La 10 ani de la lansare, compania ABplus intentioneaza sa patrunda pe piata targurilor de expozitii din Bucuresti, prin intermediul celei mai reprezentative marci din portofoliul sau – CAMEX. Piata de targuri din capitala s-a ridicat in anul 2005 la o valoare de aproximativ 30 de milioane Euro, reprezentand 60% din piata totala de profil din Romania.

"Piata valorica este concentrata intr-un procent atat de mare in Bucuresti deoarece exista o variatie semnificativa de preturi – in provincie, un metru patrat se inchiriaza la un cost intre 30-50 Euro, iar in capitala pretul poate sa ajunga pana la 120 Euro", a declarat Florin Mindirigiu, director general ABplus.

In 2005, ABplus a organizat 13 evenimente CAMEX in 11 orase din tara: Brasov, Iasi, Sibiu, Targu Mures, Constanta, Baia Mare, Suceava, Galati, Craiova, Ploiesti si Timisoara. In plus, din anul 2003, compania este prezenta cu marca CAMEX si in Chisinau. In 2005, evenimentele expozitionale CAMEX au inregistrat un numar de 1715 de companii expozante.

In 2006, reteaua nationala de expozitii CAMEX, specializata in domeniul constructiilor, va adauga in portofoliul sau si Oradea, initiativa care urmareste acoperirea judetelor Bihor si Cluj

"ABplus a urmat o strategie de dezvoltare organica, vizand pentru inceput dezvoltarea unei retele profesioniste la nivel local si, ulterior, extinderea la nivel national", a adaugat Florin Mindirigiu.

"Evenimentele organizate de noi sunt mai mult decat simple expozitii, reprezentand o platforma de comunicare intre partenerii nostri si toti actorii implicati intr-un domeniu complex, in plina dezvoltare, cum este cel al constructiilor".

Sub numele generic "Conferintele CAMEX", ABplus organizeaza in cadrul evenimentelor mese rotunde, ateliere de lucru si seminarii, care urmaresc dezbaterea unor tematici variate din domeniul constructiilor, dar si prezentarea celor mai noi tendinte.

La aceste evenimente participa atat partenerii ABplus, cat si reprezentanti ai autoritatilor locale sau nationale, personalitati din viata economica si din mediul universitar, reprezentanti media.

In 2005, compania ABplus a inregistrat o cifra de afaceri de 1.4 milioane de Euro si un profit net de 120.000 Euro. Pentru anul 2006, compania estimeaza o cifra de afaceri de 2.2 milioane de Euro si un profit net de aproximativ 200.000 Euro.

"O data cu intrarea pe piata din Bucuresti, tintele noastre financiare vor fi din ce in ce mai ambitioase. Chiar daca in capitala concurenta este mult mai mare, suntem siguri ca ne vom impune prin flexibilitate si prin calitatea serviciilor oferite", a adaugat Florin Mindirigiu. "In perioada urmatoare, urmarim doua directii strategice de dezvoltare a retelei de expozitii CAMEX.

Pe de o parte, este vorba despre internationalizare, prin organizarea celor doua expozitii internationale in Bucuresti, dar si prin extinderea, in 2007, pe pietele de specialitate din Bulgaria, Polonia si Ungaria. Pe de alta parte, urmarim sa ridicam gradul de specializare al evenimentelor noastre, iar primul pas il vom face tot in Bucuresti".

In perioada 13-17 septembrie 2006 ABplus va organiza in cadrul complexului ROMAERO Bucuresti prima editie specializata a Expozitiei Internationale de Acoperisuri, Izolatii si Fatade CAMEX, precum si a Expozitiei Internationale de Hale si Constructii Industriale CAMEX. Aceste expo-conferinte anuale sunt adresate specialistilor din domeniu.

Pe parcursul celor patru zile, participantii (producatori, distribuitori, antreprenori, meseriasi, arhitecti, proiectanti sau ingineri constructori) vor avea oportunitatea de a participa la seminarii, work-shop-uri, demonstratii si training-uri adresate unor categorii specifice de audienta.

Piata totala a targurilor de expozitii din Romania a insumat 115.000 mp in anul 2005, din care ABplus detine o cota de 34%. In Romania se organizeaza anual aproximativ 350 de evenimente expozitionale.

Pe langa CAMEX, ABplus organizeaza anual la Iasi Salonul "Auto Style Show" si "Targul Interioarelor Moderne" (targ de mobilier si decoratiuni interioare).