Gabriela Firea: Nu vom renunta la implementarea benzilor unice. Fara masuri de descurajare a traficului rutier,  vom avea in foarte scurt timp un oras complet blocat. Peste 30.000 de masini  inmatriculate in Bucuresti si localitatile limitrofe in primele 4 luni ale anului

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 24 mai 2017, 9:49 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Facebook
Primaria Capitalei nu va renunta la implementarea benzilor unice RATB, a anuntat primarul general, Gabriela Firea, intr-un comunicat de presa. Primaria va actiona sa faca aceasta masura cat mai eficienta, astfel incat efectele benefice sa fie mai mari decat neajunsurile, a explicat edilul. Fara masuri de descurajare a traficului rutier,  vom avea in foarte scurt timp un oras complet blocat, a declarat Gabriela Firea argumentand ca la finalul lunii aprilie in Bucuresti erau inmatriculate 1,274 milioane de autovehicule, plus alte 155.000 inmatriculate in Ilfov. Doar in primele 4 luni ale anului au fost inmatriculate peste 30.000 de masini  in Bucuresti si localitatile limitrofe.

"Nu se pune in niciun caz problema sa renuntam la culoarele unice. Planul de Mobilitate Urbana Durabila, un document strategic de planificare a transportului in regiunea Bucuresti-Ilfov, realizat sub coordonarea BERD, precizeaza  clar ca una dintre masurile care duc la cresterea mobilitatii este realizarea acestor benzi destinate transportului public. Vom actiona sa facem aceasta masura cat mai eficienta, astfel incat efectele benefice sa fie mai mari decat neajunsurile, aplicand in aceasta perioada un set de masuri complementare care sa ajute la decongestionarea traficului.

Din orice perspectiva am privi insa problema traficului, realitatea este una singura: avem inmatriculate in Bucuresti, la final de aprilie, 1,274 milioane de autovehicule, plus alte 155.000 inmatriculate in Ilfov. Fata de finalul anului trecut se inregistreaza, in doar 4 luni, o crestere a parcului auto din zona metropolitana Bucuresti de peste 30.000 de unitati. La acestea se adauga autovehiculele, deloc putine, care tranziteaza zilnic Bucurestiul, precum si cele inmatriculate in alte judete sau alte tari ale caror proprietari locuiesc, de fapt, aici.

Prin urmare, fara masuri de descurajare a traficului rutier,  vom avea in foarte scurt timp un oras complet blocat. Pentru inceput avem in vedere doar masuri care sa stimuleze conformarea voluntara, de genul incurajarii transportului in comun sau a celui ecologic, dar in perspectiva nu excludem si alt gen de masuri", a declarat Gabriela Firea, potrivit sursei citate.

Primarul General, Gabriela Firea, a avut  o sedinta de lucru cu reprezentantii directiilor de transporturi si utilitati din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti, pentru a stabili modul de implementare a masurilor conexe care vor insoti introducerea culoarelor unice pentru transportul in comun in Capitala.
Principalele proiecte ale Municipiului Bucuresti care vizeaza fluidizarea traficului rutier in zona Bucuresti-Ilfov sunt  incluse in Planul de Mobilitate Urbana Durabila 2016-2030  si vizeaza:

-     introducerea de benzi de circulatie cu prioritate pentru transportul public pe o distanta de 25 km;

      achizitia a : 100 troleibuze, 100 de tramvaie si 400 de autobuze, pentru inceput.  Proiectul mai presupune si modernizarea infrastructurii de tramvai si extinderea acesteia cu 41 km de cale dubla, precum si reabilitarea a aproximativ 1800 de statii,

-       constructia de parcari  de tip Park & Ride la punctele cheie de intrare in oras,

-      constructia de parcari subterane,

-     amenajare si largire Prelungirea Ghencea,

-    largire str. Jandarmeriei,

-     reconfigurarea intregii zone de birouri Pipera - str. Fabrica de Glucoza, str. D. Pompeiu, str. Petricani, str. Andronache, sos. Colentina,

-       amenajarea infrastructurii utilitare pentru biciclete (piste si locuri de parcare), precum si extinderea sistemului de inchiriere biciclete (bike-sharing),

-       crearea de noi zone cu prioritate pentru pietoni si biciclisti in centrul orasului, concomitent cu modernizarea spatiul urban public si imbunatatirea conditiilor de accesibilitate pentru persoane cu mobilitate redusa,
-     regandirea si extinderea sistemului de management al traficului.























14838 vizualizari

  • +40 (48 voturi)    
    Bla bla bla... (Miercuri, 24 mai 2017, 9:53)

    raulito [utilizator]

    ...pe când ceva practic? De minciuni ne e plin podu'.
    • +14 (40 voturi)    
      Degeaba are autobuzul banda lui (Miercuri, 24 mai 2017, 10:26)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui raulito

      Degeaba are autobuzul banda lui, daca este mai imputit decat trotuarul si inghesuiala ca intr-un tren indian...

      Cat despre numarul de masini, nu uitati ca se platesc impozite si asteptam locuri de parcare!
      • -7 (13 voturi)    
        indienii sunt oameni civilizati... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:39)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        In comparatie cu unii sudisti pe care nu voi sa ii mentionez in mod explicit!
        • +4 (8 voturi)    
          Praf in ochi . (Miercuri, 24 mai 2017, 13:14)

          si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Totul dar absolut totul este praf in ochi si alba-neagra .

          Obiectivul 0 este jumatate indeplinit : gratierea a ajuns la dracul viu care , dupa ce baga amendamentele lui , ne pune in fata faptului implinit si pe noi, si pe UE si tot universul.

          Daca as fi sincer pana la capat cu maine as purta doliu :

          aseara cand am ramas singur - cuc in fata portii de la senat la ora 9 jumate , pentru mine România a murit .

          Odihneasca-se in pace .

          Sper sa se valideze, mai nou nu am bann dar ...
          ceva "se blocheaza . "
          • -1 (3 voturi)    
            Dragnea o sapa pe Firea (Miercuri, 24 mai 2017, 15:15)

            mariusssss [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

            Daca Guvernul ar aloca bani pentru marile proiecte de infrastructura ale Bucurestiului, nu ar face decat sa-i niveleze drumul Firii spre Presedintie, ceea ce contravine interesului lui Drac-nea. Dimpotriva, Guvernul PSD se impotriveste cedarii Metrorex sau a soselei de centura catre Primaria Bucurestiului (cum este de fapt normal), pentru ca nu cumva sa se intample ceva pozitiv, de care sa beneficieze Firoaica. In incheiere, nu uitati: votati PSD in continuare!
      • -3 (17 voturi)    
        Locuri de parcare (Miercuri, 24 mai 2017, 10:50)

        belzeb [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Fiecare bizon care isi cumpara conserva viseaza ca administratia locala sa ii asigure locuri de parcare cam peste tot pe unde are el treaba. Este treaba ta sa iti asiguri loc de parcare de resedinta, iar cand te plimbi prin oras este tot treaba ta sa iti gasesti loc de parcare. In multe tari nici nu iti inmatriculeaza masina daca nu faci dovada ca ai loc de parcare.
        • +3 (11 voturi)    
          Este o fractura in logica dvs. - daca (Miercuri, 24 mai 2017, 13:24)

          CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui belzeb

          nu am loc de parcare la domiciliu, pentru ca inteleg ca la asta v-ati referit, nu as putea sa inmatriculez un autoturism pe care l-am cumparat ? Intr-o asemenea logica s-ar prabusi industria auto din Romania cu toate cosecintele in plan orizontal. Iar edilii, a caror misiune este sa satisfaca necesitatile legitime ale cetatenilor care i-au votat ce fac? Aaaa, sunt ocupati cu testele. pai n-ar fi mai bine ca inainte de a testa sa indeplineasca conditiile fara de care nu se poate - park-ride la marginea orasului (si in apropierea liniilor de transport in comun) mijloace de transport in numar suficient pentru a putea prelua numarul mare de calatori in intervale scurte de timp, etc. etc. E simplu sa-i numesti "bizoni" pe cei ce circula cu autoturismul insa v-ati pus intrebarea daca acestora li s-a oferit o alternativa decenta ?
        • +5 (5 voturi)    
          Te contrazici singur! (Miercuri, 24 mai 2017, 13:31)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui belzeb

          In mintea bizonilor, a avea mai multe locuri de parcare este un moft neintemeiat...

          Nu poti sa ai peste 1.382.122 de masini + masinile in trecere ... si aceleasi parcari facute de Ceausescu acum 40 de ani!

          Si la ce te ajuta daca stai in Bucuresti, ai casa si garaj in curte iar dimineata stai blocat in traffic in orice parte a orasului?

          Mai ales cand partidul te conditioneaza sa dai investitiile din infrastructura numai celor care dau zeciuiala!
          • +3 (5 voturi)    
            unde locuri de parcare? (Miercuri, 24 mai 2017, 13:48)

            Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

            Facem orasul cimitir de masini? Distrugem spatiile verzi, betonam, sa punem masini? In ce oras civilizat din occident ai vazut tu treaba asta? Cat platesti pt un loc de parcare intr-un complex rezidential? 10-15 000 de euro? Pai asta e costul real al unui loc de parcare, nu 50 de lei cat platesti la primarie acum.
            Pe orizontala nu se mai poate, gata, s-au atins limitele fizice.

            Plus ca parcarile mari nu prea se justifica, bizonii vor parca tot pe banda 1-2 in fata institutiei unde au nevoie sa ajunga. Ti se pare ca la universitate sau Inter parcarile alea dau pe afara de masini de cand au fost construite? Uita-te la AFI, au parcare imensa, dar sunt multe masini parcate pe banda 1, de ce? Aa, costa 1 leu ora?
            • +3 (3 voturi)    
              subterane (Miercuri, 24 mai 2017, 16:56)

              of of [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

              Ar trebui să facem parcări subterane, iar la suprafață spații verzi. E mai scump, dar merită(m).
              • 0 (0 voturi)    
                Asa e la Paris. (Joi, 25 mai 2017, 9:27)

                Cuca [utilizator] i-a raspuns lui of of

                Se numesc Vinci.
              • 0 (0 voturi)    
                sunt prea mici (Joi, 25 mai 2017, 9:32)

                eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui of of

                impozitele pt pretentiile dv. fara suparare

                Se plateste 100 de lei de apartament si 50 de lei de masina anual si se vrea amenajarea de parcari subterane si de infrastructura ca in vest. Pai cat credeti ca costa un loc de parcare intr-o parcare subterana? Probabil 10-15k eur. In cat timp isi recupereaza statul de la dv banii avand in vedere ca dv dati 150 de lei pe an ?
        • +5 (7 voturi)    
          dar eu mai am o nedumerire (Miercuri, 24 mai 2017, 13:39)

          Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui belzeb

          Cei din Ilfov beneficiaza de transport RatB(ucuresti) ? Ei platesc impozite diplomatice la Ilfov (desi sunt cei mai bogati), si bucurestenii trebuie sa le asigure transport Ratb, spitale din banii primariei, etc, pt ca au ei treaba in Bucuresti dar in rest le place sa stea la aer curat?
          La Domnesti tot primaria Bucuresti tb sa le faca pasaj, de ce nu le face primaria Domnesti, din taxele pe care le platesc acolo?
          De ce nu se extinde Bucurestiul pana la Saftica dpdv fiscal, si sa plateasca toti taxe in Bucuresti, ca vin zilnic.
          • +1 (3 voturi)    
            Primariile localitatilor din Ilfov platesc taxe ca (Miercuri, 24 mai 2017, 14:24)

            geobic [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

            Primariile localitatilor din Ilfov platesc taxe catre RATB.
          • +4 (4 voturi)    
            extindere (Miercuri, 24 mai 2017, 16:58)

            of of [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

            Firea tocmai le-a mai aprobat (prin martie) 52 de linii RATB in jud. Ilfov, la 1,5 lei călătoria :)

            Bucureștiul trebuie să înglobeze administrativ comunele din jur, altfel dezvoltarea capitalei va depinde mereu de bunăvoința autorităților locale ale comunelor ilfovene.
        • -3 (5 voturi)    
          Ba belzebut (Miercuri, 24 mai 2017, 16:07)

          atobe [utilizator] i-a raspuns lui belzeb

          Sa le dai pelea 'napoi la toti bizonii
          Comunistu' dreaq
      • +6 (12 voturi)    
        locuri de parcare (Miercuri, 24 mai 2017, 11:10)

        geobic [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Faptul ca detii masina nu obliga primaria sa construiasca locuri de parcare. Impozitul si locurile platite la primarie au un cost derizoriu din care nu se pot face investitii.
        • +5 (7 voturi)    
          toata lumea vrea investitii in infrastructura (Miercuri, 24 mai 2017, 13:24)

          Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui geobic

          dar sa nu plateasca nimic in plus. Cu 100 de lei impozit pe apt si 50 de lei pe masina, vor parcari suspendate si metrouri. Daca vor creste taxele de 20-30 de ori toti vor zice ca nu mai avem nevoie de nicio investitie :)
          • +2 (4 voturi)    
            cea mai buna observatie (Miercuri, 24 mai 2017, 13:43)

            eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

            nu stiu cand lumea va intelege ca Bucurestiul trebuie sa aiba o impozitare pe masura... ok suntem la un nivel, haideti sa platim, sau daca nu sa ne mai alegem un pic. unii isi vor permite altii nu... asta e situatia.. asa nu se mai poate...
          • 0 (4 voturi)    
            de ce (Miercuri, 24 mai 2017, 19:25)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

            sa mareasca impozitele bucurestenilor? sa aiba ce fura mai mult tovarasii conducatori de primarii?
          • +1 (1 vot)    
            Bulica, bucurestenii lucreaza in Bucuresti! (Miercuri, 24 mai 2017, 21:15)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

            iar Bucurestiul are aproape 20% din PIB-ul tarii asteia. Iar din toate taxele si impozitele firmelor o cota parte merge la bugetul local. De ce? Ca autoritatile locale sa asigure conditiile civilizate prin care acele afaceri sa functioneze. Altfel afacerile se muta la Cluj, Brasov, Sofia sau Szeged.
            • +1 (1 vot)    
              taxele si impozitele (Joi, 25 mai 2017, 9:38)

              eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              nu se duc in locuri de parcare... o mica parte ajunge in buget.

              trebui rentabilizat RADETul si RATBul si trebuie marite taxele.
      • +11 (13 voturi)    
        ai dreptate! (Miercuri, 24 mai 2017, 11:14)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        de mic am circulat cu autobuzul, tramvaiul si metroul (cu asta mai putin ptr ca in zona mea nu era metrou) si pot sa spun ca mi-am luat masina exact din aceste motive, enumerate de tine:
        -RATB-ul este imputit...mirosuri, tigani, mizerie pe jos. Vina este impartita: jumatate a bucurestenilor ca nu tin curatenia, jumatate a angajatilor RATB ca nu spala
        -RATB-ul vine greu, si asta e cel mai deranjant: stau cu zecile de minute in statie si nu mai apare 123-ul...pur si simplu zecile de minute pierdute in statii sunt minute pierdute din viata
        -cand vine autobuzul, nu te poti urca in el din cauza aglomeratiei: coboara 3 si urca 9
        -cand ma suiam (cam la al doilea autobuz), hop apareau controlorii...nu se legau de tigani ca le era frica, controlau elevii, studentii, pensionarii, pe cei din provincie, domnii si doamnele bine imbracate
        -la coborare trebuia sa imi fac loc cu coatele, pensionarele strigau ,,ce faci mai baiatule, nu vezi ca dai peste mine?!''
        Ajungeam acasa cu costumul creponat, camasa scoasa din pantaloni, calcat pe pantofi si transpirat din cap pana in picioare...
        asa ca, oameni buni, eu m-am lasat de RATB. Mai bine stau in trafic in masina personala, dar macar stau in scaune cu suport lombar, cu clima pe 2 zone si ascult muzica.
        Nu exclud posibilitatea sa revin la RATB, dar sa fie curat, sa vina la timp si sa nu fie aglomerat.
        • -2 (8 voturi)    
          ratb merge prost si pt ca: (Miercuri, 24 mai 2017, 13:31)

          Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          toti nesimtitii ocupa linia de tramvai, parcheaza in statiile RATB, si blocheaza in general traficul RATB.
          Nu e normal ca sute de oameni din autobuz sa astepte dupa bezmeticii cu autobuze personale.
          • +1 (1 vot)    
            mai lasa-ne (Miercuri, 24 mai 2017, 21:18)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

            deci de-aia are RATB-ul autobuze de 20 de ani si tramvaie de 40? fiindca blocheaza bizonii statiile?
      • +2 (6 voturi)    
        Pentru cei care mi-au dat minus (-) : (Miercuri, 24 mai 2017, 11:39)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Luati orice troleibuz de la Gara de Nord!
      • -1 (3 voturi)    
        mda (Miercuri, 24 mai 2017, 15:48)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        " Pentru inceput avem in vedere doar masuri care sa stimuleze conformarea voluntara, de genul incurajarii transportului in comun sau a celui ecologic, dar in perspectiva nu excludem si alt gen de masuri""


        Si cum o sa ma obligi pasarica sa nu folosesc masina? Daca ma duc la cumparaturi in supermarket, voi fi obligat de tine sa intru cu 5 sacose in RATB? Sa deranjez si alti calatori ca esti tu incapabila sa faci un plan de desvoltare real in orasul asta ?

        Atita timp cit platesc taxe, rovigneta, acciza, impozit ce mai vrei ?
        • +1 (1 vot)    
          Nu te va obliga. (Joi, 25 mai 2017, 9:34)

          Cuca [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

          Te va "stimula" in momentul in care parcarea oriunde in oras in afara locului in care locuiesti va fi, sa zicem, 5 lei pe ora.

          Asta asa, pentru inceput. In orasele "din vest" despre care vorbiti, costa minim 2 euro/ora.

          Si nu poti parca nici pe linia de tramvai, nici pe trotuar. Eu am luat amenda 50 de euro pentru ca am parcat pe partea cealalta a strazii (era strada cu dublu sens, si eu am vazut un loc vizavi, si nu am intors masina, ci m-am repezit sa ocup locul). Mi-au tras-o - si nu am ce sa le reprosez. A fost corect.
    • +24 (34 voturi)    
      2030? (Miercuri, 24 mai 2017, 10:26)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui raulito

      nu ma intereseaza gargara de genul: vom face pana in 2030. Nu se mai poate circula ACUM. Ne imbolnavim de plamani ACUM. Avem aceste probleme ACUM.

      Ce s-a facut concret intr-un an de zile de condus primaria in acest sens? Eu vad ca mergem inspre mai rau, nu inspre mai bine.
    • +3 (3 voturi)    
      s-o vedem (Miercuri, 24 mai 2017, 11:05)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui raulito

      pe madam kitsch venind la primaria generala a capitalei, din voluntari, cu RATB-ul, ar fi minunatia lumii.
    • +3 (3 voturi)    
      Prosta o ține pe a ei. (Miercuri, 24 mai 2017, 12:24)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui raulito

      Ce face nu-i bandă unică.Este o risipă de bani.Este suficient un marcaj și cei plătiți să supravegheze aplicarea legii să nu ia salariul degeaba.La PSD este o obișnuință să plătească salarii la oameni care fac altceva.Sunt anchete penale în acest sens.
    • +1 (1 vot)    
      ! (Miercuri, 24 mai 2017, 20:16)

      CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui raulito

      Am o idee daca vrea sa imi demonstreze treaba asta. Sa finanteze cum trebuie metroul din Drumul Taberei. De care isi bat joc de ani de zile. Ce zici "prima gravida a tarii"? Faci ceva concret, sau doar abureala pentru fraie...pardon, pentru cei care te voteaza?
  • +32 (48 voturi)    
    Chestiune de optica (Miercuri, 24 mai 2017, 9:54)

    Soljenitin [utilizator]

    Scopul nu trebuie sa fie de descurajare a traficului rutier, ci de incurajare a utilizarii transportului in comun.

    Asadar, sistemul de transport public trebuie modificat radical: mijloace de transport curate, bune dpdv tehnic, confortabile si un orar eficient care sa fie respectat la sange.

    Descurajarea traficului rutier tebuie sa fie un efect secundar care sa fie generat de faptul ca lumea doreste sa utilizeze transportul public!

    Convingere, nu constrangere, aici este cheia!
    • +14 (28 voturi)    
      mijloace de transport curate (Miercuri, 24 mai 2017, 10:10)

      MarianPConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      ca sa ai mijloace de transport curate, trebuie mentinute si de calatori.
      • +15 (19 voturi)    
        .. (Miercuri, 24 mai 2017, 10:16)

        Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui MarianPConstantin

        aplicarea de amenzi ar trebui sa sa rezolve macar partial problema asta.
      • 0 (0 voturi)    
        obrazul curat... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:41)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

        Cu oarece cheltuiala se tine...
        Nimic nu vine de la sine!
      • +4 (4 voturi)    
        50% corect (Miercuri, 24 mai 2017, 11:15)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

        dar nici ratb-ul nu spala dupa calatori...cum lasi seara autobuzul, asa e dimineata, cu aceeasi mizerie in el
        si francezii (mai ales imigrantii) sunt jegosi, dar noaptea spala parcurile, strazile, si totul e curat dimineata.
    • +27 (37 voturi)    
      Pe sistemul - YOU FIRST (Miercuri, 24 mai 2017, 10:20)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Ma dau si eu cu autobuzul la servici dupa ce Firea vine si ea cu autobuzu o luna la servici (si pleaca tot cu autobuzu)
      • 0 (0 voturi)    
        cu lavaliera (Miercuri, 24 mai 2017, 17:02)

        of of [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        Să nu uite lavaliera, ca aici
        http://www.aktual24.ro/firea-o-noua-actiune-penibila-de-imagine-amuzament-pe-facebook-si-voi-circulati-tot-cu-lavaliera-la-gat-nu/
    • +1 (1 vot)    
      Corect (Miercuri, 24 mai 2017, 11:06)

      AAAAAAAAAAAAAA [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Absolut corect! As trebuie gandit, incurajare, nu pedepsire.
    • 0 (2 voturi)    
      efecte banda unica (Miercuri, 24 mai 2017, 11:18)

      Bogdan31415 [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Pai se modifica radical: se pune band a unica. Orarul si confortul sunt rezultate directe ale acesteia.
    • +1 (7 voturi)    
      Mai dati si fundu jos din masina (Miercuri, 24 mai 2017, 12:04)

      nimenidenicaieri [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Macar in anumite zile...
      • 0 (0 voturi)    
        da-ți-l tu (Miercuri, 24 mai 2017, 17:03)

        of of [utilizator] i-a raspuns lui nimenidenicaieri

        și vezi ce aglomerație este în mijloacele RATB
  • +1 (37 voturi)    
    Ideea este buna orice ati spune (Miercuri, 24 mai 2017, 9:57)

    jackalphonse [utilizator]

    Sa vedem cum se face implementarea.
    • -1 (7 voturi)    
      pe ce te bazezi? (Miercuri, 24 mai 2017, 10:51)

      Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      vorba lui Moromete! de unde stii ca e buna!? De la Antene? Si crezi ca e noua? Si de ce crezi ca nu a fost aplicata? Mai puneti si tu intrebari ca sa nu cazi in categoria celor care au scris mai mult decat au citit la viata lor.( vezi puscariasii - scriitori)
      • +2 (6 voturi)    
        ai si ceva interesant de spus? (Miercuri, 24 mai 2017, 12:43)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

        Pana nu esti macar o data pasager intr-un autobuz care trebuie sa te duca la servici dimineata nu stii cata nevoie este de o banda speciala pentru transportul public.
        • -2 (2 voturi)    
          sa fiu pedepsit... (Miercuri, 24 mai 2017, 17:50)

          Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          si daca merg cu masina trebuie sa fiu pedepsit? dar tu stii cum e sa schimbi ambreiajul la 50.000km!? si cat costa? da' poate eu nu ma duc de acasa la serviciu si inapoi. da' poate mai fac si altceva in viata asta, te-ai gandit!? trebuie sa traim toti la fel!? d'aia zic ca nu te duce capul...
          • +1 (1 vot)    
            Da, stiu cu ambreiajul si nu se moare din asta (Joi, 25 mai 2017, 9:25)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

            nici din nesimtire si nepasare nu se moare, mai ales in tara asta; mai ales din prostie, ba chiar le catalizeaza pe primele doua de mai sus.
    • 0 (0 voturi)    
      pai implementarea e problema (Miercuri, 24 mai 2017, 21:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Ca la idei nu-i intrece nimeni pe dobitocii din PSD. Numai ca niciodata nu le vor pune in practica findca sunt
      1. prea hoti
      2. prea prosti
  • +24 (34 voturi)    
    30.000 inmatriculate. Cate radiate ??? (Miercuri, 24 mai 2017, 9:58)

    cartofil [utilizator]

    Asa se prezinta datele , tov. Firea. Prezinti doar o fata a lucrurilor, asa cum o faceau si comunistii lui ceasca. Poate ca nu-i nici una radiata, dar corect este prezentarea completa a datelor.
    • -13 (37 voturi)    
      Adica...... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:18)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      ...... 30000 de "jafuri" inmatriculate.....care ne otravesc zi de zi....aici tre muncit !!!! Toate masinile mai vechi de 8 ani ......eliminate din trafic !!! Afara cu ..."cotetele"...
      • +4 (8 voturi)    
        Bine... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:42)

        dragos_k [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        ...ca ai tu masina noua! Ca inteleg ca asta ai vrut sa ne comunici.
      • +4 (4 voturi)    
        serios? (Miercuri, 24 mai 2017, 10:49)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Sa aplicam logica si la unele persoane care nu mai au carnea tare si sunt expirate? :))))
      • +8 (8 voturi)    
        deci (Miercuri, 24 mai 2017, 11:08)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        tu vrei sa ramai si fara mijloace de transport in comun. ca doar va trebui sa aplici acelasi criteriu si masinilor RATB.
      • +3 (3 voturi)    
        criteriul nu este suficient (Miercuri, 24 mai 2017, 13:29)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        De ce 8 ani? Daca te "otravesc", nu ar trebui sa le elimini pe criteriul poluarii?

        Compara o Toyota Prius din 2005 cu un Duster diesel fabricat in 2015. Care polueaza mai tare?
        In plus, o masina veche, dar bine intretinuta vs una care are doar 3 ani dar proprietara blonda nu a schimbat niciodata uleiul si deseori uita sa schimbe vitezele toata ziua de scoate biata masina fum mai rau ca o locomotiva pe carbuni?
      • +1 (1 vot)    
        tu esti treaz? treaza? (Miercuri, 24 mai 2017, 21:29)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Am o masina cumparata in 2009, are fix 8 ani. Vrei sa ii masori noxele boulet/vacuta?
        Iar alea 30.000 de care vorbeste Fieruta existau si inainte, numai ca aveau numere de Bulgaria
    • 0 (0 voturi)    
      nu e nevoie de alte date (Miercuri, 24 mai 2017, 11:01)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      se vede cu ochiul liber..
    • +1 (1 vot)    
      leasing (Miercuri, 24 mai 2017, 11:12)

      Marcel2 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Trebuiesc scazute cele inmatriculate in Bucuresti dar circula in tara, cum ar fi leasing-urile,
      • +2 (2 voturi)    
        si viceversa? (Miercuri, 24 mai 2017, 13:31)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Marcel2

        Sunt o gramada de masini in Bucuresti cu numere de provincie. Arunca o privire prin parcarile blocurilor.
  • +11 (19 voturi)    
    bine ca nu renunta (Miercuri, 24 mai 2017, 10:00)

    eu sunt [utilizator]

    dar trebuie facut totul cu cap nu heirupist.
    • +12 (14 voturi)    
      daca... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:17)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

      face benzi unice numai pe portiuni ale liniei unui autobuz, fara sa reinnoiasca parcul auto..., masura NU e cu cap!

      ori nu stiu sa fie nimic practic pt cumararea de autobuze!

      si apropos... d c nu metrou?! ca ala are chiar numai avantaje!
      • +3 (5 voturi)    
        metroul e scump (Miercuri, 24 mai 2017, 10:54)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        eventual sa il faca la suprafata.. altfel sunt bani ingorpati aiurea... Plus ca dureaza. Vezi drumul taberei care a mai fost prelungit inca un an... adica un proiect de 2 ani a fost prelungiti inca 5
        • +2 (2 voturi)    
          contructiile (Miercuri, 24 mai 2017, 13:42)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          la noi dureaza , nu pentru ca ar trebui sa dureze, ci pentru ca se fura, sunt contractep e spagi etc!
      • 0 (4 voturi)    
        de ce nu metrou? (Miercuri, 24 mai 2017, 11:16)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        tu stii cat a durat metroul din drumul taberei si inca mai dureaza? Tu stii cat a durat un amarat de pasaj la big berceni si inca nu e terminat? In conditiile astea tu vrei sa-ti rezolvi problema de acum cu un metrou peste 20-30 de ani? Sa faca si metrou, dar intai sa degajeze strazile de masini, si, mai ales trotuarele.

        Sa puna taxe pe masini si sa cumpere tramvaie si troleibuze din ei.
        • +2 (2 voturi)    
          deci (Miercuri, 24 mai 2017, 13:55)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          metrou e cea mai buna solutie pentru ca nu influenteaza practic deloc traficul

          metroul nu ar trebui sa dureze atat. metroul dureaza atat doar pentru ca se fura ca-n codru!

          se pun taxe pe masini ca sa vina bani la bugetul de stat, ce se fac cu ele efectiv nu stiu decat ei
        • +4 (4 voturi)    
          metrou vs autobuz (Miercuri, 24 mai 2017, 18:25)

          dynno [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          Ei bine, pentru cel care scria ca metroul va fi functional peste 20-30 ani, poate ca ar fi bine sa te gandesti ca oameni care implementeaza minunata strategie de furat bani de la metrou, sunt aceiasi cu oamenii cu idei crete gen "banda unica RATB" sau "sa chemam armata sa ne ajute la deszapezire" ca de aceea platim contracte mai scumpe ca la Paris. De la oamenii astia astepti tu solutii??
      • +4 (4 voturi)    
        metorul costa prietene (Miercuri, 24 mai 2017, 11:17)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        e mai usor sa ramai in memoria oamenilor ca omul care a facut benzile unice de circulatie, decat cel care a facut metorul...nu mai apuca Firea sa candideze la presedentie daca se apuca de metrou
    • +4 (6 voturi)    
      din (Miercuri, 24 mai 2017, 11:10)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

      pacate, madam firea kitsch nu renunta la implementarea benzilor unice din ambitie nu ca ar fi constienta de utilitatea acestora.
      sa ne spuna cine va plati cheltuielile inutile facute cu "experimentul" benzii unice din 22.05.2017. cine raspunde? nu ea?
  • +26 (36 voturi)    
    degeaba ! (Miercuri, 24 mai 2017, 10:00)

    sorin2011 [utilizator]

    Cele 30000 de masini sunt urmarea "program,mului de guvernare " - trambitat de PSD
    Ai uitat de eliminarea taxelor pentru masinile vechi !?
    -TU si PSD sunteti responsabili de balamucul creat in Bucuresti si in tara !
    Degeaba , cautati motive pentru cheltuieli inutile invocandscopuri nobile ! calitatea vietii !
    Unde esti TU TEPES Doamne !!
  • +16 (38 voturi)    
    Sa descurajam traficul rutier!!! (Miercuri, 24 mai 2017, 10:08)

    poatedapoateba [utilizator]

    N-am cuvinte sa-mi exprim stupoarea.

    Deci traficul rutier trebuie sa dispara. Asta include autobuzele, troleibuzele si tramvaiele, ca si ele participa la traficul rutier...

    Deci vom merge cu totii pe jos la serviciu, eventual pe potecile special amenajate de catre primarie...

    Bine, asta oamenii de rand, deoarece firea va avea dreptul la palanchin carat de slujitori...
    • 0 (6 voturi)    
      exprimare (Miercuri, 24 mai 2017, 11:21)

      Bogdan31415 [anonim] i-a raspuns lui poatedapoateba

      A fost poate o exprimare nefericita, dar ai inteles ideea: transportul comun devine prioritar fata de automobile.
      E o rotire la 180 grade fata de cum a fost pana acum.
  • +18 (28 voturi)    
    masinile inmatriculate anul acesta.. (Miercuri, 24 mai 2017, 10:08)

    minos [utilizator]

    ...erau deja pe strazile orasului. Mare parte din ele. Pentru ca s-au trecut de pe Bulgaria pe Romania, dupa scoaterea taxei de mediu. Benzile unice pentru transport in comun, trebuiau de mult facute. Insa nu este suficient. Trebuie si piste pt biciclete, parcari, multe parcari, mai multe linii de metrou, tren suburban
    • +12 (16 voturi)    
      "statistica" biased as fuck (Miercuri, 24 mai 2017, 10:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui minos

      1 - nu spune masinile radiate
      2 - spune inmatricularile, dar nu spune daca sunt din romania sau strainatate (din romania inseamna ca numarul nu creste efectiv, din strainatate da)
      3 - ignora ca anu asta s-au inmatriculat MULT mai multe masini din cauza masurii psd ...

      in rest total de acord! metrou (in primu rand) piste de biciclete, MUUUULTE parcari!
      transportu in comun nu trebuie sa se bazeze peratb intr-un astfel de oras, ci pe metrou!

      pe langa asta liniile unice nu rezolva mirosurile etc
  • +30 (34 voturi)    
    Primul exemplu (Miercuri, 24 mai 2017, 10:09)

    BuzzBuzzard [utilizator]

    Da tu si familia ta primul exemplu ca sa nu mai folosesti masina de serviciu sau personala cand mergi la Pimarie, si apoi discutam cum este cu descurajarea ! Trebuie sa intelegi ca asemenea masuri pe care vrei sa le iei trebuie obligatoriu precedate de altele care sa vina in ajutorul oamenilor ! Ce vrei sa faci tu este o dictatura pe sosele si nu va duce decat la un haos de nedescris !
  • +10 (28 voturi)    
    Asa e, dar vrem fapte (Miercuri, 24 mai 2017, 10:10)

    benicio [utilizator]

    Aici tind sa-i dau dreptate, n-am ce face. Bucurestiul e sufocat si sufocant. Deja la peste 25 de grade se simt toate noxele de la masini, e infiorator ca nu mai poti sa te plimbi linistit pe trotuarele marilor artere. Omul si masina. Tot taranul de oras isi urca fundul in masina si merge la Lidl sa-si ia salam. E un comportament anormal care trebuie descurajat, iar banda unica e buna, daca se si suplimenteaza numarul de autobuze.
    • +1 (5 voturi)    
      sufocat de coruptie... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:54)

      Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      nu simti ca te sufoci? nu simti "noxele" coruptilor flatulenti? stii cand nu simti? atunci cand emani si tu aceleasi miasme!!!
  • +8 (16 voturi)    
    femeia asta e dusa (Miercuri, 24 mai 2017, 10:12)

    nikk [anonim]

    eu as incepe asa:

    montarea pe fiecare mijloc de transport de GPS
    punerea in corelare cu o aplicatie / ecrane in fiecare statie unde sa se stie exact cand vin (sau de ce nu, un pliant unde sa se stie ora cand vine, fara intarziere - sa stii exact cat faci pana la destinatia y)
    benzi unice
    inmultirea parcului auto
    METROUL PANA LA AEROPORT
    PARCARI IN ZONA

    de ce naiba mai fumeie tu incepi cu benzile intai si incepi sa gandesti un pic....
    • +1 (5 voturi)    
      nici tu nu ai inceput cu ce trebuie (Miercuri, 24 mai 2017, 10:57)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui nikk

      cum sa incepi cu montare GPS sa stii la ce ora vine... si daca autobuzul sta blocat si vezi in statie ca ajunge acum in 30 min si peste 3 ore in 15 min cu ce te ajuta ?... venirea predictibila si la program a autobuzului se poate face doar dupa ce ii faci cale de rulare separata de autoturisme.

      prima data inainte de benzile unice trebuie sa faca parcari la capete pt a putea lasa masina personala.
    • +4 (4 voturi)    
      poti pune cate GPS-uri vrei (Miercuri, 24 mai 2017, 11:04)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui nikk

      si cate aplicatii vrei. Daca drumul e blocat, tot o sa stai cu orele in trafic. Trebuie inceput din alta parte, cu chestiuni de substanta, nu cu montarea de facebook pe autobuze.
    • +3 (3 voturi)    
      cum stii ora? (Miercuri, 24 mai 2017, 11:25)

      Bogdan31415 [anonim] i-a raspuns lui nikk

      Importat pentru oameni este sa stie ca la 10:14 autobuzul este in statie.

      Asa iti poti organiza deplasarea.

      Daca stai in statie si te uiti pe ecran 20 min la ce te ajuta ?
      Ca autobuzul sta blocat in trafic la 500m de tine.

      Prioritatea 0 sunt benzile unice. Asa rezolvi problema.

      Metroul la Otopeni e o tzeapa. Putini merg acolo ca sa justifice investitia unui tunel.

      Parcarile nu sunt bune pentru ca incurajeaza folosirea masinii.
      • 0 (0 voturi)    
        trebuie parcari in capete (Miercuri, 24 mai 2017, 14:00)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan31415

        la intrarile in oras. altfel cei veniti din exterior nu vor avea unde sa le lase... din comunele limitrofe in bucuresti nu exista ratab-uri
  • +17 (23 voturi)    
    tzoapa asta... (Miercuri, 24 mai 2017, 10:15)

    liviu_ [utilizator]

    e mai proasta decat prevede legea
    INTAI trebui alternative la masina personala si APOI descurajat traficul! nu invers vaco!

    Cu benzile unice de 500 de metrii ratb nu o sa circule mai bine (dimpotriva), si oamenii oricum nu o sa renunte la masina!

    Ea tine ideea ei inainte fara sa se gandeasca la consecinte!
    Este oare intamplator ca benzile unice sunt efectiv cea mai usoara masura?! si ieftina?! Autobuzele noi unde sunt?!
    • +3 (3 voturi)    
      benzile (Miercuri, 24 mai 2017, 11:15)

      geobic [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      E nevoie si de benzi, dar mai ales in zonele unde se creeaza blocaje deja.
      Alternativa la masina inseamna ca autobuzul sa aiba un avantaj fata de masina, ceea ce benzile de autobuz bine facute pot oferi.
  • +1 (15 voturi)    
    Taxe mai mari pt masini poluante (Miercuri, 24 mai 2017, 10:16)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Ar trebui ca taxele pe masinile personale utilizate pentru transportul in Bucuresti sa creasca exponential pe baza criteriilor de poluare, zgomot fonic, vechime, etc.
    Cei care vor masina personala in Bucuresti, sa-si cumpere una electrica. Pentru aceste masini taxarea sa fie 0.
    • 0 (2 voturi)    
      merge (Miercuri, 24 mai 2017, 10:52)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      a se adauga si viteza de deplasare decenta, pentru ca vorbim de deplasare A-B, nu de plimbarica. Deci scutere/bicle electrice pe strazi si ejectate restul. Ar fi ok, daca tot o dam in extreme?
    • +1 (1 vot)    
      Sa incepem cu noxele RATB (Miercuri, 24 mai 2017, 18:32)

      dynno [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      RATB este cel mai mare poluator, sa il taxam pe masura!
  • +19 (23 voturi)    
    DESCURAJARE (Miercuri, 24 mai 2017, 10:26)

    of of [utilizator]

    „...măsuri de descurajare a traficului rutier....”
    Felul cum pune problema spune totul despre modul ei de a gândi, mereu parcă se află într-un raport de OSTILITATE cu bucureștenii.
    Ca una care a lucrat în TV, ar trebui să știe că prezentarea schimbă mult felul de a gândi lucrurile. Nu „măsuri de descurajare a traficului rutier” ne trebuie (perspectivă negativă), ci măsuri de ÎNCURAJARE a transportului în comun și a mijloacelor alternative de transport (bicicletă, mers pe jos - într-un oraș curat, îngrijit, cu umbră de la copacii netoaletați excesiv și clădiri vechi puse în valoare mergi de drag 30 de minute pe jos) - perspectivă pozitivă, în jurul căreia ne putem coaliza toți :)
    Deja autobuzele și tramvaiele sunt pline, vizavi de fosta Apaca pe blvd. Iuliu Maniu nu te poți urca la orele de vârf dacă nu vin cel puțin 2 în stație. Presupunând că măcar 20% din descurajații ăia din mașini se urcă în RATB, unde mai intră și ei? Primăria a anunțat că anul ăsta cumpără 10 autobuze și 2 tramvaie, la o populație de 2 milioane de locuitori (+ suburbii). Alea nu acoperă nici ce se strică și e scos din circulație.
    Foarte ostilă această doamnă, care nici măcar nu locuiește aici, și fiecare eșec la primărie o înrăiește și mai mult. Poate îi dă Maica Domnului odată gândul cel bun! :)
    • -4 (6 voturi)    
      nu vor mai fi pline (Miercuri, 24 mai 2017, 11:27)

      Bogdan31415 [anonim] i-a raspuns lui of of

      Pentru ca pot merge pe banda unica mult mai rapid si devin mult mai eficiente.
  • +8 (16 voturi)    
    Fireo (Miercuri, 24 mai 2017, 10:27)

    vindicomvs [utilizator]

    Daca bagi taxa de centru si faci piste de biciclete macar pe marile bulevarde iti iert toate pacatele.
    Dar anul asta sa fie!

    ps deocamdata am facut o donatie pentru strangerea de semntauri ca sa te dam jos.
    • +1 (1 vot)    
      taxa de oras, nu numai de centru (Miercuri, 24 mai 2017, 11:08)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      si numai coroborat cu achizitia celor cateva sute de autobuze/troleibuze/tramvaie promise.
      Ca o taxa in plus fara masuri complementare stie si bunica sa puna.
      Din pacate pt autobuze va trebui sa mai asteptam probabil pana cand isi vor reinnoi parcurile nemtii, francezii etc.
  • +24 (26 voturi)    
    Geniul de Voluntari (Miercuri, 24 mai 2017, 10:27)

    IoPaNet [utilizator]

    "Descurajare a traficului rutier"? Poftim? Vrei sa spui "incurajare a folosirii transportului in comun"?

    Luam masuri ca sa asiguram un acces rapid si usor la locurile de munca sau luam masuri cu efect de crestere a timpului de deplasare si punem pe butuci businessul din Bucuresti?

    Astia care merg la munca sa stea dracului acasa ca nu mai pot ajunge pensionarii (care ma voteaza) la timp la piata din cauza lor, nu?

    Care sunt fluxurile principale de deplasare la locurile de munca si inapoi? Le stii? Ce ai facut pentru a fluidiza aceste fluxuri? Cate linii directe de autobuz / tramvai / troleibuz / metrou care sa urmeze aceste fluxuri ai facut? Cate ai in plan?

    A, scuze, am uitat... important este sa plantam stalpisori, probabil pe la 10.000 de euro bucata... Btw, cine detine firma care ii importa?
  • +6 (18 voturi)    
    Are dreptate cucoana (Miercuri, 24 mai 2017, 10:27)

    valahiandusk [utilizator]

    Trebuie descurajat. Altfel cum merg functionarii cu Tuaregii prin oras? Pleava sa stea in autobuze
    • 0 (2 voturi)    
      sa mearga cine-si permite (Miercuri, 24 mai 2017, 11:09)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui valahiandusk

      Un motor de peste 2L ar trbeui sa plateasca 5-6 mii de lei taxa de oras.
      • 0 (0 voturi)    
        Tot noi platim (Miercuri, 24 mai 2017, 18:37)

        dynno [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Daca sunt masinile functionarilor publici alea cu motor de peste 2L sunt platite evident diin bani publici. Adica ai nostri.
  • +2 (26 voturi)    
    Trafic imens din provincie! (Miercuri, 24 mai 2017, 10:34)

    Arting [utilizator]

    In majoritatea timpului pe putinele locuri de parcare din spatele blocului meu sunt parcate masini din provincie! La fel si la strada,iar in trafic suntem sufocati de ele si de cele inmatriculate in BG! Si totusi impozite locale platim noi bucurestenii cu resedinta permanenta in Oras! Lasa ca si astia nu mai sunt decat cca. 30% get beget ,restul fiind alieni veniti la cariera si imbogatire,dar maca unii din ei platesc impozite locale ,pentru strazile si trotoarele de care sa beneficieze ei ,in principal! Dar ce sa-i ceri "alienei" Firea care sta in Pipera si face naveta in Bucuresti,la fel ca si alti "tarani" care au invadat BuicurestiuL! Ar trebui taxati la intrare!
    • +1 (1 vot)    
      :D (Miercuri, 24 mai 2017, 10:53)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Arting

      Bariera, ca mazare in mamaia pentru non CT? :D
    • +1 (1 vot)    
      taxa pe prostie (Miercuri, 24 mai 2017, 10:58)

      Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui Arting

      nu mai bine taxam prostii!? ea aravea impozite foarte mari d eplatit. deocamdata prosti sunt aia de platesc taxele actuale.
    • 0 (2 voturi)    
      masinile de provincie (Miercuri, 24 mai 2017, 11:34)

      geobic [utilizator] i-a raspuns lui Arting

      Lasand la o parte retorica clasica referitoare la cei veniti din provincie, motivul este ca ca nu sunt taxate locurile de parcare. Si se permite parcarea ilegala pe trotuare.
    • -2 (4 voturi)    
      ce impozite platest tu, mon cher? (Miercuri, 24 mai 2017, 12:10)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Arting

      Eu mai am niste propietati in afara Buc si acolo platesc impozite mai mari decat platesc in Bucuresti. In Buc impozitele sunt mici pentru o capitala europeana, la fel cum este si gigacaloria de la RADET sau apa.
      cat despre locurile de parcare platite (date de primarie) afla ca acestea nu se dau decat daca ai domiciliul (si nu resedinta) in zona. eu nu am putut sa imi iau parcare de resedinta 2 strazi mai incolo pe motiv ca nu am domiciliul pe acea strada, si tu spui ca iti iau locurile cei din provincie?
      Asa ca nu iti ia nimeni din provincie locul platit, stai linistit.
      • +1 (1 vot)    
        Iti iau locul neplatit ! (Miercuri, 24 mai 2017, 13:07)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Este evident ca nu toate locurile de parcare sunt platite, mai ales in zona centrala a Bucurestiului. Aici vin si cele mai multe masini din provincie.
        Dar nu asta este problema, ci faptul ca nu sunt parcari si nici nu exista vreo intentia serioasa.
        • +1 (1 vot)    
          Vezi Sinaia! (Miercuri, 24 mai 2017, 15:11)

          Arting [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          In Sinaia cam toate locurile de parcare la trotoar sunt marcate si date in folosinta (pe bani!) la sinaieni. Dar primaria a facut lucuri de parcare mari,in centru pentru straini de oras CU PLATA,in loc sa faca mall-uri si/sau birouri si ii satisface si pe turisti si fac rost si de bani pentru oras!In Bucuresti ar trebui sa se puna taxa macar pentru masinile care stationeaza mai mult de 3 luni in oras si sa se interzica taximetria din IF!
  • 0 (4 voturi)    
    mult succes! (Miercuri, 24 mai 2017, 10:36)

    Lucian* [utilizator]

    o sa ai nevoie la alegeri.
    In afara benzilor unice mai sunt si alte solutii pentru ca este prea putin si prea stupid!
    Nimic de soseaua de centura sau de parcarile la intrare in orase.
    Tovarasa Firea, vedeti ca si in Coreea de Nord doar unii oameni au masini si nu candidati in Coreea de Nord.
    • 0 (0 voturi)    
      parcarile de la intrarea in oras (Miercuri, 24 mai 2017, 13:19)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      mi se par doar o faza intermediara, nu sunt o solutie. Cine-si lasa masina la intrarea in Bucuresti, isi ia bagajele si se muta in RATB, eventual mai schimba 1-2 autobuze pana ajunge la destinatie? Timpul total de deplasare va fi mai mare
      Putini vor face asta voluntar, mai degraba prin constrangere (taxe mai mari) sau prin alternative mai bune pe RATB.
      • +1 (1 vot)    
        pai nu o sa ai de ales (Miercuri, 24 mai 2017, 14:02)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        ti-o zic eu care vin zilnic din afara bucurestiului. Daca totul e blocat si autobuzul merge ceas, ma dau jos cu bagaje si iau atuobuzul.. ce sa-i faci.. aia e
      • +2 (2 voturi)    
        In Venetia se poate! (Miercuri, 24 mai 2017, 15:19)

        Arting [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Asa fac turistii care vin cu masina la Venetia:o lasa in parcare exterioara si iau vaporetto cu bagajele la mana! De 20 de ani!
  • +1 (5 voturi)    
    bre femeie! (Miercuri, 24 mai 2017, 10:38)

    ..13 [utilizator]

    De abia dupe ce te-ai asigurat ca exista 2-3 alternative la deplasarea cu masina catre oras DE ABIA atunci sa te gandesti la cum sa aplici circulatia pe banda unica pentru transportul in comun!!!!

    Bre femeia asta sta prost rau de tot cu stabilirea prioritatilor!

    Bre femeia asta trebe sa plece cat mai repede!
    Ciuma asta ne imbolnaveste - ne agreseaza constant si nelimitat tocmai la nervul gandirii...

    Sa piara!
    #Insist
  • +4 (4 voturi)    
    naveta Voluntari Bucuresti (Miercuri, 24 mai 2017, 10:40)

    __Bogdan_ [utilizator]

    Sigur o face dna primar cu autobuzul. Ia bus-ul de Voluntari pana la Dragonul Rosu apoi tramvaiul pana la Unirii iar de acolo bicicleta pana la primarie..
  • +1 (5 voturi)    
    Nu renunt la prostii (Miercuri, 24 mai 2017, 10:44)

    Robert M [utilizator]

    Are o idee proasta si se tine cu dintii de ea, nu vrea sa accepte sub nici o forma ca a gresit.
    Banda unica nu are ce cauta intr-o capitala precum Bucurestiul.
    Ea blocheaza traficul si genereaza poluare plus pierderi.
  • +1 (3 voturi)    
    Prostii debitate de una care iubeste kitsch-ul (Miercuri, 24 mai 2017, 10:49)

    Fuscus [utilizator]

    Domina cuvantul "construim". Pai ce sa faca si firmele lui Pandelache!? Sa stea? Nicio vorba despre aplicarea legii in traficul din capitala. Un fapt e cert: daca Politia si-ar face datoria( nu sa umble numai dupa "ciupeala") traficul ar fi mult mai fluid. Toleranta ZERO fata de oprirea si parcarea neregulamentara. Amenzi dupa amenzi si ridicarea masinilor in ordine: incepand cu arterele principale si terminand cu strazile secundare. Asta e prima solutie care ar aduce multe beneficii si care in final ar conduce la fluidizarea traficului. Pe urma putem vorbi de benzi pentru autobuze, de piste pentru biciclisti, de troleibuze noi ,de pasaje etc. Apropos, zona de Nord e plina de pasaje si tot s-a blocat la o decizie hilara a primaritei coafate. Dar ea insista ca deh ... atat poate ea. Masura cu aplicarea legii insa nu le convine pesedeilor ca le taie din voturile meltenilor si nesimtilor ( majoritari in populatia Romaniei ).
  • +2 (2 voturi)    
    Tanti Firea, imaginea PSD ! (Miercuri, 24 mai 2017, 10:50)

    Idealistu [utilizator]

    O tantica fara minte, care mai intai produce un haos generalizat, ca pe urma spuna: pentru rezolvare trebuie sa achizitionam un sistem de gestiunea traficului de 25 milioane de euro. De preferinta de la UTI, prietenii stiu de ce.
  • -4 (6 voturi)    
    hey, bimbo (Miercuri, 24 mai 2017, 10:55)

    Nevermind [utilizator]

    Dau c/p la un comentariu la alt articol pe tema:

    Cei care doar zbiara chestii misto, fara sa gandeasca, descopera ca iarna nu e ca vara. Valabil atat pentru primaritzatza firea cat si pentru desteptii de stanga de se cred de dreapta, aka libtarzi.

    Potentiale solutii:
    - renuntat la tramvaie - costuri mari cu infrastructura si neajunsuri gen trepidatii si zgomot, pe langa cvasi-blocarea arterelor.
    - renuntat la autobuze (troleibuze eventual in faza 2, pentru uniformizare si reducere costuri)
    - cumparat autobuze electrice stas, cu baterii care se pot inlocui rapid si automat la cap de linie cu unele incarcate. Numarul trebuie sa fie peste cel al mijloacelor de transport la care se renunta
    - banda unica pentru autobuze acolo unde este posibil fara blocare. In mare parte din Bucuresti spatiul va fi recuperat din cel al liniei de tramvai, adica nu se vor planta panselute pe ea la 15 lei firul.
    - dezvoltat linie metrou macar in ritmul lui ceasca
    - luat in calcul creat banda speciala pentru scutere/bicle/chestii electrice, cu viteza de deplasare decenta. Cine vrea sport, s-o faca la sala, in parc sau in dormitor, ca aici vorbim de deplasare, nu plimbare bicla cu oprire la mac, ca asta pot s-o faca si acum, conform legii, fara drepturi speciale ca pentru minoritari cu gura mare.
  • +2 (2 voturi)    
    Singura solutie - trenuri urbane (Miercuri, 24 mai 2017, 10:56)

    Vinceroy [utilizator]

    "Planul de Mobilitate Urbana Durabila" - poate se refera la mobilitatea electoratului partidului unic catre urne...
    Daca analizati transportul din toate capitalele si orasele mari din Europa, veti constata ca au mentinut, imbunatatit si modernizat infrastructura feroviara. De ce? Rapid, capacitate mare, prietenos cu mediul (daca este electrificat). Ce era considerat pe vremuri echivalentul unui "personal" de Ploiesti sau Giurgiu (exemplu abstract) a devenit tren urban, care circula la intervale de 10-20 min., pe distante de pana la 40-60 km. Acestea ajung in gari situate cat mai central in Capitala (sau conectate prin subteran) si integrate in sistemul de transport in comun (metrou, autobuz, tramvai etc.) al orasului respectiv.
    Imaginati-va cum ar fi fost Bucurestiul daca se pastra si folosea infrastructura feroviara - de exemplu linia de tren dintre Militari, Drumul Taberei - ajungea la Cotroceni, dezvoltata prin subteran si apoi adusa catre fosta gara Filaret (un exemplu abstract). Acelasi exemplu referitor la centura feroviara a Capitalei.
    Aceasta infrastructura asigura si dezvoltarea suburbiilor in mod implicit - iar noi nu ne vom mai sufoca si inghesui in interiorul spatiului delimitat de "zidul impenetrabil" al centurii.
    Metroul catre aeroport nu este necesar, exista sina de tren la 500m de aeroport - trebuie doar dublata, reconditionata si construit un terminal subteran. Ce sens are sa sapi 15 km, cand poti sapa numai 500 m? Evident, "marginea" de furat este mai mare la tunel decat la sina.
    Din pacate la noi nu se pot realiza astfel de proiecte, in primul rand pentru ca avem 7 primari si in al doilea rand pentru ca sunt ministere, companii si administratii diferite si nu exista nicio dorinta de colaborare, integrare si mai ales transparenta. DPeste 30 de ani vom fi in aceeasi situatie, in contextul "politic" actual (daca se poate numi politica aceasta cocina ordinara sau grup infractional organizat, fiecare ii spune cum doreste) nu exista viitor sau sperante
  • +2 (4 voturi)    
    Ceausescu (Miercuri, 24 mai 2017, 11:00)

    Celbland [utilizator]

    Eu propun să facă ca Ceaușescu, adică o zi să circule cei cu numere pare, iar următoarea cei cu numere impare.

    Sau, mai bine, în prima zi a lunii cei a căror numere de înmatriculare se termină cu A, următoarea zi cu B, ..., iar ultimele 2-3 zile să nu mai circule nimeni.

    Apoi, să interzică corculația în București de la Crăciun până la Paște.

    Excepție, primarul, familia primarului și membrii crimei organizate.
    • +1 (1 vot)    
      nu e o idee rea (Miercuri, 24 mai 2017, 13:01)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Celbland

      parca in Paris/Londra i-au luat exemplul lui ceausescu si au facut asa.

      Numai ca la noi, fara cresterea taxelor si autobuze in plus, efectul ar fi dublarea nr de masini. Fiecare isi va mai lua o masina veche de 2000 de euro, sa aiba si par si impar.
  • +4 (4 voturi)    
    Centura Feroviara a Capitalei (Miercuri, 24 mai 2017, 11:02)

    vlad.pe [utilizator]

    De ce nu se continua proiectul de Centura Feroviara a Capitalei ? Oferiti un sistem modern si civilizat si o sa vedeti rezultate.

    La fel cu benzile unice, ar trebui implementate dinspre centru spre periferie nu cum s-a facut acum si e normal sa fie haos dar dupa ce vei auzi ca poti sa faci 5 minute cu autobuzul pana in centru poate ca vei lasa masina acasa.
    • 0 (0 voturi)    
      lasa ca facea dl Buse centura feroviara (Miercuri, 24 mai 2017, 14:06)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      anul trecut. trebuia sa fie gata pana in primavara... de la gara progresul via Domnesti pana la Basarab...

      s-a mai auzit ceva ?

      http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21372496-centur-feroviar-bucurestiului-reinviata-catre-ministerul-transporturilor-prima-etapa-din-2017-trenuri-urbane-gara-nord-spre-gara-progresu-spre-pantelimon-vezi-planurile.htm

      PS: Dl Buse era din guvernul Ciolos.
  • +3 (5 voturi)    
    atat stie ţaţa: (Miercuri, 24 mai 2017, 11:03)

    tropotaru [utilizator]

    descurajare, intimidare, amenintare
  • +4 (4 voturi)    
    Solutiile sunt , (Miercuri, 24 mai 2017, 11:15)

    Cristica987 [utilizator]

    si sunt simple si nu le-am inventat noi dar de... cand faci 5 statii de metrou in 10 ani ...

    Deci solutii"
    - uitandu-te pe harta Buc- Ilfov (dati-va 1 m in spate Dna Galetusa sa vedeti mai bine) vezi ca la indemana e sa te foloseste de linia CFR de centura - cateva

    - sa fie prioritate zero soseua de centura + pasarele la Domnesti - Berceni etc - dar deh - cand faci 10 km ( de la A1 la Afumati) in 7 ani ...

    - sa RESTRICTIONEZI traficul auto in bucuresti - asa cum fac toate marile orase europene - bineinteles cu conditia unui transport urban decent

    dar bineinteles ca asta e literatura SF pentru Dna Galetusa ( Mugurel stie)
  • +1 (1 vot)    
    ...... citat Firea ...... (Miercuri, 24 mai 2017, 11:16)

    cbogdan [utilizator]

    .........." dar in perspectiva nu excludem si alt gen de masuri". Asta se traduce prin intorducerea circulatiei alternative "par - impar" (intre 06.00 si 22.00 de exemplu) care probabil este singura masura care ar rezolva problema (fie ca ne place fie ca nu).
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 24 mai 2017, 13:11)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      poate doar cu alte masuri complementare. Altfel, multi isi vor mai lua cate o rabla de 2000 de euro sa poata circula si pe par si pe impar, si astfel vom creste numarul de masini.
      • +1 (1 vot)    
        ...... bineinteles ..... (Miercuri, 24 mai 2017, 13:29)

        cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Orice masura trebuie aplicata inteligent nu "heirupist" (asa cum a fost zilele trecute cu banda dedicata RATB).
  • +4 (4 voturi)    
    contradictie (Miercuri, 24 mai 2017, 11:28)

    Bogdan31415 [anonim]

    Descurajam traficul auto dar construim parcari subterane in centru?
  • +3 (5 voturi)    
    Fabrica Autobuzul (Miercuri, 24 mai 2017, 11:56)

    CapitanulPanait [utilizator]

    O tara precum Romania, cu cel putin 10 orase mari care se vor aglomera din ce in ce mai mult, are nevoie de o fabrica de autobuze, troleibuze, tramvaie.

    A existat fabrica Autobuzul, devenita ROCAR, pe care in mandatul PSD 2000-2004 au facut-o praf.

    Fabrica a fost curtata de o gramada de producatori care si-au dat seama de potentialul pietii din Romania, dar evident au esuat toate negocierile. Spaga prea mica? Nu vom sti niciodata.

    Ce stim: cumparam autobuze din import, in loc sa dam de munca oamenilor pe aici.

    Va veni vremea Clujului sa aiba metrou. Astia nu au putut finaliza metroul Dr.Taberei - s-a depasit termenul cu 3 ani si inca nu exista vreo sansa sa fie gata in urmatorii 2 -3 ani.

    Dar facem mizeria de ''banda RATB'' cand nu exista autobuze cate ar fi nevoie.
  • +6 (8 voturi)    
    infrastructura din lumea a III (Miercuri, 24 mai 2017, 12:28)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Infrastructura rutiera din Bucuresti si Ilfov este demna de lumea a III si ramasa cu ani in urma dezvoltarii orasului.
    De ce ?
    1. Ilfov este un judet fals , majoritatea locuitorilor lucreaza in Bucuresti, au spitale si alte institutii tot in Bucuresti. Ar trebui sa existe zona metropolitana cu infrastructura necesara in primul rand metrou si autostrada linia de centura.
    A se vedea ce se intampla cu metroul din Drumul Taberei , o parodie demna de Congo.
    2. De ce exista atatea masini personale care circula in Bucuresti? Fiindca transportul in comun este sub orice critica, autobuzele si trolebuzele vin rar si sunt aglomerate. Nu exista conexiuni directe metrou-autobuze, nu sunt linii suficiente de metrou. Sunt zone intregi, ca de exemplu Drumul Taberei, cu o populatie mai mare decat Cluj ,unde nu exista metrou.
    Dna Firea ameninta automobilistii. Avem si noi asociatii si daca isi duce planurile aberante pana la capat o s-o dam in judecata.
  • -1 (9 voturi)    
    excellente initiative... (Miercuri, 24 mai 2017, 12:30)

    demaGOGU [utilizator]

    ...implementate cu succes in Occident!

    un sfat: bizonul mioritic nu poate fi disciplinat decat daca e ars serios la buzunar, incepand de la achizitia, proprietatea si mergand pana la utilizarea si parcarea unui (auto)turism.
    • 0 (0 voturi)    
      usurel, vitelus carpatin (Joi, 25 mai 2017, 9:20)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      dar cand a infundat buzunarele statului cu TVA, acciza la benzina, taxa de inmatriculare, impozit (mai ales la bizonii cu peste 3000 cmc) a fost bine, mai zimbrule carpatin?

      dar cand ai primele societati in PIB-ul Romaniei si in export, care produc masini si componente auto si tin moneda romaniei (aia cu care-ti cumperi tu cartofi) in echilibru ?

      atunci ce sfaturi aveai mic socialist intelept ?
  • +3 (13 voturi)    
    mda (Miercuri, 24 mai 2017, 12:35)

    gelu antigelu [utilizator]

    pana nu se iau masuri radicale de descurajare, asa cum se intampla in marile capitale, cum ar fi: locuri scumpe de parcare in centrul orasului, taxarea legala a oricarui loc de parcare de pe domeniul public, taxa de intrare cu automobilul in perimetrul central al orasului, n-o sa se rezolve mare lucru. Bineinteles combinat cu dezvoltarea inteligenta a transportului in comun.
    Este o utopie sa-ti imaginezi ca vei convinge pe cineva care e la prima generatie cu masina sa mearga cu autobuzul cand poate sa mearga cu masina personala. Numai daca il taxezi sistematic il vei face sa-si modifice optiunea. In plus poporul roman este un popor cu mentalitate de flamanzi, care incearca sa iasa dintr-o saracie si subdezvoltare cronica, de sute de ani. Asta il face sa puna mult mai mare pret pe imagine decat pe continut.
    Incearca sa convingi pe unul care a plecat de la tara si a ajuns cineva in Bucuresti sa-si lase limuzina acasa si sa se inghesuie in fiecare zi, cu aia care, chipurile, nu sunt la nivelul lui in autobuze. Desi acasa manca mamaliga cu corcoduse acum deja totul ii pute. A ajuns la un anumit statut social si face totul, si chiar mai mult decat atat, ca toata lumea sa observe asta. autobuzele sunt murdare, sunt prea multi care si-au luat masina, friptura e necorespunzatoare. chelnerul are buzunarul descusut, pensiunea are prea mult soare sau umbra.
    Aceste neamuri proaste cu aere de mari VIP-uri au umplut Bucurestiul si imprejurimile completand oferta de neamuri proaste autohtone. Pai ce astia vreti sa-i bagati in autobuze sau sa-i puneti pe biciclete? Pai atunci de ce au mai venit in capitala?
    • +4 (4 voturi)    
      Sunt total de acord (Miercuri, 24 mai 2017, 15:33)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      cu dvs. Exact asa gandesc si eu - si am din pacate nenumarate exemple in jurul meu.

      Multi colegi de-ai mei stau cu chirie intr-o garsoniera dar conduc Passat CC negru, full-options, si ii trateaza pe cei care vin la serviciu cu autobuzul ca "f*ing losers", ca asa au auzit ei ca se spune :-)
  • +2 (2 voturi)    
    mai tragem de timp ... (Miercuri, 24 mai 2017, 12:37)

    Claudiu-N [utilizator]

    pana la vacanta din iunie , dupa care traficul va deveni mai ok din cauza concediilor , lumea uita ....PMB la fel
    insa vine data de 15.09 cand efectiv Bucurestiul se va bloca ( pana la acea data cel mai probabil se vor mai inmatricula aprox 15-20.000 masini ) ....
    ce e de facut ?
    turnuri de parcari intre blocuri si la periferie - se pot face repede + intelegeri cu hyper/supermaketurile ptr utilizarea parcarilor acestora
    impozite mari pentru detinatorii de masini - din acestea sa se contruiasca parcarile ( in europa civilizata in 5 ani mai platesti masina odata din impozite si taxe)
    locurile de parcare din oras (mai ales din centru ) sa fie toate cu plata - dispar si parcangii cu ocazia asta ..
    Trebuie sa intelegem ca infrastructura rutiera a Bucurestiului suporta undeva la 300.000 masini si circula pe ea aprox 1.2 milioane ...nu avem cum sa daramam blocuri ca sa facem drumuri ...
    trebuie sa se faca o triere cumva ...binenteles in paralel trebuie dezvoltat transportul in comun si benzile de biciclete ...
    • +2 (2 voturi)    
      Mai... (Miercuri, 24 mai 2017, 14:31)

      dragos_k [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu-N

      ...terminati cu impozitele mari, ca vad ca pe-aici doar asta aveti in cap. Eu imi tin masina in garaj, garaj care m-a cam usturat la buzunar, dar l-am facut. Ba chiar intr-o perioada in care parcatul masinii nu era nicio problema. Sa platesc eu impozit mare ca sa se faca parcari inchiriate de ADP cu 1 leu pe secol? Ia sa puna ADP-ul undeva de pe la 100 EUR luna taxa pe locul de parcare, eventual si in functie de zona, sa vezi cum se strang bani. Ce, parcarea e serviciu social? Ti se pare corect sa platesca toti ca sa beneficieze numai unii? De ce sa platesc eu pentru parcarea altora? E ca la reabilitarea termica. Eu platesc impozite si taxe locale si altii primesc din banii mei sa-si reabiliteze blocul. Si apropo, tot pentru parcari se pot strange bani din amenzile aplicate non-stop nesimtitilor care blocheaza cel putin o banda de circulatie, nesimtitllor care parcheaza la 2m de parcarile supra/subterane (atatea cate sunt), desi sunt zeci de locuri libere inauntru si tot asa.
      • +1 (3 voturi)    
        nemai spunand (Miercuri, 24 mai 2017, 15:18)

        DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui dragos_k

        ca locurile adp se dau strict pe pile si spaga. E imposibil sa prinzi un astfel de loc, depunand normal dosarul fara cele de mai sus. Iar taxa anuala e la misto prin comparatie cu costul unui loc de parcare (vedeti cu cat se vand locurile in asamblurile rezidentiale si nu se vand cu margine mare).
      • +1 (1 vot)    
        sau (Miercuri, 24 mai 2017, 19:28)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui dragos_k

        Sa se faca licitatie publica si sa se vanda sau concesioneze pe xx ani (unde nu sunt trasate pe strada, ci sunt parcari clasice). Cu banii stransi se pot face alte parcari.
  • +2 (2 voturi)    
    Infrastructură (Miercuri, 24 mai 2017, 12:52)

    Celbland [utilizator]

    Soluția inteligentă este extinderea metroului, construirea trenului suburban, așa cum se întâmplă în marile metropole.

    Doar că trebuie construite de profesioniști, nu de politruci și firmele lor.

    Dacă n-ar mai fi corupție și am avea un primar inteligent, competent și care să nu fure, s-ar găsi imediat soluții reale.
  • +2 (2 voturi)    
    Circulatie in Bucuresti (Miercuri, 24 mai 2017, 12:54)

    LebadaNeagra [utilizator]

    Despre trecut : vedem la tot pasul investitii mari, care nu dau rezultate. Un singur exemplu - sistemul inteligent de semaforizare. Bani aruncati!

    Despre viitor : exista specialisti in dezvoltare urbana. Folositi-i, platiti bine - pe rezultat - si responsabilizati-i.
    Nu mai inventati apa calda.
    Astfel de planuri se fac pentru o perioada mare de timp, includ masuri diverse si iau in considerare multe aspecte pentru viitor - dezvoltare urbana, centre de aglomerare - firme, maluri, divertisment, stadioane, gari a, aeroporturi, autogari, etc, migrarea populatiei, inclusiv insasi influenta pe care schimbarile o aduc. Apoi, transportul in comun trebuie pozitionat ca fiind atractiv - o alta actiune total separata. Repet, nu mai inventati apa calda - uitati-va in Germania si aduceti aceiasi oameni care au conceput planurile acolo. Sau in alte locuri unde functioneaza - pentru ani de zile - 10, 20, 30 , nu pentru cateva zile.
    Opriti cheltuirea aiurea a unor sume imense!
  • -1 (1 vot)    
    Nu ar fi mai bine sa... (Miercuri, 24 mai 2017, 23:40)

    boda [utilizator]

    Doamna/Domnilor Tzoapa/Primari...
    Nu ar fi mai bine ca banda aia unica pentru autobuze sa nu fie separata cu stalpi?
    Nu ar fi mai bine ca banda aia unica pentru autobuze sa fie impartita si de biciclisti?
    Nu ar fi mai bine ca pe banda aia unica pentru autobuze sa puneti politistii sa isi faca treaba si sa amendeze pe cei care nu au voie pe ea?
    Exemplu... Budapesta. Banda unica pentru autobuze este folosita doar de autobuze si de biciclisti. Cine intra pe ea au probleme cu politia.
    Si ghici ce doamna Tzoapa... Nu i-a costat nimic sa monteze stalpi, nu i-a costat nimic sa ii demonteze, nu i-a costat nimic sa foloseasca aceeasi banda si biciclistii, pentru ca nu a trebuit sa le construiasca o banda speciala.
    Cred ca ar fi o idee mai buna si pentru transportul in comun si pentru biciclisti cat si pentru ceilalti participanti la trafic sa lasati banda aia fara stalpi. Astfel orice biciclist poate ajunge ORIUNDE in Bucuresti.
    Ce se intampla daca puneti stalpisori?
    Pai... Daca un biciclist intra pe aceea banda, deh... legea ii permite sa mearga pe banda din dreapta, autobuzul va sta dupa el, pentru ca nu va avea CUM SA IL DEPASEASCA, ca deh... stalpisori... deci trafic ingreunat - n-ati facut nimic.
    In caz ca apare o urgenta, o ambulanta in trafic, in unele zone cu tot bagatul pe dreapta nu ai cum si unde sa faci loc sa mai treaca alta masina...Deh... as vrea sa vad cand o muri vreunul intr-o ambulanta sa vad cine raspunde atunci,
    Iar apoi... Doamna Tzoapa, cand ati mers ultima oara cu RATB-ul?
    Dvs. vreti ca toti Bucurestenii, sau cei care intra in Bucuresti sa isi lase masinile intr-o parcare si sa vina la munca cu RATB-ul in conditiile in care... dvs. va plimbati popoul de Tzoapa in masina personala sau de serviciu.
    E ceva ce mie nu mi se pare corect aici... prostii cu autobuzu si tzoapele si jmjmecherii cu masinile...
    Eu zic ca ar fi mai bine sa faceti dvs. parcari la intrarile in oras (sa va vad de unde gasiti atata teren si paza) apoi sa faceti o infrastructura de
  • 0 (0 voturi)    
    Nu ar fi mai bine sa... (Miercuri, 24 mai 2017, 23:50)

    boda [utilizator]

    Eu zic ca ar fi mai bine sa faceti dvs. parcari la intrarile in oras (sa va vad de unde gasiti atata teren si paza) apoi sa faceti o infrastructura de transport bine pusa la punct si testata.
    Faceti si niste studii de fezabilitate.. dar nu de-alea de ati facut saptamana asta.. de puneti peste noapte niste stalpi si vedeti ce se intampla pe nervii Bucurestenilor.
    Lasati dvs. ideile alea cum ar fi sa faci parcare la centrele comericale... Totusi eu care vin din Bucuresti si ma duc la acele centre comerciale as vrea sa gasesc loc de parcare... si cred ca si acele centre or vrea sa faca profit... iar de la dvs... nu cred ca scot prea multe, ca deh... BLONDA.
    Incercati sa aplicati solutii ce merg in tara asta, nu ce va bese mintea ca ati vazut nu stiu unde.
    Nu zic ca ce ati vazut sunt lucruri rele dar noi suntem romani. Noi am stat ceva ani in comunism (stiti ce e ala ca faceti parte din actualul).
    Aia au avansat in timp ce noi am stat. Aia au salarii peste noi si unii isi permit sa isi cumpere o masina electrica. Aia merg pe biciclete de mici pe sosele in oras fara piste de biciclete dedicate si sunt mai in siguranta ca noi pe pistele de biciclete.
    Noi nu avem nimic.
    Daca vrei sa iti iei o masina electrica platesti cat la o casa.
    Nu cred ca o sa vad pe vreunu care vine din afara Bucurestiului sa isi lase masina intr-o parcare la intrare, sa i-a autobuzul iar la finalul programului i-a autobuzul sa duce sa isi faca cumparaturile intr-un hypermarket si incarcat de sacose de cumparaturi si in dinti cu un bax de apa iar pe autobuz pana la parcare. sa se duca acasa.
    Incercati dvs sa nu mai spalati atatia bani cu pus stalpi, scos stalpi, benzi aiurea de biciclisti si puneti politia sa dea amenzi sa faca oridine in trafic.
    Faceti dvs. un studiu de care vreti, daca iese bine, faceti parcari, puneti autobuze... si mai vorbim dupa aia...
    Pana atunci, va jucati cu focul doamna Tzoapa.
    P.S. Haideti la demitere!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version