Victor Ponta: Daca presedintele Basescu promulga Legea Pensiilor, vom demara procedura de suspendare

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:02 Actualitate | Politic


"Astazi vom trimite o noua scrisoare presedintelui Traian Basescu si ii vom cere sa nu promulge Legea Pensiilor. Daca presedintele tarii isi va pune semnatura pe o lege adoptata in mod fraudulos, vom demara procedura de suspendare a sefului statului", a declarat liderul PSD, Victor Ponta, dupa ce CCR a declarat constitutionala Legea Pensiilor.

Declaratiile lui Victor Ponta:
  • Am luat act de decizia Curtii Constitutionale, indiferent daca noi o consideram buna sau rea. Vom respecta decizia, desi nu ne convine. Evident, asteptam si motivarea
  • Dincolo de asta, vreau sa anunt ca ii vom cere presedintelui Traian Basescu sa nu promulge Legea Pensiilor
  • Astazi vom trimite o noua scrisoare presedintelui Basescu si ii vom cere sa nu promulge legea adoptata in mod fraudulos de catre Camera Deputatilor
  • Daca presedintele tarii isi va pune semnatura pe aceasta lege, pozitia PSD este deja anuntata si decisa: vom folosi instrumentul politic si constitutional pe care il avem la dispozitie, demararea procedurii de suspendare a sefului statului
  • Nu doresc in acest moment o criza politica peste criza economica si sociala, dar frauda evidenta de la votarea unei legi atat de importante, nu poate sa ramana nesanctionata
  • Imi exprim in continuare speranta ca presedintele nu va promulga legea si va cere Parlamentului, asa cum ii revine prin Constitutie, sa rediscute si sa voteze Legea pensiilor cu respectarea regulilor
  • Nimeni nu contesta majoritatea actualului guvern, chiar daca este fragila. Nu este nevoie sa furi voturi, poti sa iti chemi proprii parlamentari ca sa votezi o lege
Curtea Constitutionala a respins, miercuri, cu majoritate de voturi, cele doua sesizari de neconstitutionalitate pentru Legea Pensiilor. Cele doua sesizari au fost depuse de PSD si PNL. Pentru a intra in vigoare, legea trebuie promulgata de presedintele Traian Basescu. PSD si PNL au anuntat ca vor demara procedurile de suspendare a presedintelui daca acesta va promulga legea care a trecut in Parlament dupa ce procedura de vot a fost fraudata.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4556 vizualizari

  • +45 (53 voturi)    
    Amice lasa-ne ! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:04)

    marinaru [utilizator]

    Bai mai terminati cu prostiile astea. Stiu ca nu va pasa decat sa puneti mana pe putere iar prin populism se poate foarte usor asta dar cel putin lasati legile care sunt necesare si care pot face bine copiilor nostrii. Stiti foarte bine ca bugetul de pensii este in faliment....
    • +16 (16 voturi)    
      E necesara o lege unitara a pensiilor (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:52)

      Populismul e calea spre iadul economiei [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      1. Nici macar o singura tara din UE, indiferent cat e de bogata, nu-si mai permite sa nu ia masuri dure in ce priveste pensiile si varsta de pensionare. Romania nu poate face exceptie, nu are fonduri, Ponta stie perfect asta si nu propune nici un fel de solutie clara, ci doar ''suspendarea''. Inlaturarea lui Basescu sau Boc nu aduce mai multi bani la fondul de pensii, e doar o obsesie aproape patologica, de ani de zile, la cei din Opozitie (care au fost la guvernare cu..Basescu!)

      2. Romania trebuie reformata radical, administratia trebuie redusa si eficientizata, sindicatele depolitizate, banul public cheltuit la vedere, taxele colectate, evazionistii bagati in puscarie. Altfel, ajungem in faliment, ca Grecia sau Islanda, sa ne rugam in genunchi pe la Berlin pt niste euro si nici macar FMI-ul sa nu ne dea (fara sustinerea UE, FMI nu ar fi dat bani Greciei) !

      3. Basescu poate retrimite legea in Parlament, sa fie din nou votata, de data asta cu participarea reala a cel putin 168 de deputati. El nu pierde nimic, doar ca Romania va fi atentionata serios de FMI/UE pt neseriozitate. E regretabil ca Ponta, care a votat in sistem fraudulos ani de zile, si-a gasit exact acum sa fie ''indignat'', lovind in interesele Romaniei doar din ura personala anti-basesciana.
      Domnul istoric Murgescu avea dreptate, adesea elitele romanesti au fost extrem de egoiste si iresponsabile.
      • +8 (8 voturi)    
        Ponta elita??? (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:40)

        neutrino [anonim] i-a raspuns lui Populismul e calea spre iadul economiei

        sa fim seriosi..nu ca domnul Murgescu nu ar avea dreptate..dar aici nu e cazul.
        • +3 (3 voturi)    
          hehe (Miercuri, 6 octombrie 2010, 17:19)

          A [anonim] i-a raspuns lui neutrino

          am auzit ca leul s-a intarit dupa decizia curii constitutionale, oare ce se va intampla cu el daca Basescu asculta de Ponta si de Antonescu?
        • +2 (2 voturi)    
          daca nu este incalcata constitutia (Miercuri, 6 octombrie 2010, 17:25)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui neutrino

          eu sunt de acord cu orice daca nu este incalcata constitutia. chiar si sa ne intoarcem la popor. si atunci, dupa ce-l reconfirma poporul pe basescu sa le dea peste nas alora de la psd
    • +3 (3 voturi)    
      Boris Eltin a pus tunul.... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 17:18)

      Boris Eltin a pus tunul.... [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      ba avem legii in Romania, nu faceti ce vreti voi cand vi se scoala, Boris Eltin a pus tunul....
  • +37 (45 voturi)    
    conteaza doar ce vor ?! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:10)

    goto [anonim]

    oare pina cand v-om mai indura prostiile psd + pnl ? conteaza doar ce vor ei? de cate ori nu s-a facut cum au vrut ei au facut scandal, au facut poporul prosti (vezi declaratiile dupa referendumul de suspendare al lui basescu), au santajat, au facut orice numai ce trebuie nu. daca au dovezi ca votul a fost frauda de ce nu sesizeaza comisiile sau organismele raspunzatoare? si oare de ce nu stau sa lupte in parlament? de ce de cate ori nu iese cum vor ei se retrag din sedinte?
    un posibil raspuns: pt ei nu conteaza poporul ci doar interesele lor... ca deaia au fost votati ( a se citi ca au cumparat locurile in parlament)
    • +4 (4 voturi)    
      Planul de suspendare si legea pensiilor (Miercuri, 6 octombrie 2010, 17:40)

      judex [anonim] i-a raspuns lui goto

      Planul de suspendare a fost conceput de PSD, PC si PNL cu mult inainte de efectul Anastase. O d dovada este declaratia lui Nastase de asta-vara din delta, cand amintea de captura cele "20 de stiuci" care il ajuta sa stabileasca strategia politica a PSD. Cele 20 de stiuci, au fost "deconspirate" recent de Dragnea, care ne-a spus ieri ca 20 de (gugu)stiuci, parlamentari PDL vor sa sprijine motiunea PSD.
      Cum cei 20 de pedelisti nu ar fi fost suficienti fara suportul total al parlamentarilor din PNL, se poate trage usor concluzia ca sustinerea PNL a fost luata in considerare inca de asta vara, deci cu mult inainte ca Floricelsa-si manifeste "consternarea" respingerii motivelor sale ca urmare a deciziei CCR privind consitutionalitatea legii pensiilor. Consternarea lui Crinisor insa poate fi justificata in alt mod, CCR le-a tras presul de sub picioare, cei care au planuit de asta vara suspendarea nu mai pot fi perceputi acum drept constitutionalisti, ci direct - conspirationisti.
  • +38 (48 voturi)    
    UPDATE: Leul s-a intarit (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:10)

    Top Notch [utilizator]

    UPDATE: Leul s-a intarit in fata monedelor din regiune dupa anuntarea deciziei
    Ce vrea Ponta ? Asta nu e interesat de nimic altceva decit sa il sape pe Basescu ? El si cei ce se iau dupa el ?
    • +4 (6 voturi)    
      Cred ca ia deciziile dupa cursul leului (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:11)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui Top Notch

      Daca se intareste, semn pentru el sa traga in jos
    • +11 (11 voturi)    
      Leul, Ponta si Patriciu (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:19)

      player [anonim] i-a raspuns lui Top Notch

      Ponta vrea ce vrea si Patriciu -devalorizarea leului
    • -2 (2 voturi)    
      Asa, si? (Joi, 7 octombrie 2010, 5:01)

      rogesteb [utilizator] i-a raspuns lui Top Notch

      Daca s-a'ntarit Leul cu ce ne incalzeste pe noi?
  • +32 (38 voturi)    
    ponta si santajul.... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:12)

    popcorn monta [utilizator]

    a ajuns presedinte PSD prin santajul asupra lui cristian diaconescu.a promis ca va face o ancheta si ca vinovatii vor plati.acum avand experienta in santaj vrea sa-l santajeze pe presedinte cu suspendarea.domnu procuror vezi ca sari calul.
  • +36 (42 voturi)    
    Pt Ponta (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:14)

    willy [anonim]

    Daca nu va place legea, de ce nu ati stat in sala sa votati impotriva ei ?
    Primiti bani ca parlamentari pentru a nu participa la dezbateri?
    Ati fost votati pentru a va lupta in parlament pentru dreptate, nu pentru a lipsi de la dezbateri
    • +12 (12 voturi)    
      cine ii opreste (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:05)

      bula [anonim] i-a raspuns lui willy

      CAND vor ajunge in majoritate sa faca alte lege? Ii opresc cifrele, pe care le stiu si nu le spun. In secret sunt fericiti ca PDL a scos castanele pt. ei.
  • +32 (38 voturi)    
    dom´Ponta... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:15)

    neutrino [anonim]

    mata ai citit constitutia??? Se pare ca nu.. alfel nu ai "amentia " presedintele cu o incalcare a legii..nepromulgarea legii pensiilor este o incalcare a legii dom´Ponta, mai ales dupa decizia CCR.
    Sa-l anunte si pe asta cineva ce e legal (constitutional) si ce nu..Parca susperndarea era daca presedintele nu aplica legea si nu daca o aplica.
    In ce tara traim, Congo??
  • +33 (41 voturi)    
    Pe ce baza il suspenda? (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:16)

    Bogdan [anonim]

    Deci vor sa-l suspende pentru ceva ce e consitutional, dupa cum a decis CCR?

    Fara cuvinte...
    • +11 (11 voturi)    
      masa de manevra a opozitiei (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:23)

      muschetarul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Ei oricum sunt "Gica Contra" orice ar face presedintele.Nu vor decat sa profite de criza economica si de faptul ca sunt f. multi cei care nici nu pricep pe ce lume traiesc...De acestia se folosesc ca masa de manevra.Acum, opozitia cere tuturor sa iasa in strada sa ajunga ei la putere. Domnii de la sindicate nu trebuie decat sa puna umarul si sa ajute opozitia, pentru ca altfel "se apropie funia de par " si pentru ei. Chiar ca as vrea sa aflam cum au facut acesti lideri burtile atat de mari in cei 20 de ani de cand au ajuns in fruntea sindicatelor si au fost aprobate legi protectoare pentru astfel de jigodii...Acestia sunt javrele si cei ce ii mangaie pe crestet, dragi romani!
    • +13 (13 voturi)    
      Nu conteaza! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:29)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Faptul ca respira e... neconstitutional!
      Faptul ca respecta legea e... neconstitutional!
      Faptul ca nu sunt ei la putere e... neconstitutional!
      Orice e legat de Basescu, chiar si tangential e... neconstitutional!
      Orice e jigodie e... ultraconstitutional!
    • +3 (3 voturi)    
      motivul nu e esential.... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 19:45)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      pentru ca ei : Felix,Iliescu,Nastase,Crin,Patriciu,Poanta & co. au hotarat sa-l suspende pe Basescu cu mult timp inaintea scandalului cu legea pensiilor....deci ce mai conteaza motivul....Voiculescu se grabea sa lanseze si programul suspendarii....totusi le lipsea ceva ? motivul? nu conteaza, gasim noi ceva - isi spuneau in gand , cu toate televiziunile din dotare e foarte usor sa prostesti poporul ca Basescu e dictator, betiv, bataus etc....deci motivul ii ingrijoreaza cel mai putin in planul lor malefic....oamenii astia sunt ca si cancerul pentru Romania.....e cazul sa renuntam la medicamente si sa trecem la cutit caci cancerul asta nu se vindeca asa usor.....
  • +25 (33 voturi)    
    pe ce motiv??? (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:16)

    legolas1979 [utilizator]

    Pe ce motiv? Nu, pe bune acum...scurt si la obiect!!! Va rog sa imi spuneti un motiv!!! unde a incalcat Base constitutia???? din potriva...CC tocmai a spus ca legea este constitutionala!!! Stiu...doare...arde...dar nu se poate ca un pensionar sa traiasca mai bine si sa ia bani mai multi ca un medic, un profesor, etc....De undeva trebuie taiat!!! Un politai cu 12 clase ia mai multi bani decat un profesor cu facultate la stat de 5 ani si cu a doua specializare (master informatica)!!!! De undeva trebuie sa taie...Ne-am saturat sa fie folositi pensionarii ca masa de manevra in alegeri!!!
  • +23 (29 voturi)    
    aruncatu pisicii (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:18)

    oldman [anonim]

    ii platim pe toti cei implicati in scandal. parlamentari, judecatori, presendinte. daca ramaneau in sala, acesti parlamentari puteau impiedica o eventuala fraudare. au plecat de acolo pe bani nostri, contribuabili. au sesizat curtea constitutionala. nu le-a dat dreptate, motivat sau nu. nu e bine nici asa. santajam la presedinte. kre poate sa intoarca legea daca considera ca nu satisface nevoile populatiei, intr-o exprimare simplista. acuma il suspendam daca promulga legea. este absurdu de la noi. iar victor ponta a lucrat in sistemul nostru judiciar. a fost chiar procuror. atata respect sa aiba pentru o hotarare a unor magistrati?
  • +23 (29 voturi)    
    Puteai sa mai ai rabdare 1 zi ... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:18)

    Florin40 [anonim]

    ...din decenta si intelepciune pentru situatia Presedintelui. Dar, nu ai cum sa ai asa ceva pentru ca, tu provii din alut comunist. Comunistii au fost cei care au hulit Biserica si Credinta, au demolat sute de biserici (Catedrala Sf. Vineri) si au construit orase fara biserici!!! Sa iti fie rusine copil fara minte!!!
  • +35 (41 voturi)    
    Nu te lăsa! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:20)

    kairos [anonim]

    Poţi să-l întreci pe Geoană!
  • +24 (30 voturi)    
    mai animalule...... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:20)

    bubu [anonim]

    nu sunt in totalitate de acord cu ceea ce face guvernul, dar cu ceea ce face, sau vrea sa faca PCR Iliescu sunt total in dezacord! numai ganditi-va, doamne fereste sa pice guvernul, in ce rahat incredibil vom fi! cat a fost PCR Iliescu in alianta cu PDL, in 2008-2009, le-au trebuit 7 luni sa-si imparta ministere, directori etc etc. un an pierdut pe degeaba...si se vede acum! Dapoi sa cada presedintele..urmeaza alegeri, instabilitate, promisiuni, bani aruncati pt momit prostii, etc etc. ! acest tanar ponta cu p mic, este un om cu probleme mintale, si nu-si da seama ce vorbeste! sa nu ne gandim la posibilitatea de a reveni adi nastase la controlul propriilor dosare.... sunt sigur ca am ajunge in faliment si in buda rau de tot! cum naiba pot sa traga de ciolan chiar atat de tare, cand oamenii o iau razna, ei vor sa ajung sus sa ne loveasca mai tare !? cum poate sa gandeasca ca Ilici????
  • -32 (38 voturi)    
    multumim CCR, hai cu suspendarea! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:22)

    anvers [anonim]

    Acum e deschisa calea spre suspedare!
    Hai, mult a fost, putin a mai ramas!

    Sa vedem cate injuraturi de la postacii infricosati primesc.
    • +12 (12 voturi)    
      Nu cred ca vei lua "injuraturi" (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:31)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui anvers

      Pur si simplu vei fi ignorat.
    • +11 (11 voturi)    
      Aici se vad clar securistii (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:40)

      Mihai Pacepa [anonim] i-a raspuns lui anvers

      Securistii si colaborationisti lor .Astia se tem.Se tem ca vor fi in sfarsit prezentati publicului.Cu toate ticalosiile si furaciunile lor de 20 de ani.Va dat Pacepa pe toti pe tava .
    • +11 (11 voturi)    
      :) (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:03)

      titikk [anonim] i-a raspuns lui anvers

      ha , niciuna , fraiere ... traiasca ISTERIA TV in frunte cu istericii de serviciu ... nici nu-i mai insir ... prostanacule....
    • -13 (13 voturi)    
      Corect ! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:09)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui anvers

      Si eu tot asta asteptam. Era mai rau daca legea era data ca neconstitiutionala.

      Avizul curtii e consultativ, asa ca nu trebuie motive de suspendare (desi incalcarea prevederii "presedintele vegheaza la respectarea constitutiei" e suficienta, avand in vedere felul cum s-a votat o lege).

      Motivele reale sunt cele de saracia care a pus stapanire pe Romania in ultimul timp si hotii si prostii adunati intr-un partid care a politizat toata tara, totul inceput si girat de Traian Basescu ! E suficient !
      • +9 (9 voturi)    
        Corect ?... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:40)

        titikk [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        ... pai bine mai pedeserelule sau comunist vopsit in liberal " care iesti " poti sa-mi explici si mie :
        - daca e asa mare saracia in Romania
        - daca se promulga 'genocidul " ?!?!
        - daca suntem o tara de kko , fara pdsr si pnlcomunist la putere
        DE CE conu dinu ( zis 200 euro-barilu , zis si 5-6 ron euro ) cel care cere reducerea BUGETARILOR CU 75 % ( ?!?! ) , de ce isi DESCHIDE AFACERE IN RETAIL ( vinzari cu amanuntul , pt. prostanaci sau pontaci sau crinisori ) ? .... AUD ?
  • +24 (30 voturi)    
    Si dai ,si lupta, (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:22)

    Antifanatic [anonim]

    Si dai ! Scrasniti dintii si nu va lasati, fratilor ! Puneti mana care puteti,pe furci,pe topoare, dar nu uitati sa-l sunati si pe Vadim ! Vedeti-insa-ca va plesneste de nu va vedeti,daca va atingeti de pastilele lui ! Alo, stelian tanase ? Este si marele ganditor,dinescu cu dumneavoastra ? Doctorul in stiinte Ogica doreste sa va adreseze o intrebare ? -"Cand aveti de gand,"maestre" dinescu, sa aduceti odata la dvs. la mosie, ratustele Noricai Nicolai de la jacuzzi ,la Mandrutza ? Banditii astia din guvern au pus noi taxe pe gainatii de la Cetate si nici ciorile nu mai gasesc discount-uri la sediul central PNL ! :)))
  • +21 (29 voturi)    
    crede Ponta si ai lui... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:26)

    egroeg [anonim]

    ca CCR va decreta constitutional demersul de suspendare a unui PRESEDINTE numai fiindca a promulgat o lege constitutionala?
    • +9 (9 voturi)    
      CCR nu decreteaza (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:43)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Asa cum s-a mai intimplat, CCR are rol consultativ in demiterea presedintelui. Adica parlamentarii o intreaba pe CCR: "noi vrem sa-l suspendam, tu ce parere ai?". Curtea zice si ea ceva acolo, dar nu e luata in seama la modul serios.
      Oricum, Basescu e prins la mijloc: daca nu promulga legea, parlamentarii sint in stare sa i-o trimita a doua oara neschimbata si atunci e obligat sa o promulge. Rezulta, din nou, acelasi scandal, amenintari cu suspendarea.
      Daca nu o promulga pe motiv de frauda, exact aceleasi jivine (Ponta si ai lui) vor sari de dos in sus ca presedintele isi aroga drepturi neconstitutionale, ca se substituie justitiei etc.
      Acestea sint efectele unei Constitutii defectuoase, facuta de Iliescu si Iorgovan pentru Adrian Nastase.
      • +1 (1 vot)    
        decretarea era... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 22:30)

        egroeg [anonim] i-a raspuns lui sadwank

        la figurativ,n-am mai pus niste ghilimele acolo.
        IIeea era ca este ridicol sa initiezi suspendarea pe motivul promulgarii unei legi constitutionale.Nu este raspunderea/in sarcina Presedintelui ce s-a intamplat pana i s-a trimis legea spre promulgare.Opozitia trebuia sa stea in sala si nu sa boicoteze in fel si chip lucrarile si asta premeditat,sedinta de sedinta,ca o atitudine generala,stiind ca nu au nicio sansa de guvernare.Problema fraudarii trebuia rezolvata in Parlament,iar cei care au gresit procedural,voit sau nu,trebuie sa raspunda,dar asta este altceva decat promulgarea unei legi constitutionale in continut.
    • -4 (8 voturi)    
      ... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:45)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Nu conteaza, CCR nici la ultima suspendare nu a dat aviz...
  • +15 (23 voturi)    
    Este bine. (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:27)

    Make [anonim]

    Domn Ponta-Genocid,eu zic sa incepi sa bagi carbuni,ca nea Base o sa semneze Legea Pensiilor,ca de,este constitutionala.Merge bine,ca uite,se apropie iarna si romanul se plictiseste.
    Succesuri marete!!
  • +7 (15 voturi)    
    Este bine. (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:27)

    Make [anonim]

    Domn Ponta-Genocid,eu zic sa incepi sa bagi carbuni,ca nea Base o sa semneze Legea Pensiilor,ca de,este constitutionala.Merge bine,ca uite,se apropie iarna si romanul se plictiseste.
    Succesuri marete!!
  • +23 (29 voturi)    
    Scrisoare (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:28)

    Nicu [anonim]

    D-le Ponta, de ce nu-i trimiteti presedintelui o scrisoare in care sa-i spuneti adevarul:' Orice ati face, ca presedinte ales , chiar daca respectati Constitutia, noi declansam procedura de suspendare. Asta ne-am propus si nu ne va opri Constitutia, pe care noi oricum o calcam in picioare, fara sa ne traga nimeni la raspundere, si nu ne intereseaza ca romanii au votat si la suspendarea trecuta si la alegerile din 2009 tot pentru dv."
    Zau asa,va tot chinuiti atata sa ne aduceti la cunostinta ca asta visati, asta doriti si asta veti face. Din cauza aceasta nu aveti timp pentru alte dezbateri. Aaa, si nu uitati ca a mai fost un referendum, la care romanii si-au exprimat dorinta micsorarii numarului de parlamentari si un Parlament unicameral. E clar ca sunteti prea multi, ca aveti timp sa va ocupati de suspendarea presedintelui.
    • +7 (7 voturi)    
      singura... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:52)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

      ..scrisoare pe care Ponta i-ar putea-o trimite Presdintelui basescu , pentru a-l impresiona pana la lacrimi, ar fi aceea in care el Ponta cel maret ca Ceahlaul, 'nalt ca gardul si prost ca gardul s-ar autodenunta de port ilegal de cetatenie romana.
  • +25 (29 voturi)    
    Presedintelui i se propune, nu i se cere... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:29)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Se poate propune returnarea la Parlament pentru re-discutare, dar ar trebui motivata si lipsa din sala a parlamentarilor PSD+PC si PNL in momentul votului...

    Presedintele nu este un executant al cererilor unor parlamentari, ci trebuie sa actioneze dupa legile pe care tot niste parlamentari le-au creat si adoptat.

    Hai sa ne apropiem de normalitate si sa re-trimitem la Parlament spre dezbatere si adoptare TOATE legile adoptate in lipsa cvorumului incepand din 1990 incoace... Mai ales pe cele la care votul s-a facut electronic si s-a votat la mai multe cartele de catre un singur parlamentar. Are cineva curajul asta, sau ce se intampla in urma cu 10 ani nu mai conteaza, desi ne afecteaza ?
  • +19 (25 voturi)    
    un rationament de dobitoc (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:30)

    simplu cetatean [anonim]

    altfel nu poate fi calificata declaratia mascariciului asta. Despre argumente nu are rost sa mai discutam.
  • +24 (28 voturi)    
    PAI MAI BINE.... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:30)

    ciombe [anonim]

    Suspenda-i pe cei care au facut Constitutia, maimutica mica!
  • +22 (26 voturi)    
    Nea Ponta? (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:30)

    Luk [utilizator]

    ce te faci daca Base o trimite in parlament si trece cu 170 de voturi?

    S-o mai promulge ori ba?
  • +17 (21 voturi)    
    Ce vroia sa fie Pontulica? (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:33)

    Claude [anonim]

    prim-ministrul guvernului din umbra? Doamne fereste!
  • +8 (8 voturi)    
    Poanta Draivarul Mongoloidul ! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:33)

    martin [anonim]

    Politica PDSR, ca si a PNL-Crin Dublul Repetent ,este proasta si extrem de nociva pentru Romania, care este intr-adevar intr-o situatie social -economica mizerabila. Faptul ca sindicatele pot aduce oricand in Bucuresti cateva mii de nemultumiti, care au pe fond motive reale ,dar se comporta ca hoarde de huligani, nu inseamna ca partidele care nu au nici o solutie,ci numai o dorinta salbatica de putere, trebuie sa invinga.
    Poanta ar trebui sa se suspende el, ca sa se vada clar ca PDSR-ul este condus de Comunistul Perpetuu Iliescu si de Cotcarul Nastase. Iar pe Floricica numita Crin, PNL-ul ar trebui sa-l dezavueze imediat, daca e de dreapta cum pretinde !
  • +9 (9 voturi)    
    Ponta neconstitutionalul. (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:36)

    mircea [anonim]

    Pentru Ponta conteaza protejarea fostilor primsecretari ai PCR,in sensul mentinerii pensiilor nesimtite.Nu conteaza ca Romania se duce de rapa,totul este sa traiasca ei bine,pe spinarea poporului roman.Sindicatele,prin mitingurile lor ,nu sustin interesele salariatilor,ci a unor exceptii create in timpul guvernarilor idioate ale lui Nastase si Tariceanu,care in loc sa creeze conditii de lansare economica durabila(conditiile internationale o permiteau),au aprobat legi speciale pentru protejarea si propasirea fostilor lachei ai puterii comuniste.
  • +11 (11 voturi)    
    Victor Mao Ponta (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:37)

    Gelu [anonim]

    A fost intro excursie in Grecia in vara .Acolo s-a intalnit cu oameni greci. Si intro interventie halucinanta la iRealitatea spunea textual : "am gasit aici(in Grecia) solutii mai bune decat a auzit in 7 luni in Romania ".... si .... "ascultatima ce spun ca am vorbit aici cu oameni mai destepti decat mine sau noi toti" ..... si in final foarte important si grabit : trebuie sa plec ca ma asteapta un prim ministru -13.07.2010
    Deci micul Mao se recunoaste mai putin destept si impreuna cu ceata lui nu fac cat grecii aiai .Greci care au reusit sa puna tara pe butuci si sa o aduca in faliment.Pai daca grecii aia sunt asa destepti de ce nu aplica la ei in tara solutiile ??? Sesizati umilinta respectului pentru prim ministru grec si amenintarile grobiane la adresa lui Boc pe care Ponta " a vrut sa il bata da nu l-a lasat Dragnea" Golanie ......Amaraciune .Asta este clasa politica propusa de PSD ? Dupa o pleiada de hoti vin grobienii ?Asa progres ofera PSD
  • +10 (10 voturi)    
    adica .. (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:40)

    romaya [utilizator]

    s-o luam incetuc, ardeleneste :-presedintele poate fi suspendat pentru "incalcarea grava a constitutiei" ;
    -presedintele are obligatia constitutionala sa promulge legile votate in parlament ;
    -presedintele se poate pronunta asupra unor articole din lege ,poate cere rediscutarea lor,o singura data ,dupa care legea trebuie promulgata ;
    - legea pensiilor a fost votata in parlament ,a fost declarata constitutionala si va merge spre promulgare;
    - ce articol din constitutie incalca presedintele daca va promulga legea ???
    Daca psd-pnl au "dubii" privind votul din parlament ,n-au decat sa-si faca ordine in regulamente,sa-si aduca parlamentarii la servici si sa-i puna la munca nu la parasit sala pe motiv ca oricum sunt minoritari si mai bine vuvuzesc pe la tv.
  • +9 (9 voturi)    
    Ponta, asta e santaj curat! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:43)

    itu [anonim]

    Din pacate, micutule ne-Titulescu, nu tine la Base chestia asta, de regula. Ia o lingura si papa tot din farfurie! Sa-ti fie de bine!
  • +9 (9 voturi)    
    Mare e prostia. (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:46)

    Roger [anonim]

    Este mare pacat sa avem un astfel de sef al opozitiei. Nimic constructiv si inteligent nu aud de la el. Macar ANtonescu mai stie sa se modereze, dar nu mai am demult vreo speranta nici de la el. Dar ce legatura are suspendarea presedintelui cu chiulul unora din Parlament in timpul votului si cu o numarare abuziva a cestelaltei doamne.

    Cred ca va bateti joc de votul majoritar. In nici o tara din EUropa nu aud ca presedintele sa fie suspendat , pentru ca astfel se da o lovitura chiar democratiei si credibilitatii ei.

    Dar ce sa ne mai miram. Pacat.
  • +8 (8 voturi)    
    SUSPENDACUL ! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 13:47)

    Gabriela [anonim]

    Doamne oare nu s-a plictisit sa tot spuna acelasi lucru , suspendam Presedintele , suspendam Presedintele .........Cred ca din dimneata zilei de 07.12.2009 , PSD si PNL tot viseaza la acest lucru. Astia au devenit de-a dreptul obositori . Ieri am fost la bunica la tara ( IGHIU -jd. ALBA) si nici macar oamenii de acolo nu credeau ceea ce spune PONTA cu atat mai putin Crin . Opozitia din acesta tara a devenit mai mult decat penibila . Pacat , poate peste cativa ani ar fi constituit o alternativa viabila pentru guvernarea tarii.
  • +5 (7 voturi)    
    alooo (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:04)

    dili [anonim]

    ponta a fost degeaba procuror, asta e mai prost decat geoana. sunt curios cum aplica legea ca procuror: cum scrie la carte sau facea o interpretare dupa cum il ducea capul?
  • +8 (8 voturi)    
    Jalnica alternativa avem (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:05)

    Anghel Alexandru [anonim]

    i-al dupa mine ca-l omor,zice Ponta asta.Cit de slabi si de prost pregatiti pot fi acesti ''alternativi'' !Pacat.La cit de inteligent este acest popor,meritam sa vina ceva mai bun din urma ,nu nulitati ca acest neica-nimeni de Ponta.
    • +5 (5 voturi)    
      Popor Inteligent (Miercuri, 6 octombrie 2010, 15:14)

      DiasporaStricaHora [anonim] i-a raspuns lui Anghel Alexandru

      Corectie: Daca acest popor era inteligent, bu se lasau prostiti 20 de ani. Chestia cu inteligenta poporului roman este un mit inventat de comunisti. Nu trebuie decat sa te uiti in jur pe strada, la televizor etc sa-ti dai seama de nivelul cultural etc al poporului roman
  • +9 (9 voturi)    
    Parlamentul trebuie dizolvat (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:05)

    dan [anonim]

    Daca legea a fost adoptata fraudulos de parlament, si se demonstreaza asta, parlamentul trebuie dizolvat. Cine greseste trebuie sa plateasca.

    Nu sta in atributiile presedintelui sa faca prezenta la parlament
    • 0 (0 voturi)    
      asa ar trebui... (Joi, 7 octombrie 2010, 6:33)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui dan

      PARLAMENTUL SA FIE DIZOLVAT ,dat fiind ca a trimis spre promulgare o lege fraudata la care a contribuit fiecare in felul lui.
      Numai ca,in conjunctura actuala ,decizia ar conveni de minune PSD-PC-PNL care isi doresc alegeri anticipate sperand ca ,manipuland populatia nemultumita, sa ajunga la putere.Intr-o atare situatie romanii vor intelege atunci ca raul de azi a fost mai mic (mai suportabil) decat raul cu care a fost inlocuit.
      • 0 (0 voturi)    
        Remember: Bogdan Olteanu.. (Joi, 7 octombrie 2010, 11:14)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui egroeg

        Daca se facea scandalul asta si cand votau parlamentarii sub conducerea lui Bogdan Olteanu 100 de legi pe zi, cu sala goala... eram de mult dictatura regala..
    • 0 (0 voturi)    
      Raspuns lui Dan (Joi, 7 octombrie 2010, 9:57)

      willy [anonim] i-a raspuns lui dan

      De ce sa se dizolve parlamentul pentru niste chiulai.
      Nu e mai normal sa fie exclusi cei care nu fac treaba pentru care au fost alesi (lipsesc de la dezbateri) ?
  • +7 (9 voturi)    
    Ponta si demagogia (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:05)

    sal [anonim]

    Pana acum decizille CC erau ok, acum ca CC spune ca totul e in regula cu Legea Pensiilor, ei vor sa-l suspende pe Basescu.Pe ce baza?Cum cred ei ca vor castiga?
    Tot prin CC va trece si aceasta decizie.

    Poanta..pardon Ponta da dovada ca pentru el politica si tara e o jucarie.
  • +14 (14 voturi)    
    There is no cake (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:14)

    Lol [anonim]

    Constitutia Romaniei, Titlul 3, Capitolul 1, Sectiunea 3,

    ARTICOLUL 77
    (1) Legea se trimite, spre promulgare, Preşedintelui României. Promulgarea legii se face în termen de cel mult 20 de zile de la primire.

    (2) Înainte de promulgare, Preşedintele poate cere Parlamentului, o singură dată, reexaminarea legii.

    (3) Dacă Preşedintele a cerut reexaminarea legii ori dacă s-a cerut verificarea constituţionalităţii ei, promulgarea legii se face în cel mult 10 zile de la primirea legii adoptate după reexaminare sau de la primirea deciziei Curţii Constituţionale, prin care i s-a confirmat constituţionalitatea.

    Condjunctia disjunctiva "ori" sugereaza faptul ca s-a petrecut oricare din cele doua cazuri - neconstitutionalitate sau reexaminare - al doilea nu mai este posibil, iar Presedintele Romaniei, indiferent ca este domnul Basescu, domnul Antonescu, domnul Ponta sau Dan Diaconescu in Direct, este obligat prin legea suprema a tarii pe care a jurat sa o respecte sa promulge legea in termen de MAXIM 10 zile. Nu este la alegere, nu este optional, poate sa stea presedintele in maini, ca nu mai are de ales. Legea s-a votat, este constitutionala, trebuie promulgata. Si chiar daca s-ar putea cere reexaminarea in mod legal, sunt sigur ca aceasta se poate cere numai in cazul in care Presedintele nu este de acord cu textul propriu-zis al legii, si nu referitor la modaul in care sa votat, situatie care ar fi in acest caz problema organului legislativ, iar nu a institutiei Presedentiei.
    • +6 (6 voturi)    
      multumesc... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:44)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Lol

      asta cred ca pune capat acestei dezbateri!
    • +6 (6 voturi)    
      bravo! (Miercuri, 6 octombrie 2010, 16:25)

      Less [anonim] i-a raspuns lui Lol

      Asadar, abia daca n-o promulga, presedintele ar trebui suspendat, pentru ca a incalcat Constitutia! Dar Ponta vorbeste asa, ca proasta-n targ, ca el cauta doar un pretext sa ceara suspendarea Presedintelui... Mai, copii, vedeti-va mai de treaba! Sau, tocmai aia e, ca n-aveti nicio treaba...
    • 0 (0 voturi)    
      desi ai explicat (Joi, 7 octombrie 2010, 10:05)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lol

      mai mult decat detaliat, chiar crezi ca sustinatorii psd+pnl ( ca apendicele de pc nici nu poate fi bagat in zeama) vor vrea sa inteleaga? ca de prosti nu pot sa cred ca sunt.
  • +8 (8 voturi)    
    Raspuns pentru Anvers (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:15)

    CD [utilizator]

    Dupa capul tau sunt deschise mai multe cai :inclusiv cea mai batatorita,de tine si altii ca tine ,spre prostia fara seaman ...!
    Vezi ca Rusia-i aproape si e loc si pentru tine la spalat obielele lui Putin !
  • +1 (5 voturi)    
    putin respect (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:16)

    mitza [anonim]

    Azi e inmormantarea mamei presedintelui.
  • +9 (9 voturi)    
    suspendarea presedintelui (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:17)

    adrian [anonim]

    Cand vor renunta oare mahalagioaicele din opozitie la acest comportament penibil? Mai are vreun politician din PSD/PNL notiunea de fair play? Si eu mai am putini ani pana la pensie, si eu am nemultumiriloe mele cu privire la aceasta lege. Dar acum asa a iesit. OK! Peste 2 ani vor fi alte alegeri, se schimba structura parlamentului si se va modifica legea. Sau nu se va modifica, sau se va modifica in rau. Eu nu am incredere in buna credinta a opozitiei. Ei vor cu disperare un singur lucru. Sa ajunga mai repede, indiferent de mijloace, la putere, atat prezidentiala cat si parlamentara, pentru ca in tandem sa poata fura si ei ce a mai ramas, pentru ca probabil nu a mai ramas prea mult. In loc sa poarte aceasta lupta disperata pentru putere, criminala pentru tara, mai bine ar incerca diverse forme de cooperare cu puterea actuala pentru iesirea din criza!!
  • +8 (8 voturi)    
    Șantaj de cea ma joasă speță (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:19)

    icflorescu [utilizator]

    În condițiile în care "politica" se face pe bază de absență și șantaj, mai are vreun sens să ne întrebăm de ce lucrurile merg atât de prost în țara asta?...
  • +17 (17 voturi)    
    Caragiale, Kafka si PSD :) (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:21)

    player [anonim]

    Curat murdar:)
    PSD vrea suspendarea presedintelui pentru incalcarea constitutiei datorita promulgarii unei legi declarate constitutionala de Curte

    :)))))))))))
    Opriti trenul ca vreau sa cobor
    • +8 (8 voturi)    
      am... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 16:08)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui player

      ras cu lacrimi...multumesc...
  • +10 (10 voturi)    
    pensiile (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:22)

    O POANTA [anonim]

    POANTA asta e speriat ca o sa il prinda 65 de ani in parlament !! bravo !!! deci tine cu noi...nu vrea jefuiasca bugetul pana la 65 de ani ! ce mare caracter !! ROMANI LA MUNCA SI NU LA POMENI !!!
  • +10 (10 voturi)    
    Logica (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:22)

    Bogdan [anonim]

    Daca face un act constitutional de promulgare a unei legi il suspendam pentru incalcarea Constitutiei. "Procurorul" ponta " foarte micul Titulescu" s-a transformat intr-un santajit de duzina. La mai mic !
  • +10 (10 voturi)    
    Io zic sa suspende direct CCR-ul! :)) (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:23)

    Jorjel [anonim]

    Asta micu a' lu' Ilici s-a suparat pe CCR ca nu se mai joaca cu PSDNLul dar de lovit, tot in Basescu loveste!

    Eh, de-ale microtitulestilor!... afara ploua.
  • +8 (8 voturi)    
    ccr (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:39)

    gogu [anonim]

    vine ccr si spune,nimic in neregula cu legea pensiilor.vine ponta,stim dar nu ne intereseaza!
  • +8 (8 voturi)    
    mi s-a acrit (Miercuri, 6 octombrie 2010, 14:51)

    mari [anonim]

    mi-s satul de indivizii astia ce nu le convine nimic pentru ca nu sunt ei ce taie si spanzura.
    Doamne fereste sa ajunga opozitia actuala la putere in aceste momente ca intram iarasi in rahat la anu' sau peste vreo 2-3 ani. definitiv.
    despre Ponta ? = Geoana , gandeste la fel -se viseaza deja prim-ministru sau presedinte peste ceva timp, asculta de altii, mai bine zis executa ordinele, vorbeste doar un pic altfel
    E o Trompeta !!!
    de Antonescu ce sa mai zic.Am stabilit mai demult ca e un ZERO barat.
    Nu am inteles nici prima oara , legal , de ce au suspendat presedintele, darmite acum
    Oricum privesc faptele BASESCU este de departe un presedinte mai bun decat ILIESCU SI CONSTNTINESCU la un loc
    si altul in loc . de unde ? dintre parlamentari?
    hai sa fim seriosi.
    basescu are "palle" si poate sa continue ce a inceput. cand termina sper sa fie un pic de ordine acolo la varf
  • +6 (6 voturi)    
    Dle Ponta (Miercuri, 6 octombrie 2010, 15:15)

    Andy [anonim]

    Cum spunea un conpartidean de-al tau: Ciocu' mic!
  • +9 (9 voturi)    
    Cine zice ca a fost o lege votata ptin frauda?... (Miercuri, 6 octombrie 2010, 15:27)

    Alius [anonim]

    Ponta? Crin?... Pana acum tipati ca procesele se fac la TV si ca pana nu este dat un verdict oficial nimeni nu este vinovat de ceva in tara asta..

    Asa ca pana la verdictul oficial, dat de o institutie a statului, Matusa Tamara a fost o mare femeie de afaceri si, fara nici o aparenta legatura, legea a fost votata regulamentar...
  • +7 (7 voturi)    
    funny (Miercuri, 6 octombrie 2010, 16:12)

    Cocolina [utilizator]

    Ponta se tine iar de poante.
  • 0 (0 voturi)    
    SANTAJ POLITIC (Joi, 7 octombrie 2010, 11:36)

    mos Ion Roata [anonim]

    Cum isi permite un sef de parti sa emita o asemnea enormitate ? Deci: daca promulga legea, Presedintele nu e bun si trebuie suspendat: daca nu o promulga, e bun si "il lasam inm pace". Mostra ordinara de santaj politic. Noroc ca Presedintele nu se potriveste la asemnea golanii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by