Mass media in alegerile prezidentiale 2009

Cum s-au vazut protestele din Timisoara la Antena 3 si Realitatea TV

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 1 decembrie 2009, 16:43 Mass-media in alegerile prezidentiale 2009

Evenimentele petrecute in centrul Timisoarei au fost prezentate, marti dupa-amiaza, de posturile Realitatea TV si Antena 3 prin prisma "violentei", cele doua posturi afirmand in mod repetat ca protestul anti-PSD a fost organizat de sustinatori PD-L. Intre timp, postul public de televiziune difuza emisiunea "Ne vedem la TVR".

Grupajul de transmisii si discutii pe tema situatiei din Timisoara s-a desfasurat sub titlul "Violente la Timisoara", iar realizatorii au pus problema apartenentei PD-L a protestatarilor anti-PSD si dupa ce mai multi reprezentanti PD-L, inclusiv Sulfina Barbu, au declarat ca nu acest partid a organizat manifestatia de protest.

Antena 3 a mentionat, la randul sau, ca este vorba despre "incidente intre sustinatorii PSD si PNL", ca "Sustinatori ai PDL au huiduit si s-au imbrancit cu simpatizantii lui Mircea Geoana", iar o corespondenta de la Timisoara a precizat la un moment dat, dupa finalul mitingului PSD, ca participantii la acesta "au plecat, dar nu inainte de a le aminti celorlalti ca ei nu au facut asa ceva la mitingurile PDL. Potrivit corespondentei Antena 3, manifestantii anti-PSD "erau foarte porniti impotriva noastra, jurnalistilor si mai ales impotriva Partidului Social Democrat". Postul a alternat imagini cu manifestanti PSD zambind, prinsi in hora sau scandand mesaje electorale cu imagini in care protestatari anti-PSD fluierau, huiduiau sau se certau cu jandarmii.


Citeste mai multe despre   






















13746 vizualizari

  • +57 (63 voturi)    
    scarba (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:48)

    C.Flo [utilizator]

    am vazut si eu la TV, si mi-a provocat o mare scarba si ura mai ales cand auzeam comentariile celor invitati in platou! ma bucur ca hotnews nu a preluat modelul lor de pupincuristi!
    • +22 (22 voturi)    
      !!!!!!!! (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:37)

      Biby [anonim] i-a raspuns lui C.Flo

      De ce nu vad nici o stire aici despre Brasov, pe impactnews scrie ca 300 de oameni protesteaza in Brasov, urmeaza Bucureesti la or 18
    • +19 (19 voturi)    
      protest la brasov acum (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:37)

      M.O [anonim] i-a raspuns lui C.Flo

      aproximativ 300 de oameni protesteaza in brasov impotriva PSD in solidaritate cu cei de la Timisoara
    • +8 (8 voturi)    
      ziua fara realitatea tv (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:40)

      viviana [anonim] i-a raspuns lui C.Flo

      http://www.facebook.com/pages/3dec-Ziua-Fara-Realitatea/189106501767
    • +17 (17 voturi)    
      Da...dar vezi tu...Hotnews este fix 0 pe langa A3 (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:50)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui C.Flo

      Si RTV... Hotnews se adreseaza catorva mii de oameni in timp ce televiziunile catorva sute de mii poate si chiar mai mult. Asa ca oricat ar incerca unii sau altii sa prezinte lucrurile altfel...ele tot asa cum vor ei vor fi vazute. Asta e toata smecheria....
      Cand tu transmiti pe jumatate din posturile tv la care se uita romanul de rand aceleasi mesaje...mi se pare si normal ca PSD-ul si Geoana sa prinda asemenea procentaje. Si sa nu va mirati daca o sa iasa chiar si Presedinte.
      Societate moderna si civilizata....ce sa mai vorbim....o adevarata placere....
    • +10 (10 voturi)    
      a inceput peste tot! (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:01)

      glue [anonim] i-a raspuns lui C.Flo

      dar un vad nicio manifestare care sa apara la tv..in conditiile in care si la bv s-au strans cateva sute de persoane care protesteaza, in piata universitatii deja se aud scadari, iar la iasi urmeaza sa aiba loc o actiune la ora 9! dar la tv nu vad nimic!! nici nu ma mira, doar e realitatea si antena! cineva din psd a facut o mare gafa cu acest 'parteneriat' din tm si urmeaza sa fie manifestatii in toata tara!
    • +7 (7 voturi)    
      jos televiziunile comuniste (Marţi, 1 decembrie 2009, 20:28)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui C.Flo

      mi-e rusine ca dupa 20 de ani am ajuns in asemenea hal...
      comunistii dracului.....
      trebuie sa moara iar oameni pentru a avea libertate?
      de ce nu reda nimeni imagini de la aceste manifestatii?
  • +33 (39 voturi)    
    au prezentat ca Securistii lui Ceausescu (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:48)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    in 1989. ce sa va asteptatzi la altceva de la Securistii din PSD, PUR si asa-zisul PNL?
    • +4 (4 voturi)    
      secu (Marţi, 1 decembrie 2009, 21:24)

      Managementul Baronial [anonim] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

      ai dreptate din nefericire si ce este mai trist e ca aceasta propaganda prinde tot mai bine.
  • +33 (39 voturi)    
    :) (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:48)

    alex_1 [utilizator]

    astea aduc aminte de cum au fost catalogate incidentele de acum 20 de ani de la Timisoara: tot ca "violente".
    Ori nu s-a schimbat nimic, ori ne-am intors pe loc la punctu 22 dec :)
    • +15 (15 voturi)    
      :(( (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:27)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui alex_1

      nu-i de zambit, pe mine m-a luat groaza. va dati seama daca nu era netul?
      • +7 (7 voturi)    
        corect! (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:56)

        G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Si Hotnews........
  • +13 (13 voturi)    
    informatie (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:50)

    Varga [anonim]

    Vreau sa stiu in piata Operei au fost PDL SI GALERIA de fotbal sau locuitori Timisoarei nemultumitI?????
    • +6 (6 voturi)    
      info: (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:21)

      alex_1 [utilizator] i-a raspuns lui Varga

      organizatia pd-l timis spune ca ei nu au organizat nimic si li s-a spus nu se bage:
      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6591743-constantin-ostaficiuc-presedinte-timis-dat-ordin-intern-membrii-nu-participe-mitinguri-piata-operei.htm
    • -2 (8 voturi)    
      Gura pacatosului (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:42)

      TMiar [anonim] i-a raspuns lui Varga

      declaratia lui ostaficiuc, sefu pdl din timis:"cei care protesteaza o fac in nume personal 100%. de altfel, nu e nimeni in portocaliu la manifestatie, am dat ordin sa nu fie nimeni in portocaliu". pentru cine nu a priceput: am dat ordin sa nu fie in portocaliu. deci spontan si in nume personal.
    • +12 (12 voturi)    
      agenturili (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:43)

      karenin [anonim] i-a raspuns lui Varga

      a fost cin' s-a nimerit sa fie pe acolo...
      ca daca era ceva organizat il linsau si pe geoana si pe ciuhandu....
    • +3 (3 voturi)    
      timisoara (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:56)

      adi [anonim] i-a raspuns lui Varga

      nu a fost nici un pdl a fost timisoara si galeria lui poli dar pana in 50 de persoane care galerie e timisoreana nu pdl-ista. incidente unu singur in care jandarmi au impins manifestantii anti psd. nici un bobarnac in plus. am fost acolo la 10m de imbranceala
    • +1 (1 vot)    
      din fericire nu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:19)

      Nobody Inside [anonim] i-a raspuns lui Varga

      din fericire nu, au fost oameni care s-au scarbit ce ceea ce au vazut la TV si au dat o fuga pana in piata. Au fost si cativa simpatizanti PDL (nu putem fi ipocriti si sa mintim), DAR, marea majoritate sunt doar satuli de neo-comunism si la fel ca in '89 au iesit in strada. Nu a fost nimic organizat, pur si simplu vedeam oameni satui venind spre centru.
  • +28 (28 voturi)    
    ca in 1990 (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:51)

    metronom [utilizator]

    nici despre Piata Universitatii nu s-a spus adevarul la tvr. Manifestatia anti-comunista a fost ignorata sub pretextul ca a fost ceatza.
    Atunci am fost golani, astazi suntem necivilizati...
  • +15 (17 voturi)    
    tvr (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:51)

    lungu bogdan [anonim]

    tvr mai bine transmitea emisiunea "ne vedem la vot".
  • -22 (24 voturi)    
    concluzie (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:52)

    gechi [anonim]

    in concluzie, cele doua posturi au relatat evenimentele intr-un mod profesionist.
    • +10 (10 voturi)    
      Obloane (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:32)

      Iosif [anonim] i-a raspuns lui gechi

      Amice, am impresia ca erai cu ochelari de soare si il ascultai cum canta senatorul PSD Adi Minune din moment ce faci o asemenea afirmatie. De iese Geona eu am si plecat din tara. Sa va vad atunci ce mai ziceti, aveti grija ce va doriti .....
  • +26 (28 voturi)    
    Urgent !! (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:53)

    Alegator [anonim]

    la javrele astea infecte o sa renunt cat de curand !

    fac plangere la OPC, vad eu... nu de alta, da' ori ca-i platesc p'astia la pachet, in programul de cablu, ori ca platesc un produs expirat si imputzit intr-un supermarket tot aia...

    cu precizarea ca, in cazul lor, viermii ies prin punga !!
    • +1 (1 vot)    
      OPC!!!! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 9:01)

      ioio [anonim] i-a raspuns lui Alegator

      Eu as face plangere la OPC si pentru ca sunt nevoita sa cotizez pentru salariile politicienilor. Care sunt mai imputiti decat orice imputiciune. Ce zici?
    • +1 (1 vot)    
      TVR (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:54)

      rodica [anonim] i-a raspuns lui Alegator

      Si eu voi cere sa-mi scoata din pachetul de la cablu, postul national TV. Nu stiu daca e posibil, dar eu nu l-am mai setat. Sa-l aduca pe Rosianu !
  • +20 (22 voturi)    
    ca la TVR (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:55)

    Ghita [anonim]

    pana pe 22 decembrie 89. Iliescu a luat viagra si reintra in rol cu geoana mesager de moscova.
    • -1 (1 vot)    
      PROASTA sau PROST (Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:34)

      gena [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Bravo TVR ca a respectat asa cum se cuvine ziua de 1 Decembrie...a avut un program special pentru a sarbatori ceva
      Ma bucur ca nu s-a alaturat celorlalte televiziuni de scandal...dar daca esti mahala normal ca nu-ti place (ai libertatea sa te uiti la cine vrei dar fara sa comentezi...esti ceea ce privesti!)
  • +28 (32 voturi)    
    Deja-vu (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:57)

    Frankie [anonim]

    Mai are cineva senzatia de deja-vu??? Si in '89 au mintit poporul cu televizorul. Merita o puternica palma morala...
  • +23 (25 voturi)    
    rusine (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:57)

    samuri [anonim]

    Rusine comunistule de Ilici, lasa-ne, au trecut 20 de ani, nu intelegi?
    Bine c a nu i-ai facut huligani si golani, asa cum am avut privilegiul sa ma numesti si pe mine.
    Ia-l de mana pe Geoana si plecati la Moscova...
    Doamne, cat va mai rabda poporul asta?`
  • +31 (33 voturi)    
    de departe (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:58)

    berenger [utilizator]

    ce-am vazut eu a fost faptul ca nu am vazut steaguri portocalii, si nu am vazut sloganuri probasescu. am vazut sloganuri antipesede si oameni oripilati de marlania pesedistopenelista, de intinarea unor simboluri. bravo timisoara.
  • +31 (33 voturi)    
    Nu asa o zis si ceausescu!!! (Marţi, 1 decembrie 2009, 16:59)

    roman catalin [anonim]

    Asa o'nceput si-n 16 Decembrie 1989 la Timisoara..
    Elemente OSTILE oranduirii socialiste!!!

    Uitati-va ce bine seamana!!! Bravo Crin Antonescu...Sperantza tinerilor Romani
  • +25 (27 voturi)    
    Klaus- Iohannis sau Canabis -nu conteaza (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:05)

    Eneas [anonim]

    am inteles ca vrea sa emigreze acum ,pentru ca de maine protestele vor incepe in Sibiu;oricum pacat ca i-au ratat timisorenii pe cei 3 kkti politici , au fugit la aeroport -mai mare jignire pentru timisoreni ,mintile comunistoide nu puteau concepe decat parastasul ala pe de trei plus mana moarta Ciuhandru care are un partid de doua lepre ,el si Sarbu privatisdosul care a vandut tara
    • +9 (9 voturi)    
      De la intilnire au lipsit Stanculescu , Chitac (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:16)

      Ferry [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Iliescu, si erau toate canaliile Romaniei in Timisoara cea Sfanta !
    • -3 (3 voturi)    
      sjhshshshsh (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:33)

      anon im [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      pacat ca nu stiti ce inseamna comunist , nu toata lumea avea aceasta onoare si mai ales cei de fata . vai de noi.
  • +24 (26 voturi)    
    Intr-adevar (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:05)

    Claudiu [anonim]

    Urmaream scarbit felul in care se relata acest eveniment la Realitatea
  • +26 (28 voturi)    
    ne mutam pe net (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:08)

    cet23 [anonim]

    Mai baieti, noi astia care nu suntem sutinatorii lui Vantu, Voiculescu si Patriciu, incetul cu incetul ne mutam pe net. Ca scena pricipala (care o vede toata tara, adica TV) este in prorietatea lor. Si acolo nu mai e loc de jurnalism.
    • +6 (6 voturi)    
      chiar (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:16)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      are hotnews posibilitatile tehnice sa ofere asa ceva pe net, o televiziune pe net?!
    • +7 (7 voturi)    
      nu e de ajuns sa facem asta (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:18)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      trebuie sa luptam cu ei pt ca multi oameni vor luat de bun ce le ofera cloacele alea de comunisti cu camere de filmat .
    • +3 (3 voturi)    
      propun sa punem de un partid adevarat ! (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:18)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui cet23

      cine e de acord ?
    • +9 (9 voturi)    
      Perfect de acord (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:39)

      Ardelean [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      eu unul am si scos din grila de programe trustul lui Felix motanul si a schiopului....
      mi-e pur si simplu lehamite
    • +2 (2 voturi)    
      Ne mutam noi pe net (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:43)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      dar ce procent suntem ? Mai stii cantecele lui Alexandru Andries ? "M-am saturat sa aflu ce se intampla in tara de la alte televiziuni".
      Si oricum, razboiul care e acum pe TV, dominat clar de moguli, se va transfera pe net si ma intreb daca cele cateva ziare si site-uri inca libere vor putea face fata informatic si financiar razboiului. Ofof, vom fi sufocati de informatii de n-o sa ne mai intalnim nici pe net.
  • 0 (16 voturi)    
    Am crezut ca suntezi onesti..Suntetzi aceesi PSD (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:09)

    roman [anonim]

    Ati incercat vreodata sa combinatzi ROSU si GALBEN

    Curios ce culoare o sa obtzinetzi..
  • +19 (21 voturi)    
    Istoria se repeta... (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:11)

    Dianora [utilizator]

    Era ceata groasa la Timisoara?
  • +19 (21 voturi)    
    PSD-PNL ne vor aduce LINISTE! (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:14)

    urania [utilizator]

    Suntem 'pe calea cea buna': asa o sa fim informati in viitor nu numai de televiziunea publica (pt care platim taxe) dar si de Antene sau iRealitatea. Asta ne asteapta, aceasta 'coalitie PSD-PNL' ne va aduce LINISTEA de a nu fi informati corect. Ne vor incalca sistematic dreptul constitutional de a fi corect informati! Am urmarit iRealitatea si este exact ceea ce spuneti, totul a fost explicat prin prisma simpatizantilor PDL care au manifestat impotriva mitingului organizat de PSD+PNL+PNTCD. Moderatoarea Ema Zeicescu se intreaba 'cum or fi iesit oamenii astia in piata?" pt ca 'e clar ca sunt sustinatorii PDL'. De aceea depinde numai de noi ce alegem: linistea lui Geoana sau reforma lui Basescu!
    • +8 (8 voturi)    
      :( (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:28)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui urania

      ce nenorociti, pur si simplu nu-mi vine sa cred!!
      sunt oameni tineri, cum au ajuns in halul asta, de ce, pentru ce?
      pentru o toala de firma, dra zeicescu, pentru un concediu la bulgari?
  • -24 (26 voturi)    
    Basistii marlani (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:14)

    Doru [anonim]

    Ce marlanie din partea sustinatorilor lui Basescu! Ieri tabara lui Base striga ca un grup mare de PSDisti vrea sa-l huiduiasca pe Base la Arcul de Triumf. Azi au facut-o ei.
    • +7 (7 voturi)    
      nu ai inteles ?sau nu vrei sa intelegi ? (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:34)

      doru 2 [anonim] i-a raspuns lui Doru

      prietene !! aici la bucuresti este marean !!! marean vangelie zis vangheleon zis almanahe zisgagal,primar pe cel mai sarac sector din bucuresti,si nu ar fi fost nici o problema sa aduca 60 de amarasteni nu numai sa il injure pe base ,si sa injure si pe patriahul romaniei !! la timisoara au iesit timisorenii care nu o sa l suporte pe geona si marionetele politice antonescu ,iohanis si ciuhandru
      • +1 (3 voturi)    
        bravos (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:51)

        dan [anonim] i-a raspuns lui doru 2

        oare cine l-a ales pe marean la voi la bucuresti? probabil l-au votat cei din provincie.
    • +5 (5 voturi)    
      adevarul despre romania - www.cia.gov (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:38)

      TIMISOREAN [anonim] i-a raspuns lui Doru

      ASTA TREBUIE SA SCHIMBAM NOI - RESPECT PT TIMISOARA !
      Romania, which joined the European Union on 1 January 2007, began the transition from Communism in 1989 with a largely obsolete industrial base and a pattern of output unsuited to the country's needs. The country emerged in 2000 from a punishing three-year recession thanks to strong demand in EU export markets. Domestic consumption and investment have fueled strong GDP growth in recent years, but have led to large current account imbalances. Romania's macroeconomic gains have only recently started to spur creation of a middle class and address Romania's widespread poverty. Corruption and red tape continue to handicap its business environment. Inflation rose in 2007-08, driven in part by strong consumer demand and high wage growth, rising energy costs, a nation-wide drought affecting food prices, and a relaxation of fiscal discipline. Romania's strong GDP growth moderated markedly in the last quarter of 2008 as the country began to feel the effects of a global downturn in financial markets and trade, and growth is expected to be much weaker in 2009. Romania hopes to adopt the euro by 2014.
  • +19 (29 voturi)    
    Asa cum au vrut mogulii. (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:15)

    Dan.m [anonim]

    Pai protestele s-au vazut cam asa cum spune Patriciu si Vintu ca s-au vazut.
    • +8 (8 voturi)    
      scuze (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:25)

      Olguta [utilizator] i-a raspuns lui Dan.m

      Ai dreptate in ceea ce spui! Sunt foarte suparata pentru minciunile spuse la Antena 3 si ti-am dat un minus din greseala, voiam sa iti dau plus! Problema e ca multi din mediul rural se uita la Antene, ei nu au internet sa se informeze, asa cum facem noi, si intoxicarea functioneaza! Dar, din fericire, multi se uita si pe Tvr 1. Postul acesta cum mai e?Impartial?NU ma mai uit la Antene, imi promit.
  • +9 (9 voturi)    
    ca inainte de 89 (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:15)

    manfred [anonim]

    O sa ajungem sa ascultam Europa Libera pe net mai fratilor; am ajuns in 2009 la fel de rau ca in 89. Noroc cu netul- da' ce fac cei care nu au net?
  • +10 (10 voturi)    
    sunt oripilata! (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:16)

    Olguta [utilizator]

    Cei de la Antena 3, cu invitati de la PNL si PDL spun ca e "doar un incident" si ca Basescu e vinovat! Si il injura in continuare....Suntem de acord, sa fie Basescu vinovat, sa fii vinovat de ceea ce se intampla la Timisoara si televiziunile nu vor sa prezinte, e o onoare! Deci suntem "vinovati"! Bravo Timisoara! Rusine Antenelor!
    • +4 (4 voturi)    
      cred ca ti-a scapat... (Marţi, 1 decembrie 2009, 21:38)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui Olguta

      esti sigura ca sunt invitati de la PNL si PDL?
      sigur n-ai vazut nici un invitat PSD?
      sper ca ti-a scapat si n-ai facuto cu intentie.
      • +3 (3 voturi)    
        mea culpa (Marţi, 1 decembrie 2009, 23:50)

        Olguta [utilizator] i-a raspuns lui uluit

        da, asa e; am vrut sa scriu PSD in loc de PDL, nu cred ca era cineva de la PDL, nu am stat mult, am mutat repede pe OTv, fiindca ma scarbea Antena 3.
    • -2 (2 voturi)    
      Olguta! (Marţi, 1 decembrie 2009, 22:14)

      jgjuytu [anonim] i-a raspuns lui Olguta

      Vai! Vai! Sunt alaturi de tine. Fii darza!
  • +11 (11 voturi)    
    Bravo Timisoara....Jos PSD-ul (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:17)

    Vali [anonim]

    Felicitari locuitorilor din Timisoara ptr modul in care i-au primit pe reprezentantii comunistilor - PSD.
    Romani pe 6 Dec ne alegem soarta....nu cred ca vrea cineva sa ne intoarcem in urma cu 20 de ani.
    Deci sa votam cu viitorul nu cu trecutul - hai Base!!!
    Cat despre Irealitatea si antene sunt jalnice....cenzura si manipulare mai ceva decat pe vremea lui Ceausescu. Asta e fata PSD-ului - cenzura, manipulare, dezinformare, hotie.
    Ca sa nu mai spun inainte de primul tur la mine in oras nemernicii din PSD au murdarit panourile cu basescu cu vopsea fara sa tina cont ce sub ele erau parcate masini....si saracii oameni s-au trezit cu masinile pictate ... rusine PSD, dar vedeti voi cand va iesi Basescu.
    Romanii nu sunt prostanaci cum e Geoana.
  • -9 (9 voturi)    
    the new revolution (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:19)

    Kity [anonim]

    Inca o dovada k PDL-istii nu mai au pic de demnitate,nu stiu ce inseamna civilizatia!!!Dak mitingul PSD-ului era legal ,ei au trebuiet sa isi satisfaca moftul de a interveni.Nu au pic de diplomatie,sar la bataie numai asta stiu sa faca,k doar au avur de la cine sa invete!!!
  • +10 (10 voturi)    
    sper sa scapam de comunism definitiv (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:19)

    mav [anonim]

    au relatat la posturile mai sus mentionate exact ca pe vremea lui Ceausescu, clasa politica in mare masura vine exact din clasa comunista autetntica!!!
    ma bucur ca acolo unde au murit oameni, memoria lor a fost aparata!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    mda (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:20)

    ani [anonim]

    pai puteau fi obiectivi? nu! nici macar de data asta cand le este clar ca lumea iese in strada impotriva psdului. degeaba va incapatanati asa domnilor, manipularea asta nu mai are viata lunga!!!
  • +8 (8 voturi)    
    bucuresteni de ce nu luati exemplul Timisoarei (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:22)

    romanul [anonim]

    ar trebui sa pichetati televiziunile antena 3 si irealitatea si sa-i fortati sa prezinte adevarul. hai bucuresteni si 1989 v-ati trezit greu, incercati sa fiti mai activi este si viitorul voastru in joc. sau oare il iubiti pe copilul lui ilici acest fiu de secu si vreti ca ilici, hrebe, vanghelie sa va aranjeze destinele. hai fratilor nici base nu-i un inger dar mai are max 5 ani si apoi il luam la intrebari dar pe astia ai psd-ului nu-i mai scoate nimeni de la ciolan daca iau conducerea. azi la Timisoara, miine in toata tara, paraca asa am darimat comunismul si a fost mai greu. hai sa o mai facem odata si de data asta pentru TOTDEAUNA
  • +8 (8 voturi)    
    si in Brasov (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:22)

    Valentin [anonim]

    Rog Hotnews sa ia legatura cu corespondentul din Brasov. Sunt mai multi manifestanti care au iesit la troita Revolutiei manifestand anti-PSD si aratandu-si solidaritatea cu manifestantii anti-PSD din Timisoara.
  • -9 (9 voturi)    
    halal obiectivitate (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:23)

    roman [anonim]

    vai, romani simpli s-au simtit si l-au huiduit pe geoana, ce chestie, si atunci femeia aia isterica cu pulover portocaliu si aia din spate cu banner anti-psd erau doar in trecere pe acolo... jalnic
    poate ptr voi geoana egal vanghelie, ptr mine acum geoana este johannis, ptr el ma duc la vot...
  • +6 (6 voturi)    
    cine vorbea despre comunisti...alti comunisti (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:23)

    marinica [anonim]

    fiecare vede evenimentele asa cum ii dicteaza mogulul.certitudinea consta in nesimtirea celor din coalitie care s-au dus sa vorbeasca de comunisti exact acelor persoane care au luptat impotriva lui.
  • +7 (7 voturi)    
    Rusine! (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:24)

    CD [anonim]

    Ceata nu era groasa precum obrazul celor trei!
  • +6 (6 voturi)    
    Cam asa a fost atunci in Timisoara (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:25)

    Bogdan [anonim]

    Pentru cei mai tineri...
    http://www.europalibera.org/audio/article/247258.html
    Sunt 30 de minute. Merita ascultate.
    Acum vin urmasii lui Iliescu sa ne vorbeasca despre democratie... in Timisoara...
  • +9 (9 voturi)    
    cu o mare nesimtire (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:26)

    mar [anonim]

    si acum marele utc-ist tatulici a pus de o mica sezatoare si a asistat la "linsarea" dnei pora de catre o tanti fara sa intervina.
    de noi depinde ca acesta mizerie de manipulat indirect si de spalat creiere sa intre in normalitate si sa respecte democratia sau sa dispara!!!
    pentru ce platim tvr-ul fratilor, sa ignore o astfel de miscare??
    sunt sigura ca printre cei care citesc hnw sunt si oameni care stiu ce trebuie sa intreprindem pe cale legala, pentru a aduce la normalitate politica editoriala a acestor televiziuni, a masmediei in general. va rugam ajutatine, facem voluntariat pentru a sprijini un astfel de demers. voi dati semnalul.
    nu vrem ca televiziunile sa fie de partea unuia sau altuia, ci de a nu mai manipula, da nu mai transmite informatii scoase din context!!!!
    sunt zile in care reiau si reiau un subiect, iar acum tacere totala.
    oare aceste evenimente nu sunt breking news??
  • +8 (8 voturi)    
    Patriciu si Vantu (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:27)

    stefan [anonim]

    De cand acesti doi hoti ne arata noua, romanilor ceea ce vor ? Daca iese Basescu vreau sa ii vad la inchisoare urgent pentru fraudarea averii nationale si batjocorirea natiunii.
    Patriciu si Vantu sunt doar niste hoti inculti si avizi dupa bani.
  • +10 (10 voturi)    
    Din Seattle la Vancouver, votez jos comunistii (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:28)

    lup [anonim]

    Nu se poate, inadmisibil, au ajuns actuale si viitoare gunoaie ale istoriei sa intineze Timisoara ... pai dragii mei nu pot decat sa fac cu sotia dus-intors un drum de 3 ore cu masina si sa votez anti-comunism in Seattle (ca cineva fara prea multa minte s-a gandit ca toate sectiile de vot din Canada sa fie in Est si nici macar una pe coasta de Vest!, cu toate ca sunt destui romani in Vancouver, Victoria, Calgary, Edmonton, poate cineva se sesizeaza). Sper ca si alti anti-comunisti de prin lume sa faca un efort si din respect pentru libertatea pe care o au de a fi liberi in Romania si strainatate sa mearga la vot impotriva comunistilor.
    Jos comunismul si dictatura televizorului
    • +3 (3 voturi)    
      Felicitari! (Marţi, 1 decembrie 2009, 22:06)

      gnfbn [anonim] i-a raspuns lui lup

      Sunteti niste ROMANI adevarati chiar daca sunteti departe de patria muma. Bravo, sunteti un exemplu!
  • +11 (11 voturi)    
    De acord (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:28)

    Ioan [anonim]

    Personal. m-am saturat de Basescu.
    In primul tur m-am dus cu gandul hotarat sa scapam de el din fruntea tarii si am votat Antonescu.
    La o saptamana de la alegeri a inceput sa ma apuce furia din cauza modului cum PSD+Felix (ca PC numai partid nu este) incearca sa arunce in spatele lui Base toate nenoricirile ultimului cincinal.
    Si pana la urma m-au convins: duminica votez cu Base. Si asta dintr-o revolta a bunului simt!
    • -2 (2 voturi)    
      Ai ramas in urma (Marţi, 1 decembrie 2009, 22:10)

      hkhkhu [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Pentru ca ai lipsit de la ultimul training. Postarea asta nu se remunereaza.

      Profesorul
  • -10 (10 voturi)    
    Mda... (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:28)

    Mihai [anonim]

    A fost un protest spontan, cu pancarde anti-PSD pregatite din timp :))
  • +7 (7 voturi)    
    NU (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:28)

    oricine [anonim]

    nu mă mai uit la realitatea tv în veci, deşi trustul media s-a făcut şi din bani mei, şi din banii oamenilor păgubaşi din fni... ar terbui să fie al nostru, nu??
  • -5 (7 voturi)    
    C-asa-i romanul... (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:29)

    luciusbv [anonim]

    ... sarac dar patimas cand vine vorba de politica. De ar munci romanul cat face politica...
  • +7 (7 voturi)    
    televiziuni de 2 lei, (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:32)

    Nik [anonim]

    televiziuni de 2 lei, dirijate de hoti, corupti, securisti! arata ce vor ei, prezinta lucrurile asa cum vor ei, pentru a manipula! nu poti avea incredere in nimic prezentat la tvr, antene, realitatea, care sunt conduse de oameni cu interese!
  • +8 (8 voturi)    
    eu nu vreau sa traiesc in minciuna (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:33)

    Ovidiu S [utilizator]

    Geoana se pare ca e prezent peste tot, cand l-am auzit pomenit in comentariul de la meciul de fotbal Urziceni-Sevilla mi-era sila... de ce nu sunt corecti?
  • +4 (4 voturi)    
    Aici vedeti filmele (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:39)

    alc [anonim]

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6591287-video-update-geoana-huiduit-copios-timisioara-sustinut-discursul-opera-plecat-usa-din-spate-manifestantii-cer-aiba-curajul-iasa-fata-multimii-este-dureros-20-ani-revolutie-comunistii-adune-aici-piata-.htm
  • +8 (8 voturi)    
    Pentru Hotnews.ro (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:41)

    cobra [anonim]

    Aveţi o şansă extraordinară care apare o dată la mulţi ani. În condiţiile în care (din păcate) multe televiziuni şi ziare au lăsat demult obiectivitatea deoparte, aveţi şansa de a vă construi o imagine de sursă de informare cu adevărat independentă. E greu, dar nu imposibil. Ideea este că, dacă reuşiţi, aveţi extraordinar de mult de câştigat.
    Greul de-abia de-atunci începe. Pentru că e foarte greu să ajungi în vârf, dar şi mai greu este să te menţii. Cazul Realitatea ar trebui să vă fie un bun exemplu. Au reuşit după un timp să ajungă în vârf, iar acum dau cu piciorul la toată munca lor.
    Oamenii inteligenţi învaţă din greşelile celorlaţi. Ceilalţi învaţă din propriile greşeli.
    Aviz amatorilor.
  • +11 (11 voturi)    
    iRealitaeta si antena Felix (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:41)

    anaz [utilizator]

    Sper ca n-a fost si Base in Timisoara pentru ca maine iar vine Patriciu cu lacrimi in ochi si apare vreun filmulet cu Basescu schingiuind vreun copil, o babuta pensionara sau un pui de caine.

    Solutia e simpla daca imi permiteti :) - dupa 6 nu ne mai uitam pe Realitatea si Antene. As vrea sa spun si despre Money Channel la fel (tot a lui Vantu este) dar nu pot, ei au fost rupti de situatie (probabil ca audienta e mica si nu merita). Nu le mai cititi nici site-urile (ziare.com/realitatea.net etc). Fara audienta nici banuti din reclame nu sunt! Decat poate de la Rompetrol!

    Cat despre jurnalistii Antenei - oricum sunt niste cretini, nu cred ca se uita cineva la ei pentru altceva decat pentru amuzament. Cei ai Realitatii, care culmea promiteau s-au compromis pe viata! Adio respect.

    Felicitari ProTV si PRima care nu s-au bagat deloc in marlaniile politice, OTV (stiu!) pentru ca este singura televiziune care a transmis integral declaratiile presedintelui IN FUNCTIE (sa nu uitam domnilor de la iRealitatea).

    Hai Romania!

    Cat despre asa-zisii ju
  • +8 (8 voturi)    
    Basescu pre-se-din-te!!! (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:46)

    clarinita [utilizator]

    Mincinosilor!!!! sunteti niste comunisti si nu rezolvati lucrurile decat prin violenta!!! Jos comunismul!!! Nu votati geoana!!!
  • +7 (7 voturi)    
    stimati hotnews (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:48)

    gigi [anonim]

    ma bucur ca voi aveti libertatea opiniei intr-un moment in care aproape toata mass-media e aservita. Totusi, daca PSD vrea sa va cumpere, sau Patriciu, tot aia e, veti rezista?
  • +8 (8 voturi)    
    Televiziunea noastra cea de toate zilele (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:49)

    moroes [utilizator]

    Acest stil de "reportaj" imi aduce aminte de "obiectivitatea" si "profesionalismul" televiziunilor lui Voronin din Moldova, si felul in care reprezentau manifestatiile anti-comuniste din aprilie. Imi aduce aminte de declaratiile lui Iliescu din iunie '90 cu privire la "huliganii" din Piata Universitatii.
    Inainte consideram declaratiile lui Basescu cu privire la conspiratiile mass-mediei exagerate si demagogice. Dupa tot ce s-a intamplat in ultimele saptamani ii dau din ce in ce mai multa dreptate.
  • +5 (5 voturi)    
    embargou tv (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:53)

    sergiu [anonim]

    exista o singura modalitate de a pedepsi televiziunile ne-credibile si manipulatare. boicotul acestora. blovcajul vizual. haideti sa nu ne mai uitam la ele.
  • -8 (8 voturi)    
    Mitocanie stil Basescu (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:54)

    Arthur [anonim]

    Iata de ce sunt violenti partizanii lui Basescu:
    "După încheierea paradei militare de la Arcul de Triumf, înainte de a pleca de la tribuna oficială, Traian Băsescu a dat mâna cu premierul desemnat Liviu Negoiţă, cu Vasile Blaga şi Anca Boagiu, iar când a observat că urmează Ion Iliescu şi Emil Constantinescu a preferat doar să-şi încline capul în semn de salut."
    Daca asa stie un presedinte sa-si trateze inamicii fosti presedinti apoi sa nu ne miram de modul de comportament al basescienilor!
    • +4 (4 voturi)    
      Iliescu nu merita nici (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:35)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Arthur

      macar o inclinare de cap in semn de salut. Iliescu este un criminal. Te intreb pe tine, tu ai saluta un criminal odios?
  • +7 (7 voturi)    
    Antena 3 si Realitatea (Marţi, 1 decembrie 2009, 17:57)

    Alex [anonim]

    Felicitari Hotnews pentru prezentarea reala a evenimentelor . Antena 3 si Realitatea denatureaza stirile inclusiv cele de pe web . Realitatea cenzureaza si medajele postate , care nu sint pe placul lor.
    • +5 (5 voturi)    
      Subscriu la mesajul anterior (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:39)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      pot sa confirm ca iRealitatea cenzureaza mesaje. Am postat ceva pe un sit de-al lor la un moment dat, si mesajul n-a aparut pe site.
      E absolut evident ca se influenteaza opinia cititorilor printr-o selectie atenta a mesajelor care razbat pana la public.
  • +4 (4 voturi)    
    S-au demascat!! (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:00)

    transfug [anonim]

    mitingul psd/pnl/pntcd=mitingul lui ceausescu din 22dec89 Jos comunismul
  • +5 (5 voturi)    
    Cinismul rinjetului comunist! (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:03)

    Yu-Gi-On [anonim]

    Spunea cineva,la o televiziune,ce tot ii dam cu comunismul in sus si jos!El nu mai exista,am evoluat,am intrat in U.E si Nato,bla,bla,bla!Credeti ca mai este nevoie de o alta proba a existentei si actiunii devoratoare a comunistilor lui Ion Iliescu decit acea imagine din Piata operei a unei maree rosii?Drapelel acelea ridicate si fluturate de sute de pesedisti,in ziua Republicii,nu erau tricolore!Erau ROSII!precum singele romanilor varsat pentru a scapa de comunisti!Imi este foarte greu sa inteleg ce se intimpla cu acei romani care sustin PSD,acele partide devastate si sfidate cu manie proletara de Ion Iliescu in 199o,PNL si PNTCD!Cel putin in sinceritatea lui Radu Sirbu nu cred!Pentru ca atunci,cind el era Seful FPS,Dinu Patriciu a beneficiat de cumpararea Petromidia!Bine le-a facut timisorenii!O lectie a celor care au schimbat istoria Romaniei,cei pe care trebuie sa ii veneram si sa ii apreciem pentru sacrificiul facut in 1989!
  • +6 (6 voturi)    
    Vino Doamne, sa vezi ce-a mai ramas din oameni! (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:03)

    Miki [anonim]

    Nu a fost o adunare dictata de PDL! In Timisoara (la fel ca si acum 20 de ani) s-au strans oameni care au vrut sa protesteze impotriva comunismului, impotriva unei aliante bolnave, inimaginabile vreodata - taranistii bat palma cu comun....pardon, cu socialistii. Pentru ce s-a murit la revolutie? De ce si-au dat viata zeci de studenti? Libertate? -Poate. Democratie? -In nici un caz....... Iarta-i Doamne, caci nu stiu ce fac!!!
  • +8 (8 voturi)    
    pericol (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:03)

    moggiecat [utilizator]

    tara noastra devine tot mai rosie. Ce mi se pare grav e ca nu mai avem posturi TV la care sa urmarim stiri prezentate OBIECTIV! Bravo HOTNEWS! DEja se profileaza o miscare de rezistenta la culoarea rosie! Macar pe internet!
    • +4 (4 voturi)    
      Revolta voastra (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:28)

      revelare [anonim] i-a raspuns lui moggiecat

      este de bun augur. Insa nu mai folositi aceleasi cuvinte dramatice ca si televiziunile mogulilor, ca inseamna ca v-au inoculat.
      Si cel mai bine e sa faceti valuri sa mearga lumea la vot pe 6, sa ramana mogulii cu televiziunile in brate, ca nu le-au folosit la nimic.
      Pragmatism nu fanatism.
  • -5 (5 voturi)    
    avizul (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:11)

    cosmin [anonim]

    sigur ca da!!! "si avizul INEC este la gardianul si realitatea"; ma lasati !! deja mi-e scarba de minciunile disperate ale lu base;
  • +7 (7 voturi)    
    ciuhandu acest iuda al Romaniei (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:13)

    paul [anonim]

    cel mai cinic lucru e ca de ziua Romaniei acest sarpe ciuhandu a batut palma cu comunistii. Maniu a adus Ardealul la Romania si ciuhandu a vandut pntcd la comunistii care in 1939 au rupt Basarabia. Maniu nu a murit la Sighet in puscarie, l-a asasinat azi simbolic seful pntcd. ceilalti n-au nici o vina johais e un venetic, al doare in cur de Romania, geoana e un politruc comunist iar antonescu repeta traditia de tradator a pnl de 70 de ani incoace. s-a razbunat iliescu pe Timisoara pentru anticomunismul ei, de ziua intregirii neamului in orasul martir urmasii calailor acestei natii si-au dat arama pe fata.
  • +7 (7 voturi)    
    Merg la vot in Olanda... (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:16)

    Roman in Olanda [anonim]

    ...la Haga si voi vota cu Base. Chiar daca va trebui sa fac un drum mai lung, o sa votez impotriva jegurilor astea de pesedei si peneli sustinuti de presa lor de partid, de SOV si de patrician. In primul tur as fi inclinat catre Antonescu, dar ma bucur ca nu am fost la vot, as fi facut o mare greseala...cand am vazut cum s-a comportat individul dupa primul tur mi s-a facut scarba de el. Sa sa ia de brat cu Geoana si PSD-ul...e jalnic.
    Basescu m-a dezamagit prin comportamentul lui si apucaturi, dar e singurul care se opune hidrei comunistoide si mafiote din Romania. Mi-a placut cum i-a zis lui Bombo acum cinci ani: Adriene, e rau daca poporul asta a ajuns sa aleaga intre doi fosti comunisti, l-a lasat cu gura cascata pe Bombonel atunci. E rau si acum, iar o alegem raul mai mic. Asa ca voi vota cu Base si ii sfatuiesc pe toti cunoscutii si familia sa faca la fel.
    • +5 (5 voturi)    
      si eu (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:27)

      amanda13 [anonim] i-a raspuns lui Roman in Olanda

      si eu merg la vot aici in State si sunt solidara si cu timisorenii astazi! sunt alaturi de romanii care refuza comunismul!
    • +2 (2 voturi)    
      Asa trebuie sa faca toti romanii constienti (Marţi, 1 decembrie 2009, 22:19)

      dgfdtd [anonim] i-a raspuns lui Roman in Olanda

      Felicitari! Putini dintre romani isi dau seama ca suntem la un moment de rascruce. Forza Base! Forza DOMNULE PRESEDINTE!
  • +5 (5 voturi)    
    incredibil (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:20)

    amanda13 [anonim]

    am postat si eu pe blog cateva video-uri necenzurate in care se vede clar ca oamenii revoltati nu erau activisti PDL, ci simpli trecatori. Membri galeriei PSD au avut tupeul sa le spuna ca eroii revolutiei "au murit ca prostii"!!!

    http://alexaionescu.wordpress.com/2009/12/01/timisoara-un-spatiu-insetat-de-libertate/
  • +3 (3 voturi)    
    incredibi (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:26)

    Mihaela [anonim]

    Azi caracatita rosie a incercat sa intineze tot ce era mai scump pentru Romania ultimilor 20 de ani. Iar implicarea numelui lui Corneliu Coposu a fost cea mai mare dintre toate obrazniciie care s-au emis vreodata. Faptul ca au iesit oamenii deja in srada este cea mai buna dovada ca ceea ce s-a intamplat azi incalificabil.
  • +2 (2 voturi)    
    Print YM E-mail Mai mare|Mai mic Comentarii Mass (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:29)

    marcel ghita [anonim]

    In opinia mea,Traian Basescu ,isi va reinnoi mandatul,Mircea Geona ete doar o marioneta in mainile mogulilior Vantu,Voiculescu si Patriciu.
  • +6 (6 voturi)    
    Toata speranta mi-e in voi (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:33)

    Vlad [anonim]

    Ardealul, Banatul, Prahova, Bucuresti,Dobrogea si Diaspora. Sunt pitestean...triaesc clipele umilitoare de la revolutie cand orasul meu, cand judetul meu si-a oferit intr-o majoritate covarsitoare, adeziunea fata de fostii comunisti. Un judet prin excelenta liberalo-taranist inainte de razboi (Bratienii, Mihalache, Armand Calinescu, Istrate Micescu, Marinescu , Ion Antonescu . Fratii Arnautu, Elena Rizea, Petre Tutea, St. Popescu, Constantinescu,- toti mari patrioti si anticomunsti) - in urma unei epurari demografice fara precedent a convertit rosul sangelui varsat de fii lui cei mia destoinici, in rosul comunistilor odiosi. Mii de fii si fiice ai/ale Argesului si Muscelului au fost fie executati direct, fie ucisi in temutele inchisori de la Pitesti, (special creata pt noi), fie la Sighet, Aiud etc, fie pe santierele de munca silnica. In locul "epuratilor" au fost adusi tot felul de scursuri de prin toate zonele tarii, olteni, moldoveni ciar si banateni, basarabeni, ardeleni si foarte multi tigani reducand astfel calitatea umana a judetului si orasului meu, la nivelul maimutelor. dupa omorarea lidrilor nostri, maimutele aduse in judet au fost folosite ca mijloace de stalcire in bataie a bunicilor si parintiori nostri, nesupusi noii oranduiri. Ca un sinistrat, aflat pe-o insula pustie, va rog pe voi, fratii mei ardeleni, banateni, prahoveni, bucuresteni, dobrogeni, suceveni, faceti tot ce va sta in putinta sa salvati Romania, salvati Argesul sugrumat de lipitorile rosii. Votul meu nu este suficient, este mult prea mic si neinsemnat. IN VOI IMI ESTE SPERANTA, IN VOI NE ESTE SPERANTA!
    • +5 (5 voturi)    
      nu-i adevarat! (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:38)

      amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      niciun vot nu este neinsemnat! eu trebuie sa conduc 700 de mile pentru a ajunge la cea mai apropiata sectie, insa merg (am fost si in primul tur) fiindca votul meu conteaza!
      • +6 (6 voturi)    
        Multumesc, Amanda! (Marţi, 1 decembrie 2009, 19:25)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui amanda13

        Si da, ai dreptate. Orice vot conteaza numia ca defularile mele, neimplinirile vesnice legate de votul in arges, ma fac sa simt ca votul meu n-a contat si nu conteaza.

        Primarii psd-isti isi fac de cap in comunele din judet. Promovarea valorilor despre care d-l geoana vorbeste cu atata emfaza este nula. Recent in fruntea psd filiala MAracineni (Arges), fostul presedinte (un profesor de matematica) a fost inlocuit de primarul aceleiasi comune;un fost activist de partid pe vremea ceausista, acum cu sute de dosare pe rol provocate de nedreptatile facute oamenilor la retrocedarea terenurilor, fost coleg de scoala generala al profesorului mai sus amintit, un coleg pierdut pe drum in urma repetentiei, un individ batut cu oua de cei nedreptatiti . Astea-s valorile psd-iste si asa sunt ele promovate. Din 90 ma tot opun "valorilor" lor , far aniciun rezultat. de-asta am spus ca votul meu, nu are greutate! Oricum, voi vota din nou! Mai bine 5 ani (si sigur ultimii cu un asa-zis scandalagiu) decat si- o clipa cu psd-ul. Am capatat alergie la aceasta categorie de indivizi, de infractori vopsiti in social-democrati.

        Am votat candva si cu Emil Constantinescu. Pitestean la randu-i, (doar nascut in Basarabia), am sperat in el. Au sperat in el toti fostii sai colegi de facultate, (exmatriculati de comunisti ca fii de capitalisti) dar ne-a inselat asteptarile. A fost un presedinte "moale"pentru gustul multora iar tara a avut linistea pe care o deplange acum. N-a facut zgomot, nu s-a agitat impotriva structurilor si ...a pierdut. Am pierdut si noi odata cu el. Acum avem la carma un scandalagiu. Asa ne palce unora sa-l numim pe BAsescu. Spre deosebire de Constantinescu, el lupta cu structurile si pt ca lupta cu ele nu este usoara deloc, increngatura comunistilor infractori fiind foarte mare si puternica, el apare drept un scandalagiu. Dar oare, cati dintre noi in locul lui, la o luare de pozitie impotriva abuzurilor rosii, am parea altfel decat scandalagii?
        • +5 (5 voturi)    
          nu suntem singuri (Marţi, 1 decembrie 2009, 20:06)

          amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

          si eu votez de departe, nu exista niciun roman in orasul meu dar asta nu-mi ia speranta! Cei care mai gandim liber avem o singura arma... votul. Cat despre Constantinescu, eu nu aveam drept de vot cand a candidat si da si pe mine m-a dezamagit ingrozitor. Insa a fost un om slab "invins de sistem' asa ca felul in care se comporta acum nu denota decat lipsa lui de verticalitate dintotdeauna!
  • +2 (2 voturi)    
    Jalnici (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:38)

    bb [anonim]

    Traiasca javrele din mass media care se cred jurnalisti. I-au albit in posterioare pe vantu patriciu si voiculescu pentru ca sa manance si gura lor o paine alba. Asa le tece greata dupa ce ii curata pe sefii lor de mizeria din cloaca. Bravo mah!
  • +4 (4 voturi)    
    protest (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:38)

    Marius [anonim]

    Lumea a iesit in strada oameni buni pt ca sau saturat de psd si de comunisti din acest partid precum Bosorogul ala de Iliescu. Sa saturat lumea de acesti hoti care au fost la putere de la revolutie pana acum si ce au facut???? Nimic au furat pt ei si pt interesele lor. De aia a iesit lumea in strada oameni buni. A uitat Iliescu cand a adus mineri la buc de au omorat oameni si batut multi , astea sau uitat. Sa iasa lumea sa le arate ca noi alegem cine sa fie presedinte nu ei .
  • +4 (4 voturi)    
    timisoara (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:39)

    aleodor [anonim]

    era prea de tot ca sa putem accepta asa ceva...sa fim din nou condusi de cei care ne-au impuscat in 1989 ,cei care ne-au omorat parintii in anii grei..bravo timisoarei..rusinea roamniei este iliescu
  • +4 (4 voturi)    
    antenele lui felix (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:57)

    kalu [anonim]

    si irealitatea tv+net sunt egale cu 0 ca si profesionalism. Doar ProTV a ramas echidistant, felicitari.
  • +3 (3 voturi)    
    Timisoara (Marţi, 1 decembrie 2009, 18:59)

    doru [anonim]

    Bravo lor! Inca o data au dat dovada de demnitate! Au reusit sa arate ca spalarea de creier, dezinformarea, manipularea grosolana care se practica de citeva luni n-au reusit sa-i prosteasca!
  • +2 (2 voturi)    
    parere (Marţi, 1 decembrie 2009, 19:04)

    Domnul Jorj [anonim]

    Asa si in 89 Bucurestenii au sta cu capul cutie pina au vazut ce iese si apoi au facut si ei galagie. Nu vedeti ca toate belele vin de la Bucuresti ? Nu vedeti ca un agramat si un nenorocit analfabet ca Vanghelis conduce Organizatia P.S.D. Bucuresti ? Credeti ca nu sunt oameni capabili acolo ? Ingineri,doctori,profesori, muncitori mult mai in masura sa aiba o asemenea functie ?? Daca va ajunge Geoana si gasca lui de ,, lubenitzari " sa ajunga presedinte si ii vedeti pe Vanghy
    ministru de externe va dati seama ce o sa-si rupa translatorii limba pina sa traduca vreo cuvintare de-a lui ( in aceeasi oala este si Berbekaly cind ia citeodata cuvintul in Parlamentul European)
    Pe Base il tot minjesc cu de toate dar Prostanacul pina alataieri a fost linga el la Guvernare , dar toate relele doar Marinelul le-a facut ???
    Pe Iliescu cine-l stringe de bilute cind sunt probe video in care , ( la stinga primului miner al tarii ) le multumeste minerilor pentru actul lor Patriotic de a veni la Bucuresti si unde au fost oameni raniti si pe Base il tot string de coaie pentru o palma data unui copil care , la drept vorbind nu avea ce sa caute acolo la un mare miting singur ???
  • +4 (4 voturi)    
    mintea cea de pe urma (Marţi, 1 decembrie 2009, 19:04)

    diana [anonim]

    Sper ca pe 6 Dumnezeu le va da romanilor mintea cea de pe urma... Sper ca spalarea asta de creier pusa la cale de de-alde Rosca Stanescu sa nu fi avut efect... Daca ne gindim numai la cite obligatii are Geoana si la cite promisiuni a facut, ar trebui sa ne ingrozim.
  • +4 (4 voturi)    
    1 decembrie anti psd (Marţi, 1 decembrie 2009, 19:07)

    adi [anonim]

    Am fost la miting. Nu m-a chemat nimeni. A fost miting anti-psd facut de timisoreni nu de pdl. De timisoreni care au facut o revolutie. Incidentele au fost generate de jandarmii care un inceput sa imbranceasca lumea, sa o departeze de scena pentru a face loc unei maini de psd cu pancarde si steaguri rosii gen secera si ciocanul care probabil au prins bariera undeva inafara orasului cu autocarul cu care veneau. Uitati-va pe you tube la filmulete si observati ca toti care aveau pancarde psd au varsta intre 20-25 ani. Pentru ei cred ca a fost doar ciubuc de minivacanta. Repet nu s-a dat nici un bobarnac. Manipularea media e ca nu prezinta mitingul asa cum a fost cu fluieraturi, huiduieli si trambite timp de 2 ore incontinuu. Nu ne-am putut oprii
    • +1 (1 vot)    
      bravo Timisoara! (Marţi, 1 decembrie 2009, 22:33)

      goe [anonim] i-a raspuns lui adi

      Timisoara nu mananca rahat! Sunt mandru de voi!
      Rusine ciuhandului, care dupa ce s-a vandut mafiei tiganesti s-a gasit sa-i pupe in fund pe comunisti! Rusine umflatule, gunoiule si tradatorule.
      Jos comunismul!
  • +5 (5 voturi)    
    Irealitatea si Antena 13 (Marţi, 1 decembrie 2009, 19:07)

    Inn [anonim]

    Felicitari Hotnews ca va pastrati echidistanta si profesia de jurnalisti. Cele 2 televiziuni si unii dintre realizatorii lor fac de rusine aceasta breasla a si ar trebui sa primeasca, la fel ca si SRS, acelasi tratament din partea clubului Roman de Presa: Realitatii TV si Antenei3 , prin ceea ce fac, sa li se RETRAGA CALITATEA DE INSTITUTII JURNALISTICE
  • +4 (4 voturi)    
    ............. (Marţi, 1 decembrie 2009, 19:23)

    dan [anonim]

    mult jeg in cele doua posturi tv....miroase f urat
  • +2 (2 voturi)    
    tovarasi, parerea mea e ca (Marţi, 1 decembrie 2009, 19:32)

    ion [anonim]

    toata mizeria a fost premeditata de psd. Ei au facut un gest care a starnit iritare, iar apoi au intrat in joc televiziunile mincinoase. E clar ca cei care nu au alta sursa de informare raman cu imaginea unui partid pus pe scandal si cu pacifistul geoana victima a golanilor. Avem o reinstaurare a practicilor comuniste de catre vechii comunisti imbracati in haine social-democrate. Tara asta a ajuns din nou bataia de joc a comunistilor...
    • +1 (1 vot)    
      cred ca te inseli (Marţi, 1 decembrie 2009, 22:29)

      goe [anonim] i-a raspuns lui ion

      In goana lor oarba dupa voturi, au facut aceeasi greseala ca Ceausescu. Nu cred ca au calculat bine deloc. Tara era ca un butoi cu pulbere iar ei au fost suficient de prosti ca sa aprinda scanteia. Si unde? La Timisoara! Au sarit calul rau de tot de data asta si o sa ii coste. Asa sa ne ajute Dumnezeu! Jos comunismul!
  • +4 (4 voturi)    
    Timisoara (Marţi, 1 decembrie 2009, 20:20)

    Dana [anonim]

    Ati semnat un pact, nenorociti ce sunteti! Ca si cum sunteti deja la guvernare cu primul ministru in frunte . Dar noi mai votam odata , domnilor! Sau chiar nu dati nici doi bani pe noi poporul? Sau pe votul nostru?Noi nu mai contam ? V-ati dus la Timisoara - nu va e rusine - sa ce ? Sa parafati puterea pe care credeti ca ati castigat-o in mod democratic? Te-ai facut de rusine , te -ai compromis iohannis, Cum te simti acum cand a trebuit sa iesi pe usa din dos a operei din Timisoara? Cum te uiti in ochii sibienilor? sunt un sibian si mi-e rusine acum ca te am primar. Dar lacomia de putere si orgoliul ti-au luat mintile .Rusine, de o mie de ori rusine sa-ti fie.
  • +2 (2 voturi)    
    jos comunismul (Marţi, 1 decembrie 2009, 21:05)

    timisorean [anonim]

    uitati-va pe b1 ....!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Mda (Marţi, 1 decembrie 2009, 23:15)

    Anonim [anonim]

    poate ar trebui sa faca pdl-ul niste manifestatii anti-psd ... ca sa faca si ei diferenta intre 3000 de oamenii simplii si 30000 de pdl-isti care s-ar fi strans
  • -1 (1 vot)    
    instigare clara (Miercuri, 2 decembrie 2009, 0:59)

    iulian [anonim]

    pdl ul a organizat si a controlat aceste manifestari. asta este clar ca cerul senin. pdlul s a folosit de nevoia oamenilor de bani pentru a ii convinge sa iasa in strada. va zic eu sigur ca nu mai au romanii puterea sa iasa in strada si sa scandeze lozinci. o instigare la violenta care ar trebui pedepsita.
  • 0 (2 voturi)    
    Doina Cornea (Miercuri, 2 decembrie 2009, 9:50)

    marian [anonim]

    dar cum a vazut doina cornea aceste miscari de trupe portocalii de ce nu spuneti? sau si doina cornea e comunista!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Cum urla Gadiutza aseara pe Antena 3! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:18)

    Simona [anonim]

    Cine s-a uitat aseara pe Antena 3 (eu din pura curiozitate) a putut sa vada o emsiune ciudata al carei moderator era Gadea si in care invitatii erau 4 sustinatori PSD si unul PD-L. Lupta mi s-a parut exagerat de inegala. In clipa cand Bourceanu deschidea gura, rapid ceilalti (inclusiv Gadea) il acopereau cu rasete puternice si cu voci ridicate. La un moment dat, spre finalul emisiunii, de asemenea Bourceanu a incercat sa vobeasca. Din pacate nu a reusit sa se exprima, pentru ca cea mai mare galagie o facea chiar moderatorul. Mi s-a facut efectiv frica. Am crezut ca bietului om i se va sparge o vena, atat de tare urla afirmandu-si astfel afilierea politica. Chiar "domnia sa" vrand sa incheie apoteotic emisiunea: "Laudele si pup-in-curismele nu fac parte din jurnalistica. Critica da". Rusine, Gadiutza! Inca o intrebare: Ce cauta actorul Diaconu in politica? De ce este Badea mai nou analist politic? De ce intr-o emisiune raportul este de 5-1? Unde este profesionalismul in jurnalism? De ce dreptul la libera exprimare este calcat cu bocancul? Din pacate acesta nu este jurnalism. Este scuipat electoral! Rusine Antena, Realitatea si chiar TVR (pe care, chiar noi o platim). Incetati sa ne mai faceti prosti in fata! Suntem de omie de ori mai educati si cinstiti decat majoritatea oamenilor politici si decat acelor oameni care se autointituleaza ziaristi. Rusine!
  • +1 (1 vot)    
    cum sa fii obiectiv (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:41)

    anonim [anonim]

    Oricine citeste presa si se uita la televizor observa cu usurinta doua tabere si sustinatorii lor ferventi. Oare cine are dreptate ? Putem analiza cu adevarat obiectiv aceste evenimente ?
    Nu suntem cumva toti prada emotiilor care ne intuneca judecata ?

    Ca sa raspundem corect la aceste intrebari trebuie sa ne intrebam mai intai:
    ce anume vrem ?

    Numai judecand candidatii prin prisma unei platforme program care sa ne serveasca interesele noastre putem sa avem pretentia ca nu am fost toti manipulati!

    Ce anume au facut concret unii sau altii?

    Exista vreo televiziune, publicatie media care analizeaza obiectiv toate deciziile politice facute de ambele tabere, legile adoptate si sa le raporteze la contextul politic si economic la care au fost adoptate ?

    Ce spun la televizor unii sau altii, poate fi intr-o oarecare masura scuzabil daca o fac pentru a castiga voturile unui electorat prost informat si care isi sacrifica interesele personale in favoarea unor populisme ieftine ? Pot fi castigate voturile acestei categorii a populatiei altfel decat prin populisme cand ei cauta doar o tabara si o victima impotriva careia sa-si indrepte furia ?
    Putem sa pretindem ca vedem substanta candidatilor dincolo de populisme si manipulare ieftina in cazul in care ea exista ?

    Si nu uitati ca sistemul economic nu se schimba de azi pe maine si in nici un caz din cauza
    ca votam un partid politic sau altul ? Caci un mogul destept ar avea de partea lui nu una ci ambele tabere! Doar toti stim ca oamenii inteligenti nu se lasa prada capriciilor
    sortii!

    De partea cui sunteti ?
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:24)

    KANDIA [anonim]

    Va scriu pentru ca mi-a mai venit sufletul la loc de cand am descoperit ca mai sunt si altii care gandesc ca mine.Ma simteam singura si trista. Am aceeasi senzatie ca pe vremea comunismului cand toti stiau ce se intampla si totusi toti inchinau osanale tv tovarasului.Mi-e greu sa vorbesc si cu prietenii care se uita prea mult la televiziunile cumparate.MULTUMIM INCA O DATA TIMISOARA.
  • +1 (1 vot)    
    jos PSD (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:45)

    robotelu [anonim]

    Bravo celor din Timisoara ca au tinut pieptul comunistilor! Rusine celor de la televiziune pentru favorismele facute celor din PSD. Ne facem de rusine in toata lumea cu ce se intampla in campania noastra electorala. Unde sunt acei jurnalisti obiectivi? Cred ca nu mai exista, toti sunt ca turma de oi: unde merge una, merg si celelalte. Oameni buni, haideti la vot, votati cu Base daca va pasa de tara asta si de traiul vostru!
  • 0 (0 voturi)    
    televiziuni comuniste (Miercuri, 2 decembrie 2009, 21:09)

    radu [anonim]

    Ma intreb oare ce minti au cei de la antene si irealitatea ,nu se simt leloc rusinati de mizeria care o produc,ma refer la angajati care au totusi un salariu,nu fac avere din acel job !!! Nu ar fi mai demn din partea lor sa-si dea demisia decat sa produca asa o greata unui popor intreg !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Vineri, 04 decembrie 2009 ne adunam in Piata Opere (Joi, 3 decembrie 2009, 23:27)

    Vineri, 04 decembrie 2009 ne adunam in Piata Opere [anonim]

    Vineri, 04 decembrie 2009 ne adunam in Piata Operei la ora 15,00.
    Sa aprindem lumanari dupa ponegrirea Pietei cu stegurile rosii comuniste ale PSD-ului.
    Au fluturat steagurile rosii la balconul Operei.Asa ceva nu se poate face in Timisoara.
    Sa aratam lui Ilici Iliescu ca Timisoara nu doarme.
    Vom canta ( chitara, vioara, flaut, percutie), cu multi oameni de la Filarmonica, vor recita poezii, vom asculta muzica.
    Vor veni oameni de cultura , scriitori ( printre altii Societatea Timisoara, asociatii de revolutionari 1989).

    Haideti sa aratam ca Timisoara implineste 20 de ani de la Revolutie, aratandu-i lui Iliescu ca n-a uitat.

    Dupa ziua de 1 dec, cand steagurile rosii au pangarit balconul si Piata Operei, sa vada Realitatea TV si Antenele ca nu ne-au organizat altii si nici nu ne plateste nimeni.

    Sa aprindem lumanari, sa cantam , sa recitam poezii, sa afisam benere cu mesaje pentru dezinformatori!!!

    La ora 15,00 vineri 04,decembrie2009

    Articole excelente dupa evenimentele din 01 decembrie

    http://www.revista22.ro/de-la-huligani-la-golani-351i-apoi-la-derbedei-7195.html
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6591791-revolutia-prostului-gust-psd-confiscarea-simbolurilor-din-89.htm
    http://www.hotnews.ro/stiri-media_in_campanie-6592460-cum-vazut-protestele-din-timisoara-antena-3-realitatea.htm
    http://www.revista22.ro/timisoara-daniel-vighi-a-fost-un-miting-spontan-care-nu-a-avut-nimic-d-7170.html

    Salutari, ne vedem in Piata!
  • 0 (0 voturi)    
    Rusinea de la Timisoara din 1 Dec. 2009 (Joi, 24 decembrie 2009, 0:49)

    nelu cartitorul [anonim]

    Vedeti imagini de rusine cu jandarmii care lovesc batranii din Piata Operei la ordinul unui general KGB-st pe numele sau ADOLF Miron
    http://www.youtube.com/watch?v=u3AxpBtFCcQ


Abonare la comentarii cu RSS




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version