Alegeri SUA: Hillary Clinton va castiga alegerile, potrivit modelului Moodyy's Analytics

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 2 noiembrie 2016, 4:23 Actualitate | Alegeri SUA 2016

Alegerile prezidentiale din SUA, de la 8 noiembrie, vor fi castigate de candidata democrata Hillary Clinton, potrivit unui model al Moody's Analytics care a prezis corect rezultatele ultimelor opt alegeri, citeaza Agerpres.

Potrivit Reuters, modelul utilizeaza o combinatie de situatii economice la nivel de stat cu istorie politica si nu a dat gres din 1980, cand republicanul Ronald Reagan l-a invins pe democratul Jimmy Carter.

In cursa actuala, Clinton este favorita datorita pretului redus al benzinei si procentului ridicat de apreciere in randul electoratului a presedintelui in exercitiu, Barack Obama. Acesta nu a mai avut cote atat de ridicate de aprobare din primul sau an la Casa Alba, 2009.

Rezultatul anuntat marti reprezinta ultima actualizare a modelului: Clinton va obtine 332 de voturi in colegiul electoral, iar republicanul Donald Trump 206. Daca se va dovedi corect, va fi pentru prima oara de la alegerea presedintelui George Bush senior, in 1988, cand unul din cele doua mari partide din SUA castiga alegerile prezidentiale de trei ori consecutiv.











5029 vizualizari
  • -4 (12 voturi)    
    Nu mai inteleg nimic (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 6:30)

    Alex735 [utilizator]

    Nu inteleg DE CE:

    Americanii, englezii, germanii voteaza anapoda..

    1. Britanicii voteaza brexit
    2. Germanii n-o mai sustin pe Merkel
    3. Americani il vor pe Trump

    Noi romanii, am vota astfel:

    1. Anti brexit
    2. Pro Merkel
    3. Anti Trump

    E clar, s-a sucit lumea!
    • +7 (9 voturi)    
      Influența Mass Media (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 7:07)

      DonaldDuck [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Tu îți iei informații citind...
      • 0 (6 voturi)    
        Mass Media are rolul ei (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 7:28)

        Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui DonaldDuck

        Mass Media m-a informat ca englezii au votat brexit.
    • +2 (4 voturi)    
      gresesti (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 8:37)

      unu' [anonim] i-a raspuns lui Alex735

      Asteapta alegerile parlamentare si te tei convinge cat de informati sunt romanii si ce voteaza. Eu personal n-aj vota PSD in veci, dar romanii pe care tu ii lauzi ca se informeaza si voteaza logic se pare ca vor ca ei sa ii conduca.
    • -2 (6 voturi)    
      S-a sucit lumea, dar (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 10:07)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      nu s-a sucit ,,stapanul ideologic" al tau, Putin !
    • 0 (4 voturi)    
      Ce destept votam pentru altii (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 10:50)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      si ce prost pentru noi.
  • +1 (7 voturi)    
    alt soft care tot asa prezisese corect ultimele (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 9:23)

    __alex__ [utilizator]

    alegeri, MogIA, zice pe invers.
    Cum s-a intamplat si in California, unde Hillary l-a furat pe Bernie cu peste zece procente (difernta dintre ce s-a numarat electronic si cele numarate manual), nu conteaza cine voteza, conteza cine numara voturile.
    • -1 (1 vot)    
      Apropos de soft-uri (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 12:18)

      CristianG [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Cautati " Fraction Magic" pe youutube, sa vedeti cum se fura votul electronic in unele state.
    • 0 (2 voturi)    
      Corect (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 22:08)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      31 de state sunt guvernate de republicani, 18 state sunt guvernate de democraţi, 1 stat (Alaska) e guvernat de un independent. Aceşti oameni sunt cei ce coordonează alegerile.
  • -3 (5 voturi)    
    nesimtirea in forma extrema (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 11:25)

    EXEs [utilizator]

    Ca si la Brexit aristocratii astia imbecili sunt absolut incapabili sa inteleaga ce se intampla dincolo de zidurile universului lor artificial. Sincer as cam vrea sa castige Hillary pentru ca toate mizeriile socialiste ale lui Obama sa se sparga tot in capetele stangistilor. Nesimtitii astia s-au obisnuit mult prea mult ca ei sa arunce cu bani ca sa fie adulati de prostime pentru ca dupa aia sa vina dreapta sa faca ordine si sa aduca bugetul pe linia de plutire. La noi psdeii fac exact acelasi lucru impartind pomeni electorale destabilizand bugetul guvernului de dreapta.
    Din pacate cred ca o sa castige Trump si nu cred ca va fi in stare sa repare prostiile facute pana acum de democrati.
    • +1 (5 voturi)    
      Compara perioadele Bush-Obama, te rog (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 13:29)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      Nu este greu. Din prostiile lui Bush nici acum nu a iesit intreaga lume, nu doar SUA. Cica Bush era de dreapta...
      Totul este oarecum relativ, pentru ca cea mai "stanga" SUA este mai de dreapta decat cea mai "dreapta" eomaneasca (sau chiar europeana, in general).

      E usor sa folosim stereotipuri, mai greu este sa vedem daca se potrivesc situatiei unde le aplicam.
      • +1 (3 voturi)    
        Hai sa vedem cum stam cu dreapta - (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 18:28)

        Carpi [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        - stanga:

        Bill Clinton -categoric stanga: Taie ajutoarele pentru batrani (logic: Sistemul nu se mai putea mentine avand in vedere emigratia care a crescut masiv in anii '90 -familii tinere + batrani) --logica zice : Oricat de stanga esti, cand creste brusc consumul de bani intr-un domeniu, trebuie desfintata legea aferenta !
        Similar: Ponta scade TVA in scop electoral - Logic: conjunctura economica externa favorabila a dus la un surplus de bani- Ce ? asta inseamna ca Ponta e de dreapta ?.
        Bush vine cu program relativ de dreapta , dar toaca o gramada de bani in razboaie, pe care pretinde ca sunt neaparat necesare. Se imbogatesc cu ocazia asta companiile de armament din anturajul lui Bush
        ! .
        Asta arata un comportament de ,,dreapta corupta"
        si nu comportament de stanga !
        Mentinerea garantiilor de stat pentru fondurile de constructii (Fany Mae- Fredy Mac )(scop electoral) duce la un dezastru financiar -- Dar masura este de stanga !.
        Dupa ce ,,tragi linie" poti constata
        ca de fapt Bush jr a fost un oportunist politic in sensul rau al cuvantului !
        A pozat, ca ,,de drepta" dar , ,,camuflat", a fost de ,,centru" ca sa nu zici ,,de stanga" !
        • 0 (2 voturi)    
          sigur... (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 22:21)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

          Asta-i din ciclul "Hitler a fost de stânga, pt că era naţional-SOCIALIST".
          Zău aşa, tentativa unora de a se rupe de realitate şi de a reinventa istoria după convingerile lor aberante mi se pare adorabilă.
          Ce urmează? "Talibanii erau oamenii lui Soros"? "Ciuma bubonică era marxistă"? "Inchiziţia era bolşevic-reacţionistă"?
          Ăsta-i eşecul sistemului educaţional românesc (şi nu numai). Lipsa abilităţilor critice şi disponibilitatea de a accepta fără scepticism "adevărul" distribuit de surse "alternative" de informare a condus mulţi indivizi cu potenţial pe cărarea conspiratitei cronice şi a maniei persecuţiei.
          • 0 (2 voturi)    
            De realitate esti rupt tu ! (Miercuri, 2 noiembrie 2016, 23:27)

            Carpi [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

            Hitler a fost de STANGA !. Desigur stanga socialista, nu comunista, si anti-democratica, si ultra-rasista, cu consecinte manifestate deosebit de grave in desfasurarea razboiului !
            Apoi in anii prin '50, apar niste ,,tantalai" socialisti ,,democrati", care-l baga pe Hitler in categoria: ,,extrema dreapta"!. Tocmai ca sa ,,arunce noroi" pe dreapta pe care ei o detesta !
            Motiveaza, ca daca Hitler luptat impotriva ,,extremei stangi", URSS, asta inseamna ca Hitler n-are cum sa fie ,,de stanga" !
            Apropo, Stalin ce este ? de ,,extrema ce "?
            La masacrul de la Katyn: 22.000 de intelectuali
            impuscati in ceafa. Scopul : Distrugerea capacitatii de conducere a poporului polonez,
            urmata de usurinta insclavirii lui la munca sub controlul poporului rus, condus la varf de un georgian !
            Asta nu e actiune pe care unii o considera extrema dreapta ?
            Si e stupid spus, pentru ca Stalin era profund de stanga. Deci este o masura de fascism ultragresiv de extrema stanga !!
            • 0 (2 voturi)    
              bravo! bis! (Joi, 3 noiembrie 2016, 0:51)

              anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

              "fascism ultragresiv de extrema stanga" - propun să înregistrezi expresia asta la OSIM şi s-o răspândeşti prin toate azilele de nebuni.
            • 0 (2 voturi)    
              Partea hilară... (Joi, 3 noiembrie 2016, 1:06)

              anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

              ... e că dacă ai încerca să susţii în faţa unui neonazist german că Hitler era de stânga, nu cred că ai scăpa neşifonat.
              Te-ar ţine să le explici băieţilor ăştia opinia ta despre Fuhrer? http://www.eurojewcong.org/img/articles/638x389/9166.jpg
              • 0 (2 voturi)    
                Ce inseamna un neo-nazist ? (Joi, 3 noiembrie 2016, 8:24)

                Carpi [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

                In primul rand un individ care in halul ala
                isi doreste un regim in care sa fie favorizata notionea de ,,suprematie nationalista/ariana " al lui Hitler , incat faptul ca Hitler era socialist devine absolut secundar !
                Ceva de genul : a fi stelist infocat, ......dar Gigi a intrat in puscarie , iar stelistul este cinstit, .......asa ca stelistul ,,se adapteaza" cat de cat, si il sustine pe Gigi, pentru ca aspectul cinstei lui Gigi nu a atat de important fata fanatismul stelistului fata de Steaua !
                Este cazul sa iei carti si sa citesti despre cat de stanga era Hitler !
                Fata de regimul aristocrat al Kaizerului, chiar nu departe de extrema stanga !
                • 0 (2 voturi)    
                  Da, măi, ai dreptate. (Joi, 3 noiembrie 2016, 16:22)

                  anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

                  Naziştii erau nişte socialişti înfocaţi. Atât de înfocaţi încât au promovat darwinismul social, au favorizat întreprinderile private, au distrus sindicatele, au eutanasiat persoanele cu handicap şi au băgat socialişti în lagărele de concentrare cu un triunghi roşu pe piept.
                  Absolut nimeni n-ar fi avut tupeul în urmă cu 30-40 de ani să arate cu degetul spre Hitler şi să spună că era de stânga - şi să nu uităm că pe-atunci lumea se afla în plin Război Rece. Tu îţi dai seama ce mai propagandă puteau să facă Statele Unite cu bijuteria asta de informaţie?? Eşti un imbecil, încheiem discuţia.
                  • 0 (2 voturi)    
                    Ce te face sa crezi (Joi, 3 noiembrie 2016, 18:24)

                    Carpi [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

                    ca eu doresc sa vorbesc cu cineva ca tine, care ma jigneste ?
                    Eu doresc sa informez corect publicul, si ma folosesc de postarea cu lucruri gresite pe care o faci tu !,
                    ca sa nu creada lumea ,,prostii sovietice"!
                    Ce ai spus? Hitler a ,,distrus socialistii "?- desigur te referi la ,,socialistii democrati" !
                    Asa gandea Hitler, statul National -Socialist are nevoie numai de politicieni socialisti ultrarasisti !
                    Cei care nu erau ultrarasisti erau tolerati numai daca nu se bagau in politica !
                    Dar ce ? Lenin,Trotki, Stalin , cu bolsevicii nu ia ,,distrus" pe mensevici, si alte factiuni socialiste?
                    Stii ca in URSS, a fi comunist troskist in anii 30' insemna lagar ptr. cei marunti si glont in cap pentru cei insemnati ?,
                    Si trotkistii ce erau ? burghezi cumva?....Nu ....extrema stanga, cea mai extrema posibila !! ( vroiau si desfintarea banilor !)
                    Trotki a fost omorat cu un ciocan in cap in Mexic, pentru ca era burghez ?
                    Ucigasul a fost decorat la Moscova,
                    dupa aceea pentru ca a ucis un mosier / chiabur ?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică