​Articol care se actualizeaza constant

​​HARTA INTERACTIVA Rezultatele finale ale alegerilor prezidentiale - Turul II - in fiecare judet din tara

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 17 noiembrie 2014, 10:24 Actualitate | Politic

Rezultatele finale ale alegerilor - in fiecare judet - ora 15.20
Foto: Hotnews
Klaus Iohannis a castigat turul II al alegerilor prezidentiale 2014 cu circa 54%, potrivit numaratorii partiale a Biroului Electoral Central. In tara, insa, Klaus Iohannis si Victor Ponta si-au impartit locul 1 in mai multe judete, iar in unele zone scorul a fost destul de strans. HotNews.ro va propune o harta interactiva cu rezultatele in fiecare judet din tara si un articol care centralizeaza toate rezultatele finale dupa turul II al alegerilor prezidentiale din Romania.

  • Click pe fiecare judet pentru detalii


Vizualizare hartă mai mare

Nu se vede harta pe mobil? O poti accesa aici. 

  • Rezultatele finale pe judete:


Klaus Iohannis castigator:

Rezultate finale Iasi: Iohannis a castigat alegerile in judet la o diferenta de peste un procent (50,66% versus 49,33%)

Rezultate finale Cluj: Iohannis a castigat alegerile in judet cu peste 73,82%. Ponta - 26,17%

Rezultate finale Timis: Klaus Iohannis a obtinut un scor dublu fata de Victor Ponta

Rezultate finale Prahova: Iohannis, castigator in judet cu 52,46%, Ponta - 47,53%

Rezultate finale Suceava: Klaus Iohannis a castigat cu 51,50%. Victor Ponta - 48,49%

Rezultate finale Sibiu: Klaus Iohannis a castigat alegerile cu 79,48% din voturi. Victor Ponta, votat de 20,51% din electorat

Rezultate finale Arad: Klaus Iohannis a castigat in judet cu 65,88% din voturi. Victor Ponta - 34,12%


Rezultate finale Caras-Severin: Iohannis a castigat cu 51,93%. Ponta - 48,06%

Rezultate finale Brasov: Klaus Iohannis a castigat alegerile in judet cu 63,09%. Victor Ponta - 36,90% 

Rezultate finale Maramures: Klaus Iohannis - 60,27%, Victor Ponta - 39,72%

Rezultate finale Bistrita-Nasaud: Iohannis, votat de 62,26% dintre alegatorii prezenti la urne. Ponta - 37,73% 

Rezultate finale Mures: Iohannis a castigat in judet cu 68,63% din voturi, Ponta - 31,36%

Rezultate finale Harghita: Iohannis a castigat cu 79,78%; Ponta a obtinut 20,22%

Rezultate finale Satu Mare: Klaus Iohannis a castigat alegerile 65,2% din voturi. Victor Ponta - 34,79%

Rezultate finale Tulcea: Iohannis a castigat la o diferenta de 6.027 de voturi (52,63% versus 47,37%)

Rezultate finale Alba: Klaus Iohannis a castigat alegerile cu 69,59%. Victor Ponta - 30,40%


Rezultate finale Bihor: Klaus Iohannis a castigat cu 63,48%. Victor Ponta - 36,51%


Rezultate finale Constanta: Klaus Iohannis - 57,06%, Victor Ponta - 42,93%

Rezultate Salaj: Klaus Iohannis - 62,93%, Victor Ponta - 37,06%

Covasna: Iohannis a castigat detasat, cu aproape 78% din voturi


Victor Ponta castigator:

Rezultate finale Dolj: Victor Ponta a castigat cu 60,60%. Klaus Iohannis - 39,39%

Rezultate finale Gorj: Ponta a castigat alegerile in judet cu 58,29%, Iohannis - 41,70% 

Rezultate finale Bacau: Victor Ponta a obtinut in judet 53,55%, iar Klaus Iohannis - 46,45%


Rezultate finale Dambovita: Ponta - 58,08%, Iohannis - 41,92%

Rezultate finale Vaslui: Ponta a castigat alegerile in judet cu 59,7% din voturi. Iohannis - 40,3%

Neamt: Ponta a castigat in judet cu 54,95%din voturi, fata de 45,05% obtinute de Iohannis. Candidatul ACL a castigat in Piatra Neamt

Rezultate finale Galati: Ponta a castigat in judet cu 54,02%, Iohannis - 45,97%


Rezultate finale Hunedoara: Ponta - 50,37%, Iohannis - 49,63%

Rezultate finale Arges: Ponta a obtinut 59,27% din voturi. Iohannis - 40,73%

Rezultate finale Buzau: Ponta a castigat in judet cu 60,9%. Iohannis - 39,1%

Rezultate finale Braila: Victor Ponta a castigat cu 57,94% din voturi. Klaus Iohannis - 42,05%


Rezultate finale Teleorman: Victor Ponta castiga cu 63,42% din voturi. Klaus Iohannis - 36,58%

Rezultate finale Ialomita: Victor Ponta a obtinut 61,4% din voturi. Klaus Iohannis - 38,6%

Rezultate finale Botosani: Victor Ponta a obtinut 62,72%, iar Klaus Iohannis, 37,28%

Vrancea: Victor Ponta castiga cu 53,77% versus 46,22% din voturi obtinute de acndidatul ACL. La Focsani aproape 55% din alegatori au votat cu Iohannis

Rezultate finale Olt: Victor Ponta Ponta a obtinut in judet 64,77% din voturi, Iohannis - 35,22%

Rezultate finale Giurgiu: Victor Ponta a obtinut in judet dublul voturilor lui Klaus Iohannis (67,38% versus 32,62%)

Rezultate finale Valcea: Victor Ponta a castigat in judet cu 50,66% din voturi, Klaus Iohannis - 49,34%

Rezultate finale Mehedinti: Victor Ponta a obtinut 63,26% din voturi. Klaus Iohannis - 36,73%

Rezultate finale Calarasi: Victor Ponta a obtinut 55,18% din voturi, Klaus Iohannis - 44,82%



Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
281735 vizualizari
  • +59 (69 voturi)    
    fapte, nu vorbe (Luni, 17 noiembrie 2014, 10:29)

    doe.john [utilizator]

    Herr Johannis,

    Felicitari dare sa trecem la fapte, nu vorbe!

    1. Gasiti articolele legale prin care Stanoevici, Ponta si Melescanu sa raspunda penal pentru ingradirea dreptului la vot al diasporei. Sunt sigur ca D-na Monica Macovei va poate ajuta cu placere. Nu amanati aceasta actiune. Bateti fierul cat e cald.
    2. Gasiti calea legala prin a pune in practica referendumul lui Basescu cu 300 de parlamentari si oragnizati alegeri anticipate.
    3. Gasiti calea legala prin care putem demite acest guvern si convocati alegeri parlamentare anticipate. aveti tot sprijinul populatiei ca sa scapam de Ciuma Rosie!
    4. Dosarul Panait. obligatorie redeschiderea lui de procurori competenti.

    Domnule Johannis: fapte, nu vorbe! Asta asteapta romanii de la dumneavoastra.
    • +5 (11 voturi)    
      Aveti dreptate! (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:53)

      StanGeorge [anonim] i-a raspuns lui doe.john

      Am dat thump down din greseala si nu se poate modifica. Aveti dreptate!
    • +13 (15 voturi)    
      in tema (Luni, 17 noiembrie 2014, 14:29)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui doe.john

      Si un mare apel catre HN nu lasatzi presiunea pe autoritati privind vaturile fraudate din acest tur de scrutin ar fi o lipsa de respect pentru miile de conatzionali care nu au putut vota ,turismul electoral voturile false totul trebuie pedepsit(localitatzile acelea cu 400%).E un primul pas, au fost avertizati nimeni nu i iarta.
      • +1 (1 vot)    
        Sugestie harta (Marţi, 18 noiembrie 2014, 7:41)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui TLiviu

        Am o sugestie referitoare la modul de prezentare al hartii electorale. Aratati si cum au votat orasele resedinta de judet! Astfel o sa se vada ca desi un judet poate este rosu, resedinta de judet poate nu este.
        Se poate realiza destul de simplu adaugand un cerc reprezentand resedinta de judet si culoarea reprezentativa a votului.

        De ce?
        1. O sa combata folosirea hartii pentru propaganda etnica/regionala.
        2. Reprezinta mai fidel optiunile oamenilor

        Ah, si da trebuie trimisi in judecata cei care au incercat sa blocheze prin decizii administrative exercitarea dreptului la vot, trebuie verificate unul cate unul toate voturile pe liste suplimentare si turismul electoral mai ales in zone rurale in care prezenta la vot a depasit numarul locuitorilor.
    • -5 (17 voturi)    
      un pulan in 2 puncte (Luni, 17 noiembrie 2014, 14:33)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui doe.john

      1. inchiderea posturilor A3,2,1
      2. arme la toti romanii cu serviciu militar incheiat
      • +20 (20 voturi)    
        corect (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:10)

        doe.john [utilizator] i-a raspuns lui tz3p3s

        1. Lasa psturile A1,A2 si A3 sa latre cat vor. Romanii au un proverb frumos care spune ca fiecare pasare pe limba ei piere !?
        2. Armele actuale ( internetul si libertatea de opinie) sunt mai puternice decat mitralierele.
    • +4 (4 voturi)    
      Ponta=IUDA (Marţi, 18 noiembrie 2014, 7:57)

      dronaelectorala [utilizator] i-a raspuns lui doe.john

      Cum ma, sa-ti dai propriul popor pe care zici ca il reprezinti, sa fie gazat , impins si bastonat, sa-l dai pe mana jandarmilor din alte tari, si asta in secolul 21?

      SI IUDA l-a vandut pe IISUS.
      Deci prin deductie logica PONTA = IUDA.

      Puteau sa moara oameni. Erau copii in cozi!

      Trebuie sa raspunda penal el ca prim ministru pentru ce a facut cu Diaspora. Nu se poate lasa asa ce a facut.
      Antena 3 se da acum MARELE PACIFICATOR. AU AVUT SEDINTA DE PARTID ca sa schimbe tactica sa inceapa manipularea pro IUDE pe Internet si in Diaspora.
      Atentie la IUDE domnule Johannis au scoala de manipulare in sange!
  • +41 (45 voturi)    
    d-abia asteptam sa vad harta asta (Luni, 17 noiembrie 2014, 10:33)

    qwerasdf [utilizator]

    m-am speriat un pic in primul tur cand am vazut cat de rosii sunt judetele din moldova si muntenia. Nu suntem chiar asa de tampiti totusi...
    • -18 (24 voturi)    
      Frunza verde si-un DUDAU (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:01)

      Seserman [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Frunza verde si-un DUDAU o sa fie si mai bine.
    • +17 (19 voturi)    
      Dacat te uiti ... (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:12)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      ... chiar si in majoritatea judetelor in care Ponta a castigat, Johannis a avut totusi o parte consistenta din voturi. Si asta in ciuda furtului electoral flagrant si masiv. Chiar si-n Banat i-a surprins un observator (dat afara-n suturi dupa aia) pe membrii comisiei electorale dintr-una din sectii stampiland buletine de vot, asa ca-mi imaginez ce s-a intamplat in judetele rosii.
      • +18 (18 voturi)    
        cert este ca in mediile urbane, in orase (Luni, 17 noiembrie 2014, 14:35)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        ponta a pierdut categoric, caci asa se pune probleme

        sunt ferm convins ca la sate s-au furat voturi si au fost oamenii obligati sa voteze cu ponta

        real, psd - victor ponta estimez o sustinere pura de 25-30% din electorat. Restul e orice altceva.
      • +8 (8 voturi)    
        Hunedoara si Valcea (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:58)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        sunt chiar 50-50%
      • +2 (2 voturi)    
        ...n-ai sa vezi mare lucru. (Luni, 17 noiembrie 2014, 22:15)

        Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Draga utilizator Tu the first,
        Chiar si in judetele rosii Iohannis a avut sprijin masiv, mult mai mult decat ar fi avut "dreapta" de obicei la alegerile de pana acum.. De exemplu judetele Iasi si Suceava moldovenii au votat mai mult de jumatate cu Iohannis, dar daca te uiti la judetele Neamt si Bacau, de exemplu, Ponta a castigat cu 55-54%, insa orasele Bacau si Piatra-Neamt au fost de partea lui Iohannis cu 54-55%. Deci au fost multe judete rosii, dar voturile au fost impartite, victoria "rosie" cam a' la Pirus.
        Cat despre frauda, as vrea sa-ti spun ca e greu de fraudat, oricat ar parea de necrezut:
        In 2012 am fost voluntar intr-o sectie de votare din partea PDL la Referendumul pentru demiterea presedintelui. Eram aproape "zece oameni furiosi" de la toate partidele. Votarea a decurs normal, "sa moara dictatoru'", "da Doamne sa fie cu folos" si tot asa, reproduc din memorie strigaturile votantilor.
        Nimeni nu a incercat vreo ghidusie, eu m-am dat dur si cu ochii ca pe butelie la tot ce misca, iar in final, la ora 23 sectia de votare s-a inchis, am numarat voturile, cum era de asteptat "dictatoru'" a fost demis in acea sectie, s-a semnat procesul verbal, dupa care am depus tot materialul din dotare (voturi, stampile, proces verbal acolo unde trebuia sa le depunem, la o coada ca la votul din diaspora, iar la 4 dimineata am ajuns acasa. Punct.
        Cred ca stii ca s-au intocmit dosare penale diversilor cetateni care s-au comportat altfel decat noi, cei din linia-n intai de la sectia #xyz. Cine crezi ca-si mai risca libertatea masluind la greu voturile?
        Acum, ca am participat ca reprezentant al unui partid intr-o sectie de votare, stiu ca este aproape imposibil: PSD, UNPR, PDL, PNL, PMP trebuie sa bata palma pentru a-l scoate pe unul dintre candidati castigator (prin frauda!) ceeace e cam imposibil.
        Desigur, la Cuca Macaii e posibil ca tzatza Varvara sa puna stampila pe VV Ponta cu mana altuia finca-i batrana si chioara, iar primaru' e om de treaba, dar nu mai mult de atat.
      • +3 (3 voturi)    
        ...si daca te mai uiti odata... (Luni, 17 noiembrie 2014, 22:19)

        Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Frauda s-a produs legal: multa lume a venit la Cuca Macaii sa voteze finca tocmai era in excursie la Versaillesu' din comuna. Aici a fost frauda, dar, din pacate, acoperita printr-un articol de lege.
        Chiar si asa nu au putut frauda mai mult de cateva sute de mii de voturi. Au votat 12 milioane de romani, deci nu se pune, dar legea va trebui schimbata.
  • +19 (21 voturi)    
    Culori judete (Luni, 17 noiembrie 2014, 10:45)

    IoanCreţu [anonim]

    N-ar fi mai util sa aratati harta nu doar in rosu si albastru ci in combinarea celor doua culori in functie de procentajele obtinute de Iohannis si Ponta?
    • +10 (12 voturi)    
      Subscriu (Luni, 17 noiembrie 2014, 11:58)

      M4rk [utilizator] i-a raspuns lui IoanCreţu

      1. Efectul de semnal de alarma pe care l-a avut rosul pictat pe harta de dupa primul tur nu s-a transmis suficient in Botosani (de exemplu), unde scorul acum e cam de 20 la 80.
      2. O harta care divizeaza Romania in doua pe regiuni istorice e putin cam dezbinatoare si nedreapta fata de Hunedoara (de exemplu), unde scorul acum e cam 50 la 50.
  • +27 (31 voturi)    
    KLAUSenburg (Luni, 17 noiembrie 2014, 10:45)

    Orsay [utilizator]

    Mândru că sunt clujean!
    • +5 (7 voturi)    
      Si io (Luni, 17 noiembrie 2014, 20:35)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Orsay

      Ardelean
  • +22 (24 voturi)    
    hai ca se face albastra (Luni, 17 noiembrie 2014, 10:47)

    andimi [utilizator]

    hai ca harta se face tot mai albastra! Bravo celor cu simt civic care au iesit la vot si au schimbat fata Romaniei. Am fost pe muchie de cutit, asta e adevarul, dar a contat cit am votat noi, nu cit au furat ei! DNA-ul ar trebui sa inceapa imediat anchetele in judetele rosii! Codruta se aude?
    • +6 (6 voturi)    
      era, intr-un fel (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:39)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Daca se lua in clacul la prima harta directia votului in functie de candidat. Vot anti ponta, dar fragmentat.
  • +25 (27 voturi)    
    bravo (Luni, 17 noiembrie 2014, 11:01)

    jepy [utilizator]

    Prahova, bravo Iasi, s-au trezit muntenii si moldovenii, fiefuri PSD-iste ce vor fi curatate de Penali.

    Romani sa le aducem aminte ca votul nostru conteaza. asta sa fie doar inceputul. Vrem o Romanie normala
    • +12 (14 voturi)    
      Iasi (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:53)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui jepy

      In Iasi culoarea s-a schimbat odata cu iesirea masiva a orasului Iasi la vot. In orasul Iasi Johannis a avut 60%, la fel ca in orice oras mare, cu acces la internet. La tara a fost invers. Astfel s-a ajuns la un scor de 50.66% Johannis.
      • +1 (1 vot)    
        Nu chiar (Luni, 17 noiembrie 2014, 19:23)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Asa am crezut si eu, dar se pare ca nu stau lucrurile chiar asa. Numarul de voturi in plus castigate de Iohannis e aproximativ egal (in oras fata de judet), iar procentual lucrurile stau mai bine in judet.
        Poti vedea mai multe cifre la articolul legat de rezultatele din iasi.
        Concret din 52000 voturi castigate in plus (fata de ponta), intre cele doua tururi, 28000 au venit din oras iar 24000 din afara orasului.
        • 0 (0 voturi)    
          sursa de informare (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:50)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          http://www.ziaruldeiasi.ro/data/_editor/rezultate%202014%20tur%20II(1).pdf:
          Orasul Iasi: Ponta: 74,204 voturi 39.84% Johannis 112,069 voturi 60.16% Diferenta 37,865
          Judetul Iasi: Ponta 201,781 voturi 49.43% Johannis 206,846 voturi 50.67% Diferenta 5,065

          Nu stiu de unde ai cifrele tu, astea-s rezultatele finale. Cit despre articolul despre Iasi, cifrele-s abramburstice:
          "La al doilea tur de scrutin al alegerilor prezidentiale, in judetul Iasi s-au prezentat 355.696 din cele 716.405 persoane cu drept de vot, ceea ce inseamna 57,94%. Dintre acestia, 310.855 sunt alegatori pe lista permanenta, iar 3.862 au votat cu ajutorul urnei mobile. Numarul voturilor valabil exprimate a fost de 408.980. "

          Deci au votat 355.696 si au fost 408.980 voturi. Recomand ziaruldeiasi.ro, mult mai atent cu asemenea detalii.
    • +11 (13 voturi)    
      Vaslui (Luni, 17 noiembrie 2014, 14:37)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui jepy

      Sa le multumim si vasluienilor ca nu s-au bulucit la vot. Prezenta in Vaslui a fost cu 11% mai mica decat media pe tara. Chiar daca-s saraci si indobitociti, macar nu s-au inghesuit sa il voteze pe Ponta.
      Noroc de orasele mari, unde punga de zahar si sticla de ulei nu-s suficiente pentru un vot pro psd.
      Tot ce putem spera e ca Iohannis nu va fi Constantinescu II.
      Sper ca va realiza ca votul masiv nu a fost pro Blaga sau pro Orban ci pro DNA si anti mafia transpartinica.
      • +6 (6 voturi)    
        Problema e ca ... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:37)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ... in calitate de presedinte n-are la dispozitie prea multe parghii de putere. De-aia, frica mea e ca mai dureaza doi ani pana vom putea vedea ceva schimbari semnificative - pana cand ajunge sa numeasca un premier.
      • +7 (7 voturi)    
        sa nu exageram (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:20)

        1errr [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Sa nu exageram totusi. Procentul pe judet a fost 60-40. Iar in Barlad a castigat Iohannis. Exista un trend ascedent, de apreciat.
  • +11 (11 voturi)    
    Harta internetului vs Harta rezultatelor (Luni, 17 noiembrie 2014, 11:10)

    bgonline [utilizator]

    Cred ca ar fi interesanta si o comparatie intre harta internetului in Romania vs harta rezultatelor.
    • 0 (0 voturi)    
      harta interenetului (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:55)

      SarpeleParos [anonim] i-a raspuns lui bgonline

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17826478-harta-internetului-romania-cum-sunt-impartiti-tara-cei-7-milioane-romani-care-acceseaza-internetul.htm
  • +13 (15 voturi)    
    Verdele s-a făcut albastru!!! (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:04)

    Vizitatoru [utilizator]

    Johannis cel mai mare procent în Harghita, urmat de Sibiu și Covasna!
    • +15 (17 voturi)    
      Pai normal (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:55)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vizitatoru

      Vezi tu ungurul sa voteze cu o puslama de spatele blocului precum Ponta? Era clar ca tot ce e dincolo de munti se regaseste mult mai mult in stilul molcom si calculat al lui Johannis decit in smechereala ieftina de mitic a lui Ponta.
  • +1 (3 voturi)    
    Harta primul tur (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:27)

    Desmond [utilizator]

    Ar fi interesant sa fie alaturata harta votului din primul tur, sa fie mai vizibil care judete si-au schimbat culoarea.
    • 0 (0 voturi)    
      Unde e diaspora (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:02)

      Dan 1 [anonim] i-a raspuns lui Desmond

      Harta de la parlamentare ar fi si mai interesanta!
  • +15 (17 voturi)    
    Felicitari (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:47)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    Iasi, Suceava, Tulcea, Prahova si ceilalti albastri fost-rosii pentru speranta pe care ne-ati dat-o tuturor. Mai departe, e in mainile lor.
  • +5 (7 voturi)    
    Erori pe harta (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:53)

    capsunel [utilizator]

    Constanta ar trebui sa fie rosie. Cel putin dupa procentele afisate.
    • +6 (8 voturi)    
      e albastra din fericire (Luni, 17 noiembrie 2014, 14:00)

      condrescu [utilizator] i-a raspuns lui capsunel

      Culoarea e buna... procentele sunt inversate... deci nu te speria
    • +12 (14 voturi)    
      Albastru (Luni, 17 noiembrie 2014, 14:00)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui capsunel

      La Constanta e albastru, ca marea, procentele sunt scrise gresit. A castigat Iohannis.
  • +20 (22 voturi)    
    albastriti zona rosie ! (Luni, 17 noiembrie 2014, 13:54)

    tecumseh [utilizator]

    dezvoltati-o ! faceti autostrada moldova, faceti aeroport si pod la galati-braila, faceti autostrada pana la craiova, lasati economia sa se dezvolte si acolo, sa se dezdobitoceasca oamenii.
  • 0 (8 voturi)    
    neconcordanta (Luni, 17 noiembrie 2014, 14:00)

    ParaschivCiprian [anonim]

    Revizuiti va rog CONSTANTA!!! Culoarea nu corespunde cifrelor...
  • +6 (6 voturi)    
    INCA.... (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:01)

    schroedinger [utilizator]

    Foarte mult rosu pe harta! Mult prea mult! Si din pacate, este perfect asortat cu saracia!
  • +3 (3 voturi)    
    Astept harta pe localitati (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:11)

    cohan [utilizator]

    Asta nu imi place deloc. Impartirea asta in rosu si albastru nu e buna.
    De exemplu , in Vrancea a castigat Ponta la nivel de judet dar a pierdut municipiul Focsani si o gramada de alte localitati. La fel si in Bacau, Neamt.
    • +7 (7 voturi)    
      Raspuns (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:57)

      Victor.Cozmei [utilizator] i-a raspuns lui cohan

      Ca si dupa primul tur de scrutin, si acum vom realiza o harta cu rezultatele pe toate cele circa 3.200 de localitati din Romania.

      Momentan rezultatele vin pe judete, iar Biroul Electoral Central va face publica situatia pe localitati in zilele ce urmeaza. De indata ce informatiile vor fi facute publice, HotNews.ro va lucra sa prezinte cititorilor o harta detaliata cu rezultatul pe fiecare localitate.

      Va multumim ca ne urmariti!
      • +4 (4 voturi)    
        Iasi (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:48)

        mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui Victor.Cozmei

        pentru jud. Iasi am facut-o eu deja, daca vreti v-o furnizez :)
      • +1 (1 vot)    
        trebuie (Luni, 17 noiembrie 2014, 19:02)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Victor.Cozmei

        Insulele de alta culoare sunt cele mai importante. ;)
  • +4 (4 voturi)    
    Puteti pune unul cu gradienti? (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:44)

    Andrei Bz. [anonim]

    Puteti pune unul cu gradienti? Ca sa vedem mai bine cum s-au distribuit voturile? Asta pentru ca in mod evident Iohannis a fost aproape de 50% si in multe cu rosu (si invers).
  • +6 (6 voturi)    
    Pentru democratie! (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:16)

    Ovidiu C. [utilizator]

    Esenta democratiei este dreptul la vot. Si la aceste alegeri organizatia mafiota numita PSD a demonstrat ca nu are nici-o tangenta cu acest concept. Turismul electoral fara precedent prin fraudarea pe plan intern a votului pe liste suplimentare, aroganta si dispretul cu privire la votul cetatenilor romani din diaspora, demonstreaza inca odata in cei 25 de ani "de democratie originala" ca aceasta gasca de infractori nu da doi bani pe nimic din ce este legat de acest subiect. Hotia, aroganta, dispretul fata de supusi si manipularea acestora sunt principalele instrumente de lucru pentru ei. Victoria noastra a societatii civile nu poate fi deplina pana cand:
    1. Victor Ponta nu-si da demisia;
    2. Parlamentului nu este curatit de penali si redus numeric (cf. referendului din 2009);
    3. Listele suplimentare nu sunt verificate in detaliu pentru stabilirea dimensiunea fraudei si pedepsirea vinovatilor;
    4. Clasa politica nu se reformeaza indiferent de partidul careia ii apartine.
  • +6 (6 voturi)    
    mai in gluma, mai in serios (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:20)

    Gelum [utilizator]

    Seamana cu o harta din "Dune I", Atreides vs. Harkonnen, inclusiv "Freemenii" din diaspora.

    Si acuma serios: partile rosii trebuie sa primeasca imediat ( in sens politic / economic ) mai multa atentie din partea PNL-ului + restul opozitiei.

    Si o a doua observatie: uniformitatea coloraturii, adica nu exista insule. Nu stiu ce exact inseamna asta dpdv sociologic, dar as fi interesat de o analiza.
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru democratie! (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:39)

    Ovidiu C. [utilizator]

    Esenta democratiei este dreptul la vot. Si la aceste alegeri organizatia mafiota numita PSD a demonstrat ca nu are nici-o tangenta cu acest concept. Turismul electoral fara precedent prin fraudarea pe plan intern a votului pe liste suplimentare, aroganta si dispretul cu privire la votul cetatenilor romani din diaspora, demonstreaza inca odata in cei 25 de ani "de democratie originala" ca aceasta gasca de infractori nu da doi bani pe nimic din ce este legat de acest subiect. Hotia, aroganta, dispretul fata de supusi si manipularea acestora sunt principalele instrumente de lucru pentru ei. Victoria noastra a societatii civile nu poate fi deplina pana cand:
    1. Victor Ponta nu-si da demisia;
    2. Parlamentului nu este curatit de penali si redus numeric (cf. referendului din 2009);
    3. Listele suplimentare nu sunt verificate in detaliu pentru stabilirea dimensiunii fraudei si pedepsirea vinovatilor;
    4. Clasa politica nu se reformeaza indiferent de partidul careia ii apartine.

    Pentru ca singuri nu vor realiza aceste deziderate nici-o data, suntem obligati sa iesim in strada in numar mare in continuare, singurul lucru de care le este frica cu adevarat.
  • +2 (4 voturi)    
    sugestie (Luni, 17 noiembrie 2014, 19:33)

    Iascrijan [utilizator]

    Ar fi interesantă o variantă de hartă în care să folosiți nuanțe de culori reprezentând procentul obținut de fiecare candidat. Așa cum e acum, harta conține doar informația despre câștigătorul din fiecare județ, nuanțele ar adăuga și informații despre procent.

    Mi se pare un pic „nedrept” să văd un județ întreg albastru (Iași) deși diferența e de un procent între cei doi acolo.

    Sau Hunedoara, la fel. Adică, mă rog, invers...
    • +5 (5 voturi)    
      procente (Luni, 17 noiembrie 2014, 19:56)

      mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui Iascrijan

      o fi "nedrept" dar trebuie sa accepti, asta e viata. Si asta e democratia. Daca Ponta avea 50,05% in fiecare judet, toata Romania era rosie. Asa ca judetele precum Iasiul sunt cele care au adus victoria.
      • +2 (2 voturi)    
        democrație (Luni, 17 noiembrie 2014, 21:46)

        Iascrijan [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

        Ai dreptate cu democrația, dar nu județele se numără, ci voturile.
  • +9 (9 voturi)    
    .... (Luni, 17 noiembrie 2014, 19:40)

    John.Doe [utilizator]

    Update la harta. Iohanis a invins si in Ilfov si Bucuresti.
    S-a creat un coridor intre Ardeal si Bucuresti si Iasi. :)
    PSD-ul a pierdut cu tot cu motorul lor de propaganda, cu turismul electoral, cu fraudele din sudul tarii, cu campania electorala din biserici, cu diaspora care nu a votat toata si sa nu uitam de canalele tv de partid Antena 3 si RTV. Cu toate aceste intrumente la indemana au pierdut cu un scor socant. Va imaginati, ce se intampla daca alegerile erau corecte 100% ?
    • 0 (0 voturi)    
      Mai mult chiar (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 9:32)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

      În toată zona roșie sunt o groază de picățele albastre. Stai să vezi cum arata harta pe sectiile de votare.
  • +3 (3 voturi)    
    De ce nu actualizati harta cu rezultatele din (Luni, 17 noiembrie 2014, 22:43)

    StefanB52 [utilizator]

    Ilfov si Bucuresti? Vreau sa fac un print screen si sa o pun bine. :)
  • +4 (4 voturi)    
    Valcea e aproape albastra... (Luni, 17 noiembrie 2014, 23:13)

    mihai1986 [utilizator]

    Cu inca 3000 voturi pentru Johannis, Valcea era albastra.. Asa rezultatul este 50,66 - 49,34...Oricum nordul judetului si mun. Rm. Valcea sunt albastre... In ciuda faptului ca Valcea este unul dintre judetele cu zero investitii, ba mai mult cu industria pusa pe butuci. Ma uit la declaratiile de dupa alegeri si constat ca pesedistii nu inteleg de ce au pierdut...Dau vina pe strategia de campanie si alte prostii...Se mint singuri...trebuie sa inteleaga ca romanii nu mai vor acest mod de a face politica...si asta e valabil pentru toate partidele...clasa politica trebuie reformata din temelii, ca si parlamentul de altfel...nu mai merge cu kg de zahar, ulei, cu turismul electoral, cu voturi multiple, cu pomeni electorale, cu afaceri ale politicienilor in interes propriu, cu parlamentul pavaza a coruptilor...Cred ca votul de la prezidentiale a fost de fapt pentru reformarea clasei politice, pentru o democratie reala nu doar declarata, de fatada, pentru independenta justitiei si pentru un stat de drept...Daca politicienii nu inteleg acest lucru vor avea mari surprize in viitor...Iar viitorul presedinte si guvernarea care va fi vor trebui sa se axeze pe echilibrarea dezvoltarii economice, desfiintarea barierelor care se observa in prezent pe harta tarii, construirea de legaturi-autostrazi intre provincii, cu prioritati educatia, sanatatea, justitia, atragerea de investitii...Hai Romania!
    • +1 (1 vot)    
      Daca nu s-ar fii fraudat era albastra (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 9:34)

      Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui mihai1986

      3000-3100 de voturi nu sunt mult. Fara fraude si pomeni electorale, Valcea si Hunedoara ar fii fost albastre.

      Nu stiu cat de mult poate Iohannis de unul singur, dar daca nu acum, sper macar da dupa alegerile din 2016 (care sper sa aduca oameni mai de calitate in majoritatea parlamentara), se va face ceva pentru prevenire fraudei si mitei electorale. In special in privinta fraudei, nu cred ca ar fii supercomplicat sa existe un formular cu layout unic, care sa poata fii apoi scanat si CNP-urile controlate electronic pentru duplicate. Plus controale serioase in toate judetele ale unor echipe gen DNA, care sa fie pe teren si sa mearga din sat in sat pentru verificari... Iar observatorii independenti sa poata anunta discret prin SMS unde observa nereguli ca sa vina la control in acele sectii.
  • -4 (4 voturi)    
    Harta IQ-ului? Cu exceptii binenteles! (Luni, 17 noiembrie 2014, 23:33)

    Zalmoxis [utilizator]

    :D
    • 0 (0 voturi)    
      Te repezi ca berbecu teleormănean (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 9:30)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Zalmoxis

      Roșu este culoarea sărăciei perpetuată în județele Olteniei de către oltenii care au condus țara și în communism și după. Acolo unde este sărăcie este communism. Și viceversa.
  • +6 (6 voturi)    
    Puie Monta (Marţi, 18 noiembrie 2014, 0:48)

    CititorulComentator [utilizator]

    Zona albastră formează o mână cu degetul special pentru Ponta :) Bravo!
  • +1 (1 vot)    
    dezinformare (Marţi, 18 noiembrie 2014, 8:16)

    nimrod [utilizator]

    In judetul Neamt, Iohannis a castigat si la Roman. Ce-aveti?! N-o agreati pe EU si trageti o dezinformare pe varianta?
  • +1 (3 voturi)    
    Realitatea rosie (Marţi, 18 noiembrie 2014, 8:35)

    Zalmolxe [utilizator]

    Sunt sigur ca harta urbana este un dezastru pentru psd, de aici si ingrijorarea uriasa de pe chipul pontos si ilician. Sunt convins ca, de fapt, cu toata frauda din sud din zonele ce nu pot fi controlate realitatea este catastrofala. Si nu uitati cei din Transilvania de virusul portocaliu cunoscut pana nu demult ca bocware.bas
  • +3 (3 voturi)    
    Rezultate (Marţi, 18 noiembrie 2014, 8:47)

    ofCAER [utilizator]

    Voturi tur I: dr. Ponta + Diaconescu + Melescanu + Tariceanu + Tudor = 5.181 mii.
    Voturi tur II: dr. Ponta = 5.211 mii.
    Diferenta de 30 mii reprezinta 0,57 %, este absolut neglijabila !
    Concluzia: PSD-ului i-a stat ceasu' dupa turu' I.
  • +5 (7 voturi)    
    Bucuresti si Ilfov se mai actualizeaza? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:54)

    Anti A1 A2 A3 si A4 [utilizator]

    Bucuresti si Ilfov se mai actualizeaza?
    • +2 (2 voturi)    
      S-a actualizat pe Ilfov! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 18:10)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui Anti A1 A2 A3 si A4

      La cat turism electoral s-a facut in acest judet (cred ca are prezenta la vot cea mai mare) si tot Iohannis a iesit pe primul loc.
      Dar ce se intampla cu Bucurestiul?
  • +1 (1 vot)    
    Ardealul a întins un deget de ajutor (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 9:27)

    Fisherman [utilizator]

    Așteptăm cu nerăbdare harta detaliată pe secții de votare.
    Ne vom face o idee mai clară cat de roșie a mai rămas țara.
  • 0 (0 voturi)    
    Ardealul a întins un deget de ajutor (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 9:27)

    Fisherman [utilizator]

    Așteptăm cu nerăbdare harta detaliată pe secții de votare.
    Ne vom face o idee mai clară cat de roșie a mai rămas țara.
  • 0 (0 voturi)    
    La Bucuresti se mai dau rezultatele? (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:09)

    epishebe [utilizator]

    .


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică