Cine este Wesley Clark, consilier pe probleme strategice al lui Ponta: membru in conducerea unei companii petroliere unde Soros are 20% din actiuni. Compania are afaceri cu gaze de sist in Polonia

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 5 iulie 2012, 20:19 Actualitate | Esenţial

Wesley Clark
Foto: United States Army
Premierul Victor Ponta a anuntat joi seara, dupa sedinta de Guvern, ca il va avea drept consilier pe probleme strategice si de securitate pe generalul in retragere Wesley Clark. Clark este membru in Consiliul director al companiei BNK Petroleum, o companie petroliera unde Soros a cumparat 20% din actiuni prin intermediul fondului sau de investitii Quantum Partners LP.

Potrivit site-ului oficial, compania in conducerea carei ase afla Wesley Clark are operatiuni in domeniul gazelor de sist in Polonia.

"Am reusit sa conving o mare personalitate internationala, dl general Wesley Clark, sa accepte o pozitie de foarte mare nevoie, de special adviser, deci consilier special pe probleme strategice, pe probleme de securitate si pe probleme de strategii economice", a declarat Victor Ponta.

Premierul a mentionat ca joi a avut cu noul sau consilier o prima intalnire si o prima discutie "pe teme de investitii si despre potentialul Romaniei in zona energiei si in zona agriculturii".

Generalul american in rezerva Wesley Clark a fost comandantul fortelor NATO in timpul razboiului din Kosovo. El a fost protagonistul unui episod extrem de tensionat, cand comandantul fortelor britanice de sub comanda NATO a refuzat sa deschida focul impotriva fortelor ruse masate in Aeroportul din Pristina, asa cum ordonase gen. Wesley Clark. "Nu am de gand sa pornesc al treilea razboi mondial", ar fi spus comandantul britanic (sursa). Clark a fost indepartat din functia de comandant NATO inainte de sfarsitul mandatului.


Citeste mai multe despre   




Comentarii alese de moderator

  • Si pe asta cine-l plateste? Evident ca noi. (Vineri, 6 iulie 2012, 2:49)
    EXEs [utilizator]

    L-am studiat putin pe individul asta si tipul pare a nu prea avea coloana vertebrala la fel ca si politrucii nostrii. Face o pereche perfecta cu Ponta si Crin, el sluga lui Soros, iar astia slugile lui Felix.
    Individul asta a fost la un pas de declansarea unui razboi mondial si daca nu erau englezii la mijloc probabil ca l-ar fi facut. Idiot sinistru. Era clar ca rusii o cauta cu lumanarea si provocau la tot pasul iar asta era gata sa puna botul. Initial americanii l-au sustinut contra englezilor, dar britanicii s-au tinut tari si au refuzat in bloc, de la capitanul James Blount(alias James Blunt - cantaretul), continuand cu seful lui gen. Mike Jackson si pana la ministrul de apararii britanic. In aprilie 2000, la nici 1 an de la incident i s-a cerut sa se pensioneze, Clark plangandu-se ca ar mai fi trebuit sa raman ofiter activ cel putin 3-4 ani. Asadar americanii l-au trecut pe linie moarta recunoscandu-i practic vina. A mai fost un incident cu atacarea ambasadei chineze in care a refuzat sa-si asume responsablitatea si a fost nevoie ca seful CIA sa-si asume pana la urma responsabilitatea in locul lui.

    In cariera civila nu a stat nici aici prea bine. A vrut initial sa intre in partidul republican, dar acestia au refuzat sa discute cu el, asa ca s-a dus la democrati. Practic individul a recunoscut ca daca republicanii i-ar fi raspuns la telefon ar fi ajuns la ei, motiv pentru care nici democratii nu-l prea au la inima acuzandu-l ca e criminal de razboi. E un tip extrem de ciudat, care l-a votat pe Reagan si toti candidatii republicani pana cand a iesit din armata cand a inceput sa-i sustina pe democrati. Intr-o discutie pe care a avut-o cu Condoleezza Rice aceasta i-a spus ca razboiul din Kosovo nu ar fi avut loc daca ar fi fost decizia administratiei W.Bush ceea ce se pare ca l-a deranjat extrem de tare si a trecut in barca lui Clinton. Individul are toate datele unui mercenar capabil de orice, chiar si declansarea unui razboi mondial.



Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








24432 vizualizari
  • -81 (111 voturi)    
    bravo Ponta ! (Joi, 5 iulie 2012, 20:34)

    Montesquieu [utilizator]

    in timp ce basescu se consulta la telefon cu colegii din kgb (asta cand nu le face cadou combinatul alro plus energie ieftina) ponta il are ca adviser pe generalul NATO Clark

    hmmm, care-o avea oare mai multa credibilitate internationala?
    • +16 (24 voturi)    
      da... (Joi, 5 iulie 2012, 20:44)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      la ce-i trebe? cu cat il plateste? si, mai ales, din banii cui?
      • +12 (14 voturi)    
        In 2012 - ca-n 1990 - in Romania USA sprijina PCR (Vineri, 6 iulie 2012, 7:16)

        Si dupa 22 de ani tot PCR [anonim] i-a raspuns lui tulipa




        Dezvăluire-şoc despre jocurile politice de după Revoluţie: în '90, şi americanii ţineau cu FSN

        • Liviu Avram
        • 2978 afişări
        • Miercuri 30 mar 2011



        Cea mai veche telegramă din „pachetul WikiLeaks“ datează din 2 februarie 1990 şi reprezintă un document cu mare însemnătate pentru istoria recentă a României. Telegrama, transmisă de la Ambasada SUA din Moscova, recomanda susţinerea Frontului Salvării Naţionale, în lipsa unei alternative coerente şi în pofida faptului că avusese loc prima mineriadă.
        Jack Matlock era în februarie 1990 ambasadorul SUA în URSS şi unul dintre cei mai avizaţi experţi americani în probleme sovietice. El a fost trimis de la Moscova la Bucureşti într-o vizită de evaluare a situaţiei politice din România imediat postrevoluţionară.



        http://www.adevarul.ro/actualitate/wikileaks_despre_romania/Americanii_erau_FSN-isti_0_453555232.html
        • +2 (8 voturi)    
          De ce n-a avut si Basescu un Wesley Clark… ? (Vineri, 6 iulie 2012, 11:15)

          belisarivs [utilizator] i-a raspuns lui Si dupa 22 de ani tot PCR

          1. Nu era mai simplu pt Basescu sa-si cumpere si el sprijin pe gazele de sist ca Ponta,
          in loc sa fie suspendat de 2 ori, injurat 8 ani non-stop si lapidat in piata publica – doar pt. c-a pus Justitia pe roate ?

          Nastase a dat Bechtelul in 2004 si tot a pierdut alegerile –
          MORALA : ei isi fac de cap iar noi suntem fraierii care “platesc bechtel” indiferent cine castiga alegerile
          Si-atunci, nu era mai bine ca, pt o miza ca Justitia - din care ne mai alegem si noi cu ceva - Basescu sa dea el gazele alea de sist… ?

          2. Sau - poate Wesley Clark nu cumpara atunci cand e miza e Justitia... ?

          3. Va amintiti cum si-a cumparat Nastase in 2004 sprijinul extern, cu valize de bani carate la Bruxelles, pt. ca acolo sa-nchida lumea ochii la tot ce facea el in tara ?
          Cam asta urmeaza de-acum inainte

          4. Morala.
          Cine-o sa mai repete vreodata in istorie ce-a facut basescu, stiind ce-a patit el pt. asta, si vazand ca tot chinul prin care trece nu valoreaza nici alea 5 secunde cat semneaza Wesley Clark pentru gazele de sist la Palatul Victoria.
        • +2 (2 voturi)    
          miza (Vineri, 6 iulie 2012, 16:52)

          elis [anonim] i-a raspuns lui Si dupa 22 de ani tot PCR

          pe langa cine vrei sa stai cand Romania are gaze de sist de care sunt multi interesati.Sa tinem minte aceasta figura.
      • -10 (16 voturi)    
        Prin Wesley Clark (Vineri, 6 iulie 2012, 7:35)

        Corinteni [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

        Americanii ii dau lovitura fatala lui Base. I-au dat un branci grav de tot. Oare ce va inventa Macovei despre Clark? O fi vandut rusilor :)?
        • +15 (19 voturi)    
          Wesle Clark iti da o lovitura TIE - nu lui Basescu (Vineri, 6 iulie 2012, 8:21)

          Si dupa 22 de ani ca-n '90 [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

          Nastase a dat americanilor Bechtel - si-a pierdut alegerile !!!

          dar TU ai ramas sa platesti ca prostu la Bechtel in continuare


          la fel o sa fie si cu gazele de sist, indiferent ca Ponta ramane sau nu dupa ce le vinde americanilor
        • +3 (17 voturi)    
          Radio Erevan (Vineri, 6 iulie 2012, 8:27)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

          Nu-i vandut, ci angajat! Nu la rusi, ci la Soros! (ce-i da Ponta e mizilic) Nu-i vorba de geopolitica, ci de parale!
          • +2 (2 voturi)    
            Ai dreptate (Vineri, 6 iulie 2012, 10:31)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

            pentru alea a fost condamnat si Nastase
        • +7 (11 voturi)    
          o lovitura fatala celor din Dobrogea (Vineri, 6 iulie 2012, 9:32)

          DavidM [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

          Exploatarea gazelor de sist are un efect devastator asupra mediului, oare de ce tarile din vestul Europei prefera sa NU le exploateze... E o lovitura data de Ponta, romanilor !
          • +5 (7 voturi)    
            Nu e data de Ponta... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:09)

            Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

            el e un simplu executant... lovitura e data de ''greii'' din spatele lui - printre care, Voiculescu, om care finanteaza, probabil, actuala lovitura de stat.

            D-aia plangea Copy/Paste, acum vreo 2 zile, ca s-a intors legea in Parlament... el daduse un termen, facuse promisiuni. Acum e in aer! Caci ''greii'' il pot manca, pe paine, iar el e constient :D
        • +7 (9 voturi)    
          mda (Vineri, 6 iulie 2012, 9:34)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

          americanii s-au spalat pe cap cu nenea general asta.. la cate prostii internationale a facut....

          acum e mercenar, prin definitie face orice celui care il plateste...

          si ceva interesant de pe wikipedia:

          "Clark currently serves as the co-chairman of Growth Energy, an ethanol lobbying group[6][7] and on the board of directors of BNK Petroleum"

          deci e lobiist... angajat de chevron si alte companii care vor sa intre in forta si sa foreze toata romania dupa gaze si alte resurse minerale neatinse...

          alta lichea adusa de ponta in schema...
        • +2 (4 voturi)    
          Cu ce crezi ca il va ajuta pe Ponta?... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:57)

          Mai, Ioane! [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

          ..sa para mai destept? ... mai american? .... mai militar? ... mai strateg??? Hai sa fim seriosi!
          Cati bani ii da si din ce buget? Daca e din bugetul Ro si nu din bugetul lui personal sau cel al USL, sa demonstreze. Ca atat cat e platit un consilier in Romania (sa fie vreo 2000 EUR max?? poate e o suma prea mare, nu stiu) nu poate tenta un mercenar de talia lui Wesley Clark. Si daca il plateste Ponta personal, de unde are bani?
          Deci, de unde vin banii? Exista o lege care il obliga pe Ponta sa ne spuna, nu mai stiu care exact.
      • +2 (4 voturi)    
        Ponta se pregateste de razboi civil (Vineri, 6 iulie 2012, 11:05)

        Anomim [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

        La Universitate in loc de fantana o sa faca transee, si o sa faca platforma de elicopter pe Guvern.

        Nu putea sa ia si el un economist, un diplomat, un laureat de premiu Nobel.
        Trebuia sa ia un bataus
    • +10 (18 voturi)    
      e cam putin pentru Ponta (Joi, 5 iulie 2012, 20:45)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      "Ctrl V" a invatat de la colegul de partid al lui Roosvelt cum sa incerce demolarea Curtii Constitutionale
    • +14 (24 voturi)    
      postac? (Joi, 5 iulie 2012, 20:52)

      andu [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      domnul meu, imi mirosi a postac de la o posta! Base a fost cel mai mare sustinator al US din Ro din ultimii ani, asa ca mucles. Ponta, Marga et co se aratau in schimb mari admiratori ai lui Che Guevara, Putin sau altii ca ei.
    • +14 (20 voturi)    
      Ma faci sa rad, (Joi, 5 iulie 2012, 20:56)

      avint [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Cred ca glumesti si ne testezi sa vezi daca ne prindem.

      Sau poate nu glumesti, dar ai facut o greseala de editare. Ai vrut sa scrii : in timp ce POANTA se consulta la telefon cu colegii din kgb si-a luat ca adviser pe generalul NATO Clark, drept camuflaj.

      Fii mai atent altadata pentru ca se intelege altceva.
    • +14 (24 voturi)    
      Ponta e cel mai credibil... (Joi, 5 iulie 2012, 21:05)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Toata presa internationala e uimita si incantata de felul in care Ponta isi tine promisiunile. Eu spun cinstit, asa om de caracter (indoielnic) nu am mai intalnit ( sper sa fie primul si ultimul pe care-l vad). Cum sa promiti in mod repetat ca daca este dovedit plagiatul vei demisiona, iar apoi sa te faci ca ploua, ba mai mult, sa dai in cei care au dovedit plagiatul si in cei care iti cer demisia ca un gest de demnitate? Deci , da, are o mare credibilitate la nivel international. Iar pentru cei ca tine, pe care nu-i prea ajuta tartacuta, cauta sa vezi ce au facut alti demnitari straini acuzati de plagiat.
    • +15 (23 voturi)    
      Si Hitler parea manat de intentii bune. (Joi, 5 iulie 2012, 21:08)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ponta parea un tanar de isprava care sa transforme socialistii din Romania in adevarati democrati.Parea,pentru-ca rapid a inceput a lupta dura si parsiva de acaparare deplina a puterii.Acum ,Ponta,una spune si alta face si cel mai dur atac pare sa se dea asupra justitiei.Parlamentul sustine demersurile lui Ponta pentru-ca mare parte dintre actualii parlamentari sunt hoti ordinari.La fel ca si Ponta.Ponta si actuala majoritate stiu ca nu au sanse la alegerile din toamna daca nu-si subordoneaza justitia si-l scot pe Basescu din functiune,pentru-ca Basescu a dat liber la justitie indiferent de partid.De aceia au si plecat multi pedelisti spre USL.Cu UDMR este la fel.Daca vrei sa fii fraier sa te conduca hotii,fii incantat in continuare incantat de Ponta.Eu spun ca Ponta nu are nimic bun in el.Tot ce a prezentat este fals.Incearca sa afli date despre adevaratul Ponta.Ponta este un mincinos si o fiara in relatia cu oamenii si sa inconjurat de oameni de acelasi calibru.
    • +9 (19 voturi)    
      Ai scris bine... (Joi, 5 iulie 2012, 21:10)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Numai numele le-ai gresit: din greseala ai scris Basescu, in loc de Antonescu. E ok, a gresi e omeneste. Si Ponta a recunoscut ca a gresit cand a copiat cele 130 de pagini din lucrarea de doctorat si chiar si atunci cand a trecut in CV o simpla diploma de participare la un curs, ca fiind un master. Se intampla.

      Oricum, suntem alaturi de tine si, cand ai nevoie de pastilute, te putem ajuta sa nu uiti sa le iei. Recomandarea medicului Bradisteanu. Iti putem aranja si o tentativa de sinucidere in direct, la o ora de maxima audienta.
    • +9 (15 voturi)    
      Democratia are credibilitate, nu afacerile (Joi, 5 iulie 2012, 21:13)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Bineinteles ca demiocratia are mai multa credibilitate internationala, nu afacerile si interesele financiare.
      Ponta incearca sa plateasca tacerea americanilor cu bani si sa isi asigure suportul lui Soros. Insa Soros nu e asa de prost, se va folosi de el si in 2-3 saptamani o sa il arunce la gunoi, dupa ce il pune sa semneze niste ordonante de urgenta prin care concesioneaza toate exploatarile de petrol si gaze de sist catre Soros, via BNP Petroleum.

      Apropo, BNP Petroleum este in mare rahat, are de platit circa 5 miliarde de dolari amenzin cauza dezastrului ecologic produs la forarile submarine de pe coasta americana din 2009 cand s-au reversat in mare aproape 5 milioane de barili de petrol.

      http://worldfinancialpost.com/deepwater-horizon-disaster-worst-oil-spill-in-us-history-gets-its-day-in-court.html

      http://en.wikipedia.org/wiki/Deepwater_Horizon_oil_spill

      (cautati pe net dupa Deepwater Horizon disaster)

      Asa ca un corupt ca si Ponta este personajul ideal ca sa isi acopere paguba prin contracte dubioase cu statul roman.

      Rog Hotnews sa se documenteze mai adanc asupra afacerilor lui Wesley Clark si legaturile cu ei, ar mai fi multe de spus...
      • +7 (7 voturi)    
        BP (Vineri, 6 iulie 2012, 9:02)

        endymion [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        In golful Mexic a fost implicat BP nu BNP, mai documentati-va si voi:)
    • +1 (13 voturi)    
      Pozitia oficiala a SUA a fost expimata ! (Joi, 5 iulie 2012, 21:17)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Dupa cum actioneaza am impresia ca Ponta este de partea rusilor , faci confuzie intre consilier si pozitia oficiala SUA care a fost exprimata corect de ambasadorul SUA , dar asta este nu toti inteleg mesajele OFICIALE ale SUA .
    • +9 (17 voturi)    
      mda (Joi, 5 iulie 2012, 21:18)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      aburitule, consilierii se cumpara, ii platesti pt sfaturi. daca ai suficienti bani il poti lua consilier si pe bill clinton. credibilitatea lui ponta este zero in momentul asta.
    • +3 (11 voturi)    
      Plagiator (Joi, 5 iulie 2012, 21:20)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Chiar vreau sa-l vad pe general la brat cu Dl. Ponta.
      Ce-a mai tare FAZ ! hahahahaha
      • -1 (1 vot)    
        Generalul o sa-i suceasca mana la spate (Vineri, 6 iulie 2012, 10:46)

        dinoKiller [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        Nu o sa il vezi pe Ponta la brat cu Generalul ci acesta o sa il traga serios de maneca
    • +11 (21 voturi)    
      da (Joi, 5 iulie 2012, 21:23)

      george [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      dar nu are bacalaureatul echivalat in Romania asa ca nu e bun de consilier.
      • -3 (3 voturi)    
        Ba... (Vineri, 6 iulie 2012, 12:06)

        Mai, Ioane! [utilizator] i-a raspuns lui george

        ...conform spuselor unor reprezentanti USL (vezi dl. ministru interimar Pop - sa te tii cu mainile de burta de ras ce ministru, Doamne-Dumnezeule!!) nici macar nu e "legal" sa-l angajeze fara studii echivalate!!! :))))))))))))))))
        Wesley Clark trebuie dat in judecata, clar - a dobandit ilegal aceasta functie:))
    • +15 (19 voturi)    
      Nu te imbata cu apa rece (Joi, 5 iulie 2012, 21:34)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      De vreo 13 ani am citit in presa americana despre Wesley C., e la fel de ticalos ca Ponta.
    • +5 (11 voturi)    
      S-a sucit lumea pe dos (Joi, 5 iulie 2012, 21:43)

      ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Nici nu mai stii care cui vinde.
    • -13 (21 voturi)    
      In plus o sa vina banii de la investitori (Joi, 5 iulie 2012, 21:49)

      Veritas [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Si o sa creasca credibilitatea pe pietele internationale.

      Bravo, buna miscare.
      • +3 (7 voturi)    
        Generalul Moody's (Vineri, 6 iulie 2012, 8:32)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        ... daca ai auzit de el, e cel care da ratingul de tara.. nu babacii pensionati care mai scot si ei niste dolari facand reclama pentru tigai sau politicieni din lumea a treia. Si generalul Moody's ne-a trecut perspectiva economica in scadere dupa isprava cu Hidroelectrica. la aia se uita investitorii...
    • +26 (36 voturi)    
      USL=PCR (Joi, 5 iulie 2012, 22:18)

      Pop Radu [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Bai domnu necunoscator, politica lu Basescu a fost intotdeauna de neglijare a mamei rusii pe cand neo comunistii (fsn, pdsr, psd) au facut politica moscovei. Iti amintesc ca ambasadorul americii a adresat un mesaj dur la adresa politicii duse de actualu guvern.
      • +11 (19 voturi)    
        Paiata politica. (Joi, 5 iulie 2012, 23:23)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui Pop Radu

        Paiata Victor Ponta in citeva luni va fi sacrificat de USL , maxim 1 an.E deja compromis pe plan extern.Ce sef de stat din Europa , nici macar cel din Lichenstein nu va primii cu onoruri un sef de guvern care a fost prins cu furtul intelectual.
    • +2 (12 voturi)    
      Intr-adevar (Vineri, 6 iulie 2012, 0:19)

      salcia [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      PSD-ul este cunoscut pentru orientarea lui progresista, vestica, pentru aderarea la valorile occidentale/UE/NATO, nu pentru afinitatile cu Rusia (really?!?!).

      Ma doare mintea cand vad ce pot debita unii...
    • +3 (7 voturi)    
      eu pot sa-ti spun cine avea (Vineri, 6 iulie 2012, 1:19)

      crisic [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      multa credibilitate spre est, incolo:
      bunicuta lui ponta, nea iliescu.

      Apropo, daca va asociati cu diversi tacaniti din armata americii nu inseamna ca aveti credibilitate internationala. Inseamna ca o luati pe urmele lui vadim. Ceea ce e, din pacate, total nesanatos.
    • +1 (5 voturi)    
      pe pariu (Vineri, 6 iulie 2012, 3:53)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ca in curind se v-a da in exploatare si gazele de sist in romania, pe ce vrei tu, chiar si pe functia copilotului Ponta, si ghici cine le v-a exploata? daca nu ghicesti ai doua din trei :)
      • +3 (5 voturi)    
        "v-a" da sigur, daca tu zici (Vineri, 6 iulie 2012, 6:07)

        Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

        "v-a" da cu siguranta :)))

        igas draga, acuma du-te rogu-te si te reinscrie la examenul de capacitate din toamna

        poate a patra oara va fi cu noroc ;)
        • -1 (1 vot)    
          mai draga (Vineri, 6 iulie 2012, 13:02)

          monte kk [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

          kamarade, igas este om de stiinta, pe langa zbonea.
          intereseaza-te si mata un' si cand a luat zgonea bacul, si cand a terminat, la ff, ingineria de poduri si sosele, fara tocuri si pingele.

          mai discutam despre cum vorbesc menistri usl.

          ala de fu pe la educatie, ad interim, era orator de elita, comparand cu aceasta epava de inginer, specialitatea lui dragnea, esuata la camera depukakatilor.

          si macar daca ar fi ultiimul.
          numai tonti p'acolo.
          pana si mult laudatul georgescu ot bnere, are pprobleme, necesitand munca cu un logoped.

          cel mai cinstit guvern !
          no shit ! hahaha !
    • +3 (5 voturi)    
      si talibanii (Vineri, 6 iulie 2012, 7:08)

      virginia [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      au avut la inceput consilieri americani si o parte dintre dictatorii din america latina......Faci o confuzie intre interesele unor companii americane care sunt dispuse sa pescuiasca in ape tulburi angajand mercenari (fie ei si generali ai armatei americane) si politica oficiala a statelor unite. Acum putem afirma deschis ca suntem o republica bananiera cu un guvern corupt si criminal dispus la orice compromis pentru putere. Intocmai ca in anii 70 in america latina.Probabil ca asta pe unii asa ca tine ii bucura....
    • +2 (4 voturi)    
      merci, Alina! (Vineri, 6 iulie 2012, 8:24)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Eu chiar credeam ca Dna. Alina Mungiu, stiti, dna cu societatea civila, parlamentul curat, etc. lucratoare pe statul marelui filantrop si sprijinitor al democratiei George Soros chiar are o slabiciune dezinteresata pt. junele Ponta, ceea ce e scuzabil la doamnele de o anumita varsta! Acum aflu ca simpatia respectiva are miros de petrol condimentata cu mici explozii pentru "ruperea rocilor"bituminoase (crima pana mai ieri pt. USL, mai nou politica economica, strategii de dezvoltare bla bla). Nu s-a inregimentat nitel cam mult "societatea civila" in campurile petroliere?
      • +3 (3 voturi)    
        Pe ce te bazezi cand spui asta despre d-na Mungiu? (Vineri, 6 iulie 2012, 12:08)

        Mai, Ioane! [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        E chiar o intrebare inocenta.
        Pana una-alta d-na Mungiu sustine petitii si scrie articole impotriva actiunilor USL...
    • -3 (3 voturi)    
      ce spui? (Vineri, 6 iulie 2012, 10:03)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Prietene, nu mai intoxica formuruile cu aberatii. Cred ca nu intelegi unde e kgb-ul. E chiar la Guvern.Clark a venit aici sa stea atent la ce se intimpla cu scutul de la Deveselu.Chiar sinteti naivi, sau rauvoitori?
      • -1 (1 vot)    
        Mai Pacala (Vineri, 6 iulie 2012, 19:09)

        aa [anonim] i-a raspuns lui romanique

        Chiar crezi ca in USA nu exista comunisti si ticalosi?
        Clark e unul dintre ei.
    • -1 (1 vot)    
      Hmm, foarte ciudat! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:01)

      Mai, Ioane! [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Pai, aerul estic este apanajul USL, asta ne e clar, nu? Ce treaba are domnul Presedinte cu Rusia sau KGB-ul? Doar mai ieri era acuzat de USL ca ne saboteaza (cica!) relatia cu Rusia prin declaratiile lui!! Hotarati-va domnilor fani usl!
      Sunteti cam sofisti pentru gustul cuiva care iubeste adevarul absolut...
    • -1 (1 vot)    
      bravo,...dr. ghilimel tonta ! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:48)

      montes- kk [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      deci, mai draga, spre aducere aminte, acest clark, este acelasi clark care comanda nato si era cat pe ce sa declanseze al treilea mundial de lupte armate.

      el a condus razbelul nato cu fosta iugoslavie, el a bombardat belgradul si a dat boambe despletite cu uraniu pe dunaraea lui johan strauss.
      el era cat pe ce sa se ia in betze cu rusii, la podgoritza.

      un jeg din gasca comunistoida al klintonieanilor.

      succces dr. tonta !
      spune cu cin' te insotetzesti..
      dar, nu cred ca mai e cazul, insotirea cu porumbak anteneski este ..more than enough :)

      hai marga !
    • -1 (1 vot)    
      Adicatelea... un... (Vineri, 6 iulie 2012, 13:06)

      Ezechiel [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=31682
    • -3 (3 voturi)    
      Clark! (Vineri, 6 iulie 2012, 20:28)

      Mioritza [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Daca vrei gaz de sist nu vorbi cu Ponta ca nu ti le da, vrea sa protejeze resursele poporului.Ah,inca un sfat Clark...fereste-te de unul care-si zice Montesquieu,a rupt camasa de forta si poate posta.
  • +59 (79 voturi)    
    nu te cunoaste, Ponto. (Joi, 5 iulie 2012, 20:36)

    Daniel G [utilizator]

    Cand isi va da seama cine esti, se va pocai si lepada de tine ca o lepra blosevica.

    stiu cum gandesc americanii - scriu din Oregon, USA
    • -7 (17 voturi)    
      hai nu zau (Joi, 5 iulie 2012, 20:41)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      Poate "ca de o", mai lepra bolsevica.
      Daca esti acolo (nu sunt sigur) nu inseamna ca tu cunosti ceva despre locul ala.
    • +3 (13 voturi)    
      eu cred (Joi, 5 iulie 2012, 20:45)

      citizen [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      ca Wesley Clark stie foarte bine cine este Ponta,iar faptul ca a fost anuntat astazi nu este intamplator.Americanii nu lasa nimic la voia intamplarii,iar actiunile USL din ultima vreme i-a pus in garda.
    • +3 (7 voturi)    
      Clark, un democrat, sa se puna cu fascistul Ponta? (Joi, 5 iulie 2012, 20:51)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G

      Inteleg ca un job e un job, inchizi pliscul, faci banul si platesti rata la casa. Au mai avut pesedistii consilieri americani, de la care au invatat metoda fumului des si inecacios, insa tare sunt curios daca asta e numai o petarda. Asta nu vine de la Fox News, cu de la democrati.
      In fine, mai vedem. In ultimele zile prea multe din declaratiile lui Ponta fie au fost retractate personal, fie nu au fost oricum adevarate.
    • -4 (14 voturi)    
      Ganditorule din Oregon, (Joi, 5 iulie 2012, 21:00)

      Kokobelo [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      ce bine ca tu stii cum gandesc americanii.Poate stii cum gandesc bizonii aia pentru care speli vasele.
      Vezi ca asta e un pic allfel.
      • +1 (7 voturi)    
        Si daca ar spala (Vineri, 6 iulie 2012, 1:47)

        RaduConstantin [anonim] i-a raspuns lui Kokobelo

        vasele, unde ar fi umilinta? Pai un spalator de vase care-si castiga existenta cinstit si un doctor in drept ce-si castiga existenta furand munca altora, primul este om, iar ultimul o lichea.

        In alta ordine de idei, sunt convins ca omul caruia tu i te adresezi cu atata venin sub limba, nu spala vase. Asta iti doresti tu, sa faca el crezand ca munca ii este si lui la fel de rusinoasa cum le e putorilor din categoria carora faci parte. Te compatimesc si-mi pare rau pentru tine, pentru frustrarile cu care traiesti da rn-am ce-ti face, valorile ti le-ai ales singur in viata~
    • +5 (11 voturi)    
      Sper ca l-a costat scump (Joi, 5 iulie 2012, 21:25)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G

      Dupa postarea de pe blogul lui Krugman, Ponta trebuia sa treaca la contraatac. Sper ca Clark a stiut sa negocieze la sange onorariul.
      Dar tot l-as considera pe Clark o coada de topor.
    • +11 (13 voturi)    
      aiurea (Joi, 5 iulie 2012, 21:39)

      dumi [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      cine se-aseamana se-aduna. wesley e departe de-a fi un ins onorabil, are schelete in dulap, v. wako si kosovo, just google.
    • +17 (23 voturi)    
      Hm..... (Joi, 5 iulie 2012, 22:19)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G

      Mai degraba cred ca Mr Wesley, ca orice om de afaceri in cautare de oportunitati, a venit sa faca afaceri. Inca e neclar ce-i vinde Ponta dar, probabil co n-o face fara un profit clar (personal sau de grup). So, Mr Ponta, did you already start selling the country by the slice?
      • +9 (13 voturi)    
        Ii vinde gaze de sist (Joi, 5 iulie 2012, 23:26)

        peciorin [anonim] i-a raspuns lui AliB

        BNK was among the first companies to pursue shale gas land acquisitions in Europe and continues to actively pursue new properties while awaiting decisions on previously submitted European applications. BNK continues to aggressively target growth in production and reserves through the application of new and proven technologies by its team of experts. The Company has it's registered office in Vancouver, Canada with offices in Camarillo, California, Amsterdam, Netherlands, Warsaw, Poland and Hanover, Germany.
        • +7 (11 voturi)    
          Gaze pe sest (Vineri, 6 iulie 2012, 0:16)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui peciorin

          gaze pe sest.
      • -4 (8 voturi)    
        speculatie (Joi, 5 iulie 2012, 23:49)

        Eugenn [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        Probabil e ca sa se dea bine cu americanii, sa-i impace. Si probabil ca n-o sa tina...
        • -1 (3 voturi)    
          Speculatie 2 (Vineri, 6 iulie 2012, 9:16)

          Liviu [anonim] i-a raspuns lui Eugenn

          Nu te speria, nu vrea sa-i impace pe americani, ci doar sa pozeze pentru prostii din Ro, cei care se uita la A3 si executa fara sa gandeasca. In SUA se gandeste, de aceea sunt acolo unde sunt, iar noi tot la coada vacii.
    • +12 (18 voturi)    
      sau... (Joi, 5 iulie 2012, 22:35)

      Gramofonu' [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      Prin el se va plati americanilor spaga pentru sustinere. Iar ne vand.
      • 0 (4 voturi)    
        pai numai PDL are dreptul sa ne vanda !!!! (Vineri, 6 iulie 2012, 10:09)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Gramofonu'

        !
  • 0 (8 voturi)    
    Aere ....multe aere ....!!! (Joi, 5 iulie 2012, 20:40)

    B.Michelle [utilizator]

    ....vrea sa ne impresioneze dl.Copy Paste...si cred ca il plateste pe acest general din fonduri personale....!!!
  • -2 (8 voturi)    
    Mana KGBista se usuca vezi Marga (Joi, 5 iulie 2012, 20:41)

    dinoKiller [utilizator]

    Daca populatia orbita pentru moment (sunt multi USListi pentru ca s-au taiat salariile) nu poate vedea drumul la care ne-am angajat, Americanii ne intind o mana sincera de ajutor pentru a ramane in democratie, in UE si in NATO
    • +5 (5 voturi)    
      americanii (Vineri, 6 iulie 2012, 1:49)

      crisic [utilizator] i-a raspuns lui dinoKiller

      nu ne intind nimic.
      Dar mi-a placut cum ai inceput fraza.
    • -1 (1 vot)    
      Ponta arestat onorific (Vineri, 6 iulie 2012, 8:49)

      duffy21 [anonim] i-a raspuns lui dinoKiller

      Aceasta e o completare : Ponta e arestat onorific. Cu siguranta vom vedea schimbari de aici incolo. Americanii tin cu democratia (si cu majoritatea conjuncturala) dar si cu Romania si angajamentele ei
  • +1 (9 voturi)    
    De unde are Ponta bani? (Joi, 5 iulie 2012, 20:42)

    Postac liberal [anonim]

    Daca Ponta si Geoana au dat sute de mii de euro ca sa se pozeze cu Clinton, Tony Blair etc. cat da Ponta ca sa il aiba pe Wesley Clark? Generalul e platit din bani publici? Atunci sa fie facut public salariul. E platit de Ponta personal? Are Ponta atatia bani? Da partidul? PSD are datorii de milioane de euro. De unde bani?Il pot ziaristii intreba pe Ponta, pe Clark?
    • +2 (2 voturi)    
      Soros finanteaza generalul... (Vineri, 6 iulie 2012, 8:35)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Postac liberal

      ... cu vedere spre gazele de sist. Mai face si Soros afaceri proaste!
    • +2 (2 voturi)    
      poate de la basescu ... (Vineri, 6 iulie 2012, 10:10)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Postac liberal

      sau videanu ...?
  • +2 (10 voturi)    
    ******* (Joi, 5 iulie 2012, 20:42)

    Andradda [utilizator]

    Da cu cat il platesti si, mai ales, de unde iei banii aia, de ce nu ne spui, plagiatorule Ponta?
    Ca, mai mult ca sigur ca din banii pe care-i platesc romanii pt acel consilier ai putea face 7 gradinite si doua spitale..pe putin!
    Americanul iti umfla banii si de ascultat tot de Pentagon asculta, in niciun caz de matale.
    • +1 (3 voturi)    
      vezi ca uiti de elita oranj : (Vineri, 6 iulie 2012, 10:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      basescu , udrea , blaga , videanu , berceanu , boulreanu , etc ....

      totti magnati , ghici cate gradinite/crese/spitale ar putea sa faca astia , din banii furati de la mine si de la tine ! ???
  • -4 (10 voturi)    
    armata și agricultara (Joi, 5 iulie 2012, 20:44)

    Mazeta [utilizator]

    Din consiliul de administrație al căror firme face parte generalul Flintă? cumva niște distribuitoare de mici organisme modificate genetic?
  • +2 (8 voturi)    
    daca platesti bine vine si Bush Jr (Joi, 5 iulie 2012, 20:46)

    Adrian [anonim]

    Ponta sa ne spui si ce contract i-ai facut si daca e platit din bani publici.
  • +5 (11 voturi)    
    O parere sigura ! (Joi, 5 iulie 2012, 20:46)

    Anonim [anonim]

    Un alt mesaj din SUA, fiti absolut siguri ca, discutiile din agricultura sunt legate de semintele Monsanto si de transforamrea Romaniei in gunoi alimentar !
  • +3 (11 voturi)    
    ****** (Joi, 5 iulie 2012, 20:46)

    Andradda [utilizator]

    Consilier pe naiba.
    Omul ala i-a spus lui Ponta cum i-ar spune oricui:
    daca aveti intrebari legate de probleme de securitate, sigur ca pot sa va dau niste sfaturi.
    Banii jos si batem palma
    Dar in niciun caz nu e "consilierul" lui Ponta :) :)
    E asa cum te-ai duce la vrajitoare,
    Platesti si iti spune ce vrei sa auzi :)
    • 0 (2 voturi)    
      clar ... (Vineri, 6 iulie 2012, 10:13)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      sti din experienta ?
  • +1 (9 voturi)    
    Paznic (Joi, 5 iulie 2012, 20:47)

    georgio [anonim]

    America si-a impus un paznic la bostanarie. Nu cred ca e foarte bucuros Ponta cu toate ca incearca sa o prezinte ca o idee buna. America vrea sa fie sigura ca derapajele democratice din Romania nu afecteaza interesele militare Nato din Romania. Cred ca e destul de mare ingrijorarea americana daca au ajubs la o premiera in a impune un oficial pe post de cobsilier intr-o tara Nato.
  • -3 (7 voturi)    
    Poate ii vine democratia la cap (Joi, 5 iulie 2012, 20:49)

    Dana [anonim]

    Incearca sa mai dreaga toate tampeniile facute in ultima vreme dar este prea tarziu mister paste , copy paste .
  • +8 (10 voturi)    
    Ultima data cand PSD a colaborat cu americanii... (Joi, 5 iulie 2012, 20:57)

    echos [utilizator]

    am semnat actele cu Bechtel, ma intreb ce urmeaza.. Hidroelectrica, Transelectrica?
  • -1 (5 voturi)    
    Nu apuca luna Octombrie (Joi, 5 iulie 2012, 20:58)

    Gorescu [anonim]

    Probabil ca acest general e om serios si de buna credinta. In citeva luni va vedea ca niciunul dintre sfaturile lui nu se va materializa in vreo decizie a guvernului. Atunci, ca orice consiler serios, se va gindi ca nu e nevoie de el. Pariu ca nu-l apuca luna Octombrie in post?
  • +4 (8 voturi)    
    Banii (Joi, 5 iulie 2012, 20:59)

    Daniels22026 [utilizator]

    Generalul Wesley Clark i-a promis o acadea lui Victoras. El se lauda cu acadeaua.

    Ar mai fi o problema minora. Cum il plateste ? Cariera premierului s-a incheiat. Nu numai cea politica, dar si cea profesionala, ca jurist. Deci cum il va plati Victoras pe generalul american ?
  • +6 (8 voturi)    
    Uite-asa (Joi, 5 iulie 2012, 21:00)

    CezarN [utilizator]

    Uite-asa, in loc sa castige Romania din exploatarea acestor zacaminte de gaze de sist, va castiga Ponta nici macar bani, ci doar sprijin politic pentru ticalosiile lui peste limitele legii.
    Prostia lui Ponta si a celor care au votat USL o platim cu totii.
  • +2 (6 voturi)    
    rezerva (Joi, 5 iulie 2012, 21:01)

    ator2050 [utilizator]

    face si mosu un ban in plus fata de pensie desi timpul lui Ponta e masurat
  • +2 (6 voturi)    
    Copylotul a uitat sa ne spuna si costul (Joi, 5 iulie 2012, 21:02)

    denvarel [utilizator]

    Nu ca sunt foarte curios dar consilierii lui sunt platiti din bani publici. Adica un pic de la mine si restul de la voi, restul platitorilor de taxe.
  • +2 (6 voturi)    
    Salariul lui Clark? (Joi, 5 iulie 2012, 21:03)

    Petran [utilizator]

    Il platim noi toti? Ponta din salariul de bugetar?
  • +5 (7 voturi)    
    Da da, (Joi, 5 iulie 2012, 21:05)

    ochidesoim [utilizator]

    O sa eficientizeze utilizarea MIG-urilor, cate or mai fi, in agricultura romaneasca.
    Brazda ingusta si adanca!

    Dupa aia trecem si la F16 alea third hand de la olandezi, alea in care cultivau lalele si varza.
  • +2 (6 voturi)    
    in folosul CUI ? (Joi, 5 iulie 2012, 21:10)

    geocrin [utilizator]

    NU cred si NU poate sa creada nimeni ca l-a ales in folosul romanilor.
    Ceausescu s-a acoperit cu 100 de lei spunind ca le da romanilor.
    El ceausescu, de fapt o facea pentru pielea lui NU pentru oameni.
    Ponta pentru ceea ce a facut si mai cu seama cum a facut-o NU se poate acoperii cu nimic.
    Aceste metode sunt de tip COMUNIST si NU are nimic de a face cu DEMOCRATIA pe care o invoca mereu !
    Daca lumea tace NU inseamna ca si accepta, ori am fi chiar NAIVI.
  • -9 (11 voturi)    
    Ce mai ziceti basistilor? (Joi, 5 iulie 2012, 21:12)

    Ilie [anonim]

    V-am tras-o! :D
    • +2 (2 voturi)    
      Lobby pe sest (Vineri, 6 iulie 2012, 20:50)

      goe [anonim] i-a raspuns lui Ilie

      Te bucuri de parca nu ai avea si tu de pierdut!
      Toti romanii pierd...
  • +2 (6 voturi)    
    consultanta (Joi, 5 iulie 2012, 21:13)

    adv [anonim]

    Si cam cat cere acest general onorariu pentru servicii de consultanta!? Ca doar nu face munca patriotica pentru socialisti!? Si cine plateste factura? Partidul sper! Si comunistii spera sa-l manipuleze pe Soros?

    De fapt, asa stie sa-si rezolve problemele USL. Considera ca oricine si orice poate fi cumparat!
  • +3 (7 voturi)    
    din cand in cand.. (Joi, 5 iulie 2012, 21:22)

    dares [anonim]

    baietii astia care conduc romania ..au in spate pe cate cineva care le spune fa asa fa asa ..etc.. .etc. .
    ...

    nu mai avem conducatori pentru tara..
    ...
  • +4 (8 voturi)    
    SUA (Joi, 5 iulie 2012, 21:22)

    Tzompi [anonim]

    Asta confirma ca tot ce e acum in BUC este organizat de CIA care se leapada de Base si reconfigureaza jefuirea Romaniei.
    In plus Ponta va face TOT ce-i comanda FMI (MRU avea reticente de asta l-au schimbat).
  • +11 (15 voturi)    
    despre integritatea lui Clark (Joi, 5 iulie 2012, 21:25)

    Schwarzkopf [anonim]

    Gen Wesley Clark a fost schimbat din functia de SACEUR NATO inainte de terminarea mandatului (3 ani). De ce oare ? Cercetati si veti afla !
  • +7 (9 voturi)    
    incep tunurile marca PSD (Joi, 5 iulie 2012, 21:27)

    edif [anonim]

    tineti-va bine, reincepe marea devalizare. Hidroelectrica e prima care cade
  • +6 (8 voturi)    
    a inceput periajul (Joi, 5 iulie 2012, 21:29)

    oltean [anonim]

    mai zilele trecute, soros s-a repezit amenintator criticand cavalcada uslamista, acum copy-paste incearca sa-i imbuneze...
  • +2 (10 voturi)    
    Nu mai e Prim Ministru de astazi (Joi, 5 iulie 2012, 21:30)

    Copy Paste [anonim]

    Dupa ce l-au dat cu "capul de pereti" in termeni diplomatici inclusiv americanii in cursul zilei de ieri, de astazi s-a trecut la fapte si a fost plantat la guvern (pe seara) cineva care sa se convinga ca acest Copy Paste nu-si bate joc de investitiile americane si stretegiile de aparare.

    La revedere dl Ponta! Aveti zilele numarate.
    Desigur dl Ponta e foarte incantat - ca si ieri la Ambasada de altfel - nu intelege ca e pe duca..
  • +6 (10 voturi)    
    pe ce bani? (Joi, 5 iulie 2012, 21:34)

    Engel [utilizator]

    e stiut ca acesti insi nu accepta astfel de pozitii fiind platiti cu nasturi! Nastase a avut si el sfatuitori de peste Atlantic si ne-a incaltat cu Bechtel, sa vedem ce ne ofera Ponta!
  • 0 (8 voturi)    
    pe banii cui? (Joi, 5 iulie 2012, 21:35)

    Socrates [anonim]

    Intrebarea e cu cat e platit si din ce surse noul consilier al lui Ponta.
    Pentru ca nu cred ca pentru salariul de consilier guvernamental accepta Wesley Clark sa fie mascota lui Ponta-Copy-Paste.
    Sau asta e noua campanie de branding a Romaniei, ne vopsim cu dungi si stele sobolanii rosii?
  • +1 (7 voturi)    
    SALARIUL? (Joi, 5 iulie 2012, 21:35)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Din ce bani este platit acest consilier?
  • +1 (11 voturi)    
    Wesley Clark (Joi, 5 iulie 2012, 21:45)

    DGeorge [utilizator]

    Pentru cine este intersat sa trimita un mesaj domnului Wesley si sa-l trezeasca la realitate, uite pagina de facebook: http://www.facebook.com/generalclark.
    Eventual sa-l intrebam daca vrea sa-si asocieze numele si imaginea cu un comunist pe nume Victor Ponta, printr-o simpla intrebare: "Domnului Wesley, iti place comunismul?".
  • +6 (10 voturi)    
    Restauratie (Joi, 5 iulie 2012, 21:47)

    sebagain [utilizator]

    Poate dl Ponta ii prezinta si generalului Programul de Guvernare pe care il asteapta tota tara de mai bine de 2 luni. Pana acum am vazut mazgaliturile de pe servetele de la restaurantul Grivco.
  • +5 (11 voturi)    
    Deci ASTA ERA MOTIVUL NEBUNIEI CU SUSPENDAREA!!! (Joi, 5 iulie 2012, 21:50)

    Catalin [anonim]

    Un american, adica un cetatean de alta nationalitate se va ocupa de "securitatea si problemele strategice" ale Romaniei..

    Pffff...."Geniala mutare, Ponta!"

    Frate, dar chiar crezi ca o sa scapi pentru marsavia asta????

    Oameni buni, trebuie sa votati TOTI la referendumul din iulie... in toamna mi-e toamna ca nu vom mai avea voie.
    • 0 (0 voturi)    
      Da' asta are diploma de bac recunoscuta? (Vineri, 6 iulie 2012, 9:18)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Alo, ministrul educatiei! Acum nu mai intreaba nimeni nimic? Tot e bine ca v-a lamurit Basescu cum sta treaba.
      • +1 (1 vot)    
        nu e cetatean roman , si nu e ministru . (Vineri, 6 iulie 2012, 10:15)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui fLoreign

        lamuritule
  • +5 (11 voturi)    
    ticalosii (Joi, 5 iulie 2012, 21:54)

    elwis [utilizator]

    si va mai intrebati de ce USL -ul au votat impotriva legii cu gazele de sist ! Nu, n-a fost o greseala ! Cit ne costa spalarea imaginii lui ponta ! ticalosii !
  • +2 (8 voturi)    
    chiar asa.... (Joi, 5 iulie 2012, 21:55)

    stomper [anonim]

    daca tot ne anunta premierul "copy-paste" pozna asta, nu se sesizeaza dana-spume-la-gura-grecu, sa il intrebe ea pe seful executivului cat il costa pe contribuabilul roman recenta angajare? hai, danuta, hai sa te auzim.
  • +2 (8 voturi)    
    Victore, (Joi, 5 iulie 2012, 21:58)

    Emil [anonim]

    Cine PLATESTE?
  • +8 (12 voturi)    
    Sa ne gandim (Joi, 5 iulie 2012, 22:00)

    CarmenO [utilizator]

    Dl. Clark este angrenat intr-o companie care se ocupa cu gazele de sist.

    Hm! Cam ciudat ca tocmai acum s-a gandit sa-l ajute pe pontac, cand compania Chevron -americana, are interese in acest domeniu. Nu vi se pare?
  • +6 (10 voturi)    
    banii (Joi, 5 iulie 2012, 22:01)

    ia cucu [utilizator]

    Interesele sunt bani iar banii nu au tara!
  • +6 (12 voturi)    
    Aberant (Joi, 5 iulie 2012, 22:04)

    IoanC [utilizator]

    Oare ce ziceau Ponta si Antonescu, in caz ca Base sau MRU l-ar fi luat consilier pe asta? Facem niste pariuri? Tradare, vanzare de tara, furtul resurselor naturale, doamne ce era acum in studio la Antena 3, faceau spume toti. Miscarea asta este pentru prosti si needucati, si CDR a venit cu 15 mii de specialisti.
  • +6 (12 voturi)    
    1 (Joi, 5 iulie 2012, 22:12)

    Adi [anonim]

    Acum cca 2 sapt revista Capital a publicat o lista a frmelor si personalitatilor care fac parte din cercul select al francmasonilor/inteleptilor.Am facut greseala sa pierd acel articol,dar poate ca cineva din redactia Hotnews are posibilitatea sa ne spuna daca acest distins general se afla pe acea lista.Nu de alta,dar in felul acesta am afla si noi cine l-a invitat pe Ponta acum citeva luni in SUA.Mai mult,daca reusiti sa aflati raspunsul la cele de mai sus,vom si raspunsul definitiv legat de rezultatul referendului de la sf iulie.Cu multumiri anticipate.Adrian
  • +9 (15 voturi)    
    gazele de sist (Joi, 5 iulie 2012, 22:13)

    doru [anonim]

    Ponta a pus lupul paznic la oi.
    • +10 (14 voturi)    
      Banii (Joi, 5 iulie 2012, 23:13)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui doru

      fiti cu ochii in patru la hidroelectrica si gazele de sist. urmeaza ca actualul guvern sa sa imbogateasca subit cu americanu' consilier. atentie mare. in zgomotul produs de lovitura de stat, se spera ca astfel de 'tranzactii' vor trece neobservate.
  • +5 (7 voturi)    
    Eram in generala... (Joi, 5 iulie 2012, 22:18)

    DacianDraco [utilizator]

    Cand vroiam sa-mi demonstrez importanta alaturi de prieteni, dar acum acum, la 28 de ani, dupa o depresie si vremuri "bune" mi-am regasit acel eu in altceva, Nu acuz pe nimeni, nu doresc sa fiu deasupra, pur si simplu imi gasesc locul inafara tuturor. Ceea ce vad la acest individ, numit Victor Ponta, ma dezgusta si-mi vine sa strang bani pentru a oferi recompensa celui care ii va pune capu(doar atat) in fata parlamentului.
  • +12 (14 voturi)    
    un tip antipatic (Joi, 5 iulie 2012, 22:26)

    gentro [utilizator]

    un sclifosit care dupa macelul din balcani a facut turul televiziunilor, la fel ca pontanescu, cu aere de expert suprem la toate.
    el nu vine sa fie in slujba maimutoilor care va conduc- el vine sa va mulga, asa cum v-au muls expertii lor in autostrazi.
    nu, el nu e la nivelul lui toni grebla, desi amandoi sunt doua cozi de topor. pentu el si gasca lui voi sunteti vermin.
    va meritati soarta. nu ma afecteaza, seattle e departe de mocirla in care va scufundati.
  • +8 (16 voturi)    
    si ce sa credem? (Joi, 5 iulie 2012, 22:35)

    diebase [utilizator]

    ca ponta e sluga lui sosros si ca va da aprobare pentru exploatarea gazelor de sist?
    credeti ca am uitat cine sistinea acest lucru si rosia montana?
  • -1 (7 voturi)    
    nu stiu altii cum sunt.... (Joi, 5 iulie 2012, 22:43)

    taica [anonim]

    "Nu am de gind sa pornesc al treilea razboi mondial", ar fi spus comandantul britanic...dar daca va fi nevoie?......credeti ca se baga?
    Da , Romania e frumoasa si bogata...avem noi niste probleme
    • +2 (6 voturi)    
      nu miroase a bine... (Vineri, 6 iulie 2012, 0:00)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui taica

      cu cine are Clark treba cu alegerile din USA sau cu Deveselu, de vrea sa ne aiba "sub aripa"? Ce teren "pregateste" pe aici? Doar ca "paravan"? L-a trimis ambasadorul american de teama sa nu fie angajat Gorbi? Ca Ponta are nevoie de un tutore ca el e imatur este adevarat, dar ca americanii sa ne invete alfabetul democratiei pe gratis mi se pare cam cusuta cu ata alba. Sper sa nu platim cu sange...Apropos, "agenturili" de la Revolutie si-au facut acreditarea? Fiti cu ochii-n patru ca vom fi carne de tun. Pai daca nenea e cinstit ar trebui sa-i spuna lui Ponta ce are de facut urgent: SA DEMISIONEZE! Un hot si un mincinos nu are ce cauta in fruntea guvernului!
  • +5 (7 voturi)    
    va aduc aminte (Joi, 5 iulie 2012, 22:44)

    Constantin3 [anonim]

    Va aduc aminte cine a aranjat vizita lui Ponta in USA si cine a sonsorizat-o.
    Eu nu sunt contra bisericii evanghelice consider ca fiecare cult este liber sa-si faca prozeliti insa totul transparent., Daca actiunile cultului nu se fac transparent imi pun intrebari si as cere si conducerii bisericii ortodoxe din Romania sa analizeze acesta situatie tinand seama ca avem experienta altor culte, chiar si ortodoxe de origine slava, care au reusit sa faca niste lucruri extrem de negative pentru poporul roman!
    Cer de aceea ca toate cultele sa aiba activitati transparente pe teritporil Romaniei.!
  • +6 (8 voturi)    
    sa fie pura coincidenta???? (Joi, 5 iulie 2012, 22:50)

    d_b [utilizator]

    defectiune tehnica la B1 TV de la 22:30
    • +2 (4 voturi)    
      da (Joi, 5 iulie 2012, 22:59)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui d_b

      Si la Realitatea TV...
  • +5 (13 voturi)    
    aoleu.. (Joi, 5 iulie 2012, 22:59)

    ion [anonim]

    Ce s-a intamplat Ponta, nu mai au incredere americani in tine si ti-au dat dadaca? Cred ca le este frica ca demontezi scutu' si-l dai la fier vechi. Demisoneaza mai baiatule ca faci o tara de cacao.
  • +1 (9 voturi)    
    roman verde! (Joi, 5 iulie 2012, 23:04)

    airamerica [utilizator]

    Adica un profesionist veritabil, ne implicat politic sau economic!
  • +9 (13 voturi)    
    Doua ziceri... (Joi, 5 iulie 2012, 23:08)

    GigiL [utilizator]

    de pe softpedia:

    Clark de la nivelul lui (doar 4 stele de general) nu consiliaza, Doar da ordine.

    De fapt generalul american si-a luat un consilier roman...pt gazele de sist
  • +3 (7 voturi)    
    Stiti... (Joi, 5 iulie 2012, 23:12)

    DacianDraco [utilizator]

    Poate toata comfrutarea asta politica este sustinuta de acelasi grup de persoane care stiu ca prin lupta dintre noi ar obtine indiferenta noastra in actiunile lor. Daca pana acum eram asaltati de Chevron si Rosia Montana, dupa toate astea cat de mult ne-ar pasa?
  • +1 (9 voturi)    
    Cine este acest Wesley Clark ? (Joi, 5 iulie 2012, 23:16)

    Pavel si Petru [anonim]

    Chiar ne intrebam si noi (Pavel si Petru ) : -Acum cine este acest W. C . , scopul si durata ... consilierii speciale , pe probleme Socialiste cumva ????? . Domnule W. C. mai bine stateati acasa , in America , nici nu stiti in ce ati intrat ! ! ! ! ! .
  • +9 (13 voturi)    
    jackals (Joi, 5 iulie 2012, 23:33)

    sorin [anonim]

    ce repede au venit...
    proxenetii democratiei vand Romania pe nimic.
  • +5 (9 voturi)    
    Consilier pt Ponta (Joi, 5 iulie 2012, 23:35)

    Miru Surcea [anonim]

    Toate bune si frumoase. As dori sa aflu cu cat este platit si de cine acest "gentlemen Mr Wesley". Nu ne-au ajuns americanii de la Bechtel? Te pomenest ca Mr Wesley este indragostit de Romania si mai ales de "dedesubturile" ei.

    Furati in continuare, Saraca Tara Bogata !
  • +2 (8 voturi)    
    comunistii astia (Joi, 5 iulie 2012, 23:36)

    visio [anonim]

    nu au imaginatie; si boris eltin a avut un consilier american si performanta lui la jocul de glezne a atins cote maxime; acum, vine agariciul Ponta sa ne convinga ca este pro-sua; nenea ponta, lasa-ne cu textele astea ieftine; mai bine spune cum a omorat iliescu tinerii subofiteri veniti tocmai dela campina, mai bine spune-ne prin ce miracol s-a intamplat ca niciun glont sa nu il atinga pe iliescu in decembrie 89...cand era "scaldat" de luminile reflectoarelor...
    in curand pont ava fi coleg de celula cu Nastase...Adrian Nastase...
    si Ponta, zi-le cu plagiatul gogule ca esti tatic...
    • +2 (2 voturi)    
      consilieri americani (Vineri, 6 iulie 2012, 13:05)

      vero [anonim] i-a raspuns lui visio

      pai si nastase si geoana au avut consilieri americani. Si ce-am vazut eu in campania lor?
      L-am vazut pe marele nastase dandu-i nevestei o floricica ROZ, asta cand se vorbea pe fata ca e poponar; l-am vazut pe excelenta sa la tara, in soare, in praf, imbratisat si pupat de babute rupte de munca, arse de soare, smochinite si stirbe, el, aristocratul nastase, arogantul nastase, scos din barlogul sufocat de opere de arta, facand pe popularul - falsitate si minciuna de la un cap la altul.
      Si-am vazut pe urma clipul lui Geoana: Sala Palatului plina de activisti de partid cu fulare ROSII la gat, aplaudand si scandand ritmic, geoana (cu parul vopsit!) suind pe scena ROSIE ca focul pe care stateau cuminti toti capii pds sub steaguri ROSII, si din culise, din umbra, aparand si lunecand incet, ca un paianjen care-si pandeste prada, ILIESCU, strangandu-i mana si predandu-i stafeta - un strigat asurzitor de alarma!
      Acestia sunt consilierii americani. Voi pentru cine credeti ca lucreaza cu adevarat?
      • 0 (0 voturi)    
        bun asta (Joi, 12 iulie 2012, 21:09)

        eli [anonim] i-a raspuns lui vero

        :)) am ras cu lacrimi
  • -1 (11 voturi)    
    adevarul (Joi, 5 iulie 2012, 23:46)

    Tzompi [anonim]

    Anuntul cu gen. Clark dovedeste ca acest puci al USL este regizat din umbra de CIA. SUA si FMI nu mai au nevoie de Base si aduc alta trupa care sa reconfigureze jaful patronat de SUA. Pentru ca din 1990 Balcanii sunt plantatie americana. La jaf e drept sunt abonati si rusii, cu o cota anume. Pt. ca au verde de la Americani.
  • -5 (11 voturi)    
    inca o dovada ca base e terminat (Vineri, 6 iulie 2012, 0:23)

    kjdaskhfhkads [anonim]

    americanii stiu cum stim cu totii ca basescu va fi suspendat si demis la referendum de cetatenii romaniei...astfe au venit in lobby la noua putere
  • +1 (5 voturi)    
    a venit cam tarziu (Vineri, 6 iulie 2012, 0:34)

    G [anonim]

    a venit cam tarziu, pentru ca Ponta si-a terminat cariera politica, dupa ce a fost prins furand diploma de doctor.

    ma intreb cum generalul se poate asocia cu plagiatorul de Ponta, nu stie ca se compromite si el langa un plagiator cum se compromite PNLul?
  • +3 (5 voturi)    
    Wes (Vineri, 6 iulie 2012, 0:34)

    KostasP [utilizator]

    Wes C. nu este aici pt a cumpara. Este aici pt a vinde. Wes reprezinta interese a diferite companii sau persoane private interesate in vanzarea de anumite produse. Este un sales manager la nivel inalt.
  • +3 (5 voturi)    
    kosovo, wesley clark si james blunt (Vineri, 6 iulie 2012, 0:48)

    Radu [anonim]

    E interesant episodul de la Pristina, cand Clark ar fi cerut englezilor sa atace pe rusii de pe aeroport, iar englezii ar fi refuzat. Englezul care a refuzat atacul a fost nimeni altul decat James Blunt, faimosul canteret. Uitati-va pe wikipedia daca nu ma credeti. E o adevarata telenovela.
  • -1 (5 voturi)    
    Daca vine USL-ul o sa ajungem la rusi !!! (Vineri, 6 iulie 2012, 1:44)

    gigi [anonim]

    Sa va mai aud acuma ...
    • -1 (1 vot)    
      lumina vine de la rasarit (Vineri, 6 iulie 2012, 13:16)

      indu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ai perfecta dreptate
  • +2 (4 voturi)    
    cool (Vineri, 6 iulie 2012, 2:02)

    busymind [anonim]

    Legea energiilor intoarsa de la promolgare, "energia" consilier lui Ponta. Ma tot gandeam io cine ii impinge pe USL-asi la actiune asta nebuna.

    Business.... as usual.
  • +1 (3 voturi)    
    Romania intre UE si SUA? (Vineri, 6 iulie 2012, 2:04)

    Andreea [anonim]

    Se pare ca Romania doreste sa-si intareasca foarte mult relatiile cu America. Nu numai ca Domnul Prim-ministru are un consilier onorific fost candidat la presedentia Americii, dar reinnoieste si tratate cu America prin ordonante de urgenta in aceeasi zi...
  • -1 (7 voturi)    
    îmi pare rău de Clark (Vineri, 6 iulie 2012, 2:19)

    ampersand [utilizator]

    A picat ca musca-n lapte aici.
  • +7 (9 voturi)    
    Si pe asta cine-l plateste? Evident ca noi. (Vineri, 6 iulie 2012, 2:49)

    EXEs [utilizator]

    L-am studiat putin pe individul asta si tipul pare a nu prea avea coloana vertebrala la fel ca si politrucii nostrii. Face o pereche perfecta cu Ponta si Crin, el sluga lui Soros, iar astia slugile lui Felix.
    Individul asta a fost la un pas de declansarea unui razboi mondial si daca nu erau englezii la mijloc probabil ca l-ar fi facut. Idiot sinistru. Era clar ca rusii o cauta cu lumanarea si provocau la tot pasul iar asta era gata sa puna botul. Initial americanii l-au sustinut contra englezilor, dar britanicii s-au tinut tari si au refuzat in bloc, de la capitanul James Blount(alias James Blunt - cantaretul), continuand cu seful lui gen. Mike Jackson si pana la ministrul de apararii britanic. In aprilie 2000, la nici 1 an de la incident i s-a cerut sa se pensioneze, Clark plangandu-se ca ar mai fi trebuit sa raman ofiter activ cel putin 3-4 ani. Asadar americanii l-au trecut pe linie moarta recunoscandu-i practic vina. A mai fost un incident cu atacarea ambasadei chineze in care a refuzat sa-si asume responsablitatea si a fost nevoie ca seful CIA sa-si asume pana la urma responsabilitatea in locul lui.

