Unde esti, Basescule? Ochii plansi ai PSD vor sa te vada

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 17 octombrie 2017, 16:48 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Pe atunci era mai simplu. Orice pesedist serios avea explicatia gata pregatita cand bateau procurorii  la usa: Basescu! Nu trebuiau sa elaboreze, sa convinga sau sa explice in detaliu cum reuseste presedintele sa faca atat de multe dosare. Dupa mintea lor, Traian Basescu avea o singura ocupatie la Cotroceni: complota de dimineata pana seara cu binomul, clocea razbunari si inventa acte de coruptie cu baroni locali, parlamentari, ministri, fosti premieri, moguli. Cu Dictatorul la Cotroceni, aveau toti pe cine sa arate cu degetul.

A venit insa si momentul cand pesedistii au ramas fara calau. Se fac deja aproape trei ani de cand nu mai stiu exact din vina cui sunt anchetati in continuare. L-ati urmarit cu atentie pe Dragnea dupa sedinta maraton de la PSD si in general, cand incearca sa explice de unde i se trage? Complet haotic. La inceput a zis ca de la Soros, apoi l-a suspectat pe Klaus Iohannis, a dat vina pe servicii, pe americani si chiar pe Ponta, pentru ca in final sa sugereze ca ar fi un complot ceva mai mare impotriva tarii deoarece “nu se vrea” ca Romania sa performeze economic.

Evident, nici una din explicatiile de mai sus nu se compara cu Basescu. Aia prindea instant. Nu era nevoie nici de logica, nici de ratiune. Fostul presedinte polariza, impartea societatea in pro si contra. Ziceai Basescu si o parte din Romanie il injura cu vena umflata pe gat, in timp ce alta parte il apara la fel de isteric. Pe scurt, in ochii injectati ai  marilor cercetati penal, Basescu era personificarea raului si-l puteau vinde usor publicului drept personajul malefic din spatele cortinei. A mai suprevietuit o vreme Florian Coldea in pozitia de maestru papusar in locul lui Traian Basescu, iar dupa caderea prim-adunctului SRI nu le-a mai ramas decat Kovesi.

Dar Kovesi nu poate servi drept explicatie la intrebarea “de ce”, pentru simplul si bunul motiv ca un sef DNA cu asta se ocupa, respectiv cu anchete. Pe Kovesi o pot acuza cel mult pentru modul cum sunt anchetati (abuziv, stalinist, fara probe etc), dar la intrebarea "de ce" ramanem in continuare fara raspuns. Sigur, veti spune ca pesedistii cu dosare penale sunt suspectati ca, fiind la putere de ceva timp, au furat, au luat mita sau ca au abuzat de functie. Cred, insa, ca suntem de acord ca ei nu pot admite asa ceva cu gura lor. Si atunci trebuie sa gaseasca o justificare, alta decat cuvantul magic Basescu.

Iat-o insa pe Rovana Plumb, destul de creativa azi in Parlamentul Romaniei, cand a incercat si a reusit in cele din urma sa-si convinga colegii sa respinga cererea de urmarire penala.  Cum presedintele Klaus Iohannis nu poate convinge nici pe cel mai inrait pesedist ca personifica raul absolut sau ca este Traian Basescu reincarnat, autorul crimei lipseste din povestea Rovanei Plumb: “se incearca permanent inducerea in eroare - demonizarea PSD, compromiterea programului de guvernare si, daca se poate rasturnarea votului popular”. Suntem, deci, in fata unor conspiratii cu autor necunoscut, asistam la lucratura din umbra a fortelor obscure. Bazaconii cu dantela, ceva imposibil de varat pe gat la fel de usor cum se vindea un singur cuvant: Basescu.

Nimic nu mai pot pune pe seama lui Basescu, nici crizele politice, nici remanierile. Cand le seaca imaginatia cu totul, vin cu “proasta comunicare”, cea mai tampita scuza politica ever, dar folosita din greu in ultima vreme, dupa cum constata Digi24. Cand vezi atata risipa de energie, atata chin si pana de idei iti vine sa strigi: Unde esti, Basescule? Ochii plansi ai PSD vor sa te vada! Dar pe Traian Basescu nu-l mai injura azi decat, vai, Antena 3, ramasa in transeu ca soldatul japonez, chiar si dupa ce fostul presedinte a trecut demult cu arme si dosare de cealalta parte.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

22798 vizualizari

  • -69 (91 voturi)    
    vazui ca (Marţi, 17 octombrie 2017, 16:53)

    om simplu din multime [utilizator]

    mai dai de la 3.
    pai, daca te uiti, nu intelesesi ca e vorba tot de basescu, care e in spatele lui herr klauz ?! :-)
    klauz face ce'i spune base si ambasada americii ! :-))
    • +61 (73 voturi)    
      De vina suntem noi, ca nu am iesit la vot! (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:05)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      La alegerile din Austria de Duminica prezenta la vot a fost de 79%. Dublu decat la noi. Austriecii au ales din tot spectrul politic pe cei care le reprezinta cel mai bine dezideratele personale.
      Poate ne vine si noua mintea la cap si iesim in corpore la vot. Imposibil sa nu avem o grupare politica care sa se apropie cat de putin, macar promitator, de ceea ce ne dorim de la clasa politica. Aproape toate partidele de opoztie sunt acum mai frecventabile decat alianta toxica PSD-ALDE, care devalizeaza Romania.
      Orice prezenta la vot de peste 50% ar arunca PSD-ul in opozitie si eventual la lada cu gunoi a istoriei...
      • -4 (10 voturi)    
        afirmi doar prostii... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 11:51)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        odată că, vorbeşte în numele tău personal, nu cu "noi", de unde ştii că alţii de pe aici nu au votat?
        iar a doua, întreaga opoziţie de azi în ro este băsistă (pnl prin pdl cu care a fuzionat iar usr prin macovei ale cărei aberaţii le susţine fără discernământ, cât despre pmp...) şi - aparent paradoxal - situată mai la stânga decât coaliţia de la putere... sau tu vezi neomarxismul ca fiind de dreapta? ;)
        • +1 (5 voturi)    
          Opozitia... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 13:09)

          RogerH [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          ..indiferent de unde vine si ce culoare are, este utila, atat timp cat respecta jocul politic. Puterea opozitiei insa, este data de calitatea, capacitatea si "neprihanirea" liderilor. Aici mai este de lucru...Pe de alta parte, si mai mult ca oricand, opozitia trebuie sa stranga randurile,coalitia PSD - ALDE nu are o reprezentare zdrobitoare. Liderii opozitiei, bine intentionati, ar putea redresa deriva PSD, doar ca unii lideri sunt prea orgoliosi.
        • +3 (5 voturi)    
          pnl in opozitie?! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 13:23)

          muvis [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          poti spune una-doua actiuni prin care pnl se inscrie in opozitie?
          Cred ca pnl e in usl; prin tacere e la guvernare si gireaza ineptiile interlopilor din guvern.
      • +2 (2 voturi)    
        DE CORUPTIA PRIN LEGI DE CE NU ZICETI NIMIC (Joi, 19 octombrie 2017, 0:01)

        cetatean2016 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Intelighentia e severa,pe buna dreptatate, cu coruptia baronilor si a patronilor romani .
        De ce nu se revolta si de legile de lumea a-3 care se dau cum e cea cu fixarea redeventei la petrolul extras din marea neagra la nivelul barilului de acum si nu permite sa se aplica supraimpozitare cand pretul mondial al petrolului va exploda .
        In Norvegia impozitul e 54 la suta la noi e 13 la suta fara posibilitatea de crestere cu fixare la nivelul acesta in vecii vecilor si peste 100 de ani daca se va mai extrage petrol din marea neagra statul Roman ( daca va mai exista atunci ) va primi tot cat i va da legea data de aceasta generatie ticaloasa.
        banii furati astfel nu se fura de la spitale sau doar baronii fura ??????
        sunt miliarde de dolari pe an care se pierd astfel Kovesi zicea ca toate dosarele de abuz in serviciu au facut paguba de 500 mil eur deci ar trebui sa ne enrvam proportional cat inseamna 500 mil euro din 2 mld pe an 1/4 deci din 4 injuraturi 3 sa ia legea asta si una toti coruptii la un loc. AUZI TAPALAGA URMATOAREL 3 ARTICOLE ASTA SA ATACI
    • +25 (29 voturi)    
      Esti "prea simplu" (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:23)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      ca sa NU fi facut o asemenea analogie - pardon, e prea grea exprimarea?
    • -30 (62 voturi)    
      Un articol slab (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:42)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Evident ca nici metodele si nici mijloacele nu sunt aceleasi de pe vremea lui Basescu, s-au mai schimbat, au devenit mai subtile, mai elegante. Sa nu uitam ca pe vremea lui si chiar pana de curand , SRI se implica direct in anchete, era organ de ancheta (oare in ce tara din lume in afara de Rusia lui Putin se mai intampla asta) , sa nu uitam ca pe vremea lui, ai lui furau la 10 maini in frunte cu Leana si de arestat, ii arestau tot pe pesedisti, sa nu uitam ca pe vremea lui, aia mica era aleasa euro-parlamentar la directivele date de catre boss dar nimeni nu a intrat la puscarie pentru ca in ziua votului a dirijat alegatorii, sa nu uitam ca pe vremea lui, ceilalti erau scosi cu catuse pentru impresia artistica , sa nu uitam ca pe vremea lui, frate-su facea afaceri cu tiganii care jefuiau statul roman, sa nu uitam ca pe vremea lui Leana , din pozitia de ministru, ii ameninta pe ecscrocii care jefuiau Hidroelectrica ca daca nu-i cedeaza ei contractele, ii baga in puscarie - asta da stat mafiot. Da, ar fi fost si culmea ca dupa Basescu, Romania sa aleaga unul mai nenorocit decat ala. E totusi o evolutie. Iohannis evident ca se implica dar o face mai putin, mai subtil si cu mai putin tupeu. Si orice-ar spune multi dintre pesedisti, totusi Iohannis , lasand la o parte cum a obtinut casele alea, nu a creat o camarila in jurul lui, nu a creat un stat mafiot si nu a folosit functia prezidentiala ca sa-si imbogateasca familia.
    • +25 (33 voturi)    
      Pai daca stii cine sunt vinovatii, (Marţi, 17 octombrie 2017, 19:07)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      de ce nu o lamuresti si pe Rovana ?

      PS. Ca ea saracuta-i... plumb !
      • -3 (13 voturi)    
        cand am spus io (Miercuri, 18 octombrie 2017, 10:07)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        ca stiu cine sunt vinovatii ?
        asta numai sri si dna stiu !
        io faceam misto de mr. tapalaga, care din cand in cand mai baga despre ce rasufla pe la 3.
        caci, pe bune acuma, si el e unul din barfacii anti base. deci, acilea e cam pe lungimea de unda a latrinei.
        e clar, basescu e de vina ! :-))
        el a creat Sistemul, care l'a invins pe milu, care punea botnita jurnalistilor pe vremea lui ilici/bombonel, care luca cu sipa la studierea moravurilor din justitie, care a conspirat cu ghitza sa'l debarce pe ghinaralu codrea si care, acum vrea capul lui kotrutza.
        caci asta este ce'l framanta pe mr. tapalaga, legat de base, bunicul, pensionar de la cotrocesti :-))
    • +11 (17 voturi)    
      ...esti prajit rau (Marţi, 17 octombrie 2017, 21:18)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      ....
    • -3 (5 voturi)    
      klaus e doar pe jumătate ticălos, raportat (Miercuri, 18 octombrie 2017, 11:45)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      la băsescu, dar e şi total anost şi lipsit de o minimală charismă... măcar marinarul, în ticăloşia lui, mai stârnea şi zâmbete cu hăhăielile lui...
    • +2 (2 voturi)    
      PSD? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 13:33)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Ei nu fură, nu ciordește/Din nimic se-mbogățește/E dăștepți dă peste poate/D-asta au bani și palate/E socialiști, măi vere/D-asta sunt ei la putere/Banii-n buzunar le sare/ De se miră procuroare/ANI la-ntrebări îi ia/Hop și tușa Tamara!
      • +1 (1 vot)    
        d'aia e ei la putere (Joi, 19 octombrie 2017, 10:02)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        ca sa faca mult' avere !
        ca de socealizm, mai bine s'o lasam balta....
  • +4 (56 voturi)    
    eu stiu cine e de vina (Marţi, 17 octombrie 2017, 16:53)

    salvenilus [utilizator]

    Tapalaga!
    • +24 (28 voturi)    
      Eu îți dau (+) (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:16)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui salvenilus

      pentru ca evident a fost "la miso" și am zâmbit.
      Hai sa trăiești
      • +19 (23 voturi)    
        + (Marţi, 17 octombrie 2017, 18:04)

        salvenilus [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        Mersi! :)
        Si eu credeam ca e evident mistoul dar uite ca...
        • +12 (16 voturi)    
          Evident, (Marţi, 17 octombrie 2017, 19:23)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui salvenilus

          evident,da' cand ai vena umflata la gat,nu mai intelegi nimic.
  • -12 (38 voturi)    
    Norocul celorlalti (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:04)

    adi_69 [utilizator]

    este ca Putin este inca la putere, asa ca totul se intampla din cauza lui...
  • +22 (32 voturi)    
    Curaj, Curaj, mai mult Curaj d-le Tapalaga! (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:08)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Vad ca faceti o trimitere concreta la Haita de a A3. Asta e semn bun!
    Dar pe cand o incercare de demontare punctuala a manipularilor la care recurge Haita ca sa tampeaca poporu pesedist? Cand veti fi de acord cu mine ca Haita
  • -17 (35 voturi)    
    Articol ca Declaratia de independenta a Cataloniei (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:11)

    newlook [utilizator]

    Articol ca Declaratia de independenta a Cataloniei...de stau si se crucesc toti: "o fi declarat idependenta, n-o fi declarat...?
  • +22 (30 voturi)    
    sherpilienii, balaurienii,reptilienii, (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:15)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    cilivitzionistii,nu!?)))))
  • -31 (55 voturi)    
    nu credeam ca veti recunoaste vreodata (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:16)

    king david hotel [utilizator]

    ca "Ziceai Basescu si o parte din Romanie il injura cu vena umflata pe gat, in timp ce alta parte il apara la fel de isteric."

    Isterici, deci.Si care se suparau tare cand cineva le spunea asta acum 4-7 ani. Si injurau antenele....
    • +18 (30 voturi)    
      bre dar mare pacalici esti (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:27)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      chiar nu intelegi ce si cum.... nu stii sa citesti printre randuri.... pentru ca nu ai cultura.... esti setat pe cuvinte mot-a-mot cum s-ar spune....tu tot cu halena 3 in gat...basescu basescu.....
      • -23 (43 voturi)    
        e greu sa recunosti evidenta! (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:38)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui gogu_milogu

        mai ales cand e recunoscuta de un fost aplaudac al lui Base precum dl. Tapalaga.
        (aparent, tot tu esti cu obsesia Antena.....chiar daca ii dai nume de alint!)
        • +25 (35 voturi)    
          Nu amice (Marţi, 17 octombrie 2017, 18:56)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Este simplu: Base a fost exact ce este acum KJ: un vot anti-PSD. Base cu o deschidere occidentala, fiind un politician cu mult peste restul la acea vreme a prins. A deschis calea anti-coruptiei si a adus Romania in pas cu UE.

          Desigur, faptul ca familia si prietenii lui furau nu iese din discutie. Maspp si restul postacilor gandesc asa de binar (sau sa zic "binomic" ca poate este mai simplu pentru cei ca voi ?!) nu prindeti aluziile. Credeti ca daca nimeni nu zice de furtisagurile acolitilor lui Base inseamna ca nu stim ca a facut sau il scuzam. Nu. Faptul ca aplaudam gesturile bune NU IERTA si NU VA IERTA IN VECI tradarea lui fata de tara. Tradare care o vedem la cat de bine cocheteaza cu PSD.

          iar mai nou:
          http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/basescu-in-timpul-lui-kovesi-dna-a-facut-spectacol-in-timpul-lui-morar-s-a-facut-meserie-755823

          ... versus ...

          http://www.contributors.ro/reactie-rapida/conflictul-unui-procuror-%C8%99ef-dna-ajuns-la-curtea-constitu%C8%9Bionala/

          Unde vedem ca Morar este la fel de cameleon precum Basescu (normal ca il admira)

          Si ca tot vorbeam de Tulus:
          http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/analiza-cum-a-ajuns-tulus-arma-in-lupta-mafiei-din-bulgaria-impotriva-anticoruptiei-765267

          ... si daca vorbeam de Kanal 3 si Base:

          http://www.puterea.ro/dezvaluiri/basescu-interviu-la-o-televiziune-bulgara-kovesi-trebuie-sa-mearga-la-inchisoare-158491.html

          Si ca tot eram la Kanal 3...

          https://psnews.ro/interese-rusesti-in-spatele-televiziunii-bulgare-ce-i-a-intervievat-pe-tulus-si-basescu-182697/

          ... si uite cum, incet, incet se cam leaga lucrurile...
          Dar digresez. Ideea este simpla: Toti (care il admiram) il admiram pe Base pentru ce facea pozitiv. Stiam ca face destule magarii dar speram sa si-o ia. Si si-a luat-o cum a bine meritat-o.

          Acum ca si-a dat totul pe fata suntem cu atat mai dezgustati fata de el.

          Desigur cei ca tine spun "ce? pana acum il iubeati si acum brusc nu - cum se face?" Inseamna ca nu ai inteles nimic
          • +1 (17 voturi)    
            Ok, dar ce-a lasat in urma ? (Marţi, 17 octombrie 2017, 20:09)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Il aplaudam pentru un sistem judiciar schizofrenic ? In afara de faptul ca i-a bagat pe ailalti la puscarie , eu inca nu am gasit lucruri pozitive in domeniul economic lasate de guvernele lui. S-au facut cai ferate, autostrazi, drumuri, poduri, etc ? El taia salariile oamenilor si cu 50% in timp ce camarila din jurul jefuia statul roman prin ANRMAP, Hidroelectrica , prin contractele de drumuri care nu se faceau niciodata, etc, etc. Cred ca furtul in timpul lui a atins proportii incredibile, pe langa el Nastase si ai lui erau mici copii. Si nu si-a luat-o. Pentru multele mizerii pe care le-a facut , trebuia sa ia lejer vreo 10-15 ani de puscarie. Altii au facut puscarie pentru mult mai putin.
            • -1 (11 voturi)    
              apropo de Eba, ce mai face? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 8:17)

              king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              pe unde lucreaza? Sa nu spui ca tot la stat!!!
              • -2 (6 voturi)    
                pai, la cât au furat tăticu şi surioara mai mare.. (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:07)

                vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

                crezi că mai are nevoie să lucreze vreodată???
          • -3 (23 voturi)    
            multumesc de raspuns (Marţi, 17 octombrie 2017, 21:49)

            king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Dar, Base si vederile occidentale? A fost si el, ca atatia altii, un aparatchik comunist pe care Revolutia la prins director in min transporturilor.

            Cand a simtit ca merge cu "occidentul" s-a dat peste cap - intr-o noapte, ca hotii, - si a parasit stanga pentru dreapta. Ca si cum nu tot el fusese deputat FSN de Vaslui, de ex.

            Prin urmare, nu am vazut niciun motiv sa-l admir pe acest cameleon (si badaran) nici macar cand baga in fata femeile - ca tot stia ca occidentul apreciza asta - ca sa nu mai zic de laudarea exagerata a unei blonde care se dovedise un mare 0!


            carevasazica, in vreme ce unii s-au lasat pacaliti si l-au iubit, nevazand sau trecand cu vederea niste pacate uriase, altii au inteles ce-i poate pielea de la inceput.
            Ca unii dintre cei ce l-au iubit au vazut clar abia acum ca imparatul e gol, eh...asta e.
            • +8 (12 voturi)    
              Asa e (Marţi, 17 octombrie 2017, 22:17)

              imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

              Acum iti dau +1 pentru ca sunt de acord cu ce spui si ai dreptate (doar in acest comentariu).

              Dar intelege ce am scris: a fost raul mai putin rau si eu l-am votat nu ca sa il votez, ci sa nu ia PSD votul meu. Nu ma scuz, nu regret. Pana la urma ma astept sa fie toti la fel, important e sa nu ia voturi ALDE si PSD.

              Cat despre tradare, era inevitabil. De cand cu dragalasa lui fata si cu blonda zero. Se vedea unde se indreapta. Dar... socul a fost doar cand am vazut ca era mai rau decat ma asteptam. Atat zic.

              Dar sunt de acord doar cu comentariul tau de deasupra la al meu. Cu restul comentariilor tale nu sunt de acord, fara suparare.
              • 0 (8 voturi)    
                nicio suparare! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 8:16)

                king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                e normal sa fie mai multe viziuni si abordari.
              • +5 (7 voturi)    
                asta e inca una din dramele pe care le (Miercuri, 18 octombrie 2017, 9:07)

                padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                repetam la nesfarsit, ca si mesteru Manole.
                A fost raul cel mai mic din ce aveam pregatit si l-am pretuit cum se cuvine!
                Gandim simplist, analizam limitat si revansard, ne umplem de ridicol fugind de responsabilitate: Basescu a facut si lucruri bune dar pentru ca a rezistat singur 2 mandate il condamnam mai ceva ca pe milica care s-a recunoscut invins de sistem.
                Nu trecem dincolo de aparente ca ne arde focul: in primul mandat a condamnat comunismul si a fost suspendat; in al 2-lea mandat a intarit lupta anticoruptie si a fost suspendat, iarasi.
                Nu-i ridic osanale, doar invit la reflectie si analiza aprofundata: el singur a reusit ceva cu sprijin politic dedicat sau cumparat, dar noi ca natiune oare ce am reusit in afara de ceea ce e vizibil tuturor ?
                Adica sa daramam totul ca sa reconstruim ca Fat Frumos in 3 zile sau ca mesteru Manole niciodata.. trist pana la dezolare, dar poate ca astia suntem noi ca natiune si automat asta intretinem, meritam!
                • -4 (6 voturi)    
                  răul cel mai mic a fost în 2004 (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:18)

                  vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui padrepadrone

                  când şi eu l-am votat (împotriva lui năstase, nu pt. el) dar la alegerile trucate din 2009 a fost răul cel mai mare, prostănacul ar fi fost inofensiv şi în nici un caz nu ar fi făcut monstruozităţile pe care le-a făcut băse în 2010-2012...
                  • +3 (5 voturi)    
                    inseamna ca nu ai dimensiunea reala (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:51)

                    padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

                    a ceea ce reprezinta raul, daca te limitezi pe prerogativele functiei prezidentiale; ori tocmai aici e buba.
                    Deci Base a fost raul monstruos in timp ce prostanacul promitea sa fie inofensiv.. iar pesedeu infofolea marmotaa!
                    Brici logica, dar atentie mare la barbierit.
                    • -1 (3 voturi)    
                      tot regimul băsescu a fost (Miercuri, 18 octombrie 2017, 14:59)

                      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui padrepadrone

                      monitorizat si condus exclusiv de la cotroceni, boc sau mru au fost doar nişte papagali executanţi...
                      băse nu e prost dar e ticălos, lucru infinit mai periculos decât un simplu prostănac...
                      aşa că baţi câmpii degeaba...
              • -4 (6 voturi)    
                "important e sa nu ia voturi ALDE si PSD" (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:14)

                vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                păi înseamnă că ai mintea înceţoşată de ură şi nu mai raţionezi... alde este unicul partid de dreapta în spectrul româniei de azi, continuator a ce a fost odată pnl, nu pnl de azi infestat de băsişti ticăloşi... sau neomarxiştii din usr...
                este opţiunea fiecăriua cu cine simpatizează şi votează, dar a te bate cu pumnul în piept că eşti de "dreapta" şi în acelaşi timp să susţii actuala opoziţie, mi se pare de domeniul penibilului.
                • +3 (5 voturi)    
                  ALDE e de dreapta? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 13:17)

                  imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

                  Glumesti, nu? Singurul lucru de dreapta e L-ul din denumire. Nimic altceva. Cum poate mintea ta sa accepte o coalitie PSD-ALDE cand PSD e de stanga. Cum se face ca declaratiile sunt la unison daca fiecare sunt opuse?

                  Scuze, dar nu eu sunt cel cu mintea incetosata. Si nu de ura zic.
                  • -3 (5 voturi)    
                    ba ai multă ceaţă... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 14:55)

                    vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                    psd este de stânga, dar nu mai la stânga decât opoziţia... spune-mi, te rog, un singur exemplu de politică de "dreapta" provenit de la actuala opoziţie neomarxistă???
                • 0 (2 voturi)    
                  ba baiatule (Joi, 19 octombrie 2017, 10:44)

                  gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

                  ai o problema cu neuronii daca sustii ca alde e singurul partid de dreapta; sau pur si simplu de dai de gol singur ca reciti ce ti se baga pe gat fiindca nu esti in stare sa gandesti singur....
                  Pune mana pe o carte ceva (alta decat sanda marin sau sau sandra brown) si vezi ce inseamna de dreapta si de stanga dpdv al politicii....
          • -4 (8 voturi)    
            cine dracu' crezi că are răbdare să lectureze (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:05)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            puzderia ta de linkuri aduse ca sprijin la o poziţie probăsistă de 2 bani?
            şi cum dracu' şi-a luat-o băse când e bine mersi şi la fel de intangibil ca şi kovesi?
            păi la ce ne-a făcut în 2010, merita să atârne în ştreang în faţa palatului parlamentului...
            ca să nu mai spun că a deveni băsist doar din ură de psd poate constitui o problemă de patologie psihiatrică...
            • +1 (5 voturi)    
              Ma faci sa rad (Miercuri, 18 octombrie 2017, 13:24)

              imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              Eu stiu ca cei ca tine nu verifica surse, ci dau mai departe ce aud si vad fara sa le pese daca e sau nu adevarat.

              Dar tin sa te anunt ca te-ai facut de ras. Link-urile nu contin absolut nimic pro-basist in ele. Din contra. Dar e simplu sa comentezi fara sa citesti sau sa te documentezi. Doar sa vorbesti aiurea pe presupuneri. Partea trista e ca cei ca tine vorbesc cu asa o convingere incat altii la fel de lenesi cand e vorba de documentare chiar va cred.

              Cum poti presupune ca e ceva pro-basist in ce am scris? Decat daca nu ai citit nimic si nu stii sa citesti printre randuri. Cum poti presupune ca link-urile duc in ceva pro-basist cand din titluri se vede clar nu.

              Dar probabil ca daca dupa http nu scrie si LUJU atunci mintea voastra refuza automat sa mai accepte ce scrie dupa.

              M-ai facut sincer sa rad. Dar nu de bucurie. De tristete la ce nivel s-a ajuns. Abramburica si-a facut treaba foarte bine se pare.

              Culmea este ca am venit cu exemple punctuale documentate cu tot cu surse, insa voi spuneti doar "nu e asa" fara alte argumente. Eu as muri de rusine in locul vostru. Nu asa se argumenteaza o pozitie, pentru ca acesta si este cuvantul cheie: argument.

              Un lucru admir: ai fost sincer si ai recunoscut ca nu ai citit ce am scris sau trimiterile, spre deosebire de altii. Nu-s sarcastic, asta chiar apreciez. Ce nu apreciez este ca vorbesti fara sa vezi daca e sau nu asa. Doar de dragul de a vorbi.

              Cat despre "luat". Faptul ca a schimbat brusc tabara dupa ce DNA nu a mai jucat dupa regulile lui si s-a luat de prieteni si familie, plus rapiditatea cu care a acceptat OUG13, precum si fuga la bulgari sa dea mai departe propaganda PSD arata disperarea lui
            • 0 (2 voturi)    
              bai badea (Joi, 19 octombrie 2017, 10:45)

              gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              se vede din comentariul tau cine e plin de ura pacalici strengar ce esti.....
    • +10 (12 voturi)    
      Nu, kingule, (Marţi, 17 octombrie 2017, 20:07)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Nu "isterici", ci "LA FEL de isterici". Ai impins isteria in cealalta parte, desi s-a vazut si se vede unde e isterie si unde argumentatie. Autorul a vrut sa fie echidistant, in mod nedrept, as spune, dar noi stim sa facem diferenta intre manifestarile agresive ale haitei de sustinatori ai ciumei rosii si cele inteligente ale opozantilor PSD.
      • -2 (4 voturi)    
        bs (adică bullshit, cum ar spune americanu') (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:25)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        inteligenţa nu are tabără politică prestabilită...

        p.s. cred că ar fi extrem de util, pt. a curma toate duelurile astea cu inteligenţa, iq-ul fiecăruia, ca hn să ataşeze la site un test de iq pe care să îl facă fiecare utilizator şi care să fie afişat odată cu nickname-ul... ar fi, bineînţeles, "discriminatoriu" în ochii neomarxiştilor, dar ar scuti multe taste apăsate degeaba...
    • -1 (3 voturi)    
      Ce legatura e intre subiectul articolului si ce (Miercuri, 18 octombrie 2017, 11:36)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      spuneti ?
      Da, latrinele aveau dreptate cand spuneau ca Basescu e un circar si ca nu poate fi stegarul anticoruptiei si ca nu e diferit de turnatorulderude/praduitor ! Ne-a spus-o chiar Marele Dus dupa ce a parasit Cotroceniul !! Isterici sau nu praduitorii de la butoane cat si sustinatorii acestora sunt acum reuniti si fie ca se coordoneaza sau nu , urmaresc anihilarea anticoruptiei ! In acest articol insa Tapalaga deplange psdalge care are nevoie urgenta ca puna tunurile pe un obiectiv , repectiv pe Iohannis si e foarte greu, acesta netaind nimic ! Nici macar lista de puscariabili remaniati de la guvernare....
  • -11 (45 voturi)    
    Naivitate (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:16)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ce ne mai place sa facem pe naivii. Dupa ceva ani de „functionare“ si fara ca Traian Basescu sa mai aiba treaba cu vreun dosar, doar pentru ca numirile din sistem nu mai stau in pix-ul sau, lupta anticoruptie a devenit un scop in sine. Nu ne mai luptam cu coruptia pentru ca e un flagel care tine tara, societatea si economia pe loc (sau le trage in jos) ci pentru ca ne place sa ne luptam cu coruptia. DNA-ul nu mai e demult un parchet specializat. A devenit o corporatie. Cu un PR intern si extern puternic. Cu „adunari generale ale actionarilor“ anuale la care se prezinta rezultatele din ce in ce mai bune ale „luptei anticoruptie“. Cu procente, cu cifre etc. Se mai alatura mecanismului de autosustinere o serie de ONG-uri (sorosiste sau nu) care din asta traiesc si sunt finantate iar fara „coruptie“ si „anticoruptie“ si-ar pierde painea. Si dincolo de asta mai sunt interesele externe. Care vor ca Romania sa ramana o tara cu o imagine de tara corupta pentru ca e mai comod asa. Vezi Schengen. Si nu numai.

    Asa ca domnule Tapalaga, PSD sau ne-PSD, Traian Basescu sau nu, Romania trebuie sa ramana o tara corupta care se (face ca se) lupta cu coruptia. S-a ajuns atat de departe cu spalarea de creiere incat un incendiu produs preponderent din neglijenta unor privati si care a avut urmari dramatice a fost folosit ca vehicul si i s-a creat chiar un Slogan: „coruptia ucide“. In pofida oricarei dovezi, in pofida logicii elementare si chiar al bunului simt care ar fi cerut ca moartea unor nevinovati sa nu fie folosite in asemenea scopuri.
    • +13 (27 voturi)    
      zii sa faci tu plici ca nu au fost dovezi in dosar (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:29)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      si ca nu ucide coruptia?!.....
    • +16 (26 voturi)    
      Totul bine...pana la final! (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:36)

      OrodiFerro [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Autorizatie de functionare ISU acordata inainte de incediu, infectiile spitalicesti ale arsilor, Sectia de Arsi declarata functionala pe hartie si inaugurata de oficiali (vezi achizitiile de 6-7 ori mai scumpe)! Deci nu e lipsa de logica elementara si nici de bun simt!
      • -5 (25 voturi)    
        infectiile spitalicesti?? (Marţi, 17 octombrie 2017, 18:39)

        El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui OrodiFerro

        Aha! De ce madam kovesi a ingropat atunci dosarul Hexipharma?? O mai tineti minte (cautati pe net filmuletul) cum se ratoia la ziaristii care indrazneau sa o intrebe de acest dosar si cum explica doct ca nu e de competenta DNA? Abia dupa vreo doua saptamani au revenit, au luat dosarul si l-au ingropat adanc. Atat de adanc incat nimeni, niciodata sa nu-l mai pomeneasca. Ca sa nu sara statul de drept in aer. Prostilor si orbilor care haliti nemestecat tot ce vi se serveste ! Tot nu intelegeti ca anumite lucruri, dosare, persoane NU POT face obiectul vreunor anchete?? Asta se cheama justitie selectiva, dublu standard, ziceti-i cum vreti dar numai stat de drept, nu. Si asta dovedeste fara echivoc ca DNA-ul si SRI-ul au derapat grav de la rolul pe care il au. Nu mai apara de mult interesele statului si poporului roman. Vreti un desen, vreti mai explicit de atat ca sa pricepeti?
      • +3 (5 voturi)    
        E bine... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:50)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui OrodiFerro

        E bine ca legam totul de tot dar Colectiv nu a avut autorizatie ISU. Au fost pompierii acolo dar nu au dat autorizatie. Asta poate sa insemne si incompetenta, neglijenta in serviciu sau orice altceva. Nu neaparat coruptie.

        Iar "coruptia ucide" nu s-a nascut la cateva luni dupa, cand cu spitalele samd. S-a nascut atunci pe loc cand s-au strans multi in strada si si-au adus aminte ca nu le convine ce partid / persoane sunt la putere. Sa fim seriosi.
    • -8 (18 voturi)    
      ne facem (Marţi, 17 octombrie 2017, 19:04)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      asa'i romanu', adaptiv. ne faceam ca muncim, ei ca ne platesc, ne'am facut c'am facut lovirutie, ei ne'au lovit, nu s'au facut.
      merge si'asa....
      romania, cea mai kitchoasa tzara din marea ue.
    • +4 (6 voturi)    
      sefu de aprozar stia ca are "decat" (Marţi, 17 octombrie 2017, 23:27)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      3 cluburi in sector...deci?
    • +1 (3 voturi)    
      bună postare. minusurile sunt laurii binemeritaţi (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:28)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ce se pot obţine prin mediul hn...
      • 0 (2 voturi)    
        Cum va mai sacrificati voi doi, (Joi, 19 octombrie 2017, 8:40)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        lucrand in medii "ostile" ! :))

        PS. Ooo si ce v-ar mai fi placut sa postati pro bono pe site-ul Latrinei 3, dar de... ala e pt rentieri ! ;))
  • +12 (18 voturi)    
    ei Da, (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:16)

    ..13 [utilizator]

    Dar P$D este creativ - a inventt aripioara Monta care ar vrea sa faca si sa desfaca...

    Lupta este interna si se poate externaliza - la nevoie!

    Acum nu mai este lupta intre putere si opozitie ci intre unii sau altii din cadrul aceluiasi partid maret...

    La atata liniste venita de la opozitia parlamentara ce sa mai zici?

    Te intorci in trecut, cu ochii plansi si rememorezi, oarecum nostalgic secventele de ieri...

    Serios acum, mi-as pune intrebarea cat se va mai rezista si care sunt scenariile care ne pot scoate din bucla vicioasa a P$D-ul mereu la putere datorita asistatilor sociali...

    Mai stiu ca la anul - in 2018 - lucrurile vor fi si mai triste pentru ca derapajele din administratiile locale numai la anul se vor vedea in toata splendoarea lor!

    Daca in 2008-2009-2010 s-au facut eforturi serioase pentru a reaseza bugetele locale acum au venit astia sa ciugule din nou, cu mare spor, de acolo... Pot sa intrevad dezastrul din 2018 si atunci textele astea nu vor merge...

    Ce ne intampla domnule Tapalaga de fapt?
    Cum sa pilotam spre mai bine in ciuda maretilor conducatori?

    PS
    Nici o vorba despre maretia aprobarilor venite de la Presedinte? Nici o piedica nu se putea pune acestor numiri???
    • 0 (2 voturi)    
      vax (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:32)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      vax
  • -8 (32 voturi)    
    Tapalaga (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:22)

    vi_escu [utilizator]

    Lasa cancanurile ca a facut-o Plesoianu de cacao pe lck la Bruxelles. Sariti pe el, ce faceti?
    • +15 (27 voturi)    
      Ba pe dos! (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:44)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      De KKo se pot face doar PSD-istii...idiotenia lor a depasit lejer granitele Romaniei.

      Cred ca li se coace o excludere din Internationala...valabil si pentru ALDE si poate UDMR?!
      • 0 (10 voturi)    
        postacii sistemului mafiot (Marţi, 17 octombrie 2017, 19:53)

        vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        ca de obicei, la datorie !
    • +11 (25 voturi)    
      Ihim (Marţi, 17 octombrie 2017, 18:10)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      De parca aia de la Bruxelles nu stiu cine este agentul sovietic Plesoianu si cu ce se ocupa. Ca si tine, in acest articol, e responsabil cu fumigenele.
      • -1 (3 voturi)    
        şi pleşoianu e agent? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:35)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        mai să fie! dar cum le mai ştiţi voi pe toate...
        apropos, ce agentură v-a informat?
    • +7 (19 voturi)    
      Pt ca in Parlamentul European un prost (Marţi, 17 octombrie 2017, 19:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      intreaba in fata a cateva sute de parlamentari din 28 de tari o chestie in legatura cu o sufragerie, niste alegeri si cativa sefi de institutii, tie ti se pare ca a fost o treaba nemaipomenita ?

      Esti la fel de naiv ca Plescoianu neintelegand ca marea majoritate a auditoriului nu a fost interesata de loc de incercarea de mediatizare a unui conflict intern, pt ca strainii nu sunt obisnuiti si nu agreaza astfel de metode.

      PS. Dar, ma rog, pt baiatul nebarbierit si cu coada de cal a fost inca o actiune bifata, o imbogatire a portofoliului lui de realizari cu care se va prezenta la conducerea partidului, cand o veni vremea sa se faca listele pt viitorul parlament ! :))
      • -5 (21 voturi)    
        Ai dreptate, manipularea alegerilor (Marţi, 17 octombrie 2017, 21:30)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        intr-o tara din UE nu e un subiect de interes. Avem subiecte mai interesante, gen ca e Plesoianu nebarbierit si are parul lung.
        • 0 (10 voturi)    
          Exact despre asta e vorba ! ;)) (Marţi, 17 octombrie 2017, 23:51)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          "Manipularea alegerilor intr-o tara din UE", realizata cu o ora inainte de inchiderea sectiilor de vot, din mijlocul unei sufragerii ! :)))

          PS. "Plesoianu nebarbierit si cu parul lung" nu este un subiect, nici macar neinteresant ci doar un personaj ridicol, care se zbate sa fie in atentia mass-mediei.
  • +11 (19 voturi)    
    Nu mai putem fura de astia,tovarasi! (Marţi, 17 octombrie 2017, 18:53)

    takada [utilizator]

    Sa ne zica madam mini-stresa Plumb Rovana(5 case,fiu-sau aduce masini din Bulgaria pentru a evita taxa de timbru) cum a bagat in faliment fabrica de cosmetice Miraj-Gerovital Cosmetics SA?
    Cum a fost posibil ca o fabrica ce exporta si era pe profit,in 2010 este falimentata.

    Ar trebui sa faceti cateva reportaje despre mafiotii pesedisti care au falimentat mari fabrici romanesti.

    Acum condamnatul penal Dragnea Liviu:
    Omul a devenit intre timp paranoic,deh scorpion.Dar si Basescu era scorpion,el era cu rusii la cutite si pe buna dreptate,pe cand Dragnea a luat-o de tot la vale.
    Cand esti condamnat penal si stii ca ai pe numele tau multe dosare de coruptie(pentru ca a avut de unde fura),atunci musiu Dragnea Liviu se simte incoltit de bratul lung al legii penale.

    Sa ne zica clar care sunt Agenturile straine care il "vaneaza".
    Cred singurele "agenturi" ar putea fi Bruxelles-ul si Congresul american.Numai ei cer toata ziua transparenta in cheltuierea banului public,cercetarea faptelor de coruptie,renuntarea la prigonirea presei libere.

    Miza este prea mare in zona asta a Europei ca un condamnat penal sa faca ce vrea si cum vrea cu Romania si cu cetatenii ei.
    Daca ii place de Orban sau Puktin sa se duca la ei ca azilant politic,pentru ca tot umbla cu prietenul lui Puktin: Viaceslav Kantor.
  • +17 (25 voturi)    
    Concluzia pt pesedisti : "Cine nu are un Basescu, (Marţi, 17 octombrie 2017, 19:40)

    Susufler0 [utilizator]

    sa-si cumpere."

    PS. Sau : "Rau cu rau, dar mai rau fara rau."
    • 0 (10 voturi)    
      Dar nu pe cel de-acum! (Marţi, 17 octombrie 2017, 22:24)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      .
      • +1 (11 voturi)    
        Cel de acum e second hand ! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 2:15)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Nu mai ies petele la spalare, s-a tocit, pe alocuri e peticit !

        PS. Una peste alta, nu mai valoreaza aproape nimic !
        • -2 (4 voturi)    
          adică, vreţi să ziceţi că... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:47)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          aţi luat-o pentru a doua oară în mână cu el???

          ;)
    • +5 (11 voturi)    
      xaxaxax (Marţi, 17 octombrie 2017, 22:26)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Măi, măi ... Care va sa zica am ajuns ...aproape de final ! Adica sa clamam ”Unde esti Basescule ?” Pai bine , domnule Tapalaga, cum devine chestia asta ? Stiu, am observat demult ca esti un anti- basist cu mari si vechi ...convingeri . Chestia e ca Basescu a ramas acolo unde e si vom auzi incurand de el. IARASI ! Ce sa-i faci? Asta e! Dar sunt absolut sigur ca ai urmarit cu foarte , foarte mare atentie vizita facuta de dl. .... POPEY MARINERUL la Chisinau ! Si tot atat de sigur sunt ca ...ai putut vedea ”gabaritul” marinăresc ! N-a mai hăhait victorios, n-a mai exclamat tot atat de victorios ”i-am ciuruit ”, dar si-a devorat in pace , liniste si foarte sigur pe el ...victoria . Fii sigur ca ideile enuntate acolo pot da roade care sa intoarca Romania si mai vârtos spre secolul al XXI-lea. Au toate sansele pentru a se ajunge la COMPLET O ALTA ROMANIE. Cu o alta Constitutie, cu o alta clasa politica, de ...10 ori mai matura decat nenorocita adunatura parlamentara care ne-a tavalit in toate noroaiele post 1989.Anul 2019 nu e departe. E chiar foarte aproape. EU REZIST ! CU TOATE CONVINGERILE DEMOCRATICE in spatele meu.Cu Basescu ori fara Basescu. DUMNEAVOASTRA ?
      • +3 (9 voturi)    
        Asta-i soarta romanului "de dreapta", (Miercuri, 18 octombrie 2017, 2:25)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui solar

        indiferent ca-i roman simplu ori jurnalist !

        Sa se intoarca mereu si mereu la "raul cel mai mic" !

        PS. Cu atat mai mult cu cat "raul cel mai mic" a fost in cei 27 de ani scursi de la Revolutie, intotdeauna mai bun decat "bunul cel mai bun" !!!
    • -1 (3 voturi)    
      se găseşte foarte convenabil pe la solduri (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:45)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      lichidări de stocuri, etc.
      făra nici un fel de garanţie...
  • +13 (17 voturi)    
    Imi lipsesc conferintele de presa (Marţi, 17 octombrie 2017, 20:24)

    soundtrack [utilizator]

    ale lui Basescu! Stiai sau mai banuiai ce se petrece in diverse spatii. Acum e o mutenie cotrocenista de imi tiuie urechile!!
  • +10 (10 voturi)    
    LEGEA Petrol OFFSHORE nu e coruptie?!?? (Marţi, 17 octombrie 2017, 21:00)

    cetatean2016 [utilizator]

    Intelighentia e severa,pe buna dreptatate, cu coruptia baronilor si a patronilor romani .
    De ce nu se revolta si de legile de lumea a-3 care se dau cum e cea cu fixarea redeventei la petrolul extras din marea neagra la nivelul barilului de acum si nu permite sa se aplica supraimpozitare cand pretul mondial al petrolului va exploda .
    In Norvegia impozitul e 54 la suta la noi e 13 la suta fara posibilitatea de crestere cu fixare la nivelul acesta in vecii vecilor si peste 100 de ani daca se va mai extrage petrol din marea neagra statul Roman ( daca va mai exista atunci ) va primi tot cat i va da legea data de aceasta generatie ticaloasa.
    banii furati astfel nu se fura de la spitale sau doar baronii fura ??????
    sunt miliarde de dolari pe an care se pierd astfel Kovesi zicea ca toate dosarele de abuz in serviciu au facut paguba de 500 mil eur deci ar trebui sa ne enrvam proportional cat inseamna 500 mil euro din 2 mld pe an 1/4 deci din 4 injuraturi 3 sa ia legea asta si una toti coruptii la un loc. AUZI TAPALAGA URMATOAREL 3 ARTICOLE ASTA SA ATACI
  • +11 (15 voturi)    
    Se ascute lupta de clasa (Marţi, 17 octombrie 2017, 21:10)

    motanul_gri [utilizator]

    “...se incearca permanent inducerea in eroare - demonizarea PSD, compromiterea programului de guvernare si, daca se poate rasturnarea votului popular”
    (Rovana Plumb, 2017)

    „Succesele construcţiei socialiste, mersul nostru înainte, stârnesc furia turbată a duşmanilor. Fapte ca arestarea, în decembrie 1951, a unor spioni paraşutaţi de imperialiştii americani în raionul Făgăraş spre a pregăti acte diversioniste şi teroriste, descoperirea şi zdrobirea acţiunii de subminare a regimului de democraţie populară (...), cheamă pe comunişti şi pe toţi oamenii muncii la întărirea vigilenţei revoluţionare“.
    (ziarul "Scanteia", august 1952)
    -------------

    O poveste veche de cand lumea: "elementul dusmanos care unelteste din umbra" devine tapul ispasitor ideal pentru orice nereusita, diversiunea perfecta menita sa abata atentia de la propriile erori...
    • 0 (2 voturi)    
      ascuţitul luptei de clasă, ca ascuţitul... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:55)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      dar ai uitat de "adâncirea democraţiei" undeva de unde să nu o mai dezgroape nimeni (vezi kovesi) sau "creşterea nivelului de trai" până ce se pierde dincolo de nori (vezi amânarea creşterilor salariale şi pensiilor)...
      să facem totul, dragi tovarăşi....
  • +7 (11 voturi)    
    Cum adica "a incercat" sa-i convinga pe "colegi" (Marţi, 17 octombrie 2017, 22:25)

    Maniu [utilizator]

    cand ei erau convinsi dinainte? Au existat cumva emotii ca se va admite cererea de urmarire penala???
  • +2 (8 voturi)    
    altul cu Basescu: (Miercuri, 18 octombrie 2017, 9:29)

    victor L [utilizator]

    "Sistemul lui Băsescu a fost foarte perfid. El nu a fost singur. A creat o mini-armată asupra cărora are dosare. Îi şantajează. Sunt printre noi. Nu au dispărut. "
    Sigur nu e a dvoastra citatul, dle Tapalaga, dar e a unuia care, la fel, are cosmaruri cu Basescu :P
    • -2 (8 voturi)    
      coşmaruri cu base avem toţi... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 12:58)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      doar că la unii (covârşitoarea majoritate) sunt coşmaruri autentice, în timp ce la o mică minoritate sunt de fapt vise erotice...
      • +1 (3 voturi)    
        sa inteleg (Miercuri, 18 octombrie 2017, 14:25)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        ca ti-ai marturisit vorientarea sexuala?
        • +1 (3 voturi)    
          Nu ! Trebuie sa intelegi ca el face parte (Miercuri, 18 octombrie 2017, 21:08)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          din "mica minoritate" !

          PS. De fapt, il tradeaza chiar propriul nickname !
        • 0 (0 voturi)    
          înţelegi exact atât cât te duce mintea... (Joi, 19 octombrie 2017, 23:08)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          personală.
      • +2 (2 voturi)    
        "Minoritarule", nu e cazul sa ne spui (Miercuri, 18 octombrie 2017, 21:14)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        ce fel de cosmaruri ai, intrucat pe tine te tradeaza propriul nickname !

        PS. Noapte buna !
        • 0 (0 voturi)    
          nu mă trădează, dimpotrivă, mă explică (Joi, 19 octombrie 2017, 23:09)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          .
    • +1 (3 voturi)    
      Da,subscriu... (Joi, 19 octombrie 2017, 13:14)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Exact asa ceva am indraznit sa intreb si eu. Cu adaosul ca dl Tapalaga , pozitionandu-se anti Basescu nu ajuta cu nimic decat la invartirea linguritei in cafea . De la stânga la dreapta si invers. Dar am fost cenzurat.Selectiv , bineinteles.
  • +4 (10 voturi)    
    Parlamentul șobolanilor (Miercuri, 18 octombrie 2017, 9:33)

    c.radu [utilizator]

    Pentru că asta e impresia pe care mi-o lasă, asemănătoare cu aceste rozătoare subterane, care colaborează și se apără foarte bine ca să fure știuletele și care pot, prin galeriile pe care le fac să șubrezească temeliile caselor.
    Îmi pare de domeniul absurdului că s-a ajuns ca în Parlament să își voteze ei (ne)vinovăția, substituindu-se Justiției, pe care aprioric o desconsideră. Tot absurd îmi pare și ca Tăriceanu să afirme că Parlamentul a decis că ministrul lui este nevinovat, în bătaia de joc a instituțiilor competente să stabilească (ne)vinovăția. Trecând peste faptul că începerea urmăririi penale nu se face când vrea un procuror, ci e dispusă de un judecător, în baza unor suspiciuni rezonabile prezentate de procuror. E anormal să susții, așadar, că procurorii fac dosare unor inocenți. Când urmărirea penală a început, există deja niște indicii clare. Păcat că politicienii ăștia, care au dobândit tot mai multă îndrăzneală, încercând să ne prostească fără rușine, nu primesc replici pe măsură, care să-i dezbrace de toată minciuna cu care își acoperă goliciunea.
    • -3 (9 voturi)    
      foarte bine au făcut! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 13:01)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

      atât timp cât personaje precum kovesi, lazăr, stanciu, etc. îşi fac mendrele prin justiţia românească.

      "în baza unor suspiciuni rezonabile" ??? - ce mama dracului mai este în limitele rezonabilului în românia de azi ???
  • +3 (7 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 18 octombrie 2017, 11:30)

    bobyrou [utilizator]

    Oricat il injura unii Basescu a facut mai mult bine decat rau. De fapt singurul rau este cel al taierilor de salarii dar si asta se poate ierta pentru ca altfel nu se iesea din criza repede. Apoi Basescu nu raspunde de ce fura altii. Ca doar nu el ii baga in traista. E ca si cum ai zice ca Iohannis pune in traista penalilor penelisti (ca doar sunt o gramada). USL traieste!
  • -1 (9 voturi)    
    de ce... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 11:42)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    "Dar Kovesi nu poate servi drept explicatie la intrebarea “de ce”" - explicaţia este simplă, pentru că poate şi pentru că nimeni nu o poate controla sau opri pe acestă bestie stalinistă, ana pauker 2, pentru că puterea băsistă de patent macovei, a numit în posturi cheie ale justiţiei lepădături asemenea marinarului dar susţinute de legi aberante ce le fac intangibile... un pas important pe calea dictaturii...
    • +1 (3 voturi)    
      Hai ca esti pisalog (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:23)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      nu ai nimic de spus, decat de postat contra firii.
      • +1 (3 voturi)    
        Dar iese bine la sfarsit de luna ! (Joi, 19 octombrie 2017, 8:46)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        In fond, e dupa chipul si asemanarea "angajatorului" ! ;)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...


Ultimele articole din Actualitate | Opinii

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică