CNADNR ridica partial limita de viteza de pe Autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti de la 100 km/h la 130 km/h​

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 14 septembrie 2012, 13:55 Actualitate | Esenţial

A3 Bucuresti - Ploiesti
Foto: Hotnews
Restrictia de viteza de 100km/h impusa pe Autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti, pe sectorul cuprins intre km 26+000 - km 68+250, Moara Vlasiei-Ploiesti, va fi ridicata iar limita maxima de deplasare va fi de 130 km/h, anunta Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) intr-un comunicat remis HotNews.ro. Pe tronsonul de autostrada cuprins intre Centura Bucuresti si Moara Vlasiei, tronson cu trei benzi de circulatie pe sens, se va mentine restrictia de 100 km/h.

"Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania anunta participantii la trafic ca, incepand cu data de 14.09.2012, se ridica restrictia de viteza de 100km/h impusa pe Autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti, pe sectorul cuprins intre km 26+000 - km 68+250, Moara Vlasiei-Ploiesti", anunta Compania intr-un comunciat de presa.

Astfel, pe tronsonul de autostrada dintre Moara Vlasiei si Ploiesti viteza maxima de deplasare va fi de 130km/h, conform reglementarilor legale in vigoare, ca urmare a finalizarii lucrarilor de optimizare a sigurantei traficului rutier.

"Precizam ca pentru sectorul de autostrada cuprins intre km 6+550 - km 26+000, DN Centura Bucuresti - Moara Vlasiei, se mentine restrictia de viteza de 100km/h", mai anunta CNADNR. Sectorul in cauza este singurul tronson de autostrada cu trei benzi pe sens.

Autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti a fost deschisa pe 19 iulie circulatiei dupa mai multe termene de finalizare depasite. Sectorul de autostrada, lung de 62 de kilometri si care a costat 450 de milioane de euro, leaga centura Capitalei de centura Municipiului Ploiesti si se vrea a fi o alternativa la DN1, unul dintre cele mai aglomerate drumuri din tara.

Lucrarile la Autostrada Bucuresti-Ploiesti au fost impartite in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, unde lucreaza consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa.

Chiar daca autostrada a fost deschisa circulatiei rutiere inca din 19 iulie, lucrarile aferente autostrazii inca nu au fost finalizate in totalitate, urmand sa fie terminate lucrari de optimizare a siguramtei traficului rutier, lucrari la spatii de parcare, precum si lucrarile la nodurile rutiere de pe parcursul tronsonului de autostrada.

La data deschdierii circulatiei pe autostrada, viteza maxima legala a fost stabilita temporar la 100 km/h.

Citeste mai multe despre A3 Bucuresti - Ploiesti:


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

4999 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    OK! (Vineri, 14 septembrie 2012, 14:57)

    Gelum [utilizator]

    Asa e si pe autostrazile din jurul Muenchen-ului: pe ultimii 5-10-15 km viteza e redusa progresiv de la nelimitat, apoi 120kmh pana la 60kmh 2-3 pasi.
    • 0 (0 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 15 septembrie 2012, 13:12)

      comentez [utilizator] i-a raspuns lui Gelum

      Slava Domnului ca au ridicat-o, credeam ca au uitat de ea :). Chiar dc au ridicat-o doar pe un trosnon, cred ca e bine.

      La noi nu e nevoie sa fie redusa viteza de la nelimitat, cred ca pot sa o ridice si pe primul tronson, cred e suficient sa fie redusa viteza cu un km inainte.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă