Bucurestenii uzeaza din plin de dreptul de a reclama autoritatilor problemele care le dau dureri de cap. Intr-un top al celor mai frecvente sesizari se afla cele privind spatiul locativ si cele de urbanism, dar si relatiile cu asociatiile de proprietari, cadastru sau gospodarie comunala.

Oamenii reclama modificarile pe care vecinii le executa in propriile apartamente, fara autorizatie, si pe comerciantii ilegali care polueaza strada. La fiecare primarie de sector se inregistreaza lunar sute de plangeri. Doar jumatate pot fi solutionate.

Potrivit Primariei Sectorului 3, de la inceputul acestui an, la telefonul nonstop 9854 s-au inregistrat aproape 2.000 de apeluri. Problemele vizeaza copaci ce trebuie "defrisati", scandaluri intre vecini ce au loc in miez de noapte si cainii comunitari.

Sesizarile depuse in scris au sansele cele mai mari de a fi solutionate, spun reprezentantii primariilor. Pentru aceasta, oamenii trebuie sa se deplaseze la sediul institutiei. Totodata, trebuie sa isi lase datele personale.

Pentru cei care doresc sa sesizeze Primaria Sectorului 6, trebuie stiut ca aceasta institutie poate fi apelata la noul numar de telefon 318.01.48. Acesta va functiona in paralel, pe o perioada de 60 de zile, cu vechiul numar 212.63.24., care la finele celor doua luni va fi suspendat si inlocuit definitiv cu noul post telefonic.

Urmeaza ca si celelalte numere de telefon: 212.63.25; 212.63.26; 212.63.27 si 212.63.28 cu care poate fi, inca, apelata centrala primariei, sa fie inlocuite in perioada urmatoa- re cu noi numere. Pentru transmiterea faxurilor poate fi utilizat numarul 212.70.29.