PNL, PSD si PC s-au retras de la consultarile cu Traian Basescu, in semn de protest fata de participarea grupului independentilor 

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 15 martie 2010, 15:51 Actualitate | Politic

Delegatiile PNL, PSD si PC s-au retras de la consultarile de la Palatul Cotroceni, la cateva minute dupa discursul presedintelui Traian Basescu, in semn de nemultumire fata de participarea grupului independentilor din Parlament. Cand presedintele a trimis invitatiile catre partidele parlamentare, nu se punea problema "ca presedintele sa-si cheme sustinatorii", a declarat presedintele social-democratilor, Victor Ponta. "Prezenta asa-numitului grup de independenti este inacceptabila", a precizat si liderul liberal Crin Antonescu, citat de Agerpres.  

Presedintele PSD a explicat gestul delegatiei sale prin faptul ca independentii nu sunt o formatiune parlamentara cu recunoastere juridica, iar presedintele trebuie sa fie primul om din tara care respecta legile tarii si structura statului roman. "In conditiile in care nu si-a respectat invitatia, nu am dorit sa mai participam la consultari, i-am prezentat presedintelui in scris punctul de vedere fata de problemele de pe ordinea de zi", a precizat Victor Ponta.

Primii care si-au anuntat retragerea de la consultari, in semn de protest, au fost liberalii. "Noi intelegem sa participam la consultari cu presedintele Romaniei la nivelul partidelor parlamentare plus grupul minoritatilor nationale - formatiuni politice care au identitate. (...) Prezenta la acelasi nivel a asa-numitului grup de independenti este inacceptabila si i-am spus presedintelui Basescu ca, daca din aceasta invitatie laolalta cautioneaza falsificarea vointei electoratului, noi nu putem cautiona, la randul nostru, aceasta stare de lucruri", a explicat Crin Antonescu.

Si reprezentantii Partidului Conservator s-au retras de la consultari, anuntand ca, "pentru prima data, opozitia are un punct de vedere comun". Presedintele PC, Daniel Constantin, a anuntat ca formatiunea pe care o conduce sustine implementarea rapida a rezultatului referendumului. "Primordial pentru PC este sa implementam vointa poporului, sa avem un Parlament unicameral", a declarat el, dupa retragerea de la consultarile cu presedintele Traian Basescu. "Sigur ca suntem deschisi si catre un Parlament bicameral", a continuat liderul conservator, precizand ca sustine un regim parlamentar.

Presedintele Traian Basescu i-a invitat luni la Palatul Cotroceni pe reprezentantii partidelor parlamentare si ai grupului de independenti, pentru a discuta despre modificarea Legii fundamentale, precum si despre prioritatile legislative din acest an. Toti cei care au fost invitati de seful statului au declarat ca sunt de acord cu modificarea Constitutiei, insa nu exista un punct comun referitor la modul in care se va realiza acest proces. Mentinerea unui Parlament bicameral, sanctionarea migratorilor cu pierderea mandatului, intarirea controlului parlamentar asupa Guvernului, limitarea atributiilor presedintelui si votul obligatoriu sunt doar cateva din modificarile pe care opozitia PSD si PNL le propune pentru modificarea Constitutiei. Pe de alta parte, PD-L se limiteaza la cerintele referendumului: Parlament unicameral si reducerea numarului parlamentarilor la 300.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

5236 vizualizari

  • +18 (26 voturi)    
    ... (Luni, 15 martie 2010, 15:56)

    sictireanu [utilizator]

    Pai ce mah, ei nu ie uaomeni? :) de ce sa nu participe?
    • +29 (43 voturi)    
      Antonescu e un tip obraznic. (Luni, 15 martie 2010, 16:02)

      conu Dinu [anonim] i-a raspuns lui sictireanu

      Asta e parerea mea. Mai crede cineva asta?
      • +16 (26 voturi)    
        ... (Luni, 15 martie 2010, 16:04)

        sandoval [utilizator] i-a raspuns lui conu Dinu

        zi-mi si mie unul care nu e dependent de ciolan. vor sa faca unii pe primadonele,dar sunt cam in aceeasi oala,fie independenti,fie inrolati in vreun partid.
        • +6 (14 voturi)    
          ... (Luni, 15 martie 2010, 16:29)

          sictireanu [utilizator] i-a raspuns lui sandoval

          scurt si la obiect. felicitari :)
        • -4 (6 voturi)    
          Iliescu (Luni, 15 martie 2010, 17:36)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui sandoval

          nu e dependent de ciolan. Vei zice ca ciolanul lui e la Moscova insa realitatea e alta,Iliescu nu are proprietati la Moscova.

          Iliescu, insa, a umplut pana la refuz politica romaneasca de politicieni dependenti de ciolan. El a reusit sa-si faca treaba foarte bine cu acest tip de politicieni. Nu inteleg cum de Basescu nu reuseste sa se descurce in locul lui pe un teren asa de propice aranjamentelor politice.
    • +5 (11 voturi)    
      Adica nu e bine ca sint independenti? (Luni, 15 martie 2010, 17:00)

      max [anonim] i-a raspuns lui sictireanu

      Si daca se inscriu toti in PDL e mai bine?
      • -1 (5 voturi)    
        Cum este cu (Luni, 15 martie 2010, 17:25)

        Apostolul [anonim] i-a raspuns lui max

        NU se inscriu in PDL pentru că doresc un
        partid de stanga ca și contrapondere la PSD.
        Este a doua oară cand PDL crează.Pastorul
        Tokes a fost ales parlamentar pentru a rupe
        UDMR.
  • -3 (25 voturi)    
    logic (Luni, 15 martie 2010, 15:58)

    geo12 [utilizator]

    mi se pare normal...ce sa caute la asemenea discutii grupul "dependentilor de ciolan" ???
    • +13 (19 voturi)    
      pc (Luni, 15 martie 2010, 16:32)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      dar ce sa caute la asemenea discutii PC, adica partidul Ciolan? De cand e asta partid parlamentar? ar trebui sa se vorbeasca doar despre alianta PSD-PC, nu dedespre PC ca partidul parlamentar.
      • +6 (10 voturi)    
        logic (Luni, 15 martie 2010, 16:54)

        rosia portocalie [utilizator] i-a raspuns lui gechi

        foarte corect spus
    • +5 (11 voturi)    
      Domnule Logic (Luni, 15 martie 2010, 16:47)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui geo12

      Acesti independenti vor vota in Parlament cand se va schimba constitutia si votul lor conteaza? Daca sti domnule Logic raspunsul la aceasta intrebare o sa vezi si ce cauta grupul independentilor la discutii, domnule Logic.
  • +21 (25 voturi)    
    retragerea opozitiei (Luni, 15 martie 2010, 15:59)

    mary [anonim]

    Asta ,daca mai era nevoie de demonstrat : atat intereseaza opozitia, problemele acestei tari.
    Nu se discuta decat schimbarea Constitutiei. Era mai important , evident sa faca caz de asa zise principii. Acum o deranjeaza traseismul politic. In perioada 2000-2004 era o.k. In sens invers , nu mai este. Asta inseamna sa ai principii.
    Ma intreb, daca independentii erau alaturi de opozitie , mai erau asa de "principiali".
  • +21 (35 voturi)    
    Independentii au aceleasi drepturi si obligatii... (Luni, 15 martie 2010, 16:00)

    Rescatorul [anonim]

    ca oricare parlamentar, pentru ca au fost alesi uninominal. Este clar, PSD, PNL si PC nu vor reformarea si modernizarea tarii. Este bine sa stim asta si sa o stie si romanii cand vor merge la vot peste trei ani.
    • -5 (15 voturi)    
      Ai votat? (Luni, 15 martie 2010, 16:09)

      didi [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Ca vrajeala aia cu uninominalul se pare ca inca n-ai inteles-o
    • +10 (16 voturi)    
      pai sa vedem (Luni, 15 martie 2010, 16:13)

      uninominalu' lu peste [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      avem uni... uni... de'ala cum-ii-zice? avem. ce vrea psd? sa retraga mandatul de parlamentar celui care pleaca din partid!!! adica omu e acolo ales uninominal dar daca pleaca din partid sa fie dat afara si din parlament. cum vine asta?
    • -5 (13 voturi)    
      Serios? (Luni, 15 martie 2010, 16:18)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      Pai cred ca din grupul ala de independenti nu sunt 2 care sa-si fi castigat colegiul. Au ajus acolo datorita scorului de partid la nivel national.
      Daca ar fi candidat ca independenti de la bun inceput nu cred ca ar fi intrat 2 in parlament.
      E mai bine sa judeci inainte de a deschide gura.

      Nu am fost de acord niciodata cu traseismul politic. Nu-ti convine partidul din care faci parte da-ti demisia si prezinta-te la alegeri in colegiu daca esti asa bun. Daca ai ajuns in functia aia datorita partidului nu fi lepra. E valabil pentru toti, indiferent de partidul din care fac parte.
    • +3 (9 voturi)    
      Raspuns lui Rescatorul (Luni, 15 martie 2010, 17:00)

      willy [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Va trebui sa asteptam 3 ani pentru a desfiinta o opozitie atat de perfida?
      Nu fac altceva decat sa saboteze bunul mers al tarii.
      Cred ca pana la urma o sa destabilizeze tara asta, dar o sa li se infunde si lor.
      Cu ce drept interzic unor parlamentari care s-au dezis de formatiile politice din care faceau parte, sa participe la luarea de hotarari in probleme capitale?
      • -1 (5 voturi)    
        De ce crezi? (Luni, 15 martie 2010, 17:22)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui willy

        ca soarta tarii atarna de schimbarea constitutiei?

        Cu sau fara parlament unicameral tot politicieni romani vor fi parlamentari.

        Vrei reforma in Romania? nu constitutia trebuie schimbata ci munca parlamentarilor si anume sa fie trecuti de la mulsul vacii la ranitul grajdului ca nu ne mai vedem de balegar.
  • +18 (30 voturi)    
    Ce scursori in PSD si PNL!!! (Luni, 15 martie 2010, 16:00)

    Marian [anonim]

    Pur si simplu isi bat joc de popor! Ei sunt contra la orice, dar mai ales sa scada numarul parlamentarilor si sa se schimbe Constitutia! Ca sa spui despre cei care ti-au parasit partidul din anumite motivatii ca sunt o adunatura aleasa uninominal ne arata ce fel de politicieni sunt in PSD si in PNL. PSD si PNL vor pierde mult pentru asta. Aceste partide sunt impotriva Romaniei. Mi-e sila...
  • +19 (29 voturi)    
    mAI EXISTA VREO DIFERENTA INTRE PSD SI PNL? (Luni, 15 martie 2010, 16:00)

    PSD+PNL=LOVE [anonim]

    PSD si PNL ar trebui sa fuzioneze iar Antonescu sa devina noul presedinte al PNL-SD.Dinu Patriciu ar fi un om fericit.
    • -1 (9 voturi)    
      Esti praf (Luni, 15 martie 2010, 16:32)

      sile [anonim] i-a raspuns lui PSD+PNL=LOVE

      Cum sa fuzioneze?

      Ar insemna sa fie Patriciu la putere doar cand castiga alegerile PNL-SD. In situatia de acum el e la putese si cand castiga PSD si cand castiga PNL. Doar problema cu PDL ce mai trebuie rezolvata.
  • +10 (16 voturi)    
    mda (Luni, 15 martie 2010, 16:00)

    masteryodda [utilizator]

    ei nici macar nu au avut vreun program de modificare a constitutiei elaborat, sigur era premeditat actiunea asta
  • +17 (27 voturi)    
    Politica la misto, marca PNL+ PSD -PC!! (Luni, 15 martie 2010, 16:01)

    ALT DAN [anonim]

    Un motiv mai bun de a nu participa si a nu schimba Constitutia nu au gasit? Dar ce sunt unii parlamentari mai parlamentari decat altii?
    Se pare ca nu au de gand sa respecte votul popular dat la referendum?
    Ce 70% Ce 80%?
    • -1 (15 voturi)    
      Vot popular (Luni, 15 martie 2010, 16:21)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui ALT DAN

      Din aia 80% din 50% cati au participat, vreo 60% habar n-au ce-au votat. Mai lasati-ma cu vointa boborului, analfabeti si manelisti manipulati.. Boborul vrea 1.000 Eur salariu minim. De ce nu se face referendum pe tema asta?
      • +2 (6 voturi)    
        asa e! (Luni, 15 martie 2010, 16:49)

        max [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        se cheama democratie
      • -1 (1 vot)    
        Stii ce e aia democratie? (Marţi, 16 martie 2010, 0:13)

        L [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Esti dus rau cu pluta... Stii ce e aia democratie? Se refera la politica nu la economie, mai invata. In ce stat democratic sunt supuse referendumurilor legile economice??!!! Iar daca sunt unii care nu stiu ce voteaza, n-au decat sa se informeze inainte, nu e vina celorlalti.
  • +6 (12 voturi)    
    lege noua (Luni, 15 martie 2010, 16:02)

    Citizen Kane [utilizator]

    Desteptii acestia care viseaza sa puna mana pe putere mai bine ar modifica actuala lege cu una clara. In care sa fie clar pentru toata lumea ce se intampla cu un parlamentar (din cadrul unui partid parlamentar) cand demisioneaza din partid. Si sa mai lase gargara aceste partide de opozitie,sa puna munca la treaba. Ca poate ne vom supara noi, //., si sa mai vezi tu loc eligibil.
    La munca ....(editat de HotNews.ro)
    • +4 (10 voturi)    
      demisie din partid? (Luni, 15 martie 2010, 16:26)

      dan2 [anonim] i-a raspuns lui Citizen Kane

      Dar daca partidul din care demisioneaza deputatii ramane cu mai putin de 5%? Nu ar trebui sa paraseasca parlamentul acel partid? Dar daca dupa alegeri, partidul are un congres, isi schimba conducerea si politica, mai reprezinta interesele electoratului? Sa mai ramana 4 ani in parlament?
  • +18 (26 voturi)    
    eu (Luni, 15 martie 2010, 16:03)

    mda [anonim]

    de cand e PC partid parlamentar ????

    au participat pe cont propriu la alegerile uninominale ?????????

    PC este un partid de dejectii comuniste, care trebuie eliminat de tot din viata politica la urmatoarele alegeri uninominale !!!!

    auzi la ei.. PC s-a retras de la consultari....

    doamne fereasca, in ce hal am ajuns...
  • +11 (19 voturi)    
    PROPUNERE (Luni, 15 martie 2010, 16:04)

    LCX [anonim]

    sa nu ia parte la discutii nici cei veniti , (redistribiuti )in parlament in mod incorect de pe locurile 2 si 3. mare e nesimtirea acestor partide anti nationale. ha-ha , auziti oameni buni partidul lipitoare pc s-a retras si el....
  • +13 (19 voturi)    
    imbecili (Luni, 15 martie 2010, 16:04)

    liviu [anonim]

    Ceea ce au facut ei se cheama o sfidare a Presidentiei. Se poarta ca niste copii mici care pun botul la tot ce nu le convine. Pana la urma acei parlamentari reprezinta vointa electoratului pentru ca asa au fost alesi (UNINOMINAL). Daca sunt de acord ca sistemul e prost atunci sa puna mana sa propuna alternative. Insa deocamdata discutam despre un grup de parlamentari cu un cuvant greu de spus in ceea ce priveste buna functionare a statului roman.
    Comportarea copilareasca a tinerilor sefi de partide dovedeste inca o data ca singurul lor scop in viata este sa se contreze cu presedintele Basescu.
    Daca ar avea bilutze ar provoca alegeri anticipate si am sti o treaba, insa nu au curaj sa isi asume acest risc. Vor sa stea in parlament la caldurica si sa arunce cu sageti de hartie prin tubermanele lor de copilasi care se joaca de-a razboiu. Poate ca parintii lor spirituali le vor spune ca joaca s-a terminat si e timpul sa se maturizeze.
    • +7 (11 voturi)    
      retragerea de la discutii (Luni, 15 martie 2010, 16:11)

      elena [anonim] i-a raspuns lui liviu

      acesti oameni care traiesc pe spinarea poporului, fara sa-i intereseze absolut de soarta acestei tari, ar trebui dat cu ei de pamint sa se trezeasca la realitate si sa lase ura si dezbinarea pe criterii politice.Pt. ei opozitia insemna "nu" la orice propunere legislativa, dar nu vin cu alta propunere buna.speram ca cel de sus le va plati toate astea intr-o zi.
  • +13 (19 voturi)    
    vestite partide... (Luni, 15 martie 2010, 16:06)

    mircea [anonim]

    Si asa,sa mai dus o zi"CONSTRUCTIVA".Sa platiti din buzunarul vostru,banii pentru o zi pierduta.
  • +14 (20 voturi)    
    Fenomenul "independentilor" (Luni, 15 martie 2010, 16:06)

    Ovidiu [anonim]

    a fost generat de votul uninominal...

    Un parlamentar sau senator stie ca daca se va lupta pentru comunitatea care l-a ales va fi votat din nou, chiar daca va candida ca independent...

    Votul uninominal a rupt un cordon ombilical - politicianul care depinde de seful de partid pentru a fi pus pe lista partidului, pe un loc eligibil.

    Deocamdata se vede efectul prin faptul ca politicienilor nu le este teama sa plece din partide...

    Uitati cum Ponta cere ca un parlamentar sa isi piarda automat locul daca paraseste partidul dupa ce a fost ales...De ce? Pentru ca vede ca sunt mai greu de controlat politicienii apreciati de comunitate care i-a ales.

    De ce sunt atat de impotriva independentilor liberalii si social democratii? Fiecare independent a fost ales o majoritate ( exceptie fac cei redistribuiti, ex. Antonescu, Orban ) de o comunitate de 10-30,000 de suflete....

    Daca un independent nu pare sa reprezinte mare lucru, imaginati-va ca 10 independenti reprezinta 2,50 % din populatia Romaniei....iar 40 de independenti reprezinta 10% din populatia Romaniei. Sesizati diferenta?

    Politicienii vor invata o lectie la urmatoarele alegeri, cei carora le-a pasat de comunitate si s-au implicat in a-si servi alegatorii vor fi realesi, iar probabil ca mare parte din cei care vor veni in 2012 in mijlocul comunitatii ca sa ceara iar votul, vor primi flit si vor ramane fara scaune.

    E un proces de durata, dar dupa urmatoarele alegeri deja unii dintre cei care sunt in politica doar pentru intrigi si afaceri vor dispare...si vor primi altii sansa sa dovedeasca ceva....Incet, incet se va reforma clasa politica...

    Peste 20 de ani va fi cu totul altul raportul intre cel ales si comunitatea care l-a ales dar pana atunci trebuie timp.

    O singura camera ar fi ideal, ca ar fi mai usor de urmarit traseul legilor, am evita guvernarea prin ordonante de urgenta si blocajele actuale, iar daca ar ramane doar 300, ar fi mai usor sa stie alegatorii daca cei pe care i-au trimis acolo ii reprezinta
    • +2 (6 voturi)    
      Cioara, porumbelul si Independentii (Luni, 15 martie 2010, 16:40)

      TomaN [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Cand ai primit mandatul de Senator sau de Deputat inseamna ca ai convins de doua ori: partidul si electoratul circumscriptiei nominale. Declarandu-te independent din care legaturi te-ai desprins ? Pe cine vei trada data viitoare ?
      Sper ca pana la viitoarele alegeri electoratul roman sa se vindece de daltonism si sa aleaga fara ezitare porumbelul din stolul de ciori vopsite. Problema insa e mai dificila decat pare. Mai intai trebuie sa ne aducem aminte de circul din iarna lui 2009, apoi sa interpretam gestul PNL si PSD in aceeasi nota a dispretului fata de cetatenii acestei tari, a acelor cetateni care au anulat cu o covarsitoare majoritate atat suspendarea presedintelui cat si referendumul.
  • +9 (17 voturi)    
    sunt satul (Luni, 15 martie 2010, 16:07)

    AndreiCtin [utilizator]

    sunt foarte satu lde acest show politic. oare nu isi mai baga mintile in cap sa faca si ei ceva bun pt tara noastra? a fost un referendum, acum nici nu ar mai trebui sa se puna problema de consultari, vrajeli etc..ar trebui sa se aplice si gata!
    • -4 (12 voturi)    
      Opozitie (Luni, 15 martie 2010, 16:23)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui AndreiCtin

      Cine vrei sa faca ceva, opozitia? Pai eu stiam ca cei ce conduc iau decizii pentru tara. Cine conduce? Cine are guvernul? Cine are majoritate parlamentara? Cine are presedintele? Opozitia?
      Opozitia e de vina retarzilor?
      • +2 (8 voturi)    
        RE:OPOZITIE (Luni, 15 martie 2010, 16:51)

        trtt [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        Dl Alexandru C dumneata stii ce reprezinta majoritate absoluta , necesara pentru a trece anumite legi? (printre care si modificarea constitutiei....etc) , nu este suficienta doar majoritatea simpla(50%+1).....este nevoie de o vointa politica a tuturor partidelor parlamentare pentru a face ceva bun pt tara...ceea ce PSD+PC si PNL nu au aceasta vointa....
    • -4 (12 voturi)    
      Nu sunteti zdraveni! (Luni, 15 martie 2010, 16:42)

      ARTHUR [anonim] i-a raspuns lui AndreiCtin

      Basescianismul va orbeste si v-ati pierdut uzul ratiunii?Cum sa stea la masa cu transfugii din partidele lor care au trecut la partidul care vrea sai distruga? Chiar asa de crestini sunteti toti de intoarceti obrazul ?
      Gargara nerusinata in cantitati prea mari!
  • +7 (13 voturi)    
    Dragi Romani (Luni, 15 martie 2010, 16:10)

    Ovidiu [anonim]

    Daca doriti sa se face ce ati votat, este nevoie asa cum ieseam sa cantam in strada cand Romania batea Argentina sau Anglia la fotbal....sa iesim si sa cantam...

    "Unicameral! !!!" ...

    " 300 sunt destui !!!"

    Naparcile astea vor face tot ce tine de ei sa evite reducerea numarului de scaune, pentru ca atunci va fi mult mai usor sa ii remarcam pe cei ce stau degeaba !!!

    Le este teama... asta e adevarul...

    PSD si PNL se tin de mana pe sub masa de 3 ani incoace, chiar nu remarca nimeni?
    • -1 (7 voturi)    
      Eu nu (Luni, 15 martie 2010, 16:51)

      danandreialdea [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Poate tu ai timp pentru ca esti unul din generalii cu pensie mare.
      Eu trebuie sa muncesc sa-mi intretin familia.
      Succes la manifestatie!
      Este tot ce ne trebuie in acest moment!
  • +1 (7 voturi)    
    pentru informare corecta (Luni, 15 martie 2010, 16:13)

    cetatean [anonim]

    Ziua de 15 martie este Ziua Tuturor Maghiarilor si sarbatoreste izbucnirea revolutiei de la 1848, zi in care, prin cantec si poezie, budapestanii au reusit sa impuna libertatea absoluta a presei si abolirea iobagiei printre multe alte drepturi si libertati, lucru de neconceput pentru Imperiul habsburgic.
  • +8 (12 voturi)    
    De ce ? (Luni, 15 martie 2010, 16:15)

    Valeriu [anonim]

    Dar PC, de ce a avut grup parlamentar separat de al PSD-ului,cand ei au au fprmat o alianta inaintea alegerilor ?
  • +3 (9 voturi)    
    din nou alianta anti.. (Luni, 15 martie 2010, 16:15)

    mar [anonim]

    Romania reactioneaza.
    Pe zi ce trece aceste personaje triste, din care unii au ajuns in Parlament prin redistribuire, ne demonstreaza ca pentru domniile lor nu exista democratie, drepturi si obligatii, ci un loc caldut si plin de privilegii. Oare de ce am introdus votul uninominal, ca sa-l legam de un partid?
    Poporul si vointa lui, Legea Fundamentala reprezinta lucruri sublime, dar care lipsesc cu desavarsire pentru Alianta Anti!!!
    In fiecare zi clameaza ca Base vrea sa introduca dictatura, si de fapt atitudinea si comportamentul lor duce catre dictatura.
  • +7 (13 voturi)    
    Ipocrizie cu "Identitate" (Luni, 15 martie 2010, 16:15)

    TomaN [utilizator]

    Crin Antonescu nici ustoroi n-a mancat, nici gura nu-i miroase. Sigur ca da, el este ultimul care ar "falsifica vointa electoratului". Curat constitutional, coane Crinule ! Dar se stie ca gura pacatosului adevar graieste: la urmatoarele alegeri "electoratul lui Crin" va confirma. Electoratul liberal nu.
  • +10 (14 voturi)    
    nu pot (Luni, 15 martie 2010, 16:17)

    busymind [anonim]

    ... sa inteleg cum isi permit politicienii sa isi bata joc de Constitutie. Oamenii au decis, insa isi permit sa critice sau sa altereze un vot. Acesti "politicieni" sunt mai presus de noi (care i-am votat sau care i-au votat).
    Un motiv picat la tanc pentru a taragana intalnirea cea de taina.
    Caragiale ehe frumoasa poveste...o urata realitate azi.
  • +7 (11 voturi)    
    vointa electoratului: parlament unicameral (Luni, 15 martie 2010, 16:20)

    oilman [anonim]

    Deci Crin este de parere ca participarea la discutiile de la Cotroceni a unor parlamentari care au parasit PNL sau PSD violeaza vointa electoratului. Ma intrab insa ce gindeste Floricel despre opozitia celor care inca nu au parasit PNL la vointa electoratului (cam 80%) de a se trece la parlament unicameral ?
    Oare cit crede opozitia ca se va putea continua asa ?
  • -6 (10 voturi)    
    REFERENDUM (Luni, 15 martie 2010, 16:20)

    titirica [utilizator]

    Sunt de acord cu reducerea numarului de parlamentari dar nu am votat la referendum, am refuzat, am votat doar pentru presedinte.

    De ce? Pentru ca nu am vazut o singura argumentatie pentru numarul de 300.

    Daca cineva poate sa imi explice de unde a aparut acest numar, atunci jos palaria si gata cu comentariile pe subiect.

    A aparut vreun lider PDL cu un studiu prin care arata ca acest numar de 300 membri are la baza un rationament....??

    Atat vreau: un rationament...

    e prea mult ce cer???
    • +5 (11 voturi)    
      300 (Luni, 15 martie 2010, 16:43)

      dan2 [anonim] i-a raspuns lui titirica

      De ce 470? De ce nu 300? Pentru ca nu participa mai multi la sedinte (in plen sau comisii) decat daca sunt adusi cu forta.
      • +3 (3 voturi)    
        da..de ce? (Luni, 15 martie 2010, 17:49)

        titirica [utilizator] i-a raspuns lui dan2

        se pare ca nici tu nu ai logica?

        actualul numar are o logica prin referirea la un numar de persoane reprezentate de un parlamentar...

        300 ce logica are???
        vorbesc de logica, nu de argumente manelistice si de tipul " sa moara capra vecinului"
        • +1 (1 vot)    
          Logica?!?! (Luni, 15 martie 2010, 22:42)

          Liviu [anonim] i-a raspuns lui titirica

          De ex. daca Romania are 21.000.000 locuitori, inseamna 1 parlamentar la 70.000. Oricand se poate gasi o astfel de logica. Iar acest 300, nu l-am considerat batut in cuie, ci orice numar in jurul acestuia (sa zicem +/- 5%) ar fi la fel de bun. Esential e sa fie mult mai putini. Cineva dadea ca exemplu China unde sunt 1000 parlamentari la 1,3 miliarde, deci unul la 1,3 milioane (nu am verificat). In SUA sunt 535 parlamentari la 307 milioane (1 la 574 mii). Si astea sunt tari la polii politici ai lumii (aproximativ). Ar fi rau sa fie in Romania 1 la 70000???
    • +2 (4 voturi)    
      De ce 300? (Luni, 15 martie 2010, 17:16)

      max [anonim] i-a raspuns lui titirica

      Daca vedeai filmul cu acelasi nume intelegeai. Ce exemplu mai bun de eficienta vrei?
      Dar partea cea mai buna e ca la sfirsit mor toti.
  • +6 (12 voturi)    
    sfidarea vointei populare. (Luni, 15 martie 2010, 16:24)

    mircea [anonim]

    Un partid care se opune rezultatului unui referendum ar trebui desfiintat de catre Curtea Constitutionala,iar liderii lui sa nu mai aiba voie niciodat sa faca parte dintr-un partid politic.
  • -2 (6 voturi)    
    Mda (Luni, 15 martie 2010, 16:26)

    ion [anonim]

    Uneori politicienii nostri au o atitudine de copil rasfatat, ca sa nu zic de-a dreptul prost. Pai ce vroiau domnii sa vina fiecare deputat/senator independet si sa isi dea cu parerea. Cati sunt aia veo 20-30. Pai ce consultari erau, alea. Vai si fix de asta nu au putut sta. Uite inca nu motiv sa se mai modifice cea in legile astea sa se mai scape de mironositele astea. Ca fix nu puteau participa pentru ca era un reprezentant acolo.
    Pe de alta parte ii tot mai clar ca legile din Romania mai ales cand este vorba de relatiile dintre intre institutiile statului, sunt foarte proaste.
    Si nu in ultimul rand, aceasta este atitudinea de Gica contra tipica tuturor opozitiilor de la revolutie incoace
  • +1 (5 voturi)    
    Partidele deasupra parlamentarilor (Luni, 15 martie 2010, 16:26)

    judex [anonim]

    sa intelegem de la PontaCrin ca parlamentarii alesi uninominal in circumscriptiile lor nu reprezinta pe nimeni ?

    Daca pozitia lui Ponta este justificabila prin prisma ideologiei de factura neocomunista a PDSR, care pune partidul deasupra membrilor sai, pozitia conducerii PNL este in flagrant conflict cu liberalismul. Am auzit de prea multe ori in ultimul timp, din partea unor sefi liberali (Voicu, Fenechiu, Hasotti...) si a altor purtatori de vorbe ai PNL sintagma "parlamentari PNL tradatorI" (se refereau la cei care nu asculta de seful de partid), care uita ca "au ajuns in Parlament pe spinarea partidului". Cine le explica acestor impostori cu spoiala liberala ca esenta liberalismului este tocmai recunoasterea de principiu a faptului ca partidul isi datoreaza prezenta in parlament activitatii membrilor sai, si nu invers ?

    Abandonarea doctrinei si discursul deschis impotriva liberalismului tocmai din partea actualului PNL (este evident, acesta vireaza spre unirea pe termen scurt cu PSD), contureaza clar necesitatea aparitiei unui adevarat partid de factura liberala in peisajul politic romanesc. Candidati potentiali pentru conducerea noului partid ar exista, viitorul congres al PD-L ar putea clarifica apele.
  • 0 (8 voturi)    
    Ia-ti mireasa ziua buna de la frate ... (Luni, 15 martie 2010, 16:33)

    zexe [anonim]

    PNL PSD si PDL sunt pline de voiajori politici. Sa nu uitam ca marea lor majoritate s-au desprins din FSN. Mai mult, inainte de 89 majoritatea erau membri de partid ai PCR. Hai sa fim seriosi, Crin si Ponta sunt ca doua fetele mari in noaptea nuntii. Stiu ca pana dimineata fecioria lor va atarna de membrul care le va transforma din fecioare in doamne respectabile, dar se mai codesc putin ca sa nu dea o impresie gresita mirelui. Ba mai vor un pahar cu apa, ba e cald, ba e frig, ba sunt prea multi independenti ...
    Romania a pornit in mod invariabil pe drumul modernizarii sale politice iar fitele de fete mari nu fac nimic altceva decat sa intarate si mai mult masculul care s-a angajat sa le faca doamne respectabile.
  • +2 (10 voturi)    
    limba antoneleasca (Luni, 15 martie 2010, 16:34)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ''......invitatie laolalta cautioneaza falsificarea vointei electoratului, noi nu putem cautiona, la randul nostru, aceasta stare de lucruri", a explicat crinela repetenta.
    Ce-o fi insemnind ''cautioneaza'' in limba antoneleasca? Cel putin ce spune vanghelie se intelege, n-are pretentii, dar doamna matroana crinela are pretentii, ca de, a facut in vreo sapte ani o facultate de patru.
  • -4 (12 voturi)    
    manelizarea in forma continuata (Luni, 15 martie 2010, 16:57)

    biju [anonim]

    Base nu si-a pierdut adeptii. Luptatorii basescianisti ghidati si teleghidati pe ritmuri de manele ne inunda existanta cu fel si fel de elucubratii care mai de care. Numai un cutremur ne mai poate salva ca natie. Dar sa fie puternic , lung si SIGUR. Asta este singura sansa . E indubitabil.
  • +2 (8 voturi)    
    au dat apa la moara (Luni, 15 martie 2010, 17:00)

    lungub bogdan [anonim]

    prostii, nu si-au dat seama ca atat astepta basescu, sa aiba un motiv de a-i ataca. au dat apa la moara presedintelui in actiunea lui de a micsora parlamentul. pentru un motiv atat de neinsemnat si de prostesc vor pierde inzecit. le urez "succesuri" celor care gandesc cu fundul si actioneaza cu picioarele.
  • +1 (5 voturi)    
    Asa partide, asa parlamentari..., (Luni, 15 martie 2010, 17:33)

    MaraZ. [utilizator]

    dar... macar sa fie mai putini!
    Pentru asta au iesit romanii la referendum.
    Pentru cit mai putine LIPITORI pe bugetul tarii, pe banii nostri, ai cetatenilor!
    Si, de vrea Dumnezeu sa fie cum vor romanii, daca va fi sa fie mai putini parlamentari, poate acestia vor fi si cu (ceva mai multa) minte!! Doamne ajuta!
  • 0 (4 voturi)    
    la invitat (Luni, 15 martie 2010, 18:00)

    smen [anonim]

    pe seful mafiei personale a lu nastase toarsu Oprea,ai mai cum se poate asa ceva,pai tradatorii astia merita altceva decat niste scuipati in ochi,io nici nu i-a sarata la televizot pe saracii astia,mai rau ca un criminal e un tradator,astia sunt suboameni,niste lingai care daca traiam intr0un stat care mai respecta valorile nationale si demnitatea cum e Serbia erau de mult la groapa de gunoi
  • -1 (3 voturi)    
    miutza din politica... (Luni, 15 martie 2010, 18:14)

    sile [anonim]

    Trei flacai fara circumvolutiuni pe creier se joaca de-a politica punand in pericol viitorul Romaniei.

    In fata unui asemenea comportament orice alte comentarii sunt de prisos.
  • 0 (2 voturi)    
    si reprezentarea?curat democratic, coane fanica (Luni, 15 martie 2010, 18:58)

    andru [anonim]

    ete fleosc.atata timp cat sunt parlamentari, au exact aceleasi drepturi de a fi consultati ca si micul iliescu si noul vadimescu. ca parlamentari reprezinta niste cetateni care i-au ales, acei cetateni nu au dreptul democratic la reprezentare? la psd stim ca nu e agreata democratia, dar pnl continua sa surpinda negativ.
  • +1 (1 vot)    
    este doar un pretext (Luni, 15 martie 2010, 19:19)

    pasquale [anonim]

    in realitate ei nu au curajul sa spuna deschis ca nu sunt de acord cu formula votata la referendum. si tergiverseaza, tergiverseaza... ca doar atata stiu sa faca.
  • 0 (2 voturi)    
    Cineva... (Luni, 15 martie 2010, 19:40)

    Gigi [anonim]

    ...intreba mai sus...de ce 300 si nu 407? Pe langa faptul ca, probabil, a vazut Basescu un film misto si de acolo i-a venit ideea ma gandesc ca mai poate fi eliminat un numar din interval ... 322 din cauza ca e "de trista amintire".

    Revenind la subiect .... tov presedinte Basescu poate refuza un candidat la pozitia de PM pe motiv ca (sanchi!) alianta din parlament care il sustine nu are "personalitate juridica" insa partidele parlamentare nu pot refuza prezenta pe motiv ca grupul "dependentilor" nu are "personalitate juridica". Si una si cealalta erau probleme de interes pentru populatie (noul PM si revizuirea constitutiei) insa, in buna traditie a "dublei masuri" (conform careia exista moguli rai/ buni, cand o fac eu e in interes national/cand o faci tu e contra interesului national, cand ma duc eu la Grivco e bine/ cand te duci tu nu e bine etc etc etc) foarte multi ultasi portocalii infiereaza, sub pretexte populiste de tipul "80% vor ....", doar unul dintre evenimente.

    Ceea ce se intampla este inca o "etapa" din manelismul specific basesciana (sau basist) care, in mod specific smenarilor din anii '90 iti intorc portofelul in fata si iti dau in schimbul dolarilor bucati din ziare.
    • 0 (2 voturi)    
      Hahahahahaha!!!! (Luni, 15 martie 2010, 20:41)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Hahahahahahahaha!!!! Ce mai face stapanul tau Pontacrin????? Aceeasi coada de topor ai ramas bey Jiji... Acelasi penibil ordinar care merita o flegma intre ochi. Rezultatul referendumului e unul care, chiar daca nu va este voua pe plac "leberalilor" de stanga, va enerveaza pana la isterie, trebuie respectat!!! Cetatenii acestei tari au decis ceva si nimeni nu poate sa ia la misto aceasta hotarare. Intelegi tovarase Guevara? Ori tovarase Castro... Esti un ZERO ABSOLUT!
    • 0 (2 voturi)    
      Rationament de cacanar a la Gigi (Luni, 15 martie 2010, 20:48)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Vadit lucru: inteligenta nu te da deloc afara din casa asa cum Antonescu nu-l da afara din partid pe Patriciu (da il da pe Catarama) si Geoana pe soacra-sa....
  • -1 (1 vot)    
    @Dorin&Cristi: (Marţi, 16 martie 2010, 8:33)

    Pantera Roz [utilizator]

    Ce limbaj doct aveti...Ce argumente...Ce "manere"(nu la manele ma refer...)...Voi sunteti nascuti pt. dialog constructiv si decent.Sublimilor!Ferice de tara condusa de un Partid cu asa simpatizanti ca voi!Coreea de Nord e o gluma proasta....Penibil...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri