VIDEO Traian Basescu: Victor Ponta a fost ofiter acoperit al SIE in perioada 1997 - 2001 / M-a deranjat cumplit jocul politic al lui Teodor Melescanu

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 13 octombrie 2014, 23:26 Actualitate | Esenţial

Traian Basescu, la Realitatea TV
Foto: Captura Realitatea TV
Traian Basescu: Victor Ponta a fost ofiter SIE in perioada 1997 - 2001. "Victor Ponta trebuie sa recunoasca ca in perioada 97 - 2001 a fost ofiter acoperit al SIE", a spus Traian Basescu, la Realitatea TV, precizand ca acest lucru explica propulsarea lui Ponta de la Parchetul Judecatoriei sectorului 1, unde a fost repartizat in 1995 ca procuror, direct la Parchetul General, in 1998.

Pentru a-si justifica afirmatia, Traian Basescu a prezentat o hotarare de guvern adoptata de guvernul Adrian Nastase, in care era aprobarea lista de categorii de informatii secrete stat din domeniul de activitate al SIE, din 31 octombrie 2002, a carei anexa era secreta.

Basescu a prezentat un singur paragraf din anexa, care a fost ulterior abrogata, dar nu si desecretizata, in care se prevedea ca personalul Serviciului de Informatii Externe este secret de stat.

Or aceasta hotarare de guvern a fost reaprobata in 30 aprilie 2013 si a fost publicata in Monitorul Oficial 223/2013 cu acelasi continut, dar anexa nu mai este secreta.

Aici se prevede ca este secret de stat "personalul din domeniul activitatii informative, chiar si dupa incetarea, in orice mod, a raporturilor de munca sau de serviciu".

In acest fel, Victor Ponta a extins continutul hotararii "pentru a se proteja", a sustinut Traian Basescu.

Presedintele a argumentat ca aceasta hotarare de guvern are o "mare problema" legata de legea SIE, art 9 (2), unde se prevede ca activitatea SIE "are caracter de secret de stat".

Dar aceasta hotarare din 2013 in anexa, care nu mai este secreta, ca in 2002, "LISTA cuprinzand categoriile de informatii secrete de stat din domeniul de activitate al Serviciului de Informatii Externe", care sunt exact secret de stat.



Implicarea lui Teodor Melescanu


Aceasta hotarare a fost initiata de Teodor Melescanu, care era seful SIE la acel moment, si semnata de Victor Ponta.

"Eu nici nu cred ca a trecut prin guvern" aceasta hotarare, care trebuia sa treaca si prin CSAT, a continuat seful statului, afirmand ca acest caz arata "interventia politicului in treaba serviciilor".

"Daca as fi un specialist, dupa activitatile secret de stat pe care le are SIE i-as face si organigrama", a subliniat Traian Basescu, care a acuzat ca prin aceasta hotarare de guvern a fost "vulnerabilizat un serviciu, au evitat CSAT si totul pentru ca Ponta in intelegere cu Melescanu sa acopere trecutul lui Ponta".

Traian Basescu a spus ca primul semnal a pornit de la interpelarea unui fost senator PSD, Valer Marian, care il intreba pe Ponta daca a fost ofiter acoperit, in iulie 2013.

Initial, "nu l-am luat in seama, mi s-a parut cam exotic mai ales cand spunea ca il urmareste SRI cu elicopterele", a spus Basescu, care a precizat ca unul dintre motivele pentru care nu l-a crezut este legat de faptul ca in Constitutie se prevede, la articolul 131, ca activitatea de procuror e incompatibila cu orice alta activitate". Insa ceea ce i-a ridicat semne de intrebare a fost lipsa oricarui raspuns la aceasta interpelare, a adaugat el.

SIE, tarat intr-un joc politic


"A facut o greseala si serviciul ca l-a recrutat, si el ca a acceptat. M-a deranjat cumplit jocul politic, un om pe care l-am numit politic si am avut incredere in el, dl Melescanu, a ajuns sa faca un astfel de joc taraind serviciul intr-o actiune politica de dragul de a acoperi un politician", a subliniat Basescu, precizand ca nu este suparat atat pe Victor Ponta cat pe Teodor Melescanu, care "a dat toate activitatile secrete de stat ale SIE, le-a pus in Monitorul Oficial de dragul de a face aceasta extindere de la ofiteri activi si la rezervisti".

In acel moment, Traian Basescu a deschis o corespondenta cu Teodor Melescanu in care l-a "rugat" sa explice daca in guvern exista ofiteri acoperiti sau fosti ofiteri acoperiti.

"A raspuns exact cu articolul din HG ca e secret de stat, netinand cont ca in conformitate cu legea, din momentul validarii presedintele are acces la orice secret de stat", a spus Basescu, care a afirmat ca acest caz a creat un precedent, fiind pentru prima oara cand un sef de stat al Romaniei cere o informatie unui serviciu iar acesta refuza sa o dea.

Din acel moment, seful statului a precizat ca nu a mai avut incredere in Teodor Melescanu, dar nu i-a cerut revocarea in Parlament deoarece nu a dorit sa faca "un scandal".

Drept urmare, Traian Basescu a informat conducerea SIE intr-o "discutie care a durat 30 de secunde" ca nu va "tolera" acest incident si din acel moment a lucrat doar cu ofiterii serviciului, fara sa-l mai "bage in seama" pe Melescanu.

Presedintele a vorbit despre un "joc pentru a proteja un coleg de parlament, prieten cu tata - socru (Ilie Sarbu, n.r.), hai sa-l acoperim si pe nepotu', care intamplator e prim ministru", iar acest lucru era "cunoscut deja in tot serviciul".

Ponta, in incompatibilitate constitutionala cand a fost procuror si ofiter

"Daca nu as fi facut publica intamplarea un alt sef de serviciu ar fi putut crede ca daca a mers in timpul lui Melescanu de ce nu ar merge si in timpul meu. Relatia lui Melescanu cu tata socru a facut ca Melescanu sa puna mai presus interesul de a-l proteja pe Ponta", a acuzat Traian Basescu, care a afirmat ca Victor Ponta "avea o mare vulnerabilitate, fusese in incompatibilitate constitutionala cand a fost procuror si ofiter".

Basescu a mai amintit un alt incident cu Teodor Melescanu, in momentul in care a acuzat decapitarea Armatei romane, prin scoaterea la pensie a 38 de generali "care erau maiori cand s-a inceput intrarea in NATO". Atunci, s-a revenit cu un proiect de lege in care apareau doar serviciile secrete, la initiativa a 12 parlamentari "printre care si tata socru, de buna seama", astfel incat s-a revenit la vechea varsta de 60 de ani.

"Pentru mine Melescanu a fost o mare deceptie ca sef al SIE, a facut politica, a influentat decizii politice, nu asa am vrut eu serviciile", a continuat seful statului, vorbind despre un "caz unic".

Traian Basescu a subliniat ca nu a fost deranjat de minciuna lui Victor Ponta - "eu stiu ca e mincinos" - ci de crearea unui precedent care nu ar fi trebuit sa existe. Basescu a notat aici, la intrebarea moderatorului Rares Bogdam ca Melescanu nu are sanse sa ajunga presedinte, "are 70 si ceva de ani, ii ajunge, prea vechi, poate a venit timpul unei generatii mai tinere".

Presedintele a mentionat ca, atunci cand a fost vorba despre semnarea mandatelor membrilor guvernului numiti de catre parlament, a intrebat telefonic, "mi s-a spus ca nu e niciunul ofiter acoprit, am inchis subiectul, imi veneau de la parlament, trebuia sa ii validez".

"Nu mi-a dat prin cap ca ar fi rezervisti acoperiti, oricum nu aveam ce sa fac", a mentionat acesta.

Intrebat daca Victor Ponta mai poate ajunge presedinte, Basescu a raspuns: "Poporul roman poate sa faca orice. Avem un fals de sus pana jos" in cazul lui Victor Ponta.

Victor Ponta va minti, e acoperit de hotararea de guvern

Chestionat daca aceste informatii afecteaza sansele lui Ponta, seful statului a raspuns: "Nu stiu, va dau cuvantul meu ca problema mea nu e Victor Ponta, ci atitudinea unui sef de serviciu pus politic".

"Va trebui sa gandim daca mentinem varianta de a pune politicieni in fruntea serviciilor secrete", a notat Traian Basescu. La afirmatia moderatorului ca a avut mana buna la numirea sefului SRI, George Maior, Basescu a replicat: "Da, dar iti poti permite un risc de 50%?".

Presedintele a calificat acest caz ca fiind "cel mai grav incident de securitate in zece ani", respectiv "pozitia lui Melescanu".

Traian Basescu crede insa ca Victor Ponta "va minti" atunci cand va fi intrebat despre acest subiect, "pentru ca e acoperit de HG".

Am sa-i fac unui candidat la presedintie un bine cu forta


In prima parte a emisiunii, Traian Basescu a caracterizat ca fiind "foarte interesant" saltul profesional facut de Victor Ponta, dar a precizat ca va face public numele presupusului ofiter acoperit pana in data de 2 noiembrie, avertizand insa ca nu va exista "un cost legal".

Insa aceste ofiter acoperit "trebuie devoalat pentru binele lui", a argumentat Basescu, inainte de a adauga: "Eu am sa-i fac unui candidat la presedintie un bine cu forta fara sa utilizez documente din serviciu (...) Voi aduce argumente convingatoare".

Seful statului a sustinut ca nu incalca nicio lege daca prezinta numele ofiterului acoperit, in conditiile in care ar fi "inadmisibil ca serviciile sa isi faca ofiteri in justitie, in guvern, in parlament".

"In cativa ani daca dam impresia ca totul este secret si se duce in mormant odata cu cel care a fost ofiter inseamna ca dam sliber serviciilor secrete sa se infiltreze oriunde vor ell , sa participe la decizia politica, ori asta e cel mai periculos lucru care ar putea sa apara. De aceea e obligatia sa spun cine e cel care a fost acoperit si nu spune", a argumentat el.

In caz contrar, "ii va ranji ofiterul lui cand va fi presedinte. Ca ii zambeste acum cand e premier inca mai merge", a spus Traian Basescu, inainte de a prezenta cele doua hotarari de guvern si de a afirma clar ca Victor Ponta ar fi ofiterul acoperit al unui serviciu secret.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
67219 vizualizari
  • +84 (112 voturi)    
    Hopaaaaa! (Luni, 13 octombrie 2014, 23:27)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Daca Base scoate si documentul TREBUIE sa scapam de pontalaul mare si prost, de olteanul chinez!
    Era de asteptat!
    /// mai pot fi si alte urmari!
    Poate se duce langa varan!
    Hehe!
    • +83 (109 voturi)    
      A scos si documentul! (Luni, 13 octombrie 2014, 23:34)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Ponta era in procuratura ca ofiter acoperit. Si-a dat o hotarare de guvern pentru a se acoperi si dupa ce n-a mai fost in SIE. Acest om trebuie sa ne spuna totul si sa suporte consecintele legii!
      • +74 (96 voturi)    
        Băsescu e un preşedinte de nota 10 (Luni, 13 octombrie 2014, 23:49)

        Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Remarcabilă prestaţia din emisiune!
        Şi-a dat hotărâre de Guvern, cu complicitatea şefului SIE (Meleşcanu), pentru modificarea regulamentului SIE, fără a o mai trece prin CSAT, cum prevedea legea. Ponta a încălcat legea fiind 1. acoperit şi procuror şi 2. falsificând legea SIE.
        • +34 (48 voturi)    
          sunt foarte curios (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:09)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

          sa vad daca bunul simt al poporului roman va prevala la alegerea SEFULUI STATULUI.
            #showComment() #showComment()
        • -9 (23 voturi)    
          acum inteleg d c lumea voteaza Ponta (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:23)

          dnicu [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

          mi se pare incredibil ca sunt oameni care chiar cred tot ce zice Basescu.

          Un om care nu a facut mai nimic 10 ani ... sa fie asa iubit. Si ne mai miram ca lumea accepta un plagiator ca Ponta la presidentie.

          Spunea Iohannis intr-un interviu ... ca primarul reprezinta o comunitate ... daca primarul e corupt ... sau hot ... asa e defapt toata comunitatea ... sau defapt nimeni nu s-ar da in laturi de a comite infractiuni.

          Uitandu-ma ce popular e Base si cu Ponta ... sincer ... ma trec fiori ...

          Oameni ... treziti-va ... e campanie ... nu vreau sa vad scandaluri la TV ... ci planuri de viitor ...
            #showComment() #showComment()
      • -61 (83 voturi)    
        legea secretelor de Stat (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:25)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        stiam ca deconspirarea agentilor SIE sau a altor activitati SIE se pedepseste. Presedintele are imunitate si in asta? E bine ca aflam una alta, dar poate gaseste cineva si dosarul capitanului de nava Basescu din timpul comunismului., ehe
        • -48 (66 voturi)    
          Nebunii nu raspund pentru faptele lor (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:59)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Cum adica sa fie pedepsit Basescu? Nebunii nu raspund pentru faptele lor. Nu ar trebui sa fie presedinti, dar asta-i alta poveste.
            #showComment()
        • +17 (45 voturi)    
          Despre Basescu am lamurit! (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:31)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui FFF T

          A colaborat institutional cu securitatea in calitatea s-a oficiala de comandant de nava si reprezentant al NAVROM-ului la Anvers! Nu a facut politie politica! Este posibil sa fi colaborat si cu Informatiile Militare, dar asta-i alta mancare de peste! Daca Ponta a fost "ofiter acoperit" al SIE in timp ce exercitat functia de procuror(magistrat) in cadrul celei de-a treia puteri in stat, este o inconpatibilitate constitutionala! Daca nu ar candida la functia suprema in stat, nu ar fi nici o problema, dar nedeclararea situatiei il face vulnerabil si il face santajabil fata de cei care ii stiu "secretul" si-l pot transforma intr-un presedinte de paie, intr-o marioneta!
            #showComment()
        • +46 (54 voturi)    
          da, are ... (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:40)

          Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          ca de-aia e Presedinte.

          Rolul unui presedinte nu este sa fie tapul ispasitor porcait la o televiziune apartinand unui puscarias.

          Rolul unui Presedinte este sa-si apere tara.

          Acum poporul va alege, si va trai cu alegerea lui. Dar macar va sti adevarul.
            #showComment()
        • +5 (9 voturi)    
          exact asta a facut doftoru' (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:45)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          a deconspirat activitatile secrete ale sie.
          prin document official.

          problema mare este ca, in timpul cat s'a invartit prin lume, ca agent secret, viitorul doftoras ar fi putut fi recrutat de un serviciu strain. sa zicem cu recomandari de la un fost sef al sau, renumit ca kaghebist de frunte :))

          ar mai fi o problema, ca serviciul de info a penetrat institutii ale statului de care nu are voie sa se atinga, justitia.
          o investigare serioasa pe aceasta tema se impune si intre judecatori, parlamentari si membii guvernului.
          cat mai urgenta.

          un agent sie sub acoperire introdus in institutiile statului este o mare vulnerabilitate, tocmai ca in activitatea sa intra in contact cu alte serviicii de info din afara tzarii, posibilitatea de a fi recrutat ca agent dublu este mult mai mare in sie decat in sri.
            #showComment()
      • -3 (25 voturi)    
        A fost un timp cind agentii SIE nu erau secreti?! (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:27)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Deci pina la 30 Apr. 2013 divulgarea lui Victor Ponta ca fost ofiter acoperit SIE (in perioada 1997 - 2001) nu constituia vreo ilegalitate?!

        Din ce zice Basescu se intelege ca:

        1) La 31 octombrie 2002 se aproba o hotarire prin care personalului SIE i se da statutul de secret de stat.

        2) Cindva intre 31 Oct. 2002 si 30 aprilie 2013 hotarirea din octombrie 2002 este abrogata si drept urmare lucratorii SIE nu au mai fost secreti o perioada,fie ei activi sau retrasi.

        3) Pe 30 aprilie 2013, Ponta (premier) in colaborare cu Melescanu (sef SIE) au repus in vigoare actul din 2002 extinzindu-l si la fostii agenti SIE, fara a obtine o aprobare in CSAT.

        Cu alte cuvinte pina in 30 aprilie 2013 fostii agenti SIE nu erau protejati deloc si oricine putea sa le spuna numele fara a suporta nici un fel de consecinte?!

        Nota: Cele doua hotariri au intrat in vigoare nu neaparat in 31 Oct. 2002 si 30 Apr. 2013 ci la data publicarii lor in Monitorul Oficial.
        • +28 (36 voturi)    
          Ideea e (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:26)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          cum au facut miscarea asta fara sa discute in CSAT. O alta lovitura data institutiilor statului prin DOS fara ca macar sa clipeasca. Exact ca in 2012 cand PSD -ul a incalecat tara inca o data sub conducerea lui VP, SOva, Dragnea, Zgonea. Lovituri de maestri care iau depasit pe Miki S., Hrebe, A Nastase si alte nume mari din panoplia post decembrista.
        • +3 (11 voturi)    
          Da! (Marţi, 14 octombrie 2014, 4:32)

          T34 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Atat timp cat sunt salariatii unei institutii de stat, platiti de la bugetul de stat, ei bine, DA! Nu exista niciun motiv pentru acoperirea lor! Nici angajatii SRI nu sunt acoperiti.
          Alta e discutia cand vine vorba despre agentii de informatii ai ofiterilor, a caror divulgare este pedepsita de lege (aia nu sunt platiti de la bugetul de stat, deci nu au respionsabilitati fata de contribuabili).
          Identitatea unui ofiter poate fi ascunsa in timpul desfasurarii unei misiuni sub acoperire, PE DURATA ACELEI MISIUNI, ori daca e necesar sa fie protejat, ulterior, ca MARTOR.
          Asa functioneaza o democratie: cetateanul trebuie sa stie cine-s cei pe care ii plateste direct. PUNCT!
      • +33 (41 voturi)    
        SA inteleg si eu... (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:07)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        deci faptul ca a fost ofiter acoperit in timp ce era si procuror il pune in stare de incompatibilitate Constitutionala? Si in acest caz " E DEMIS CA PRIM MINISTRU?!?!?!" (art 106)
        http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=3#t3c3s0a107
        Si NICI NU MAI POATE PARTICIPA LA ALEGERI SAU OCUPA FUNCTII PUBLICE TIMP DE 3 ANI DIN MOMENTUL IN CARE II ESTE CONSTATATA INCOMPATIBILITATEA?

        WOW! Multumesc Base!!

        Alo ANI, DNA, Parchet, la chestia asta exista sesizare din oficiu?
        • +3 (9 voturi)    
          da- alo.... (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:08)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

          suntem prea ocupati si pana ne facem socotelile (pierderi colaterale, costuri, etc) vor trece alegerile.....

          Cred ca eprea tarziu.....DIN PACATE.
            #showComment() #showComment()
        • +5 (5 voturi)    
          nu poate sa candideze (Marţi, 14 octombrie 2014, 12:52)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

          ARTICOLUL 106
          Funcţia de membru al Guvernului încetează în urma demisiei, a revocării, a pierderii drepturilor electorale, a stării de incompatibilitate, a decesului, precum şi în alte cazuri prevăzute de lege.
      • +6 (14 voturi)    
        Serviciul Roman de.. Comedie .. (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:11)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        .. sau de Tragedie..
        Eu tot ma intreb ce facea vvp-ul ca agent sub acoperire sie?? !!!
        Isi santaja colegii din magistratura?? Pe aia bunii care voiau sa ii pedepseasca pe marii infractori si ii proteja pe servilii care serveau Romania pe felii ca si cum ar fi fost prajitura lor particulara..
        In acea perioada, s-au intamplat cele mai mari faradelegi in Romania. Cele mai mari jafuri din istoria ei..
        • +9 (17 voturi)    
          Ce facea ? (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:36)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

          Poate se ocupa de cazuri gen procurorul
          Panait ?
            #showComment()
      • -2 (10 voturi)    
        copii, aveti rabdare (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:04)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Sunteti tineri si va infierbantati prea repede. Sa nu uitam ca:
        1)acuzatiile grave se probeaza cu dovezi clare, concrete si de netagaduit; Basescu nu a prezentat nici o dovada clara ca Ponta a fost ofiter SIE. A venit doar cu doua hotarari de guvern, una a lui Adi Nastase, si alta a lui Victor Ponta. In prima se spunea ca, constituie secret de stat datele cu personalul din serviciile secrete externe, si in a doua, semnata de Victor Ponta, se spune ca si dupa incetarea raporturilor de munca, datele cu personalul din serviciile secrete externe constituie secret de stat.
        Si aici a venit speculatia lui Basescu:,,Ponta a dat ordonanta sa se protejeze, deci a fost ofiter SIE".
        Este o speculatie, pana nu vedem numele lui Victor Ponta pe lista, nu putem sa spunem ca a fost ofiter SIE.
        2)SIE este un serviciu de informatii externe, si nu face rau tarii; este echivalentul CIA de la americani....nu confundati cu fosta securitate interna, care se ocupa cu asuprirea populatiei si al carei nume era echivalent cu teroarea inainte de 89.
        3)a fi ofiter SIE nu este o rusine....au fost si presedinti americani care au fost sefi la CIA
        4)daca Ponta a mintit, eu sunt de acord sa isi dee demisia....dar numai dupa ce se dovedeste clar acest lucru. Nu lucram pe speculatii
        • +5 (5 voturi)    
          bubui? (Marţi, 14 octombrie 2014, 12:49)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          sau cu logica NU le ai?
          1. pe lista? adica pe statul de plata! si TB si MRU au acest document. Va iesi in turul 2 spre disperarea "bancherilor"
          2. de agent dublu ai auzit? sau nu se preda la cursuri bancare? Caraman nu a fost SEF la SIE?
          3. de gasirea transfugilr [inainte de '89] nu se ocupa CIE/SIE? ba chiar si tata-socru?
          4. HW Bush nu a fost acoperit, nici MRU.
          5. Nu e vorba de rusine ci de INCALCAREA legii
          6. N-am stiut, o mare boss, ca VVP are nevoie de ACORDUL tau pentru demisie.
      • +3 (7 voturi)    
        Si-a dat SIEsi hotarare de guvern ... (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:36)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        putem spune ...
    • -29 (37 voturi)    
      hehe (Luni, 13 octombrie 2014, 23:43)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Ia vezi ce ziceam eu aici și ce ziceai tu tot aici:

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18298041-ultima-ora-traian-basescu-victor-ponta-fost-ofiter-sie-perioada-1997-2001.htm
      • +26 (30 voturi)    
        Victor Urban (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:01)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        cel putin face democratie neliberala pe fata in Ungaria. In Romania, instaurarea dictaturii e insa mult mai subtila. Se face prin HG de guvern trecute la secret de stat si se mituieste BOR cu trei sedii si vile pentru votul a trei babe surde din cucuietii din deal.Si ca sa puna capac la toate sunt bagati la inaintare chipurile ca si candidati patru intr-unul ca e oferta, adica Ion Iliescu proaspat iesit de la o cura de reintinerire.
      • +6 (12 voturi)    
        Ti-am spus (Marţi, 14 octombrie 2014, 4:30)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Sa-ti pregatesti planul B ca vvp nu iese presedinte la alegerile astea. Si asta e numai inceputul, mai urmeaza...stay tuned.
    • +5 (11 voturi)    
      aham... (Marţi, 14 octombrie 2014, 4:47)

      T34 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Si la puscarie va incepe sa poarte ochelari de soare negri si sa se legitimeze fata de ceilalti detinuti, ridicandu-si codita, ca orice "pisicut": "Pontaaa, Victor Pontaaa" :D.

      In alta ordine de idei, credeam ca serviciile secrete au niste standarde de integritate morala, dar atat timp cat recruteaza mincinosi patologic, va puteti imagina cata credibilitate au informatiile lor...
      • +1 (1 vot)    
        pentruT34 (Marţi, 14 octombrie 2014, 21:59)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui T34

        Ponta a fost agent pana in 2001. Pe atunci
        SIE era o cloaca puturoasa si periculoasa. De atunci s-au schimbat multe. Actualul SIE este altceva !
    • +2 (2 voturi)    
      cititi cu atentie (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:35)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      http://www.comisarul.ro/politic/-ce-legatura-a-avut-ponta-cu-generalul-kostyal-fos_237465.html
  • +53 (65 voturi)    
    l-a spart (Luni, 13 octombrie 2014, 23:28)

    garibaldi [utilizator]

    Ponta te-a ciuruit.
    • -3 (33 voturi)    
      hai nu zau? (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:10)

      roman29 [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      nu inteleg cum l-a ciuruit dezvaluind asta. Cum il impiedica asta pe Ponta sa ajunga presedinte. Nu sunt ironic, chiar vreau sa aflu si eu cum, pentru ca nici eu nu mi-l doresc pe "copy-paste" presedinte
      • +24 (30 voturi)    
        Simplu! (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:11)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui roman29

        cei care se vor zvarcoli toata noaptea in astenut sunt baronasii aflati inca in libertate. pentru ei, cei care urmau sa-i asigure voturile, ponta nu mai prezinta nici o garantie ca-i va face scapati de puscarie, mai ales ca el a indeplinit misiuni antimafia. acum va vedea si voiculescu in cine se incredea si de ce victoras nu l-a ajutat!
      • +30 (36 voturi)    
        e foarte simplu, (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:23)

        Thomas_chase_Jerald [utilizator] i-a raspuns lui roman29

        Problema lui Ponta nu e nicidecum ca a fost ofiter acoperit; putea linistit sa presteze la SIE (sau oriunde altundeva, de ex. la REBU) daca, in prealabil, demisiona din magistratura.
        Marea lui problema e ca in perioada aia a fost procuror si a incalcat legea prestand simultan inca o activitate retribuita. nu am verificat daca legea specifica pedeapsa pentru o astfel de situatie; e clar insa ca aici e vorba de incompatibilitate si, daca e adevarat ce a dezvaluit asta seara Presedintele, atunci inseamna ca Ponta, care cu buna stiinta nu a respectat legea intre 1997-2001, s-a inscris acum in cursa ca sa devina, printre altele, garant al respectarii Constitutiei si al Legii in Romania.
        In momentul asta Ponta are doua optiuni:
        1. (dez)minte, sustinand pana in panzele albe ca afirmatia Presedintelui e falsa. Poate face asta la adapostul HG-ului de anul trecut (semnat chiar de el) care a extins secretizarea si la "fosti" si prin care a avut grija sa se acopere punand pe oricine in imposibilitatea de a aduce "dovezi concrete" pentru ca in acest caz ar comite o infractiune;
        2. recunoaste si in momentul ala cariera lui politica, inclusiv in interiorul PSD, e terminata.

        Marea problema a lui Ponta, chiar si in conditiile scenariului de la pct 1, ramane pentru ca e totusi posibil ca o persoana "din interiorul SIE" sa isi asume riscul sa fie condamnat si sa faca publica dovada.
        • +7 (15 voturi)    
          pai a zis acum cateva luni (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:14)

          lulu123 [utilizator] i-a raspuns lui Thomas_chase_Jerald

          robert turcescu.
        • +1 (11 voturi)    
          Problema nu e la Ponta (Marţi, 14 octombrie 2014, 7:49)

          albescu [utilizator] i-a raspuns lui Thomas_chase_Jerald

          Problema e ca daca atunci existau ofiteri acoperiti in procuratura,cred ca acum s-au inzecit. MAREA PROBLEMA e cati ofiteri acoperiti sunt la CSM, la CCR la ICCJ. Nu de alta, dar daca ei raspund la ordin, inseamna ca degeaba mai votam.!!!!!!
        • +1 (1 vot)    
          incompatibilitate (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:39)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui Thomas_chase_Jerald

          Exact. Dar nu numai tontu a fost vinovat, ci si superiorul lui, cel care ii cunostea identitatea si care i-a permis sa intre in incompatibilitate.
          Desigur, noi presupunem ca serviciile secrete respecta legea, dar se para ca lor li se rupe.
          Cine stie ce haz nebun o fi acum prin birourile lor: oare cati dintre magistrati, parlamentari, ministri etc. nu sunt sau nu au fost pe statele lor de plata? Cati or fi ramas pe afara? Probabil cativa indivizi mai naivi, care n-au stiut cum sta jocul.
  • +30 (54 voturi)    
    Im-po-si-bil (Luni, 13 octombrie 2014, 23:31)

    Pastrati-l pe Conta [utilizator]

    Poate doar turnator, pentru grad de ofiter e nevoie totusi de un IQ > 100. Sau poate doar a fost facut asa ca sa ia un salariu gras si prime babane de acolo, dar ca incadrare o fi fost vreun contopist sau vreun sef de furieri.
    Nu il cred pe Basescu.
    • +13 (21 voturi)    
      Ai o viziune de caprar de pifani! (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:52)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

      In ceea ce priveste organizarea si modul de functionare a unui "firme" de intelligence, dar pentru ca traim in Romania si vorbim de Ponta, tind sa-ti dau dreptate in ceea priveste motivele("patriotice", desigur!) ale inrolarii sale ca "acoperit"! Se pare ca patronii firmei si-au dat repede seama cu cine au de aface si i-au reziliat contractul ! Finalul acestei "povesti" a fost "prorocit" de Ponta cu ceva timp in urma: „Dacă nu câştigăm prezidenţialele, scapă cine poate!“
    • +5 (11 voturi)    
      Dimpotriva! (Marţi, 14 octombrie 2014, 7:51)

      albescu [utilizator] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

      Nu trebuie sa fi foarte inteligent, din contra, daca esti mai prostut iti fac aia temele tu doar trebuie sa le inveti pe de rost!!!!!!
  • +54 (68 voturi)    
    mda (Luni, 13 octombrie 2014, 23:34)

    ws [utilizator]

    nu prea contează dezvăluirea.

    borfașul iese președinte dacă nu îl ridică dna până pe 2 noiembrie.

    forza dna!!!

    ws
    • +23 (31 voturi)    
      La puscarie (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:08)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Sunt convins ca maine dimineata cind vom deschide televizoarele vom afla ca Ponta, Melescanu si gasca de tradatori de tara au fost retinuti. Iar daca nici acum tara asta nu are institutii atunci e timpul ca poporul sa preia nemijlocit conducerea.
      • +6 (12 voturi)    
        corect... (Marţi, 14 octombrie 2014, 4:41)

        T34 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Poporul ar trebui sa preia conducerea pentru ca tara a dovedit (inca o data) ca NU ARE INSTITUTII FUNCTIONALE.
        Asta din 2 motive legale:
        1. SIE (Serviciul de Informatii Externe) are atributii exclusiv in afara teritoriului Romaniei. Daca l-a recrutat pe Ponta (magistrat) inseamna nu doar ca se implica in activitati in interiorul tarii, ci mai ales ca se implica in INFLUENTAREA UNOR ACTE DE JUSTITIE!!

        2. Art 26 al. 1 din Legea 51/1991 spune clar ca: "Salariatii organelor de informatii si ai celor cu atributii in domeniul sigurantei nationale nu pot face parte din partide sau alte organizatii cu caracter politic ori secret si nu pot fi folositi in scopuri politice. ". Ori aici avem un (fost ori actual - tinand cont ca e protejat in continuare de seful SIE?) ofiter SIE in fruntea Guvernului si a celui mai mare partid politic "muncitoresc" al tarii...

        Ce fel de institutii are tara asta daca nu respecta, ele insele, legea?
  • -19 (59 voturi)    
    hehe (Luni, 13 octombrie 2014, 23:38)

    Mazeta [utilizator]

    Deci trei din patru mistere s-au elucidat, pentru cine mai avea dubii: Ponta a fost ofițer SIE, iar Turcescu și Meleșcanu au ieșit să-l protejeze.

    Mai rămâne întrebarea de ce s-a retras Antonescu din cursa prezidențială.
    • +17 (27 voturi)    
      huh? (Luni, 13 octombrie 2014, 23:50)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ce legătură e între turcescu și ponta?

      îmi scapă legătura.

      please, enlighten me.

      ws
      • -13 (29 voturi)    
        simplu (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:10)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ws

        Turcescu a fost scos ca paratrăznet. Degeaba trage acum Zeus cu fulgere. Încă un ofițer acoperit nu mai contează.
        • +16 (24 voturi)    
          mă depășește (Marţi, 14 octombrie 2014, 2:10)

          ws [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Mă depășește logica ta. Tocmai ce-a zis Diktatoru' că s-a abținut să vorbească mai devreme tocmai pentru că dezvăluirea ar fi fost eclipsată de cazul turcescu.

          Raționamentul tău e la mare preț la antena 3, chiar acum îl ascult pe Abraham spunând aceleași chestii - Turcescu, Basexu', and all that shit.

          ws
            #showComment()
    • +18 (38 voturi)    
      mazeta (Luni, 13 octombrie 2014, 23:54)

      alapos [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      citesc de ceva vreme hotnews, de fiecare data cand spui ceva, orice, numai minusuri iei. ce le-ai facut dom'le :)
      • -7 (29 voturi)    
        mazeta (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:57)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui alapos

        e prea subtil(ă) pentru mulți de pe aici... :)
        • +1 (7 voturi)    
          sau (Marţi, 14 octombrie 2014, 4:15)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui marki

          Prea direct(a) pentru a fi digerat fara lamaie, daca se si pricepe ce scrie :)))

          @mazeta. Nu tot timpul, nu ti-o lua in cap :D
        • +2 (12 voturi)    
          E atat de subtila.. (Marţi, 14 octombrie 2014, 4:46)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui marki

          ca nici el nu intelege ce scrie.
    • +13 (17 voturi)    
      pai... (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:15)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tulcea... est... Dunare...
    • -2 (8 voturi)    
      antonescu a fost retras (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:04)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      trebuie avut in vedere ca in afara sie si sri, mai sunt si alte agenturi de intelligence, foarte secrete, strict secrete si nu in simbria statului.
      este caracatitza fostilor, aflata in adanca ilegalitate, mai ceva ca tata lui ilici pe vremea regimului opresiv burghezo mosieresc :))

      antonescu, zis si kkrau in urbea sa natala, era o mare piedica la infiintarea prin largire a marelui partid national labaral, acum desprins total de ceea ce a fost acum o suta de ani, pe vremea bratienilor.
      pdedeleii n'ar fi pus botu' la ...marea unire, cu antonescu zis kkrau la conducere.
      asta a fost lozinca caporalului vasalie blaga, inca de pe vremea cand se clocea ideia: "nu vom colabora cu pnl atata timp cat este condus de antonescu."

      deci, maurul trebuia retras.
    • +4 (4 voturi)    
      De ce nu-i ponta barbat? (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:49)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca a fost ofiter sa spuna ca a fost.
      Daca nu a fost sa cera justitiei sa elucideze cazul. Asa cxum a facut Turcescu si cum a refuzat justitia.
      Ponta cu glumite . . .
  • +21 (31 voturi)    
    Ei, stai asa, sa fim corecti! ;) (Luni, 13 octombrie 2014, 23:53)

    mionut [anonim]

    Nu ca nu il cred pe Base, il cred din toata fiinta mea, dar trebuie dovedita clar, sa nu ramana in aer treaba.

    Era clar si limpede ca Pontalaul a fost ofiter SIE, nu e o rusine, daca-l duce mintea, n-are decat, respecte!

    Dar se pare ca a fost si procuror in perioada respectiva.

    Sunt extrem de curios cum se dezvolta povestea asta.
    • +29 (33 voturi)    
      Interesant (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:36)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui mionut

      1. Legea spune ca procurorii nu pot fi ofiteri ai serviciilor secrete pentru a nu ii invata cu minciuna. Din pacate minciuna sa perpetuat in cariera lui Ponta - la inceput cu doctoratul, apoi in politica. Acum nu poate fi crezut orice ar spune.
      2. De ce un procuror e si ofiter SIE? Cei din conducerea SIE au datoria de a raspunde la intrebarea asta. Un procuror lucreaza in tara, nu are ce cauta in exterior. De ce a avut nevoie SIE de el?
      3. De ce e nevoie de hotariri de guvern pentru activitati care trebuie reglementate prin lege? Aici guvernul trebuie oprit in a legifera, si cred ca o astfel de hotarare e neconstitutional tocmai datorita conflictului de interese. E un abuz de putere in a promulga un HG cu scopul de a feri o singura persoana de consecintele dezvaluirii adevarului.
      • -1 (7 voturi)    
        pentru punctul 2. (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:17)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        E posibil ca el sa fi fost ofiter sub acoperire SIE, iar pozitia de procuror sa fie acoperirea sa... In aceeasi perioada a fost la "seminarii si cursuri"in anumite tari straine unde sigur a fost ginit Italia, Grecia, SUA (aici a gresit) si Marea Britanie (aici a gresit rau)... cel putin ultimele doua tari au servicii mult mia performante si mai buna ca cele romanesti, si acele servicii au aflat imediat cine e si ce face Ponta..
  • +28 (36 voturi)    
    că a fost al SIE, nu are relevanță (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:12)

    visio [utilizator]

    Constituția spune că este obligația fiecărui român să își apere teritoriul tradițiile, etc. Deci, nu e obligatoriu să te înrolezi într-un servicu secret sau militar, sau...etc.; treaba e alta, Băsescu a mișcat p”roblema” și vor cădea multe capete grele (Plagiatorul este băiatul care trage la wc apa după cei mari)....
    Ponta ascunde ceva în trecutul lui, ceva sângeros...să fi agent al unei țări, este una; să fii agent dublu, este alta!
    • +3 (11 voturi)    
      ma gandeam.. (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:31)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui visio

      ..ca in acel trecut sangeros a nimerit si procurorul Panait din greseala si a platit. Sunt curios cine l-a aranjat pe omul ala si peste ce a dat el de a platit cu viata?!?!

      Oricum, prea mutle semne de intrebare in jurul lui ponta, inspira prea multa nesiguranta acest om pentru un presedinte!
      • +1 (1 vot)    
        procurorul Panai a aflat ceva pentru care (Marţi, 14 octombrie 2014, 17:22)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        trebuia să moară; nu mai era loc de negociat; din câte știu eu, o singură țară nu negoziază...e mare, e foarte bogată, e vecină cu noi și nu se numește ukraina :)
        oricum, românii vor trebui să renunțe la mentalitatea de de țăran și să intre în mileniul 3; dacă nu se vor schimba, noile vremuri îi vor transforma în retarzi; desigur că nu suntem singuri în această poziție, însă avem invenții de prima mână: insulina, avionul cu reacție, sângele artifcial va deveni o realitate...
        revenind, Ponta Plagiatorul s-a aflat într-o poziție incomodă și alții i-au rezolvat ”mizeria”..
        personal, cred că Ponta este vinovat de crimă împotriva națiunii...el nici măcar nu a trădat, el nu are sânge românesc....uite ce a făcut psd-ul din țara asta și înțelegem jocul Rusiei...
  • +9 (17 voturi)    
    @redactie (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:18)

    bogdan192 [utilizator]

    Am intrat doar sa zic LOL
  • -37 (49 voturi)    
    destept e Ponta (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:30)

    mbembe [utilizator]

    Chiar daca a copiat are masterate-doctorate?

    Basescu ce are? Licenta de marinar si halucinatii cu spioni si agenti!

    Domn' presedinte, mai baga ceva in gura cand bei- te imbeti mai greu si halucinatiile nu vin!
    • +28 (40 voturi)    
      hehe (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:54)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

      te-am prins! glumițe d-astea de retardați se fac acum la antena 3.

      probabil că ai creierul rașchetat de propaganda psd-istă. ești incapabil de raționamente logice.

      io zic sa te relaxezi, încerci să judeci cu capul tău și o să vezi că te simți mai bine.

      ws
    • +21 (31 voturi)    
      Mbembe, tata, (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:24)

      mionut [anonim] i-a raspuns lui mbembe

      De prin Congo iti tragi obarsiile?

      Baiete, una e sa fi marinar, si alta e (chiar si pentru un stat comunist) sa-ti incredinteze cineva postul de capitan pentru un vas cum este/a fost Biruinta. Si daca esti din Kenia, Mbembe draga, tot faceai cel putin 40 de secunde in fuga de la un capat al vasului la altul ... :)
      • -2 (4 voturi)    
        .... (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:34)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui mionut

        :-))))))))
      • -1 (1 vot)    
        ce sa zic... (Miercuri, 15 octombrie 2014, 0:22)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui mionut

        hai dar sa alegem presedinte un chelner de la vagonul restaurant, ca de la un capat al trenului pana la alalat- mama cat de mult timp o sa faci!
    • -1 (1 vot)    
      hehe (Marţi, 14 octombrie 2014, 15:25)

      AlamoMarch [anonim] i-a raspuns lui mbembe

      "Chiar daca a copiat are..."

      Eu nu am masina, dar vin si o fur pe a ta. Si "chiar daca am furat-o" eu am masina si tu nu ai.

      Ce zici, facem asa?
      • -1 (1 vot)    
        faci aluzii la cele 300 hectare (Miercuri, 15 octombrie 2014, 0:23)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui AlamoMarch

        sau la averea baronilor PDL?
  • +23 (29 voturi)    
    daca Ponta (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:37)

    Ar3s [utilizator]

    a fost ofiter acoperit, Nastase, mentor si puscarias, ce hram poarta?
    Ce panarama...
    • +2 (10 voturi)    
      easy (Marţi, 14 octombrie 2014, 4:18)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

      Handler :)))

      Neah... nastase doar a delegat. Nu-si murdarea manutele direct, de aia si condamnarea trasa de par. Nu ca nu merita parnaie.
  • +32 (40 voturi)    
    vreti dovada? (Marţi, 14 octombrie 2014, 0:54)

    garibaldi [utilizator]

    100%Basescu stie ce spune ,nu si-ar permite sa minta in legatura cu SIE ,mai asculta si " altii" ce spune.
    Cred ca informatia a fost furnizata de catre USA ,a pastrat-o bine si a scos-o acum, nu pentru populatie ci tot pentru servicii.
    Sa nu uitam, serviciile(externe ale USA) mai ales in caz de razboi zonal pun presedintele acolo unde au interes.
    Din acest moment cred ca serviciile il vor expulza din politica pe Ponta,am asistat si asistam la un razboi al serviciilor.
    Cred ca acum vocea rusiei e in fibrilatii.
    • +1 (7 voturi)    
      SUA sau Marea Britanie.. (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:26)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      ..ambele tari au servicii de informatii redutabile, iar MArea Britanie a avut intotdeauna niste afinitati pentru Romania: MB l-a avertizat pe marele dictator Ceausescu de manevre Rusesti la adresa Romaniei inca de pe la inceputul anilor '80... de ce nu ar fi repetat scenariul cu Basescu acum?
      Mai trebuie sa mai iasa un ofiter SIE sa il deconspire pe Ponta.. si asta e de vazut cine o sa fie, ca nu prea are voie nimeni.

      Acum, nu stiu cat din acstea o sa influenteze oamenii care vor iesi la vot... unii nu inteleg ca nu au capacitatea, altii nu inteleg ca nu ii intereseaza...si nimeni nu vede un pericol in aceasta situatie...poate doar daca se face lumina de catre analistii politici si nu numai...
      • +1 (1 vot)    
        ma neica (Miercuri, 15 octombrie 2014, 0:30)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        si ce daca a fost ofiter frate?
        a furat, a turnat oameni nevinovati, sunt dovezi?
        ce dreac cum auziti cuvantul ofiter inebuniti cu totii?
        ofitrer sub acoperire nu inseamna ofiter securitate!
        ofiterii sub acoperire prind criminali, traficanti de droguri, organe, arme si asa mai departe!

        acum ce mama masii vreti- sa se sinucida toti ofiterii din politie care lucreaza sub acoperire!?

        cata incapacitate de gandire mai au unii si mai si fac aluzii la capacitatile de gandire ale altor persoane!

        Doamne, sa fie pazita lumea asta de panicati si fricosi!
        • +1 (1 vot)    
          raspuns mbembe (Miercuri, 15 octombrie 2014, 13:48)

          LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui mbembe

          Gandesti simplist deoarece
          -in perioada 1996-2001 cand a activat ca ofiter sub acoperire a spionat tari NATO ca Italia Anglia si SUA ( conf. deplasarilor facute in acea perioada). Ce incredere pot avea aceste tari in Ponta daca ajunge presedinte ? si asa credibilitatea lui e nula la extern
          - odata ajuns presedinte poate fi santajat - deci nu va putea apara interesele romanilor
          - in perioada 96-2001 a fost atat ofiter de securitate cat si procuror incalcand astfel constitutia pe care un presedinte trebuie sa o respecte
          - faptul ca a negat acuzatia demonstreaza caracterul las si mincinos
  • -1 (17 voturi)    
    Nothing to see here keep scrolling. (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:06)

    zyk [utilizator]

    Am venit pentru comentarii
  • +20 (26 voturi)    
    Ponta ai incurcato. (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:29)

    burebista [utilizator]

    Acum imi explic cum a fost la jocurile olimpice dela Soci si sa pozat cu fostul presedinte al Ucrainei ,la fel cu Putin ,poza sa vazut ca era in anturajul lor .poate este dublu ,ca vocea rusiei indirect trage clopotele pt el ,la fel si cu lukoil sa cam dat de gol ..pretenia cu Leanca priministrul basarabei ,si acesta a lucrat la Ambasada Rusiei dela Bucuresti inainte de1989 ,se cam leaga lucrurile .daca asta va fi presedinte Romania va intra sub rusi impreuna cu Republica Moldova.
    • +2 (2 voturi)    
      nu e un criteriu (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:19)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      ponta se pozeaza cu toata lumea. E ca-n "reclamele" de pe vremuri pe plaja.
  • +26 (32 voturi)    
    Dar daca este mai rau decat credem? (Marţi, 14 octombrie 2014, 1:30)

    analiza [utilizator]

    Ce parere aveti despre urmatorul scenariu:
    USL s-a separat numai de forma, in aceasta constand intelegerea de la GRIVCO.
    Ponta iese presedinte si Johannis este numit prim ministru - Ponta a declarat ca PM va fi de la alt partid decat PSD si J. nu-l ataca deloc pe Ponta, existand si declaratii care prevad o eventuala coabitare intre cei doi.
    Dece? deoarece conducerea USL are o problema: electoratul de dreapta. Acesta nu ar vota stanga, fapt care ar face nesigur rezultatul din turul doi. Pentru aceasta, sunt necesari Melescanu (evident parte din masinatiune) si Tariceanu, care asigura disiparea voturilor de pe dreapta. Macovei este calare pe un cal alb (sau motocicleta cu Soros in atas) si Udrea singura continuatoare a politicii actuale a Cotroceniului.
    Complicate manevre, dar FSB/GRU are specialisti, PNL este controlat inca demult si PSD este afiliat nativ, iar Melescanu are state vechi de ofiter acoperit... sau poate agent? (ca pe vremea lui cine lucra in diplomatie si era si destept aproape sigur era racolat si de ai nostrii, dar si de rusi). Sper ca va este clar ca banii nu sunt o problema.
    Asa se explica iesirea dramatica a Presedintelui, pentru o miza vitala, incercand sa apere corabia de pirati.
    Deci, cum votati, baieti si fete? Si sa nu uitati ca ramane si problema cu numaratul...
    • +4 (14 voturi)    
      'neatza (Marţi, 14 octombrie 2014, 3:48)

      Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui analiza

      Evident ca Johannis e cu PSD-ul, nu s-a dezis nici o clipa de prostiile facute impreuna cu USL. Melescanu candideaza doar ca sa isi dea demisia de la SIE intr-un mod onorabil (crede el), a fost clar ca s-a simtit cu musca pe caciula dupa ce e iesit Basescu la interval cu povestea ofiterului acoperit. Daca Romania ar fi o tara normala, Macovei ar fi alegera imediata, dar din pacate confuzia generala si anii de brain-washing isi spun cuvintul... Restul (Tariceanu & Udrea included) sint doar niste papagali cu pene. Lumea tot Ponta va vota, pentru ca a incalca legea in Romania nu mai are nici un efect negativ, ba chiar esti privit cu respect pentru asta (pentru ca "stii sa te descurci", "ai relatii", "stii ce vrei", etc).
      • -2 (8 voturi)    
        pt cei ce vor sa voteze cu Johannis... (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:48)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Stars_and_Stripes

        Pe linga acuzele de mai sus as vrea sa adaug ceva. Am lucrat cu nemtii 15 ani, sint extaordinari de corecti si harnici ... Dar au un mare defect : sint groaznic de NAIVi in ceea ce priveste capacitatea romanilor (a unora) de a minti si fura! Pt cei ce cred in corectitudinea lui Johannis : a fi naiv, ca sef de stat, , in codditiile majoritatii PSD, e un scenariu groaznic !
    • +5 (15 voturi)    
      fereasca sfantu'! (Marţi, 14 octombrie 2014, 8:20)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui analiza

      incepusem sa-l detest pe iohanis tocmai din pricina faptului ca-l stiam om ok... dar cand s-a aliat cu USLinosii... l-am aruncat instant in troaca cu porci (ma rog nu a fost alegerea lui, insa o persoana cu coloana vertebrala nu se aliaza cu nematozii, isi da demisia si se separa de ei)

      asa ca scenariul propus de tine pare destul de relevant. Realizati ca presedintele va fi unul din fosta alianta USL? Din pacate Monica Macovei nu are sanse. Boborul e prea in evul mediu sa voteze o femeie ca presedinte.
      • +2 (2 voturi)    
        voteaz-o tu ! (Marţi, 14 octombrie 2014, 16:40)

        uzu [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        o votez si eu.
        vorba unuia, avem sansa sa vedem cati suntem.
        intelegi ce zic ?
  • +12 (18 voturi)    
    Ponta-prim hotul tarii (Marţi, 14 octombrie 2014, 5:05)

    VioVio1 [anonim]

    Acoperit sau neacoperit Ponta e un jeg, un hot nenorocit care nu are ce cauta in politica romaneasca, un comunist pupator de cur rusesc! Dovezile sunt clare si multe, mai putin pt electoratul psdist format din pomanagii inculti absolventi de maxim 10 clase. ;)
  • -10 (16 voturi)    
    cancerul si ciuma (Marţi, 14 octombrie 2014, 7:06)

    tontu [utilizator]

    Base vrea sa faca tot el jocurile ca de fiecare data. Ce poti sa mai zici despre un presedinte care se foloseste de informatiile secrete cand vrea si cum vrea? Daca Voiculescu a fost cancerul, atunci cu siguranta Besescu este ciuma...
    • +3 (3 voturi)    
      Ciuma pentru puscariabili (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      De aia zbiara asa de tare.
  • 0 (10 voturi)    
    Nedumeriri (Marţi, 14 octombrie 2014, 7:59)

    Dana Bob [anonim]

    Am citit , aflat atatea despre ofiterii acoperiti si tot nu inteleg !
    Ce a vrut sa obtina Basescu prin dezvaluirea de aseara? Sa il scoata pe Melescanu din cursa? De ce? Ptr cele cateva procente?
    Pe Ponta nu are cum !
    Dar eu cred ca mai urmeaza ceva dezvaluiri din partea presedintelui! Nu ii subestimez deloc inteligenta si nici flerul d-lui Basescu!
    Eu cred ca VA URMA.......!
    • +6 (12 voturi)    
      alo, domnu'... (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:38)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      cum ce a urmarit ?

      Sa ne spuna ca Ponta a fost albit ilegal ca si in cazul "copy paste".

      Ce naiba....

      si ca a comis o ilegalitate el insusi ca procuror....
    • -1 (9 voturi)    
      Ce a vrut? (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:29)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      Să-i târască în noroi pe cei doi (Ponta-Iohannis)doar-doar îi va anihila. Și, după cum îl știm, s-ar putea să-i și reușească. Ar fi în stare să dea foc la țară ca să-și scoată fufa președintă.
      Să continui? Cu udrița-președintă tot el va fi la butoane...
      • +3 (3 voturi)    
        Udrea (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:39)

        Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui marki

        Vad ca il suspectezi pe Basescu de naivitate si lipsa simtului politic!
        Ai impresia ca nu e constient ca Udrea nu are sanse? Voalat a si recunoscut aseara!
        E altceva la mijloc care deocamdata ne scapa!
        Dar asa cum am mai spus , telenovela va continua!
      • +1 (3 voturi)    
        Ai preconceptii despre o femeie presedinte? (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:59)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui marki

        Va fi mult mai ferma decat Basescu. Chiar si cu Basescu.
        • +3 (3 voturi)    
          da (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:55)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Poate ca tocmai asta este cea mai mare problema pentru care Monica Macovei nu a fost sustinuta de nimeni. Toti, dar absolut toti, sunt legati prin interese de afaceri, cumetrii, delapidari si evaziuni fiscale masive.
          Iar Macovei este ferma, inflexibila si cam lipsita de imaginatie: promovarea oamenilor capabili, respectarea legii... Pai, asta le mai lipsea pe cap!!
            #showComment()
  • +2 (8 voturi)    
    Curiozitate (Marţi, 14 octombrie 2014, 8:05)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Eu sunt curios daca mai e careva pe acolo ofiter acoperit. Sau cati sunt...
    Evident, dupa actiuni, nu al/ai Romaniei!
  • +5 (11 voturi)    
    Din lumina zeilor presei! (Marţi, 14 octombrie 2014, 8:24)

    hotnewsfil [utilizator]

    CTPopescu a apreciat, pe-loc, violent, strident, gata-gata sa sparga geamurile telespectatorilor de pe tot cuprinsul tarii, ca relatarea presedintelui, de la Realitatea TV, in problema 'Ponta- agent acoperit SIE' a fost o 'opereta ieftina, de cea mai proasta calitate, mai proasta, a decis el sententios, chiar decat cea prestata de Turcescu (pe aceasi tema, in care, insa, el era eroul principal)'.
    Ca de regula, Popescu a vrut, si de aceasta data, sa fie 'cel mai tare din parcare', sa mature pe jos cu presedintele tarii, cu oricine i s-ar parea lui ca l-ar putea intrece putintel, ca ar tinde sa faca un pas, venind de jos, catre locul unu destinat exclusiv lui, indiferent in ce domeniu, servindu-le tuturor o lectie usturatoare.
    Si una dintre cele mai stralucite 'constiinte cumparate' de catre extrem de generosul SOV (prin rasplatirea salariala a adoratorilor lui) - Hurezeanu, a strambat din nasul lui ultra-rafinat, a apreciat ca relatarea presedintelui a fost de prost gust, chiar daca ar fi continut o samanta de adevar. In cazul lui - constiinta cumparata, ar mai exista o explicatie pentru insatisfactie: o sustine radical si exclusiv pe Monica Macovei. Si unii dintre noi o sustinem, dar nu dam cu barda (fie si inmanusata in catifea), in presedintele Traian Basescu.
    • +2 (2 voturi)    
      mirare (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:41)

      Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Asta ma surprinde si pe mine la CTP si Hurezeanu!
      Nu intra in esenta lucrurilor ci se multumesc sa critice atitudinea lui Basescu!
      Se pare ca se tem de ceva!
  • 0 (14 voturi)    
    Intoxicare NLP (Marţi, 14 octombrie 2014, 8:39)

    MiHai4 [anonim]

    In privinţa zicerilor Preşedintelui, nimic nu este ȋntȃmplător decȃt greşelile cȃnd le face. Cine nu a auzit, trebuie să ştie că NLP (Neuro-linguistic programming) se studiază ca “Armă de luptă” ȋn anumite state. Prima dată cȃnd am remarcat că preşedintele cunoaşte şi foloseşte această armă a fost la ȋntȃlnirea finală cu domnul Geoană. Atunci, şi cu sprijinul lui Turcescu, cuvȃntul “Vȃntu” a fost lansat ca acoră din NLP, iar Geoană a rămas priponit. Trebuie ştiut că aceste secvenţe se desfăşoară ȋntr-o perioadă scurtă se timp, cu auditor sau fără, chestia este să faci obiectul (ţinta, omul) să fie obiect, zombie, adică să-şi piardă controlul cerebral şi să fie accesat direct creierul reptilian cu repercusiuni ȋn general catastrofale. Salvarea din această cursă este să accepţi ancora şi să te cobori pentru a o ridica. Răspunsul ar fi trebuit să fie ceva de genul :
    “- Da, am fost invitat de Vȃntu pentru a-mi da nişte documente compromiţătoare ȋn care aţi fost implicaţi ȋmpreună şi a le face publice acum. Cred că este mai bine să le trimit autorităţilor competente deoarece sunt mult prea grave …”.
    Acum, elementul “ofiţer acoperit” este iarăşi o ancoră din NLP, de data asta lansat ȋn media pentru a produce ceaţa de control. Ca şi atunci, elementul ȋn sine nu prezintă nicio importanţă, ȋnsă mediatic la un anumit moment cineva poate primi o lovitură la un moment critic. Cȃştigarea unei funcţii de preşedinte merită un sacrificiu de ȋncălcare a legii cu riscuri legale simbolice. Cam aşa stau lucrurile, fraierii se gȃndesc la amenda pentru circulaţie ȋn timp ce hoţul ȋţi fură maşina cu nevastă cu tot. Conform legii te gȃndeşti să te adresezi justiţiei ca orice cetăţean onest !
    Cine l-a citit măcar pe Sun Tzu (care ramȃne actual ȋn multe domenii, nu numai militare), ştie că o luptă pe viaţă şi pe moarte nu are reguli ci doar “STRATEGIE”. Vai de pielea fraierilor din tabăra pierdantă, sunt consideraţi pierderi colaterale statistice. Sfat prietenesc : studiaţi grabnic NLP p
    • +2 (6 voturi)    
      NLP ? (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:34)

      mures [utilizator] i-a raspuns lui MiHai4

      Sau nu, mai bine ca nu a iesit Geoana presedinte, de asemenea nu cred ca este bine sa iasa Ponta sau unul dintre asociatii lui presedinte (Johanis, Tariceanu, . Utilizarea unor tehnici cunoscute/necunoscute/inventate nu are absolut nici o relevanta.
      • +1 (1 vot)    
        "La inceput a fost cuvantul" (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:44)

        zyk [utilizator] i-a raspuns lui mures

        Ti se pare cunoscut? Cine stapaneste "cuvantul" cu stapaneste lumea.
  • +2 (10 voturi)    
    La plimbare ! (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:03)

    Mirobo [utilizator]

    Prin padurea Snagov ....pentru aerisirea creierelor inainte de alegeri !!!
  • +5 (11 voturi)    
    Pentru asta (Marţi, 14 octombrie 2014, 9:51)

    flippy [utilizator]

    Pentru asta ar trebui iesit in strada, diseara la Guvern!
    Ne-am saturat
  • +5 (11 voturi)    
    A pus-o (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:11)

    MirceaValer [anonim]

    Problema nu este ca a fost “ofiter” SIE – intre noi fie vorba, are fata de turnator – ci de incompatibilitate in perioada respective prin incalcarea clara a Constitutiei! De aici si descalificarea totala pentru cea mai inalta functie in stat. Dar bineinteles ca, pentru zombie votanti psd, asta nu prea conteaza…!
  • +4 (10 voturi)    
    IN SFARSIT! (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:15)

    LadyRose [utilizator]

    De cand asteptam aceasta dezvaluire!!Eram suta la suta sigur ca Ponta este ofiter acoperit!!Un astfel de personaj NU ARE VOIE SA FIE PRESEDINTELE TARII!!se pare ca dupa ce ILIESCU nu avea voie sa isi faca partid sau sa ocupe o functie in stat, acum vine Ponta care se vrea presedinte desi a fost OFITER ACOPERIT CU DUBLA COMANDA!!
  • +4 (10 voturi)    
    Bravo (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:20)

    autor_necunoscut_84 [utilizator]

    Asta intradevar va ramane in istorie ca cel mai bun presedinte in primii 25 de ani de la revolutie. Exact ce am vrut, un presedinte jucator care sa scoata justitia din mana politicienilor, care sa lase ca mostenire o tara cat de cat cu un mic potential de a ajunge o democratie.
    Aceasta a fost ultima lui lovitura si inca ce lovitura in nenorocitul asta de partid stat numit PSD!!!
    Ce vor face romanii este clar, vor rata si aceasta sansa de a iesi din namol, dar poate daca si cei inteligenti ies la vot, vom mai avea cat de cat un viitor.
  • +4 (10 voturi)    
    Inaltă Trădare (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:23)

    Soundflor [utilizator]

    se numeşte infracţiunea de publicare în MO a anexei cu direcţiile de acţiune şi organigrama SIE!. O mană cerească pentru oricare serviciu secret de oriunde.
    Practic, Ponta, Meleşcanu & co au compromis principala structură de securitate pentru această ţară!
  • -4 (4 voturi)    
    inca una (soparlita ?) (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:27)

    baimarean [utilizator]

    cui ranjeste Ponta?
  • -6 (14 voturi)    
    base a luat o razna. campanie de doi lei (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:27)

    jackalphonse [utilizator]

    arunca cu tot noroiul disponibil in stanga si n dreapta. asa candidati, asa campanie. poanta si base se merita unul pe altul. evident, pe hudrea n o ajuta cu nimic, daca asta spera.
  • -1 (13 voturi)    
    Si Basescu a fost turnator ! (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:27)

    sfarleaza [utilizator]

    Nu tin partea nimanui, dar si Basescu a fost turnator, insa a fost suficient de parsiv sa se ocupe din timp sa-si "retraga" dosarul.
    Pe vremea lui ceasca nu punea nimeni botul la functii de genul Sef Navrom la Anvers fara sa fie cel putin ofiter de securitate.
    Romanii "vechi", stabiliti in Belgia de multa vreme stiu foarte bine cine a fost Basescu pe vremea aia, stiu chiar si cine a fost popa Palade de la biserica Sainte Catherine ;)
    Ai nostri ca brezii !
    • +1 (9 voturi)    
      Va respect opinia (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:47)

      Mirobo [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      DAR cred ca primordial la acea vreme erau capabilitatile omului,in cazul presedintelui daca nu era un capitan priceput se scufunda demult pe undeva. Deci INTAI capitan de vas si apoi declaratii.
      Ca raporta la securitate, ce si cum era firesc.
      Daca azi faci raport de activitate catre superiori si informatiile interesante si centralizate ajung undeva (sri ,sie,etc) esti turnator ?
      • 0 (4 voturi)    
        mai-mai... (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:12)

        sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

        Pe vremea raposatului nu se scufunda nici un incompetent, dimpotriva. Nu stiu ce varsta aveti, posibil sa fiti foarte tanar de nu va aduceti aminte pe cine promova partidul comunist :)
        Apoi, dupa Navrom, tovarasul actual Presedinte a fost numit director general al Inspectoratului pentru Navigatie Civila in cadrul Ministerului Transporturilor, in cabinetul Dascalescu, functie pe care a indeplinit-o pana la Revolutia din 22 decembrie 1989.
        Daca tot vrem sa fim corecti si coerenti... hai sa nu purtam ochelari de cal ;)
        Ai nostri ca brazii !

        Semneaza un roman in exil de vreo cateva zeci de ani
        • +2 (2 voturi)    
          Suficient de tanar incat... (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:41)

          Mirobo [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

          ...sa fi carat lemne pentru a face caldura in soba din apartamentul blocului in care locuiam cu parintii.
          Ma bucur pentru dumneavoastra ca sunteti acolo unde sunteti.
          Sigur ganditi altfel ca noi,cei ramasi in tara care se ambitioneaza din varii motive sa nu paraseasca "vasul".
          Intrebare: mergeti la vot in noiembrie?
            #showComment()
    • +1 (1 vot)    
      raspuns sfarleaza (Miercuri, 15 octombrie 2014, 14:01)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui sfarleaza

      Pt informarea Dvs. orice om care pleca in delegatie oficiala in strainatate in perioada comunista trebuia sa dea raport la securitate de modul in care s-a desfasurat deplasarea si daca au aparut probleme deosebite. Asta nu inseamna ca e turnatorie - turnatoria o faceau colaboratorii platiti turnatori precum Voiculescu care si-a turnat propria ruda Din cate stiu Dl. Basescu are documente care atesta ca nu a colaborat cu securitatea ( nu crede in minciunile A 3 sau RTv)
  • -3 (7 voturi)    
    Ponta si PSD pot cistiga alegerile (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:35)

    bilbofil [utilizator]

    Nu este o problemă imposibilă pentru mașina de vot PSD cît timp contracandidatul principal este Iohannis.

    Mesajul lui Băsescu este adresat greilor din poporul PSD (președinți de CJ, funcționari publici cu spate, afaceriști cu statul etc.) și se referă la ce anume se va întîmpla după o eventuală victorie. Ponta ca președinte le va deschide toate ușile în România, dar le va închide pe cele din exterior. Vor avea acces la deplin o vistierie goală, la un parchet și la servicii de forță pe care nu le pot plăti.

    Ponta va fi cîrpa de șters pe jos a cancelariilor internaționale atît din vest cît și din spațiul ruso-chinez și, ca atare, o ghiulea de piciorul poporului PSD. Va fio prea vulnerabil, prea nefrecventabil și deci prea preocupat de dregerea propriei imagini pentru a face ceva util.

    Spre deosebire de Iliescu în 1990-1991, după mineriade, Ponta nu are nici sprijin intern personal pe care să se bazeze, așa că foarte probabil plecarea sa la Cotroceni va da semnalul luptelor interne în cadrul PSD. În cazul fericit pentru PSD luptele vor fi cîștigate de premierul băgat pe gît lui Ponta. În cazul cel mai rău, CDR va fi model de unitate și consens față de luptele din PSD în jurul unui buget insuficient pentru toată clientela actuală a statului pesedist.

    Mai mult, izolarea internațională și lipsa resurselor pot duce la mișcări sociale (ca cele din 2011) iar un Ponta speriat poate - în astfel de condiții - să dea guvernul pe mîna opoziției și este Game Over pentru actualul PSD.

    În schib, un Iohannis pasiv la Cotroceni, ar remedia imaginea Românei la Angela Merkel & Co, ar permite demiterea lui Ponta din fruntea partidului și, cu un minim de abilitate politică rămînerea la guvernare în condițiile în care PNL-PDL ar fi obligate (ca PDL acum) să deconteze o parte importantă din impopularitatea guvernării.

    Practic, Băsescu îndeamnă poporul PSD la marginalizarea completă a lui Ponta după alegeri, ca plan A, iar ca plan B, să îl ajute pe Ponta să își rupă gîtul în turul 2.
  • 0 (8 voturi)    
    James Bond Ponta (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:50)

    Razvan_M [utilizator]

    Pac, pac, ne-a ciuruit Mincinosul.
  • -3 (17 voturi)    
    base trage cu gloante oarbe (Marţi, 14 octombrie 2014, 10:52)

    ala_ [utilizator]

    Uneori i-a mai mers ca arunca cu pietre, dar acum trage cu gloante oarbe.
    In primul rand nu are dovezi si in mod normal aici ar trebui sa se incheie toata chestia.
    In al doilea rand este clar ca scopul declaratiei este 100% politic. Nu pt institutii, nu pt justitie sau altceva.
    In al treilea rand, Victor Ponta poate sa nege linistit si sa dea vina pe Basescu - ceea ce a si facut deja, alaturi de rugaciuni fatarnice si mincinoase.
    Si in al patrulea rand, Traian cel vrednic este desconsiderat de 2 chestii: Ungureanu, favoritul sau era luat de la SIE si la fel si Melescanu - sunt candidati amundoi la presedentie (sau Ungureanu si-a dorit dar a cedat in fata altuia - nu stiu si nu ma interesaeza). Melescanu probabil ca tocmai de-asta a candidat (plus o mica diversiune) - pt a-l acoperi pe Ponta la o adica...Pai daca ditamai seful SIE poate candida, de ce ar avea o problema un individ retras din serviciu de 13-14?

    In final, sper ca realizati ca este o abureala . Romania, tara serviciilor (avem de 3 ori mai multi angajati in servicii sercrete decat Germania), reuseste ca-n bancurile cu prosti sa joace aceeasi melodie cu aceeasi actori blamati la unison de toata lumea: PNL, PDL, PSD, tariceanu, partidul lui voiculescu etc - au fost in coalitii toti. Nu exista loc de altii...iar basescu s-a transformat de mult intr-un circar care se excita cu fanteziile lui despre servicii si putere internationala (vezi Lukoil).
    • +3 (5 voturi)    
      minti si manipulezi (Marţi, 14 octombrie 2014, 12:11)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui ala_

      Ungureanu a fost director al SIE, nu ofiter activ - este o mare diferenta.
      Melescanu a comis o ilegalitate in momentul in care l-a mintit pe Presedintele tarii (indiferent ca acesta se numeste Traian Basescu).
      Pt. mine nu conteaza care-i scopul lui Basescu pe cat conteaza ca Victor Ponta a incalcat legea si Constitutia intre 1997-2001. Pe langa Victor Ponta au mai fost cativa indivizi cu rang inalt in SIE care au incalcat legea si care trebuie sa plateasca.
      Victor Ponta era santajabil cu asemenea secret in spate. Este foarte posibil ca tari precum Rusia sa fi folosit aceasta informatie pentru a-l controla.
      Traian Basescu a facut un bine nu doar lui Victor Ponta, ci Romaniei. Esti prea orbit de ura ca sa vezi dincolo de varful nasului si interesului propriu.
      • 0 (2 voturi)    
        explica te rog (Marţi, 14 octombrie 2014, 14:29)

        ala_ [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

        care e marea diferenta intre director si ofiter?
        Prietene razvan, nu mint si nu manipulez. Imi spun opinia cat se poate de sincer. Nu te mai rastigni atat cu expresii tipice celor sub influenta serviciilor.

        Si mai vezi ca nu e vorba de ofiter activ acum, ci care a fost activ pana in urma cu 13 ani.
        Iar daca Victor a fost propulsat de SIE in functiile lui de procuror,....atunci SIE mai are (a mai avut) si alti procurori la mana. Nu putea promova doar pt ca SIE ar fi dat un telefon la parchet, nu?

        In rest sunt de acord. Daca exista legi incalcate, trebuie sa fie pedepsiti.
  • +2 (6 voturi)    
    reglare de conturi (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:18)

    meandmyfriends [utilizator]

    E o reglare de conturi intre contabili !!!
  • -2 (6 voturi)    
    Una peste alta... (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:37)

    sfarleaza [utilizator]

    ...Romania de dupa razboi nu mai produce lideri politici onorabili.
    Doar lichele, parsivi si ipocriti, ca sunt ei (sau se autodeclara) de stanga, de dreapta, sau de centru. Toti o apa si-un pamant.
    Unii s-au intarjut sa-l promoveze pe Basescu, altii pe Ponta, altii pe nu mai stiu care aparator al ortodoxiei. Toti sunt niste trantori, fara exceptie, preocupati numai de bunastarea personala.
    Mes amis, in Romania nu exista alternativa, orice alegere suntem pusi sa facem, rezultatul va fi invariabil acelasi.
    Maaare pacat pentru unii... insa puterea, orice culoare are sau va avea ea multi ani de acum incolo, reprezinta starea natiei.
    Ai nostri ca brazii ! ;)
  • -3 (13 voturi)    
    sef de stat care desconspira spioni. rusine (Marţi, 14 octombrie 2014, 11:52)

    jackalphonse [utilizator]

    asa ceva nu s-a mai vazut. credeti ca in USA tot ce face CIA este legal? dar nu am vazut niciun presedinte american care sa stearga pe jos cu un serviciu EXTERN de informatii doar ca sa -si sustina femeia preferata in alegeri, doar ca sa faca un joc politic murdar.
    rusine dle base! pana unde o sa ajungi ca sa castigi o batalie politica?
    nu am vazut candidati la presedentie care sa se bata in proggrame si proiecte de viitor. am vazut doar matracuci si matracuce ca arunca cu mizerii, stropindu-se pana si pe ei insisi.
    ca pinta a fost procuror si sie este grav? de ce? ca legea interzice? repet, asemenea legi sunt facute pentru simbriasi, nu pentru spioni. asa este in orice tara, nu doar aici. uite ca base, a aruncat cu noroi moale in pointa, care s-a intarit si i a dat substanta lui viorel.
    prin urmare, in timp ce base se chinuia sa acopere dosaruol flota si sa sa mai stoarca niste subiecte cu biletele roz, ponta avea treburi serioase de facut, numite si misiuni. comic, nu?:)))
    • +1 (3 voturi)    
      da da vezi matale (Marţi, 14 octombrie 2014, 14:40)

      andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      el ca ofiter are niste superiori.

      ca prim ministru sau presedinte nu ar trebui sa aiba niste superiori din servicii care sa il controleze.

      asta e problema.

      nu l aru fi dat in vileag daca statea in banca lui dar vrea sa fie presedinte.
    • +2 (2 voturi)    
      Desconspira spionul care candideaza la presedintie (Marţi, 14 octombrie 2014, 16:17)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      CV-ul lui ponta e chisalita. Nici macar nu mai stii daca-l cheama vvp.
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta un turnator nenorocit (Marţi, 14 octombrie 2014, 12:12)

    mitomanul [utilizator]

    Un turnator nenorocit - vorba lui Gheorghe Dinica -
    http://www.youtube.com/watch?v=vwF4vN9JsIE
  • -3 (7 voturi)    
    . (Marţi, 14 octombrie 2014, 12:18)

    ionelav [utilizator]

    Basescu minte cu nerusinare !
  • +1 (1 vot)    
    . (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:30)

    ionelav [utilizator]

    CAPITOLUL III

    Funcţionarea Serviciului de Informaţii Externe

    Art. 10. (2) Sursele de informare, metodele şi mijloacele de muncă nu pot fi dezvăluite faţă de nimeni şi în nici o împrejurare.
  • +2 (2 voturi)    
    Ministru de justitie habarnist (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:43)

    sorin5 [utilizator]

    Cazanciuc sustine ca "Nu e treaba Ministerului Justitiei sa afle daca sunt sau nu sunt (n.n. magistratii) ofiteri acoperiti in anumite institutii, daca au fost sau nu au fost in anumite institutii, la un moment dat" si ca " ca, din cate stie, singura situatie de conflict cu legea era atunci cand era vorba de ofiteri care au turnat la Securitate, care au facut politie politica"....INSA,

    ART. 7 din Legea 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor:
    (1) Judecătorii, procurorii, magistraţii-asistenţi, personalul de specialitate juridică asimilat acestora şi personalul auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi parchetelor nu pot fi lucrători operativi, inclusiv acoperiţi, informatori sau colaboratori ai serviciilor de informaţii.
    In concluzie nu cunoaste legea de baza a magistratilor, din randul carora provine...
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo BASE (Marţi, 14 octombrie 2014, 13:55)

    747 [utilizator]

    RESPECT !
    Jumuleste-l pe papagal, sa ramana-n ponta goala !
  • -1 (1 vot)    
    /// (Marţi, 14 octombrie 2014, 14:53)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Daca datele din articol sunt adevarate, atunci:
    1) Ponta a procedat corect ca nu s-a deconspirat deoarece niciun ofiter de informatii nu are dreptul sa se deconspire fara aprobarea serviciului;
    2) Daca Dl. presedinte a obtinut informatii secrete direct de la unii ofiteri ai SIE, ocolindu-l pe director, el a incalcat legea pentru ca in nicio tara cineva din afara serviciilor secrete, inclusiv presedintii de state nu au dreptul sa cunoasca numele si continutul concret al operatiunilor. In acest caz, cel care i-a furnizat informatiile se face vinovat de inalta tradare, alaturi de presedinte, care nu are dreptul sa detina asemenea date. In aceasta situatie, presedintele trebuie demis imediat pentru violarea secretului de stat si punerea in pericol a tuturor ofiterilor care lucreaza acolo. Daca e asa, serviciul trebuie dizolvat de urgenta si reinfiintat cu alte cadre din MAPN, asa cum s-a intamplat pe vremea lui Pacepa;
    3) Singura posibilitate ca Ponta sa fi fost racolat de SIE (care lucreaza exclusiv afara) este in perioada de stagiu pe pare acesta a facut-o in Italia.
    4) Toti presedintii americani fie au condus, fie au lucrat ori s-au aflat in evidenta serviciilor secrete ale SUA;
    5) Acest scandal dovedeste inca o data cum i-a lucrat presedintele pe toti opozantii lui politici, pe procurorii sau judecatorii, care i s-au supus apoi orbeste, lucru absolut abominabil. Asemenea oameni ar trebui sa nu mai iasa de dupa gratii.
  • +1 (1 vot)    
    Jos cu Ponta si mafia PSD (Marţi, 14 octombrie 2014, 17:22)

    AdelaidaO [utilizator]

    Acum avem inca un motiv in plus sa-l inlaturam pe Ponta de la conducerea tarii. Inca odata ni se demonstreaza ca plagiatorul asta nu merita sa ajunga in fotoliul prezidential, sa ne conduca si sa ne reprezinte. Felicitari Domnului Basescu ca a dezvaluit colaborarea lui Ponta cu SIE!
  • +1 (1 vot)    
    Putin presedinte? (Marţi, 14 octombrie 2014, 19:22)

    Alex_Alex [utilizator]

    Ponta
    Putin
    .. acelasi numar de litere si ambele incep cu P. Si prenumele lor tot cu litera V incep.
    Ce naiba, votam cu rusii?! Ii invitam sa ne invadeze, pradeze tara si violeze femeile?

    Vladimir Ponta
    Victor Putin

    pardon

    Viorel Putin
    Vladimir Ponta

    la naiba, iar am gresit

    Victor Putin
    Vladimir Ponta

    E bine?
  • +1 (1 vot)    
    comentariu (Miercuri, 15 octombrie 2014, 7:08)

    LiviuDrula [anonim]

    Cred ca Ponta a fost securist la fel ca Nastase Cred deoarece in 10 ani Basescu a dovedit ca nu a mintit niciodata, Cred deoarece nu exista alta explicatie pt accesiunea rapida a lui Ponta in anii 2001. In aceste conditii in care Ponta a incalcat constitutia ( prin incompabilitate pt functia de securist si procuror ) de fapt nu pt prima data acest personaj nu are ce cauta la Cotroceni . Mai ales acum cand credibilitatea lui Ponta la extern este nula e un mare pericol pt Romania ca acest specinen mitoman sa ajunga presedinte un om usor santajabil atat de securitate cat si de baronii locali care l-au vrut presedinte pt ai apara de justitie


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version