Dragnea, despre ocolirea legii care ii interzice sa fie premier: "Atat timp cat Legea 90 e in vigoare, imi va fi foarte greu. Cautam o cale legala"

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 16 decembrie 2016, 17:05 Actualitate | Politic

Liviu Dragnea
Foto: Hotnews
Liviu Dragnea a declarat, vineri, la Alexandria, ca, atat timp cat Legea 90/2001 va fi in vigoare - cea care interzice unei persoane condamnate definitiv sa fie membru in Guvern, lui ii va fi foarte greu, iar social-democratii cauta in prezent o posibilitate legala in acest sens, relateaza News.ro.

"Functia de presedinte de partid si functia de prim-ministru detinuta de un singur om reprezinta o incarcatura foarte mare. Din acest motiv, daca vreodata se va mai ajunge la aceasta situatie, partidul si cel care este in functia de presedinte trebuie sa cumpaneasca foarte bine daca e corect sau nu, daca este eficient sau nu, daca este periculos sau nu. Lucru care se va si intampla in perioada urmatoare", a afirmat Dragnea, intr-o conferinta de presa.

Presedintele PSD a mai spus, referitor la legea 90/2001, ca social-democratii cauta o posibilitate legala care sa ii permita sa fie premier, in conditiile in care a fost condamnat cu suspendare in dosarul Referendumului din 2012, scrie News.ro

"Legea 90 are o prevedere din punctul meu de vedere profund neconstitutionala pentru ca de fapt se vorbeste despre abolirea unui drept fundamental, dreptul de a fi ales. Atat timp cat acea lege e in vigoare, mie imi va fi foarte greu. Sau cel putin pana acum nu am gasit o cale prin care sa cred ca se poate depasi. Mai cautam. Pana cand o sa mergem la consultari (cu presedintele Klaus Iohannis - n.r.) o sa vad daca exista vreo posibilitate legala sau nu. Cat e in vigoare, mie imi va fi foarte greu. Nu am gasit o cale sa cred ca se poate depasi. O sa vad daca exista o posibilitate legala sau nu", a subliniat Dragnea.

Presedintele PSD a mers, vineri, la Alexandria, pentru a primi certificatul de deputat de la Biroul Electoral Judetean din Teleorman.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

19473 vizualizari

  • -56 (74 voturi)    
    singura solutie (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:07)

    Francisc 1 [utilizator]

    schimbati legea si asumati-va asta , nu mai umblati cu fofarlica , ca iohanis ca brusselu ca masa ca tasu , aveti majoritate , folositi-o!
    • +55 (63 voturi)    
      corect (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:41)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Prostimea v-a ales, faceti ce va taie capu' acu,.

      Sper sa ii beliti puternic pe alegatorii vostri ...
      • -21 (33 voturi)    
        Mai, nu sunt un simpatizant PSD (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:16)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        nu i-am votat niciodata dar ce face acest Iohannis acum este dezgustator. Deci a descoperit ca Base si Tariceau sunt frecventabili ca are nevoie de ei sa faca o majoritatea de stransura dupa tot ce au facut astia doi ? Omul e natang complet iar prin comparatie cu el Dragnea chiar pare un om serios. Nu stiu ce va face PSD in urmatorii ani la guverare dar sunt absolut convins ca Iohannis e un cadavru prolitic. A dovedit ca n-are principii, n-are logica, n-are niciun fel de empatie, un ignorant total. Parerea mea e ca e mai slab chiar decat Constantinescu. Daca va avea tupeul sa candideze impotriva lui Dragnea, pai vad un rezultat de 70-30 pentru Dragnea.
        • +17 (23 voturi)    
          Si ce-ai vrea sa faca, sa stea ascuns? (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:13)

          Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          UMDR+PMP+PNL+USR ar putea avea majoritatea.

          PSD nu are majoritatea, au doar 47% deci depind de un alt partid, fiecare trebuie sa se lupte sa faca o majoritate.

          Johannis e venit de la PNL deci e normal sa vrea o majoritate cu fostul lui partid, la fel au facut toti Iliescu, Constantinescu, Basescu doar ca n-ai aflat tu pt ca nu exista atunci Antena 3.
          • -3 (9 voturi)    
            eşti total lipsit de logică (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:25)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

            ca să nu spun că şi de eleganţă politică.
            În lumea civilizată învinşii îşi recunosc înfrângerea şi felicită câştigătorul. Doar prin lumea a 3-a mai găseşti ca la noi două tabere ce se urăsc reciproc de moarte şi ar recurge la orice murdării doar pt. a fi ei câştigătorii.
            Odată că partiduleţele îşirate de tine nu fac nici măcar 40% împreună, iar Iohannis, chiar provenit din pnl, s-a lăudat în campania lui că nu va face ce a făcut băsescu, adică să rupă ţara între ai lui şi ceilalţi...
            • +2 (6 voturi)    
              ai vazut alegerile din SUA??? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:49)

              Kivek [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

              daca PSD nu are majoritatea adica peste 50% insemna ca ceilalti o au, e logica elementara

              PSD nu are majoritatea, are doar 45.5% din voturi iar cu distribuire are 47% deci trebuie sa faca alianta cu alt partid.

              daca PSD are 47% insemna ca ceilalti au 53% deci pot guiverna fara PSD

              si un SUA oamenii sunt foarte divizati, e normal.
              • +4 (4 voturi)    
                Sunt uitati aproape totdeauna (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:28)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

                cand se fac calcule cei 18 (ma rog, acum sunt doar 17) parlamentari ai minoritatilor, altele decat cea maghiara.

                PS. De obicei astia merg cu majoritatea, dar uneori mai sunt intorsi din drum de Presedinte, mai ales daca se implica. In 2009, dupa ce au plecat pesedistii din guvernul Boc, Basescu a tras sa-i convinga, fiindca Pambuccian era cu PSD-ul.
                • -4 (4 voturi)    
                  Pambuccian este un om de jos pălăria... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:42)

                  vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  acum mai mulţi ani, el a fost autorul desfiinţării taxelor vamale pentru domeniul IT...
                  dacă acum frecaţi toti menta pe facebook, de pe pc, tablete sau telefoane, fără ca aceasta să vă producă o gaură serioasă în buzunar, lui Pambuccian trebuie sa-i mulţumiţi...
              • -4 (4 voturi)    
                wrong ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:38)

                vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

                suma nu este niciodată perfect 100%, ceva procente se pierd mereu pe drum, iar în al doilea rând, ALDE (cu care am şi votat) nu va face niciodată alianţă cu /// din pmp sau din aripa pdl a pnl...
        • -3 (7 voturi)    
          Constantinescu nu a fost un preşedinte slab, (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:19)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          doar comparaţia cu toţi ceilalţi 4 tirani te poate face să ai astfel de viziuni.
          Sunt de acord cu tine că Iohannis este lipsit de orice fel de morală, dar nu văd ce rău ţi-a făcut Tăriceanu. Doar dacă ai plecat urechea la propaganda plină de lături dar total fantezistă a băsiştilor.
          • +3 (5 voturi)    
            Spui prostii ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:09)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

            Cum sa nu fie un presedinte slab ?

            Fie si numai faptul ca nu s-a sacrificat sa candideze pt a-i ajuta pe taranisti sa faca pragul la parlamentare in 2000 si arata cat de slab, egoist si lipsit de viziune a fost ca Presedinte !

            PS. Misto alaturarea : ..."propaganda plina de laturi dar total fantezista..." !
            • -3 (3 voturi)    
              tocmai renunţarea la a cere al doilea mandat (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:45)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              l-a ridicat în raport cu ceilalţi "ciolănişti", făra principii dar dornici doar de avantaje...
            • 0 (0 voturi)    
              Un comentariu bun (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:36)

              Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              e bine ca reamintesti ce-a facut, de fapt ce n-a facut Constantinescu. Dar taranistii, fara Coposu, au adus in guvern o coruptie nemaivazuta inainte de CDR, sa stii, din pacate. Au fost o adunatura de aventurieri care au avut in comun cu PNT numai numele.
        • +9 (13 voturi)    
          La ce sa candideze Dragnea? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 8:30)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          La cel mai tanar politician in puscarie? Va avea in scurt timp o noua condamnare si de data asta nu mai e cu suspendare. Intre Dragnea si Iohannis, desi Iohannis a dezamig, il voi vota mereu pe al doilea.
        • 0 (6 voturi)    
          prost (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 9:50)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Rar se poate vedea pe aici atata prostie...
      • +9 (17 voturi)    
        ! (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:31)

        CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        E mult mai simplu. Sclavul ala care a fost Prim Ministru a zis ca trimite legea la CCR. CCR-ul care e plin de bolsevici pesedisti o sa rezolve problema. Deci?
        Ce sa va fac, daca ati stat acasa si ati votat pe Facebook, aia primiti!!!
        • +12 (16 voturi)    
          problema e tupeul...nesimtit (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 2:21)

          Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

          el nu vede aceata limitare a 'dreptului' doar prin aparitia defectuoasa a legii care nu il exclude dintr-un grup infractional. pai tocmai asta e problema. e algerea ta sa devii infractor si e dreptul nostru de a nu avea lupul paznic la stina si din pacate este pe viata cum e in toate statele civilizate din lumea asta. a se vedea aplicatiile in america de exemplu care te intreba pe sleau pina si daca ai un o amenda auto. ti se fac background screen (de ce s-ar mai face nu daca ai 'dreptul' de a fi angajat?). Dragnea ca un infractor ce e cu toata gasca lui doar incearca sa zica ca daca legea nu-i interzice sa voteze de ce i-ar interzice sa fie ales? pai in cazul de fata se pare ca au fost prea blinzi ca aceea casa nu e facuta din salariu. apoi merge mai departe daca am dreptul sa fiu ales pai atunci sa fiu prim ministru se impune. hai frate ca tu te crezi in teleorman.
        • -2 (8 voturi)    
          pe vremea când CCR era plin de băsişti (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:27)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

          îţi convenea, nu?
          eşti mizerabil.
          • +1 (1 vot)    
            Amicul tau Toni Grebla era basist? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:38)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

            cine respecta legea si dreptatea era basist? Ce cauti aici, nu prea inteleg.
        • 0 (0 voturi)    
          eu am viotat (Luni, 19 decembrie 2016, 11:00)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

          Am votat si acum si la presidentiale, acum 2 ani cind am stat la coada 8.5 ore, desi nu traiesc in tara asta de turkish delight .

          Romanii trebuie sa primeasca ceea ce au votat, stapini care sa ia pielea de pe ei ..
      • -1 (9 voturi)    
        omul le cerea sa aiba cojones (Vineri, 16 decembrie 2016, 22:38)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        si sa isi asume pe fata ce vor...
      • +8 (12 voturi)    
        ... (Vineri, 16 decembrie 2016, 22:50)

        Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Stiti cum fac americanii fact checking cu tot ce spun candidatii lor ? Cum ar fi un site de fact checking romanesc ? Toate promisiunile facute de alesi (format video daca se poate) si langa ce au facut sau au declarat ulterior (la fel , format video de exista). Eventual , adaugat CV la fiecare din ei , declaratie de avere , etc. Ar fi al dracu de util site-ul si cred ca ar scoate in decor cateva nume . Nu stii cu cine votezi ? Te uiti si vezi cine , ce , cum . Asta e singura noastra sansa , sa oferim informatie curata si sa re-educam politic oamenii fara a ii mai certa elitist pentru alegerile facute . Nu o fac din rea vointa , atat pot .

        Daca vrea sa se bage cineva in proiect mail catre nunquamr@gmail.com . Hai sa facem ceva , nu doar sa vorbim .
        • +6 (8 voturi)    
          Sunt curios ce a spus candidata (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 5:28)

          nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

          pt Ilfov de pe locul 1?
          Asa ca să-i poți face un checking...
          Pițipoanca lui naș pantelică.
          • -3 (5 voturi)    
            ... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:15)

            Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui nick24

            La domnisoara lu Pantele nu conteaza ce scoate pe gura ci ce face cu ea . Cu gura adica. Si sa fiu suficient de explicit incat sa nu ma blocheze domnu` moderator , vorbesc de gesticulatie si mimica faciala , evident.

            PS.Sper ca nu ti-am lasat senzatia ca sunt PSD-ist cumva ...
          • +1 (7 voturi)    
            aia are MBA Monika Lewinsky (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:15)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nick24

            cu specializarea DOLBY Hidrant Suction Source
        • +1 (5 voturi)    
          ideea e bună dar cred că poate funcţiona (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:31)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

          doar la un electorat pragmatic cum este cel american.
          În cazul electoratului nostru, care în majoritate votează visceral iar nu raţional, este puţin probabil să funcţioneze.
      • +7 (9 voturi)    
        problema e (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:47)

        csergiu [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        ca ne vor belii si pe noi care nu i-am votat !
        • -3 (7 voturi)    
          poate că nu. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:33)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui csergiu

          vom trăi şi vom vedea.
          În orice caz, nici un fel de politică nu poate fi mai dezastruoasă decât austeritatea pe care Cioloş dădea semnale vădite că doreşte să o practice.
        • 0 (0 voturi)    
          Problema e ca nu J infinitiv cu 2 i (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:40)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui csergiu

          .
      • -2 (8 voturi)    
        eu sper să fii tu cel belit. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:14)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        .
      • +2 (2 voturi)    
        sa ne implicam pe toate caile posibile..... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 8:09)

        TRABI [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Da , dar pentru prostime ne beleste pe noi mai tare .....
    • +23 (35 voturi)    
      genial (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:54)

      csergiu [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      dupa logica ta sa schimbe legea si sa -si puna mandat de 50 de ani, ca tot au majoritate nu?
      • +14 (20 voturi)    
        Nu ati inteles ! (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:01)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui csergiu

        eu zic ca daca borasti pe strada , iti asumi ! daca dracnea vrea prim ministru sa-si dea arama pe fatza!
      • -1 (3 voturi)    
        pt. mandat de 50 de ani ar trebui să umble (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:34)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui csergiu

        la constituţie, iar aia se modifică prin referendum.
        Aşa că lasă fanteziile.
    • +16 (24 voturi)    
      Dragnea a zis de multe ori ca NU schimba legea 90 (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:01)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      PENALII din PSD nu pot sa aplice legile romaniei in functie de cum le convine lor iar cand nu le copnine sa o schimbe.

      pricepi?
      • +6 (18 voturi)    
        Majoritatea a votat (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:56)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        în cunoștința de cauză să fie condusă de hoți deci, prin deducție, chiar dorește modificare legii.
        • +11 (23 voturi)    
          FALS !!!! PSD nu are majoritatea (Vineri, 16 decembrie 2016, 20:08)

          Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          PSD are 45.5 % deci NU are majoritatea
          • 0 (6 voturi)    
            raportat la toţi ceilalţi are majoritate (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:39)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

            relativă, iar împreună cu ALDE are majoritate.
            Ce facem acum, modificăm şi aritmetica după cum ne convine politic?
            • +2 (6 voturi)    
              mai omule, majoritatea e 50% nu 47% (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:51)

              Kivek [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

              alianta de partide care face 50% are majoritatea, nu partidul care are 47%

              47% NU E MAJORITATE, pricepi?
              • -1 (1 vot)    
                şi care e majoritatea aia cu peste 50%? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:53)

                vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

                ? ? ?
          • +2 (6 voturi)    
            de LEGEA TICU-PROCLAMATIA DE LA TM (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:17)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

            nu se vorbeste aici ? P$D este o Miscare Ilegala Bolshevika - are in Frunte un Bolshevik de Nea Nelu, conginuator al idealurilor URSS - coruptie, jaf ,minciuna
            • -3 (3 voturi)    
              dacă eram în anii '90, eram de acord cu tine... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:57)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              jos palăria pt. ce a încercat să facă Ticu Dumitrescu...
              doar că în secolul ăsta, bolşevicii sunt deja demult sub pământ, iar acum bătaia e pe taxe / bani, nu pe bolşevismul de mult decedat...
        • -1 (3 voturi)    
          dacă tu afirmi că X este hoţ, (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:38)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          nu este obligatoriu ca toată lumea să fie de acord cu tine, mai ales dacă tu susţi un hoţ si mai mare...
      • +2 (8 voturi)    
        dar cu referendumul cum ramine? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 3:28)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        ma mir ca cineva nu poate explica de ce nu se aplica votul de la referendu; inteleg ca e consulativ dar nu si decizional ca Brexit sau numai la ei se pune?. nu sint interese inteleg, dar cale de a porni procesul trebuie sa exite chiar daca nu vine de la cel care a initiat. cum sa facem mai? chiar nu e nimeni destept de la drept, un student ceva care sa ne lamureasca?

        cititi aici, noul parlament nu prea are legalitate in plus toti fostii parlamentari trebuie sa returneze banii si sa nu beneficieze de alte avantaje obtinute ca rezultat al alegerilor:
        http://www.romanialibera.ro/politica/institutii/curtea-constitutionala--romanii-au-cerut-300-de-parlamentari--a-fost-incalcata-vointa-poporului-287311
        • 0 (4 voturi)    
          NUMAI Strada il Va duce la M.O (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:18)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          si ar trebui sa ne organizam pe 22.12.2016 sa implementam referendumul !
          • -2 (4 voturi)    
            da, pe 22 majoritatea românilor "implementează" (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:59)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            sarmale & cozonaci...
      • +4 (8 voturi)    
        Daragnea a dat anunț, caută solutia (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 5:32)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        dacă vine cineva cu ea, il face viceprim-ministru.
      • 0 (4 voturi)    
        legile sunt făcute tot de oameni, (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:36)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        unele dintre ele sunt chiar foarte proaste sau pline de chichiţe speculative pt. avocaţi.
        Orice pe lumea asta este perfectibil.
    • +14 (28 voturi)    
      Nu va duce mintea (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:43)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Penali sunteti, penali muriti!

      Iohannis v-a zis verde in fata: si daca abroga legea tot nu-l pune. Cam asta nu intelegeti voi, ca el e seful. El desemneaza.
      Omul a zis: si daca nu era legea, tot nu-l numea. Condamnarea este condamnare.

      Nu aveti niciun pic de onoare. V-ati vandut sufletul!
      • 0 (6 voturi)    
        care ar fi onoarea aia? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:46)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

        să ne uităm în gura unuia care nu este penal doar datorită unor sforării abjecte din justiţie (şi-a însuşit case prin uz de fals, ceea ce este caz penal, nu civil !) cum cataloghează aiurea pe alţii drept penali? Pe Dragnea, condamnat politic pt. referendum, pe Tăriceanu, care este doar cercetat (tot pe o făcătură politică specifică dna-ului), etc.
        Aşa preşedinte, mai bine luaţi-vi-l acasă ăia care l-aţi votat acum 2 ani...
    • +10 (18 voturi)    
      Prim ministru infractor ! (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:06)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Doi ani de puscarie condamnare! Definitiva!
      E bine sa avem un infractor PM ? (intrebare pt "Francisc 1" si Dragnea)
      • +7 (17 voturi)    
        pai de ce (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:32)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        ca 49% din vietuitoare au spus ca e ok sa furi si sa fi imoral ! asta e fibra " poporului" asta , dac ortodox de 2000 de ani , ce ne suparam asa tare?
        • +9 (17 voturi)    
          Mai precis (Vineri, 16 decembrie 2016, 20:59)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          18% din cei cu drept de vot. Vreau să zic, stâng de vot.
          • +2 (2 voturi)    
            Iar 60% au zis ca-i doare-n dos (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:24)

            Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            asa ca, despre ce vorbim? Asta au vrut, asta vor avea, doar e democratie. Noi astilalti, trebuie sa ne hotaram daca mai vrem noi sa facem parte din tara asta si asta e.
        • -2 (4 voturi)    
          eşti ungur ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:47)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          ?
      • +2 (12 voturi)    
        E chiar foarte bine să avem un PM hoț. (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:48)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        Peste patru ani de guvernare hoțească, cui crezi că-i mai arde să voteze hoții? Cui pe cui se scoate!
        • +9 (15 voturi)    
          Din păcate (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:38)

          bogdanrech [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          O să-l voteze şi peste 4 ani, stai relax. Văd că încă nu-ţi dai seama de cantitatea de prostie din ţara asta. Tot ăştia 3 milioane o să-l voteze, împreuna cu cei 60% de ignoranţi.Au furat 27 de ani! Ce te face să crezi că 31 de ani sună mai special?
          • -3 (9 voturi)    
            clar asta se va intimpla si stii de ce? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 2:23)

            Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrech

            basescu si antenele au indobitocit populatia si hai sa fim realisti cunosc tineri care o freaca numai in excursii si voteaza psd la greu.oare de ce? e viata usoara ba...si prosti sa fim noroc sa avem....
            • +1 (5 voturi)    
              coada vacii (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 9:56)

              Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

              Ce-are coada vacii cu stampila prefecturii !? Chiar daca nu-ti place Basescu, mic, chel si un pic chior, ce-are comun cu "antenele"!?
            • +1 (3 voturi)    
              Vezi ca ai gresit (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 10:43)

              FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

              Voiculescu il cheama pe ala cu antenele si indobitocirea...
            • -1 (1 vot)    
              corecţie : (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:04)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

              băsescu & b1 & evz & realitatea au prostit...
          • +1 (5 voturi)    
            păi dacă voi "deştepţii" staţi acasă... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:49)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrech

            în loc să votaţi, de ce dracu vă mai plângeţi după aia? s-ar chema că nu vă pasă...
          • -1 (1 vot)    
            Încrederea în oameni (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 10:02)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrech

            este suficientă pentru ca un lider să reușească să aducă progres structurii care o conduce. Pe de alte parte, lipsa de încredere în oameni, adică în prostie, în nesimțire, în hoție, etcetera, duce la regres indiferent cât de profesionist ești. Alegerile tocmai încheiate au fost despre încredere, s-a văzut clar că hoții au încredere în munca romănilor, iar comentatorii cinstiți ce susțin tehnocrații n-au încredere mai de loc.
        • -1 (5 voturi)    
          păi pe băsescu nu l-aţi votat a 2-a oară? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:47)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          ?
        • 0 (4 voturi)    
          sunt impotriva normalului .... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 8:23)

          TRABI [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          nu vor apuca patru ani , maxim un an ...... 2015 se va repeta....
    • +7 (15 voturi)    
      Legea modificata :daca esti penal,esti eligibil... (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:33)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ......sa conduci populatia ce ti-a dat votul !
      • 0 (4 voturi)    
        Ar putea chiar sa mearga si mai departe. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:27)

        Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

        Ar putea sa scrie in lege ca esti eligibil numai daca esti penal, ca sa fie clar pentru toata lumea.
        • 0 (4 voturi)    
          Precis ca la ei in Partid au un astfel de (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:22)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Simona_Srb

          Cod sau Indrumar sau cum i-o zice !
    • -1 (3 voturi)    
      nu se va intampla...... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 8:02)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      pe pustii , cum zic babele .... un pasaj scurt va avea psd.....inselaciunea si minciuna nu tine...
    • +2 (4 voturi)    
      Scrie undeva ca e musai sa fie premier ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 10:39)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Singura solutie, colega, e sa nu se bage. Discutam aici ca si cum ar fi obligatoriu ca Dragnea sa fie premier si nu stim cum s-o sucim sa rezolvam problema din pdv legal. Sigur, ar mai fi existat solutia ca Dragnea sa nu fi fost un hot, dar asta s-a dus...
    • +1 (3 voturi)    
      Premierul este numit, nu este ales (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:17)

      neagoe [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Dragnea se scalda in aberatiile Haznalei3. Domnia sa nu a fost lezata in niciun fel. A fost ALES si si-a exercitat dreptul de a ALEGE.

      In Constitutie scrie ca Presedintele NUMESTE prim-ministrul. CABINETUL acestuia este apoi VALIDAT de Parlament. NICIUNDE nu se spune ca Prim-ministrul este ales. Deci orice contestatie la CCR CADE!
      • -3 (3 voturi)    
        da, dar nu numeşte pe oricine i se (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:08)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

        scoală lui...
        • +1 (1 vot)    
          :-))) ... BA DA! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:11)

          neagoe [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          Daca niciun partid nu are 50%+1, Presedintele numeste pe oricine are el chef. O stie si Dragnea, o stie si Bariceanu.

          :-)))))

          Doar legea aia care ii interzice lui Dragnea calitatea de ministru ii limiteaza lui Johannis optiunile.

          :-)))))
  • -23 (39 voturi)    
    calea legala e foarte simpla: (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:09)

    bancher [utilizator]

    ABROGI LEGEA. Nu are sens sa ocolesti o lege, daca esti la putere si o poti abroga.
    Problema este ca va trebui sa iti asumi abrogarea, existand riscul (mare) ca electoratul sa te taxeze puternic la urmatoarele alegeri pentru abrogarea acestei legi.
    • +18 (28 voturi)    
      haha (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:37)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      sa il taxeze la urmatoarele alegeri? pai electoratului nu i-a pasat acum ca e penal, ba chiar l-au votat cu miile. mai mult, pun pariu ca majoritatea votantilor psd nu ar avea nici o problema cu abrogarea legii. sunt multi aia care il considera nevinovat, ca e normal ce a facut
      • -2 (6 voturi)    
        deşi nu am votat psd (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:51)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

        mie prea puţin îmi pasă de catalogarea "penal" venită dinspre nişte entităţi mai mult decât dubioase precum Iohannis sau Kovesi.
    • +5 (11 voturi)    
      electoratul uita pana peste 4 ani (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:50)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      .
    • +6 (16 voturi)    
      nu cred ca o va face (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:43)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      e destul de smecker dl. niculaie liviu. sau, liviu niculaie.
      deci, dupa conf. de pressa de azi, din alicsandria de domicililu, am inteles, a fost foarte citibil, ce urmareste.

      nu'l intereseaza jobul de pm.
      e pe cai mari, are psd la deshtu mic, si viseaza mai sus.
      un job de pm ar fi pe patru ani. cu posibiliatate ca ceva sa iasa rau, mai ales cand esti intr'o coabitare cu giohanis. amandoi sunt cu tzinere de minke cand devine la amoru' propriu si interesu national, pe persoana fizica.

      deci, dupa plagiatul programului usl si adaptarea lui drept programul psd pt. urmatorii patru ani, niculai liviu stie ca e 4% adevar. :-)
      dar, are mult suport popular, care'i da aripi.
      deci, cel mai facil este sa stapaneasca partidul, sa nu pateasca ca dottore, care pe caii de la viktoria, a neglijat lucrarile lui dracnea, pi din dos.
      si a fost lasat la viktoria, sa plateasca oalele sparte cu guvernarea si esecurile prin alegeri.

      niculai liviu se va tzine deoparte, dar nu de parte, de un job oficial in fruntea guvernului.... va fi pm din umbra, punand acolo omul sau, un acolit, fie partener, fie dummy.
      de pe pozitia de la partid isi va spori suportul public prin critici ce si le va permite, atata spre guvern, cat, mai ales, spre cotrocesti.
      va juca cartea mare a viitorului tatuc, omul fara de care nu se poate, omul providential. dupa ilici si base, va fi al treilea tatuc.
      va construi o imagine, in asa fel ca electoru' mioritic sa zica, cu o larga majoritate: El este !
      este mai siret si mai determinat decat bombon, care a pus banu' inaintea constructiei spre putere.
      asta vrea puterea, inaintea banilor.
      bani are. multi.
      deci, peste trei ani, va fi copt, cel putin asa crede, pt. pasul spre cotrocesti. el va fi contracatindatu' lui herr cotroceanis, in cazul in care primarele de sighii va mai dori, nu se va da si el invins de sistem.
      dracnea e parte a sistemului.

      deci, doamnelor si domnilor, cum zicea ilici, va prezint pe viiitorul presedinte al republicii dumbovitzene.

      amin
      • +5 (13 voturi)    
        cam naspa (Vineri, 16 decembrie 2016, 22:16)

        alx__ [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        perspectiva.
        Dar in trei ani nenea Dragnea multe poate pati, de exemplu sa-si imbunatateasca cv-ul cu inca o condamnare :) ...
        • +2 (8 voturi)    
          hm. (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:45)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui alx__

          ala ar fi ..ghinion curat. :-))
          • -1 (3 voturi)    
            Idolul tau Moustache de TR (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:22)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            NU iese din parnaie ....in plus va privi algerile urmatoare la TV ul cantinei de la brutarie, relax...miza ptr Livache ste ca DNA ul sa nu ajung in Brazilia sa ii valorifice Furaciunea
            • -3 (3 voturi)    
              domnu domnu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:40)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              ori esti rau voitor, ori nu te ajuta...mansarda.
              pai, aia ai inteles mata, ca liviu niculai dracnea ar fi idolul meu ?!
              hahaha, asa'i ! :-)

              ps. sa te lamuresc, idolul meu e neicusor dan, care taman a inceput curatenia in frontul salvarii romaniei. :-))
      • +1 (3 voturi)    
        vai (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 9:59)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Zic moldovenii "puschea pe limba-ti"...Mai romaneste "D-zeu sa ne fereasca"...
  • +25 (37 voturi)    
    bre (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:11)

    gica pantalon [utilizator]

    de ales ai fost ales asa ca n-o mai face pe victima. macar primul ministru sa nu fie penal ca in parlament avem destui condamnati.
    • +13 (21 voturi)    
      de fapt (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

      a fost ales psd si nu dragnea.
      partidul trebuie sa propuna un prim ministru care, pana in prezent, era asimilat cu presedintele partidului.
      nu este cazul pentru ca dragnea, orice ar face este un condamnat penal in timpul executarii pedepsei. pedeapsa nu este suspendata ci executarea ei in arest este suspendata. asta nu vor pupinii, lingai si infatuatii, printre care si dragnea, sa inteleaga.
      este o aberatie sa sustii ca daca nu ti s-a interzis dreptul de a fi ales si a alege, esti si compatibil cu functia respectiva. ceea ce sustine dragnea este echivalent cu propulsarea oricarui condamnat penal in functiile cele mai banale de conducere si pana in guvern, chiar daca ti se cere cazierul curat ca sa poti ocupa acel post?
      sleahta de hoti si condamnati penail din psd isi bat joc de tot ce insemna morala, etica, corectitudine, cinste, responsabilitate. asta este rezultatul alegerilor noastre. de fapt e unul din rezultate. se pare ca ratiunea doarme in Romania si cand doarme, somnul ratiunii naste monstri.
  • +29 (37 voturi)    
    greu dar nu imposibil (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:13)

    jackalphonse [utilizator]

    "cat va fi legea". Stim, daca nu se potriveste socoteala, scoateti legea. E ca si cum cei care au copiat la bac, doau o lege care p[ermite si trec bac-ul.
    Partea a doua este faina: cautam o cale legala sa facem ceva pe legea 90. Pai da, n are rost sa faci o lege in Romania, daca nu faci alta lege care sa ti permite sa o incalci peprima.
    • +10 (22 voturi)    
      Legea să aibă două prevederi. (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:51)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Prima:Dragnea are voie să fie premier.A doua:se amână toate promisiunile făcute până la alegerile viitoare.z
  • +9 (15 voturi)    
    greu dar nu imposibil (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:13)

    jackalphonse [utilizator]

    "cat va fi legea". Stim, daca nu se potriveste socoteala, scoateti legea. E ca si cum cei care au copiat la bac, doau o lege care p[ermite si trec bac-ul.
    Partea a doua este faina: cautam o cale legala sa facem ceva pe legea 90. Pai da, n are rost sa faci o lege in Romania, daca nu faci alta lege care sa ti permite sa o incalci peprima.
    • +8 (16 voturi)    
      Nu e suficient (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:34)

      Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

      Mai are un proces, si daca ia o pedeapsa cat de mica, suspendarea se face executie,
  • +15 (23 voturi)    
    ...deci.. (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:15)

    Observatore [utilizator]

    .. " va fi foarte greu "...
    DAR nu imposibil ! CLAR ?
  • +9 (19 voturi)    
    lasa, bos! (da, cu un "s" ca in latina).. (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:16)

    qwerasdf [utilizator]

    ca dupa 2 ani, schimbi premierul si legea si te pui pe tine...

    daca nu at fi atat de corupti si de penali....
    • +3 (13 voturi)    
      nu le trebuie 2 ani (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:41)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      juma' de an e suficient pt golanii
  • +21 (29 voturi)    
    pot sa tot caute (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:19)

    StefanB52 [utilizator]

    Iohannis a spus ca nu-l numeste inainte de a sti de existenta acestei legi.
    • -11 (23 voturi)    
      prea vă uitaţi mult în gura lui iohannis... (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:43)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui StefanB52

      care, de unde era mutulică, a început să-i grăiască gura în absenţa lui.
  • -13 (23 voturi)    
    Vox Populi, Vox Dei (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:32)

    Nyk1 [utilizator]

    Poporul a glăsuit, îl dorește pe Dragnea premier. Johannis trebuie să nominalizeze persoana cea mai capabilă să asigure stabilitatea politică și să conducă guvernul în conjunctura dată de rezultatele alegerilor. Acest om este în acest moment chiar șeful partidului câștigător.

    Johannis are obligația morală de a-l numi pe Dragnea indiferent ce spune legea, fiindcă poporul este suveran. Dacă nu, suspendare plăcută!
    • +3 (15 voturi)    
      nu e lege mai suveranule? (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:39)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      hai sa suspendam toate legile dupa bunul plac suveranule si te vad suspendat
    • +9 (19 voturi)    
      Mai gândim și noi?! (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:48)

      robinet4x4 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Obligație morala sa numești premier un condamnat penal?! Voi sunteți întregi la cap? Conform Constituției Președintele numește primul-ministru. S-au votat partide, analfabeților, eu nu am văzut numele lui Drag ea pe buletinul de vot.
      • +4 (6 voturi)    
        etica in romanie e BS (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 2:29)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui robinet4x4

        oare cine a facut legea de functionare a partidelor fara a include un departament de etica care sa stabileasca un cod de conduita si sa supervize cine sa fie ales nu cum se face acum ca someri la 27 ani cu tite mari sint deputati. Acest departament trebuie sa fie independent auditat de organizatii non guvernamentale si .....si asta ca romania sa progreseze. Etica domnului Dragnea e etica infractorilor ceea ce e in contradictie cu ce isi doreste un popor. Lasam infractorii sa ne conduca? pai bai frate o sa va plingeti de mila si ...nimic nu mai puteti schimba. ati uitat de marea adunare si restul lumii? o sa fie mai rau, este mai rau.
      • +1 (3 voturi)    
        dar voi sunteţi întregi? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 6:57)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui robinet4x4

        vă uitaţi în gura unui adevărat penal (Iohannis) care îl face penal pe unul condamnat politic (Dragnea) ?
        • -1 (5 voturi)    
          Radio Șanț (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:17)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          Un adevarat penal, un tiran, un vanzator de tara, un subordonat intereselor straine. Asta este presedintele Romaniei, la care VOI va uitati in gura, mai mult, ii puneti si cuvinte in gura, ca el nu e asa vorbaret de fel. Altfel n-ar da bine in discursul vostru anti-DNA, anti-tiranie, anti-regim totalitar, mai nou si anti-stalinism. Mai sus vorbeai de eleganta politica. Serios? Ma lasi?

          Schimbati putin placa ca asta e cam ridicola, nu ca nu v-ar veni manusa, dar poate asa deveniti mai convingatori.

          O sa plec de la premisa ca niciunul dintre voi n-ati avut sansa sa traiti pe pielea voastra ce inseamna un regim, de orice fel. Va asigur ca pana sa apara vreun mesaj pe aici, batea cineva la usa. Cu toporul. Dar hai sa intoxicam populatia, ce avem de pierdut?

          Eram efectiv ferm convins in 2014 ca o sa schimbati doar numele (Basescu -> Iohannis) si va veti continua aberatio mentalis ca inainte. Ati facut asta intocmai cum am presupus.
          • 0 (2 voturi)    
            dacă îmi aduc aminte bine... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:20)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            "radio şanţ" era denumirea pe care propaganda securistă o folosea pentru Radio Europa Liberă, singurul post de la care ne-am putut informa corect timp de 45 de ani...
            înţeleg că eşti securist "de modă veche", din ăla de-al lui ceaşcă...
            • 0 (0 voturi)    
              Bla bla (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:55)

              UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              Cineva a atins un punct sensibil. Il contram cu argumente sau facem atac la persoana? Evident ca facem atac la persoana. Si apoi iti permiti sa vorbesti de unii si altii.

              Daca e sa extragi ceva din toate mesajele mele, acel lucru este ca avem nevoie de educatie si responsabilizare a generatiei tinere si de un refuz ferm al hotiei si minciunii (o innoire a clasei politice, in fond). De aici deriva cam tot, de la cheltuirea corecta banului public pana la reforma administratiei.

              Ce resping este demonizarea unei singure tabere din politica romaneasca, cand toti sunt o apa si un pamant. Rade ciob de oala sparta..
    • +15 (25 voturi)    
      Sunteti câtiva pe aici scăpati (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:49)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

      pe câmpii si se pare că ati fumat nustiu ce bălării .
      Boborul nu a glăsuit dracnea premier , boborul (de fapt vreo 18 % ) a glăsuit psd si un program de guvernare . Iohannis trebuie inainte de toate să respecte constitutia care spune că nimeni nu e mai presus de lege , iar legea spune că un infractor nu poate fi prim-ministru . Si acelasi Iohannis are datoria morala de a nu numi un infractor să conduca guvernul României .
      Poporul e suveran , ai dreptate , dar cu respectarea unor reguli . Si 6,2 mil. de voturi cât are Iohannis in spate nu e nici pe departe egal cu 3,4 mil . cât are psd . Psd , nu dracnea .

      Dumnezeule .......
    • +4 (14 voturi)    
      Nimeni nu ii mai presus de lege (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:12)

      Gogu2014 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Chiar daca poporul a votat!! Ce facem de maine daca prostimea voteaza ca violul ii legal? Ca doar poporul a votat, in mintea aia goala a voastra.
    • +3 (17 voturi)    
      Noaptea mintii (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:23)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Cred ca doar in aceasta minunata tarisoara poti gasi o persoana, care crede ca este o obligatie morala sa incalci legea (ceea ce spune multe) si, mai mult, e de parere ca respectarea legii e motiv de suspendare a presedintelui.

      Noaptea mintii. Probabil esti un troll obosit.


      Ps. Asa, ca o curiozitate istorica, se gasesc fara probleme persoane mai pregatite decat Liviu Dragnea in PSD.
      • -1 (3 voturi)    
        Noaptea mintii, dar... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 10:54)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

        ...asa i-au invatat. Ne paste puscaria cu presedintele asta, care a dezlegat justitia de la gard ? Hai sa-l suspendam. Nu avem motiv ? Nu-i nimic, schimbam sefii camerelor, schimbam si avocatul poporului, blocam CCR, cautam niste motive puerile, vedem noi. Na, ca nici poporul n-a votat indeajuns. Se rezolva, modificam si numarul de votanti, post-vot.
        • -1 (1 vot)    
          Reteta perfecta (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:03)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          Si cand vezi ca baietii voteaza mai apoi innoit cu ei, nu-i stres.
        • -1 (1 vot)    
          măi nea, suspendarea o hotărăşte electoratul... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:23)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          iar condiţiile de referendum nu mai sunt cele aberant restrictive, făcute pt. a nu se putea schimba nimic, din 2012...
          • 0 (0 voturi)    
            Gresit, mai "nea" (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:39)

            FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            Suspendarea unui presedinte o face parlamentul si ar trebui sa o faca pentru o incalcare grava a constitutiei, nu pe motive absurde si marunte, ca nu e vorba de portarul de la stadion, ci de presedintele tarii. Demiterea, nu suspendarea, e votata prin referendum. Iar modificarea "conditiilor restrictive" e inca o ticalosie a mafiei psd, nu e normal ca o fractiune mica din populatie sa poata demite un presedinte de tara. Pentru ca nu e un portar de stadion care nu te-a lasat sa intri moca.
    • +2 (4 voturi)    
      prostie (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 10:03)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Prostie mai mare ca asta cu "indiferent ce zice legea" greu mai gasesti...
  • +14 (24 voturi)    
    E amuzant Livache ! Auzi, e abolit dreptul de a fi (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:34)

    Susufler0 [utilizator]

    ALES ! :) Primul ministru in Romania, dupa Livache este ales. :)) Aseara de altfel. in conferinta de presa a mai spus gugumania asta : "Parlamentul voteaza ministrii, deci sunt alesi" ! :))))))

    Maine-poimaine, pe logica asta si dreptul de a fi secretar de primarie e un drept fundamental al omului ! OMG !
  • +10 (22 voturi)    
    Wow, ce vorbe mărețe! (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:36)

    marki [utilizator]

    „se vorbeste despre abolirea unui drept fundamental, dreptul de a fi ales”, bla, bla...
    Dreptul de a fi ales este abolit pentru condamnații penal, domnu' Dragnea! Pentru HOȚI, mai pe înțelesul d-voastră. O să repetăm asta până înțelegeți TOȚI cei care ați readus mafia la putere.

    p.s. Și să nu uităm că sunteți deja trimis în judecată într-un alt dosar, de evaziune fiscală, împreună cu Bombonica :). Dar se pare că pentru publicul captiv al partidului minciunii și demagogiei asta este o calitate.
  • +15 (25 voturi)    
    Dupa cum observati (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:39)

    omezu [utilizator]

    Legea e de vina, nu faptul ca a fost condamnat si mai e si urmarit penal! Logica psd-ista in toata splendoarea ei. Ne asteapta 4 ani grei. Sper sa fie si la el 4 ani grei, dar cu executare.
  • +11 (21 voturi)    
    Pesedeul ne crede prosti (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:43)

    DaniC [utilizator]

    De cand functia de prim-ministru este functie "aleasa" in Romania ... de parca n-ar fi destul ca toti penalii chiar pot fi alesi in parlament . Poate ar trebui ca in politie , magistratura , etc , sa poata intra toti penalii ca sa nu fie cumva discriminati .
  • -2 (14 voturi)    
    Bai, dar muti naivi au plecat pe fenta... (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:45)

    adi_69 [utilizator]

    Este clar ca Dragnea nu va fi prim-ministru, nici nu-si doreste asta prea mult, vrea sa ramana la butoanele partidului, functia de prim-ministru i-ar consuma prea multa energie si timp.
    Decaratia cu Legea 90 este pentru acei activisti PSD care sunt dornici sa vada sange.
  • +4 (16 voturi)    
    incredibil.... (Vineri, 16 decembrie 2016, 17:45)

    mihai.mihaita [utilizator]

    cat tupeu! cata nesimtire! merita impuscat!
    • -1 (7 voturi)    
      ce înseamnă să fii lingău al celor "doriţi" (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:02)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      de hn; poţi instiga la crimă fără a fi banat, în timp ce alţii sunt cenzuraţi pt. mult mai puţin...
      curat murdar...
      • +1 (1 vot)    
        de Cel Mai Votat partid spui ? P$D ? (Duminică, 18 decembrie 2016, 10:41)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        sau de faptull ca multora le este lehamite de P$D ?. In Teleroman sunt 17 pensionari la 10 salariati...e de dorit ?
  • +11 (23 voturi)    
    Dracna cauta ceva legal (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:01)

    Wanheda [utilizator]

    ca sa faca ceva ilegal pt a schimba ceva legal. Tipic pesedist.....si va mai si laudati ca majoritatea ii permite asa ceva.
  • +10 (20 voturi)    
    schimbati (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:03)

    mariage [utilizator]

    In asa fel incat sa nu mai poata fi ocupata nicio functie de raspundere de catre o persoana care nu are absolvita scoala vietii la Jilava. Ce Oxford? ce Cambridge?
  • -12 (26 voturi)    
    Iohannis esti ridicol! (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:07)

    ihateyou [utilizator]

    Dragnea a transmis astazi clar ... ca nu va fi Premierul Romaniei! Orice s-ar putea face in legatura cu legea respectiva ... care este neconstitutionala ... SPER SA SE FACA ... dar se va aplica doar viitorilor premieri! Altfel pana saptamana viitoare ... nu este timp si alianta PSD-ALDE va veni cu o alta propunere de premier ... care va fi tot de la PSD.

    Singurul cetatean care isi permite sa nu respecte legile si Constitutia Romaniei ... este cetateanul care ocupa functia de Presedinte, functie si institutie redusa la absurd de ultimii 2 presedinti! Aceasta problema trebuie adresata neaparat in urmatorul proiect de schimbarea a Constitutiei! ...:)) De altfel nu este exclus ... ca daca Iohannis nu se linisteste ... sa nu-si termine acest mandat in functie ...:))
    • +6 (16 voturi)    
      Rugaminte (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:36)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Explica-mi te rog, cu argumente, nu vrajeli de genul: noi suntem antibasisti, noi am ales, poporul ale intotdeauna dreptate, care e cazul de neconstitutionalitate in ceea ce priveste legea cu pricina. Si daca nu e prea mult, mi-as dori sa stiu in ce sens ati dori sa se linisteasca presedinte. Pare agitat? Pana acum vreo cateva zile era mutulica, si asta iar era o problema.


      P.s Numele iti face cinste.
      • 0 (4 voturi)    
        îţi pot răspunde eu: (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:08)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

        1. neconstituţionalitatea se referă la permanenţa interdicţiei unor drepturi fundamentale în timp ce condamnaţii sunt reabilitabili după un timp.
        2. preşul ar trebui mai întâi de toate să aibă obraz, dar asta nu se poate rezolva de azi pe mâine...
        • +1 (5 voturi)    
          Mai baga o fisa (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:22)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          1. Ce drept fundamental este ingradit? Multumesc. Baga de seama ca, avand cazier, nici ca portar nu te ia cineva. Zic si eu.

          2. De cand a avea obraz e conditionarea pentru a nu fi suspendat? Ca vad ca lumea voteaza cu obrazul de scoarta mai departe. Sau asta nu se aplica decat " la vecinu' "?
          • -1 (1 vot)    
            în fond, despre ce vorbeşti? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:32)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            că nu prea văd nicio legătura.
            • 0 (0 voturi)    
              Era de asteptat (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:44)

              UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              Sa inteleg ca in momentul in care ramai fara aberatii, pierzi si capacitatea de a urmari discutia?
        • 0 (2 voturi)    
          Permite-mi sa fac o precizare la raspunsul (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:45)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          tau catre @UnObservator !

          Sa alegi si sa fii ales sunt drepturi fundamentale ale omului.
          Sa fii Prim Ministru nu este un "drept fundamental".

          PS. Pe o astfel de linie de gandire ar insemna ca si sa fii secretar de Primarie este tot un drept fundamental !
          • +2 (2 voturi)    
            Nu are rost (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:57)

            UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Iti racesti degetele degeaba. Eu nu astept un raspuns, cu atat mai putin unul serios. El scrie pe undeva ca Dragnea are dosar politic. Totusi, dupa condamnare, daca ar fi fost ea "cu directie" si pe nedrept, PSD ar fi facut un scandal monstru. Ceea ce nu s-a intamplat. Pentru ca se stiau cu musca pe caciula si faptul ca s-a dat suspendare a fost suficient. Nu voiau sa riste ceva cu executare. Asa incat vrajelile astea ma lasa rece. In special din considerentul ca doar unii au dosare politice, doar unii au furat, doar unii... Pe ceilalti i-am inteles noi gresit.
            • -1 (1 vot)    
              greşit ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:40)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

              aşa cum a declarat dragnea la tv, încă nu a primit motivarea condamnării, ceea ce îl pune în imposibilitatea de a ataca mârşava sentinţă. căci altfel, ar fi căştigat la CEDO până acum...
              • 0 (0 voturi)    
                Oh, Doamne (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:42)

                UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

                Boss, poate asa ajunge mesajul la tine, eu nu dau doi bani pe ce declara Dragnea la TV. El a fost condamnat in 04.2016 si motivarea a venit in 06.2016.

                Cat despre mizeria de a ma face securist, ar fi trebuit sa nici nu ma mai deranjez sa-ti raspund. Stii bine cui ii era adresat acel titlu, ca mi l-ai atribuit mie, e problema ta. Mai mult, eu tot astept sa-mi spuna cineva care drept fundamental ii este ingradit lui Dragnea. Nu ce-ti fata tie mintea, nu ce ai tu impresia ca e corect, ci dreptul in cauza. Despre dreptul de a fi ales sper ca e clar ca nu e vorba, altminteri n-ar mai fi putut candida.
                • 0 (0 voturi)    
                  Erata (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:50)

                  UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

                  Este vorba de 04.2015 si 06.2015.
    • +2 (14 voturi)    
      Tot postacii de pe vremea ''teoloagei'... (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:10)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Tot postacii de pe vremea Nutzicai sunt p-aci, probabil ca i-a lasat mostenire Alinutzei care i-a pastorit de cand a venit malai-mare de Ioha; momentan cred ca le-a mai scazut sau a disparut solda ca sunt ceva mai putini si mai redusi, deci nu te astepta sa priceapa o iota din ce incerci sa le transmiti.
      • -1 (5 voturi)    
        păi ce te miri? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:11)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui jaffu

        la cât a furat pdl, mai au destui bani să platească postaci.
        şi apoi, nu ai văzut recentul sondaj cu ce nou preş de partid îşi doresc cei din pnl (căci liberali nu le mai pot spune din mai 2014)? o cifră (nu mi-o mai amintesc exact) alarmant de semnificativă care îl doreau pe băsescu preş la pnl... vai de capul lor.
    • 0 (4 voturi)    
      corect. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:05)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      doar că preşul este imun şi după ce nu mai e preş.
      vezi cazul băse.
      în schimb, adversarii odiosului băsesc sunt în continuare vânaţi cu tenacitate de dna-ul plagiatoarei.
    • -1 (3 voturi)    
      ridicol (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 10:07)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Aici ridicol esti matale cu "logica" ta de tinichea. Sau esti prost de-a-binelea!?
  • +6 (14 voturi)    
    Vorbe goale (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:14)

    UnObservator [utilizator]

    Este efectiv pacat de multe persoane, care iau de buna aceasta informatie. Pai bine mai, domnu' deputat, ati candidat vreunul dintre voi pentru postul de prim-ministru? Daca raspunsul este da, atunci traiti intr-o realitate paralela cu a noastra. Daca raspunsul este nu, atunci sunteti in tonul obisnuit de politician de Dambovita. Componenta guvernului nu este aleasa de electorat, stimabile, ci e numita/porpusa si validata de parlament (cu mentiunea ca premierul e numit de catre presedinte la propunerea majoritatii parlamentare).

    In concluzie, nu ti-a ingradit nimeni dreptul de a fi ales, dovada fiind chiar noul mandat in parlament. Ca nu poti face parte din componenta unui guvern pe criterii de integritate, e chestie de bun-simt, nu de ingradire a drepturilor.
    • 0 (0 voturi)    
      măi nea, ai atacat de pe acum vinul de sărbători? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:45)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

      "Componenta guvernului nu este aleasa de electorat, stimabile, ci e numita/porpusa si validata de parlament (cu mentiunea ca premierul e numit de catre presedinte la propunerea majoritatii parlamentare)" - păi nu îţi dai seama că te contrazici singur în aceeiaşi frază? cine dracu alege majoritatea, nu electoratul? ameţitule!
      • 0 (0 voturi)    
        Pune frana (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:06)

        UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        Gogule, pune frana tata, ca nu ne tragem de sireturi, bine?

        Inteleg ca vrei sa ne reduci pe toti la absurd, dar ti-ai gresit persoana. Gogule, cand ai pus stampila duminica, ai vazut tu vreun formular pe care sa scrie "pentru functia de premier" sau "pentru functia de ministru de interne"? Matale, gogule, ori nu stapanesti conceptul, ori faci pe prostul. Oricum ar fi, asta e ultima oara cand iti raspund.

        Ca sa fie clar. Cat timp un individ, bun profesionist, poate ocupa functia de ministru (sau prim-ministru), fara a fi ales explicit de electorat, dar VALIDAT de catre parlamentul ales direct, ei bine, pana atunci componenta guvernului nu e stabilita de electorat. Vrei si un desen?

        Ca obiceiul este ca din guvern sa faca parte parlamentari, e alta poveste. Practic, electoratul legitimeaza o majoritate parlamentara, care la randul ei legitimeaza un guvern. Dar de aici si pana la dreptul de a fi ales e cale lunga. Bine, gogule? Ai ametit? Ia ceva de cap.
  • +9 (19 voturi)    
    ce tara de tot r... (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:24)

    yellowdog [utilizator]

    sa avem prim-ministru condamnat penal...

    si probabil asta-i doar inceputul

    greata eterna Romanie
  • +3 (17 voturi)    
    Livache cauta o cale..legala. (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:40)

    Altiro [utilizator]

    Visul infractorului a fost ,intotdeauna, sa fie si cu sul-an c.ur si cu sufletu-n rai ..
  • +8 (20 voturi)    
    Tertipurile "fundamentale" ale coruptului (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:02)

    contributor.bis [utilizator]

    "Legea 90 are o prevedere din punctul meu de vedere profund neconstitutionala pentru ca de fapt se vorbeste despre abolirea unui drept fundamental, dreptul de a fi ales".
    Ca de obicei prestidicitatorul Dragnea, vorbeşte repede, îţi arată mâna dreaptă pentru a ascunde matrapazlâcul din mâna stângă.
    Dreptul de a fi ales este un drept fundamental şi se adresează tuturor celor compatibili, adică celor care respectă legea, căci drepturile fac parte dintr-un contract moral : "mă respecţi - te respect".
    Dar când, de o manieră VOLUNTARĂ, încalci legea pentru a avea un profit, profit care uzurpează dreptul celorlalţi, nu mai poţi sa te mai aştepţi la "drepturi fundamentale" căci tocmai le-ai refuzat. Şi ţie si celorlalţi.
    Fundamentele legale nu se negociază, căci nu suntem într-o şedinţă de partid la Teleorman.
    Fundamentele legale sunt cele ce contribuie la un stat de drept, matur şi cu o moralitate excluzând tertipurile "legilor" lumii interlope.
    Sa speram ca, într-o buna zi, vor fi întelese lucrurile acestea si în România.
  • +7 (17 voturi)    
    tocmeala (Vineri, 16 decembrie 2016, 20:05)

    rei [utilizator]

    ce ne tocmim atata?

    1) potrivit constitutiei are dreptul sa fie ales
    2)psd-ul il alege
    3)presedintele ii spune ca protrivit constitutiei ia act de nominalizare insa nu se incadreaza conform legii cu penalii
    4)the end

    legea nu-i interzice sa fie ales, ii interzice sa ocupe functia...asa ca poate fi ales de 400 de ori dar in viata asta nu poate ocupa aceasta functie

    \\irony on///
    -toate dosarele psdistilor sunt fabricate politic de diversi
    -dosarele pt ceilalti sunt insa pe bune
    \\irony off//
  • +4 (14 voturi)    
    O cale legala (Vineri, 16 decembrie 2016, 20:52)

    Uskaat2004 [utilizator]

    Cand cineva spune "cautam o cale legala ca sa... ", e clar ca incearca sa faca ceva ilegal...
  • +6 (12 voturi)    
    mustaciosu' (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:07)

    getmyextip [utilizator]

    Hai bai mustaciosule nu gasesti tu o solutie? Hai ca poti!
    Va mai scremeti voi putin cu pesedeu vostru si reusiti voi sa eludati legea! Doar aveti majoritate ;) Succesuri!
    • -1 (7 voturi)    
      ai ceva cu mustăţile? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:15)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui getmyextip

      poate că ţie îţi plac cheliile...
      dar atunci ai dato-n bară cu "succesuri", care e patent de fiică de chelios.
      • +2 (2 voturi)    
        dl problema (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:30)

        getmyextip [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        am o problema si cu mustatile si cu cheliile
        • 0 (0 voturi)    
          eu unul doar cu cheliile... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:51)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui getmyextip

          sunt purtător de mustăţi & barbă de care sunt mândru, m-am luptat şi cu gunoaiele comuniste pentru dreptul la aceste pilozităţî.

          p.s. şi daca tot a venit vorba de păr, sunt un duşman declarat al epilatului inghinal pe care îl practică /// contemporane... chiar nu ştiu ce farmece pierd cu obiceiul ăsta prost...
  • +3 (11 voturi)    
    si condamnarile cu executare sunt neconstitutional (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 0:02)

    natbl73 [utilizator]

    Privarea de libertate, e incalcarea unui drept constitutional
    Motocicleanu a zis bine: amnistie fiscala si penala, daca mai multi fura, nu mai e furt, e haiducie, si se va gasi o balada/doina sa te bage in istorie (bun, daca mai imparti din banii furati si la manelisti si curve, scuze, defavorizatii societatii)

    URA!!!! URA!!! - glumesc, eu tin ura in mine :)
    • -1 (5 voturi)    
      vorbeşti anapoda... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:18)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      îi pui în cârcă lui Tăriceanu platforma pru... sau panseurile lui severin...
      şi nu mai ţine ura în tine căci dăunează la sănătate.
      hai mai bine să ne întâlnim faţă în faţă şi să ne descărcăm ura reciproc. vrei?
  • +5 (7 voturi)    
    A fost la Alexandria (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 0:57)

    cladob [utilizator]

    Sa primeasca certificatul de imunitate
    • +6 (8 voturi)    
      .Oare cum de l-au votat la Alexandria? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 5:24)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui cladob

      După ce a "propulsat" județul pe ultimul loc din țarâ?
  • +3 (5 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:22)

    Kevi [utilizator]

    "Cautam o cale legala sa facem un ilegal legal."
    Ma gandesc cu groaza cum vom vedea aceleasi figuri terne din guvernul Ponta. Deja la finante se anunta Teodorovici.
    • -1 (1 vot)    
      Teodorovici este în fapt autorul reducerii de tva (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:32)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Kevi

      crescut de /// voastră de boc...
      ruşine să vă fie, băsişti /// !
  • -1 (5 voturi)    
    condamnati+penali-> nu-i vom accepta.... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 7:59)

    TRABI [utilizator]

    Ce ne mai poticnim atat ? Nu vom recunoaste niciodata asa zisele rezultate ale psd/alde/pmp/pnl .
    Se zice ca-i democratic si votul trebuie respectat . Sunt de acord cu teoria asta , dar numai in cazul in care cei care candideaza si sunt alesi , au realizari oneste si mai ales nu pacalesc populatia prin promisiuni , pun mana pe putere , apoi urmeaza jaful . Toti acestia , au demonstrat 26 de ani ca nu au interesul ca Romania sa fie o tara civilizata . Fac atata filozofie la TV , analize , analisti , vorbesc despre ce fac strainii , dar ei au adus Romania pe ultimul loc in Europa . Acestia au patruns din nou in parlament . Nu accept ca cei cu probleme penale , condamnari , etc. sa ma conduca pe mine ....legea si-au facut-o tot ei in timp .
    Foarte putini tineri au votat , cei mai multi probabil din anturajul politic . Sa-i invatam pe copii nostri sa-si ceara drepturile ...altfel totdeauna vor vota pensionarii , puturosii , asistatii vesnici , grupari rezerviste , liderii de sindicat ....toti acestia nu vor schimba nimic , vor merge pe principiul tinerii in saracie a poporului si participa 80% constient , 20% inconstient la distrugerea natiei romane .
    • -1 (5 voturi)    
      păi cine îţi cere ţie recunoaştere.... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:35)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      măi dobitocule! nu vezi ce enormităti debitezi?
      iar recunoaşterea votului popular nu se face condiţionat. ori îl recunoşti democratic, ori nu, şi atunci eşti un gunoi de dictator...
      dacă o iei cu "nu accept", exact acelaşi "nu accept" îl pot lansa şi eu la adresa aberaţiilor pe care le debitezi...
    • -1 (5 voturi)    
      <br> (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:48)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      principiile democratice nu se aplică condiţionat de ideile a tot felul de dobitoci...
      iar în privinţa pensionarilor nu îţi pot spune decât că vei ajunge şi tu acolo, nimeni nu e vesnic tânăr...
      să fii şi tu pus laolaltă cu puturoşii, aşa cum chiar tu zici despre pensionari...
      încă nu sunt pensionar, dar am avut şi eu părinţi pensionari, care au "beneficiat" prea puţini ani de pensie, raportat la cât au contribuit o viaţă întreagă sub jugul comunist pentru acea mizerabilă pensie...
      pentru ca apoi să vină "deştepţi' "harnici" nevoie mare şi din greu contributori ca tine, care să-i pună pe amărâţii de pensionari în rând cu profitorii... păi dacă aş avea prilejul, pe gunoaie catine, le-aş mitralia cu cea mai mare satisfacţie...
  • -2 (6 voturi)    
    Pe Fifor (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 8:32)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    l-a mai respins o data, la ministerul transporturilor, a zis ca e nepregatit pt. functia asta! Asa ca l-ar putea refuza si a doua oara, pe orice motiv, doar-doar o mai trage de timp sa formeze dreapta guvernul, sau sa mai vada si a doua nominalizare din partea PSD (vedeti ca e incapatanat, merge pe mai multe "runde" de consultari, pt. el nu-i suficient o singura runda tocmai din cauza asta, ca mai trage speranta ca ar putea incropi un frankenstein de dreapta), insa Dragnea i-a dat peste bot si i-a zis ca el se duce o singura data cu o singura propunere, si ca NU negociaza!
    Merg mai degraba pe ideea lansata de Nastase zilele astea, cum ca daca refuza prima propunere, parlamentul mai degraba l-ar suspenda decat sa astepte si a doua propunere si sa fie nevoit s-o refuza si pe aia, ceea ce ar duce automat la disolutia parlamentului, ori nimeni nu vrea sa plece acasa dupa ce abia a ajuns la ciolan!
    Oricum ar fi, nea Klaus se joaca cu primejdia...poate primeste in weekend-ul asta niste telefoane din afara sa se potoleasca...
    • -1 (7 voturi)    
      Telefon de la Dodon ? sau Cracanat ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      esti penibil..
  • +3 (7 voturi)    
    dar (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 10:34)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...chiar trebuie sa fie PM aceasta persoana?

    Si asa The Economist are un titlu ca o lovitura de ciocan...
    ... in Romania alegerile au fost castigate de un partid al carui sef este condamnat pentru frauda electorala...
    • -2 (6 voturi)    
      nu pt. fraudă electorală... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:26)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      fraudă electorală a fost, de exemplu, în 2009 când seara câştiga prostănacul iar dimineaţa spurcăciunea marinărească...
      cu ajutorul "ţărănistului" bakonski, fiu de pupincurist comunist şi ţrişor în stil mare pt . patronul marinar...
    • 0 (0 voturi)    
      Bun titlu! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:44)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      multumim de informatie.
  • +2 (6 voturi)    
    18% !!!!!!!!!!!!!!!!! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:39)

    Tinam [utilizator]

    mai terminati cu vaicarelile...
    Majoritatea este de doar 18% din poporul roman!!
    si nu au fost inconstienti si asistatii ce cei care au posibile probleme cu legea, gen primarii care stiu ei ce stiu, micii si marii profitori, oportunistii, fripturistii, pilosii, invirtitii.....
    Psd trebuie lasat sa guverneze !! cei 78% ii asteapta la cotitura!!
    • 0 (6 voturi)    
      care cei 78% ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:22)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Tinam

      ăia care nu ies să voteze nici dacă le-ai înfige ţeava akm-ului între coaste?
      mă amuzi... :)))
    • -1 (1 vot)    
      Pai nu inteleg de ce nu i-ati asteptat la (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:16)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Tinam

      vot,nu era mai la indemana?
    • +2 (2 voturi)    
      Mai putin daca scazi moroii (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:06)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Tinam

      Nah, ce sa-i faci daca astialaltii nu au inchiriar autobuze sa-si duca electoratul la vot. Nici nu era nevoie de bilet si primeau si o galeata cu laturi prin TeleOlt, cica.
  • -1 (5 voturi)    
    vinovatii principali.. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:44)

    Tinam [utilizator]

    pentru situatia in care s-a ajuns trebuie cautati si printre mogulii din mass-media, multi cu probleme serioase, care au negociat cu pesedeaua dezinformarea si manipularea crasa!! lasand la o parte antenele care au stapanul proptit, televizii si ziare altadata impartiale, acum au pus botul la greu in aceasta abureala( vezi cazul b1tv, realitatea, tv,evenimentul, national,adevarul....

    nu mai avem mass media independenta si impartiala!!
    oare de unde au copiat trendul!!??
    • +1 (5 voturi)    
      lăcomia de bani depăşeşte orice rudiment (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:20)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Tinam

      de morală...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă