Adriean Videanu: PSD e un partid disperat. Sansele de anulare a alegerilor sunt zero

de Robert Mihailescu HotNews.ro
Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:07 Actualitate | Politic

Sansa ca alegerile prezidentiale sa fie anulate este zero, a declarat miercuri prim-vicepresedintele PD-L Adriean Videanu, care a exclus orice frauda la nivelul sectiilor de vot, in conditiile in care "reprezentantii coalitiei PSD, PNL, UDMR, PNG si PRM au fost majoritari" in aceste sectii.

"Este exclus ca procesul de frauda sa fi aparut la nivelul sectiilor de vot, in conditiile in care reprezentantii coalitiei PSD, PNL, UDMR, PNG si PRM au fost majoritari in sectiile de vot", a spus el, intr-o conferinta de presa.

In opinia sa, liderii PSD, aflati intr-o "situatie penibila si disperata", incearca sa creeze "sentimentul unei fraude" dau nu au reusit sa probeze nici macar un singur vot furat.

"Nu sunt indeplinite conditiile legale pentru ca CCR sa se poata pronunta pe un astfel de proces. Din punctul nostru de vedere e strict un proces disperat, politicianist al PSD-ului", a sustinut liderul democrat-liberal.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
2861 vizualizari
  • -18 (24 voturi)    
    pai si in '46 au fost majoritari ceilalti (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:14)

    gimini [utilizator]

    Numai ca nu Iuliu Maniu, ci Teohari Georgescu era ministru de interne. La fel si acum, nu Dan Nica, ci buldogul a supravegheat alegerile. Puteau sa fie 10 de la ceilalti, conteaza cine supravegheaza numararea voturilor. Ma rog, cine isi bate joc de istorie risca sa o repete. Asa ca le doresc celor care au votat pe bune cu Basescu (fiindca au fost si d-astia) mult Basescu in 2010! Cat mai mult :) ! Iar PSD/PNL sunt idioti daca nu se retrag din front, ca sa-i lase pe cei de la PD-L sa guverneze cum vor! Cu foaaarte mult Basescu pe cap!
    • +12 (14 voturi)    
      Asa ma gandeam si eu... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:28)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui gimini

      De aceea nu am votat Geoana si ai lui...ca sa nu revina Ilici la guvernare....ma rog Mini-Ilici ...
      Basescu macar este EL nu este ALTII
      • 0 (0 voturi)    
        Mai gandeste-te (Joi, 10 decembrie 2009, 10:15)

        Elena [anonim] i-a raspuns lui Ada

        Basescu este TOT - asa ca daca imbratisezi ideea de dictatura (pentru viitorii 5 ani) nu ai decat sa te bucuri.
    • +8 (10 voturi)    
      eu (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:29)

      break a leg [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      ti-as da minus pentru ca esti postac psdist. dar imi dau seama ca sunt de acord cu tine in niste privinte:
      1. "Asa ca le doresc celor care au votat pe bune cu Basescu (fiindca au fost si d-astia) mult Basescu in 2010!" - chiar si pana in 2014 :D
      2. "Iar PSD/PNL sunt idioti daca nu se retrag din front" - sa se retraga tot psd de peste tot impreuna cu aripa PSD din PNL :D

      asa ca nu iti dau nici plus, nici minus. sa auzim de bine ;)
    • +7 (9 voturi)    
      Ha ha ha (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:30)

      Iesanul [anonim] i-a raspuns lui gimini

      Multzumim pt urare! Sigur ca in '46 au fost furate alegerile! La asta se pricep rosii, urmasii bolsevicilor, cel mai bine! Dovada ca sunt experti in depistarea neregulilor de la vot, numai ca nimic nu demonstreaza ca de aceste nereguli a beneficiat preponderent Basescu! As zice, dupa certitudinele pe care le afisheaza, ca de fapt e un lung shir de autodenuntzuri ale celor care nu pot intzelege ca vremea comunishtilor a trecut! Ura si minciuna le este la originea tuturor demersurilor!
    • +4 (6 voturi)    
      Mai minciuna (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:49)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui gimini

      Mai minciuna, nu Buldogul a supraveheta alegerile, ci partidele dezinformatorule.
      Nu Internele au numarta votul, ci Birourile Electorale. Mai minciuna, la BEC si la numaratoarea oficiala din judete au fost peste tot membrii PSD ca observatori, "nenorocitilor dracului" ce sunteti.
    • +3 (5 voturi)    
      Aiureli (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:47)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui gimini

      Nu buldogul a supravegheat numararea voturilor, aceasta s-a facut in sectiile de votare de catre comisiile electorale, s-au incheiat procese-verbale semnate de TOTI membrii comisiilor (deci inclusiv reprezentantii PSD, PNL, PRM, UDMR, etc) iar rezultatele au fost comunicate BEJ-urilor care le-a trimis mai departe la BEC. Dupa logica ta ar trebui ca orice partid care detine portofoliul Internelor pe timpul alegerilor ar trebui automat acuzat de frauda, eventual sa i se scada din oficiu 20% din voturi.
  • +12 (16 voturi)    
    Frauda e a pesedeului (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:15)

    ilicevici [anonim]

    Pesedistii prezinta fraudele lor drept ale lui Basescu, sunt specialisti in minciuna si dezinformare. Cred ca inca din dimineata de dupa tzopaiala s-au apucat sa fabrice multele "camioane cu dovezi" si l-au convocat si pe Vanghelie sa-si mai puna inca o data mainile murdare pe urne, cu toti oamenii lui neanderthalieni.
  • +9 (11 voturi)    
    Geoana nu mai are sanse (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:19)

    Caligula [utilizator]

    Geoana s-a facut de ras la anuntarea exit-poll-urilor. Geoana nu e credibil ca presedinte. Anulareaa alegerilor nu va schimba rezultatul lor.
  • -4 (8 voturi)    
    Halal logica ... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:20)

    gabi2009 [utilizator]

    Si ce daca au fost majoritari?

    Au camioane de probe.

    Ce te faci daca se dovedeste pina la urma ca alegerile chiar au fost fraudate de PD-L si institutii ale statului au fost manipulate pentru a determina frauda?

    Acuma, pe bune, te-ai gandit la posibilitatea asta? Tu ce preferi: sa traiesti intro minciuna care iti da un sentiment de satisfactie, sau sa traiesti in adevar, oricare ar fi acesta?

    Cand vad atata violenta verbala, atata partizanat radical, imi dau seama ca, mai devreme sau mai tarziu, deceptia si deziluzia va veni crunt si va avea urmari psihologice la fel de radicale ca opiniile pe care le citesc aici.

    Nu spun ca PSD e un grup de sfinti, dar nici cu PD nu-mi e rusine, in aceasta privinta.

    Cred ca scorul de 50 / 50 reflecta "puritatea" fiecarei tabere: ambele sunt la fel de gri.

    Lasati patima asta prosteasca deoparte si nu va mai jigniti intre voi pt. ca unul tine cu Basescu si altul cu Geoana.

    Mai devreme sau mai tarziu, pe cat de partinitori si violenti ati fost, pe atat de puternica va fi dezamagirea data de idolul vostru politic.
    • +2 (4 voturi)    
      "Camioane de probe'... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:42)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui gabi2009

      De unde? Fraudarea trebuie dovedita si apoi , pentru ca nu stii cine a facut-o (nu stii pentru cine s-a fraudat) nu poti anula scrutinul. Chiar si asa, verificati ruralul ca sa aveti surprize.
      Logic: in FIECARE sectie de votare a fost un singur reprezentatn de partid. Numaratoarea finala la FIECARE SECTIE DE VOTARE are un proces verbal semnat OBLIGATORIU de toti membrii comisiei. Cum poti demonstra ca votul a fost deo parte sau alta? Adica toti "falsii' au votat numai la ala de la PDL? mai sa fie...
    • +1 (3 voturi)    
      de acord (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:45)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui gabi2009

      Da...stiu ce spui. Eu am fost dezamagita si cand cei in care am crezut in 1996 nu au fost consecventi si atunci cand Basescu a facut guvern cu PSD dupa alegeri. Si asata tot pt ca liberalii s-au incapatanat.
      Si sunt dezamagita si cand vad oameni care au trait revolutia pot spune
      1. ca diaspora nu are drept de vot;
      2. ca PSD & Co pot fi vreodata adeptii schimbarii 9in bine)
      3 ca Hrebe, Iliescu, Nastase etc pot fi cu adevarat democrati. Nu este vina lor (fara malitiozitate zic)...au crescut intr-un fel si nimic nu ii poate schimba.
  • +4 (6 voturi)    
    Evident (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:20)

