​Problema majora in sistemul de securitate: Pensionari pe banda rulanta in armata, politie si servicii secrete de frica schimbarii legii pensiilor militare

de C. Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 21 iulie 2017, 12:28 Actualitate | Esenţial

Pensionari masive in sistemele militare
Foto: Hotnews
Mii de militari, politisti si angajati in serviciile secrete si-au depus in acest an dosarele de pensionare la varste relativ mici (47-50 de ani), de teama ca o eventuala modificare a legii pensiilor militare va duce la diminuarea viitoarelor pensii. Plecarile masive si fara precedent din institutiile militarizate, la varsta la care acesti pensionari ajunsesera la deplina maturitate profesionala, a fost confirmata si de premierul Mihai Tudose, care a vorbit joi in sedinta de guvern de "hemoragii extraordinare în sistemele militare".

Cum s-a ajuns insa la aceste plecari masive? Inca din luna aprilie au inceput discutiile despre modificarea actualei legislatii privind pensiile militare. Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, a declarat in repetate randuri ca e nevoie de o regandire a acestor pensii, date fiind cuantumurile mult mai mari decat cele ale pensiilor obisnuite. Si Liviu Dragnea, presedintele PSD, a vorbit despre pensiile speciale in ultimele luni.

Asa se face ca multi angajati din sistemul militar au inceput sa se teama ca o viitoare lege a pensiilor militare le-ar putea diminua pensiile la care ii indreptateste actuala legislatie. Multi dintre cei care au strans suficienti ani de activitate pentru a se putea pensiona, dar care ar fi putut continua activitatea, au decis sa-si depuna actele pentru o pensie sigura.

Asa se face ca din sistemele militare au depus cereri de pensionare mii de militari, politisti, jandarmi si angajati ai serviciilor secrete care ajunsesera la experienta profesionala necesara pentru functii de conducere si executie. Potrivit unor surse guvernamentale, situatia e critica in Politia Romana, acolo unde exista cea mai mare hemoragie de personal. Si in armata s-a dublat in primele sase luni numarul dosarelor de pensionare fata de anul trecut.

De ce e aceasta o problema sistemica? Pentru ca statul a investit practic in acesti militari pe durata activitatii, iar cand ar fi trebuit sa beneficieze de maturitatea lor profesionala, militarii aleg sa se pensioneze.

Pus in fata acestui fenomen, premierul Tudose a promis in sedinta de guvern de vineri ca sistemul actual al pensiilor militare va ramane in vigoare, indiferent de modificarile viitoare la legea pensiilor: "Celebrele pensii militare... care au cauzat nişte hemoragii extraordinare în sistemele militare. Toată lumea vrea să iasă la pensie acum, să nu se modifice legea ca să nu cumva să nu o mai prindă pe aia bună. Pleacă mii de oameni din sistem, la vârste la care trebuiau să aducă plus - valoarea în sistemele din care fac parte. Nu se va întâmpla aşa ceva. Ministrul Ţuţuianu a găsit o formulă prin care acest sistem să rămână în vigoare, indiferent de ceea ce se întâmplă cu legea pensiilor'', a spus premierul, potrivit Agerpres.

Ministrul Apararii, Adrian Tutuianu, a anuntat in aceeasi sedinta de guvern ca "asistăm la o plecare masivă din sistem a unor oameni care sunt la nivelul maxim de competenţă profesională şi care pot să aducă un plus organismului militar. Vă rog să fim de acord cu câteva principii astăzi şi să continuăm discuţiile apoi cu Ministerul Muncii şi cu celelalte instituţii implicate... In situaţia modificării actualei legi a pensiilor militare, suntem de părere că trebuie păstrat acelaşi algoritm de calcul în cazul pensiei. Totodată, valoarea pensiei nu va depăşi sută la sută din baza de calcul şi nu vor fi afectate pensiile aflate în plată, acestea rămânând la valoarea actuală. Am simţit nevoia să facem aceste precizări pentru a-i lămuri pe cei din sistemul militar că nu avem intenţia să creăm probleme suplimentare care să genereze plecări din sistem".

"Politistii nu mai au incredere in ce promit politicienii. Nu iese fum fara foc, se tem ca vor fi modificate legile pensiilor militare, iar ramanerea in serviciu nu mai e atractiva - uitati-va la atacurile cu cutite la care sunt supusi politistii in ultimele zile si la supraincarcarea lor. Sigur ca e o plecare masiva din sistem", a declarat pentru HotNews.ro Emil Pascut, presedintele Sindicatului Diamantul din Politia Romana.

Cronologia declaratiilor:

26 aprilie.
Olguța Vasilescu: Imediat ce terminăm cu Legea salarizării unitare, intrăm și în sistemul de pensii, care trebuie corectat. Pensiile speciale vor fi înghețate până la o abordare foarte serioasă a Legii pensiilor, care va începe să fie făcută anul acesta, după ce "se va termina" cu Legea salarizării unitare, a declarat, miercuri, ministrul Muncii și Justiției Sociale, Olguța Vasilescu.  (Agerpres)

17 mai. Pensiile speciale şi militare, inghetate. Senatorii din Comisia de muncă au votat miercuri eliminarea unui articol privind actualizarea pensiilor speciale şi militare după ce, cu două ore înainte adoptaseră, cu amendamente, acelaşi articol. Eliminarea articolului a fost propusă de ministrul Muncii Lia Vasilescu. (Mediafax)

25 iunie. Întrebată dacă noul Guvern va face schimbări la Legea pensiilor, Olguța Vasilescu a răspuns: "Stați să fie investit noul Guvern. Va trebui să avem un nou program de guvernare aprobat de Parlamentul României pentru că este vorba de un alt Guvern, dar fără îndoială că vor fi respectate punctele cheie cu care noi am candidat în campania electorală" (RTV).

10 iulie. Lia Olguta Vasilescu: "Adunate, 120.000 de pensii speciale sunt egale cu 4 milioane de pensii normale". Ministrul Muncii vrea sa modifice Legea Pensiilor, de la 1 octombrie. Lia Olguta Vasilescu a cerut date de la Autoritatea de Supraveghere Financiara si analizeaza legislatia nationala si internationala, pentru a elabora o lege unitara a pensiilor. (Pro TV)

17 iulie: Liviu Dragnea, despre viitoarea lege a pensiilor: "Nu e o lege uşoară, este destul de apropiată ca şi importanţă de legea salarizării unitare. Este o lege cu foarte multe sensibilităţi. (...) Plecările din sistem sunt generate de prevederile actuale ale legii. Şi a apărut informaţia că pensiile din acest sistem vor fi diminuate şi oamenii se grăbesc să plece din sistem la 45, 46, 47 de ani, ceea ce nu e în regulă pentru că statul român a investit în aceşti ofiţeri, care au experienţă foarte bună, de care România are nevoie şi cred că trebuie să li se spună foarte clar că nu li se diminuează pensiile. Dar trebuie făcute discuţiile în aşa fel încât legea pensiilor să fie o lege dreaptă, o lege justă, corectă" (Agerpres).























31067 vizualizari

  • +30 (32 voturi)    
    no problem. (Vineri, 21 iulie 2017, 12:38)

    fkoff!!!!! [utilizator]

    ii coopteaza psd-ul in campul muncii de partid..))))
    • +6 (8 voturi)    
      Vitejii fug spre moarte. (Vineri, 21 iulie 2017, 13:29)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui fkoff!!!!!

      Ce urmează după pensie?
      • +10 (10 voturi)    
        aiurea!)))) (Vineri, 21 iulie 2017, 14:31)

        fkoff!!!!! [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        cumul de pensie cu salariul/indemnizatia de viitor proaspat bugetar, ce moarte!?))))
    • +16 (16 voturi)    
      sunt gardieni de puscarie pensionati la 45 ani (Vineri, 21 iulie 2017, 13:46)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui fkoff!!!!!

      stiati ca gardienii din puscarii sunt functionari publici cu statut SPECIAL ? Ei se pensioneaza la 45-50 de ani cu pensie SPECIALA
  • +57 (63 voturi)    
    47... (Vineri, 21 iulie 2017, 12:41)

    katalina [utilizator]

    ce legi cretine... sa iesi la pensie la 47 ani! iar eu trebuie sa muncesc pina la 65 ca sa-i tin pe astia in spinare!
    • +17 (17 voturi)    
      exact (Vineri, 21 iulie 2017, 13:24)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui katalina

      in plus problema nu e numai ca pleaca aia, problema e cine le plateste pensiile?!
    • +5 (15 voturi)    
      Unii îmbătrânesc mai repede. (Vineri, 21 iulie 2017, 13:34)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui katalina

      Dacă cer să se pensioneze înseamnă că se simt psihic și fizic îmbătrâniți,incapabili să mai țină ritmul cu ceilalți și ar trebui să li se interzică desfășurarea oricăror activități.Pot pune în pericol viața celorlalți.
    • +11 (11 voturi)    
      si au pensie MINIM 1.800-200 RON/luna (Vineri, 21 iulie 2017, 13:50)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui katalina

      de la 50 de ani au pensie 2000 RON/luna si isi traiesc restul vietii in vacante. asta e motivul pt care atunci cand se fdac angajari la Politie sunt 100/loc
    • -8 (12 voturi)    
      pai cine te pune (Vineri, 21 iulie 2017, 14:34)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui katalina

      Daca te inscriai la PSD ,poate prindeai un post din asta unde ieseai mai repede la pensie.
      Atat va plangeti ca imi e sila.
      • +9 (13 voturi)    
        Asa ca tine nu? (Vineri, 21 iulie 2017, 15:07)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        O putoare asistata. Stii ca nu-s fraieri aia pe spinarea carora traiesti tu? Ei isi intretin familiile, dar tu esti o putoare nesimtita.
    • +5 (5 voturi)    
      LOL (Vineri, 21 iulie 2017, 18:35)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui katalina

      Care 47? Colegul meu de banca din liceu a iesit la 39 la pensie din politie. Eu mai aveam inca 26 de ani de munca cand el a devenit pensionar, dupa doar 16 ani de munca in politie ca ofiter.
      Partea misto e ca la 16 ani de munca a cumulat 25 de ani vechime si dupa 3 luni s-a angajat cu un super salariu, ca se plictisa acasa :))
  • +34 (34 voturi)    
    Cine a creat psihoza ???? (Vineri, 21 iulie 2017, 12:42)

    cartofil [utilizator]

    Partidul acesta alcatuit doar din inteligentii Romaniei, P$D.
    • +15 (15 voturi)    
      inca (Vineri, 21 iulie 2017, 13:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      o "reusita" a programului de guvernare psd.
      acuma se pune intrebarea, pe care din cele 2 programe l-o fi stiind din scoarta-n scoarta dragnea paturica?
  • +27 (31 voturi)    
    Nicio pierdere (Vineri, 21 iulie 2017, 12:42)

    MasP [anonim]

    Sunt atatia tineri cu o alta mentalitate care nu au loc de toti astia creati de Iliescu si Nastase pentru a controla sistemul. Problema e ca platim pensii exagerate pentru multi dintre ei.
    • +13 (15 voturi)    
      toti au pensii nemeritate pt ca ei nu contribuie (Vineri, 21 iulie 2017, 13:53)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui MasP

      toti nagajatii cu salarii SPECIALE nu contribuie la bugetul de pensii cu acelasi procent cu care contrbuie un angajat normal, ei contribuie cu 5% in timp ce altii dau 20%
      • +4 (6 voturi)    
        e absurd (Vineri, 21 iulie 2017, 16:31)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        1. ce conteaza cat e contributia daca tot salariul este platit din bugetul de stat? daca maine se schimba din 5% in 30%, nu tot bugetul de stat o plateste?

        2. si daca se va plati un 20%, banii aia oricum nu se strang intr-un fond de pensii, ci sunt cheltuiti la gramada in aceeasi luna pentru pensiile actuale.
    • -4 (10 voturi)    
      pierderea este semnificativa (Vineri, 21 iulie 2017, 14:11)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui MasP

      Vorbim de servicii extrem de importante pentru siguranta statului roman, unde experienta este singura care conteaza. Daca iti iese la pensie un militar de cariera, cu 25 de ani de experienta care in curand ar fi ajuns intr-o functie de conducere, nu-l poti inlocui nici in 10 ani..

      Din pacate, raman in continuare sute de mii de incapabili prin administratia publica, educatie si sanatate. Sunt ignorati pentru ca au salarii mici, dar ce ne afecteaza mai tare nu este numarul lor, cat faptul ca reusesc de 25 de ani sa puna frana evolutiei societatii romanesti.
      • 0 (0 voturi)    
        Si ce fac astia pentru salariile astea uriase ? (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:17)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Prefer sa-i dau unui medic salariul pe care il primeste acum un securist sau un colonel din armata care freaca duda prin birouri. De medic am nevoie pentru familia mea, de astia nu am nevoie, oricum razboaiele din ziua de azi se fac cu tehnologie si informatica nu cu o gramada de birocrati.
  • +29 (39 voturi)    
    Au dreptate! (Vineri, 21 iulie 2017, 12:46)

    Martinezu [utilizator]

    Nu asta a fost unul din motivele angajarii in sistem?
    Pensii si salarii bune.
    Credeti ca vreunuia din miile de generali si ofiteri superiori ii pasa de tara?
  • +31 (39 voturi)    
    Inclusiv la 40 de ani (Vineri, 21 iulie 2017, 12:48)

    Pac-pac [utilizator]

    Avem inclusiv pensionari la 40 de ani.
    Bai, chiar daca ai fost spion sau mai stiu eu ce, nu stai pensionar la 40 de ani. Iei frumos un post la un birou si freci niste hartii. Citesti, faci niste rapoarte, verifici chestii, eventual te recalifici profesional dar nu sugi pensie de la 40 de ani si bineinteles ca intre timp tu mai ai si business-urile proprii sau mai stiu eu ce alte combinatii.
  • +39 (45 voturi)    
    Niste paraziti... (Vineri, 21 iulie 2017, 12:51)

    Tzepe [utilizator]

    ...care, in majoritate, au frecat menta prin birouri, cu salarii babane.
    Caz concret de discriminare fata de pensionarii pe baza de contributivitate: sotie de ofiter, care n-a lucrat o singura zi in viata ei, cu pensie de urmas de peste 3000 lei/luna.
    Cati pensionati pe baza de contributivitate si cu peste 40 de ani de munca au aceasta pensie?
    De ce, atata timp cat exista o lege a pensiilor, sa toleram caste de profitori, cu pensii de cateva ori mai mari decat pensiile medicilor, profesorilor, economistilor, inginerilor?
    Sa aiba pensii speciale doar cei care au luptat pentru tara, pe diverse fronturi.
    • +25 (31 voturi)    
      doar atit: sunt lipitorile societatii (Vineri, 21 iulie 2017, 13:06)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Tzepe

      sa dormi in papucii statului si sa ai o pensie grasa la 45-50 de ani
  • +16 (32 voturi)    
    Daca baietii din PSD/PCR plus ALDE (Vineri, 21 iulie 2017, 12:53)

    Rescator [utilizator]

    schimba regulile fiscale din trei in trei luni,fara nicio
    analiza de impact economic si social,militarii au inteles ca sunt din nou in pericol ,dupa umilintele si batjocura
    publica ale Guvernarii Udrea-Basescu-Boc.
    Daca "Statul" Roman nu este capabil sa intretina si sa echipeze o Armata de doar 60.000 de oameni(0,30%
    din populatia Romaniei,cel mai scazut procent din
    NATO),atunci acest stat isi pierde automat orice ratiune de a fi!Se pare ca cetatenii romani nu sunt constienti
    de actiunile demolatoare ale oamenilor Moscovei
    asupra Armatei si capacitatii sale de a apara militar,
    la nevoie, Romania.Asta nu este doar inconstienta
    criminala,este deja inalta tradare.Problema grava este
    ca toata lumea se face ca ploua,inclusiv "Serviciile"
    care i-au documentat temeinic pe tradatori!
    • +13 (17 voturi)    
      ce treaba are ce spui tu (Vineri, 21 iulie 2017, 13:29)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      cu pensiile hipernesimtite la care nu au contribuit?!
      Si nu e vorba deoar despre armata. pensiile speciale se dau si altor categorii, inclusiv ucigasilor cu sange rece care s-au cocotat in parlament.
      • -8 (10 voturi)    
        Ce vorbesti FRANT? (Vineri, 21 iulie 2017, 15:25)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Pune mana pe carte si pe informatii de la sursa
        (intreab-o si pe sovietica Volgutza).Pensiile militare de Stat exista in Romania din 1859.Acestv tip de pensii exista in toate tarile NATO si in alte numeroase tari din lume.Nu s-au numit speciale si
        nu se pot numi speciale ,ci,asa cum am spus
        sunt pensii militare de stat,care,intra in contractul
        de angajare al fiecarui militar,indiferent de grad si
        functie.
        Si acum sa vedem de unde ies ele nesimtite:
        -Soldatul si gradatul profesionist au salariul intre
        792-1100 lei(salariul mediu pe economie este
        1450 lei);
        -Salariul Sefului SMG,general cu patru stele,
        dupa tabelul Volgutzei publicat in presa nu
        demult este de 7900 lei,echivalent cu salariul
        unui grefier de tribunal judetean,si cam 30%
        din salariul Codrutei
        Atunci de unde ies pensile nesimtite cu care v-au spalat creerul agentii KGB/GRU/FSB,care opereaza in Romania in politica ,media ,etc.

        Daca vreti desfintarea Armatei strangeti semnaturi
        pentru un referendum.Poate ramane doar o grupa de infanterie, care sa de-a onorul primului
        comandant de tanc sovietic care va inta in
        Romania.Halal romani,trista si sinucigasa tara!
        • -5 (7 voturi)    
          Cer scuze postacilor sovieto-tradatori (Vineri, 21 iulie 2017, 16:08)

          Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          Am gresit-salariul minim pe Economie este de 1450 lei,nu cel mediu.
        • +1 (3 voturi)    
          Daca si-a riscat viata pe undeva... (Sâmbătă, 22 iulie 2017, 10:00)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          da, pensie speciala. Dar asa, viata in aer curat, risc zero, bautara, bautura, munca aproape ioc, serviciu 20 de ani si pensie speciala. Nu tataie, daca ai frecat menta pe undeva, atunci pensie pe masura contributiei. A incercat Boc sa faca acest lucru dar a iesit revolutie..... Lichelele din justitie si-au dat o hotarare ca pentru ei nu se aplica iar militarii au facut tot felul de greve.....
      • -5 (7 voturi)    
        Are treaba cu ce am scris (Vineri, 21 iulie 2017, 16:31)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Am postat mai jos ca ,in cazul Armatei este vorba de pensii militare de Stat(existente inca din 1859)
        deci nu pensii speciale si in niciun caz nesimtite daca se calculeaza la salarii intre 792 lei si 7900
        lei(ultima cifra este salariul sefului SMG dupa
        tabelul publicat recent de Volgutza). De luat act ca
        70% din militari au salariul sub cel mediu pe Economie.Rog nu mai mintiti si dezinformati cu
        nerusinare sovietica.Rog sa luati act ca puterea
        PSD/PCR plus ALDE tocmai a generat o grava
        problema de aecuritate a Romaniei.Numai
        mancurtii nu-si dau seama.Ar trebui ca toti militarii
        din Armata(vorbesc numai de Armata)sa-si depuna armele si uniformele si sa demisioneze in bloc,raspunzand astfel minciunilor sfruntate,
        dezinformarilor si insultelor grosolane!Regretabil este ca niciun oficial al Armatei nu scoate un cuvant,lasad camp liber postacilor sovietici
        si spalatilor pe creer.PACAT!
    • +5 (9 voturi)    
      ori cum cred ca sunt mai multi (Vineri, 21 iulie 2017, 14:14)

      l000 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      doamne fereste in caz de nevoie ne ia si pe noi cei care muncim in alta parte, actuali "activi" vor fi in birouri ..vor prelua comanda de acolo
    • +7 (7 voturi)    
      speciale (Vineri, 21 iulie 2017, 14:36)

      CzCa [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      De acord ca a te juca cu ~contractul social~ facut cu oamenii din sistemul de securitate nationala e o prostie cel putin si cu eventuale nuante de tradare. Ce rezultate obtine contribuabilul pentru banii cheltuiti de aceste institutii (inclusiv salarii si pensii) e cam alta discutie, desi la fel de importanta. Pe de alta parte doamnei OV, ca motz al subiectului salarii si pensii pentru bugetari, nu i-as da nici bani sa-mi ia tigari. Dar i-am dat toti, prin vot sau lipsa lui, o tara intreaga...
  • +23 (25 voturi)    
    Curaj PSD! (Vineri, 21 iulie 2017, 12:55)

    t4v1 [utilizator]

    Scoateti pensiile speciale! Ce mai inseamna azi 120.000 de voturi? Astia nici macar nu iti ies in strada.
    • +3 (11 voturi)    
      Well .. acushi ii vezi cu Dogaru in frunte ! (Vineri, 21 iulie 2017, 13:29)

      MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

      Well .. acushi ii vezi cu Dogaru in frunte zbierand pe platou la Cotroceni !

      Schelau schelau am servit Patria precum paduchi pe catzel ... vrem pensie mare ...

      La mai mare !

      BTW Cat i-au dat pensie militara lui Base ? pe langa cea speciala de la presedentie ... caci pe cea parlamentar o i-a doar in parte, pentru mandatele trecute.

      De acum numele lui va fi "trei pensii speciale".

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
    • +9 (11 voturi)    
      PSD nu scoate pensiile speciale ci le incurajeaza (Vineri, 21 iulie 2017, 13:57)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

      PSD au descoperit astazi ceea ce PD anunta in 2010, ca pensiile speciale sunt exagerate.

      specialii s-au speriat ca se va schimba ceva si si-au depus dosarele. acum PSD spune ca nu vrea sa schimbe nimic, de frica sa nu raman fara niciun angajat SPECIAL...pt ca ar trebui sa nagajeze altii
  • +17 (23 voturi)    
    E Romania, fiecare pentru el (Vineri, 21 iulie 2017, 12:57)

    OmulNou [utilizator]

    Tara? Care tara? Datorie? Care datorie?

    Eu lucrez numai pentru mine!
  • +24 (30 voturi)    
    deci si peste inca 20 de ani (Vineri, 21 iulie 2017, 13:02)

    natbl73 [utilizator]

    specialii nostri se vor intretine "la bai", in timp ce eu imi rup oasele sa le platesc pensia
    • +3 (15 voturi)    
      Cam asa.... (Vineri, 21 iulie 2017, 13:59)

      Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      De ce?
      Pentru ca sunt toti bagati la gramada.
      Nu exista niciun filtru civil, de orice natura, care sa spuna, tata, tu ala specialist in telecomunicatii la STS ramai acolo pana la 65 de ani ca nu esti cu nimic mai special decat unul de la Orange/VDF/Telekom.
      Ba din contra, ti-e chiar mai bine din multe privinte...

      A, ai alergat dupa spioni rusi, americani, chinezi, etc si ti-a trecut si glontu' pe la ureche la propriu de cateva ori, ok, ia un loc aici la calculator, program redus si slujeste tara in cutare mod. La 55 de ani te duci la pescuit cat vrei.
      • +5 (5 voturi)    
        oarecum (Vineri, 21 iulie 2017, 22:51)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

        intamplator cunosc un baiat de la 112, doarme cu telefonul langa perna (si e IT-ist) si are un salar mediocru; daca el iese la pensie mai iute, sincer nici nu ma mai intereseaza cat ia...
  • +14 (16 voturi)    
    de ce? (Vineri, 21 iulie 2017, 13:02)

    ion-ion-ion [utilizator]

    Pentru ca avem imbecili ca Olguta, Dragnea si Tudose la conducere, de aia.
  • -6 (12 voturi)    
    da (Vineri, 21 iulie 2017, 13:20)

    Ionescu Raymond [utilizator]

    Sa-i lase pe toti la pensie, si sa il lase pe Base in locul lor. La toate butoanele.
  • +14 (20 voturi)    
    Ce proastă am fost (Vineri, 21 iulie 2017, 13:24)

    Maica Reteza [utilizator]

    Cât de proastă am fost să mă frec cu facultăți, să-mi caut de lucru, să mă duc la interviuri, să mă recalific... Nu mai bine mă băgam eu la armată sau la poliție și acuma iete, ieșeam la pensie, ca o doamnă?
    • -1 (3 voturi)    
      Maica (Sâmbătă, 22 iulie 2017, 18:41)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Maica Reteza

      No offense
      Nu am nici in clin nici in maneca ...cu ...categoriile mentionate.
      Da am si eu o intrebare intrebaroasa:
      Te-a oprit cineva sa te duci?
      ......ca bag sama ca-ti pare rau ...ca nu te-ai dus
      Poate mai e ....timp.
  • +14 (20 voturi)    
    taiati pisica odata! (Vineri, 21 iulie 2017, 13:26)

    revo [utilizator]

    Da, si? Ce logica e asta? Pensiile speciale sunt o piatra de moara pentru toti romanii care contribuie din greu pentur o pensie mizerabila, o tampenie prin care sistemul si-a asigurat protectia si vesnicia la butoane, bani aruncati pe niste profitori, lipitori ordinare!

    Daca 100.000 de pensii echivaleaza cu 4 mil. de pensii obisnuite, cat timp mai poate fi dusa aceasta povara?

    Dati-le drumul, modificati legea si angajati oameni tineri, fara burta de 100 de kg!!!

    La ce a folosit armata? La munca campului si in constructii pe vremea lui Ceasca! Dupa Ceasca, ce a facut armata? Pentru ce primeste pensii mai mari decat un muncitor necalificat? Sa nu ziceti de cei care participa la operatiunile NATO, aia sunt mercenari, la ce salarii primesc!
    Nu zic de politisti, ca aia mai au un rol in societate, fara ei chiar nu se poate, dar armata?! Cui foloseste Dogaru, cu mosii lui, in afara de PSD, in locul minerilor?
    • -5 (7 voturi)    
      Putini tampiti sunt capabili (Vineri, 21 iulie 2017, 16:16)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Sa intrebe la ce foloseste Armata!Poate doar cei platiti de Putin>
  • +15 (21 voturi)    
    Contributivitate ... (Vineri, 21 iulie 2017, 13:38)

    cadian [utilizator]

    contributivitate, contributivitate, contributivitate, contributivitate, contributivitate ...
  • -6 (8 voturi)    
    atata paguba! (Vineri, 21 iulie 2017, 13:40)

    Stapanu [utilizator]

    _
  • +14 (16 voturi)    
    opriti banii, 2mil € lunar (Vineri, 21 iulie 2017, 14:29)

    Ionescu Raymond [utilizator]

    zecilor de mii de "revolutionari" cat li se mai plateste asistență sociala de Lux?


    cei care vor primi acest titlu urmează să încaseze indemnizaţii care vor ajunge până la 4.000 de lei în fiecare lună! Asta în condiţiile în care un veteran de război este răsplătit cu 135 de lei pe lună, iar salariul unui profesor debutant nu depăşeşte 1.200 de lei.
    Peste 6.000 de persoane au depus cerere pentru a deveni „luptători determinanţi“, între ei regâsindu-se mai multe nume cunoscute: actori, foşti parlamentari, foşti membri ai Guvernului, academicieni şi chiar procurorul general al României!

    http://adevarul.ro/news/societate/mii-revolutionari-vor-incasa-indemnizatii-4500-lei-luna-printre-parlamentari-actori-cantareti-lideri-lumii-interlope-1_5676cbb337115986c6a29f8d/index.html

    Citeste mai mult: adev.ro/nzrwwo
  • +9 (15 voturi)    
    Pensii SPECIALE pentru... (Vineri, 21 iulie 2017, 14:33)

    Olyx [utilizator]

    indivizi care nu au contribuit cu niciun leu la asigurarile sociale...
    • +5 (9 voturi)    
      tipic romanesc (Vineri, 21 iulie 2017, 14:49)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui Olyx

      Smecherii nu contribuie si nu au facut mare lucru cu exceptia celor care au luptat in afara tarii si votantii PSD iau pensia minima garantata desi nu au lucrat vreun an cu carte de munca. Iar restul cotizeaza...
      • +5 (7 voturi)    
        eroare, au contribuit . (Vineri, 21 iulie 2017, 15:14)

        fkoff!!!!! [utilizator] i-a raspuns lui ACP

        nici nu stii care este bursa spagii aka contrinutiei in m.a.i.)))) sau in m.a. pentru a prinde un loc in teatrul de operatiuni n.a.t.o., magistrarura, r.a.-uri. administratie publica etc.))))
  • +10 (16 voturi)    
    Pensii speciale nesimțite (Vineri, 21 iulie 2017, 14:58)

    Vladut67 [utilizator]

    Va implor, nu le mai spuneți PENSII SPECIALE, ziceti-le pe nume:PENSII NESIMȚITE!
  • +6 (10 voturi)    
    PENSII (Vineri, 21 iulie 2017, 15:03)

    Valitu [utilizator]

    Schimbați vârsta de pensionare a militarilor, milițienilor, etc. Să muncească și ei mai mult. Să se poată pensiona mai repede decât civili doar cu 5 ani.
    • +4 (6 voturi)    
      adica... (Vineri, 21 iulie 2017, 17:18)

      fkoff!!!!! [utilizator] i-a raspuns lui Valitu

      obligatoriu, o retragere din serviciul militarizat la 47- 50 de ani, dar acordarea pensiei numai dupa 65 de ani, cam asa ar fi corect.nu!?))))
  • -8 (12 voturi)    
    Asa si? (Vineri, 21 iulie 2017, 15:10)

    g01an [utilizator]

    Nu inteleg care este problema, s-au retras din activitate o gramada de dinozauri si in sfarsit Romania ar putea respecta piramida gradelor militare si de varsta pe care ar trebui sa o aiba o armata PROFESIONISTA.

    O parte dintre cei care s-au retras din activitate si-au facut treaba si ar fi putut contribui in continuare, dar restul erau de umplutura. Si chiar daca nu ar fi fost, trebuie sa intelegem ca acesti oameni aveau o varsta la care nu mai puteau contribui in caz de conflict. Armata are nevoie de specialisti cu alt tip de pregatire si mentalitate decat cei din generatia veche (cu foarte putine exceptii, acei comandanti care au capatat experienta in teatrele de lupta si care au demonstrat ca pot opera la standardele NATO).

    Da, armata are o problema, aceeasi pe care o avea si acum 2 ani de zile. Are nevoie de oameni care sa o operationalizeze in adevaratul sens al cuvantului. Mai are nevoie si de legislatie coerenta, pentru ca in anumite zone functioneaza dupa reguli tampite care pun bete in roate in cel mai tampit mod cu putinta. Vezi achizitiile publice, dar nu numai cand vine vorba de armata.
  • +9 (15 voturi)    
    Nu e de ici de colo, 47 de ani (Vineri, 21 iulie 2017, 15:11)

    Wanheda [utilizator]

    si 3000$ pensie, nici in afara nu ai asa ceva. Plus ca toata viata ai frecat buha pe salar baban. Concedii platite dublu de doua luni, plus gabjeala de proprietati, ce mama masii, ca doar esti securist.
    • -6 (10 voturi)    
      Cine dracu' ti-a bagat in tartacuta (Vineri, 21 iulie 2017, 16:00)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      chestia cu 3000$ pensie?Probabil instructorii tai din KGB!
      • +4 (8 voturi)    
        Da un search, (Vineri, 21 iulie 2017, 16:51)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        Sa vezi cat iau turnatorii pensie.
      • +6 (8 voturi)    
        Doi profesori din Flamanzi (Vineri, 21 iulie 2017, 16:56)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        Unul 8000 unul 9000 ron pensie, unil are si grad, il cunosc personal si mi-a trimis tatal in "concentrare" la drumuri forestiere 6 luni lasandu-ma singur cu mama la 5 ani. Stii vorba aia la vremuri noi tot noi, adica EI, bravii securei.
        • -4 (6 voturi)    
          Ei, vezi...stiam eu ca esti asa...mai necajit (Vineri, 21 iulie 2017, 22:55)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Ei, vezi...stiam eu ca esti asa...mai necajit.
          Dar latri frumos, credibil !
          • +3 (5 voturi)    
            I speak the truth (Sâmbătă, 22 iulie 2017, 0:11)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Spre deosebire de tine care doar faci propaganda deshantzata.
            • -5 (5 voturi)    
              Probabil ca ai fost si molestat, abuzat (Sâmbătă, 22 iulie 2017, 1:09)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              Probabil ca ai fost si molestat, abuzat.
              Sa treci pe la casierie, sa-ti dea 100!
              • +3 (3 voturi)    
                Interesant cum aduci vorba de casierie (Sâmbătă, 22 iulie 2017, 2:28)

                Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Baietzal, ai spus ca traiesti in America, so you know ehat means to be a contractor, to have your own small business. Nu exista casierie aici. Omfg, you don't know. Ooooops.
  • +3 (5 voturi)    
    au auzit / sau au fost avertizati shobolanii (Sâmbătă, 22 iulie 2017, 6:03)

    MoemBius [utilizator]

    de catre "pretenii" lor din camera depu"hotilor" ca se modifica legea pensiilor militare
    ce sa faca si ei ....."saracii"


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version