Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a dat publicitatii primele rezultate ale Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI). BRAT a comunicat situatia traficului pe site-urile de presa din Romania in luna septembrie.

Conform studiului, pe primul loc se afla softpedia.com, urmat de clubafaceri.ro si neogen.ro.

Urmatoarele locuri in clasament sunt ocupate, potrivit Ziarul Financiar, de roportal.ro (locul 4), acasa.ro (locul 5), ejobs.ro (locul 6), rol.ro (locul 7), hotnews.ro (locul 8), protv.ro (locul 9) si gsp.ro (locul 10).

Studiul National de Audienta este un studiu reprezentativ pentru populatia pe care o studiaza, studiu sindicalizat privind cititorii de presa din Romania. El incerca sa puna la dispozitia industriei de publicitate date actuale si compatibile cu cele europene despre cititorii de ziare si reviste din Romania.

Criteriile folosite pentru topul realizat de Brat sunt: afisari, vizite si clienti unici.

Studiul de Audienta si Trafic Internet este un studiu complet nou, realizat dupa o metodologie acceptata la nivel international, utilizata cu succes in tari ca Austria, Germania, Spania sau Elvetia si ofera informatii detaliate referitoare la traficul, audienta si profilele vizitatorilor site-urilor din Romania.

Obiectivul Departamentului Internet a fost realizarea unui sistem de evaluare a siteurilor web: masurare trafic, masurare audienta si determinarea profilelor socio-demografice ale vizitatorilor, dar si obtinerea de informatii generale referitoare la utilizarea Internetului in Romania.

Cifrele de audienta le gasiti pe site-ul BRAT