Descoperire: Alimentatia oamenilor de Neanderthal cuprindea legume fierte si carne

de Cristina Bobe     HotNews.ro
Marţi, 28 decembrie 2010, 0:40 Actualitate | Internaţional

Oamenii de stiinta si-au adaptat punctul de vedere referitor la dieta oamenilor de Neanderthal in urma descoperirii unor urme de mancare gatita pe dintii fosilizati ai acestora, scrie The Guardian.

Cercetatorii au gasit resturi de mancare gatita, seminte si legume pe dintii a trei oameni de Neanderthal descoperiti in pesterile din Irak si Belgia.

Printre resturile de alimente identificate se aflau si "celule de amidon din ovaz si nuferi care demonstrau faptul ca ar fi fost fierte".

Aceste indicii sunt primele care confirma faptul ca alimentatia oamenilor de Neanderthal cuprindea legume fierte, dar si carne obtinuta prin vanarea animalelor salbatice.

descoperire (Marţi, 28 decembrie 2010, 9:25)

centaurikisu [anonim]

daca s-au descoperit aceste urme de alimente pe dintii lor, mai demonstreaza ca oamenii de neanderthal erau si cam ingalati, din moment ce nu se spalau pe dinti. ok, nu aveau colgate, inteleg. dar macar puteau sa aiba bunul simt sa-si clateasca gura cu apa. insa nu, ei erau macho! rusine oamenilor de neanderthal! (PS: judecand dupa acest rationament, al nespalarii pe dinti, cred ca omul de neanderthal nu a disparut. eu cunosc o gramada de astfel de subspecii umane.)
    oamenii de neannderthal (Marţi, 28 decembrie 2010, 12:15)

afra [anonim]

erau o subspecie primitiva si infecta ce trebuia sa dispara pentru ca omul modern sa poata progresa

Life
Bancul zilei: Cele mai bune sfaturi din lume pentru cum să-ți ”aranjezi” telefonul
Unei femei i s-a ivit ocazia să verifice telefonul soțului său. În lista de contacte, ea a găsit trei numere care i-au trezit suspiciuni, înregistrate ca ”cea mai blândă atingere”, ”lacrimi drăguțe” și ”stăpâna visurilor mele”. Femeia deodată s-a întristat, după care s-a înfuriat foarte tare și fiind într-o criză de gelozie s-a apucat să apeleze pe rând aceste numere, pentru a afla cine sunt persoanele înregistrate cu aceste nume suspecte...
Bancul zilei: Voltaire și regele
Voltaire ședea odată la masă cu regele. - Spune-mi o anecdotă, Voltaire!, porunci regele cam amețit de vin. - Azi sunt prea prost pentru așa ceva, răspunse Voltaire supărat.
​Bancul zilei: Eterna dragoste dintre români între români și maghiari