimic de-a face cu sclavagismul, nu are nimic de-a face cu alte teorii lansate de sindicate. Este adevarat ca nu este un Cod al muncii care sa sporeasca privilegiile sindicatelor si mai ales ale liderilor nationali, dar este un Cod al muncii pentru toti cei care muncesc corect in aceasta tara si sanctioneaza aspru pe cei care utilizeaza munca la negru. S-au spus foarte multe neadevaruri despre forma Codului muncii" (sursa: Agerpres).

UPDATE (ora 15:12): Premierul Emil Boc a sosit la Parlament, fiind intrebat de jurnalisti daca este ultima asumare a raspunderii si ultima motiune de cenzura: "Never say never", a replicat primul ministru.

UPDATE (ora 15:06): Sedinta Parlamentului intarzie, senatorii si deputatii nu s-au adunat in sala.

Confederatiile sindicale au anuntat ca vor ataca noul Cod al muncii la Curtea Constitutionala, in cazul in care motiunea de cenzura va fi respinsa.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

20229 vizualizari

  • +49 (67 voturi)    
    sa nu inceapa inca dezbaterea... (Miercuri, 16 martie 2011, 15:05)

    popcorn monta [utilizator]

    liderii USL inca nu au ajuns...fac o baie de multime...si mai promit niste pomeni...poate ajung la ciolan...
    • +52 (62 voturi)    
      Culmea este Antonescu (Miercuri, 16 martie 2011, 17:29)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      El nu a avut servici in viata lui.Nu s-a sculat in viata lui la 06.00 dimineata sa ajunga la servici la ora 07.00.Cum poate el sa vorbeasca despre Codul muncii?El care nu a muncit in viata lui .Asta este culmea.Si Ponta care la fel nu a muncit.Amandoi au fost niste bugetari relaxati.Si au papat de la buget.Si de pe unde se mai poate.......
      • +29 (37 voturi)    
        ceea ce nu știu cei doi (Miercuri, 16 martie 2011, 18:34)

        visio [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        infantili, este ce se întâmplă cu ei în Parlament; cumva trebuie să justifice banii luați de la contribuabil...
      • +4 (8 voturi)    
        nici (Miercuri, 16 martie 2011, 21:41)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        nici macar in parlament nu merge desi are aceasta obligatie, prezenta numai pe sticla
      • +9 (11 voturi)    
        Cat de tarziu! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:24)

        ioil [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Sper ca odata sa avem o lege ca parlamentarii care au chiulit de la sedintele parlamentului dar au incasat totusi banii , sa fie obligati sa dea din urma toti banii inapoi la stat.Ce nevoie avem de hotie legiferata?
      • +13 (15 voturi)    
        Antonescu (Miercuri, 16 martie 2011, 23:04)

        NickB. [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Oare a avut nevoie de ghid ca sa nu se rataceascain cladire?
      • +6 (10 voturi)    
        Fanfaronii (Joi, 17 martie 2011, 8:18)

        ILCaragiale [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Fanfaronii au facut o gafa.Cu fanfaronada cunoscuta Crin declara cu emfaza ca vor supune la vot o declaratie care sa condamne afirmatiile lui Viktor Orban.Alt fanfaron Hasoti intr-un ridicol deplin citeste o declaratie care condamna niste presupuse declaratii ale lui Viktor Orban premierul Ungariei.Stupoare,declaratia lui Orban se arata a nu fi cea invocata de Hasoti si Crintonescu.Parlamentul roman a fost aproape de a adopta o declaratie despre o presupusa declaratie care s-a dovedit a fii niste comentarii personale ale cuiva care a citit declaratia lui Viktor Orban.Toate bune numai ca declaratia parlamentului roman i se adresa lui Viktor Orban si i se puneau lui in carca.Ce e de facut?Apare intru ridicol deplin Adomnitei PNL si Sova PSD la televiziunea ireala si declara ca ei asa au auzit si ca daca asa au auzit ei trebuie o reactie rapida si ferma.Nu explica cei doi domni infierbantati cum trebuie facuta asta.Cu cine sa intre Parlamentul Romaniei in disputa? cu o doamna care a vorbit in nume propiu???PNL si PSD a chemat la arme sa aparam Ardealul !!! Ridicol sublim in Parlamentul Romaniei .Parlamentarii Uniuni au adoptat in nume propriu declaratia.Bine au facut.S-au acoperit de ridicol.Niste mahalagii infierbantati ca in "O noapte furtunoasa" Parol
        • +6 (10 voturi)    
          doi absolventi ratati ai facultatii de istorie (Joi, 17 martie 2011, 10:01)

          PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui ILCaragiale

          ANTONESCU ŞI HAŞOTTIdoi absolventi ratati ai facultatii de istorie !
          Nu au pregatire juridica sau economica pentru a fi in parlament sau guvern !
          Doi necica nimeni ridicaţi sus de puhoiul loviluţiei (involuţiei) şi ai democraţiei originale !
        • +2 (6 voturi)    
          cu cine a studiat istoria? (Joi, 17 martie 2011, 11:43)

          bula [anonim] i-a raspuns lui ILCaragiale

          acest FANFARON numit Sova? e prea batran sa fi studiat cu Antenescu!!! Un mic exemplu: "tratatul de la Trianon a facut Romania mare" . Adica Adunarea de la Blaj, hotararile de la Alba-Iulia nu au avut loc? Daca acele adunari hotarau alipirea Transilvaniei la Nepal sau la Spania, asta era. Acest fanfaron rosu -in spiritul mentorului Iliescu- a negat eforturile lui Maniu si a celorlalti ardeleni!!!!!
    • +28 (34 voturi)    
      Imi e lehamite (Miercuri, 16 martie 2011, 20:35)

      neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      Tara asta are o multime de probleme ,iar ei (usl-ul) se tin de motiuni si de blocarea legilor in Senat.... Si apoi vin si spun ca oamenii sunt tristi.Pai de ce sunt tristi!? Oare nu pentru ca politicienii nu se tin de treaba? Nu pentru ca opozitia nu pune osul la treaba pentru interesul national? ....Interesul national in conceptia lor e debarcarea pdl-ului si al lui Basescu, sa poata ajunge ei pa ciolan , ca s-au saturat sa manance veziciuni si sa roada oase....
    • +7 (15 voturi)    
      da (Miercuri, 16 martie 2011, 20:46)

      panaite [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      fara indoiala, a lapida pe oricare membru psd-pnl-pc-prm, precum si pe patronii si angajatii oficinelor straine rtv si a3 reprezinta o datorie civica !
    • +4 (10 voturi)    
      sa mute dezbaterea in Japonia (Miercuri, 16 martie 2011, 22:32)

      Alex_Stef [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      sa se duca toti acolo si sa faca o baie in multime
    • +18 (20 voturi)    
      LUME, LUME ! VA INVITAM LA CIRC ! (Joi, 17 martie 2011, 0:42)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      Sindicalistii BNR au anuntat cu surle si trambite ca vor veni la mitingul de azi peste 50 000de oameni, iar Poanta si Antonescu au iesit fericiti sa faca o baie de multime, dar din nefericire pentru ei, cei ce ii sustin (adusi si de prin tara) s-a dovedit ca sunt mai putin de 8 000. Acum justifica absenteismul prin lipsa solidaritatii sindicale ? Cu ce sindicate sa te solidarizezi? Sindicatele care apara interesele *muncitorilor prost platiti* Ponta, Vantu, Voiculescu, Nastase, Antonescu si pe cele ale patronilor lideri de sindicat? Va urez la mai putini de atatea voturi USLasilor.
  • +35 (49 voturi)    
    n-are cum sa inceapa (Miercuri, 16 martie 2011, 15:14)

    Gogu R. [anonim]

    pacalicii Ipocrin Antenescu si Poanta pesedista chiulesc ca de obicei. Se imata cu apa rece si GATA si cu motiunea aceasta.
  • +30 (38 voturi)    
    Sansele motiunii sunt aproape nule. (Miercuri, 16 martie 2011, 15:16)

    Constantin [anonim]

    Insa declaratiile opozitiei, care recunosc acest lucru, si faptul ca legea in discutie e chiar benefica pentru Romania conduc la o situatie politica total diferita fata de precedentele motiuni. O fi si rezultatul diferit?
  • +26 (40 voturi)    
    ne grabim! (Miercuri, 16 martie 2011, 15:22)

    Nerabdatorul [anonim]

    Chemati-i pe aia doi caraghiosi din strada sa poata incepe odata circul!!!
  • +18 (26 voturi)    
    Mda (Miercuri, 16 martie 2011, 15:41)

    ion [anonim]

    Eu nu inteleg ce rost are dezbaterea. PDL + aliati o sa voteti impotriva motiunii USL impotriva si gata. Cine s-a hotarat sa "tradeze" o sa tradeze. Nu cred ca in urma unui discurs" deosebit" din partea unui sau altui parlamentar subit o sa se razgandeasca cineva si va vota altfel decat era deja hotarat sa voteze azi dimineata. Toata dezbaterea asta este o pierdere de timp,Votati o data si haideti sa trecem la treburi serioase
    • -9 (23 voturi)    
      o fi pierdere de timp pentru tine (Miercuri, 16 martie 2011, 16:02)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ion

      insa pentru mine e ca un spectacol si consider dezbaterea mai importanta decat votul. De, daca-mi place mai mult distractia decat munca. Dar cine prefera munca disctractiei?
    • -6 (12 voturi)    
      PDL sa voteze ?!!! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:36)

      dc [anonim] i-a raspuns lui ion

      n-ai sa vezi asa ceva :) N-au curaj sa-si lase parlamentarii sa voteze, ca si aia s-au saturat de descreieratii astia doi. Ghiciti voi la cine ma refer :)
  • +7 (9 voturi)    
    Sunt toti?!? (Miercuri, 16 martie 2011, 15:43)

    nerabdatorul [anonim]

    En garde!!!!
  • +39 (55 voturi)    
    Codul Muncii este de dreapta (Miercuri, 16 martie 2011, 16:07)

    cristiaan [utilizator]

    In orice tara, Codul muncii inclina mai mult sau mai putin balanta relatiilor de munca in favoarea angajatorilor sau in favoarea angajatilor.

    In tarile de stanga, Codul muncii este elaborat in cadrul politicii de protectie sociala. Cei multi au votul, sa le dam avantaje (prin Codul muncii) si sa le luam votul. In schimb, firmele si competitivitatea lor economica au de suferit.Un Cod al muncii Socialist da un avantaj pe termen scurt angajatilor; insa nu aduce avantaje pe termen lung, caci lipsa de competitivitate economica nu aduce avantaje.

    In tarile cu politica de dreapta, Codul muncii este liberal (cum este si acesta), dand mai multa libertate firmelor in a angaja/concedia salariatii. Asta face ca locurile de munca sa fie mai nesigure, iar presiunea psihologica asupra angajatului sa fie mai mare. In schimb, creste mobilitatea fortei de munca, creste viteza de raspuns a economiei la schimbarile globale, atrage investitori si creste competitivitatea economica, dand un avantaj major economiei in special pe termen lung.

    Eu unul ma gandesc la viitor pe termen lung; sustin cu convingere acest Cod al muncii, care poate face Romania atractiva pentru investitori si competitiva dpdv economic.
    • +19 (33 voturi)    
      Un comentariu corect si realist... (Miercuri, 16 martie 2011, 16:17)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      Nu inteleg de ce ati primit un minus si vi s-a ascuns comentariul. Asta este adevarul. Daca vrem sa progresam, trebuie sa ne apucam serios de munca si sa terminam cu miloaga.
      • -12 (20 voturi)    
        nea Resca (Miercuri, 16 martie 2011, 18:35)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

        TU muncesti? Colegii TAI muncesc? Vecinii TAI muncesc? Daca faci asa o medie, printre cunoscutii tai, cam cati stau "cu miloaga" si cati muncesc?

        Ia da-ne tu un procentaj sa vedem si noi cum se sta in Romania cu mana intinsa.

        Acesta este un mesaj de indobitocire cum ca romanii "stau cu mana intinsa". Cand ne uitam in jur, nu e chiar asa totusi.... Poate va referiti la bugetari (unde nu contest ca sunt destule cazuri de acest gen). Sa nu uitam totusi ca grosul salariatilor se afla la privat.

        Cat despre mesajul lui cristiaan nu pot decat sa spun ca el isi exprima o DORINTA, nicidecum realitatea noului cod al muncii. El nu este nici liberal, nici nu permite ca oamenii sa fie dati afara mai usor. Sunt mult prea putine modificari care conteaza (duratele de preaviz, contractele colective de munca - daca nu apar separat, diminuarea puterii sindicale prin limitarea posibilitatii de a face greva.
        • +18 (22 voturi)    
          cam toți bugetarii care se plîng de bani... (Miercuri, 16 martie 2011, 20:07)

          meioza [utilizator] i-a raspuns lui justin

          pînă la urmă stau cu miloaga (excepții sînt profesorii și medicii care ar trebui să aibă un salariu decent, că sînt indispensabili pînă la urmă).

          dar la modul general, dacă nu îți convine cum ești plătit și te știi capabil pleci la un serviciu mai bine plătit... e simplu. deci putem trage simplu o concluzie: bugetarii care se plîng de salarii mici sînt incompetenți și știu asta (sau extrem de fricoși să își asume responsabilități)

          și apropo de mărirea salariilor, degeaba se măresc salariile bugetarilor, că tot nu se va munci mai bine (s-au mărit salariile polițiștilor: un tablagiu cu 8 clase are dublul salariului unui profesor cu cel puțin o facultate și tot corupt este. La fel și cu judecătorii)
        • +1 (7 voturi)    
          bugetarii muncesc, (Joi, 17 martie 2011, 10:21)

          hash [anonim] i-a raspuns lui justin

          insa productivitatea lor e a naibii de scazuta.

          trebuie sa invete ca nu se poate sa munceasca 'la minima rezistenta'

          de aceea unii dintre ei urla din gura de sarpe.
          • +4 (4 voturi)    
            din nou (Joi, 17 martie 2011, 12:04)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui hash

            Per general pot fi de acord cu ce spui tu.

            Evaluarea PRODUCTIVITATII bugetarilor nu e ceva simplu, trebuie gandita bine. Si daca aceasta productivitate poate fi usor evaluata, de ce s-au scazut salariile cu 25%? Nu era mai ok sa dam 40% din bugetari afara si sa le marim la restul salariile din economiile facute?

            Problema in situatia actuala este ca acei oameni care sunt capabili si lucreaza la stat chiar pleaca. Ramane pleava. Unde e castigul nostru? Au scazut salariile tuturor bugetarilor (adica am afectat o populatie destul de numeroasa cu efecte si in partea sociala si in cea economica) si nu am castigat nimic la subiectul productivitate (a lor), dimpotriva vom pierde.

            Cat despre invatatul cu munca despre care vorbesti, chiar nu cred ca o sa se intample. Ce sens are sa muncesti mai mult daca tu ca individ nu esti rasplatit mai bine decat cel de langa tine care sta? Ce sens are sa iti rupi spatele pentru a-ti face bine treaba daca salariile scad la toti la fel? De ce ai vrea sa muncesti daca criteriile prin care oamenii sunt dati afara sunt strict pe baza de prietenii, legaturi politice si alte cele? (vorbesc strict despre bugetari, desi exista astfel de cazuri si in privat)

            Vad ca am primit o groaza de minusuri pentru mesajul precedent. Probabil lumea de prin zona doreste continuarea acestei indobitociri, nicidecum argumentarea si/sau discutia constructiva.
      • +2 (2 voturi)    
        dreptate (Joi, 17 martie 2011, 18:41)

        gyn [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

        aveti perfecta dreptate trebuie sa ne gandim cu seriozitate sa punem mana la munca cu totii ca altfel nu se ajunge nicaieri in aceasta tara. Multi asteapta ajutoare peste ajutoare, nu vor sa munceasca ca munca-i grea, se multumesc asa. Din pacate vorbesc din cunostinta de cauza e plin in jurul nostru de aceste persoane.
    • -1 (5 voturi)    
      minus (Joi, 17 martie 2011, 5:54)

      dan [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      Eu cred ca tu nu ai muncit o ora in viata ta, de aceea gandesti asa, Daca nu am dreptate, iti doresc ca de maine ,sa-ti ceara seful tau sa dublezi productia ,altfel sa fii dat afara si sa-ti cauti alt loc de munca , ca doar e o piata a muncii libera
      • +2 (6 voturi)    
        sefule, (Joi, 17 martie 2011, 10:24)

        hash [anonim] i-a raspuns lui dan

        care firma nu e competitiva, piere.

        de ce ar fi pentru angajat altfel?

        raspunde, si lasa 'urarile de bine'.
  • +20 (28 voturi)    
    meci strans? (Miercuri, 16 martie 2011, 16:20)

    Nerabdatorul [anonim]

    Meciul sa desfasoara intre surpriza campionatului, Micutul Boc si cei doi "baietasi de cartier" cu pretentii exagerate(Ponta si Crin). In cazul unei victorii a primului, scorul ajunge la un nivel rusinos. 6-1 la motiuni castigate!!! Incep sa cred ca cei doi adversari sunt un pic masochisti. Sa vii cu zambetul pe buze ca sa o incasezi iar si iar... Parerea mea ca 3-0 prin neprezentare ar fi fost un scor mult mai decent....
  • +27 (37 voturi)    
    mie mi-e mila de Antenescu .. (Miercuri, 16 martie 2011, 16:25)

    romaya [utilizator]

    pai, sa stea el atatea ore la "serviciuri"???
  • -34 (44 voturi)    
    o tara de Boci (Miercuri, 16 martie 2011, 16:32)

    Bogdan [anonim]

    ...asa ca ascultati in continuare minciunile lui Boc si cand o sa fiti dati afara in suturi de la serviciu pentru ca nu ati facut sluj in fata patronului, sa nu va aud!
    Desi, pentru niste postaci mediocrii, sunt convins ca slugarnicia si ipocrizia de care dati dovada o sa va ajute sa luati fata celor corecti si care muncesc, nu pup in %^%^# ! Suntem o tara de Boci...
    • +20 (32 voturi)    
      ai ajuns acasa de la miting si ai trecut la postat (Miercuri, 16 martie 2011, 16:40)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      azi esti platit dublu...
    • +25 (27 voturi)    
      Ce-ti mai plangi de mila! (Miercuri, 16 martie 2011, 17:56)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Daca te duci la serviciu si te gandesti cum poti sa-l fentezi pe patron,sigur te va da afara.In rest care patron este tembel sa dea afara un lucrator bun care-i aduce profit?
      • +3 (3 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 17 martie 2011, 18:50)

        gyn [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Ai perfecta dreptate, daca cineva munceste, isi face bine treba nimeni nu-l da afara.
    • +19 (27 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 16 martie 2011, 18:00)

      hoinar [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Ce sa zic, om fi noi mediocriiiiiii, da' macar ne place limbele romane. Si facem ce vrem cu ele!

      Eu nu inteleg ce grija iti faci legat de statul la serviciu. Atata timp cat patronul nu ma place si nu mai are nevoie de mine oricum nu ajung sa ma folosesc de codul muncii sa ma apar si sa mai stau in firma. Din clipa in care nu mai sunt dorit stiu sa plec singur, pentru ca e mai bine pentru toata lumea.
    • +10 (14 voturi)    
      Lucreaz la privat de 20 de ani (Joi, 17 martie 2011, 2:20)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Si nu am fost pus sa fac "sluj" in fata nimanui. Nu mi s-a cerut decat sa-mi fac treaba pentru care sunt platit. Tu crezi ca patronul sau managerul ala care-si da oamenii muncitori si competenti afara pentru alte considerente, altele decat performanta si calitatea muncii lor rezista mult timp pe piata? Nu, baiete. Un salariat muncitor si eficient este sustinut si recompensat. Iti spune unu' care este angajat la privat de 20 de ani.
      Ti-e frica de competitie si de munca? Asta e problema ta si este o cu totul alta discutie.
      • +2 (2 voturi)    
        Bravo (Joi, 17 martie 2011, 18:55)

        gyn [utilizator] i-a raspuns lui ionut

        Vezi cine lucreaza la privat vede lucrurile altfel ,numai cei de la stat gandesc altfel. Acum incep si ei sa lucreze mai in serios ca de altfel cand te duceai la un ghiseu asteptai sa-si bea cafeaua, ca altfel te lua la ture. Acum s-au schimbat lucrurile sunt amabili toti pt ca le e frica sa nu-i dea afara. Asa ar fi trebuit sa stea lucrurile din totdeauna.
  • +16 (26 voturi)    
    Antenescu (Miercuri, 16 martie 2011, 16:32)

    cristi [anonim]

    Imi pare rau de Antenescu.PNL-istii din teritotriu i-au zis sa se alieze cu comunistii, sa puna si ei mana pe ciolan,altfel nu cred ca el se alia cu comunistii
    Ponta e un Iliescu mai mic, se bazeaza pe prostime si pe oamenii care asteapta cu mana intinsa
    • +22 (26 voturi)    
      Antonescu ? (Miercuri, 16 martie 2011, 17:44)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Ia nu i mai lua apararea! Liberalii, daca vroiau sa ramana la "ciolan", faceau guvern cu PDL dupa alegeri. Dar au preferat opozitia ca e mai putin riscanta.
      Lasa pe altii sa se lupte cu criza si cu socialismul iliescian.
      Cat despre antonescu, el a fost totdeauna de stanga. Ia declaratiile lui de-a lungul timpului si ai sa vezi!
    • +18 (20 voturi)    
      PSD-isme (Miercuri, 16 martie 2011, 18:58)

      vasile carcota [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Miki Mao ii va ramane numele...
  • +20 (22 voturi)    
    HOTNEWS (Miercuri, 16 martie 2011, 16:34)

    SHEAPA [utilizator]

    "iar tot mai putini oameni vor avea un loc de munca sigur ??? si nu vor mai intinde mana la pomenile electorale"

    Sunteti siguri ca asta a spus Premierul Boc? Mai verificati va rog ....
    • -14 (22 voturi)    
      gura pacatosului (Miercuri, 16 martie 2011, 16:37)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      ... poate stie el ceva si noua nu ne spune ;)
    • -13 (21 voturi)    
      Boc...Boc... (Miercuri, 16 martie 2011, 16:39)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      da..e posibil sa fi spus asta :)...la noi orice e posibil.
  • +4 (8 voturi)    
    hmmmm (Miercuri, 16 martie 2011, 16:48)

    me [anonim]

    de dinamizat va dinamiza piata muncii noul cod, de scazut somajul sau siguranta locului de munca... welll ... am mari incoieli...
  • +18 (24 voturi)    
    mascariciul asta de chucky nu are ce cauta acolo (Miercuri, 16 martie 2011, 16:59)

    cristi_an [anonim]

    ti se face sila ... marele conducator al revolutiei bunului simt... hai sictir, gunoiule
    " Crin Antonescu ia cuvantul la tribuna Parlamentului: "Ne grabim sa castigam o competitie cu Traian Basescu - cine il da primul afara pe Boc?" "
    • -2 (6 voturi)    
      cum n-are ce cauta? (Miercuri, 16 martie 2011, 20:52)

      xy [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      absolut toti din sala respectiva au ce cauta acolo, fiindca sunt alesi si au dreptul la opinie, fiecare dupa mandatul lui. ca e demagog, asta-i alta treaba. iar demagogi sunt in toate partidele, n-am vazut inca unul unde toti sa fie fara pata.
      • +2 (4 voturi)    
        de pe ce loc a fost ales in colegiu? (Joi, 17 martie 2011, 8:31)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui xy

        deci nu are ce cauta acolo daca a fost pe locul 3...
        • +3 (3 voturi)    
          deocamdata (Joi, 17 martie 2011, 12:01)

          xy [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          asta e legea electorala si cu ea defilam. cand o sa existe alta lege mai corecta, o sa ma bucur si eu. pana atunci, toti parlamentarii alesi sunt la fel de legitimi. la fel si cu traseismul, pana nu exista nicio lege care sa interzica migratia in timpul mandatului, si traseistii sunt legitimi pana la urmatoarea legislatura. si presedintele e legitim pentru ca a fost ales, desi o droaie de pesedisti zic ca nu-l recunosc.
  • -6 (18 voturi)    
    Rusine (Miercuri, 16 martie 2011, 17:02)

    L [anonim]

    Rusine parlamentarilor, tara e un dezastru, sunt multe probleme FOARTE GRAVE in tara asta, iar ei se joaca dea motiunea de cenzura...ce conteaza asta acum??Oamenii sunt disperati tara e in colaps si va mai fi multa vreme, dar cine e la guvernare e mai important "domnilor" parlamentari...TOTI sunt de vina, inclusiv Basescu...ati distrus o tara intreaga, ati furat fara obraz, ar trebui bagati toti la puscarie!!! Pacat ca nu avem alte solutii, pacat pt oameniicare inca mai cred...:( Nu mai pot sa urmaresc transmisiunea, pt ca este atat de enervant, ca dauneaza deja, si nu merita sa-ti risti sanatatea...:(
    • +12 (20 voturi)    
      Te rog sa privesti bine. (Miercuri, 16 martie 2011, 18:04)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui L

      Hotii sunt in PSD,PC si PNL.Toata industria din Romania sa facut praf sub guvernarea PSD si PNL.Toate bogatiile sau dat aproape gratis la clientela politica a PSD si PNL.Si Romtelecaom,si Petrom si BCR sau privatizat in guvernarea lui Nastase,iar conditiile aderarii la UE au fost negociate de guvernul Nastase si Tariceanu care nu au fost interesati sa luam banii europeni ci sa ia ei spaga.Vedeti cat de greu se pot obtine fondurile europene.De ce ?Nastase,Tariceanu nu au nici-o explicatie de dat?Vanzarea Petrom cu tot cu rezervele de titei si gaze a facut-o Nastase,care acum face pe smecherul.//
      • -4 (10 voturi)    
        acum poti sa te culci la loc (Miercuri, 16 martie 2011, 18:41)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        e ok... relaxeaza-te... e doar un vis urat.
      • +6 (8 voturi)    
        Amintiri din copilarie (Miercuri, 16 martie 2011, 19:07)

        miscella neous [anonim] i-a raspuns lui mircea

        super adevarat!imi aduc aminte de o emisiune la tele7abc in care era invitat dl.nastase si care spunea cu o dezinvoltura fara margini ca "prietenii din occident ne-au spus ca nu suntem competitivi pentru ca nu avem oameni de afaceri, patroni.si noi (puterea -psd, n.a.) ce ne-am gandit...pai hai sa ne facem patronii nostri...".si asta era pe postul public cu cea mai mare audienta la vremea aceea.poate nu este de condamnat, ceva trebuia facut de catre cineva si un start trebuia dat intr-o directie sau alta dar timpurile s-au schimbat si fosta guvernare , putere si mai stiu eu cum s-o denumesc trebuie sa se adapteze pentru a castiga voturile si a conduce tara.
      • +9 (11 voturi)    
        Adevarat (Miercuri, 16 martie 2011, 20:10)

        L [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Economia tarii e chiar praf, acesta este un fapt real,ca a furat Tariceanu sau Nastase sau altul, acest lucru conteaza acum mai putin. Scopul parlamentului, al guvernului, al opozitiei ar trebui sa fie salvarea economiei tarii, si sa puna umarul toti, de orice orientare politica...in schimb ce avem la tv?? Probleme de autonomie, maghiarii, motiuni de cenzura doar de dragul certii...etc..incredibil!!! Trist e ca nici nu pot fi trasi la raspundere, pt ca poporul uita foarte repede, asfalteaza 3 strazi in campanie, 2 kg de faina, ulei...si merge votul... e chiar tragic aproape :(
      • -1 (9 voturi)    
        fumigene (Miercuri, 16 martie 2011, 21:03)

        Gelu [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Draga Mircea,

        Hotii sunt in toate partidele consacrate. Numai ca PDL-istii s-au gasit cu vistieria goala - si au furat direct din buzunarul nostru si pe datorie, sa plateasca si copii si nepotii nostrii. In anii nouazeci nimeni nu vorbea de datoria externa - se fura pe sest si din privatizari. Acum suntem furati pe fata. Si in loc sa-si vada de treaba le-a apucat mandria nationala la niste texte vagi exprimate de Victor Orban, care a fost tradus imediat de catre unii si altii ca ungurii vor ardealul. Ce gluma proasta - ungaria s-ar transforma intr-o alta romanie :-) Nu stiu unde le-a fost sentimentul national cand au lasat propriul popor in c...ul gol. Parerea mea. Dar am o veste proasta pentru ei: Copilul meu a reusit sa emigreze deja - asa ca nu va cotiza pentru stingerea datoriei lui Boc & Co.
        • +3 (3 voturi)    
          si eu am o veste proasta ... (Joi, 17 martie 2011, 10:31)

          Adi [anonim] i-a raspuns lui Gelu

          Sunt de acord cu ce spui tu. Ai perfecta dreptate. Doar ca in final te-ai cam incurcat. Copilul tau nu va plati nici pentru pensia ta! Asta nu-i o solutie, vreau sa spun. Solutia e sa-i dam afara pe cei care ne fac rau nu sa plecam noi! Cele bune!
  • +15 (21 voturi)    
    Obositori ! (Miercuri, 16 martie 2011, 17:09)

    dorin bretan [anonim]

    Povestile acestor doua personaje seamana leit cu divortul Columbenilor si al Oanei Zavoranu amestecat cu domn Nae Catavencu , Farfuridi si Branzovenescu . Un continuu scandal .
  • +21 (25 voturi)    
    orice disputa directa... (Miercuri, 16 martie 2011, 17:28)

    gica pentru [utilizator]

    care implica o parte PNL se lasa cu mistocarii, care implica o parte PSD, se lasa cu insulte. Atacul la persoana e lege.

    Frustrati, mediocrii, needucati. Am ajuns sa iau partea PDL-ului si UDMR-ului din acelasi motiv pentru care am votat pana acum - sa-mi exprim dezaprobarea fata de anumite personaje lipsite TOTAL de cei sapte ani de acasa.
  • +17 (19 voturi)    
    oare de ce (Miercuri, 16 martie 2011, 17:32)

    adrian [anonim]

    domnii astia (toti) cred ca daca porcaindu-se fiecare cu fiecare in fata noastra - devin mai interesanti ? mai destepti? mai "votabili"? astia chiar nu realizeaza ca ne-am saturat de scandal ieftin? sunt curios daca vreunul dintre ei (opozitie sau putere) a facut vreo singura remarca serioasa legata de obiectul motiunii - Codul Muncii; nu asta ne-ar interesa,sa stim de ce e bun sau de ce nu e bun? si daca nu e bun - uite care ar fi alternativa ; eu asa VISEZ ca ar trebui sa fie o astfel de dezbatere..
    daca dansii prefera circul, probabil ca acolo o sa ajunga..
    • +18 (20 voturi)    
      _ (Miercuri, 16 martie 2011, 17:39)

      v [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Nu cred ca politicienii prefera circul, ci spectatorii. Daca tie si mie si la altii ca noi ne e greata de ce vedem, nu inseamna ca circul asta ieftin nu prinde la mase. Altfel demult selectia naturala i-ar fi scos din parlament pe circari.
      • +1 (21 voturi)    
        Cand n-au alternativa, masele "prefera" (Miercuri, 16 martie 2011, 18:27)

        IROS [anonim] i-a raspuns lui v

        CE LI SE OFERA

        daca singurii care stiu meseria de-a oferi imagine si spectacol sunt Vantu, Voiculescu si Basescu, masele iau saracele ce li se ofera

        Asta-i motivul pentru care vantu si voiculescu au prosperat in regimul Basescu: Basescu n-a creat o alternativa la vantu si voiculescu, pentru ca toti trei au nevoie unii de altii.
        Fara circ, toti trei ar fi disparut demult
        • -1 (3 voturi)    
          _ (Miercuri, 16 martie 2011, 22:35)

          v [anonim] i-a raspuns lui IROS

          true, true, ca becali si copos si ala de la dinamo care se injura non stop la tv dar se intalnesc din cand in cand pe la cate unu din ei pe acasa sa rada de prostii care chiar cred in telenovela romaneasca pentru barbati "Liga I".
  • +16 (26 voturi)    
    Cine vorbeste? (Miercuri, 16 martie 2011, 17:45)

    gogu [anonim]

    Ponta si Antonescu intai sa munceasca ,apoi sa dea legi pentru tara....huoooooooo
  • +23 (29 voturi)    
    Cunoastem d-le Ponta (Miercuri, 16 martie 2011, 18:01)

    daniel [anonim]

    Sigur, un proiect de lege tip de genul: Jos Boc! Jos Basescu!
    va multumim pt. gija manifestata.
  • -10 (22 voturi)    
    Cat ... (Miercuri, 16 martie 2011, 18:33)

    Gigi Kent [anonim]

    ... de inteligenta e doamna Udrea!!! Ce paralele de mare finete realizeaza domnia sa intre Antonescu si codul muncii.

    Si noi putem realiza paralele din astea ... de exemplu am putea sa o intrebam cum a votat la initiativa dl. Prigoana pentru legalizarea prostitutiei.
    Sau daca atunci cand era, din intamplare desigur, la Cotroceni in miezul noptii s-a dus cu carti la dansa, pentru ca, nu-i asa, dl Basescu a declarat ca imediat ce ajungea in porturi cum vizita bibliotecile (fiind un foarte mare amator de lectura).

    Un alt aspect interesant este ca multe post-uri de pe aici sunt fix in aceeasi nota. Baietii din Modrogan sunt bine coordonati. Si cei care administreaza contul de FB al doamnei si cei care posteaza pe diverse site-uri. Bravo baieti! Vedeti insa ca bate la ochi...
    • +14 (20 voturi)    
      crina, tu esti? (Miercuri, 16 martie 2011, 19:57)

      sigheteanu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      da nu te-ai dus repede la antene?
  • -10 (24 voturi)    
    despre...unguri (Miercuri, 16 martie 2011, 20:00)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Stimati domni PDL-isti sa va vad acum ce curaj
    mai aveti ca sa dati ochii cu proprii dvs.alega-
    tori,dupa ce ati dovedit ca sunteti chiar vanza-
    tori de tara!! cum e posibil sa nu reactionezi
    atunci cand este pusa in discutie integritatea
    nationala iar un tembel ungur isi bate joc de
    unul din simbolurile nationale romanesti -
    Avram Iancu!!Sa le fie rusine tuturor!!
    • +9 (19 voturi)    
      tembel (Miercuri, 16 martie 2011, 20:07)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

      ar mai fi si niste tembeli italieni care spun ca toti romanii sunt tigani, niste nemti care ar vrea sa ne bage in lagare.. extremisti sunt in orice tara. ce ar trebui sa facem? sa taiem relatiile diplomatice cu toata europa?
    • -2 (6 voturi)    
      Nu-i nimic... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:39)

      dc [anonim] i-a raspuns lui acasa1284285656193

      ...vine si timpul socotelilor...Orice TRADARE se plateste, odata si odata...Si aici e vorba de cea mai odioasa tradare...cea de TARA..
  • 0 (30 voturi)    
    cine-i Puiu Haşoti ?! (Miercuri, 16 martie 2011, 20:22)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    cine-i Puiu Haşotti ?! Tot Muzeograf ca şi Crin Antonescu.
    Ce înseamnă PUIU (creştin ?!)
    Data si locul nasterii: 14 iunie 1953, Constanta
    Tatal: STERE HASOTTI
    Mama: CORNELIA VRANA
    Casatorit, fara copii
    Studii:
    • Universitatea Bucuresti, Facultatea de istorie, promotia 1976.
    Activitate profesionala:
    • 1977-1990 muzeograf Muzeul de Istorie Constanta;
    • 1990-1993 consilier la Inspectoratul Judetean pentru cultura;
    • 1990-1996 lector universitar Universitatea Ovidius Constanta;
    • 1993-1996 cercetator princ. III(II) Muzeul de Istorie Constanta,
    • bursier Fulbright;
    • doctor în istorie.
    • +3 (17 voturi)    
      Si ce vrei sa ne spui cu postul tau (Miercuri, 16 martie 2011, 21:18)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      E un fel de atac la persoana. Daca esti impotriva la ce a propus spune si argumenteaza, nu imi trebuie cv lui aici
      • +3 (5 voturi)    
        hasotti (Miercuri, 16 martie 2011, 21:46)

        suca [anonim] i-a raspuns lui The Special One

        este el un atac la inteligenta noastra.
        din cate stim cu totii aici, sedinta era pentru motiune, nu pt declaratiile presedintelui Ungariei.
        devierea de la ce trebuia facut este defapt o stratagema de prost gust.
        a spus vreun uslas cand a luat azi cuvantul ce articole din codul muncii nu sunt bune? a venit vreunul cu propuneri?
        NU!!! vin acum si schimba cursul sedintei...
        si acum ponta ne ameninta ca parasesc plenul... pai cum vine asta? el initiaza motiunea de cenzura si el pleca inainte de vot?
        de ce???
        pt ce tot circul asta?
        incredibil...
      • +3 (5 voturi)    
        cine e muzeografii şi ce vrea ei ? (Joi, 17 martie 2011, 7:55)

        PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        cine e muzeografii şi ce vrea ei ?
    • +2 (4 voturi)    
      Acest om (Miercuri, 16 martie 2011, 21:31)

      alex [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Senzatia mea e ca acest Puiu Hasoti este pe lista de plata a lui Patriciu ca si altii (liberali), altfel nu-mi explic convingerile lui.
      Comunist inseamna sa nu tii cont de adevar ci cf. principiului parghiei, cu cat ti se pune mai mult intr-o mana cu atat mai sus o ridici pe cealalta (ptr. a vota)
  • +15 (25 voturi)    
    Tragere de timp... (Miercuri, 16 martie 2011, 21:12)

