Victor Ponta: Personal, sunt pentru modificarea Constitutiei in sensul confiscarii averilor ilicite

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:16 Actualitate | Politic


Presedintele PSD Victor Ponta a declarat ca, personal, considera ca legea fundamentala trebuie revizuita, el subliniind ca este in favoarea introducerii unei modificari in care sa se stipuleze confiscarea averilor ilicite, transmite Mediafax.

"Din punctul nostru de vedere, Constitutia trebuie revizuita, dupa ce avem un Parlament legitim. Sunt puncte asupra carora - eu personal, nu am discutat cu colegii - eu cred ca trebuie sa modificam acel articol care se refera la averi si la confiscare. Eu sunt pentru confiscarea averilor ilicite. Sunt absolut in aceasta directie", a spus Ponta.

El a mai declarat ca opozitia isi mentine disponibilitatea de a discuta cu UDMR si minoritatile, el precizand ca o discutie poate avea loc oricand pe teme precum revizuirea Constitutiei si modificarea Legii electorale.

"Discutia cu UDMR si cu minoritatile poate oricand sa aiba loc, din punctul nostru de vedere, pe trei teme: una care sper ca s-a rezolvat deja - sa nu mai lasam atitudinea lui Traian Basescu sa dezgroape un monstru cum este cel al tensiunilor interetnice, pentru ca domnul Basescu, prin inconstienta lui, era sa ne aduca din nou in 1990, sa ne luptam romanii cu maghiarii sau maghiarii inte ei", a spus Ponta.

El a precizat ca a doua tema de discutie are in vedere revizuirea Constitutiei.

"Din punctul nostru de vedere, Constitutia trebuie revizuita, dupa ce avem un Parlament legitim. Sunt puncte asupra carora - eu personal, nu am discutat cu colegii - eu cred ca trebuie sa modificam acel articol care se refera la averi si la confiscare. Eu sunt pentru confiscarea averilor ilicite. Sunt absolut in aceasta directie", a spus Ponta.

El a mai aratat ca trebuie discutata si Legea electorala.

"Cu UDMR si minoritatile trebuie sa discutam de Legea electorala, cum va fi ales viitorul Parlamernt. Trebuie sa ne sprijine sa reducem numarul de parlamentari, sa avem uninominal", a mai spus Ponta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2672 vizualizari

  • +22 (22 voturi)    
    ponta e pentru, dar... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:34)

    buha [utilizator]

    Ponta este de acord cu propunerile, dar voteaza contra pentru ca vin din partea lui Boc
    • +4 (4 voturi)    
      si (Duminică, 26 iunie 2011, 10:09)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui buha

      si pen'ca nu-s de acord baronii(a zis-o clar, PERSONAL sunt de acord)!
    • +3 (3 voturi)    
      neee (Duminică, 26 iunie 2011, 11:39)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui buha

      nu de aia. Il bat Nastase si cu Mitrea de-l rup.
      • 0 (0 voturi)    
        nici de aia (Duminică, 26 iunie 2011, 20:07)

        a [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        ...e de acord fiindca stie ca niciodata nu se va implementa. Ca vine de la Basescu sau de la Ponta, nu ramane decat un discurs pur populist.
      • 0 (0 voturi)    
        Ba il bate tot PSD-ul ! (Duminică, 26 iunie 2011, 21:32)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Ca aia s-au dus in gasca la Parchet sa protesteze cand era cate unul de-ai lor arestat pentru dracovenii financiare...
    • 0 (0 voturi)    
      In politica romaneasca (Duminică, 26 iunie 2011, 15:57)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui buha

      asta-i principalul motiv pentru care se pun bete-n roate: propunerile vin din partea adversarilor politici. Nu conteaza valoarea propunerii, daca vine din cealalta tabara e considerata nula si neavenita. Este o problema cat se poate de serioasa si ca s-o depasesti trebuie, initial, sa sadesti germenii propriei idei exact in tabara adevarsa.
  • +15 (15 voturi)    
    Dar mai incolo... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:51)

    denvarel [utilizator]

    Nu acum cand DNA-ul e pe cai mari. Mai tarziu, ca sa avem timp sa-i matrasim. Mama lor de procurori vanduti lui Basescu!
  • +20 (20 voturi)    
    in sfarsit,prima data,ponta e de acord cu ceva ! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:55)

    toma [anonim]

    dar totusi da cu bota-n balta (nu se putea altfel ! ) :de ce nu-i parlamentu legitim ?
    cred ca nu-i majoritar psd,asta e !
    totusi sper sa nu mai fie niciodata !
  • +16 (16 voturi)    
    intrebari: (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:04)

    Lulica [anonim]

    1) cum adica parlament legitim? asta de acum ce are? e cumva ilegitim ca sunteti voi in opozitie?

    2) cum adica basescu promoveaza lupta interetnica? am impresia ca voi aveti nevoie de pastile pentru memorie. a-ti uitat cine a zis prima data ca ungurii vor sa ne ia ardealul? cumva iliescu si ai tai? cumva pe timpul lui base, ungurii (si minoritatile in general) au capatat cat mai multe drepturi?

    parerea mea e ca voi habar nu aveti cum sa intoarceti populatia impotriva lu' base, si o luati prin eliminare. acum ati ajuns la partea cu pupatul in c*r a UDMR-ului, doar doar or iesi de la guvernare si puteti voi sa-l suspendati pe base.

    ba baiatule, da nu crezi tu ca toti am fi mai castigati daca macar o ora pe zi v-ati gandi si cum sa faceti lucrurile sa mearga, nu numai sa fiti tot timpul gica contra? numai si numai, jos guvernu, il suspendam pe basescu. da pana cand ma nehalitilor?
  • +13 (13 voturi)    
    V Ponta parlamentar? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:14)

    Traian [anonim]

    Parlamentul de azi nu e legitim? Ce cautati in el? Plecati!
    Daca dupa viitoarele alegeri veti pierde din nou, cand apreciati ca veti avea un Parlament legitim?
    2020?, 2024? . . . Cand?
  • +14 (14 voturi)    
    NU stiu cinei prost . (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:15)

    banateanul. [utilizator]

    Dupa afirmatia....."constitutia trebuie revizuita,dupa ce avem un parlament legitim " nu stiu ! NU STIU ! Sunt stupefiat,cum adica, ex tov. PONTA, ACEST PARLAMENT ESTE ILEGITIM ? Atunci ce cauti in parlament ? dece inchasezi banii sau cum va place voua sa spuneti VENITUL ?
    Spune ai un pic de bun simti ?
    Sau te crezi atat de important,
    De n-au loc de tine altii........
    Te rog ia de brate pe crin,
    Si luati-o per perpedus,
    Si sa nu azim de voi doar ca vati DUS !
  • +10 (10 voturi)    
    Acum avem un parlament ILEGITIM sa inteleg (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:36)

    cristic [anonim]

    Deci acum avem un parlament ILEGITIM sa inteleg, si ei fac parte din el.
  • +16 (16 voturi)    
    ipocrizie (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:44)

    argoman [utilizator]

    Cum poate sa sustina acest puber politic faptul ca Parlamentul nu este legitim,doar pentru ca nu este el la guvernare?Daca ar avea o minima constiinta si dragoste de tara ar participa serios la dezbaterea pentru modificarea Constitutiei si ar abandona atitudinea de Gica Contra.
    • +1 (1 vot)    
      eu (Duminică, 26 iunie 2011, 12:45)

      eu [anonim] i-a raspuns lui argoman

      eu nu inteleg cum de il lasa constiinta sa fie membru al unei grupari nelegitime... sa isi dea demisia din parlament!
  • +17 (17 voturi)    
    Ponta zice da, PSD zice, nu! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:45)

    A9 [utilizator]

    Ponta zice da, PSD zice, nu!
    Asta inseamna ca Ponta zice da, Adrian Nastase, nu!
    Si mai inseamna ca Ponta zice da, Hrebenciuc, zice nu!

    Pai cine e Ponta si cine sunt Nastase si Hrebe? :)) Evident, ultimii doi, sunt PSD!

    Deci, cine e Ponta si cu ce se ocupa?
    • +4 (4 voturi)    
      Cu tv (Duminică, 26 iunie 2011, 7:31)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui A9

      El e responsabil sa spuna diverse chestii la TV . Cateodata nu are hartie de la sefi si spune ce-i trece prin cap . Nefiind un om cu gandire logica mai scapa si bijuterii ca alea de mai sus :)
  • -9 (11 voturi)    
    De acord, partial (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 23:08)

    eu [anonim]

    Si eu sunt de acord cu confiscarea averilor ilicite, dar caracterul ilicit trebuie demonstrat, nu prezumat. E ca si cum ai stabili din start vinovatia unei persoane, pana la proba contrarie. Aici e problema
    • +1 (1 vot)    
      Nui nici o (Duminică, 26 iunie 2011, 6:24)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui eu

      problema!EU (tu , sau el-ea) trebuie sa demonstram ca AVEREA este a mea,simplu cu acte!
    • +1 (1 vot)    
      e o mica mare diferenta (Duminică, 26 iunie 2011, 6:28)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui eu

      cand tu ai salariu de 1000E / luna din care trebuie sa treiesti, e aproape imposibil sa ai casa de 200.000 E + masina de 100.000 E + 100.000 E in cont. cred ca poti demonstra foarte usor caracterul ilicit: ai un venit, care in zilele noastre, si in toate tarile civilizate, poate fi verificat, si ai niste cheltuieli. daca tu intr-un an ai venit de 12.000 E si cheltuieli de 50.000 E inseamna ca ceva nu se pupa si undeva e o informatie lipsa si nu trebuie sa piarda organele de control timpul sa caute sursa banilor tai, ci tu trebuie sa spui de unde-i ai si sa dovedesti. uite, tocmai din cauza asta au tot aparut matusa tamara, nu stiu ce mostenire din america ...

      si stai calm, daca tu esti angajat si castigi (cinstit) cat castigi, nu vine nimeni sa te intrebe de unde ai bani de bere si pizza.
    • +2 (2 voturi)    
      Inspirat de pe net (Duminică, 26 iunie 2011, 7:36)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Uite ce , nu vreau sa scrie in constitutie ca un pusti de 18 ani cu un Bugatti are prezumtia de dobandire licita a taraboantei . Ca nu descrie adevarul ci doar ce vor unii . Peste o anumita suma caracterul licit al averii nu ar trebui sa mai fie prezumat .(In traducere daca aveti sute de mii de euro in conturi pastrati dracu chitantele )
    • +5 (5 voturi)    
      nu nenea (Duminică, 26 iunie 2011, 8:12)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui eu

      ideea este alta: daca tu ai bunuri care depasesc CU MULT posibilitatile tale atunci inseamna ca ai averi ilicite. E simplu, nu poti avea 3 case si salariu de 200 de euro pe luna, ce e asa de greu. Uita-te in jur, toti scapa pt ca se sprijina unii pe altii, au matusi si prieteni care le tot imprumuta bani. Nu te gandit ca vine DNA la tine acasa si-ti confisca masina de spalat. Sau esti unu din aia care nu dorm de frica DNA?
    • +2 (2 voturi)    
      prezumat vs neprezumat (Duminică, 26 iunie 2011, 9:04)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui eu

      cit de superficiali sint oamenii. Nimeni nu a spus vreodata ca in Constitutie trebuie introdusa sintagma ca averea este prezumata din start a fi ilicita. Se va scoate din Constitutie vechea sintagma ca toate averile sint prezumate a fi licite. Confiscarea averilor ilicite este problema procurorilor, magistratilor, judecata, condamnare. Mai cititi, fratilor, si apoi vorbiti.
    • -4 (4 voturi)    
      Foarte corect (Duminică, 26 iunie 2011, 10:43)

      TomaN [anonim] i-a raspuns lui eu

      Dar uite ca mania proletara, care este de servici sa dea minusuri pe hotnews, nu doreste asa. Daca s-ar putea ca in '50 cand intai iti confisca averea, apoi te trimetea la canal (daca aveai noroc, daca nu la Aiud) iar tribunalele erau ale lor... ca si acum!
      Personal n-am nici o avere... ba am apartamentul de bloc ceausist, in care stau, cumparat dupa revolutie. Ma intreb cand va aparea teza ca am platit atunci cam putin si trebuie sa dau si restul sau TVA-ul de 25%??
      In perioada stalinista mentionata, intai au luat marile averi (Malaxa, etc) si lumea s-a bucurat, apoi cele medii si iarasi au fost destui sa se bucure, apoi bunicul, profesor fiind, a devenit chiabur ca si altii ... bucuria a scazut in randul lumii, apoi taranii au trebuit sa dea vacile si fasia de pamant la cooperativa si nu s-a mai bucurat nimeni, dar era prea tarziu.
      Istoria se repeta intotdeauna pentru ca are in spate natura umana neschimbata.
    • 0 (0 voturi)    
      pe strada (Duminică, 26 iunie 2011, 17:17)

      buha [utilizator] i-a raspuns lui eu

      pe strada, cand te opreste politia, de ce iti cere actele masinii? daca o conduci nu se prezuma ca e a ta? de ce trebuie sa demonstrezi cu acte? sau paznicii de la metro de ce iti cer factura?

      dece, pentru ca e plin de hoti!
  • +3 (3 voturi)    
    sigur (Duminică, 26 iunie 2011, 1:05)

    dum_i [utilizator]

    Personal esti si pentru desfiintarea DNA si condamnarea directa a directorului garzii financiare pentru ca te ancheteaza pe tine.

    Personal eu cred ca minti mult si ai face orice doar sa ai puterea...

    Dupa, personal, ti-ai da arama pe fata
  • +1 (1 vot)    
    sa se revizuiasca, da' sa nu se schimbe nimic (Duminică, 26 iunie 2011, 7:44)

    baiatul destept al energiei [anonim]

    cine poate sa-l mai creada pe NEPOTUL MATUSII TAMARA, dupa ce a fost dezvaluit ca facind parte din gasca "baietilor destepti" de la energie, care sug ilegal bani la greu sub camuflajul unor contracte de consultanta de toata jena; pe deasupra nu plateste nici macar impozit pe ce fura.
  • +2 (2 voturi)    
    pai (Duminică, 26 iunie 2011, 9:20)

    yvon [anonim]

    cei care au stiut sa faca averi uriase ,sa stie sa aduca si acte justicative pentru averea acumulata sau dobandita,
  • +1 (1 vot)    
    victor ponta (Duminică, 26 iunie 2011, 10:35)

    gospodin [anonim]

    “Ori sa sa revizuiasca, primesc! dar sa nu se schimbe nimica; ori sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale !”
  • +3 (3 voturi)    
    Cu douå amendamente inså.... (Duminică, 26 iunie 2011, 10:37)

    Suedezul [anonim]

    Procesele så fie judecate de Elena Turcu si de Mona Pivniceru iar lui Adrian Nåstase så ii fie acordatå amnistiere totalå in toate procesele.
  • +1 (1 vot)    
    constitutie (Duminică, 26 iunie 2011, 10:56)

    bc [anonim]

    dle ponta sa incepeti cu dvs. apropo la bonusurile de succes luate de la companiile de stat -din cauza carora contribuabilii abia mai gafaie-. sa-l cooptati si pe dul rizea care da lectii de lup moralist. apropo la milionul de euro de la CE fituit de acesta pe cand era la -sport mare scula-, responsabil cu furturile. poate nu stiti ca tot contribuabilii vor plati oalele sparte -pt returnarea milionului-. daca acum faceti asa. cum veti face cand veti fi la guvernare ? imi este greata.
  • +3 (3 voturi)    
    ce uita ponta (Duminică, 26 iunie 2011, 10:58)

    mosh [anonim]

    Acum cind este sigur de decizia curtii constitutionale, si Ponta este de acord cu confiscarea averilor ilicite. Inainte de decizia CC nici un cuvint. Oricum nu are imporatanta daca ponta este de acord sau nu, important este ce va zice Nastase si alti grei. In rest, lui ponta ii place sa se amageasca singur.PDL este un partid prea mare ca sa nu merite un pustan fara minte sa-l aminteasca. PDL reprezinta , si am curaj sa o spun fara nici o teama de greseala, singurul partid care mai poate duce tara asta la lumina. Electoratul sau de baza este singurul care nu poate fi amagit de elucubratiile psd.
  • 0 (0 voturi)    
    trebuia sa glasuiasca asta (Duminică, 26 iunie 2011, 18:35)

    panfilache [anonim]

    la marea adunatura dela teliorman :-)
  • 0 (0 voturi)    
    ponta fura curent, (Duminică, 26 iunie 2011, 19:43)

    nicu [anonim]

    e o expresie pe care o folosesc copiii pt. a exprima o stare de habarnism.Baiete esti dus rau cu capu!!!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by