Calin Popescu Tariceanu, despre stenogramele din dosarul Vintu: Serviciile secrete fac justitia, este santaj politic cu institutiile statului

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 21 octombrie 2010, 12:03 Actualitate | Politic


"Ce se intampla in Romania cu aceasta justitie, ce se intampla cu drepturile si libertatile cetatenesti? Ce legatura au discutiile jurnalistilor, despre Vintu ca patron de presa, cu cauza dosarului Vantu - FNI?" a comentat, joi, fostul lider liberal Calin Popescu Tariceanu aparitia in presa a stenogramelor din dosarul Vintu. "Ceea ce observam ca se intampla este santaj politic cu institutiile statului. Orice cetatean poate sa ajunga sa fie supus acestui abuz al interceptarilor", a afirmat Tariceanu, precizand ca "Nu ma fac un avocat al domnului Vintu. Sunt ultimul care sa sar in ajutorul lui, dar apar un principiu".


Declaratiile lui Calin Popescu Tariceanu:

  • Am impresia ca suntem in situatia ca procurorii ne iau drept naivi. Lucrurile acestea sunt pentru aruncat praf in ochi (aparitia stenogramelor in presa - n.red.).
  • Cred ca avem niste intrebari pe care noi ni le punem si trebuie sa gasim raspunsuri. Cine aproba si la cererea cui se fac aceste transcrieri ale convorbirilor telefonice, care, repet, nu au relevanta in legatura cu dosarul care este instrumentat - cazul FNI?
  • Doamna Udrea ne-a dat un raspuns pregatit dinainte: "Cred ca este putin probabil ca Traian Basescu sa mai fie suspendat de Vîntu şi Voiculescu în contextul în care s-au devoalat strategia pe care o foloseau şi armele cu care luptau. Nu mai sunt credibili" (declaratie a Elenei Udrea publicata in Evz pe data de 19 octombrie - n.red.)
  • Ajungem la o concluzie - ascultarile nu erau facute pentru cauza din dosar, ci pentru a identifica dusmanii poporului.
  • Eu nu am dubii ca imi este ascultat telefonul, este o modalitate nespecifica unui stat democratic si incalca drepturile omului.
  • Nu ma fac un avocat al domnului Vintu. Guvernul pe care l-am condus a fost tinta predilecta a trustului condus de domnul Vantu timp de 3 ani de zile, din interese care nu ma intereseaza. Sunt ultimul care sa sar in ajutorul lui, dar apar un principiu.
  • Serviciile secrete fac justitia, si nu justitia in sine. Aceste metode sunt folosite intr-un stat in care ne indreptam cu pasi repezi spre dictatura. Accentul trebuie pus pe statul de drept, respectarea dreptului la viata privata.
  • Ceea ce observam ca se intampla este santaj politic cu institutiile statului. Orice cetatean poate sa ajunga sa fie supus acestui abuz al interceptarilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3986 vizualizari

  • +25 (41 voturi)    
    taricene (Joi, 21 octombrie 2010, 12:07)

    Ghita [anonim]

    aperi spaga lui remes , spaga ta cu achizitile auto romtelecom si intelegerile cu patriciu.
    • +18 (24 voturi)    
      Nerusinatul (Joi, 21 octombrie 2010, 12:28)

      Labert de Monaco [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Patriot de Monaco . Auzi tu ce zice el : Orice cetatean poate sa ajunga sa fie supus acestui abuz al interceptarilor", Ii pasa lui de oameni .Ne saluta de la Monaco din Ferrari. Parca vezi cu servicii le ne asculta pe noi cum vorbim cu nevestele sa punem muraturi si peurma suntem tarati in judecata pentru asta.De asta vorbesti Taricene? Sau tie frica ca ies convorbirile celor care au vandut tara asta si resursele ei ? Pai sa stii ca nici unui om cinstit nu-i pasa ca ii sunt ascultate telefoanele..Numai la hoti le e frica .Si la politicieni corupti.
      • +5 (11 voturi)    
        Altii s-ar bucura chiar sa fie sunati ! (Joi, 21 octombrie 2010, 13:50)

        un om simplu [anonim] i-a raspuns lui Labert de Monaco

        Sunt multi romani care s-ar bucura chiar sa fie sunati, stii ei nu au prea multi prieteni si chiar s-ar mai bucura si ei vorbeasca ... asa de socializare...

        Nenea Tariceanu, sa stii ca pe vreo 20 milioane de romani ii doare in cot ca-i asculti la telefon, si drept dovada ei chiar s-au hotarat, ca oriunde ar fi, in autobuz, tramvai, tren sau chiar pe strada sa vorbeasca mai tare decat ar fi suficient... ca sa nu se cheltuiasca atata banda si chirie de satelit ca tot suntem in criza economica !
        • +6 (12 voturi)    
          Culmea, PNL il sprijina pe Vantu! (Joi, 21 octombrie 2010, 15:07)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un om simplu

          Va vine sa credeti ca PNL a trecut si el in barca lui Vantu fara nici cea mai mica rusine? Plus ca guvernul pe care il viseaza PSD si PNL l-ar avea pe Chelaru la Justitie, Chelaru care este omul lui Vantu. In ce hal a ajuns acest partid condus de Patriciu, un hot la fel de mare ca Vantu!
          Mi-e scarba!
      • +2 (12 voturi)    
        Stiati ca ? (Joi, 21 octombrie 2010, 14:09)

        Hairelidavinsonu [anonim] i-a raspuns lui Labert de Monaco

        Tariceanu a fost manechin ... In tinerete a fost manechin de moda .Acum tot asa e manechin politic . Cap mic umeri ingusti solduri late.Barbat fatal si manechin .Se da macho pe zgomotcileta ...da a cazut cu ea ca gogomanul...asta e omul ...cade cade daca nu il sprijina patricu ....ca acuma il sprijina pe crinut .
    • -11 (25 voturi)    
      Ghita....tot Ghita (Joi, 21 octombrie 2010, 12:54)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

      Tariceanu vorbeste foarte bine, totdeuna a facut-o, despre drepturi ale omului obligatorii intr-o democratie si un stat civilizat.
      Ca si eu pot sa ma laud la telefon ca Ghita imi face un oral de calitate pentru 5 lei si pentru ca interlocutorul meu este suspectat de nushce treaba, toata lumea va citi pe Hotnews ca Ghita este un prostituat gay ieftin...
      Pricepi Ghitza ale cui drepturi sunt incalcate oribil in acest caz?
      Ale tale Ghitza !
      Dreptul tau la imagine...
      In plus, dreptul la viatza privata a oricaruia din noi...ce vorbim in privat este numai si numai treaba noastra.
      Poate mintzim, inventam, ne dam mari, smecheri, vorbe doar vorbe..dar care daca-s facute publice si prezentate ca adevaruri de netagaduit , dovezi incontestabile...ajungem la niste aberatzii mai mult decat periculoase.
      In anii '50 securitatea te aresta fara mandat si te facea disparut cu anii doar pe baza spuselor unui vecin.
      Era corect?
      Vrem din nou asa ceva ?
      Despre asta este vorba, Tariceanu spune bine si comentariile de aici arata doar ca nu vretzi sa intelegetzi, nici nu va pasa, o tzinetzi mai departe cu fanatismul vostru oranj.
      In '89 , 17 dec in Timisoara am fost in strada. In fata mea au fost impuscati oameni...in'90 am fost golan, om de ordine la proclamatia de la Timisoara...ca sa reinventati voi "justitia populara" si o tara condusa cu serviciile secrete (noua securitate) ?
      Ca sa am un nou Ceausescu care-si impune vointa, chiar daca mai are 10% credibilitate?
      • +13 (19 voturi)    
        fals (Joi, 21 octombrie 2010, 13:09)

        olandezu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        nu poti vorbi chiar orice vrei tu. Daca te apuci de exemplu sa organizezi un atentat cu bomba in centrul Bucurestiului, vorbind la telefon cu diversi, asta este deja infractiune. Cand procuratura are motive sa te banuiasca de tentativa de omor (iaca, spui peste tot ca vrei sa-l omori pe Gheorghe pentru ca nu ti-a platit taxa de protectie) si un judecator considera intemeiate motivele, va da procuraturii dreptul sa-ti asculte telefonul. Daca in urma interceptarilor se constata ca de fapt tu esti capul unei retele si ca planuiti impreuna sa puneti o bomba mare sub cladirea unde lucra Gheorghe, eh ... cred ca-ti dai seama ce urmeaza, cu toate ca "numai vorbiti"

        Cazul lui Vantu nu este cu mult diferit.
        • 0 (4 voturi)    
          te faci ca nu pricepi.... (Vineri, 22 octombrie 2010, 0:19)

          Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui olandezu

          Nu este vorba despre dreptul de a inregistra convorbiri, se practica peste tot, din motivele pomenite de tine.
          Aici este vorba de publicarea convorbirilor care nu au nici o relevanta pentru cazul in spetza dar sunt folosite in lupta politica.
          Chiar nu pricepi? Nu cred.
          Daca cineva spune la tel. ca pune o bomba nu poate sa fie acuzat de nimic.
          Trebuie sa fie gasit cu bomba pregatita, altfel sunt, intr-adevar doar vorbe.
          Justitia se face pe baza de probe, intreaba si tu un student la drept.
          Demascari publice, fara probe reale, se faceau in anii stalinisti, asa a fost terminata orice opozitie la comunism.
          Vrajitorul are dreptate.Ne indreptam spre abuzuri inacceptabile.
          • 0 (4 voturi)    
            Pentru Calin, Olandezu etc... (Vineri, 22 octombrie 2010, 8:10)

            California [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

            Dragii mei "experti in legislatie" , va rugam sa ne lasati pe noi "imbecilii" sa decidem daca are vreo relevanta sau nu.....Scutiti-ne cu graja voastra; oricum din pacate asupra Parlamentului si celorlalte institutii ale statului nu avem ceva influenta decat din 4 in 4 ani, iar daca facem un referendum, intre timp, si va cerem ceva tot nu va sinchisiti. Asa ca numarati-va banii, mergeti la ski sau la casino si lasati-ne pe noi sa ne vedem de amaraciunile noastre, nu va mai erijati in aparatori. Jos masca, sa nu va bronzati cu dungi!
          • +1 (3 voturi)    
            ? (Vineri, 22 octombrie 2010, 17:42)

            olandezu [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

            cred ca tu nu pricepi: stenogramele alea trebuie sa fie atasate la dosar, toate, iar dosarul este public. Procurorul nu poate decide sa stearga nimic din ele. Daca sterge din alea care il dezincrimineaza pe cel urmarit?
            • -1 (1 vot)    
              Hai mai, totzi punetzi la nesfarsit aceeasi placa. (Vineri, 22 octombrie 2010, 18:44)

              Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui olandezu

              Da, stiu cum merge treaba ...zvonacii profesionisti stabilesc care-i raspunsul portocaliu la intrebarile opiniei publice si toti raspandacii trec la treaba ca niste papagali.
              Ce spui tu am citit deja de zeci de ori, identic, doar aici pe Hotnews.
              la fel spun ziaristii de la EVZ, Romania Libera...la fel spune Nashul (disciplinat baiatul, nu a uitat de unde a pornit) pe B1, etc. la fel spun toti postacii de serviciu Hotnews.
              Voua nu v-a spus nimeni ca "ce e mult, strica"?
              Exagerati baieti, nu mai suna natural, se vede cusatura cu ata portocalie....
              Vad ca , acum cand scriu, Hotnews a fost atentionata ca sare calul....a bagat o droaie de articole mondene si a lasat stenogramele si tot scandalul mai la urma, prea era obstinanta preocuparea pentru temele dictate....
              Asa, mai flacai! Incepeti sa pricepetzi (Doamne, unde i-ati gasit pe astia?)...
              mai discret, mai insinuant, mai natural...
              Asa se baga fitilele ca sa prinda, nu urland in haita ca bezmeticii , obsedati de o singura melodie.
              Hai, vreu sa vad profesionalism, ce dracu'
              • +1 (1 vot)    
                mda (Vineri, 22 octombrie 2010, 19:50)

                olandezu [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

                hotul striga hotul. Te tradeaza modul de gandire si retorica, securistule.
      • +12 (20 voturi)    
        Ce bine stii tu sa scrii, Vrajitorule. (Joi, 21 octombrie 2010, 13:10)

        Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Nu vorbeste de cazul SOV, Tariceanu?
        Vorbeste la modul general?

        A existat un madat legal? Ce incalcare a legii s-a infaptuit prin inregistrarea convorbirilor? Nu cred ca legea este gresita. Poate hotii considera ca legea este gresita!

        Vrajitorule, chiar crezi ca suntem prosti? Hotul nu vrea sa plateasca pentru ce a facut, simplu. Nu-ti convine ca nu te poti ascunde? Ce de democrati trebuie sa fim cu hotii, sa ne poata fura in continuare, Vrajitorule.

        Drepturile omului sunt intinse ca un elastic sa acopere hotiile si tu stii bine asta Vrajitorule. Dar pana cand? Vrei sa ajungem iar in strada ca in '89 sa dam jos hotii ca Tariceanu si SOV? Eu prefer justitia decat strada, cred ca si Tariceanu si SOV prefera justitia decat strada.
        Cand lumea iese in strada hotii nu pot fura si o stiu bine hotii.

        Tariceanu apara modul de viata al sau: Romtelecom/Citroen, Patriciu/Rompetrol, prietenii gen Remes si altii. Hotul apara un hot, asta face Tariceanu.
      • +15 (21 voturi)    
        ma scuzi ai dreptate (Joi, 21 octombrie 2010, 13:26)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        vantu si voiculescu sunt cinstiti si doar raspundeau la telefon cand lucrau cu/la secu. Tariceanu a chemat-o pe macovei la el in birou doar sa isi exprime o parere personala (ca doar are voie ca e liber) cu privire la dosarul lui patriciu. Minerii au venit sa puna flori, nu au dat cu bata, a fost dreptul lor sa faca street baseball.

        Orice concept chiar si democratia are niste nuante. Tu vezi ca si calul. Nu cred ca ai iesit in strada in 89 ca sa ai sef la interne pe chitac, pe stanculescu la aparare, si acum sa vina noii capitalisti ca voiculescu vantu si patriciu cu oameni de bine in spate gen voicu, nastase, tariceanu si mazare.

        Cat timp media este folosita ca o arma impotriva ordinii de drept, sunt pe deplin de acord cu interceptari sri.
        • -1 (9 voturi)    
          Vantu? (Joi, 21 octombrie 2010, 15:29)

          Mortal [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Nu-s defel un fan al lui, ba chiar ma enerveaza mutra aia de nevastuica si rautatea pe care simt ca o are.
          Dar ........
          Crezi ca am iesit la revolutie ca sa ne indreptam spre ce? spre dictatura iarasi?
          Cu argumentul asta vii sa comentezi impotriva a ceea ce cu bun simt a explicat Tariceanu?
          Sincer, pt ce au aparut stenogramele astea?
          Cine le-a facut si in ce scop?
          Pune-ti intrebarea, asta dupa ce iti trece valul de indignare la adresa celor care taie si spanzura in presa, si care-si permit mult prea multe.
          Dar, dupa ce te calmezi, vezi si raspunde-ti singur la intrebarea: in ce dosar aveau relevanta convorbirile astea? In dosarul FMI?
          Eu unul nu inteleg de ce s-au transcris si de ce au aparut in presa
          Ba, inteleg: ca sa discrediteze prin orice mijloace presa lui Vantu. Zau ca nu era nevoie, se discrediteaza ea, singura, incetul cu incetul.
          Ceea ce nu scuza MIJLOACELE folosite pt asta: servicii secrete si scurgeri ordonate in presa!
          Nu mai vrem dictatura!
          • +6 (10 voturi)    
            Sunte-ti dusi? (Joi, 21 octombrie 2010, 15:50)

            Ghe. [anonim] i-a raspuns lui Mortal

            Mandatul a fost legal, procurorii au actionat legal. Ce atat insinuari si calomnii.

            Sunt in dosarul Popa, nu FNI ! Sunt intr-un dosar de favorizare a infractorului Popa, care se sustrage unei sentinte. Pe linga acest dosar, in mod legal, a rezultat si un dosar de spalare de bani, pentru dl. SOV si acolitii.

            Sunt in dosare ale unui infractor recidivist care vrea sa fuga de justitie. Chestia aceea, justitia, cu care sunt toti cu ea in gura dar foarte putini si vorbesc serios.

            Stenogramele sunt in dosar public intocmit de procurori si prezentat judecatorilor. Ce servicii, ce scurgeri in presa? Dosarele sunt publice.

            Dictatura? Cand vrei justitie de ce te opui ei strigand ca ne indreptam spre dictatura? De hot ce esti ...

            Tariceanu a cerut in scris interventie pentru prietenul Patriciu, ce tot postati atat, nu suntem prosti ...
            • -2 (6 voturi)    
              sunte-m :) (Joi, 21 octombrie 2010, 20:42)

              DeLoo [anonim] i-a raspuns lui Ghe.

              Ceva nu inteleg eu, poate esti asa de bun sa-mi explici:
              Cu ce ajuta la dosarul FNI / popa / favorizarea infractorului etc.... - sau ceea ce zici tu - cum ca astea sunt din dosar intocmit de procurori
              Revin: deci cu ce ajuta stenografierea faptului ca Vantu explica ca Geoana si-a luat m.... cu hidrantul? Si alte mascari porcoase pe care le debiteaza personajul...
              Si anume in care caz ajuta asta si cu ce?
          • 0 (4 voturi)    
            Deci legal e in fond ilegal! (Joi, 21 octombrie 2010, 16:28)

            yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

            M-ai dat gata cu logica asta!

            Fratele lui SOV, mai incet, sau vi si tu cu o cheie de interpretare!
          • +2 (6 voturi)    
            cand e dictatura? (Joi, 21 octombrie 2010, 16:29)

            naiv [anonim] i-a raspuns lui Mortal

            cand stii sau cand faci??? a sti ce se petrece (vezi si Patriot Act in USA daca stii ce e aia) este rau? atunci liber la atentate teroriste si lasa-i sa vorbeasca ce vor (ca nu cumva sa ajungem la dictatura)!!! Stenogramele erau in dosarul SOV -dosar PUBLIC-. Publicul nu are dreptul sa stie?? Abia asta e dictatura! Cine decide -din stenograme- ce este pertinent sau nu dosarului? Eu, tu, chiar presa in cauza, SOV, procurorul? NUMAI judecatorul poate decide ce se elimina din dosar. DOSARUL ESTE PUBLIC!!!!!! abia asta NU ESTE dictatura.
          • +3 (7 voturi)    
            Stenogramele sunt publice (Joi, 21 octombrie 2010, 18:50)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

            si puse la dosarul cauzei asa cum cere legea. Daca te duci la tribunal le poti citi si tu.. pe toate, ca ziaristii au publicat doar cateva. Dar tot conturile alea din Cipru cred ca sunt mai interesante!
      • +7 (13 voturi)    
        Tu esti taricene ? (Joi, 21 octombrie 2010, 13:28)

        Labert de Monaco [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Ce faci te lauzi singur pe aicea?Dupa limbaj si morala sigur tu esti ...... Imi aduc aminte de tine din 90 de pe vremea cand il fugareai pe Coposu prin sala si il fortai sa taca din gura cand vocifera la interventiile lui Iliescu . Itzi mai aduci aminte ? Ce tinerete revolutionara ....
      • +7 (13 voturi)    
        vrajitorul ...tot vrajitor (Joi, 21 octombrie 2010, 13:30)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Despre ce drept la imagine vorbesti tu acolo? Despre cea construita sau distrusa de presa obedienta a lui Vantu, Voiculescu sau Patriciu? Da, Tariceanu "Tariceanu vorbeste foarte bine, totdeuna a facut-o" da nu a FACUT BINE, niciodata nu a facut-o. Temerile tale ca se vor intoarce vremurile dictaturii sunt aberante, neintelegand ca Romania a intrat in sfera Uniunii Europene care exclude total aceasta aberatie. Esti un pesimist incurabil si o frana in reformarea statului cu asemenea teorii.
      • +7 (13 voturi)    
        Avocatii (Joi, 21 octombrie 2010, 13:35)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        V-ati ingalbenit de spaima
        Daca ati fi fost in strada in '90 nu deveneati mai apoi golan iar acumavocatul lui SOV.
        Parerea unei persoane neinregimentata plitic si care nu abereaza la telefon.
      • +7 (13 voturi)    
        Lasa.. (Joi, 21 octombrie 2010, 13:47)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Mai bine 10% credibilitate cu Basescu decat 90% credibilitate cu Iliescu si Nastase. Pai hai sa vedem cine face parte din cei 90% care pun credibilitatea lui Basescu la indoiala: Vantu (daaaa, chiar el), Voiculescu, Iliescu, Nastase, Vanghelie, Mazare, Sobolanul Roz, Tariceanu, Becali, Oprisan, o mare parte a fostilor securisti (cealalta mica parte se afla si pe la PDL, ca na, "oamenii" sunt peste tot), Vadim, Diaconescu.. etc etc... Da, ai dreptate, astia sunt cu mult mai credibili decat Basescu!!! Sa vina domnule la putere, ca i-au scazut credibilitatea lui Basescu!

        In alta ordine de idei, ce vrei sa spui, ca pe vremea lui Iliescu serviciile secrete nu ascultau telefoanele si nu erau controlate de putere? Doar pe vremea lui Basescu se intampla asta? Asa zici tu? Sau tu vrei sa fie un Ceausescu care sa-si impuna vointa numai daca are 90% credibilitate? Inteleg: Ceausescu cu 10% credibilitate e rau, dar Ceausescu cu 90% credibilitate e bun. Hai sa vezi diferenta: pe vreme PSD-ului aceste convorbiri erau puse pe masa politicienilor, oamenilor de afaceri etc etc.. Acum, pe vremea lui Basescu sunt puse pe ziare. Eu personal, prefer dictatura lui Basescu celei a lui Nastase.
      • +5 (11 voturi)    
        Comunicare politica, zero. (Joi, 21 octombrie 2010, 13:59)

        XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Toata opozitia sare din nadragi sa il apere pe infractorul SOV (in ideea ca a trecut deja prin stadiul de puscarias) si pe cei cu care acesta pune la cale toate marsaviile cuprinse in stenograme. Pe partea celalta, puterea sta si se uita ca si curca in lemne, fsra sa aiba nici cel mai mic habar ce si cum sa comenteze. Sa ai un asemenea atu politic in fata ta si sa nu ai nicio idee ce sa faci cu acesta, denota fie complicitate cu subiectul, fie habarnism politic. Oare actualii politicieni de la putere (ma rog, mai putin UDMR, care fiind dispus sa joace alaturi de cei de la putere, indiferent cine sunt acestia, nu poate critica adversarul de azi, probabil, aliatul de maine) sunt atat de rupti de realitate? E uluitoare aceasta incremenire comuncationala a PDL-ului in special, acestia accepta permanent sa ia bastoane peste cocoasa (politice, evident) de zici ca ii place... Asta e deja masochism.
      • +8 (12 voturi)    
        Tocmai.. (Joi, 21 octombrie 2010, 14:06)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ..pentru ce s-a intamplat la Timisoara si la Bucuresti nu am sa aleg in viata mea pe cineva sustinut de Iliescu si ai lui, pot sa aiba ei credibilitate si 500%!

        Tara a fost condusa mereu de serviciile secrete. Ce, ai crezut ca pana acum serviciile secrete se ocupau doar de plantatul de flori la Universitate si de caluzirea minerilor prin Bucuresti?.. Nu domnule, nu.. Serviciile secrete tot timpul au condus Romania si au ascultat telefoane, fara intrerupere.

        Inteleg ca tu esti un fel de Marian Munteanu: dupa ce te-aui cotonogit securistii bine, te faci fratele lor. Dupa ce ai fost in strada la Timisoara, participant la Proclamatia de la Timisoara etc etc.. il aduci iarasi pe Iliescu la putere, ca Basescu are credibilitate doar 10% (si nici nu conteaza pentru tinede ce a ajuns la acest 10% si cine se afa in fruntea celor care sapa la credibilitatea lui).

        Cand cu episodul "Tiganca imputita", mamaaaaaaa ce iures, ce vuiet.. Sa-l linsam pe Basescu pentru ce a spus in masina, cand vorbea cu sotia lui.. Cand vine vorba despre Vantu, domnuleeeee, e democratie, nu trebuie ascultat Vantu .. e si el om, artist al poporului, bolnavior.. serviciile secrete ne conduc tara... Basescu = 2*Ceausescu, ce .. doar s-a dat si el mare (Vantu) , dar nu a facut rau nici macar unei muste.. mai ales daca musca zicea "saru'mana pentru masa, domnu' Vantu!"...
      • 0 (4 voturi)    
        si cum afli ce ti se pregateste? (Joi, 21 octombrie 2010, 16:17)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        cum poate Tariceanu sa nu fie de acord cu "modul primitiv in care SOV conduce presa" -citat aproximativ- daca nu afla cum face SOV treaba??? perfecta contradictie logica si a lui Tariceanu si a ta wizard! la tine treaca mearga, dar Tariceanu a fost premier. Asa o fi rationat si cand era premier? Daca modul in care evolueaza presa, adica a 4-a putere in stat, nu poate fi observat/"denuntat"/dezvaluit in numele unei "privacy" nu cumva abia acum riscam o dictatura? aceea a lui SOV? daca nu aflam despre ce pregatea si CONTINUA sa pregateasca SOV aveam privacy si un presedinte ce stia sa faca ce voia Vantu si isi stergea gura dupa si spunea si sarut-mana (alt citat aproximativ).
      • +2 (6 voturi)    
        2 membri al-Qaeda (Joi, 21 octombrie 2010, 16:20)

        nedumerit rau [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        din RO isi vorbesc la telefon. E o conversatioe privata din p.d.v. Tariceanu. Nu avem voie nici sa-i ascultam nici sa actionam. Asta vrei wizard? Esti alaturi rau si tu si Tariceanu. Daca ai citi in detaliu Patriot Act vei vedea mult mai multe.
      • 0 (2 voturi)    
        aberezi (Vineri, 22 octombrie 2010, 11:47)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ca si tariceanu..
        interceptarile au fost facute cu mandat. este un dosar la care publicul are acces. tot ce apare in presa arata clar ca persoanele interceptate actionau impotriva intereselor nationale, pe langa faptul ca unele dintre ele confirma ca interceptarile se justifica pentru cauza respectiva. daca vantu n-ar fi facut altceva decat sa-l ajute pe micul infractor condamnat care se ascundea in indonezia, atunci sigur celelalte stengorame n-ar fi fost publicate. dar este clar ca procurorii au dat peste un cuib de viespi.. si e foarte bine ca au facut 'publice' aceste stenograme. spune 'publice' pentru ca sunt convins ca cel putin 2 trusturi de presa nu vor scoate un cuvant pe aceasta tema si milioane de oi care stau cu gura cascata la posturile lor nu vor afla de fapt mare lucru...
        tariceanu stie el de ce tipa.. isi pregateste terenul in eventualitatea in care apar cateva si cu el negociindu-si renta viagera in schimbul vinderii viitorului romaniei, adica ce s-a intamplat in 2008. acum ca au inceput sa apara stengramele cu codrut seres.. cine stie ce mai apare :)
        • -1 (1 vot)    
          ce onoare...domnul baza (vezi pH in chimie) (Vineri, 22 octombrie 2010, 19:04)

          Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Te-am remarcat domnule....apari cand si cand, te bagi doar cand este nevoie.
          Subalternii nu fac fata, baga comentarii de 2 lei, este nevoie de sefu'.
          Cred ca esti un fel de sef de birou, biroul plasat undeva discret in maruntaiele SRI si care se ocupa cu manipularea opiniei publice...gresesc?
          Nu comentezi oricum, cu jigniri ieftine, tu generezi curente, directii de atac...
          Slab, ma dezamagesti.O dati toti cu legalitatea inregistrarilor.
          Este legal.OK?
          O dati toti cu dosarul public, cu accesul liber la tot ce este in el si, ce sa vezi? In el apar multi ziaristi ostili lui Basescu.
          Dupa ce ati facut o campanie de diabolizare a lui Vantu (din cauza speculantului asta increzut o ducem noi, o tara, rau; hai sictir!)asociindu-i pe ziaristii din stenograme cu Vantu, distrugeti credibilitatea a tot ce a fost promovat pe televiziunile "ostile".
          Doar pentru ca, iata, Vantu era patronul lor. Pai era si este si care-i treaba unui patron?
          Sa-si conduca angajati cum crede el ca este bine pentru el .
          Probleme Gogule?
          Acum pregatiti faza nr. 2 a operatiei, stenogramele Voiculescu.
          Nasol, nu prea este material de calitate, dar aruncat bombastic pe piata, cu zeci de cititori "indignati" sperati sa atingeti obiectivul ordonat: decredibilizarea presei ostile sefului.
          Si daca tot raul nu exista, era doar clamat de niste ziaristi corupti, lumea nu va mai protesta si-l va aplauda si vota pe campionul traiului bun.
          Asta-i planul, nu-i asa?Hai, raspunde-mi in privat, ca tu ai mailul meu ( ai niste drepturi pe hotnews..)
          O sa-ti explic de ce veti da gres.
          Indiferent care politician atinge subiectul, de ce este acuzat in contrapartida, drepturile omului sunt prea importante pe plan european si mondial ca sa mai fie acceptate manevrele voastre.
          Veti fi amendati pentru jocurile astea , prea vizibile, prea transparente, evidente !
          Ce dracu'? Sunteti profesionisti sau nu sunteti?
    • -7 (11 voturi)    
      Daca ar fi numai convorbirile telefonice (Joi, 21 octombrie 2010, 12:57)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Nu fiti naivi.
    • +11 (15 voturi)    
      Pentru un "purtator de biletele" (Joi, 21 octombrie 2010, 13:06)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

      nu-i putin cam vehement?

      PNL = "RESPECT" + MORALITATE ZERO
    • +8 (12 voturi)    
      O fi moale batista? (Joi, 21 octombrie 2010, 13:18)

      ddanescu [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

      Care e principiul aparat domnul Tariceanu? Ca infractori sa nu mai poata fii urmariti de institutiile statului si sa poata sa fure liberi? Ca sa nu se afle adevarul despre fapte penale care afecteaza milioane de romani?

      Asta este datoria serviciilor secrete - in primul si in primul rand sa urmareasca pe cei care atenteaza la statul de drept. Daca stenogramele nu dovedesc asta nu stiu ce alta dovada s-ar mai putea aduce.
    • 0 (4 voturi)    
      Raspuns la apel.. (Joi, 21 octombrie 2010, 18:46)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

      Nu degeaba a cerut SOV sa se activeze parlamentul Romaniei si sa ia la rost pe cei care indraznesc sa-l asculte; recunosc ca ma asteptam sa reactioneze Fene sau Rusianu, nu ditamai Tariceanu; Acum Monserica simte si el ca este iubit in tara lui si vedem de cine; Nu din stenograme ci din situatiile financiare cred ca vom afla si de ce..
  • +25 (35 voturi)    
    AVOCAT (Joi, 21 octombrie 2010, 12:13)

    LUCAS [anonim]

    Nu va transformati in avocat dle tariceanu, dar va transformati de fapt? Mi se pare normal sa se stie. Interesele economice ale acestor moguli au transformat Parlamentul in cea mai josnica institutie. Asa ca trebuie sa vedem toate stenogramele! Musai!
  • +20 (28 voturi)    
    Legaturi indirecte (Joi, 21 octombrie 2010, 12:14)

    Krypton21 [anonim]

    BANII

    Banii, Banutzii, banishorii, nimic altceva.
    Ce principiu ai de aparat aici domnu?
    - Principiul care ziceca businessu poa sa fure oamenii, sa plece cu banii lor si sa construiasca un imperiu mediatic?
    - Principiul care zica ca vintu neprins este un negustor cinstit?
    - Pricipiul care zica ca in tara asta negustoru ajuns cinstit (spalat) poa sa dea m...ie la clasa politica si la diversi actori ahtiati dupa bani din media Romaneasca?
    - Pricipiul PNL, ATS / Citroen / Romtelecom / povestiri nebanuit de interesante din Calea Victoriei 133-135 cu actori mari si grei (printre care si TU!)?
    - Principiul Panasonic care face mai bine fabrica in HU decit in RO dupa ce le-ai cerut (da TU, stii bine si cind...) o spaga cam foarte mare... si s-au speriat?
    - Ce principii mai vrei sa iti mai dau ca sa faci legatura? Pricipiul zidului din cazarma de la Tirgoviste il stii?
    • +11 (13 voturi)    
      CORECT! (Joi, 21 octombrie 2010, 12:38)

      sami [utilizator] i-a raspuns lui Krypton21

      Incearca sa se "acopere" inainte sa iasa la vedere ilegalitatile pe care le-a comis!
  • -4 (20 voturi)    
    Ce niciun fir rosu? (Joi, 21 octombrie 2010, 12:18)

    leix [anonim]

    CPT ne lasi? Noi abia asteptam sa ascultam si convorbirile dintre Vantu si Basescu, Blaga si Udrea plus Boc cand au modificat structura Guvernului - ba mai mult vrem sa-l auzim pe Videanu si pe Berceanu cum se plangeau cand erau la guvernare ca nu au bani in bugetele ministerelor lor si lista poate continua. Vrem sa o auzim pe Anastase cum spune domnu presedinte am gresit la cvorumul ala da sunt alaturi de tine pana la moarte salveaza-ma - ori pe Boc rostind discret - Sa traiti sefu, aveti dreptate Ialomitianu e un aiurit, nu si nu noi nu dam stimulente la Finante ci le bagam in salarii.
    Si poate cireasa de pe tort sau ciresele vor fi inregistarile din PSD, PNL si de ce nu UDMR. Ca de astia din urma nu spune nimeni nimic - sunt ferm convins ca au si ei mogulii lor rai sau albi (cum le spune Nasul cand trage o bomba fasaita marca lui inregistrata). Ei si dupa ce vom avea toate convorbirile - nu asa penibile cum sunt prezentate in cazul lui SOV adik trunchiate si fara raspunsul interlocutorilor - ci acele convorbiri din care vom cum se intretaie interesele PDS cu PDL, PNL cu PDL si PDL cu UMDR si combinatiile pot fi facute cum doriti, dupa care adunati la ele mogulii rai si cei albi si inca ceva, pe presedinte, atunci doar vom vedea cum interesul poata fesul fiecaruia si ca in final e vorba de bani, putere si influenta. Si oh da sunt toti o apa si un pamant.
  • +25 (31 voturi)    
    Un comentariu mai vechi al unui domn numit Suca (Joi, 21 octombrie 2010, 12:20)

    denvarel [utilizator]

    suca [anonim]
    "in speranta ca vom afla care este relevanta acestor probe in dosar."
    a spus cineva ca sunt relevante?

    hai sa va desenez: dupa ce se obtine de la judecator aprobarea pentru interceptare telefonica a unui urmarit acestuia i se inregistreaza TOATE convorbirile telefonice. TOATE!!! nimeni nu stie care convorbire il incrimineaza.
    cand se trimite dosarul in justitie procurorul este obigat sa trimita TOATE convorbirile telefonica nu doar cele pe care considera procurorul ca-l incrimineaza. deoarece exista posibilitatea ca anumite inregistrari sa-l absolve de vina iar procurorul sa le ascunda.
    deci nu exista relevanta si nici nu trebuie sa fie relevant pt proces toate convorbirile inregistrate. relevant este ca toate trebuiesc puse la dosar.
    acum dosarul fiind trimis in instanta, toate convorbirile interceptate devin publice si oricine cere sa le vada. asa cum au facut anumite ziare din Romania.

    incercati ori sa va informati ca sunteti jurnalisti sau incercati sa nu ne mai manipulati.
    cereti sa clarifice urgent jurnalistii de la realitatea dar voi va comportati la fel ca ei. ne dezinformati incontinuare... "

    Va rog subliniati faptul ca stenogramele sunt publice pentru apararea domnului Vantu nu pentru acuzarea lui. Asa e legea romana!
    Vad tot felul de destepti de la vladica la opinca comentand ca de ce apar acestea? Pai cine i-a pus sa vorbeasca cu un urmarit penal? Si cine i-a pus sa se dea singuri in gat?
    Pe scurt, daca te bagi in cocina te mananca porcii! Te miri cand vezi ca-ti lipseste o mana dupa ce te-ai balacit in troc?
    • +2 (6 voturi)    
      Re: (Joi, 21 octombrie 2010, 13:44)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Nu stiam ca e asa, ca sunt obligati sa le puna pe toate, dar e foarte logic ce spui.

      Dar as vrea sa inteleg ceva. Sa presupunem de exemplu ca ma suna Vantu, care are telefoanele ascultate.
      Si discutam, ca niste baieti, despre intimitati avute cu sotia, fosta prietena, etc. etc. , lucruri care m-ar pune intr-o situatie jenanta pe mine, daca ar fi facute publice.

      Asta fara sa aiba nici o legatura (cat de mica) cu cauza pentru care este judecat Vantu.

      E normal sa apara la dosar si sa fie facute publice?
      Eu n-am incalcat legea, deci nici viata mea personala n-ar trebui sa ajunga (involuntar) subiect de presa..

      Ar trebui sa existe o legislatie care sa ma protejeze cumva, nu?

      In rest, domnul Tariceanu bate campii!
      • +2 (6 voturi)    
        Esti inregistrat (Joi, 21 octombrie 2010, 14:33)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        De unde sa stie cei care intercepteaza care convorbire este initiata cu scopul de a incalca legea si care este initiata pentru a discuta despre femei? Ei le inregistreaza pe toate!
        Si nu prea vad cum s-ar introduce norme care pot fi dupa aceea interpretate atat de "ascultator" cat si de avocati in proces: Gandeste-te la argumente de felul: "dar pe aia de ce n-ai inregistrat-o? Ca acolo se arata ca e nevinovat"

        Cel mai simplu este sa nu tii legatura cu persoane care incalca legea pentru ca ce vorbesti cu ei poate deveni apoi proba intr-un eventual proces.

        De ce crezi ca afara un politician isi da demisia daca e banuit intemeiat de coruptie si stie ca a vorbit lucruri compromitatoare?
        Pentru ca e o persoana morala? Nu! (Daca ar fi fost nu mai era intemeiata banuiala de coruptie...)
        Pentru ca e terminat, nu mai discuta nimeni cu el nici la telefon nici intre 4 ochi ca poate sunt 6. Este ocolit ca un ciumat, marginalizat si exclus din casta.
        La noi "prietenii" iti iau apararea pentru ca sunt in aceeasi oala! De aceea sunt vocali!
        Se incearca minimizarea, contestarea, ducerea in derizoriu, negarea pana in oanzele albe, bagarea sub pres tocmai pentru ca sunt vizati intr-un fel sau altul.
      • +3 (5 voturi)    
        doar cand devii penal, risti sa se publice intimit (Joi, 21 octombrie 2010, 15:43)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        Pai, chiar legislatia actuala ma protejeaza de manipularea presei, prin defaimarea a ceea ce se petrece in culise. Trunchierea acestor stenograme ar lasa spatiu liber la interpretari si insinuari Asadar, selecteaza si tu esentialul si nu te vei mai revolta inutil.
      • +1 (3 voturi)    
        corect (Joi, 21 octombrie 2010, 16:34)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Florin

        numai judecatorul decide ce din dosarul prezentat reprezinta probe pertinente si ce nu. Dosarul este public, pana cand cineva cere MOTIVAT sa fie secretizata o parte a dosarului. Deci daca tu, ipotetic, nu-ti vrei imaginea terfelita de o convorbire intamplatoare cu SOV, trimit un avocat care sa ceara ca numele tau in stenograme sa fie inlocuit cu dl.X.
  • +20 (28 voturi)    
    Stii dinainte ce o sa spuna cineva la telefon? (Joi, 21 octombrie 2010, 12:20)

    Filip [anonim]

    Este bine de stiu ce gandeste tovarasul Calin Popescu Tariceanu.

    Cred ca interceptarile s-au facut legal. Daca tov. Tariceanu vrea sa schimbe ceva sa schimbe legea.

    Stii dinainte ce o sa spuna cineva la telefon? Ai mandat de inregistrare, asa ca procurorii au facut bine ca au inregistrat tot.
    Nu le convine cand sunt devoalati? E, tovarasi, ce bine era cand nu puteam stii ce fel de oameni sunteti! Era bine pentru ca va ascundeati, azi, stim.

    Tov. Tariceanu, stim inclusiv de biletelul scris intru apararea prietenului Patriciu. Cata siguranta aveati atunci, Prim-Ministru fiind, sa scrieti pentru a va ajuta un prieten si tovaras in afaceri cu statul!
  • +23 (33 voturi)    
    In ce tara vreti sa traiti domnule Tariceanu? (Joi, 21 octombrie 2010, 12:21)

    CCC [anonim]

    Domnule Tariceanu, pe dumneavoastra nu va deranjeaza ca a ajuns un om, un simplu om sa aranjeze suspendarea presedintelui? Suspendare care a fost ilegala (Curtea Constitutionala nu a dat aviz favorabil), si a fost facut numai dupa placul acestui om, care a vrut, citez, "sa-i dea o lectie presedintelui, dar nu pana la capat"? Nu va infricoseaza asa ceva? Asta e tara PNL?
  • +21 (31 voturi)    
    Tăriceanu are dreptate de data asta (Joi, 21 octombrie 2010, 12:21)

    kairos [anonim]

    nu e nevoie să se transforme în avocatul lui Vîntu

    chiar este avocatul lui Vîntu
  • +16 (18 voturi)    
    incredibil (Joi, 21 octombrie 2010, 12:27)

    MirceaA [utilizator]

    incredibil cum toata opozitia apara un escroc folosind masca democratiei. De fapt ei vor sa-si poata pune la cale hotiile la telefon, ca doar e democratic sa furi, sa santajezi. Tot opozitia a sarit de fund si in cazul Voicu. Nici ala nu trebuia ascultat, ca doar trebuia sa fie ministru de interne. Uite asa mai vede si p.ulimea cum gandeste opozitia.
  • +12 (14 voturi)    
    Cautati alt moment (Joi, 21 octombrie 2010, 12:34)

    cir [anonim]

    Cautati alt moment sa deveniti avocat, d-le Tariceanu !
  • +21 (23 voturi)    
    iar povestea cu dictatura? (Joi, 21 octombrie 2010, 12:38)

    Florin [anonim]

    Ma termina tampenia asta!!!

    Faptul ca ei nu mai pot sa-si faca toate magariile ( desi incearca cu disperare chiar si acum - vezi trecerea departamentului juridic de la Registrul Comertului - o institutie a statului - la Camera de Comert - o institutie privata care apara interese private) pentru ei inseamna ca e dictatura.

    Faptul ca procurorii au curajul ( tupeul l-ar numi ei) sa instrumenteze dosare care nici n-ar fi avut un titlu macar, d-apoi continut cu PSD sau PNL, e tot dictatura.

    Ma mir cum de n-a mai zis si ca Basescu genereaza scandal, ca e coflictual! Si multi sunt de acord cu asta si viseaza cu nostalgie la 'liniste'...

    pentru ce liniste??? in liniste s-au facut toate misculatiile, magariile de pana acum. "liniste' cumparata cu angajarea in sistem a zeci de mii bugetari, cu un salariu de toata jena, dar completat cu stimulente, ca sa-i faca cuminti, linistiti, ascultatori...

    Nu sustin ca e ok ca apar in presa tot felul de informatii (stenograme) in aparenta mai putin relevante pentru cauza de fond.

    Dar ele sunt necesare pentru ca judecatorul ( si opinia publica) sa-si poata face o impresie despre personaje si natura incalcarii legii ( de exemplu, un exemplu banal, daca treci pe rosu pentru ca nu ti-a spus nimeni ca nu e legal sa treci pe rosu (prin absurd) e diferit fata de cazul in care stii ca nu e legal, dar cu toate astea treci de fiecare data; asa ar trebui facuta diferenta intre o pedeapsa de 1 an si una de 7).

    Plus ca presiunea creata de opinia publica atrage suficienta atentie asupra cazului incat sa-l responsabilizeze si pe judecator, si de ce, 'prostimea' sa afle cum este tratata si manipulata...

    E un razboi in ultimii ani, cu o miza foarte mare!
    Nu cred ca Basescu e perfect, nu cred ca PDL e perfect!
    Dar cred ca incapatanarea lui Basescu obliga si PDL-ul sa se reformeze, mai cu voie, mai fara voie, mai usor, mai greu! Ceea ce nu se vede in celelalte partide!
    Asa ca sa ne scuteasca domnul Tariceanu cu principiile!
    • +16 (18 voturi)    
      subscriu (Joi, 21 octombrie 2010, 13:06)

      jmx [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Sper sa fim feriti de "linistea" ce ne-o doreste o anumita parte a clasei politice...
  • +12 (14 voturi)    
    Cine vorbeste (Joi, 21 octombrie 2010, 12:41)

    HESS [anonim]

    Nenea FORD.Daca nu ma insel parca pe vremea lui i-au umplut per cei de la Ford de bani din bugetul statului.Asa ,ca saracutii de la Ford nu aveau banuti.
    Cu ajung in opozitie dintr-o data isi amintesc de adevaratele probleme ale romaniei.Si cand reajung la ciolan ca prin farmec le uita.Justitia e o institutie STAT IN STAT intocabile.,nereformata care este corupta pana la D-zo si inapoi si politizata.Care este direc raspunzatoare de situatia Romaniei facand scapati pe marii tunari ai tarii sau plimbandu-le dosarele pana se duce ,,cerneala,, de pe ele.Intre puteriile dupe 89 si justitie a fost un fel de lasama sa traiesc ca te las si eu.Trebuie schimbata din temelii justitia dar asta cere oameni cinstiti in politica si fara pata .
  • +15 (17 voturi)    
    Taricene (Joi, 21 octombrie 2010, 12:45)

    sami [utilizator]

    daca taceai filosof ramaneai...
    Vad ca s-a activat cacanareala galbena de postaci pnl-isti...Ha, sunt suparati foc pe cei care il critica pe Tariceanu-Furiceanu.
  • +17 (19 voturi)    
    nu te supara, Mr. Tarciceanu ... (Joi, 21 octombrie 2010, 12:45)

    Mioara [anonim]

    ... dar esti cam ultima persoana pe care mi-o imaginez ca nu poate dormi din cauza unor "principii" ...
  • +23 (23 voturi)    
    dar daca era vorba despre Basescu? (Joi, 21 octombrie 2010, 12:45)

    popas [anonim]

    Daca in locul lui Vantu era Basescu, sa vezi ce tunuri trageau cu totii in el!! Cand a fost episodul in care Basescu a avut o conversatie privata in spatiul privat (in masina personala), cum de nu a mai aparat nimeni principiul "intimitatii"????

    Nu am nimic impotriva cautarii dusmanului poporului, pentru ca noi toti romanii suntem poporul, si vrem sa identificam dusmanul nostru, sa stim si noi de ce nu ne dezvoltam tara noastra...

    Rusinos mr. tariceanu...
  • +17 (19 voturi)    
    Se pare ca toate fosilele simt nevoia (Joi, 21 octombrie 2010, 12:46)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    sa iasa la aer!
    bombonel este mare si tare prin marioneta toanta!
    moliceanu, da si el semne de... revigorare.
    Sa il asteptam si pe seres?
  • +16 (18 voturi)    
    Ce inteligent e Tariceanu!!!! (Joi, 21 octombrie 2010, 12:47)

    Victor [anonim]

    Se strange cercul si Tariceanu simte(stie)ca el este urmatorul.
    Metoda criminalilori,borfasilori,implicatiilori,
    nesimtilori mafiotilori este,ies si striga:
    prinde hotul eu am mainile curate!
    Rabdare si vom vedea ce capete vor mai fi scoase din pestera.
    Si mie mi se asculta telefonul.Eu nu am lasat urma murdare sau nu las,de aceea nu ma intereseaza/deranjeaza.
    Vorbim de chestii de parca am trai in Paradis si nu in Babilionia!
    Serviciile secrete trebuie sa functioneze,mai ales intr-un stat in care justitia nu functioneaza!
    Tariceanu,fost PM, ar trebui sa stie aceste "secrete",dar ori este lovit de amnezie,ori
    simte ca el si ai lui sunt urmatorii.
    A iesit ca portavoce a lui Vantu(cica apara principiu)cand cel mai recomandabil ar fi fost,sa taca!
    Cu asemenea principii s-a condus Ro.in ultimii 20 de ani si se pare ca Tariceanu crede ca sunt principii sanatoase si corecte.I-as propune sa cumpere(ca are de unde)o insula si sa mearga acolo cu toti principiarii sai si sa traiasca dupa principiile sale.
    Ei au ca au furat si se apara nonsalant unul pe altul,dar ce au marea majoritatii romanilorii?
    Principiile lui Tariceanu?Cu asta,dupa cate vedem,nu se maresc salariile,pensiile si romanii
    ajung sa traiasca putin mai decent.
    Ipocrizie pura,gargara adevaratilori gunoieri si ciobani dambovitieni!
  • +5 (9 voturi)    
    Romania reala (Joi, 21 octombrie 2010, 12:53)

    observator [anonim]

    Romania reala in urma cautarilor cu google. Dosare:746.00 PSD - 627.000 PNL - 549.000. Spaga cautare google: 117.000PSD - 3.360.000 Pnl - 1.320.000 PDL coruptie cautare google:263.000 PSD - 3.960.000 PNL 1.830.000 PSD Afaceri cautare google 1.700.000 PSD 10..400.000 PNL 568.000 PDL Cautare coruptie: 1.690.000 politie 753.000 magistratura 508.000 judecatori. Legi grup interese cautare google 594.000. Nota cifrele reprezinta numarul de postari rezultate in urma cautarii cu goagal aceste cifre sunt asa de mari deorece unele teme au fost postate de mai mute ziare si de mai multe ori Puteti verfica cifrele sunt corecte. POLITICIENI INTERNETUL VA DA NOPTII ALBE
  • +10 (12 voturi)    
    Nu domnule Tariceanu. (Joi, 21 octombrie 2010, 12:54)

    Liviu [anonim]

    Cand cineva se joaca cu institutiile si cu oamenii politici si cu jurnalistii asa cum o face SOV, noi trebuie sa cunoastem aceste lucruri. Si nu este un mizilic. Nu un mogul trebuie sa decida pentru o tara intreaga.
    Ca va e ascultat telefonul... aici nu ma indoiesc, dar e si vina dvs. Ati fost doar prim-ministru. Ce ati facut in acest sens? Herta Muller are dreptate: tot in vechea formula traim doar si ea a fost urmarita la hotel anul trecut. Ma indoesc ca de oamenii lui Basescu.
  • +17 (17 voturi)    
    moliceanu (Joi, 21 octombrie 2010, 12:57)

    marmelada [anonim]

    De ce nu ati transformat justitia românã într-una functionalã, ca într-un stat de DREPT, domnule CPT ?
    In ce democratie un "Madoff la pãtrat" este arestat azi, iar mâine pus în libertate de o justitie demnã de acest nume ? Nu astept sã-mi rãspundeti fiind sigur cã nu o veti face, dar vã recomand un singur lucru : CIOCU' MIC !
  • +16 (18 voturi)    
    nicio diferenta! (Joi, 21 octombrie 2010, 12:57)

    geordan [anonim]

    ...intre atitudinea de a NU condamna comunismul ca n-are rost si a NU condamna relatia vantu-jurnalisti...
    cata vreme n-am nimic de ascuns, n-am nicio problema sa mi se asculte convorbirile. ce aveti de ascuns domnule tariceanu astfel incat sa deveniti un subiect interesant pentru ascultatori ?
  • +13 (15 voturi)    
    Toata stima pentru tov. Tarivceanu, LA COS (Joi, 21 octombrie 2010, 12:58)

    un cetatean [anonim]

    Face si el parte dimn mafie... sper sa intre toti acolo unde le e locul.
    Daca se respecta si legea va fi perfect.

    Succes
  • +12 (14 voturi)    
    deja vu? (Joi, 21 octombrie 2010, 13:02)

    jmx [anonim]

    Retorica din aceste zile a celor nemultumiti de aparitia acestor stenograme imi aminteste de Orban si inregistrarile in cazul "dosarului Udrea". Si atunci si acum se ignorau / minimalizau infractiunile devoalate de ascultarile telefonice pe motiv procedural, stiindu-se faptul ca marile dosare au fost albite / dosite / intarziate tot pe motiv de procedura.

    De acord ca potrivit unor principii de drept (la care probabil face referire CPT) dovezile trebuie obtinute cu respectarea unor proceduri care sa evite posibile abuzuri dar in cazul acesta nu mi se pare ca vorbim de asa ceva. Dovezile in cauza sunt obtinute legal, iar relevanta lor este uriasa in noi capete de acuzare ce se pot deschide pe baza lor.

    E revoltator faptul ca nu se ataca fondul problemei, asa cum e relevat de ascultari si se discuta despre relevanta / oportunitatea / corectitudinea modului in care au fost obtinute niste dovezi.

    Dar sigur ca se prefera ametirea cu discutii care abat atentia de la problemele de fapt.
  • +14 (16 voturi)    
    Orice cetatean cinstit nu ar avea nici o problema (Joi, 21 octombrie 2010, 13:10)

    ionionut [utilizator]

    Orice cetatean al acestei tari, daca ar fi ascultat, nu ar avea nici o problema in justitie. Ca, de altfel, si orice politician cinstit.
    Presa nici macar nu ar fi facut articole pe tema asta, daca in stenogramele alea nu ar fi fost ceva care sa incrimineze un politician sau pe cineva important. PERSOANA, domnule Tariceanu, PERSOANA se incrimineaza singura, ci nu pentru ca este inregistrata, ci prin ceea ce spune la telefon. Acolo, domnule Tariceanu, SE NEGOCIAZA POSTURI in parlamentul Romaniei.
    Urmand logica dumneavoastra, daca o firma isi pune o camera de filmat in propria ograda, ar incalca drepturile omului? Eu cred ca nu, ar incalca doar drepturile hotilor, caci in Romania doar hotii au drepturi iar oamenii cinstiti doar obligatii (cum ar fi sa nu ii deranjeze din furat sau sa le plateasca taxe si impozite).
    Nu am cuvinte sa imi exprim scarba pe care mi-o provoaca astfel de declaratii de solidarizare cu un infractor. Nu am cuvinte sa imi exprim DEZAMAGIREA ca, in Romania, nu exista absolut nimeni sa apare democratia.
    Si, ca tot suntem aici, cum credeti, domnule Tariceanu, ca ne vad guvernele occidentale dupa ce au citit stenogramele astea?
    Si, tinand cont de legalitate/ilegalitate, tin sa va anunt ca GUVERNUL GERMAN a cumparat de la un HOT cd-uri cu conturile nemtilor care aveau conturi in Elvetia. Au platit un HOT ca sa gaseasca alte zeci de mii de HOTI. Si presa si politicienii nemti nu s-au atacat atat de tare ca dumneavoastra!
  • +9 (11 voturi)    
    Chiuariu nu v-a sfatuit? (Joi, 21 octombrie 2010, 13:12)

    Linus Torvalds [anonim]

    Ziceti-i sa puna mana pe Codul de Procedura Penala, articolul 91^1 (versiunea care cuprinde toate modificarile, sa nu se uite in ala din 1997 ca nu gaseste).

    Pe urma mai vorbim. Multumesc anticipat.
  • +15 (17 voturi)    
    Intimitatea hotilor (Joi, 21 octombrie 2010, 13:19)

    yellowdog [utilizator]

    nu trebuie deranjata, nici macar legal! Asta e statul de drept in viziunea liberala? Ca doar esti membru de frunte.

    Asta sa inteleleg din retorica ta gaunoasa, taricene?

    Te-a apucat panica? Chiar crezi ca suntem grivei?
  • +5 (7 voturi)    
    Poate (Joi, 21 octombrie 2010, 13:30)

    m [anonim]

    Incontestabil,in aceasta tara sunt oameni de buna credinta,patrioti.Cu cei care nu sunt , ce facem?Ca metodele ortodoxe sau democratice,cum pretinde dl Tariceanu,nu tin la acesti indivizi.Sunt obligati,cei ce fac justitie in tara asta,sa foloseasca tot felul de metode,asa cum fac si mogulii si trusturile lor de presa,neortodoxe:santaj,filaj,ascultarea telefoanelor.Asta nu inseamna ca este o forma de dictatura,mai ales ca se practica peste tot in lume.Si americanii si englezii si oricine in ideea de a face justitie folosec ascultarea telefoanelor ,santajul sau alte metode.Ca dl Tariceanu nu este la curent cu astfel de metode suntem constienti dar,de aici si pina la dictatura mai este loc.
  • +6 (8 voturi)    
    Tariceanu-speculator (Joi, 21 octombrie 2010, 13:32)

    Lucky [anonim]

    Inca de cand am citit declaratia dnei Udrea, care, apropos, nici acum n-a invatat sa-si tina gura mai mica, sa stea mai la spate, eram sigur ca unul din "inteligentii" nostri politicieni va profita de aceasta declaratie gratuita, desi sunt sigur nevinovata, a madamei blonde.
    Ca declaratia frumoasei, dar neinspiratei, blondine este nevinovata rezulta clar din simplul rationament ca daca asta ar fi fost cu adevarat rostul stenogramei - "salvarea" lui Basescu de la suspendare - Udrea ar fi trebuit sa fie in cunostinta de cauza si cu atat mai putin ar fi facut aceasta declaratie, repet, gratuita.
    In schimb, sobolanul tariceanu stie exact ce spune. el nu vorbeste pentru procurori sau persoane autorizate, el se adreseaza lui grivei in incercarea neobosita de manipulare si instigare impotriva tocmai a celor ce se zbat pentru spalarea mocirlei in care ne-au aruncat acesti tariceni.
    Daca declaratia dnei Udrea este un simplu strigat de bucurie personala, aceea a lui tariceanu este, cu siguranta, un strigat, otravit, de deznadejde...
  • +12 (14 voturi)    
    observatie simpla.... (Joi, 21 octombrie 2010, 13:41)

    ilien [utilizator]

    Daca urmarim declaratiile tuturor celor din tabara lui Vintu observam la toti cam acelasi argument ca stenogramele nu au legatura cu cazul Popa. Sa intelegem de aici ca noi prostimea nu avem voie sa stim ce se discuta in spatele usilor inchise. Am auzit acelasi argument la Mircea Badea, Cristian Tudor Popescu dar si la un ziarist tinar de la Academia Catavencu (ceea ce m-a intristat si mai mult). Daca de la Micea Badea sau oricare alt angajat de la antene , care probabil au primit dispozitii asemeanatoare de la Voiculescu nu e de mirare ca au astfel de argumente, de la Tariceanu sau de la ziaristul tinar de la Catavencu asteptam altceva.
  • +5 (7 voturi)    
    Avocat (Joi, 21 octombrie 2010, 14:18)

    voltaren [utilizator]

    Domnule Tariceanu,daca taceati -bine faceati!
    Asteptam din partea PNL sa fie de partea adevarului.
    Incerc cu speranta sa identific in randul opozitiei un lider credibil.PNL a ramas numai o legenda?
  • +5 (7 voturi)    
    frica (Joi, 21 octombrie 2010, 14:36)

    alex [anonim]

    daca tot a iesit sa-l apere pe viantu ar putea la fel de bine sa-l apere si pe Gioana care inca nu aiesit sa -si ceara iertare .Stie el ce stie ,a iesit sa-si apere pielea ca stie el de convobirile pe care le-a avut el cu Vantu,daca sant cu sigurant cineva din presa le va scoate si se teme ,daca nu le scoate cu siguranta stie cineva de ele .Giona ar trebui sa-si dea demisia de onoare daca o mai are, pe mine nu ma reprezinta in parlamentul Romaniei
  • +7 (9 voturi)    
    rusinos (Joi, 21 octombrie 2010, 14:39)

    qwas [anonim]

    M-am uitat si eu prin niste stenograme si am ramas socat de cum se face presa. Tind sa ii dau dreptate Elenei Udrea cand se intreba dar oare cati politicieni sunt sub papucul de mogul?
  • +3 (5 voturi)    
    calin, copil de casa (Joi, 21 octombrie 2010, 14:47)

    panfil flecaru [anonim]

    mda. calina rosie s'a ofuscat si vrea sa repereze onoarea jurnalistilor. care jurnalisti ? a mercenarilor lui vintu !
    deci, nu este relevant ca vintu, cu o armata de mercenari si mercenaritze (mai ales, si blonde !), ataca stabilitatea statului si a guvernarii.
    sa zica mersi ca nu se dau si convorbirile lui cu conu dinu. dar, de, astia's mai subtziri, os boieresc, istorici, dela bratieni....
    probabil ca's mult mai fini la limba si auz.
    interesant ar fi sa vedem cum discutau mogulii intre ei. ii mai dadea nush m..e cu pickamarul lui dinu, sau ii cerea lui felix sa puna batista ?!
    sau cu golanasul mic, ilici...cum o fi vorbit nush ?!
  • +4 (6 voturi)    
    altul care (Joi, 21 octombrie 2010, 15:01)

    mar [anonim]

    a stat langa HIDRANT si mai si zice "sarut mana ptr. masa". Iar decizia de a lua atitudine public se datoreaza training-ului facut de Stelian Tanase" ptr. un mental mai bun"!!!
  • +4 (6 voturi)    
    raspuns lu mtariceanu (Joi, 21 octombrie 2010, 15:28)

    dinu [anonim]

    Nimic despre continutul stenogramelor! Jalnic"liberal". Lichea totala!
  • +1 (3 voturi)    
    watergate mioritic II,clar! (Joi, 21 octombrie 2010, 17:28)

    unchiul sam [anonim]

    watergate mioritic,inceput de alianta da(pd+pnl) cu stenogramele contra psd in la alegerile din2004-watergate mioritic I,continuat de pdl contra (psd + pnl),remes-story, alegeri 2008,2009-watergate mioritic II,comisii parlamentare ritzi,udrea,etc.
    pe cand niste stenograme cu mari actori pdl?
  • +1 (3 voturi)    
    Foarte bine ca le-au dat in presa (Joi, 21 octombrie 2010, 18:14)

    Stelica Andrei [anonim]

    "Distinse domn prim-ministru"!

    Ati auzit vreodata acest apelativ domnule Tariceanu? Banuiesc ca DA, caci ....ma indoiesc ca nu ati vorbit niciodata cu Vantu. Ei bine, afla ca noi, "prostimea" nu l-am auzit niciodata si tocmai de aceea spunem, sus si tare: "Da, vrem sa auzim aceste discutii!". Stiu, voi politicienii nu vreti sa le auzit, caci stiti exact ce ati vorbit - dar noi, nu.

    E acesta stat politienesc? O fi, caci stat de drept nu se poate numi, dupa toate cate ati facut, voi politicieni de doi bani!
  • +1 (3 voturi)    
    Se simte aici inalta scoala a lui Iliescu. (Joi, 21 octombrie 2010, 18:33)

    sile [anonim]

    Tupeu si minciuna sfruntata. Ce principii a aparat d-l Tariceanu cind a fost premier si a impiedicat efectuarea unor reforme reale? Ii intorc vorba, chiar ne crede timpitzi? O sa afle ce nu suntem. O zi buna!
  • +1 (1 vot)    
    alegeri (Vineri, 22 octombrie 2010, 3:20)

    ciprian [anonim]

    Cu asa declaratii nu prea cred ca o sa votez liberali la urmatoarele alegeri... Ca in Caragiale, ma intrebam si eu cu cine votez ca:
    - PDL a cam dat rateuri la putere
    - PSD ramane in continuare "rosu" si dominat de Iliescu + Nastase; pe deasupra stenogramele astea confirma ca Geoana era o marioneta in mainele unor cercuri de interese conduse de Vantu si altii
    - liberalii - se pare ca si astia fac jocul lui Vantu si raman pe orbita PSD

    In fine, mai trece timpul si vom vedea ce s-o mai intampla...
    Doar ca infractorul Vantu care declara ca romanii sunt un "popor idiot" si vrea sa schimbe presedintii dupa cum il taie capul, merita sa se racoreasca cativa ani la inchisoare...
  • +1 (1 vot)    
    impresie (Vineri, 22 octombrie 2010, 13:37)

    julien [anonim]

    se pare ca si tariceanu a fost la vintu sa spuna sarumana pentru masa
  • +1 (1 vot)    
    Ho, ho, ho! (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 11:16)

    Ioana [anonim]

    Si abia acum ne-o spune? Pe vreme, dumnealui, cine facea justitia? Ce-i drept, este primul adevar pronuntat de gura domnului Tariceanu. Serviciile astea secrete, isi cam baga nasul peste tot. Asa-i, domnule?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by