Cum functioneaza cenzura intr-o televiziune de stiri

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 6 mai 2015, 15:09 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Conducerea televiziunii de stiri B1 TV le-a transmis propriilor jurnalisti, marti seara, sumarul redactiei si cateva indicatii cu mentiunea "important", prin care se impune cenzurarea unor subiecte importante, de maxim interes  public, scrie reportervirtual.ro. "Nu preluam materialul cu penalii care vor sa modifice codul penal (e pe hotnews si l-au mai preluat niste ziare). Nu dam stirea cu propunerea Cristianei Anghel sa schimbe arestarea preventiva", se arata in mesjul conducerii catre jurnalisti. Acestora li se mai cere sa nu  citeze site-urile HotNews.ro si Reportervirtual, indemnandu-i sa foloseasca anumite informatii, dar sa fara sa mentioneze sursa.
 
Cel mai grav din cele dezvaluite de reportervirtual.ro este actul editorial de cenzura interna, asumat si transmis intregii redactii de catre conducerea B1TV. Jurnalistilor televiziunii de stiri li se cere sa NU abordeze subiectul mutilarii legilor penale. Lansat de HotNews.ro luni, subiectul prezinta un grad ridicat interes public, a generat reactii de respingere in societate, din partea DNA si a unor ambasade occidentale.

De notat omerta din presa pe subiect, observata chiar de autorii mesajului B1 TV catre jurnalistii sai: subiectul "e pe hotnews si l-au mai preluat niste ziare". Altfel spus, ne putem preface linistiti ca ploua, nici alte televiziuni nu se agita (cu mici exceptii), subiectul se plimba doar pe net.

Este vorba, pe scurt, despre propunerile celor zece deputati PSD care mutileaza legislatia penala, ingreuneaza anchete si urmaresc intimidarea procurorilor. Cealalta informatie interzisa la publicare este o initiativa semnata de Cristiana Anghel, care face mai dificila arestarea preventiva. A fost votata marti de senatorii juristi.

A  elimina cele doua subiecte de mare impact de pe agenda editoriala reprezinta un act de cenzura direct, asumat si imposibil de justificat cu buna credinta. A nu trata subiecte referitoare la modul cum politicienii vor sa puna in cap justitia inseamna a sluji interesele marilor cercetati penal, nu interesul public.

Actul de cenzura ascunde insa propaganda facuta Guvernului Ponta. Publicului B1 TV i se ascund subiectele cu potential impact negativ major asupra partidului aflat la guvernare. PSD a lansat sau a votat cele doua initiative menite sa slabeasca justitia. Or, propagandistii partidelor inca gandesc ca acum doua decenii, desi suntem demult in epoca retelelor sociale: daca nu apare la televizor, subiectul nu exista.

De remarcat inca ceva relevant. Conducerea postului nu s-a mai obosit sa pastreze aparentele fata de jurnalistii sai, de unde rezulta ca acestia s-au obisnuit cu pumnul in gura pe anumite subiecte si ca nu e prima data cand li spune ce sa scrie si ce nu.

"Nu mai invitam si nu mai citam de la Hotnews si Reporter Virtual", este prima indicatie interna cu mentiunea important. Asta nu e grav. Treaba oricarei redactii ce surse de informatii foloseste. Daca tot apeleaza insa la ele, regulile meseriei impun citarea. Or, in sumarul transmis de conducerea B1TV jurnalistilor sau apare semnalat un subiect publicat in exclusivitate de HotNews.ro, cu indicatia de a folosi informatia de pe site, dar cu interdictia expresa de a NUUUU cita sursa.

Aceasta este recomandarea interna: "Faceti BETA cu Rus si masterplanul luati info de aici, dar NUUUUU citati hotnews http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20076199-ioan-rus-scrie-parlamentarilor-tema-master-planului-transport-acuza-unii-lipsa-fair-play-cum-argumenteaza-ministerul-fost-transparent-dezbatut-public-master-planul.htm"
 
Asta se numeste simplu furt fara jena, dar gestul contine si o mica doza de prostie. Subiectul furat a fost tratat gresit, dupa cum lesne se poate observa citind stirea postata azi pe site-ul B1. Jurnalistii au executat intocmai ordinul, au furat subiectul, nu au citat sursa. Numai ca subiectul la zi este scrisoarea lui Rus catre parlamentari, nu a parlamentarilor catre Rus. Aia e de saptamana trecuta.  Or, informatia ca Rus le-a raspuns trece in stirea B1 TV in plan secund. Asta se numeste in presa "misleading", au ratat stirea. Ma rog, mai intai au furat-o, apoi au ratat-o, lasand informatia la zi in planul doi.

Va veti intreba, poate, cine sunt, totusi, autorii pretioaselor indicatii interne? Teoretic, niste editori.  Practic, potrivit tuturor relatarilor jurnalistilor din B1,  deciziile cheie de politica editoriala sunt luate de Sorin Oancea, managerul postului, care tine legatura cu echipa editoriala prin omul sau de incredere, Aura Titiriga. Aceasta transmite mai departe cine intra, cine iese de pe post, ce subiecte se fac si care nu.

Cam asa se naste in general manipularea pe sublectele mari, cam asa arata controlul agendei publice.

De unde a pornit insa razboiul declarat de B1 TV site-urilor HotNews.ro si ReporterVirtual? HotNews.ro a dezvaluit cum a fost umflat un subiect artificial - cresterea preturilor la Hypermarket - cum a ridicat B1 TV mingea la fileu guvernului Ponta. In timp ce postul TV pune pe agenda un fals subiect, strategii Guvernului Ponta declarau public hypermarketul "noul inamic public numarul 1".

Postul TV a negat ca a abordat un subiect artificial,  insa campania stridenta dusa in tandemul B1 - Guvernul Ponta pe aceasta tema este proba suprema a complicitatii dintre presa si politica pe o tema artificiala. Nu exista nici o proba ca hypermarketurile au crescut preturile cu scopul de maxima profitul dupa aplicarea scaderii TVA de la 24% la 9%.

Cea mai buna dovada este chiar raportul ministerului agriculturii, document oficial realizat dupa verficarile si controalele efectuate de ministrul Daniel Constantin in piete. Ce scrie raportul despre cresterea preturilor raportata cu indignare de tandemul Guvern - B1 TV si data drept certa: "Daca piata de retail este una concurentiala, ne asteptam ca transferul reducerii TVA la alimente sa fie resimtit in evolutia preturilor la raft. Chiar daca ot exista fenomene locale de crestere a preturilor, date de puterea de piata superioara a unor magazine si/sau a unor producatori, la nivelul pietei in ansamblu, astfel de fenomene nu pot fi decat temporare. Eventuale cresteri de pret pe anumite grupe alimentare anterior datei de 1 iunie ar treui sa fei doar temporara....". Cum? A lasat Guvernul Ponta in offide B1? Adica nu sunt certe cresterile de preturi, sunt "eventuale", "pot exista" etc?

I-as intreba atat pe jurnalistii de acolo, din care cativa cunostinte vechi: cum se simt cand consimt sau calca in picioare regulile meseriei? Cat de confortabili sunt cand ordinul intern zice sa cenzurezi, sa furi sau sa inventezi subiecte, sa-ti bati joc de public si de colegi? Si i-as mai intreba, in fine, pe  jurnalistii de la B1 pretinsi de dreapta daca nu se simt putin fraieriti lucrand la un post care face de ceva vreme o propaganda desantata stangii.


Citeste mai multe despre   









24894 vizualizari
  • -12 (50 voturi)    
    nasol (Miercuri, 6 mai 2015, 15:17)

    Gigel [anonim]

    toate TV de stiri au astfel de "ordine" venite de sus. pe cine sa invite si sa nu invite, pe cine sa citeze si sa nu citeze. totul, evident, in functie de "politica editoriala". cat despre: "nu citati hotnews", imi amintesc despre un "nu cita rompres", de pe vremea cand lucram la... soc! hotnews. in plus, oricine cauta pe net articole despre cum hotnews preia fara sa citeze (ca sa nu zic fura), gaseste fara probleme. sa nu ne mai dam virgini, zic.
    • +4 (20 voturi)    
      aha (Miercuri, 6 mai 2015, 19:14)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

      Deci daca s-a intamplat ceva acum 10 ani la hotnews atunci este in regula ca si B1 sa faca astazi acelasi lucru. Logica de fier, gicule.
      • -1 (3 voturi)    
        nu (Joi, 7 mai 2015, 9:59)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui Tomis

        n-am spus asta, ca e ok. spun doar ca ar trebui sa ne deranjeze subiectivitatea in TV tot timpul, nu numai cand se schimba tabara si noua tabara e diferita de a noastra. cand b1 facea 5 stiri dintr-o declaratie a lui basescu era ok, cand milita numai ptr o tabara era ok. acum, cand a schimbat tabara, e nasol. si lipsa citarilor e o boala veche la hotnews, care, din pacate, continua si in zilele noastre. cautati pe google exemple.
    • +17 (17 voturi)    
      o fi gratis? (Miercuri, 6 mai 2015, 19:48)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      adica publicitatea ANAF a venit gratis?
      Metoda Bombo aplicata cu succes acelorasi "verticali" ziaristi
    • +13 (17 voturi)    
      era clar de vara trecuta... (Miercuri, 6 mai 2015, 20:29)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

      de la prezidentiale, ca B1 devenise latrina Pontalaului. Blat cu Udrea impotriva lui Johanis. Campania jegoasa pentru Gold Corpotation si alte afceri sulfuroase indicau ca romul patron al B1 si-a mai atarnat cativa galbeni in salba.
    • +23 (23 voturi)    
      Jurnalismul a murit. (Miercuri, 6 mai 2015, 20:51)

      Costel [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Nu mai exista asa ceva. Si nu numai in Romania. Lucratorii din presa ar trebui numiti in conditiile actuale "avocati media" (sau chiar "media presstitutes", cum au inceput sa fie numiti in America), pentru ca asta fac: apara/servesc interesele unor clienti care ii platesc tocmai pentru a denatura, a minti (direct sau prin omisiune) si a prezenta faptele intr-o lumina si sub un unghi favorabile intereselor lor de afaceri.

      Uite-aici si imaginea care spune cit o mie de cuvinte:

      https://tinyurl.com/nwr9jam
    • +10 (12 voturi)    
      as pune un pariu (Miercuri, 6 mai 2015, 21:36)

      Pink Z [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      asa, usor de vara, pun la bataie 1000eur ca nu ai lucrat niciodata la hotnews. daca imi aduci o copie dupe orice act, am pierdut si platesc.

      daca nu.. cum facem?
  • +11 (13 voturi)    
    Mda (Miercuri, 6 mai 2015, 15:18)

    HP [utilizator]

    ""Daca piata de retail este una concurentiala, ne asteptam ca transferul reducerii TVA la alimente sa fie resimtit in evolutia preturilor la raft. Chiar daca ot exista fenomene locale de crestere a preturilor, date de puterea de piata superioara a unor magazine si/sau a unor producatori, la nivelul pietei in ansamblu, astfel de fenomene nu pot fi decat temporare. Eventuale cresteri de pret pe anumite grupe alimentare anterior datei de 1 iunie ar treui sa fei doar temporara....".

    "Cum? A lasat Guvernul Ponta in offide B1? Adica nu sunt certe cresterile de preturi, sunt "eventuale", "pot exista" etc? "

    Nu bre, ce scrie acolo e ce si-ar dori Guvernul sa se intample, nu ce se intampla. Ele nu descriu o situatie de fapt ci una posibila si dorita.
  • +43 (45 voturi)    
    niste boi (Miercuri, 6 mai 2015, 15:21)

    Francisc 1 [utilizator]

    stirile se muta incet dar sigur pe net , cine ignora surse de informare dispare din peisaj , sa vedem cine se mai uita peste un an doi la b1 , va mai aduceti minte ce era realitatea ? aveau si elicopter , acu n-ar avea bani nici de o drona de jucarie.
    • +30 (34 voturi)    
      Zici tu ca dispare? (Miercuri, 6 mai 2015, 15:41)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Francisc 1

      http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Romania#Urban-rural_ratio

      Jumatate din populatie e in mediul rural. Exista net si pe acolo, dar facem pariu ca aproape nimeni n-a auzit de hotnews pe acolo? Ce zice TVR si cateva televiziuni generaliste (plus popa si primarul) e realitate la tara. Si nu mi-e rusine nici cu ce gasesti pe la oras.
      • +14 (20 voturi)    
        cam asa e (Miercuri, 6 mai 2015, 16:14)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui sile

        si nu ai nevoie de mai multa informatie. 10 minute de headlines pe zi e mult mai mult decat suficient pentru a fi destul de bine informat. Restul e propaganda, manipulare, balast, balegar, zgomot, articole sau emisiuni cu mesaj subliminal, sau cum vreti sa-i mai spuneti.

        Pentru a afla evenimente cu adevarat importante nici macar nu ai nevoie de TV, vorba umbla rapid.

        Cu cat ai mai multe mijloace de informare, cu atat esti mai dezinformat. Sigur, unii cred ca daca au un laptop in fata si apasa pe bookmark-ul hotnews au prins pe Dumnezeu de picior, si sunt mult superiori celorlalti.
      • +9 (11 voturi)    
        ...gresesti... (Miercuri, 6 mai 2015, 18:00)

        ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui sile

        ...sunt si in mediul rural persoane informate ,la fel cum si in marile orase sunt persoane neinteresate ...
  • +29 (39 voturi)    
    Rusine B1tv! (Miercuri, 6 mai 2015, 15:37)

    George [anonim]

    Plagiatorul si-a agatat la butoniera si postul B1tv, devenit a latrina ceva mai mica. Rusine B1tv! Media se compromite in ritm de pas alergator si nu cred ca mai este nimic reparabil.
    • +19 (21 voturi)    
      Metamorfoza (Miercuri, 6 mai 2015, 18:25)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui George

      Noul B1 este B3
    • +1 (5 voturi)    
      B1 (Joi, 7 mai 2015, 0:07)

      claud [anonim] i-a raspuns lui George

      Pe romani ai doare in cot de ce se intimpla in parlament,ai lasa pe PSD sa faca ce vor ei pentru binele si profitul lor.
  • +5 (29 voturi)    
    fiecare cu gasca lui (Miercuri, 6 mai 2015, 15:56)

    nash pandelica [utilizator]

    b1 nu e cu coldea si von klauz.
    hn nu e cu cine e b1.

    nici b1, nici hn nu preia nimic din stirile de la nasul tv.
    hn nu preia nimic din dezvaluirile lui cristoiu, tucescu, nasul, ev. zilei.

    deci, fiecare cu gasca lui.
    unii mai acoperiti, altii deja descoperiti....

    e greu cu stirile in ro.

    ambasadele nu recomanda catusele, nici arestul preventive, caci nu se practica nici la ei.

    uk are curti cu juri si common law, care judeca pe baza de precedente, asigurand unitate si uniformitate.
    cred ca ambasda uk ar fi bucuroasa sa vada asta si in ro. in uk si sua se practica eliberarea pe cautiune, in special in cazurile de ciminalitate cu guler alb.

    deci, stiri si stiri...
    romanul e bomboardat cu stiri care sa'l bulverseze.

    a fost coldea ofiter secu ?! ce are de zis hn, despre asta ?! a preluat hn declaratiile fostului ofiter sri ?!

    hn este journalism selective, asa cum este si b1.
    numai ca, b1 este...basist !

    jos basescu !:)
    hai baieti, intr'un glas !
    deci, s'a redeschis un dosar impotriva lui base...
    stire !:)
  • -7 (29 voturi)    
    ma bucur (Miercuri, 6 mai 2015, 16:02)

    xanti [utilizator]

    Prea mult Udrea a platit jurnalisti de la B1.
    Acum suportati noua putere,daca nu va convine aveti o galeata PDL (de la alegeri)in care sa vomitati.
    • +14 (16 voturi)    
      furt de informatii (Miercuri, 6 mai 2015, 16:18)

      luther [anonim] i-a raspuns lui xanti

      eu am spus inca de anul trecut dupa ce s-a tirat puscalau, ca se cam rupe buza albiei cu oancea .el a venit cu tema aici si usor ,nu brusc ca bate la ochi isi pun planul in aplicare .au bani de platit spalatori zis ziarist treaba lor .daca si orcan se mai inmoaie urmeaza banciu si kancy liberasion
  • -12 (28 voturi)    
    păi (Miercuri, 6 mai 2015, 16:05)

    Mazeta [utilizator]

    Cred că mai utilă ar fi o listă cu cine al cui e. Înţeleg că B1 este acum al lui Ponta; la fel RTV şi TVR. Al lui Băsescu-Udrea este Evz. Hotnews al SRI. Restul?
    • -5 (15 voturi)    
      o mica eroare (Miercuri, 6 mai 2015, 20:15)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      b1 este in continuare si al lui base-udrea, doar ca pdl a fost inlocuit de psd ;)
  • +19 (23 voturi)    
    Neseriosi (Miercuri, 6 mai 2015, 16:22)

    roviom [anonim]

    Eu am observant de mai mult timp schimbarea de macaz.... Eram un telespectator fidel al emisiunilor B1. Lor le acordam ce mai mare credibilitate asupra stirilor. M-au pierdut de client .......
  • +20 (26 voturi)    
    B1 pleaca la cosul de gunoi (Miercuri, 6 mai 2015, 16:26)

    Trojan.H [utilizator]

    Mai ramine un pic Digi24, dar la cit uselism e si pe acolo, presimt ca se va duce cit de curind dupa restul.
    Televiziunea a fost in sfirsit distrusa de mafia uslasa, urmeaza Internetul.
    • +17 (19 voturi)    
      Da, domnule, (Miercuri, 6 mai 2015, 17:20)

      canuta [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      va urma-poate- Internetul.
      Dar ce e mai grav, va urma -PRECIS- justitia.
      Este singura sabie care le mai atirna deasupra capului !!
  • +16 (16 voturi)    
    Tembelizoare.... (Miercuri, 6 mai 2015, 17:14)

    Basile [utilizator]

    .... asa parca li se spunea acum 25 de ani.
    Vad ca se conserva bine denumirea / activitatea!
    In noiembrie s-a vazut clar tendinta "jurnalismului impartial" roman: terorismul de presa.
    Drept urmare am aplicat regula americana: nu negociez nimic cu teroristii.
    Deci in noiembrie am reziliat contractul la cablu.
    Fratilor, nici nu va dati seama ce bine este!
    Mahalaua a disparut ca si cum nu ar fi existat niciodata.
    Totul a revenit la normal si pot sa-mi vad linistit de ale mele.
    Mai aud cateodata de vreo paparuda care si-a aratat fundul in targ. E dreptul ei si dreptul meu sa o ignor.
    Si dupa cum vad ca evolueaza lucrurile cred ca voi renunta si la cetatenia romana.
    • -10 (10 voturi)    
      le faci jocul? (Miercuri, 6 mai 2015, 19:00)

      Gaby51 [utilizator] i-a raspuns lui Basile

      daca toti gandim astfel, unde crezi ca vom ajunge ?
      • +11 (11 voturi)    
        Doua posibilitati, in prima faza: (Miercuri, 6 mai 2015, 23:08)

        Basile [utilizator] i-a raspuns lui Gaby51

        1. O tara cu 2 milioane de borfasi si 18 milioane de emigrati
        2. O tara cu 18 milioane de locuitori si 2 milioane de puscariasi
  • +21 (21 voturi)    
    Corect! (Miercuri, 6 mai 2015, 18:03)

    mcv [utilizator]

    M-ati infuriat destul in ultima vreme, dar trebuie sa spun ca tot ce ati scris in acest articol, reflecta realitatea. Mai mult, pot zice ca ati fost bland cu ei. Nu de acuma a luat-o B1 pe aratura. A inceput mai de mult (de cand nu ma mai uit eu la ei), insa si-au lasat niste insulite pentru a prosti lumea. Evident ca orice om care are deprinderea "citirii stirilor", a sesizat imediat ca CEVA se intampla.
    Asta este tarisoara.
    NB. Insa, sa aveti si d-voastra grija la TRIEREA stirilor, caci si d-voastra sunteti foarte atenti ce si cum dati. Stirea e stire. Daca sunteti corecti, dati toate stirile si lasati interpretarea lor pe seama mea. Nu incercati sa ma manipulati prin "introducerile" partinitoare sau ascunzand elemente care considerati ca n-ar da bine pentru partea pe care o protejati: DNA cu ORICE PRET! E total incorect pentru cititori si este PERICULOS pentru tarisoara. De dragul DNA-ului, dle Tapalaga, v-ati pus in niste situatii foarte jenante, ca om, iar ca ziarist v-ati facut un deserviciu. DNA-ul nu e Dumnezeu, iar eu nu sunt borfas, pentru faptul ca dispretuiesc total modul in care actioneaza acelasi DNA, de-o vreme! Si asta nu ma face nici iubitor de politicieni corupti, dar nici constructor de statui pentru sefi de institutii pusi pe RAFUIALA, ca la caminu' cultural.
  • -1 (15 voturi)    
    Pe vremuri B1 era bun! (Miercuri, 6 mai 2015, 19:15)

    Dorin [anonim]

    De cand au schimbat barca, a inceput sa-ti puta.
  • -6 (10 voturi)    
    nenea tapa (Miercuri, 6 mai 2015, 20:38)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Sa ne spune de ce militeaza pt destructurarea Romaniei cu forta "aliatilor" .
  • 0 (2 voturi)    
    Daca sunt dati afara, unde lucreaza? (Miercuri, 6 mai 2015, 22:56)

    Maniu [utilizator]

    asta e singura aplicatie pentru abdicare. Ce pot sa faca?
  • +7 (13 voturi)    
    A cam ajuns USL la toate butoanele? (Miercuri, 6 mai 2015, 22:58)

    dice [anonim]

    In primul rand este evident ca USL (Ponta) are deja la mana cam toate butoanele.
    1. Justitia a inceput sa exagereze, probabil presata de USL sa exagereze, urmand ca, la sugestia tuturor, s-o lase mai moale. Apoi va veni Ponta si va spune: V-am zis ca Justitia a fost basista? Vedeti unde am ajuns?
    SI NE VOM INTOARCE IN 2000-2004, CAND JUSTITIA ERA PUR SI SIMPLU INEXISTENTA.
    2. Iohannis crede ca a castigat alegerile pe Facebook, probabil de-asta NU COMUNICA. Daca n-as stii ca-l are sfatuitor pe Mihalache chiar as crede ca asa e omul. Insa asa, cred ca e manipulat, probabil ca in scurta vreme va observa.
    Alegerile le-a castigat cu Adevarul, cu Gandul (desi CTP e USL-ist), cu Hotnews, cu Ziarul Financiar, cu Capital. Tare, nu?
    DAR E ADEVARAT.
    3. E o campanie agresiva de desfiintare a tuturor argumentelor care ne duc spre Vest si de demonizare a tuturor persoanelor publice care isi asuma aceasta optiune.Cum s-a ajuns aici?
    SIMPLU. Rezolvarea? Cred ca daca nu intra in puscarie pe viata tradatorii prorusi vom ajunge la o alta revolutie. Pentru ca nu putem sa desfiintam toate retelele de turnatori, comunisti (PSD), fosti securisti, ONG-isti.
    Poate ar trebui ca Hotnews sa trateze cu atentie subiectul, sa-i expuna public. Altfel vor castiga alegerile babele care voteaza Fonta, ca e tanar si ajungem langa unguri, bulgari si greci,
    ADICA FOARTE APROAPE DE RUSI si de tot sistemul care saboteaza capitalismul. Cand Ponta va merge in magazine si va fixa el preturile (de neimaginat, dar chiar s-a intamplat ceva asemanator), ca Putin. Iar daca Serviciile vor asta chiar e groasa. As zice ca e bine control civil, dar cine sa-l faca, nu-s tot ei?
    Cam astea sunt premizele EXTREMISMULUI, care desi nu se-arata, va izbucni distrugator.
    • +3 (5 voturi)    
      Aveti dreptate! (Joi, 7 mai 2015, 2:28)

      dragos61 [utilizator] i-a raspuns lui dice

      Din pacate ultima Dvs. afirmatie este cea mai grava si mai adevarata.
      Si de aici si pana la acte teroriste generate de frustrare cam cat o mai fi?
      Oare politicienii nostri chiar nu au notiunea de limita impusa de bunul simt? Oare chiar atat de slaba a fost si este educatia(in ansamblu) din tara asta?
    • +1 (1 vot)    
      Faptul cel mai grav (Joi, 7 mai 2015, 14:59)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui dice

      nu e sabotarea capitalismului (ca poate fi si un socialism de tip suedez - desigur, daca am fi si noi suedezi) ci ca acest lucru este inseparabil de sabotarea democratiei, a drepturilor civile si individuale si instaurarea unui mafiotism oligarhic generalizat. Asta exporta Rusia si Asia = China in general.
  • +13 (13 voturi)    
    Săracu' Beunu... (Miercuri, 6 mai 2015, 23:35)

    marki [utilizator]

    Cum a virat-o el spre Ponta, îndată ce s-a golit pușculița Păuneștilor! Acum îl așteaptă lupte grele pentru câștigarea adoratorilor lui Gâdea&compania ...
    Vai de voi, jurnaliști de tinichea!
  • +4 (8 voturi)    
    Homeless (Joi, 7 mai 2015, 0:59)

    Teris [utilizator]

    La b1 nu mai suntem acasa. De fapt cei de dreapta am cam ramas homeless.
    Oricum televiziunile de stiri ne spun ce a spus x, sau y si cuvintele spuse sau presupuse sunt discutate cu orele ca si cum in lume nu s-ar intampla nimic, ca si cum contextul mondial nu conteaza iar buricul lumii s-a mutat in Romania si in creierii anostilor ei politicieni.
    Televiziuni de barfe bune sa-i influenteze pe cei putin ganditori, gata sa-l mai suspende o data pe Basescu, sa-i pupe dreapta gaunosului Ponta si sa multumeasca partidului (cat mai unic, daca se poate) pentru nu mai conteaza ce...
    • +2 (4 voturi)    
      b1 tv nu mai este preferatul meu (Joi, 7 mai 2015, 9:01)

      timea [anonim] i-a raspuns lui Teris

      Descoperiți Nasul tv. Merită.
      Nu-l abandonați pe Turcescu, a fost singurul care a avut curaj să recunoască că a fost acoperit.
      Care mai face acest pas ? Cine renunță la un post cald,bine plătit de dragul adevărului.................
    • +2 (2 voturi)    
      Ne mutam pe FB unde oamenii simpatici (Joi, 7 mai 2015, 15:00)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Teris

      cu care ne-am imprietenit, ne spun lucruri mai interesante decat c... resapate si tinute artificial in viata sociala de slugile abjecte ale puterii mafiote.
  • +3 (5 voturi)    
    Useleuri pe banda rulanta, ca micii pe gratar! (Joi, 7 mai 2015, 7:26)

    hotnewsfil [utilizator]

    Mircea Cartasascu : 'Prietenii ma intreaba de ce nu continuu initiativa din iarna de a milita pentru trecerea ICR din nou sub presedintie. In acest moment mi se pare inutil: tot sub USL ar fi'.
    ---
    Din 'tulpina sanatoasa' - primul USL, cel din 2012, condus de Ponta si de Antonescu -, au dat vrejuri, unele dupa altele.
    Astfel, a rasarit USL-ul al doilea, condus de Ponta si de Tariceanu, apoi USL-ul al treilea, condus de Mircea Geoana si de Gorghiu, si acum cel de al patrulea USL, condus de insusi imparatul Klaus si de Ponta.
    Imparatul va ramane cinci ani in fruntea USL, Ponta ar putea fi detronat de catre vreun baron-borfas., legitimat, cu acte in regula, de catre DNA. Se va vorbi atunci de al cincilea USL.
    Important este un singur lucru, ca 'USL traieste'.
  • -1 (3 voturi)    
    voi vorbiti!?! (Joi, 7 mai 2015, 8:52)

    marius [anonim]

    dar articolul despre bagarea ANI in anonimat unde este!?!? stiai ca ieri s-a dat drumul la incompatibilitati grupa mare?!? si nici nu au umblat la legea ANI...ci doar la statutul celor care sunt in functii de conducere in companiile care au contracte cu statul, mai exact cu primariile locale...asta nu scrieti?!? sau ca aceasta lege va iesi indiferent daca vrea sau nu presedintele- eu cred ca va vrea sa iasa - pentru ca legea a fost intoarsa odata de presedintie, asta nu scrieti?!? pai atunci de ce mai aratati cu degetul domnul Tapalaga? doar ca sa nu vada lumea barna in ochiul dvs???
  • -2 (4 voturi)    
    Ht.N. versus B1 (Joi, 7 mai 2015, 10:26)

    boje [anonim]

    D-le Tapalaga,este adevarat ca in ultima vreme se vede o schimbare in rau a B1 .Dar si la dumneavoastra este acelasi lucru.Faptul ca in ultimul rand sunteti partinitor,lovind in Basescu si cand trebuie si cind nu trebuie ,preamarindu-l excesiv pe Iohannis ,nu va face cinste.Pacat ca tandemul B1-HotNews s-a stricat .Incercati sa reluati coaborarea cu ei,nu fiti ,ambii,casi copii care-si iau jucariile si pleaca bosumflati acasa .
    • +1 (1 vot)    
      Daca Basescu da in statul de drept (Joi, 7 mai 2015, 15:02)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui boje

      nu-i sunt tata eu (parafrazand niste versuri "Muma lui Stefan cel mare)!
  • +1 (3 voturi)    
    revenire (Joi, 7 mai 2015, 13:16)

    julien [anonim]

    pas cu pas psd va pune cizma atat pe grumazul justitiei cat si al presei,cu sprijinul substantial din partea turistului de la cotroceni.vom retrai vremurile cand se fura in liniste si pace cu iliescu si nastase.
    • +2 (2 voturi)    
      Ts, Johannis nu e abject ca Ponta si (Joi, 7 mai 2015, 15:06)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui julien

      restul mafiei oligarhice transpartinice, analfabete si bete de putere .
      Astia dezvolta o dependenta ca a bietilor drogati, numai ca de putere (de care au nevoie pentru lacomia patologica care-i devoreaza) si spre deosebire de unii amarati distrusi de droguri care mai ataca pe unul sau pe altul, astia de la putere distrug o intreaga tara, viitorul a generatii si prezentul unor generatii.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version