    In cariera civila nu a stat nici aici prea bine. A vrut initial sa intre in partidul republican, dar acestia au refuzat sa discute cu el, asa ca s-a dus la democrati. Practic individul a recunoscut ca daca republicanii i-ar fi raspuns la telefon ar fi ajuns la ei, motiv pentru care nici democratii nu-l prea au la inima acuzandu-l ca e criminal de razboi. E un tip extrem de ciudat, care l-a votat pe Reagan si toti candidatii republicani pana cand a iesit din armata cand a inceput sa-i sustina pe democrati. Intr-o discutie pe care a avut-o cu Condoleezza Rice aceasta i-a spus ca razboiul din Kosovo nu ar fi avut loc daca ar fi fost decizia administratiei W.Bush ceea ce se pare ca l-a deranjat extrem de tare si a trecut in barca lui Clinton. Individul are toate datele unui mercenar capabil de orice, chiar si declansarea unui razboi mondial.
  • 0 (6 voturi)    
    Surpriza deceniului! (Vineri, 6 iulie 2012, 3:20)

    The Knight [utilizator]

    Să vezi și să nu crezi: Iliescu este văr primar cu Băsescu. Fantastic, cât de fraieri am putut fi până acum să ne lăsăm manipulați de această familie de comuniști.
  • +2 (2 voturi)    
    consilieri da baza (Vineri, 6 iulie 2012, 8:38)

    NicolaeA [utilizator]

    Consilieri da baza tot ILIESCU, TATA SOCRU si HREBENCIUC au ramas.
  • -1 (1 vot)    
    la cum minte ponta (Vineri, 6 iulie 2012, 8:43)

    NicolaeA [utilizator]

    Lla cum minte permanent si cu seninatate acest Ponta, e posibil sa-l fi vazut la tv pe Wesley Clark, si-a zis ca-i bun de consilier si a anuntat ca si-a luat consilier; nasol va fi cand va afla Wesley Clark.
  • +1 (1 vot)    
    Atat de naivi (Vineri, 6 iulie 2012, 8:49)

    un roman [anonim]

    Mai nimeni nu este de acord cu ce face "Ctrl-V". Cu siguranta Basescu va fi suspendat. Mergeti cu totii la vot la anticipate si realegeti-l pe Basescu, si in felul asta ii dati peste nas lui Ponta
    • +1 (1 vot)    
      activisti nu mor usor (Vineri, 6 iulie 2012, 13:24)

      indu [anonim] i-a raspuns lui un roman

      usl este plin de vechii activisti pcr, de odraslele lor+masonerie de orientare rosie
  • +3 (3 voturi)    
    in the Army now... (Vineri, 6 iulie 2012, 9:24)

    Dedalus [anonim]

    Si ma mai mir ca toata ofensiva USL are aspectul unei campanii militare, gen lovitura de stat militara in Congo....
  • +1 (1 vot)    
    mercenar (Vineri, 6 iulie 2012, 9:58)

    cris [anonim]

    Un mercenar platit din banii nostri sa i "sfatuiasca" pe usl -asi in luptele de strada si politice. Rau a ajuns acest popor cu asa conducatori!
  • +1 (1 vot)    
    :) (Vineri, 6 iulie 2012, 10:19)

    triton [utilizator]

    este esential sa dam un sut acestui guvern, impreuna cu sleahta lor de trepadusi. nu trebuie sa fii vreun geniu ca sa observi abuzurile facute in timp record de aceasta haita de mafioti, care pericliteaza statul de drept din romania.
    orice om cu obrazul mai subtire decit talpa si-ar fi dat demisia in locul acestui invatacel al infractorului nastase!
    haideti in strada, numai sub presiune civica vom putea sa scapam de acest cancer care ameninta tot ce am obtinut pina acum!

    CEREM DEMISIA ACESTUI PLAGIATOR! NIMENI NU E MAI PRESUS DE LEGE!
  • +3 (3 voturi)    
    Clovn (Vineri, 6 iulie 2012, 11:22)

    Apolitik [anonim]

    Daca acel consilier american ar fi fost un geniu strategic sau consilier de nelepadat, ar fi ramas in structurile NATO, evenutal armata SUA, dar incompetenta la fortat sa se orienteze spre afaceri.
    Concluzia: Pontalacu si-a luat consilier incompetent, ai carui decizii din trecut au cauzat scandaluri.
  • +2 (2 voturi)    
    Info (Vineri, 6 iulie 2012, 12:23)

    Andrei [anonim]

    Pentru toti "tampitii" care spun ca Bechtel a fost o afacere a lui Nastase, cititi inainte sa vorbiti. Contractul prevedea 2,2 miliarde EUR pentru 415 km de autostrada. Basescu cu prietenii lui l-au renegociat la 1,5 miliarde pentru 117 km. o fi bine asa? Cate alte afaceri de gen a facut Perfectul tarii?
  • +2 (2 voturi)    
    gazele de sist (Vineri, 6 iulie 2012, 12:47)

    just_me [anonim]

    niciodata, dar niciodata!!!, in tara asta.
  • +2 (2 voturi)    
    da da (Vineri, 6 iulie 2012, 13:00)

    manole [anonim]

    mai copii, nu va faceti iluzii, indiferent cine iese invingator din disputa aceasta, noi tot o sa facem ce vor americanii. ati uitat-o pe aia cu licuriciu' ?
  • +2 (2 voturi)    
    Acesta este Wesley Clark!!! (Vineri, 6 iulie 2012, 13:04)

    Ezechiel [anonim]

    Nimic mai edificator pt cititori:

    http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=31682
  • +2 (2 voturi)    
    General in Rezerva poate nu "in retragere" (Vineri, 6 iulie 2012, 13:16)

    kebab [utilizator]

    10x
  • -1 (1 vot)    
    "Ponta" (Vineri, 6 iulie 2012, 13:25)

    Barbu [anonim]

    Ponta poate sa-si traga cati consilieri doreste, pentru ca e clar ca nu poate conduce guvernul fara ei, nu prea il ajuta capul, dar cu conditia sa-i plateasca din propiul buzunar, nu din taxele platite de romani.
  • +2 (2 voturi)    
    consilier roman (Vineri, 6 iulie 2012, 13:28)

    eu, roman [anonim]

    oare nu suntem in Romania? oare nu ar trebui ca primul ministru, in probleme strategie romanesti sa aiba consilier un roman?????? io nu inteleg la ce mai avem granite/identitate etc, daca dai tot pe tava altora... Nu ca ROmania ar avea ceva strategii pe care a mai ramas strain sa nu le stie, dar daca se iveste vreuna? dar daca cineva vrea o strategie pro-Romania??? o sa o propuna un strain de neam? hihihi
  • -1 (1 vot)    
    Prea tarziu (Vineri, 6 iulie 2012, 13:35)

    vladf [utilizator]

    Nu stiu cu cat l-ati platit pe asta dar este mult prea tarziu, pun pariu ca a fost si scump.

    Dupa ce Merkel si Barroso ti-au dat ....... doar daca-l platesti pe Obama sa vina pe aici poate te mai crede lumea, dar pentru asta inseamna sa vinzi toata tara la mp2.

    Adio Ctrl-V/Ctrl-C
  • +2 (2 voturi)    
    si comentariul meu??? (Vineri, 6 iulie 2012, 13:42)

    eu [anonim]

    ziceam ca poate ar trebui un roman care sa aiba acces la chestiuni strategice??? nu un strain??? in cazul unui conflict si nu numai.. el pe cine serveste??? pe noi?? siiigur si marmotaaa
  • -2 (2 voturi)    
    CUI FOLOSESTE CIRCUL DE LA NOI??! (Vineri, 6 iulie 2012, 14:11)

    Iustin [anonim]

    nu pricepeti ca asta doresc cei care conduc lumea, sa ne fie scarba de politica si politicienii nostri buni, rai si ticalosi asa cum sunt, pentru a ni se servi solutia minune: un guvern european mai intai si apoi un guvern mondial condus de un om de la ierusalim. dar intai va fi un razboi mondial care va incepe prin atacul turciei asupra greciei in apararea careia va sari rusia care razboi va mai scade populatia lumii. asta o spunea un sfant grec, cuv. paisie aghioritul in urma cu vreo 20 de ani.
  • +2 (2 voturi)    
    Wikipedia (Vineri, 6 iulie 2012, 16:27)

    fullerton [anonim]

    Ii rog pe ziaristii de la hotnews sa faca o traducere completa a profilului de pe wikipedia a lui W. Clark. Asa pot si romanii sa afle mai multe despre personalitatea, caracterul si scopurile acestui fost ofiter american.Partea referitoare la cariera lui ca si civil este foarte interesanta...
  • -2 (2 voturi)    
    legea (Vineri, 6 iulie 2012, 17:27)

    aurelio kraigher [anonim]

    Domnule consilier, poate-l invatati pe ponta ce inseamna RESPECTAREA LEGII, ADEVARUL, DEMOCRATIA
    • 0 (0 voturi)    
      si bunul simt. (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 1:23)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui aurelio kraigher

      mincinosul ,plagiatorul lui peste.
  • -2 (2 voturi)    
    W.C. este un comunist (Vineri, 6 iulie 2012, 18:04)

    mucenic [utilizator]

    W.C. este un comunist din cercul familiei Clinton. Prin el banii sant sifonati democratilor clintonieni din SUA.
  • +2 (2 voturi)    
    .... (Vineri, 6 iulie 2012, 20:58)

    ionica [anonim]

    Base a fost mazilit de masoni.
  • -1 (1 vot)    
    Studii (Vineri, 6 iulie 2012, 22:00)

    Lucian [anonim]

    Daca este consilier al Guvernului Romaniei, are si studiile echivalate in ROMANIA ????
  • 0 (0 voturi)    
    cu ce bani il plateste? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 1:25)

    dezamagitul [utilizator]

    Tara este in mare criza cu ce bani il plateste , ca astia vin numai pe bani grei sau este abonat la vre-o mina sau gaze de sist.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri