Compania de vanzari directe Amway Romania Marketing S.R.L a inregistrat in anul 2005 o cifra de afaceri de 25,13 milioane de dolari, cu 62% mai mult fata de anul 2004. La nivel global vanzarile grupului ating aproximativ 890 de miliarde de dolari, informeaza un comunicat al companiei.

„Cresterea semnificativa a cifrei de afaceri inregistrata in 2005 vine ca o confirmare a faptului ca am reusit sa raspundem in timp real cerintelor pietei printr-un portofoliu de produse moderne, variate si de calitate, iar pentru 2006 estimam o crestere de 40-50% fata de anul precedent”, declara George Popescu, Branch Manager Amway Romania.

Pe piata din Romania, segmentele Sanatate&Frumusete reprezinta impreuna aproximativ 60% din vanzari, prin gama de cosmetice deja consacrata Artistry si datorita consolidarii pozitiei pe piata a suplimentelor alimentare Nutrilite. De asemenea, segmentul de produse pentru „Ingrijirea locuintei” si-a mentinut un procent important din cifra de afaceri a companiei.

Amway a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si este astazi dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,4 miliarde de dolari in 2005 prin intermediul a peste 3 milioane de Intreprinzatori independenti.

Compania Amway Romania Marketing S.R.L a fost infiintata pe 10 noiembrie 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 600 de produse din diverse game.

Amway Romania este membru fondator al Asociatiei de Vanzari Directe din Romania. Aceasta asociatie a fost constituita pentru a reuni companii de renume din domeniul vanzarilor directe avand ca scop promovarea celor mai inalte practici comerciale si promovarea protectiei consumatorului.