Exclusiv HotNews.ro

Fostul sef al serviciului secret de la interne: Am blocat deocamdata articolul despre Bazac. N-o sa mai apara

de D.Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 26 martie 2009, 11:10 Actualitate | Politic

Dosarul trimis in instanta de procurorii DNA contine interceptari telefonice din care rezulta ca fostul sef al serviciului secret din Ministerul de Interne, Corneliu Serban, ii spune consulului Romaniei la Milano, Tiberiu Dinu ca a oprit aparitia in presa a unui articol care-l viza pe ministrul sanatatii, Ion Bazac, cumnatul consulului.

“Am blocat deocamdata articolul. N-o sa mai apara”, ii spune Serban consulului. Dinu i-ar fi spus la inceputul anului ca impotriva ministrului Bazac ar urma sa apara in presa un articol compromitator si ca e interesat de un numar de telefon de pe care e sunat ministrul Bazac. Serban i-ar raspunde ca nu-l poate identifica pentru ca e o cartela pre-pay.

Al doilea cap de acuzare in baza caruia DNA l-a retinut pe Ilie Cornel Serban, fostul sef al Directiei Generale de Informatii si Protectiei Interna, este “folosirea de informatii ce nu sunt destinate publicitatii si permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii in scopul obtinerii pentru sine de foloase”.

Acest cap de acuzare a fost mai putin comentat in presa, iar unele surse din Ministerul de Interne sustin ca ar fi vorba de o grava operatiune de politie politica. Cornel Serban ar fi oferit unei persoane care ocupa o functie oficiala in statul roman listinguri telefonice din care rezulta cu cine tine legatura un anumit politician. In schimbul acestor informatii, Serban ar fi ajuns seful DGIPI.


Citeste mai multe despre   






















6845 vizualizari

  • +14 (14 voturi)    
    huo (Joi, 26 martie 2009, 11:20)

    tudor [anonim]

    mama lor de securisti! se pare ca trebuie o noua revolutie ca sa-i calcam in picioare si cu bagaju facut la usa sa spunem adio acestei tari de kkt
    • 0 (14 voturi)    
      Parca era ceva cu POPOVICIU !!! (Joi, 26 martie 2009, 12:03)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui tudor

      Schemele pe care le devoalează
      dl Tapalagă
      nu mai includ in nici un fel persoana
      lui Popoviciu.
      Probabil ca băieții de la DNA au pornit la lupta
      fara sa intrebe in prealabil.
      Abia pe urma i-o fi atentionat Base ca in materie de traficat terenul BANEASA sunt adanc bagati si el si Videanu.
      Motiv pentru care s-a trecut la PLANUL B
      .....sanchi ....Bazac se temea de un articol de presa....ca si cum se mai teme cineva de aceste spanacuri.
      Basca filiera ”ex socrul lui MUTU”....care trebuie probabil schimbat din functia de consul la Milano ...eu l-as propune ca inlocuitor pe Dl Tapalaga......voi nu ?
      ...desigur pana spre seara se trece la Planul C...
      ...cu C de la Coliva....in ce fel au contribuit Cristi Chivu si Crin Antonescu la infarctul lui Dolanescu...
      • +1 (7 voturi)    
        iar ai inceput cu aberatiile? (Joi, 26 martie 2009, 12:57)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        in afara de puncte-puncte nu esti capabil sa enunti ceva inteligibil. alta afacere in care e "bagat adanc" basescu. daca ar fi sa va credem pe voi, base ar trebui sa aiba cam de 2 ori mai multi bani decat patriciu.:D
        • +1 (7 voturi)    
          Pai ast e chestiunea: disparitia lui Popoviciu (Joi, 26 martie 2009, 13:28)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui cosmin

          Terenul Agronomiei a fost praduit pe vremea cand Basescu era primar, iar finalizarea operartiunii a avut loc pe vremea lui Videanu.
          Transformarea livezii in beton nu se putea face fara acordul aluia de era primar.
          Acum este suficient de inteligibil ?
          Cu sa fara punce de suspensie, e clar ca Popoviciu a fost deja ”extras” din afacere, iar Tapalaga spune o alta poveste cu alte personaje. Asta e inteligibil ?
          Nu m-ar mira ca Basescu sa aiba deja de doua ori mai multi bani decat Patriciu, dar si daca nu are , chestia nu e relevanta.
          Important e ca poporul il iubeste asa cum se va vedea la alegeri.
          • 0 (2 voturi)    
            aici nu e problema de bani (Joi, 26 martie 2009, 15:04)

            daniel [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

            ideea este ca serviciul secret al ministerului de interne trebuia desfiintat pentru a nu se transforma in serviciul secret al PSD. in acest fel PSD putea controla in defavoarea PD-L alegerile din acest an. popoviciu a fost folosit doar ca momeala. mai mult ca sigur ca in cel mai scurt timp va fi "scapat" peste hotare, procesul va trena multi ani, baneasa investment se va imparti intre "baietii destepti" si pana la urma se va uita. dar marea "realizare" este punerea cu botul pe labe a serviciului secret al internelor si odata cu acesta si a ministrului. "restul e tacere". pentru ca alegerile nu pot fi gastigate de oricine.
          • +4 (4 voturi)    
            Mihai 2,15 (Joi, 26 martie 2009, 16:32)

            Costi [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

            mihai .si toata lumea uita ca un primar basescu sau mazare sau oprescu nu poate face absolut nimic fara aprobarea consiliului genereal sau local al unui oras comuna sau ce vreti.
            Deci primarul Basescu si primarul Videanu au semnat o hotarare de Consiliul General al Bucurestilor . Sau un primar de sector la fel . Deci aprobarea a dato Consiloiul general,municipal sau de sector .Primarul fara consiliu nu poate face nimic .NIMIc .Deci Mihai mai citeste si dupa vino inapoi sa mai comentam
          • +1 (1 vot)    
            mihai 2.30 (Joi, 26 martie 2009, 17:56)

            cosmin [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

            iar esti pe aratura. livada tinea de universitate. e ca si cum ai spune ca, daca o scoala da in locatie un teren pentru gazon sintetic si nocturna, oprescu trebuie sa contrasemneze situatia. e o idiotie.
            ca popoviciu a fost "extras" (ce tremen conspirativ, by the way) din afacere o spui tu. deocamdata nu exista dovezi intr-un sens sau altl in privinta asta. deci iti dai si tu cu presupusu', sa treaca vremea, ca tot romanu sanatos.
            si reusesti o incheiere apoteotica: "Nu m-ar mira ca Basescu sa aiba deja de doua ori mai multi bani decat Patriciu" la care, efectiv, nu reusesc sa gasesc un raspuns pe care sa-l pricepem amandoi. nivelul discutiei ma depaseste prin absurditate.
            importante ca exista si oameni ca tine, altfel ar deveni totul lipsit de haz.
    • 0 (4 voturi)    
      Pentru TUDOR (Joi, 26 martie 2009, 12:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui tudor

      ai dreptate! subscriu!
  • -5 (13 voturi)    
    Inceputul (Joi, 26 martie 2009, 11:26)

    Alexandru C [utilizator]

    La ce se astepta PSD-ul de la Basescu? Sa stea cuminte?
    A inceput batalia pentru alegeri si vanatoarea ministrilor PSD. Acum 4 ani era PNL-ul in locul lor. Va aduceti aminte? Fix aceeasi schema. :)

    Cata lipsa de imaginatie.
    • +11 (19 voturi)    
      obsedat (Joi, 26 martie 2009, 11:49)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      adicatelea basescu e vinovat pentru traficul de influenta si pentru oprirea articolelor compromitatoare; bravo vere,azi maine basescu o sa fie vinovat si pentru mortii din spitale.

      obsesia anti-base se poate transforma in boala,take care.
      • -3 (19 voturi)    
        Prietene (Joi, 26 martie 2009, 12:12)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        In caz ca nu ti-ai dat seama pana acum, Basescu e si presedinte si prim ministru si procuror DNA si prim procuror si economist si de toate.
        De aici poti trage o singura concluzie. Cine-i vinovat?

