Viorel Hrebenciuc a demisionat din Parlament, Zgonea anunta ca acesta nu vrea sa fie principalul subiect de discutie in campania electorala. Cum ii ajuta pe Ponta&PSD demisia lui Hrebenciuc

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 21 octombrie 2014, 10:28 Actualitate | Politic


Viorel Hrebenciuc (imagine arhiva)
Foto: Agerpres
Viorel Hrebenciuc a demisionat marti dimineata din Parlament, a anuntat Valeriu Zgonea, presedintele Camerei Deputatilor. Hrebenciuc e un om cu experienta si nu vrea sa fie principalul subiect de discutie in campania electorala, a declarat Zgonea, care a anuntat ca va citi demisia lui Hrebenciuc in plen abia saptamana viitoare.

Ce semnificatie are demisia lui Hrebenciuc? E una politica majora: practic, PSD scapa de problema majora de imagine pe care ar fi avut-o daca vota in plen impotriva cererii DNA de aprobare a arestarii preventive a lui Hrebenciuc. Iar Hrebenciuc, ramas fara imunitate, risca arestul preventiv - daca judecatorii vor fi de acord cu cererea DNA - dar salveaza campania electorala a lui Victor Ponta si poate spera la o solutie salvatoare (amnistie, gratiere etc) dupa ce acesta devine presedinte.

Faptul ca Zgonea va citi in plen - care ar trebui sa fie o simpla formalitate - demisia lui Hrebenciuc abia saptamana viitoare inseamna ca PSD castiga timp pentru a scapa de presiunea publica. Asadar, plenul Camerei Deputatilor nu va mai vota cererea DNA de incuviintare a arestarii preventive, eliminind subiectul Hrebenciuc din discutia publica.

Demisia din Parlament nu face automat ca dosarul retrocedarii padurilor din Bacau in care e implicat Viorel Hrebenciuc nu mai merge la Inalta Curte de Casatie, pentru ca in dosar e implicat un alt parlamentar PSD, Ioan Adam. Insa, dupa demisia lui Hrebenciuc din Parlament, nu mai e nevoie ca parlamentarii sa dea un vot pentru a incuviinta cererea de arestare preventiva depusa de DNA, ceea ce inseamna ca el ar putea fi arestat preventiv imediat de demisia e publicata in Monitorul Oficial (adica dupa citirea ei in plenul Camerei Deputatilor de catre presedintele de sedinta, adica abia saptamina viitoare).

Seful Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a anuntat ca Hrebenciuc si-a dat "unilateral" demisia pentru a se punde la dispozitia justitiei din Romania, in care are incredere, pentru ca isi doreste "sa mearga demn" si sa nu faca rau partidului.

"Mi-a spus ca toata viata a fost un om foarte corect si ca nu vreau sa faca rau partidului si crede ca aceasta functie pe care a castigat-o in 2012 nu trebuie sa fie un obstacol pentru domnia sa si pentru justita din Romania. Astfel se va pune la dispozitia justitiei.

Vom anunta in primul plen, saptamana viitoare, ca luam act de demisie si apoi se va vacanta postul. Nu mai este nevoie de niciun vot in ceea priveste dl Hrebenciuc, ramane dosarul pentru dl deputat Ioan Adam.

Mi-a spus ca are incredere in justitia din Romania, ca vrea sa mearga demn pe strada si sa ne poata privi in ochi," a declarat Zgonea in Parlament.

UPDATE Victor Ponta: Demisia lui Hrebenciuc din Parlament scoate justitia din campania electorala

"Este decizia domniei sale şi este o decizie prin care scoate justiţia din campania electorală, aşa cum era folosită începând de ieri", a spus Ponta, precizând că nu a discutat cu Hrebenciuc în prealabil, citat de Mediafax.

Întrebat dacă se aşteaptă la un astfel de gest de onoare şi din partea lui Dan Şova, pentru faptul că acesta este implicat într-un dosar de trafic de influenţă cu Hrebenciuc, Ponta a reluat afirmaţia de luni seara, respectiv că nu este ilegal să doreşti să fii preşedinte de partid.

"Să vrei să fii preşedinte al unui partid nu e ceva ilegal. Nu înţeleg de ce trebuie să arestăm pe cineva că vrea să aibă o funcţie. Şi eu am vrut să fiu preşedinte al PSD şi nu m-a arestat nimeni în 2010, din fericire. Deci, arestăm oamenii care vor să fie preşedinţi de partid ? Cred că ne întoarcem în vremea lui Ceauşescu sau a lui Stalin şi nu vreau acest lucru", a spus Ponta.

Întrebat cu cine a negociat el pentru a ajunge preşedintele PSD, Ponta a răspuns: "Cu toată lumea".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26490 vizualizari

  • +60 (66 voturi)    
    Securitatea nationala ! (Marţi, 21 octombrie 2014, 9:34)

    SRA [utilizator]

    PSD trebuie sa se autodizolve !

    Securitatea NATIONALA este puisa in pericol din cauza GRUPULUI MAFIOT organizat la nivel central in acest PSD !
    • +50 (52 voturi)    
      Până acum psd-ul este dizolvat de DNA (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:52)

      Băsistude Serviciu [anonim] i-a raspuns lui SRA

      Păcat că poporul vrea altceva .
      • +14 (14 voturi)    
        "scoate justitia din campania electorala" (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:01)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Băsistude Serviciu

        Pare sa ii fie fricasa aduca tema justitiei in campania electorala.
        Romanii vor avea cu virf si indesat cu Ponta presedinte : tara corupta dar fara corupti

        Si asa o sa traiasca cei multi privind la TV pe conducatorii lor si sperind sa le arunce si lor cite-un os sau o sticla de ulei , un kg de zahar , papuci , orice numai sa fie ..
        • +8 (8 voturi)    
          Minciuni! (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:25)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          Ponta arunca pe piata o noua abureala precum ca isi doreste sa scape de garda veche din PSD si de aceea Hrebenciuc si Sova ar trebui suspendati din PSD...
          Minciuna! Sova e din noua garda, Adam e din vechea garda si nu va fi suspendat...
          Gastile din PSD se incaiera care sa fure mai multe hectare...
    • -46 (54 voturi)    
      haha (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:52)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Primele două comentarii au fost scrise înainte de anunțarea demisiei și de publicarea articolului. Asta da viteză!
      • +31 (31 voturi)    
        Deja este in mintea alegatorilor! (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:17)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ponta, Hrebenciuc, Sova, PSD, fura Romania! PUNCT! Credibilitatea se construieste greu, dar se pierde repede!
        • +11 (11 voturi)    
          credibilitate ?!? (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:57)

          arletty [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          care ar fi fost momentul exact in care or fi reusit sa devina credibili ?
      • +26 (26 voturi)    
        Ia sa incercam ceva (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:32)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        O fi vorba de fusul orar de pe care is scrise, oare? Ia sa vedem ce apare la mine.

        Remarc totusi ca ti-ai epuizat comentariile, ai spus exact acelasi lucru si la alt articol de pe HN.
        • +29 (29 voturi)    
          Ups! (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:43)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          Mazeto, ti-am dat un raspuns la comentariul tau cu 20 de minute INAINTE de a-l scrie tu insuti!!!
          Iti dai seama ce viteza am? :))
          • +12 (12 voturi)    
            :) (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:50)

            Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Se stie ca mazetele astea din Crima Organizata nu dau pe afara de inteligenta.
      • +24 (24 voturi)    
        poate prea tarziu .. (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:37)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ar fi trebuit in 1990 Iliescu, Roman si toata clica securista sa demizoneze.
        Imposibil de altfel fiindca ei au detinut puterea in interesul lor si nu al tarii. FSN, mai apoi PSD au devalizat Romania si sunt dusmani de facto ai poporului roman.
      • +26 (26 voturi)    
        asta da minciuna ! (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:34)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        daca stii sa citeste cifrele, te dumiresti usor.

        fostul sef communist de judet, zgrebenciuc, aka viorica, amicul/rivalul electoral al lui bordureanu, a adoptat strategia varanului: incetinirea dosarului pe traseul sinuos al tribunalelor mici, unde sfarile se trag mai usor, sunt mai bine unse.
        si daca ies baietii sai, unul la cotrocesti, altul la viktoria socealizmului, adica dottore si colegul sau, advocatul, atunci se insenineaza. iese iar soarele, infloresc trei trandafiri, se aranjeaza o amnistie, o gratiere...
        apoi, pensie usoara, bani kakalau, bani ...retrocedati. n'are dece sa nu spere.
      • +15 (15 voturi)    
        Moscow calling (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:35)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        It is ok ?
      • +13 (13 voturi)    
        mazeta e hacker? cartita? (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:36)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        sa intelegem ca tu ai acces la serverul Hotnews si urmaresti in timp real tot traficul? Ba mai mult, stii cumva cine sunt SRA si Basistudeserviciu si ce program au? La ce serviciu lucrezi?
        De unde stii ca acele doua comentarii au fost scrise inainte de afisarea pe site a articolului?
        • +14 (14 voturi)    
          Mazeta (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:03)

          FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Nu v-am mai spus ca Mazeta e un software, sau un robot din ala, ceva...E un automat cu stari finite care intra in bucla si isi repeta starile. E automat finit de tip determinist, saracul.
      • +7 (7 voturi)    
        nu se poate! (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        au fost mai rapizi ca tine?
        incredibil!!!
    • +15 (15 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:55)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui SRA

    • +5 (5 voturi)    
      Dar Sova, Adam, ceilalti? (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:07)

      Andrei Bz. [anonim] i-a raspuns lui SRA

      Cum adica a scos justitia din campania electorala? Dar Sova care momentan e purtator de cuvant? Dar Adam? Dar ceilalti pentru care tergiverseaza anchetele prin votul din parlament prin care sunt protejati?

      E incredibil cat de cinic poate fi Ponta. Din 2004 incoace ne obisnuisem cu alt fel de politica la nivelul conducerii. Nu credeam sa ne mai intoarcem la nivelul acela.
    • +3 (3 voturi)    
      porci (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:08)

      AndreyTanase [anonim] i-a raspuns lui SRA

      dusi si lasati la porci... in troaca
    • +2 (2 voturi)    
      Ba nu! (Marţi, 21 octombrie 2014, 16:48)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Parlamentul trebuie sa se autodizolve! Si sa avem anticipate odata cu prezidentialele! Psd trebuie sa dispara, e un partid revolut, de trista amintire! Mai rau chair decat PCR-ul care ne-a tinut 50 de ani sub cizma ruseasca!
      Daca romanii nu se trezesc sa mearga la vot si daca justitia nu continua sa scoata la lumina toate hotiile, degeaba se ascunde gunoiul sub pres, cu o demisie! I-or mai zice si demisie de onoare! Ce tupeu!
      Incep hotii sa se acuze intre ei!
    • +1 (1 vot)    
      Mafia PSD (Marţi, 21 octombrie 2014, 17:26)

      AdelaidaO [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Dottore plagiatorul, Sova, Hrebenciuc, PSD sunt capeteniile mafiei politice din tara noastra! Trebuie sa dam jos aceasta mafie si acest lucru il putem face margand la vot pe 2 noiembrie. Nu putem sa permitem ca tara noastra sa fie condusa de mafia PSD!
  • +37 (39 voturi)    
    Hrebenciuc (Marţi, 21 octombrie 2014, 9:48)

    Sorrows [utilizator]

    stie foarte bine ca, la cum arata probatoriul in momentul de fata, sansele de a scapa fara puscarie sunt inexistente. De aceea si-a data demisia din parlament, pentru a avea posibilitatea de a lungi procesul. Cu speranta ca, daca vvpoanta va fi ales presedinte, cumva va scapa...

    Hrebenciuc mai stie, insa, ca vvpoanta o sa se simta, curand, foarte foarte rau in raport cu justitia... de altfel, urmeaza ceea ce prevestea chiar dottore: scapa cine poate.
    • +18 (18 voturi)    
      Ba cred ca aplica metoda varanului ... (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:30)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      Ba demisie , ba candideaza iar la Parlament, iar demisie ...
      Cel putin incearca ...

      Numa' ca se pare ca justitia a inceput sa prinda gustul de a vana "guzgani" ... chiar si rozalii ... ca sa citez pe cineva ..
      • +4 (4 voturi)    
        cred ca (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:36)

        Piticot9 [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        este doar o alta diversiune/fumigena marca guzganul rozaliu. Am eu o banuiala ca nu va fi nici o demisie, ci ramane doar la nivel declarativ pana la alegeri. Nu se va citi nici o demisie in sparlament. La pariu!
  • +21 (21 voturi)    
    'Caracratita' PSD-ista si modelul gloatei (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:16)

    uluit [utilizator]

    Mda, formula clasica: "initiatul" Hrebe (in opinia lui Ilici), "face bine" partidului unic PSD, prin care ne arata ca, demnitatea "pura" a impricinatului se lasa liber (fara imunitate) la o dreapta judecata.
    Panica este doar de moment, in fata presei si a noastra, a naivilor care cred intr-un stat de drept. Au deja alte parghii sa faca scapati.

    PS - Circul continua, mai avem multe de descoperit.
  • +14 (14 voturi)    
    Stai linistit. (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:21)

    ouyang [utilizator]

    Nu tu esti principalul subiect de discutie, ci hotia generalizata psd. Sova ce face? Mai sapa dupa contractul cu Bechtel? Ce zice mamica? E bun “boss" sa ia partidul post-dottore?
  • +18 (22 voturi)    
    Ponta (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:32)

    xanti [utilizator]

    Scapa de greii partidului cu ajutorul DNA,usor usor elimina adversarii.
    • +20 (20 voturi)    
      Esti naiv! (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:07)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Lucrau mana in mana, dar scapa cine poate!...
  • -25 (37 voturi)    
    deja vu (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:33)

    Mazeta [utilizator]

    Dându-și demisia din Parlament, omul s-a pus la dispoziția justiției, exact ca Băsescu in 1996.
    • +12 (12 voturi)    
      de ce este nevoie de o saptamana ? (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:52)

      Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de ce este nevoie de o saptamana ?

      nu are timp Zgonea sa o citeasca in Parlament ?
      • +2 (2 voturi)    
        Pai astuia ii e greu (Marţi, 21 octombrie 2014, 17:57)

        RoFa [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

        sa articuleze ideile care ii trec prin cei cativa neuroni pe care ii are, daramite sa fie capabil sa citeasca o cerere de demisie in Parlament??? Are omul nevoie de exercitiu de dictie, de repetarea textului in fata ogliinzii ca cine stie ce grimasa face "in direct" din greseala si o interpreteaza Tonta, doamne fereste, de il "autosuspenda" si pe dumnealui din toate functiile din PSD de mare urgenta. dupa modelul Sova, Vanghelie, Ghita.
      • +1 (1 vot)    
        O citeste litera cu litera (Marţi, 21 octombrie 2014, 18:31)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

        sculer matrițerul, auto 2.
    • -4 (6 voturi)    
      He he (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:34)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Atunci e pe baza de "Hrebenciuc presedinte!" ?
      • +5 (5 voturi)    
        E deja (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:41)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Al infractorilor si hotilor. Datorita activitatii lui sustinute generatiile viitoare vor mosteni o Romanie parjolita, secatuita de resurse, prada capriciilor naturii. Terenuri care aluneca, inundatii generalizate, poluare. Mari realizari pentru un om mic.
  • +24 (28 voturi)    
    Manevre (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:35)

    cmg_george [utilizator]

    Aceleasi manevre facute si de Voiculescu.... o sa plimbe dosarul intre instante cat poate de mult nu?
  • -32 (40 voturi)    
    Ha ha (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:37)

    Gigi Kent [utilizator]

    Tare Hrebenciuc. A lasat propaganda basisto-DNA-ista fara "material". :))
    • +16 (16 voturi)    
      Oare (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:12)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Păi Hrebe e doar unul dintre sutele de materiale, oricum poanta & p$d au grijă să furnizeze constant ceva. Nu că şi-ar dori, dar hoţu-i hoţ, nu se poate abţine!!
    • +19 (21 voturi)    
      oare (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:00)

      RaoulTrifan [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Doare prostia?
    • +5 (5 voturi)    
      Ba tocmai a confirmat ce nici cel mai fanatic (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:44)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Basist nu ar fi crezut fara declaratiile lui. Anuma ca psd este o gasca de infractori gata de orice pentru propriul buzunar, gata sa distruga tara, legile, institutiile. O gasca ce nesocoteste cele mai elementare norme de drept si civilizatie pentru a-si proteja pozitiile si veniturile. Hrebenciuc l-a revigorat si i-a dat material de propaganda lui Basescu pentru cateva decenii. restul mazetelor psd au dovedit micimea acestor oameni ce se vor conducatorii Romaniei. Cu adevarat "tare" guzganul, la coruptie si furt.
  • +31 (31 voturi)    
    UN OM PUTERNIC... (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:37)

    Johanis [utilizator]

    Se duce la puscarie razand, nu se taie sub barba, nu se arunca pe geam de la parterul vilei sale. Verticalitatea si barbatia sunt caracteristice hotilor "profesionisti" (vezi Vantu). Ei isi asuma de la inceput aceasta varianta. Si daca iese ponta presedinte, nu-l lasa el acolo. Vorba lui Giovani: Da ce, puscaria nu e pentru oameni?!
  • +17 (17 voturi)    
    da, s-a rezolvat! (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:42)

    catelu [utilizator]

    Sigur, Hrebenciuc era singurul borfas din P$D si prin demisia lui problema lui Victor Viorel s-a rezolvat :-)
  • +17 (19 voturi)    
    Nu mă așteptam (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:42)

    Mihai S. [utilizator]

    Ba chiar bănuiam tergiversări, lipsă de cvorum pentru încuviințarea arestării și tot felul de tertipuri. Nu pot să spun "bravo" dar cred că a ales bine să-și dea demisia. Imunitatea parlamentară trebuie să dispară.
    • +17 (19 voturi)    
      Te inseli, (Marţi, 21 octombrie 2014, 9:52)

      Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui Mihai S.

      cum scrie cineva, mai sus, a ales calea lui Felix ca sa eludeze justitia. Vorbim peste 10 ani.
  • +25 (25 voturi)    
    :) (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:44)

    un om [utilizator]

    mai ca-mi da o lacrima, saracul rachet... e incoltit de justitie si vrea sa o fenteze... vrea sa-i poata privi in ochi pe ceilalti racheti din parlament...bleah ... mi-e greata!
  • +24 (24 voturi)    
    pe urmele lui Voiculescu (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:46)

    tibirk [utilizator]

    .
  • +11 (21 voturi)    
    bravo Hrebe..... (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:47)

    translativus [utilizator]

    ......asta ne arata ca ai sange in instalatie dar acest gest trebuie urmat de o spovedanie complecta la DNA.

    Daca vei merge pana la capat, ne vei demonstra ca nu esti un biet pisicut speriat de maraiala lui Ghita (viitorul sef PSD) si vei ramane in folclor ca un mare sforar si nu ca un biet gainar.

    Hai sa vedem daca in afara de jaf, esti in stare sa faci si ceva bun pentru tara in care te-ai nascut, dand in vileag toata serparia politicianista, indiferent de partide.
    • +21 (21 voturi)    
      As spune ca e pe dos (Marţi, 21 octombrie 2014, 9:58)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Stiind cine e la inalta curte (stanciu si toti judecatorii numiti de Base) as zice ca isi incearca norocul la o instanta mai joasa, poata da de cineva la care are access.
      • +11 (11 voturi)    
        se poate sa fie si asa.... (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:10)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        .....dar parca nu imi vine sa cred ca marele Hrebe, va scanci ca un pisicut si ca va mai trage si pe altii dupa el.
        S-ar putea sa ma insel dar tare mi-ar placea sa am dreptate.
  • +25 (25 voturi)    
    frectzie (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:56)

    trigger [utilizator]

    A demisionat impins de la spate de catre PSD, numai ca sa fie evitat un vot in parlament care 100% ar fi fost impotriva arestarii si probabil cu urmari catastrofale pentru victor monta la viitoarele alegeri.

    Planul B: demisia din parlament si cand victor monta iese presedinte o sa aibe grija sa le spele pacatele celor "asupriti" de regimul lui base...
  • +17 (17 voturi)    
    Mda (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:58)

    electron [utilizator]

    "dar salveaza campania electorala a lui Victor Ponta si poate spera la o solutie salvatoare (amnistie, gratiere etc) dupa ce acesta devine presedinte.
    "
    Oare are PSD atata tupeu? eu sper ca mai este o minima frica daca nu de furia votantilor pro sau anti PSD, macar de structurile internationale, care sunt singurele care mai urecheaza Romania cand o ia pe ulei cand vine vorba de justitie
  • +14 (14 voturi)    
    o saptamana (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:58)

    slakeritul [utilizator]

    Deci mai are o saptamana sa faca ce vrea. Sa vedem, sta sau fuge?!
  • +21 (21 voturi)    
    Manevra (Marţi, 21 octombrie 2014, 10:58)

    Ccoto [utilizator]

    Demisia asta e doar un mod de a evita votul parlamentului pentru incuviintarea arestarii. Demisia nu are niciun efect pana cand plenul camerei nu ia act de demisie. Lucru care se va petrece sigur dupa alegeri (art. 209 din regulament). Asta daca nu cumva s-a declarat in aceasta perioada vacanta parlamentara. Situatia e ambigua, tipica parlamentului in ultima perioada.
  • +9 (9 voturi)    
    Vai saracu... (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:11)

    jixi [utilizator]

    Si ce crede, ca pe chestia asta ii von plange de mila ?
  • +13 (13 voturi)    
    Modelul Felix (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:14)

    corvus coraX [utilizator]

    Prin demisie procesul se va judeca la tribunalul de sector. Unde, e posibil orice, e plenty de judecători corupți la instanțele inferioare. Sigur, recursul, apoi la curte de apel, iar recurs și ICCJ. Deci prin demisie Eminența cufurie a câștigat timp, doar-doar iese Mitomanul și umblă la grațieri... Dar dacă nu iese Mitomanul?! Jumate de parlament merge la bulău... Uite-așa ajungem la 300 de parlamentari..
    • +8 (8 voturi)    
      gresit (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:52)

      ToXRM [anonim] i-a raspuns lui corvus coraX

      conform noului CP, ultima instanta de apel este Curtea de Apel, si sanatate , la puscarie cu el. Daca pune mana pe el completul Camelia Bogdan , in parnaie inchide ochii.
      • +4 (4 voturi)    
        :) (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:52)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui ToXRM

        Mi-ai luat jumătate de piatră de pe inimă...
  • +16 (16 voturi)    
    The show must go on (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:49)

    Armadilo [utilizator]

    Cred ca multa lume se inseala vizavi de importanta lui Hrebenciuc. El este doar o relicva la care i-a expirat timpul. PSD-ul se va debarasa de el, a venit timpul unei alte generatii. Nu va entuziasmati asa usor.

    Generatia lui Ponta nu are nici mama, nici tata. Vor fi in stare sa vanda pe oricine pentru a-si atinge scopurile. Nu va ramanea piatra pe piatra din PSD, vor face o constructie noua pe masura visurilor lor.

    Toata generatia veche este lasata sa piara pe mana ei. Nu ii va mai apara nimeni.

    Trist este ca cei ce vin in locul lor sunt de zeci de ori mai periculosi si mai hrapareti, in vremea lor se va dezmembra tara.
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:33)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      poanta cu ghita,tata socru,sova si astia mai noi VS vechii dinozauri imbatraniti in rele.dupa cat se pare cineva a dat cu scrisul si inca bine.hrebe a promis ca revine in 2016.parerea mea e sa nu-l subestimam.asta a facut legea in psd multi ani.sa vedem pe cine trage.
      • +1 (1 vot)    
        Sunt de acord cu tine (Marţi, 21 octombrie 2014, 21:31)

        Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui Point

        Azi ma gandeam ca sigur au ceva plan de BackUp. Si ma astept la una dintre variante: anul viitor legea amnistiei si gratierii la pachet cu alegeri anticipate!

        Asta in cazul ca vechea garda are asi in maneca cu care sa santajeze pe cei aflati acum la putere.

        Alta varianta este asa cum am spus si mai devreme: lasarea cu buna stinta a garzii vechi pe mana DNA sau chiar intentionat.

        Daca te uiti in istoria partidului comunist vei vedea ca varianta asta o fost inexplicabil folosita in FIECARE generatie. De la inceput si pana la sfarsit.

        Monstrii nu pot naste decat monstrii.
  • +12 (12 voturi)    
    marile manevre (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:49)

    revo [utilizator]

    Chiar ma intrebam cum se face ca din PSD sau PC sau UNPR sau UDMR nu demisioneaza nimeni atunci cand este acuzat de DNA, cum se procedeaza la PMP sau la PDL (cu unele exceptii).
    Acolo, membrii lor s-au autosuspendat imediat ce au fost acuzati public de coruptie.
    1. Remarcati ca guzganul a demisionat din Parlament, dar nu din partid, deci se va aplica schema Voiculescu.
    2. Comentariul lui Ponta, ca nu pune DNA-ul viitorul sef al PSD (demascarea lui Sova il doare), indica faptul ca este de acord cu preluarea stafetei PSD de catre Sova, nu de Dragnea; arata clar ca stia de dosarele de la DNA care-l vizau pe Sova si pe socra-su; ca il sustine si este sustinut de sobolanul rozaliu.
    3. Cred ca intrebarea sobolanului daca interceptarile sunt facute de DNA sau de SRI este foarte interesanta, senzatia mea este ca la SRI Pont are usa deschisa. Chiar ar fi interesant de stiut daca in ultimii 2 ani DNA-ul a mai primit informatii de la SRI.
  • +9 (9 voturi)    
    un hot mai putin, (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:01)

    Ponta [utilizator]

    Urmeaza ponta cu renuntarea la candidatura.
  • +9 (9 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:15)

    [anonim]

  • -5 (7 voturi)    
    Urmeaza alte stenograme... (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:33)

    Gigi Kent [utilizator]

    ...DNA-ul urmeaza sa dea si stenogramele discutiilor dintre Udrea si Pinalti. O sa vedeti. Or sa fie bomba!
    • +3 (5 voturi)    
      Hai sa vedem ce e acum (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:49)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Sarbu, Hrebenciuc, Sova, Ponta - infractori si dispret fata de legi. Urmarea firesca intr-un stat sanatos - destructurarea grupului politic infractional organizat psd, pedepse exemplare pentru infractori, confiscarea extinsa a averilor dobandite prin infractiuni. Dureros dar e un prim pas spre vindecare. Cancerul nu se vindeca cu solgane, glumite cu reporterii si ignorarea realitatii. Chimioterapie pentru distrugerea celuleor canceroase (sova, dragnea, mazare, oprisan, etc, etc, ) operatie pentru inlaturare tumori (hrebenciuc, sarbu, ponta, mitrea, etc, etc)
  • +12 (12 voturi)    
    hrebenciuc (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:37)

    ploiesteanu [utilizator]

    un bătrânel care nu e pus la punct cu tehnologia modernă de ascultare. Trocu-i simplu, eu te fac șef de partid , tu schimbi legile si mă scapi din beleaua retrocedărilor. Deja Hrebenciuc a vorbit cu prietenii lui, judecătorii, care i-au spus: "schimbă legea și noi o aplicăm". Ce simplă e politica asta câteodată.
  • +11 (11 voturi)    
    psd=pcr=corupție (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:46)

    visio [utilizator]

    cât despre negocieri, Plagiatorul acesta penibil uită intenționat că infractorul Năstase Adrian i-a obținut funcția; oricum, Plagiatorul a fost colacul de salvare a acestei găști criminale: nu exista altă figură în psd care să nu fie în conflict cu justiția; ponta era tânăr, era prost, și este agent rus...la fel ca bunicul lui, ion iliescu criminalul din Decembrie 1989..
  • +11 (11 voturi)    
    Putintica rabdare... (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:46)

    damocles [utilizator]

    Hrebe nu este asa fraier cum pare. Mai mult ca sigur si-a negociat cu DNA viitorul. Si stie multe si are si dovezi.
    O sa vedeti in cateva zile ca vor pica multe capete...Doar putintica rabdare sa aveti.
    • 0 (0 voturi)    
      Sa speram (Marţi, 21 octombrie 2014, 19:13)

      RoFa [utilizator] i-a raspuns lui damocles

      ca ai dreptate dar experienta ne-a invatat ca in cele mai multe cazuri in PSD se respecta regula: corb la corb (nu Corbu!) nu scoate ochii...
  • +11 (11 voturi)    
    este necesara dizolvarea Parlamentului!! (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:54)

    misa2002_2006 [utilizator]

    ALOOO ce mai astepti Basescule?
    De ce ii tii in brate???
    Ai acest drept prin Constitutie!
    S-a dovedit ca prin actele lor de coruptie pun in pericol viata cetatenilor acestei tari!
    Este un rau necesar, ca sa se termine odata cu infractorii din acest important instrument al tarii, care voteaza legi!!!
    Cum sa iei de bune niste legi votate de hoti si puscariasi??
    Romanii ar trebui sa dea in judecata Parlamentul Romaniei!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Da' SOCRU cand isi da demisia? (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:31)

    neagoe [utilizator]

    Si cand i se ridica imunitatea?

    Borfasilor!
  • +7 (7 voturi)    
    Sobolanul roz a cazut pentru un mizilic !!! (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:55)

    andreesanu [utilizator]

    Tunurile lui hrebe l-au facut bogat pe vecie,mizilicul cu
    12000ha de padure este doar un praf in ochii prostilor,v-a face cit si Nastase citeva luni !!!,daca nu v-a scapa cu o condamnare cu suspendare .
    Se da hrebe bolnav si pe aici ti-ii drumul,punetii sare pe coada.
  • +4 (4 voturi)    
    Confiscare extinsa (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:13)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Puscaria nu rezolva decat partial problema.

    Confiscarea extinsa a averilor este soluția care face dreptate. Singura care susține și pledează pentru această Lege și aplicarea ei este...MONICA MACOVEI!
  • +3 (3 voturi)    
    Mda! (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:22)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    De-abia de acum înainte vor începe arestările în PSD și nu numai.

    Hrebenciuc va spune tot ce știe. Sigur a făcut o înțelegere cu DNA. Și în țnțelegere era si ...demisia din Parlament. Nu PSD i-a impus asta.

    Ci DNA.

    Din cauza asta au adunare fulger. Sunt descumpăniți. Știu că Hrebe o să-i dea în gât.

    SUNT DISPERAȚI. TOȚI!
    • +2 (2 voturi)    
      nu cred (Marţi, 21 octombrie 2014, 16:49)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      Timpul lucreaza in favoarea psd-ului si a tontului, sustinut de corifeii partidului de mafioti, harsiti in toate relele pamantului. Boborul tampit, de zici ca i se da ceva in apa, tace. In loc sa fim toti in strada, paralizand orice activitate in Romania pana la caderea guvernului de penali si demisia actualului parlament de banditi, e... liniste.
      Mafia are oamenii infiltrati sau numiti legal peste tot. Se vor tergiversa lucrurile pana in decembrie, dupa care va veni maturoiul care va spulbera tot ce s-a construit pana acum, iar apoi se va lasa linistea. Este foarte posibil ca pentru unii din DNA sau ANI sa vina chiar linistea vesnica, dupa cate un zbor scurt de la balcon.
  • +3 (3 voturi)    
    o alegere potrivita (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:10)

    den [utilizator]

    toti penalii din parlament s-o faca!!!
  • +1 (1 vot)    
    demisia nevalidata (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:49)

    liviusmaximus [utilizator]

    demisia devine valida in momentul citirii in plen. cum asta se va intampla la sfantu' asteapta, avem timp de razgandeli justificate prin rugamintile colegilor si alegatorilor din colegiu de a nu-i abandona in mijlocul bataliei cu dictatorul. Dupa alegeri, mai vedem...; puscariile sunt aglomerate,UE le vrea mai goale, amnistia isi gaseste explicatii, etc, etc. Si, isi vede omul de viata lui plina de CINSTE SI ONOARE !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by