Puricele PNL

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 12 aprilie 2016, 20:38 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
"Noi nu mai suntem in criza, suntem in haos", a rezumat un liberal situatia din partid dupa ce Marian Munteanu a ajuns candidatul PNL la primaria Capitalei. Cum a aterizat propunerea pe masa partidului este un  mister in sine. Anuntul formal l-a facut marti, in fata partidului Catalin Predoiu, in calitate de sef al filialei Bucuresti. Dar in mintea cui s-a nascut oare grandiosul proiect de a-l vinde pe candidatul  lui Magureanu la presedintie drept un "produs civic" bun pentru Bucuresti? Cine l-a gasit pe acest Dan Puric neterminat si l-a varat pe gatul liberalilor?

Cum de l-au inghitit toti fara sa regurgiteze in secunda doi? Ce o fi fost in capul lor? A treia propunere a liberalilor, dupa Busoi si Orban, este un delir mistico-nationalist, cu substrat antioccidental, de inspiratie legionara, nascut in spuma tulbure a anilor 90.

Adoptat in tinerete de adeptii nationalismului primiv si neolegionar, de Ion Coja si alti etnocentristi feroce, de defunctul PUNR iar mai tarziu de securistii din vechea generatie, Marian Munteanu a renascut la inceputul anului in studioul lui Rares Bogdan de la Realitatea TV, cu o noua margica tricolora de vanzare in talciocul ideilor second-hand: Grupul pentru Romania.

Inca din ziua lansarii, Munteanu a dezgropat securea de care a scapat in timpul mineradelor din iunie 90: "Este limpede că este nevoie de altceva. Asta este concluzia mea. Convingerea mea este că este nevoie de o mobilizare de dimensiuni insurecţionale. Nu este nevoie doar de o intervenţie civică, ci şi de o insurecţie civică. Altfel acest sistem nu poate fi dislocat. Este un sistem profund corupt care nu poate fi învins".

Apologia "insurectiei civice" (ce-o fi insemnand ea) au determinat toate site-urile neo-legionare sa-i aplaude frenetic intrarea in scena, mai ales ca Munteanu vorbeste pe limba lor: "Romanii sunt victimele unui razboi psihologic. Mai bine mergeti la biserica si aprindeti o lumanare". Nu-i de mirare ca lui Dan Puric i-au sticlit ochii, exprimandu-si dorinta de a adera si el la Grupul pentru Romania. Cine citeste proclamatia Aliantei Noastre - Romania, poate jura ca e mana lui Puric.  

De-a dreptul ingrijorator ar fi ca presedintele Iohannis sa fi girat dezgroparea acestor demoni din trecutul tenebros al Romaniei. Am crezut intr-o vreme ca am scapat totusi de toxinele fostei Securitati si de influenta lor nociva in societatea romaneasca. A defila astazi cu un personaj atat de prafuit si dubios anunta dorinta liberalilor de a tine Romania in bezna ignorantei si exprima infinit dispret fata de ideea de evolutie. Marian Munteanu a fost in anii 90 un simbol al liberatii, dar s-a transformat in cativa ani intr-un simbol al tradarii tuturor valorilor pentru care era sa-si piarda viata.  

Liberalii au facut luni seara o vizita la Cotroceni, au mers si azi la consultarile oficiale. Greu de crezut ca presedintele n-a avut nici un cuvant de spus. Dar presedintelui ii vin cuvintele ceva mai greu, asa ca s-ar putea ca ele sa fi fost inspirate de altcineva. Cine iubeste Romania la fel de tare ca Marian Munteanu si Dan Puric, altfel pacienti permanenti in saloanele tricolore de la Realitatea TV? Ati ghicit, ei sunt, Rares Bogdan si Cosmin Gusa. Patriotul de serviciu are o buna relatie cu Cotroceniul, dar si cu seful SRI, Eduard Helvig.

Printre aceste nume cred ca trebuie cautati autorii loviturii de gratie pe care PNL si-a administrat-o singur, in ziua de marti, 12 aprilie. Acest tip de candidat merge cel mult in comunitatile traditionaliste si ultra-conservatoare, dar in nici un caz intr-o Capitala ceva mai liberala in atitudine, intr-o Romanie orientata spre Vest, nu inchisa in ea insasi.  

Marian Munteanu - candidat la primaria Bucurestiului reprezinta o rusine pentru un partid care se pretinde liberal, mai ales ca vine dupa alte doua rateuri istorice. Busoi a fost impus artificial de amicul sau de la SRI, Eduard Helvig si s-a retras, Orban s-a predat dupa ce procurorii l-au acuzat ca cerut bani in campanie ca sa plateasca doua televiziuni. Cam asa s-a scris, la alegerile locale din 2016, falimentul unui partid. Aceste erori flagrante sunt ori semnele unui odios blat cu PSD, dorit atat de mult de Petrache si Atanasiu, ori asistam la spectacolul prostiei politice in stare pura.

Atat mai are de oferit un partid ramas fara cap, fara oameni, fara directie si fara strategie: copia nereusita a lui Dan Puric.


Citeste mai multe despre   









38741 vizualizari
  • +41 (61 voturi)    
    conducere incompetenta (Marţi, 12 aprilie 2016, 20:58)

    Mihai-G [utilizator]

    Sunt idioti. Zau. Ce poti sa mai zici? Niste politicieni inteligenti s-ar fi gandit de multe ori pe cine pun in fata. Ar fi facut analize, sondaje, ar fi actionat profesionist.

    Astia de la PNL se pare ca nu. E clar ca nu inteleg mai deloc ce inseamna societate civila, ce e acceptabil si ce nu, care e profilul votantilor lor bucuresteni.

    Niste incompetenti. Sper sa fie maturati cat mai degraba din fruntea partidului.
    • +31 (39 voturi)    
      ... (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:04)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

      Sau poate e primul pe care l-au gasit in stare sa treaca un screening DNA.
    • +25 (33 voturi)    
      liberalii de rând ce fac? de ce nu se revoltă? (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:37)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

      Poate s-or găsi unii prin PNL cu capul pe umeri să salveze pe ultima sută partidul de la alunecarea spre extremisme. Refuz să cred că-s așa incompetenți să se lase duși de un personaj dubios, securist, ultranaționalist. N-or fi toți liberalii fanii lui Rareș Bogdan!
    • +3 (31 voturi)    
      @ Mihai G. Va rog, (Marţi, 12 aprilie 2016, 22:48)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

      ziceti dvs. un nume, cineva care sa fi fost "pus in fata" si care sa aiba capacitatea de a o invinge pe Catafirea, impinsa in fata de ciuma pesedista sprijinita de haita de la L3. Vreau sa aud un nume, nu doar negatii.
      • -7 (15 voturi)    
        M.Munteanu (Miercuri, 13 aprilie 2016, 9:14)

        MariaStoian1 [anonim] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        @Mihai: Asa-i: Sa dea , Dl Tapalaga o SOLUTIE, nu doar VORBE GOALE (PNL, partid "fara cap", etc.) PSD ce "cap" are ? Dl Dragnea, penalul ?
      • +12 (22 voturi)    
        Exista solutie! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 9:23)

        Constantin3 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Exista cineva care sprijinit o putea invinge pe D-na Firea Pandele.
        Se numeste Nicusor Dan.
        Insa in realitate PNL-ul imi face impresia ca are un ,,blat,, cu PSD-ul si anume interesul oamenilor de afaceri in primaria capitalei, indiferent de apartenenta la un partid sau altul.
        Probabil se considera ca Nicusor Dan este greu manipulabil datorita notorietatii si actiunilor sale.
        In concluzie PNL-ul nu doreste sa castige ,,neaparat,, primaria capitalei si evident nu o va castiga!
        Poate totusi DNA-ul ne va face o surpriza...
        • -3 (11 voturi)    
          d-le tapalaga (Miercuri, 13 aprilie 2016, 13:54)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Constantin3

          Rares Bogdan si Realitatea tv au cel mai bun discurs anti pesede. Matale le amesteci pe toate incepand cu presedintele Iohannis, directorul Hellvig si "patriotul de serviciu".
          In ceea ce-l priveste pe MM vom vedea ce va face in timpul viitor. E prea devreme sa ne pronuntam...
    • 0 (40 voturi)    
      Hotnews / social-progressivism (Marţi, 12 aprilie 2016, 22:50)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

      Nu cunosc bine persoana, sunt nascut dupa 90, dar cert e ca pentru Hotnews exista o pozitionare clara pe teme sociale nu chiar de "dreapta".

      La articolul de azi despre legile din NC comentariile sunt inchise. De ce? http://www.hotnews.ro/stiri-magazin-20931144-foto-cum-prostesteaza-unul-dintre-cele-mai-cunoscute-site-uri-porno-fata-legii-discriminatorii-formulate-adresa-transsexualilor-promulgata-recent-carolina-nord.htm

      Oare nu prea e convenabila parerea cititorilor pe aceste teme, cum s-a manifestat la un alt articol similar? http://www.hotnews.ro/stiri-magazin-20851430-primarul-new-york-ului-dat-ordin-pentru-permiterea-utilizarii-grupurilor-sanitare-publice-baza-identitatii-gen.htm

      Din ce citesc, ideile respectivului se regasesc in ceea ce se numeste "social conservatism", o ideologie de dreapta.

      "Social conservatism is a political ideology that focuses on the preservation of what are seen as traditional values. The accepted goals and ideologies related to preserving traditions and morality often vary from group to group within social conservatism. Thus, there are really no policies or positions that could be considered universal among social conservatives. There are, however, a number of general principles to which at least a majority of social conservatives adhere, such as support for traditional family values."

      Insa, Hotnews pare sa aiba o pozitionare de stanga pe aceste teme sociale, urmand cealalta ideologie: "social progressivism". Asta este o observatie banala, vazand pozitionarea dar mai ales limbajul adoptat. In articolul cu, comentariile inchise. Respectiv, legile de bun simt promulgate de dreapta conservatoare americana, care sunt "discriminatorii" in ochii hotnews.

      Hotnews, deschideti comentariile?
      • +7 (29 voturi)    
        Nu (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:46)

        agentia_cagebista [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Si motivul e simplu ... HN intelege ce tip de oameni ar comenta pe acele articole, iar discriminarea este interzisa prin lege.
        Acum sa nu crezi ca ii intereseaza prea tare sau ca sunt progresivi dar gazduirea comentariilor cu caracter discriminatoriu este de asemenea interzisa prin lege.
        Dar daca esti interesat sa comentezi la acele articole vezi poate mai sunt niste corturi pe undeva ...
        • +3 (7 voturi)    
          o fi (Miercuri, 13 aprilie 2016, 8:13)

          nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui agentia_cagebista

          dar am mari dubii legate de cum e interpretat rasismul. am scris intr-un articol ca personal sunt satul sa tot aud de holocaust la fiecare 2 pasi iar comentariile au fost sterse in cateva ore. cu toate ca nu sunt rasist si nu m-am exprimat deloc ca un rasist, din contra, am mentionat ca admir evreii pana la urma simplul fapt ca m-am luat de insistenta cu care ne e bagat pe gat holocaustul se pare ca e rasism. asa ca nu stiu daca e tocmai ok interpretat rasismul. oricum, nu prea conteaza, sunt doar niste pareri personale, nu tin mortis sa fie publicate.
        • +1 (5 voturi)    
          Mișto (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:15)

          reiand [utilizator] i-a raspuns lui agentia_cagebista

          E mișto când începi să interzici dreptul la liberă exprimare celor care nu sunt "tipul de oameni" care îți plac ție, și apoi tot tu strigi "discriminare".
          • 0 (2 voturi)    
            E cam asa ... (Miercuri, 13 aprilie 2016, 18:46)

            agentia_cagebista [utilizator] i-a raspuns lui reiand

            libertate absoluta nu se poate (exemplu: libertatea de a avea sclavi implica lipsa libertatii sclavilor). Deci esti liber sa actionezi si sa iti exprimi parerea atata timp cat prin actiunile tale si prin vorbe nu atingi libertatea altora chiar daca nu esti de acord cu ei.

            Ia partea buna a lucrurilor: daca nimeni nu are dreptul sa se bage in dormitorul homosexualilor si sa'si dea cu parerea inseamna ca nimeni nu are dreptul sa se bage in dormitorul tau si sa'si dea cu parerea.
        • +1 (1 vot)    
          Ipoteza cade (Joi, 14 aprilie 2016, 0:18)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui agentia_cagebista

          Ipoteza dvs. cade pentru simplu fapt ca TOATE comentariile postate pe hotnews sunt filtrate, conform mesajului afisat dupa trimiterea lor.

          Deci nu e necesar sa blochezi intreg sistemul de comentarii pentru 2-3 sau mai multe care trec limita decentei si a bunului simt. Le blochezi doar pe cele necorespunzatoare. Nu cred ca se pot considera descriminatorii pareri exprimate contrar dar cu respectul cuvenit.

          Deci, blocare comentariilor nu este motivata absolut deloc.
      • -1 (9 voturi)    
        stanga sus (Miercuri, 13 aprilie 2016, 1:18)

        giigi [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        linkul "contacteaza-ne"?...

        acum sincer, cat de probabil e sa citeasca cineva din redactie postul tau? sau ai postat aici doar ca sa faci activism?
  • +9 (35 voturi)    
    Daca Munteanu ar fi vadit in ultimii ani o cat (Marţi, 12 aprilie 2016, 20:59)

    Susufler0 [utilizator]

    de mica preocupare pt Bucuresti, zau daca ma deranjau- cum le spui tu- "delirurile lui mistice". Le-asi fi luat ca pe niste hobiuri ale unui primar care, dupa atata munca in folosul urbei mai trebuie sa se si destinda cu ceva. Dar cat timp MM a aparut din neant , "dupa 20 de ani" si a acceptat intr-o clipita sa candideze pt primarie, ceva e dubios.
    PS. De cand s-a rostogolit stirea asta cu Munteanu candidatul PNL la Primaria capitalei, un gand nu-mi da pace : daca MM castiga Primaria, inainte de 31 decembrie 2017, are dosar pt coruptie la DNA.
    • +1 (17 voturi)    
      secu magureanu si varanu (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      vor sa predea shtafeta, insa nu reushesc, cracanatul este sleit de resurse, P$D urmeaza sa fie radiat din Romania, idem penele, secu lucreaza..insa Strada va lucra..ii va taxidermia !
  • +16 (36 voturi)    
    Deja vu (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:00)

    M.aura [utilizator]

    Schimbarea rapida candidatului PNL la PG seamana foarte bine cu rocada surpriza Antonescu-Iohannis si cu fuziunea peste noapte PNL-PDL. E clar ca acestea au fost miscari impuse din afara PNL, controlul deciziilor nu mai e la pnl-isti. In aceeasi situatie e si PSD&UNPR. Deciziile politice nu mai apartin celor alesi de electorat, ci unor NUMITI ce nu pot fi controlati. Democratia romaneasca a luat o pauza.

    Cuvinte cheie: Magureanu, Helvig.
  • +7 (29 voturi)    
    Ati spus tot! (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:04)

    mcv [utilizator]

    Sa nu aveti nicio indoiala in privinta celui care l-a plasat pe acest individ, liberalilor. Evident, presedintele-turist. Si la fel de evident este faptul ca "aprecierea oportunitatii" vararii lui in curtea penelistilor a fost facuta de catre SRI-Iohannis in "buna intelegere" cu Bogdan-Gusa.
    Asta-i Romania altfel, promisa de Iohannis!
    Omul asta, daca ii permitem sa-si incheie mandatul, NE INGROAPA. Pe toti! Si de tot!
    • +4 (16 voturi)    
      in decembrie 2016 il vom demite (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Important este ca Parlamentul sa intelega asta !
    • +3 (11 voturi)    
      dle cristoiu, dumneavoastra sunteti? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 1:18)

      StefanB52 [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      binomul si aici?
  • +37 (43 voturi)    
    Cam de prin 1991 încoace.. (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:07)

    zet [utilizator]

    PNL au fost idioți, a făcut niște gesturi care au lăsat pe toată lumea cu gura căscată. Mai ține minte cineva că PNL l-a propus la președinția României pe regele Mihai? :)) Sau alianța cu PSD (se numea FDSN pe atunci) de prin 92, cu miniștri în guvern (deci marele luptător anti iliescu se aliază cu iliescu pentru câteva firmituri). Sau alianța Tăriceanu PSD din 2004-2008, înființarea USL (numai pentru prostia asta și PNL ar merita disoluția, cum să te aliezi cu Ponta? trebuie să fii ceva mai prost ca o meduză), etc etc. PNL merită să dispară, este un partid de retardați politic.
    • +14 (20 voturi)    
      campeanu s a pupat cu nea nelu (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:45)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Cuptor de la PUNR cu meleshcanu, si otrepele F$N, si P$D ne vand la Mujicia !
  • +4 (8 voturi)    
    "noi sintem in rahat" (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:08)

    IancuJianu [utilizator]

    asa trebuia sa afirme respectivul, ca-i mai aproape de adevar.
  • +20 (32 voturi)    
    Niste ageamii aroganti! Asta sunt "PNL" (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:15)

    Maniu [utilizator]

    care PNL? Nu le e rusine obrazului (dar se face confuzie la cat sunt de grasi cu alte parti) sa sfideze pe bucurestenii care stiu prea bine cum a curs traseul acestui personaj. Ei cred ca mai sint in anii de glorie ai deceniului 90 cind ne-au putut baga pe git un Halaicu, un Lis, toate japitele - cand aveau de la noi carte blanche! Hai Nicusor Dan! Iesi tare in fata studentilor! Tinerii te vor sustine!
    • -8 (26 voturi)    
      Din cate am inteles, (Marţi, 12 aprilie 2016, 22:55)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      acest Nicusor Dan a pus niste conditii inacceptabile pentru a fi de acord sa devina candidatul PNL.
      • +14 (26 voturi)    
        de fapt, era invers ;) (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:25)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        PNL i-a pus lui ND niste conditii inacceptabile, pentru a-l sprijini ;)
      • +13 (17 voturi)    
        Nu, Nicusor n-ar fi fost niciodata candidatul PNL (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:40)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Daca ar fi acceptat asta, in loc de 18% ar fi ajuns la 5%. Probabil conditiile alea inacceptabile ar fi fost sa fie sustinut de PNL fara conditii. Foarte inacceptabil :).
        • +1 (3 voturi)    
          dar accepta binomul U$Lam (Miercuri, 13 aprilie 2016, 13:25)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          adica P$D+penele
  • +5 (13 voturi)    
    Serviciile in politica (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:15)

    M.aura [utilizator]

    "Legea nu interzice fostilor sefi ai serviciilor de informatii sa intre in politica dupa ce au renuntat la conducerea respectivelor institutii. Radu Timofte, Gheorghe Fulga, Virgil Ardelean s-ar putea inscrie, oricand, intr-un partid politic, dupa modelul lui Virgil Magureanu, care, la nici un an de la parasirea sefiei SRI, in 1997, se inscria in "Partidul Noua Romanie". Succesul in politica pentru Magureanu a venit dupa ce partidul sau a fuzionat cu PD condus de Traian Basescu, unii dintre cei care i-au stat alaturi fostului sef al SRI fiind acum onorabili democrati, gestionari ai guvernarii."(3 august 2006)

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2006-08-03/serviciile-in-politica.html
    • 0 (0 voturi)    
      Radu Timofte (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:45)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      S-a inscris deja pe lista celor drepti. Inca din 2009.
      O fi ajuns deja presedinte de partid sau ceva...
  • -8 (36 voturi)    
    Delir mistico-nationalist? (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:16)

    area51rmc [utilizator]

    D-le Tapalaga, citindu-ti articolele, am senzatia uneori ca singurul mesaj pe care doresti sa il transmiti e acela de a distruge ... orice nu-ti place dumitale. N-am nici un dubiu ca sunteti profund cuprins de misticismul marxist, radical proletar, sustinand o forma de sistem social in care statul exista de la statul pe scaun pana la statul degeaba. Sunt convins ca intelegi ca statul nu este decat o forma de organizare a unei populatii de pe un anumit teritoriu, insa apologia statului inainte fiintelor care il asuma ca forma de organizare este ceva grotesc. Cam asta vrea sa insemne ce spune "Proclamatia" lui Munteanu atunci cand afirma ideea "restaurarii drepturilor patrimoniale ale cetatenilor romani cu privire la teritoriul national" (duoa cum observi este folosita notiunea de cetatean roman - care poate fi etnic roman, chinez, paistanez, evreu, rom, ungur, aroman etc).
    Apoi, daca ati fi avut curiozitatea sa cititi "Insemnari de la Jilava", ati fi aflat ca cea mai grava acuza pentru care a fost condamnat a fost aceea ca a promovat si organizat "miscarea sociala", mai exact ca a promovat ideea marxista a dreptului clasei muncitoare de a detine puterea politica (desi ideologia miscarii legionare este asociata ideologiei fasciste sau naziste, va reamintesc ca in 1919, cand deja Zelea Codreanu isi expusese public ideile politice, Hitler inca nu scrisese Main Kampf , iar NSDAP-ul inca nu exista!). In orice caz, decizia judecatoreasca de condamnare a lui Zelea Codreanu poate explica cu exactitate daca acuza de organizare a "miscarii sociale" trebuie asociata nazismului ori bolsevismului. Ramane de vazut.
    In ce priveste ideea unei "insurectii civice" este o forma de lupta impotriva unui sistem politic care nu se duce cu mijloace armate, ci cu mijloace "civice" (cetatenesti). Mai exact, cu instrumentele recunoscute de lege cetatenilor. Daca Munteanu dorea sa sugereze ca e nevoie de o "insurectie", atunci fara nici o indoiala trebuia acuzat de instigare la rebeliune.
  • +10 (16 voturi)    
    ... (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:22)

    tirolez [utilizator]

    Blat pe fata, desi ma indoiesc ca Busoi sau Orban ar fi pus vreo secunda probleme.
  • +8 (24 voturi)    
    Dreptate (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:23)

    Reticentul [utilizator]

    Niciodata n-am fost de acord cu dvs dl Tapalaga. Niciodata. De data asta aveti evident dreptate. Regret profund ca Partidul Bratienilor a devenit partidul Magureanului.
  • -9 (45 voturi)    
    km 0 (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:25)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Domnule Tapalaga,

    Eu eram tanar asistent univ. acum 26 de ani, si am stat in Piata Univ. in fiecare seara cu Marian Munteanu. De acolo am reinceput km 0 al vietii mele de om liber.
    Si dumneata vrei acum sa scuip pe Marian Munteanu? E ca si cum m-as scuipa pe mine.
    E cumva o rusine sa fii nationalist, sa iti iubesti tara mai mult ca UE, Ponta sau Basescu sau DNA? Sa iubesti Romania mai multa ca Panama? Mai mult decat functionariii din Bruxelles si oamenii de afaceri corupti?
    In rest colegii Dv. de la servicii vor avea grija sa il improaste cu noroi pe Marian.
    • -3 (29 voturi)    
      Occidental cu religiozitate? (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:26)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Sunt occidental convins insa nu inteleg nici eu deriva asta anti-romaneasca.

      Practic daca vrei sa nu fi etichetat anti-occidental trebuie sa accepti fara rezerve tot ce vine din vest, inclusiv eventualele lucruri mai rele, greseli mai bine de evitat etc.

      Dar nu! Pentru unii a fi european inseama sa iti renegi tara si sa uiti de patriotism. Sa uiti de valorile locale, sa uiti de valorile conservatoare si sa imbratisezi fara nici o ezitare ideologii precum multi-culturalismul sau social-progressivismul.

      De notat, pozitionarea hotnews/ tapalaga pe teme sociale. Aceste pozitionari sunt cam stangiste.

      Sa luam spre exemplu subiectul coalitiei pentru familie. O initativa cetateneasca democratica, la firul ierbii, putem spune fara retineri, conservatoare, de dreapta, cu ampla sustinere din partea populatiei. Avem ultima stire pe hotnews pe acest subiect prin februarie cand erau pe la 1.6 milioane semnaturi. Este un subiect tabu. La Hotnews nimeni nu stie ca au trecut de 3 milioane, peste 16% din romanii cu drept de vot? Nu e o stire in interesul publicului? Va fi cu siguranta cand vor gasi si acolo ceva noroi de aruncat. Hotnews o cam ia pe urmele antenelor prin lipsa de obiectivitate care este din ce in ce mai acuta.
    • +20 (26 voturi)    
      Multi au stat in Piata atunci. (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:29)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Asta nu inseamna ca te arunci cu capul inainte doar pentru ca MM "a fost" ce a fost. Conteaza ce este si compromisurile pe care le-a facut. Cand l-am vazut de mana (la propriu) cu Magureanu, greata. E viata lui, a suferit mult pentru ea (viata) si are dreptul de a alege ce-i mai bine pentru el. Dar cum asa spuneti ca vi se cere sa-l scuipati si nu puteti pentru ca a fost in Piata (sau, daca vreti, pentru ca a fost "sufletul Pietei"), tot asa unii (ca mine, de exemplu), nu-l pot "imbratisa" acum, dupa ce s-a facut frate cu Magureanu. Nu-mi permite religia (sa sa citez din "Divertis").

      In alta ordine de idei, nu v-a cerut nimeni sa scuipati pe nimeni. E vorba de principii, pe care domnul MM le-a pierdut "pe drum".

      Puteti explica ce inseamna "am reinceput km 0 al vietii mele de om liber"? Ce a schimbat Piata Universitatii in viata dumneavoastra? Cat de nelibera a fost inainte de Piata si cat de libera a fost dupa? Din cate tin minte, Iliescu si ai lui au continuat sa conduca tara mult si bine, asa ca nu vad cum viata dumneavoastra a fost mai libera dupa fenomenul "Piata Universitatii".

      A iubi tara, inseamna mult mai mult decat a fi nationalist. Toti cei de la putere isi "iubesc" tara. L-ati vazut pe Ponta ce mare si verde Roman se dadea si ce iubitor de tara era... Toti astia asa mari nationalisti si iubitori de tara (incluzandu-l pe marele si ne-egalatul Vadim, romanul verde cu Mercedes si Pajero) fura de rup cand ajung la putere. Sau acesta (a ajunge la putere) este singurul scop si iubirea de tara se reduce la cat de mult te poti imbogati.
    • +18 (24 voturi)    
      Nu, Tapalaga se abereaza dar ... (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:47)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      nici Marian Munteanu nu mai e ce era in 90. Dupa ce a trecut flama studentiei, cred ca a devenit foarte realist. Sa te asociezi cu un personaj gen Magureanu care a furat cu 10 maini din averea acestui popor si apoi sa proclami chestii gen "restaurarea dreptului cetatenilor romani asupra averii si teritoriului national" pare destul de penibil si greu de crezut de catre cineva. Alianta lui cu o gasca de securisti de aceeasi teapa cu Voiculescu , Ioan Niculae si alti "mari oameni de afaceri" arata cam ce s-a ales de idealurile lui din tinerete. Desigur ca a facut din dorinta de a salva acest popor de la distrugere si nu din motive pecuniare.
    • +8 (12 voturi)    
      intamplare (Miercuri, 13 aprilie 2016, 2:13)

      verdi [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      un prieten foarte bun se lua de gat la propriu cu tatal sau pe tema venirii minerilor in Bucurresti, celalalt fiind communist convins
      dupa cativa ani se inscrie in pntcd ,
      dupa o vreme se alatura partidului fondat de APR -ului
      dupa fuzionarea cu PNL -ul ajunge consilier
      cand se formeaza USL -ul ajunge acum coleg cu ...mult spurcati de el ,tovarasii lui Iliescu.
      poti avea impresia ca daca executi doua rotiri de 90 de grade nu sunt 180.
      • +2 (2 voturi)    
        Dacă faci cele 2 rotaţii .. (Miercuri, 13 aprilie 2016, 11:00)

        Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui verdi

        ... de cîte 90 de gade în sensuri opuse, atunci suma lor nu este o rotaţie sde 180 de grade, ci o revenite la pucntul iniţial.

        Omul o fi fost derutat cînd s-a rotit a doua oară, mai ştii ...
  • +6 (18 voturi)    
    dle Tapalaga, (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:26)

    victor L [utilizator]

    ma mira ca nu vedeti aici mina lui Basescu!
    Serios.
    Si ma mai mira ceva: ipocrizia celor ce se arata mirati de ceea ce se intimpla in PNL; daca nu de la Guta Tatarescu, macar de dupa `90. Si daca e mult si de atunci, USL-ul nu are vechime chiar atit de mare incit sa se fi asternut uitarea.
    Alinuta si Saftoaica, vestalele liberale.
  • +9 (19 voturi)    
    pai cum sa-l "inghita"? (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:28)

    Codruta N [utilizator]

    Cu GRIJA! Cu MARE grija!
    Actiunea a fost pregatita cu atentie si DIN TIMP!
    Reaparitia acestui personaj (atat la TV cat, MAI ALES, in "social media"), instigarea din ce in ce mai agresiva la ura (tot asa: in special in "social mesia"), isteriile anti-refugiati si anti-moschee samd... au fost actiuni dirijate cu grija si punct cu punct >:

    Si pana la urma, vorba D-lui Mihailescu (intr-un articol pe Contributors): "cui prodest?" Eheee... >:
  • -3 (29 voturi)    
    continuare (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:34)

    area51rmc [utilizator]

    Si aveati tot dreptul sa pretindeti sa fie tras la raspunedere lagala.
    Eu inteleg din tot ceea ce Munteanu spune ca el nu doreste altceva decat promovarea valorilor si traditiilor crestine si romanesti. Acest mesaj poate fi asociat cu legionarismul, fascismul, nazismul, bolsevismul, marxismul si alte nenorociri doar daca aveti ceva impotriva lui.
    Lumea occidentala e construita pe valori profund crestine si pe traditiile acelor popoare care o compun, iar diferenta dintre Occident si Orient este neta si este data exact de aceste valori.
    Multiculturalismul marxist a distrus si distruge lumea: cand lumea promoveaza mesaje de felul "muncitorii n-au patrie" (vezi Manifestul PC) si "proletari din toate tarile, uniti-va!" si "rupeti lanturile", atunci ea are parte de migratii de populatii, de distrugerea culturilor, de dorinta unora de a lua ce apartine altora samd. Multiculturalismul marxist a dus la strangerea populatiilor intr-o singura forma de organizare sociala - republica sovietelor, unde nimeni nu mai era rus, mongol, cazac, azer, ucrainean, leton, eston samd, ci toti erau "sovietici".... Asa vreti sa fim si noi, d-le Tapalaga?
    Inteleg ca nu va place Munteanu, dar nu spuneti ca "este un delir mistico-nationalist" pentru ca asta inseamna ca vreti sa transmiteti in public un mesaj care este complet neadevarat.

    PS
    Din spirit "civic" eu nu votez si nici nu voi vota vreodata pentru ca societatea romaneasca nu are potentialul de a nu mai fi lasa, meschina si ipocrita.
    • -5 (13 voturi)    
      Colosal... (Miercuri, 13 aprilie 2016, 0:55)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      Am trait s-o vad si pe-asta (nu ca m-ar mira prea tare). Un comentariu anti-marxism primeste preponderent voturi negative pe HN.
      Misto.
      • -3 (9 voturi)    
        de ce te miri? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 6:54)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        pe HN se promoveaza multiculturalismul. asa ca orice atac la adresa lui primeste minus.
      • +6 (6 voturi)    
        daca ti se pare ca elucubratia asta (Miercuri, 13 aprilie 2016, 9:41)

        mrness [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        e anti-marxista, atunci iti meriti nick-ul. ;-)

        Mie mi se pare o supa de cuvinte creata de un fan Puric.
        • 0 (0 voturi)    
          Si pentru ca dvs. un comentriu "vi se pare"... (Vineri, 15 aprilie 2016, 2:01)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui mrness

          ...altfel decat mi se pare mie, chestia asta va face incredibil de destept?
          Sau doar mitocan?
  • +6 (18 voturi)    
    Etnocentrism (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:42)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Apostolii etnocentrismului sunt mare parte tradatori la est
  • +13 (25 voturi)    
    Romania (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:46)

    xanti [utilizator]

    E condusa de securisti .
    E cea mai clara dovada ca unul care a fost inexplicabil omul lui Magureanu acum e candidat la Primarie.
    Tabloul e complet Helvig ,Gusa un filorus si oportunist convins impreuna cu Rares Bogdan(inca nu e descoperit) alt nationalist scarbos au pus mana de la mana si au gasit omul providential Marian Munteanu.
    Ma mira ca Razvan Ungureanu tace malc ,parea baiat destept.
    Nu cred ca ma insel dar cred ca pe fondul unui posibil razboi cu Rusia s-a decis pentru a "anima" patriotismul scoaterea din sertar a nationalismului scarbos gen Vadim Tudor.
    Cred ca domnii cu galoane ne pregatesc un mare partid format din PSD-PNL-UNPR ce a mai ramas din el,cu accente clar nationaliste si patriotarde.
    • +1 (5 voturi)    
      Nationalist scarbos (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:58)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Vorbele pe care le scoti nu pot iesi din gura unui roman..politica consta in ideea de a va intoarce in tara voastra
  • +4 (18 voturi)    
    Explicatia este simpla (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:46)

    Heruvim [utilizator]

    Ii doare-n ... pix. Scuzati expresia. Nu mai au nici un chef de politica. Au abdicat. Au lehamite si si-au bagat picioarele.

    Acuma sa fi fost eu in locul lor, sa fie arestat candidatul pentru ca a cerut unui om de afaceri bani ca sa se promoveze la TV (deci sa isi faca campanie) si eu mi-as baga picioarele si as da cu jet. Daca nici macar fund-raising nu mai poti face in campanie electorala, ce sens mai are democratia?

    Dl. Tapalaga, pe mine inca nu m-a lamurit nimeni de ce nu ai voie sa ceri bani de campanie. L-a santajat? I-a promis lucruri necurate? De ce?
  • +10 (20 voturi)    
    perfect adevarat . (Marţi, 12 aprilie 2016, 21:46)

    dezamagitul [utilizator]

    Dar totusi ma intreb daca liberali nu vor sa piarda cu orice pret alegerile , dupa candidatii popusi .
    Sau au cu adevarat tradarea in sange de la tatarascu incoace care ne-a vandut comunistilor , urmat de crin antonescu care a pus partidul la dispozitia neocomunistilor.
    Daca mai analizam si specimenele care au trecut pe la liberali . Exemple tariceanu care era foarte pornit cand antonescu a donat partidul neocomunistilor , poate a facut-o din invidie ca nu a fost el cel care sa vanda partidul plagiatorului ponta ceia ce i-mi confirma ca am avut dreptate , imediat dupa ce s-a rupt sanadramaua tariceanu s-a repezit la dosul lui ponta si acum este purtatorul de steag al penlalilor si neo comunistilor. Alt specimen dubios ghise un liberal care acum este primul la pupat dosurile lacheilor lui voiculescu si ghita ghita.Ce sa mai zicem de infractorii vosganian si chitoiu cei mai cunoscuti dar nu numai ei. Iar acum liberali pun un candidat dubios inclinat spre neofascism . Asa ca domnule Tapalga nu te astepta la prea multe de la pseudo liberali de azi. Daca este adevarat ca iohannis este amestecat in numirea dubiosului munteanu atunci este grav si sa nu ne mai uitam spre teroristii musulmani care nu sant un pericol pentru noi in cel mai rau caz daca vor sa fie compromisi sa vina la noi pentru ca tot ce atingem spurcam. Daca apare o noua dreapta cu acordul unui originar german , asta este foarte grav pentru democratie fiind intr-un real pericol .
    Vorba lui Banciu liberalii sant niste psd-isti mai prosti , doar ca la numarul de hoti si pungasi sant cam egali.
  • -13 (43 voturi)    
    Ca unul ce-am stat in Piata Universitatii (Marţi, 12 aprilie 2016, 22:55)

    SkyDan [utilizator]

    Cred ca MM este un om consecvent si cu simtul sacrificiului.
    Desigur DT i-l face "legionar" cum i-l faceau si fostele bestii securiste. Jenant!!

    Cert ca e ca omul va castiga.
    • +8 (16 voturi)    
      Etichetare (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:29)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui SkyDan

      Etichetare rapida pentru a ajunge la concluzii pregatite dinainte? Asa pare.
    • +3 (7 voturi)    
      studentii anilor 90 cunosteau bine lb romana (Miercuri, 13 aprilie 2016, 9:48)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui SkyDan

      Inteleg ca trebuie sa cistigi o piine, dar ar trebui sa ai si oaresce cunostinte de gramatica sa faci munca pe care o faci.
  • -8 (36 voturi)    
    Domnule Tapalaga, (Marţi, 12 aprilie 2016, 23:03)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    incepeti sa deveniti de neinteles pentru cei care va considerau un indrumator intr-ale politicii romanesti.
    Dupa cum puteti observa, ati atras deja spre acest site pe cei spalati pe creiere de haita de la L3, care vad in dvs. un Gica Contra la orice solutie pragmatica. Solutia Munteanu, oricat de disgratioasa pare, e una care poate darama atotputernicia ciumei pesediste sustinuta de haita de manipulatori de la L3.
    Sper sa va reveniti cat mai repede.
    • +14 (14 voturi)    
      Colosal la patrat (Miercuri, 13 aprilie 2016, 1:14)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      "... cei care va considerau un indrumator intr-ale politicii romanesti..."
      Pe bune??? Chiar exista asa ceva, iar dvs. faceti parte din aceasta categorie???
      Nu ma intelegeti gresit - mie-mi place cum scrie DT, chiar daca de multe ori am opinii divergente de-ale domniei sale (ele insele destul de divergente intre ele, dar nu insist).
      Imi pare un gazetar foarte inzestrat, din categoria "condeierilor", bine ilustrata si de CTP - oameni care pot fi extrem de convingatori sustinand astazi ceva, iar maine exact opusul... daca va amintiti de mult mai profundul Caragiale.
      Imi place cum scrie, dar, nemernicul de mine, mie-mi plac multi, si poeti, si scriitori legionari, dar si comunisti... insa nu mi-a trecut niciodata prin minte c-ar trebui sa le tratez opera altfel decat fictiune.
      De-aici si pana la a te lasa indrumat intr-ale politicii (care, va reamintesc, pana la urma e cea care decide cum traim si incotro mergem) de una bucata gazetar, cu interese destul de schimbatoare si de transparente (cinste lui pentru aceasta din urma, macar nu se preface...) mi se pare ca e o cale foarte lunga si pe care e riscant sa te aventurezi.
      In plus, faptul de-a scrie extrem de mult pe o tema data nu te califica nicidecum ca expert in domeniul respectiv.
      Daca-l urmati pe dl. Tapalaga, in schimbatoarele dumisale cruciade, si iese prost, pe urma ce-o sa faceti - va duceti si-i dati in cap, ii cereti socoteala???
      N-ar fi mai intelept sa va ganditi bine cine sunteti si ce vreti si sa va cautati un partid, daca va mana astfel de imbolduri?
  • +5 (17 voturi)    
    nationalist? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 0:32)

    AndreiStanciu [anonim]

    domnu tapălaga vad ca nu cunoasteti sensul cuvintelor. care nationalism la munteanu? stiti ce e acela nationalismul? nu inteleg de ce e ceva rau in oprinia dvs nationalismul asta? manipulati mizerabil cu aceste afirmatii. plus chestia cu anti-european. eu sunt natinalist, complet anti-xenofob, anti-rusIn sens politic doar) si displac vestul ptr degradarea sa si influenta sa in mare parte negativa. dar nu urasc etniile, popoarele. deloc. imi plac in general evreii, maghiarii, unii tigani muncitori si cu bun simt. de restul ma feresc. dar nu-i urasc. de ce sa fac asta? nationalismul nu inseamna automat si xenofobie, lipsa de intelegere si toleranta. asta e o prostie recenta care sa stearga demnitatea si renasterea romanilor. simplu.. nu poti sa fii nationalist ca esti xenofob(anti-evreu, anti-tigan, maghiar, american, rus etc). pe de alte parte se incerca conectarea nationalismului firav romanesc de rusi. poate obositul ala de la romania unita. nu si restul.
  • -2 (32 voturi)    
    Votez Marian Munteanu ! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 0:56)

    KTerinca [utilizator]

    astept sa bagati minusurile.
  • 0 (28 voturi)    
    Da cu asta (Miercuri, 13 aprilie 2016, 1:15)

    KostasP [utilizator]

    Ce-ai avut, don tapalaga? Pai daca ar fi toti romanii ca dan puric sau macar marian muntean, am fi departe ca natie. Va sperie, se pare, schimbarea in mai bine. Lasatii pe oamenii care vin la vot sa decida. Nu va mai erijati in judecator atotputernic. Se pare ca vedeti rosu' in fata ochilor cand vine vorba de schimbare adevarata si nu de glume politice.
  • +1 (25 voturi)    
    Purice sau Panzer ? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 2:31)

    Jason [utilizator]

    Dan Tapalaga se dovedeste un fin analist al istoriei noastre recente - dublat de o constiinta civica remarcabila; cam la fel de remarcabila ca si cea a lui Karl Marx, ce facea apologia clasei muncitoare oprimate pe banii capitalistului sau prieten, Fr. Engels.Model infailibil si astazi: Bani "de dreapta" - pentru idei "de stanga". Intr-adevar, aparitia lui Marian Munteanu in lumina reflectoarelor pe post de "deux - ex - machina" a provocat o comotie politica de dimensiuni telurice - chiar daca ar fi sa ne luam numai dupa virulenta atacurilor. Semn ca in randul condeierilor naimiti a fost dat semnalul pe unitate : Alarma de gradul 0 ! Nu doresc sa comentez afirmatii de tipul "legionar", "ultra nationalist" etc. Ma voi multumi sa va intreb: ESTE ROMANIA STAPANA DESTINULUI EI IN ACEST MOMENT ISTORIC? STAPANA BOGATIILOR EI ? Este privita tara noastra ca o tara demna - cu un popor demn de lumea civilizata? Ne-a ajuns cu alde Ilici, Bombonel, Ponta, baronei si bombonici , cocosi bortosi si dame de consumatie cu ifose? Ne place statutul de colonie economica europeana ? Ne place atunci, poate, cizma si obiala puturoasa a lui Ivan ? E cazul sa luam o pauza si sa ne hotaram cam unde vrem sa ajungem. Dupa aceea, vom vedea - si vom vota. Atentie, oricum o fi, M.M. este in primul rand un intelectual autentic - nu un "copy-paste" vesel si inconstient. Iar cei care vorbesc despre " insurectii", ar trebui mai intai sa inteleaga sensul din context... E trist cand "formatorii de opinie" - condeierii - sunt atat de saracuti. Cu duhul. Trist !


    .
  • +1 (15 voturi)    
    o alegere buna (Miercuri, 13 aprilie 2016, 6:47)

    freejack [utilizator]

    nu stiu daca ideea a venit in capul celor din conducerea PNL (ma indoiesc) dar decizia de al propune pe Marian Munteanu este una excelenta. faptul ca fesenistii au dat in balbaiala o reprezinta insusi acest articol, dar si foarte multe dintre comentariile postate. sper ca bucurestenii vor aprecia propunerea si il vor vota pe MM. eu, cel putin, DA.
    • +1 (5 voturi)    
      Good choice ! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:44)

      Jason [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      Good choice, Freejack ! Personal m-ar fi amuzat o finala gen Adriana Saftoiu (Pufulete) - CP Tariceanu ( Inima Zburdalnica). Pentru binecuvantatul motiv ca sunt legati de un "samsar" comun: Peter Imre ( ginerele melescanului, vecinul premierului zburdalnic si presupusul amant al pufuletelui), Toti sub umbrela liberala - dar cu state de plata la mii de Km distanta ! Ar fi fost de rasul curcilor. Munteanu prevesteste o miscare decisiva pe tabla de sah "Romania" din partea unui jucator puternic. Vom vedea in curand - sper.
  • +1 (15 voturi)    
    O mutare surprinzatoare (Miercuri, 13 aprilie 2016, 8:58)

    cormiz [utilizator]

    Dan Tapalaga te citesc si te apreciez de multa vreme. dar acum consider ca aceasta nominalizare este intr-adevar surprinzatoare pentru unii ,dar inteligenta. Controversele starnite acopera alte evenimente legate de campanie si il instaleaza pe Marian Munteanu in postura de favorit.Toate reactiile fara exceptie dovedesc ca este o mutare reusita Aurel Cormiz Hateg
    • +1 (1 vot)    
      Putea avea oarece relevanta ceea ce spui (Miercuri, 13 aprilie 2016, 17:22)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cormiz

      doar daca alegerile s-ar fi desfasurat duminica asta !
      Altfel...
  • +4 (10 voturi)    
    ''prejudecati'' intamplatoare ?? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 9:23)

    astronaut [utilizator]

    sau ''fobia'' eterna pentru ''rosu'' e intrebarea pentru autorul articolului ! un om care reusea sa vorbeasca sutelor de mii ca sa nu zic milionului de oameni, atunci
    cand (din doua vorbe se luau la bataie), se condamna comunismul , dictatura comunista , ideile reprezentau arme ,a devenit (legionar, ultranationalist etc) dupa unii ''formatori''. Cert este ca nu-l puteti acuza de faptul ca este psd-ist,unpr-ist, udmr-ist , pnl-ist etc , adica nu-l puteti face ''aceeasi mizerie'' !
    • -3 (7 voturi)    
      Și daca ”nu reușea” să vorbească ... (Miercuri, 13 aprilie 2016, 11:09)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui astronaut

      dacă n-avea balcon și megafon? Ăsta a apărut în vremuri tulburi de tot și se va afla o dată și-o dată ce hram a purtat. În orice caz, se cam vede. PNL ne face să-l regretăm pe derbedeul Oprescu, aduce ceva și mai hidos!
    • +4 (4 voturi)    
      Corect ! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:19)

      Jason [utilizator] i-a raspuns lui astronaut

      Dar Marian Munteanu e ceva mai mult - e o provocare ! Il cunosc din Uni Bucuresti (1990) si , sincer, nu am reusit sa-i urmaresc traseul de dupa '93 - dar e cert ca a fost unul neobisnuit. Nu stiu nici cine l-a pus pe masa PNL-ului - sau cat de fericit e Blaga pe chestia asta. Cert este ca M.M. este altceva decat vreo Firutza, vreun Calin - inima zburdalnica, sau vreun Oprescu II. Si este cu bataie lunga.
  • +2 (6 voturi)    
    cam asa... (Miercuri, 13 aprilie 2016, 10:29)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...10 ani nu sunt destui pentru o reforma mare, dar cateva zile sunt suficiente pentru o cadere fara intoarcere...
    • +1 (3 voturi)    
      Desigur (Miercuri, 13 aprilie 2016, 14:32)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      In 10 ani s-a vandut jumate de Romanie la propriu, adica efectiv jumatate din teritoriul tarii nu ne mai apartine ..parca si acum il aud pe Basescu si toata presa platita de Steinmetz cum ne spuneau cat de benefica este exploatarea cu cianuri
  • 0 (4 voturi)    
    lool (Miercuri, 13 aprilie 2016, 10:56)

    misunel [utilizator]

    In primul rand '' Capitala ceva mai liberala in atitudine'' - pai..o capitala liberala in atitudine condusa in mare parte de socialisti ?? ori ..''atitudinea '' asta liberala nu prea s-a vazut la vot in ultimii ani :))
    Si 2... nu vad nationalism exagerat si nici antioccidental nu-l vad pe domnu' .
    Ok.. pnl s-a grabit suspect de tare cu numirea ..dar cred ca autorul articolului exagereaza ..
  • +6 (8 voturi)    
    PNL e otrăvit la vârf (Miercuri, 13 aprilie 2016, 11:11)

    Maniu [utilizator]

    și aruncă cu toxine ca Munteanu-n populație. Dragnea își rîde sub musteață iar noi poate avem noroc să nu iasă ăștia. Hai Nicușoare!
    • +2 (2 voturi)    
      binomul U$Lam Lucreaza (Miercuri, 13 aprilie 2016, 13:27)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      adica P$D feat penele, egal LOVE Nicushor
  • +2 (4 voturi)    
    Cine conduce PNL ? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:07)

    Klaus_Voievod [utilizator]

    Nu inteleg de ce PNL i-a pus lui Nicusor Dan conditia sa intre intai in partid daca lui Munteanu nu-i face o conditie din asta. Nu inteleg ce-i retine - sprijinit de intreaga zona anti-pesedista Nicusor Dan ar castiga clar. Aventura cu Marian Munteanu nu pare sa convinga nici macar electoratul penelist traditional. Este un mister care pare sa ascunda ceva murdar.
  • -1 (9 voturi)    
    o constatare (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:28)

    freestyle [utilizator]

    prea virulente reactiile. toti acesti domni sunt speriati de candidatura lui MM. deci poate sa si castige. eu sunt alaturi de Marian Munteanu. alegerea mea este facuta deja. daca il vad si pe Cernea facand "clabuci", atunci pot spune ca lucrurile sunt pe calea cea buna.
    • -1 (7 voturi)    
      continuare (Miercuri, 13 aprilie 2016, 14:15)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      Cernea a facut "clabuci"
      http://www.evz.ro/remus-cernea-atac-violent-a-adresa-lui-marian-munteanu-propaga-idei-legionare-si-homofobe.html
  • +1 (5 voturi)    
    d-le talapaga (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:42)

    titi_rulment [utilizator]

    chiar nu inteleg de ce manipulati cititorii. Puteti si fara astfel de tehnici. Pe Marian Munteanu il etichetati inca din primele randuri ca fiind "candidatul lui Magureanu" desi omul s-a retras inainte de alegeri (plus alte etichete care sunt subiective). Si dvs puteti fi catalogat dret omul lui Basescu indirect prin d-na Macovei la momentul respectiv (si stiu ca nu va place aceasta eticheta). Pana la urma M. Munteanu e complet inoportun pt ca pana mai ieri nu avea nicio legatura cu functiile publice ci o dadea in semanatorisme (de ex: http://jurnalul.ro/special-jurnalul/marian-munteanu-fostul-lider-al-golanilor-sa-nu-credeti-ca-astia-pe-care-i-vedeti-la-tv-ne-conduc-596672.html ). Dar asta e una...si incercarea dvs de manipulare a alta
  • +5 (5 voturi)    
    film artistic (Miercuri, 13 aprilie 2016, 14:28)

    freestyle [utilizator]

    ULTIMUL LEGIONAR

    se pare ca nu i-a impuscat Sergiu Nicolaescu pe toti.
  • -1 (3 voturi)    
    prea multa agitatie (Miercuri, 13 aprilie 2016, 15:34)

    Vlad-I [utilizator]

    Banuiesc ca Munteanu nu-i dus cu pluta ca in anii 90. Putin nationalism nu strica, ba chiar este unul din motoarele care face un grup sa lupte pentru binele grupului. Ii vad pe romani mult mai dispusi sa isi contruiasca o tara muncind din greu pentru binele comun decat sa se sacrifice pentru multiculturalism. Fiecare grup are un fel de a fi. Romanii nu-s ca grecii.
  • +3 (3 voturi)    
    Asta cred eu! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 17:08)

    EllenaS [utilizator]

    Marian Munteanu e ca un tort care, indiferent de calitatea retetei si a bucatariei in care a fost "plamadit", e servit dupa ce a stat - nu stim pentru cat timp - intr-un loc imund plin cu "E. Coli"! Bucuresteni, e liber la dialize!
  • +2 (2 voturi)    
    DISCUTII STERILE ! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 17:27)

    Susufler0 [utilizator]

    Purtati-le la toamna, daca MM va candida pt vreun post de ales al neamului (si nu-i exclus!), nu acum cand primarul nu trebuie sa fie filosof si ortodoxist, ci mai curand sa stie ce e aia o saiba, o cheie de "9", sa stie sa "subjuge" RADET-ul etc.
  • +1 (1 vot)    
    MM și CPMB (Miercuri, 13 aprilie 2016, 18:11)

    victor.spirulina [utilizator]

    Marian Munteanu și Primăria Bucureștilor - baba și mitraliera ...... Păi, ori vreți pe cineva din Societatea Civică ori vreți să dați iar Bucureștii pe mâna politicienilor ? Fiți bogați la minte și nu mai visați cai verzi pe pereți .... Resuscitat în spițeria neisprăvitului de la Realitatea TV, la rândul lui branșat la foalele altui nemernic curvărăsind în dreapta și în stânga, ce să facă ăsta la alegeri când pleacă din start fluierat de multiple galerii ? Dacă Băsescu nu va candida, Firea va bate cu câteva lungimi această mârțoagă pe care insuficient de mulți vor paria .... Uniți toată dreapta pe mâna lui Nicușor Dan și vom stârpi cu succes pericolul ciumii neo-comunuiste !
  • -1 (1 vot)    
    ceva imi scapa (Miercuri, 13 aprilie 2016, 19:22)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    a sarit aproape toata presa scrisa si audiovizual sa-l faca legionar, asa..toti deodata parca ar fi la comanda, sau chiar este o comanda ?
  • 0 (0 voturi)    
    Gresală fatală (Miercuri, 13 aprilie 2016, 22:04)

    adrianescu [utilizator]

    Dl. Iohaniss a gresit grav cu aceasta alegere. Nu in ceeace ne priveste pe noi, cei din Romania, ci in fata adevaratilor lui stapani. De unde curajul fara limite al d-lui Tapalaga :))
    Si ante-mergatorul d-lui Iohaniss a crezut ca promisiunile acelorasi stapani vor fi respectate. Mai mult de jumatate de an in arest pentru prietena cea blonda, l-au convins de contrariu. Dl. Iohaniss pare ca n-a invatat nimic, el chiar crede ca persoana lui conteaza :))
  • -1 (3 voturi)    
    basistilor, sunteti invidiosi (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:48)

    Razvan_M [utilizator]

    PNL a gasit in sfarsit un candidat reprezentativ pentru stadiul in care se afla partidul in prezent. Iar cei care criticati sa stiti ca sunteti niste basisti, niste portocalii invidiosi, lipsiti de patriotism si de respect pt. valorile adevarate ale acestei tari. Uff, mi-a dat o lacrima de emotie.
  • 0 (0 voturi)    
    nu cred (Vineri, 15 aprilie 2016, 11:20)

    DanuDurbaca1 [anonim]

    astea sunt prostii oameni buni, gorghiu este cea care l a dorit cu orice pret pe munteanu
  • 0 (0 voturi)    
    Alinuta si Atanasiu (Vineri, 15 aprilie 2016, 11:21)

    BrânduşaIrimie [anonim]

    Teoria conspiratiei :)))) . E simplu sa va spun eu, Atanasiu prieten foarte bun cu Busoi, a bagat o fisa, n a iesit. Orban cu influenta a incercat si el, n a putuit de DNA, oricum nu ar fi avut sanse... si acum Alinuta vrea si ea o incercare dar nu si-o asuma, in rest, ma apuca rasul cand citesc aberatii dinastea >)))))
  • 0 (0 voturi)    
    munteanu (Vineri, 15 aprilie 2016, 11:24)

    IoanaMalatov1 [anonim]

    romania a devenit tara teoriei conspiratiei.. tot ce se intampla in tara asta are in spate planuri diabolice.terminati cu deinformarea, munteanu este omul lui atanasiu si gorghiu
  • 0 (0 voturi)    
    Penibilii Atanasiu si Gorghiu (Vineri, 15 aprilie 2016, 11:25)

    BrânduşaIrimie [anonim]

    Gorghiu si Atanasiu au venit cu propunerea asta tampita, nu va mai stresati ca e un plan facut de servicii.... N are nicio sansa, omul nu poate si nu e sustinut de PNL-istii adevarati. Nici Alinuta nu si asuma aceasta nominalizare si a dat o pe Predoiu....
  • 0 (0 voturi)    
    dar multi oameni mai au serviciile astea... (Vineri, 15 aprilie 2016, 11:28)

    CristianaDobrin1 [anonim]

    ...serviciile l-au pus pe iohannis, serviciile au scos lumea in strada la colectiv, serviciile ne-au scapat de ponta, serviciile il sprijina pe nicusor dan... iar acum serviciile l-au pus pe marian munteanu.

    nu spun ca mintiti, dar mi se pare ca ne repezim sa tragem concluzii mult prea repede. poate daca am fi putin mai putin grabiti in a trage concluzii, am fi mai lucizi. repet, nu spun ca nu aveti dreptate. poate ca aveti, dar argumentele de pana acum nu stau in picioare, cel putin nu pentru mine.
    sunt niste insinuari si niste supozitii lansate fara un fundament solid. poate ma pripesc, poate nu... vom afla.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version