        Sunt dosare politice.
        Popoviciu a fost finantatorul campaniei lui Oprescu. Oprescu anunta ca-l sustine pe Crin Antonescu. Imediat se declanseaza scandalul.
        Prea multe coincidente nu?
        Oricum nu va pati nimeni nimic. :)
        • +6 (12 voturi)    
          amice (Joi, 26 martie 2009, 13:05)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          bruce willis in teoria conspiratiei e mic copil pe langa tine. te sfatuiesc, la modul cel mai serios din lume, sa gasesti cat mai repede relatia directa intre basescu si falimentul merryl linch, incalzirea globala, fundamentalismul arab si gemenele proaste de la indigo. sunt sigur ca omu' are origini extraterestre si asta ii permite sa coordoneze lumea fara ca nimeni sa-si dea seama de nimic. in afara de tine, evident :))
          • 0 (0 voturi)    
            Era mel gibson! dar cu restul sunt de acord! (Joi, 26 martie 2009, 21:32)

            warchild [anonim] i-a raspuns lui cosmin

            copiulul mic apare in al 6-lea simt! I see dead people!
        • +2 (6 voturi)    
          Cita meschinarie! (Joi, 26 martie 2009, 13:29)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Palaria jos in fata acestui multitalentat conducator roman!Cred ca este un geniu,
          are o gandire si putere astronomica de realizeaza,actioneaza si judeca intr-un timp record!
          Voi nu aveti nicio alta ocupatie decat sa va consumatii energia,stand la PC si sa cautati acul in carul cu fan? Nu vedeti cat de bolnave si obsedate sunt imaginatiile voastre?.
          Voi mai ganditi cumva logic sau comentati in agonie?Acest scandal a inceput ieri si cum oare ar fi reusit Basescu sa dea comanda:inapoi totul,cand el este de dimineata pana-n noapte ocupat FMI,cu sindicalistii,cu bancile,etc.?
          Nu pe bune!Daca v-ati saturat de Basescu,
          de ce nu va manifestati nemultumirea deschis,public?Este o comportare primitiva sa jignesti,sa denigrezi pe cineva in spatele unei masti!Prin aceasta modalitate dati de inseles ori sunteti lasi,ori serviti interesele de gup!
          • 0 (6 voturi)    
            Amice (Joi, 26 martie 2009, 13:48)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Victor

            care mananci furaje. Daca a aparut in presa ieri nu inseamna ca ieri s-a facut si dosarul. Tocmai de aia exista servicii de informatii ca sa aflii inainte unele lucruri si sa te pregatesti. Intelegi?
            • +2 (2 voturi)    
              Nu tot ce zboara se mananca! (Joi, 26 martie 2009, 16:37)

              Victor [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

              Eu nu ma consider amicul tau si de acea,scoate-ma de pe lista amicitiei.
              Cand am vorbit de ieri,nu m-am referit la un ieri,ci la un trecut f.apropiat!
              Daca ma numesti amic mancator de furaje,inseamna ca esti unul din acea categorie.Limbajul si fantezia ta lasa f.mult de dorit!
              Ce sa-i faci,adevarul doare!
    • +11 (13 voturi)    
      Devine plictisitor (Joi, 26 martie 2009, 12:01)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      E ciudat cum majoritatea posturilor la articole sunt pro sau contra unui partid sau altui partid. Aproape nimeni nu mai vorbeste de fondul problemei.
      Hai sa facem un exercitiu de imaginatie: toate partidele sunt la fel. Si asa eliminam politicul din discutie. Ramanem cu cativa baieti care au fost prinsi cu niste potlogarii. Simplul fapt ca am aflat de asta si tot e un plus. Se misca ceva. Poate altii or sa se gandeasca de 2 ori inainte de a face aceleasi lucruri. Nu stiu daca sunt vinovati, daca vor intra in puscarie sau nu, dar eu consider ca e bine ca SE AFLA lucrurile astea, ca se mai scutura pomul, macar un pic, chit ca nu cade decat plevusca. Pentru moment....
      • +3 (5 voturi)    
        Termopane (Joi, 26 martie 2009, 12:14)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Dragos

        De termopane aflat si?
        De matusa Tamara ai aflat si?
        De flota ai aflat si?

        Se afla si degeaba. Asta e problema. Vinovat sunt eu sau conducatorii pentru asta?
        • +6 (8 voturi)    
          Si caltabosi, si permise auto, si imobiliare... (Joi, 26 martie 2009, 12:37)

          Dragos [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Stai ca nu inteleg... Deci era mai bine daca nu aflai?
          Vinovati pentru legile care permit unui proces sa se intinda pe 2 decenii suntem toti. Si tu, si eu. In general ne place sa credem ca problema e "la ei", ca "aia" sunt de vina, dar niciodata "noi". 30% prezenta la urne? Le-am confirmat alesilor ca ce fac, fac bine :). Sau ca nu ne pasa. Suntem sictiriti de conducatori si politicieni dar nici nu facem mare lucru. In schimb stam pe gard si suntem fini observatori ai politicii.
          • 0 (0 voturi)    
            hai sa facem ceva (Joi, 26 martie 2009, 12:59)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Dragos

            incerc sa vorbesc de o realitatea - alta decat cea in care chinuiti si stresati alergam dupa bani, obiecte si alte lucruri ce avem impresia ca au importanta pentru noi.

            Cei care fac aceste abuzurile sunt niste oameni in esenta lor nefericiti - indiferent ce poseda acum si cata putere avem noi impresia ca au.

            sunt exact ca si noi - musculite in realitatea asta.
            Daca realitatea o facem ca de caca - vezi Nigeria and stuff - devenim musculite de caca, daca realitatea este mai clara, mai blanda, mai frumoasa - vezi Suedia, Olanda... - parca si noi suntem alfel, mai frumosi, mai intelepti, mai linistiti, mai vii...

            Eu i-as lasa sa se imbuibe pana crapa. Sa le dam vole sa faca abuzurile astea si sa nu ii mai judecam - sa ii lasam sa se judece singuri caci o fac chiar in acest moment. Sa isi umfle egourile pana vor plesni daca vor - poate numai asa vor ajunge si ei sa se accepte ca indivizi - cand vor da de capatul povestii.

            vreau sa nu ii mai judec si incerc sa nici nu ii mai observ - caci sunt atatea lucruri de facut in viata asta si ne pierdem vremea cu nimicuri ... nimicurile altora
          • 0 (2 voturi)    
            Chinuie-te un pic (Joi, 26 martie 2009, 13:08)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Dragos

            Nu am zis ca nu e bine ca s-a aflat. degeaba s-a aflat daca nu s-a intamplat nimic. Ca se afla sau nu se afla rezultatul este acelasi. Asta e problema.
            La vot am fost intotdeauna asa ca nu m-ai prins.

            Eu nu ma consider vinovat ca avem o tara plina de bovine care se lasa prostite de vorbe si voteaza cu X sau cu Y pentru 1l de ulei si 1 kg de zahar.
            Daca incerci sa le deschizi ochii sar pe tine. Dovada prostiei din tara asta se poate observa si in comentariile unora la articole.
          • 0 (2 voturi)    
            Perfect,Dragos! (Joi, 26 martie 2009, 13:43)

            Victor [anonim] i-a raspuns lui Dragos

            Partizanii au luptat mereu ptr.ceva,dar in realitate nici ei nu au stiut ptr.ce !
            Talentul nostru este sa ne delapidam de orice vina si sa aratam cu degetul vecinul perplex.
            Daca Alex.C,detine atatea informatii si atatea prejudicii,nu-mi ramane nimic altceva de ales decat sa-l cred un fantezist cu o imaginatie bogata,dar si subreda sau un mercenar de serveciu!
        • +2 (2 voturi)    
          faina tehnica (Joi, 26 martie 2009, 14:37)

          veninusrl [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          toti e da vina, toti e nenorociti, nu putem face nimica, noi suntem neputionciosi!

          mai plangem olecuta pe soarta noastra si ei isi vede de hotiile lor si uite asa am incalecat pe-o sa si voi ati mai inhitit o galusca!

          alexandru, omule, e f bine ca s-a aflta de termopane si de matusa tamara, uite la aditza fostul premier minune, mai are el vreo sansa sa catindeze la presedentie? dpdv politic e la un pas sa fie terminat, oricum este, dar il mai tin unele televiziuni inbrate (te las sa ghicesti care :)) )

          ar fi f bine ca nenorocitii care au furat in ultimul hal romania sa plateasca cu zeci, sute de ani de temnita ca sunt multi, in frunte cu bunicuta, dar daca avem o justitie putreda, vezi coana costiniu, nu inseamna ca nu serveste la nimic informatia!
  • +5 (5 voturi)    
    bazac (Joi, 26 martie 2009, 11:48)

    lulu [anonim]

    Uite dracia -dracului cum se leaga lucrurile !
    Deci, Bazac-ministrul ploilor( al sanatatii) , care noroc cu Raed ca stie despre ce e vorba in domeniu , a "adus" Ferrari in Romania !Buuuun,dar cine dracu a stiut ca cumnatu' lui este tocmai consulul Romaniei in Italia ?? Nea Dinu asta, o fi mijlocit el ceva in treaba cu Ferrari , sau este numai o parere de-am mea ?!
    Oricum ,sa ajungi de la dealer auto super-scumpe
    la ministru, e o treaba care numai la romanica e posibil!! Haaaaai Rrrromaaaaaaania!!
  • +3 (7 voturi)    
    teatru (Joi, 26 martie 2009, 12:00)

    eugen [anonim]

    Teatru si circ... In timp ce dragii conducatori ne vand ca pe niste oi ce suntem, prin semnarea actelor prin care ne angajam sa platim TOTI pentru greselile unora, ne mai arunca si o piesa de teatru. Poate uitam, poate nu ii vedem in fundal tragand sforile. Treziti-va, oameni buni!
  • +3 (3 voturi)    
    Bun (Joi, 26 martie 2009, 12:00)

    Boby [anonim]

    acum sa scoata DNA-ul articolul compromitator, ca sa stim si noi,nene Iancule!
    • +2 (2 voturi)    
      da (Joi, 26 martie 2009, 12:48)

      PaulR [utilizator] i-a raspuns lui Boby

      De ce crezi neaparat ca DNA are acel articol? Ei au interceptat o convorbire in care se spunea ca un articol a fost blocat de la aparitie. Nu stim daca in convorbirea telefonica Serban i-a spus lui Dinu si despre ce ziarist si articol e vorba.
      Si eu sper sa iasa la iveala, cine stie despre ce alte magarii ale astora mai aflam.
  • +7 (7 voturi)    
    another side (Joi, 26 martie 2009, 12:03)

    Weather [utilizator]

    Si articolul chiar nu a aparut.De unde se vede ca pina si un prapadit de consul are putere asupra presei romine.A intregii prese.Atit despre libertatea presei.Culmea ca exista chiar jurnalisti care cred in ea.Sau poate doar se prfac...
  • +2 (2 voturi)    
    Caracatita (Joi, 26 martie 2009, 12:25)

    gogu [anonim]

    Ati uitat in acest cerc o persoana foarte importanta in economia alegerilor de la toamna :
    Persoana respectiva este bun prieten din copilarie cu domnul Dinu , consulul , si mai mult este nasul lui Mutu si al Alexandrei fosta Mutu : prostanacul Mirciulica.
  • 0 (6 voturi)    
    interesant (Joi, 26 martie 2009, 12:26)

    directia 5 [anonim]

    cum a reusit Serban sa blocheze articolul din presa ?a folosit reteta traditionala-pesches,ciubuc,mita,etc,-sau mijloace specifice servicilor secrete-ofiteri acoperiti,intoxicatie sau santaj ? cert este ca firul rosu al acestei afaceri strabate si 'Casa Presei Libere'-acum 5 ani TVR a prezentat un reportaj cu viloiul lui Bacanu din inima padurii Baneasa,poate asta s a fie si explicatia virulentei cu care Bacanu ataca guv.Boc si pe pres.Base-cum naiba odata cu 'privatizarea' presei numarul cazurilor de coruptie in care jurnalisti sunt amestecati a crescut proportional cu 'cifra de afaceri'
    Toata afacerea miroase a fortare a psd-lui de a iesi de la guvernare si de al responzabiliza pe base pt asta
  • +5 (5 voturi)    
    aberatii (Joi, 26 martie 2009, 12:59)

    PaulR [utilizator]

    Ma doare capul cand vad ce se intampla in tara si cand citesc unele din comentariile de mai sus.
    Nu e indeajuns ca e plin de corupti prin institutiile statului, mai trebuie sa se gaseasca si altii care sa denatureze ce se intampla.

    Se pare ca daca e prins cineva ca a calcat pe rosu nu trebuie sa cerem sa fie aplicata legea ci trebuie sa ne intrebam de ce o aplica cei care o aplica. Gata, Popoviciu, Serban, Dinu cu mizeriile lor nu mai sunt vinovati; adevaratii vinovati devin prin minune procurorii DNA si Basescu.
    Unii se mai fac ca nu inteleg ca e vorba de doua chestiuni - urmarirea a pornit de la cazul Popoviciu si Baneasa si in timpul urmaririi s-au descoperit si mizeriile legate de consulul Dinu si ministrul Bazac.

    Mi-e sila, sila, sila de toti cei care ii apara pe corupti si incearca sa denatureze faptele.
    • 0 (0 voturi)    
      Paul, eu am inteles ca a pornit de la Popoviciu (Joi, 26 martie 2009, 13:50)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui PaulR

      Sunt de asemenea sigur ca anchetarea lui Popoviciu e infinit mai complexa, cere mai mult timp, mult, mult timp...
      *
      Pot sa accept și ideea din articolul domnului Tapalaga ca avem in derulare o actiune
      punctuala a DNA care a dorit sa demonteze o fraudă ”conexa ” mega afacerii Baneasa .
      *
      Sunt de asemenea de acord cu tine
      ca , odata ce va fi dovedita,
      conexiunea Corneliu Serban - Dinu- Bazac
      ar avea caracteristicile unui lant al coruptiei.
      OK ...in lanturi cu ei....
      *
      Ce nu inteleg eu e - care e rostul plimbării la tribunal a lui Popoviciu si a aluia care era sef la Agronomie, daca vremea procesului lor
      inca nu s-a implinit.
      *
      De-a ziceam ca poate totusi s-a implinit,
      dupa care cineva i-a convins pe DNAși s-o lase mai moale.
      *
      Sau aia doi au fost plimbati in scop de circ ,
      ca sa ne emotionam noi, papagalii .
      • +1 (1 vot)    
        nu (Joi, 26 martie 2009, 15:35)

        MihaiG [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

        Nu au fost plimbati in scop de circ. Vezi ca mai este un articol pe site care iti spune de ce judecatoare au fost eliberati respectivii.

        Pentru mine nu DNA, care in conditiile de coruptie institutionalizata existente in tara isi face totusi treaba, este problema, ci acei judecatori prieteni cu infractorii si nu cu legea.
  • +1 (1 vot)    
    Cine-i persoana? (Joi, 26 martie 2009, 13:34)

    dl K [anonim]

    "Am blocat deocamdata articolul despre Bazac. N-o sa mai apara"

    Ok, l-a blocat. Insa ar fi foarte interesant de aflat cine este ziaristul/seful de ziar care a fost platit pentru asta(sa nu publice un articol).

    Normal ar fi ca un ziarist sa fie platit pentru ce sau cum scrie, nu pentru ce NU scrie, sau ca sa NU scrie, ca asta imi miroase a santaj si cred ca se pedepseste.
  • 0 (2 voturi)    
    mda (Joi, 26 martie 2009, 14:31)

    veninusrl [anonim]

    tu tre sa fi mamaomida (un fel de taratoare? daca e sa ne referim la regnul animal...) ca prea le stii pe toate!
  • 0 (0 voturi)    
    NU aveti suflet... (Duminică, 17 mai 2009, 15:41)

    Eu [anonim]

    De ce vorbiti voi urat de tati? de unde stiti voi cat de vinovat este el?NU ESTE DELOC!!!!.....as vrea sa va cunosc pe toti si sa va uitat in ochii mei sa va explic eu cum e familia mea si ce am patit eu citind cometariile voastre...voi credeti ca mai sunt un copil normal dupa ce citesc ca vreti sa il calca-ti pe tati meu in picioare? sa va fie rusine......as vrea sa treceti prin ce am trecut si eu!....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică