Victor Ponta anunta ca se retrage de la sefia PSD

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 12 iulie 2015, 18:57 Actualitate | Politic

Victor Ponta
Foto: Facebook
Premierul Victor Ponta a anuntat duminica, printr-o scrisoare adresata liderilor PSD, pe care a postat-o pe pagina sa de Facebook, ca a luat decizia de "a nu mai ocupa nicio functie de conducere in partid" pana la momentul in care isi va demonstra nevinovatia fata de acuzatiile care ii sunt aduse in justitie. Ponta subliniaza insa ca va ramane in fruntea Guvernului.

"Exista insa si o situatie noua, speciala, fata de care trebuie sa reactionez: presedintele PSD este anchetat de DNA (nu conteaza cum si de ce!). Si alti colegi ai nostri au renuntat temporar la functiile politice pentru a-si lamuri situatia juridica. Iar eu nu pot sa cer altora sa faca un sacrificiu pe care eu nu sunt dispus sa mi-l asum!

Pentru a nu lasa ca aceasta situatie sa afecteze PSD, va aduc la cunostinta decizia mea de nu mai ocupa nicio functie de conducere in Partid pana la momentul in care imi voi demonstra nevinovatia fata de acuzatiile aduse (in ce ma priveste nu functioneaza prezumtia de nevinovatie prevazuta de Constitutie!)", afirma Ponta.

"In cazul in care nu voi avea o solutie a justitiei in acest sens pana la data Congresului PSD, nu voi candida la nicio functie si voi lupta din simpla si onoranta calitate de membru de partid", mai spune el.

Victor Ponta a subliniat insa ca va ramane in fruntea Guvernului.

Amintim ca premierul Victor Ponta este urmarit penal pentru fals in inscrisuri sub semnatura privata, complicitate la evaziune fiscala in forma continuata si spalarea banilor in dosarul Turceni - Rovinari, fapte pe care le-ar fi savarsit in perioada in care era avocat. In schimb, Camera Deputatilor a respins cererea DNA privind avizarea urmaririi penale pe numele premierului si pentru conflict de interese.

UPDATE: Presedintele interimar PSD Rovana Plumb a declarat duminica, la postul Romania TV, ca Victor Ponta nu demisioneaza din functia de presedinte PSD, fiind vorba doar de o retragere temporara din fruntea partidului, pana cand isi va demonstra nevionvatia fata de acuzatiile care i se aduc.

Plumb a precizat ca, "fiind vorba de o prelungire a interimatului, conform statutului", ea va fi presedinte interimar al social-democatilor pana la urmatorul congres al partidului, stabilit pentru anul viitor.

Scrisoarea adresata de Victor Ponta liderilor PSD, postata duminica pe pagina sa de Facebook:

Catre

Dna Rovana Plumb - Presedinta CN PSD
Dl Andrei Dolineaschi - Secretar General al PSD
membrii Biroului Permanent National
membrii Comitetului Executiv National

Stimati colegi, prieteni si camarazi politici,

Sunt din 2002 membru PSD si sunt convins ca intreaga mea viata politica se va desfasura doar alaturi de acest partid si de valorile pe care le reprezinta. Vreau sa va multumesc inca o data dvs. si tuturor membrilor PSD pentru onoarea suprema pe care mi-ati facut-o in 20 Februarie 2010 atunci cand m-ati ales ca lider al vostru.

Desi erau momente cumplit de grele pentru partid si pentru tara, am reusit in peste 5 ani de batalii politice sa indeplinim cele mai multe din asteptarile romanilor care ne-au votat. Ati fost mereu alaturi de mine, iar solidaritatea noastra ca echipa de conducere a PSD a fost un element determinant.

Am reusit impreuna sa obtinem cel mai mare numar de alesi locali, parlamentari si europarlamentari din istoria noastra ca partid. Ne-am comparat in performante electorale si de guvernare cu momentele in care Partidul nostru a fost condus de Ion Iliescu si Adrian Nastase si am reusit sa pastram PSD ca principala forta politica in Romania - singurul reprezentant legitim al social-democratiei. Dar sunt constient si responsabil de faptul ca am pierdut din nou alegerile prezidentiale din 2014, chiar daca am obtinut cel mai mare numar de voturi din anul 2000. Este o realitate si o provocare pentru noi in viitor!

Pana atunci, insa, urmeaza anul 2016 - un alt an extrem de important pentru PSD si pentru Romania! Batalia va fi foarte dura pentru ca, iata, toti cei care au slujit si au reprezentat Regimul Basescu revin azi in functii si fac ceea ce stiu alaturi de Klaus Iohannis. Iar cei care in mod naiv credeau in noiembrie ca „si-au luat tara inapoi” incep sa inteleaga ca, de fapt, altii au profitat de ei ca sa puna iar stapanire pe Romania!

PSD a fost si va fi mereu singurul partid in care am activat politic, pe care il iubesc si cu care ma voi mandri mereu. Am incercat sa fiu un plus pentru partid si un lider cu care sa va mandriti. Nu am considerat niciodata ca pozitia sau functia mea personala sunt mai importante decat imaginea si performanta partidului.

Avem de partea noastra rezultatele incontestabile ale guvernarii: crestere si dezvoltare economica, am restituit pensii si salarii, am relansat fondurile europene, investitiile in scoli, spitale si infrastructura. Si cred cu tarie ca Guvernarea alaturi de UNPR si ALDE este performanta si in folosul Romaniei. Iar toata enrgia si puterea mea le voi dedica actului de guvernare.

Exista insa si o situatie noua, speciala, fata de care trebuie sa reactionez: presedintele PSD este anchetat de DNA (nu conteaza cum si de ce!). Si alti colegi ai nostri au renuntat temporar la functiile politice pentru a-si lamuri situatia juridica. Iar eu nu pot sa cer altora sa faca un sacrificiu pe care eu nu sunt dispus sa mi-l asum!

Pentru a nu lasa ca aceasta situatie sa afecteze PSD, va aduc la cunostinta decizia mea de nu mai ocupa nicio functie de conducere in Partid pana la momentul in care imi voi demonstra nevinovatia fata de acuzatiile aduse (in ce ma priveste nu functioneaza prezumtia de nevinovatie prevazuta de Constitutie!). In cazul in care nu voi avea o solutie a justitiei in acest sens pana la data Congresului PSD, nu voi candida la nicio functie si voi lupta din simpla si onoranta calitate de membru de partid.

Am toata convingerea si increderea ca Rovana Plumb, Andrei Dolineaschi, Liviu Dragnea si ceilalti colegi vor asigura cu succes conducerea Partidului in aceasta perioada, iar eu imi voi face alaturi de ei, ca Prim Ministru si membru de partid, datoria fata de PSD si fata de milioanele de romani care au fost si sunt alaturi de noi.

Va multumesc










22943 vizualizari
  • +79 (95 voturi)    
    Mai bine mai tarziu decat niciodata! (Duminică, 12 iulie 2015, 19:02)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Cum a reactionat Basescu, cu multele lui lipsuri, cu mult inaintea epocii "curateniei"? Cu a reactionat cand a fost dat in judecata? A demisionat din fuctie, a castigat in instanta si a revenit ca un invingator! Asta da om politic! Ce-ai facut tu Ponta? Ai fost ca un baietel, jos, mic, schiop in mentalul colectiv ca Atanasie Stanculescu cand incerca sa scape de evenimente!
    • +61 (65 voturi)    
      Ce ipocrit! (Duminică, 12 iulie 2015, 19:10)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Ponta a anuntat ca se retrage de la sefia PSD pe durata anchetei penale. Si eu m-am retras de la masa cand am auzit asta. Ma duc sa vomit...
      • +21 (21 voturi)    
        un maimutzoi! (Duminică, 12 iulie 2015, 22:51)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Parca ne intereseaza pe noi, cei care n-avem nici o treaba cu PSD-ul ca se retrage el de acolo.
        • +7 (7 voturi)    
          Ponta poate organiza nou vot respingere cereri DNA (Luni, 13 iulie 2015, 0:52)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

          Ponta poate oricând organiza un nou vot al parlamentului prin care se respinge începerea urmăririi penale pentru "fals în înscrisuri sub semnătura privata (17 fapte), complicitate la evaziune fiscala și spălare de bani" asa cum pe 9 Iunie 2015 "plenul Camerei a RESPINS solicitarea procurorului general de încuviințare a începerii a urmăririi penale a premierului Victor Ponta pentru trei infracțiuni de conflict de interese".
          vezi: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20220495-decisiva-pentru-victor-ponta-plenul-camerei-deputatilor-decide-daca-aproba-urmarirea-penala-ceruta-procurori-sedinta-incepe-ora-10-00.htm
          • +1 (1 vot)    
            de ce nu isi da demisia si din functia de premier? (Luni, 13 iulie 2015, 10:05)

            Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            de ce nu isi da demisia si din functia de prmi ministru ?
        • +7 (9 voturi)    
          PSD si PNL = partide conduse prin interpusi! (Luni, 13 iulie 2015, 1:25)

          Argon [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

          Vad ca a apărut o noua șmecherie, inspirata de modul în care sunt controlate prin intermediari unele firme. Atât PNL-ul (plus PDL-ul) prin Alina Gorghiu cât și PSD-ul prin Rovana Plumb au de fapt un interpus la conducere, doua femei care nu controlează partidele respective ci doar arata o față acționând, mai degrabă, ca niște purtători de cuvânt.
          • +2 (2 voturi)    
            PNL și PSD (Luni, 13 iulie 2015, 9:02)

            Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            Și nici una, nici cealaltă nu sparge ușa prin inteligență...
          • 0 (0 voturi)    
            Cine or fi? (Luni, 13 iulie 2015, 9:48)

            Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            Cine sunt aceste doua interpuse? Ambele sunt jalnice propagandiste de partid, incompetente si demagoge... Vorbe si iar vorbe... Plumb e ca o tzatza de prost gust, celalata a reusit sa distrug opozitia prin aparitiile ei hilare si penibile. Partidele, de fapt clicile de hoti bine organizate, merita asemenea interpusi!
      • +11 (11 voturi)    
        e deja rasuflata.. (Duminică, 12 iulie 2015, 23:41)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        se retrage Ponta cum s-a retras si Rus de la ministerul transporturilor. ies in public, dau anuntul, scriu demisia si o uita in sertar...
      • +12 (12 voturi)    
        Ai dreptate! (Luni, 13 iulie 2015, 2:03)

        MPop [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Adica Partidul sa nu sufere...Romania nu are de cat!

        Ce te poti astepta de la un imbecil?!
      • +2 (2 voturi)    
        in tot bla-bla-ul scris (Luni, 13 iulie 2015, 7:52)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        de tov. tonta nu am citit decat ca nu mai vrea sa mai ocupe vreo functie de conducere.
        nu am citit insa ca se autosuspenda sau ca-si depune mandatul de presedinte de partid si ce alte functii o mai avea prin partidul lui iliescu.
        ambiguu ca de obicei.
        nimic clar, transant, hotarat, decis.
        cum ii e felul. amestecat si cu acuze la adresa altora. el sireacul nu are nicio vina pt. absolut nimic.
    • +20 (20 voturi)    
      o pierdere grea..... (Duminică, 12 iulie 2015, 21:51)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Pentru partid, pentru tara, pentru Europa.....ce mai, a inceput balul !
      Cred ca este un teatru, sa vada reactia clanurilor din psd.
    • -15 (19 voturi)    
      Curiozitate... (Duminică, 12 iulie 2015, 21:55)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Poți fi mai clar? Când a demisionat Băsescu? Și din ce funcție? Că nu-mi amintesc să se fi întâmplat „minunea” asta... Sau profiți de „învălmășeală” ca să arunci niște petarde? Așa, ca să dăm și noi din... taste?
      Știm prea bine că politicienii nostri nu se dau duși (de bunăvoie), nici alungați cu pietre. Noroc cu DNA...
      • +4 (4 voturi)    
        Ia si citeste! (Duminică, 12 iulie 2015, 23:45)

        PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui marki

        http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=401&idm=1,05&idl=1
      • +10 (10 voturi)    
        A demisionat (Luni, 13 iulie 2015, 0:40)

        Sebip [utilizator] i-a raspuns lui marki

        Când era ministrul transporturilor si era urmărit in dosarul flota.
      • +4 (4 voturi)    
        mah, (Luni, 13 iulie 2015, 7:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui marki

        tu chiar esti prost!!!
    • +5 (5 voturi)    
      O noua ticalosie a unui mafiot! (Luni, 13 iulie 2015, 5:02)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Extras din scrisoarea ticalosului care isi face de cap batandu-si joc de intreaga tara, asa cum facea idolul lui - puscariasul securist borfas Felix - , atuncicand intra si iesea din senat de cate ori dorea el, ca sa-si amane procesele de care n-a scapat pana la urma :
      'Exista insa si o situatie noua, speciala, fata de care trebuie sa reactionez: presedintele PSD este anchetat de DNA (nu conteaza cum si de ce!). Si alti colegi ai nostri au renuntat temporar la functiile politice pentru a-si lamuri situatia juridica. Iar eu nu pot sa cer altora sa faca un sacrificiu pe care eu nu sunt dispus sa mi-l asum! Pentru a nu lasa ca aceasta situatie sa afecteze PSD, va aduc la cunostinta decizia mea de nu mai ocupa nicio functie de conducere in Partid pana la momentul in care imi voi demonstra nevinovatia fata de acuzatiile aduse (in ce ma priveste nu functioneaza prezumtia de nevinovatie prevazuta de Constitutie!). In cazul in care nu voi avea o solutie a justitiei in acest sens pana la data Congresului PSD, nu voi candida la nicio functie si voi lupta din simpla si onoranta calitate de membru de partid'.
      Ticalosul vrea ca situatia lui (penala!) sa nu afecteze PSD dar nu-i pasa ca aceasta situtie afecteaza intreaga Romanie in relatiile cu UE si cu SUA.
      Ticalosul considera ca tara este tarlaua lui, de care poate sa isi bata joc discretionar, la brat cu ceilalti mafioti din PSD.
    • +1 (1 vot)    
      jignire pe fata (Luni, 13 iulie 2015, 9:40)

      java [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Adica PSD e mai presus decat Guvernul Romaniei. Asta chiar ne crede prosti?
  • +74 (92 voturi)    
    Protejeaza PSD si compromite Romania ! (Duminică, 12 iulie 2015, 19:03)

    NicolaeA [utilizator]

    Inbecilul trebuie sa se retraga de peste tot; asta nu e bun nici de presedinte de scara de bloc: fuge cu banii de intretinere !
    • +33 (37 voturi)    
      mai rau (Duminică, 12 iulie 2015, 19:29)

      ioanadoe [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      mai rau, fuge cu baniii de intretinere si vinde blocul rusilor. Nu a reusit sa faca mai nimic din ce a promis, vezi absorbtia banilor europeni.
    • +12 (14 voturi)    
      Da. (Duminică, 12 iulie 2015, 19:30)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Da.
    • +21 (25 voturi)    
      ponta (Duminică, 12 iulie 2015, 19:31)

      MihailNica1 [anonim] i-a raspuns lui NicolaeA

      sa-si dea demisia din parlament daca e curajos !
    • +12 (12 voturi)    
      Mereu pesedisti pun partidul inaintea Romaniei (Duminică, 12 iulie 2015, 22:50)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      si inaintea tuturor interesul personal.
  • +28 (32 voturi)    
    Wow, (Duminică, 12 iulie 2015, 19:11)

    Gladiatorul [utilizator]

    Minciuna, farsa, diversiune comunista. Functia in partid e importanta, dar functia in stat cum e? Si mai las-o mai tovarase cu expresia "camarazi politici". Cand a venit bunicul tau iliescu la puterea sovietelor, romanii nu aveau voie sa se adreseze cu cuvantul CAMARAD. Asa ca revizuiti-va limbajul politic tovarasi.
  • +30 (34 voturi)    
    O singură dată menționat Băsescu? (Duminică, 12 iulie 2015, 19:13)

    Wasile [utilizator]

    Îți pierzi exercițiul, Victoraș Plagiaș.... o singură dată l-ai menționat pe Băsescu în cererea ta?
    Bineînțeles, colegii nu-ți vor accepta demisia, la fel ca în cazul lui Hristos-Dragnea (și Dragnea și Iisus sunt cunoscuți pentru resurecția morților, doar că Dragnea i-a și pus la muncă, nu a fost doar un miracol, a fost eficiență maximă).
    Nu era mai bine să îți dai demisia la Nădlac, alături de tizul Orban, alt premier de toată jena? Și să rămâi acolo unde strămoșul tău a fost adus din Italia până la definitivarea anchetei?
  • +24 (28 voturi)    
    se strange funia.... (Duminică, 12 iulie 2015, 19:16)

    nutunut [utilizator]

    apai,trebuia sa vina si acest moment:minciuna nu mai merge.....clacheaza minciuna minciunilor si prostul prostilor.....
  • +34 (38 voturi)    
    demisia din sefia de partid.... (Duminică, 12 iulie 2015, 19:19)

    novator [utilizator]

    .....nu ne intereseaza, ea este vax pentru Romania.
    Demisia din functuia de Prim Ministru trebuie sa si-o dea caci acolo ne afecteaza ca tara dar deh, ciolanul este mai iubit decat partidul, tara si poporul.

    Pana la urma, DNA-ul este cel care ne salveaza de aceasta clasa politicianista care ne-a jefuit si inca ne jefuieste.
    Hai DNA !
    • -28 (32 voturi)    
      Cu ce a afectat (Duminică, 12 iulie 2015, 20:46)

      tdr [utilizator] i-a raspuns lui novator

      Ponta tara ? A scazut TVA , a marit salariul minim , pensiile , alocatiile , a realizat crestere economica . Doar daca traiti in alte tari nu vedeti toate astea .
      • +21 (21 voturi)    
        Adicătelea (Duminică, 12 iulie 2015, 21:05)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui tdr

        "Minuni" populiste.
        Scăderea TVA e o aberaţie, o să doară rău peste 2-3 ani.
        Mărirea salariului minim e forţată de EU.
        Mărirea alocaţiilor e proiect PNL, PSD s-a opus trup şi suflet ("nu sunt bani").
        Mărirea pensiilor e populism ca să voteze pensionarii cu pontocul (dar tot nu i-a mers).
        Creşterea economică n-a realizat-o el, că băiatu' n-a produs nimic în afară de minciuni, creşterea economică am realizato noi, ăia care muncim şi producem palpabil, măsurabil.
      • +13 (13 voturi)    
        NU EL ! (Duminică, 12 iulie 2015, 21:09)

        amanita [utilizator] i-a raspuns lui tdr

        Noi am facut toate astea ,suneti cazuti in cap .........
      • +9 (9 voturi)    
        Tu daca traiesti aici (Duminică, 12 iulie 2015, 23:04)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tdr

        se pare ca esti... dus in alta tara!
        El a crescut, ... ce?
        Pana si nasul i/a crescut datorita povesti.
        pontocchio e doar un amarat care a mancat icre si voua v/a dat rahat!
        E corect?
        Mie mi se pare ca noi, astia care mai muncim si nu voi, astia care stati cu mana intinsa, am realizat tot!
        "Romania functioneaza cu taxele tale!"
        Deci, boul tau nu a produs NIMIC!
        Totul e facut din TAXE!
        Hai, combate, daca ai argumente!
        • +2 (2 voturi)    
          Imi pare rau ca trebuie sa (Luni, 13 iulie 2015, 9:07)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          intervin, dar gresesti. Corect este "Romania functioneaza cu taxe letale !".
          • 0 (0 voturi)    
            Excelent! (Luni, 13 iulie 2015, 9:41)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

            Mersi mult!
      • +7 (7 voturi)    
        traiesc in Romania...... (Duminică, 12 iulie 2015, 23:14)

        novator [utilizator] i-a raspuns lui tdr

        .....si vad ceva mai departe decat burta.
        Daca nu suntei un "inghesuit la pomana" sau un activist PED-ist, poate cititi si incercati sa intelegeti cam din ce bani si din buzunarul cui a marit plagiatorul mincinos "salariul minim , pensiile , alocatiile" si cum a realizat el "crestere economica".

        Poate va veti intreba si din ai cui bani a dat el 600 de milioane de $ catre Kazmunai gaz si.....nu stau sa insir toate "lucrurile bune" pe care unii nu le vad sau se fac ca nu le vad.
        Apropos, scumpirea carburantului, a gazelor....etc, nu va afecteaza ?
  • +21 (25 voturi)    
    Adica a fost retras de shefi (Duminică, 12 iulie 2015, 19:21)

    Locke Lamora [utilizator]

    La guvernare mai e lasat ca sa indeplineasca niste ordine. Mare atentie in lunile care urmeaza, or sa fie multe surprize, neplacute, din partea Pisicului.
  • +14 (18 voturi)    
    Ce mai rămâne de spus? (Duminică, 12 iulie 2015, 19:21)

    SorinBorodi [anonim]

    Tot învârtindu-te !
  • +19 (23 voturi)    
    Sa nu fie cumva.... (Duminică, 12 iulie 2015, 19:24)

    gica43 [utilizator]

    .......una dintre enorm de multele minciuni cu care ne-a obisnuit.Trebuie sa se retraga din ORICE functie si eventual sa se duca in China,Rusia,Turcia.....
  • +25 (27 voturi)    
    Viorele nu abdica,esti timbrul perfect pt.PSDei! (Duminică, 12 iulie 2015, 19:31)

    Plagarus [utilizator]

    Ponta Viorel, o dezamagire NATIONALA.
    Arivist,lipsit de orice scrupul,mediocru profesional, avid de mariri rapide, inrolat/acoperit pt. orice delatiune platita cu functii politice.......lacom de inavutiri prin orice mijloace !
    Adio figura trista a unei generatii pe care ai compromiso,''doctore " penal pOnta
    • +4 (4 voturi)    
      Cocalarul number one (Luni, 13 iulie 2015, 0:47)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      http://adevarul.ro/news/politica/un-baiat-vesel-intr-o-tara-trista-1_52d3980dc7b855ff566ee588/index.html

      "Aţi ghicit, e vorba de Victor Ponta! Ultimile lui isprăvi m-ar fi îndemnat să aleg titlul: „Un mistreţ lăsat liber în grădina de zarzavat!” Dar nici insul n-are anvergura mistreţului, nici ţara nu arată a prosperă grădină de zarzavat. Domnul Ponta nu e „prost”, în sensul curent al termenului. E băiat „isteţ”, miştocar, mare strateg de mici fiţe mediatice..."
  • +18 (22 voturi)    
    Inceputul sfarsitului (Duminică, 12 iulie 2015, 19:32)

    KostasP [utilizator]

    Psd (aka gasca de penali) se afla in fata momentului de care le-a fost atat de teama, si anume destramarea partidului. Acum vor alerga ca niste gaini fara cap incercand fiecare cum poate sa-si gaseasca un adapost si un loc caldut in alte partide. Caci acum se stie, the Big Bad Wolf (aka DNA) va intra in ograda lor ramasa fara stapan.
  • +26 (30 voturi)    
    Ati confundat partidul cu Guvernul (Duminică, 12 iulie 2015, 19:37)

    XtrO [utilizator]

    Domnule Ponta-Pasha, din Guvern sa demisionati, domnule, nu din partid! Cui ii pasa de demisia dumneavoastra din cloaca aia numita partid? Luati-va domnule, mana de pe tara asta, nu intelegeti? Nu se poate sa fim condusi de un urmarit penal. Cine credeti ca va mai baga in seama, din personalitatile europene si atlantice, dupa scandalul cu plagiatul, acum sunteti si potential puscarias.

    Suntem rusinea lumii si asta nu din cauza natiei romane ci din cauza celor care s-au cocotat la putere si n-o mai lasa pentru nimic in lume! Plecati de la Guvern, domnule Ponta, pana mai putem sta vertical, cat de cat, nu ne afundati si mai mult in ridicol!
  • +26 (30 voturi)    
    Ce caraghiosi?! (Duminică, 12 iulie 2015, 19:37)

    Lucky1 [utilizator]

    Dragnea isi da demisia de vicepresedinte al PSD dar coordoneaza i continuare PSD, Rus isi da demisia de la conducerea Transporturilor dar coordoneaza in continuare acel Minister si acum, Ponta mincinosul isi da demisia din functia de presedinte psd dar ramane Prim Ministru, care va sa zina tot el coordoneaza ciolanele in psd si la partidele afiliate. Sa mori de ras, daca n-ar fi de tot plansul.
    • +3 (3 voturi)    
      Cu totii sunt cadavre politice (Luni, 13 iulie 2015, 3:04)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      aflate la reanimare. Si o stiu cu totii, fiecare in parte.

      Dragnea n-a luat inca in freza niste rosii de sezon, dar merge si face campanie pesedista la sarantoci.

      Ponta e deja intre paranteze aka carjele, logic ca va urma un neant matematic pentru el.

      Rus - un ardelean incapatanat care se dovedeste ca stie ca poate sa intinda coarda, asa cum a intins-o in direct la TV. Nu cred ca pentru multa vreme.

      Per total, oameni fara principii si fara onoare. Barbatii sunt in alta parte.Si iata ca flegmele acestea pe obrazul poporului roman stau la drumul mare=ciolanul mare si se vaicaresc.
  • +19 (23 voturi)    
    Nu stiu ce aveti cu omul... (Duminică, 12 iulie 2015, 19:38)

    serban b [anonim]

    Se retrage si el, la racoare...
  • +15 (19 voturi)    
    se retrage la garaj, pardon la beci (Duminică, 12 iulie 2015, 19:41)

    mnicku [utilizator]

    are motoru avariat
  • +15 (19 voturi)    
    ultima minciuna, a lui poanta (Duminică, 12 iulie 2015, 19:41)

    geocrin [utilizator]

    Cred ca partidul spune, ori pleci, ori te basculam.
    Stie el de unde bate vantul !
    Tara arde, lumea la fel si ponta se face ca lucreaza din greu pentru binele bietilor romani care nu stiu cum sa ajunga la sfirsit de luna cu cheltuielile care din zi in zi sunt tot mai mari.
    Din pacate nu avem pe cine conta !
  • +15 (19 voturi)    
    de preferat ... (Duminică, 12 iulie 2015, 19:42)

    astronaut [utilizator]

    era sa plece de la guvern , cine crede ca si-a demisia din partid ? nu domnilor minte ca de obicei , este un joc politic , de a starni ''mila popurului''si de a-si reface cumva imaginea sifonata odata cu ''fuga la serai''. Ar fi fost ceva daca isi dadea demisia din functia de p.m !, demonstra desi tarziu ca e cineva ,dar , n-ai ce sa ceri ca n-are (mare om , mare domn , caracter ioc)
  • +18 (22 voturi)    
    Aha! (Duminică, 12 iulie 2015, 19:52)

    drk [utilizator]

    Logica de parasuta politica! Sunt anchetat de dna si stiu ca acest lucru ar putea dauna partidului al carui presedinte sunt. Drept urmare, ca o persoana onorabila ce sunt, demisionez ca sa nu trag partidul in jos. Dar, sunt si prim ministru si stiu ca anchetarea mea ar afecta imaginea tarii mele. Drept urmare, ca o persoana onorabila ce sunt, raman in functie ca sa o...salvez.
  • +20 (24 voturi)    
    Nu zau? (Duminică, 12 iulie 2015, 19:52)

    Ricochet [utilizator]

    Ponta ramane egal cu sine: aceeasi lichea avida de putere.
  • +21 (25 voturi)    
    Pentru a nu lasa ca aceasta situatie.. (Duminică, 12 iulie 2015, 19:54)

    villa [utilizator]

    ,... sa afecteze PSD

    E mai important PSD decat Romania?
  • +14 (18 voturi)    
    Ponta (Duminică, 12 iulie 2015, 19:59)

    FlorentinDoina [anonim]

    Cum poate fi in fruntea guvernului fara sa ocupe o functie?
  • +20 (24 voturi)    
    Ponta este penibil. (Duminică, 12 iulie 2015, 20:01)

    vali47 [utilizator]

    Pentru el este mai importantă funcția de președinte PSD decât cea de prim ministru al României.
    • +10 (10 voturi)    
      CE BINE AR FI (Duminică, 12 iulie 2015, 21:13)

      amanita [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      daca ar fi doar penibil ! Regret ,dar eu cred ca este un mare pericol pentru tara ,un om care pune mai presus de interesele tarii ,interesele unui partid nu poate fi decat un monstru .
  • +21 (25 voturi)    
    Putea ramane linistit sef la PSD! (Duminică, 12 iulie 2015, 20:02)

    newmate [utilizator]

    Pentru noi era important sa isi dea demisia din functia de prim-ministru...Asta pentru ca sa intram si noi in randul tarilor civilizate din UE...si nu sa fim continuu afisati la avizierul " Nu faceti ca ei! "...seful guvernului urmarit penal !!
    • +1 (3 voturi)    
      pai a ramas .... (Luni, 13 iulie 2015, 2:40)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui newmate

      Ce va face sa credeti ca "retragerea" nu e similara cu datul afara a lui sova, ghita cu retrogradarea lui dragnea, rus,melescanu (care a fost tot timpul de-al lor), condurateanu ....Au repetat scenariul asta de multe ori dupa noiembrie 2014 caci caracatita se naduseste sa para ca se restructureaza ....Sa simulam macar si noi (cetatenii) ca nu suntem naivi si ca ne revoltam ca suntem luati de prosti ! !!!!
  • +14 (18 voturi)    
    Primul pas (Duminică, 12 iulie 2015, 20:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Deci plagiatorul doctor si avocat prin furt s-a gandit sa faca primul pas. Ii va face si pe ceilalti. Pentru hotii rosii si complicii lor nu va fi iertare.
  • +15 (19 voturi)    
    Nu vrea sa ii dea satisfactie lui Johannis (Duminică, 12 iulie 2015, 20:13)

    newmate [utilizator]

    Isi da acum demisia de la sefia psd pentru ca oricum ii vor retrage srijinul politic pesedistii...si il vor obliga sa plece de la Victoria!...Si daca nu pesedistii, Oprea cu siguranta...Primul pas a fost deja facut ...
    Adio, Ponta !
  • +19 (23 voturi)    
    Minte (Duminică, 12 iulie 2015, 20:16)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Sa nu uitam ca Ponta nu spune niciodata adevarul, deci hai sa nu-l credem pe mincinosul patologic.
  • +16 (20 voturi)    
    Demisia din toate posturile! (Duminică, 12 iulie 2015, 20:17)

    potaissa [utilizator]

    Acum!
  • +14 (18 voturi)    
    p$D (Duminică, 12 iulie 2015, 20:20)

    AlinRadu1 [anonim]

    De Marele Partid ii pasa ca ii pateaza imaginea, de tara nu.
  • +15 (17 voturi)    
    Ponta si PSD. (Duminică, 12 iulie 2015, 20:20)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Nu tu trebuie sa-ti demonstrezi nevinovatia, pocurorul trebuie sa dovedeasca vinovatia ta, avocatul lui peste!
    • +1 (3 voturi)    
      Daca n-ati observat , procurorii DNA au (Luni, 13 iulie 2015, 1:55)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui MirceaGeorgescu1

      formulat prima serie de acuzatii acum o luna .Sultanul a fost o data la DNA si nu a dat declaratii si-a trimis doar avocata sa afle ce stiu procurorii .Ca si sova .A fost de 10 ori la DNA si a refuzat sa dea declaratii.Spera amandoi sa fie judecati de costiniu/mustata specializati in spalarea coruptiei...Da procurorii vor dovedi in instanta ce afirma. Sau nu intelegeti ce este coruptia sau va faceti comparand (ca si coada de topor tariceanu sau udrea) coruptul cu hotul de buzunare !!
  • +23 (27 voturi)    
    A scapat de o personalitate multipla... (Duminică, 12 iulie 2015, 20:24)

    Lucian P. [utilizator]

    I-au mai ramas vreo 10...
  • +16 (18 voturi)    
    Are asigurat post de bashbuzuc la Stanbul (Duminică, 12 iulie 2015, 20:35)

    Locke Lamora [utilizator]

    I-a uimit pana si pe turci cu bacsisul Kaimunaz.
  • +17 (19 voturi)    
    Mai, Turcitule! (Duminică, 12 iulie 2015, 20:37)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Asculta aici un sfat intelept!
    Pleaca de tot, de tot! Piei din fata romanilor!
    Du-te in siihastrie, sau calugareste-te, dar lasa-ne, lasa-ne! Esti o pacoste pentru tara asta, care merita o soarta mai buna, nu avandu-te pe tine in fruntea mafiei. Un mincinos fara pereche.
    Pleaca, pleaca, pleaca de tot!
    PPPLLLEEEAAACCCAAA!
  • +16 (18 voturi)    
    Saracul dement bolnav.... (Duminică, 12 iulie 2015, 20:50)

    AsimoHonda [utilizator]

    Imi sta mintea-n-loc (de ras, nu alta) citind urmatoarea afirmatie a plagiator-infractorului cu personalitati multipe: ” Iar cei care in mod naiv credeau in noiembrie ca „si-au luat tara inapoi” incep sa inteleaga ca, de fapt, altii au profitat de ei ca sa puna iar stapanire pe Romania!”
    Serios, de unde si pana unde concluzia asta??? Abia am inceput sa ne luam tara inapoi, nu mai trebuie decat sa scapam de ciuma rosie anul viitor si de acest bolnav psihic, total rupt de realitate.
    Pe bune, singura concluzie logica in cazul acestui individ este ca are grave probleme psihice. Mi s-ar parea corect sa fie investigat de un psihiatru. Si nu doar el, si viitori prim-ministrii sau ministrii. Inainte de a-si lua portofoliile in primire toti ar trebui sa treaca de un examen psihologic si o examinare psihiatrica amanuntita.
    Altfel, vedem cu totii acum ce inseamna sa pui un bolnav psihic prim-ministru!
    Nu exista niciun articol in Constitutie care sa permita Președintelui suspendarea unui prim-ministru cu evidente accente de nebunie????
  • +4 (6 voturi)    
    Sa mai ridem nitel! (Duminică, 12 iulie 2015, 21:23)

    valjean [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=BsxvBnlhQQk
    • 0 (0 voturi)    
      si mai elocvent (Luni, 13 iulie 2015, 9:57)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui valjean

      https://www.youtube.com/watch?v=F__2mqMrztg

      ca noi gindim la fel
      mintim la fel,
      furam la fel
      nu-i procuror ca sa ne doboare
      si asta am facut o viata intreaga
      .........
  • +5 (7 voturi)    
    Declaratia lui Pontaloglu (Duminică, 12 iulie 2015, 21:35)

    Lovilutia [utilizator]

    Îi mai poate fi "oroarea" "reperata" ?
  • +5 (7 voturi)    
    dedublare (Duminică, 12 iulie 2015, 22:41)

    anonimicus [utilizator]

    Victor se retrage, Ponta nu.
  • -11 (15 voturi)    
    Victor Ponta se retrage de la sefia PSD (Duminică, 12 iulie 2015, 22:49)

    PrejneanuMaria-rozalia [anonim]

    D nul Prim Ministru Ponta este un adevarat roman si nu are pentru ce demisiona din acest post.
    Noi romanii l am ales.
    Aceasta tara este plina de tradatori si pradatori , de aceia trebuiau sa plece in strainatate romanii ca sa si faca interesele hotii.
    Dumnezeu sa il apere pe d-nul Ponta si familia si pe noi romanii si Romania.
    Doamne Ajuta !
    • +2 (6 voturi)    
      Tu ce faci, fa, PrejneanuMaria-rozalia, aici? (Luni, 13 iulie 2015, 3:12)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui PrejneanuMaria-rozalia

      Aveai chef de niste osanele de partid?
    • +1 (1 vot)    
      "Voi romanii care l-ati ales" aveti o (Luni, 13 iulie 2015, 9:24)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui PrejneanuMaria-rozalia

      problema in intelegerea functionarii lucrurilor in tara asta.
      "Voi l-ati ales" deputat la Gorj. (noua, astorlalti, ne-ar fi fost cam rusine de asa o alegere). Apoi ceilalti alesi, asemanatori lui, l-au propus prim ministru. Si la final a fost numit in aceasta functie (din pacate pentru noi toti) de catre presedinte.
  • +9 (11 voturi)    
    Cum adica? (Duminică, 12 iulie 2015, 23:00)

    dantor [utilizator]

    Esti de ajuns de penal pentru a-ti da demisia din fruntea partidului dar nu suficient pentru a pleca de la guvern?

    Cu alte cuvinte prezenta mea in fruntea partidului afecteaza imaginea PSD dar nu ma intereseaza ca prezenta mea in fruntea guvernului afecteaza imaginea Romaniei....
  • +2 (4 voturi)    
    Hai, ca se poate ! (Duminică, 12 iulie 2015, 23:44)

    krampus [utilizator]

    Ponta trebuie sa se retraga din guvern, nu de la psd; nu vad de ce ar fi mai sensibil psd-ul decit guvernul. La psd e treba lor ce fac, pot sa puna sef si un puscarias dar guvernul reprezinta Romania si nu poate fi condus de un pm suspectat de fapte de coruptie !
  • +4 (6 voturi)    
    Fă Ponto ! (Luni, 13 iulie 2015, 0:57)

    batmanss [utilizator]

    Retrage-te si din Guvernul României , destul ne-ai stricat imaginea țării ! Ia-i si pe Dracnea si Razgandeanu cu tine , hai serios , luati-va o vacanța lunga de cateva decenii, v-am fi vesnic recunoscători .
  • +2 (4 voturi)    
    Pare ca unii chiar il cred ?!! (Luni, 13 iulie 2015, 2:29)

    deval [utilizator]

    Cum sa se retraga ? Simuleaza ce-i spune al doilea PM , Bogdan Teodorescu ca e necesar sa simuleze ! Pentru mine a devenit inacceptabila demisia ! Varianta cu pietre sau cea cu bratari sunt singurele care pot produce o reparatie simbolica .Unde sa gaseasca haita psd un alt sultan care sa nu fie corupt, nici plagiator, atat de versatil, mincinos si tupeist ?!
  • +1 (1 vot)    
    maine la DNA (Luni, 13 iulie 2015, 6:28)

    burebista [utilizator]

    Sa fi pus sub acuzare si pt cei 600 de milioane care iai-ai sters la kazasthan ,tu cat ai primit spaga deacolo. Ai fost un incurca lume si nu ai facut nici o investitie ,spurcat la gura ,mistocar si comportari de mahala .Demisia si la mititica .
  • +1 (1 vot)    
    adica (Luni, 13 iulie 2015, 7:42)

    gopo111 [utilizator]

    el strica doar imaginea partidului de hoti, dar pt Romania de ce nu isi da demisia ca doar aia e importanta imaginea Romaniei si a romanilor, hotul din el nu vrea sa plece de la conducere, la puscarie cu el sper sa ii dea cel putin zece ani de inchisoare sa nu mai iasa de acolo decit numele si bocanci
  • +1 (1 vot)    
    omul acesta chiar nu pricepe? (Luni, 13 iulie 2015, 8:16)

    Dan-IoanDinu [anonim]

    Relația lui VVP cu PSD este o treaba strict particulara a lui și a grupului lui de prieteni. Este strict problema lor personala (de partid) ce fac ei în interiorul PSD.
    In schimb funcția de Prim Ministru este o funcție publica în care VVP ne reprezinta și ne conduce pe toți cei din România. Si în aceasta calitate el nu trebuie sa fie acuzat penal.
    Deci, draga domnule VVP stai președinte la PSD cit vrei matale (ca-i ceva particular) dar da-te jos din funcția de Prim Ministru ca aia-i publica!
  • 0 (0 voturi)    
    Circ,circ, cu pamblicarul Ponta in rolul principal (Luni, 13 iulie 2015, 9:30)

    andreesanu [utilizator]

    E mai important sa tai o pamblica pentru 10 km de autostrada la care a venit in LIMBA si-n carje decit un Master Plan pentru racordarea Romaniei la retelele de transport europene deja construite.Asa cum a plecat la Baku sau la Istambul tot asa a venit,pe sest ,hoteste.
    Necopt ,carlan pina in maduva oaselor acest individ n -are nimic de-a face cu demnitatea,cu responsabilitatea.
    Circul cu pusul la dispozitia justitiei este alta bataie de joc,in fond este incoltit de justitie pentru hotiile in gasca.
    Toate neamurile s-au pus pe furat alaturi de mama,socru,sora,cumnat ,Ponta complice in toate
    face pe nevinovatul.
    Sova siGhita alte pietre de moara de care-i legat Ponta in jafurile cu statul.
    Sa speram ca se v-a face lumina si pe ulita noastra.
  • +1 (1 vot)    
    papagal (Luni, 13 iulie 2015, 9:35)

    Valitu [utilizator]

    altă minciună?
  • 0 (0 voturi)    
    Surle si trambite? (Luni, 13 iulie 2015, 9:51)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Se retrage plagiatorul? Ei si? Vine alt hot la sefie. PSD e doar o adunatura de indivizi pusi pe jaf, o plaga a Romaniei. Dragnea Sova, Nastase, Ponta, Mazare, Nichita.... si tot neamul lor. Un om onest nu ar putea fi complicele acestor TICALOSI de care doar cind aud vomit !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version