    Raluca [anonim]

    Propunerea lu' nea puiu asta e doar pentru trecerea timpului...sa se culce prostimea...sa nu apuce sa vada la antene si irealitati ca socialistii uniti nu au reusit sa adune nici macar 200 de voturi...
  • -3 (5 voturi)    
    ha ha ha (Miercuri, 16 martie 2011, 21:31)

    tzurlogen [utilizator]

    a cam dat de pamant Crin cu Boc :))
  • -3 (5 voturi)    
    PDL a pierdut procente bune in Ardeal..... (Miercuri, 16 martie 2011, 21:46)

    costica [anonim]

    cu asemenea atitudine, sa-l vad pe Boc cum mai candideaza la Cluj dupa ce zboara din postul de Prim Ministru si pe urma ce voturi mai ia PDL in Ardeal!! Ati bagat-o pe maneca voi PDListii asta seara, foarte inteligenta miscarea PNLului desi ma indoiesc ca au stiut ce va iesi!! Bravo PNLului ca a dat pe fata arama celor din PDL!! Vai de demnitatea statului roman cu asemenea conducatori!! Pai, ce-ar fi spus oare Victor Orban daca un om politic roman ar fi avut asemenea declaratii vis-a-vis de Ungaria?! Ilie Nastase a fost amendat pentru declaratia lui despre tigani, in schimb de pastorul Tokes nu se atinge nimeni, de declaratiile de ieri ale Premierului Orban, ale Presedintelui Parlamentului maghiar si ale Vicepremierului maghiar referitoare la Ardeal si Autonomia teritoriala a maghiarilor din romania nu spune un cuvintel nimeni dintre conducatorii Romaniei, nici Basescu, nici Boc, nici Ministrul de externe Baconschi!! Mi-amintesc ce mai roman sadea si mare combatant era Dl Boc impotriva lui Tariceanu cand acesta guverna cu UDMR si cum il acuza Dl Boc intr-una ca vinde Ardealul UDMRului!! Ce mai vinde Dl Boc acuma catre UDMR si tace chitic, nici macar o decalaratie impotriva celor declarate de liderii maghiari ieri nu vrea sa semneze PDLul Dlui Boc !!! Ipocrizie e numele dlui Boc. Da Doamne sa scapam de el mai repede!!
  • +3 (3 voturi)    
    rusine (Miercuri, 16 martie 2011, 22:14)

    ady [anonim]

    iti este imposibil sa te uiti la ei, ce circ fac ..., nu au idee unde se afla si ca se joaca cu destinul romaniei , prosti suntem noi cei care ii votam si care ii ascultam
  • +3 (5 voturi)    
    Romanii aveau o vorba: (Miercuri, 16 martie 2011, 22:20)

    dvribe [anonim]

    ...Paine si circ!Cum painea incepe sa devina un lux,a ramas circul!(opozitiei!).Tradus:Tanda si MandaPunct
  • +11 (13 voturi)    
    Marea motiune.... (Miercuri, 16 martie 2011, 23:41)

    rominca [anonim]

    Vreau sa felicit coalitia guvernamentala si pe d-nul Boc! Ma bucur din tot sufletul ca poporul roman, sau mai bine zis o mare parte din el,nu se mai lasa pacalit nici de sindicate,nici de USL,nici deA3,nici de Irealitatea. Poporul s-a trzit, nu-i mai minte nimeni cu televizorul.
  • +10 (12 voturi)    
    Unde ne duc USL-istii? (Joi, 17 martie 2011, 0:05)

    Marian [anonim]

    Daca in 1990 Iliescu ne-a scos din grupul tarilor estice spre Europa prin chemarea minerilor, USL-istii tin neparat sa ne bage in razboi cu ungurii. Poate asa fac si ei bani sa-si onoreze minciunile despre lapte si miere. Astazi nu USL-istii s-au facut de ras. De ras si pe toate agentiile de presa, de rusine s-a facut Parlamentul Romaniei. Eu cred ca trebuie sa ii numim sinplu: vadimisti.
  • +7 (7 voturi)    
    Yeah! (Joi, 17 martie 2011, 0:41)

    micaconserva [utilizator]

    Yeah !
    dupa prostia de miting de ieri, asta chiar suna bine.
  • +15 (17 voturi)    
    HAHAHAHAHA (Joi, 17 martie 2011, 1:11)

    Athos [anonim]

    Azi m-am uitat seara pe Antena 3. A fost excelent!!!!
    Sa-i vad ce morti copti fierti inecati in fiere erau ca Romanii nu le baga in seama delirurile!!! Iar Badea era negru de furie a tunat si insultat si a zis numai porcariii ca de ce nu a iesit lumea la miting. Pai pentru ca suntem mai destepti ca tine cornutule ce esti. N-o fi Boc the best dar e mai bun ca Pic si Poc care sunt oribili. Numai circ stiu sa faca. Idei normale pentru a ne face viata mai buna nu au. Iar Antonescu, imi pare rau dar cred ca e bolnav la cap caci la sfarsit era supraexcitat cu glumite, fata de Boc care a fost ok, serios si normal. Eu as iesi in strada dar impotriva irealitatii si antenelor si USL si Felix si alti nemernici care de fapt sunt reprezentantii trecutului si au jefuit-o.
    • +5 (7 voturi)    
      badea Fanfaronul (Joi, 17 martie 2011, 9:23)

      TIR cu arcul [anonim] i-a raspuns lui Athos

      badea al meu e la oras tractorist fruntas.Asta e omul.Sugar daddy Voico il protejaza si la invatat prosti.Acuma ca orice cetatean rom ajuns intr-o pozitie cat de cat mai rasarita a inceput sa injure chiar proprii telespectatori.Omul care face caterinca citind presa nu are alta calificare.daca era calificat in ceva isi castiga existenta profesand.Asa ca ,pentru o paine face ce face.Chiar daca il clacsoneaza soferi de tir sa se duca acasa la copilasi el nu si nu.Tot in parcare sta.
  • +9 (11 voturi)    
    vot la vedere (Joi, 17 martie 2011, 2:09)

    marius spinu [anonim]

    Am votat impotriva motiunii si pentru actualul cod al muncii cu bilele la vedere. Lucrul acesta poate fi verificat pe inregistrarile din parlament.
    Cu stima, Marius Spinu.
    • +3 (5 voturi)    
      :))) (Joi, 17 martie 2011, 9:23)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui marius spinu

      Ati votat cu "bilele la vedere"! Frumos spus, si felicitari pentru hotararea de care ati dat dovada in fata fortelor retrograde care se dau de ceasul mortii sa mentina Romania intr-o mocirla a subdezvoltarii. Aveam nevoie de acest Cod al muncii, avem nevoie sa fim competitivi, nu ne putem baza la nesfarsit pe salarii mici pentru a ne pastra atractivitatea fata de investitorii straini.
  • -1 (1 vot)    
    Motiunea de cenzura-Codul Muncii (Joi, 17 martie 2011, 5:39)

    Cristi-Braila [anonim]

    Se spune ca nu a fost cvorum in sala...caci nu s-a putut vota ce a propus Puiu Hasoti referitor la Viktor Orban..Atunci ma intreb,si va intreb:in minoritate este corect ca un act normativ de genul codului muncii care afecteaza milioane de oameni ai muncii si milioane de familii care traiesc de pe urma unui venit obtinut din salarii sa fie aprobat in mod implicit de parlament.Cu alte cuvinte..daca nu votam ( puterea,UDMR-ul ) actul normativ se aproba,pentru ca-si asuma raspunderea seful executivului.
  • -3 (7 voturi)    
    din Toronto (Joi, 17 martie 2011, 6:42)

    io [anonim]

    Va doresc sa traiti bine, ca sa puteti sa fiti lumea a 3-a si cand or fi copiii mei mari, sa fiti mana de lucru ieftina si fara pretentii, sclavi din generatie in generatie.
    Pa!
  • +9 (11 voturi)    
    Oameni de nimic (Joi, 17 martie 2011, 7:52)

    urbanie [anonim]

    Inca o zi pierduta din dupa-amiaza lumii... Iar Ponta si Antonescu si-au dovedit din plin incompetenta : in speech-urile lor, unul se certa cu Paleologu, celalalt vorbea de Basescu si despre orice altceva - cu exceptia Codului. Oare politica chiar e facuta pentru astfel de exemplare de "oameni ai nemuncii" ?... Infantili, prost-crescuti, agresivi, forme fara fond... Lasati guvernul sa guverneze, ca de ani de zile asta incearca sa faca, dar nu poate, de piedicile voastre !...
    • 0 (2 voturi)    
      aha ... (Joi, 17 martie 2011, 10:43)

      adi [anonim] i-a raspuns lui urbanie

      acum inteleg eu de ce nu se vede ca avem un guvern! Asa e ba-i ponta si tu asta .. anto.. Nu le mai punei piedica prin guver ministrilor de umbla toti cu picioarele-n ghips!
  • +3 (3 voturi)    
    Joc periculos (Joi, 17 martie 2011, 10:14)

    Haos [anonim]

    Se joaca...se joaca...se joaca....sa vedem cand o sa iasa tineretul in strada..nu babalacii astia platiti cu cate 1 mil si un sac de faina sa iasa la prosteste....atunci vreau sa ii vad p sobolanii astia unde or sa fuga....treaba lor
  • -3 (7 voturi)    
    nesimtita (Joi, 17 martie 2011, 10:27)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Elena Udrea il numeste pe pe Victor Ponta chiulangiu, in timp ce ea sta pe net si scrie pe FACEBOOK ?!
    • +1 (3 voturi)    
      e simplu .. TUPEU . (Joi, 17 martie 2011, 12:51)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      oricum ea nu chiulea ... ea doar se prefacea ca munceste :)
  • +1 (3 voturi)    
    Pro BOC (Joi, 17 martie 2011, 12:12)

    SPERANTA [anonim]

    Ma adresez acum celor care NU au
    inteligenta sub nivelul admis de lege!
    Alde Ponta , Crin, Voiculescu nu au ce sa mai caute in politica romaneasca!
    Au incercat toate tertipurile posibile ptr. a pune obstacole in calea reformarii si revenirii tarii pe un fagas normal, care ar fi trebuit sa inceapa de acum 20 de ani daca nu ar fi pus mana pe putere Iliescu cu partidul lui PDSR, PSD, sau cum naiba s-or mai fi numit COMUNISTII din actuala opozitie ptr. ca si PNL care s-a unificat cu comunistii si securistii (PC) nu pot fi numiti altfel !
    Derbedeii plolitici sau batut singuri pana au ametit de tot cazand din picioare. Doamne ajuta ! Sa nu ajunga asemenea specimene la putere care sunt in stare sa calce peste cadavre ca sa puna mana pe putere si sa anuleze tot ce s-a reusit cu greu, sa dea Romania inapoi cu cativa ani.
    Emil Boc este singurul premier cinstit din istoria tarii,
    Economia incepe sa creasca, opozitia incepe sa scada in sondaje,
    Televiziunile ticalosite RTV si A 3 incep sa-si piarda influienta cat s-au chinuit moguli sa spele creiere si sa manevreze masele , oamenii au inceput sa VADA cu proprii lor ochi si nu cu ai trambitasilor si vuvuzelelor platite cu bani grei de moguli sa prosteasca telespectatorii (ei oricum ne cred prosti ) , dar eu sun convinsa ca procentul celor care NU au inteligenta sub nivelul admis de lege este mult mai mare fata de cei care se lasa prostiti de buna voie!
  • +1 (3 voturi)    
    Un MARE circ (Joi, 17 martie 2011, 13:03)

    Draky [utilizator]

    Da, este un mare circ continuat de asa zisa opozitie:
    De la discursurile mitocanesti din parlament, cu iz de mahala si neputinta, pana la "mitingurile" sindicale, care se vede de departe ca sunt mana socialistilor din USL.
    SCHIMBAREA e ceruta de mult, dar iata ca opozitia USL tot nu vrea! Si daca pe cei din PSD ii intelegi, ca sunt demni urmasi, te intrebi PNL-istii unde au facut scoala? La Moscova si ei? La Gradistea poate?
    Ce politica liberala inteleg dumnealor?
    Ar trebui ca pe dl Ponta si pe dl Antonescu sa-i interzica de la tribuna pentru felul in care vorbesc.
    Cine va vota USL va lua o mare plasa!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version