Dezvoltarea practic fara oprelisti a telefoniei mobile ii provoaca pe jucatorii din piata sa gaseasca solutii de marketing pentru a-si consolida pozitia. Cosmote revine cu o oferta generoasa pentru abonati, in timp ce Orange ofera, impreuna cu autoritatea rutiera, imagini in direct pe telefon din circulatia pe DN1.

Si pe plan mondial se pregatesc „lovituri” serioase, marii jucatori transnationali incerpind deja sa promoveze generatia 4G. Gigantii pietei au demarat deja discutiile cu autoritatile nationale, incercind sa-si asigure sprijinul pentru a putea lansa o noua platforma multimedia pentru telefoanele mobile.

O alta piata care fierbe de-a dreptul este cea a internetului. Sansele unor cistiguri sigure au reusit ceea ce nu prea reuseste nici o metoda coercitiva: sa scoata la suprafata o parte a economiei negre sau gri din acest sector.

Incurajati de perspectivele stabile, administratorii multor retele de cartier nu numai ca au intrat in legalitate, dar au inceput sa investeasca serios in echipamente si servicii. Clientii incep sa fie multumiti deci.