Eurobarometru: 60% dintre romani cred ca deciziile privind migratia trebuie luate la nivelul UE

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 16 octombrie 2015, 23:35 Actualitate | Esenţial

Doi din trei europeni considera ca deciziile legate de migratie trebuie sa fie adoptate la nivelul Uniunii Europene, mai degraba decat la nivelul guvernelor nationale, de aceeasi parere fiind si 60% dintre romani, potrivit celui mai recent Eurobarometru.

Imigratia si terorismul sunt preocuparile cu cel mai rapid ritm de crestere in randurile cetatenilor din Uniunea Europeana, conform ultimului Eurobarometru comandat de Parlamentul European si realizat de TNS, citeaza Mediafax. La sondaj au raspuns 28.150 de persoane din toate statele membre in perioada 19 - 29 septembrie 2015.

Doi din trei europeni considera ca deciziile legate de migratie trebuie sa fie adoptate la nivelul Uniunii Europene, mai degraba decat la nivelul guvernelor nationale. Procentul de 66% reprezinta o medie, existand diferente semnificative de la o tara la alta. Astfel, in tari precum Cipru, Germania, Spania, Luxemburg sau Olanda, intre 79% si 81% dintre cetateni favorizeaza adoptarea deciziilor la nivel comunitar, in timp ce in timp ce in Estonia, Polonia si Slovacia procentul este de 40%.

Dintre romani, 60% considera ca deciziile trebuie luate mai degraba la nivelul UE.

Totodata, 78% dintre cetatenii UE considera ca e nevoie de o mai buna distributie a solicitantilor de azil. Tarile cu procentele cele mai mari (peste 90%) in favoarea acestei afirmatii sunt Germania, Suedia, Malta, Grecia, Olanda si Belgia, in timp ce in Romania 59% din persoane sunt de acord. In tari precum Cehia, Slovacia si Estonia, ponderea celor care sustin o mai buna distributie este sub 50%.

Cei 78% dintre cetatenii care sunt de acord cu o mai buna distributie a solicitantor de azil au fost chestionati ulterior in legatura cu metoda concreta de distributie, mai exact cotele obligatorii decise la nivelul UE. Masura este sustinuta de 75% dintre europenii, respectiv 44% dintre romanii care anterior se pronuntasera in favoarea unei mai bune distributii a solicitantilor de azil.

Referitor la criza economica, 32% dintre europeni cred ca aceasta va mai dura multi ani, acelasi procent fiind inregistrat si in Romania. Printre cei mai optimisti se numara locuitorii din Malta, Danemarca si Irlanda, in timp ce peste 50% din greci si francezi se declara pesimisti cu privire la sfarsitul crizei economice.
























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

963 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Sa fim seriosi (Vineri, 16 octombrie 2015, 23:45)

    Skeptical [utilizator]

    Sondajul manipulator al lui peste.

    Daca intrebarea era: "in problema refugiatilor, considerati ca autoritatile competente ale UE sint cele mai indrituite profesional sa actioneze in sensul rezolvarii situatiei?"

    NORMAL ca pelegrinii de la oasele lui Parashkeva si violatorii din Valeni n-au inteles nimic si au raspuns "da".

    DACA intrebarea ar fi fost: "sinteti de acord ca birocrati nealesi din Belgia sa decida citi islamofanatici vin in satucul dv., va dau foc la crisma si va transforma biserica in moschee" - citi credeti ca ar fi raspuns DA?

    DESTULA manipulare, nu sint romanii chiar atit de prosti pe cit ii vor Bruxelles-ul, madama Merkel si cu cominternistii ipocriti de tip Tismaneanu.
  • +4 (4 voturi)    
    da (Sâmbătă, 17 octombrie 2015, 0:15)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    eurokkmetru servil infect neomarxist facut pentru juncker, merkel si holande. Exact ca sondajele avangarde sau ccsb facute de varan pentru GIO. Manipulare ordinara, exact cum zice cum skeptical mai sus, dar atit de draga ''elitelor'' socialiste'' mult iubitoare de putin si musulmani, care vor sfirsi prin a destrama ue. Dar obama nu va fi vesnic presedinte in USA, rusia se prabuseste economic, lucrurile se mai misca.
  • +5 (5 voturi)    
    Minciuni ordinare (Sâmbătă, 17 octombrie 2015, 1:11)

    Alor [utilizator]

    Majoritatea cetatenilor UE doresc ca refugiati ( invadatorii ) sa fie trimisi inapoi de unde au venit.
  • +1 (1 vot)    
    . (Sâmbătă, 17 octombrie 2015, 8:50)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    Declar oficial "Eurobarometru" corp de elita al cercetatorilor britanici.
  • +3 (3 voturi)    
    Cetateni (Sâmbătă, 17 octombrie 2015, 9:34)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Rugati-va sa nu iasa Clinton la anul, altfel fluxul de analfabeti din Orientul Mijlociu nu se va mai opri niciodata cu piticii astia manipulatori de la Bruxelles!


Abonare la comentarii cu RSS
SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

Invatamantul profesional a fost vazut in Romania ca o optiune care nu iti ofera foarte multe perspective de viitor. Astfel, foarte multi parinti si elevi prefera calea liceului si apoi a unei facultati care, de cele mai multe ori, produce someri pe banda rulanta.
(Sondaj sustinut de Asociatia Nationala a Industriei Textilelor din Romania)
1. Sunteti pro sau contra invatamantului profesional din Romania?
(Un singur răspuns posibil)
  • Pro - mi se pare o alternativa buna
  • Contra - nu iti ofera prea multe posibilitati profesionale pe piata muncii
  • Nu ma intereseaza, oricum voi trai pe banii parintilor
2. Considerati ca scoala profesionala ar putea fi o solutie pe termen mediu si lung pentru reducerea somajului?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
3. Considerati viabila alegerea unei scoli profesionale in detrimentul unui liceu, mai ales in zonele unde economia nu este foarte diversificata?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
4. Credeti ca este mai utila o scoala profesionala axata pe domenii unde exista o lipsa acuta de personal calificat sau o universitate care produce pe banda rulanta absolventi intr-un domeniu fara cautare pe piata muncii?
(Un singur răspuns posibil)
  • O scoala profesionala - sanse mai mari de angajare
  • Universitatea ramane universitate - diploma e importanta
  • Nu stiu, nu ma intereseaza


Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă