Tacerea lui Mugur Isarescu

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Luni, 13 martie 2017, 17:48 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Mugur Isarescu nu mai are dreptul sa taca. Conduce o institutie mult prea importanta. Scandalul iscat de acuzatiile ca a fost ofiter acoperit nu va trece fara sa lase urme adinci asupra credibilitatii lui si a BNR. E important pentru toti sa stim daca deciziile luate de Mugur Isarescu ca guvernor al BNR, premier sau candidat la presedintia Romaniei au fost deciziile sale sau ale altora.

Tacerea din acest moment e o confirmare implicita a acuzatiilor aduse mai intii de "Romania Libera" (ca a semnat note informative la Securitate), apoi de PressOne.ro (ca a fost ofiter acoperit, informatie "pe surse"). Nu se poate sa taci cind asupra ta planeaza acuzatia ca ai fost ofiter acoperit al DIE (precursorul comunist al SIE). Acuzatia, atit de dura, merita o confruntare barbateasca.

Mugur Isarescu e un garant al stabilitatii financiare in Romania. A dovedit in momente de criza, dar si in momente de acalmie, ca poate tine in echilibru politica monetara a tarii. Stiu ca o zdruncinare a pozitiei sale in aceste momente poate echivala cu o dezechilibrare a BNR, in conducerea careia stau la pinda sa ii ia locul personaje precum Liviu Voinea sau Florin Georgescu, evident mai putin inzestrate pentru acest job. Stiu ca intr-un colt al societatii stau pitite personaje precum Lucian Isar, Daniel Zamfir si Gheorghe Piperea, care l-au atacat constant in ultimul an pentru ca s-a impotrivit unor legi cu dedicatie.

Dar pozitia BNR va fi oricum zdruncinata daca Mugur Isarescu nu lamureste acuzatiile serioase aduse in aceste zile. Credibilitatea guvernatorului e egala cu cea a bancii centrale, iar, daca asupra lui Mugur Isarescu planeaza suspiciuni majore, si BNR e afectata.

Iar cea mai mare problema ridicata de acuzatii este autonomia de actiune a lui Isarescu. Un ofiter acoperit are toata viata lui dependenta de ofiterul de legatura si de cei care stiu despre angajamentul lui. E o problema similara cu cea a lui Victor Ponta, si el acuzat de Traian Basescu ca a fost ofiter acoperit al SIE. Cind ai o asemenea dependenta, autonomia scade automat. Cind un asemenea personaj ia decizii, ne intrebam legitim ale cui interese le apara: ale institutiei la care lucreaza sau ale serviciului secret/ofiterului de legatura?

Isarescu a navigat la cirma BNR 27 de ani, in ape tulburi. A luat decizii majore care au influentat toata populatia Romaniei. Probabil ca bilantul lui e pozitiv, tinind seama de contextul in care a condus Banca Nationala: tranzitie de la comunism la capitalism, salbaticii ani '90 fara reguli si fara justitie, atacurile miliardarilor de carton la bunurile statului, devalizarea conturilor statului de catre degraba-imbogatitii post-revolutionari.

La pasive insa, lui Isarescu i se pot imputa citeva afaceri serioase: devalizarea sub privirea ingaduitoare a BNR a unor banci precum Bancorex, Banca Dacia Felix, Banca Columna, Banca Internationala a Religiilor, Banca Romana de Scont si Banca de Investitii si Dezvoltare.

Si tot la pasive, un mare semn de intrebare niciodata rezolvat de Mugur Isarescu: candidatura la prezidentialele din 2000. Atunci, impotriva tuturor evidentelor, Isarescu a decis sa candideze, desi sondajele nu-i dadeau nici o sansa. A reusit insa sa rupa in doua electoratul dreptei si sa-l scufunde pe Theodor Stolojan pe locul trei, astfel incit finala a fost intre Ion Iliescu si Corneliu Vadim Tudor. A cistigat lejer Ion Iliescu, iar Mugur Isarescu s-a intors la BNR, cu ajutorul partidului lui Iliescu. A fost atunci o decizie a lui Isarescu sau a altcuiva, care a avut interesul sa distruga dreapta si candidatul sau?

Oficialii BNR au raspuns indirect acuzatiilor aduse initial de Romania Libera, citind un interviu anterior din "Jurnalul National". In interviu, Isarescu spunea ca "Institutul de Economie Mondiala avea intr-adevar o pozitie speciala in epoca... statutul neconventional al IEM impunea salariatilor o anumita rigoare. Cu atat mai mult, cu cat am avut multe intalniri in acea perioada cu cercetatori, cu jurnalisti straini, cu diplomati, si am plecat de mai multe ori in strainatate. Desigur, cu acceptul, asa cum era atunci, al institutiilor statului. Si cu referinte pe care angajatii le scriau intre ei ca garantii reciproce. .. Orice eventuala alta asa-zisa referinta nu poate fi decat un prefabricat, asa cum au fost multe pe aceasta tema din 1989 incoace. In 27 de ani, tot ce se facea acolo a fost verificat si rasverificat. Asa ca eventualele insinuari, care pot aparea, nu pot fi decat noi episoade din lunga lista de stradanii de a fi acuzat cu orice pret de catre aceeasi oameni care si-au facut un subiect cotidian din persoana mea".

BNR e una dintre ultimele institutii-cheie necucerite de PSD+ALDE. BNR a fost dintotdeauna o tinta si pentru actori statali care isi doresc dezechilibrarea Romaniei. Unii apropiati ai lui Mugur Isarescu sustin ca alegatiile la adresa sa ar avea legatura cu aceasta realitate. Acum doar guvernatorul poate lamuri lucrurile. E momentul sa vorbeasca.
























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

18440 vizualizari

  • -10 (18 voturi)    
    Ba da... (Luni, 13 martie 2017, 17:56)

    Observator roman [utilizator]

    ...Mugur Isarescu poate sa taca!
    Daca ar spune ORICE i s-ar replica ca nu spune (tot) adevarul. Iar (tot) adevarul n-a fost spus de nimeni, nici de eroii de azi ai "strazii", ca sa fie limpede.

    Va sa zica o insula de stabilitate (si competenta) mai aveam in Romania. S-o distrugem si pe aia ca vrea cineva, becher, persoana insemnata, nu spui...

    Si tot ca sa fie limpede: nu bietii reporteri de la "Romania libera" (care au scris si ei cum s-au priceput, fara vreo revelatie "sa te dea pe spate") au deschis subiectul. Ei l-au deschis - si mai mult chiar nu mai spun - pentru cei care se afla acum in spatele idiotului speriat care raspunde la numele de Liviu Dragnea.
    • -5 (13 voturi)    
      un nebun arunca o piatra.. (Luni, 13 martie 2017, 21:31)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      bine ca nu a fost "revelatia" la Romania TV, ca trebuia sa raspunda si Johannis la acuzatii, dar si SRI, SIE, comisiile de control din parlament, Consiliul UE, presedintia UE, ambasada SUA...

      serios acum. Mugur Isarescu este guvernatorul BNR de un sfert de secol pentru simplul motiv ca este cel mai competent om pentru acest post. toti stim asta. restul e can can...
      • +4 (4 voturi)    
        Majestatea sa (Marţi, 14 martie 2017, 12:59)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Nu exista in toata lumea civilizata vreun personaj care sa fi detinut o functie publica 27 de ani. Poate doar vreun cap incoronat. Doar la noi se poate, ca suntem mai bananieri de felul nostru. Si un agent al securitatii are intrare la toate nivelurie, indiferent de cine ar fi la putere. Asta stie toata lumea.
  • +11 (21 voturi)    
    De ce acum aceste dezvaluiri si Polichinelle (Luni, 13 martie 2017, 18:04)

    Maniu [utilizator]

    Toata lumea stie ca BNR e numai cu securisti sau progenituri de securisti sau agreati de securisti. Ofiterul de legatura al lui Isarescu cu ce mai poate sa-l santajeze, in caz ca n-a dat ortu' popii de mult. Sa spuna ca a fost securist? Mi se rupe de Isarescu dar vorba Dvs. in BNR ajung personaje precum acest Voinea sau nu stiu ce fiu de secu' sau tovaras de baute si alte ispravi al cutarui pesedist securistoid cu influenta si ... BNR deocamdata este stat in stat iar fauna care vegheaza dintre boscheti nu este mai presus, ci mult mai prejos.
  • +10 (20 voturi)    
    sa fim seriosi (Luni, 13 martie 2017, 18:08)

    xanti [utilizator]

    Nu presa a scos aceste informatii ci tocmai ei baietii cu ochi albastrii.
    De ce acum ,pai e simplu,Isarescu incurca guvernul.
    Pentru a avea bani de salarii PSD trebuie sa se imprumute masiv ,deficit peste 3%,impozite diferentiate.
    La toate astea Isarescu s-a opus,baietii cu table pe umeri au decis ca e cazul sa plece si sa lase alt securist sa vina ,ca doar nu or pune guvernator un absolvent de ASE ,tot un securist va ajunge acolo.
    • -2 (4 voturi)    
      100 % adevarat !!! (Marţi, 14 martie 2017, 9:13)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Asta este realitatea.....asta e momentul , e clar !!!
    • +1 (3 voturi)    
      atunci nu mai fiti caraghiosi (Marţi, 14 martie 2017, 13:05)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Infiormatile astea sunt publice de foarte multi ani, iar de cand tot scriu unii ca Orcan (RL) despre subiectul asta, s-au schimbat cateva guverne.

      Subiectul n-are nici in clin nici in maneca cu guvernul, cu Dragnea sau cu PSD. PressOne si RL fiind critici conseccventi ai lor. Teoriile astea consipirationiste care sa victimizeze un agent al fostei securitati, au un sens doar pt niste postaci.
  • +2 (22 voturi)    
    Pe bune???? (Luni, 13 martie 2017, 18:11)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Deci de ani de zile il critic pe tartorele Romaniei Mugur Isarescu cu argumente. Deci logica iti spune ca omul asta vrea raul tarii, nu e vorba de vreo informatie din SIE. Ce-mi raspunde lumea? "Taci ba ca destabilizezi tara" "Rusule, gura" etc, etc.
    Acum dupa ani se dovedeste doar intamplator ca omul chiar este ofiter SIE si lucreaza mana-n mana cu Ciuma Rosie de ani de zile, la fel si cu colegul sau securist Voiculescu.
    Domnul Pantazi il critica? Ce va spune lumea in continuare? "Dumnezeu sa-ti dea sanatate domnule Pantazi ca ne deschizi ochii" "Bun articol" , "Tine-o tot asa!"
    Fratilor! Incercati sa si ganditi! Pe bune? Acum vedeti ca e toxic?
    • 0 (2 voturi)    
      cum sa fie mana in mana cu rusii...? (Marţi, 14 martie 2017, 14:14)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      mergi prea departe cu imaginatia bolnava.
      Poti sa spui ca este pro-occidental, ca este deschis bancilor straine si multinationalelor, ca simpatizeaza cu nu stiu ce grupuri de la UE, FMi si Banca Mondiala, dar numai pro-rus nu este.
  • -4 (14 voturi)    
    Sigur ca poate sa taca (Luni, 13 martie 2017, 18:11)

    mitg [utilizator]

    Ar fi o iluzie sa ne imaginam ca oricine lucra in functii bine-puse inainte de 1989 nu a colaborat cu Securitatea.

    Atata timp cat n-au furat miliarde sau turnat "inamici ai poporului" la securitate, care ar fi problema ...
    • +10 (16 voturi)    
      Atata timp cat n-au furat miliarde... (Luni, 13 martie 2017, 19:30)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ahm...Bancorex? Banca securistilor?
      • -1 (1 vot)    
        oamani buni, (Marţi, 14 martie 2017, 14:17)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        intelegeti odata: BANCOREX a fost banca PSD-ului si a liderilor acestui partid. Ei au bagat-o in faliment cu cheltuieli si finantari nejustificate.
  • +4 (14 voturi)    
    LOL (Luni, 13 martie 2017, 18:15)

    Xorciser [utilizator]

    Tacerea inseamna acceptarea unor acuze? Foarte frumos nu am ce zice :)

    Din punctul meu de vedere tot tambalaul asta se reduce la: vrem in locul unui securist vechi si destept (si nu hot). un securist nou prost (sau/si hot)?

    PS: daca intra in gura politicienilor si vorbeste Isarescu cred ca se duce naibii moneda nationala, o sa despagubiti voi pe toti cei care au de platit rate in euro si franci? Nu cred. Asa ca lasati omu sa isi faca treaba. O sa il dea jos partidu-stat nu va faceti grija, doar ca atacurile astea vor sa il faca sa plece singur....
    • +3 (3 voturi)    
      OHOHO (Marţi, 14 martie 2017, 13:18)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Nu e doar un securist destept ci e din categoria celor descrisi de Tiriac. A vegheat la jaful instaurat de colegii lui mai putin sau mai mult acoperiti.
      Ca si in cazul lui Nastase sau Dragnea, averea lui e mult mai vasta decat lasa sa se intrevada niste declaratii de avere. Detine chiar statiuni intregi, prin interpusi. Ca informatiile astea nu au luat nicioada amploare in presa, e cu ata mai rusinos pt noi.
  • -4 (10 voturi)    
    Corect: sa vorbeasca. (Luni, 13 martie 2017, 18:31)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Dar e bine ca mai intai sa cadem de acord cu asta:
    - Ofiterii DIE erau altceva decat securistii ordinari. Nu faceau politie politica. Nu aveau de a face cu cetatenii romani, deci nu le puteau face rau. Erau pur si simplu niste spioni. Iar ca spioni, desigur, indeplineau ordinele pe care le primeau, inclusiv de la NC. E adevarat, urmareau si pe romanii stabiliti in Occident, dar, cu exceptia faptlui ca au incercat si uneori au si reusit sa-i terorizeze pe romanii care lucrau la Europa libera, alte fapte de care sa raspunda nu sunt cunoscute. Nu cred ca dl. Isarescu a fost angrenat in actiunile contra Europei libere.
    - Dl. Isarescu ar trebui sa recunoasca, daca a fost ofiter DIE, dar noi, ceilalti, ar urma sa tinem cont de cele de ai sus.
  • +2 (8 voturi)    
    Daca infograma postata de Piperea e adevarata (Luni, 13 martie 2017, 18:44)

    varu_maftei [utilizator]

    Daca infograma postata de Piperea pe fb e cat de cat adevarata atunci, Komintern, sau altfel spus elita globalista de stanga, i.e. neo-bolsevicii:
    https://www.facebook.com/gheorghe.piperea/photos/a.421157007949930.96070.420223274709970/1414670605265227/?type=3
  • +9 (11 voturi)    
    BNR. (Luni, 13 martie 2017, 18:58)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Si ce sa spuna? Eu sunt turnatorul? Tace si face, cum a facut de 27 de ani!
  • +5 (7 voturi)    
    @ " Isarescu... (Luni, 13 martie 2017, 19:07)

    Observatore [utilizator]

    ...a navigat la cirma BNR 27 de ani "
    27 de ani ..... in consecintza ar trebui sa cred ca este atit de bun... ( da' daca , totusi , undeva , in spatele cortinei , nu emeritul conteaza ci nimeritul ? )
  • +1 (9 voturi)    
    A descoprit Pantazi roata (Luni, 13 martie 2017, 19:33)

    jackalphonse [utilizator]

    Pana acum erau osanale mai pe fata, mai pe la spate si acum suntem patrioti.
    Strasnica presa mai avem...
    Evident ca informatia asta a iesit la un moment bine calculat.
    Sa vedem ce urmeaza, in mod sigur este un alt securist care asteapta sa l urmeze la sefie.
  • +5 (9 voturi)    
    Comentarii. (Luni, 13 martie 2017, 20:25)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Ce mai conteaza al cui este sau a fost marele guvernator . Conteaza urmele lasate in activitatea bancii centrale si aici sunt destule de comentat . Ca zice banca peste tot ca ea a vegheat inflatia , vax , nu incaleste pe nimeni . Cum n-am plans la aia de 150 % , ce sa zicem acum , nu ? . Raul raului este altundeva . Gatuind platile cash , ca asa este mai bine pentru fisc si asa este politica europeana , lucrurile s-au degradat pentru ca economia romaneasca nu este inca de tip banking . Multe afaceri se fac in Romania in doua moduri . Ori opereaza multinationalele pe fata , pe conturi la ghisee si duc profitul afara prin optimizare fiscala , cum se spune , ori opereaza romanasii nostri cu cash , ca in achizitiile agricole , forestiere etc si aici treaba se imbacseste . Din cauza franei la cash, firmele noastre si-au tras conturi pe afara , opereaza cu firme proprii deschise prin tari UE si aduc in tara , ca si multinationalele doar ceva salarii , taxe pe cladiri si plata la energie . Restul , pentru ca ai nevoie de cash , sta afara , ferit de mana lunga a BNR si astfel se subtie in mod evident , impozitele din tara . Cam asta s-a petrecut sub carma lui Isarescu , mai ales in ultimii patru -cinci ani .
    • -4 (8 voturi)    
      Andrei_Feraru (Luni, 13 martie 2017, 21:25)

      AdamJensen [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      La ce scoala ai invatat tu ca prin impunerea unor limite platilor cash, se degradeaza economia?
      E hilar sa spui asa ceva.
      • +1 (7 voturi)    
        Intrebari . (Luni, 13 martie 2017, 22:04)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui AdamJensen

        Ce firme ai condus , de cand , cati salariati ai avut ? Dupa asta . vorbim . In rest , cashul in agricultura si ind . forestiera , reprezinta peste 75 % . Intreaba firme din domeniu .
  • +7 (9 voturi)    
    Intrebarea e de ce acum? (Luni, 13 martie 2017, 20:42)

    tirolez [utilizator]

    De parca nu era evident ca e omul lor. Cine pleca afara pe vremea aia de pe bancile facultatii? Am urmarit in urma cu mai multi ani o editie "Profesionistii" unde era invitata o dna Tudor (imi scapa prenumele) care era presedinta CEC sau fusese pana de curand. Si ea fusese intre cei alesi sa lucreze in afara, ea si fostul ei sot. Sotul ei fiind din familie de securisti, tatal lui directorul directiei de cadre. Sa cautati interviul, dna e inteligenta si spune lucruri interesante. Desi n-a spus nimic cu subiect si predicat era evident in ce cercuri se invartea Mugur(au fost colegi de grupa). Stiu ca m-am gandit atunci ca poate el era cu adevarat cu super inteligent si de-aia a fost ales, cand colo tot pilele....
  • +4 (6 voturi)    
    Vrem adevar - nu vorbarie ! (Marţi, 14 martie 2017, 6:33)

    Cremenarul [utilizator]

    Stimate domnule Pantazi,
    Aveti perfecta dreptate. Dl Mugur ISARESCU trebuie sa vorbeasca !

    Nu mai este atat de important A C U M daca a facut sau nu jocul organelor de securitate.

    Mult mai important pentru Romania este A C U M daca a facut sau nu jocul celor care vor sa tina Romania in saracie !

    Am vrea - de exemplu - ca dl Mugur ISARESCU sa ne spuna cum a fost posibil ca România sa ramana fara nicio banca comerciala proprie ?
    Romania este acum singura tara membra a UE care nu mai are sistem bancar propriu.

    Sucursalele bancilor straine din Romania transfera anual cca 3,4 - 3,5 miliarde euro in tarile de bastina, bani care ar fi ramas in tara noastra pentru a fi folositi la dezvoltarea economico-sociala a Romaniei daca am fi avut bănci comerciale proprii !

    Tarile bogate se dezvolta continuu pe seama saracirii noastre constante !

    Aceasta este cea mai mare realizare a guvernoratului dlui Mugur ISARESCU !
    • +1 (3 voturi)    
      Cremenar, bun comentariu. (Marţi, 14 martie 2017, 8:37)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Ai uitat ceva: Sa ne spuna dl. M.I. si cum de a ramas Romania FARA ECONOMIE SI RESURSE PROPRII.
    • +2 (4 voturi)    
      banci (Marţi, 14 martie 2017, 9:14)

      andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Pai Romania a avut Bancorex, Banca Columna, Banca Dacia Felix, etc. Si mai stiti ce s-a intamplat cu ele? Tiriac a vandut Banca pentru ca trebuia sa cotizeze la politicienii romani sub forma de credite care nu se mai rambursau.
      Tarile bogate au fost de vina pentru hotia politicienilor romani?
      • +1 (1 vot)    
        Nu, tarile bogate.... (Marţi, 14 martie 2017, 10:03)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui andrei1232000

        ...sunt cele ce au profitat.
  • 0 (0 voturi)    
    Guvernor????? (Marţi, 14 martie 2017, 8:36)

    Toni_Romania [utilizator]

    ----
  • -1 (1 vot)    
    ordinea cuvantarilor (Marţi, 14 martie 2017, 9:11)

    andrei1232000 [utilizator]

    Nr. 1 pe lista vorbitorilor: Ion Iliescu si relatia cu KGB si securitatea
    Nr. 2 Petrica Pulover
    Nr. 3 A. Nastase si relatia cu Israelul (fost si el la acelasi Institut ca si Isarescu)
    Nr. 4. Dan Voiculescu, DIE si banii lui Crescent (ai statului roman de fapt)
    Nr. 5 Ion Tiriac
    etc.

    Mugur Isarescu a fost un recrutat pentru DIE asa cum au fost majoritatea functionarilor din comertul exterior. Mai interesant este Dan Voiculescu care ar trebui sa si dea inapoi niste bani, cu dobanda.
  • 0 (6 voturi)    
    BNR e o institutie corupta (Marţi, 14 martie 2017, 9:38)

    eucomentez [utilizator]

    BNR e o institutie corupta pana la maduva. Sa nu uitam de jaful creditelor in euro si franci elvetieni si ROBOR-ul imens din anii 2005-2009, legile schimbate in continuu pentru a proteja bancile de clientii pagubiti, practicile ilegale de acordare a creditelor si executarea silita abuziva a clientilor, probleme inca nerezolvata de BNR.
  • -3 (3 voturi)    
    ce nu inteleg ... (Marţi, 14 martie 2017, 10:08)

    dagenia [utilizator]

    .... este MOTIVUL pentru care le dati apa la moara psd si alde'tariceanu ... nu e clar de ce a iesit informatia ACUM in presa ? au nevoie de "relaxare" de la BNR, pentru toate promisiunile din campanie.
    iar dvs, dle Pantazi, le faceti jocul. political correctness, right ?
  • 0 (0 voturi)    
    delicat... (Marţi, 14 martie 2017, 19:11)

    barbu007 [utilizator]

    și ce să spună: nu am fost colaborator, ci ofițer acoperit?!?
    eu, în locul lui, aș avea curajul să o fac. și să explice și rostul campaniei de înlăturarea lui de la BNR: înșfăcarea tiparniței de bani cu care să fie declanșată inflația și plătite aberațiile alactorale.
  • +1 (1 vot)    
    Îngăduință sau premeditare ? (Marţi, 14 martie 2017, 19:26)

    Cremenarul [utilizator]

    Stimate domnule Pantazi,
    Aveti perfecta dreptate atunci când afirmati - corect - ca la pasive se poate imputa dlui Mugur ISARESCU (si) devalizarea unor banci românesti (Bancorex, Bankcoop, Banca Religiilor s.a.).

    Cred insă ca nu aveti dreptate atunci când afirmati ca devalizarea unor banci romanesti s-a facut doar „SUB PRIVIRILE INGADUITOARE ALE BNR”.

    Nu a fost vorba doar de ingaduinta, ci de ceva mult mai grav, respectiv de PREMEDITARE !

    Rog vedeti - de exemplu - comunicatul de presa al BNR din 9 mai 2000 prin care se anunta existenta unei situatii financiare dificile la Banca Religiilor.
    Navala deponentilor a fost pe deplin justificata. Au fost retrase sume importante. Deteriorarea situatiei financiare a Bancii Religiilor a fost creata artificial - cu premeditare - de catre BNR.

    Nicio banca centrala din lume nu da publicitatii un asemenea comunicat de presa criminal !

    Comunicatul de presa din 9 mai 2000 a fost publicat fara aprobarea CA al BNR !?

    Dl Mugur ISARESCU ar trebui sa vorbeasca (si) pentru a da in vileag ilegalitatile la care a recurs BNR pentru a determina/a premedita falimentul Bancii Religiilor !

    De fapt, dl Mugur ISARESCU ar trebui nu numai sa vorbeasca, ci si sa supuna atentiei organelor procuraturii, asa cum ii impun prevederile legale, ilegalitatile care au fost savarsite de BNR pentru a obtine falimentul Bancii Religiilor.


Abonare la comentarii cu RSS
SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

Invatamantul profesional a fost vazut in Romania ca o optiune care nu iti ofera foarte multe perspective de viitor. Astfel, foarte multi parinti si elevi prefera calea liceului si apoi a unei facultati care, de cele mai multe ori, produce someri pe banda rulanta.
(Sondaj sustinut de Asociatia Nationala a Industriei Textilelor din Romania)
1. Sunteti pro sau contra invatamantului profesional din Romania?
(Un singur răspuns posibil)
  • Pro - mi se pare o alternativa buna
  • Contra - nu iti ofera prea multe posibilitati profesionale pe piata muncii
  • Nu ma intereseaza, oricum voi trai pe banii parintilor
2. Considerati ca scoala profesionala ar putea fi o solutie pe termen mediu si lung pentru reducerea somajului?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
3. Considerati viabila alegerea unei scoli profesionale in detrimentul unui liceu, mai ales in zonele unde economia nu este foarte diversificata?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
4. Credeti ca este mai utila o scoala profesionala axata pe domenii unde exista o lipsa acuta de personal calificat sau o universitate care produce pe banda rulanta absolventi intr-un domeniu fara cautare pe piata muncii?
(Un singur răspuns posibil)
  • O scoala profesionala - sanse mai mari de angajare
  • Universitatea ramane universitate - diploma e importanta
  • Nu stiu, nu ma intereseaza


Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă