VIDEO USL propune ca litoralul sa devina zona libera pentru cazinouri si fara restrictii antifumat

de V.M. HotNews.ro
Vineri, 26 august 2011, 13:41 Actualitate | Esenţial

Viziunea USL pe Turism, care urmeaza sa fie prezentata vineri la Mamaia, propune ca litoralul romanesc sa devina zona libera pentru cazinouri si sa nu fie afectat de nicio restrictie legata de fumat, informeaza Mediafax.

O proportie semnificativa a strategiei USL pe turism are in vedere litoralul, pe care PSD si PNL il vad transformat in zona libera pentru cazinouri.

De asemenea, pe litoral nu ar trebui sa existe restrictii legate de fumat. In plus, marea ar urma sa fie libera pentru agrementul nautic cu motor si vele.

PSD si PNL mai propun eliminarea interdictiei de construire in zona costiera, cu exceptia plajelor si a rezervatiilor naturale.

In viziunea opozitiei, plajele ar trebui sa ramana in proprietatea consiliilor locale si date hotelurilor in regim decomodat.

Litoralul ar urma sa fie transformat in zona cu statut special, cu limita teritoriala de 10 km pe uscat si 10 km in largul marii.

Primarul Constantei, Radu Mazare, a pledat pentru un "turism fara restrictii", in conditiile in care Romania nu are "o mare spectaculoasa", insule sau pesti colorati: "Trebuie sa iesim cu ceva ce altii nu ofera. In Europa sunt foarte putini care ofera un turism fara constrangeri, un turism cu reguli putine. Sunt foarte putine locuri in care poti merge in Europa intr-un club si sa fumezi", a exemplificat el.

De asemenea, foarte putine tari europene ofera posibilitatea de a face ski-jet fara permis.



Citeste mai multe despre   



  
6274 vizualizari
  • +39 (45 voturi)    
    mi se par (Vineri, 26 august 2011, 13:45)

    cucu [anonim]

    bune propunerile.
    ar mai fi si legalizarea prostitutiei pe litoral si io zic ca vom atrage multi turisti.
    • +26 (28 voturi)    
      Fara legalizare (Vineri, 26 august 2011, 14:18)

      Vlaston Stefan [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      Cu legi si reguli. La liber. Oricine doreste.
      • +21 (23 voturi)    
        si ca sa fie tacamul complet.... (Vineri, 26 august 2011, 15:10)

        mntsn [utilizator] i-a raspuns lui Vlaston Stefan

        serviciile sa fie subventionate din bugetul local
        • +23 (25 voturi)    
          pt succes garantat (Vineri, 26 august 2011, 16:08)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui mntsn

          polititstii sa fie amendati daca trec pe acolo
          • +6 (6 voturi)    
            ultra succes! (Sâmbătă, 27 august 2011, 9:53)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui gigi

            de asemenea vor fi permise armele, pedofilia si consumul de droguri, se va elimina limita de viteza pe soselele care intra in limita de 10km.

            o singura conditie: se semneaza inainte de a intra in 'zona' o declaratie pe proprie raspundere ca vrei sa fii incinerat fara autopsie. ca sa nu pierdem vremea cu detalii
        • -8 (18 voturi)    
          Da' de ce sa nu? (Vineri, 26 august 2011, 16:15)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui mntsn

          Chiar daca sunt 100% impotriva USL si n-o sa votez USL in viata vietilor mele, consider ideea buna.

          Parca atunci cand Iliescu a zis ca nu ne vindem tara, erati impotriva, acum o dati voi cu nu ne vindem tara?! Nu inteleg. Lasati-l pe Mazare sa faca bani acolo. Sa aduca evreii sa sparga bani.

          De ce sa nu cheltuiasca evreii banii in cazinourile noastre? Turcii, rusii? Sunt _FOARTE_ multi evrei care fac turism de cazino, pentru ca la ei este interzis. De ce sa nu le luam banii frumos, distrandu-i?

          Doar cine are capul sec nu poate remarca oportunitatea.

          Cine a fost in Monte Carlo stie ca aia nu au plaja, dar in schimb au cazinouri, baruri, hoteluri de 4000 de euro pe noapte camera si infrastructura pentru acostare yachturi. Din ce au facut asta? Din turismul de pitiponceala, cazinouri sau cluburi de lux si prostitutie de lux.

          In schimb, pentru romani, orasele astea sunt etalonul turismului de vara. Sa vada si ei cum traiesc altii pe picior mare, ca altceva nu au ce face acolo.

          Daca vrei plaje cu apa turcoaz si relaxare te duci in Corsica, Sardenia sau daca vrei sa practici difereite sporturi nautice cu panze, Bretania, Maroc, etc.

          Consider ca asta se poate aplica pentru Mamaia, si restul statiunilor sa ramana asa. Mamaia poate deveni Monte Carloul Marii Negre. Cazinoul ala, care in perioada interbelica era o perla arhitecturala si de atragere a turistilor a ajuns o ruina.

          Daca vrei sa te dai cu namol, du-te frate la Techirghiol. Vrei gagici, distractie si cluburi, mergi in Mamaia.
      • +9 (9 voturi)    
        cat de josnica a ajuns tara asta daca un Mazare (Vineri, 26 august 2011, 20:26)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Vlaston Stefan

        etnobotanic,imoral, fara constiinta si fara rusine a ajuns primar in cel mai decazut oras din Romania,nenorocirea numita Constanta!
    • +22 (34 voturi)    
      Cam asa (Vineri, 26 august 2011, 14:24)

      Razvan (360romania.eu) [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      Cand esti prea prost pentru a face vreo strategie cu resursele pe care le ai:
      1) dai exceptii de la lege;
      2) maresti pensii / salarii;
      • +4 (4 voturi)    
        fasole/mazare? (Sâmbătă, 27 august 2011, 7:17)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Razvan (360romania.eu)

        Turismul in RO nu e numai litoral, ba chiar as spune ca e orcie INAFARA de litoral. Toata "strategia" USl e facuta pe subventii de la buget: autostrazi pt. litoral, scutiri de taxe, scutiri de impozite, "prima piscina" . Banii pt. litoral ii luam de la sanatate/educatie/pensii??? PS. cam peste tot in lume LEGEA are probleme cu cazinourile (pana si la Las Vegas), spalare de bani, mafie etc. Iar daca Mazare crede ca va stapani peste cazinouri,va vedea ce inseamna fasolea batuta.
    • +23 (35 voturi)    
      anti fumat ... etnobotanice sau marihoana ? (Vineri, 26 august 2011, 14:26)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui cucu

      dar nu vreti voi in fieful PSD mafiot de la CT sa transformam asa in Sodoma si Gomora statiunile de la mare ?

      In Romania lumea moare de foame si se lasa de cumparat tigari... USL-ul s-a gandit ca nu avea electoratul suficienta libertate... si acum cu ideea asta sa lesine toti nefumatorii !

      iar cazinourile nu cred ca sunt solutia pentru revigorare turistica a litoralului !

      vreti voi asa o zona de golaneala acolo!

      raspunsul este NU !
      • -4 (12 voturi)    
        Da? (Vineri, 26 august 2011, 16:20)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui vamaiot

        Ai fost in Monte Carlo?! Cine se duce acolo nu se duce pentru plaja. Merge pentru cluburi, cazinouri, pitiponceala si prostitutie de lux.

        Bine ca avem noi Eforie Nord si Techirghiol. Putem sa-i atragem pe nemti si suedezi sa se dea cu namol. Sigur!

        Turism o sa fie acolo unde e viata de noapte, unde e pitiponceala, cluburi. Intreaba-i pe nemti sau englezi de ce merg la Ibiza? Sigur printre raspunsuri nu va fi plaja sau apa.
        • +11 (15 voturi)    
          Tu ai fumat ceva? (Vineri, 26 august 2011, 16:36)

          Stefan [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          Dar tu ai fost in Monte Carlo? Esti cu capu'? Nu ai cum sa compari voma si cocalarii si fitele de derbedei din Mamaia cu Monte Carlo, tu iti dai seama cate miliarde ar trebui investite la noi ca sa ajungi asa? Si mai e o problema ce faci cu populatia indigena, sperie turistii.
          • +1 (9 voturi)    
            stai linistit! (Vineri, 26 august 2011, 16:43)

            Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

            Spune-i unui investitor neamt/englez/israelian care e in businessul asta ca nu sunt taxe pentru cazinoui si jocuri de noroc in Mamaia.

            In limba o sa vina pana aici, pentru ca ei stiu ce inseamna asta. Odata ce pun bazele investitiei, stai linistit, ca o sa aiba grija sa arate frumos si o sa se gaseasca ac si de cojocul cocalarilor. O sa faca tot posibilul sa-si securizeze investitia.

            Cocalarii o sa se duca unde isi permit si unde pot arata ca sunt jmekeri, iar unde nu-si mai permit, nu intra, pentru ca altfel stiu ca-si iau pumni in cap. Asa ca situatia o sa se regleze de la sine.
      • -2 (6 voturi)    
        . (Vineri, 26 august 2011, 18:08)

        io [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        Ba raspunsul este DA! Uite asa, vrem exact golaneala. Chiar asa. Ai vreo problema?
    • +16 (18 voturi)    
      tampeniile lui mazare... (Vineri, 26 august 2011, 15:45)

      dan [anonim] i-a raspuns lui cucu

      Scoateti legile in afara zonei clanului Mazare-psd si faceti tot ce va da prin cap. Oricum e mult mai usor decat sa cureti plaja,apa,sa faci sa dispara tiganii si comerciantii,cainii si smecherii cu SUV-uri,sky-jett sau mai nou atv-uri.
      Este exact informatia care trebuia data romanului de rand: cam asa vede psd si mazare litoralul romanesc,cat o mai fi el. Ca uitasem sa-i spun lui mazare: marea inainteaza si musca an de an bucati din plaja, si fara niste investitii care sa retina curentii la distanta de plaja nu vom mai avea nici plaje si nici alge, o sa avem distractie non stop.
    • +12 (12 voturi)    
      ORICE ar face Mazarea in Cta ... (Vineri, 26 august 2011, 17:15)

      Traian constanteanu' [anonim] i-a raspuns lui cucu

      puutteee. TOTUL, dar absolut TOTUL PUUTTEEE. Si marea pute.
      Si femeile put (demonetizeaza si notiunea de curva), si gunoaiele put, si strazile put, si satul de vacanta, si Cazinoul si PRIMARIA lu' peste prajit pute si "Casa Alba" pute, si tigabnii put, si romanii put si Tribunalul puuttteee, ... totul pute .
      Totul e infect si ai senzatia ciudata ca toata lumea vrea sa te faca, vrea sa te buzunareasca, sa minta, sa fure, sa insele . La orice, oriunde, oricum. Putin sau mult, toti au inceput (timid) sa te faca la orice. De cand intri in tara lu' Mazare si iti falfaie aia din maini pe pod la Giurgeni (ia morunu', ia pastruga ia nisetru', ia icrele negre), si pana la aia cu "cazare apa calda, ..." de la Carefour din Palazu, si chiar catre semaforul de la intrare.Fara chitante. Baaa!!!! nci hotelurile nu dau chitante fiscale si nici nu au adrese de mail. Oare de ce ??? Ca asa i-a invatat unii ...
      Bai Mazare evreii, arabii, si alti care vrei sa iti vina in casa sunt spalati bre. Nu pute si nu "amiroase" . Spala-ti naibii curvele, "trotoarele", strazile, pubele ... . Si vezi sa nu cada gardurile cimitirelor pe astia. Apropos, cu aia din iarna ce facusi? I-ai despagubit ???
  • +13 (29 voturi)    
    USL si hotia (Vineri, 26 august 2011, 13:52)

    mircea [anonim]

    PSD si PNL propun ce stiu ei mai bine, legi si reguli relaxate pentru smecheri..pacat de fraierii care spera ca votandu-i ar putea si ei sa ajunga smecheri pentru ca se inseala rau.
  • +18 (32 voturi)    
    Mda... (Vineri, 26 august 2011, 13:57)

    Ion Ionascu [anonim]

    Parca zici ca un baietas de bani gata de pe la Mamaia s-a suparat pe regulile astea si s-a gandit sa le rescrie.

    Pe langa propunerea de mai sus cu prostitutia, eu zic sa elimine si limita de viteza pe drumurile de pe-acolo, si sa scuteasca de taxe si impozite pe toti cei care au ceva de inchiriat. Plus ca ar fi util daca nu ar mai avea nimeni voie sa vina cu prosopul la plaja...
  • +17 (23 voturi)    
    Da (Vineri, 26 august 2011, 14:02)

    xolv [anonim]

    Adica Dobrogea sa fie in proprietatea personala a lui Raducu, sa-si faca de cap cu masinile, barcile si paradele naziste.
    • +17 (19 voturi)    
      . (Vineri, 26 august 2011, 14:27)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui xolv

      pai asta e acum, toata dobrogea este a lor. doar ca este neoficial, au cumparat toate plajele si pamanturile ieftin pentru ca nu se putea construi absolut nimic acolo. acum vor legi sa poti construi orice. si uite cum mai trag un tun dar asta e deja de sute de milioane. bravo lor daca stiu sa prosteasca un judet intreg
  • +10 (14 voturi)    
    Astia de la USL se tin numai de fumuri (Vineri, 26 august 2011, 14:02)

    George Neagu [anonim]

    Sa mai lase fumurile si ruletele si sa mai treaca si la lucruri mai serioase.
  • +20 (20 voturi)    
    mda (Vineri, 26 august 2011, 14:03)

    eu [anonim]

    si mai util ar fi daca toate plajele ar fi declarate "pentru nudisti"

    astfel, textila ar fi interzisa pe plaja, si numai pelea sa se vada :))))
    • +9 (13 voturi)    
      Nu e o idee buna daca e aplicata universal (Vineri, 26 august 2011, 14:31)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Doar in cazul femeilor intre 18-28, slabute si ingrijite ar trebui aplicata. Altfel ar fi horror.
      • +4 (4 voturi)    
        mda (Vineri, 26 august 2011, 15:12)

        eu [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        ehhh.. te uiti numai la ce iti place :)))
  • +20 (26 voturi)    
    Multumim pentru iedei! (Vineri, 26 august 2011, 14:04)

    mihai [anonim]

    Se vede ca provin din capetele luminate ale unor oameni destepti si bine educati...
    Super pentru mers cu copii la mare!
    • -3 (13 voturi)    
      ba chiar e de multumit (Vineri, 26 august 2011, 15:03)

      kelye [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      si pentru ca 30% merg la mare cu copiii de ce trebuie sa suporte restul un set de reglementari adecvate lor ?

      vor fi statiuni si statiuni, adecvate fiecarui tip de distractie si iti vei putea alege unele "de familie"
      sa impui altora liniste la 10 seara ca TU esti cu copilul mi se pare nesimtire.

      pe aceeasi directie dar din sens invers cu manelistul care la 10 da drumul la muzica ca asa i se pare lui normal

      orice idee cu potential real de a atrage investitii/capital e o idee buna (chiar daca venita de la niste lepre)
  • +18 (22 voturi)    
    subscriu si eu (Vineri, 26 august 2011, 14:04)

    sache [anonim]

    prostitutie, droguri, fumat. si as pune si taxa de 100 lei la bariera la mamaia. ca sa aiba ce baga mazare la chilotei la brazilience
  • +15 (19 voturi)    
    usl-istii sunt (Vineri, 26 august 2011, 14:05)

    visio [anonim]

    absolut "nevinovati"; chiar mai cred ca populatia poate fi prostita ca dupa `89; peste tot in lume se iau masuri contra-tutun numai la noi sunt nori de fum..penru fraieri bineinteles; oricum, pe litoral se poate face ceva incepand cu schimbarea stupidului de Mazare; apoi ceva curatenie pe ici-colo dar nu prea mult ca ne invatam sa traim bine si cineva tre sa traiasca din contracte fictive pentru salubrizare, si tot asa....
  • +20 (22 voturi)    
    tare USL-ul (Vineri, 26 august 2011, 14:05)

    beefeaterman [utilizator]

    Mai exact Mazare.
    Bine zicea cucu, mai a lipsit sa propuna legalizarea prostitutiei pe litoral si era parfum.
    Sunt fumator dar locuiesc in Anglia si... ma intreb... Oare Londra, cu ai sai zeci de milioane de turisti anuali, ar avea SI mai multi turisti daca ar permite din nou fumatul peste tot?
    Astea-s aiureli nu strategie.
    Strategie ar fi fost daca ziceau asa: vrem sa atragem turistii cu provilul X 9varstam venituri, nationalitate). Astia, conform studiilor vor sa faca Y in vacanta (plaja, chef, betii, ce-o fi). Pt a-i atrage pe ei trebuie sa facem asta asta.
    Ce au propopus ei este MAXIMIZAREA turismului de weekend pt cluburi! Un fas de fasole. Pardon, Mazare!
  • +12 (14 voturi)    
    litoralul usl-as (Vineri, 26 august 2011, 14:11)

    ibrail [anonim]

    Si, la fiecare intersectie o casa de toleranta ,langa ele un" magazin de vise" ,mai incolo o discoteca cu manele, fara limita de decibeli si cu program non-stop iar nudismul sa fie obligatoriu pe absolut toate plajele{ care au mai ramas dupa ce s-au construit hoteluri si terase pana in "buza"apei}.
  • +17 (19 voturi)    
    Astea sunt ideile crete ale lui Mazare... (Vineri, 26 august 2011, 14:12)

    Chiar Eu [utilizator]

    fite la maxim. Pana una alta multi dintre cunoscutii mei cu familii se duc in Bulgaria, Grecia si Turcia, sejurul fiind programat cu mult timp inainte si avand perioada de cel putin o saptamana. Exact acest gen de turism foarte sanatos este descurajat de prupunerile USL. Se vede ca e mana PSD, ei sunt maestri la derogari de tot felul. Dar in ce hal a ajuns si PNL!! Citeam ca bulgarii daramau vreo cateva zeci de cladiri ilegale, iar noi incercam sa legalizam astfel de practici.
    • +7 (7 voturi)    
      exact asta vroiam sa spun si eu! (Vineri, 26 august 2011, 15:20)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Daca vreau sa ma duc la mare pentru aer curat si relaxare, nu am decat sa merg la bulgari!
      Decat gradina carpatilor, mai bine sa promovam "Raiul fumatorilor".
      Daca vreau sa pot innota fara sa ma tem ca da peste mine cu skijetul asu alt "agrementul nautic cu motor", nu am decat sa merg la bulgari!
      Ca la Mamaia oricum apa este muradra si plina de alge.
      Daca am un venit sub 1000 Euro pe luna, desigur ca nu o sa merg pe litoralul nostru, ci la vecini, dar nu-i nicio paguba, ca hotelierii oricum nu-s interesati de astfel de sarantoci.
      Cand am bani multi, dar realmente multi, de spart, o sa merg al Mamaia sau alta "zona libera pentru cazinouri".
      Este perfect logic - la all inclusive, bulgarii, trucii, grecii fac deja o concurenta puternica, cum poti atrage turistii?
      Cu un litoral liber de orice restrictii si reguli!
      • -2 (2 voturi)    
        ai perfecta dreptate... (Vineri, 26 august 2011, 16:55)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

        un litoral liber de restrictii va aduce turisti si bani.. asa cum sunt zone intens frecventate pt petrecerile interminabile asa poate fi si zona Mamaia.. si cand vor fi toate acestea pt vizitatorii strini si hotelierii romani vor creste standardele si vor face curat luna... pana atunci ne facem ca muncim si ne mandrim ca au venit intr-un week-end X mii oameni pe litoral cand mai toti injura ce gasesc acolo.. un turism fara restrictii nu inseamna un turism cu manele.. zona mamaia poate deveni o zona a distractiei de tip Ibita... deja orice petrecere ce se face acolo ( de la petreceri house, petrecere Orange, etc) aduce o multime de tineri care petrec si mai ales cheltuie... banii nu au culoare ... sunt abni.. suntem in capitalism!!!
  • +5 (13 voturi)    
    Fumatul (Vineri, 26 august 2011, 14:14)

    Vali [anonim]

    Sunt idioti, fumatul este sinucidere curata.
    • +10 (10 voturi)    
      Viata insasi.. (Vineri, 26 august 2011, 14:28)

      opiniatorul [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Viata in romania e sinucidere curata...
      N-au decat sa fumeze in cluburi daca asa vor, dar nu cred ca asta ii va atrage fara numar pe litoralul nostru.
      In plus sigur e de la USL sau e la misto pus titlul? Se pare ca doar Mazare a declarat asta cu fumatul.
  • +9 (13 voturi)    
    propunere (Vineri, 26 august 2011, 14:18)

    traiang [utilizator]

    Cred ca mai buna ar fi propunerea ca Romania sa fie libera de USL cu toate aburelile lor !
  • +7 (9 voturi)    
    ar fi extraordinar!!! (Vineri, 26 august 2011, 14:25)

    soso [anonim]

    astfel, turistul "normal" la cap, dispus sa se relaxeze, sa se simta bine si nu aglomerat, manelizat, impins, furat, calcat, lovit, si-ar lua bilete de avion din timp, directia Turcia, Grecia, Croatia, Spania etc.! daca fac asta (doamne fereste!), atunci eu am sa-mi educ copilul ca Romania NU are acces la mare!
  • +3 (5 voturi)    
    sunt de acord (Vineri, 26 august 2011, 14:31)

    Gigi [anonim]

    sunt de acord. Sa facem din litoralul romanesc un fel de Atlantic City
  • +6 (10 voturi)    
    Nu mai bine interzic Mazarea pe litoral? (Vineri, 26 august 2011, 14:32)

    Mirel [anonim]

    "Sunt foarte putine locuri in care poti merge in Europa intr-un club si sa fumezi"

    Asa este, pentru ca este interzis. Romania parca facea parte si ea din UE?! Sau litoralul face exceptie?
    • -5 (7 voturi)    
      Mirel omule.. (Vineri, 26 august 2011, 16:47)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Mirel

      de Ibitza ai auzit?.. e tot in UE ca parte a Spaniei,,,
  • +7 (7 voturi)    
    termina bulgarii autostrada spre grecia (Vineri, 26 august 2011, 14:33)

    opinescu [anonim]

    si gata.
    • 0 (2 voturi)    
      Degeaba, pentru ca tot pe un pod ingust .. (Vineri, 26 august 2011, 16:03)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui opinescu

      cu doua benzi o sa te inghesui. 350 km Bucuresti - Marea Egee ... cool ... si 4 ore la coada sa treci vama (total vreo 7-8 ore).
      Noi avem darul sa fim prosti, si asa vom ramane, nu te bucura degeaba
  • +7 (11 voturi)    
    unde-s chiolhanurile PCR-iste de alta data ? (Vineri, 26 august 2011, 14:37)

    dino [anonim]

    USL nu-i decat o banda de infractori viciosi, nu ma mira propunerea
  • +10 (12 voturi)    
    bravo tovarasi! (Vineri, 26 august 2011, 14:54)

    nea' Nelu Iliescu [anonim]

    Astea sunt propuneri curat socialiste! Sa se duca oamenii muncii la cazinou sa se deconecteze dupa un an de sclavie la capitalisti.
    • -1 (1 vot)    
      :-))) (Vineri, 26 august 2011, 17:16)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nea' Nelu Iliescu

      adevarat ca pensionarii in special nu vor fi de acord cu atata libertate dar.. la naiba in puii USL-ului.. un litoral al distractiei fara oprelisti va fi pe gustul tinerilor si nu doar al celor romani.. invatati sa cunoasteti tinerii zilei de astazi: tineri insetati de distractie nu de invatatura... orice pusti sau tanar viseaza sa mearga la mare sa petreaca liber!!! ma mir ca oranjunele au gandirea strabunicilor care isi spuipa in san si viseaza sa mearga omul la mare si inainte de plaja sa asculte slujba de dimineata... reveniti-va mei oranjinelor!!! Tinerii vor petreceri nu liniste.. tinerii chiar daca nu va convine merg la mare sa bea , sa fumeze si sa se distreze... tinerii romani dar si cei europeni indiferent ca vb de italieni, francezi, spanioli, britanici.. etc
  • +11 (13 voturi)    
    astia vor sa ne conduca... (Vineri, 26 august 2011, 15:33)

    robert [anonim]

    la asa solutii, mai adaug si eu cateva :
    1. organizarea periodica (preferabil zilnica) a unor campionate locale de alba-neagra
    2. conservarea si expunerea tuturor vaqrietatilor de caini maidanezi si comunitari
    3. intinderea covoarelor de alge si in piscine si hoteluri
    4. desfiintarea locruilor d ejoaca pentru copii si transformarea in discoteci si cafenele
    5. gratare cu mici la toate colturile de alei
    6. chipul lui Nea nelu Cotrocelu pe toate plajele, ca sa atrage populatia care inca il iubeste
    7. introducerea obligativiatii pentru turisti de a cumpara suvenire cu Ponta si Crin....
    8. campionate de paint ball pe strazile sattaiunilor, live, interactive, pentru a le crea turistilor o stare de Liban si Libia
    9. marirea orelor de functionare pentru discoteci pana la 6.00
    • -5 (5 voturi)    
      lasa.. (Vineri, 26 august 2011, 16:43)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui robert

      ca iti va pune coana nuti frunza ei pe cap sa nu te mai bata soarele pe litoralul minunat.. nu de alta dar cu atata soare nu ii vei mai vedea genialele masuri pro-turism...
  • +11 (13 voturi)    
    Geniali! (Vineri, 26 august 2011, 15:37)

    Stefan Pall [anonim]

    Pai, e bine, ca tot era prea mult nisip printre mucurile de tigari.
    Asa e cand unii confunda liberalismul cu libertinajul si democratia cu debandada!
    Uite cum isi mananca voturile singuri ...
    • -2 (4 voturi)    
      ... (Vineri, 26 august 2011, 17:07)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Stefan Pall

      stii de ce este Mamaia cea mai vizitata statiune! pt ca acolo tinerii gasesc cele mai multe petreceri, pt cluburi, pentru distractii... cat priveste manelele la acre se face atata referire nu am auzit neam de manelist care sa suporte sa stea in zona din asta cu petreceri house.. sau in cazinou.. cazinourile vor atrage oameni cu bani multi din tari in care aceste activitati sunt prohibite... daca vrei zona linistita poti merge la Olimp, Venus, Saturn..in sudul litoralului... zona Mamaia, tb sa fie o zona a distractiei fara margini.. ceva gen Ibita.. doar asa se strang bani de la turisti care asta isi doresc.. Nu stiu cati tineri merg la mare ca sa priveasca rasaritul de soare dar cu siguranta sunt foarte putini daca nu ii luam in seama pe cei care atunci ies de la cluburi
    • +3 (3 voturi)    
      nu as fi asa sigur! (Vineri, 26 august 2011, 19:50)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Stefan Pall

      Tu crezi ca uslasii astia nu au consilieri americani, platiti cu bani grei? Au facut sondaje, si au vazut ca oamenii ce doresc un litoral asa cum trebuie oricum nu voteaza cu ei, asa ca masurile lor libertariene se adreseaza altora. Celor carora LE PLACE ca la plaja sa calce pe mucuri de tigari si pe seringi abandonate ...
  • +5 (7 voturi)    
    nu inteleg (Vineri, 26 august 2011, 15:38)

    gaga [anonim]

    dar care sunt restrictiile in momentul asta ? sunt interzise fumatul, cazinourile, carciumile, cluburile terasele si chioscurile presarate peste tot, foarte sonore si deschise cand vor ele, topless-ul, mersul cu vaporul, jet-ul, banana peste tot , in larg, la mal, fara restrictii, fara culoare de navigatie ? in ce consta noutatea propunerilor usl, nu pricep de loc.
    chiar exista restrictii de construire ? sau usl-ul vrea o lege speciala, preventiva, care sa previna cazul in care doamne fereste o sa se aplice si la noi legi cu iz de civilizatie ?
    bizar, chiar suprarealist. acum se fac toate astea, ba chiar mai mult decat atat.
    • +3 (3 voturi)    
      citeste (Vineri, 26 august 2011, 16:42)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui gaga

      citeste legea care se refera la functionarea cazinourilor si iti vei da singur raspunsul... daca nu citesti esti in aceasi situatie cu ziarista aia de la antena3 care punea intrebari obraznice presedintelui despre ceva ce nu citise neam
      • +3 (3 voturi)    
        glumesti ? (Vineri, 26 august 2011, 17:26)

        gaga [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        ce sa citesc ? legea cazinourilor, asa cum arata astazi, e aceeasi pentru toti. de ce ar beneficia litoralul de o lege speciala, mai laxa si mai prietenoasa cu acest bussiness? e cumva o zona defavorizata ? asta ar avea sens doar daca in restul tarii jocurile de noroc ar fi interzise, dar altminteri nu ar reprezenta decat o discriminare obraznica fata de celelalte cazinouri din tara care-si fac afacerile dupa alta lege. in plus ar reprezenta un fantastic spatiu de manevra pentru subteranele interlope. fara sa fiu un fan usl, inclin si eu sa cred ca asta e exclusiv imaginatia mazarista. cred ca in trip-urile lui se vede patronand o enclava cu legi speciale, scrise chiar de el pe posteriorul unei blonde bronzate, imbracat in toreador, cu chipiu ss pe cap si pazit de o armata de brazilience mulatre in sanii goi.
  • +7 (9 voturi)    
    Viteza ... (Vineri, 26 august 2011, 15:47)

    Andrei [anonim]

    Au uitat sa propuna si eliminarea limitarilor de viteza pe strazile de pe litoral ...
  • -1 (1 vot)    
    stiu eu (Vineri, 26 august 2011, 16:28)

    ana44 [anonim]

    Fordul e cel mai tare!
  • +6 (8 voturi)    
    ASTIA DE LA USL IN FRUNTE CU MAZARE SUNT PROSTI (Vineri, 26 august 2011, 16:38)

    Gore Piru [anonim]

    Acum sa exolic si de ce.Turismul este INDUSTRIA FARA FUM.Sa mearga in tari le din vest sa vada ce campanie antifumat se face, nu la bordeluri, se fumeaza in chioscuri sa se descurajeze acest viciu ce ucide multa lume anual.Cu palele de ce sa fie date in comodat ca sa fie vindute sa te oblige sa stai pe sezlong in loc de cearceaf? Conducerea bicefala a USL-ului este cu scoala de alfabetizare,. Unde a facut ponta scoala faculktatea aud? Nu mai vorbim de cel de la Somova de Tulcea.Daca unul din cei 2 corifei ANALFABETI DE LA USL stiu citi m.p. revin pe turist in RO sau EU , ma fac popa.La gara din Tg JIu cu ponta si la minerii din Somova cu repetentul la numarat sticle goale.
    • -3 (3 voturi)    
      pai... (Vineri, 26 august 2011, 17:01)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Gore Piru

      pai ia si tu un bilet in Ibita si vezi pe acolo ce campanii antifumat se fac... sunt plini de astfel de campanii.. si tinerii din intreaga europa merg acolo ca sa asculte aceste conferinte: ei se scoala dimineata la 4 sa vada rasaritul, apoi merg la plaja , papa, iar la plaja si la 21 se baga in pat ca sa fie odihniti... Poate ca nu ai vazut dar tinerii merg si acum in Mamaia pt petreceri, pt festivaluri ( si nu ala Mamaia ci de muzica de ultima generatie).. daca nu doresti asta ai Olimp.. e liniste.. cat doresti.. sau si mai spre sud... Ne apuca brusc durerea sufleteasca pt plamanii bolnavi ai fumatorilor
  • -1 (3 voturi)    
    OK (Vineri, 26 august 2011, 16:39)

    catalin_mattei [utilizator]

    Litoralul romanesc nu are nimic deosebit prin care sa atraga si tocmai de aceea este bine ca aceste libertati sa existe... asa se vor atrage turisti din exterior care in plus pot cheltui sume considerabile de bani. In plus cazinourile pot aduce bani indiferent de anotimp si ii vor sili pe hotelieri sa-si imbunatateasca conditiile de cazare si servicii conexe. Trebuie pastrate insa si statiuni pt cei care vor vacanta cu familia ( in special cele din sud)..
  • +4 (6 voturi)    
    S-a identificat finatarea la alegeri 2012 ! (Vineri, 26 august 2011, 17:05)

    calinsab [utilizator]

    S-a identificat finatarea la alegeri 2012 !

    Eu asa traduc stirea asta pare sa fie sursa de finantare a USL altfel nu i-am fi vazut sa promoveze atat de puternic asa idiotenie.... sa nu mai mergi cu copilul linistit la mare... Dezastrul se vede in disperarea USL de a gasi subiecte care sa atraga atentia... Daca astea sunt solutiile lor pentru Romania nici nu ma mir ca sa nu castige ceva la urmatoarele alegeri !
    • -3 (3 voturi)    
      dar.. (Vineri, 26 august 2011, 17:17)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui calinsab

      trebuie neaparat sa mergi la Mamaia?.. eu cand merg cu copilul ma duc in sud unde este liniste... problema se pune pe zona mamaia nu pt tot litoralul.. asa s-a pus mereu problema.. lasa ca tie iti va da frunza nuti si vei fi fericit nevoie mare.. pe culmile turismului de calitate te duce nuti si gasca
  • +5 (5 voturi)    
    Observ cu stupoare ca USL a incaput pe mana (Vineri, 26 august 2011, 17:28)

    Viorel Florescu [utilizator]

    Observ cu stupoare ca USL (PSD, PNL, PC) a incaput pe mana unor indivi foarte ciudati avand ca exponent pe d-l Mazare, chintesenta gandirii mioritice !
    Aplaudacii au in frunte d-nii Ponta si Antonescu ?!
    Ma intreb si eu daca Statul Roman actual are vreo legatura cu idealurile Generatiei de la 1848 sau a generatiilor care au infaptuit Independenta si Marea Unire ?
  • +3 (3 voturi)    
    Primitivi (Vineri, 26 august 2011, 17:42)

    Jean Dalidis [anonim]

    Daca inteleg eu bine din propunerea USL , Romania ar trebui sa devina o tara de mina a treia in care ar trebui sa vindem tot ce se poate vinde.De ce n-ar fi Romania singura tara in care se poate face sex pe strada. Va dati seama citi turisti ar atrage. De toate categoriile. Si in felul asta facem rost de bani si ii investim in educatie. Ce ziceti domnule Crin Antonescu?
  • +5 (5 voturi)    
    Am o nedumerire adanca.... (Vineri, 26 august 2011, 17:48)

    Borg [anonim]

    La de care fumat se refera domn primare?
  • +4 (4 voturi)    
    Bagabonti (Vineri, 26 august 2011, 18:27)

    Trojan.H [utilizator]

    Unde se vede, a cita oara!?!, ca bagabontilor le place bagabonteala.
  • +5 (5 voturi)    
    Deci va fi un tinut al pierzaniei... (Vineri, 26 august 2011, 18:30)

    Gigel [anonim]

    Soarta harazita litoralului va fi cel de tinut al pierzaniei.
    In loc sa se ocupe de oferirea de servicii superioare, pentru oameni seriosi cu familii si copii, ei iar ajung in subsolul tenebros al instinctelor primare pe care le incurajeaza, fiindca nu pot face mai mult.
    Sunt extrem de dezamagit de lipsa de viziune si de moralitate al acestei masuri.
  • +7 (7 voturi)    
    costa del sol? (Vineri, 26 august 2011, 19:01)

    Cris [anonim]

    Mazare o fi fost vreodata in Costa del Sol?
    Ce curatenie... Ce gradini.. Cati maslini, bananieri si palmieri... Nici intr-o mie de ani litoralul nostru nu va fi asa ca acolo!
    Eu am fost in supermarket si m-am intalnit cu Antonio Banderas si sotia.
    NU trebuie sa lasi liber la fumat, la manele, etc. Trebuie sa faci curat Domnule Mazare, atat si nimic mai mult
  • +3 (3 voturi)    
    Mamaia (Vineri, 26 august 2011, 19:04)

    cristina [anonim]

    Si am uitat sa va spun!
    La anul tot acolo ma voi duce, si inca 20 de ani de acum incolo.... Nu in Bulgaria, Grecia sau Turcia la all inclusive cum se duce romanul. Si acolo in Porto Banus nu se uita lumea stramb la tine ca esti roman. Acolo, romanii de buna calitate muncesc pe rupte pentru a face un ban cinstit si au credibilitate.
  • +4 (4 voturi)    
    lipsa de securitate (Vineri, 26 august 2011, 19:22)

    mihai b [anonim]

    mutam interlopii cu pistoale in cazinouri, tiganii cu sabiile.. parca Mazare a cerut desfiintarea Cazinoului! A supt banii cazinoului sa-si termine un otel, 2 prin brazilia..etc.. chiar si cel din constanta la care am stat si e jalnic.. si multa nesimtire..

    fumatul? oricum e tara chistocarilor si nesimtitilor.. de ce sa nu arunce tone de tigari pe jos...de ce sa nu fure mazare bani din adunarea chistoacelor???
  • +2 (4 voturi)    
    Da... (Vineri, 26 august 2011, 20:27)

    Rescatorul [anonim]

    si mai ales sa aduca si minore?! Nu ar fi prima data.
  • +2 (2 voturi)    
    Turism fara restrictii (Vineri, 26 august 2011, 20:50)

    Pastae [anonim]

    Consider ca pe nedrept a fost exclus Bucurestiul din acest proiect, este totusi capitala tarii.
    Propun sa fie dechisa o sucursala a zonei de turism fara restrictii la Bucuresti sub administrarea domnilor Robert Negoita si Nicu Banicioiu,iar cea de pe litoral sa ramana sub administrarea primarului Mazare
  • +4 (4 voturi)    
    daca,aceasta ,,initiativa''.. (Vineri, 26 august 2011, 22:29)

    danarad [anonim]

    venea de la un aurolac, peste, sau traficant de droguri, mai intelegeam, dar de la un politician....oare citi mai sunt ca asta ? si mai vor si la putere...vai de ei, ba nu ,de noi...
  • +3 (3 voturi)    
    mai... (Vineri, 26 august 2011, 23:44)

    dili [anonim]

    voi ati uitat ceva super-esential in toata povestea asta: accesul masinilor de fite pe plaja. pai daca vrea beizadeaua x sa faca plaja, ce vreti, sa mearga pe jos prin nisipul ala plin de chistoace? nu, tata, sa se dea liber la mersul cu masina pe plaja. si ca sa nu se impotmoleasca in nisip, plajele sa fie asfaltate total, iar accesul prostului cu prosop pe plaja sa fie interzis. si daca totusi se incumeta cineva, sa se dea liber la trecut cu masina peste turistii prosti care nu au masini si nici bani de sezlonguri. pai ori suntem golani ori nu mai suntem, nu?
  • +2 (2 voturi)    
    scufita rosie cea libidinoasa numita mazare (Sâmbătă, 27 august 2011, 9:47)

    valentina [anonim]

    priviti cum se gudura clostile de la psd la vederea scufitei rosii cu numele mazare .ceausescu nu ar fi existat in forma stiuta daca nu am fi existat noi pe post de tucalari pe langa el sa-i dam dimensiune .
    Asa si asta atata forma fara fond ,atata imagine sa promoveze ....nimic .Nu stiu alta persoana care sa cheltuie atat de mut pe promovarea proriei imagini de libidinos desfranat fara frontiere.
    In interviu ai uitat sa ne amintesti cum hartuiesc politic procurorii (incapabili dealtfel ,cum spui tu daca nu esti la bulau) si base si mai ales soarta .
    Jalnic aceasta "sexi braileanca" a politicii lor (constanteni) .
  • +2 (2 voturi)    
    aurolacul catralionar (Sâmbătă, 27 august 2011, 10:02)

    zoe [anonim]

    zona libera pentru nudism cerebral cred ca este deja cu asa un personaj gretos la rang de personalitate (politica) El isi da izmenele jos in public si tembeliziunile gata , ii fac promovare gratuit sa se uimeasca prostimea si sa inteleaga si copii nostrii ceva despre cum se traieste in romania .Si multimea il aclama si pensionarii lacrimeaza cand primesc un kil de ulei (din fonduri ue , din impozitele pe care tot ei le platesc ) si el da si lupta din rasputeri pe ecrane ca un veritabil produs tv ce e.
  • +2 (2 voturi)    
    Golanul politician marca PSD (Sâmbătă, 27 august 2011, 12:16)

    Minardi [anonim]

    Radu Mazare vrea sa transforme Constanta si Mamaia intr-un bordel. Constantenii oare il aleg din nou? Alegeti-l in continuare ca nu veti mai avea liniste nici zi nici noapte. Pe strazi vor fi numai drogati curve si betivi, urlete si bolizi la volan cu betivi care vor accelera si vor tura motoarele si vor accidenta pietonii. Va fi un vacarm continuu si orasul va intra in stapânirea derbedeilor, golanilor si a scursurilor societati asa cum este si Mazare. L-am vazut pe Mazare aseara la Brancu la Ant2. Era beat manga, Cine-i Mazare de fapt. Un golan si un derbedeu care a ajuns primar dintr-u bijnitar din port. El a facut bani din bijnita. Cu acesti bani a pus mana pe primarie luând voturi cu pachetele de alimente si cu bani Etc. Un nenorocit care vrea sa distruga Constanta si plajele lasându-i pe smecheri sa ocupe plajele de pe litoral cu constructii, pentru care el va primi mita care abia asteapta sa ajunga la putere USL-ul. Un hot care a ajuns la bucate, un golan incult care nici nu stie sa vorbeasaca, avand chiar si un defect de pronuntie deoarece e clar ca e autist si cu handicap mintal. Ce va ajunge oare tara asta, pe care politicieni ca Mazare vrea sa o distruga.


    Citiţi mai mult: USL oferă turism de Bamboo - Partide > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/usl-ofera-turism-de-bamboo-943272.html#ixzz1WDcQOIDb
    EVZ.ro
  • +1 (1 vot)    
    Hai sa ne luam dupa nebuni ca Mazare ! (Sâmbătă, 27 august 2011, 12:41)

    ion roata [anonim]

    Mai intai sa ne lamurim.Litoralul Marii Negre este un bun national al poporului roman si nu al unor dezichibrati mintali ca Mazare si multi altii din USL.
    La mare trebuiesc creiate conditii ca sa poata merge oricare cetatean roman indiferent de conditia sa materiala..Cei care va considerati bogati din tot felul de afacerii mai mult sau mai putin ilegale dar mai ales in afara legii ducetiva si cumparati-va o insula ingrecia si faceti ce vreti pe litoralul ei dar nu pe litoralui Marii Negre pentruca nu este numai proprietatea voastra.
    Ceace trebuie sa se faca pe litoralul marii negre trebuie sa hotarasca poporul roman si nu o mana de hoti,excroci si corupti imbogatiti peste noapte fara pic de rusine.Suntem o tara saraa si un popor in general sarac si nu putem sa permitem ca pe spinarea noastra bogatii sa devina si mai bogati iar saracii sa devina si mai saraci.
    Daca USL-ul si-a pus in gand sa faca acest lucru sub influirnta unui dezichilibrat mintal ca Mazare cred ca va ajunge usor la groapa elefantilor.
  • +1 (1 vot)    
    vrea mazare sa se reprofileze pe cazinouri? (Sâmbătă, 27 august 2011, 15:14)

    dorel [anonim]

    nu-i mai ajung cele 2M de eur anual publicitate la prietenul de la NTV ?
    eventual o zona free de etnobotanice la hotelul lui Mazare din mamaia ... hotel Flora
  • +1 (1 vot)    
    usl opriti-l pe fasole ca va face implozie (Sâmbătă, 27 august 2011, 19:02)

    dobrogeanul gh [anonim]

    nu-i destul ca la vama veche se face turism fara restrictii?
    opriti-l pe mazare, ca de cand i-a murit consilierul, regretatul om cultura dr dida, a luat-o razna.el singur nu poate judeca interfata cu publicul, probabil are consilieri mincinosi care-l sfatuiesc anume numai tampenii: moda deocheata si interzisa, destrabalare, sa. el necitind biblia, nu stie unde duce destrabalarea?r: la moarte! pt a-si creste veniturile, vrea sa transforme, fiindca si-a insusit si el ca si altii hoteluri, statiune mamaia, intr-un fel de "sodoma si gomora".mai lipseste sa-i puna felinare rosii la intrare si iesire.imediat, trebuie sa ia ex de la mangalia si sa introduca internet wireless gratuit peste toata mamaia, faleza si marina din constanta.
    trebuie luat modelul unor statiuni serioase.de ex cum era mamaia in anii '69-70.
    sa lase postul de animator celor de meserie.localurile, care sunt toate privatizate, pot sa-si angajeze animatori proprii, mazare, sa nu se supraexpuna mediatic(deja a scazut singur usl-ului 10%), ci sa se evidentieze, din umbra, prin proiecte de primarie realizate. il asteapta printre altele: podul de la ipmc(desi aparine de drunuri nationale), peninsula, faleza,cazinoul din cta(ce cazinou e ala fara hotel(jucatorii vin cu bicicletele sau cu cercul?)?avea, alaturi, dar acum acolo e comand marinei militare. cititi artic engleze despre arhitectura bucurestiului si vedeti ca principalele cladiri de patrimoniu le considera "obeze".
    cu privire la renovari si reabilitari, poate si in cazul constantei si mamaiei e cazul consultarii unor arhitecti internationali .


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version