Congresul extraordinar al PSD

UPDATE Victor Ponta: Incep sa cred ca Basescu este mult mai rau decat Ceausescu, pentru ca isi uraste tara si poporul

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 10:44 Actualitate | Politic


Victor Ponta
Foto: Agerpres
"Incep sa cred ca Basescu este mult mai rau decat Ceausescu. De ce? Pentru ca isi uraste tara si poporul", a declarat presedintele PSD Victor Ponta. "Cel mai rau ne va fi cand vom veni la guvernare, deoarece va trebui sa refacem o tara pustiita", a adaugat liderul PSD. Social-democratii s-au reunit, sambata, in Congres extraordinar, pentru a-si adopta un nou statut si pentru a-si lansa programul de masuri anti-criza. Evenimentul s-a desfasurat la Sala Palatului din Bucuresti, unde au fost prezenti 5.000 de delegati din toata tara.

UPDATE9 (ora 17:40): Ion Iliescu: Ii transmitem profesoarei Cristiana Anghel sa inceteze greva foamei.
  • Apare in prim-plan noua generatie, a celor de 40 de ani, precum Ponta si ai lui
  • Spiritul de militant trebuie sa ramana viu, treaz
  • Congresul nostru se tine in conditii exceptionale
  • Criza se manifesta la noi diferit, ceea ce traim se datoreaza unei guvernari incompetente si iresponabile
  • Traim acum momente grave
  • Degradarea pe care o traim acum n-am trait-o niciodata in ultimii 20 de ani
  • Sigur ca am avut primii trei ani grei, ca urmarea Revolutiei
  • Atunci s-a prabusit un stat, un sistem social
  • Actuala situatie economica din tara duce ;a o disolutie a autoritatii
  • Unii ne reproseaza ca n-am facut terapie de soc, ca polonezii
  • Masurile pe care le-am luat noi am fost chiar mai aspre
  • In anii 1993-1996 am reusit o activitate bine-asezata de relansare a economiei
  • Atunci am lansat marea privatizare, am luat masuri de reforma
  • Venirea la CDR a dus la scaderea economica
  • Guvernul de coalitie al CDR a promovat clientelismul politic
  • Acest narav a fost continuat, din pacate, si de ai nostri, si de altii
  • Astazi, clientelismul a ajuns la forme grotesti
  • PSD trebuie sa dea un semnal: sa curmam aceste practici
  • Trebuie sa terminam cu parctica clientelismului politic, cu exceptia functiilor politice
  • Toate functiile se ocupa pe baze profesionale
  • Guvernul lui Adrian Nastase a fost unul dformat din profesionisti
  • El a realizat si marele obiectiv strategic national: integrarea in NATO si UE
  • Am pierdut pe mana noastra si in 2004, si in 2009, iar rezultatele noastre nu au putut fi continuate
  • Ultimii doi ani de zile sunt o veritabila catasofa, economia tarii merge intr-un declin grav
  • Pacatul originar al acestei situatii este masura luata de guvernarea DA cu introducerea cotei unice de impozitare. De unde mama dracului?
  • Oamanii habar n-aveau despre ce e vorba
  • In 2005, s-a incasat la buget cu un milioard de lei mai putin din cauza cotei unice
  • Distanta dintre cei cu venituri mici si cei cu venituri mari a crescut
  • Pledam pentru revenirea la un sistem de impozitare progresiva
  • Schimbarea politicilor fiscale nu este un lucru simplu, dar trebuie facuta
  • Trebuie sa oferim si parghii fiscale pentru incurajarea investitiilor
  • Obiectivul strategic major pentru o tara ca a noastra este cum sa facem ca in deceniile urmatoare sa reducem marile decalaje dintre noi si tarile dezvoltate
  • O veritabila dezvoltare economica este cea de care beneficiaza toti cetatenii
  • Ungurii au decis in anii '90 sa nu restituie nimic in natura in ceea ce priveste proprietatile
  • N-a suflat nimeni in front in Ungaria, nimeni n-a contestat
  • Va amintiti ce a fost la noi: presiuni din interior si exterior, Iliescu acuzat
  • Era o tulburare a mintilor oamenilor, din asta s-a facut un capat de tara
  • Dupa venirea la putere a Aliantei DA, s-a trecut rapid prin Parlament o lege restitutio in integrum
  • Unde e simtul de dreptate, de echitate in aceasta tara?
  • Ce are asta de-a face cu Revolutia din decembrie 1989? Pentru asta au murit oameni la Revolutia romana?
  • Va amintiti campania turnata legata de CAP-uri?
  • Ceausescu, din pacate, a afectat relatiile dintre cooperatori si CAP-uri
  • desfiintarea CAP-urilor a fost o campanie distrugatoare pentru economia romaneasca
  • Paradoxul tranzitiei romanesti este ca ne-am intors in istorie la formule pre-capitaliste
  • Am devenit o tara tributara la importuri cu potentialul nostru agricol
  • Am pierdut sase milioane de oameni in ceea ce priveste forta de munca
  • In toate tarile moderne se schimba structura fortei de munca
  • Fata de anul 1989 mai avem 50% din valoarea productiei industriale
  • Una dintre probleme e cum sa modernizam Romania din toate punctele de vedere
  • Nastase si Ponta s-au pregatit
  • Ponta e un bun elev, invata carte
  • Pentru noi, o parghie importanta e politica fiscala
  • Investitorii straini se plang din cauza imprevizibilitatii reglementarilor fiscale
  • O alta problema este birocratia, care s-a amplificat in perioada 2004-2010
  • Eu cred ca am gresit cand am spart sistemul energetic national; acesta trebuia sa lucreze ca un tot unitar
  • Calea Ferata era a doua Armata a Romaniei
  • PSD a dovedit cand era la Guvernare ca poate manageria eficient
  • Trebuie sa scapam de hotii care se imbogatesc
  • Sa ne uram succes si sa urma succes echipei tinere care se angajeaza la munca

UPDATE8 (ora 17:20): Programul de guvernare al PSD a fost aprobat in unanimitate.

UPDATE7 (ora 16:55): Adrian Nastase: Nu vorbim doar despre un program de guvernare, ci despre viziunea noastra despre guvernare
  • Documentul prezentat este punctul de plecare pentru o noua evaluare a platformei ideologice 
  • Nu cred ca mai poate spune cineva ca PSD nu e pregatit pentru guvernare

UPDATE6 (ora 15:35): Victor Ponta: Astazi nu trebuie sa ne gandim in primul rand la PSD, ci la oamenii acestei tari
  • Mesajul de astazi trebuie sa fie pentru romani
  • Daca reusim sa transmitem incredere si speranta, ne ridicam la ceea ce asteapta romanii
  • Avem obligatia sa nu dezamagim populatia
  • Trebuie sa venim cu solutii concrete, nu cu vorbe goale
  • PSD are capacitatea de a respecta ceea ce a fost bun in trecut
  • Dusmanul nostru are un chip, are un nume: Traian Basescu si PDL
  • Adevaratul adversar al Romaniei si al PSD este Traian Basescu
  • Am incercat sa ne convingem toti colegii ca nu luptele interne ne intereseaza
  • Lui Traian Basescu si PDL-ului nu le e frica decat de PSD
  • Au dat inapoi Legea pensiilor in Parlament pentru ca le e frica de noi
  • De data aceasta, caderea lui Boc va fi una definitiva si in folosul acestei tari
  • Vrem ca acest Congres sa consfinteasca pacea interna in PSD
  • Vrem ca dusmanii nostri sa nu treaca in opozitie, ca nu merita, ci in cartea neagra a istoriei
  • Vreau sa va asteptati la cele mai urate atacuri
  • Vreau sa fiti alaturi de conducerea partidului in luarea acestor decizii democratice
  • Nimeni nu va fi mai presus decat un coleg
  • Deciziile partidului trebuie respectate de toti
  • Vrem sa confintim PSD ca partid deschis... suntem un partid viu
  • Propunem ca PSD sa isi aleaga liderul prin votul liderilor sai
  • Am reusit in aceasta perioada sa inchidem undeva departe relele trecutului
  • Avem datoria sa-i aruncam pe PDL de la putere si sa venim cu solutii
  • Romania are nevoie sa inchida o eroare politica de acum sase ani
  • Nu cred ca un roman adevarat ar fi facut ceea ce fac pedelistii
  • In nicio tara normala, nimeni nu da vine pe oameni pentru criza, iar tinerilor nu li se spune sa plece
  • Nicaieri nu li se spune celor in varsta ca sunt prea multi si ar trebui sa mai piara din ei
  • Nici macar vecinii nostri nu mai sunt in urma noastra
  • Suntem o tara in care, daca nu esti membru PDL, nu ai dreptul sa traiesti
  • Totul in Romania se ia cu forta si totul se distribuie politic
  • Am curajul sa vorbesc despre singura tema care l-a adus pe Basescu la putere in 2009: tema anticoruptie
  • Basescu a folosit o singura teapa: una in care ne-a tras pe noi, ca popor, in 2004
  • Trebuie sa oprim potopul care va veni dupa ei si trebuie sa refacem tara distrusa
  • Avem datoria sa-i convingem pe romani ca proverbul "Capul plecat, sabia nu-l taie" nu mai e de actualitate
  • Incep sa cred ca Basescu este mult mai rau decat Ceausescu. De ce? Pentru ca isi uraste tara si poporul
  • Vrea sa se razbune pe poporul care nu-l mai vrea
  • Nu doar Ceausescu trebuie sa plateasca pentru ce s-a intamplat, nu doar Basescu trebuie sa plateasca
  • Trebuie sa se reinstaleze justitia care sa-i pedepseasca si pe Boc, pe Videanu, pe Falca, pe Oprea
  • Langa Basescu au rams slugile si hotii. Ei trebuie sa plateasca cand Zeus va cadea de pe soclu

  • Trebuie sa ne gandim pe cine punem in locul lor
  • Cel mai rau ne va fi cand vom veni la guvernare
  • Vor trebui sa refacem relele care ne-au distrus, o tara pustiita
  • Am devenit mai mult economist decat un jurist. Va promit ca raman un procuror pentru cei de la PDL
  • Avem mare curaj si suntem gata sa ducem o batalie pe aceasta tema
  • Cota unica a regimului de dreapta ne-a facut sa fim mai saraci
  • Ne vom bate pentru o cota diferentiata
  • Cei care au venituri sub 10 milioane de lei pe luna, le cerem sa mai plateasca impozite? Nu vor mai avea bani de medicamente
  • Le cerem celor 30.000 de romani care castiga mai mult sa fie solidari cu cei care nu au bani
  • Avem o datorie clara de a salva statul social
  • Trebuie sa ne batem pentru a impune TVA-ul diferentiat pentru produse alimentare
  • Nu mai putem lasa la institutiile statului oamenii PDL-ului
  • Putem avea un sistem eficient de absortie a fondurilor europene cu conditia ca ele sa nu mai fie sub controlul celor care le dau firmelor pedeliste
  • Romania are nevoie de un acord corect si decent cu FMI si CE, dar nu avem nevoie sa ne indatoram generatiile viitoare pentru a sta la putere
  • Eu pornesc mereu de la premisa ca Basescu minte cand spune ceva
  • Suntem gata sa ne vedem cu Basescu, cu Boc, cu Ialomitianu in orice dezbatere publica pentru a discuta despre solutiile pe care le avem si ei nu le au
  • Poate mergem la acea Universitate de la Cluj pe care Basescu si Boc vor sa o desparta si sa o distruga
  • Oamenii ii vor vedea cat de goi si lipsiti de alternativa sunt
  • Vom avea aceasta confruntare la motiunea de cenzura, pe care o depunem saptamana viitoare
  • Avem curaj si si stiinta pentru a ne asuma raspunderea conducerii acestei tari
  • Sunt de acord cu propunerile liderilor sindicali
  • Facem apel la romani sa iasa in strada in ziua depunerii motiunii de cenzura
  • Va promit in numele tuturor parlamentarilor PSD si al celor care ni s-au alaturat ca ne vom bate pentru fiecare vot
  • Natiunea nu poate prospera pe termen lung daca ii favorizeaza doar pe cei bogati
  • Exista bani de pensii in aceasta tara daca guvernantii nu mai fura
  • Trebuie sa ne luam tara inapoi de la Basescu si de ai lui
  • Putem face acest lucru daca ne luptam cu ei, nu daca plecam

UPDATE5 (ora 15:15): Dumitru Costin, lider de sindicat: Congresul PSD are loc intr-o perioada neagra din istoria Romaniei
  • Institutiile statului nu mai functioneaza
  • Oamenii sunt disperati si nu mai cred in institutiile statului
  • Guvernul Boc trebuie sa plece

UPDATE4 (ora 14:35): Sorin Oprescu: Stimate popor PSD. Niciodata n-am sa ma dezic de originile mele
  • Ma bucur ca mi s-a dat sansa de a veni astazi aici
  • Multe dintre voturile mele au venit de la electoratul de stanga
  • Locul in care te-ai format iti ramane in minte si suflet
  • Politizarea excesiva a devenit o regula de stat

  • Putem depasi impreuna vremurile prin care trecem

UPDATE3 (ora 14:30): Reprezentantul PNL, Teodor Melescanu: "Romania a devenit un experiment nefericit sub conducerea Guvernului Boc".
  • Ne trebuie un Guvern competent care sa duca Romania inainte
  • Avem nevoie de solidaritate si cel mai bun moment este la votul de cenzura

UPDATE2 (ora 14:00): Congresul extraordinar al PSD a debutat la ora 14, cu un discurs al presedintelui Victor Ponta.
  • Vrem sa transmitem mesajul de speranta pe care oamenii il asteapta de la noi
  • Programul de guvernare al PSD este gata
  • Programul nostru de guvernare are solutii la criza in care se afla Romania
  • Fruntasii PSD au aratat ca nu se tem de Traian Basescu
  • ne dorim enorm de mult ca toate ranile trecutului sa fie inchise, sa fi invatat cu totii ce aveam de invatat
  • sa ne gandim doar la viitor si la cum putem sa fim mai buni decat am fost

UPDATE1 (ora 11:20):
Consiliul National al PSD a inceput in jurul orei 11:20. Primii vorbitori au fost Adrian Nastase si Victor Ponta.

Pe ordinea de zi a congresului a fost adoptarea unui nou statut PSD, punct care nu a starnit mari dezbateri el fiind votat si acceptat in prealabil in Comitetul Executiv National si in sedinta Consiliului National.

Printre modificarile la regulamentul intern acceptate in consens de social-democrati se numara cresterea numarului de vicepresedinti de la 15 la 18 si organizarea unei Conferinte Anuale in care conducerea centrala sa prezinte rapoarte de activitate.

Biroul Politic PSD, presedintele, secretarul general si vicepresedintii, vor avea sarcina sa prezinte anual rapoarte de activitate in cadrul acestui organism nou infiintat. Totodata, Conferinta ar urma sa aiba componenta unui Consiliu National largit si poate sa recomande demiterea echipei de conducere centrala. Propunerea de infiintare a acestui for a apartinut presedintelui PSD, Victor Ponta.

O alta propunere de modificare la statut apartine fostului presedinte PSD, Mircea Geoana, si prevede ca alegerea presedintelui de partid sa se faca prin votul tuturor membrilor social-democrati si nu doar de catre delegatii organizatiilor cum este in prezent.

PSD a anuntat si motiunea de cenzura la adresa Guvernului Boc, care va fi depusa saptamana viitoare, precum si programul de guvernare. "Romania corecta, Romania sociala" cuprinde 100 de masuri pe care PSD ar vrea sa le aplice in primul mandat de guvernare.



In cadrul congresului extraordinar s-a discutat si despre o colaborare mai stransa cu liberalii, idee sustinuta in special de Ion Iliescu dar si de Adrian Nastase.

Social-democratii s-au reunit mai intai in Consiliul National, in timp ce Congresul a inceput la ora 14.

La Congres au participat reprezentanti ai PNL, PC si UDMR, precum si primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.


Citeste mai multe despre   
















5864 vizualizari

  • +51 (65 voturi)    
    ce haios.... (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 10:55)

    neintelesul [anonim]

    domnilor nu aveti decat oferta pentru guvernare?... usurel ca inca sunteti in opozitie... tara arde si baba se piaptana... munciti fratilor sa scoatem tara din criza, ca la guvernare tare mi-e teama ca o sa mai asteptati. propuneti si voi niste legi in parlament, faceti amendamente, o motiune de cenzura "bazata"... lasa-ti draq visele... ceva concret aveti? o lalaiti!!!
    • -4 (4 voturi)    
      asta ar fi culmea (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 14:24)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

      Imediat o sa ceri si guvernului masuri pentru iesirea din criza. tocmai acuma cand au taiat la jumatate fondurile de investitii in infrastructura si investitii,, Unde te crezi? Si cum iti permiti sa ceri clasei politice din tara asta sa faca ceva pentru tine?
      Vrei ceva? Acuma trebuie sa fi in PDL. Cand o sa fie altii fi pe faza si treci la ei. Nu ai invatat asta inca?
    • +5 (5 voturi)    
      nu e chiar asa (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 15:56)

      iulius [anonim] i-a raspuns lui neintelesul

      Acu 5-6 luni opozitia a declarat foarte clar ... singurul lor scop in viata e sa puna bete in roate PDL-ului si lui TB. Ei nu sunt interesati de criza, masuri etc, doar un singur scop sa dea jos guvernul si presedintele.

      Asa ca ... eu unu nu cred ca acesti tablagii din opozitie sunt capabili sa faca ceva ..oricum habar nu au pe ce lume traiesc, oricum nu i-a interesat nimic timp de 5 ani decat sa darame orice urma de masura propusa de TB si guvernele de dreapta.

      Eu cred ca in primul rand daca vor sa vina la guvernare ar trebuie sa demonstreze ca merita, ca merg in parlament, ca propun ceva util tarii si pe urma sa ceara ...

      Deocamdata eu le-as zice sa se bage la cotete si custi si sa latre de acolo nu din parlament.
    • -4 (4 voturi)    
      bun discurs (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:14)

      dan [anonim] i-a raspuns lui neintelesul

      de remarcat discursul lui Ponta. Cine i l-o fi scris? Mi se pare foarte bun. Măcar de-o face 10% din ce promite căva face când o să ajungă la guvernare.
    • +6 (6 voturi)    
      Pentru amatorii de distractie (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:20)

      Luk [anonim] i-a raspuns lui neintelesul

      Recomand o lectura a luarilor de cuvant la congresul PNL si la congresul ordinar al PSD.

      In toate se vorbeste despre Basescu.

      Ce de prosti! :))
    • +5 (5 voturi)    
      La inaltime (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:27)

      Luk [anonim] i-a raspuns lui neintelesul

      "ne ridicam la ceea ce asteapta romanii"...

      Doar cand o sa atarnati de gat si de lampa.

      Se aude tov Iliescu?
    • +6 (6 voturi)    
      Germania (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 17:44)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

      Uite de-aia nu o sa fie niciodata in Romania ca in Germania . Acolo stanga si dreapta s-au inteles sa nu faca scandal si sa lase lupta politica pana dupa criza . La noi nuuu.... orice pt putere , suspendare , greve , motiuni , nu conteaza ce se intampla cu tara .
      Nu uitati ca economia a picat in ultimul trimestru al lui 2008 cu trei procente din cauza crizei chit ca Tariceanu marele maestru al cresterii economice pe credit era la butoane . Criza asta mondiala nu dispare asa usor , doar schimband regimul politic din Romania .
    • +5 (5 voturi)    
      Se pregatesc sa fure (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:03)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

      Vor sa refaca "o tara pustiita", in treducere libera: "venim si furam ca pe timpul lui Iliescu".

      Tara nu este "pustiita", tara iese dintr-o criza care a afectat economia globala. Gratie masurilor de dreapta ne vom reveni mult mai repede decat daca nu taiam salariile ci ne imprumutam de 10 ori mai mult pentru Romania "SOCIALA".
      • 0 (0 voturi)    
        Trebuia sa-si motiveze cumva..... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:14)

        Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Razvan007

        ...activistii din teritoriu participanti la congres.....promitandu-le ca se va da startu` la jaf cand vor veni la putere....sa speram ca asta nu se va mai intampla niciodata!!!
    • +5 (5 voturi)    
      retorica (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 22:08)

      iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui neintelesul

      Chiar daca ar avea ceva incropit pe genunchi, nu ar avea unde sa o prezinte ca mai tot timpul sint absenti din Parlament. Vad ca acum in weekend s-au apucat de congrese. Probabil le bate coliva in piept.
    • -3 (3 voturi)    
      cum vrei sa treaca legile? (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 23:11)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui neintelesul

      pdl a cumparat multi parlamentari, a format punr si inca are majoritate. in plus madam pristanda numara cum vrea si legile propuse de opozitie nu trec.
      unde vrei sa munceasca? poate la sapa?
    • +5 (5 voturi)    
      oamenii ăștia nu mai au simțul realității... (Duminică, 17 octombrie 2010, 0:13)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

      Auzi! creștere econimică în '93-'96... NU mai zic de pupăturile în cur cu direcția Năstase și Iliescu
  • +43 (59 voturi)    
    Congres (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 11:07)

    Un pensionar [anonim]

    Congrese după congrese, cheia marilor succese ! Parcă am mai auzit această lozincă undeva. Î-l sun pe tătuca Ilici că el sigur trebuie să ştie
    • -2 (4 voturi)    
      Să învăţăm să scriem şi să citim corect... (Duminică, 17 octombrie 2010, 3:18)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Un pensionar

      ...româneşte !

      Se scrie ÎL SUN, nu Î-L SUN !

      Nu mai comentez, că mi se face greaţă...
      • 0 (0 voturi)    
        E normal sa ti se faca greata.... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:16)

        Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        ...cand vezi toti comunistii astia care defileaza si promit marea cu sarea....
  • +51 (61 voturi)    
    OFERTA : (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 11:40)

    dorel [anonim]

    SOV + Voiculescu + tinut PNL in ariergarda ... deci dam si la Patriciu ceva !
    in plus, taxe mai mari la cei care muncesc, pentru ca sa stea tot poporul acasa sa fie intretinut !

    Va promitem : puteti sta linistiti inca 4 ani daca ne alegeti si nu va trebui sa munciti !
    • +1 (3 voturi)    
      niste gunoaie (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:05)

      dan [anonim] i-a raspuns lui dorel

      dom'le alde psd, pnl, pc sunt niste partide pline de hoti, de corupti si de nenorociti dom'le, singurul partid care tine cu tara si cu cei care muncesc e pdl, la fel ca partidul muncitoresc dom;le si ar trebui ca pdl sa faca la fel ca partidul muncitoresc dom'le si sa scoata in afara legii partidele aste pline de corupti si nenorociti dom'le sa ramana singurul partid care nu fura dom'le decat la vot dom'le la fel ca partidul muncitoresc dom'le
  • +2 (2 voturi)    
    Ce oferta poate prezenta PSD? (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 11:47)

    mircea [anonim]

    Un partid care nu stie democratie,nu stie sa piarda si sa castige lasand partidul la putere sa-si faca programul si sa-i exploateze slabiciunile.PSD nu a facut si nu vrea democratie.PSD vrea sa guverneze,iar atunci cand sunt probleme precum criza economica,vrea sa guverneze prin altii.Vezi cazul PNL care chipurile au fost la guvernare ,dar in realitate a guvernat PSD.PSD a mimat si mimeaza democratia si boala lui pe PDL estre ,ca nu se lasa incalecat,condus de PSD.Asa a patit si PNT-Cd.Nu sa lasat incalecat de PDSR si a fost adus la nefiinta.Pacat ca fostii lideri ai PNT-Cd nu au inteles,sau nu vor sa inteleaga nici acum realitatea.Sau poate tocmai ei sunt cei care au executat ordinul lui Iliescu si au facut praf PNT-Cd.Cat de balosi pot fi la realitatea tv si antene taranisti ca Ciorbea,E.Constantinescu,Zoe Petre(ar trebui numita Zoaie) si altii ,ti se face scarba.
  • +19 (33 voturi)    
    SA NE RUGAM... (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 11:52)

    Liliana [anonim]

    Nu este o gluma ci avem nevoie de rugaciune ca sa dispara fortele malefice din aceasta tara !!.
  • +39 (49 voturi)    
    Pare o super oferta de frane! (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 12:18)

    traian [anonim]

    Sunt curios ce cai si mijloace mai scot pesedistii pe piata ca sa mai tergiverseze revenirea Ro la normalitate.
    • -1 (1 vot)    
      bine zici (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 13:52)

      smn [anonim] i-a raspuns lui traian

      tata,noroc cu boc si cu anastase(hotoaica nationala) ca ne duc ei spre normalitate
    • -3 (3 voturi)    
      Cu cele cu care PDL-ul au scos-o din normalitate! (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:43)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui traian

      :(((
      Sau sunteti platiti sau inocenti.
      PDL-ul a plasat Romania dupa Bulgaria si inca nu a luat nici o masura de relansare si voi ovationati .
      E adevarat toata clasa politica e compusa de fosti :Anastase si Geoana copii de generali ,dar acestia sunt si sangerosi!
  • +2 (2 voturi)    
    Mascarada... (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 12:28)

    Doru [anonim]

    Vechii oportunisti si "fripturisti"se resusciteaza repede acum, astia nici macar nu sunt politicieni, sunt doar niste coioti ordinari, au avut timp nelimitat aproape ca sa ne demonstreze valoarea lor. Ca politicieni ar trebui sa stie ca si opozitia se face cu eleganta daca esti intr-adevar politician, nu prin metoda retragerii de la orice raspundere si prin lipsa de la votat legi in parlament. Sunteti o rusine mai mare decat comunistii. De ce sunteti acolo in parlament, chiar asa, in opozitie, ca sa faceti politica criticilor fara optiuni la ceea ce criticati? Pentru ce irositi banii poporului asta fatzaindu-va fara nici cea mai mica eficienta ? Nu va e rusine?
    Cine vine cu "oferta"de guvernare?
    Retardatul de Mazare care apare ca un senil imbracat cand in nazist, cand in ofitzer fara insemne, un tip otravit cu mintile total ratacite, fostii baroni gen Oprisan, politicieni de mana a saptea gen Geoana in care culmea, chiar am crezut candva in inconstienta mea de atunci, fost diplomat care apare ca un diletant sarind ca un hamster posedat "am invins !!"inainte de vreme, un Nastase obosit de atatea procese care il arata cat de "putred" e, o "maimutzica"otravita gen Ponta sau locotenentii Dragnea, Nica, cu priviri sticloase pline de foame si instincte primitive, cine????
    Ce solutii miraculoase ne aduceti acum domnilor?
    Ca e si contributia dvs. in proportie de 80% pentru starea actuala a natiunii. Mai negociati cu UDMR-ul, poate ca schimbati si limba oficiala in limba maghiara, ma astept la orice din partea unor scursori ca voi, blestemate sa va fie numele si mormintele in veci !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Cunoastem bine oferta de guvernare a PSD... (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 12:59)

    Rescatorul [anonim]

    1. Revenirea minciunii si manipularii ca politica de stat.
    2. Biruri pe veniturile celor care muncesc cinstit pentru a da "stimulente" si pomeni puturosilor, parazitilor si hotilor
    3. Incurajarea lenei si hotiei
    4. Pacalirea pensionarilor si bugetarilor cinstiti
    5. Aservirea tarii mafiei KGB-iste
    6. Darea ultimelor active ale tarii catre mafia locala si internationala
    7. Distrugerea Romaniei pe termen lung, prin imprumuturi inrobitoare
    8. Umirirea celor cinstiti si muncitori
    9. Aservirea justitiei, eliberarea hotilor si mafiotilor si distrugerea dosarelor marilor jefuitori si tradatori
    10. Promovarea mediocritatii, clienteliusmului, furtul voturilor si distrugerea democratiei, atat cat mai exista.
    Si mai sunt si altele, le veti simti pe pielea voastra daca veti face gafa sa readuceti jefuitorii si tradatorii la conducerea tarii.
  • +2 (2 voturi)    
    So what? (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 13:02)

    florin [anonim]

    Logoul CN al PSD: Popozitia rumaneasca in deriva! Guverne din umbra, 101 propuneri po-puliste, zeci si chiar sute de vicepresedinti. Masuri concrete in ultimii doi ani - ZERO. V-ati compromis complet prin colaborari de culise. Ce ati facut in ultimii 5 ani, domnule Nastase? Schimbarea nu se face cu aceeasi oameni, trebuie forte proaspete, idei noi! Cu voi s-a terminat o data!
  • 0 (0 voturi)    
    udmr (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 13:03)

    panfil flecaru [anonim]

    participa, cred, ca reprezentant al coalitziei de guvernare. :-))
  • +2 (2 voturi)    
    modificarea statutului (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 13:48)

    the [utilizator]

    daca prin absurd s-ar accepta modificarea sistemului de vot penjtru conducerea PSD, cu participarea tuturor membrilor si nu prin delegati,
    toate cucuvelele si haimanalele inepte din actuala conducere socialista ar intra direct la somaj ...
    Pacat ca n-o sa aiba urmari.
    De altfel sistemul asta de curatenie ar trebui sa existe in toate partidele politice, ma rog, acelea care vor sa fie demne de o astfel de denumire ...
  • +3 (3 voturi)    
    PSD = populisme ieftine (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 13:55)

    observator [anonim]

    de exemplu: impozitul progresiv propus de tovarasii astia este unul dintre propunerile populiste cu care vor sa iasa in fata. si vor castiga de partea lor multi adepti ("capravecinisti" care in loc sa-si ingrase dobitocul lor se uita la al altora). adevarul este ca tovarasii care fac astfel de propunere ori sunt slabi la aritmetica si nu stiu ce inseamna acelasi procent (cota unica) aplicat la 1.000,00 sau la 10.000,00, ori se bazeaza pe faptul ca sunt multi care nu stiu aceste lucruri si vor pune "v[b]otul". in final o astfel de masura va descuraja munca, mutand tot mai mult din veniturile realizate in zonele gri. statul va avea de pierdut, dar asta nu conteaza pentru dansii.
    o concluzie ar fi: ca daca dupa 20 de ani de la o asa zisa revolutie tara asta se va intoarce la ideologii tovarasesti viitorul nostru va fi sumbru. noi inca nu stim sa invatam din istorie in schimb suntem maestrii la a o reconstitui.
  • +2 (2 voturi)    
    cred ca, (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 14:04)

    panfil flecaru [anonim]

    agapa asta tovarasheasca sa se incheie cu pupaturi pe gingii, cu schimb de geci si in sunetele internationalei.
    hai la lupta cea mare, mai draga !
    ioi ! cum ar zice morco, si el p'acolo.
  • +2 (2 voturi)    
    Guvernatori de puscarii (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 14:27)

    valisa [utilizator]

    Hahalerelor din PSD, nu ati fi in stare sa guvernati nici macar o puscarie. Ati inceput sa vorbiti singuri. Aveti grija! Nu mai sunt demult bani pentru intretinerea spitalelor de nebuni. O sa muriti de foame si nebunie.
  • +37 (43 voturi)    
    Vor urma multe zile de "SPONTANEITATE" (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 15:01)

    Ardelean [utilizator]

    Ultima remarca e cea mai tare.... "sindicatele vor avea reprezentanti in toate forurile noastre de conducere pentru a putea participa la deciziile luate"..... la naiba, Marica s-a grabit...
    • +2 (2 voturi)    
      S-a oficializat (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:29)

      Raj [utilizator] i-a raspuns lui Ardelean

      Iata ca sindicatele din Romania sunt cureaua de trransmisie a psd,incet dar sigur ne intoarcem la partidul stat....
    • +2 (2 voturi)    
      nu s-a grabit! (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 17:50)

      NIcky [anonim] i-a raspuns lui Ardelean

      A inteles ca e prea mult de asteptat, nu s-a grabit! Nu vin comunistii asa repede la guvernare, mai suntem si noi pe aici, aia multi, cu stampila in mana din 4 in 4 ani!
  • +2 (2 voturi)    
    program guv psd (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 15:30)

    bc [anonim]

    in timpul ce psd isi lansa prog de guv, a3tv intervieva persoane marcante ale partidului. la intrebarea reporterului:care e una din masurile de relansare a econom ? raspunsul, caracterizeaza perfect demagogia psd. -vor fi angajati toti cei dati afara si se vor mari sal cu procentul redus de boc. nr totalul al angajatilor nu-l va depasi pe cel lasat de guv nastase-. interlocutorul n-a precizat ca nr bugetarilor lui nastase era cu cca 500000 mai mic fata de cel de azi. atunci pe cine va angaja? probabil pe samanta. pt cunostinta tuturor, samanta e un personaj cinema, care rezolva orice problema numai miscand din nas. la intrebarea reporterului de unde vor fi bani ? raspunsul e cel putin stupefiant. -din micsorarea coruptiei si a evaz fiscale-. pt cei ce nu cunosc, masura se poate realiza in cativa ani. de fapt psd isi propune acelasi progr de sacrificiu ca si pdl dar pe care nu-l lasa sa-l realizeze. ACESTA E PSD. votati comunistii.
  • +2 (2 voturi)    
    netrebnicilor (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 15:45)

    eraZnus [anonim]

    ati invatat cu totii sa furati, iar acum vreti sa profesati ... pleaca Satan,pleaca!
  • +2 (2 voturi)    
    congresul PSDCR (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 15:45)

    Alex [anonim]

    the horror...the horror...
  • +3 (3 voturi)    
    "they always attack what they fear" (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 15:51)

    zaboo [utilizator]

    iar Basescu e nelipsit din latraturile lor - oare de ce?
  • +2 (2 voturi)    
    Avem opozitie...hm. (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:11)

    haiducul [anonim]

    Ma indoiesc,este doar un decor, iar daca mai exista aceste partide este doar datorita faptului ca trebuie sa arate lumi intregi si mai ales UE cum ca suntem o tara DEMOCRATICA.
    Iar realitatea este ca avem un partid unic PDL,care face ce vrea, politizand toate structurile, mai pe scurt bunici sau parinti unor postaci le pot povesti ce sa intamplat dupa in 1946,istoria se repeta.
  • -1 (1 vot)    
    acu ati inteles (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:16)

    George [anonim]

    Acum ati inteles ca vremea PDL a apus ?
    Fiindca in afara de reducerile de venituri si maririle de taxe nu a avut o strategie .

    semneaza un fost votac
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta - fericit! (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:22)

    BL [anonim]

    Ponta,
    ce ar fi sa ne spui cu ce medie ai incheiat la Drept Penal? Iti spun eu: 6
    Mai mult: Spui ca vei ramane procuror pentru cei de la PDL? Asta face un procuror? Dar...cu 6 la Penal (fiindca purtai geanta lui Nastase prin Facultate....)

    Crezi ca Basescu e mai rau decat Ceausescu? Intreaba pe Iliescu!

    Cateva intrebari:
    Cine o fi scris discursul lui Ponta?
    De ce Geaona vorbeste la Televiziuni pe holuri in loc sa stea in sala?
    Nu vi se par plictisiti cei din sala?
  • +3 (3 voturi)    
    Congresul PSD/PCR (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:24)

    Don Ciccio [utilizator]

    Ciuma Rosie, maoista si guevarista, isi da in petec - crezandu-se pe cai mari si estimand ca a sosit ceasul marilor rafuieli.
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 16:33)

    Raj [utilizator]

    Ce incredere sa am in Ponta cind a declarat a doua zi dupa alegerile prezidentiale ca scopul lui in viata e sa-l suspende pe presedintele Basescu prin orice mijloace!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta se uita vreodata in oglinda? (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 17:13)

    Gabi [anonim]

    Ma intreb ce vede Ponta si toata sleahta de latrai (adjectiv derivat din verbul a latra)
    cand se uita in oglinda si rememoreaza toate aberatiile pe care le spun? Nu cred ca un om normal poate fi atat de obsedat de Basescu. De atatia ani, nu gasesc o tema politica pe care sa o avanseze dezbaterii, decat aceea: Basescu dusmanul poprului, Basescu ingroapa romanii, etc, etc.
    Cred ca doar complexul ca nu pot avea verbul politic al lui Basescu ii face sa emita tot felul de elucubratii. Cred ca ar trebui sa li se faca liderilor de partid o testare psihologica si psihiatrica
  • +2 (2 voturi)    
    PSD-PCR (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 17:23)

    mercedes [utilizator]

    "Vreau sa va asteptati la cele mai urate atacuri "- nu inteleg strigarea, Dle Poanta. Atacuri nucleare? Lasati impresia ca ati intrat in delirium tremens care duce, cum se stie, la coma. Spectacol ieftin care rascoleste amintiri triste.
  • -3 (3 voturi)    
    CINSTE LOR (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 17:27)

    werywyrwyr [anonim]

    Convingerea mea este ca sunt un partid mare si cu adevarat democrat. Are mai multe capete si pareri si a inecrat sa aiba grija de toti cetatenii tarii cand a condus tara , a fost intr-un echilibru permanent . (Si PNL cred ca a facut la fel a incurajat pe unii dar a avut grija sa nu faca dezechilibre majore intre clasele si categoriile sociale)
    Doar acum unii ( putini) prospera iar altii (majoritatea) o duc din ce in ce mai greu.
    Grele vremuri traim, putinul pe care-l avem ca natie in loc sa fie dramuit si impartit la toti cetatenii este irosit doar in folosul unui grup mic de oameni.
    • +1 (1 vot)    
      Care cinste? (Luni, 18 octombrie 2010, 12:03)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui werywyrwyr

      Corea de Nord te asteapta cu bratele larg deschise.
  • +39 (45 voturi)    
    Sunteti penibili! (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 17:44)

    Bogdan [anonim]

    Un partid politic anarhist de stanga plin de dinozauri, agenti straini in retragere si fripturisti demagogi...
  • +2 (2 voturi)    
    Despre ce vorbeste asta (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 17:50)

    Lucianmotzul [anonim]

    Ponta e plecat rau,rau de tot ,este mai rau ca Iliescu si Nastase ,intruchipeaza tot ce poate fi mai rau in tara noastra ,ceva ce nu se poate inchipui.Pai mai cirlane (ti-a spus Iliescu )pe vremea lui Ceausescu putei vorbi la Irealitatea si antene sa inprosti partidul ,sa arunci asemenea cuvinte ,vinzi asta la cei care au sub 20 de ani,esti de groaza..Daca vrea sa se puna lucrurile la punct si funia se stringe in jurul hotilor intrati in panica ,SOV,Voiculescu ,Patriciu, Nastase si mai sunt multiiiiiiiii,bugetari care stau cu miile pe spatele celor care muncesc, din taxele care le platesc acestia acesti BIROCRATI iau SUPLIMENTE ,ce suplimente astea sunt HOTIIIIIIII ,sa fie diferentiati Doctori de restul ,iar pt cei din invatamint sa se faca program (la fel ca in USA sa stea in scoala 6- 8 ore in fiecare zi si sa aiba activitati pe masura cu elevi si apoi salaru pe masura ,16 ore pe saptamina 3-4 ore pe zi ,vacante 3 pe an ,nu este rau de loc,daca le mai trebuie bani inca un servici ,al doilea job si mai mergeti si luati-va un loc si mai cultivati si pamintul ,faceti-va o mica ferma sa aveti de toate .O fratilor mai demult poppopa din sat si invataorul aveau gospodarie ,acum voi aveti televizoare ,mai la munca ca este si sanatos,sunt multe de scris dar trebuie multe de facut in tara asta numita ,ROMANIA unde misuna acest cancer bolsevismul sub diferite fete.
  • +46 (48 voturi)    
    Lume, lumeee!... (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 18:26)

    Rock [anonim]

    Ipocrizia unor ciori vopsite. Asta e Psd.
    • +3 (3 voturi)    
      Subscriu! (Duminică, 17 octombrie 2010, 0:54)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui Rock

      Pe cine cred ca prostesc astia. PDL e un fel de psd oricum, dar cred ca daca psd ajunge dupa atata vreme la ciolan, isi baga iar mana pana la cot in banii publici.
  • +2 (2 voturi)    
    PNTCD (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 18:46)

    Cata [anonim]

    Romania e fara opozitie, la Ponta se aplica zicala cainele care latra nu musca. E nevoie de un partid nou pe scena politica, PNTCD e singura solutie pe care o vad.
    • +2 (2 voturi)    
      pntcd ? (Luni, 18 octombrie 2010, 8:56)

      chiaburu [anonim] i-a raspuns lui Cata

      care din ele, ca, unul a fost la congres cu salutari fratzesti iar celalt sta pela vuvuzele.
      ma refer la sarbu si pavlelescu.
      care din ei e marea promisiune ?!
  • +1 (1 vot)    
    este o schimbare ? (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:00)

    ion [anonim]

    Cand ii vad pe tov Iliescusi pe ucenicul lui,Nastase in conducerea PSD,nu am incredere in promisiunile lor.Gandirea lor marxista, care ne-a tinut in coada plutonului tarilor fost comuniste,o sa ne va ingroapa definitiv.
  • +2 (2 voturi)    
    diaspora (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:12)

    Vera [anonim]

    Iar eu incep din ce in ce mai mult sa cred ca esti mai prostanac decit Geoana, (desi pe vremea prostanacului mi se parea de neinchipuit ), pentru ca ne insulti inteligenta de fiecare data cind deschizi gura !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Pontanacul (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:19)

    Ion [anonim]

    Nerozii astia din PSD se tin de congrese si sforaituri ( ma intreb pe ce bani ) si tara merge pe sirma. Daca cred astia ca mai pot prosti pe cineva sa-i voteze....vise ! n-au nici o solutie, numai " jos Basescu ", ca sa-l elibereze Ponta , pe Voicu, sa-i ingroape definitiv dosarele lui Nastase si lui Vintu, sa se lase tara fraierita de Patriciu si CazmunaiGaz, etc, etc etc...................etc.
  • +1 (1 vot)    
    praf in ochi (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:27)

    dan [anonim]

    astia o tot dau inainte cu cota progresiva....de fapt,este o modalitate de a scoate mai multi bani din buzunarul celor ce muncesc!multi bugetari ar avea de pierdut....liderii de sindicat,nu! ei nu au venituri...
  • +1 (1 vot)    
    Vi se parea (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:31)

    releu [utilizator]

    ca Iliescu si nastase sunt nemernici? Ponta ii intrece...
  • +3 (3 voturi)    
    imi e greata (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:32)

    anemari [utilizator]

    Astia ne cred un popor de tampiti? Numai cand te uiti la ei si iti dai seama ce hram poarta. In cea mai mare parte a timpului sunt o persoana concilianta si decenta dar totul are o limita iar nevertebratele astea au depasit orice are legatura cu bunul simt.Promisiunile pe care le insira ca margelele pe ata nu au nici urma de fundamentare economica sunt bune doar pentru urechile amputatilor intelectuali si a celor care toata viata au asteptat sa le dea cineva ceva fara ca ei sa se oboseasca prea mult.Ar cam fi timpul sa incerce sa ne lase ca minciuna lor a tinut deja prea mult.
  • +2 (2 voturi)    
    nebunia asta... (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:42)

    bibi [anonim]

    cu 'jos basescu!' cu orice pret va deveni studiu de caz. in psihiatrie. prima boala psihica contagioasa. tratament? nu se cunoaste...
  • +3 (3 voturi)    
    Cred ca esti amnezic monser. (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:46)

    EU [anonim]

    Nu-mi vine sa cred. Ori era plecat din tara ori este lipsit de orice bun simt.
    Sa facem un exercitiu de memorie si sa ne reamintim de:
    Mineriadele din 90 si 91. UN bun exercitiu civic ( in viziunea lui Ponta) patronat de Iliescu .
    Prabusirea Bancorex-ului ( cea mai mare banca dupa revolutie) condusa de Temesan si in umbra de PDSR . Un exemplu clar Ilie Alexandru-Hermes apropiatul lui Nastase luaese credite de 29 miliarde lei.
    Alte scandaluri financiare Bancoop, BIR, Dacia Felix , Caritasul din 91-93 cu 300.000 pagubiti, in care se investise la vremea respectiva 1 miliard dolari. Inceputul mirajului FNI 1995.
    Trebuie sa pomenim si de distrugerea agriculturii, si lasarea taranilor in voia marilor rechini .
    privatizarile3 prin metodele Mebo si Pas in care salariatii trebuiau sa fie beneficiari ai fabricilor si uzinelor.Cit dintre voi sunteti actionari?:)))
    Numirea directorilor pe criterii politice, promovarea nepotismului la nivel de directii .
    Sa nu uiti Ponta . Sa nu uiti.
    Mai sunt si oameni care au trait acele vremuri.
    Nu o duceam mai bine.
  • +1 (1 vot)    
    iliescu (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 19:48)

    rochiri [utilizator]

    atata timp cat Iliescu va vorbi la congresul PSD eu nu am sa votez PSD!
  • +1 (1 vot)    
    e de rau (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:05)

    V [anonim]

    Incet, incet, naparcile se regrupeaza si capata forta. In special sarpele asta cu ochelari, din ce gaura o fi aparut, e veninos tare. Nu e gluma cu astia, ne asteapta vremuri urate urate.
  • +2 (2 voturi)    
    sacalii (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:14)

    nirvanu [anonim]

    astia altceva in afara de a-l musca de spate pe basescu nu mai stiu? chiar atat de multi retardati sunt in romania de-si permit banditii astia ca 90% din discursurile lor sa fie anti-basescu? ceva concret, o solutie, niste propuneri, o strategie nu gasim?
  • +2 (2 voturi)    
    Romania inca nu este pustiita, dar va fi! (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:28)

    valisa [utilizator]

    Romania va fi pustiita si saracita de toate maimutele din PSD-PNL, slugile lor care stau cu mana intinsa si toate termitele mogule. Asta iti promite o pedelista, cocalarule Poanta!
  • +2 (2 voturi)    
    IEuropa (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:34)

    spatiu shtengen [anonim]

    Nu am fost foarte atent dar a vorbit cineva de ieuropa la congresu asta?Probabil ca le pasa la fel de mult in continuare...Principala grija e sa revina ei la putere ca dupa aceea stiu ei ce sa faca...
  • +2 (2 voturi)    
    Spitalul 9 (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:37)

    Trojan.H [utilizator]

    Daca e voie sa spui vorbe la prosteala, atunci:
    Basescu "isi uraste tara si poporul" iar Ponta e bolnav cu capu'.
  • +2 (2 voturi)    
    Bunicuta e senila ? (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:45)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    In mod normal, nu m-as uita la iRealitatea, dar e o ocazie deosebita, UN CONGRES !

    Citez :
    "... Slovacia, o tara baltica..."
    "... in Cehoslovacia..."(era vorba despre restituirea proprietatilor)

    Ca sa nu mai mentionez ca l-a pomenit de 2 ori pe Ceausescu...

    Asteptam cu interes un calcul economic care sa arate ca reducand impozitul pentru 90% din contribuabili si crescandu-l pentru restul de 10% vor creste incasarile la buget...Asta a propos de impozitul progresiv ata de mult mediatizat in ultima vreme, de parca PSD ar fi descoperit si apa calda....

    Pun pariu salariul meu pe o luna (nu e chiar mic !) ca daca PSD vine la guvernare si creste salariile si pensiile, euro va trece de 5 lei in urmatoarele 6 luni. Se inscrie cineva ?
    • 0 (0 voturi)    
      Mda... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:25)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ..dupa ce ca ai salariu bunicel, mai vrei sa ne iei si banii? Nu ma inscriu....
  • +2 (2 voturi)    
    .. (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:50)

    strategy [utilizator]

    bai PSD, daca nu sunteti in stare sa faceti opozitie concreta pentru tara in care TOTI traim, nici la conducere nu veti fi mai buni. Dati tot ce puteti sa ajutati tara sa iasa din criza si atunci veti castiga simpatia, care oricum de multa vreme a apus pentru multi dintre romani (pt PSD evident); oricum nici unul dintre partide nu e mai stralucit.
  • +3 (3 voturi)    
    Si papa. (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 20:53)

    Aymeric [anonim]

    Transmite naivilor mesaje de speranta. Se pare ca unii au nevoie de aceste mesaje ca de niste cârje.
  • +1 (1 vot)    
    Scoaterea din criza a Romaniei de catre PSD (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 21:30)

    Gabi [anonim]

    Doresc sa afirm de la bun inceput ca sunt de acord cu existenta unui stat social si a unei solidaritati sociale si din aceasta perspectiva cred ca singura idee de bun simt enuntata de catre cei din PSD se refera la introducerea unui sistem diferentiat de impozitare. In rest, mi se pare ca este vorba din nou de aceleasi vorbe goale pe care le-am mai auzit de atatea ori. Un stat social poate exista insa doar daca exista o economie competitiva care sa-l sustina. Incredibile declaratiile domnului Iliescu care vorbeste cu regret de spargerea sistemului energetic national si de restituirea proprietatilor. In ceea ce priveste sistemele energetice, la nivel european exista tendinta de spargere a blocurilor existente pentru a stimula concurenta pe piata energetica, concurenta care in cele din urma este in favoarea consumatorului. La noi cred ca s-a asteptat prea mult cu asa numita spargere, care oricum nu a mers suficient de departe. In ceea ce priveste proprietatile. Orice economie de piata se bazeaza pe existenta unor relatii clare de proprietate. Nu este de mirare asadar ca tergiversarea clarificarii intr-un fel sau altul a relatiilor de proprietate a avut asemenea efecte asupra investitiilor in Romania si pana la urma si asupra bugetul statului. Poate trebuie reamintit ca CEDO a hotarat de curand ca toate cazurile in care statul roman este dat in judecata datorita neretrocedarii proprietatilor conform legilor in vigoare, sa nu mai fie judecate fiecare in parte, ci fiecare sa fie solutionat in acelasi mod, cerand statul roman sa solutioneze aceasta problema. Atata vreme cat in clasa noastra politica PSD-ul vorbeste despre adversarii politici ca despre niste dusmani si viceversa cred ca nu avem nici o sansa reala de a progresa. Obiectivul PSD-ului ar trebui sa fie gasirea unor solutii concrete si nu vanatoarea de capete. Solutiile propuse de PSD mi se par cam slabe: doar cota de impozitare diferentiata nu va scoate Romania din criza si nu va asigura cresterea economica.
  • +2 (2 voturi)    
    protest (Sâmbătă, 16 octombrie 2010, 23:11)

    ady [anonim]

    impotriva naivitatii romanilor..de ce inca mai exista acest partid ?..daca se poate numi partid sau organizatie mafiota
  • +3 (3 voturi)    
    "Cel mai rau" (Duminică, 17 octombrie 2010, 0:02)

    minus [utilizator]

    "Cel mai rau ne va fi cand vom veni la guvernare, deoarece va trebui sa refacem o tara pustiita"

    O situatie cu o rezolvare simpla.
    Nu mai veniti la guvernare.
    In acest fel veti evita sa va fie cel mai rau.
    Si noi vom evita sa ne fie cel mai rau.

    Nu de alta, dar daca Ponta este viitorul politicii, atunci a murit si ideea ca tara asta ar putea avea o clasa politica. Pana cum nu a avut decat o adunatura de profitori iar discursul lui Ponta ma face sa cred ca toti profitorii astia nici nu-si doresc sa fie mai mult.
  • +2 (2 voturi)    
    deci... (Duminică, 17 octombrie 2010, 0:06)

    NewLevel [anonim]

    Deci Ponta are impresia ca Ceausescu isi iubea tara si poporul...
    De, ma, oameni buni, la revolutie, cind am vrut sa-i decapitam, v-ati uitat in gura alora care strigau "fara violenta!". Ei strigau! Astia care au scos apoi capul (ala netaiat) si ne-au incalecat iar.
  • +3 (3 voturi)    
    love, love, love (Duminică, 17 octombrie 2010, 0:49)

    schmoukiz [utilizator]

    Aseara, Vantu spunea ca are nevoie de un stat care sa ii arate si lui ca il iubeste.
    Dimineata, Ponta i-a luat de mana pe anarho-sindicalisti si a prezentat viziunea sa de stat iubitor: 30.000 de salariati sacrificati, iar din lefurile lor vom hrani 8 milioane de bugetari, pensionari si privati cu salarii mici. Pare o aritmetica fara cusur :))
    PS: Din ce ramane, facem autostrazi :)
  • +2 (2 voturi)    
    Hmm (Duminică, 17 octombrie 2010, 1:57)

    andrei [anonim]

    Asta nu e intalnirea muncitorilor de la KGB, filiala Romania?
    • 0 (0 voturi)    
      Ba da... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:27)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      ...au aflat ca in caz de esec le taie Moscova subventia!
  • +2 (2 voturi)    
    citat cinic (Duminică, 17 octombrie 2010, 2:01)

    andrei [anonim]

    "Ce are asta de-a face cu Revolutia din decembrie 1989? Pentru asta au murit oameni la Revolutia romana?" Ponta, intreaba-l pe Ilici cati a gaurit el la revolutie. It's an internal job, boys.
  • +3 (3 voturi)    
    Declaratie soc!! (Duminică, 17 octombrie 2010, 7:45)

    shuly [utilizator]

    Poanta a declarat ca el nu se pricepe la economie dar ca va invata daca va ajunge premier.Asta este o declaratie sincera din discursul sau demagog.Pai bine mai Poanta crezi ca noi vrem un premier care sa faca experimente pe mpielea noastra iarasi??MAcar il lasam dracu pe Boc ca asta a mai invatat cate ceva.Sau tu ca premier nu o sa ai de-aface cu economia ca se vor ocupa mogulii de asta??
    Oricum degeaba va faceti planuri ca nu veti mai ajunge sa guvernati tara asta in conditii normale,adica daca veti astepta sa fiti alesi si nu veti purcede la revolutii!!Lumea s-a saturat de voi si v-a cam citit!!
    Treziti-va in ceasul al 13-lea ,nu mai suntem in 90 tovarase Ilici.
  • +3 (3 voturi)    
    Troaca cu laturi (Duminică, 17 octombrie 2010, 9:57)

    Sorinache [anonim]

    Acesta este psd-ul: o troaca plina cu laturi din care se hranesc toti cei ce plang dupa functiile pierdute in tara asta si care dupa ce mananca zdravan guiteaza tot felul de prostii crezute doar de cei ce se uita la OTV.Din discursurile lor reiese clar intentia de a distruge de tot Romania. Nici un pret nu e prea mare ca Ponta sa fie premier si Nastase presedinte .
  • +3 (3 voturi)    
    PSD,Ponta.demagogia si prostia... (Duminică, 17 octombrie 2010, 10:13)

    doru [anonim]

    Credeam ca Geoana a atins maximul de stupiditate politica,m am inselat,micul Titulescu il depaseste.
    Numai invective ,vorbe goale ,,,,si"sa dam pomeni la toti ,numai la putere sa ajungem".
    Iliescu i si rade in barba,ciracii il depasesc.
    Pomeni nu mai aveti de unde iat ciolanul e uscat baieti.
  • -4 (4 voturi)    
    Congresul PSD si comentariile hotnews (Duminică, 17 octombrie 2010, 10:42)

    Ion Tambrian [anonim]

    Tara asta are inca , ramasi aici adica neindoiti de valul emigrarii impuse, multi oameni ce observa viata,inclusiv cea politica, cu rabdare si seriozitate. Nu multi sunt cei care vad in congresul PSD o incercare a politicului de a da o sansa Romaniei de maine. Tot ei sunt cei care constata formele aberante in care cei care conduc azi Romania se manifesta inclusiv in mass media asa cum este si portalul hotnews. Dupa cei ce se produc aici si in mod special dupa comentatori, toti din Romania cu exceptia domnului Presedinte Basescu si a grupului sau de adepti nu sunt alceva decat tradatori, incompetenti, hoti, hoti si iara hoti. Asadar la Sala Palatului la congresul PSD au fost numai hoti, personalul din structura MF este numai din hoti, profesorii formeaza o clasa de hoti, profesoara ce face greva foamei, de mai mult de 50 de zile, este o hoata. Militarii, politistii , pensionarii si muncitorii si toti sunt numai hoti de care nu se poate scapa decat prin grija onoratului presedinte.
    Tot inainte stimati comentatori de la hotnews...tot inainte
    • 0 (0 voturi)    
      Ai derapat rau Ioane.... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:31)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Ion Tambrian

      Cine vorbea de profesori, pensionari si alte categorii care o duc greu? Nu incerca sa-i asociezi cu imaginea hotilor din PSD ca nu tine! Cel putin la oamenii inteligenti. Atitudinea ta e una tipic bolsevica, de distragere a atentiei!
  • -4 (4 voturi)    
    Răul cel mai mic (Duminică, 17 octombrie 2010, 11:00)

    ABE [anonim]

    Din mai multe rele, îl aleg pe cel mai mic. De 20 de ani votez nu pentru cine merita ci contra celor care cu adevărat nu merită! După atâţia ani s-a dovedit că PD a fost şi este aripa neagră a FSN. Excelează în incompetenţă şi dispreţ faţă de cetăţenii României. Oricine ar veni la Putere este mai puţin rău decât actuala Putere. În 20 de ani nu au existat unii mai răi ca actualii! Demisia domnilor pe cale paşnică şi poate veţi avea parte de puţină clemenţă. Greşeala recunoscută (prin demisie) este pe jumătate iertată.
  • +2 (2 voturi)    
    eu (Duminică, 17 octombrie 2010, 11:06)

    adyQ [anonim]

    eu incep sa cred ca esti mult mai prost decat celebrul vostru prostanac...
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta i-a criticat pe toti. (Duminică, 17 octombrie 2010, 11:09)

    mircea [anonim]

    Pe Iliescu pentru desfiintarea CAP,pe Nastase pentru vanzarea Petrom si Petromidia,pe Tariceanu pentru cheltuirea in scopuri dubioase a 4 miliarde de euro din fondul de dezvoltare.Numai pe Vanghelie nu la criticat si impreuna au stabilit ca PSD nu va mai colabora cu romanii pentru-ca nu stiu sa voteze.Tot congresul lui Ponta a fost o polologhie tiganeasca,acuze inclusiv la propriul partid,fratii imposibile-o aiureala generala.Ce o fi cautat Oprescu pe acolo,nu inteleg.Poate sa discute cu Vanghelie despre pregatirile de iarna,ca altfel nu-l prea gaseste.
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta si puterea (Duminică, 17 octombrie 2010, 11:13)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    PSD crede ca eset deja la putere.

    Oricate combinatii ar invarti, nu vor reusi sa intoarca Romania la nivelul anului 1989.

    Ei asta vor. Lume in strada, luarea puterii pe n.v. si revenirea la dictatul mogulilor si al miliardarilor de carton.
  • +3 (3 voturi)    
    Neinteresant! (Duminică, 17 octombrie 2010, 11:17)

    anonim [anonim]

    Numai demagogie, atacuri si nimic concret care sa scoata tara din impas. Promisiuni de ajutor social, de lefuri mari, pensii, dar bani de unde? Psd isi doneaza banii Romaniei? Oricum daca tai frunza la caini 14 ore pe saptamana la stat poti vota cu Psd, pentru ca o sa iei niste bani si poti rade de cei care muncesc mult si sunt impozitati si mai mult pentru solidaritate. Sunt SIGUR ca in prezent SUNT MULTI BANI SI PDL nu vrea sa-i dea; aia sunt masochisti, iar PSD este Robin Hood. Ma asteptam la o viziune, la o dorinta de reforma adevarata, la o alternativa la puterea actuala, corupta si ineficienta, dar se pare ca nu se poate. Mai ramane PNL sa vedem ce ne propun si astia, dar i-l au si ei pe Patriciu, nu?
  • +5 (5 voturi)    
    fara amestecul sindicatelor (Duminică, 17 octombrie 2010, 11:49)

    ciampas [anonim]

    As dori ca sindicatele sa ramana neutre sa lupte pentru drepturile noastre nu pentru privilegiile lor, a celor care conduc aceste organisme. Pana acum ne-au demonstra ca lupta numai pentru ei ca persoane fizice ( si pentru acolitii lor ). De aceea si-au pierdut , in mare parte credibilitatea si sprijinul oamenilor.
    • +3 (3 voturi)    
      Intr-o tara normala, da... (Duminică, 17 octombrie 2010, 16:03)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui ciampas

      Dar, la noi, liderii sindicatelor sunt "ofteri PSD" care actioneaza sub acoperire la sindicate. Prosti sunt cei care nu inteleg asta si le fac jocul.
  • +7 (7 voturi)    
    congresul pcr (Duminică, 17 octombrie 2010, 11:53)

    pq [anonim]

    decorul, discursurile ipocrite, lipsite de substanta, ici-colo atacuri la 'dusmanul de clasa', pinguini zambitori, etc. toate astea refac atmosfera marilor congrese comuniste...
  • +2 (2 voturi)    
    Tovarasi! (Duminică, 17 octombrie 2010, 12:10)

    Vasilichi & Borila [anonim]

    Sa continuam ofensiva pe tot frontul! Proletari din toate zarile, cap-isti, sms-isti, zootehnisti si sindicalisti, duceti mai departe cuvantul dragului nostru tovaras Victor, intru gloria nemuritoare a leninismului. :D
  • +3 (3 voturi)    
    Virulenta PSD (Duminică, 17 octombrie 2010, 12:19)

    expat [anonim]

    Virulenta cu care Ponta si PSD il ataca pe Basescu este aiurea.

    Nu e corect sa atribui dificultatile cu care se confrunta Romania unui singur om, Basescu. Problema e cu sistemul, cu o gramada de oameni care trebuie sa isi schimbe comportamentul pentru a duce tara asta inainte.

    Pe urma, comportamentul PSD de a incuraja rascoale e iresponsabil fata de siguranta nationala.

    Sa ne fereasca marele Dumnezeu ca PSD sa intre la guvernare.
  • +3 (3 voturi)    
    psd (Duminică, 17 octombrie 2010, 12:22)

    cip [anonim]

    ce cauta sindicatul acolo ?nimic nou la psd.
  • +3 (3 voturi)    
    PCR, FSN=PDSR acelasi limbaj vulgar,0 solutii (Duminică, 17 octombrie 2010, 12:25)

    cix [anonim]

    Comunistii vedeau in fostii burghezi, in politicienii partidelor istorice, in itelectuali "dusmanii tarii". Nastase si facut doctoratul pe tema pericolului capitalist... Iar acum apare papa lapte cu acelasi limbaj de lemn, in care se vede impotenta si frustrarile PDSR. Solutii concrete nu qu fost capabili sa dea si nu vor fi in veci, caci de nu au de unde. Se comporta ca un grup de cotofene puse pe brafe rautacioase, ce cauta doar defecte in ceilalti. Ar trebui sa se mai maturizeze comunistii nostri au 50+21 de ani de activitate politica, sau sunt in faza finala....
  • +3 (3 voturi)    
    obsesii rosii (Duminică, 17 octombrie 2010, 12:31)

    bulache [anonim]

    Cam subtire alternativa psd. Incremeniti in proiect, ca-ntotdeauna. E f. usor in opozitie, sa-l joci pe gica-contra.
  • +4 (4 voturi)    
    12 ani (Duminică, 17 octombrie 2010, 12:44)

    Andrei [anonim]

    12 ani PSD au guvernat - si ce au facut? Nu zic ca PDL e lux, dar inca mai astept, ca profesor, aia 50% promii de Boc.
  • +4 (4 voturi)    
    Mda... (Duminică, 17 octombrie 2010, 12:54)

    George [anonim]

    Eu nu "incep sa cred" ci chiar cred ca Ponta este un psihopat. Ponta are urgent nevoie de tratament psihiatric de specialitate. Nu insa in ambulatoriu ci intr-un stabiliment de profil.

    P.S. Congresul PSD a semanat perfect cu congresele PCR de pe vremuri.
  • +4 (4 voturi)    
    Mda... (Duminică, 17 octombrie 2010, 13:21)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    PSD = Comunism reloaded
  • +4 (4 voturi)    
    Napasta e PDSR, nu Poanta ! (Duminică, 17 octombrie 2010, 13:51)

    martin [anonim]

    Desigur necoptul Poanta Draivarul Mongoloidul Lord de Cioca-Boca , pare un vorbitor mai bun decat acum marginalizatul Geoala, dar nu are nici o solutie de a aduce bani in tara. Ar putea lua multe voturi prin incurajarea nemuncii si a hotiei (vezi celebrele stimulente),dar totusi criza mondiala nici nu se stie cand va atinge apogeul si va mai lovi.
    Sigur PDSR-ul spune ca ne va salva China, dar probabil tot la fel cum SUA ,ne-a facut al n-ulea stat american.
    China ajuta doar punctual si numai pe cotcari ca Adrian Nastase.
    Si ceva despre stimulentele, pe care am aflat azi ca le iau si Casele de Sanatate, care sunt pline de doctori care nu au fost in stare sa intre la rezidentiat sau sa-l absolve, dar prin protectie multipartinica au si salarii mai mari decat doctorii care muncesc in sistem si acum aflu ca iau si stimulentele,pe care Poanta le va permanentiza prin bunatatea lui !
  • +4 (4 voturi)    
    Constatare. (Duminică, 17 octombrie 2010, 13:51)

    Ioan [anonim]

    Micul Titulescu l-a pierdut pe Titulescu. A ramas doar mic. Si cabotin. Si dezolant de searbad. Bere de Targu Jiu, incalzita la soare. Oricum, e mai cool ca pepenii de Dabuleni. Haripa Van Ghelie pare ca s-a pierdut in natura. Nu am mai vazut tigancile la poarta. Macar pentru asta, si, tot ar trebui sa fie apreciat acest congres al Neputintei!
  • +4 (4 voturi)    
    ne intrebam (Duminică, 17 octombrie 2010, 14:08)

    MirceaA [utilizator]

    ne intrebam cum a rezistat Ceausescu atatia ani. Uitati-va la cei din sala si veti vedea explicatia.
  • +2 (2 voturi)    
    POPORUL (Duminică, 17 octombrie 2010, 15:05)

    xolv [anonim]

    Poporul = pensionarii + asistatii sociali (votantii PSD). Restul la jug, mama lor de chiaburi!
  • +3 (3 voturi)    
    Cu alte cuvinte (Duminică, 17 octombrie 2010, 16:08)

    Ciobanu [anonim]

    Victor Ponta: Incep sa cred ca Basescu este mult mai rau decat Ceausescu, pentru ca isi uraste tara si poporul.

    Rezulta:
    Victor Ponta: cred ca Ceausescu, si-a iubit tara si poporul.
    • 0 (0 voturi)    
      Ceausescu mai rau decat Ilici... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:36)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanu

      rezulta: Ilici si-a "adorat" poporu`........mi-e rau!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    ce rusine! (Duminică, 17 octombrie 2010, 17:34)

    gabriela [anonim]

    cat de mult ai decazut din dorinta de putere!
  • +2 (2 voturi)    
    ponta (Duminică, 17 octombrie 2010, 18:32)

    cip [anonim]

    mai trebuia spus , multumesc dragi mineri pt efortul depus in Piata Universitatii ,se vede ca Ponta imita pe Iliescu.
  • +2 (2 voturi)    
    incep sa cred draga Ponta (Duminică, 17 octombrie 2010, 23:22)

    dorel [anonim]

    ca esti mai prost ca prostanacul dinaintea ta !
  • +2 (2 voturi)    
    tot inainte tovarasi (Luni, 18 octombrie 2010, 1:35)

    Panagache Vasile [anonim]

    In diaspora noi va asepram sa ne invitati la vot voi to-
    varasi ca sa mergem sa votam cu toti si atunci veti vedea cum va iubim, Presedintele Romaniei uraste: cersetoria,pungasia,obrasnicia,notia,talharia tot ce tine de mentalitatea voastra tot inainte TOVARAS|||
  • +1 (1 vot)    
    Dezamagire (Luni, 18 octombrie 2010, 10:29)

    euro [anonim]

    La un moment dat am sperat ca Ponta va schimba fata PSD-ului si-l va transforma intr-o alternativa viabila pentru guvernare. Speram ca, tanar fiind, va reusi sa "de-bolsevizeze" PSD-ul dar, din pacate, s-a dovedit ca Ponta e doar o varianta mai tanara a lui Iliescu+Nastase. Acelasi limbaj, aceeasi aroganta, aceasi obsesie a puterii ... Din cand in cand Ponta mai iese la rampa si cu cate o declaratie de felul asta care tradeaza prostie si disperare.
    • 0 (0 voturi)    
      Caragiale mai actual ca niciodata... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:38)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui euro

      Sa se revizuiasca dar sa nu se schimbe nimic.....Ponta dixit...
  • +1 (1 vot)    
    Ma rog la Dzeu sa ne fie bine! (Luni, 18 octombrie 2010, 11:06)

    petru [anonim]

    Mai draga Ponta ( adica, mai baietashule) o sa fie vai si amar de curul romanilor daca vine PSD. Stim cu totii ca toti manipuleaza, dar voi (plus antene, realitati etc) sunteti fabrica de spalat creiere. Sunt multe de scris pe subiect... dar eu prefer sa nu pierd timpul. Ce vor spune copii dvs, dnule Ponta? Vor fi capabili sa vada clar, dincolo de indoctrinare? Vor fi relaxati la studii in strainatate ca si odrslele lui Nastase si vor rade impreuna cu voi "greii" despre animalele (romanii de rand) din cusca (Romania). Toti care incita si ataca si se ascund in spatele interesului national vor primii ce seamana!
  • 0 (0 voturi)    
    Aha..... (Luni, 18 octombrie 2010, 12:10)

    Ronin [utilizator]

    Basescu mai rau decat Ceausescu, care la randul lui era infinit mai rau decat Iliescu, rezulta ca Ilici e bun, chiar providential pentru Romania. Spalator de cadavre, Ponta asta! Bine ca modelu` tau, Che era un nevinovat: nu a omorat decat cateva zeci de mii prin America Latina si arhipelagu` Caraibelor!!! Si bine ca tu, Ilici si Nastase va iubiti tara. Cu o singura paranteza: nu e vorba de Romania!!! Doamne ce mutant a scos pe piata PSD-ul!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Domnului Ponta (Luni, 18 octombrie 2010, 12:34)

    Sandra Pascal [anonim]

    O deontologie politica aproximativa interzice limbajul acestui domn teribilist si steril. Traian Basesescu este presdintele Romaniei - deci o institutie importanta in stat. Nu este relevant daca semnatarul acestui comentariu este sau nu partizanul domnului Basescu dar marlania invectivelor creaza un precedent periculos pentru oricare viitor presedinte al Romaniei. Intre noi fie vorba toate partidele s-au perindat la putere si nici unul n-a facut vreo mare scofala - din opozitie au critcat si au muscat insa toate. A denunta greselile celorlalti nu te face mai bin decat ei, ci creaza suspiciunea ca astfel incerci sa-ti ascunzi propriile grseli. Domnule Ponta, fiti mai constructiv, mai eficient si mai civilizat decat "dusmanul" dumneavoastra si poate ne veti convinge - cu armele cu care luptati va descalificati singur.
  • 0 (0 voturi)    
    fara minte (Luni, 18 octombrie 2010, 20:53)

    oli [anonim]

    ma intreb oare iliescu ce pazeste ,nu-i invata nimic pe prostanacii astia din psd. ponta asta e lipsit de diplomatie,habar nu are de politica si vorba cuiva de pe aici ,e mult mai prostanac decat cel de dinainte.....chiar toata lumea nu poate fi manipulata,nu subestimati poporul roman,intr-o buna zi totul se va intoarce impotriva voastra,si veti plati pentru lacomia voastra !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Congresul al XIII-lea (Vineri, 19 noiembrie 2010, 18:30)

    Mihai [anonim]

    Domnilor , poate a venit vremea sa puneti umarul si nu bete in roate ! Chiar credeti ca acest popor nu merita mai mult decat acest circ ieftin ? Ar fi cazul sa nu mai luptati pentru putere ci pentru Romania ! Cred ca puteti mai mult!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version