VIDEO Victor Ponta, interviu in El Pais: Voi demisiona daca decizia Consiliului de Etica va fi ca am plagiat

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 28 iunie 2012, 15:44 Actualitate | Politic


Premierul Victor Ponta a declarat intr-un interviu pentru cotidianul spaniol El Pais ca va demisiona daca decizia Consiliului de Etica va confirma acuzele ca a plagiat teza de doctorat. "Imi voi asuma responsabilitatea, chiar daca am fost acuzat pe criterii politice si punctul meu de vedere nu a fost ascultat".

Intrebat daca a plagiat, Ponta a raspuns "Nu. Aceasta acuzatie a aparut in timpul conflictului cu presedintele privind participarea la Consiliul European".

Intrebat daca Adrian Nastase mai este membru PSD dupa condamnarea definitiva, Ponta a mai spus ca, potrivit statutului PSD, orice membru de partid condamnat definitiv este exclus. "Respect decizia instantei, dar este un moment dificil pentru partidul nostru. Cu Nastase am intrat in NATO si am incheiat negocierile de aderare la UE. A fost condamnat pentru finatarea ilegala a campaniei electorale, o practica prezenta si in alte tari europene", a adugat Ponta.

Legat de conflictul cu presedintele Traian Basescu, Ponta a spus: "am decis sa accept coabitarea si respectarea puterilor fiecaruia. Sint la inceputul carierei mele politice, in timp ce Traian Basescu se apropie de terminarea ei. Din pacate, presedintele nu accepta ideea ca Guvernul si Parlamentul nu se subordoneaza vointei lui, asa ca foloseste toate mecanismele - legale sau mai putin legale - pentru a bloca activitatea Executivului".

Citeste aici tot interviul din El Pais

Reamintim ca guvernul Ponta a schimbat vineri, 8 iunie, toata componenta Consiliului National de Etica, aducind in locul vechilor membri mai multi apropiati ai Ecaterinei Andronescu (vezi aici mai multe amanunte). Ulterior, revista Nature a publicat un articol conform caruia Ponta ar fi plagiat lucrarea sa de doctorat.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16627 vizualizari

  • +99 (111 voturi)    
    Pai, in cazul asta, ... (Joi, 28 iunie 2012, 15:47)

    EQUANT [utilizator]

    vrei o coala A4 si un pix?
    • +62 (62 voturi)    
      ******* (Joi, 28 iunie 2012, 16:07)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      Deci e cat se poate de clar!
      Ponta nu va demisiona decat daca acea Comisie de Etica din Romania va stabili plagiatul.
      In rest nu-l intereseaza nimic.
      A uitat sa ne spuna ca Ponta tocmai a demis vechea Comisie de Etica si a inlocuit-o recent cu una noua!
      Cine va face parte din acea Comisie, dle Ponta?
      Sova, Fenechiu, Mazare, Vanghelie, Corlatean, Pop, Grajdan, Grebla si ...mai cine?
      Plagiatorule!
      • +18 (20 voturi)    
        Cata demagogie! (Joi, 28 iunie 2012, 17:27)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Ca sa lamurim odata pentru totdeauna problema plagiatului lui Victor Ponta: atata timp cat Victor Ponta spune ca si in aceasta declaratie ca doar rezultatele Comisiei de Etica sunt luate in considerare, comisie a carei componenta a fost schimbata in intregime de ministrul interimar al Invatamantului Liviu Pop, totul e doar la nivel de bataie de joc!
        Nici macar rezultatele pe care Universitatea Bucuresti le va face publice nu ma incalzesc pentru ca mi-e greu sa cred ca ditamai Universitatea isi va da masura valorii, admitand ca a permis in cadrul ei un asemenea plagiat ordinar...!
      • +11 (13 voturi)    
        nu mai conteaza.... (Joi, 28 iunie 2012, 17:34)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        ....comisia sau demisia. Raul a fost facut si a aratat ca tupeul, minciuna sfruntata si sfidarea tuturor este aducatoare de beneficii si succes.
        Dreptate, adevar, echitate, lege? Prostii de fraierit mocofanii si de stors banul de la maimutoi.
        Acum si-a dat arama pe fata acest sistem politic si s-a vazut cat de mult pret pun pe legile pe care parlamentarii insisi le-au elaborat si aprobat.
        Totul este nimic in fata ambitiilor si intereselor lor.
        TARA? Nimic altceva decat o prada!
      • +11 (11 voturi)    
        nu mai conteaza.... (Joi, 28 iunie 2012, 17:34)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        ....comisia sau demisia. Raul a fost facut si a aratat ca tupeul, minciuna sfruntata si sfidarea tuturor este aducatoare de beneficii si succes.
        Dreptate, adevar, echitate, lege? Prostii de fraierit mocofanii si de stors banul de la maimutoi.
        Acum si-a dat arama pe fata acest sistem politic si s-a vazut cat de mult pret pun pe legile pe care parlamentarii insisi le-au elaborat si aprobat.
        Totul este nimic in fata ambitiilor si intereselor lor.
        TARA? Nimic altceva decat o prada!
      • +5 (5 voturi)    
        Parlamentul va vota comisia (Joi, 28 iunie 2012, 17:57)

        Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        apoi comisia va stabili obiectiv daca a fost plagiat sau nu; daca nu va hotari obiectiv ca NU E PLAGIAT, parlamentul va vota democratic inca odata si va fi CLAR pentru toata lumea ca Ponta nu a plagiat.
        PS: Cica pe coridoare la Bruxelles cineva i-a pus lui Ponta o hartiuta pe spate (ca in liceu) si pe hartiuta scrie DOCTOR XEROX.
    • +15 (15 voturi)    
      originalul din El Pais (in spaniola) ... (Joi, 28 iunie 2012, 16:19)

      gemini [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      P. En Rumania se respiran momentos de tensión política. De manera directa: ¿ha plagiado la tesis doctoral?

      R. No. Este asunto ha aparecido tras surgir el conflicto con el presidente acerca de quién acudía al Consejo Europeo. Empecé la tesis en 1999 y, desde entonces, he sido ministro dos veces en varios gobiernos, vicepresidente del Parlamento y soy líder del partido desde hace dos años. He respetado todas las normas que existían en Rumania. He pedido a la Comisión de Ética perteneciente al Ministerio de Educación que la verifique y estoy convencido de que se demostrará que no lo he hecho. Desafortunadamente, se trata de un ataque político por parte del presidente tras anunciar mi derecho a asistir a la reunión de Bruselas.

      P. Pero si la Comisión de Ética dictamina que ha plagiado?

      R. Entonces, seguro que me retiro.

      P. Dimitiría?

      R. Sí. Asumo mi responsabilidad, pero he sido acusado por un criterio político y, además, no han querido escuchar mi punto de vista.
    • +41 (41 voturi)    
      niciodata (Joi, 28 iunie 2012, 16:19)

      DraSan [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      da, niciodata nu ar fi declarat asa ceva, daca nu stia clar ca va fi gasit nevinovat, de catre propria-i comisie. Dovada ca a facut presiuni enorme pe Facultatea de Drept, vezi demisia decanului aceste facultati Va fi gasit nevinovat si ne va baga un mare pumn in gura...
    • +31 (31 voturi)    
      ponta vs. ponta (Joi, 28 iunie 2012, 16:30)

      camillus [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      acum o săptămână, când îl întrebau ziariștii români dacă o să-și dea demisia în caz că plagiatul său se confirmă, răspundea la mișto: „demisia din ce? din funcția de doctor?”

      se pare că jurnaliștii străini au acces la un alt ponta, unul mai responsabil și mai european. dar chiar și atunci când spune clar că va demisiona, ponta nu se poate abține să nu spună că a fost acuzat pe criterii politice. ce să înțelegem din asta? dacă vrea să spună că a fost acuzat pentru că e prim-ministru, atunci da, are dreptate. când ai o funcție politică de prim-plan, trebuie să te aștepți ca greșelile din trecut să te bântuiască. dacă vrea să spună că acuzația în sine e una politică, atunci vorbește prostii. e acuzat că a plagiat, nu pentru fapte politice, iar dovezile sunt clare.

      în fine, acum ne punem speranța în comisia de etică a universității. deși n-ar fi de mirare ca ponta să spună că e influențată politic.
    • +19 (21 voturi)    
      jur sa respect constitutia .... (Joi, 28 iunie 2012, 16:55)

      TiberiusRusu [anonim] i-a raspuns lui EQUANT

      Cand a fost numit PM de catre presedinte a jurat ca respecta constitutia si legile tarii si nu hotarari ale parlamentului lipsite de valoare juridica, emise tocmai pentru a ocoli constitutia. De accea e important sa nu avem PM un plagiator, un hot, pentru ca juramantul acestuia de a respecta legea nu valoreaza nimic.
    • +6 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 28 iunie 2012, 16:55)

      [anonim] i-a raspuns lui EQUANT

      • +2 (2 voturi)    
        vezi putin mai sus... (Joi, 28 iunie 2012, 17:39)

        gemini [utilizator] i-a raspuns lui

        e originalul in spaniola din interviul cu El Pais
        • +2 (2 voturi)    
          L-am citit.Reproduc mai jos (Joi, 28 iunie 2012, 18:23)

          dami365 [utilizator] i-a raspuns lui gemini

          comentariul unui cititor.Se poate traduce cu Google translate . camillus
          "Hace sólo una semana que el primer ministro rumano respondía, al ser preguntado por la prensa rumana si dimitiría si su plagiado fuera confirmado por los expertos: 'Dimitir de qué? de la posición de doctor?' Parece que Ponta tiene dos caras, una para la prensa rumana y otra para la prensa extranjera. Cuando está hablando con periodistas extranjeros, no se atreve a decir las cosas que se atreve a decir en Rumanía. Lo más importante es que Ponta acaba de cambiar la componencia de la comisión que tiene que dar un verdicto sobre su plagiado clarísimo. Me habría alegrado si el periodista de El País le hubiera preguntado sobre esto. A veces tengo la sensación de que periodistas extranjeros tratan con demasiada caridad a los políticos rumanos: ellos tienen que entender que Rumanía no es verdaderamente un estado de derecho, de que por ejemplo una comisión universitaria puede declarar de que el negro es blanco y un plagiado clarísimo no es plagiado. Sólo la presión de la opinión publica europea hará que las instituciones rumanas hagan su deber." Afara si-au cam dat seama ca una declara in tara si alta reporterilor straini(carora nu le poate spune ca renunta la titulul de dottore).Sper sa-si gaseasca nasul pe acolo!
    • +8 (8 voturi)    
      Nu va avea nevoie. (Joi, 28 iunie 2012, 17:14)

      Radu75 [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      Modelul cu comisiile de etica de forma e deja verificat la Oradea. Comisia de Etica a Universitatii din Oradea, in urma raportului intocmit de Mircea Curila, fratele presedintelui senatului Sorin Curila, a stabilit ca d-na Mang si dl Popescu nu au plagiat. Prin urmare, nici domnul Mang, semnatar al aceleasi lucrari, nu a plagiat. Rusine sa le fie tuturor celor care calomniaza cercetatorii seriosi, mai ales decanului din Haifa care vrea sa-si insuseasca el munca Mangilor.
    • +8 (8 voturi)    
      ghicitoare (Joi, 28 iunie 2012, 17:34)

      bisilie [anonim] i-a raspuns lui EQUANT

      stiti cum se ma zice la puscarie? Bomboniera!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu.... (Joi, 28 iunie 2012, 18:47)

      mimo [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      El va descarca o demisie de pe internet si va schimba numele - stie deja ca e mai simplu asa! Nu?
  • +67 (73 voturi)    
    care comisie? (Joi, 28 iunie 2012, 15:48)

    sucaa [utilizator]

    aia numita de ala de la educatie?
    bine ca e nastase la inchisoare ca altfel si el facea parte din comisie :)
    • +39 (43 voturi)    
      Buna asta... (Joi, 28 iunie 2012, 16:01)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      astia sunt in stare sa adaoge si motivul asta la cererea de intrerupere a pedepsei :))
    • +15 (17 voturi)    
      ce parare aveti voi, (Joi, 28 iunie 2012, 16:32)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Sa mergeti acum in strainatatesa va angajatzi cu un doctorat (pe bune) lucrat din greu la care sa va rada aia in nas si sa nu va creada? Multumim Dl. Ponta.......Ne umpletzi de rusine si penibil exact ca si in anii 90.
  • +59 (63 voturi)    
    cum naiba? (Joi, 28 iunie 2012, 15:48)

    iulianbarlad [utilizator]

    cine a mai auzit de plagiator pe criterii politice?stie el ce stie,doar bombonel a coordonat plagiatul lui victoras-cel fara discernamant.
    • +23 (23 voturi)    
      corect (Joi, 28 iunie 2012, 16:29)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui iulianbarlad

      Eu nu inteleg acel "daca am plagiat", cand cu gurita dumnealui a zis ca n-a pus ghilimele si note de subsol, da ca are bibliografie. Asta inseamna ca a recunoscut plagiatul, nu exista problema dac-a fo sau n-a fo, indiferent ce zice comisia lui de Etica (ce penibil, auzi, "etica"), ma- sa, sau matusa tamara.
  • +58 (60 voturi)    
    Da, sigur, hai sa dam bine in poze! (Joi, 28 iunie 2012, 15:48)

    hahalera [utilizator]

    le-ai explicat la spaniolii aia cine formeaza "comisia de etica"? faptul ca acea comisie are ea insasi plagiatori in componenta? si, in fine, de unde pana unde ar trebui sa fie ei mai increzatori intr-o comisie anonima si indoielnica de etica din Romania, decat in revista "Natura", asa cum o numesti tu...
  • +57 (61 voturi)    
    plagiat (Joi, 28 iunie 2012, 15:49)

    adi_82 [utilizator]

    Sti foarte bine ca ai plagiat.De ce nu ai demisionat inainte cand s-a aflat de acest lucru.Nu ai demnitate, verticalitate si ce este mai trist , cei 7 ani de-acasa.RUSINE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +41 (43 voturi)    
    buna gluma (Joi, 28 iunie 2012, 15:49)

    eklipse [utilizator]

    1. sa o vedem si pe asta
    2. macar stim dinainte care va fi verdictul acelei "comitii"
  • +50 (52 voturi)    
    ce aiureste Tonta? (Joi, 28 iunie 2012, 15:49)

    DrInOrice [utilizator]

    ce punct de vedere nu i-a fost ascultat? ce are de-a face un plagita cu criterii politice? Tonta tiganul..

    bineinteles ca il doare in fund, el a numit comisia de etica cu toti pupincuristii lui, n-o sa il acuze. Tigan te-ai transformat, tigan ramai, cu tot respectul pt etnia tiganeasca, ma refer la figurat aici
  • +36 (40 voturi)    
    Te ajut (Joi, 28 iunie 2012, 15:49)

    naoky [utilizator]

    Excelent! Demisioneaza de acum!
  • +38 (44 voturi)    
    asa a spus acum cateva luni si ca (Joi, 28 iunie 2012, 15:51)

    Euunul [utilizator]

    va respecta orice decizie a CCR. se pare ca uita dupa cateva luni asa ca ar trebui sa se analizeze rapid eventualul plagiat.

    ponta si-a peirdut la maxim credibilitatea.
    va urma probabil avizul presedintelui pt ministru Rus astfel incat guvernul ponta sa plece in masa...
  • +30 (32 voturi)    
    pinochio (Joi, 28 iunie 2012, 15:51)

    MihneaR [utilizator]

    va demisiona de la titlul de doctor, ca asa a spus raspicat - o data in plus ca una vorbeste afara si alta in tara
  • +35 (37 voturi)    
    comisia de etica ...a USL (Joi, 28 iunie 2012, 15:53)

    Gryphus [utilizator]

    Comisia de Etica a fost incropita cu membri sau simpatizanti USL, DUPA ce Ponta a aflat ca s-a descoperit plagiatul sau.

    - Petru Andea - 2004-2008 deputat de Timis din partea PSD.
    - Paul Dobrescu, fost consilier al preşedintelui Ion Iliescu
    - 1 fostdirector in minister sub Ecaterina Andronescu
    - 2 de la Politehnica Bucuresti, adjutanti ailui Ecaterina Andronescu !
  • +41 (43 voturi)    
    Ploua cu demisii ale decanilor :))) (Joi, 28 iunie 2012, 15:54)

    A9 [utilizator]

    Turma noastra de intelectuali nu-si asuma raspunderea sa recunoasca faptul ca Ponta a plagiat, prefera sa demisioneze.

    Halal inteletuali!
    Degeaba au doctorate masterate cercetari...ce mai au, daca nu au caracter!!!
    • +9 (11 voturi)    
      nu ai dreptate (Joi, 28 iunie 2012, 16:35)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui A9

      Flavius Baias si-a dat demisia pentru ca, Consiliul facultatii a votat contra infiintarii comisiei; omul are coloana vertebrala !
      • +10 (10 voturi)    
        Nu l-am vazut adresandu-se opiniei publice (Joi, 28 iunie 2012, 16:55)

        A9 [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        La pozitia Domniei Sale, nu trebuia sa plece ca sa stea linistit si sa faca altii ce vor.
        Eu stiu ca daca ai principii, te lupti pentru ele ca doar d-aia a fost ales in fruntea Facultatii.
        O avea coloana vertebrala, dar la domnia sa in dormitor.
        • +3 (3 voturi)    
          exact (Joi, 28 iunie 2012, 18:12)

          merlin3 [utilizator] i-a raspuns lui A9

          subscriu!
    • +2 (10 voturi)    
      Isi ... (Joi, 28 iunie 2012, 16:42)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui A9

      ... dau demisia pentru ca stiu ce au pastorit in ultimii zece ani. Adica un sistem tip "diplome, dizertatii, doctorate pe banda rulanta" fara nici un pic de preocupare pentru calitatea lucrarilor. E greu sa-ti bati copilul ca e pramatie dupa ce toata copilaria l-ai trims pe stadion in loc sa-l trimti la scoala.

      De cand cu scandalul asta m-a pus pe ganduri si m-am apucat sa-mi verific si eu lucrarile. Mi-am adus aminte ca la prima lucrare de diploma cereau in jur de 100 pagini (fara anexe). Apoi si-au dat seama ca oricat de erudit ar fi un absolvent nu prea are cum sa umple 100 de pagini doar cu propria contributie, idei noi etc. Drept pentru care la a doua lucrare de diploma au cerut doar 50 de pagini (fara anexe). Prima lucrare 15 pagini de "teorie". Definitiile din manuale insa cu ghilimele si note de subsol + mentionare la bibliografie. A doua lucrare - 0 pagini de teorie, intrat direct in subiectul lucrarii. Deci se pare ca nu am plagiat :). Se pare totusi ca exista insa autoplagiatul pentru ca a doua lucrare de diploma am folosit-o masiv (90%) pentru dizertatia de la master :). Deci trebuie sa-mi dau demisia!
      • +3 (3 voturi)    
        Draga Gigi :))) (Joi, 28 iunie 2012, 17:11)

        A9 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Mai verifica inca o data...sa fii sigur ;)
        • -1 (5 voturi)    
          Am zis... (Joi, 28 iunie 2012, 17:38)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui A9

          ...deja ca demisionez ... in 5 minute. Ce mai vrei? :))
    • 0 (0 voturi)    
      demisioneaza fiindca sunt implicati (Vineri, 29 iunie 2012, 3:46)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui A9

      ei insisi sunt in mare masura plagiatori ,una la mana!Mafia in universitati e incredibil de mare , mai ales din partea celor batrani, formati pe vremea impuscatului , oameni cu gandirea incalcita si avizi de parale!La 70 si de ani ,ei inca se cred mari si tari dau doctorate si masterate pe euro , terorizeaza tinerii cu adevarat studiosi care nu le dau lor bani, nu permit ca tinerii sa ocupe functii in universitati ca nu mai incap de momaile astea depasite ,sunt niste adevarati infracori care se cred zei si care cred ca lor nu li se poate infunda niciodata!Ar merita niste verificari internationale!
  • +30 (32 voturi)    
    nu va bucurati prea tare (Joi, 28 iunie 2012, 15:54)

    georgeb [utilizator]

    A spus in interviu ca se refera la consiliul national de etica. Daca UB ii retrage titlul de doctorat, nu isi va da demisia.

    Plus ca avand in vedere ce s-a petrecut la facultatea de drept... cred ca majoritatea sunt niste imbecili acolo.
  • +38 (40 voturi)    
    primul interviu, bineinteles despre furt (Joi, 28 iunie 2012, 15:55)

    edif [utilizator]

    Ia uitati ce plagiator cinstit reprezinta Romania la Bruxelles
    • +1 (1 vot)    
      Bine punctat. (Joi, 28 iunie 2012, 19:42)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Mai ales ca aceasta reuniune - spune toata lumea - este foarte importanta pentru viitorul uniunii.
  • +31 (33 voturi)    
    uhm... (Joi, 28 iunie 2012, 15:56)

    noji [utilizator]

    as putea sa jur ca saptamana trecuta auzeam altfel de vorba din gura domnului PM V.Ponta!
  • +28 (30 voturi)    
    DEMISIA (Joi, 28 iunie 2012, 15:57)

    ase [utilizator]

    Va demisiona si va ajunge langa mentorul lui, acolo unde ii este, de fapt, locul
    De cand a devenit premier a savarsit numai abuzuri
    Il asteapta rigorile legii - se va vedea asta foarte curand
  • +25 (27 voturi)    
    cea cu dedicatie? (Joi, 28 iunie 2012, 15:57)

    codo [utilizator]

    Despre comisia de etica special croita pt USL vorbeste Ponta? Dar daca, precum cea a Univ din Oradea, ocupata cu Mang, Comisia de etica stabileste ca nu si-a putut procura documentele de pe internet sau ca specialistii nu i-au raspuns la telefon? Sau ca s-a stins lumina in sala cand era sa se aplece cu profesionalism asupra operei?
  • +23 (25 voturi)    
    atunci (Joi, 28 iunie 2012, 15:57)

    bobo_ioan [utilizator]

    ar trebui sa pleci chiar acum, plagiatorule, ca e evident pt un copil de gradinita copy-lotule
  • +28 (30 voturi)    
    Asa a zis si de Nastase (Joi, 28 iunie 2012, 15:58)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ca il da afara din partid daca e condamnat.

    A fost condamnat, a bagat recurs, a urmat spectacol, a fost confirmata condamnarea, s-a mutilat putin, a mers la spital, e la puscarie, dar tot membru de partid e.

    Mi-a placut ca a vorbit Dragnea in schimbul lui insa :) ....mare sef de partid e
  • +23 (25 voturi)    
    Numai ca Comisia e controlata de PSD asa ca... (Joi, 28 iunie 2012, 15:59)

    MirceaDude [utilizator]

    Cica a cerut Comisiei de Etică a Ministerului Educaţiei sa verifice acuzatiile. Vrea sa zica Comisiei de Etică al Ministerul Plagiatiei. Sa nu uitam ca Ministrul Educaţiei a fost numit de Ponta. Deci ce credeti ca o sa zica Comisia...?
  • +27 (29 voturi)    
    DEMISIA (Joi, 28 iunie 2012, 15:59)

    puicaiotu421284528240537 [utilizator]

    m-am asteptat, ca noi toti, ziaristii externi l-au intrbat despre plagiat iar acesta da alt raspuns fata de cel din tara. a suta oara ponta are un discurs si afirmatii afara, iar in tara spune si mai ales "face" alceva. acest mod de a gandi despre acelasi lucru in doua feluri cred ca ar trebui cercetat de psihiatri. declaratiile politicienilor ar trebui controlate pt.ca eu consider ca sunt iresponsabile, chiar schizofrenice. asa eram aproape toti inainte dar de frica. lor le este frica?
    • +1 (1 vot)    
      este vorba de dubla personalitate (Joi, 28 iunie 2012, 19:24)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui puicaiotu421284528240537

      amintiti-va de discursul din parlament la investirea cabinetului Ungureanu.Este clar:dubla personalitate (caz psihiatric) sau jigodie ordinara(caracter).
  • +24 (26 voturi)    
    Decanul a fost fortat sa demisioneze (Joi, 28 iunie 2012, 15:59)

    Andraalp11 [utilizator]

    deci nu va fi nici o comisie care sa valideze si sa verifice...ha ha ha ce caterinca!!!!
  • +23 (25 voturi)    
    nu cred (Joi, 28 iunie 2012, 16:00)

    Kvothe [utilizator]

    Membrii comisiei de etică au fost de curând daţi afară dupa scandalul "Mang". Mie mi se pare că sunt conflicte de interese din moment ce au fost puşi noi "membri de încredere". Indiferent cât de cinstiţi ar fi, cum să decidă nevaforabil asupra tezei din moment ce au primit de curând jobu' de la Ponta.... ? e o chestiune de logică
  • +21 (23 voturi)    
    cum o sa scape? (Joi, 28 iunie 2012, 16:00)

    skanda7 [utilizator]

    Ai fost acuzat pe motive de copy-paste si atat! Cu lucrarea aia orice comisie onesta te-ar declara plagiator fara sa clipeasca. Sunt curios cum o sa determini Comisia de Etica sa vada ce doar tu vezi!
    • 0 (0 voturi)    
      trebuie comisie internationala (Vineri, 29 iunie 2012, 3:49)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      numai asa va putea fi dovedit!fiindca cei ce-l vor verifica sunt o data oammenii lor , a doua nu vor recunoaste niste adevaruri evidente ci vor incerca ca si in cazul nastase sa ameteasca poporul cu tot felul de minciuni si manipulari!Comisie academica si internationala!
  • +21 (23 voturi)    
    ponta va demisiona (Joi, 28 iunie 2012, 16:02)

    gigilone [utilizator]

    faza cu plagiatu se va dovedi si e cea mai lejera metoda pt el sa iasa de la guvernare. Prefera sa demisioneze astfel pt ca realizeaza cat de incompetent este.... iar probabilitatea sa faca gafe mari de tot in continuare e fff mare
    • +12 (12 voturi)    
      bine ar fi sa fie cum zici! ... (Joi, 28 iunie 2012, 16:22)

      gemini [utilizator] i-a raspuns lui gigilone

      dar mie mi-e ca n-are bunul simt si demnitatea pentru asta!
  • +20 (22 voturi)    
    ! (Joi, 28 iunie 2012, 16:02)

    AndreiU. [utilizator]

    Este trist ca a trebuit sa ajunga la Bruxelles sa dea declaratia asta, si nu a spus-o inainte la Bucuresti.

    Mie imi lasa din ce in ce mai mult ideea ca e un om foarte derutat si care actioneaza dupa ureche, nu un politician echilibrat care cantareste toate optiunile, riscurile si consecintele actiunilor lui.
  • +12 (12 voturi)    
    Sa te ancheteze Academia Romana! (Joi, 28 iunie 2012, 16:06)

    James Bond [utilizator]

    De ce sa se pronunte Comisia de Etica numita de tine ponta, si sa nu se pronunte Academia Romana? In cazul Mang ai cerut Academiei Romane sa se pronunte, tocmai pentru a indeparta orice indoiala, avand in vedere prestigiul Academiei!

    SA TE ANCHETEZE ACADEMIA ROMANA!!!
  • +15 (15 voturi)    
    In lumina ultimelor evolutii... (Joi, 28 iunie 2012, 16:06)

    sln [utilizator]

    ... declaratia lui Ponta este nula din start. Este echivalent cu a spune "demisionez daca prietenii mei nou numiti le comisie ma condamna".
    Nu mai e timp, nu ne mai putem permite luxul sa ne pierdem timpul cu sofisme de genul asta.
  • +15 (15 voturi)    
    Una din KMKZ... (Joi, 28 iunie 2012, 16:18)

    hahalera [utilizator]

    Saptamana viitoare, Ponta va trece prin ordonanta de urgenta Presedentia si Consiliul European in subordinea Guvernului... si ca sa bag si una de la mine, tot saptamana viitoare se vor incepe in Parlament procedurile de suspendare a pedepsei lui Nastase.
    • +6 (6 voturi)    
      Gresesti (Joi, 28 iunie 2012, 16:46)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui hahalera

      Daca il suspenda pe Base se suspenda automat si condamnarea lui Nastase, ca doar zice ca este condamnat politic, sau da o lege ca fostii prim ministri sa fie condamnati la locul de munca si nu la puscarie.
  • +14 (14 voturi)    
    s-a rasucit din nou (Joi, 28 iunie 2012, 16:18)

    avint [utilizator]

    Asta una declara in tara si alta in fata jurnalistilor straini.

    RUSINE!!!!!!
    DEMISIA ar fi un act de onoare, daca o ai.
    • +5 (5 voturi)    
      Mai bine se impusca in gat (Joi, 28 iunie 2012, 17:25)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui avint

      Sigur o sa reziste. Are pielea groasa.
  • -11 (15 voturi)    
    Pai... (Joi, 28 iunie 2012, 16:20)

    mafi186 [anonim]

    Avand in vedere declaratia, nu cred ca e plagiat. Sincer, nu vreau sa apar pe nimeni, dar nu cred ca e atat de greu sa incropesti o lucrare de doctorat fara sa para plagiat.
    • +2 (2 voturi)    
      asa e (Joi, 28 iunie 2012, 17:31)

      Trabucodonosor [utilizator] i-a raspuns lui mafi186

      Judecand dupa bust, dl ponta e un om cinstit. Atata numa', dupa bust.
      (adaptare dupa Divertis, 1990).
  • +14 (14 voturi)    
    Derutat?!?! (Joi, 28 iunie 2012, 16:21)

    AnaH [utilizator]

    Oare sunt sigura care are impresia ca acest om sufera de personalitate multipla sau schizofrenie?
    De cand e prim ministru am auzit de la dansul numai declaratii contradictorii (intr-o zi zice ceva, a doua zi isi schimba parerea 180°). Se contrazice singur in aproape toate declaratiile pe care le da. Poate nu ar fi rau sa i se faca un control psihiatric, pentru ca simptomele sunt tipice:

    Preluare Wikipedia:

    "Tulburarea se manifestă prin halucinații auditive, deliruri paranoide sau bizare sau prin vorbire și gândire dezorganizate și este însoțită de disfuncție socială sau ocupațională semnificativă."

    Sursa:http://ro.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
    • 0 (0 voturi)    
      si eu am scris (Joi, 28 iunie 2012, 19:26)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui AnaH

      putin mai sus de aceasta afectiune.
  • +9 (9 voturi)    
    vp interviu El Pais (Joi, 28 iunie 2012, 16:31)

    Altovidiu [utilizator]

    Impostura la putere!
  • +9 (9 voturi)    
    :)) (Joi, 28 iunie 2012, 16:33)

    noji [utilizator]

    sunt curios de ce nu e tradusa si intrebarea referitoare la ce prevede constitutia romaniei, la care a raspuns ca are mandat din partea parlamentului si a presedintelui.

    acu', ori i-a dat intre timp Base mandat, ori PM V.Ponta minte-n presa internationala. care sa fie, care sa fie?!
    • 0 (0 voturi)    
      Poate pui in scris originalul si traducerea !?! (Joi, 28 iunie 2012, 19:48)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui noji

      Multumesc.
      • 0 (0 voturi)    
        .. (Vineri, 29 iunie 2012, 18:55)

        noji [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        textul original il gasesti pe net si, cu toate ca Google translate nu face cea mai mirifica treaba, e destul cat sa-ti dai seama ce indruga Ponta pe-acolo!
  • +9 (9 voturi)    
    scarbos (Joi, 28 iunie 2012, 16:35)

    coliva [utilizator]

    dupa ce suntem insignifianti la meetingul asta, mai suntem si leprozeria Europei avand boratura asta trimisa de usl.cat rahat sa aiba tiganul asta in suflet ca sa nu realizeze ce mizerie face el tarii asteia? hai ca am citat de prin Arghezi...
  • +7 (7 voturi)    
    Cum adica "daca"? (Joi, 28 iunie 2012, 16:42)

    nano2k [utilizator]

    Pai CopyLotul nu stie el daca a plagiat sau nu?
    Nu a spus niciodata ca NU a plagiat, mereu s-a ascuns sub fustele altora. Sa spuna altii. Dar pana una-alta el e primul care stie cu siguranta raspunsul.
  • +7 (7 voturi)    
    ponta este un mincinos (Joi, 28 iunie 2012, 16:45)

    Dani76 [utilizator]

    cand se va intoarce acasa va "uita" tot ce a promis. Nu-si va da demisia indiferent de decizia comisiei de etica. Nu credeam ca poate exista cineva sa minta cu atata seninatate.
  • +6 (6 voturi)    
    asa-o pontache ca asta a fost prima intrebare? (Joi, 28 iunie 2012, 16:52)

    Ion Zapada [utilizator]

    cum e dom' "dottore" cu plagiatu, ai?
    Incerci mata sa speli putina cu comisia de etica dar raspunsul celor de la Nature il stie toata lumea.
    Se pare ca europenii se asteptau sa le anunti o demisie si nu te asteptau cu floricele (cum credeai tu).
  • +7 (7 voturi)    
    Decizie, declaratie, cum?? (Joi, 28 iunie 2012, 16:55)

    AnaH [utilizator]

    Am mai observat o chestiune tare ingrijoratoare la acesti membri USL si anume:
    Nu stiu sa faca diferenta intre cuvantul "decizie" si cuvantul "declaratie". O tin langa cu paralmentul care a lulat o decizie, cand ea de fapt nu a fost decat o declaratie. Pentru necunoscatori, acestea sunt definitiile celor doua cuvinte:

    Citez DEX:

    DECLARÁȚIE, declarații, s. f. 1. Mărturisire, afirmare deschisă a unor convingeri, opinii sau sentimente; ceea ce afirmă cineva cu un anumit prilej.

    DECÍZIE, decizii, s. f. 1. Hotărâre luată în urma examinării unei probleme, a unei situații etc., soluție adoptată (dintre mai multe posibile); rezoluție.

    Hotararea in parlament (in cazul in care era luata) trebuia urmata de o lege, cum acest lucru nu s-a intamplat, atunci despre ce vorbiti domnilor USListi?

    Manipularea dvs. nu mai functioneaza pentru ca este fatisa.
    Dezamagirea va fi mare in toamna, aveti grija!
    • 0 (0 voturi)    
      Bine, bine... (Joi, 28 iunie 2012, 17:45)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui AnaH

      ....dar vezi ca exista "declaratii" (si nu decizii) care au facut istorie. Selectez cateva:

      http://www.onuinfo.ro/documente_fundamentale/declaratia_drepturilor_omului/

      http://www.ushistory.org/declaration/document/

      http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_declaration_of_war_upon_Germany_(1941)
    • +1 (1 vot)    
      Sa nu uitam ... (Joi, 28 iunie 2012, 18:06)

      sub0cold [utilizator] i-a raspuns lui AnaH

      Orice Lege votata de Parlament, trebuie promulgata de Presedinte.
      Ha ha ha ha ...
  • +8 (8 voturi)    
    va fi repede "simpatizat" in UE :D (Joi, 28 iunie 2012, 17:09)

    Trabucodonosor [utilizator]

    Ce-a scos pe gura baiatul, la primul interviu la Bruxelles:

    "[Nastase] fost condamnat pentru finatarea ilegala a campaniei electorale, o practica prezenta si in alte tari europene"

    ponta, cum poti fi atat de dobi?
    • +3 (3 voturi)    
      Nu-i nimic ca a furat... (Joi, 28 iunie 2012, 17:45)

      AnaH [utilizator] i-a raspuns lui Trabucodonosor

      Nu-i nimic ca a furat... atata timp cat furam toti la gramada, e in regula!

      Cred ca ceilalti participanti la CE sunt stupefiati de ce poate acest domn Doctor Ponta sa excrete prin orificul bucal.

      Oare extirparea limbii domnului doctor Ponta ar fi o solutie?
  • +8 (8 voturi)    
    he he! (Joi, 28 iunie 2012, 17:14)

    mariusxmarius [utilizator]

    intr-un fel, ponta e simpatic cum instita el ca basescu e de vina pentru ca el a copiat !
    si cum se mai agita de fiecare data cand este intrebat, ca un caine dupa gard, ar putea fi hazliu daca nu ar fi trist pentru noi!

    Oricum ai analiza problema este evident ca a copiat!
    Sa sustina in contiuare, ca nu a copiat, este injositor, atat pentru el, cat si pentru Romania, caci acum reprezinta romania.
    Defapt o mare parte din romani sunt copiatori, daca nu ar fi, USL-ul nu ar avea voturi.
  • +4 (4 voturi)    
    De cea mai joasa speta, (Joi, 28 iunie 2012, 17:50)

    Kepler [utilizator]

    Ponta este unul dintre aceia care te minte in fata!

    O adevarata rusine, dar cel mai mult ma doare ca reprezinta Romania in Europa!
  • +1 (1 vot)    
    Demisia lui Ponta este (Joi, 28 iunie 2012, 17:53)

    Ronis ot Astria [utilizator]

    ceruta deja de peste 7000 de semnatari
    http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic
    • +1 (1 vot)    
      Petiție online... (Joi, 28 iunie 2012, 18:26)

      Awakened [utilizator] i-a raspuns lui Ronis ot Astria

      Chiar crezi că-i pasă cuiva de o pagină amărâtă din vastul Internet? Nu, nu trebuie să facem petiții, ci să ieșim în stradă, să ne facem auziți în România și Europa, să fim așa de mulți încât să spulberăm chiar și propaganda felisciana care sigur va încerca să ne discrediteze.
      Asta e unica soluție pe care o avem.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa facem cheta ........... (Joi, 28 iunie 2012, 18:14)

    icu [utilizator]

    Sa facem cheta pt a angaja o comisie de experti recunoscti international si sa dovedeasca ,,plagiatul" pt ca in comisiile lui Tonta nu mai are nimeni incredere !!!!!!!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    genial (Joi, 28 iunie 2012, 19:04)

    draq [utilizator]

    http://www.timesnewroman.ro/politic/7435-top-7-viitorii-ministri-ai-guvernului-ponta
    http://www.timesnewroman.ro/politic/7477-vezi-ce-solutie-a-gasit-ponta-sa-poata-participa-la-consiliul-european
  • +2 (2 voturi)    
    COMISIA ANDRONESCU (Joi, 28 iunie 2012, 19:05)

    ionanc [utilizator]

    O comisie numita pe criterii politice cu scopul evident de a-l inocenta din start pe copy lot nu prezinta garantii. UNIVERSITATEA BUCURESTI si Facultatea de Drept din cadrul acesteia au obligatia de a verifica obiectiv (cu sprijinul unor specialisti straini recunoscuti de comunitatea stiintifica academica) temeinicia acuzatiei de plagiat. O comisie aflata in subordinea sindicalistului prapastios si incompeten tPop sau a d-nei Andronescu- Abramburica e LOVITA DE NULITATE ETICA.
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Joi, 28 iunie 2012, 19:14)

    ApH [utilizator]

    Asta chiar e nesimtit, si crede ca cei de-afara si in special presa inghit toate gogomaniile precum se intampla la noi. NU Nastase a incheiat negocierile de aderare la UE - raportul din 2004 arata grave probleme la capitolul independenta justitiei si coruptie, celebrele stegulete rosii. Reformele Monicai Macovei au dus la incheierea cu succes a negocierilor, reforme de ale caror rezultate se bucura Dl. Nastase chiar astazi, la mititica.
    Nici in al 12-lea ceas acest impertinent nu se dezminte si isi ridica mentorul in slavi, acest simbol al coruptiei la cel mai inalt nivel despre care stie foarte bine toata Europa! Inca niste declaratii similare si o sa aiba mari probleme sa-l mai bage cineva in seama pe-afara...
  • 0 (2 voturi)    
    redactia, puteti urmari, va rog, acest nou fir? (Joi, 28 iunie 2012, 19:17)

    RomaniaMea [utilizator]

    http://www.tvrinfo.ro/cum-s-a-mandatat-singur-premierul-ponta-sa-mearga-la-consiliul-european_18031_comentarii.html#view
    • 0 (2 voturi)    
      Pare ca se ingroasa gluma. (Joi, 28 iunie 2012, 19:58)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui RomaniaMea

      Ponto, inca mai ai o sansa sa ceri azil politic undeva aiurea!!
      Recomand calduros: Rusia, Venezuela, Cuba si nu in ultimul rand, Corea de Nord.
      Bafta.
  • +1 (1 vot)    
    minte ca de obicei... (Joi, 28 iunie 2012, 19:25)

    paolalaan [utilizator]

    asta e problema lui ponta are minciuna in sange !daca ar avea un dram de bun simt ar demisiona !dar nu-l are l
  • +1 (1 vot)    
    ramanem fara doctoranzi . (Joi, 28 iunie 2012, 20:32)

    dezamagitul [utilizator]

    ponta sa isi dea demisia inclusiv cei peste 90 la % dintre plagiatori si cei din gasca lui basescu daca are asa ceva. A-ti deschis cutia Pandorei prostilor .
    Si a-ti aratat lumii intreagii ce fel de invatamant avem .
    Doamne da-le mintea cea din urma .
  • 0 (0 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 28 iunie 2012, 21:40)

    [anonim]

  • 0 (2 voturi)    
    eee (Vineri, 29 iunie 2012, 10:33)

    santi [utilizator]

    cum dracu totul e politic????daaaa diploma aia de doottor nu e politica??????ignorantule si puiul de magar e mai destept ca tine.........si daca iti trebuia o poza de grup puteai sa faci fotoshop...si aveai poza si cu merkel............acu tea mincat in cur ...suporta consecintele.....(ramin la parerea ca tot fata de picolo ai......jenant)
  • 0 (2 voturi)    
    VICTOR PONTA -DEMISIAAAAAAAA (Vineri, 29 iunie 2012, 11:32)

    gogaie [utilizator]

    DEMISIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by