Emil Boc sustine adoptarea Legii lustratiei: Nu e o problema pentru mine, nu am avut functii in conducerea tineretului comunist

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 8 aprilie 2010, 13:49 Actualitate | Politic


Premierul Emil Boc si-a exprimat, joi, sustinerea pentru adoptarea Legii lustratiei, aratand ca un astfel de act normativ nu il vizeaza pe el, intrucat nu a detinut functii de conducere in fosta Uniune a Tineretului Comunist.
  • "Am fost si voi fi un sustinator al legii lustratiei si ma alatur celor care sprijina adoptarea si aplicarea ei. In 1989 aveam 23 de ani, eram student si nu am detinut nicio functie in structurile de conducere ale tineretului comunist, care sa fie vizata de legea lustratiei astfel incat aplicarea acesteia sa-mi creeze o problema, asa cum incearca unii sa acrediteze", a afirmat Emil Boc, potrivit unui comunicat al Biroului de presa al Guvernului, citat de Agerpres.
Primul ministru a tinut sa cotrazica unele informatii aparute in presa in ultima perioada, potrivit carora ar fi detinut functii de conducere in structurile comuniste: "Nu am detinut niciodata niciun fel de functie de conducere la nivelul UTC in judetul Cluj si nici pe cea de presedinte al Uniunii Asociatiilor Studentilor Comunisti din Romania, filiala Cluj, asa cum incorect s-a afirmat in presa. In calitate de student nu am beneficiat de privilegii comuniste, nu am avut la dispozitie in anii studentiei vreun apartament din caminele studentesti, birouri sau camere speciale, idei acreditate in mod tendentios de unele publicatii".

Fostul premier Adrian Nastase a scris joi, pe blogul personal, ca Emil Boc s-ar numara printre cei vizati de Legea lustratiei si a continuat sugerand ca Traian Basescu ar "vrea sa scape" de Emil Boc, prin promovarea actului normativ.


Citeste mai multe despre   


















2827 vizualizari

  • +3 (13 voturi)    
    alo sefu (Joi, 8 aprilie 2010, 13:58)

    miki [anonim]

    Problema nu este unde cauta Nastase,la PDL,el incercind sa distraga atentia de la adevaratii profitori din comunism.A-ti auzit de A Severin,IM Pascu,A Nastase,Voiculescu,Ghise,Antonescu,N Nicolai,Orbani -ambii ca sa nu mai insir altii.Aceasta gasca ar trebui sa dispara si odata cu ea si partidele istorice-liberal si cel mai putin istoric social democrat.Atunci intradevar putem afirma ca sa facut curatenie in politica romaineasca.
    • -2 (12 voturi)    
      Doar Antonescu nu a fost membru PCR... (Joi, 8 aprilie 2010, 14:23)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui miki

      ...dintre principalii candidati ai ultimelor alegeri.

      Nici sa mintiti nu stiti, prostocaliilor. :)
      • -1 (7 voturi)    
        si ce daca? (Joi, 8 aprilie 2010, 15:22)

        suca [anonim] i-a raspuns lui Dan

        asta nu-l face mai competent sau mai destept. dovada absentele nemotivate din parlament. sau lipsa de initiative legislative ca sta prea mult pe la teleiziuni.

        antenescu a fost artificial umflat cu procente anul trecut. cand stai 24h pe zi pe sticla este normal ca o parte sa te voteze macar pt faptul ca arati mai bine decat ceilalti.

        in rest o catastrofa de om politic. n-a fost membru pcr dar l-a ridicat in slavi pe ilici seful activistilor de partid dinainte de revolutie.
        faptul ca nu avea cum sa fie in conducerea partidului ca era prea mic nu-l face mai votabil.
        este inconjurat de securisti cu acte de procuraori comunisti sau de odrasle de securisti. ce sa spun... n-a fost membru pcr...

        adevarul ca tu nu minti, omiti intentionat :)
        • +1 (1 vot)    
          La notele lui ! (Vineri, 9 aprilie 2010, 7:34)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui suca

