Liviu Dragnea: PSD are datorii de aproape un milion de euro

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 2 martie 2011, 20:45 Actualitate | Politic

Secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a declarat miercuri ca datoriile partidului sunt in jur de un milion de euro, asa ca partidul a inceput restructurari salariale si sa rationalizeze "la sange" cheltuielile, relateaza Mediafax.

Dragnea a afirmat ca PSD a decis restructurarea unor posturi de la principalele sedii ale partidului, dandu-se deja cateva preavize.

"Va fi o restructurare destul de sanatoasa. Sunt doua motive principale: competentele fiecarui salariat si banii pe care ii avem disponibili. PSD nu-si mai poate permite sa mearga cum a mers in anii trecuti: avem, n-avem bani trebuie sa platim salarii sau sa platim utilitati, pentru ca n-am facut decat sa marim foarte mult datoriile", a declarat el.

Dragnea a spus ca, pentru a diminua din datorii, PSD a inceput sa rationalizeze "la sange" cheltuielile, iar pe de alta parte a inceput sa stranga cotizatiile membrilor.

Potrivit unor surse din PSD, pentru sediul central din Soseaua Kiseleff s-au acumulat datorii de aproape 300.000 lei, in timp ce pentru sediul din Atena nr. 5, in care functiona Institutul Ovidiu Sincai si functioneaza inca cabinetul lui Ion Iliescu, datoriile s-ar ridica la 230.000 lei.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2358 vizualizari

  • +36 (36 voturi)    
    noroc cu guvernul Boc (Miercuri, 2 martie 2011, 20:53)

    diddlyjo [utilizator]

    ce s-ar fi facut PSD daca nu ar fi avut o sursa de inspiratie si un model in politica de austeritate a guvernului Boc?
    • +19 (19 voturi)    
      "Noroc la pescuit" pentru un fost pedelist ! (Miercuri, 2 martie 2011, 21:57)

      Petrisor [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

      Las ca daca primii zece din partid isi platesc datoriile partidul revine pe plus: Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Gioana, DIP, Mitrea, Negoita, Banicioiu, Ponta, Miky_Shpaga . Ordinea este pur aleatoare, si are doar valoare statistica.
      • +7 (7 voturi)    
        Suferintele tanarului Ponta (Joi, 3 martie 2011, 9:36)

        Pinochio [anonim] i-a raspuns lui Petrisor

        Ponta asa zice pe la toate televiziunile : Ca PSD are solutii pentru toata lumea si tot cartierul vorba unui fiu de activist PSDdin Craiova .Are Ponta solutii pentru: cresterea pensiilor,cresterea salariilor,crestere economica,cresterea in inaltime,cresterea cotelor Dunarii,cresterea animalelor.Mai are Ponta solutii pentru scaderea preturilor,scaderea cotatiei la petrol,aur,cereale,otzel,argint,cupru,scaderea cotelor apelor Dunarii,zaharului in sange .Dar Ponta nu poate sa rezolve problema simpla a datoriilor PSD. Si da salariatii afara,reduce costurile si rationalizeaza costurile pentru ca ,atentie :"PSD nu-si mai poate permite sa mearga cum a mers in anii trecuti " zice Dragnea. Adica cum era anii trecuti ? Cheltuieli mai mai decat veniturile?Asta e esenta solutiilor politicii economice PSD? Pai unde sunt acum baietii" tari in clanta" ai PSD ,starurile lor de TV Corlatean,Zgonea,Banicioiu,Sova,Georgian Pop,Olguta V. ? Ca le mergea gura pe la emisiuni ca sunt ei PSD partidul providential care are solutii.S-a dovedit ca nu are solutii nici macar pentru el insusi.Penibili oameni .Asta este adevarata lor fata.Niste propagandisti gaunosi.Pe tipul activistilor UTC/PCR pe care i-a croit Iliescu.
        • +5 (5 voturi)    
          Lasa ca ajuta Antonescu (Joi, 3 martie 2011, 9:52)

          Vasile Roaita [anonim] i-a raspuns lui Pinochio

          Omul fiind liberal are solutii practice .Cum a mai spus : Solutia este sa...cautam solutii. Genial nu ?
          Si toate "solutiile" astea vin de la un om care este in parlament de 20 de ani ,este cunoscut pentru absenteismul sau de la serviciu,nu a facut nimic palpabil in viata lui nu a desfasurat vreo activitate economica si nici nu a avut angajati carora sa le plateasca salariu.Nu stie nimic .Are o singura calitate care il recomanda ca sef PNL.Este "tare in clanta" .
          • +3 (3 voturi)    
            Antonescu?!?!? (Joi, 3 martie 2011, 11:55)

            Dumitrache [anonim] i-a raspuns lui Vasile Roaita

            Antonescu e la fel de parlit ca si Ponta. Nu ei ar putea ajuta PSD-ul ci Nastase sau Patriciu, adevaratii sefi ai USL.
            • +1 (1 vot)    
              TAXAREA AVERILOR MARI!!! (Joi, 3 martie 2011, 15:09)

              Matei [anonim] i-a raspuns lui Dumitrache

              Pai de ce crezi c-au respins proiectul UNPR de taxare a marilor averi?? Nu tot pt a nu pierde din avutiile pe care le detin?? Acum doar n-o sa vina Nascase cu bani de acasa!
          • +1 (1 vot)    
            Poate Patriciu (Joi, 3 martie 2011, 15:19)

            Frezatu [anonim] i-a raspuns lui Vasile Roaita

            Cum sa-i ajute C(hucky) Antonescu?!?!? Doar n-o fi Patriciu ata de prost sa dea bani PSD-ului. De fapt nu este chiar imposibil daca ar pune Nastase 500.000 si Patriciu tot ata, gata cu datoria.
    • +1 (1 vot)    
      Nu mai au bani?? (Joi, 3 martie 2011, 12:00)

      Alexa [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

      Asta arata ca guvernarea Nastase s-a "descurcat" foarte bine. A furat Nastase pe rupte iar acum nu vrea sa-si ajute partidul dar il trimite pe mustaciosul asta si pe imberbul sef de partid sa faca cheta la membrii partidului. BLEAH, ma apuca scarba numai cand ma gandesc la Ponta, Nastase, Dragnea.
  • +37 (37 voturi)    
    masuri de dreapta, la PSD (Miercuri, 2 martie 2011, 20:53)

    buncrestin [utilizator]

    e bine ca la ei in partid inteleg sa ia masuri de dreapta, ca doar sunt banii lor. ca imediat cum ajung la guvernare, dau banii statului la toti cei care stau cu mana intinsa
    • +1 (1 vot)    
      Sa plateasca copyright (Joi, 3 martie 2011, 15:12)

      Aura [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Acum ca s-au bagat in pat cu PNL-ul lui Antonescu&Patriciu (Voiculescu este insignifiant), s-a schimbat 'gandirea' de stanga a lui Nastase, pardon, Ponta. :-))) Oricum ar fi PSD-ul s-ar putea eforta sa aduna acesti bani de la sefii partidului. Au astia bani sa scape partidul de faliment.
  • +30 (30 voturi)    
    ce soc ! (Miercuri, 2 martie 2011, 20:57)

    gaga [anonim]

    incredibil, ei care ne promit salvarea tarii nu sunt capabili sa asigure locurile de munca ale oamenilor ?! fac arierate ! salarii compensatorii dau ? sindicatele ce zic ?
    • +18 (18 voturi)    
      Pai asta e (Miercuri, 2 martie 2011, 21:44)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui gaga

      O sa vezi sindicatul lucratorilor PSD in strada demonstrind cu :Iesi afara,....
      Da' contract Colectiv or avea?
      Da' Antenele ce zic? Le iau interviuri la cei cu preaviz?
      Cum? Nu mai au donatori?
      Ia sa umble nitel pe la buzunare....
  • +27 (27 voturi)    
    oho (Miercuri, 2 martie 2011, 20:58)

    MirceaA [utilizator]

    a ajuns si la ei criza? Pai nu le mareste salariile? Ii da afara? Vaaai. Pai nu ziceau ei ca criminalii de Boc si Basescu au nenorocit tara, ca au dat afara oamenii, ca au scazut salariile?
    • +18 (18 voturi)    
      Basescu e de vina... (Miercuri, 2 martie 2011, 21:37)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      si cu Hopa-Hopa, ca nu le-au permis sa intre la guvernare, uite cum ia-ndatorat...
    • +4 (4 voturi)    
      nu-i intereseaza.... (Joi, 3 martie 2011, 8:04)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      ....cand e vorba de datoriile tarii,ca doar nu platesc din buzunarul lor.La partid se schimba treaba,cum nu sunt la ciolan trebuie sa faca restructurari,sa reduca salariile.Oricum Boc e mai destept decat toti usLasii la un loc.Pesedistii aplica aceleasi masuri ca cele luate de guvernul Boc in 2010.Sper ca le este recunoscatori.Sunt buni doar de copy-paste....si la masuri si la motiuni.
  • +24 (24 voturi)    
    Aha! (Miercuri, 2 martie 2011, 20:59)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Basescu e de vina!
    Si, Boc!
    Oare milionul ala de euro.. incape in camioanele cu probe?
    • +16 (16 voturi)    
      care 1 milion??? (Miercuri, 2 martie 2011, 22:38)

      Lexus [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      ...probabil 1 milion numai din cheltuielile de la sediile partidului...plus cele din campania prezidentiala...sau acele milioane nu se pun???
      ...din cate tin eu minte...Ponta se plagea, la investire, ca partidul are datorii de aprox 6-7milioana!!!
      • +6 (6 voturi)    
        Au mai fost (Joi, 3 martie 2011, 8:27)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Lexus

        "sponsorizati" de vami!
        Nu au putut acoperi gaura de tot si acum... chitaie!
  • +25 (25 voturi)    
    A ajuns cutitul la os... (Miercuri, 2 martie 2011, 21:00)

    Ozn [anonim]

    Si uite-asa PSD-stii a inceput sa aplice politici liberale reale in partid. Sa mori de ras... Pe de o parte urla ca guvernul e ciumat din cauza ca a redus salariile si cheltuielile, iar pe de alta parte ei aplica fix aceeasi politica la ei in colivie. Mare credibilitate are USLa - numai gargara e de ei.
  • +27 (27 voturi)    
    Ehei ! (Miercuri, 2 martie 2011, 21:01)

    c.mike [utilizator]

    Daca ajungeti iar la putere, datoriile se vor plati "instant " si chiar veti putea face angajari masive la partid . Acum e cam albastra situatia nu-i asa ?
  • +20 (20 voturi)    
    prea s-a furat !chiar numai Geoana? (Miercuri, 2 martie 2011, 21:03)

    Eneas [anonim]

    acum cand Uniunea Sovietica Liliputana sta sa decoleze ,voi veniti cu datorii de numai 1 milion euroi?pai Voiculescu trebuie scuturat de minim 10 milioane pentru asa o mare placinta cu uniunea ...
    • +15 (15 voturi)    
      de necrezut ! (Miercuri, 2 martie 2011, 22:37)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Un milion la banii mogulilor si a marilor bogatasi de stanga mi se pare o minciuna gogonata.Un milion reprezinta bani de buzunar pentru cata vorbarie mincinoasa pusa in slujba manipularii sa scurs pe irealitatea si antenele.Cel putin un miliard este paguba si e nevoie de multa rabdare ca banii sau terminat.Pe cand incep concedierile si trecerea IN SOMAJ la cele 2 tembeliviziuni?
  • +19 (19 voturi)    
    datoriile psd (Miercuri, 2 martie 2011, 21:05)

    unu [anonim]

    e greu in opozitie dar daca toti cei care au profitat cand ati fost la putere ar pune mana putin sigur s-ar strange cateva milioane. Trebuie sa va educati membri sa fie mai generosi.
  • +22 (22 voturi)    
    sa'nvete si ei dela boc (Miercuri, 2 martie 2011, 21:10)

    panfil [anonim]

    sa reduca lefurile cu 25%. :-)
    ca de dat afara, incepura deja//
    e greu mai draga. de cand s'a dus tarliceanu la opozitie, e tare greu.
    si dictatorul nu'i slabeste..
    nu mai curge, nici nu mai pica...
    vremuri grele...
  • +24 (24 voturi)    
    Acum inteleg (Miercuri, 2 martie 2011, 21:10)

    scanner [utilizator]

    de ce vor la putere, caci au de acoperit unele gauri, avand in vedere ca nu le-a reusit in 2009.
  • +20 (20 voturi)    
    Parca erau 8... (Miercuri, 2 martie 2011, 21:11)

    bgd [utilizator]

    Aveti ceva chitante pt restul de 7? Tare as vrea sa vad si eu de unde provin banii...mai ales acum cand v-au taiat astia macaroana de la vami, urmeaza de la sindicate, adm locale pe care le controlati nu mai produc.... Vin vremuri grele baieti, faliment scrie pe voi.

    Veti face si voi ca BOR-ul....cheta de la prostii indoctrinati.
    • +2 (2 voturi)    
      sa-si mareasca (Joi, 3 martie 2011, 12:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      tva-ul = taxa pe votant aburit = cotizatia. asta pe langa reducerile de personal, binenteles.
  • +19 (19 voturi)    
    Pai si bugetarii? (Miercuri, 2 martie 2011, 21:14)

    dorul [utilizator]

    Cand au fost demisi ca nu ne mai permiteam ati sarit ca arsi! Si acum faceti acelasi lucru.

    Spalati-va voi ograda aia plina de mizerii si apoi indrazniti sa conduceti o tara!
  • +19 (19 voturi)    
    Pai, sigur ca da! (Miercuri, 2 martie 2011, 21:16)

    cristi [anonim]

    Deci sunteti de acord cu restructurarile facute de Boc! Macar asa dregeti si voi lucrurile la nivel "micro" in partidul vostru, ca la nivel "macro" nu va vad in stare! Ehe, ce excedent ar fi avut PSD-ul daca era la butoane! Si ce liniste ar fi fost in tara! :)
  • +19 (19 voturi)    
    La mai multe... (Miercuri, 2 martie 2011, 21:17)

    Mirobo [anonim]

    ...datorii va doresc!
    Asta imi aduce aminte de un banc (scurt) :
    in Delta un tip legat de un par cu mainile la spate uns cu miere este gasit de un pescar.Se opreste pescarul si alunga de pe victima tantarii,la care pedepsitul striga :nu trebuia sa-i alungi!~ Macar astia erau satuli!
  • +25 (25 voturi)    
    Deci luati lectii de la Boc! (Miercuri, 2 martie 2011, 21:19)

    Tase Rotta [utilizator]

    Daca luati masurile astea atunci cand le-a luat Boc acum nu mai aveati datorii!
  • +25 (25 voturi)    
    cei de stanga sunt nevoiti sa ia masuri de dreapta (Miercuri, 2 martie 2011, 21:19)

    popcorn monta [utilizator]

    socialistii dau oamenii afara...unde sunt sindicatele sa ii apere pe cei dati afara...e de rasul lumii
  • +23 (23 voturi)    
    Si social-democratii concediaza, nu-i asa? (Miercuri, 2 martie 2011, 21:20)

    CezarN [utilizator]

    Pai, fratilor, ce faceti? Dati oameni afara? Ntz, ntz, ntz, nu este social-democrat. Sau acuma o dati pe liberalii din USL? :))

    Voi spuneti ca PDL concediaza pentru ca PDL fura, iar voi concediati pentru ca nu furati (nu puteti fura, sunteti statuti), ca, daca ati fi la guvernare, ati face si angajari pe la sediile partidului. Deh, fratilor, daca v-au blestemat (vorba lui Ponta) cei carora Iliescu le-a furat revolutia sau cei fugariti sau ucisi de mineri.
  • -3 (9 voturi)    
    suspendarea lui basescu (Miercuri, 2 martie 2011, 21:44)

    nutzi [anonim]

    nu, eu am alta varianta

    au sperat sa-i darame pe pdlisti, sa-l suspende pe basica si nu si nu...

    oricum le recomandam sa solicite consultanta lui boc
    noi avem "podul plin" de masurile lui boc
    sa speram ca va fi mai bine in 2011

    hi,hi,hi
  • +11 (11 voturi)    
    curios (Miercuri, 2 martie 2011, 22:02)

    Istoric [anonim]

    Atunci când a preluat dl. Ponta președinția PSD de la dl. Geoană, s-a vorbit de datorii mult mai mari. Care este adevărul? S-a mințit atunci cu privire la volumul datoriilor, se minte acum, sau în ultimul an PSD a reușit să-și reducă datoriile? Dacă este ultima variantă, de ce nu se laudă cu realizarea?
  • +14 (14 voturi)    
    aha (Miercuri, 2 martie 2011, 22:03)

    Geo.B [utilizator]

    deci cam atat va venea de la vami in aproximativ o luna :) pana la aleger mai e mult, si de unde o sa mai faceti voi rost de bani pt kilu de zahar si litrul de ulei?
  • +7 (7 voturi)    
    cum?! doar atat? (Miercuri, 2 martie 2011, 22:46)

    Reader [anonim]

    la banii vostri va plangeti de un milion de euro? pai stati bine mai baieti, putem spune sa sunteti chiar pe plus. ce sa va facem ma baieti daca s-a stricat treaba cu vamile si tigarile ?!
    de ce nu faceti si voi o cheta? la urmatorul congres umblati cu palaria bunicutei prin sala, poate va arunca saracii partidului niste maruntis si va redresati. sau si mai bine, nu vreti sa impozitati progresiv toti membrii? niste ajutoare sociale ceva? taiati de la pensionari, de la femeia de serviciu, de la nenorocitii astia care muncesc si nu-i mai satura Dumnezeu de banii pe care-i iau. n-ar pune si ei mana sa fure de la stat pentru partid ...
  • +7 (7 voturi)    
    La cheta cu ei! (Miercuri, 2 martie 2011, 23:34)

    nano2k [utilizator]

    E momentul: closca Iliescu va trebui sa faca o cheta de la puisorii bine hraniti si ingrijiti de-a lungul vietii. Vai de ea, va muri tot saraca dar... cinstita!
  • +7 (7 voturi)    
    La mila publica? (Joi, 3 martie 2011, 0:29)

    Jianu [anonim]

    USL se lauda ca are deja 90% din voturile romanilor. Daca este asa sa ceara o cheta de la pensionarii militari, de la bugetari de la sindicate, adica de la votantii lor. 90% fac circa 13 milioane de votanti deci cate 1 leu pentru Ateneu (USL-leu) si aveti si de petreceri. Sau macar Nastase ar putea sa-si vanda un singur tablou si s-ar rezolva cu datoria. Eu tot am speranta ca fiind atat de adulati pensionarii si bugetarii vor pune mana de la mana si vor salva acest partid care le garanteaza un viitor stralucit.
  • +9 (9 voturi)    
    ciudat (Joi, 3 martie 2011, 1:54)

    MirceaA [utilizator]

    dupa ce au fost arestati toti cei din vami, PSD-ul nu mai are din ce plati angajatii.
  • +8 (8 voturi)    
    Datorie (Joi, 3 martie 2011, 1:57)

    Ramona [anonim]

    De cand e datoria asta? Ca prea coincide declararea ei cu arestarea vamesilor.
  • +4 (4 voturi)    
    Doar 1 milion datorie?? (Joi, 3 martie 2011, 11:25)

    Marius [anonim]

    Pai cat cat au fost "pe langa" guvernare au mancat tot ceea au furat cat era Nastase presedinte?? Asta arata ca PSDul nu numai ca n-are solutii de iesire din criza ci mai degraba de falimentare a Romaniei daca ar ajunge la conducerea tarii.
  • +3 (3 voturi)    
    Unde (Joi, 3 martie 2011, 12:21)

    Gabi M [utilizator]

    sunt sindicatele acum?De ce nu fac marsuri,mitinguri ca sunt dati oamenii dela PSD afara?Daca nu au fost in stare sa-si conduca din punct de vedere economico-financiar propriul partid,cum ar putea conduce o tara intreaga?!Iar pentru a-si plati datoriile sa apeleze la marii bogatasi din PSD ca au de unde sa dea!
  • +2 (2 voturi)    
    parca dupa alegerile (Joi, 3 martie 2011, 12:49)

    nahir [utilizator]

    prezidentiale psd-istii insisi au declarat datorii de 8 mil. euro, daca nu ma insala memoria.
    daca asa a fost, cum or fi platit pana acum (si din ce fonduri?) 7 mil.? adica 87,5%.
  • +2 (2 voturi)    
    si diferenta (Joi, 3 martie 2011, 13:55)

    saladin [anonim]

    de 7 milioane, lasata de Geoana cind ati platit-o, sau din ce "surse". Acum dati oameni afara, ii faceti someri ?, sa le plateasca guvernul Boc ajutoare sociale - sa va fie rusine d.le.Ponta !,
  • +2 (2 voturi)    
    Politici economice (Joi, 3 martie 2011, 14:04)

    aqualung [utilizator]

    Păi dacă e în criză de bani, PSD nu trebuie să facă restructurări şi reduceri de cheltuieli: ar trebui să mărească rentele şi salariile tuturor angajaţilor şi să mai angajeze şi alţii. Nu asta este ideea lor de combatere a crizei economice?
  • +1 (1 vot)    
    closca iliescu (Joi, 3 martie 2011, 15:36)

    bunicuta [anonim]

    ponta il plangea pe iliescu ca s-a constipat.daca ii da criminalului niste laxative din cimitirul mortilor revolutiei s-ar putea sa isi dea drumul direct in casa de bani, acum goala , a psd-ului.o scuteste pe baba nina sa guste adevarul despre viata traita cu un criminal.apoi nastase daca acuipa o data, iiimbogateste pe toti pesedeii cu muci, clacsoane si sirene de bulau.aaaaa, dar cati bogatasi nu sunt in psd?luati la bani marunti pot asguara bugetul tarii pe 21 de ani.

    ///
  • +1 (1 vot)    
    trebuiesc shimbati cu oamni competeniti (Joi, 3 martie 2011, 21:52)

    florina [anonim]

    DA!!! Si acest Dragnea & Ponta&Nastase&CO isi doresc sa conduca Romania?? Si mai mult decat atat, isi doresc asta alatauri de chiulangiul de Antonescu?? Haida-de!!! Astia nu-s in stare sa se gestioneze in plan 'micro' si vor so faca la nivel MACRO!!!
  • +1 (1 vot)    
    ponta e penibil (Joi, 3 martie 2011, 21:56)

    vlad [anonim]

    nu pot sa cred ca de penibil poate sa fie ponta nici macar nu poate sa-si gestioneze partidul dar sa conduca o tara
  • +1 (1 vot)    
    mascota (Joi, 3 martie 2011, 23:57)

    adrian [anonim]

    Singura functie pe care i-as dao lui ponta e cea de bufon sau mascota! are stofa de asa ceva! ne-a demonstrat-o de foarte multe ori! nu are nimic bun in cap!
  • +1 (1 vot)    
    aveti datorii mari (Joi, 3 martie 2011, 23:57)

    gabriel [anonim]

    de cand psd-ul are noua conducere, vad ca nu a avut nimic de castigat ci ,din contra, de pierdut. intr-un an de zile a reusit sa faca, ce nu au facut altii intr-o viata. a facut ca din locul unu sa fie pe printre ultimele locuri. bravo ponta, pentru incompetenta ta
  • 0 (0 voturi)    
    ponta=nimeni (Joi, 3 martie 2011, 23:58)

    cristi [anonim]

    Ponta e un nimeni ! nu stiu de ce il baga in seama atata lume!
  • 0 (0 voturi)    
    :)) (Joi, 3 martie 2011, 23:58)

    darius [anonim]

    ce-ati fost si ce-ati ajuns:)))...marele si puternicul psd, are datorii de 1 mil euro?! s-au schimbat multe lucruri in ultimul an, dupa cum vad! trebuie sa schimbati ceva baieti...cred ca va da de batai de cap conducerea
  • 0 (0 voturi)    
    fara cuvinte (Joi, 3 martie 2011, 23:59)

    marian [anonim]

    Ma mir de cum a ajuns ponta sa fie presedinte al psdu-lui ca nu are mai nimic in cap! cred ca locul si functia potrivita pentru el ar fi cea de mascota! are fata si stofa de asa ceva!
  • 0 (0 voturi)    
    schimbati mai conducerea (Joi, 3 martie 2011, 23:59)

    silviu [anonim]

    de cand psd-ul are noua conducere, vad ca nu a avut nimic de castigat ci ,din contra, de pierdut. intr-un an de zile a reusit sa faca, ce nu au facut altii intr-o viata. a facut ca din locul unu sa fie pe printre ultimele locuri. bravo ponta, pentru incompetenta ta
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Marţi, 12 aprilie 2011, 0:10)

    ioan [anonim]

    Lasati daca castiga USL-ul pote ajunge Nastase prim ministru si rezolva in favoare PSD adic amoca si atunci Bombonel va avea mai multe case,adica 7 case si va scrie si o carte in care socrul Niculescu i-a trimis din rai alte case.Banditul!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri