Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Clotilde Armand sustine organizarea referendumului care ar interzice de facto casatoriile gay

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 8 noiembrie 2016, 17:33 Actualitate | Politic

Clotilde Armand
Foto: Facebook
Vicepresedintele USR Clotilde Armand se pronunta in favoarea organizarii unui referendum de modificare a Constitutiei in sensul redefinirii familiei drept casatoria dintre un barbat si o femeie.

"Opinia mea este ca e bine sa redam poporului roman deplina exercitare a suveranitatii sale prin ambele modalitati prevazute in Constitutie. Un exemplu celebru este initiativa recenta de modificare a Constitutiei de catre un grup de 2,7 milioane de cetateni. Este necesar ca aceasta initiativa, declarata recent constitutionala de catre CCR, sa fie supusa deciziei populare prin referendum", a scris marti Armand, pe contul ei de Facebook.

In opinia sa, insa "acest referendum nu trebuie instrumentalizat pentru influentarea rezultatelor alegerilor parlamentare".

"Orice alt deznodamant al acestei initiative ar fi o atingere a principiului suveranitatii poporului roman stipulat in articolul 2 din Constitutia Romaniei si un pas inapoi in maturizarea democratiei in Romania", arata aceasta.

Ulterior, in fata mai multor comentarii critice, Clotilde Armand a revenit si a precizat ca este vorba de o opinie personala: "Este opinia mea personala, nu a partidului, iar eu nu candidez la aceste alegeri".












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
11730 vizualizari
  • -4 (58 voturi)    
    ! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 17:47)

    tudorr [utilizator]

    Nu ma intereseaza subiectul si daca ar fi sa-mi dau cu parerea aia aproape 3 de oameni si-au irosit energia dand cu pixul pentru o tampenie si o reclama mascata a BOR! Bine ca n-ati da cu pixul pentru o autostrada, un spital regional sau mai stiu eu ce lucrare folositoare! Trecand peste asta doamna aici de fatza ar face bine sa-si consume energia pe teme mai constructive daca vrea voturi! Eu personal n-am sa dau voturi pentru fanii asociatiilor de catei, a celor care-mi baga tema gay pe gat sau alte aberatii de gen...
    • -1 (73 voturi)    
      "Tema gay pe gat".. (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:45)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Daca acest referendum nu va fi organizat si familia nu va fi aparata, iata ce va fi "bagat pe gat", in relatie directa cu ce s-a intamplat deja in alte tari. Vedeti daca va place:
      - educatie gender in scoli: copii sunt invatati ca pot sa isi aleaga daca sunt barbati sau femei;
      - obligarea bisericilor sa exercite casatorii homosexuale, chiar impotriva doctrinelor;
      - legalizarea poligamiei;
      - legalizarea incestului;
      - legalizarea necrofiliei;
      - impunerea unui limbaj neutral dpdv al genului la nivel public;
      etc.
      • -2 (46 voturi)    
        mda.. (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:52)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Sexul cu extraterestrii cand se legalizeaza ?
        Daca ar deveni si prostia ilegala bine ar fi...
        • +12 (32 voturi)    
          pare aberant, dar din pacate are dreptate (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 1:13)

          andipetre [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

          Primele doua sunt deja in aplicare in tari din Vest, iar pentru legalizarea necrofiliei exista o propunere legislativa intr-o civilizata tara nordica.

          Asa ca oricat de prostie ar parea, se pae ca in cazul asta viata "bate" imaginatia.
      • -4 (38 voturi)    
        mi-a luat ceva timp dar m-am prins (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:43)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        ///egalizarea incestului, necrofiliei? /// comiti o eroare de logica care in engleza se numeste slippery slope fallacy. partea foarte proasta e ca tara e plina de specimene de genul asta
        • +7 (21 voturi)    
          Uite aici, daca crezi ca e alarmism (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:41)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

          http://www.breitbart.com/london/2016/02/25/young-swedish-liberals-want-legalise-incest-necrophilia/
        • +10 (20 voturi)    
          Remus, tu esti? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:42)

          firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

          Asta sunt raspunsurile pregatite pe care vi le-au dat? V-au facut training de call center?
          Ar fi "slippery slope" daca ce a insirat omul ala acolo ar fi niste nascociri/speculatii/ghiciuri, dar alea (nu stiu despre pct 2, cu biserica) sunt lucruri care se intampla acum, in democratiile "consacrate" cum zicea aici cineva, care au predat cetatea familiei mai demult, iar acum "regressive-left" isi continua marsul, spre noi "cuceriri".
        • +2 (10 voturi)    
          timp (Marţi, 8 noiembrie 2016, 23:12)

          Klaus_Voievod [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

          In romaneste stii sa spui ? intreb de curiozitate...
        • +4 (14 voturi)    
          Crezi ca e aberatie? Chiar se discuta de asta (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 1:16)

          andipetre [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

          Stiu ca pare neverosimil, dar in tarile civilizate, oamenii chiar isi pun serios problema:

          http://www.independent.co.uk/news/world/europe/incest-and-necrophilia-should-be-legal-youth-swedish-liberal-peoples-party-a6891476.html

          Nu mai e atat de "slippery" acel "slope"...
    • +20 (48 voturi)    
      Bravo Clotilde Armand! :) (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:55)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      A demonstrat curaj sa isi expuna un punct de vedere contra trendului si corectitudinii politice.
      Acum activistii ideologici vor sari pe ea cu avant tovarasesc.
      Nu va lasati intimidati!
      • +19 (31 voturi)    
        Curaj (Marţi, 8 noiembrie 2016, 20:26)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Multi nu realizeaza cat activism ONG-istic sta la baza suitei de comentarii si voturi la acest articol si la altele pe teme similare.

        Felicitari Clotilde! Curajul ei arata ca e capabila sa faca fata presiunilor unei functii de natura politica. Opinia pe care tocmai a exprimat-o e in consens cu declaratile ei anterioare, care indicau o orientare conservatoare. Faptul ca are consistenta in declaratii si nu se orienteaza dupa cum bate vantul ma face sa am incredere ca va fi la fel de principiala si in domeniul luptei anti-coruptie si al continuarii reformei.

        Daca ne plangem ca sunt multi incompetenti si hoti in politica si administratie, ar fi bine sa nu dam cu piciorul la oamenii capabili si principiali. mai ales ca sunt o raritate. Altfel, ne meritam soarta.
        • +7 (19 voturi)    
          Pai? Se poate spalare pe creier fara activism? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:26)

          firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui adro

          Iar activismul ONG-ist se observa in evolutia in timp a voturilor la comentarii: postacii dogmatici SJW isi fac aparitia imediat dupa aparitia articolului, voturi minus pt toti cei ce nu agreeaza propaganda, apoi incet-incet apar si cititorii "neafiliati" care inclina balanta de partea cealalta.
          • +8 (8 voturi)    
            Am observat fenomenul :) (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:39)

            cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui firuierbii

            .
        • 0 (4 voturi)    
          ai dreptate, e mai bine așa (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:35)

          Radu10 [utilizator] i-a raspuns lui adro

          E foarte bine că se clarifică apele în acest fel și USR își manifestă opțiunea conservatoare, pe care va trebui însă să o împartă cu absolut toate celelate partide (fără a avea aparatul lor de lucru - de aici și prima opțiune a idolului lor, Dacian Cioloș)

          Oricum declarațiile homofobe ale lui Nicușor Dan nu au fost uitate, nici evoluția lui lui ulterioară (mai bine zis intoarcerea ca la Ploiești)

          Această bâlbă poate însemna menținerea lui Remus Cernea în Parlament, ceea ce este o veste bună pentru democrația din România
        • +9 (11 voturi)    
          Doamna de fier - Ioana D'Arc (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:38)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui adro

          Doamna Clotilde Armand are intradevar statura de lider. Incontestabil si din atitudinea ferma de a-i raspunde cu darzenie lui Ponta de fiecare data cand acesta isi permite sa isi afiseze nerusinarea.
          A fost prima si singura dintre liderii USR care a luat atitudine si atunci cand s-a descoperit ca la USR Cluj era candidat un urmas in vorbe de-al lui Vadim si Becali. A cerut scuze celor care au fost ofensati de badaran.
          A afirmat in interviul hotnews ca are ca model si erou Ioana D'Arc. Se pare ca nu au fost vorbe goale! Demonstreaza caracter la fiecare actiune.

          Daca Clotilde Armand are viitor la leadershipul USR, atunci se poate ca vom vedea ceva nou pe scena politica romaneasca. Dar, tare ma tem ca dupa aceste declaratii, aceleasi lepre ale clasei politice fara onoare, o vor ingropa adanc si peste un an nu va mai fi acolo.

          Clotilde, rezista!
    • -3 (19 voturi)    
      De acord si cu tine si cu Clotilde (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:09)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Eu cred ca este si nu este o tema importanta.

      - Nu este importanta pentru ca Romania e in urma cu multe altele: ex. jumatate din romani au inca WC in curte, suntem cel mai mare exportator de prostituate din UE, suntem in frunte la accidente, mortalitate la boli tratabile etc.

      - Dar sunt de acord cu Clotilde, ca un referendum ar da ocazia celor 3 milioane care au semnat sa afle si argumentele contra initiativei semnate de ei. Adica un fel de educare asupra drepturilor individuale.
    • -1 (5 voturi)    
      Dar? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 23:50)

      blueskyy [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Activismul LGBT? Cum vi se pare?
  • -7 (25 voturi)    
    fata desteapta (Marţi, 8 noiembrie 2016, 17:50)

    mmmircea [utilizator]

    ii lasa sa-si consume ura si intoleranta, iar apoi aplica referendumul la sfantul asteapta fix ca in cazul parlamentului cu maxim 300 de alesi, ca in cazul brexitului.
  • -3 (47 voturi)    
    Bravo ei! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 17:59)

    reiand [utilizator]

    Bravo ei! Dar să luăm notă că este o opinie personală.

    USR-ul pare din păcate să fie colonizat de "progresiști", care sunt atât de "emancipați" încât nu pot susține acest demers democratic. Doar nu o să se coboară la nivelul celor 3 milioane de români care trăiesc în evul mediu, nu-i așa?

    Ei știu că diferențele dintre femei și bărbați de fapt nu există, sunt doar o "construcție socială". Ei știu că copiii pot crește foarte frumos cu un al doilea tată în locul unei mame.

    Nu ținem noi, înapoiații, pasul cu modernitatea. Dar nu-i nimic, o să "ne educe", dacă nu pe noi, pe copii, în școală. Și dacă ne mai opunem mult, vor trece la pasul următor: impunerea prin forță, prin modificări legislative. Așa cum în Statele Unite acum poți fi arestat dacă nu vrei să oficiezi o căsătorie gay.
  • -1 (61 voturi)    
    prea multă minte strică (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:01)

    Radu10 [utilizator]

    Acest comentariu a aparut exact după dupa ce o democrație consacrată, Australia, a anulat un referendum pe aceeasi tema, iar anularea referendumului a fost ceruta si explicata de aparatorii drepturilor minoritatilor.

    Era de dorit ca atunci când vorbește despre democrație, Mme Armand să fie mai bine informată dacă dorește să continue o carieră în politică. Și din același motiv, ar trebui să-și păstreze ideile proaste pentru sine.

    Spre știința dnei Armand, un referendum care ar stipula ca doar cei născuți în România să poată candida ar avea aceleași mari șanse de reușită ca cel care se discută azi.

    USR nu excelează prin coerență (= bâlbe de debutant) și acest lucru e speculat de toate partidele cu mai multă experiență. In acest context, Mme Armand a pierdut o bună ocazie de a tăcea.
    • +8 (34 voturi)    
      si prea putina la fel (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:33)

      firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui Radu10

      Dupa reactiile ce apar, e din ce in ce mai clara intentia propagandei: castigarea ultimei redute, familia. Daca referendumul s-ar organiza, viitorul ar fi foarte previzibil: referendumul ar trece, Constitutia se va schimba, va fi legiferat "parteneriatul civil". Reactiile arata insa ca homosexualii nu se multumesc cu parteneriatul civil, el vor familia. De ce? Ar fi o victorie simbolica pentru ei, ar reusi sa bage legaturile hetero- si homosexuale in aceeasi categorie, lucru care este eronat.

      Toti propagandistii fie sunt ipocriti, fie se gasesc intr-un doublethink. Nu se poate simultan sa sustii largirea conventiei de "familie" si catre un cuplu de homosexuali, fara a sustine in acelasi timp extinderea catre orice numar de oameni majori care doresc de buna voie sa intemeieze o "familie" (3 barbati + 2 femei, 1 nepot + 1 bunica, etc).

      Daca sunteti ipocriti - va rog, nu ne luati de prosti, daca traiti un doublethink - mai rationati un pic.
    • +2 (30 voturi)    
      Noul marxism (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:53)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Radu10

      Noul marxism al stangii progresiste promoveaza o logica destorsionata a democratiei: sunt bune doar deciziile care sunt in acord cu agenda progresista.
      Aceste conflict intre majoritati si minoritati seuale a luat nastere in Uniunea Sovietica si a fost inventat de comunisti. Pacat ca asa multi cad in capcana tovarasilor de vremi noi:
      http://stiripentruviata.ro/exemplificarea-radacinilor-comuniste-ale-revolutiei-sexuale-neomarxiste-de-azi/
      • +2 (4 voturi)    
        falsificarea istoriei (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:42)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Îmi place cum începe articolul - prezentând în mod eronat o ilustraţie realizată de un artist contemporan drept un document istoric - https://www.etsy.com/listing/175616107/begone-hate-russian-propaganda-a-lesbian
        A se observa cum au tăiat imaginea imediat deasupra semnăturii.
        Dar deh, drepturile de autor şi adevărul istoric nu-s atât de importante când duci lupta sfântă împotriva sodomiţilor şi a tribadistelor.
    • +6 (22 voturi)    
      E o coincidenta, dar cu fapte din Suedia (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:57)

      firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui Radu10

      Coincidenta e, intr-adevar, dar nu cu Australia, ci cu alta democratie consacrata, Suedia, iar declaratia Clotildei apare dupa ce zilele trecute in spatiul public a fost readusa in memorie initiativa suedezilor de a legaliza incestul si necrofilia (http://www.independent.co.uk/news/world/europe/incest-and-necrophilia-should-be-legal-youth-swedish-liberal-peoples-party-a6891476.html).

      "Progresistii" (de fapt regressive-left) au tot felul de idei, e chiar o onoare pentru mine sa ma opun tampeniilor astora.
      • -1 (3 voturi)    
        nu ține comparația (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:52)

        Radu10 [utilizator] i-a raspuns lui firuierbii

        Lăsați-mă cu Suedia, era idealul lui Ion Iliescu :))) acum serios vorbind, nu comparăm o poziție oficială, exprimată și explicată de primul ministrul al Australiei în acord cu parlamentul, cu dorința unui grupuleț obscur... și în România Sabin Gherman cerea pașaport pentru Transilvania
    • 0 (2 voturi)    
      DEZINFORMARE (Marţi, 8 noiembrie 2016, 23:48)

      blueskyy [utilizator] i-a raspuns lui Radu10

      Domnule Radu...tot nu inteleg activistii ca si dumneavoastra, ce doriti sa demonstrati prin dezinformarile pe care le faceti?

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-3913032/Australias-sex-marriage-bill-voted-down.html

      ....sau poate nu stiti limba engleza?
  • +5 (53 voturi)    
    O risipă de resurse (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:05)

    anton_carpati [utilizator]

    Bineînţeles că majoritatea românilor vor fi împotriva căsătoriilor între persoanele de acelaşi sex. De asemenea, dacă am organiza un referendum privind re-criminalizarea homosexualităţii, sunt gata să pun pariu că aproape 70% ar fi pentru.
    Democraţia directă reprezintă cel mai mare pericol pentru drepturile individuale, iar referendumul a fost mereu instrumentul de bază al tuturor dictatorilor care doreau să-şi legitimizeze regimul. Democraţia directă = tirania majorităţii.
    Lipsa de perspectivă a Clotildei Armand e dezamăgitoare.
    • -4 (16 voturi)    
      Ai ramas ancorat in trecut (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:47)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

      Cred ca societatea s-a maturizat , are acces nelimitat la informatie si poate judeca limpede ce traseu sa-si aleaga..a sustine contrariul insultati ..scenariile negre nu-si au rostul fiind ca pe teritoriul foste Dacii au fost primiti multi straini iar atata timp cat i-au respectat pe geto-daci au trait linistiti in pace .
      Referendumul ar trebui tinut pe tema legalitatii gruparilor teroriste mediatice si membrii acestora si implicatiile/costuri pt societate in duelul acestora pt intaietate la propaganda
      • +1 (9 voturi)    
        Dezvoltă (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:51)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Să mor io dacă înţeleg ce-ai vrut să spui în al doilea aliniat.
    • +3 (31 voturi)    
      Bravo Armand! :) (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:49)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

      De ce nu realizati ca sunteti de partea gresita?
      Evident ca exista teme populiste dar aceasta este o tema responsabila.
      Romanii au dreptul sa isi modeleze societatea. Acest demers nu restrange nici un drept pentru ca NU EXISTA dreptul de a se casatori pentru homosexuali, asa cum nu exista pentru poligami sau alte versiuni.
      Iar aceasta materie dpdv al dreptului european revine natiunilor nefiind impusa vreo optiune. Nu mai spuneti minciuni: nu exista acest drept de care vorbiti. Nu exista un drept la casatorie cu cel iubit. Exista dreptul femeilor sa se casatoreasca cu barbatii si invers, pentru TOTI.
      • +5 (19 voturi)    
        Da (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:19)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Aşa cum la începutul secolului nu exista nici un drept al femeilor să voteze.
      • -6 (6 voturi)    
        dihotomie (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:46)

        Ari2016 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        titlul si primele 2fraze contrazic restul postarii: Armand vorbeste despre un asemenea drept iar tu spui in titlu "bravo Armand!"?!?lol
        • +6 (6 voturi)    
          Titlul este tendentios (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:44)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Ari2016

          Daca citesti literar declaratia doamnei, vei observa ca nu a zis nimic despre a "interzice de facto casatoriile gay". A zis ca referendumul trebuie sa se faca. Dar fiecare ziar prezinta realitatea in culorile proprii. Hotnews nu face exceptie.
    • -3 (19 voturi)    
      eşti în gravă eroare. (Marţi, 8 noiembrie 2016, 20:59)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

      românii nu dau nici o ceapă degerată (cum se zice) de ce fac poponarii la ei acasă, doar că nu doresc ca aceştia să se manifeste ostentativ în public.
      majoritatea nu îţi interzice să fi minoritar ci doar să nu faci prea mult caz şi să umbli cu nasul pe sus pe tema asta...
      Clotilde, je t'aime !
  • -17 (41 voturi)    
    pa Clotilde, la revedere (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:07)

    Humbert [utilizator]

    I never really liked you, ca sa fiu sincer :))
    a, si-mi vreau votul inapoi! :))
    • -3 (19 voturi)    
      Pa USR! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:39)

      firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

      Daca vocea Clotildei e singulara in USR, si daca e linsata precum in aceste comentarii, nu, mersi!
  • -1 (23 voturi)    
    Ca si in cazul Olivia Steer (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:08)

    xolv [utilizator]

    ati indicat dusmanul de clasa al proletariatului marxisto-globalist. Liber la linsat mediatic!!
  • -12 (30 voturi)    
    bravo Clotilde ! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:10)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    dacă ai fi candidat, te-aş fi votat; îmi place cum gândeşti.
    l-am votat si pe nicuşor la localele de acum 4 ani, dar acum la parlamentare m-a dezamăgit profund prin susţinerea guvernului actual...
    • +5 (9 voturi)    
      sustinerea guvernul actual... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:36)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      pai si pe cine ai fi vrut sa sustina, pe Dragnea????
      TU ai citit macar planul USR sau votezi dupa cum e moda?
      • -2 (4 voturi)    
        închipuieşte ţi că l-am citit... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:14)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui neurino

        fiind susţinător vechi figurez în baza lor de date şi primesc regulat e-mailuri.
        doar că a fi împotriva sistemului în ansamblu este una şi a susţine guvernul actual sau a pune pe locul 2 în listele electorale un macovist este cu totul alta...
  • -10 (34 voturi)    
    Homosexualitatea - o banala disfunctie erectila (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:10)

    firuierbii [utilizator]

    Bombardati de propaganda "true believer"-ilor, am putea ramane cu impresia ca exista doar un singur fel de disfunctie erectila (de tipul "nu functioneaza cand trebuie").

    Homosexualitatea nu e decat un eufemism pentru un alt fel de disfunctie erectila (de tipul "functioneaza cand nu trebuie").
    • -4 (8 voturi)    
      o disfunctie popolara in PE (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:52)

      Ari2016 [utilizator] i-a raspuns lui firuierbii

      se pare ca cei din parlamentul european sufera de disfunctia respectiva, de asta au decis sa ia cartea din mana santajistilor lor si sa impinga fortat in pubic cu legiferarea. Dar cica tot or sa ramana dosarele pedofilolor.. ca sa vedeti cine sunt acesti autointitulati lideri!?
  • +4 (30 voturi)    
    Merita un vot. (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:14)

    Klaus_Voievod [utilizator]

    Ei, Clotilde Armand ii dezamageste pe cei care vedeau USR ca o armada sub acoperire a neo marxismului aflat in mars. Merita un vot.
    • +6 (12 voturi)    
      nu ştiu cum funcţionează logica dvs (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:29)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_Voievod

      Singurii care văd neo-marxişti sub acoperire peste tot îs taman ăia care n-ar vota cu USR.
      • +2 (6 voturi)    
        păi ăia sunt cam mulţi... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:16)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

        :)
        • +1 (1 vot)    
          E, n-am zis că toţi. (Marţi, 8 noiembrie 2016, 23:22)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          Mergi pe stradă şi întreabă românul ce crede el despre neo-marxişti şi în 90% din cazuri o să se uite la tine ca la Spiderman.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu stiu - este enuntul corect (Marţi, 8 noiembrie 2016, 23:01)

        Klaus_Voievod [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

        Citeste presa ultimelor luni, poate vei intelege la ce ma refer. Nu-ti inteleg siguranta apodictica - te bazezi pe ceva (sondaje, studii) ? Sunt unul din votantii USB si viitor votant USR.
    • +2 (8 voturi)    
      Daca va rezista probei timpului (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:47)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_Voievod

      Aveti dreptate. Eu sunt unul din cei care sunt oarecum convins ca Armand este o raritate in peisajul USR. Mai este insa o luna pana la alegeri. Sa vedem cu reactioneaza restul USR. Daca o vor spulbera de la varf inseamna ca nu m-am inselat. Daca nu, inseamna ca mai sunt sanse pentru USR.
  • -6 (14 voturi)    
    aceasta (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:17)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    doamna nu va face purici multi in partidul lui nicusor si al papagalului ala de la cluj care voia sa dea lectii de ateism cu torta in mina. Daca doreste domnul acela, ii stau la dispozitie oricind, cu torta sau fara, el e oricum un mircea badea, poate chiar mai rau decit originalul.
  • -6 (10 voturi)    
    decidentii (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:20)

    AndreiBacs [anonim]

    eu cred ca se vrea modificarea constitutiei la alte capitole si se foloseste ocazia casatoriilor gay ca pretext.... pentru modificare....
  • +12 (26 voturi)    
    o intoarcem cum vrem noi? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:46)

    tba [utilizator]

    fata asta nu a sustinut ca este in favoarea includerii acestei prevederi in Constitutie!
    a precizat ca, daca CCR spune ca e constitutional ceva, iar 2-3 milioane de cetateni vor acel ceva, ar trebui organizat referendum deoarece asa e democratic.
    n-a mentionat ce parere are legata de cuplurile gay, despre luna, soare sau altceva. a facut strict mentiuni legate de mersul democratic al lucrurilor.
    PS nu-mi place USR, USB, HDMI etc
  • -4 (34 voturi)    
    Dezamagire totala (Marţi, 8 noiembrie 2016, 18:52)

    MariusSR [utilizator]

    Cum poti sa distrugi o miscare ce parea asa de promitatoare cu o pozitie inutila adoptata cu o luna inainte de alegeri ! O mare dezamagire. Din pacate USR a pierdut foarte multe voturi prin aceasta afirmatie, facuta nu de oricine, ci de persoana cu notorietatea cea mai mare in partid, dupa Nicusor Dan. Sa sustii ideea supunerii referendumului a drepturilor unei minoritati este de o obtuzitate grava. Majoritatea nu se poate pronunta pe chestiuni ce privesc drepturile unei minoritati. Ma ingrozeste ideea ca unor romani acest lucru li se pare normal. Cum o arata referendumul in care s-ar vota pentru renuntarea la drepturile minoritatii maghiare, de exemplu? Ar fi votat cu 90%. Pe tirania majoritatii s-au sprijinit si dictatorii care au facut genocide printre minoritati, vezi fosta Iugoslavie. In concluzie, tot n-ai cu cine.
    • +1 (9 voturi)    
      o fi prietenă cu Bernadette Chirac (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:10)

      Radu10 [utilizator] i-a raspuns lui MariusSR

      altfel nu-mi explic un gest atât de prostesc, bun de pus in manualele de alienat electoratul pe degeaba
    • 0 (4 voturi)    
      E doar opinia ei, nu opinia USR (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 0:28)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui MariusSR

      O opinie cu care nu sunt de acord si pe care nu o respect. Dar a blama intreg USR-ul pentru ce a spus un om ... mi se pare cam nedrept.
      Poti sa votezi USR, pentru ca acolo cu siguranta sunt oameni care au si opinia ta, indiferent care este aceea. Oameni care se vor separa ideologic, la un moment dat. Si se vor purta aceste discutii. dar intr-un mediu mult mai deschis - nu poti dezbate astfel de teme intr-o tara care produce analfabeti functional pe banda rulanta, in care colcaie viermii pe pacienti in spitale, in care exista multe gospodarii cu WC in curte etc. si in care, cel mai rau, nu se intrevede macar o indreptare spre o cale mai buna.
      Nu trebuie sa astepti, neaparat, sa se schimbe toate astea complet ca sa poti discuta si despre altele. Dar nu poti sa o faci intr-un mediu lipsit de speranta. Oamenii deprimati sunt mai rai, mai lipsiti de intelegere pentru ceea ce este diferit sau nou. Iar romanii sunt un popor deprimat.
  • -3 (13 voturi)    
    Ma minunez! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:00)

    spirache [utilizator]

    Tanti Clotilde si-a expus o parere. Aceea ca de vreme ce exista o initiativa cetateneasca, sa se organizeze referendum. Desigur ca rezultatul este previzibil, dar asta inseamna ca "tiranii majoritari" nefiind inca pregatiti sa fie in ton cu moda vor sa intareasca conceptul de familie asa cum l-au cunoscut ei. Poate ca in 50-100 de ani pedofilia va fi ceva total banal si legal(vezi North American Man/Boy Love Association), pentru ca si acolo este vorba de toleranta, deschidere si iubire. De aceea consider ca orice opinie, fie ca vine de la tanti Clotilde sau de la Remus Cernea trebuie respectata si, societatea o cere, sa fie validata popular, iar nu elitist. Parca in Evul Mediu decizia era intotdeauna in mainile elitelor aristocrate si nu a maselor. "Tirania majoritatii" este produsul evolutiei societatii umane. Sa anulam acest castig de dragul prinzatorilor de fluturi?
  • +1 (21 voturi)    
    oriti aburirea si confuzia, transati just (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:13)

    L8MA [utilizator]

    Ne place sau nu casatoria a fost definita de-a lungul secolelor in absolut toate culturile si religiile lumii ca fiind intre barbati si femei.Uneori intre un barbat si mai multe femei e drept si mult mai rar intre o femeie si mai multi barbati.Acestea sunt faptele, niciodata nu a fost intre barbati.Sau intre femei.
    Iar in traditia crestina,timp de 2000 de ani ea a fost definita si mai riguros ca fiind exclusiva si tot intre un barbat si o femeie.Fapt! chiar daca Bor-ul a devenit o gasca de manipulanti si oportunisti ipocriti avizi de putere si bani, acest brand al casatoriei nu le poate fi negat.Doar daca esti rau voitor.
    E dreptul acestor practicanti sau simpatizanti ai acestor traditii sa-si pastreze brandul asa cum a fost construit de generatii prin diferite reguli,cutume,ritualuri etc .
    E o pacaleala obraznica subtil infiltrata in mentalitatea maselor precum ca acest brand al casatoriei poate fi extins sau chiar luat cu japca si de comunitatile gay.El nu este o definitie sau o formula care poate fi schimbata dupa interese, el este un drept intelectual oricat de absurd ar parea asta, al celor care l-au practicat,trait, dezvoltat si definit prin vietile lor de-a lungul secolelor.
    E ca si cum ai vrea sa fii lasat sa ti se numeasca si produsul firmei tale locale cu numele unui brand deja cunoscut de sute de ani cu o anumita caracteristica clara, pentru a-ti vinde si tu mai bine produsul care este diferit, poate nu radical diferit dar diferit.
    In cazul comunitatilor gay se poate cere si oferi cu toata onestitatea si deschiderea capacitatea de a avea drepturi ca oricare alta fiinta umana dreptul de a avea parteneriate civile, contracte civile sau orice alt termen pe care-l prefera si-l branduiesc cu toate clauzele legale care sa asigure o protectie sociala,civica,patrimoniala,etc ,insa nu poti lua cu japca ce nu-ti apartine.In mod special daca proprietarii brandului nu vor sa-l ofere!!!!!!!
    E o chestiune de drept intelectual si nicidecum de religie.
    • +5 (19 voturi)    
      Elocvent! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:20)

      firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      Perfect de acord, heterosexualii si-au facut ei o jucarie si i-au spus, prin definitie, "familie".

      De ce nu pot homosexualii sa isi aleaga un alt nume pentru relatia lor?

      Aici e cheia: ei insista pe folosirea aceleiasi denumiri pentru a inocula ca nu exista nicio diferenta intre cele 2 tipuri de relatii, ca sunt 2 comportamente oarecare, absolut similare in natura lor, ceea ce e slogan frumos al eroicilor SJW, doar ca e contrar realitatii.
      A nega caracterul de complementaritate a celor 2 sexe, si de aici o specificitate a relatiilor heterosexuale, a refuza sa admiti o nota distincta a acestor relatii heterosexuale fata de altele, este propaganda. Iar optimismul din nou ne spune ca adevarul bate propaganda.
  • +1 (17 voturi)    
    politica mileniului (Marţi, 8 noiembrie 2016, 19:41)

    Mann [utilizator]

    Cum Romania asteapta cu rabdare sa iasa din secolul XIX si priveste cu sfiala spre secolul urmator, asa si ceea ce inseamna toleranta si respect mai au de asteptat pana cand obiceiurile batranesti vor incepe sa dispara si femeia lovita aspru de mana autoritara a barbatului isi va putea, in sfarsit, ridica privirea smerita spre un cer ceva mai senin...
    • +1 (7 voturi)    
      Si romanii inca invata sa argumenteze o pozitie (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:59)

      firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui Mann

      Ce legatura are "femeia lovita aspru de mana autoritara a barbatului" cu faptul ca majoritatea romanilor vrea ca statul sa recunoasca relatia dintre o femeie si un barbat sub numele de "familie", iar relatia dintre 2 homosexuali sub numele de "parteneriat civil"?
    • +3 (3 voturi)    
      violenta si violenta (Marţi, 8 noiembrie 2016, 23:21)

      Ari2016 [utilizator] i-a raspuns lui Mann

      Si ce fel de violenta este predilecta in statisticile statelor care traiesc in mileniul 21 (dupa parerea dv-stra!) la cuplurile de acelasi sex?
  • 0 (18 voturi)    
    cam "traduceti" ce a zis ea... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 21:07)

    liviu_ [utilizator]

    ea a zis ca daca 2.7 milioane au semnat o petitie care cere organizarea unui referendum, atunci este democratic sa se organizeze acest referendum.

    dezamagit de acest articol hotnews....

    ca tot veni vorba... unde se termina democratia si incep sa primeze drepturile omului... cu alte cuvinte pana cand lasi poporul sa-si exprime democratic vointa?! In cazul asta in esenta ai de ales intre a respecta democratia (si a face referendum (IN NICI UN CAZ odata cu alegerile!!!)) si a respecta drepturile omului, dar a incalca democratia ... ce alegem?!
    este clar pentru toata lumea ce o sa iasa la referendum, nu?!

    PS: ca sa fie clar nu am absolut nici o problema cu acest subiect. eu la acest referendum as vota pentru casatoriile gay!
  • -3 (7 voturi)    
    Am avut dreptate! (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 0:08)

    Alui [utilizator]

    Nu mi-a plăcut de ea de la început, deși am încercat s-o plac.
    Trebuie avut grija cu democrația asta ca duce le chestii de genul URSS si Al Treilea Reich. Pana si Iran si Arabia Saudita sunt pana la urma democrații. Problema e de drepturi, nu pentru un grup ci pentru indivizi.
    O cunoștința a încercat sa le apere poziția celor 3 milioane care au semnat petiția zicând : "Tu ai vrea ca copilul tău sa ajungă homosexual? Pune-te in papucii lor". Prima ei problema de logica e ca un copil/om nu va ajunge homosexual in funcție de ce semnează sau voteaza parintele sau. In plus, sarcina mea ca părinte e sa-mi iubesc copilul necondiționat, sa-i ofer tot ce pot ca sa-si găsească propriul drum in viața, sa-l feresc de accidente, boli si influente nefaste care l-ar transforma intr-un infractor sau un om necinstit, fara bunăcuviința si fara onoare. Mai mult, ca părinte, nu am drept de proprietate asupra copilului! Nu am dreptul sa-i impun cu cine sa se căsătorească, unde sa locuiască, ce meserie sa facă, in ce si in cine sa creadă, etc. Menționez ca eu am luat decizii împotriva dorinței părinților pe care nu le-am regretat niciodată, dar au regretat si regreta ei ca mi s-au pus împotriva. Iar cunoștința respectiva de care va ziceam n-a avut curajul un an de zile sa le spună socrilor ca ea si soțul s-au stabilit definitiv in alta țara si ca si-au cumpărat o casa acolo, căci socrii ii vroiau neaparat lângă ei. Asa ceva n-am mai auzit. Eu nu vreu ca copilul meu sa se teama sa-mi spună lucruri care nu-mi convin. De la un punct încolo, părinții nu pot sa ii mai facă fericiti pe copiii lor. Copiii, cand devin adulti, sunt singurii care pot sa-si găsească fericirea.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri