Dacian Ciolos: Obiectivul e sa finalizam autostrada Pitesti - Sibiu in 2021, cel tarziu in 2022, daca ne tinem de calendar

de Red. stiri     HotNews.ro
Marţi, 25 octombrie 2016, 16:35 Actualitate | Esenţial

Dacian Ciolos
Foto: Guvernul Romaniei
Premierul Dacian Ciolos, care a vizitat marti Centrul Tehnic Titu al Grupului Renault, a afirmat ca obiectivul guvernului este sa finalizeze autostrada Pitesti - Sibiu "cel tarziu in 2022", "daca ne tinem de calendar".

"Obiectivul e sa lansam licitatiile pentru proiectul tehnic in asa fel incat, daca nu in 2021, cel tarziu in 2022 sa putem finaliza acest proiect, daca ne tinem de calendar", a spus seful executivului, la intrebarile ziaristilor.

Astfel, "urmeaza sa fie finalizate studiile de fezabilitate pe anumite loturi din ea, pe capete cel putin, iar pentru acele loturi sa lansam din nou licitatii pentru proiectul tehnic, la inceputul lui decembrie. Mai spre final de an am vrem sa lansam licitatii si pentru celelalte loturi", a explicat Ciolos.

Potrivit acestuia, obiectivul este ca pana la sfarsitul anului sa se lanseze licitatiile pentru "studii de fezabilitate, pe proiecte tehnice si chiar pe inceperea de lucrari pentru cat mai multe dintre proiectele care sunt blocate dintr-un motiv sau altul".

Autostrada Putesti - Sibiu va avea o lungime de circa 120 km si un cost de realizare estimat la cca. 1,7-2,5 miliarde euro.

Citeste aici in ce stadiu se afla autostrada Pitesti - Sibiu.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
8926 vizualizari
  • +15 (35 voturi)    
    În 2222 o să o terminați autostrada asta. (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:46)

    Mediteranean [utilizator]

    Atâta vorbiți de autostrada asta, dar nimic nu faceți încât ea nu va fi gata înainte de anul 2222!

    A, stai că se face ceva!

    STUDII DE FEZABILITATE SE FAC!

    Scumpe, da” merită.

    Cinci milioane de euro un studiu de fezabilitate.

    Asta după ce alt studiu de fezabilitate pe care s-au plătit 2,5 milioane de euro a .... expirat.

    Că trecuseră doi ani și nu se făcuse nimic....

    Normal că prețul trebuia dublat, se știe doar că euro s-a prăbușit rău de tot.

    Și ... normal că tot un CONSILIER ONORIFIC AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR a primit contractul de 5 milioane de euro.

    După ce a fost câștigat de o altă firmă, care apoi i l-a subcontractat.
    • -2 (10 voturi)    
      te rog frumos (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:57)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui Mediteranean

      Sunt si eu asa curios: imi explici oare ce-o fi ala studiu de fezabilitate ?
      • +11 (15 voturi)    
        O metodă de a fura bani fără a face mai nimic (Marţi, 25 octombrie 2016, 21:43)

        Mediteranean [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        O metodă excelentă de a fura bani fără a face mai nimic.

        În România SE FURĂ FOARTE MULȚI BANI prin această metodă.

        Se comandă și se plătesc sute de mii sau milioane de euro pentru STUDII DE FEZABILITATE pentru lucrări care până la urmă NU SE FAC, RĂMÂN DOAR BANII PLĂTIȚI PENTRU STUDIUL DE FEZABILITATE.

        Așa s-au plătit bani pentru studii de fezabilitate pentru parcări la Metrou, parcări care nu s-au făcut niciodată, dar banii s-au dat pe studiu.

        Autostrada Sibiu - Pitești a ajuns la al treilea studiu de fezabilitate.

        Primele două studii au fost PLĂTITE, DAR AUTOSTRADĂ NU S-A FĂCUT. Acum se va plăti al treilea studiu.

        Anul trecut în 2015 era semnat un contract pentru un studiu de fezabilitate al unei autostrăzi Târgu-Mureș - nu știu unde.

        A fost oprit contractul doar pentru că trei foști miniștri ai transporturilor au ieșit în presă și au spus că nu este normal să se cheltuie 5 milioane de euro (parcă) din moment ce nu există bani prevăzuți pentru această autostradă până în 2020.

        Deci ... studiul ar fi fost plătit, ar fi expirat în doi ani ... și ar fi devenit inutil.

        Dar banii ar fi fost păpați!
        • +8 (10 voturi)    
          ... (Miercuri, 26 octombrie 2016, 0:00)

          Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

          Asa, ca fapt divers , americanii de la SpaceX vor trimite oameni pe Marte inainte sa terminam noi autoastrada .
      • +1 (1 vot)    
        de exemplu cand padurarul (Miercuri, 26 octombrie 2016, 12:01)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        o poteca noua prin padure, trebuie sa aibe loc si ursul si primata, binenteles ultima in fuga.
        no, erted !?
      • +1 (1 vot)    
        de exemplu cand un padurar (Miercuri, 26 octombrie 2016, 12:03)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        face o poteca noua prin padure, trebuie sa aibe loc si ursul, dar si primata, binenteles ultima in timp ce fuge.
        no, erted !?
    • +6 (14 voturi)    
      dar spune-i pe nume domle (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:27)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      Sau ti-e frica ca te cenzureaza HN? Zi cu nume si prenume, firma si tot tacamul. Arunci cu rahat in ventilator dar numai pe jumate sa nu cumva sa te stropesti.
      • +8 (10 voturi)    
        A fost pe tot internetul de curând (Marţi, 25 octombrie 2016, 21:33)

        Mediteranean [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        A fost pe tot internetul de curând toată acestă afacere.

        Frima care trebuia să facă studiul de fezabilitate a renunțat de curând la contract.

        Mă întreb dacă nu ar fi normal să existe clauze de penalități în acest caz.

        Iute din presă:

        _______________________________
        Patronul Proexrom, consilier al ministrului Transporturilor

        În perioada 1 septembrie 2014- 19 februarie 2015, Nicolae Boțu a deținut funcția de consilier al ministrului Transporturilor Ioan Rus. Plecarea lui Nicolae Boțu din această funcție a avut loc la o săptămână după ce partenerii săi de afaceri, anume firmele Spea și Tecnic care i-au subcontractat partea de foraje, au primit de CNADNR, companie subordonată Ministerului Transporturilor, contractul cifrat la 7 milioane de euro pentru refacerea SF Pitești Sibiu. Desemnarea firmelor Spea-Tecnic drept câștigătoare a avut loc în data de 11 februarie.

        Întrebați dacă primirea unei părți consistente dintr-un contract de drumuri de către firma Proexrom, deținută de un consilier al ministrului Transporturilor, nu reprezintă un conflict de interese, oficialii Ministerului Transporturilor au spus că Nicolae Boțu a fost doar ”consilier onorific” al ministrului Ioan Rus și că nu a avut un contract de muncă. Contactat Nicolae Boțu s-a mărginit să afirme că a fost doar consilier onorific și a refuzat să ofere răspunsuri la alte întrebări.

        Pe cărțile de vizită ale lui Nicolae Boțu figura însă o adresă oficială de e-mail eliberată de minister, cu numele său urmat de sufixul @mt.ro, iar funcția trecută era cea de ”consilier ministru”, nu cea de consilier onorific. Dealtfel funcția de consilier onorific nici nu există legal.
        ________________________


        Dacă vreți mai multe detalii, dați căutare pe goagăl vorba lui Vanghelie.
    • +1 (3 voturi)    
      Triplu (Miercuri, 26 octombrie 2016, 8:15)

      tibiro [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      Care pret dublat pentru studiu, aproape s-a triplat de fapt:
      "Studiul de fezabilitate a fost din nou scos la licitatie in 2014, iar pe 15 iunie 2015 a fost semnat cu Asocierea Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala București – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL cu o oferta de 6,5 milioane de euro / Sutiile geotehnice sunt in prezent in executie, iar termenul de predare a SF_ului s-a mutat la finele lui 2016"

      Ironia face ca vom vedea noi toate autostrazile din master plan finalizate in Romania cand fie se va zbura cu drone personale fie vom fi pensionari care circula doar prin oras...
  • +6 (8 voturi)    
    Prea tarziu (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:02)

    Ahha [utilizator]

    Trebuie sa fie gata mai repede. Si tot in acelasi timp Ungheni-Iasi-Tg, Mures. Hai ca se poate
  • +5 (11 voturi)    
    NU se doreste (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:23)

    takada [utilizator]

    Exact, NU se doreste legatura dintre Transilavania si vechiul regat sau Moldova.

    Cine nu doreste?Intrebati toti politicienii care s-au perindat timp de 26 ani prin parlament sau presedentie!

    Toti asteapta ordinul de Sus ca sa inceapa ba cu 10km,ba cu 30km de autostrada.

    Pitesti-Sibiu-Cluj Napoca cand? Cluj Napoca-Piatra Neamt-Iasi cand? Ploiesti-Brasov-Cluj Napoca cand?
    Vreodata?
    Niciodata sau poate cand cei de Sus vor disloca Romania de pe harta si vor face doar regiuni de sine statatoare,penttru ca asa este moda: Provincii sau Regiuni faramitate pentru a fi controlate mai usor.

    Vor incepe iar unii de la Bucuresti cu Regiunile (daca se poate autonome),ca ar fi mai bine cu Regiuni pentru a impune prostimii directivele celor de Sus.
  • -14 (22 voturi)    
    sibiu (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:39)

    bobyrou [utilizator]

    iauzi... vrea sa-i faca pofta lui iohannis cu o autostrada. cel mai prost guvern posibil, cu zero realizari
    • +1 (7 voturi)    
      Vrem guvern KGB! (Miercuri, 26 octombrie 2016, 0:13)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Numit de PCR si vrem sa furam ca pana acum cativa ani, ca daca nu scade economia!
  • 0 (10 voturi)    
    cam mare diferenta (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:00)

    simur [utilizator]

    intre mandat si posibila realizare
  • +7 (11 voturi)    
    Nu amesteca! (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:10)

    Sani [utilizator]

    De vorbit de Austostrazi au vorbit ceilalti....aia cu Ponta & Co.

    Ma rog, daca ramane Ciolos sunt sanse sa ne tinem de planificare dar daca mormolocii de romani dau cu stampila ca pana acum...vin iar panaramele PSD-iste...atunci mai adaugam 5 ani!
  • +9 (9 voturi)    
    Autostrada Cluj - Iasi inseamna (Marţi, 25 octombrie 2016, 21:00)

    yellowdog [utilizator]

    iesirea din saracie a Moldovei, ori asta contravine ideaologie populiste a partidului infractorilor
  • -7 (13 voturi)    
    E paralel (Marţi, 25 octombrie 2016, 21:35)

    Flinder [utilizator]

    Ciolos abordeaza subiectul asta doar ca sa para documentat, dar e paralel ,el nici nu apuca 2017 ca sa discute de infrastructura, dupa ce n-a miscat niciun deget in materie de autostrazi in "guvernarea mea" ("TEHNOCRATA").
    • +5 (9 voturi)    
      paralel? (Marţi, 25 octombrie 2016, 22:38)

      LaurentiuR [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      S-a deblocat construcţia a zeci de km de autostrăzi într-un an de zile cât a fost prim-ministru "paralelul" ăsta
      • -1 (3 voturi)    
        Si ce facem cu debocarile? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 11:07)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui LaurentiuR

        cati KM s-au si facut din zecile de lucrari deblocate? Dar aici vorbim de ce zice Ciolos de anul 2022, cand el zboara peste 2 luni.
  • -3 (9 voturi)    
    Mi-era dor de o autostrada (Marţi, 25 octombrie 2016, 21:48)

    Arminius [utilizator]

    A intrat si Ciolos in randul clasei politice. Kilometri de autostrada. In 2021. Astept salariu mediu de 1000 de euro, grasu care sta pe slab (perfect adevarat dealtfel), lupta anticoruptie, grija fata de investitiile straine si ..."plasa de siguranta"
    • +1 (1 vot)    
      hai lasa disperarea (Miercuri, 26 octombrie 2016, 11:25)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

      toti postacii sunteti disperati ca daca nu iese PSD majoritar nu mai puneti guven de corupti.
      Ciolos e cea mai buna guvernare a tarii din 90 pana in prezent.
      Nastase, Ponta ...marionetele astea au fost solutii ?
  • +8 (8 voturi)    
    Cine vrea autostrada? (Marţi, 25 octombrie 2016, 23:09)

    motanul_gri [utilizator]

    Inceperea lucrarilor la autostrada Sibiu-Pitesti a fost deja amanata in doua randuri de guvernele anterioare, cu scopul precis de a lasa sa expire termenele studiilor de fezabilitate si bloca astfel realizarea efectiva. PSD nu si-a dorit niciodata cu adevarat aceasta ruta, preferand, din motive doar de el stiute, varianta prin Brasov.

    Guvernul Ciolos reprezinta singura sansa ca autostrada sa fie construita - evident respectand cu strictete toate etapele de la studiu de fezabilitate pana la inaugurare, altfel pierdem finantarea nerambursabila de la UE.

    Sunt ferm convins ca daca din nenorocire PSD/ALDE vor castiga alegerile din decembrie, atunci avem zero sanse ca autostrada Sibiu-Pitesti sa fie realizata candva in urmatorii 10 ani.
    • +7 (7 voturi)    
      Motivele se știu (Miercuri, 26 octombrie 2016, 5:01)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      A existat întâi Bechtel și băieții deștepți au cupărat terenuri pe traseu și dacă nu se mai face, pierd banii din despăgubiri.
      Vezi cine sunt proprietarii despăgubiți pe traseul ciotului A3, centură-str Popasului-Mobexpert.
  • +5 (5 voturi)    
    OMG (Marţi, 25 octombrie 2016, 23:28)

    Caucazian [utilizator]

    OMG, ppl, Treziți-vă! De 30 de ani ați făcut NIMIC! 2021? Sf.
  • +4 (6 voturi)    
    Ia, uite, un citat frumos din spusele lui (Miercuri, 26 octombrie 2016, 1:56)

    Susufler0 [utilizator]

    Julien : "Obiectivul este sa finalizam Autostrada Pitesti-Sibiu in 2021, cel tarziu in 2022, daca ne tinem de calendar."
    Ciudata exprimare ! E exprimarea unui om care pare a stii deja ca la acea epoca va fi in pozitia de a decide !! Nu ca mi-ar displacea aceasta, doar ca... risca sa-i sara pesedeii in cap ca sa-l taxeze ori, daca da PNL-ul chix la Parlamentare (lucru perfect posibil) actualul PM o sa devina subiectul batjocurii pesediste !

    PS. Si zau daca ar merita una ca asta !
  • +2 (6 voturi)    
    Pariu ca se mai face o Trans Canada (Miercuri, 26 octombrie 2016, 2:07)

    Locke Lamora [utilizator]

    si tot nu se termina Pitesti - Sibiu??? Ce dracu, in 27 de ani mai crede lumea in fairy tales-urile guvernantilor Romaniei?
    • +3 (3 voturi)    
      De ce critici guvernul? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:16)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Doar ca nu este P$D numit de Putin si KGB?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi