Aspecte din revolutia borfasilor

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 16 august 2012, 20:04 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Deplasarea Monei Pivniceru, sustinuta de PNL la functia de ministru al justitiei, in masina detinutului Adrian Nastase pentru o discutie cu Mariana Alexandrescu, fosta consiliera juridica a celui aflat azi la Jilava este inca un eveniment care-i pune pe liberali intr-o lumina tot mai proasta in relatia cu justitia. Aflam, in parlalel, ca alti liberali au intrat pe mana procurorilor DNA, suspectati de infractiuni comise la referendum. Fostul ministru al apararii, Theodor Athanasiu si Samson Dobritoiu, fiul ministrului actual al apararii, Corneliu Dobritoiu sunt urmariti penal de procurorii DNA Cluj deoarece ar fi platit interlopi sa mobilizeze cetatenii la vot.
  • Asadar, Mona Pivniceru se plimba prin Bucuresti cu limuzina unui puscarias si mai vrea sa ajunga ministrul justitiei? Daca va ajunge ministru la justitie, va avea in subordine administratia penitenciarelor, care-l are pe Nastase in custodie la Jilava. Si atunci ce cauti in masina detinutului si mergi fix la blocul in care locuieste, tot intamplator, consilierul lui Nastase pe probleme juridice? Mona Pivniceru are si calitatea de judecator la Inalta Curte, unde Adrian Nastase are inca doua dosare pe rol. Avem cazurile Barsan, Costiniu, judecatori la Inalta Curte acuzati ca au intervenit in dosare. Avem, deci, motive sa suspectam un posibil aranjament? Neclar de ce Pivniceru s-a expus in halul asta, de nu i-a mai pasat de nimic si s-a aruncat in masina detinutului Nastase pentru a se intalni cu consilierul sau pe probleme juridice? Ce i s-a promis? O nominalizare pe noua ani la Curtea Constitutionala? Anul viitor expira trei mandate acolo. Altceva? Ce?
  • Fiul lui Dobritoiu a primit citatia ieri, 15 august. Tot in cursul zilei de ieri, tatal sau, ministrul Apararii, Corneliu Dobritoiu, s-a deplasat la Palatul Cotroceni, unde a discutat cu Crin Antonescu. In cursul serii de ieri, Antonescu s-a lansat in acuzatii grave impotriva procurorilor, comparind anchetele acestora cele din timpul anilor 50 de pe vremea colectivizarilor. Prin urmare: murea presedintele interimar de grija cetatenilor anchetati sau a intimidat justitia in tentativa de a-si apara colegii de partid, suspectati de participare la furtul masiv de la referendum care se vede de la Washington? 
  • Ajunsi in acest punct, nu putem sa nu ne amintim ce-i spune un anume Vlad fostului ministru al administratiei, Victor Paul Dobre, asa cum rezulta din interceptarile realizate de procurori in dosarul in Referendumul: "Daca nu cumva e bine sa fugim din acest grup infractional organizat! Pe bune!". Procurorii au cerut Parlamentului aviz pentru a putea incepe urmarirea penala in cazul fostului ministru, insa USL a anuntat ca va obstructiona votul, considerand ca ancheta este politica. Spectrul acestui "grup infractional organizat" l-a speriat pana si Ioan Rus, fostul ministru de interne, care a demisionat pe motiv ca "nu doreste sa-si petreaca batrantetile la puscarie", constantand ulterior ca "eram oricum pe o strada cu sens unic care ducea la Parchet".
  • Parchetul General si procurorii DNA sunt, mai nou, marea obsesie a liberalilor. Un set de stenograme dintr-o sedinta PNL datata vineri, 3 august, arata inca o data ca procuparea majora a liderilor liberali este schimbarea procurorului general, Laura Codruta Kovesi de la Parchetul General si a lui Daniel Morar de la DNA. Cei mai interesati de schimbarea lui Kovesi si Morar se arata Varujan Vosganian si Sorin Rosca Stantescu (trimis in judecata de Parchetul General in dosarul Rompetrol, Tribunalul Bucuresti a amanat o decizie pentru 20 august).
  • Si Relu Fenechiu, al carui dosar de coruptie a fost trimis de DNA in instanta la 28 iunie, s-a aratat enervat de prelungirea mandatului lui Daniel Morar
  • Din pacate, opinia publica uita prea repede cine tragea sfori sa ajunga sefi la parchete cu sprijinul liberalilor. La inceputul lunii iulie, DNA a anuntat inceperea urmaririi penale impotriva procurorilor Marcel Sampetru si George Balan pentru trafic de influenta. In aceasta afacere judiciare gasim tot un liberal implicat, pe seful CJ Ilfov, Marian Petrache, care discuta cu cei doi posibila impartire a functiilor. Politicianul liberal ii explica simplu unui procuror ca, daca nu au control pe curent (informatii) motorul (DNA, parchet) nu merge. Concluzia liberalului era ca trebuie sa puna mana pe amandoua.
  • Toate aceste zbateri, mai ales ultimele evenimente care fie lovesc in plin PNL (anchetarea lui Athanasiu&Dobritoiu jr), fie le strica planurile (cazul Pivniceru fotografiata in masina detinutului Nastase), vor determina o actiune in forta impotriva procurorilor. E posibil ca Victor Ponta, la presiuinile lui Crin Antonescu si Dan Voiculescu, sa forteze inlocuirea de la parchetul General a Laurei Codruta Kovesi, toate acestea in numele poporului anchetat, nicidecum in numele revolutiei borfasilor. Puciul penalilor a intrat in faza delirului anarhic total. Ion Iliescu si CTP si-au dat mana in sfarsit in lupta cetateaneasca impotriva "haitelor de procurori", autoritatea justitiei fiind astfel subminata grav tocmai de catre cei care denuntau pana mai ieri "disolutia autoritatii statului". 
  • Or, ce disolutie a autoritatii statului mai grava se poate imagina decat cea sugerata de aceasta scena in care, atentie mare, un cetatean implora un ministru din guvernul unei tari "sa fugim din acest grup infractional organizat"? In revolutia borfasilor, ministrii sunt chemati sa fuga de infractori iar cetatenii cu probleme penale sunt aparati de guvern impotriva procurorilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15632 vizualizari

  • +2 (18 voturi)    
    interesant (Joi, 16 august 2012, 20:15)

    liviusmaximus [utilizator]

    citeste :
    http://www.jurnalul.ro/editorial/victor-ponta-ti-e-frica-sau-ai-innebunit-621259.htm

    de curiozitate...care avion spre brazilia ? cu ce ocazie ?
    • -15 (35 voturi)    
      jumatate din romani sunt borfasi, deci (Vineri, 17 august 2012, 2:52)

      nb2k [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      La fel ca toti cei care au votat la referendum ca Basescu sa plece, ma consider participant la aceasta operatiune de suspendare a presedintelui. Operatiune care aparent e o "revolutie", iar participantii la ea, adica jumatate din populatia Romaniei, inteleg ca sunt niste "borfasi". E o atitudine aroganta pe care o regasesc tot mai des la sustinatorii lui Basescu. Sustinatori care se vor aparatori obiectivi ai democratiei, dar care de fapt nu fac decat sa dovedeasca ce partinitori si aroganti sunt. Din punctul meu de vedere unii dintre cei mai mari borfasi ai Romaniei sunt Videanu, Berceanu, Udrea si Basescu. Mai ales Basescu, care i-a protejat pe ceilalti si a creat o justitie aservita puterii pe care incearca sa o treaca drept obiectiva si echidistanta. Daca oamenii astia reprezinta democratia, atunci pot sa zic ca sunt mandru sa fiu borfas.
      • +11 (17 voturi)    
        Iti asumi participarea... (Vineri, 17 august 2012, 6:19)

        predel [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        ...si la aspectele penale ale operatiunii?
      • 0 (4 voturi)    
        Aroganta (Vineri, 17 august 2012, 14:30)

        TudorRosca [anonim] i-a raspuns lui nb2k

        "Borfasii" la care se referea autorul sunt cei ce din USL, care au interese directe in a inabusi orice actiune a justitiei impotriva gastii lor, nu ar trebui sa te simti.
        Cat priveste aroganta, e adevarat, cei de pe hotnews, 22, etc sunt aroganti, bascaliosi, ba mai trag si cate-o injuratura. Priveste in schimb daca ai chef la nivelul "discutiei" pe antena3 de exemplu, sa vezi acolo ce dejectii sunt in stare sa produca niste oameni la tastaturi. Acolo unde nu se comunica prin cuvinte, ci prin vome adresate celor care vai doamne nu pun umarul sa il dea jos pe dictator, celor care ii raspandesc propaganda ("intelectualii lui Base" ca Plesu si cei de la ICR) etc. Asa ca nu fa pe lupul moralist cand faci parte din grupul ce asculta de Badea , care isi exprima pe blog dorinta de a "excreta pe cadavrele curvelor de la Realitatea, 22, Romania Libera, Hotnews".
        • 0 (0 voturi)    
          ca avenit vorba... (Duminică, 19 august 2012, 13:39)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui TudorRosca

          Cum iti permiti Dane sa ne faci borfasi?
          Atunci, am fost borfas din 17 dec. '89, am fost borfas cand am fost organizator (recunosc, doar om de ordine) la Proclamatia de la Timisoara, am fost borfas-golan mai tarziu...candidat al Conventie Democrate (am spus de atunci ca PD este un cal troian, am avut dreptate)...
          tu ce faceai pe atunci?
      • 0 (2 voturi)    
        jumatate ? (Vineri, 17 august 2012, 19:24)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        1.
        Inteleg ca imi adresezi mie intrebarea ? Nuuuu, ar fi grav daca ar fi atatia :) Dupa cum vezi, se fura de 20 de ani din tara asta si inca nu au terminat-o, deci nu sunt atat de multi borfasi. Cred ca autorul se refera la organizatori/instigatori/falsificatori. Inteleg ca de fapt tot ei sunt tinta anchetelor si nu oamenii care au votat. Eu am multi prieteni care au votat din convingere si nu a venit nimeni peste ei ! Pe de alta parte, as fi curios sa verific, daca in numele meu nu a votat cineva. Pt ca eu nu doream sa votez. Tot din convingerea ferma ca acest referendum este o miscare inutila si periculoasa si nu din iubire de Basescu.
        2.
        Intrebarea mea ref la avionul catre Brazilia era pe bune. Mi se pare ciudat ca un jurnalist il apostrofeaza in acest fel pe premier...Tie ti se pare normal ? Nu am gasit pe net referinte despre o vizita oficiala a lui Ponta in Brazilia. Doar despre vacantele Dlui Mazare. Si despre superba economie Braziliana din ultimii 5-6 ani.
        3.
        Daca nu postezi ca angajat (atunci n-as avea pretentii), mi-as dori sa intelegi ca unii nu isi spun parerea pt a sustine o parte sau pe cealalta. Si in nici-un caz nu o fac cu ura. Nu te judec pt optiunea ta politica, dar am si eu dreptul sa imi spun decent parerea. Pt moment, dupa cateva luni de guvernare usl, parerea este proasta spre foarte proasta. Asta nu inseamna ca il iubesc pe Boc.
        4.
        Nu stiu daca cei enumerati de tine sunt borfasi; pt asta exista parchet si DNA. Pe de alta parte acum 2 zile ponta spunea ca udrea a dat banii pt lady gaga. Ieri, noul ministru a confirmat ca el semnase- cu incredintare directa !!! - pe 3 august. In aceasta situatie, vrei sa o cred pe Udrea sau pe Ponta ? Ponta ne mai spunea si ca nu are 2000 eur/copil, pt olimpicii la matematica, din pricina lui Funeriu. Tot ieri s-a dovedit fals, banii de anul trecut erau alocati. In plus, se risipisera 250.000 eur pe acest concert... O fi bine ? Sa tac ?
        5.
        Inteleg ca bugetul TVR cultural era 250.000 eur/an ? O fi bine ?
      • -1 (1 vot)    
        USL e la putere! (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:43)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        .. si tot ea organizeaza o revolutie? Poti sa consideri borfasi pe cine vrei, poti sa-l antipatizezi pe presedinte oricat. Daca esti democrat si om corect reclami la parchet pe cei care fac ilegalitati si nu-l inlaturi pe un presedinte democratic ales amenintand cu grupuri paramilitare si mineriade. Daca o faci, esti pucis si posibil borfas!
      • 0 (0 voturi)    
        Borfaşi (Duminică, 19 august 2012, 21:02)

        omliber [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        Borfaşi sunt în ambele tabere. Şi în tabăra dlui Băsescu şi în tabăra dlor Crin Antonescu, Ponta şi ceilalţi. Cele mai mari furturi s-au făcut în vremea "Împăratului", adică a dlui Adrian Năstase. Mă refer la "marile privatizări" din acea vreme. Aceste privatizări s-au făcut pe "doi lei" după ce "fabricile şi uzinele" au fost falimentate. Dar cel mai grav este că s-au vândut pe doi lei resursele naturale ale acestei ţări. Aceste resurse nu aveam dreptul să le vindem pentru că erau ale copiilor noştri şi ale copiilor copiilor noştri. Linia aceasta a dui Năstase a fost încurajată şi susţinută de de dl Iliescu. Dl Dan Voiculescu este unul din marii beneficiari ai regimului, la fel dl Patriciu şi toată şleahta PSD-istă. Treaba este că uităm şi... ne lăsăm manipulaţi de dl Voiculescu şi ceilalţi. Eu nu aş fi mândru nici într-o tabră , nici în cealaltă. Dar ceea ce este cel mai grav este că USL-ul a încălcat Constituţia, legile ţării, instituţiile statului de drept. Acţiunea care este în desfăşurare este mai presus de dl Băsescu, Crin Antonescu. Este vorba de încălcarea legilor - nu spuneţi că nu este adevărat: am verificat Monitorul Oficial, am citit toate hotărârile guvernului. Şi nimeni şi nimic nu ne garantează că USL-ul nu va încălca legile şi altă dată, dacă acum a făcut-o. Dl Băsescu nu va fi permanent preşedinte. De ce este atât de urgent să fie demis încălcând tot ce stă în faţă - legi, constituţie, reputaţia politicienilor?
        Cu multă stimă
        Irinel Petrescu
    • -1 (1 vot)    
      inca unul suparat rau :) (Vineri, 17 august 2012, 19:56)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      http://www.jurnalul.ro/editorial/coabitare-prin-coitus-interruptus-621325.htm

      "Ce-nseamnă că nu mai putem? Înseamnă că, după 21 august, dacă se consfinţeşte operaţiunea de lichidare a votului democratic şi voi, ăştia, revoluţionarii din palate (din Palatul Parlamentului şi Palatul Victoria) nu puneţi piciorul în prag, îl vom pune noi şi vă vom da şi pe voi la o parte."

      PS: Scuze pt faptul ca am postat de 2 ori din acest jurnal, dar deja aceste articole, corelate cu declaratiile lui Fenechiu, indica o noua directie de actiune. Ce-o fi vrut Crin sa spuna cu "miscari populare violente si de amploare" in aceasta toamna ?
    • -1 (1 vot)    
      Eu citesc Hotnews (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:45)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      .. si ceilalti care urmaresc site-ul sunt suficient de inteligenti sa nu treaca pe oficinele Antenelor doar fiindca le dai un link. Fiti mai subtili, oamenii de pe aici au mai multi neuroni...
      • -1 (1 vot)    
        link to nowhere (Sâmbătă, 18 august 2012, 15:15)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        link-urile alea iti arata ce se pregateste si erau postate ca un avertisment si nu pt a te directiona pe tine in presa antenista.
        finalul ambelor articole de acolo este ingrijorator, tinand cont de cum scriu oamenii aia...
        • 0 (0 voturi)    
          eu ma uit si la B1 si la antena 3... (Duminică, 19 august 2012, 13:28)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

          Pe vremuri ascultam telejuranele ofciale, doar TVR, dar ascultam si Europa Libera.
          Se cheama informare.
          Un om informat este un om puternic. Un om care urmareste doar o anumita parte, ajunge un fanatic orb si surd.
          Ca si pe vremuri, filtrez totul folosind dotarea naturala, creierul personal.
          Pot sa-mi fac o impresie urmarind , nu doar vorbele, dar mai ales limbajul trupului, mimica celor care incearca sa ma convinga.
          Da, este clar ca am ajuns sa avem o media superpartinica.
          Posturi obiective, care sa nu aleaga stirile, care sa nu le comenteze.....nu avem !
          Hotnews, sora lui B1, este 1000% basista.
          Cititi ce gasiti aici si contraziceti-ma daca puteti.
          De asta este populata masiv cu comentariile basiste, pentru ca toti simt ca aici este o reduta a lor.
          De asta vin si eu aici, ca sa va zgandar, asa cum faceam, in joaca, cu musuroiul de furnici cand eram copil.
          Replicile voastre agresive, jignirile, va caracterizeaza, va dau de gol.
          Oricine nu este basist trebuie desfiintat aici.
          Asta spune totul despre voi si relatia voastra cu democratia, cu libertatea opiniei, libertatea de a alege.....
          Va faceti singuri de ras, eu doar va dau ocazia.
  • +24 (34 voturi)    
    concluzie (Joi, 16 august 2012, 20:17)

    efz [utilizator]

    si noi suntem prosti ca ii suportam si le permitem. de ce? da frica si teama? de lene? de prostie? sau de coruptie? oricum ar fi , unul mie , in ziua de azi i-mi este rusine sa spun ca sunt roman. nu am nimic cu tara, respect RO. CA TARA ! Dar oamenii care au ramas in ea sunt penibili in prostia sau incapacitatea lor , iar conducatorii sunt aceleasi scursuri comuniste. PACAT.
  • +27 (39 voturi)    
    Q.E.D. (Joi, 16 august 2012, 20:34)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Procurori, keep on the good work !
    Aveti treaba multa, in folosul nostru, al cetatenilor onesti si in ciuda politicienilor verosi.

    Succes !
    • 0 (2 voturi)    
      este "keep up the good work" ;) (Vineri, 17 august 2012, 15:43)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Si, apropo, sustinatorii lui Basescu vorbesc cu emfaza despre anchetele procu-lasilor, spunand ca, daca nu ai nimic de ascuns, nu ai a te teme.

      Dar, sustinatori unilaterali, nu e vorba ca i-ar fi cuiva teama de procu-lasi. Este vorba ca acesti oameni abuzeaza prin simplul fapt ca nu stiu sa isi faca job-ul.

      Atat timp cat voi vedea un procu-las la usa mea FARA mandat, FARA prezentare de acuzatii, FARA a se identifica, o sa fac reclamatie pentru incalcarea proprietatii si ii voi inchide usa in nas.
    • 0 (0 voturi)    
      Ehei, cand o sa-ti sune tie la usa...... (Duminică, 19 august 2012, 13:34)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      sa ne imaginam ca pica basismul......si incep procurorii sa-i caute pe vinovatii de abuzuri, manipulari asa ca tine......
      Deteriorarea grava a imaginii Romaniei (facuta de basisti prin intoxicare internationala, folosind ICR, SIE, SRI, ambasade si agenti platiti gras..) este un delict cu grave consecinte.
      Nu crezi ca merita anchetat?
      Sa vezi atunci cum tipati ca din gura de sarpe ca este un abuz !!!!
      De ce?
      Ce aveti de ascuns?
  • -26 (42 voturi)    
    ADN (Joi, 16 august 2012, 20:37)

    Mazeta [utilizator]

    Eu am încredere maximă în procurorii DNA. Toți cei care trăiesc în România știu că la noi corupția a fost total și definitiv eliminată.
    • +12 (20 voturi)    
      Nu chiar... (Joi, 16 august 2012, 22:15)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai sunt cativa ramasi, de pe vremea lui Nascase, cand lupta cu coruptia a atins apogeul. Pacat ca a venit la putere dictatorul basescu, pentru ca daca mai avea timp, Nascase ii baga la parnaie si pe Voiculescu si pe Vantu si pe cei alti cativa ticalosi care au reusit sa mai ramana in libertate...

      Da' unde-i fratiorul tau mai mic Montesquieu?... Nu-l mai lasa toa'sa educatoare la computer?... Ca de evoque stiu ca este ocupat cu Barroso si analizele alea pe care le face el din care rezulta ca Barroso si hamericanii l-au lasat din brate pe Basescu. De, absenta unui analist asa fin este imediat simtita si resimtita.
      • +1 (1 vot)    
        Nu ca zic, da'vreau sa spun: (Duminică, 19 august 2012, 13:55)

        tudorp is [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        ERATA: de inlocuit : Nascase cu N CASE
    • +3 (9 voturi)    
      si io am incredere! (Vineri, 17 august 2012, 8:22)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      am oareshce retzineri in privinta eliminarii totale.
      mai sunt vreo cativa in libertate, dar, fiecare lucru la randul sau, fiecare corupt, in celula sa.
      fie ca trec intai pe la bradisteanu, tot acolo ajung.
      cu sau fara dna mona pizniceru.

      dar, sa ne reamintim ce avertiza dnul ghinarar harshit in lupte grele, dobritzoiu, catre base:
      sa nu indrazneasca sa foloseasca armata !
      hahaha !
      samson !
      noroc la mai sunt alde david de la dna.:)

      tudorica si samson, or fi dat din punga proprie ?
      sponsori la referendum ? :)

      jos iliescu si coruptii sai !
    • 0 (6 voturi)    
      si cu liderul Basescu soarele straluce mai tare (Vineri, 17 august 2012, 15:50)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pentru ca, nu-i asa, Mazeta, il privim pe Basescu si vedem cum lumea devine un loc mai bun, pasarele parca se aduna in jurul lui sa-i ciuguleasca din mana (vezi Mihail Neamtu), fiarele padurii parca se imblanzesc si devin prietenul omului (vezi Monica Macovei), sconcsii parca imbie cu miresme parfumate (vezi Traian Ungureanu), bufnitele parca devin mai impaciuitoare si mai intelepte (vezi Mihai-Razvan Ungureanu), cainii rai parca se gudura si ii zambesc blajin liderului extraordinar (vezi Vasile Blaga), cintezoii parca se desteapta si cugeta (vezi Cristian Boureanu)... Toate salbaticiunile devin animale domestice, Mazeta. Tot ce se strange in jurul Carmaciului se domesticeste.

      Si toate animalele dantuieesc, asemenea lui Neamtu, Macovei sau Ungureanu (oricare dintre ei), vazand cat de aproape sunt sa-si atinga scopul nobil al vietii si nivelul cel mai inalt al existentei lor: sa fie in sfarsit animale in slujba omului (aici, animalele de companie ale carmaciului Basescu).

      :))
  • +25 (37 voturi)    
    USL in convulsie (Joi, 16 august 2012, 20:39)

    Angoasat [utilizator]

    Sa-i vedem pe rand cum fug din grupul infractional organizat USL..dar trebuiesc monitorizati aceia care fug..pt ca istoria sa nu se repete..
  • -12 (34 voturi)    
    pacat... (Joi, 16 august 2012, 20:48)

    nonrelated [anonim]

    Dane, de cand te-am vazut ca ai ramas cu nasul in laptop cand vorbeai cu Ponta, chiar nu are rost sa mai citesc ce ai de spus.
    Tineam cu tine, dar te-a facut Ponta fara sa stranspire si ai reusit sa-l faci sa para competent si sigur pe sine. PA!
    • +8 (18 voturi)    
      ...dar stii de ce? (Vineri, 17 august 2012, 0:41)

      xantipa [utilizator] i-a raspuns lui nonrelated

      ...pentru ca a ramas interzis in fatza nerusinarii cu care poanta minte. asta te lasa fara replica. atunci cand unui om ii zici ca albul e alb, iar el iti raspunde cu seninatate si siguranta ca n-are cum, albul e negru toata ziua, capitulezi. cam asta-i.
      • 0 (2 voturi)    
        Cinstitul pleaca cu handicap! (Vineri, 17 august 2012, 16:03)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui xantipa

        E mult mai greu sa fii convingator ca om cinstit decat ca mincinos! De ce? Pentru ca oamenii prefera minciuna in locul adevarului, mai ales cand vine vorba de ei.
  • +40 (50 voturi)    
    S-au reintors teroristii (Joi, 16 august 2012, 20:48)

    andrei florescu [utilizator]

    Iesirile publice ale lui Ponta sunt din ce in ce mai halucinante, sau halucinogene. Demonstreaza o logica deficienta, sau se vor adresate unui segment de populatie saraca material si cu duhul, cu un nivel intelectual extrem de redus. Afirmatiile cum ca si USLul e la curent cu practici ilegale ale adversarilor politici ( impiedicarea dreptului la vot, sechestrare de buletine), dar pe care pana acum nu le-au facut publice, ei( USL) fiind fair-play, reprezinta un autodenunt la recunoasterea fraudei, pe care el prim-ministru si organizator de referendum a tainuit-o si la care e partas activ. De altfel,aceasta aduce aminte de traditia fraudei inevitabile la alegerile din Romania; la ultimele prezidentiale recunoscand senin si tamp, ca "ai lor au furat mai mult ca ai nostrii". Dincolo de aprecierea acestei sinceritati naive, afirmatiile sunt de natura de a compromite toata incercarea de practica democratica in Romania, emitand un serios semn de intrebare asupra responsabilitatii acestui personaj. Joaca de-a cifrele,acum 8,5 milioane, altadata 7,5 din peste 18 milioane, sau poate doar 16, cu sau fara morti, plecati, psihiatrici, etc., arata ca cei acrosati de scaunele puterii, demonstreaza grave probleme de credibilitate, legitimitate si responsabilitate. Vorba primarului deputat Nicolae Stan zis "Bula" din Colonesti, Olt, care a adus in sectiile controlate de el, 173% voturi, din care 100% de pe listele permanente:"oricum, nu se puteau fura mai mult de un milion, un milion jumate de voturi, si asta in toata tara". Acest emblematic personaj, fost presedinte de CAP, trecut in 22 de ani pe la toate partidele aflate la putere, se autodenunta fara rusine, frica sau impunitate, caci, in satul sau munca de recrutare de voturi a fost tot timpul apreciata la centru.Cu astfel de alesi, Crin si Ponta s-au cocotat in varful piramidei puterii, si astflel de infractori apara acum furibund de teroarea procurorilor .
  • +28 (40 voturi)    
    un popor de prostiti, sarman popor... (Joi, 16 august 2012, 20:49)

    Lucky1 [utilizator]

    Este o vorba, acceptata de toata lumea, ca poporul isi merita conducatorii.

    Cred ca justificarea acestei maxime sta in gradul de manipulabilitate al poporului respectiv.
    Cu cat un popor este mai educat cu atat este mai greu de manipulat, avand convigeri proprii solide. Cu cat un popor este mai putin educat cu atat este mai expus influentarii.

    Caci cum altfel s-ar explica succesul acestor borfasi, ce-si spun uslasi, decat ca au de-a face cu un popor needucat, vulnerabil, usor de manipulat, de prostit?!

    In ce tara democrata de pe acest glob ar fi posibil ca o banda de borfasi de drept comun sa aiba un asa succes?! Indivizi mediocri, plagiatori, mincinosi, corupti pana in maduva oaselor, constituind, laolata, un grup infractional organizat, sa poata accede la conducerea statului, sa dispuna de resursele acestuia pentru a-si satisface nevoile lor de parvenire, care, aftfel, nu si le-ar putea ingadui urmand o cale corecta.

    Numai un popor needucat, caruia-i lipsesc nevoile de culturalizare, de emancipare, de civilizare, poate accepta un climat de mocirla, de mizerie, de jaf si de hotie - singurul climat la indemana borfasilor "alesi" de acest popor...
    • +12 (16 voturi)    
      nu, prietene (Joi, 16 august 2012, 23:51)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      nu intr-o tara needucata ci intr-o tara in care cei educati nu fac nimic sa impiedice asta caci nu le pasa. uita-te la intelectualii tai iubiti ca 80% din ei nici nu stiu ce se intampla prin tara si chiar daca stiu, nu le pasa.
      ia sa fi iesit 300.000 in piata universitatii, sa se produca iar fenomenul piata universitatii plina de studenti si alti intelectuali, mai aveau borfasii asa tupeu? nu cred. dar cat timp oamenii care ar putea sa faca ceva TAC atunci puterea e in mainile prostimii si se produce ce zici tu. asa ca nu ii blama pe needucati, blameaza-i si pe intelectualii lasi care stau in casa si se uita la dan negru
      • +4 (8 voturi)    
        Recunosc... (Vineri, 17 august 2012, 1:21)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        ...este ceva adevar in ce spui, din pacate...
      • +1 (3 voturi)    
        iesiri?? (Vineri, 17 august 2012, 12:53)

        SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        au iesit in iarna si n-a plecat basescu...de ce ar pleca acum??
        cata ipocrizie in tara asta...
        scuza-ma daca te intreb dar cu iesitl asta?? ai iesit la vot?? sa-ti aperi convingerile?? sau atunci nu-ti pasa??
        • -1 (1 vot)    
          lasa vrajelile (Vineri, 17 august 2012, 13:48)

          Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB88

          n-am iesit la vot si stiu bine de ce n-am iesit la vot. aia cu valorile democratice sa i-o spui lu' mutu. daca referendumul si supendarea aveau o baza legala ieseam negresit dar cat timp noi suspendam un presedinte pe motiv ca nu mai e popular sau ca "mi-a umilit familia" mi se pare o stupizenie.
          in iarna au iesit 2000 de hrapareti din care 500 platiti de usl si 500 platiti de udrea pentru a ridiculiza protestele.
          sa fim sobri!
    • +10 (12 voturi)    
      Asta este, din nefericire... (Vineri, 17 august 2012, 0:29)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      raspunsul la intrebarea ta retorica. Si cand cineva vrea sa dea valoare unui examen de bacalaureat, sau vrea sa opreasca fabricile de diplome universitare este huiduit si lovit cu pietre. Pana la un punct, prostiti; mai departe, prosti. (Vezi bucurestenii alegand un primar submediocru).
      Ti-am dat doar un plus dar ti-as fi dat mai multe.
      Hai sa traiesti.
  • -12 (28 voturi)    
    Esti slab prietene (Joi, 16 august 2012, 20:51)

    ovidiu. [utilizator]

    De curiozitate, te-am urmarit doua zile la B1 TV... inclusiv in emisiunea cu plagiator Ponta ca invitat. Apuca-te de gradinarit, ceva. Nevroze, prejudecati si si cam atat. Nu spun ca nu ai avea dreptate, macar partial. Spun doar ca nu esti construit pentru a convinge un fluture de nedreptatea pricinuita de omida. Multa bafta.
    • -1 (9 voturi)    
      tapalaga , mona pivniceru si ceva imitatii (Vineri, 17 august 2012, 9:06)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui ovidiu.

      dl tapalaga a reusit in ultimele zile sa depaseasca cu succes penibilul ! Crede ca daca insita cu atat de multa ura si fara nici un gram de discernamant sa acuze USL-ul, pe Ponta si pe Antonescu ii va depasi in lipsa de caraacter pe turcesu, radu moraru sau cristoiu ?
      De ce domnule incruntat la leptop nu erai asa de virulent cand guvernele boc si mru au facut numai prosti de s-a ajuns cu starea natiunii aproape de fundatura ?
      De ce nu iti sopteste gurita aia inconjurata de barbita si mustata nimic despre instigarea la neparticipare la vot - '' nu mergeti la vot, va cere acest gest presedintele ales si suspendat'' ? Ce calitate are basescu sa forteze oamenii sa nu isi exercite dreptul la vot ? ASTA NU TREBUIE ANCHETAT pentru instigare la nerespectarea legilor, ? De ce nu zici nimic tapalaga draga de instigarea la boicotarea antenelor ? Sau mai bine te faci ca ploua fiindca in ciuda celor solicitate de ''carmaci'' oamenii au votat,s-au uitat la antene mai mult ca de obicei iar a face referire la aceste aspecte ar face din bataiosul comentator un catel care latra la luna!
      In lipsa de subiecte ai gasit fenomenala calatorie cu masina a doamnei Pivniceru subiect sa iti faci numarul si sa tragi colaborarea de la caseria de la garaj!
      Ca haitele de procurori, jandarmi, politisti, umbla prin sate sa ancheteze pe cei ce nu au respectat indicatia lui bsasseee sa nu mearga la vot, nu iti sugereaza un subiect de presa gras? Te pomenesti ca iti inchide ghiseul daca ciripesti aspecte ce nu ii plac suspendatului !
      • -1 (1 vot)    
        Conform Comisiei de la Venetia, (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:55)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        .. pe care USL adora sa o invoce in alte probleme, in cazul referendumului, boicotul este perfect legal si asimilat cu un vot negativ (cum a hotarat si CC la discutarea contestatiilor). E ilegalitate doar dupa Codex Voiculescus.
        Si apropo, cand USL boicota lucrarile Parlamentului dar isi incasa lefurile, aia era perfect legal presupun dupa aceasi legislatie?
  • +25 (31 voturi)    
    excelenta si ingrijoratoare radiografie. (Joi, 16 august 2012, 20:53)

    V. Val [utilizator]

    Cum zicea domnul Gordon, faptele conteaza (nu vorbele !) si faptele sunt aici, insirate in toata nuditatea lor. Ce-i de facut ?

    Aceste presiuni lasa sa se intrevada si o eventuala mineriada stil dogaru. Ca o incoronare a "delirului anarhic total".

    Ce ne-a ramas ? As zice : partea buna, corecta a judecatorilor si procurorilor, putina presa libera si lucida si NOI, noi insine, care putem fi o forta, unindu-ne si implicandu-ne.
  • +25 (31 voturi)    
    felicitari pt. toate articolele Dane (Joi, 16 august 2012, 21:01)

    geocrin [utilizator]

    Sunteti o incurajare pentru cei care lupta pentru apararea democratiei si un indicator pentru o buna parte dintre romani care au impresia ca-l aparati pe Basescu.

    Mii de multumir, succes si curaj d-le Tapalaga !

    Pacat de jertfele multor romani, din 1989.....
    Din 13-15 Iunie .
    Vinovatii acestor victime vin astazi si ne invata ce-i democratia adevarata.
    Iliescu ponta si MIRARE asociatul lor antonescu.
    Merita luat un minut pentru a raspunde la oa intrbare simpla: Antonescu dusman de moarte in 1990 s-a asociat ci Iliescu in urma cu un an de zile pentu binele romanilor ?
    Daca cineva spune ca DA, atunci eu spu ca rezultatul este foarte vizibil, ne-au facut de risul europei.
    Fara cuvinte !
    • 0 (0 voturi)    
      Despre validarea referendumului (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:28)

      old man [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

      USL va trebui sa aibe 6 membri CCR de partea lor pentru a se valida referendumul.
      Logic este ca CCR sa puna in discutie VALIDAREA, iar daca nu au sase din noua in favoarea validarii, se numeste ca referendumul nu a fost validat, adica este nevalid sau invalid.

      Deci 6 la 3 e mai rau pentru ei decat 5 la 4.

      Ne-au pus pe o pista gresita, acreditand ideea ca INVALIDAREA trebuie supusa votului.

      Din moment ce pentru validare este nevoie de cvorum, tot asa si CCR trebuie sa supuna votului - VALIDAREA. Ei au dorit referendumul, atunci despre validare este vorba.

      Nu stiu cum prevede legea, dar banuiesc ca despre validare, nu despre invalidare, vorbeste.

      Daca am fost destul de clar, va rog sa raspanditi acest lucru. Multumesc!
  • -24 (42 voturi)    
    Domnule Patalarga (Joi, 16 august 2012, 21:13)

    Colonel [utilizator]

    Intr-o democratie conteaza votul cetatenilor. Ai face bine sa nu ne mai numesti borfasi pe noi cei care am votat, daca ai vre-o urma de democratie in tine. Atat te duce mintea ? Sa ne pui o eticheta jignitoare pentru ca nu il sustinem pe Basescu ?
    • +13 (21 voturi)    
      Deci.. (Joi, 16 august 2012, 22:20)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      ,, ca sa tragem o concluzie: nea colonelul se simte parte din borfasii amintiti de Tapalaga. Bine asa. Nu te-a pus nimeni sa votezi de mai multe ori in aceeasi zi si la acelasi referendum si astfel sa ajungi un borfas.

      Si da, intr-o democratie conteaza votul cetatenilor, ca dovada uite ce mult a contat votul celor 9 milioane de oameni care au votat la referendumul din 2009. Mare adevar ai grait, dogarule!
    • +11 (15 voturi)    
      de ce trebuie repetat la infinit? (Joi, 16 august 2012, 22:26)

      Dan-IoanDinu1308642225493 [anonim] i-a raspuns lui Colonel

      epitetul de borfasi se refera la cei care au organizat acest "puci" parlamentar si l-au suspendat pe presedinte. Nu are nimic de a face cu cei care sunt mintiti si dezinformati.
    • +13 (19 voturi)    
      mai, draga.... (Joi, 16 august 2012, 23:12)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      ...esti etichetat drept ceea ce esti nu pentru ca nu tii partea lui Base ( desi nu l-am votat niciodata recunosc ca are stofa de politician !!!) ci pentru simplul motiv ca vrei sa legitimezi exact opusul democratiei, vrei sa legitimezi furtul, vrei inapoi in comunism, vrei sa dai la o parte toate sacrificiile facute din '89 pina acum, doar pentru ca nu te duce mintea de loc !
      Noi, restul, vrem sa mergem inainte, sa intram in randul celor civilizati.
      de aia ti s-a lipit eticheta, atat tie cat si celor 3-4 milioane de tolomaci , ca sa folosesc un cuvant bland.
    • +6 (10 voturi)    
      Vorbesti de democratie???? (Vineri, 17 august 2012, 0:24)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Sistemul idolarizat de tine e cel rusesc.Si nu e democrat!
  • +18 (28 voturi)    
    vesti bune (Joi, 16 august 2012, 21:21)

    IoanaDC [utilizator]

    Eu una salut activitatea febrila aprocurorilor, atata vreme cat se face in limitele regulamentelor si ale legii. Era nevoie de mult timp sa facem curatenie in modul in care se desfasoara alegerile si referendumurile in Romania.

    Sunt constienta ca acest zel ar fi fost mult mai temperat daca PDL si Traian Basescu nu ar fi decis sa boicoteze referendumul. Cata vreme PDL si TB erau interesati si ei sa-si atraga oamenii la vot prin orice mijloace, nimeni dintre politicieni nu avea interesul sa intre prea multe in amanunte cand se vorbea de frauda electorala.

    Cu atat mai mult salut decizia lor de a boicota referendumul. USL a fost lasat in offside, de data asta nu se mai poate spune ca unii au furat mai mult ca altii, si in sfarsit o parte semnificativa a clasei politice si a magistratilor pare dispusa sa ia in serios acuzatiile de frauda.

    Sper ca acest precedent sa nu ramana fara rezultate, si mai ales la alegerile viitoare ceea ce se intampla in prezent sa puna pe multi pe ganduri, clasa politica si alegatori.

    Se stie ca in politica o metoda sigura de a convinge alesii sa faca ceva pentru binele national e nu sa faci apel la dragostea lot de tara, ci sa ai grija ca interesele lor sa fie aliniate cu cel national. In cazul acesta, interesul PDL si al lui TB coincide cu cel national. Sa ne bucuram de rezultate!
  • +20 (30 voturi)    
    Dacă aţi fi citit ce-am scris (Joi, 16 august 2012, 21:23)

    Kayros [utilizator]

    Acum câteva zile scriam deja că disperarea îi va împinge aici, către schimbarea Codruţei cu toate că o mini-imunitate a acesteia pare să fi fost cerută nominal de Baroso.

    Iarăşi, nu cred că eficienţa acestei măsuri va mai fi aceeaşi ca cea dorită de ei în condiţiile urnirii unei avalanşe de dosare. Cu toate astea, aş vrea să-l văd pe SRS, codoşul lui Patriciu, acolo unde îi este locul, la răcoare.

    Mi-e teamă însă că impotenţii de Ponta şi Crin vor amorsa represiunea sângeroasă cu o miniarmată strânsă în grabă, în lipsa minerilor, din firme de protecţie (gen col. Dogaru), infractori cu dosare pe rol şi oligofreni coordonaţi de aceştia

    Atât de multe din cele pe care le-am citit explicit sau implicit zilele astea s-au adeverit, încât am ajuns să-mi fie frică pentru acest popor nenorocit!
  • +9 (13 voturi)    
    urmeaza apocalipsa...rascoala, violenta,foccrime? (Joi, 16 august 2012, 21:49)

    ovidiu35 [utilizator]

    1.Voiculescu i-a dat verde lui Dogaru dupa intalnirea de aseara
    2.La Trompeta 3 au intrat in delirum tremens si instiga pe fata la violenta...CNA, politie, parchet, nu vede nimeni?
    3. Ponta umbla prin tara sa adune oameni pentru 'revolutie'

    In ziua anuntarii verdictului va fi mare scandal in fata CCR. Ministru de interne va fi in vacanta.Nimeni sa dea comanda fortelor de ordine..Jandarmii , in vacanta...Haosul va fi linistit fireste de Presedintele Antenescu: va promova legea martiala si va supsenda constitutia...EU ne va exclude...
    Cine e prin strainante acum, ramaneti acolo, cine vrea sa plece, sa o faca in urmatoarele 7 zile..Va fi jale!
    • 0 (0 voturi)    
      apocalipsa dupa ovidiu35 (Vineri, 17 august 2012, 18:17)

      doinar [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Sincer,nu mi se pare o treaba buna acest ton si acest continut al mesajului:suna,iarta-ma,la fel ca vuvuzelele isterice de la haznaua3!Nu,oameni buni,nu trebuie sa-i tratam pe acesti psihopati ca si cum ar fi normali,trebuie plezniti peste ochi,sa le treaca isteria,iar asta se face,cred eu,cel mai bine,ironizandu-i,batandu-ti joc de ei,sau,in cel mai rau caz,ignorandu-i.
    • 0 (0 voturi)    
      Calmeaza-te omule! (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:04)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Chiar atat de prost nu-l cred pe Ponta! Daca instiga pe alde Dogaru poate sa-si ia adio de la UE si finantarea internationala. Si daca nu ma insel in septembrie era programata o intalnire a socialistilor europeni la Bucuresti (PES). Pai mai vin aia daca se organizeaza un mars asupra capitalei "a la Musollini" (vezi marsul asupra Romei)? Mai ramane PSD in PES? Eu zic sa lasi speriatul oamenilor, ma rog, daca n-ai asta in fisa postului, si trebuie si gura ta sa manance o paine!
  • -9 (19 voturi)    
    ok, si cetatenii cinstiti? (Joi, 16 august 2012, 21:59)

    nu-conteaza [utilizator]

    anchetati aiurea? sunt sau nu hartuiti? abia astept sa vina un derbedeu dn asta sa ma puna sa jur cu mana pe Biblie ca am votat o singura data.
    • 0 (0 voturi)    
      Sa nu juri stramb! (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:05)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nu-conteaza

      .. cu asta sunt de acord! Daca ai votat de mai multe ori nu jura ca n-ai facut-o!
  • -7 (17 voturi)    
    coment (Joi, 16 august 2012, 22:02)

    dodoloanta [utilizator]

    Bai baiete cu ce te au astia la mana de ai inceput sa faci alegatii lipsite de orice logica sau normalitate? Esti mai rau ca DD in relatia cu Elodia. Te faci de ras, omule si-ti strici reputatia si viitorul.
  • -10 (24 voturi)    
    DIVERSIUNE CA LA SCOALA DE SECURITATE (Joi, 16 august 2012, 22:40)

    dincannes [utilizator]

    Domnule Dan Tapalagà, dumneavoastrà il apàrati pe Bàsescu de la DEMITERE, criticind pe Antonescu, Ponta, Iliescu, Voiculescu, Fenechiu, Stànescu si in general USL-ul, bolsevicii, comunistii, etc. Referendumul nu a fost organizat pentru ei, ci pentru BASESCU. (Cea mai bunà apàrare e atacul; se stie.) Và rog incercati sà-l apàrati de la demitere, enumerindu-i meritele avute in perioada mandatelor lui. De exemplu cà Romania s-a mai indatorat numai cu X miliarde sau cà nivelul de trai a scàzut numai cu X procente sau cà oamenii valizi au plecat din tarà, in aceastà perioadà, cu mult mai putini decit inaite sau cà au fost condamnati X « bàieti destepti », cà cei bogati si-au adus toti banii inapoi in tarà, etc. (Crizà au avut si alte tàri; se stie.)
    Merità sà fie demis sau nu? A fàcut bine Romaniei sau nu?
    USL, PP-DD sau altii, discutatii cind vor fi alegerile, nu acum!
    • +14 (20 voturi)    
      Mai baiatule (Vineri, 17 august 2012, 1:20)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      Referendumul a fost organizat de ei pe banii nostri. Pe banii mei, pe banii tai, pe banii familiei mele. Pe banii pensionarilor si asistatilor social. Daca pe tine nu te intereseaza ce se intampla cu banii tai, pe mine ma intereseaza. Daca imi bagi mana in buzunar ti-o rup din gat si te bat cu ea la fund. Asta se numeste proprietate privata si este garantata si aparata de lege. Ori bugetul statului este indirect si proprietatea mea, fiind un mijloc care ajuta la prosperarea mea in sociatate. Ori cand un procuror care nu are habar de legea pe care trebuia sa o invete pe bancile scolii si un repetent care se doreste a fi sus indiferent de costuri organizeaza impreuna cu Parlamentul ala care la fel este platit si din banii mei pentru a da legi in folosul celor care i-a trimis acolo, un referendum care NU A FOST CERUT de catre populatie asta devine o problema. Pai in stilul asta ne tinem numai de referendumuri, de alegeri. Ne tinem numai de cheltuit bani. Si ca fapt divers baiatule, datoria externa a statului roman nu este asa cum indobitocesc lumea ziaristii de bine ai trustului Intact Media. Este de circa 20 de miliarde. Nu 100 de miliarde. Cu alte cuvinte datoria externa a Romaniei nu are a face cu creditele facute de Voiculescu ca sa isi construiasca el vila la mama dracului. Legat de masurile luate de Basescu si Boc, alea contestate de toti si ma refer la cresterea TVA, taieri salariale la bugetari, taieri de pensii... pai ce ar trebui sa faca spaniolii unde la ei se preconizeaza dublarea TVA-ului. Suspenda regele? Ce ar trebui sa faca grecii care trec acum prin a doua taiere a pensiilor? Sunteti asa de dobitoci sa credeti toate elucubratiile unui "popistas" cu numele de Gadea. Ale unui schizofrenic cu numele de Badea. Ale unei vedete de presa care tocmai ce a falimentat cateva reviste ale grupului Intact... Vranceanu - Firea se numeste. Ale unui ridicat de pe strada in miez de zi fara mandat in timpul domniei Nastase... Ciuvica il cheama.
    • 0 (0 voturi)    
      Imi place titlul postarii! (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:06)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      L-ai copiat din greseala de pe foaia de notite?
  • -10 (10 voturi)    
    Well done boys! (Joi, 16 august 2012, 22:40)

    giotto [utilizator]

    Well done boys!
  • +2 (10 voturi)    
    suntem 22.258.186 romani cu drept de vot? (Vineri, 17 august 2012, 0:26)

    apolodor [utilizator]

    http://www.puterea.ro/articol/raspuns_oficial_al_mai_la_intrebarea_ziarului_puterea_22_258_186_de_cnp_val

    dle Dan Tapalaga, credeti ca acesta informatie ar putea fi adevarata? Stiti ceva in acest sens?
    Puterea are un articol in care spune ca MAI a comunicat un numar de 22.258.186 de CNPuri valide pentru vot la data referendumului.
    In acest caz, prezenta la vot ar fi fost in jur de 38%.

    Multumesc!
    • -2 (10 voturi)    
      asa e! (Vineri, 17 august 2012, 7:11)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      plus 4 milioane de copii sub 18 ani rezulta ca suntem 26 de mil .in 10 ani o sa-i intrecem pe unguri ca populatie, de economie nu mai spun,ca daca revine boc, ii intrecem si pe albanezi sau macar o sa fim la egalitate cu etiopia.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu (Vineri, 17 august 2012, 7:19)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      Suntem atatia cetateni români cu CNP.
      Mie imi miroase a reclama ieftina a celor de la puterea.ro
  • +7 (7 voturi)    
    oare se uita? (Vineri, 17 august 2012, 6:50)

    sutasul [utilizator]

    Cu zgomotul produs de referendum se pare ca o veste a trecut neobservata,aparitia pe blogul lui Nastase de comentarii.Ma intreb si va intreb dle.Tapalaga,oare ce fel de regim de detentie are Nastase,comparativ cu alti detinuti ,este mai presus de lege?
    • -1 (5 voturi)    
      aspecte din revolutia borfasilor (Vineri, 17 august 2012, 9:51)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui sutasul

      zice sutasul : ce fel de regim de detentie are nastase ca scrie pe blog din inchisoare !
      zic si eu : ce fel de hotarare de condamnare a lui nasatse e aia in care nu s-au gasit probe materiale, nu exista niciun martor din aia 9oo care sa il acuze ci '' trebuie sa dam un exemplu pentru toti ca justitia e oarba - din cauza asta da sentinta la sugestia lui basescu, asta nu intervine in actul de justitie, isi da doar cu parerea si vai de sluga in roba care nu e atent la sugestii - si ca nastase sa faca inchisoare'' Hahaitul care l-a urmarit ca piaza rea mai zicea de una zi ''lasa ca scapa cu 8 luni, dar ce sa ii faci asta-i viata!''
      Nu mai fiti cramponati pe o singura idee, de o singura parte, mai analizati si de parte cealalta cum e cu dreptatea!
      • -1 (1 vot)    
        Ai fost la proces? (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:10)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        Ala n-a fost judecat de procurori ci de judecatori si mai multe instante la rand l-au gasit vinovat. Cat despre probe, eu nu i-am studiat dosarul, dar hartiuta aia cu evaluarea pagubei de vreun milion pe care incerca s-o palmeze Grajdan ce era? Tu chiar ne prostesti in fata?
  • -3 (9 voturi)    
    bravo! (Vineri, 17 august 2012, 7:13)

    laurentiucat [utilizator]

    eu sunt unul dintre borfasii care au votat da la suspendare . sper ca acum nu ma bagati in aceeasi oala cu alde bercea mondialu sau cu alde butoane...as dori daca se poate nici macar cu contrabandistii frati basescu. v-as ramane indatorat.
    • -2 (10 voturi)    
      Te bagi ca musca (Vineri, 17 august 2012, 10:21)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Te bagi ca musca-n... lapte.
      Borfasii sunt sefii tai, mentorii tai, cei care te-au convins ca ei sunt cei mai cinstiti si cei mai buni.

      Nimeni nu te eticheteaza pe tine, ca simplu cetatean. Dar daca tii neaparat sa simti si sa cugeti alaturi de alde plagiatorul Ponta, repetentul Crin, fosila comunista Ilici, turnatorul Felix si altii de teapa lui, ai libertate maxima.
      • -1 (9 voturi)    
        pai, si cu mentorii tai cum ramane? (Vineri, 17 august 2012, 11:03)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Cu ce sunt diferiti mentorii tai, alde Basescu, Macovei, Blaga, Neamtu etc., care ti-au cerut sa nu mergi la vot?!

        Adica, sa ne intelegem: mentorii mei sunt rai pentru tine, mentorii tai sunt rai pentru mine... Deci, despre ce vorbim?!
        • +2 (10 voturi)    
          Vorbim (Vineri, 17 august 2012, 11:13)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          Vorbim despre criminalii gen Iliescu, care au pus România pe un fagas anormal. Au avut aproape 100% sustinere si au falimentat tot.

          Au adus minerii de 2 ori sa ne invete ei minte.
          Despre astia vorbim. Daca tu totusi ii pui pe picior de egalitate cu "ceilalti", te priveste.
          • +4 (6 voturi)    
            dle, vorbim sau balarim?! (Vineri, 17 august 2012, 12:24)

            contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            Ah, deci, domnia ta esti unul dintre acela (probabil, din "diaspora" :))) care a plecat din tara de prin anii '90 si crede ca Iliescu e in continuare la butoane. :))

            Despre ce vorbim... ?!
            • -3 (5 voturi)    
              Pai (Vineri, 17 august 2012, 12:42)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

              Discutia nu era despre cine e la putere (apropo, Iliescu e mai la putere decat e Basescu acum, pentru informarea dumitale), ci de mentori.
          • -1 (1 vot)    
            asa e! (Vineri, 17 august 2012, 15:56)

            laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            dar vezi ca esti in nato ca te-a bagat iliescu si in ue adrian nastase.poate nu stiai. ia cauta pe google. iar minerii au venit cu trenurile lui basescu.
      • +1 (1 vot)    
        ups! (Vineri, 17 august 2012, 15:55)

        laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        eu ma adresasem d-lui tapalaga. daca nu te cheama asa si nici nu esti avocatul dumnealui se pare ca tu te bagi ca musca in ...lapte.
        ca sa dormi linistit. eu nu am sefi. sunt propriul meu sef, ptr ca lucrez la mine. asa ca ...poate tu!?
  • -1 (9 voturi)    
    radicalizare (Vineri, 17 august 2012, 8:41)

    mireyaa [utilizator]

    In ultimele luni, discursul public s-a radicalizat. Nu mai exista moderatie, nu mai exista moderatori. Ori esti de o parte, ori de cealalta. Daca indraznesti sa ai o opinie cat de cat moderata, esti catalogat ca fiind basist sau uselist. Eu nu sunt nici una, nici alta. Sunt un platitor de taxe extrem de nemultumit de ceea ce se intampla in aceasta tara. Ma uit la discursul tuturor politicienilor care se schimba mai ceva ca prognoza meteo. Ma uit la asa zisele analize ale comentatorilor care sunt infierari publice si sunt convinsa ca, daca se va continua in acesti termeni, o sa ajungem sa nu mai avem curajul sa ne exprimam public o parere doar pentru ca am fi catalogati intr-un fel sau altul. Ma uit cu indignare cum ziaristii infiereaza pe unii sau pe altii, in functie de tabara in care se afla. Ma uit cum se arunca in media tot felul de informatii, poze numai pentru a discredita persoane. Se arunca in media tot felul de informatii, imagini, se redau convorbiri telefonice...toate acestea pentru...un scop. Eu sunt doar un platitor de taxe. Uitandu-ma la ceea ce se intampla ma gandesc daca, prin lipsa oricarei forme de mediere, acest popor mai are vreo sansa. Ani de zile, presedintele Basescu a jignit diverse categorii socio-profesionale: jurnalisti, medici, profesori, judecatori, sinistrati, etc. Pentru fiecare a avut diverse epitete. Am ramas fara cuvinte cand judecatorii au fost categorisiti ca fiind incompetenti, ca fiind sursa raului din aceasta tara. Atunci, nimeni nu l-a ''apostrofat'' in niciun fel. Am ajuns intr-o situatie in care oamenii cu bun simt se tem sa aiba vreo parere obiectiva despre una din tabere, pentru ca cealalta il poate linsa verbal sau...altfel. Cred ca rolul oamenilor de media care vor sa faca ceva in aceasta tara este sa isi asume rolul de mediator. Atat timp cat nu avem comentatori cu vizibilitate care sa exprime puncte de vedere corecte, fara partinire, vom adanci aceasta prapastie.
  • -1 (3 voturi)    
    Stimate domnule Tapalaga ! (Vineri, 17 august 2012, 10:21)

    dangels [utilizator]

    Sunt sigur ca aveti mai multe informatii si talent jurnalistic decat mine .Mai jos aveti o trecere in revista a ceea ce se intimpla pe scena internationala ,care sunt cauzele principale a ceea ce se intimpla in Romania in aceasta perioada.Sunt sigur ca dumneavoastra puteti dezvolta o parte din aceste idei mult mai bine decat mine.Daca pe undeva gresesc va rog sa ma corectati .

    http://xdangels.com/caldura-mare-in-portul-tartus/
    Va multumesc !
    P.S. -Pentru redactia hotnews !
    -Sunt utilizator al acestui site ,observ ca o parte din comentariile din strainatate nu sunt publicate,ce se intimpla ?
    se poate afla ce se intimpla ?
  • -1 (11 voturi)    
    intrebari (Vineri, 17 august 2012, 10:48)

    un [utilizator]

    1. Cand vorbiti despre borfasi, despre cine vorbiti? -Parlament, Guvern, Alegatori (cei care au fost la referendum?)
    2. De ce se numeste revolutie?
    3. Vi se pare normal ca niste procurori sa oblige alegatorii sa jure pe biblie (pe ulita, in case etc. si nu in salile de judecata in fata unui judecator) ca au votat sau nu?
    4.Faptul ca anumiti politiceni fac ilegalitati inseamna ca toti cei care au votat impotriva lui basescu sunt borfasi?
    5. Cum va explicati celebrele voturi del a Paris, cand pentru alegerile prezidentiale, voturile in favoarea fostului (sper) presedinte erau 1 la 3 secunde?
    6.Cum va explicati faptul ca atunci procuratura nu s-a implicat in cercetarea fraudelor?

    PS Domnule, ati fost penibil in interviul cu Victor Ponta din 13 august.
    • -1 (9 voturi)    
      dle, nu are sens (Vineri, 17 august 2012, 10:59)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui un

      Asemenea domnilor Traian Ungureanu, Mihail Neamtu sau alti insi cu pretentii bosumflate de finete intelectuala, si domnul Tapalaga s-a auto-expus atat de des la credintele "basiste", incat s-a fanatizat si, in consecinta, jigneste fara masura pe oricine. Adica, ii face borfasi pe romanii care au votat.

      Evident, intr-o tara din vestul Europei, o asemenea afirmatie ar aduce dupa sine amenda si poate si inchisoare... Nu e cazul domnului Tapalaga care, in aceeasi filosofie cu doamna Monica Macovei, prin sinistra-i prezenta si vociferare, catalogheaza orice solicitare de explicatii pentru afirmatiile facute drept presiune (asupra jurnalismului, asupra justitiei etc.).

      Prin penibilul lor, sunt oameni care, probabil, nu spun nimic nici la o sedinta de bloc, daramite la o alta intalnire.

      Prin istericul lor insa si prin pozitia pe care o au (parlamentari, formatori de opinie etc.) ii determina pe altii, mai ales, din strainatate, sa-i asculte, iar acestia o fac din respect fata de institutia justitiei sau a jurnalismului pe care prezente infioratoare ca cele de mai sus le reprezinta...

      Nicio teama: pier ca o boare de vant, exact asa cum au si aparut.
    • +1 (9 voturi)    
      Inteles pe dos! (Vineri, 17 august 2012, 11:09)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui un

      De ce a fost bai penibil?
      Ca Ponta te-a mintit in fata si a enumerat mai multe legi?

      Dragule, principiile conteaza nu legile care daca nu se aplica sunt lipsite de substanta!

      Felicitari domnule Tapalaga, si putere de lupta si de munca!
      Este greu sa te lupti cu ticalosii pentru ca ei u au scrupule, nu se impiedica in ratiune, in bun-simt!
      In plus, din pacate, o gramada de telespectatori nu inteleg democratia, nu stiu sa gandeasca cu capul lor!
      • +1 (5 voturi)    
        se vede gandirea independenta la domnia ta... :)) (Vineri, 17 august 2012, 11:52)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Ce indemn fascist, de anii '30: "putere de lupta si de munca".

        De lupta avem nevoie acum?! De lupta cu cei care "nu inteleg democratia, nu stiu sa gandeasca cu capul lor"?!

        Eu zic ca intr-o tara vest-europeana ai fi inchis pentru asemenea afirmatii... Dar, in fine, in Romania ne dam cu parerea... Pe net, ce-i drept, ca, fata in fata, putini se-arata.
      • +2 (6 voturi)    
        sunteti complet pe dos... (Vineri, 17 august 2012, 12:48)

        un [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Bai vorbiti cu mama dumneavoastra.Si o si tutuiti daca doriti.
        Eu nu cred ca l-am "bait" pe domnul Tapalaga.

        Drag nu va sunt pentru ca am votat pentru suspendarea presedintelui si mai nou prieteniile se fac si se desfac pe baza voturilor pentru sau impotriva.Iar continuarea propozitiei e de neinteles.
        Poate reformulati, sa intelegem si noi, acesti borfasi, ce doriti sa exclamati.
        Daca cumva ati exclamat ca principiile conteaza si nu legile, ati ajuns unde ati ajuns tocmai din cauza faptului ca aveti aceasta convingere.
        Ma gandesc ca domnul Tapalaga este de acord cu dvs. .
    • 0 (2 voturi)    
      UN ps (Vineri, 17 august 2012, 18:23)

      doinar [utilizator] i-a raspuns lui un

      Domnule,penibil sunteti dvs.cu intrebarile copiate de pe prompterul haznalei 3
    • 0 (0 voturi)    
      Pai juratul pe biblie.. (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:13)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui un

      .. in cazul marturiei e prevazut in Codul de Procedura Penala. Si daca au plangeri penale, ce vreti sa faca procurorii aia? Sa nu ancheteze, nu-i asa?
  • +1 (9 voturi)    
    dezolant din nou, dle Tapalaga (Vineri, 17 august 2012, 10:50)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Imi dati senzatia, dle Tapalaga, ca nu va dati silinta sa fiti un sustinator fanatic al regimului Basescu, ci ca acesta este nivelul jurnalismului pe care il puteti exersa.

    "Asadar, Mona Pivniceru se plimba prin Bucuresti cu limuzina unui puscarias si mai vrea sa ajunga ministrul justitiei?"... Iata un exemplu de o fraza care, efectiv, se face ca observa ceva in stil jurnalistic, adica, nepartinitor, dar, de fapt, devine o judecata prin ton si sens...

    Ma intreb daca, in postura de om, chiar aveti prieteni sau cunostinte in fata carora sa rostiti prin viu grai asemenea fraze atat de dezolante si atat de jenante?!

    E ca si cum eu as spune ca "Traian Basescu iesea la sprit cu Gigi Becali si bea pana transpira si se inrosea tot si mai vrea sa fie si presedinte?!"...

    Imi dau seama, dle Tapalaga, ca oameni ca domnia voastra, formand opiniile, ce-i drept, unui numar extrem de restrans de oameni (cei care chiar asculta si interiorizeaza ce debitati) ajung sa fie atat de fanatizati ca jignesc fara retinere pe oricine, neconditionat.

    Simplul fapt ca etichetati referendumul ca "revolutia borfasilor", simplul fapt ca ii asociati pe milioanele de romani care au participat la referendum, alegand sa fie fiinte cuvantatoare, si nu necuvantatoare... Ei bine, simplul fapt ca duceti in derizoriu un demers de inspiratie democratica, indiferent cum s-a ajuns la el, este anti-democratic si arata cat puteti...

    Pacat ca cineva va si plateste pentru ce scrieti cu perseverenta...
  • +3 (9 voturi)    
    Romania = stat mafiot. PNL in fruntea lor! (Vineri, 17 august 2012, 11:05)

    Sani [utilizator]

    Din '38 de la Carol al II -lea cred ca Romania este stat mafiot.

    Dupa dictatorii de dreapta, legionari, au venit comunistii, apoi comunistii vopsiti (Iliescu & Co.), iar apoi un sir de politicieni aserviti intereselor de clan.

    Acum se pare ca rahatul iese la lumina prin munca unor procurori deosebiti! Felicitari domnilor!

    Din pacate, o mare parte din populatia acestei tari nu stie decat "Jos Basescu". La atat se reduce cultura lor politica. Asta este si sansa pe care mizeaza MAFIA de stat din Romania.

    Pe de alta parte se vede clar ca PNL-ul este mai rau decat PSD-ul. Sinistru.
    Eu am votat cu acesti PeNaLi din '90 incoace (pana la Antonescu). Imi dau seama ca am fost pacalit!

    Bai romani, ce-ar fi sa va dati seama ca tot rahatul in care ati trait, toate sperantele in mai bine din '90 au fost distruse de calaii lui Iliescu?

    Ce dracu este este asa de greu sa ganditi?
    Chiar Basescu nu mai conteaza ca om politic de acum incolo.
    Problema este ca
    MAFIOTII AU IESIT DIN CANALELE IN CARE S-AU ASCUNS!

    Neuroni mai multi si mai veseli va doresc dragi romani (statistic carevasazica)!
    • 0 (4 voturi)    
      Tactica asta nu mai tine! (Vineri, 17 august 2012, 13:28)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Sa-i faci pe colegii tai borfasi, hoti, penali ca sa fii in fata lor. Eu chiar sunt convins ca cei din USL sunt borfasi insa ii vor prefera mereu in locul celor care-i arata cu degetul.
      • 0 (0 voturi)    
        Chestie de gust.. (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:17)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Unii prefera oamenii cinstiti, ciudat!
  • +2 (6 voturi)    
    intrebare (Vineri, 17 august 2012, 12:15)

    mireyaa [utilizator]

    Eu l-as intreba pe dl. Tapalaga unde era atunci cand Traian Basescu i-a categorisit pe magistrati ca fiind INCOMPETENTI. Unde era dl. Tapalaga cand Traian Basescu a afirmat ca magistratii sunt categoria profesionala care a facut cel mai mare rau Romaniei. De asemenea, unde era dl Tapalaga cand acelasi Traian Basescu batea cu pumnul in masa si striga la Procurorul general acuzand-o ca nu se ocupa de dosarele revolutiei. Daca tot vrem sa fim JURNALISTI CORECTI, OBIECTIVI. Nu l-am auzit pe dmnul Tapalaga, nici pe d-na Macovei sa aiba vreo pozitie macar critica, nu violenta asa cum o are acum, desi faptele celor incriminati acum nici nu se compara cu atitudinea lui Basescu. Diferenta de atitudine este...imensa. Unde era dl. Tapalaga cand toata media prezenta faptele penale ale lui Blejnar si ale retelei lui? aceia erau mai putin borfasi pentru ca erau pusi de basescu... seful fiscului care ajuta interlopi sa nu plateasca taxe, care avea el insusi angajat un interlop, care lua spaga de la vamesi, etc. ...Asta nu era borfas? E jenant pentru meseria de... jurnalist. Desigur ca se vor gasi unii, fara argumente, sa spuna ca sunt uselista. Nu. Sunt doar un cetatean scarbit de mizeria care a atins toata societatea romaneasca. Oamenii nu mai au opinii proprii, sau nu le mai exprima, gandesc doar pentru cei care ii platesc.
    • +1 (5 voturi)    
      Si fenomenul se intinde (Vineri, 17 august 2012, 13:49)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

      Presa, asa cum bine ai precizat intr-un comm anterior, are, sau ar trebui sa aiba rolul de mediator in formarea opiniei publice. Ca orice mediator credibil, are, sau ar trebui sa aiba o foarte mare doza de obiectivism, impartialitate, sa preia un mesaj si sa il transmita populatiei, in scopul de A INFORMA. Singurele abateri permise ar fi acelea menite sa faca mesajul mai accesibil populatiei, de a-l elabora intr-un mod obiectiv, de a-l face mai usor de asimilat de nenea ion sau tanti maria, sau de orice alta persoana care nu poate descifra cu aceeasi luciditate un mesaj politic sau economic in forma bruta. Aici se face ruptura - in loc sa nuanteze un mesaj pentru motivele de mai sus, aleg sa-l nuanteze ajutand asa-numitii "formatori de opinie" din scena politica sa manipuleze liberul arbitru al populatiei. Se mira lumea de ce avem lideri ca cei pe care-i avem? In parte - datorita jurnalistilor de carton care publica astfel de articole, cu un scop clar, evident, explicit - orientat politic. Asta nu e presa, e o alta forma de campanie electorala, si afirm asta nu ca sa acuz un site al carui nume declara menirea - aceea de a publica stiri, ci incerc sa explic ca "jurnalismul" practicat de dl Tapalaga nu are in comun cu jurnalismul decat platforma - aceea ca publica pe un site de stiri. In esenta, asa cum toata lumea (eu, in egala masura) - acuza antenele pentru implicarea politica evidenta, pentru lipsa de obiectivism si verticalitate in relatarea paletei de evenimente din cotidianul politic, n-ar fi fost oare cinstit sa fi spus dl Basescu "este de datoria voastra ca cetateni sa nu va mai uitati 1 saptamana la antena 3 si sa nu mai cititi hotnews.ro"? Este lucru stiut ca, in timp ce partea USL foloseste o parte a paletei mediatice pentru campania proprie, nici PDL nu sta degeaba; si atunci, unde mai e rolul mediatic al presei? Daca presa si-a pierdut din vedere menirea, cine se mai asigura ca votul, piesa de temelie a democratiei, este ceva pertinent, exprimat liber?
      • 0 (2 voturi)    
        parere (Vineri, 17 august 2012, 15:55)

        mireyaa [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        Nu am pretentia ca toata mass-media sa aiba rol de mediator in societtate. E evident ca fiecare mananca o paine de undeva. Daca el crede sau nu in ceea ce scrie sau spune la tv, tine doar de moralitatea celui care isi exprima opiniile pentru bani. Dar, cand societatea este atat de fragmentata din cauza greselilor politicienilor, cred ca trebuie sa existe si jurnalisti mediatori. Cand ii infierezi pe unii (poate pe drept) dar cand pe ceilalti ii protejezi indiferent cat rau au facut acestei tari, nu mai esti jurnalist- comentator, esti doar un purtator de cuvant al celor care au nevoie de cuvantul tau, doar pentru ca te poti exprima intr-un spatiu ca acesta. Dl. Tapalaga ar fi putut sa fie o voce credibila, pentru noi, cei care nu suntem nici in mass-media, nici politicieni. Cred ca de fapt aceasta este menirea unui comentator: sa fie credibil. As vrea sa cred ca dl. Tapalaga poate mult mai mult decat sa scrie pentru...placerea unora. Au fost comentarii pe care le-am citit cu placere.
  • 0 (2 voturi)    
    Domnule Tapalaga, (Vineri, 17 august 2012, 19:30)

    MenInBlack [utilizator]

    Ati afirmat ca sunteti un legalist, dar cum se impaca asta cu evidentele abuzuri ale turmei de procurori ?
    Cum e sa te invite in masina, la sectie, in zi de sarbatoare, FARA MANDAT, doar pe baza unor suspiciuni, si alea facute prin sondaj !!!
    Normal ca nu te urci si-i inviti politicos pe procurorii ilegalisti sa se prezinte cu mandat si invitatie, nu cu arcanul ca pe vremea lui...lui...Basescu !!!
    Nu e normal ca bugetarii cu pricina sa compare listel/samnaturile/CNP-urile cu cele de la evidenta populatiei, si abia attunci cand acestea nu corespund sa trimita un mandat respectivului virtual infractor ?
    Independenta Justitiei si Democratia basesciana = zero barat !!!

    (M-am saturat de acest ipocrit ordinar care indrazneste sa se mai considere Presedintele tuturor romanilor !!!)
  • +1 (1 vot)    
    M. Pivniceru de ce nu se urca in masina lui Bercea (Vineri, 17 august 2012, 21:25)

    mango [utilizator]

    Personal salut faptul ca parchetul a declansat odata actiuni serioase pentru furtul la vot. Acesta este adevarul,se fura la vot de 20 de ani. Si in 2009 s-au facut cercetari,urmate unele de sanctiuni penale,dar firave. Cei drept furtul nu a fost atat de masiv ca acum. Romani dragi cum apreciati faptul ca satenii unei comuni voteaza la ei ,si dupa aceea sunt dusi in comunele invecinate? Nu este infractiune? Ba este.
    Cum apreciati ca Atanasiu isi pune la dispozitie biroul liberal pentru ca din el un interlop sa coordoneze circuitul votului in judet.Nu este infractiune? Ba este. Si mai mult te asociezi cu un interlop intr-o grupare infractionala si dupa aceea te superi ca ti se spune puscariabilul politic,dar asta esti. Iar ceea ce se intampla ca anumiti politicieni (aparati de asa zisa imunitate politica) ameninta magistratii este iar o infractiune, ce ar trebui pedepsita.
    In ceea ce o priveste pe Mona Pivniceru.Sa nu uitam ca ea a fost numita judecator la ICCJ intre cele doua tururi de scrutin electoral pentru alegerile prezidentiale din 2009(respectiv sfarsitul lui noiembrie 2009),tocmai la presiunea liberala pentru a apara puscariabili politici.In toate sedintele CSM in care se discuta dos. Nastase, dansa facea obstructie, zicea ca este dosar politic si ii lua pe fata apararea. Cu Mariana Alexandrescu nu are importanta de cand se cunosc. Aceasta a fost din 1992-2002 directoarea directiei relatii cu publicul din MJ si prietena buna cu Viorica Costiniu. Are influenta peste toti judecatorii din acea perioada. A fost consilierul primului ministru Nastase. Mona Pivniceru dupa cum ati vazut in cazul Balan-Sanpetru are masina de serviciu cu sofer la dispozitie ce o determina sa renunte la acest favor si sa se urce in masina lui Nastase. De ce nu se urca in masina lui Camataru sau Bercea Mondial?Ce o determina pe doamna Pivniceru sa renunte la favorurile de la ICCJ si CSM :venituri peste 22.000 si alte avantaje?
    Cred ca doar puterea de a-i schimba pe procurorul general .
  • +2 (2 voturi)    
    O noua stea pe firmamentul justitiei-Alistar (Vineri, 17 august 2012, 21:41)

    mango [utilizator]

    Indiferent daca doamna Pivniceru iese ministru sau nu, procurorul general tot va fi schimbat repede,repede "sa terminam cu dosarele instrumentate politic". Astia insa fura din greu la adapostul partidelor, iar romanii fraieri gireaza prin votul lor aceasta hotie. Urmatoarea mutare sunt sigura este pentru domnul Ponta -deci daca nu o revoca el sau Pivniceru, pe doamna Kovesi- este Victor Alistar alta catastrofa de rea credinta care a trait din fundatii si alte smecherii.Acesta isi doreste ministerul Justitiei de prin 2007, dar nu s-a putut, a fost Basescu cel rau si hain care l-a citit pe toate fetele.
    Revenim la vorba presedintelui Basescu dinainte de suspendare: se vrea justitia ,oare de ce?.Eu cetatean de rand ma tem pentru infractiunile cu violenta ce au crescut in ultimul timp statul nefiind guvernat de cateva luni bune,nu ma tem de DNA de DIICOT ca nu fac fapte penale care sa atraga competenta acestora -Ar trebui sa ne temem de drumul pe care se poate sa o ia justitia. Felicitari pentru atitudinea luata de CSM si Parchetul General in fata presiunilor facute pe 15 -16 august. Oamenii de buna credinta sunt cu voi. Felicitari dl. Tapalaga pentru luarile de pozitie.
  • 0 (0 voturi)    
    Falsa resemnare a slugilor mafioților (Miercuri, 22 august 2012, 11:33)

    gerard [utilizator]

    Cetepe s-a scremut mult până să aplice o etichetă negativă (de fanfaron) pe fruntea lui Antonescu. Trebuie să se teamă! (verbul împrăștiat de cetepe în toate articolele din ultimele luni) Va muri de inimă rea! Treptat va fi nevoit să folosească pentru Crin (floarea-i favorită) cuvinte mai grele (și asta îi va fi fatal!) decât fanfaron și tot atât de potrivite: prost (v. “discursurile” goale de orice conținut), instigator (v. îndemnul direct și străveziu la violențe fizice), mincinos (v. renunțarea la cariera politică), leneș (v. repetenția, v. prezența la sedințele senatului), grosolan (v. vorbele la adresa oficialilor Barosso, Merkel, Gordon s.a.), dictator adevărat (v. pretențiile față de CCR, CSM, ministrul interimar al justiției), trădător (v. debarcarea lui Tăriceanu de la PNL), incapabil de a înțelege necesitatea supremației Legii (v. negarea importanței cvorumului), limitat (v. engleza lui cu delegația FMI) etc. Pe scurt: Crin - o catastrofă! Cât despre “teroarea securismului reînviat în România” nu vi se pare că riscul este mai probabil cu AdolfFidel?! Să nu spună că nu știe cine este AdolfFidel!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by