          @ Realitatea ca multi se dau desidenti ca nu au fost membrii PCR.D.p.d.v.a constructiei de partid maxim 17% puteau fi cu studii superioare sau functionari.Asa ca multi nu indeplineau conditiile.Din facultati erau inscrisi maxim 5%.Crem a la creme! Pe general intrau 4-5 muncitori la un functionar sau TESA.Cum muncitorii fugeau; nu ca vezi doamne disciplina din anii 50 60 nu mai era la moda.Sau cotizatiile erau simbolice pentru muncitori.Cei cu peste 2.500 lei pe luna era de 4%lunar.Fugeau de sedintele interminabile si timpul scurs de ciubucareala sau furt pur si simplu./Era un slogan 2ore fura,doua injura,doua stau cu tigara in gura doua cincinalul in patru ani jumate.Socialismul era utopic intrucat clasa muncitoare era la "Diktatura".Asa ca nu se speteau.Daca picau la greu cei cu studii putine erau iertati.Cu comisii de judecata in intreprinderi pentru pagube/furturi de pana la 5.000 de ei.Peste se ascundea sub covor ca intrau si sefii.Asta nu inseamna ca nu se muncea.Uneori la greu fara zile libere sau SRL(saptamana redusa de lucru incepea cu o sambata libera pe luna iar cu planul facut se puteau lua toate.Se incepuse oprirea de participatii la investitii in unitate un fel de actionari.Dar..Dl Petrica Romanul a creeat primul val inflationist artificial plus Pariul cu turismul si agricultura,importul de carne,legea 18 cu 10 ha versus 50 cu rusii in tara in 44-48.Industria un morman de fiare vechide au ras nemtii de noi. Etc,etc,..Asa ca nenea crin repetent nu intra neam in PCR decat daca intrerupea facultatea,mergea in industrie,constructii,mina si intra de pe post de muncitor.Multi refuzati cu cereri azi se dau desidenti."Marele realizari"adevarate ca Vidraru,Pro tile de fier II, CUG-uri,Canalul nu puteau fi facute cu analfabeti inchinatori a lui Bahus sau unii cu probleme de prezenta.Deja se desfiintau schimbul IIIcare era de chiul,somn sau ciubuc.Dar pe benzi tehnologice sau la furnale nu se putea fenta munca!In transporturi, erau raspunderi individuale! DD
      • -1 (3 voturi)    
        Antonescu, probabil, ca nu a fost... (Joi, 8 aprilie 2010, 16:15)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Dan

        membru PCR pentru ca o fi membru PCUS. Cam asta arata comportamentul sau.
      • -1 (1 vot)    
        Antonescu, probabil, ca nua a fost.... (Joi, 8 aprilie 2010, 17:59)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Dan

        membru PCR pentru ca o fi membru PCUS. Cam asta arata comportamentul sau. Faptul ca mi s-a ascuns comentariul este o dovada clara ca am dreptate.
      • +2 (2 voturi)    
        ar fi vrut el... (Joi, 8 aprilie 2010, 23:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        dar pana si aia din pcr si-au dat seama ca n-au ce face cu absentul de serviciu...
      • +1 (1 vot)    
        Si sti de ce??? (Vineri, 9 aprilie 2010, 12:30)

        Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        Pentru ca nu l-au primit! Ce ti-e si cu comunistii astia, dom`le!!
    • 0 (4 voturi)    
      iarasi justificari gratuite! (Joi, 8 aprilie 2010, 14:59)

      clarinita [anonim] i-a raspuns lui miki

      a mai recunoscut o data dl Boc lipsa vreunei functii in UTC! insa pentru cine nu are urechi sa auda e mai greu! atacurile abia au reinceput, dupa o perioada mai calma, de Paste, cu siguranta sagetile veninoase nu vor inceta sa fie aruncate!
      • 0 (0 voturi)    
        aiurea (Vineri, 9 aprilie 2010, 11:21)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui clarinita

        Vorbiti aiurea. Ce legatura are comunismul, cu care am terminat-o definitv acum 20 de ani cu ce se intampla acum? De ce nu ne rezumam noi la prezent si nu ne gandim la viitor in loc sa rascolim aiurea in tramvai mortii? De ce nu ne amintim si de Iliescu, Nastese, Ponta - ginerele de deminar samd? De ce?
    • +1 (1 vot)    
      interesant (Joi, 8 aprilie 2010, 17:14)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui miki

      Dupa logica dv. toate partidele ar trebuii sa dispara in afara de unul! Am mai avut asa ceva si ne calcam pe bombeuri dupa o paine! Nu cred ca este solutia niciunde in lume.
      In rest sunt de acord unele figuri politice compromise, din tot spectrul politic, la care justitia, ar trebuii sa decida daca....este cazul sa-i bage jos. Este insa greu si justitia are scursorile ei!
      Dar cum pana la Dumezeu ne manaca sfintii veti asista si pe viitor la devizarea cltegoriilor sociale, avand in vedere ca potentii sunt capabili sa manipuleze opinia publica pentru a le fi bine lor.
      Gasca va dispare greu pentru ca de fiecare data reuseste a prosteasca alegatorii, prin siteme electorale ingenioase. gasca se mai si reproduce prin cultura (subcultura, omnipotentei) Asa a fost falimentat si fondul public de pensii. Recunosc cumva politicienii ca ei sunt, adevaratii vinovati de aceasta situatie? Nu , ei nu recunosc, au incaierat categoriile sociale, cu tema asa zisilor bugetari de lux, pe care domniile lor i-au creat, iar acum se dezica de ei, pentru simplu motiv ca nu mai au de unde sa sifoneze bani, pentru propriile lor interese. In acest mod subimineaza insusi existenta statului Acestia au proclamat ca pensi normale pensiile sub 1000 RON. Oamenii necajiti au inghitit galusca dar in mod sigur nu vor traii mai bine, chiar daca se vor lua total asa zisele "pensii de lux." Putini oameni isi dau seamna cat de manipulati sunt!
      • +1 (1 vot)    
        neinteresant (Joi, 8 aprilie 2010, 23:47)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        daca toate partidele de care vorbesti sunt de fapt conduse de fostii comunisti si practica aceeasi doctrina, indiferent de ce scrie in statut sau in numele partidului, atunci esti undeva la granitza dintre ipocrizie si imbecilitate sa declari ca disparitia sau comasarea lor ar fi o problema.

        da, o pensie de 1000 de ron e normala daca altcineva trebuie sa munceasca dublu ca tu sa ai acea pensie. in 90 erau mai putin de 4 milioane pensionari la 8 milioane salariati. acum sunt 5 milioane salariati si aproape 6 milioane pensionari. daca voi n-ati tinut in spate prin munca decat un raport de 0.4 de ce va asteptati de la noi sa tinem un raport de 1.2?
        • 0 (0 voturi)    
          aberant (Vineri, 9 aprilie 2010, 11:22)

          ema [anonim] i-a raspuns lui pehash

          Ar fi aberant sa sustii o lege care stii ca te-ar dezavantaja in mid direct. Dar na, carcotasii trebuie sa aiba si ei dupa ce trai…
      • +1 (1 vot)    
        Corectie ! (Vineri, 9 aprilie 2010, 7:50)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        @ Legea lustratiei nu se refera la soimii patriei,pioneri,UTC/UASC,membri simpli sau mai cu mot in organizatiile de baza ce era marota si calul de bataie a lui Ilici cu vina colectiva,vanare de vrajitoare.In realitate erau cca 10.ooo-15000 de stabi cca 2000-3000 din politie politica sau securitate politica.Restul erau profesionisti de la criminalisti,fraude,falsuri.economic,securitatea intreprinderilor a inventiilor etc.,etc.,..Bine inteles ca erau si afara la sutit tehnologii, dreptul de autor,drepturile omului la intilniri internationale..Nici de culturnicii cu gura.E vorba de cei cu functii salarii pentru munca de partid de 5.000-10000lei/luna oameni ce dadeau dispozitii verbale dar nu semnau ordinile nici macar statele de plata.Media era de 2.5oolei/luna.Un maistru lua intre 2800-5000 daca avea grupa vechime.Iar Ceasca 25.000 atat.Un prim secretar de judet avea 10.000 nuai unul.O unitate grea avea 2 maxim 5directori cu administrativul care era remunerat cu 2500-3000.Dupa 90 nu mai incapeai de directori cate15-20.Ca vicepresedintii la partidele de azi.Multe moase....DDD
      • 0 (0 voturi)    
        mda (Vineri, 9 aprilie 2010, 11:21)

        anca [anonim] i-a raspuns lui ioan

        Ma fascineaza felul in care traim noi in trecut. De asta nu progresam. Pentru ca urlam in gura mare ca, vezi doamne, suntem democrati si totusi avem o gandire invechita si comunista. Important e ce face Boc acum, nu in 1900 toamna!
    • 0 (2 voturi)    
      adica la canalul de rahat al istoriei (Joi, 8 aprilie 2010, 17:30)

      history chanel [anonim] i-a raspuns lui miki

      il uitasi pe marele maiestru, ilici pogonici kaghebev.
      si sa fie stersi din cartzi, si din orice anale.
      cu toate ca totzi e anali....
    • +1 (1 vot)    
      Alo, sefuuuuu .... (Joi, 8 aprilie 2010, 20:45)

      Profu' de lustragii agramati [anonim] i-a raspuns lui miki

      Mai usor cu pianu' pe scari, "a-ti auzit" si "sa facut" suna ca dracu' (tot pe scari!).
      Mai pune mana pe carte (da' nu de joc) si p'orma dati (sau da-ti?, ia zi !!!) cu presupusu' despre legi si alte cestiuni arzatoare la ordinea ziliiiii ...
      Alles klar ?
    • +1 (1 vot)    
      Toti sunt niste prosti (Vineri, 9 aprilie 2010, 10:48)

      SebyS [anonim] i-a raspuns lui miki

      Ala striga ca ala-i comunista ala ca celalt. Mare grozavie atata comunismul asta. A fost, s-a intamplat, a trecut, acum sa ne vedem de problemele noastre de zi cu zi, nu de fantomele trecutului. Daca o sa continuam sa traim in trecut atunci nu o sa ne traim prezentul.
      Acum avem alte probleme care ne mananca:
      - somajul ajunge acusi la 10%
      - salariile se reduc
      - pensiile vai de capul lor
      - infrastructura: ce-i aia ? Avem si noi 100-200 de km de autostrada care si aia se strica la cea mai mica adiere de vant sau ploaie care cade
      - turism: n-avem infrastructura, nu prea avem nici turism. Degeaba e frumoasa tara asta daca nu poti sa ajungi la frumusetele ei.
      - oameni civilizati: o gramada de nesimtiti care nu au pic de respect fata de tara, o scuipa si arunca gunoaiele mai la tot locul incat te sufoca atata mizerie

      Asa ca dragilor nu va mai certati atata ca ala a fost sau nu comunist, ca ala a facut parte sau nu din nu stiu ce partid, ca ala e prostanac, ca ala e mic sau ca ala e nesimtit.

      Un comunist chiar daca a facut parte din PCR, dar daca isi iubeste tara va face mult mai multe decat un destept care se lauda ca nu a avut treaba cu, comunismul. Conteaza ce este el acum si ce face acum, nu ceea ce a facut.

      Uitati-va la adevaratele probleme care ne inconjoara, pentru ca astea ne dor, astea ne mananca viata.

      Tare m-as bucura sa vad aceeasi inversunare cu care va luptati voi aici pentru sustinerea unui behaitor de la putere/opozitie, atunci cand ar fi vorba de combaterea/acuzarea/rezolvarea problemele reale.

      Asa ca la naiba cu Antonescu, Basescu, Boc, Geoana, Iliescu, Nastase, Voicu si restul; sa ne luptam pentru problemele NOASTRE, nu pentru problemele LOR, ca ei nu lupta pentru NOI ci pentru intereselele LOR.

      Sa traim bine, cica....
  • -4 (12 voturi)    
    :))))))))))))))))))))) (Joi, 8 aprilie 2010, 14:06)

    Cri [anonim]

    Sunteti la putere puteti sa hotarati voi cine a fost securist si cine nu. Voi hotarati cui i se aplica legea si cine scapa. Nu faceti decat sa va intariti DICTATURA!

    Sunt curios daca se aplica pentru securistul de Basescu sau Stolojoan.
  • -5 (11 voturi)    
    Cine se scuza, (Joi, 8 aprilie 2010, 14:13)

    gogu [anonim]

    se acuza!
    Repede mai raspunde Boc atunci cand e vizat de vreo acuzatie.
    Probabil citeste zilnic blogul lui Nastase.
    • +3 (7 voturi)    
      dar repede trageti voi concluzii (Joi, 8 aprilie 2010, 15:15)

      suca [anonim] i-a raspuns lui gogu

      si eu am aflat de ce spune bombonel dar n-am fost pe blogul lui (doamne fereste, blogul lui nastase nu-l frecventam)

      iar cand toate ziarele on-line preiau stirea lui nastase este normal sa vina sa-si spuna si cel acuzt replica.

      daca te scuzi inseamna ca te acu, daca nu spui nimic inseamna confirmare. evident ca voi aveti replica pt orice.
      daca base nu se intalneste cu obama inseamna ca suntem izolati. daca se intalneste inseamna ca iar ii pupa picoarele.
      daca base vrea legea lustratiei inseamna ca-l apara pe boc, daca n-o vrea inseamna ca-si apara securistii.
      si exemplele pot continua la infinit.
      o tara de carcotasi, nimic altceva. si apoi dam vina pe politicienii ca nu merg treburile cum ar trebui in tara asta...

      genul asta de meaje nu-l poate da decat un postac platit sau un obsedat de base. alt rationament nu gasesc.

      n-o sa scapam niciodata de sindromul caprei vecinului...
      • -2 (4 voturi)    
        dar ce te-ai inflamat asa? (Joi, 8 aprilie 2010, 16:34)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui suca

        ia-o mai incet, ca nu e nimic personal!
        Doar daca nu esti chiar tu, micule Boc!
        • +1 (1 vot)    
          ai dreptate.. (Joi, 8 aprilie 2010, 23:51)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui gogu

          in politica rosie nu e nimic personal.. pentru ca nu exista oameni, doar niste magari, multe oi si cativa ciobani. cand un om civilizat isi permite sa-i ia apararea altuia turma behaie in cor.. ca asa e la ei, fiecare rumega pentru el, dar behaitul se propaga
  • +7 (7 voturi)    
    Asta e numai declaratia lui Nastase (Joi, 8 aprilie 2010, 14:17)

    claudiu [anonim]

    Bai Nastase tata, ce naiba ma ne intrecem in declaratii neadevarate cu jurnalistii de rand??? Oare nu e mai indicat sa ne documentam intai si dupa sa venim cu astfel de declaratii? E jenant sincer, de la tine mai are lumea pretentii, dar cred ca se vor evapora incet incet toate.
  • -2 (4 voturi)    
    normal (Joi, 8 aprilie 2010, 14:25)

    cristus [anonim]

    aveau si comunistii niste criterii, nu cooptau pe oricine :)))
  • +2 (8 voturi)    
    Oare ... (Joi, 8 aprilie 2010, 15:00)

    Daniel [anonim]

    .... nu s-ar putea aplica retroactiv? Caci tovarasul Iliescu, marele democrat, a scapat! Si cred ca ca scapa de tot ...

    Chiar atat de prostit sa fie poporul Roman incat sa nu-si de-a seama de criminalii care se ascund in spatele lui? Poate, totusi, il vom judeca, macar simbolic, pentru crimele lui. Pe pamant, caci in Ceruri va sta de-a dreapta Tatucului Stalin, probabil!
  • 0 (2 voturi)    
    Cum,nici la UTC (Joi, 8 aprilie 2010, 15:42)

    Pantera Roz [utilizator]

    n-ai fost sef,nea Boc?!Pai astia(asta) de aia te-a pus prim-ministru!Credea ca ai CV beton!Si acum spui ca ai fost ca si acum un zero barat!Trist...
    • 0 (2 voturi)    
      Corect! (Joi, 8 aprilie 2010, 16:37)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      De frica, Boc cel mic se jura ca n-a fost "nimic', niciodata!
      DE aia a si fost pus PM, si inca de 2 ori! Un nimic care face nimic si cand va disparea va fi tot nimic.
  • +2 (4 voturi)    
    DA BOC ESTE DE VINA SI BASESCU (Joi, 8 aprilie 2010, 16:10)

    Lucianmotzul [anonim]

    va tot legati de boc ,dar de ce nu vorbiti cum a vindut toata economomia tari acest netrebnic de nastase pe nimic doar ca sa primeasca spagi babane ,la fel tariceanu vinde petrolul din marea neagra ,sa furat pe rupteeeeeeeeee ,boc nu este bun ca vrea sa puna ordine si disciplina ,a fost mare comunist ,dar acest tradator de neam si tara iliescu ce a fost ,si cam mai mult de jumatate din membri partidelor .
    • +1 (1 vot)    
      Daca am zas ! (Vineri, 9 aprilie 2010, 7:54)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      @ Am zas! Oseanu e vertical! No.Razes suparat! DDD


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version