Am fost intrebati cu cateva zile in urma de ce ne-am asociat proiectului “Think outside the Box”? De ce am ales sa sprijinim un astfel de proiect si nu un altul care ar fi adus urgent avantaje de vanzari ?

Pentru a intelege ce motive au stat la baza hotararii noastre, va propun un mic exercitiu de imaginatie:

Sunteti la Tusnad.

Va treziti intr-o dimineata devreme, cand aerul e tare si proaspat, cand pe deasupra vailor si pe versantii montani pluteste un abur usor de ceata, iar aerul e incarcat de miros de pamant reavan, muschi si lemn de brad. Deschideti ochii larg si cuprindeti imensitatea de liniste si padure. In acea dimineata, dupa ce ati inspirat adanc in plamani aerul puternic ozonat si v-ati bucurat ochii cu privelistea de verde si albastru a Tusnadului, atunci, va invit sa discutam. Despre fapte si realitati.

Despre cum putem sa ne bucuram in fiecare zi de o tara curata si frumoasa, in care iarba ramane verde si dupa picnicul de sfarsit de saptamana, unde raurile sunt rauri si nu gropi de deseuri, unde apa e intotdeauna proaspata si in care oamenii inteleg ca natura e un dar pe care trebuie sa il protejam, nu doar sa il exploatam. Putem discuta despre promovarea valorilor reale si a oamenilor valorosi, despre simplitate, viata activa si sanatoasa, echilibru, armonie, apa pura si munte.

Ne-am asociat conceptului “Think Outside the Box” pentru ca si noi promovam personal social responsibility si ne implicam activ in actiuni de promovare a unui stil de viata sanatos, in armonie cu mediul inconjurator. Sustinem acest proiect pentru ca vedem in el un prilej de a vorbi despre responsabilitate, constiinta, implicare si curajul de a gandi liber.