    Rayo [utilizator]

    ca nu exista probe. Insa numai daca ma uita la ce dementa a fost in judetele PSD-iste respectiv, Teleorman, Calarasi, Olt etc, incep sa cred ca am putea sa castigam o groaza din frauda lor imputita.
    PS: cam multe fosile comuniste in Curtea Constitutionala
  • +8 (10 voturi)    
    Cugetari ! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:21)

    Badea Ioan [anonim]

    Un "proverb" american zice asa !
    Ce scoti pe gura ??Semnezi ! Iar daca semnezi??
    Sa nu te miri !
    Eu ! A-s fi Deacord cu repetarea alegerilor daca: !
    Tot BP- ul PSD semneaza ca sint deacord cu detentia pe viata in cazul in care D-nul Basescu iese presedinte din nou !
    Cea ce fac iei acum este o "TENTATIVA DE LOVITURA DE STAT " !
  • +3 (5 voturi)    
    Corectie !!!... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:24)

    vali_bob@usa.com [anonim]

    A se citi : " Reprezentantii lui Nastase, Gioana, Patriciu, Voiculescu, Vantu, ai tv iRealitatea, antene, tvr-uri, proTV-uri, Gardienilor, militienilor, iliescienilor, vanghelistilor, rusofililor, cu tot neamu' lor cu tot, adormiti si neadormiti, FIE-LE TARINA USOARA, ACUM SI IN VECII VECILOR, AMMIIINNNNN !!!!!!..........
  • -7 (9 voturi)    
    afara ploua (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:26)

    mariusan [anonim]

    Partidul stat . Asta a creat Basescu in astia 5 ani.
    • +2 (4 voturi)    
      Da (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:32)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui mariusan

      Mai rasfiratzi baietzi!!
    • +2 (4 voturi)    
      doare.. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:37)

      ady [anonim] i-a raspuns lui mariusan

      v-au inchis robinetul..sunteti insetati rau
    • +4 (6 voturi)    
      si... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:49)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui mariusan

      Un dictator superinjurat. Pe ce lume traiesti stimabile? Oare se uita ca inainte de '89 si in 2004 nimeni nu misca in front in media???
      Cum se poate crede ca un dictator permite sa fie injurat, blamat, judecat ..atat el cat si familia...
      jesus ..... cine nu stie istorie e dator sa o retraiasca.................
      • 0 (0 voturi)    
        Mai invata (Joi, 10 decembrie 2009, 10:19)

        Alina [anonim] i-a raspuns lui Ada

        Dictatura nu inseamna (doar) ca nu ai voie sa spui ce gandesti.
        Ingrijoratoare este concentrarea parghiilor statului in mana unui singur om (ca doar PDL-istii nici nu sufla in fata lui).

        Asa ca "daca nu stii istorie..." O VEI RETRAI.
  • +3 (5 voturi)    
    MITA ELECTORALA (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:41)

    anonim [anonim]

    E destul de tragi-comic sa vorbeasca PSD de mita electorala cand Vanghelie organiza intalniri cu "simpatizantii" PSD in vazul lumii,cu mititei si bere pentru toata lumea.
  • +2 (4 voturi)    
    pragmatic (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:47)

    florin [anonim]

    Pentru a se relua alegerile trebuie ca:

    1) sa se dovedeasca cu probe fiecare vot fraudat
    2) sa se dovedeasca cu probe ca voturile fraudate sunt de natura a schimba ordinea celor 2 finalisti

    Acum , cele mai multe voturi fraudate si de o parte si de alta sun , cred , voturile multiple, turismul electoral. Problema este ca aici , tot ce se poate face este pedepsirea cu inchisoare/amenda a celor ce au fraudat si atat, pentru ca nu se poate spune ca au votat candidatul A sau B si deci ca votul multiplu influenteaza ordinea in clasament, si deci votul multiplu pica

    Alta metoda prin care se mai poate frauda masiv sunt voturile anulate, dar aici este iar destul de greu de demonstrat ceva. Trebuie ca din cele 130 mii voturi anulate sa se poata dovedi fara echivoc ca cel putin 70 mii erau favorabile lui Geoana si anulate pe nedrept, iar celelalte sa nu poata fi atribuite in nici un fel ca fiind favorabile lui Basescu si anulate pe nedrept. Parerea mea sincera este ca nu se va reusi asta

    Mai raman mortii care au votat, dar si in acest caz nu se poate demonstra daca mortul a votat A sau B

    Parerea mea sincera este ca nu prea se pot relua alegerile
  • +3 (5 voturi)    
    frauda sau tzeapa (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:48)

    dana [anonim]

    sigur ca PSD, PNL se pot retrage in opozitie, asta ar dura aproximativ 7 ani pana in 2016 cand vor fi urmatoarele alegeri parlamentare dupa cele dn 2012, cand oricum Basescu va fi presedinte si va numi prim-ministrul. PNL poate avea o sansa pentru numirea unui prim-ministru, dar PSD sanse aproape nule. Din punctul meu de vedere in urmatorii ani se prefigureaza o putere de dreapta in Romania.
    Despre frauda, PSD-ul mai bine o cauta in tara acolo unde a fost campul lor de lupta. In afara granitelor miza a fost mult prea mica, pana cand s-au trezit cu aprox. 140000 votanti. Au fost luati prin surprindere de nr. mare de voturi. Voturile astea sunt reale si nu sunt manipulate, ei stiu bine asta. As spune ca n-au avut o strategie potrivita sau ca nu au furat suficiente voturi in tara, asa incat sa contrabalanseze voturile pro-Basescu din strainatate.
    Desi multi dintre voi le transmiteti celor care au votat cu Basescu, sa traiasca ei cu el, de fapt nici voi nu ati trait cu el. V-ati lovit de coruptia din aparatul de stat care este format din romani, nu din presedinti de tara.
    Acesta este motivul pt care au votat multi cu Basescu, pt proiectul de reformare a statului. Basescu nu este santajabil, motiv pt care inclin sa cred ca va pune in aplicare proiectul.
  • +2 (4 voturi)    
    Tema zilei (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:50)

    fofo [anonim]

    Arbeit macht frei!!!!
    Asta vreti voi, fascisti de stanga, psd plus lingaii vostri pnl cu tzucalarul antonescu care lustruieste la greu posteriorul lui geoana.
    Se antreneaza la greu, cu un colivar de frunte, pitziponk cu sex incert.
    De fapt, dupa cum s-a anunta in strainatate, pnl si-a schimbat denumirea in CRUCEA DE PIATRA, celebru bordel din perioada interbelica.
    pentr acesti jegosi, respectiv asa zisii liberali, ei au vocatia tradarii din 1866, debarcarea lui Cuza.
    Am auzit ca fuhrerul pnl si-a cumparat urgent un hardau cu alifie pentru necesitati DOSNICE.
    In concluzie si voi partidul bolsevic cat si limbricul liber schimbist antonescu sunteti doar niste laturi umanoide, scursori si resturi umane.
    Heil Geoana!!!
  • -1 (1 vot)    
    Sa fim realisti ! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:51)

    impartialul [anonim]

    Desi este evident de mult,videanu se face ca nu intelege.Vedeti,asta e manipulare.Nu se contesta altceva decat MODIFICAREA proceselor verbale pe traseul BEJ-BEC.De ce nu va spune videanu realitatea?.Domnilor,daca este sa spunem lucrurilor pe nume atunci sa le spunem pe toate.Nu?I-ati vazut expresia faciala cand a fost surprins de paparazzi la m.i ?Ce ziceti , Domnilor?
  • +1 (1 vot)    
    prestidigitatorilor incepatori... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:36)

    ingeru' [anonim]

    am auzit ca Vanghele i-a zis ceva lu' Geoana de morti, iar Geoana, fiind prea tanar inca de pe la revolutie, i-a zis ceva de un membru, dar cu CNP care incepe cu 3(2+1)
  • +3 (3 voturi)    
    Disperarea PSD. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:14)

    mircea [anonim]

    Disperata este gruparea Geoana din PSD si care incearca sa transmita si partidului aceasta stare.(90% din PSD recunosc rezultatul alegerilor si sunt de acord ca este nevoie urgenta de un guvern care sa gestioneze situatia).Gruparea Geoana vrea alegeri pana castiga Geoana si daca nu castiga,sa fie declarat castigator cel care a obtinut cele mai putine voturi.
  • +1 (1 vot)    
    hotul striga 'hotii!' (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:15)

    dana eugenia [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=xX5vMaD1Rsg
  • +2 (2 voturi)    
    camioanele s-au transformat in automobil (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:18)

    riddlekey [utilizator]

    asa au ajuns azi probele la CCR, pe usa din dos! Uite-te pe iRealitatea daca nu crezi!
  • +2 (2 voturi)    
    Sa ne fie mila de Geoana! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:23)

    Tania [anonim]

    Geoana il interpreteaza perfect pe Pinochio. Putin stiu insa ca legendarul personaj isi are originea in Sicilia si a fost creat ca o forma de pamflet impotriva Cosa Nostra care stapanea toata insula. Pe vremea lui Pinochio, mafia guverna in numele poporului si al saracilor devenind pe zi ce trece tot mai bogata. Saracii au ramas tot saraci si cu timpul si-au pierdut si dreptul de a mai discuta politica. Pinochio al nostru a fost creat tot de mafia de dupa 1990. Simpaticul personaj, adevaratul Pinochio nu avea cum sa stie ca undeva prin Dabuleni se va naste un personaj uman si nu unul de lemn. E adevarat ca este tot o jucarie in mana oamenilor bogati. Ar trebui sa ne fie un pic mila de el si sa-l lasam din cad in cand sa ne vorbeasca de la Cotroceni ca si cum ar fi presedinte. La asemenea saracie e bun unul ca Geoana, cu haine rosii pe post de Mos Gerila care sa minta ore intregi.
  • +1 (1 vot)    
    Transilvania (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:01)

    Fraieri comunisti! [anonim]

    Stiu tovarasii comunisto kaghebisti ce inseamna sa iti bati joc de 60-70 la suta de voturile timisorenilor, clujenilor , aradenilor si tuturor ardelenilor si bantenilor sau sunt prea prosti?

    Cum sunt prea prosti sa inteleaga, pot sa se astepte la o revolutie de proportii care ii va matura definitiv din istorie. De cand asteptam momentul...
  • +1 (1 vot)    
    SUUUPER!!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:41)

    urata [utilizator]

    asa ma gandeam si eu:)))sansele sunt nule ca si inteligenta celor care v-au votat:)))
  • -2 (2 voturi)    
    alegeri (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:03)

    votare [anonim]

    Ne asteptam la saracie si mizerie .Vai de copiii nostri .Mitocania si proasta educatie a castigat.Ca sa fie totul perfect la ministerul culturii sa-l puneti pe marele compozitor GUTA sa scrie manele pentru conducatorii iubiti.Rusine !
  • +1 (1 vot)    
    isterie provocata (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:04)

    dracula [anonim]

    cine pe cine a votat?catre unde s-au dus acele voturi?multi oameni s-au revoltat impotriva prostanacului si datorita antenei 3,nu au mai putut suporta imputitii care improscau cu noroi in basescu ,unii chiar nu voiau sa participe la vot dar vazind hienele,sacalii,viermii care vor sa puna mina pe romania s-au enervat si au plecat sa-voteze pe basescu,multumim antena 3,ducas-ar dracului de ratati
  • 0 (0 voturi)    
    PSDul a plantat probe !!!!!!!!!!!!!! (Joi, 10 decembrie 2009, 17:48)

    roman polanschi [anonim]

    Am certitudinea ca membri PD-L ,in fapt cai troieni comunisti PSDisti au plantat probe compromitatoare ,la alegeri si tot ei le au descoperit ca din intimplare .
    Cel mai clar mi s a parut generalul de politie care era mort demult si totusi l au gasit ca a votat .
    Aceasta varianta a fost pregatita din timp .
    Apropo va aduceti aminte de TELEFOANELE OTRAVITE ,opera lui raposatul la timp ,Ovidiu Musetescu ?


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri