Airbus cere schimbarea senzorilor de viteza la aeronavele sale

de Mihai Cimpoesu     HotNews.ro
Vineri, 31 iulie 2009, 22:05 Actualitate | Internaţional

Compania producatoare de avioane Airbus solicita companiilor aeriene sa schimbe cat mai curand posibil senzorii de viteza cu care sunt dotate avioanele, scrie BBC.

Agentia Europeana pentru Siguranta Zborului impreuna cu Airbus au decis ca o firma americana sa preia productia senzorilor de viteza de la compania europeana ce ii fabrica in prezent.

Conform anchetei asupra prabusirii aparatului de zbor Airbus in Oceanul Atlantic, in urma cu doua luni, in care au murit 228 de persoane s-a decis schimbarea senzorilor de viteza ce au indicat date false ai au contribuit la dezastru.


Citeste mai multe despre   























3697 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    atentie! cad airbusuri pline!trebuie oprite! (Vineri, 31 iulie 2009, 23:31)

    un pif-ist [anonim]

    si la noi,tot cu un airbus a fost in catastrofa la balotesti!
    faceti ceva cu airbusele astea ,deoarece sunt slabe pe partea de automatizari.la perturbatii mari(goluri,vant,fulgere,sa) superautomatizarea o ia razna.probabil pe partea buclelor de reactie inversa de presiune,viteza,traductori,sa, care induc instabilitate si oscilatii, conducand la ruperea avionului.ar trebui ca, asistarea electronica a comenzilor sa fie dublate cu unele clasice, mecanice, care sa se utilizeze la nevoie....se stie din alte instalatii industriale ca automatizarile frantuzesti sunt cam poetice, sensibile,subdimensionate,scapand ceva din realitate...trebuie oprite toate la sol si gasite solutiile.
    • -6 (10 voturi)    
      avion cu motor (Vineri, 31 iulie 2009, 23:45)

      Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui un pif-ist

      N-o s-o faca, la miile de zboruri cu aeronave Airbus care se efectueaza (cel putin in Europa) cu avioane de genul asta prea putine de fat prezinta pericol pt pasageri. Francezii au avut si treaba cu Concord-urile si au trebuit sa se prabuseasca nu-stiu-cate ca sa le le revizuiasca si sa le scoata, ulterior ,de tot din trafic. Prea mult profit prea mult prejudiciu in cazul unei lezari de imagine - mentalitate de corporatie mare
      • +10 (12 voturi)    
        Cate Concorde-uri (Sâmbătă, 1 august 2009, 0:05)

        Silviu [anonim] i-a raspuns lui Rumalun1st

        Daca nu stii tu cate Concorde-uri s-au prabusit, iti spun eu: unul singur. In 2000, la Gonesse, si nici macar nu era din vina lui, ci din cauza unui McDonnell care a scapat o lamela pe pista, ce a intrat in pneul Concorde-ului, cauzandu-i explozia (pneului).
        Cu alte cuvinte, Concorde a fost cel mai sigur avion comercial din istorie: un singur accident in 27 de ani de serviciu.

        Asa ca hai sa nu ne mai ia gura pe dinainte si sa nu mai spunem repede ce prosti sunt francezii, la avioane, la masini sau la mai stiu eu ce... Au fost si sunt autorii unora din cele mai performante si chiar fiabile produse ingineresti din lume!

        Si, ca tema de gandire, ce companie aeriana a mai decis schimbarea unui furnizor de componente asa rapid in urma unui accident?
        • 0 (0 voturi)    
          nu chiar... (Sâmbătă, 1 august 2009, 13:46)

          Sar Castic [anonim] i-a raspuns lui Silviu

          Vina debisului pe pista e a aeroportului francez - intre decolari trebuie facute verificari frecvente ale pistei. Ei au decis ca e prea scump si nu au luat in considerare lungimea mai mare a distantei de decolare a lui Concorde.
        • +1 (1 vot)    
          Statistici (Duminică, 2 august 2009, 2:23)

          Avionul [anonim] i-a raspuns lui Silviu

          Concorde a fost produs in numai 16 exemplare operationale si numai 14 au zburat comercial in cei 27 de ani, cu cel mult 4 zboruri pe zi, totalizand 90,000 de zboruri. Concorde nu a fost nici pe departe cel mai sigur avion. Daca te uiti strict la numar de morti, probabil ca cel mai sigur e Boeing 777 care nu are nici un mort la peste 2 milioane de zboruri cu mult mai multi pasageri si distanta pe fiecare zbor, si inca zboara
          http://airtravel.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?zi=1/XJ&sdn=airtravel&cdn=travel&tm=37&gps=625_174_1276_851&f=00&tt=13&bt=1&bts=1&zu=http%3A//www.airsafe.com/events/models/rate_mod.htm
      • 0 (0 voturi)    
        remarca (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:31)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui Rumalun1st

        desi sunt de acord ca inginerii francezi sunt cam "poetici" ca sa fiu bland si iresponsabili ca sa fiu realist, trebuie sa remarc faptul ca doar un concorde s-a prabusit si ca de fapt era o productie franco britanica.
  • 0 (2 voturi)    
    no way (Sâmbătă, 1 august 2009, 0:11)

    mario [anonim]

    ciutat e ca firma care il facea pana acum era franceza si inca ceva firma e de renume in domeniul automatizarilor spatiale, nu e firma de colt de strada
    second firma care urmeaza sa le faca are fabrici in franta dar sediul in US, nu suna ciudat , poate pentru unii nu dar pentru altii da si culmea era aproape falimentara acum cateva luni si care brusc castiga contracte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    acusi apar forumistii antiamericani... (Sâmbătă, 1 august 2009, 0:13)

    ampersand [anonim]

    ...care vor descoperi ca tragedia Airbus-ului a fost orchestrata, evident, de nimeni altii decat de americani, cu scopul a obtine contractul de fabricatie al acelui senzor, spoliind practic sarmana firma europeana si privand China cea muncitoare si autsorsuita de ocazia de-a-si etala maiestria in ale copiatului.
    • +2 (2 voturi)    
      LOL, ampersand (Sâmbătă, 1 august 2009, 5:22)

      Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Vezi ca sunt ocupati la articolul cu Tamiflu ! Da' termina in curand si or sa vina sa dea o mana de ajutor acilea...
    • +5 (5 voturi)    
      Gresesti (Sâmbătă, 1 august 2009, 8:48)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Gresesti amice. Nu numai americanii ci si evreii, francmasonii si biciclistii ...
  • 0 (4 voturi)    
    curiozitate (Sâmbătă, 1 august 2009, 5:48)

    stupidu [utilizator]

    as fi curios dintre cei care comenteaza aici citi au zburat vreodata si daca au facut-o cu ce aeronava au facut-o! nu de alta da' intre Airbus ala de la Balotesti si pina la cele din zilele noastre sint citiva ani distanta, Eu majoritatea zborurilor le-am facut cu A320-xxx si n-am avut nici o problema
    • +2 (2 voturi)    
      sufla-ti in san! (Sâmbătă, 1 august 2009, 9:50)

      stewardesa [anonim] i-a raspuns lui stupidu

      pai,daca aveai,nu mai scriai,acum, pe forum!
  • 0 (0 voturi)    
    senzori (Sâmbătă, 1 august 2009, 8:42)

    mitic [anonim]

    senzorii aia nu erau facuti la francezi....ci undeva in Asia sub patent american....dupa ce au murit cateva gramezi de pasageri imbuibatii aia din birouri cu kuru mare au hotarit ca ar fi cazul sa mearga direct la producatorul care are si patentul...tembeli....ar trebui pusi sa zboare cu un Airbus cu senzori de aia de kko deasupra Atlanticului pina cade avionul din cauza senzorilor( si sa se faca alimentare din zbor)...asta da pedeapsa...
    • 0 (0 voturi)    
      senzori (Sâmbătă, 1 august 2009, 16:49)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui mitic

      Nu. Erau fabricati in Marea Britanie. De o companie ce produce subansamble militare. Nu stiti nimic niciunul, nu inteleg de ce nu va abtineti de la a scrie tampenii.
  • +1 (1 vot)    
    Dau cuvantul diasporei romanesti de la Bombardier (Sâmbătă, 1 august 2009, 20:18)

    OutOfKanata [anonim]

    dau cuvantul inginerilor romani de la bombardier ca ei stie tot au experienta in pontaje


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri