In strada pana la retragerea ordonantei rusinii

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 1 februarie 2017, 14:10 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Urmeaza zece zile critice. Exista doua cai de a bloca in extremis macar o parte din prevederile Ordonantei de Urgenta care dezincrimineaza mascat abuzul in serviciu. Una ar fi riposta institutionala prin sesizarile deja anuntate de CSM si presedintele Iohannis la Curtea Constitutionala. A doua si cea mai sigura ramane insa cresterea presiunii publice la paroxism, cu obligarea Guvernului de a retrage ordonanta rusinii nationale, care trasforma Romania in tara jafului legalizat. Am vazut ceva deruta in public dupa reactiile institutionale de azi. Ce se mai poate face, mai are sens sa protestam?

Da, este vitala de acum mobilizarea totala. Cei plecati in afara tarii sa-si sune rudele din tara si sa le explice ca Romania este de acum o tara in cadere libera. Nu pe buza prapastiei, ci in picaj de pe harta Europei. Cei din tara sa-si convinga prietenii, cunoscutii si colegii de birou care inca mai dorm ca Dragnea si PSD le-a furat azi noapte totul: banii, demnitatea, viitorul, speranta. V-ati simtit azi dimineata violat in drepturile elementare, dezorientat si fara perspectiva? Aveti toate motivele. Cand un guvern legalizeaza furtul din bani publici, invita la jaf, salveaza borfasi de anchete penale si dezincrimineaza o infractiune pe care tocmai o comite, adica favorizarea faptuitorului prin emiterea, aprobarea sau adoptarea de acte normative, ultima solutie de a-l opri este protestul masiv de strada.

Cincizeci de mii, o suta de mii, cinci sute de mii de oameni in toata tara in fiecare seara de azi in fiecare din cele zece zile critice! Guvernul trebuie obligat sub presiunea publicului sa-si retraga ordonantele rusinii. Actiunea institutionala este binevenita, dar nu suficienta si nu garanteaza, in fond, nimic. Peste zece zile ne putem trezi cu ele in vigoare. Nu ne permitem acest risc. Aparati-va statul, justitia si viitorul in strada, dar faceti acest lucru in mod pasnic si non-violent.

Orice manifestare agresiva va lucra in favoarea lor pentru a denunta pretinse lovituri de stat sau alte bazaconii. PSD a primit un vot masiv acum o luna jumate, dar asta nu inseamna ca are dreptul sa impuna legile mafiei ca mod de guvernare. Nici greva fiscala, nici alte forme extreme nu mi se par o solutie deoarece le vor servi drept scuze pentru esecul previzibil al unui guvern devenit ilegitim la numai o luna si jumate de la instalare. Protestul de strada viguros si continuu este insa esenta democratiei si nimeni nu ne poate contesta acest drept fundamental.

Credeti in el, credeti in forta voastra de a opri catastrofa si luptati pentru a va recupera tot ce v-au furat gangsterii politicii intr-o noapte, cu premeditare! Repet, obiectivul major este acum determinarea guvernului sa-si anuleze ordonanta, sa o retraga, nu sa plece, deoarece demisia acum inseamna timp pierdut. Ne vom lamuri mai incolo cine si cum mai poate conduce Romania dupa mineriada juridica declansata pe intuneric impotriva statului de drept. Avem timp sa discutam si despre Dragnea, unul dintre cei mai odiosi lideri politici dupa Ion Iliescu. Sper ca se va gasi o cale institutionala pentru ca Grindeanu si Iordache sa raspunda legal pentru oroarea comisa. Prioritatea zero este acum anularea OUG-ului penal, iar toata energia trebuie concentrata pe acest obiectiv. Restul, dupa.

PS: Atentie, a cere acum demisia Guvernului e o eroare strategica! Daca demisioneaza maine, cine mai retrage Ordonanta? Iar timpul de gratie expira in zece zile.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

40024 vizualizari

  • +28 (46 voturi)    
    din seara asta casa mea e strada! (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:15)

    Morcoveatza [utilizator]

    sper de vineri seara să fiu in Bucureşti! şi mai sper să prin măcar un şoarec să nu plec nesatisfăcut de la capitală.
    • -16 (34 voturi)    
      Tu erai donatorul lui Nicușor? :) (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:02)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Morcoveatza

      Că am auzit că a fost finanțat de oameni ce locuiau pe străzi!


      Glumesc desigur! Îți susțin dreptul de a te manifesta atâta timp cât o faci fără violență!
      • +5 (7 voturi)    
        De curiozitate (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:26)

        UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Imi dai si mie o sursa credibila? Ca tot ce am reusit sa citesc e ca "niste jurnalisti anonimi ar fi zis ca ar fi auzit ca DIICOT ar fi deschis un dosar penal".
      • +4 (6 voturi)    
        Cu Toata Dragostea pentru tine ! (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        si ceacre va finanteaza https://media.giphy.com/media/l0HlwW4KcC7gzwXh6/giphy.gif
      • +6 (8 voturi)    
        haoleooo (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:28)

        gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        dumitrica tu esti?.....
      • +2 (4 voturi)    
        marsha ma (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:42)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        .... tu nu meriti sa primesti un raspuns pentru ineptiile pe care le scrii
    • +3 (5 voturi)    
      Bravo esti un adevarat cetatean (Miercuri, 1 februarie 2017, 20:03)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Morcoveatza

      Pacat ca nu sant din Bucuresti ca sa fiu si eu prezent atat ziua cat si noaptea pentru a ne apara tara de hoti .Sant pensionar si mi-asi sacrifica timpul cu placere pentru o tara cu adevarat democratica .
      Imi place cum scrie Tapalga , dar turbez cand oameni cu nivelul lui de judecata , nu ca analfabetii si cei spalati pe creier manipulati de neocomunistii din psd pentru propriul lor inters ; ca sa fure in continuare , sa nu-i traga nimeni la raspundere si sa isi spele cazierele . Draga Tapalga cum poti sa scrii asa ineptii ca psd-ul a fost votat masiv , nu stiu cum v-au spalat astia creierele voua celor care nu ati trait ca noi 50 de ani sub comunism . Voi stiti ce este democratia ? Democratia insemna puterea popoporului , in cifre insemnand 50%+1 pentru a fi legitim . Dar nu din cei care participa la vot ci din toti cu drept de vot , fiindca toti platim taxe si impozite ca sa tinem niste trantori si hoti care in schimb duc tara de rapa. Cand il vad si pe infractorul tariceanu ca se lauda cu legitimitatea alegerilor cand toti impreuna au fost alesi de aproximativ 16% din cei cu drept de vot. Pentru a fi legitimi trebuiau sa ii voteze 50 % +1 .din cei cu drept de vot..
      Treziti-va romani.
      • +2 (4 voturi)    
        Legea alegerilor parlamentare este facuta prost ! (Miercuri, 1 februarie 2017, 22:44)

        Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

        Eu nu am votat. De fapt nu am putut vota pentru ca ma aflam la Sighet si trebuia sa votez la Focsani. In situatia mea s-au aflat peste 5-6 milioane de cetateni cu drept de vot (3-4 milioane in strainatate). Pina nu se face o lege pentru vot electronic va cistiga PSD "ever" !!!
        • +1 (1 vot)    
          Totusi (Joi, 2 februarie 2017, 9:44)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

          Data alegerilor este stiuta cu luni de zile inainte.

          Daca nu sunt urgente mari, ar fi bine asa sa ne planificam sa fim acolo unde trebuie sa votam.

          E o data la 4 ani, dar uite ce important e.
        • +1 (1 vot)    
          si eu nu am votat . (Joi, 2 februarie 2017, 14:59)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

          Si eu nu am votat nu pentru ca am fost plecat ci fiindca nu aveam de unde alege , Pe comunisti nu i-am votat si nu-i voi vota chiar daca raman singuri. Liberarli sant la fel ca si cei din fata , niste psd-isti mai prosti. A mai ramas partidul lui basescu care dupa ce a stat 10 ani la putere si a miscat putin justitia , cand a vazut ca il ia si pe el a intors-o la 360 de grade , dand cu mucii in fasole peste tot ce a mai facut folositor , asa ca tot un drac. Si ultimii hoti Udmr-ul , care daca nu s-ar fi moliopsit de la noi romanii si ar fi furat si ei cat au putut, nu au facut pentru minoritatea lor dect promisiuni. Sa nu ii uit pe cei mai noi , care ar trebuii sa aiba in fata un om mai viguros ca miss Clotilde , nu un mormoloc ca Nicusor Dan cel care cand vorbeste parca trage sa moare . Deocamndata singura lor calitate este ca sant tineri dar asta nu este un atu . Eu sa va spun sincer nu cred inca in ei trebuie sa confirme . Mai era sa-i uit pe nationalisti medievali a lui Ghita rupti din psd , credeau ca mai prostesc lumea sa mai atraga pe cei nemultumiti . Citindu-i pe toti stau si ma candesc ca toti sant la fel de rai si majoritatea au confirmat in timp, tot ce le poate capul. Nu numai legea alegerilor este proasta ci toate legile facute de iorgovan sub tutela bolsevicului iliescu.
          Sa nu iti faci mari sperante cu votul electronic ca s-ar putea sa ai surprize ca, cei din strainatate care au primit promisiuni din toate partile ca vor vota mai muti si i-au imbamajit cu birocratia de au votat mai putini ca pe vremea lui.ponta.
          P.S.NU va faceti grija ca nu folosesc majuscule la nume si la partide , dar parerea mea este ca atata este valorea lor, zero barat.
  • +18 (38 voturi)    
    tura a doua (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:16)

    tahomir [utilizator]

    Ba pana la demisia guvernului si scoaterea in afara legii a PSD.
    Aseara au mutat ei, acum mutam noi.
    • -12 (26 voturi)    
      Ultima oară când s-au scos partidele în afara ... (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:04)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Ultima oară când s-au scos partidele în afara legii nu a fost prea plăcut!

      Ai grijă la ce citești pe net! Comuniștii sunt cei care au scos partide în afara legii!

      Vrei să ne întoarcem la acele momente?
      • +8 (20 voturi)    
        PSD intra in istorie si nu mai iese (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:28)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Diseara venim sa va terminam o data pentru totdeauna.
      • +7 (19 voturi)    
        PSD e Grup Mafiot Organizat, nu e Partid (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:49)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Asa ca ai grija sa nu scoti capul la aer zilele astea.
      • +1 (1 vot)    
        Ai dreptate (Joi, 2 februarie 2017, 9:46)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Ai dreptate, daca am vorbi de un partid in adevaratul sens al cuvantului.

        Dar pana si colegii tai de infractiuni recunosc ca voi sunteti un Grup Infractional Organizat, nu un partid care merita sa existe.

        Plus, te rog sa remarci, nimeni nu are nimic cu persoane, ci organizatia asta criminala.
  • +23 (41 voturi)    
    pai daca nu protestam (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:17)

    evita15 [utilizator]

    ne dam acordul sa ne conduca penalii astia!!!

    Noi muncim ca prostii si ei sa fure cu milioanele!!!
    Sa ne tina in continuare in saracie, minciuna, dezinformare???
    Sa murim ca prostii prin spitale???
    Sa ne iasa copii inculti din scoli???
    Sa ne umileasca parintii si bunicii???
    Sa ne invrajbeasca unii impotriva altora???
    • -4 (8 voturi)    
      ce meserie ai? :-) (Miercuri, 1 februarie 2017, 21:00)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui evita15

      hai ca am glumit. :-)))
      stiu ca voi aveti grade si astea va sint arhisuficiente.
    • 0 (2 voturi)    
      Tii, cata ura! (Joi, 2 februarie 2017, 1:05)

      contest [anonim] i-a raspuns lui evita15

      Chestiuni cu cate trei semne de intrebare, uau!
      Se vede ca va iubiti plozii, sunteti in stare de orice act violent, de dragul lor si al bunicelor dv umilite. Succes!
    • +1 (1 vot)    
      Maidan?! (Joi, 2 februarie 2017, 1:17)

      contest [anonim] i-a raspuns lui evita15

      Boschetar?!
  • +18 (36 voturi)    
    Piata Universitatii Doi (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:18)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cu acesti borfasi bolsevici e singura solutie. Sau alegerile anticipate. S-au dovedit a fi niste hoti ordinari.
  • +30 (46 voturi)    
    Sa terminam ce-am inceput in '89 (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:19)

    Zimbru [utilizator]

    Este timpul sa eliminam definitiv neo-FSN-ul si sa revenim la democratie. Ei isi imagineaza ca daca au fost votati de 20% din alegatori au voie sa faca absolut ce vor, asa ar putea chiar sa ne trimita in Siberia in lagare. Acum ori niciodata trebuie sa ii maturam de la putere, si parlmentul si guvernul. Nu mai sunt legitimi pentru ca instaureaza dictatura.
    • +6 (20 voturi)    
      Cel mai bun comentariu, (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:12)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

      din toate timpurile. Sincer si fara nici o ironie. Scurt si la obiect. Am cautat mult pana l-am gasit. Nici eu nu vad alta solutie. Din 89 inmultirea acestor sobolani a fost problema grava a Romaniei. Astazi insasi aceasta plaga a provocat intoarcerea Romaniei in acelasi timp, unde am fost sacrificati ca lor sa le fie mai bine. Fie ca aceasta ironie a soartei sa ne calauzeasca spre alt drum, in care visele noastre ale tuturor romanilor sa prinda aripi. Si sa nu mai lasam pe nimeni, niciodata sa ne ucida viitorul.
    • +3 (17 voturi)    
      TOTAL DE ACORD ! (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:39)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

      Cineva ma intreba aici pe HOTNEWS ,daca am participat la revolutia din 1989 . Am participat si inca de la primele asasinate securiste ! PANA LA CAPAT ! Alaturi de copiii mei (un baiat si o fata ), pe atunci studenti . Aveam 48 de ani pe vremea aceea. Fiind arădeni,mama lor, sotia mea , m-a trimis cu limba de moarte sa-i aduc acasa ca sa -i... protejez ! Am ramas alaturi de ei si alaturi de ei sunt si azi. Ne-am convins unii pe altii ca nu e alta cale de urmat . SI AM RAMAS ! NU AU PLECAT DIN TARA ,DESI PUTEAU. NU AVEM PATALAMALE DE ”REVOLUTIONARI ”. Constiinta noastra e cea mai adevarata patalama si UNICA:.Acum o ora, nepoata mea din Timisoara m-a sunat la telefon , intrebandu-ma ce sa faca. Sa iasa la manaifestarile de strada alaturi de colegii ei studenti sau sa nu iasa. SA FII ALATURI DE EI ACUM IMEDIAT !-iam raspuns.
      Revolutia de la TIMISOARA nu s-a finalizat in toata tara. Greseli cu duiumul s-au produs intre timp.TIMPUL NU STA PE LOC ,iar realitatea vietii nu ramane batuta in cuie.Va fi mult mai greu de luptat acum.Timpul de a evalua greseli s-a epuizat.Nu mai este. Dar macar acum se cere cu adevarat ca ”elita culturala ” sa nu mai chibiteze ! Sa fiu bine inteles ! Un poet de talia lui LAMARTINE era prim ministrul revolutionarilor de la 1848. Impreuna cu el erau aproape toti cei precum el. Inclusiv ...monarhisti . Nu au stat pe de margini si nu au ...chibitat ( e dur si greu de suportat ce spun ,stiu )N-au ridicat turnuri de fildes. Nici nu le-a pasat ca-i va arata istoria cu degetul.Ceva asemanator se intampla si in RO acum. ”JOS COMUNISMUL” este sloganul pe care l-am folosit de nenumarate ori pe acest portal. Daca nu reusim acest lucru calea neo-imperialismului rusesc este dechisa prin RO si odata cu ea spre BALCANI si nu numai. RO de astazi este m,m, ca niciodata CHEIA EUROPEI.” EURASIA” ne va sdrobi altfel in maxilarele sale Eu unul.NU POT ACCEPTA , asa ceva. ”Silogismul slav” al lui BLAGA inseamna pt RO a fi sau a nu fi in... ”EUROPA.
      • -2 (2 voturi)    
        Europa e diferita (Koblenz!) (Joi, 2 februarie 2017, 1:16)

        contest [anonim] i-a raspuns lui solar

        de dvs!
        Franta, Germania vor Russia in Europa, Russia e pe placul FN & Co.
      • 0 (0 voturi)    
        Experienta mea e diferita (Joi, 2 februarie 2017, 3:39)

        Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui solar

        la revolutie tatal meu avea 35 de ani si l-am convins sa nu iasa sa fie impuscat
        asta pt ca eu aveam 11 ani si murise in bratele mel o dragonita pe care eu o iubeam colega de-a mea de la scoala,in centrul Clujului impuscata
        ambulanta a venit dupa 3 ore!

        si amu eu am 38 de ani
        si incerc sa nu fiu ca si Ceausescu
        desi eu am condus tara asta 22 de ani
        poate maine ma trezesc cu aia care is prosti si vor sa-mid ea in cap
        pt ca nu inteleg istoria
        da miliardele de morti is reale
        motivele nu sunt reale...
        ca la primul razboi mondial si ca la al doilea

        da ma bucur ca poetul Lamartine a fost prim minsitru
    • 0 (0 voturi)    
      Zimbru fals- (Joi, 2 februarie 2017, 1:11)

      contest [anonim] i-a raspuns lui Zimbru

      adevarat ?!
  • +22 (40 voturi)    
    e prea putin (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:24)

    bogdan1477 [utilizator]

    Cu retragerea ordonantelor nu rezolvam nimic. Trebuie presiune publica pina se ajunge la anticipate. Nu mai e cale de intors. Altfel, le retrag acum si le dau din nou peste 2 saptamini. Si iar le retrag, si iar le dau, pina se plictiseste lumea de iesit in strada. Trebuie sa iesim 100, 200, 500 de mii in strada, pina le bagam frica-n oase.
    • +11 (23 voturi)    
      daca marionetele astea nu intra la puscarie (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:52)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      pe vre-o 25 ani cu executare , vor face data viitoare si mai rau, ca-i duce mintea .
      Au mintea linistita. lor le sta capul numai la furturi.

      Poate declara Moliceanu razboi SUA, sa vina americanii sa ne ocupe si sa puna lucrurile la punct ca noi nu sintem in stare.
  • +20 (32 voturi)    
    Singura solutie pe care o mai vad acum (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:32)

    eleVenereCtions [utilizator]

    este caderea totala a guvernului. Cu oameni ca astia, e greu de crezut ca se mai poate rezolva ceva in mod pasnic.
  • +1 (15 voturi)    
    Simt o ura totala fata de Tordache, Daea, Dragnea, (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:59)

    MirceaIo [utilizator]

    Sunt sigur ca vom reusi!!! Sa nu-l uitam pe ministru agriculturii. Romania are nevoie de epurari totale.Dragnea e pui de militian. A distrus Teleormanul acum continua cu Romania.
    Nu cred ca am fost in aceasta viata atat de inveninat si frustrate ca acum. Un singur lucru ma poate vindeca. Iordache judecat public. Ce credeti ca merita acest pion al borfasilor din Romania! Revansa strazi trebuie sa fie cumplita. Fara mila pana la capat. "Cucurigu boieri mari dati punguta cu doi bani" Haideti in fiecare seara acasa la Iordache sa ii cantam!!!!Povestea spune ca a catigat binele!!!
  • -3 (13 voturi)    
    iesim azi, iesim maine ..... dar (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:00)

    mnicku [utilizator]

    problema e tot acolo si tot nerezolvata . Peste citeva luni intr-o alta marti o vor face si mai lata .

    Sistemul juridic e putred , e in cangrena totala .... chiar nici acum nu se vede?

    Da, codurile penale trebuie modificate astfel incit faptele de coruptie sa fie similare omorului si pedeapsa condamnare 25 ani cu EXECUTARE fara eliberare conditionata, ca nu-i pune nimeni sa fure.
    Daca nu se pot abtine sa-si taie mainile .
  • +2 (14 voturi)    
    proteste (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:04)

    EmilMihanta [anonim]

    ...eu as merge "la pachet", adica: retragerea ordonantelor si demisia guvernului, exact ca cea a guvernului Ponta :-)
  • +3 (17 voturi)    
    mike_the_hunter (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:05)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Ne vedem in piata Victoriei ,domnule Tapalaga.
    Mai vin cu inca 10 colegi si colege. Dupa ora 17,cai noi muncim si chiar gandim, nu furam ca PSD.

    M.
  • +2 (16 voturi)    
    in strada (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:08)

    rocj [utilizator]

    In Cluj a inceput lumea sa se mobilizeze. Nici nu vreau sa ma gandesc ce-o sa fie dupa ora 6.
    Asa incep revolutiile!
  • +5 (15 voturi)    
    Maine la Parlament o sa se intalneasca Dragnea (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:12)

    Susufler0 [utilizator]

    cu sefii de filiale ai PSD !

    E foarte posibil ca in disperare Dragnea sa le ceara sa organizeze contramanifestatii, ca sa ne provoace, sa provoace confruntari, dezordine si cine stie ce altceva. Toate cu scopul diversionist bine invatat de comunisti de a compromite protestele.

    Pt acest motiv trebuie OBLIGATORIU sa nu se dea curs provocarilor. Trebuie sa fim si sa ramanem pasnici !

    PS DAR HOTARATI !
  • +2 (8 voturi)    
    Nu cereti demiterea Guvernului (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:12)

    JustU [utilizator]

    "La protestele de astăzi şi din zilele următoare NU trebuie să cerem demisia Guvernului; demiterea lui va face imposibilă suspendarea Ordonanțelor de Urgență; un Guvern interimar nu poate da sau anula OUG-uri. Dacă vom cere doar căderea guvernului Grindeanu, îi vom face jocul lui Dragnea, care va beneficia direct de OUG.
    Trebuie să protestăm împotriva corupției în general şi să punem presiune pe guvern să anuleze ordonanța adoptată pe furiş aseară."- mesaj pe Facebook de la A.R.C.E.N- nu va lasati manipulati sa cereti caderea guvernului, mai sunt multi acolo de unde vin astia, sa faca ordine si apoi ii dam afara
    • +3 (15 voturi)    
      afara, afara , cu PSD din tara! (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:32)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui JustU

      cerem scoaterea in afara legii a PSD. Si sa-si ia si caricatura aia de guvern cand pleaca.
  • +3 (15 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:20)

    Porcurorul General [utilizator]

    Strada va face din pacate fas - opinia mea personala. Motivele sunt urmatoarele:

    1. Un electorat masochist: dupa ce ca indura saracia si care are ochi sa vada ca este o saracie indusa prin hotie, atunci cand are o unealta in mana (votul), il doare fix in basca. Si macar de ar fi basca pe cap dar nu e, e taman in cuier.

    2. Istoria: invatam in cartile de istorie cum romanii, cand intrau turcii si tatarii in tara, isi parjoleau satele, omorau animalele, otraveau fantanile si fugeau in munti si codri. Stiti ce se facea in alte parti ale lumii? Sa va spun: ziduri. Iar peste ziduri alte ziduri. Si peste ele alte ziduri. Acele ziduri azi sunt centrele urbane, poluri ale statorniciei, ale puterii. La noi numeri castelele pe degete iar din cetatea Sucevei se lua piatra sa sa isi faca oamenii case. Asadar sfarsim ca zeul Chronos: autodevorandu-ne.

    3. Este inadmisibil ca in aproape 3 decenii de la revolutie simpatia comunistoida sa creasca, sa se repete si, mai mult, sa li se dea putere tocmai celor care au fost pe val in tot acest rastimp. Da, numele partidului s-a schimbat. Si culoarea drapelului lor.

    4. Este doar o iluzie ca Romania s-a scapat de comunism in 1989. A fost o pura intelegere la nivel inalt intre Est si Vest, cu un Est slabit, macinat intern si mult prea mare. V-ati gandit ca Estul si Vestul e posibil sa se fi inteles altfel acum? Iar daca veti canta hora NATO si UE, e bine. Pe hartie asa e. Insa Polonia a fost taiata cu toporul in WW2 fara sa clipeasca nimeni. Si noua ni se va spune scurt ca e mai bine in Est si ca ar fi bine sa ne conformam. Tratatele sunt semnate doar pt a fi incalcate si nimeni nu ma va putea convinge (si sper sa nici nu fie nevoie) ca ne va sustine cineva in cazul unei invazii armate. Este insa improbabil intrucat economic ne pot pune pe butuci mai ieftin, mai rapid si mai eficient. Poate e un nou tip de razboi?!?

    5. Degeaba pui pe Titanic 400 de oameni sa dea apa afara cu galetile in timp ce 800 topaie iar 2800 nu fac nimic.
  • 0 (14 voturi)    
    eu cred ca votul a fost fraudat (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:21)

    pardalian [utilizator]

    am facut urmatorul experiment, pe care vi-l recomand: mi-am intrebat absolut toti prietenii daca au votat pesede. Iar amici mei la randul lor si-au intrebat si ei prietenii acelasi lucru. Rezultatul a fost zero. Daca luam in considerare ca rusii s-au amestecat in votul american, in Republica Moldova, in votul Brexit, de ce nu s-ar amesteca si in tarisoara nostra mica?! Nici macar nu le-ar fi greu.
    • +6 (8 voturi)    
      Irelevant (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:27)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      Si eu daca as face acelasi experiment ar iesi la fel. Explicatia este foarte simpla: in cercul tau de prieteni nu ai pe nimeni simpatizant PSD si nici prietenii tai nu au.

      Iti pot demonstra ca intr-un graf cu doua partitii, indiferent de cate noduri sunt si indiferent de gradul acelor noduri, ori de cate ori ai parcurge nodurile si laturile dintr-o partitie nu poti ajunge sa aprcurgi cealalta partitie.
      • +2 (6 voturi)    
        inteleg ce spui (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:59)

        pardalian [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

        dar: cred ca am acoperit o gama destul de larga de categorii sociale. Oameni de la tara, de la oras, corporatisti dar si electricieni, instalatori sau mecanici auto etc. Inclusiv varul meu, pesedist convins de pe vremea cand Boc i-a taiat pensia lui taica-su a votat cu altii decat psd. Si ca lucrator in IT de vreo 17 ani, stiu cat de usor se poate boicota un sistem IT, oricat de complex sau securizat este aceasta. Chiar ma gandesc sa fac un poll pe facebook si sa vad ce iese.
        Am citit multe articole despre neregulile de la vot. Postez aici unul despre alegerile locale. Care poate fi usor extrapolat si la alegerile parlamentare: https://republica.ro/zia-zi-fatuca-parerea-ta-ca-nu-furam-dar-vrem-sa-plecam-si-noi-acasa-am-fost-zinsider-la-alegeri-si-am
        • +6 (6 voturi)    
          Eu merg pe principiul entropiei (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:45)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

          Care spune ca ea niciodata nu scade intr-un sistem. Uitandu-ma la cati oameni inteligenti au plecat din tara (si putini au votat din ei pt ca le e greu iar autoritatile au facut greul cat de greu se poate) si uitandu-ma ca pt fiecare om destept si greu de manipulat exista 2 needucati usor de manipulat, nu sunt deloc surprins de rezultate. Din contra, apatia este in plina crestere din 1989.
    • +2 (8 voturi)    
      Din pacate (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:31)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      a fost cel mai "corect" vot de dupa revolutie (practic de aproape 90 de ani). Problema descrisa de tine se gaseste aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Selection_bias.
    • +1 (1 vot)    
      am i idee (Joi, 2 februarie 2017, 1:57)

      sorvas [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      ma mai uit la emisiunea "starea natiei/ zilei" si am vazut ca tipul obisnuieste ca la sfarsitul emisiunii sa dea un fragment scurt cu interviuri de la vax populi....voiam sa-i sugerez ca la sfarsitul interviurilor sa-i intrebe pe oamenii aia daca au votat....sunt tare curios ce procent din ei au votat... 70-80%.

      ei au votat dar nu stiu cum se numeste tara noastra :))

      https://www.youtube.com/watch?v=awwPcxmrxzU
  • 0 (10 voturi)    
    Domnule Tapalaga, continuare (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:24)

    Porcurorul General [utilizator]

    Sincer, va admir rabdarea. Si tot sincer, recunosc cu mana pe inima, eu nu o am. Si de asemenea recunosc, sunt deja intr-una din barcile de salvare. Viata mea este prea scurta pt a astepta inca 30 de ani ca sa se dezmeticeasca cineva in tara. Am obosit sa ii vad pe oameni redescoperind apa calda. Este o optiune personala pe care am luat-o si, in afara de un colac, nu am prea multe ce sa fac.
  • +3 (9 voturi)    
    Vremea e buna! (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:24)

    Astronautul [utilizator]

    Chiar daca pare infantila remarca, altfel protestezi la 8 grade decat la -8.

    Sper sa fie cat mai multi! Doamne ajuta!
  • -9 (17 voturi)    
    presa de propaganda (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:24)

    jvaljean13 [utilizator]

    Urmaream cu interes stirile pe care le dadeati si mi se pareau chear ok . De astazi am vazut ca sunteti un site de propaganda , impartial , care satisface dorinta unora .
    • +1 (5 voturi)    
      Impartial? (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:13)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui jvaljean13

      Adica termenul vine de la impartire? Da cu rest?
    • +4 (8 voturi)    
      Huooo! (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:25)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui jvaljean13

      Cum îndrăznesc să fie imparțiali? Toate ca toate, dar asta-i „chear” nasol.
    • +2 (6 voturi)    
      nu-ti convine? (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:32)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui jvaljean13

      hai pa!
  • 0 (4 voturi)    
    Enjoy it! :( (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:25)

    delavrancea [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=se3WsduMIKo
  • +4 (12 voturi)    
    O greva generala (Miercuri, 1 februarie 2017, 15:30)

    Ion2050 [anonim]

    a lucratorilor din multinationale e de ajuns. Munca lor mai sustine Romania. Daca dimineata pleaca coloanele spre centru ca in 22 decembrie 89 guvernul se evapora, iar PSD face ca PCR-ul. Va trebui totusi pregatit un elicopter.
    • +1 (7 voturi)    
      M-am gândit și eu la asta (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:03)

      SKBjull [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

      Plus că atunci când îi atingi pe străini la bani, devin mult mai atenți la doleanțele tale. Presiunea externă s-ar putea să fie mai aspră decât cea internă.
    • +2 (8 voturi)    
      Multinationalele (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:06)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

      Nu sunt aici pt ca sa faca acte de caritate ci profit. Cand o multinationala nu va lucra o luna de zile se carabaneste iar apoi oamenii vor ramane someri.

      Greva la o firma privata in masura in care nu esti membru de sindicat si greva nu e motivata de ceva care functioneaza defectuos in cadrul firmei se poate transforma foarte simplu legal in desfacerea contractului, fara preaviz (2 sau 3 zile lipsa nemotivat inseamna desfacerea automata a contractului de munca la firme private).

      Fireste ca un angajat poate demonstra si face greva cat doreste in timpul liber. Oamenii au credite de platit si nu cred ca ar trebui sa se hazardeze in decizii luate cu inima. Prefer in viata deciziile sa le iau cu portofelul si sa las inima pt dragoste.
    • +1 (7 voturi)    
      Super! o idee geniala (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:37)

      CristianG [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

      Sa vedem de unde mai iau bani hotii astia, pentru a-si finanta camarila.
  • 0 (10 voturi)    
    Demisia guvernului nu e cea mai buna solutie (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:26)

    Dan_Nemes [utilizator]

    De pe facebook de la Cristian Neagoe.

    "Chiar mă întrebam de dimineață de ce au modificat peste noapte textul Ordonanței de Urgență pentru schimbarea Codului Penal în așa fel încât ea să intre în vigoare abia după 10 zile, și nu imediat, cu efecte ireversibile, așa cum explica Liviu Avram.

    Mi-am răspuns după ce am citit o postare a lui Edmond Niculușcă și nu m-am putut abține să-mi dau o palmă peste cap. Planul șobolanilor ăstora e cu adevărat diabolic!

    În mod evident, Guvernul se aștepta la mișcări de stradă masive dacă dă ordonanțe pe șest, hoțește, în toiul nopții, mai ales după două duminici în care numărul protestatarilor s-a dublat, ajungând pe la 100.000. E posibil ca în seara asta să iasă și mai multă lume, chiar dacă e mijlocul săptămânii.

    Următoarea lor mutare e adevăratul ȘAH MAT: Grindeanu demisionează împreună cu întregul Guvern. O mare parte a lumii din stradă e mulțumită, consideră că are parte de o victorie, doar a strigat “DEMISIA!” și “Jos Guvernul!”, nu?

    Problema e că abia asta e marea înfrângere. Constituția face o distincție între acte de dispoziție și acte administrative ale unui Guvern. Printre actele de dispoziție se află și adoptarea sau retragerea Ordonanțelor de Urgență (art. 108). Un Guvern interimar, conform Constituției, are prerogative restrânse și nu poate acționa decât administrativ (art. 110)."


    Revin cu comment ca nu incape totul
    • +5 (13 voturi)    
      continuare (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:28)

      Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

      "Așadar:
      1) Guvernul își dă demisia
      2) Lumea din stradă e mulțumită și pleacă acasă
      3) Guvernul interimar nu poate retrage Ordonanța de Urgență, că ar fi neconstituțional. Deci legea fundamentală nu le permite, că ei ar fi vrut, dar uite, nu se mai poate!
      4) Chiar dacă lumea se prinde că a fost păcălită și rămâne în stradă, fanii PSD+ALDE și cei blocați cu telecomanda pe A3 și RTV vor urla: “Ce mai vreți? Ne-ați dat jos Guvernul, ați câștigat, marș acasă! La muncă, nu la proteste!”
      5) Avocatul Poporului se face că plouă, Curtea Constituțională e sesizată prea târziu, n-are timp să delibereze, trec cele 10 zile, OUG intră în vigoare și își face efectele instant
      6) PSD zice: “Păi, cum, n-am făcut noi dezbatere, consultări publice, ba v-am dat și 10 zile să contestați ordonanța? Totul pe lege, ca la carte! Respectați voința poporului exprimată legal prin vot!”
      7) Liviu Dragnea formează noul Guvern, acum că nu mai are nicio pată
      8) Președintele Klaus Iohannis este suspendat"
      • +5 (9 voturi)    
        Proteste trebuiesc facute masiv, indiferent (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:16)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        de faptul ca guvernul ar putea demisiona !

        Repet a nu stiu cata oara ! Poate cel mai bun articol din ultimele luni al lui Tapalaga a fost acela in care a explicat, dupa parerea mea, extrem de corect de ce bucurestenii si in general romanii trebuie sa protesteze impotriva ordonantelor de urgenta, chiar si daca acestea vor fi adoptate pana la urma de guvern.

        Arata Tapalaga foarte convingator ca si daca se intampla acest lucru, e bine ca PSD sa trebuiasca sa se erodeze, in lupta, sa se decredibilizeze, sa castige aceasta batalie cu cat mai multe pierderi, in asa fel incat in 2019 SA PIARDA RAZBOIUL !

        Iata de ce, nu exista alternativa la protest.

        Ciorbea nu va ataca OUG la Curte, sau (in mod expre) nu o va face in timp util !

        Demersul CSM, pornit astazi, nu poate conduce la declararea neconstitutionalitatii OUG-urilor de catre CCR, pt simplul motiv ca cererea nu poate avea acest obiect !

        Si atunci nu ne ramane decat sa protestam. Daca in urma protestelor Guvernul retrage OUG-ul e ok. Daca isi da demisia, e ok , pt ca nu si-o da de forma cum ar putea crede unii. Daca cumva se ajunge la alegeri anticipate, poate fi o sansa sa nu se mai intoarca la putere PSD si ALDE iar noua putere sa refaca legislatia anticoruptie PT VIITOR , asta insemnand prezervarea rolului DNA, al unei justitii independente, salvarea statului de drept in Romania.

        PS. Cat priveste penalii ce ar ramane scapati, asta e. Vor fi prinsi cu altele !

        PPS. Consider ca lupta pt apararea justitiei si -implicit-a statului de drept trebuie sa continue, independent de calculele si victoriile de etapa pe care si le-ar face, respectiv le-ar obtine PSD !

        PPPS. TREBUIE SA PROTESTAM MASIV IN STRADA IN TOATA ROMANIA.
      • 0 (4 voturi)    
        Am cititi si eu (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:58)

        salex [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        pe FB acest scenariu... nu stiu ce sa zic, pare prea stufos. Oricum demisia guvernului nu ne ajuta cu nimic, este si ceea ce-si doreste Dragnea.
        trebuie sa ne concentram pe ABROGAREA ordonantei! Abrogare, asta trebuie sa fie cuvantul de ordine.
      • 0 (4 voturi)    
        la fel de plauzibil (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:01)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        Tot mai multi sobolani parasesc grupul infractional numit PSD. Membrii onesti (sunt?) se revolta. Dracnea ia suturi in c...
  • -5 (15 voturi)    
    si daca iesim si NOI? (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:31)

    xanti [utilizator]

    Ce spuneti de o paruiala parte in parte .
    Si bugetarii au dinti si unghii si pumni daca e nevoie.
    • +3 (7 voturi)    
      o idee excelenta (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:50)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      rezultatul va fi ca data viitoare veti fi mult mai putini la vot ceea ce ne va aduce o dubla satisfactie
    • +6 (10 voturi)    
      Sobolanii in general stau ascunsi si nu ies (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:50)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      in calea oamenilor, mai ales cand oamenii sunt in numar mare !
    • +1 (7 voturi)    
      problema (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:00)

      CosminGeorge [anonim] i-a raspuns lui xanti

      e ca noi va sustinem si nu invers,asa ca ciocu mic caci noi vrem doar stat de drept.
    • +1 (7 voturi)    
      Pacat (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:51)

      acidacetilsalicilic [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Daca doar atat ai inteles....
    • -2 (4 voturi)    
      Ce nu inteleg (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:44)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Este bugetar = pro gratiere?

      Cat despre invitatia la in sabii sa ne taiam, in ciorapi sa ne mirosim care e mai barbat, fii sincer: atat ii duce mintea pe bugetari sau, e vorba de o submultime a bugetarilor, doar pe tine?
    • -1 (5 voturi)    
      pai, iesiti! ;) (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:55)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      De data asta, lumea e pregatita - ba chiar dupa f. multe scenarii,inclusiv cu provocari, inclusiv cu "sah la rege" :P
    • +1 (7 voturi)    
      ciocu mic (Miercuri, 1 februarie 2017, 19:06)

      Gaby51 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Care voi? Ia fa socoteala ce fel de oameni v-au votat. Aia nu ies, asteapta pomanile, nu i-ati vazut rupandu-si hainele la placinte, vaucere, etc.?
      • 0 (0 voturi)    
        nu le da idei (Joi, 2 februarie 2017, 13:23)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Gaby51

        il vezi pe dragnea ca anunta reduceri la tigai diseara in fata la guvern !
    • 0 (0 voturi)    
      te crezi bugetar? (Joi, 2 februarie 2017, 13:21)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      esti un biet postac , maine cand se schimba directia stapanului tau ai zburat de nu te vezi!
  • +1 (3 voturi)    
    Analistul lui peste (Miercuri, 1 februarie 2017, 16:45)

    satanae [utilizator]

    Activistii din ziua de azi nu vad niciodata ce e in fata nasului lor. Oare cit de aerian poti sa fii incit sa crezi ca, dupa ce baietii si-au asumat atittea riscuri, numai ca sa iasa ordonanta asta, acum o sa dea inapoi si o sa le retraga? Ca o sa iasa multa lume in strada, le-a fost clar de la bun inceput, mai ales dupa ultimele doua saptamini, dar asta nu i-a impiedicat deloc sa o comita, pina la urma. Stiau foarte bine ca au mult de pierdut de pe urma manevrei si tot au facut-o, pentru ca si-au zis ca merita. Si acum sa dea inapoi, dupa ce s-au umplut deja de rahat, si asta ca sa ce? Ca le e frica de multime, e limpede de multa vreme, dar se vede treaba ca si-au adunat curajul si au acceptat tot ce se va intimpla in continuare, numai sa se termine cu amenintarea puscariei.
    In consecinta, cine isi inchipuie ca este posibil ca guvernul asta va retrage in vreun fel ordonanta, viseaza cai verzi pe pereti. Nu se va intimpla, ordonanta va ramine in vigoare si maximul ce mai poate fi cistigat va fi demisia guvernului, dupa ce vor trece cele zece zile, si eventual fortarea organizarii altor alegeri, care acum s-ar putea sa aiba un alt rezultat, atita timp cit este scandalul inca proaspat. Altceva nu ar trebui sa-si doreasca nimeni, ca baietii n-o sa dea inapoi nici morti.
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:16)

    a.nonim [utilizator]

    Ora 18: "Urmeaza statia Piata Victoriei. Capat de line."
  • -2 (4 voturi)    
    PROTESTATARI (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:45)

    A310 [utilizator]

    I wish that to stay there forever .
    • +1 (1 vot)    
      Crezi (Joi, 2 februarie 2017, 0:25)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Ca pari mai inteligent daca te exprimi in tr-o engleza de balta? Stim cu totii de pe hn de partea cui esti, a.
    • 0 (0 voturi)    
      Oh, I wish you were here (Joi, 2 februarie 2017, 8:21)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Asa era melodia. Vezi ca that si they nu e chiar acelasi lucru, chiar daca se scrie la fel.
  • +1 (5 voturi)    
    Negociere ? (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:11)

    revolution2017 [utilizator]

    Guvernul si-a lasat cele 10 zile pentru a-si negocia sederea pentru moment ! Sa cerem anularea Ordonantei ca prim punct
  • -3 (5 voturi)    
    Nu se retrage nici o ordonanta... (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:17)

    ihateyou [utilizator]

    Nu mai delirati! ...:)) Ati votat vreunul din voi pe PSD sau pe ALDE? NU? Atunci ce drept credeti voi ca aveti sa le cereti ceva ... orice? ...:))

    Iohannis, CSM, Parchetele, SRI ... sa-si vada de treaba ... ei nu sunt organisme legislative ... ele nu fac legislatie, doar o aplica! ...:))

    Unde scrie ... ca 'numai basistii se pot atinge de codul penal'? ...:))
  • +3 (5 voturi)    
    suntem in dictatura (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:22)

    nedumeritul [utilizator]

    functionarul va executa ordinele primite telefonic fara teama ca va pati vreodata ceva.Dictatura in toata puterea cuvantului....Si pana acum multe normative erau confidentiale sau secrete dar acum daca le incalca, nici macar nu pot fi cercetati.....
  • +3 (7 voturi)    
    psd e cancer (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:29)

    thord [utilizator]

    tratament: extirpare si radioterapie
  • +1 (5 voturi)    
    Noi sau ei (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:31)

    puiu54 [utilizator]

    Problema e mult mai simpla. Din1990 pana acum e o lupta surda cu acesti hoti care profita de orice neatentie sa te fure. Ori noi ori ei. Nu exista cale de mijloc. Hotii conduc prostii voteaza. E nevoie de o greva fiscala. Fara bani o sa fuga ca sobolanii.
  • +1 (5 voturi)    
    ???? (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:39)

    nedumeritul [utilizator]

    ei fac legile, ei fac normativele, ei le aplica, ei le incalca.Faceau acest lucru cand erau in clasa a doua.
    Acum au trecut in clasa a treia. Adica pentru ca sa nu le incalce le schimba si le aplica chiar daca sunt pe invers fata de cele vechi.
    Nici regele Cioaba nu ar face asa ceva . Ar fi sub demnitatea lui.....
  • -2 (6 voturi)    
    si daca o retrage, CE? >:( (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:58)

    Codruta N [utilizator]

    A fost deja publicata in Monitor... deci deja produce efecte!! >:(
    Ar trebui gasit altceva...
  • 0 (4 voturi)    
    Protest pe durata nedeterminata (Miercuri, 1 februarie 2017, 19:16)

    mmagic [utilizator]

    Pentru o asemenea lege si maniera in care a fost data pe ascuns, fara sa ca PSD sa fii spus vreodata in campanie ce va face, a promis doar salarii mai mari, nu trebuie uitat ca nu e o lege cu un impact oarecare, redus ci una cu mare impact national si international. Trebuie protest pe durata nedeterminata pana se abroga. O luna, doua luni, un an.

    O asemenea lege ne face de rusine in fata lumii intregi ca sa incurajam coruptia si hotia prin lege, total inadmisibil.

    Si pana la urma cine i-a votat pe PSD? 18% din populatia cu drept de vot, caci doar 40% din votanti au fost la vot, din care 40% au votat PSD si au fost mintiti.
    • -2 (4 voturi)    
      si restul... (Miercuri, 1 februarie 2017, 20:00)

      emma24 [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

      adoratorilor PNL-USR unde erau de nu au iesit la vot? Sau ei stiu doar sa faca pe vitejii dupa?
  • +4 (6 voturi)    
    Haita A3 nu mai face haz (Miercuri, 1 februarie 2017, 20:13)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Aseara haita A3 se hlizea si se amuza pe seama protestatarilor. Asta seara insa nu le mai arde de hlizeala, sunt chiar speriati.
  • +2 (4 voturi)    
    RO nu-i PSDragnea ??? (Miercuri, 1 februarie 2017, 20:36)

    Plagarus [utilizator]

    Membrii CSM au votat cu unanimitate sesizarea CCR pentru un conflict între puteri în cazul adoptării OUG !
  • +1 (1 vot)    
    cine da in judecata PSD? (Joi, 2 februarie 2017, 2:59)

    Coco Whistle [utilizator]

    chiar nu putem sa-i scoatem in afara legii? pe ei si pe membrii lor si pe copiii si rudele lor? pe 27 ani?
  • 0 (0 voturi)    
    De ce sa mai merg la miting? (Joi, 2 februarie 2017, 14:47)

    Marian BogdanDuculescu [anonim]

    Am fost ieri in Piata Victoriei. Am fost singur, nu am strigat lozinci, am vrut sa stau in liniste in fata Guvernului si s-a arat ca imi pasa. Si voi mai merge. Nu am fost nici pentru democratie, nici pentru independenta justitiei , nici pentru viitorul fiului meu (notiuni abstracte sau invaluite in ceata viitorului), nici pentru greoiul nostru presedintele, nici pentru caderea guvernului sau impotriva deturnarii votului popular, nici impotriva smecheriilor ordinare ale lui Dragnea, nici impotriva PSD-ului care sta alaturi de conducerea sa corupta indiferent ce fac acestia, nici pentru cei pe care i-am votat in sila la 11 decembrie, nici pentru sustinerea DNA-ului sau al “structurilor”, nici pentru orice altceva s-a vehiculat in spatiul public. Nu. M-am dus pentru mine. Am vrut sa ma pot privi in ochi in dimineata aceasta, am vrut sa ma simt om si liber. M-am privit atent in oglinda in aceasta dimineata, da sunt inca aici, inca ma pot vedea. Am mai primit doua cadouri nesperate aseara. La plecare, dupa 3 ore de frig surd, am trecut prin dopul de oameni de la capatul Bulevardului Lascar Catargiu, apoi am mers pe jos pe bulevard pana la Piata Romana. Am vazut atat de multi oameni tineri, cativa in varsta, bravo lor, atat de liberi si frumosi care iesisera la plimbarea de seara in liniste doar pentru ca si ei vroiau sa ramane oameni. Magic. Ajuns acasa, inghetat si amortit, fiul meu a venit sa ma intrebe ce i-am adus. Cum sa-i explicit micului om de patru ani cum e cu democratia, separatia puterilor in stat, ca uneori trebuie sa lupti pentru ceea ce conteaza in viata? Mi-a venit din senin raspunsul. “O gura de aer proaspat.” Surprinzator, sau nu, s-a uitat atent la mine, a inchis ochii cu sensul ca a inteles si a plecat sa se joaca cu locomotiva Thomas, sau Spencer, nu sunt sigur. Vreti si voi sa aveti parte de asemenea momente in vietile voaste? Nici o alta intrebare.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri