Descoperire: Alimentatia oamenilor de Neanderthal cuprindea legume fierte si carne

de Cristina Bobe     HotNews.ro
Marţi, 28 decembrie 2010, 0:40 Actualitate | Internaţional

Oamenii de stiinta si-au adaptat punctul de vedere referitor la dieta oamenilor de Neanderthal in urma descoperirii unor urme de mancare gatita pe dintii fosilizati ai acestora, scrie The Guardian.

Cercetatorii au gasit resturi de mancare gatita, seminte si legume pe dintii a trei oameni de Neanderthal descoperiti in pesterile din Irak si Belgia.

Printre resturile de alimente identificate se aflau si "celule de amidon din ovaz si nuferi care demonstrau faptul ca ar fi fost fierte".

Aceste indicii sunt primele care confirma faptul ca alimentatia oamenilor de Neanderthal cuprindea legume fierte, dar si carne obtinuta prin vanarea animalelor salbatice.

Citește pe Știrile ProTV

VIDEO „Mașina viitorului”, lansată de producătorul rus Kalașnikov. Va atinge 100 de km în șase secunde

Producătorul rus de armanent Kalaşnikov se lansează pe piaţa auto şi vrea să rivalizeze cu Tesla.

descoperire (Marţi, 28 decembrie 2010, 9:25)

centaurikisu [anonim]

daca s-au descoperit aceste urme de alimente pe dintii lor, mai demonstreaza ca oamenii de neanderthal erau si cam ingalati, din moment ce nu se spalau pe dinti. ok, nu aveau colgate, inteleg. dar macar puteau sa aiba bunul simt sa-si clateasca gura cu apa. insa nu, ei erau macho! rusine oamenilor de neanderthal! (PS: judecand dupa acest rationament, al nespalarii pe dinti, cred ca omul de neanderthal nu a disparut. eu cunosc o gramada de astfel de subspecii umane.)
    oamenii de neannderthal (Marţi, 28 decembrie 2010, 12:15)