E oficial: Romania anunta ca nu va semna Acordul fundamental dintre UE si Canada in acest moment. Problema sunt vizele pentru romanii care vor sa mearga in Canada

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 19 octombrie 2016, 12:58 Actualitate | Esenţial

Romania nu este de acord cu semnarea de catre UE a unui acord comercial esential cu Canada, potrivit Ministerului Afacerilor Externe. Romania se opune acestui acord, pe care UE si Canada il vor semnat peste o saptamana, din cauza mentinerii de catre Canada a vizelor pentru romani. "România a reiterat că nu poate susţine la acest moment demersurile privind semnarea şi aplicarea provizorie a Acordului economic și comercial cuprinzător UE - Canada", arata secretarul de stat Cristian Badescu intr-un comunicat al MAE.

Badescu a facut acest anunt dupa ce a participat marti la Consiliul Afaceri Generale (CAG) al UE, desfasurat in Luxemburg.

Ambasadorul Romaniei la Uniunea Europeana, Luminita Odobescu, declarase marti ca o solutie privind eliminarea vizelor pentru Canada "este la indemana", potrivit publicatiei electronice politico.com.

Ministrii Comertului din Uniune, reuniti la Luxemburg, nu au reusit sa aprobe acordul de liber-schimb cu Canada, in urma opozitiei a trei tari: Belgia (guvernul federal a impiedicat de conducerea regiunii Valonia, dar Canada a facut pasi mari pentru o intelegere), Romania si Bulgaria - ambele au conditionat semnarea acordului de eliminarea vizelor pentru cetatenii lor.

Semnarea acestui acord de liber-schimb cu Canada este prevazuta in 27 octombrie, in cadrul unui summit UE-Canada care va avea loc la Bruxelles, in prezenta premierului canadian Justin Trudeau.

E una dintre rarele situatii in care Romania ameninta cu folosirea dreptului de veto in interiorul UE.


Citeste mai multe despre   









29223 vizualizari
  • +117 (123 voturi)    
    BRAVO! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:02)

    titirica [utilizator]

    .
    • +26 (54 voturi)    
      mare minune (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:05)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      ca nu ne-am pus capra cum facem de obicei.

      Sper ca in curand sa rezolvam si problema vizelor cu SUA, nu de alta dar daca tot suntem asa un partener important pentru ei si ne-am mai si transformat in tinta in caz de razboi macar atat ar putea sa faca.

      Asta nu inseamna ca romania ar trebui sa sprijine acordul TTIP; daca ar fi sa fie pus in vigoare putem sa renuntam la guverne si alegeri si sa trecem direct la un guvern din umbra, corporatist.
      • +23 (35 voturi)    
        sa fim seriosi (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:38)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

        TTIP este necesar pt ambele parti, doar ca el trebuie negociat mai bine, asa incat statele sa nu poate fi tarate de companii in fata unor instante de arbitraj.
        dar beneficiile TTIP sunt enorme si nu trebuie uitate asa usor. cine are de pierdut sunt rusii si chinezii, si nu degeaba propaganda lor baga foarte multi bani in lobby antiTTIP
        • -11 (37 voturi)    
          povesti... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:15)

          Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          Nici mai marii UE nu doresc acordul cu Canada, cu atat mai putin cel cu SUA.
          Au desemnat cateva state care sa se opuna si gata. Doar nu crede cineva ca Romania si-a descoperit dintr-o data verticalitatea.
          • -10 (16 voturi)    
            si daca UE spune, noi totusi semnam ? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:58)

            LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui Gustav555

            Romania, nu-ti convine ?
            Poti pleca, nu te tinem cu forta. Nimeni din restul UE n-o sa planga.
            E misto si in uniunea vamala cu Rusia
          • +2 (12 voturi)    
            Exact. (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:49)

            Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

            E o imbatzosare cu voie de la politie. Romanii au fost folositi pe post de drone in cazul asta. Sau de cozi de topor. Sau de idioti utili pe care, cind nu iti mai sint de folos, ii arunci sub autobuz.

            Nu misca nici un roman in frontul bruxelliot fara sa-i ceara voie lui JC Juncker, reprezentantul oligarhiei in postul de guvernator al Europei.
        • +13 (13 voturi)    
          am mai vazut asta si pt vizele spre vestul europei (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:51)

          jescu [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          Nu cred ca ofera Canada conditii mult peste ce e in vestul europei ca sa se duca romanii pe-acolo in numar extrem. Asa s-au temut si tarile din vestul Europei pe rand si acum au ajuns sa prefere romanii fatza de africani sau arabi(de care se tem).

          Indiferent daca Canada ne da viza sau nu, eu n-am auzit de vreo dezbatere serioasa in Romania despre acordul EU-Canada. Este disponibil pe net, dar presa nu prea a contactat specialisti pentru rezumate:http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:52016PC0443&from=EN
          Bine ca dezbatem la fotbal toate faulturile, dar nu dezbatem ceva care ne schimba viata.
      • -8 (28 voturi)    
        Guvern din umbra corporatist? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:03)

        Daniel G. [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

        What does that mean?
        Lasa ca dupa tine e mai bun cel comunist pe care l-au experimentat inaintasii tai sau experimentul social trec preafericitii din Venezuela.
        • +4 (8 voturi)    
          iote trolli si teoristii conspiratiunii cu minusul (Miercuri, 19 octombrie 2016, 20:10)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

          Te-au taxat :)))
    • +46 (56 voturi)    
      ... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:20)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      Si totusi , astora le e intr-atat de teama de noi incat renunta la un tratat comercial urias cu UE? Ma simt magulit .

      Vreo 800-900 de euro costa biletul de avion pana in Canada . Cam cati hoti si cersetori romani au ei impresia ca vor merge la ei la cersit plus furat ? Daca e de furat si cersit , furi din UE care e la doi pasi si costa 50 de euro cu autocaru . Serios daca inteleg . Dar importa arabi la vrac .

      Deci totusi , wow . Voi realizati cat de mult nu ne vor astia printre ei ? :))))
      • +43 (49 voturi)    
        nu renunta (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:40)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        o sa vezi ca se va rezolva in cateva zile. Faza tare e ca nimeni nu a crezut ca vom avea taria de caracter sa spune STOP. pana acum toti erau obisnuiti a la Nastase, care la negocierile esentiale nu a pus nici o problema si a fost de acord cu tot ce ne-a cerut UE.
        foarte fain sa vezi ca avem un guvern cu cojones
        • +9 (11 voturi)    
          corect! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 19:16)

          neurino [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          canada s-a bazat pana in ultima secunda ca Romania si Bulgaria vor cobora capul si vor spune..yes, sir!

          No.... ghinion!
        • -1 (5 voturi)    
          :-) (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:53)

          Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          Ridica-ti putin privirea de la acele cojones si-o sa vezi ca nu sint ale guvernului roman. :-)))
      • +17 (19 voturi)    
        nu renunta (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:40)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        o sa vezi ca se va rezolva in cateva zile. Faza tare e ca nimeni nu a crezut ca vom avea taria de caracter sa spune STOP. pana acum toti erau obisnuiti a la Nastase, care la negocierile esentiale nu a pus nici o problema si a fost de acord cu tot ce ne-a cerut UE.
        foarte fain sa vezi ca avem un guvern cu cojones
      • -4 (6 voturi)    
        O zi de munca! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:34)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        Un cerșetor din Marea Britanie câștigă în fiecare zi aproximativ 700 de euro, iar venitul său lunar se apropie de cel al premierului David Cameron, anunță Daily Mail.
        http://www.activenews.ro/externe/Un-cersetor-din-Marea-Britanie-castiga-intr-o-luna-aproape-cat-premierul-David-Cameron.-Cati-bani-face-in-fiecare-zi-din-mila-oamenilor-130684
        • +1 (1 vot)    
          hahaha (Joi, 20 octombrie 2016, 8:07)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

          pai, daca zice Daily Mail ca tot englezu scoate din poznare 10-20 de lire pt. cersetori, asa o fi :))
      • +5 (7 voturi)    
        Nu că nu ne vor (Miercuri, 19 octombrie 2016, 17:57)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        Nu e problemă că nu ne vor, dar au o inerție birocratică foarte mare în subiectul ăsta, iar până acum nu prea i-a mânat nimic să o învingă. Acum au în față morcovul acordului cu UE. Foarte bine, așa o să se miște.
      • -1 (5 voturi)    
        cacialma (Miercuri, 19 octombrie 2016, 19:15)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        din astia care merg la cacialma , s-o mai vazut (vezi UK cu Brexitul lor)...canadienii sperau ca poate EC "va obliga" cumva ROmania si BUlgaria desi li s-a atras atentia ca pentru o siguranta ar fi bine sa ii trateze pe toti partenerii europeni ca fiind EGALI.
    • -19 (27 voturi)    
      vi se pare ca nu au emigrat destui romani? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:30)

      Mihaitza_P [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      Poate trebuie sa mai plece vreo cateva sute de mii ca sa aiba motiv sa ne inlocuiasca cu jihadisti sub pretextul "lipsei acute de forta de munca"
      • +6 (16 voturi)    
        Asa, si? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:50)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

        More work for me.
        • +5 (9 voturi)    
          that's the spirit (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:21)

          Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui ac

          dar si mai multi pensionari si asistati in carca.
          • -1 (7 voturi)    
            Nu cred ca depinde de asta (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:20)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

            Oricum povara pe cei de aici e supermare. Se mai curata si din astia.
  • +68 (74 voturi)    
    foarte bine (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:02)

    Xorciser [utilizator]

    Nu inteleg de ce exista aceasta discriminare...asa ca sa nu ne fie frica ca suntem singurii care ne opunem, pt ca suntem singurii discriminati.
    • -29 (53 voturi)    
      Chiar nu intelegi? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:16)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Ma mira. Ro e o tara recunoscuta in lume mai mult pentru hotii ei si din care aproape 4 milioane au plecat pentru a scapa de mizerie si de jaful practicat de mafia securista care ii fura zi de zi. Dupa decembrie, vor mai pleca citeva milioane, scuipand in urma lor ! ROMANIA nu merita sa fie nici in UE pentru ca (1) e un stat profund corupt (2) nu e stat de drept, ci unul cu o Justitie care ii apara pe mafioti (procese care se intind la infinit, pedepse de doi lei, eliberri conditionare, averi neconfiscate etc). LUMEA CIVILIZATA STIE exact ce mare claca de gunoaie a aici.
      • +30 (36 voturi)    
        bati campii (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:06)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Eu sunt plecat de acum peste 10 ani din Romania (nu din cauza mizeriei) si nu mi-a zis nimeni vreodata pe unde am fost ca Romania ar fi o tara de hoti...lumea civilizata stie sa nu faca generalizari.

        Am venit inapoi in Romania timp de un an (intre 2013 si 2014) si mi s-a parut ca tara a evoluat foarte mult in bine fata de momentul cand am plecat.
        • -14 (24 voturi)    
          Vino definitiv (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:55)

          Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          Te asteapta infectiile din spitale, mafiotii care fura din buget, cozile la adminstratiile locale si neobrazarea functionarilor de stat, un salariu de 3-400 euro, drumurile cu gropi etc. Bați câmpii tu, as zice, ca sa fiu ca la fel de lipsit de bun simt ca si tine (se pare ca statul afara nu te-a si civilizat)
          • +12 (18 voturi)    
            .... totusi ... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:36)

            cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

            Cred ca intreci masura. Ia tableta si calmeaza-te !
        • +11 (19 voturi)    
          În România trebuie să te întorci din când în când (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:07)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          ca să nu uiți de ce ai plecat :)
        • -2 (16 voturi)    
          Nu ai apucat sa fii furat inca (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:08)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          Mergi in locuri mai aglomerate, nu te feri sau sta la distanta fata de tigani si o sa simti pe pielea ta hotia din Romania.
  • +70 (76 voturi)    
    Foarte bine! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:06)

    TheLionKing [anonim]

    Rusine celorlalte tari care nu au sustinut acest lucru. Libertatea de miscare este unul din pilonii UE.

    Atata timp cat gandirea acestor tari nu functioneaza in mod automat pe baza principiilor UE, o sa iasa un rahat.
  • +28 (30 voturi)    
    Foarte bine! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:06)

    TheLionKing [anonim]

    Rusine celorlalte tari care nu au sustinut acest lucru. Libertatea de miscare este unul din pilonii UE.

    Atata timp cat gandirea acestor tari nu functioneaza in mod automat pe baza principiilor UE, o sa iasa un rahat.
  • +29 (41 voturi)    
    Perfect - un minim de respect (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:10)

    cinevatus [utilizator]

    Parca citeam undeva ca pana si bulgarii au obtinut un acord pentru eliminarea vizelor cu Canada.
    • +39 (41 voturi)    
      bulgarii au primit aceeasi oferta ca noi (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:29)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      cu o liberalizare esalonata a regimului de vize.
      In prima faza ei o acceptasera dar dupa ce noi am spus clar ca nu e suficient s-au razgandit si ei.
    • +31 (31 voturi)    
      Au obtinut (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:57)

      Vylasmsz [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Si Bulgaria si Romania au obtinut de la Canada o eliminare treptata a vizelor pana in 2018 inclusiv dar Romania nu este de acord cu ce au propus canadienii si vrea eliminarea totala a vizelor pentru canada in cursul anului 2017.
      • +24 (26 voturi)    
        atunci si tratatul va fi semnat in 2018... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:48)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Vylasmsz

        Bravo Ciolos. In sfirsit un OM care stie ce vrea si este hotarit.
        • -3 (9 voturi)    
          Ciolos e omul lui Juncker (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:59)

          Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          Si al Frantei.

          Nu misca un deget inainte sa ceara aprobare de la stapinire.
          • +1 (1 vot)    
            Hm (Joi, 20 octombrie 2016, 9:28)

            Keiiil [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

            Si cum exact este Ciolos omul lui Juncker sau al Frantei daca opreste un tratat din motivul vizelor romanilor pentru Canada?
            • +1 (1 vot)    
              calm (Joi, 20 octombrie 2016, 12:49)

              Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui Keiiil

              Calm, omu' are placa lui de patefon. E dintre aia cu idei fixe si putine.
  • +37 (47 voturi)    
    Oare toate fostele colonii gandesc ca Marea Britan (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:10)

    AdiSto [utilizator]

    Imi amintesc cum stateau britanicii infrigurati cu "Vin romanii si bulgarii", parca asteptau sa inceapa "Batalia Angliei". Si cand au vazut ca nu dau navala, parca le-a si parut rau.
    Acum, canadienii. Nu inteleg care e diferenta, pentru ei, ca le intra indezirabilii din RO si BG in 2016 sau 2017? Ce o tot freaca la rece (o fi de la clima lor), e clar ca intr-un anumit termen tot vor elimina vizele. Mare branza ca o fac cu un an mai repede sau mai tarziu. Ca doar nu fac cine stie ce pregatiri si nu au apucat sa le termine.
    • +43 (47 voturi)    
      Si mai interesant e ca au o problema (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:31)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      cu cersetorii romani si bulgari dar nu au o problema cu posibili teroristi francezi sau belgieni.
      • -9 (23 voturi)    
        Lol (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:20)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        Cersetorii romani (bulgari mai putin) reprezinta o problema existenta si verificabila, in plus, pe langa tigani, sunt tot atatia romani implicati in gastile de bodyguarzi, sportivi, prin cluburi si discoteci, apoi avem lanturile de prostitutie, fraude bancare, etc.

        Si apoi exista "posibilii teroristi francezi sau belgieni".
  • -18 (30 voturi)    
    Parerea mea e ca (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:15)

    4Runner [utilizator]

    mai bine conditionam semnarea acestui acord de intrarea in Schengen. Aici chiar ca nu mai e o bariera sociala (trafic de persoane, exod de muncitori, etc) dar ne arde economic.
    • +36 (40 voturi)    
      nu poti face asta... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:47)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui 4Runner

      Nu poti conditiona semnarea acordului cu Canada de intrarea in Schengen... N-au nici o treaba una cu alta. In schimb are sens sa conditioneazi acordul de liber schimb cu Canada de ridicarea vizelor in Canada.
      • -4 (10 voturi)    
        Si ce treaba (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:10)

        4Runner [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        are MCV cu Schengen!?
        Poti lega orice de orice.
        Se intampla frecvent in negocieri bilaterale.
        • +6 (12 voturi)    
          cum ce treaba?!? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:31)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui 4Runner

          Nu poti lasa o tara care colcaie de hoti, unde justitia nu functioneaza, sa iti pazeasca frontierele.
    • +27 (27 voturi)    
      Nu Canada decide admiterea în Schengen (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:48)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui 4Runner

      Nu poți să vrei de la Canada ceva ce nu depinde de ea. Vizele pentru Canada depind de Canada, admiterea în Schengen - nu.
      • 0 (6 voturi)    
        Stiu ca nu depinde de Canada (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:13)

        4Runner [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Dar o Europa unita inseamna ca toti membrii ei sa fie pe deplin integrati si angajamentele asumate sa fie respectate. Asa ca europenii, care au interese comerciale transatlantice pentru tot felul de firme de la ei din tara, trebuie sa ne primeasca si pe noi in Schengen.
        Intr-adevar, nu are legatura directa cu Canda, dar este un punct de negociere.
      • -4 (14 voturi)    
        Exclus (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:19)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Cu o Justitie corupta, cu un Parlament de hoti care da legi pentru hoti si administratii locale puse pe jaf, ROMANIA NU VA INTRA NICIODATA IN SCHENGEN. Poate dupa ce va disparea de pe harta Europei. Doar atunci. CInd poporul va casva ochii la ce mafioti voteaza, atunci mai vorbim.
  • +53 (57 voturi)    
    E un bun început (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:15)

    Harald [utilizator]

    România are o mulțime de probleme reale, dar atât timp cât statele occidentale înțeleg să se folosească de avantajele derivate din cooptarea României în UE, vor trebui să învețe să accepte la pachet și consecințele.

    Dacă sunt buni angajații pe 400 de euro în fabricile germane de componente auto, atunci acei angajați trebuie să poată merge în Canada fără viză. Cam asta-i.
    • +24 (30 voturi)    
      exact (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:33)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui Harald

      doctorii si inginerii romani sunt invitati acolo dupa ce au fost pregatiti pe banii statului roman, in schimb necalificatii nu sunt buni.
      • -2 (8 voturi)    
        atentie, discutia nu e skilled vs unskilled... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:11)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        ...canadienii, vezi americanii, vezi occidentalii in genere, au oroare de hoti&cershetori.

        iar Ro si Bg pot exporta sute de mii.

        mark my words: pana nu vom rezolva aceasta problema poti uita de vize Canada, US si Schengen.
  • +38 (40 voturi)    
    foarte bine! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:18)

    liviu_ [utilizator]

    suntem primii carora ne pun in carca obligatii... cand e vorba de drepturi... nu ridica vizele, refuza intrarea in schenghen etc
  • +46 (50 voturi)    
    .... precedentul .... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:21)

    cbogdan [utilizator]

    Perfect, am creeat precedentul de care aveam nevoie. Aceste tratate se negociaza in detaliu si se semneaza numai in faza finala. Este o magarie sa fortezi semnarea pe principiul "faptului implinit" - ai tratatul in fata deci esti obligat sa semnezi chiar daca nu-ti convine (poate din politete). In viitor se vor gandi mai bine inainte sa mai incerce sa ne "forteze" mana.
  • +35 (39 voturi)    
    Solidaritate kk! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:26)

    CezarN [utilizator]

    Si acum, si in legatura cu vizele pentru SUA, solidaritatea UE este ZERO. Nimeni nu sprijina acordarea vizelor pentru RO. In schimb, cand vine vorba de refugiati, atat Gemania, cat si Franta, chiar si Comisia, toti vor solidaritate, toti vor impartirea poverii.
    Si se mai mira de ce curentul eurosceptic castiga teren!
    • +8 (10 voturi)    
      te contrazic (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:46)

      L8MA [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      din pacate nu ai dreptate, Romania nu solicita SUA sufiecient de vocal scoaterea vizelor, cu toate ca mergem cot la cot,proportional evident, in Afganistan,etc, acum ne-am asumat un risc major si critici vehemente,chiar amenintari cu acest scut de la Deveselu pentru apararea Europei si implicit a noastra.Astea sunt fapte care trag la cantar, numai ca nu le spunem.
      Am auzit in 2-3 randuri oficiali de la Bruxelle care conditionau obtinerea acordului cu SUA numai daca se eleimina obligativitatea vizelor pt Ro si Bg.
      Politicienii nostri au tacut pana acum pentru ca se stiau cu musca coruptiei pe caciula...
      • -1 (1 vot)    
        "voi nici in Schengen nu sunteti" (Joi, 20 octombrie 2016, 9:01)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

        Cand primesti raspunsuri gen "voi niic in Schengen nu sunteteti si veti fara viza-n US" si te mai si consider "prieten si aliat", nu ai ce sa negociezi.
        Astepti acordul final si pui un mare VETO, asta e tot ce iti mai ramane.
  • +21 (23 voturi)    
    OK ! Trudeau sa faca bine si sa trudeasca (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:27)

    Susufler0 [utilizator]

    pt o intelegere rapida si totala cu Romania !

    PS. Sper ca Romania nu se va lasa convinsa de catre JCJ sa o lase mai moale !
  • +38 (42 voturi)    
    Atențiune postaci anti UE (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:29)

    zet [utilizator]

    Să vă explic o chestie. Pen'că România face parte din UE are drept de veto asupra acordurilor UE. Cât este Canada de mare și de arogantă (unde e România asta? Ia trimiteți niște oameni la Budapesta să vorbească cu regele romilor, să ne semneze acordul odată, că în rest nu prea suntem interesați) tocmai a aflat că ditamai acordul negociat ani de zile cu greucenii UE (Germania, Franța, UK etc) stă în semnătura românilor, care cer eliminarea vizelor. Dacă nu elimină vizele, nu primesc acord. Cum domnule, hai să fim serioși...
    Păi hai :)
    Dacă nu eram parte din UE, se căcau pe ei de râs canadienii că le cerem eliminarea vizelor. Ceva îmi spune că de data asta nu vor râde
    • 0 (0 voturi)    
      si au aflat si altii (Joi, 20 octombrie 2016, 12:53)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui zet

      ..tocmai au aflat si greucenii din UE ca tot ce vor castiga ei din tratatul cu Canada sta in semnatura Romaniei. Ar trebui sa vina si ei cu ceva...
  • -23 (31 voturi)    
    ptr canadieni... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:35)

    demaGOGU [utilizator]

    ...alegerea dintre CETA vs. hoardele de gitani din Oestul Europei va fi, probabil, evidenta.

    ce castigam noi cu acest veto?
    • +21 (21 voturi)    
      Nu pierdem nimic. (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:34)

      pencu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      De aia am dat veto.
      • -11 (11 voturi)    
        amice... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:13)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui pencu

        ...daca tu consideri ca acest asa-zis veto va ramane nepedepsit in alte dosare UE, contactele tale cu politica europeana reala sunt extrem de limitate...at best.
        • +2 (2 voturi)    
          Ale tale cum sunt ? (Joi, 20 octombrie 2016, 10:34)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          Inteleg ca discuti zilnic cu Junker, Merkel, Hollande si le dai sfaturi cum sa rezolve problemele UE. Atunci de ce postezi astfel de ineptii , traduceri ale propagandei rusnace ?
  • +8 (12 voturi)    
    Foarte bine! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:38)

    Miky60 [utilizator]

    Rusine celorlalte tari care nu au sustinut acest lucru. Libertatea de miscare este unul din pilonii UE.

    Atata timp cat gandirea acestor tari nu functioneaza in mod automat pe baza principiilor UE, o sa iasa un rahat.
    • +15 (15 voturi)    
      ce anume nu au susținut celelalte țări? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:45)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Toate celelalte țări au susținut că România are drept de veto asupra oricărui acord comercial. Când au susținut asta? Când au admis România în UE, și fiecare țară în parte și-a dat acordul în propriul parlament (admiterea de noi membri se face cu unanimitate).
      Acuma toate celelalte țări admit că ditamai acordul stă ȘI în semnătura României, care are drept de veto.
      Deci ce anume exact reproșezi celoralte țări?
  • +17 (19 voturi)    
    Foarte bine (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:44)

    V. Veroiu [utilizator]

    Insa cred ca de acum va incepe lobby-ul UE ca sa ne convinga cat de necesara e adoptarea tratatului si ca chestia cu vizele se poate negocia si dupa si ca asa e mai bine. Bine cu belgienii ca macar mai exista inca unii in UE in aceeasi barca. Altfel daca eram doar noi si bulgarii cred ca se inventa veto-ul redus.
  • +34 (34 voturi)    
    Felicitări (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:47)

    fdaniel [utilizator]

    E prima data când ne rupem de poziția umilă și cerem tratament egal si just.

    Oare cum s-or fi gândit la asta niște tehnocrați nenorociți vânduți lui Soros si nu patrioții naționale de serviciu?
    • -11 (15 voturi)    
      egal cu ce, si just ptr cine? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:01)

      optiunea-2 [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      ce egali bai baiatule? canadienii isi rup oasele pe toate fronturile, in primu si al doilea razboi mondial, du'te tu in canada si vezi daca exista vreun ponta in politica (sau tariceanu sau parlament de kakao ca in romania!) si pe urma sa vorbesti de tratament egal... poate vrei ca romania sa imparta resursele mondiale ca asa vrea iliescu! ia pune'te tu in locul unui canadian? vrei tigani la usa? vrei cersetori? vrei corupti? (canadienii au primit 20000 de refugiati in 2-3 luni, cind oamenii aia aveau nevoie de ajutor, noi ne tinem coada pe sus de natie superioara! etc) cum ajutam noi pe altii asa suntem si noi ajutati! aia e just!
      • +9 (11 voturi)    
        Nu ati inteles afirmatia si v-ati inflamat (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:18)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui optiunea-2

        Tratament egal fata de alte tari din UE. Asta e normal ca Romania sa aiba.

        Nu are legatura cu egalitatea fata de Canada. Ce decide Canada, e treaba ei si nu e vorba de "egalitate" intre Canada si Romania.

        E vorba de egalitate intre Romania si Malta, Grecia sau Ungaria,de exemplu, tari care fac parte din UE si pentru care Canada nu cere vize.

        Daca Canada nu vrea oaspeti din Romania, e ok. E dreptul ei. Dar nici sa nu astepte acordul semnat din partea Romaniei, pentru ca Romania e si ea parte din UE si a platit un pret destul de piperat pentru asta. Are dreptul sa spuna "Nu".
      • +6 (8 voturi)    
        aberatii (Miercuri, 19 octombrie 2016, 17:20)

        un.robot [utilizator] i-a raspuns lui optiunea-2

        Inca un postac care delireaza ineptii.

        Postacul: "canadienii isi rup oasele pe toate fronturile, in primu si al doilea razboi mondial"

        Adevarul: O simpla cautare pe google ne arata pierderi umane de peste 10 ori mai mari in cazul Romaniei fata de Canada in fiecare razboi mondial. De pierderile materiale nici nu mai vorbesc.

        Postacul: "du'te tu in canada si vezi daca exista vreun ponta in politica (sau tariceanu sau parlament de kakao ca in romania!)"

        Adevarul: du-te in orice tara si citeste ziarele o saptamana. Vei vedea ca in general politicienii sunt peste tot niste jegosi si profitori (frizerul lui Hollande, vacante pt parlamentari platite de firme in UK, Trudeau al Canadei care injura in parlament acum cativa ani, etc)

        Intrebare: "canadienii au primit 20000 de refugiati in 2-3 luni, cind oamenii aia aveau nevoie de ajutor, noi ne tinem coada pe sus de natie superioara!"

        Raspuns: Tiganii nu sunt oare niste refugiati prin definitie? Nu se plang ei ca sunt discriminati in estul Europei pt ca nu primesc ajutoare? Canadienii sunt natie superioara cum zici tu si o sa-i primeasca cu flori la aeroport. Si apoi o sa le dea ajutoare peste ajutoare nu ca romanii cei rai.
        • 0 (0 voturi)    
          binebine (Vineri, 21 octombrie 2016, 0:27)

          optiunea-2 [utilizator] i-a raspuns lui un.robot

          pierderile romaniei sunt tot din cauza politicienilor... e ca si cum romania s'ar duce sa elibereze zambia de dragul drepturilor omului... la asta m'am referit... canadienii puteau avea zero pierderi... nu'i afecta cu nimic nici primul nici al doilea razboi mondial... la asta m'am referit... dar cum am zis, tu esti un soi superior de roman superinzestrat care stai cu coada pe sus si latri pe web, dar mori de foame si ti'o trag politicienii din toate pozitiile, pentru ca nu ai coloana vertebrala, sa vezi ca nu suntem chiar asa speciali... cum de nu e romania plina de francezi si germani, dar germania si franta si spania si italia e plina de romani... ca e bine in romania, si pentru ca suntem asa evoluati... ca tine!!
  • +21 (21 voturi)    
    Foarte corect! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:47)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Si sa ne sustina pe noi, bulgari si belgieni UE si o sa vedeti ca nici Brexitul nu se va semna!
    CIteam comentarii in presa engleza: stati linistiti ca si Canada o sa blocheze libera circulatie a romanilor si bulgarilor si vor avea tratat cu UE, la fel o sa facem si noi!
    Daca UE zice ca respecta dreptul la veto al Bulgariei si Romaniei, Canada nu va fi decat o victima a luptei UE-UK.!
    Deja citeam azi ca se gandesc sa voteze daca invoca Brexit-ul. Insuccesul Canadei nu poate decat sa-i faca sa se gandeasca si mai serios daca ies sau nu!
  • -1 (11 voturi)    
    Ironic (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:56)

    Tescovin [utilizator]

    Acum câteva luni citeam o știre referitoare la TTIP (tratatul similar cu SUA), cum că niște neni de la UE (europarlamentari, pare-mi-se, dar nu români !) făceau gălăgie și cereau imperativ americanilor ca, dacă vor să semneze vreun tratat cu UE, să facă bine și să elimine vizele pentru români și bulgari, că vezi Doamne, libertatea de mișcare e sacrosanctă și noi aici în UE suntem toți pentru unul și unul pentru toți.

    Nu știu dacă americanii or fi fost prea impresionați de această emoționantă dovadă de solidaritate, dar văd că în cazul cu Canada a lăsat-o și UE mai moale cu solidaritatea. Deh, dacă nu e vorba de repartizat imigranți...
  • +27 (27 voturi)    
    tot oficial (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:56)

    Conservator [utilizator]

    Cica in Canada sint vreo 200.000 de romani.
    Nu stiu cum mai e acum, dar acum citiva ani, ca sa emigrezi, trebuia sa obtii un anumit numar de puncte ca sa fii acceptat si, cu cit mai multa scoala aveai, cu atit mai multe puncte primeai.
    Lu' Canada i-a placut treaba asta: in primul rind lua oameni educati (si nu se trezea ca Germania, cu toti pestii, curvele, combinatorii si manelistii) si-i lua educati gratis (or avea profesorii universitari salarii mici dar cineva tot a platit pentru educatia aia).
    Mi se pare un pic cinic ca acum sa ne ia la misto.
    • -11 (15 voturi)    
      Ce ai vrea? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:20)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Sa ia hoti si cersetori? Ca aici suntem tari
      • +14 (16 voturi)    
        nu (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:04)

        Conservator [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Canada nu e fair-play, sorry. Avea probleme ca nu are oameni (nu stiu cum e acum) asa ca a purces la o serie de mici subterfugii usor imorale:
        1/ a luat oameni de la alte tari;
        2/ a luat oameni educati;
        3/ a luat oameni educati pentru a caror educatie nu a platit nici un ban;
        4/ i-a mai pus sa si faca dovada ca au bani sa se intretina un an, dindu-le impresia ca le face o favoare in timp ce adevarul era ca avea nevoie disperata de oameni;
        Nimeni n-a zis nimic, asta e, oamenii aia aveau dreptul la o viata mai buna.
        Dar acuma vine Canada si zice: "no no, nu vrem romani fara vize!". Pai stai, ma, nene, de ce? Ai avut probleme cu romanii pe care i-ai primit, nu s-au integrat, scuipa pe strada, taie renii de Craciun?
        • +1 (9 voturi)    
          Sa fie clar (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:00)

          Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

          Imagine Romaniei nu e data de cei onesti care muncesc in strainatate, ci de cei de la conducere: PM puscariasi, plagiatori, sefi de partide condamnati penal, parlamentari care ar trebui sa infunde puscariile, presedinti criminali (Ilisescu), neciopliti (Base) sau simpli figuranti (KIWI). Cei din Canada stiu bine ce cloaca de coruptie e Romania si ca e condusa de securisti comunisti, urmasi de-ai lor sau interpusi. Cine i-a votat? Judecata e simpla: cine voteaza hoti sunt complici la furt.
          • 0 (6 voturi)    
            In plus (Miercuri, 19 octombrie 2016, 17:02)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

            Un hot face la buzunare mai multi oameni decat poate pune la loc un doctor. Daca compari doctorul roman cu hotul roman oamenii vor fi nemultumiti pt ca sunt 2 salvati si 200 de pagubiti. Cum le vei explica celor 200 ca romanii sunt buni?!?!
            • 0 (6 voturi)    
              experienta internationala (Miercuri, 19 octombrie 2016, 19:29)

              neurino [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              dom' Veroiu, de cate ori v-a facut vreun ceh hot cand v-a cuoscut, fie si prima oara?
              Eu unu am experienta internationala cam 12 ani si sincer, pana acum , in afara de ucrainieni, nu m-a facut nimeni nici hot, nici tigan, nici borfas.
              Recunosc, nu am experiente canadiene, insa daca un canadian de rand gandeste asa...atunci e mai bine ca si romanul de rand sa ii spuna PAS, cand discutam de un acord de liber schimb.
        • +1 (5 voturi)    
          Somajul printre imigranti in Canada (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:17)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

          e cu 50% mai mare decat printre autohtoni. Diplomele nu sunt recunoscute si treci prin furcile caudine sa le echivalezi si chiar si asa, canadienii se feresc sa te angajeze deoarece scoala romaneasca nu e in pas cu ultimele realizari tehnologice. Asa ca toti scolitii de pe la noi fac alte munci pt a supravietui si cei care muncesc in domeniul lor de multe ori is "Consultants", contractori cu small business.
          Una is romanii care au fost "screened" si alta is gibonii care abia asteapta a ajunga aici sa dea cu jula, sa aduca fetitze, etc. Poate ai vazut poze, dar pe aici nu prea vezi case cu curti si garduri, casele nu prea se inchid, lasi multe lucruri valoroase prin jurul casei, masina nu o inchizi, smartfonul iti iese generos din buzunar, la fel si portmoneul. Tiganul s-ar simti in rai aici. Nu nega ca nu e asa, deja au fost prinsi tigani pe aici, ajunsi ilegal din Mexic, via USA.
          • +6 (8 voturi)    
            nu stiu (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:42)

            Conservator [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            Nu stiu realitatile canadiene dar n-am nici un motiv sa nu te cred.
            Bineinteles ca nimeni nu vrea banditi in preajma. Dar vorbeam de altceva si anume de fair-play ("buca" cum ii zicem la noi la tara, sau "bun-simt" in mediul academic). Si anume: "dom'le, nu esti la piata, sa alegi numai rosiile alea bune! Ia la gramada, ca dupa ce ca ti le dau gratis, mai faci si nazuri". Vorba bancului: cine nu maninca bataturica nu papa nici ochisor, ca asa e in viata.
            Si e si bataie de batjocura, la o adica. Eu sint baiat civilizat, nu fur, nu injur, nu scuip pe jos. E adevarat, nu vreau sa ajung in Canada (mi se pare o tara scremuta) dar daca as vrea n-as putea pentru ca sint roman.
        • +4 (6 voturi)    
          situatia e si mai simpla (Miercuri, 19 octombrie 2016, 19:26)

          neurino [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

          mie unul mi se pare si mai simplu. : "vreau sa am beneficii comerciale la tine-n tara dar tu vii la mine cand am eu chef si cum am eu chef".
          Ori, nu prea (mai) tine cu din astea!
  • +18 (20 voturi)    
    Pozitie verticala. Respect. (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:28)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Felicitari celor care au luat aceasta decizie, de a nu accepta compromisul propus de Canada.
    Nu suntem tara africana, avem dreptul sa circulam liber la fel cum au toti ceilalti cetateni UE.
    Sper sa nu cedam si sa obtinem eliminarea vizelor incepand cu anul 2017.
  • +12 (16 voturi)    
    Foarte bine! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:33)

    Mediteranean [utilizator]

    Foarte bine!

    În sfârșt ridică și România un pic - un pic fruntea din țărână.

    Că prea stăteam plecați în fața tuturor!

    Da, canadienii primesc imigranți români, și îi preferă pe cei cu studii superioare. Și cu doi ani de experiență în muncă. Citeam undeva că în Canada este cel mai ridicat procent al celor cu studii superioare. Pară 51% dintre canadieni au studii superioare.
    • +11 (13 voturi)    
      Ce nu inteleg (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:03)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      este dece acum ridică fruntea din țărână și nu în vremea când Vadim Tudor era europarlamentar si PSD+PRM=love? Dece nu în vremea când Ponta (susținut de un partid actual față de care PRM era ca școala de dans și bune maniere) era PM?
      Atâția iubitori de nație care mai de care mai sforăitor am avut și uite că eram cu fruntea în țărâna...
      • +8 (8 voturi)    
        Sa va spun un banc cam lung (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:33)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Cica, pe vremea lui Ceausescu, la scoala lui Bula, le cere profesoara sa spuna poezii patriotice. Hop si Bula:

        N-avem paine, n-avem sare,
        Dar avem canal la mare,
        Un-se plimba cu barcuta
        Ceasescu si Lenuta!

        Profa turbeaza. Cheama directorul si ii zice lui Bula "ia zi din nou poezia"

        Bula recita cu elan:
        Avem paine, avem sare,
        Avem si canal la mare,
        Un-se plimba cu vaporul
        Ceausescu si poporul!

        - Bravo, Bula, bravo! zice directorul. Da ce ce m-ati chemat?

        Profa zice catre Bula:
        - Bai,Bula, da' mie mi-ai zis alta poezie
        - Asa e, Bula? intreaba si directorul
        - Lasati-o, tov. director, ca femeile astea nu inteleg diferenta intre politica interna si politica externa.

        Ei, cam asa e si cu "nationalismul" lui Ponta si compania. Doar gargara pentru intern, asa li se pare ca aduna ei voturi, cu sloganuri gen "colonie","capitalul romanesc" si "mandri ca suntem romani". In rest, ciocul mic in exterior, acceptam orice in negocieri (vezi Nastase), acceptam taieri uriase de datorii (600 de milioane euro!) fata de companii straine si asa mai departe.
    • -12 (16 voturi)    
      lasa ipocrizia... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:07)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      ...cum ai proceda daca ai avea puterea de negociere a canadienilor, nu ai face cherry-picking la resursa umana?

      vei fi credibil cand vei adopta 5 gitani.
    • -3 (7 voturi)    
      Aia e o conditie care te ajuta sa emigrezi (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:43)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      doar; nu iti asigura automat si un loc de munca. 90% dintre cei cu studii superioare o sa ii vezi muncind in constructii, security, etc....prea putini in domeniul lor iar in ani de criza, un canadian primeaza chiar si in zona muncilor "de jos".
      Ii prefera pe cei cu studii deoarece le confera oarece garantie ca nu o sa ajungi in Canada la dat cu jula.
  • -14 (20 voturi)    
    II (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:51)

    cu5clase [utilizator]

    doare la basca pe astia de veto-ul Romaniei. Inca o aroganta balcanica si plugarii nu vor mai iesi fara viza din Romania. Si bine ar fi.
  • -12 (20 voturi)    
    romania (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:54)

    optiunea-2 [utilizator]

    unii se bucura ca nu am semnat parca peste noapte am devenit vreo putere mondiala si nu mai poate canada si usa de veto-ul romaniei! deci voi sunteti mindrii cu ne-votatul dar puteti trai cu udrea, ponta, tariceanu, ghita, basescu, si restul politicienilor corupti... voi ati primit cu bratele deschise refugiatii sirieni, si voi acum asteptati sa fiti primiti cu bratele deschise? pai cine din lumea asta vrea sa primeasca tiganoi cersetori care stau pe banii guvernului, hoti, corupti, etc... daca au un punctaj si vine aici cine se califica, bravo lor; nu obliga ei pe nimeni cine sa vina si cine nu, si nici aplicantul nu e fortat sa vina! vine de buna voie!!! asa ca lasati-o mai moale cu romania cea mareata si mindra si etc, noi suntem mexicul europei sau mai rau!
  • +9 (15 voturi)    
    Foarte bine (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:57)

    Pac-pac [utilizator]

    Foarte bine, nu aveam de ce sa semnam ceva care nu satisfacea pe deplin interesul national.
  • +3 (9 voturi)    
    Zicere (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:02)

    Zic [utilizator]

    In sfarsit, zicem si noi ceva!
    • -5 (13 voturi)    
      Da, da, ia calicu atitudine (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:18)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Zic

      Ai bani de bilet de avion macar?
      • +5 (11 voturi)    
        Am! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:27)

        Zic [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        Unde ai vrea sa te trimit? Am auzit de un taram al netotilor care comenteaza pe langa.
        • -5 (9 voturi)    
          Ti se pare ca ai fi cineva cumva? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:44)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Zic

          Ca sa ma intereseze parerea ta?
          • +4 (10 voturi)    
            Dovada (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:53)

            Zic [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            Daca "a fi cineva" s-ar stabili dupa unicul si infailibilul criteriu al interesului tau fata de "parerea" cuiva, afla ca tocmai m-ai declarat "cineva" prin faptul ca te-a interesat intr-atat de mult parerea mea incat sa o comentezi.
          • -1 (3 voturi)    
            Zau daca te inteleg (Joi, 20 octombrie 2016, 10:22)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            cum de poti sa fii asa de "gretos" ?

            Unii, te pot lua absolut din gresala (fiindca nu te vad, nu din alta cauza) pe talpa piciorului, dupa care se duc si si-o curata bine-bine in iarba pana nu mai ramane pic de rahat pe ea.

            PS. Ai vazut ce simplu e sa fii rau ?
            • 0 (0 voturi)    
              Indeed e simplu (Joi, 20 octombrie 2016, 22:14)

              Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Dar nu inseamna ca si esti.
    • +1 (3 voturi)    
      Ca in bancul ala care se termina cu... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:11)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui Zic

      ... "a venit vremea sa mai deschidem si noi gura."
  • +3 (7 voturi)    
    Yesss!! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:31)

    MarcelP [utilizator]

    Nu pot decat sa ma bucur. Foarte bine face Romania! FOARTE bine!
  • -2 (4 voturi)    
    nu inteleg1 (Joi, 20 octombrie 2016, 1:33)

    miculescu-rucar [utilizator]

    de ce atata agitatie pentru o chestie nesemnificativa!
    cine a vrut si vrea cu adevarat viza de Canada a obtinut si poate sa obtina!
    Aaa,ca nu se poate defula haznaua europei in America,asta e altceva!
    Dar parca pm Romaniei declara ca in urma intalnirilor cu pm Canadei problema e rezolvata.
    Asta e lucratura bruxellului:scoate castanele din foc cu mana guvernului sau de la Bucuresti.Scapam de hotii si cersetorii din ue deversand haznaua in America,eventual,sau mai mult ca sigur le platim si biletul de avion(doar dus)!
    Si uite ce mandri suntem ca ....Iar suntem nici noi ca dracu',nici dracu' ca noi!
  • -1 (1 vot)    
    ..nimic despre Soros? (Joi, 20 octombrie 2016, 12:57)

    Bolovanul [utilizator]

    Nimic despre nenorocitii aia care sunt vanduti lu' Soros? chiar nimic? nu.... nu pot sa cred.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică