Gabriela Firea promite transport public gratuit in Capitala

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 8 iunie 2016, 22:30 Actualitate | Politic

Gabriela Firea
Foto: Agerpres
Primarul ales al Capitalei, Gabriela Firea, promite, intr-un comunicat difuzat miercuri, ca va "gasi caile economice cele mai potrivite pentru ca transportul public sa fie gratuit" in Capitala.

"Voi gasi solutia cea mai potrivita pentru ca transportul public sa fie gratuit in Bucuresti! Vreau ca oamenii sa fie multumiti de conditiile pe care le va oferi transportul in comun, esential pentru fluidizarea traficului in Capitala. Modernizarea transportului public este o prioritate pentru mine, precum si imbunatatirea conditiilor pentru biciclisti. Voi gasi caile economice cele mai potrivite pentru ca transportul public sa fie gratuit, intr-un timp rezonabil, tocmai pentru a incuraja cat mai multi bucuresteni sa il foloseasca", sustine Firea in comunicat.

"Asta nu inseamna ca personalul RATB care vinde, acum, biletele, va ramane pe drumuri. Vom gasi solutii pentru fiecare in parte. Eu vreau sa creez locuri de munca pentru bucuresteni, nu sa cresc somajul. ot ce am promis in campanie voi face", mai spune primarul ales al Capitalei.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
7340 vizualizari
  • +45 (49 voturi)    
    rotfl (Miercuri, 8 iunie 2016, 22:34)

    pehash [utilizator]

    comunismul n-a murit.. partea aia cu vanzatoarele de bilete care nu vor ramane "pe drumuri" este edificatoare...
    • +32 (36 voturi)    
      vai mama (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:42)

      EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Daca ea in 2016 isi face griji de vanzatoarele de bilete ca raman pe drumuri, in loc sa se preocupe sa monteze draq automate pentru bilete.
      • +9 (9 voturi)    
        solutia evidenta.. (Joi, 9 iunie 2016, 9:25)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

        sa le puna in continuare sa vanda bilete "gratuite", pentru care va trebui sa completezi o declaratie pe proprie raspundere ca esti din Bucuresti si sa lasi o copie dupa buletin..
        oricum pensionarii merg cu talonul de pensie, deci nu vor observa.
        • +3 (3 voturi)    
          asta-i (Joi, 9 iunie 2016, 12:20)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          mai tare ca ceasca. aluia nu i-a iesit cu transportul gratuit dar o sa-i iasa ei pasienta. bleah. gargara psd-ista de doi bani.
      • +3 (3 voturi)    
        Vanzatoare (Joi, 9 iunie 2016, 14:38)

        PrisacaAlbinutza [anonim] i-a raspuns lui EQUANT

        Mai baieti ea spune ce vrea lumea sa auda ..are grija de clasa muncitoare..aia se duc sa o voteze..va face transport gratis..pe veci veti avea PSD..in Bucuresti si Firea cu ennn mandate..
    • +15 (17 voturi)    
      LOL (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:55)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Si asa e scump! :)
    • +6 (6 voturi)    
      De ce sa nu promita? (Joi, 9 iunie 2016, 9:14)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Ca doar nu da de la ea, da de la fraieri inapoi la fraieri, deci ii fraiereste pe banii lor. Cat de prosti pot fi romanii? De tot!
    • -4 (10 voturi)    
      aiurea (Joi, 9 iunie 2016, 10:53)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Habar nu ai ce inseamna comunism. Statul, ca de altfel orice angajator are si o anumita responsabilitate sociala: nu poti lasa someri de pe azi pe maine niste oameni care nu isi mai pot gasi alt loc de munca.

      Vanzatoarele de bilete nu au nicio vina ca a venit un nou primar care schimba radical modul de functionare a societatii la care ele sunt angajate.
      • +3 (5 voturi)    
        ba au ditamai vina (Joi, 9 iunie 2016, 14:44)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        nu s-a schimbat nimic "radical" de la o zi la alta. exista automate de vanzare a biletelor de zeci de ani... toata lumea stie ca vanzatoarele alea de bilete sunt o cheltuiala inutila. credeau ca vor vinde bilete si in 2050??..

        avansurile in tehnologie au generat de multe ori astfel de situatii. sa pastram toate muncile necalificate?.. responsabilitatea statului (cine o mai fi si statul asta?.. RATB e regie locala, tine de Primaria Bucurestiului..) fata de acesti oameni nu este sa le ofere un loc de munca. mie nu-mi ofera un loc de munca!..

        putem eventual sa discutam despre niste salarii compensatorii si cursuri gratuite de calificare in meserii care sunt acum cautate, dar sa-mi spui ca o sa platesc degeaba o vanzatoare de bilete inca 20 de ani pana o iesi la pensie doar pentru ca ea nu e in stare sa faca nimic altceva, mi se pare aberant. nici macar nu este comunism.. in comunism se presupune ca toti contribuie cumva. in cazul asta vorbim de persoane care nu contribuie cu nimic util.
        • 0 (0 voturi)    
          tonomatele exista.. (Vineri, 10 iunie 2016, 12:11)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          ..dar oamenii nu stiu sa le foloseasca (mai ales batranii) - ma gandesc si la metrou si nu in ultimul rand, oamenii care nu au nici carte nici prea multe cunostinte tehnice ca sa foloseasca un automat..
          Deasemenea, platile on-line nu sunt la indemana oricui si iar, platile online de abonamente RATB tb facute cu 48h inainte sa expire abonamentul pt ca in 48 h va fi validat de sistemul electroni din spate (transfer la banca, la serverul ratb ce controleaza asocirea abonat-abonament-plata-chitanta platii etc...).
          Asa , ca las-o mai moale cu vanzatoarele de bilete.

          apropos de vanzare biletelor, in occident, se vand in mijlocul de transoprt in comun de catre sofer, sau de catre angajati ai regiei de transport in comun...mai putin la metrou unde ai automate sau vanzatoare la ghiseu..
          Deci, nu inteleg ce vina au vanzatoarele ca primarul este prost!
    • +1 (1 vot)    
      Acele vanzatoare (Joi, 9 iunie 2016, 21:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      au conditii mult mai rele ca in puscarie. O cusca metalica de 1m pe 1 m, ce vare le coace si iarna le ingeata. Nu mai vorbesc de toaleta , de apa.
      Poate le gaseste altceva, in nici un caz sa le tortureze mai departe.
  • +46 (50 voturi)    
    nu exista gratuit (Miercuri, 8 iunie 2016, 22:43)

    stefansb [utilizator]

    Nimic din ce ofera statul nu este gratuit. Totul se plateste prin taxe. Deci dupa ce au cea mai mare subventie la caldura, fara diferentiere in functie de venit, acum bucurestenii vor avea si transport gratuit? exista doar doua variante: fie se vor reduce la minim investitiile, fie se vor mari taxele.
    Poftiti la socialism.
    • +28 (28 voturi)    
      a denaturat o idee buna (Joi, 9 iunie 2016, 2:10)

      Psycon [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      ideea cu transportul gratuit a aparut mai demult intr-un raport al curtii de conturi. RATB e subventionat deja atat de mult incat daca se renunta la bilet si se dau afara oamenii care se ocupau cu asta se vor face economii. Din pacate Firea nu a avut rabdare sa citeasca tot raportul si a prins doar jumatate.
      • +3 (3 voturi)    
        discutabil (Joi, 9 iunie 2016, 14:47)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Psycon

        ~1000 de angajati (700 vanzare de bilete / 300 control) cu un salariu mediu de 1000-1200 net (1700-2000 cheltuiala totala) inseamna maxim 24 de milioane pe an. pana la 170 de milioane e diferenta mare si nu cred ca infrastructura pentru cardurile Activ poate costa atat de mult...
  • +32 (34 voturi)    
    Ce idee buna! (Miercuri, 8 iunie 2016, 22:43)

    mitg [utilizator]

    Abia astept sa vad cu ce bani o s-o pui in aplicare.
    • +26 (32 voturi)    
      in etapa 2 (Joi, 9 iunie 2016, 0:42)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      bilete de avion gratis...doar pe ruta Bucuresti- Moscova !!!
    • +6 (6 voturi)    
      nu e nevoie de bani (Joi, 9 iunie 2016, 8:34)

      capitan [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Transport gratuit, fiecare pe picioarele lui. Altfel cum? :)
    • +5 (5 voturi)    
      N-AI AUZIT?!?! (Joi, 9 iunie 2016, 8:48)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      O mare parte din bani vor proveni din exportul de tramvaie fabricate de RATB!!!!!!!!!
      La aproape 600 mil EUR subventie anuala pentru RATB si la un cost de 2 mil EUR per tramvai (vorbesc de noile tramvaie care circula in capitalele europene cu apa calda permanent), ar trebui sa vanda cate 300 de buc pe an!!!
      Pai atatea tramvaie nu vand nici Siemens sau Bombardier in 10 ani!
      • +2 (2 voturi)    
        pai da, dar (Joi, 9 iunie 2016, 12:23)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        aia nu o au primar pe mamzel fierea pandele ot voluntari.
      • +2 (2 voturi)    
        incurci leii cu euro (Joi, 9 iunie 2016, 14:49)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        subventia e in lei. oricum nu vand ei nici 70 de tramvaie (pentru care ar trebui sa mai angajeze niste sute/mii de muncitori).
      • 0 (0 voturi)    
        tramvaie de chibirituri.. (Vineri, 10 iunie 2016, 12:15)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        ..ca din ce stiu eu in RO, tramvaiele se fabrica prin ARAD, ORADEA...sau alea erau metrouri..

        Dna Firea a spus intr-o singura fraza nuami gogomanii - ce primar este acesta?!?!

        Se vede, doar din aceste gogomanii, ca HABAR NU ARE de orasul BUCURESTI!
        Cred ca ea se gandea la voluntari!
        Dar la ce sa te astepti de la o femeie care nu a reusit sa isi educe copii sa invete sa ia un amarat de examen de BAC, si in conditiile in care acest examen e din ce in ce mai usor!
    • +1 (1 vot)    
      Bani ? (Joi, 9 iunie 2016, 21:44)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Pai ea are calitatea regelui Midas. Nu are probleme cu banii. A promis ca " in cateva luni " toate scolile si gradinitele vor avea cate un cabinet medical cu medic si asistenta angajate.
      Din nou bani. Dar tot ce atinge se transforma in aur, deci nu are probleme.
      Apropo de cuvantul atinge, Pandele are vre-o problema ?
      • 0 (0 voturi)    
        posibil ca firea sa fie regina Midas.. (Vineri, 10 iunie 2016, 12:17)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        ..si tot ce scoate din ea, sa devina aur!

        Din pacate, la aceasta fraza s-a stricat masina de aur...!
  • +28 (34 voturi)    
    Femeia asta s-a ierdut cu firea... (Miercuri, 8 iunie 2016, 22:51)

    akillies [utilizator]

    ..de cand e primar..

    A inceput sa calce pe urmele luui oprescu!

    Dna. primar, sunteti pe bune? adica, cine are nevoie de transport gratuit cand el lipseste cu desavarsire?!?!?!?

    Si apoi, transportul e o sursa de venit pentur o administratie.. chiar atat de putin sunteti pregatiata pentru aceasta fucntie?!?!

    si daca e privat si daca e de stat, transportul in oras tb sa aduca bani la bugetul primariei, nu sa provoace pagube si gauri in buget!
    • +4 (4 voturi)    
      neah (Joi, 9 iunie 2016, 9:19)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui akillies

      sunt altii in spate cu ideile.niste unii consilieri care au ramas pe functii si care mai au de tras niste tunuri
      eu ma mir cun dna-ul nu a ajuns la adevaratii proprietari ai cutitului si furculitei,fara de care nici un primar nu poate manca
      • 0 (0 voturi)    
        sunt de acord ca sunt consilierii.. (Vineri, 10 iunie 2016, 12:18)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Point

        ..aia care i-au spsu prostia asta si i-au bagat-o in cap, dar ea nu are niciun filtru?!?
  • +33 (35 voturi)    
    o populista de inspiratie neo-marxista (Miercuri, 8 iunie 2016, 22:52)

    Irizat [anonim]

    exista o inteleapta vorba americana: there is no free meal!

    toapa asta mahalagioaca cu 3 neuroni nu a inteles nici de ce a picat comunismul si nici mai recent de ce o tara cu resurse precum venezuela este in colaps economic.

    nu intelege nici cum functioneaza transportul vienez sau cel japonez.
    • +7 (7 voturi)    
      Sustin ceea ce spui (Joi, 9 iunie 2016, 9:19)

      petrol_head [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      Stau in Viena doar de vreo 7 luni, dar transportul in comun este unul dintre cele mai bine puse la punct din lume. In timpul saptamanii nici nu imi scot masina din garaj, deoarece atatea conexiuni am cu transportul in comun ca nu am nevoie de masina. Dar toate acestea au un cost. Un abonament lunar pe absolut toate liniile si mijloacele de transport in comun (tramvaie, metrou, autobuze) costa 48 €
      Pentru cineva care munceste aici este ieftin. Nici pentru Romania nu mi s-ar parea scump. Ei bine, cum ar putea Firea asta sa imbunatateasca transportul in comun in Bucuresti care oricum este vai mama lui, daca toata lumea va circula gratuit. Asta este o ineptie...si un elev de liceu o poate pune la punct pe primareasa.
      Mai dar cum reusim noi romanii sa ne alegem conducatorii cei mai tampiti???
      • +3 (3 voturi)    
        raspuns (Joi, 9 iunie 2016, 12:26)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui petrol_head

        la ultima intrebare : prin absenteism cras.
  • +30 (32 voturi)    
    Aiurea (Miercuri, 8 iunie 2016, 22:55)

    Soljenitin [utilizator]

    1) promisiunea firii a fost facuta fara acoperire pe sistemul falimentar "promitem si apoi mai vedem" - denota mizerie morala;
    2) gratuitul asta numai gratuit nu este. Electricitatea, mentenanta, salariile costa - de unde vin banii? Transparenta este absolut obligatorie, altfel este rost de furaciune masiva in favoarea psd.
  • +29 (29 voturi)    
    .... (Miercuri, 8 iunie 2016, 22:57)

    tirolez [utilizator]

    Deci aia se plang ca nu au bani de piese si ea face transportul gratuit? Lumea nu il folosea pentru ca era prea scump sau pentru ca era de o calitate execrabila? Deci cei care acum merg cu masina vor da buzna pe RATB cand vor auzi ca e gratis! Asta e.
  • +27 (27 voturi)    
    Praf si pulbere (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:00)

    Trojan.H [utilizator]

    Burtosii cu trabuce groase care stau in spatele acestui PSD chiar sunt hotariti sa faca praf Romania.
  • +27 (27 voturi)    
    Gratuit (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:11)

    Laur_ [utilizator]

    Nu exista servicii gratuite, exista numai servicii platite de altii. In particular, platite de la buget.
    • +19 (19 voturi)    
      there ain't (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:45)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Laur_

      there ain't no such thing as a free lunch, așa cum spune un proverb din străbuni cules de prin teleorman.

      regards,
      ws
  • +19 (19 voturi)    
    Pai sa fie mai prejos... (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:26)

    JestersTear [utilizator]

    ...decat Opescu cu "suspendata" lui?

    In orice tara vestica pana si mersul la o toaleta publica costa.
    Nu m-ar mira ca d-na Firea sa ne transmita ca si mesele la restaurant vor fi gratuite in curand.
    De la primarie fara numar, fara numar... "pa datoria" copiilor nostri...
  • +21 (21 voturi)    
    Fata idioato (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:31)

    EQUANT [utilizator]

    Scoate-ti capul ala din fund si mai uita-te un pic si pe-afara, pe unde e un bilet de autobuz 2.5Euro+ , astfel incat aia au bani ca sa schimbe flota de autobuze, sa le ia cu AC cu tot, si nu sa cumpere soferii din banii lor piese pentru Mercedes doar ca sa-l tina pe tura si, implicit, sa fie si el platit.

    Esti mai proasta ca noaptea!
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate, dar limbajul folosit... (Joi, 9 iunie 2016, 11:47)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      Ai perfecta dreptate, dar nu este un limbaj folosit. Noi, cei care suntem impotriva PSD-ului suntem inteligenti, cu studii superioare, tineri si nu trebuie sa folosim un asemenea limbaj. Ma mir cum a trecut de moderatorul site-ului...
  • +24 (24 voturi)    
    Doamna secundar, (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:42)

    V. Veroiu [utilizator]

    De RATB ma pot lipsi mergand pe jos sau cu masina. De mancare insa nu. Pe cand veti face apa si mancarea gratis?
  • -20 (20 voturi)    
    poate fi o idee buna (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:46)

    rsbl [utilizator]

    In momentul in care toti bucurestenii vor plati la impozit pentru ratb sau cum o sa se mai cheme, vor si merge pentru a profita de taxe. Ar putea fi un sistem gratuit ca la pensionari sau elevi. Gratuit pentru cei cu buletin de Bucuresti.
  • +23 (23 voturi)    
    cretinul (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:53)

    ws [utilizator]

    Cretinul de dinainte, Oprescu, promitea, pe lângă autostrada suspendată, și căldură gratuită la tot bucureșteanu'.

    Parașuta asta ne dă gratuit doar autobuzu'? Păi și cu căldura ce facem? Că dacă știam îl votam tot pe Oprescu.

    #fuiemirea

    ws
  • -23 (31 voturi)    
    Nu-mi place de ea, dar a început bine (Joi, 9 iunie 2016, 0:00)

    Nyk1 [utilizator]

    Cred că transportul în comun gratuit trebuie finanțat din taxele pe parcări în centrul Bucureștiului. Se reduc atât ambuteiajele cât și poluarea, dintr-un foc.
    • +5 (5 voturi)    
      Cred ca nici 5% din costurile RATB nu se acopera (Joi, 9 iunie 2016, 9:02)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

      din taxele de parcare in centru din urmatoarele motive :

      1. sunt prea putine parcari ca sa iasa o suma consistenta
      2. cineva trebuie sa incaseze taxele pe parcari, presupun ca in loc de vanzatori de bilete vom avea vanzatori de tichete de parcare, deci costurile nu scad (nu cred ca or sa puna ei vreodata parcometre)
      3. daca ar mari taxa de parcare, toata lumea lumea ar parca pe unde ar apuca doar in parcarile primariei nu
      4. oricum se parcheaza peste tot si acum.
  • +21 (23 voturi)    
    Pelicandele (Joi, 9 iunie 2016, 3:11)

    anonimicus [utilizator]

    Si niste taxiuri gratis, se poate?
    Nu prea multe, doar cele cu licenta in Voluntari.
  • +19 (21 voturi)    
    Fa fireo (Joi, 9 iunie 2016, 7:51)

    R.Stoian [utilizator]

    Iti prevad un mare viitor la PMB. Un viitor luminos plin de realizari populiste. Da-l incolo de oras cu problemele/necesitatile lui, si asa e praf si pulbere. Cred ca esti tare mandra de tine.
  • +6 (6 voturi)    
    Firea (Joi, 9 iunie 2016, 8:34)

    termopan [utilizator]

    Degaba poarta ceas, intarzierea ei e mintala.

    Aveau dreptate pensionarii care au votat cocota masiv, credeau ca le mareste pensia primarul. Acum ca e transportul gratuit nu mai poti comenta nimic despre calitatea serviciului ...
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Joi, 9 iunie 2016, 8:38)

    SoulSearcher [utilizator]

    eu am o idee mai buna...

    eliminati din lucrurile care nu sunt necesare in bucuresti precum:

    - iluminatul public (ce dreq, doar lumea doarme noaptea, nu are nevoie de lumini pe strazi)

    - curatenia stradala (si asa e cel mai jegos si poluat oras din europa... chiar trebuie sa ne mai straduim?)

    - parcuri si spatiile verzi (lasati locuitorii din ferentari, voluntari si alte cartiere ale orasului sa-si puna caii la pascut pe spatiul verde, nu mai trebuie intretinut ulterior)

    - investitii pentru pasaje si parcari (chiar nu se observa ca oricum nu sunt rentabile, bucuresteanul tot parcheaza unde vrea el, si merge pe unde vrea el)

    Si asa bucurestiul va avea bani pentru caldura si transport moka gratis free
  • +4 (4 voturi)    
    ! (Joi, 9 iunie 2016, 8:39)

    Kpriciu [utilizator]

    bucuresti bucuresti rasu-plansu esti, hey!
  • +4 (4 voturi)    
    Transport gratuit?! (Joi, 9 iunie 2016, 8:48)

    Iocan [utilizator]

    Duduieeee!!! Esti dusa cu sorcova!!!!
    De cand a inceput campania la locale, femeia asta bate campii...dar nu ca la prezidentiale ci in mod civilizat.
    Promite cate-n luna si in stele dar vai amar de viata voastra Bucuresteni... va asteapta clipe grele, vorba lui Base...veti vedea voi peste 6 luni ca "Iarna nu-i ca Vara"!
    Ce ma mira cel mai mult este faptul ca alegatorii PSD-ului nisi acum dupa un sfert de veac nu au realizat ca sub conducerea partidului asta orice sat, comuna, oras sau tara ajunge in maxim 4 ani pe butuci. Vin altii si mai carpesc cate o roata si apoi, pe aceleasi minciuni iar apare PSD-ul si vinde si peticele de la roti!
  • +7 (7 voturi)    
    Stema Bucurestiului: Fagurele si Sticla de lapte (Joi, 9 iunie 2016, 8:54)

    Dedalus [utilizator]

    Mai adaug si eu:

    a) cate un kg de ulei gratis la toata lumea
    b) cate 3 kg de carne gratis de persoana
    c) doua costume dehaine gratis sau doua rochii gratis de cetatean al Bucurestiului
    d) 2000 de lei de la primary pentru oricne nu munceste, in fiecare luna

    si ar mai fi.

    Oricum e simplu sa faci lista: iei din socialismul stiintific teza "de la fiecare dupa posibilitati, fiecarui dupa nevoi!"
  • -1 (5 voturi)    
    În Munchen(Germania), a funcționat (Joi, 9 iunie 2016, 9:05)

    stos [utilizator]

    În Munchen, înainte de începerea olimpiadei din 1982, primarul a decis ca transportul public să fie gratuit, sperînd
    că, astfel. orașul va scăpa de blocajele rutiere. A funcțio-
    nat.
    În București, trebuie făcute parcaje mari la intrările în oraș, free taxes, iar cei care trebuie/vor să folosească tot timpul autoturismul personal, să plătyească o acciză specială către PMG. O altă măsură este generalizarea benzilor BUS.
    Anul trecut, PMG a făcut un studiu și a constatat că dacă se elimină cei 3000 de angajați RATB, care depășesc organigrama întreprinderii și costurile pentru soft și administrarea lui, privind portofelele digitale,
    atunci, se poate face transport gratuit cu RATB.
  • +2 (2 voturi)    
    a zis la tv (Joi, 9 iunie 2016, 9:13)

    manoman [utilizator]

    ca biletul ar costa 6 lei???

    dar cum merg maxi taxi pe distante de 100 km cu 15 lei?
    a, da,
    cu 6 lei/calatorie se acopera incompetenta si furaciunea
  • -3 (5 voturi)    
    O idee excelenta, care ar reduce poluarea! (Joi, 9 iunie 2016, 9:15)

    abisala [utilizator]

    Intrebarea e daca e sustenabila pe termen lung. Ar putea macar sa fie testata in anumite perioade (la sfarsit de saptamana), in vacantele copiilor... Daca s-ar calcula cu cat se reduce incidenta bolilor de plamani, a altor boli, a timpului pierdut in trafic, probabil ca s-ar ajunge la concluzia ca vom iesi pe plus si financiar!
  • -3 (5 voturi)    
    Foarte buna ideea (Joi, 9 iunie 2016, 9:16)

    galeo [utilizator]

    Decat sa bage banii in tot felul de contracte paguboase si inutile gen panselute la 1000 euro firul, veverite la 2000 euro bucata palmieri si alte rahaturi inutile, mai bine foloseste acei bani pentru ceva util. O miasura care ii va face pe multi sa lase masina acasa
  • +4 (6 voturi)    
    Campanie pt.noiembrie ultimul bal al PSDeilor (Joi, 9 iunie 2016, 9:29)

    Plagarus [utilizator]

    Tallinn din Estonia a devenit prima si singura capitală europeană în care transportul public este gratuit.
    Noua măsură încărca nota de plată a municipalităţii cu 12 milioane de euro pe an si asta la o populatie de doar 400.000 locuitori.
    “Costul gratuităţii” este foarte mare pentru orice comunitate si in plus asta implica obligatoriu investiţii în soluţii electrice,
  • +6 (6 voturi)    
    hmm (Joi, 9 iunie 2016, 9:44)

    Tze [utilizator]

    1. Deci oamenii care merg cu masina prin Bucuresti nu merg cu transportul public ca e prea scump?
    2. Țața asta se gandeste ca nu conteaza ca ii praf transportul public atat timp cat e gratis?
    3. Si daca transportul public ar functiona perfect, tot ar fi aglomeratie in trafic, pentru ca suntem o tara de cocalari. Adica omu nu si-a luat X6 sa mearga cu autobuzul.
    4. Parca si in Atena era transportul public gratuit acum cativa ani, sau?
  • +1 (7 voturi)    
    O idee buna (Joi, 9 iunie 2016, 9:48)

    Nsm [utilizator]

    Surprinzator ptr mine coana Firea a venit totusi cu o idee buna.
    Pot sa va spun direct de la sursa ca RATB iese in pierdere prin taxarea calatoriilor; costul cu:
    -vanzatoarele de bilete,
    -cu gheretele,
    -cu controlorii care jumate din bani ii fura
    -cu echipamentele UTI de citire a cartelelor
    NU ACOPERA BANII CHELTUITI.
    Functionarea Regiei este de la bugetul primariei 100%.
    Pentru ca aceasta masura sa faca bine locuitorilor, trebuie ca vanzatoarele de bilete si controlorii sa fie concediati! Acestia isi vor gasi lesne de munca ca vanzatori la Kaufland si paznici. Suntem in Bucuresti nu in cine stie ce oras cu someri. Doar cine nuj vrea sa munceasca, nu munceste
  • +3 (3 voturi)    
    Voluntari Fasia Gaza (Joi, 9 iunie 2016, 9:59)

    valahiandusk [utilizator]

    Gratuit a fost si pana acum, dar gospodina s-a prins si si-a facut un titlu de glorie din asta. Si nu pretul era problema ci jegul, de aceea ea si rudele ei nu merg cu el. Probabil nu o sa inteleaga niciodata nimic.
  • +3 (3 voturi)    
    Gratis? (Joi, 9 iunie 2016, 10:06)

    Pac-pac [utilizator]

    Nu am ajuns in tarile arabe unde benzina e mai ieftina decat apa dar cred ca nici acolo transportul public nu e gratis - in Riad de exemplu.
    De unde banii? De ce la Londra sau Paris nu e gratis?

    RATB circula cu anvelope sub gradul normal de uzura iar patzachina asta vrea transport gratis.
  • +4 (4 voturi)    
    Dezastru financiar (Joi, 9 iunie 2016, 10:19)

    Koczka [utilizator]

    Peste 4 ani cred ca ne vom blestema zilele constientizand in ce datorii si haos ne lasa administratoreasa PSD.
  • -2 (2 voturi)    
    poate fi o solutie... (Joi, 9 iunie 2016, 10:19)

    demaGOGU [utilizator]

    ...cu conditia ca taxele de parcare sa creasca exponential!

    aerul ar deveni (mai) respirabil iar orasul frecventabil.
  • +1 (3 voturi)    
    cea mai proasta idee (Joi, 9 iunie 2016, 10:24)

    getmyextip [utilizator]

    Probabil cea mai proasta idee pe care ar putea-o pune in aplicare.
    Daca as fi in locul ei as scumpi transportul in comun, poate asa nu mai circula toate babele si mosii aiurea si s-ar face si rost de bani pentru tramvaie si autobuze noi, cele care exista momentan fiind intr-o stare mai rau decat deplorabila.
    Dar probabil sunt naiv, s-ar fura banii, nu s-ar cumpara niciun tramvai sau autobuz nou...
  • +5 (5 voturi)    
    se pregateste un faliment? (Joi, 9 iunie 2016, 10:33)

    zica [utilizator]

    Cu asa idei Firea va duce la faliment RATb in mod sigur numai ca in spatele ei niste ,, baieti destepti,, deja astepata probabil sa puna mana pe transportul public din capitala si pe toate terenurile si cladirile regiei de transport. Sa vedeti atunci tun. Trebuie furat ceea ce se mai poate fura. Bucuria abonatilor la pomeni marca psd va fi de scurta durata. Si prostia si nepasarea bucurestenilor au pretul lor mai ales cand se reflecta in rezultatul voturilor.
  • +2 (4 voturi)    
    nu prea inteleg (Joi, 9 iunie 2016, 10:44)

    dan.d [utilizator]

    ce urmareste cu asta; electoratul d-nei firea oricum nu plateste biletul de autobuz;
  • +4 (4 voturi)    
    Il slabim si il vindem (Joi, 9 iunie 2016, 10:50)

    BragaruAdrian [anonim]

    Tare rau mi-ar parea sa am dreptate.

    Pentru omu de rand e o mana cereasca RATB gratuit... si cum sa se opuna Firea vointei poporului... Numai ca atata timp cat va fi gratis, datoriile RATB-ului vor creste, valoarea ii va scadea... fix atat cat sa poata fi cumparat de privat.

    De catre cine? Pai are nea Pandele in Voluntari 2 firme favorite de transport privat care opereaza 445 si 567 - microbuze cu scaune rupte, jegoase si in ultimul stadiu al vietii... ma mir cum nu le cad usile. Astea 2 firme cred ca ar fi nemaipomenit de incantate sa cumpere o Regie cu valoare scazuta, eventual scutita de datorii cu o gramada de Mercedes-uri albe.

    e o noua forma a privatizarii... Neo-Privatizare... Asa se intampla daca nu cascam ochii...
  • +3 (3 voturi)    
    aiurea (Joi, 9 iunie 2016, 10:57)

    James Bond [utilizator]

    Ideea transportului gratuit este utopica intr-o tara saraca. Ar prinde bine intr-o economie deflationista, insa nu in Romania.
    Care vor fi sursele de venituri ale RATB? De unde se vor face investitii in parcul auto? De unde se vor plati cheltuielile de exploatare ale RATB?
    Masura asta tinteste saracii si putorile care nu vor sa puna mana pe munca: "uite dom'le o primarita care imi da un loc in autobuz! Ea este cea mai buna primarita!"
  • -2 (2 voturi)    
    Ideea este buna... (Joi, 9 iunie 2016, 11:03)

    unTaran [utilizator]

    mai trebuie sa vedem si rezultatele. Nu imi place ca persoana, dar vad ca tipa are chef de schimbari si asta este bine. Are potential sa lase cu gura cascata :)
  • +2 (2 voturi)    
    DESTEAPTO.... (Joi, 9 iunie 2016, 11:21)

    healthycity [utilizator]

    ORice cerere netinuta sub control explodeaza ....
    Si asta se face prin pret....

    Cum o sa oopresti boschetarii sa nu stea toata ziua in autobuz iarna...de exemplu?
    si cum o sa tii curatenia in autobuzele astea?

    1. Nu era mai degraba mai bine, sa dai stimulete oamenilor sa tina masinile acasa sau in parcari la intrarea in oras...ca de exemplu...abonament pe o zi gratis? Si era mult mai destept.... asa se face in Milano

    2. Nu era mai cool sa pui wifi gratuit in autobuz, ca in Brasov, sa fie timp nepierdut sa mergi cu transportul in comun?

    Da ea repede...sa dea o prostie mai mare decat ea ...da super populista...afara din gura....

    Noroc ca are multi fraieri care s-o asculte, si sa si creada, ca tot ce-i gratis e bun...

    Nici nu vreau sa stiu cum o sa arate metrourile si autobuzele dupa 1 an.

    Si cum si din ce bani o sa faca investiti?
  • +2 (2 voturi)    
    Tanti (Joi, 9 iunie 2016, 11:23)

    mikeyu [utilizator]

    n-a mai mers in ultimul timp cu autobuzul (in special intr-o ora de varf). Ar fi observat atunci ca problema RATB-ului nu e pretul, ci:
    - la ora de varf nu ai loc in autobuz(astepti 2-3 autobuze pana te urci)
    - timpul de mers (ajungi mai repede cu masina decat cu RATB, oriunde)
    - jegul

    Asa ca Phirea fie vrea doar votanti (gargara), fir vrea sa faca din bucuresteni partasi la jaful ratb
  • +2 (2 voturi)    
    interesanta parerea lui Fidel Castro: (Joi, 9 iunie 2016, 12:59)

    stupidu [utilizator]

    "Transport here was almost free, but instead of walking for ten blocks, seven blocks, people would take the bus — they might not even pay, there wouldn’t be time, or they’d pay to ride half a mile, which multiplied usage unnecessarily. So here comes Yeltsin saying that transport ought to be free, and I had to advise him that they shouldn’t make transport and other similar services free — although of course education and health care would be exceptions — and that they already had too many things almost free because the prices were fixed, which was something that we certainly knew about [in Cuba]. So I also saw Yeltsin several times on that trip, and really, back then we had a high opinion on him, because of his radicalism. This was quite some time before the disaster of the [Soviet Union’s] disintegration."

    fara gratuitati, exceptie facind educatia si sanatatea!
  • +2 (2 voturi)    
    Asa de sigura era Firea ca o sa castige incat (Joi, 9 iunie 2016, 14:22)

    Susufler0 [utilizator]

    nici nu a avut nevoie sa scoata pe taraba aceasta promisiune electorala in timpul campaniei !

    Faptul ca o scoate acum, pe mine ma nelinisteste ; inseamna ca chiar vrea sa faca nebunia aceasta.
    Si ma intreb de ce iar singurul raspuns logic care imi vine acum in minte este acela ca vrea sa-si ajute partidul la Parlamentare si sa incerce sa obtina voturi in plus peste cele prognozate deja, totodata incercand sa zagazuiasca avantul USB (USR)

    PS. Cred ca nu gresesc si cred ca miscarea asta ii va baga in cofa si mai tare pe looserii de penelisti !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă