Greselile fatale ale lui Geoana, in viziunea lui Mitrea: vizita la Vantu, Timisoara, o singura dezbatere cu Basescu si prestatia slaba de la dezbaterea finala

de R.M. HotNews.ro
Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:46 Actualitate | Politic

De ce a pierdut Mircea Geoana alegerile pe care el spune ca le-a castigat?, se intreaba Miron Mitrea, pe blogul lui. Fostul lider social-democrat sustine ca a identificat douasprezece greseli mari facute de Geoana & co. pe parcursul unui an de zile.

El sustine ca membrii PSD care s-au luptat pentru castigarea alegerilor nu pot sa inghita explicatii de genul "am pierdut din cauza flacarii violete", "fraudarea alegerilor", "norocul chior al lui Traian Basescu", "buletinul meteo" sau "modul in care s-au aliniat planetele in seara dezbaterii finale".

"Acestea sunt justificarile hrebenciucilor. Nu analiza lucida a infrangerii", sustine Miron Mitrea, care enumara in continuare cele 12 cauze care, in opinia sa, au dus la pierderea alegerilor.
  1. Geoana si echipa lui au gresit cand, la negocierile cu PD-L pentru formarea guvernului, au refuzat Ministerul de Finante. Romania ar fi avut de castigat daca, intr-un an de criza, l-ar fi avut pe Mihai Tanasescu sef la finante.
  2. Geoana & co. au gresit cand s-au incapatanat sa ia Ministerul de Interne. Dorinta expresa a hrebenciucilor de a controla neaparat “doi s’un sfert”, serviciul secret al Internelor, a dus la schimbarea, intr-un interval foarte scurt, a doi ministri de interne.
  3. Modul nedemocratic si discretionar in care Geoana si echipa lui au impartit functii si au impus oameni la conducerea unor filiale din tara a fost o alta greseala majora.
  4. Geoana si echipa lui au gresit prin felul in care au scos PSD de la guvernare. Deoarece totul a pornit de la demiterea lui Dan Nica din fruntea Ministerului de Interne, multi oameni au inteles ca partidul se cramponeaza de un om si de o functie.
  5. Geoana si echipa lui au gresit axandu-si campania preelectorala pe o singura idee: atacarea lui Traian Basescu. Nu s-a vorbit nimic despre solutia Geoana. Ideea castigatoare, cea cu Johannis premier, a venit, pana la urma, de la PNL.
  6. Geoana & co. au gresit folosind-ul cu obstinatie pe Marian Vanghelie ca portavoce a partidului, desi Mircea Geoana stia inca de la alegerile locale ca “primarul de la cinci” nu se bucura de simpatie nici macar in randul majoritatii organizatiilor PSD, daramite in randul alegatorilor din toata tara.
  7. Mircea Geoana a gresit numindu-l pe Viorel Hrebenciuc sef al campaniei pentru prezidentiale. Nici o idee castigatoare n-a avut Hrebenciuc, s-a tinut de vesnicele lui combinatii. In plus, nici flacara violeta n-a tinut cu el.
  8. Geoana & co. au gresit grav prin faptul ca au pierdut controlul propriei campanii electorale. Cel mai bun exemplu in acest sens este folosirea filmuletului cu Basescu lovind un copil si repetarea lui pana la saturatie. Confruntarea a fost mutata in zona emotionala, unde Traian Basescu era specialist.
  9. Vizita de la Timisoara este prima dintre greselile fatale a lui Mircea Geoana din ultima saptamana a campaniei pentru turul doi. Nu poti sa te duci la Timisoara, intr-un loc simbolic al Revolutiei Romane, fara sa iei in calcul ca intri intr-o zona extrem de sensibila la legaturile unora dintre liderii nostri cu trecutul.
  10. A doua greseala fatala a lui Mircea Geoana din ultima saptamana de campanie a fost vizita nocturna la Sorin Ovidiu Vantu. Cum poti sa faci asa o greseala cand stii ca tema favorita a lui Traian Basescu este legatura ta cu “mogulii”? Cand stii ca Basescu se straduieste sa demonstreze ca esti subordonat “mogulilor”, tu te duci in miez de noapte la unul dintre ei acasa.
  11. A treia greseala fatala din ultima saptamana de campanie a fost hotararea lui Geoana si a echipei sale de a participa la o singura dezbatere cu Basescu. Aceasta decizie a facut ca toata atentia publicului sa se concentreze pe confruntarea unica dintre cei doi candidati. Tot ce s-a spus acolo a capatat importanta sporita.
  12. In sfarsit, a patra greseala fatala din ultima saptamana de campanie a fost prestatia slaba a lui Mircea Geoana de la dezbaterea finala. Stiind ca era singura confruntare, candidatul Geoana trebuia sa fie mult mai bine pregatit pentru a specula slabiciunile lui Basescu si pentru a face fata atacurilor acestuia. Mircea Geoana trebuia sa fie mai stapan pe el, tinand cont ca intra in avantaj in dezbatere si avea doua sanse din trei: fie sa castige confruntarea cu Traian Basescu, fie sa fie egal cu el.


Citeste mai multe despre   



  
4939 vizualizari
  • +16 (16 voturi)    
    analiza este corecta (Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:54)

    Viorel Florescu [utilizator]

    Dar ar mai fi de adaugat:
    13. Lipsa unui program Social-Democrat coerent al candidatului M D Geoana. A debitat numai promisiuni gen: va maresc salariile, pensiile ...
    Si toate acestea cu vocabularul si frazarile unui copil de sera...Primaverii.
    In plus cred eu ca Romanilor nu le pla RRRARRRAITII !!!
    • +12 (12 voturi)    
      Am un gust amar (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:25)

      SKB [anonim] i-a raspuns lui Viorel Florescu

      Analiza lui Mitrea mi se pare foarte la obiect, ceea ce mie imi spune faptul ca-i duce capul pe PSD-isti, dar sunt rau intentionati. Parca ma simteam mai bine cand ii credeam prosti si atat.

      Iar la faza cu programul de guvernare, ai mare dreptate. Sincer, am ajuns sa-l regret pe Nastase, macar dupa el au ramas 400 de sali de sport. Bune sau rele, ele exista. Si-a propus un obiectiv palpabil si l-a indeplinit. Macar putem comenta ca l-a indeplinit bine sau rau.
      • +9 (9 voturi)    
        Ai dreptate (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:47)

        mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui SKB

        Surprindere intr-adevar. Obiectiva, dincolo de discursurile cu medicamentele prin posta si 25 mii euro pentru cei care se intorc in tara, dincolo de limbajul agramat si incalcit al lui Vanghelie, de emanatiile presedintelui onorific si aberatiile celui mai lung carnat. Sunt tare curioasa cati din PSD mai pot tine un asemenea discurs obiectiv asupra pierderilor alegerilor, depasind trauma furturilor atat de marcanta la liderii acestui partid. Poate doar Diaconescu??
        • +11 (11 voturi)    
          greseala ZERO (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:55)

          cinic [anonim] i-a raspuns lui mi3rla

          Geoana a crezut ca mass-media FACE presedinti. Poate in USA, dar nu mogu-viziunile. Pana si mogulii credeau asta, l-au convins pe Geoana! Ia uitati-va la dezmeticirea de dupa 7 dec. (sau datul din colt in colt). Cred va disparea si amprenta exagerata pe care o are PC(R) si Felix asupra politicii romanesti.
      • +11 (11 voturi)    
        limitare ideologica (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:44)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui SKB

        desi este mai lucid ca multi altii din PSD, dl.Mitrea omite ca baza electorala a PSD se reduce: (cf INSOMAR) majoritar au votat pt.PSD (Geoana), cei din zone rurale, cei peste 50 ani, cei sub 10 clase. In Ardeal PSD nu castiga de 10 ani. Cresterea (chiar lenta) a clasei mijlocii diminueaza baza PSD, vazut ca un partid al subventiilor.
    • +11 (11 voturi)    
      deh (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:28)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Viorel Florescu

      fiecare pasare pe limba ei piere. Ai uitat de promisiunile aberante de 25000 euro si medicamentele prin posta.
    • +6 (6 voturi)    
      doar 12? (Marţi, 12 ianuarie 2010, 15:44)

      anca [anonim] i-a raspuns lui Viorel Florescu

      Mitrea ar putea gasi cel putin 20 de probleme. Prima dintre ele fiind alegerea insasi a lui Geoana in fruntea partidului...
  • -8 (16 voturi)    
    adevaru e ca... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:05)

    liviu_ [utilizator]

    geoana a pierdut pe propria prosite. nu degeaba i se spune "prostanac"
    trebuie sa fii cu adevarat dobitoc sa faci o vizita la vantu inainte de alegeri.

    pe langa asta, in strainatate s-a votat, hai sa zicem ciudat. adica 8000 si ceva de votanti la o sectie din paris??? similara cu cea din gara de nord... deci practic trebuia sa voteze 2-3 oameni/ minut/ cabina ca sa se ajunga la suma asta... acolo s-au pierdut cu adevarat alegerile. basescu a stiut unde si cand sa fure.

    cei drept daca geoaoa nu era idiot sil vizita pe vandtu, nu era suficient sa se fure voturile din strainatate ca sa iasa base...

    una peste alta, din punctul meu de vedere a fost un razboi intre 2 oameni care nu merita sa fie presedinti...
    • +15 (15 voturi)    
      Vot la Paris (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:57)

      Vet [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Utilizatorule Liviu, dumneata chiar continui sa crezi ca s-au furat voturile din strainatate?! Cum iti explici aceasta? Poate uiti ca in fiecare birou de vot au fost reprezentanti ai fiecarui partid?!... Nu inteleg ce ti se pare ciudat ca au votat 2-3 oameni/ minut/ cabina? Unde e problema? Ca doar, pentru a pune stampila, nu iti lua nici 10 secunde! Iar declaratia pe proprie raspundere, care lua ceva mai multe secunde, se completa in acelasi timp ce altii votau! Sa stii ca este posibil, cu o buna organizare, dupa modelul francez!
      Pe de alta parte, analiza lui Mitrea mi se pare extrem de corecta, mai ales in privinta greselilor fatale: Timisoara, Vantu.
    • +11 (11 voturi)    
      numere exacte (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:47)

      aritmos [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      la Paris au votat SUB 4000 de votanti. La referendumul din 2007 au votat chiar cu 200 mai multi. Unde e frauda (decat in capul lui Nica si Dragnea)? A fost si comisia parlamentara Melescanu care nu a constatat frauda la PAris.
  • +13 (13 voturi)    
    analiza (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:05)

    doru [anonim]

    Are drepate cu inca ceva :
    1.Geoana in sine nu trebuia sa fie candidatul PSD.E cel mai slab din toate punctele de vedere.
    2.Geoana a fost la Moskova de mai multe ori in secret sa discute cu personaje cel putin controversate.Romanii au o sensibilitate deosebita pe chestia asta(Iliescu a studiat la Moskova si am vazut cum ne a fericit).
  • +16 (16 voturi)    
    pumnul si palma (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:17)

    geo [anonim]

    14. este prostanac. totusi, mie mi-a placut dansul ala "tzopaita cu crinishor".
    • +11 (11 voturi)    
      :))) (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:51)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui geo

      Nu fii rautacios, se pregatea pentru"Dansez pentru tine" :))))))))))
  • +15 (15 voturi)    
    urmatoarea greseala fatala PSD... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:23)

    egroeg [anonim]

    alegerea lui Nastase in locul lui Geoana si se va deschide larg drumul catre prabusire.Daca nu se schimba radical echipa,cu amintirea mineriadelor lui Iliescu,cadourile matusei Tamara,termopanele din Zambaccian sau chinezariile lui Nastase,sforariile lui Herebenciuc sau aprecierea lui Geoana drept prostanac de chiar colegii sai, ce vor dainui in memoria colectiva,drumul inevitabil al PSD-ului este spre prabusire.
    • +2 (2 voturi)    
      asa sa fie (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:35)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui egroeg

      sa ai gura aurita.
  • +14 (14 voturi)    
    demagogie (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:27)

    ioan [anonim]

    Nu ca as avea incredere prea mare in clasa politica, dar atunci cand un politician sustine ca va trimite medicamente acasa la pensionari si ca va da 25.000 de euro la cei intorsi in tara cand pentru cei de acasa nu se gaseste de lucru, sa ma scuze oricare ar fi acel politician nu pot sa-l asociez decat cu un mare mincinos. Consider ca este timpul pentru a fi readusa in discutie MORALA si in politica. Moralitatea liderilor le va asigura si credibilitatea. Nu prea am vazut exemple de moralitate in ultimii 20 de ani! Politicienii trebuie sa inteleaga ca nu suntem prosti!
    Numai schimbarea mentalitatii politicienilor va genera un anumit progres al clasei politice. La ora aceasta, politicul lucreaza impotriva intereselor cetatenilor, acestia fiind considerati o masa usor de manipulat, prin mijloace controlate de grupuri de interese.
    Ne-am cam saturat de astfel de politicieni.
    Ar putea fi greseala Nr.14 cele enumerate mai sus.
    • +1 (1 vot)    
      nu există "clasă politică" (Joi, 14 ianuarie 2010, 8:39)

      Viorel Florescu [utilizator] i-a raspuns lui ioan

      corect ar fi turmă politică ca în zootehnie !!!
  • +12 (12 voturi)    
    Sunt lipsuri majore! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:29)

    David [anonim]

    Cred ca dincolo de greselile de tactica, Geoana a pierdut si pentru lipsa de strategie pe care nu a reusit sa o impuna partidului:
    1. Nu poti fi credibil atata timp cat minciuna si exagerarea au fost armele sale impuse cu forcepsul de partid (mariri de pensii, program de redresare ca Grecia (!!!), subventii, medicamente prin posta, marirea locurilor de munca, etc);
    2. Cand ai in echipa, oameni ca Dragnea, Nica si Hrebe, adica niste figuri macabre de manipulatori nu ai ce sa mai repari si te angajezi in acest joc al minciunii mancate pe paine;
    3. Geoana nu a reusit sa transmita nici o viziune asupra RO europene. Ba s-a transformat, fortat de Base, sa devina aparatorul statului nereformat, al unei justitii corupte, al unui sistem educational intre ultimile din lume, al unei administratii corupte. S-a asezat deci acolo unde la pus Base, in genunchi la coltul clasei mogulilor mai mari si mai mici;
    4. Geoana s-a identificat ca fiind "continuatorul" regimului iliescu, cladit pe linistea tinuta in frau cu forta, pentru propasirea clientelismului politic si electoral: "daca esti cu noi esti bun, daca nu, trebuiesti distrus".
    5. Geoana a ignorat mesajele liderilor social democrati europeni de a prioritiza mecanisme pentru eradicarea coruptiei din justitie si procuratura, politie si administratie, prin folosirea asistentei oferita de statele europene (ma refer la servicii secrete specializate, procurori cu expertiza in coruptia functionarilor publici, etc). PSD-ul ar fi reprezentat o alternativa de structura politica la un singur om (adica Base) daca admitea rezutalele studiilor independente care au constatat coruptia din: justie, procuratura, administratia centrala si locala, politie. Fara aceste elemente de baza ale statului de drept, PSD-ul nu a putut primi sprijinul altor partide europene decat la modul formal!
  • +5 (5 voturi)    
    de ce oare Vantu (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:33)

    bedexe [utilizator]

    l-a chemat / a acceptat vizita ?

    Care a fost strategia lui ? Oare nu mai voia PSD-ul la putere ?
    • +5 (5 voturi)    
      stapan si sluga (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:33)

      tiana [utilizator] i-a raspuns lui bedexe

      SOV voia sa se stie ca el-SOV este stapanul lui Geaona... SOV reusea astfel un fel de "imunitate mediatica"... Geoana s-a comportat ca o sluga: ora tarzie din noapte... + chiar daca Geoana era f.obosit -fusese in aceea zi in campanie prin Moldova... s-a dus!!!
      • +1 (1 vot)    
        teoria conspiratiei.... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 21:00)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui tiana

        nu cred...mai degraba a fost un targ dambovitean cu Vantu: ii rupi gatul, sau iti rupem noi gatul... Vantu a preferat ce a fost mai avantajos ... pentru tara, desigur!
  • +9 (9 voturi)    
    prima mare greseala (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:34)

    pesedist amarat [anonim]

    a fost cand s'a anuntzat catindatura, cu artificii si triribombe.
    aparitzia langa ilici si marean...
    si predarea stafetei.
    asocierea ilici>don pedro>bombo>joana cu marean si hrebu pe margini..
    nici ca se putea imagine mai ...sifonata.
    a fost bine speculata de pedelei, care au raspandit pliante cu joana in prim plan si marean, hrebu, felix si ilici in spatele lui. mi se pare ca marean chiar avea o mana pe umarul lui joana.
    pliantul a fost raspandit in cutiile postale....
    unii au ras, dar au si tras niscai concluzii..

    asta a aratat continuitate :-))
    • +5 (5 voturi)    
      care anunt de candidatura??? (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:30)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui pesedist amarat

      prostanacul s-a lansat in candidaturi tot anul. Si prin martie, si in aprilie si s-a tot lansat si relansat si raslansat de nu-stiu-cate ori. La care dintre aceste lansari te referi? (ca aproape la toate a fost langa al'de marean si ilici)
      • +1 (3 voturi)    
        aia oficiala, (Marţi, 12 ianuarie 2010, 16:27)

        pesedist amarat [anonim] i-a raspuns lui DanDa

        cu aruncarea stafetei pe bietzii lui umeri.
  • +9 (9 voturi)    
    geoana=greseala (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:35)

    CIA [anonim]

    nici acum nu s-a invatat sa nu mai greseasca,desi nu mai are stressul din timpul alegerilor! Nu s-a sters bronzul capatat pe plajele exotice( cine i-o fi platit concediul? ...or fi bani ramasi din campanie sau din ciubucul-5000 euroi- donati -respectiv-bagati in buzunar , dupa cum am vazut in filmulet?), ca tuna si fulgera in plenul parlamentului contra bugetului propus, tinand partea necajitilor tarii, care nu au nici dupa ce bea apa! Nu sunt socialista, dar nu suport prefacatoria.
    • +3 (3 voturi)    
      credeam ca (Marţi, 12 ianuarie 2010, 16:32)

      sie [anonim] i-a raspuns lui CIA

      e negru de suparare, ca arata si cu coltzurile gurii lasate...
      intunecat, cu buzele ale' groase si cu coltzurile gurii lasate, arata ca una din mastile alea doua, la teatru.
      daca i'ar mai iesi si doi coltzi dintre buze si pozat langa bran, ar putea fi folosit de d'na elena drept brend de tzara :-))
  • +12 (12 voturi)    
    geoana (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:37)

    mos ion roata [utilizator]

    nu este vinovat,de vina este partidul ca a acceptat sa-l desemneze candidat pe unul care nu a facut nimic prin resurse proprii in viata lui.Geoana are o limita,din pacate foarte joasa din aproape toate punctele de vedere.Cand se vorbeste de bine despre el sant numai exagerari sau impresii false.Din pacate partidul va trebui sa-l duca in spate pana la pensie fiindca el nu e in stare de nimic.
    • +5 (5 voturi)    
      de unde altul? (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:50)

      curios [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

      nu cumva a secat izvorul de cadre NECONTESTABILE din PSD?
  • +5 (9 voturi)    
    greseli (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:37)

    Un stelist [anonim]

    As aduga greseala nr. 0 (daca e posibil):
    0. Geoal&Co au gresit FATAL desemnandu'l pe dl geoana ca si candidat la presedintie.Chiar nu gaseau unul mai bun in tot partidul?!?
    P.S.: recunosc, sunt simpatizant Basescu, dar parca mi'as fi dorit un contracandidat mai puternic pentru dl Presedinte :)

    Crin pacalise deja peste 50% din romani, daca geoala se retragea azi presedinte nu mai era dl Basescu.Doamne-ajuta ca prostalaul s'a tinut tare!
    • +6 (6 voturi)    
      Explicatie (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:48)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      L-au desemnat pe Geoana pentru ca cei puternici din partid fie nu mai aveau dreptul sa candideze, fie erau compromisi ca imagine (vezi 7 case), asa ca au ales un "prostanac" usor de manipulat, o marioneta. Trist este ca jumatate din tara voteaza in continuare Nastase, Iliescu, Voiculescu, Hrebenciuc samd...
    • -7 (9 voturi)    
      si d c ma rog... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Un stelist

      este mai bine ca e basescu presedinte in loc de crin?
      asta e principiul romanesc de razboi? se mananca ailalti intre ei si noi iesim victoriosi? tare... denota un mare caracter, o mare incredere in sine si un mare curaj!

      PS: d c crin "pacalise" 50% din romani? basescu ce a facut? nu tot la fel?

      PPS: zici ca "Doamne-ajuta ca prostalaul s'a tinut tare!" cand se dovedeste ca basesu chiar a facut ceva. pana atunci mare diferenta intre cei 2, chiar 3 nu e.
  • +3 (9 voturi)    
    Mafia (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:47)

    Nicolaiciuc [anonim]

    Domnule Mitrea, nu cred că sunteţi în măsură să-l analizaţi dvs. pe dl Geoană. Sunteţi neam de manivelă şi intrând în politică n-aţi evoluat prea departe. Vă spune ceva numele de Nicolaiciuc ? Sunteţi un infractor nu un comentator.
  • +8 (8 voturi)    
    Greselile continua cu abandonul Colegiului 1 ! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:49)

    martin [anonim]

    Continuand politica gresita a aliantei acum subterane cu PNL, la alegerile partiale de la Colegiul 1 al Sectorului ! Bucuresti, liderul caraghios Vanghelie,desigur cu binecuvantatea disperatului Geoana, nu a desemnat un candidat al PDSR.
    Astfel un totusi mare partid ca PDSR s-a situat la remorca lui Chiliman si a PNL, care a propus un candidat ridicol ca dubiosul comunisto-securist si acum leberal, Stroe, in timp ce PDL a propus un candidat stralucitor ,desi foarte tanar si atacat marsav din multe parti, adica pe Honorius Prigoana
    Ieri la Realitatea, a avut loc o confruntare, dar in paralel, caci Stroe a refuzat in direct. Honorius a maturat pe jos cu ezitantul si ridicolul Stroe,care se balbaie si cand citeste.
    Confruntarea a semanat cu cele dintre floricica Crin, orator steril dar viu si caraghiosul Geoala, ca sa completam greselile de campanie, enumarate de Mitrea !
    • +5 (5 voturi)    
      incredibil (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:40)

      tiana [utilizator] i-a raspuns lui martin

      ...ca un partid cu 30% sa nu aiba candidat intr-un colegiu! Incredibil! Ca si cand ar dori sa nu-i mai stie nimeni... Incredibil!
  • +5 (5 voturi)    
    Foarte buna analiza (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:06)

    ionut [anonim]

    Totusi mie nu-mi vine sa cred ce greseli a facut in ultima saptamana Geoana. Ma uitam la stiri si nu puteam sa cred. Cum proate un om gresi in asa hal ? Mai ales un candidat la presedentie... Mi se pare de necrezut...

    Cred ca a fost si lucrat. Sa presupunem ca Vantu ar fi avut o intelegere secreta cu Basescu: eu il chem la mine, chipurile ca sa discutam, iar tu il pozezi, si dai pozele presei. Daca ar fi castigat Geoana alegerile ar fi fost bine pentru Vantu, omul care l-a sfatuit in seara alegerilor ( nimeni nu ar si stiut de intelegerea Vantu-Basescu), iar daca ar fi castigat Basescu ar fi fost la fel de bine, pentru ca el e omul care l-a lucrat pe Geoana.

    Uite de curiozitate sa vedem daca se intampla ceva in cazul FNI, acum ca l-au prins pe ala. Eu pun pariu ca nu o sa se intample nimic.
  • +4 (4 voturi)    
    si lupta continua (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:09)

    amna [anonim]

    pai daca ne uitam la prestatiile lui geoana ulterioare campaniei ne dam seama si mai bine ca n-avea cum sa castige. repeta ca un tonomat aceleasi propozitii pe care nu le demonstreaza niciodata.poate ca mergea in campanie chestia cu repetitia, dar acum lumea mai are timp sa mai si gandeasca. daca nu gasesc un om puternic pe care sa-l instaleze in fruntea partidului cei din psd vor sta mult si bine in opozitie. nu credeam ca o sa ajung vreodata sa-mi para rau dupa adrian nastase. cat despre dl diaconescu, imi pare rau ca trebuie s-o spun, mi se pare la fel de moale ca si geoana, doar ca mai orgolios.iar asta e si mai grav.
  • +7 (7 voturi)    
    PROSTII STRIGA : PROSTII! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:21)

    GAVRILACHE [utilizator]

    Geoana si compania au gresit fatal atunci cand, neavand constiinta propriei prostii, s-au aliat cu trusturile de presa dispuse sa ne considere, pe noi romanii, prosti! Cu alte cuvinte, intr-un cor cu ciutacii, gazii, mirciulicii, ursii si ciuvicii au strigat, convinsi ca asa si este : prostii! Asemenea jignire la adresa unui popor ar fi trebuit, pana acum, sa-i arunce dincolo de istorie, adica la balci! Cum romanii sunt rabdatori si iertatori, vor astepta alegerile din PSD ca sa vada daca partidul ramane pe persoana fizica sau sobolanii rozalii isi pun cozile pe spinare si se transfera la PNG!
  • +4 (4 voturi)    
    Daca s-a dus la Vintu sa primeasca ... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:30)

    Sorin [anonim]

    ... o parte din intrebarile care urmau sa fie adresate la dezbaterea finala?
    Logica: cine a fost moderatorul dezbaterii finale? / unde lucreaza acest moderator? / ce altceva l-ar fi determinat pe prostanac sa mearga noaptea la Vintu decit intrebarile care urma sa fie puse in cadrul dezbaterii finale ...
    Daca asa stau lucrurile, ne dam seama ca prostanacul este chiar mai prost decit il descrie porecla data de Ilici ...

    Aveti alte idei / explicatii pentru vizita nocturna?
  • +5 (5 voturi)    
    Vizita obligatorie. Analiza corecta, la rece. (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:35)

    Dan [anonim]

    O analiza corecta, la rece. Cand pierzi, incepi sa analizezi ce si cum, nu sa te vaiti si sa arunci vina.
    Cred ca vizita la Vantu a fost.....obligatorie, nu facultativa. Pur si simplu, Vantu i-a zis hai acum la mine, la ora asta, sa vorbim ceva, iar Geoana, din motive necunoscute (inca) a fost nevoit sa se duca. Altfel nu pot sa imi explic acea vizita, al ora aia, in data aia...a fost chiar lovitura fatala. Iar daca a fost asa, o vizita obligatorie, cu toate consecintele are erau previzibile, atunci nu pot decat sa cred ce zice Base, in legatura cu SOV si cu obligatiile pe care le-ar avea Geoana fata de el (si asta e grav, daca ne gandim ca putea fi presedinte. Cine era presedinte, Goeana sau Vantu ???
  • +5 (5 voturi)    
    Foarte corecte majoritatea comentariilor (Marţi, 12 ianuarie 2010, 15:09)

    mary [anonim]

    As mai avea de adaugat inca o mare greseala :
    -aroganta dintre cele doua tururi. Erau atat de siguri ca au castigat, incat dadeau senzatia , ca turul doi nici nu ar mai fi necesar.
    Cu toate aceste greseli imense a primit un numar disproportionat de mare de voturi.
    Inteleg ca l-au ajutat : toata clasa politica, cu exceptia PDL, 98% din media, 100% ONG-urile, 100% sindicatele, dar tot mi se pare ca a primit prea multe voturi,pentru un candidat atat de superficial, demagog, manipulabil.
    Oare atat de orbitoare este avesiunea fata de TB, incat eram gata sa lasam presedintia unui asemenea personaj ?
  • +7 (7 voturi)    
    Doua saptamani de cosmar (Marţi, 12 ianuarie 2010, 15:32)

    ion [anonim]

    Eu zic ca Geoana a avut o campanie foarte buna, PANA IN PRIMUL TUR. Mi s-a parut ca americanii aia chiar si-au facut banii, temele au fost excelent executate (Geoana pacificator, Geoana diplomat, Geoana poate face liniste, Geoana e onest, chiar daca e sarac cu duhul, Basescu dezbina, Basescu e singur, Basescu e dictator, etc etc) . Pur si simplu Geoana a ajuns la 10% in fata lui Basescu dupa primul tur. Si asta a fost in realitate.

    Cele doua saptamani au fost incredibile. Geoana putea sa plece in vacanta si castiga alegerile. Pur si simplu nu trebuiau tulburate apele in niciun fel. Geoana si compania pur si simplu s-au vazut castigatori si cred ca au aruncat la gunoi echipa americana. Erau ca si cum au avut un balon umflat si au continuat sa dea pompe sa il vada si mai mare si mai mare. Si s-a spart. Sa vedem cam care au fost pompele inutile:

    - pupaturi mult prea apasate cu Antonescu. Era suficienta o simpla sustinere verbala din partea lui Antonescu. Si cred ca nici aia. A facut rau alegatorilor liberali. Iar pentru PSD a fost rau de doua ori: au negociat cu pantalonii in vine (premier, 50% din guvern, etc). Chiar si o atitudine neutra din partea lui Antonescu era suficienta. NU era nevoie sa negocieze in genunchi.
    - iesirea la balconul din piata Operei din Timisoara? de ce? de ce?
    - intalniri suspecte Patriciu-Nastase-SRS-Melescanu? de ce? de ce?
    - vizita noaptea la SOV? Incalificabil
    - Caseta lui Dinu? Absolut prostesc sa o dai cu 10 zile inainte si nu cu 3 zile. Absolut prostesc sa o prezinte Dinu personal
    - Prestatia lui Geoana la intalnire: complet nepregatit
    - prestatiile grupurilor Intact si Realitatea, horror (pe mine asta m-a facut sa votez base)

    Concluzia e numai una: s-au vazut castigatori si ura fata de Basescu le-a intunecat mintile. Toti au incercat sa mai dea cu bata in dictator in prime time, fara sa mai fie atenti la detalii. Iar vulpea de basescu s-a mobilizat exemplar si a fructificat si ultima sansa avuta.
  • +1 (3 voturi)    
    Cea mai mare greseala... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 16:19)

    szabig83 [utilizator]

    Cea mai fatala greseala este ca acest Prostanac numit Geoana s-a nascut in lumea asta! :)
    Toate celelalte greseli sunt consecinta primei greseli! Si sa nu uitam de faptul, ca Prostacul n-a facut nimic in viata asta din propriile puteri, ci datorita lu ta'sau, marele colonel securist... Eu mi-as dori ca acest idiot numit Gioala sa ramana in fruntea PCR-lui cu Ilici, Bombo, Marean, Hrebe... ca asa vor distruge partidul!!!
    In rest... sunt de acord cu analiza destul de obiectiva facuta de Mitrea.
  • +3 (5 voturi)    
    Dar de asocierea cu celelalt perdant. . . . (Marţi, 12 ianuarie 2010, 17:04)

    gheorghe [anonim]

    . . . .Crin Antonescu nu spuneti nimic. Crin a fost in aceasta campanie electorala o gogoasa infuriata. Goala la interior de orice continut si plina de furie impotriva lui Basescu. Marea greseala de la Timisoara a fost ca s-au dus imbracati in rosu si cu steaguri rosii si cand ii arati unui taur infuriat rosu stiti ce se intampla. Eu unul ma bucur enorm ca au pierdut alegerile, nu ca ma astept ca din partea lui Basescu o sa curga lapte si miere, nu, sunt prea batran in politica ca sa cred asemenea gogosi. Ma bucur pentru ca le-a sters ranjetul de pe fata. Ajunsesem sa nu mai suport televizorul cand il vedeam pe Crin vesnic cu un zambet idiot pe fata si pe Geoana pomadat si ferchezuit caum ii canta in struna.
  • 0 (0 voturi)    
    dl Mitrea? Nu, multumesc (Marţi, 12 ianuarie 2010, 19:52)

    adellle [utilizator]

    O analiza critica a rezultatelor alegerilor este binevenita.
    Dar nu din partea lui dl. Mitrea.
    Este o diferenta mult prea mare de calibru intre cei doi. Diferente privind educatia, carisma, bunul simt, modestia, performantele obtinute, ( calitatile de ambasador/ diplomat ale unuia vs cele de sindicalist/ministru ale altuia) etc
    Chiar si acel mult prea blamat entuziasm al dlui Geoana la aflarea rezultatelor alegerilor ar trebui sa fie considerat ca fiind o reactie normala, intr-o societate normala. Dar nu la noi, nu nu, noi suntem o societate in care sunt admirati cei unsi cu toate alifiile, cei cu un anumit grad de perfidie, cu agende duble. Poate nu ne-ar strica sa vedem din cand in cand fapt un strop de naivitate, de bucurie sincera, de normalitate…
    Intr-o alta ordine de idei, o evaluare a cauzelor esecului ar trebui neaparat sa cuprinda si evaluarea performantelor celorlalti membri ai PSD. Deserviciul adus de prezenta anumite persoane (si as include aici si persoana dlui Mitrea). Si acesta este inca un motiv pentru care o astfel de analiza din partea Dlui Mitrea pare deplasata.
  • 0 (0 voturi)    
    greseala fatala ... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 19:53)

    turistul [anonim]

    pentru care nu l-am votat eu (si nu e in lista lu' mitrea) este vizita pe ascuns la moscova ...
  • 0 (0 voturi)    
    Cea mai mare (Marţi, 12 ianuarie 2010, 21:04)

    Liviu [anonim]

    Domnule Mitrea!
    Cea mai mare prostie pe care ati uitat sa o mentionati, este cea cu nr. 13; Si este a partidului.
    Cea mai mare greseala este ca PSD a numit candidat la Presedintie un "PROSTANAC".
    Ce, nu aveti si oameni destepti?
  • 0 (0 voturi)    
    Mitrea, om cu minte sanatoasa (Marţi, 12 ianuarie 2010, 23:53)

    nicustrom [anonim]

    Felicitori d-le Mitrea, sunteti un om cu minte sanatoasa ati pus degetul pe cea mai adinca rana a P.S.D.-lui, pe cel care mos Nelu l-a numit "PROSTANAC"cu asemenea monstri nu va cistiga P.S.D.niciodata presedentia Romania. Asemanare perfecta intre Prostanac si Crinutul p.n.l-list.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version